10 چیزی که برای دیدنشان در فاز 4 دنیای سینمایی مارول هیجان داریم!

10 چیزی که برای دیدنشان در فاز 4 دنیای سینمایی مارول هیجان داریم!

فاز 4 از MCU قراره فصل جذابی برای هواداران رقم بزنه و در این مقاله میخواهیم به 10 موردی که بیشترین هیجان را برایش داریم اشاره کنیم!

مقدمه: پس از اتفاقات شوکه کننده و معرکه فیلم "اونجرز: پایان بازی" و اشارات هیجان انگیز "مرد عنکبوتی دور از خانه" همه منتظر شروع فاز 4 موفق ترین فرنچایز تاریخ سینما یعنی MCU بودیم که متاسفانه شیوع کرونا برنامه ها را تا حدی عقب انداخت. وگرنه تا الان شاهد بلک ویدو و اترنالز بودیم و خیلی بهتر میشد راجع به چیزهای هیجان انگیز فاز 4 نظر داد و تئوری خلق کرد. ولی بازم مهم نیست و هواداران کلی چیز دارند که در فاز 4 برایش هیجان داشته باشند!

 

10- پاسخ هایی درباره گذشته بلک ویدو

الان بحث های زیادی در خصوص معرفی مولتی ورس در فاز چهارم MCU به گوش میرسه ولی آغازش با فیلمی است به نام "بلک ویدو" که حالت فلش بکی و پیش درآمد را داره. گفته میشه وقایع این فیلم بین کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی و اونجرز: جنگ بینهایت رخ میده. چندی پیش هم خود خانم اسکارلت جوهنسن تایید کرد که قراره به وقایع بوداپست در این فیلم اشاره بشه و این باعث امیدواری هواداران برای حضور هاکای در آن شده ولی این کافی نیست و بلک ویدو اونقدر شخصیت جذاب و گذشته مرموزی داره که دلمون میخواد خیلی چیزا ازش بدونیم به خصوص که این احتمالا آخرین باری هستش که ناتاشا رومانف رو در MCU میبینیم.

  

9- تیم آپ بین ثور و نگهبانان کهکشان

تیم آپ بین ثور و نگهبانان کهکشان

فار 4 قراره به ماجراجویی های ثور احیا شده در قسمت سوم فیلم خودش ادامه بده. آخرین باری که خدای رعد و برق را دیدیم سوار سفینه نگهبانان کهکشان بود که داشت با پیتر کوئیل سر اینکه کی باید رهبر باشه دعوا و کل کل میکرد! تایید شده که نگهبانان در  "ثور: عشق و تندر" حضور خواهند داشت و واقعا دیدن تیم آپی بین آنها و ثور میتونه بسیار هیجان انگیز باشه!

 

8- مولتی ورس

مولتی ورس مارول

پس از اون امیدواری هایی که تریلرهای فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" درباره مولتی ورس دنیای سینمایی ایجاد کردند ولی معلوم شد همه چیز جعلی و زیر سر تیم میستریو بوده، حالا به نوعی تایید شده که مولتی ورس واقعی در فاز چهارم MCU قراره نقش مهمی داشته باشه. به خصوص در سریال های "واندا ویژن"، "لوکی" و فیلم "دکتر استرنج در مولتی ورس جنون" شاهد تمرکز روی جهان های موازی خواهیم بود. برخی از هواداران حتی انتظار دارند پس از آنکه شاهد تایید شدن حضور جیمی فاکس در قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی در نقش الکترو به نوعی شاهد یک اثر سینمایی شبیه به انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی" با حضور نسخه های مختلف مرد عنکبوتی با بازیگرانی همچون اندرو گارفیلد و توبی مگوایر باشیم یا حتی در فیلم دوم دکتر استرنج چون سم ریمی قراره گارگردانش باشه. فعلا که اخبار و شایعات زیادی هم در این باره به گوش میرسه ...

  

7- مون نایت

 مون نایت

اگر کرونا اجازه بده تا سال 2022 شاهد ساخته شدن سریالی در دیزنی پلاس براساس ماجراهای شخصیت معروف مارول یعنی مون نایت خواهیم بود. او یکی از شخصیت های چند لایه و جذاب دنیای کمیک است و آدم را به یاد بتمن میندازه منتهی با این تفاوت که قدرت های فوق بشری داره و آنها را از یک خدای باستانی مصری دریافت کرده و هویت های متعددی داره و ظاهر خودش رو عوض میکنه تا اینجوری بهتر بتونه به امور مربوط به دنیای تبهکاران بپردازه. درسته که سریال های دیگری از مارول برای دیزنی پلاس در راه هستند، مثل شی – هالک، میز مارول، هاکای و ... ولی ما بیشتر برای مون نایت ذوق داریم زیرا اخیرا اعلام شد بازیگر تحسین شده ای همچون اسکار آیزاک قراره نقشش رو بازی کنه!

