بدترین نقش آفرینی های کمیک بوکی!

بدترین نقش آفرینی های کمیک بوکی!

ما قبلا بهترین نقش آفرینی های فیلم های کمیک بوکی را در این مقاله براتون شرح داده بودیم و حالا نوبت بدترین هاست!

همچنین توصیه میشه مقاله زیر را هم حتما بخوانید:

بدترین بازیگرانی که برای فیلم های ابرقهرمانی انتخاب شدند

 

10- «مالین اکرمان» در فیلم "واچمِن"

 مالین اکرمان  در فیلم "واچمِن"

مالین اکرمان بازیگر، خواننده و مدل سوئدی-کانادایی است. وی بیشتر به عنوان بازیگر شهرت دارد. او در ژانر کمدی و ملودراماتیک کلی تجربه دارد ولی نقش آفرینی او در نقش «سیلک اسپکتر» در فیلم Watchmen ساخته زک اسنایدر فاقد آن شور و شوق و کاراکتر سازی است که در دیگر نقش های او به چشم میخورد و باعث شده تا ماندگار و به یاد ماندنی شوند. البته صحنه های اکشن را به طور قانع کننده های ایفا کرد ولی نمیتونست به تماشاچی القا کنه که به عنوان یک انسان داره با یک انسان دیگر صحبت میکنه یا باهاش یک رابطه انسانی داره. خیلی از رابطه بین سیلک اسپکتر و دکتر منهتن در این فیلم بستگی به نقش آفرینی او داشت زیرا دکتر منهتن یک شخصیت آبی رنگ بود که ظاهرش به کمک رایانه خلق شده بود و لباس هم تنش نبود پس نوعِ بازی اکرمان و انسانیتی که باید به نقش خود تزریق میکرد باید بخش غیر انسانی دکتر منهتن را خنثی مینمود. ولی متاسفانه حتی نوع ادا کردن دیالوگ هم توسط اکرمان طوری نیست که چنین حسی را منتقل کنه. این در حالیه که سیلک اسپکتر تنها شخصیت مونث گروه واچمن است و در نتیجه نقش آفرینی غیر موثر او خلاء بزرگی را بر جا گذاشت.

 

9- «جسیکا آلبا» در فیلم "چهار شگفت انگیز"

 جسیکا آلبا در فیلم "چهار شگفت انگیز"

جسیکا آلبا (Jessica Alba) سابقه حضور در نقش های اکشن رو داشته و در سریال "فرشته تاریکی" (Dark Angel) که توسط جیمز کامرون خلق شد نیز نقش یک ابرقهرمان را به طور قابل قبولی بازی کرده بود ولی انگار یادش رفت هیچ کدام از توانایی ها و شخصیت قدرتمند نقش های خود را برای فیلم های "چهار شگفت انگیز" بیاورد! واقعاً او اصلا نتونست ما رو متقاعد کنه داره نقش شخصیت مهمی و نمادینی همچون «سوزان استورم» را بازی میکنه. یعنی نه در قالب یک دانشمند باهوش قابل باور بود و نه در قالب یک شخصیت مادرگونه (چون سوزان در کمیک های چهار شگفت انگیز مثل یک مادر غمخوار و همدم اعضای گروهه و ستون عاطفی آن محسوب میشه). با رید ریچاردز هم اصلا شیمی خوبی نداشت در حالی که عشق بین آنها از بهترین ها و ماندگار ترین ها در دنیای کمیکه (این مقاله را بخوانید). شخصیتی که او به ما تحویل داد بسیار ساده و تک بعدی بود. البته در این میان نباید نقش فیلمنامه ضعیف این فیلم را نیز نادیده گرفت.

 

8- «امبر هرد» در فیلم "آکوامن"

 امبر هرد در فیلم "آکوامن"

"آکوامن" فیلمی بود که علیرغم اینکه ایرادات بسیاری داشت ولی فروش خیلی خوبی کرد. در این فیلم خانم امبر هرد (Amber Heard) نقشی به نام «مِرا» را بازی میکنه که در دنیای کمیک شخصیتی مهم به حساب میاد. درسته که او در مقایسه با آکوامن شخصیت ثانویه در فیلم به حساب میاد ولی با در نظر گرفتن اینکه مرا یک ابرقهرمان مونث مهم است و این روزها اهمیت این جور ابرقهرمانان در دنیای سینما بسیار زیاد شده اند لذا انتظار بیشتری از خانم هرد میرفت. به عبارت دیگر هرد (که کلا بازیگر با استعدادی نیست و بیشتر به خاطر ظاهر جذاب و دعواهایش با جناب «جانی دپ» شهرت دارد) نتوانسته شخصیتی قوی و محکم از مرا روی پرده سینما خلق کند. این در حالیه که او در دنیای کمیک از نظر قدرت و نفوذ دست کمی از آکوامن ندارد. نقش آفرینی هرد فاقد افسون (charm) و مقبولیت فیزیکی (physical credibility) است. به نظر میرسید او بخش عمده شخصیت پردازی مرا را به کلاه گیس خودش محول کرده بوده! واقعا عجیبه که چطور شاهدخت یک قلمرو زیرآبی اینچنین تاثیر ضعیف و بی رمقی را روی داستان داشته.