 

6- تبدیل شدن جین فاستر به ثور

ثور جین فوستر

ناتالی پورتمن واقعا در نقش جین فاستر در دو فیلم نخست ثور بهش جفا شد و میگفتن حتی قهر هم کرده و دیگه این نقش را بازی نمیکنه که ناگهان مشخص شد در ثور 4 قراره مثل دنیای کمیک به جانشین ثور تبدیل بشه و چکش معروف او را نیز بر دست بگیره! کلا او قبلا فقط نوعی عشق رومانتیک کلیشه ای برای ثور بود که خیلی زود به شخصیتی حاشیه ای بدل شد ولی حالا که تایکا وایتیتی قراره نقش عمده ای را به این خانم با استعداد بده واقعا برایش هیجان داریم.

 

5- تیم آپ بین دکتر استرنج و مرد عنکبوتی

فیلم دکتر استرنج و مرد عنکبوتی

اخیراً تایید شد دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ رسماً به قسمت سوم مرد عنکبوتی پیوسته  است! کامبربچ قبل از اینکه در قسمت دوم فیلم اختصاصی خودش که توسط سم ریمی کارگردانی میشود در فیلم مرد عنکبوتی حضور خواهد یافت. گفته میشه دکتر استرنج در نقش مرشد اسپایدرمن در فیلم جدید ظاهر خواهد شد. در واقع حالا که تونی استارک مرده و نیک فیوری هم تایید شده در فضا میباشد ، پیتر بدون راهنما باقی مونده و دکتر استرنج قرار است این خلاء را پر کند. مرد عنکبوتی و دکتر استرنج بارها و بارها در دنیای کمیک بوک با هم همکاری مشترک داشته اند و دیدن این دو مخلوق جاودانه استیو دیتکو در کنار هم واقعا لذت بخش خواهد بود.

  

4- شوالیه سیاه

شوالیه سیاه مارول

شوالیه سیاه (Black Knight) از شخصیت های بسیار قدیمی مارول است که تقریبا یک دهه قبل از بسیاری از ابرقهرمانان مارول خلق شد (یعنی در دهه 50 میلادی). او دارای شمشیری بسیار جالب است به نام «شمشیر آبنوس» که در اینجا درباره ش توضیح داده شد و در کل یکی از شخصیت های اساطیری ماندگار تاریخ مارول بوده است و نسخه های مختلفی از این شخصیت تا به حال در دنیای کمیک دیده شده که باعث شده تا از اهمیت زیادی هم برخوردار شود. نکته دیگری که ما را برای دیدن این شخصیت در فاز چهارم و در فیلم "اترنالز" هیجان زده تر میکند این است که ستاره "بازی تاج و تخت" یعنی کیت هرینگتون نقشش را بازی میکند.

 

3- سریال وات ایف ...؟

سریال وات ایف

اگر اخبار رو دنبال کرده باشید، پس احتمالا خبر دارید که مارول استودیو سال گذشته از یه سری پروژه های به شدت هیجان انگیز در کمیک کان سن دیگو امسال پرده برداری کرد. یکی از هیجان انگیز ترین این پروژه ها سریال What if? (یا چی می شد اگر...؟) می باشد که بر اساس داستان های مارول کامیکس است. این سریال در واقع اولین پروژه انیمیشنی MCU می باشد و شماری از جذاب ترین احتمالات دنیای سینمایی را بررسی می کند. از اونجایی هم که قراره خیلی از ستاره های MCU برگردند و دوباره در نقش خود ظاهر شوند، بنابراین از این طرف هم یه عالمه داستان فوق العاده میتونه برای این سری انیمیشنی وجود داشته باشه. تیزرهای منتشر شده محتوای بسیار جذابی مثل کاپیتان آمریکای مونث یا زامبی های مارول را به ما نشان داده اند. این مقاله را هم بخونید.

 

2- بازگشت جیمی فاکس به دنیای فیلم های مرد عنکبوتی

جیمی فاکس

پس از اینکه جی. کی. سیمونز در نقش جی. جونا جیمسون در فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه" وارد دنیای سینمایی مارول شد، چندی پیش تایید شد جیمی فاکس بازیگر بعدی از لیست بازیگران سابق فیلم های مرد عنکبوتی باشه که به این فرنچایز دوباره ملحق میشه! جیمی فاکس در نقش الکترو یکی از خبیث های فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" بود و طبق گزارش های منتشره وی دوباره در قسمت سوم مرد عنکبوتی در MCU نقش الکترو رو بازی میکنه. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در دست نیست که دقیقا الکترو چطور در داستان فیلم جدید وارد خواهد شد و احتمال زیاد هم هست که جیمی فاکس نسخه جدید و متفاوتی از الکترو را نسبت به آنچه در "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" دیده بودیم به تصویر بکشد. در هر حال حضور او بسیار جالبه و هیجان انگیز و احتمالات زیادی را مطرح میکنه. و البته دیروز در اینجا خبرهای هیجان انگیزی شنیدیم مبنی بر اینکه بازیگران قبلی فیلم های اسپایدرمن مثل توبی مگوآیر ، اندرو گارفیلد و .. دوباره میخوان در قسمت سوم برگردن! این یعنی اوج هیجان ولی تا رسماً چیزی تایید نشه نمیشه روش حساب کرد.

  

1- ماندارین واقعی

http://spidey.ir/images/img/content/MCU-phase4/shang-chi-tony-leung-mandarin.jpg

یکی از بزرگترین ضدحال های MCU آن پیچش بیخودی بود که درباره ماندارین در فیلم "آیرون من 3" شاهدش بودیم. کی فکرش رو میکرد دشمن شماره 1 تونی استارک یک بازیگر مسخره باشه که استخدام شده تا پوششی باشه بر رهبر واقعی گروه تروریستی "10 حلقه"؟! ولی مارول سعی داره تا این ایراد را در فاز 4 برطرف کنه و قراره در فیلم "شانگ چی و افسانه 10 حلقه" شاهد حضور ماندارین واقعی باشیم. نقشش رو هم میگن قراره تونی لیونگ افسانه ای بازی کنه که در واقع در فیلم پدر شانگ چی هم هست.

 

سارا عفتی

سارا عفتی

All rights reserved © Spidey.ir 2020

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 چیزی که میخواهیم در قسمت سوم فیلم "مرد عنکبوتی" در MCU ببینیم!

داغ داغ! تمام اخبار و اطلاعات منتشر شده از دنیای عنکبوتی در فیلم اسپایدرمن ۳!

 10 سئوالی که پس از دیدن فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه" در ذهن ما ایجاد شد!

10 خط داستانی که مارول و سونی میتوانند برای دنباله فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" مورد استفاده قرار دهند

15 سئوالی که هواداران درباره دنیای سینمایی مارول دارند

ایستر اِگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

۱۰ لحظه از مردعنکبوتی در MCU که نشان می‌دهد او بهترین است!

 15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

10 چیزی که انتظار داریم در انیمیشن " اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی 2" ببینیم!

10 داستان "وات ایف"(WHAT IF) که ممکنه در MCU ببینیم!

10 خط داستانی در دنیای سینمایی مارول که امیدواریم در فاز 4 به سرانجام برسند

10 ویلنِ مربوط به اسپایدرمن که دوست داریم آن‌ها را در آینده‌ی MCU ببینیم

10 داستان مارول که شما را برای فاز چهارم MCU آماده میکنند

10 شایعه و فرضیه ای که برای فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" مطرح شده است!

معرفی تمام شخصیت‌های احتمالی و تأییدشدهٔ جدید آثار آیندهٔ دنیای سینمایی مارول!

10 لحظه فوق العاده ای كه امیدواریم در فیلم های بعدی مرد عنكبوتی ببینیم!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

akv
#1 akv 1399-09-20 10:52
من که برای شماره های 1،5،8 و 10 منتظرم ببینیم چجور میشه و براشون هیجان دارم.