  

7- «بن افلک» در فیلم "جاستیس لیگ"

 بن افلک  در فیلم "جاستیس لیگ"

درسته که بن افلک (Ben Affleck) در فیلم "بی باک" در سال 2003 نتونست نقش آفرینی خوبی در قالب «مت مورداک» ایفا کنه ولی انگار اون نقش برایش نوعی تست بازیگری زودرَس بود برای نقش بتمن! افلک قطعا بدترین بازیگری نیست که نقش بتمن را تا به حال در دنیای سینما بازی کرده ولی به نظر میرسه واکنش منفی نسبت به فیلم "بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت" روی نظر مخاطبین سینما درباره بتمن او تاثیر خودش را گذاشت. یعنی تریلرهای این فیلم اونقدر امیدوار کننده بودند که وقتی فیلم نتونست انتظارات را برآورده کنه مایوس شدند. ولی انصافا افلک در این فیلم قابل قبول بود. اما قضیه "جاستیس لیگ" بدتر بود زیرا افلک این بار از همان ابتدا با کلی فشار و انتقاد روبرو بود (ضمن اینکه تا قبل از اینکه خبر برسه میخواد این نقش رو در فیلم "فلش" تکرار کنه خیال میکردیم آخرین نقش آفرینی اش در قالب بتمن بوده). در هر حال علتش هرچی که بود افلک نتونست اون تاریکی ذاتی بتمن یا اون هوش بالایش که باعث شده به بهش لقب "بزرگترین کارآگاه جهان" داده بشه را به تصویر بکشه. او آن جذابیت بروس وین را هم نداشت و آدم انگار در چشمان او کلمه "شکست" را میخواند. نوعی رخوت و بی تفاوتی در بازی او به چشم میخورد و انگار خودش هم میدانست داره در یکی از بدترین فیلم های تاریخ آثار کمیک بوکی بازی میکنه!

 

6- « بری لارسون» در فیلم "کاپیتان مارول"

  بری لارسون  در فیلم "کاپیتان مارول"

بسیاری از هواداران حقیقی هستند که فیلم "کاپیتان ماورل" را یکی از بدترین های مارول استودیوز میدانند (این نقد را بخوانید). نقش آفرینی خانم بری لارسون (که قبلا ثابت کرده بود بازیگر بسیار خوب و با استعدادی است) مثل شخصیت خودش در فیلم میمونه. چون کارول دانورز در فیلم دنبال هویت خودش میگرده و معلوم نیست که انسانه یا بیگانه فضایی و از کجا اومده. نقش آفرینی اش هم دقیقا همین حالت سردرگم رو داره و آخرش معلوم نمیشه چیه! بدتر اینکه ما اصلا اون بحران هویتی که شخصیت کاپیتان مارول قراره دچار شده باشه را در بازی خانم لارسون حس نمیکنیم. او در واقع نوعی بازی رُباتیک از خودش به نمایش گذاشته که در هیچ سطحی موفق عمل نمیکنه. درسته که او در فیلم "اونجرز: پایان بازی" عملکرد بهتری از خودش در این نقش به نمایش گذاشت ولی در فیلم اختصاصی اش که باید نهایت سعی خودش را میکرد و زمان کافی را هم در اختیار داشت، موفق نبود. شاید هم دلیلش کارگردانان فیلم بوده که نتونستند خوب ازش بازی بگیرند.

 

5- «سیلوستر استالونه» در فیلم "قاضی دِرِد"

 سیلوستر استالونه در فیلم "قاضی دِرِد"

«قاضی درد» یکی از شخصیت های کمیک بوک های انگلیسی هستش که خیلی هم در این کشور معروفه و محبوب و در این مقاله معرفی شده است. سال 1995 فیلمی با شرکت  سیلوستر استالونه از روی این کمیک ساخته شد که موفق نبود و نقدهای منفی هم نصیبش شد. خیلی ها هم میگفتند که در مقایسه با دنیای کمیک خیلی زیادی خنثی است و صحنه های خشن و خفن نداره! درسته استالونه هیچ وقت یک بازیگر مستعد محسوب نشده ولی بازیگر بدی نیست و البته یک اکشن استار حسابیه. ولی واقعا انتخاب بدی برای این فیلم بود و حتی نمیتونست دیالوگ هایش را صحیح و با صلابت ادا کنه! گفته میشه استالونه خیلی هم در کار کارگردان دخالت میکرده و خیلی فشار آورده که صحنه های کمدی و فان به فیلم اضافه بشه! این در حالیه که کمیک بوک های Judge Dredd به داشتن لحنی خشن، دارک و لحنی گزنده و انتقاد آمیز نسبت به وضعیت اجتماعی مشهور هستند. شاید بهتر بود استالونه به جای این دخالت ها کمی بیشتر روی حفظ کردن دیالوگ هایش کار میکرد!

 

4- «جورج کلونی» در فیلم "بتمن و رابین"

 جورج کلونی در فیلم "بتمن و رابین"

"بتمن و رابین" هنوز هم بدترین فیلم ابرقهرمانی/کمیک بوکی تاریخ به حساب میاد و احتمالاً یکی از لوس ترین فیلم های تاریخ سینما! فیلمی با فیلمنامه ای بچه گانه، شوخی های بی مزه، ابرشرورانی كلیشه ای ، مبارزاتی خنده دار و بازی های مضحك. "بتمن و رابين" آنقدر بد بود و آنچنان شكستی خورد كه تا چند سال هالیوود حاضر نبود سراغ پروژه های كمیك بوكی برود! اين فيلم به داستانی عبرت آموز در كلاس های فيلمسازی تبدیل شده به طوریكه هر كارگردانی اگر عكس آن عمل كند ، موفق به حساب می آید! و اما جورچ کلونی با این فیلم گند زد به حرفه خودش. او تنها بازیگر بتمن در سینماست که وقتی لباس بتمن را بر تن داشت لحن صدایش را تغییر نداد و با همان صدای بروس وین حرف میزد! و البته او در کل انگار نقش وین/بتمن را وقتی داشته چرت میزده بازی كرده! کلونی بدترین بازیگر نقش بتمن است و این واقعا عجیبه چون از نظر تیپ و ظاهر و کاریزما او بازیگریه که انگار زاده شده بود این نقش را بازی کنه.

  

3- «آلیسیا سیلورستون» در فیلم "بتمن و رابین"

 آلیسیا سیلورستون  در فیلم "بتمن و رابین"

شاید نباید زیاد به نقش آفرینی خانم آلیسیا سیلورستون (Alicia Silverstone) در فیلم "بتمن و رابین" خرده گرفت چون او نقشی را بازی میکرد که به طور کامل اشتباهی در فیلم توسط سازندگان تفسیر شده بود! یعنی ایشون نقش بتگرل را بازی میکرد که بر خلاف دنیای کمیک اسمش شده بود باربارا ویلسون (!) و به جای اینکه دختر کمیسر گوردون باشد، خواهر زاده آلفرد پنی ورث بود!!! او همچنین یک دانشجو بود که عاشق موتورسواری بود و علیرغم اینکه در فیلم اصلیتی بریتانیایی داشت اما لهجه غلیظ آمریکایی داشت و ظاهرش هم هیچ ربطی به بتگرل دنیای کمیک نداشت! علیرغم اینکه در فیلم اتفاقات مهم زیادی بر سرش می آید (مثل فهمیدن هویت مخفی بتمن، تبدیل شدن به دستیار بتمن و رابین و اینکه چیزی نمونده بود دایی خودش را از دست بده) ولی ری اکشن های خیلی معمولی و بی تفاوت را از خانم سیلورستون شاهد بودیم و انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده! میدونیم اینا شاید زیاد تقصیر ایشون نبوده باشه و فیلمنامه این فیلم واقعاً افتضاح بود ولی لااقل که میتونست یه مقدار رژیم بگیره تا دست کم هیکلش چاق به نظر نرسه!

 

2- «هلی بری» در فیلم "زن گربه ای"

هلی بری - زن گربه ای

اینکه چرا و چطور شد که هلی بری برای نقش زن گربه ای انتخاب شد یکی از بزرگترین رموز تاریخ هالیووده. آخه او که قبلا یک نقش نسبتاً قابل قبول به نام استورم رو در فیلم "مردان ایکس" بازی کرده و برای فیلم " مهمانی هیولا" اسکار بهترین بازیگر زن را گرفته بود. پس چطور حاضر شد در چنین فیلم ضعیفی که همه میگن یکی از بدترین فیلم های کمیک بوکی تاریخه، حاضر بشه؟ در واقع بری اونقدر بد بود که خاطره خوش نقش آفرینی میشل فایفر کبیر را در فیلم "بازگشت بتمن" براشون نابود کرده ...نقش آفرینی او در فیلم "زن گربه ای" عجیبه و انگار میخواست نقشی را که ماریا کری در فیلم Glitter داشت تکرار کنه در حالی که این کاملا برای کت وومن غلط بود. فیلم کلا از همان اول اشتباهی بود. یعنی اشتباه فاجعه آمیز وارنر این بود كه یك متخصص ساخت جلوه های ویژه به نام «پیتوف» را كه هیچ سابقه یا استعدادی در كارگردانی نداشت را به عنوان كارگردان فیلم برگزید. در نتیجه، اثری از هم گسیخته ساخته شد كه حتی جلوه های ویژه سرگرم كننده هم نداشت! همه چیز این فیلم بد است؛ از جلوه های ویژه گرفته تا فیلمنامه و شخصیت خبیث و نقش آفرینی ها و البته خانم بری به خاطر این فیلم یک جایزه تمشک طلایی سال در رشته بدترین بازیگر زن را نیز از آن خود کرد!

 

1- «شکیل اونیل» در فیلم "استیل"

 شکیل اونیل در فیلم "استیل"