در مورد بلک ویدو راستش من خیلی منتظرش بودم و فکر می کنم فیلم خوب و زیبایی بشه با همون حال و هوایی که توی ذهنمه و خبیثش هم می تونه یه ویلن معرکه بشه.
مولتی ورس به نظرم اگه ازش درست استفاده بشه که به نظرم مارول تمام تلاششو در این زمینه می کنه ایده خوبیه ولی امیدوارم خیلی روش مانور ندن و در حد اومدن بعضی شخصیت ها و یکی دو فیلم بمونه.
در مورد شماره پنج تقریبا مطمئنم بندیکت کمبریج با تام هالند لحظات جذابی رو با هم ارائه می دن!
در آخر به شخصه خیلی دوست دارم قضیه ماندارین معلوم شه خیلی ویلن معرکه ای برای فیلم می تونه باشه. امیدوارم سریعتر کرونا فروکش کنه و یک فیلم خفن و جذاب رو ببینیم. شانگ چی رو توی همین سایت توضیح دادین و به نظرم اگه به شخصیت پردازیش پرداخته بشه فیلم شانگ چی افسانه ده حلقه هم یه فیلم عالی خواهد شد.
همه اینا در صورتی که کرونا بذاره یا یه فکر دیگه ای کنن!
نقل قول کردن
@deadpool@
#2 @deadpool@ 1399-09-20 11:15
ممنون از مقاله خوبتون.
نکته جالب اینه که وقتی شما اسم فیلم دکتر استرنج ۲ رو توی گوگل سرچ کنین اسم توبی مگوایر و اندرو گارفیلد هم توی لیست بازیگرا هست!
نقل قول کردن
blaksummerz
#3 blaksummerz 1399-09-20 11:20
وای فاز ۴!لعنت به این کرونا که گند زد به وضعیت mcu.اگر مولتی ورس هم که باشه...
نقل قول کردن
_ _
#4 _ _ 1399-09-20 11:22
پس یعنی بجز جیمی فاکس همش شایعه بود -_-
نقل قول کردن
slade wilson
#5 slade wilson 1399-09-20 11:52
دستتون درد نکنه خانم عفتی هیجانمون خیلی رفت بالا به طوری که انگار می‌خوام منفجر بشم این همه سریال و فیلم عالی وای تصورشم بی نظیره 8)
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#6 Kia Iron Man 1399-09-20 11:56
خسته نباشید خیلی مقاله جالبی بود.والا همشون جذاب و مورد انتظارن.
مورد ۱۰ که قطعا بهش پرداخته میشه توی کمیک مقدمه اش هم یه مقدار کمی پرداخته شد ولی تو فیلم اختصاصی خودش همه چی معلوم میشه.
مورد شماره ۷ هم خیلی خوبه نه به خاطر اینکه بازیگرش خوبه به خاطر اینکه مون نایت خیلی کاراکتر جذابیه .
برای مورد شماره ۶ که دیگه میولنیر نیست چطور خواهد شد؟
مورد ۳ هم خیلی عالی میشه وقتی بیاد
مورد ۱ هم واقعا حیف که بزرگترین دشمن آیرون من هیچوقت باهاش ملاقات نکرد.قطعا اگه به جای کیلین ویلین اصلی آیرون من ۳ بود لحظات اکشن جذاب تری رو شاهد بودیم.اون ۱۰ تا حلقه خیلی قدرتای شگفت انگیزی داشتن و برام سواله که چطور از آیرون من شکست میخورد.ولی چطور شانگ چی میتونه با اون ۱۰ حلقه مواجه بشه با اینکه ماندارین اون همه توانایی داره.
دستتون درد نکنه
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#7 Ehsan Spider 1399-09-20 11:59
ممنون از مقاله خوبتون
ولی من هنوزم منتظر یه خبریم که چطوری بلک کت وارد mcu میشه و کی و کجا
بازم ممنون
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#8 Mr. Doctor 1399-09-20 12:36
خیلی ممنون از شما خانم عفتی،خسته نباشید
نمیتونم برای همشون هایپ نباشم؛یکی از یکی هیجان انگیز تر و مهم تر
مخصوصا شماره 2 و 5 و 8 8)
خدا کنه اینده اسپایدی در mcu درخشان باشه و همچنین ماندگار بشه در mcu.
نقل قول کردن
kavtalib
#9 kavtalib 1399-09-20 12:49
تمام دست اندرکاران سایت اسپایدی میخوان امروز مارو بکشن از بس که این همه مارو به خاطر فیلمای اینده که به خاطر کرونا نابود شد هایپ میکنن(شوخی :lol: )
ولی من خودم بیشتر از همه مولتی ورس و تور هیجان زدم اما ماندارین اونقدرا برام هیجان نداره و شاید خیلی ها هم منتظرش نباشن و به نظرم فیلم شانگ چی داستانش از ایرون من سه شروع میشه وبعد میره به اینده تقریبا یه چیزی مثل مردعنکبوتی بازگشت به خانه
نقل قول کردن
DreamzOwned
#10 DreamzOwned 1399-09-20 13:29
مقاله بسیار خوب و مفید ممنون از خانم عفتی
حقیقتا از برگشتن دوباره جیمی فاکس خوشحال نشدم و بنظرم بازیگران بهتری برای نقش الکترو وجود دارند ولی من به مارول اطمینان دارم و میدونم تصمیم درست رو میگیره ولی اون لحظه که بازگشت جی کی سیمونز رو دیدم اصلا باورم نشد خیلی خوشحال شدم بنظرم بهترین انتخاب برای نقش جی جونا جیمسون هست
برای سریال what if هم خیلی هیجان دارم و بنظرم واقعا کارایی که تو انیمیشن میشه کرد هیچ حد و مرزی نداره در صورتی که تو فیلم بعضی کاستوم های کلاسیک شاید نتیجه‌ی دلخواه رو ندن رو همین حساب انمیشن انتخاب بهتریه
نظریه‌ی مولتی ورس رو هم که اصلا نمیشه ازش گذشت یه حسی هم بهم میگه ربط مستقیم داره ویلین فاز چهارم
حالا باید ببینیم مارول دوباره چطوری کولاک میکنه
نقل قول کردن
mtm
#11 mtm 1399-09-20 13:30
به نقل از kavtalib:
تمام دست اندرکاران سایت اسپایدی میخوان امروز مارو بکشن از بس که این همه مارو به خاطر فیلمای اینده که به خاطر کرونا نابود شد هایپ میکنن(شوخی :lol: )
ولی من خودم بیشتر از همه مولتی ورس و تور هیجان زدم اما ماندارین اونقدرا برام هیجان نداره و شاید خیلی ها هم منتظرش نباشن و به نظرم فیلم شانگ چی داستانش از ایرون من سه شروع میشه وبعد میره به اینده تقریبا یه چیزی مثل مردعنکبوتی بازگشت به خانه