"استیل" (Steel)   فیلم افتضاحی بود که سال 1997 و براساس یکی از سوپرهیروهای گمنام دی سی ساخته شد. کارگردانش «کنت جانسون» بود و بازیگرش هم Shaquille O'Neal (آره، همون بسکتبالیسته!) خیلی ها میگن یکی از بدترین فیلم های کمیک بوکیه. با منبع اصلی هم تفاوت های زیادی داره. ضمن اینکه او در کمیک بوک های سوپرمن خلق شد و از متحدین او به حساب میاد ولی سوپرمن هیچ حضوری در فیلم نداره. به علاوه  ، شخصیت های خبیث و مکمل هم مختص فیلم خلق شد. شخصیت اصلی فیلم «جان هنری ایرونز» نام داره که وقتی دوستش به نام «اسپارکی» به طور تصادفی توسط شخصیت خبیثی فلج میشه شغلش رو ترک میکنه. بعدش با اسپارکی یک لباس زرهی برای خودش درست میکنه و به قهرمانی به نام Steel تبدیل میشه. همانطور که گفته شد این یکی از بدترین های سینماست و امتیازش در سایت راتن تومیتوز ، 12 از 100 هستش! نقش آفرینی های مزخرفی هم داره که نقش آفرینی اونیل در صدر آنها قرار داره! شکیل اونیل بسکتبالیست شگفت انگیزی بود و موقعی که این فیلم ساخته شد در اوج دوران ورزشی خودش قرار داشت ولی واقعاً بازیگری بلد نبود. تک تک دیالوگ هایش را جوری بیان میکرد که انگار در یک آگهی تلویزیونی حضور پیدا کرده! بازی بد او باعث شد تا هیچ کس این فیلم را جدی نگیره و به جای اینکه یک ماجراجویی خانوادگی را رقم بزنه یک کمدی افتضاح از آب درآمد!

 

مترجم: امیر حسین زارع

منبع: سایت Ranker

All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هر كسي بدون اجازه يا بدون ذكر نام نويسنده و منبع از اين مقاله يا ديگر مقالات سايت در وبلاگ يا سايت خود استفاده كند، مورد پيگرد قانوني قرار خواهد گرفت)

 

مطالب مرتبط:

بدترین بازیگرانی که برای فیلم های ابرقهرمانی انتخاب شدند

بدترین شخصیت های خبیث فیلم های کمیک بوکی

10 نقش آفرینی برتر فیلم های کمیک بوکی

10 فیلم ناامید كننده ابرقهرمانی

بدترین فیلم های كامیك بوكی تاریخ سینما!

بدترین پیچش های داستانی در فیلم های کمیک بوکی

50 دلیل برای تنفر از فیلم "بتمن علیه سوپرمن"

7 ابرشرور کمیک بوکی دنیای سینما که باید ریبوت شوند

10 شخصیت خبیثی که در فیلم ها ناامید کننده ظاهر شدند

15 دفعه ای که DCEU هواداران "واقعی" دی سی را عصبانی کرد

15 اشتباه بزرگی که کریستوفر نولان در فیلم های بتمن مرتکب شد

10 ابرخبیث فوق العاده ای که در دنیای سینما خراب شدند

10 ابرقهرمان فوق العاده ای که در دنیای سینما خراب شدند

15 شخصیت مارول که توسط دیگر استودیوهای هالیوودی نابود شدند!

 10 شخصیت فیلم های ابرقهرمانی که لباسشون اصلا مثل کمیک ها نیست!

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Captain-spidey
#1 Captain-spidey 1399-06-15 12:44
اقای زارع تستتون درد نکنه کارتون درسته خدارو شکر من خیلی از اینا رو ندیده بودم :-*
راستش وقتی مورد ۳ رو خوندم خیلی تعجب کردم اخه واقعا کسی که هیچی از کمیک هم ندونه میتونه شخصیت پردازی بهتری از بار بارا نشون بده
نقل قول کردن
THE MIX
#2 THE MIX 1399-06-15 13:08
واقعا چرا مارول بری لارسون رو برای این نقش انتخاب کرد ؟ به نظر من اصلا به کاپیتان مارول نمیخوره جدا از بازی خشکش . شارلیز ترون به نظرم بازیگر مناسبی برای این نقش بود. درسته توی فیلم ی سری تغییرات ایجاد میکنن ولی واقعا دیگه فیلم کاپیتان مارول تغییراتش زیادی بود... کاپیتان مارول اورجینال که قشنگ حذف شد خود کارول دانورز هم بیش از حد قوی نشون داده شد در مجموع انگار مارول خیلی با عجله و به زور میخواست این کارکتر رو وارد MCU بکنه .
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#3 Ehsan Spider 1399-06-15 13:54
ترجمه فوق‌العاده و عالی بود . دست گل تون درد نکنه .
واقعا بیش از حد خوبین .
نقل قول کردن
Matingh
#4 Matingh 1399-06-15 14:03
دستتون درد نکنه آقای زارع.

راستش به نظرم هر کدوم از این بازیگرا جای خودشون خیلی فیلم های خوبی داشتن(جز شکیل اونیل) :-| و موفق بودن اما انتخاب هاشون برای این شخصیت ها فوق العاده اشتباه بود مخصوصا بن افلک(حداقل یکم از وزنش کم میکرد جای بتمن بیشتر شبیه گریزلی بود :o )و جرج کلونی برای بتمن،هلی بری برای زن گربه ای و آلیسیا سیلورستون برای بت گیرل.
فکر میکنم انتخاب بری لارسون برای نقش کاپیتان مارول واقعا خوب بود اما هیچ رگه ای از بری لارسونی که تو فیلم اتاق دیدم نداشت و کاملا خشک بود :-*
جسیکا آلبا هم گزینه ی خوبی برای سوزان استورم بود اما فیلمنامه تاثیر خودش رو روی شخصیت گذاشت :-?
نقل قول کردن
cap
#5 cap 1399-06-15 14:40
یکی از اون یکی بد تر :D
واقعا تو مزخرف ترین شکل ممکن بودن :D
از نوینسده و مترجم متن واقعا ممنونم
نقل قول کردن
Alisa_Aryana
#6 Alisa_Aryana 1399-06-15 14:52
یعنی نمیدونم با چه هدف و امیدی برای فیلم استیل یک بسکتبالیست رو انتخاب کردن یا چرا باید خانم هلی بری بره و برای یک کارگردانی که اصلا کارگردان هم نیست بازیگری اجرا کنه؟ واقعا چند تاشون با عقل جور در نمیان :o
نقل قول کردن
Amir-Ali-2020
#7 Amir-Ali-2020 1399-06-15 14:56
مقاله کاملا درست و بجا بود
نقل قول کردن
Amir-Ali-2020
#8 Amir-Ali-2020 1399-06-15 14:58
راستی دقت کردید برای اولین بار بیشتر آیتم ها زن بودند؟! یعنی از 10 تا 6 تاشون خانم بودن
تازه میشد مثلا نقش آفرینی مصنوعی گل گدوت در نقش واندرومن، هلی بری در نقش استورم یا جنیفر گارنر در نقش الکترا را هم اضافه کرد
این یعنی اینکه خانم ها علیرغم حضور کمترشون تو ژانر کمیک بوکی ولی درک درستی از نقش های کمیک بوکی ندارن :-*
نقل قول کردن
O.P.M
#9 O.P.M 1399-06-15 15:58
ترجمه عالی بود.
دیوونه تر از وارنر پیتوفه که کارگردانی فیلمو قبول کرد :-|
نقل قول کردن
فرید
#10 فرید 1399-06-15 17:13
به غیر از یکی دو مورد ناتوانی کارگردان دلیل بازی بد بازیگرا بوده مثلا بری لارسون بازیگر قدرتمند و توانایی شاید اگه یه کارگردان درست و حسابی رو کار بود فیلم خراب نمیشد مثل همون کاری که تاکایا با دنیای ثور کرد
نقل قول کردن
فرید
#11 فرید 1399-06-15 17:18
به نقل از Amir-Ali-2020:
راستی دقت کردید برای اولین بار بیشتر آیتم ها زن بودند؟! یعنی از 10 تا 6 تاشون خانم بودن
تازه میشد مثلا نقش آفرینی مصنوعی گل گدوت در نقش واندرومن، هلی بری در نقش استورم یا جنیفر گارنر در نقش الکترا را هم اضافه کرد
این یعنی اینکه خانم ها علیرغم حضور کمترشون تو ژانر کمیک بوکی ولی درک درستی از نقش های کمیک بوکی ندارن :-*

یه دلیل هم میتونه داشته باشه بها ندادن عوامل تولید فیلم وامید نداشتن به موفقیت خانوم ها هم بی تاثیر نیست،ممکن کارگردان درست انتخاب نشه،فیلمنامه و یا بودجه مناسبی اختصاص پیدا نکنه و یا بازیگر مناسبی برای کار انتخاب نشه همه این ها می تونه تاثیر رو اجرای نقش داشته باشه
نقل قول کردن
Frank castle
#12 Frank castle 1399-06-15 17:46
به نقل از Amir-Ali-2020:
راستی دقت کردید برای اولین بار بیشتر آیتم ها زن بودند؟! یعنی از 10 تا 6 تاشون خانم بودن
تازه میشد مثلا نقش آفرینی مصنوعی گل گدوت در نقش واندرومن، هلی بری در نقش استورم یا جنیفر گارنر در نقش الکترا را هم اضافه کرد
این یعنی اینکه خانم ها علیرغم حضور کمترشون تو ژانر کمیک بوکی ولی درک درستی از نقش های کمیک بوکی ندارن :-*

شما سخت در اشتباهید
یسری خانم ها درک درستی از فیلم ها دارن اما نقش بهشون نمیرسه بخاطر اینکه جذابیت و نفوذ ندارن.
اما متاسفانه این کارگردان ها هستند که درک درستی از جایگاه زن در سینما ندارن و چه مارول و چه دی سی، بیشتر به مارکتینگ و مسایل زیبایی زن ها توجه میکنن تا لیاقتشون برای یه نقش
مسلما خیلی زنهایی هستن که میتونن بهترین نقش واندرومن رو انجام بدن اما بخاطر قد و زیبایی این نقش واگذار میشه به گال گادوت
امبر هرد واقعا چه استعدادی داره؟فک میکنی بازیگری نیست بتونه از پس مرا بر بیاد؟
الیزابت اولسون فکر میکنی خیلی بازیگر درجه یکی هست برای اسکارلت ویچ؟Saoirse Ronan فقط 26 سالشه و قولت میدم خیلی با استعداد تر از اولسون هست، فک میکنی الیزابت اولسون نسبت بهش خیلی برتری داشت؟نحوه نشون دادن اسکارلت ویچ رو نگاه بکن.
برات سوال نشده این همه بازیگر خوب و چهره افسون کننده چرا اسکارلت جوهانسون؟البته نقشش رو هم خوب بای کرده ها منکر این نیستم منظورم مسایل دیگست