ما کلا استعداد خاصی تو هایپ کردن داریم. امروز بعد از مدتها یاد روزایی افتادنم که خیلی تو سایت ما تکرار شده. از روزایی که برای دیدن تریلرهای مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 هایپ بودیم و بعدش که رسیدیم به اولین تریلر جنگ داخلی با حضور مرد عنکبوتی و خبر خریده شدن فاکس به دست دیزنی و بعدشم تریلرهای جنگ بینهایت و پایان بازی که بلافاصله مقالات مختلف مثل بررسی و تجزیه و تحلیل و .. تو سایت میزاشتیم
از خودمون تعریف نمیکنم ولی بنده خودم قبلا سالها تجربه مطبوعاتی و کار رسانه داشتم . میدونم چی هایپ کننده است و اینجور موقع ها مخاطب چی میخواد
و اینه که همیشه مقاله مناسبتی داریم. ما میدونیم چی رو دقیقا کی و کجا باید عرضه کرد و صد البته که محتوامون هم انصافا تو ایران دست کم نظیر نداره . اینو با صدای بلند و سینه سپر کرده میگم چون هشت ساله ثابتش کردیم و کسی هم نمیتونه منکرش بشه ...
نقل قول کردن
super spider
#12 super spider 1399-09-20 14:11
وای اگه اینا بیان که عالیه
جیمی فاکس که نمیخاد منتظر موند میاد قطعیه
بقیه رو فک کنم :-*





خیلی هایپم واسشون
نقل قول کردن
Mrak.Parker
#13 Mrak.Parker 1399-09-20 16:00
خیلی ممنون برای این مقاله عالی.
همشون هیجان انگیزن.مخصوصا {8و 5 و 10}
نقل قول کردن
hassan91
#14 hassan91 1399-09-20 21:58
فعلا که همه توجه ها به مرد عنکبوتی ۳ جلب شده. همه منتظر این فیلم هستیم بیشتر. واقعا حیف ۲۰۲۰ نفرین شد کلا. یدونه فیلم کمیک بوکی از MCU ندیدیم. من خودم خیلی منتظر فیلم دکتر استرنج هستم چرا که هم سم ریمی کارگردانشه هم اینکه بیشتر به مالتی ورس خواهند پرداخت.
البته سریالهایی هم که در پیش داریم خیلی مهمن. وانداویژن و لوکی قطعا یه سری اطلاعات در مورد مالتی ورس به ما خواهند داد. حضور ایوان پیترز هم تو وانداويژن جالب توجه هستش که ایشون سابقه بازی در نقش کوئیک سیلور مردان ایکس رو داره. البته بعضی جاها هم میگن که قرار نقشه مفستیو رو بازی کنه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45