نه مشکل از شماست.شما درک درستی از سینما ندارید و مخلص کلام درک درست رو ماها نقل جایگاه زن ها نداریم.متاسفانه زن ها هم دیگه بدشون نمیاد برای شهرت هر کاری بکنن.
اشتباه از ما مردهاست.
پیروز باشید.
نقل قول کردن
magnus
#13 magnus 1399-06-15 19:10
امبرد هرد رو قبول دارم بد بود و یه جورایی مث مگان فاکس تو فیلم لاک پشت های نینجا بیشتر به خاطر جذابیت های بصری و *** برای نقش هاشون انتخاب شدن ولی بیشتر موارد به خاطر این بود که با اینکه بازیگر ، بازیگر خوبی بود ولی بخاطر بد بودن فیلم این بلا سر نقش آفرینی اومده در صورتی که بنظر من بیشتر مانور باید روی شخصیت هایی باشه تو فیلم های پتانسیل دار نتونستن خوب نقش ایفا کنن و احساس فضای داخل فیلمو به بیننده القا کنن دلیلشم اینه که فیلمی که بده، بده و تر و خشک با هم سرش میسوزن. بنظرم بن افلک هم شامل این مورد میشد با اینکه اونقدرا هم بنظرم بد نبود ولی چون نسبت به کریستین بیل ضعیف تر بود این ضعف خیلی به چشم اومد.
شماره 9 جسیکا البا رو زیاد قبول ندارم چون سناریو و نقش تعیین شده براش ایجاب میکرد اینجوری نقش بازی کنه و فکر نمیکنم تقصیر خود بازیگر باشه.
قاضی درد و استیل رو اصلا ندیدم و نمیتونم نظر بدم ولی بقیه دیگه واقعا جای دفاعی نداره عملکردشون.
و در اخر مرسی بابت ترجمه ;-)
نقل قول کردن
فرید
#14 فرید 1399-06-15 19:19
به نقل از Frank castle:
به نقل از Amir-Ali-2020:
راستی دقت کردید برای اولین بار بیشتر آیتم ها زن بودند؟! یعنی از 10 تا 6 تاشون خانم بودن
تازه میشد مثلا نقش آفرینی مصنوعی گل گدوت در نقش واندرومن، هلی بری در نقش استورم یا جنیفر گارنر در نقش الکترا را هم اضافه کرد
این یعنی اینکه خانم ها علیرغم حضور کمترشون تو ژانر کمیک بوکی ولی درک درستی از نقش های کمیک بوکی ندارن :-*

شما سخت در اشتباهید
یسری خانم ها درک درستی از فیلم ها دارن اما نقش بهشون نمیرسه بخاطر اینکه جذابیت و نفوذ ندارن.
اما متاسفانه این کارگردان ها هستند که درک درستی از جایگاه زن در سینما ندارن و چه مارول و چه دی سی، بیشتر به مارکتینگ و مسایل زیبایی زن ها توجه میکنن تا لیاقتشون برای یه نقش
مسلما خیلی زنهایی هستن که میتونن بهترین نقش واندرومن رو انجام بدن اما بخاطر قد و زیبایی این نقش واگذار میشه به گال گادوت
امبر هرد واقعا چه استعدادی داره؟فک میکنی بازیگری نیست بتونه از پس مرا بر بیاد؟
الیزابت اولسون فکر میکنی خیلی بازیگر درجه یکی هست برای اسکارلت ویچ؟Saoirse Ronan فقط 26 سالشه و قولت میدم خیلی با استعداد تر از اولسون هست، فک میکنی الیزابت اولسون نسبت بهش خیلی برتری داشت؟نحوه نشون دادن اسکارلت ویچ رو نگاه بکن.
برات سوال نشده این همه بازیگر خوب و چهره افسون کننده چرا اسکارلت جوهانسون؟البته نقشش رو هم خوب بای کرده ها منکر این نیستم منظورم مسایل دیگست

نه مشکل از شماست.شما درک درستی از سینما ندارید و مخلص کلام درک درست رو ماها نقل جایگاه زن ها نداریم.متاسفانه زن ها هم دیگه بدشون نمیاد برای شهرت هر کاری بکنن.
اشتباه از ما مردهاست.
پیروز باشید.

راجب اسکالت جوهانسون که واقعا کم لطفی می کنین اون که واقعا خیلی خوب و ثمربخش نقشش رو بازی کرد و واقعا کم نذاشت تو هیچکدوم از فیلماش به خصوص تو اندگیم الیزابت اولسون هم واقعا چیزی ازش ندیدم که بخوایم قضاوت کنیم تا سریال واندا ویژن نیاد زود قضاوت درباره بازیش،اما همین چندتا فیلمی هم به طور نصف و نیمه بازی کرده بد و افتضاح نبود و تا حدی قابل قبول نقشش رو ادا کرد و یه شیمی خوبی با ویژن ایجاد کرد
نقل قول کردن
Frank castle
#15 Frank castle 1399-06-15 19:53
#15
شما یه زحمتی بکشید با دقت متنی که بنده نوشتم رو بخونید.
من نگفتم بد بازی کرده که میگید کم لطفی میکنم.اتفاقا بازیگر خوبی شده
اما بنظر خودتون بازیگر حرفه ای تر از اسکارلت کم داریم؟چرا یکی مثل جنیفر لورنس و جوهانسون باید بشن گرانترین بازیگران هالیود؟حرف من اینه به جای استعداد ذاتی و توانایی بازی،زیبایی و شهرت و محبوبیت اون فرد خیلی مهم تر از استعدادی هست که طرف داره.شما به توانایی جوهانسون بخاطر مهم ترین دلیل مقش هایی که میگره باور نکن.
اولسن هم بازیگر متوسطی هست.توی نقش اسکارلت ویچ یه شخصیت متوسط رو بازی کرده.خیلی هم بازیگر فوق العاده ای نیست که من بخوام ببرمش بالا.در حد توانشه.
نقل قول کردن
Bucky WS
#16 Bucky WS 1399-06-15 20:03
به نقل از Frank castle:
#15
شما یه زحمتی بکشید با دقت متنی که بنده نوشتم رو بخونید.
من نگفتم بد بازی کرده که میگید کم لطفی میکنم.اتفاقا بازیگر خوبی شده
اما بنظر خودتون بازیگر حرفه ای تر از اسکارلت کم داریم؟چرا یکی مثل جنیفر لورنس و جوهانسون باید بشن گرانترین بازیگران هالیود؟حرف من اینه به جای استعداد ذاتی و توانایی بازی،زیبایی و شهرت و محبوبیت اون فرد خیلی مهم تر از استعدادی هست که طرف داره.شما به توانایی جوهانسون بخاطر مهم ترین دلیل مقش هایی که میگره باور نکن.
اولسن هم بازیگر متوسطی هست.توی نقش اسکارلت ویچ یه شخصیت متوسط رو بازی کرده.خیلی هم بازیگر فوق العاده ای نیست که من بخوام ببرمش بالا.در حد توانشه.

خب جوهانسون مدتهاست از اون حالت eye candy خارج شده و یه بازیگر عالی شده. او برای جو جو رابیت اگه اشتباه نکنم کاندید اسکار هم شد (یا شایدم واسه یه فیلم دیگه)
اون موقع هم که برای بلک ویدو انتخاب شد هنوز اونقدر معروف و مشهور نشده بود. در کل مارول همیشه بازیگرای خوب رو برای نقش هاش انتخاب میکنه و برعکس دی سی کاری نداره که ستاره باشن (نمونه اش دواین جانسون که سالها قبل از اینکه فیلمنامه بلک ادام نوشته بشه یا حتی کارگردانش انتخاب بشه واسه نقش انتخاب شده بود!)
سونی هم همینه و فیلماش ستاره محور هستن (مثل ونوم و موربیوس) ولی انصافا مارول اینطور نیس و شما از همون اول که رابرت داونی جونیور رو برای ایرون من انتخاب کرد اینو میفهمیدی. مارول ستاره سازه
بری لارسون هم انصافا اکشن استار نبود و جذابیت فیزیکی خارق العاده ای نداره . واسه فیلم the room هم اسکار برد و واسه نقش کاپیتان مارول یه انتخاب کلیشه ای نبود. واقعا بدون تعصب باید قبول کرد
اینکه خوب بازی نکرد تقصیر کارکردانان بود که مارولم فهمید و عوضشون کرد. شما ببین تو قسمت دوم میترکونه. تو همون اندگیم هم روسوها خیلی بهتر ازش بازی گرفتن
نقل قول کردن
Bat_spidey
#17 Bat_spidey 1399-06-15 20:39
جورج کلونی به نظرم از نظر تیپ و هیکل به بتمن می‌خورد
شکیل اونیل :o هیچ نظری ندارم واقعا باید بپرسیم چرا
بازیگر نقش جونا هکس (اسمشو یادم نیس) لیاقت حضور تو این لیست نداشت
نقل قول کردن
super spider
#18 super spider 1399-06-15 20:51
سلام کلا فیلم بتمن و رابین تو هر چی مقاله از فیلم ابرقهرمانی بده وجود داره :D ولی بنظرم واقعا فیلم استیل هم خودش افتضاحه هم باریگراش نقششونو بد بازی میکنه
نقل قول کردن
cap
#19 cap 1399-06-15 20:52
به نقل از فرید:
به نقل از Amir-Ali-2020:
راستی دقت کردید برای اولین بار بیشتر آیتم ها زن بودند؟! یعنی از 10 تا 6 تاشون خانم بودن
تازه میشد مثلا نقش آفرینی مصنوعی گل گدوت در نقش واندرومن، هلی بری در نقش استورم یا جنیفر گارنر در نقش الکترا را هم اضافه کرد
این یعنی اینکه خانم ها علیرغم حضور کمترشون تو ژانر کمیک بوکی ولی درک درستی از نقش های کمیک بوکی ندارن :-*

یه دلیل هم میتونه داشته باشه بها ندادن عوامل تولید فیلم وامید نداشتن به موفقیت خانوم ها هم بی تاثیر نیست،ممکن کارگردان درست انتخاب نشه،فیلمنامه و یا بودجه مناسبی اختصاص پیدا نکنه و یا بازیگر مناسبی برای کار انتخاب نشه همه این ها می تونه تاثیر رو اجرای نقش داشته باشه

من هم با نظر شما موافق م. شما ببین که روی شخصیت هایی خرج کردن به چه نتیجه فوق العاده ای رسیدن.
بلک ویدو-شارون کارتر-کارتر بزرگ :D (پگی کارتر رو میگم :D )
هلا-والکری و ...
خودشون هم میدونن که اگه سرشون خرج کنن به نتیجه خوبی می رسن.
به نظرم این هم یک نوع نژاد پرستی حساب میشه که اصلا کار درستی نیست.
ولی شما اگه به مارول نگاه کنید شخصیت های مونث خبیث ش رو تویmcu آروم آروم رونمایی می کنه و جز فیلم کاپیتان مارول تونست نتیجه خوبی بگیره.(جز هلا مگه شخصیت خبیث مونث دیگه ای هم بود :D )کابوس هم فک کنم مونث باشه(اخه همیشه برام سوال بود که مرد هستش یا زن چون ظاهرش یک کم گیج کننده س :D )
به نظرم مارول میتونه یک رویداد مثل خاندان ام بسازه. با محوریت خبیثی مونث(اسکارلت ویچ)
چون اگه دقت کرده باشید موقع حمله اسکارلت ویچ تو اند گیم به تانوس میبینیم که چشم ها ش قرمز رنگ شده و تا جایی که یادمه تو ایکس ۲ این اتفاق افتاد و تو ایکس ۳ ما جین گری رو به عنوان فونیکس می بینیم.
بعدا بگن که قدرتش تازه کم کم داشت ظهور می کرد و مقداری سر قدرت ها ش کنترل داشت ولی به مدت زمان قدرت هاش از کنترلش خارج میشن و ویژن هم کشته خواهد شد(چون اگه اشتباه نکنم قراره تو سریال واندا ویژن زنده بشه) و اینطوری کنترل قدرت هاش رو از دست میده و رویداد خاندان ام شروع میشه.
و ما میتونیم یک بخش هایی تو سری ۳فیلم اسپایدرمن ببینیم
که بخشی از فیلم حالت فلش بکی دارند و اینطوری گوئن استیسی به ما معرفی میشه. ولی مدتی قبل از رویداد جنگ داخلی از مدرسه پیتر رفت و تو وقایع زمان حال میبینیم که به مدرسه پیتر برگشته و با پیتر و ام جی هم کلاسی می شه.
و در رویداد خاندان ام پیتر و ام جی از هم دیگه متنفر میشن( منظورم توی دنیای خاندان ام هستش)به این خاطر که معلوم میشه پدر ام جی،نیک فیوری هستش و در یک عملیات(که فیوری در آن نقش مستقیم داشت)به خاطر هدف گیری اشتباه نیک،عمو بن کشته میشه.
یعنی قبل از اینکه پیتر و ام جی زیاد با هم دیگه آشنا بشن از هم دیگه متنفر میشن.
و در این دنیا پیتر با گوئن ازدواج کرده و ...
ادامه داستان رو اکه خوشتون اومد خودتون بگید :D
نقل قول کردن
فرید
#20 فرید 1399-06-16 00:57
به نقل از Frank castle:
#15
شما یه زحمتی بکشید با دقت متنی که بنده نوشتم رو بخونید.
من نگفتم بد بازی کرده که میگید کم لطفی میکنم.اتفاقا بازیگر خوبی شده
اما بنظر خودتون بازیگر حرفه ای تر از اسکارلت کم داریم؟چرا یکی مثل جنیفر لورنس و جوهانسون باید بشن گرانترین بازیگران هالیود؟حرف من اینه به جای استعداد ذاتی و توانایی بازی،زیبایی و شهرت و محبوبیت اون فرد خیلی مهم تر از استعدادی هست که طرف داره.شما به توانایی جوهانسون بخاطر مهم ترین دلیل مقش هایی که میگره باور نکن.
اولسن هم بازیگر متوسطی هست.توی نقش اسکارلت ویچ یه شخصیت متوسط رو بازی کرده.خیلی هم بازیگر فوق العاده ای نیست که من بخوام ببرمش بالا.در حد توانشه.

به نقل از Frank castle:
#15
شما یه زحمتی بکشید با دقت متنی که بنده نوشتم رو بخونید.
من نگفتم بد بازی کرده که میگید کم لطفی میکنم.اتفاقا بازیگر خوبی شده
اما بنظر خودتون بازیگر حرفه ای تر از اسکارلت کم داریم؟چرا یکی مثل جنیفر لورنس و جوهانسون باید بشن گرانترین بازیگران هالیود؟حرف من اینه به جای استعداد ذاتی و توانایی بازی،زیبایی و شهرت و محبوبیت اون فرد خیلی مهم تر از استعدادی هست که طرف داره.شما به توانایی جوهانسون بخاطر مهم ترین دلیل مقش هایی که میگره باور نکن.
اولسن هم بازیگر متوسطی هست.توی نقش اسکارلت ویچ یه شخصیت متوسط رو بازی کرده.خیلی هم بازیگر فوق العاده ای نیست که من بخوام ببرمش بالا.در حد توانشه.

نمیدونم شما فیلم داستان ازدواج رو دیدین یا جوهانسون در حدی بود که منتقد ها رو وادار به تعریف از خودش کرد اینکه گرونترین زحمت کشیده برای نقش،شما فیلم مادر جنیفر لارنس رو نگاه کنین کتوجه کیفیت این بازیگر میشید،دلیل نیست اگر جنیفی لارنس در فیلم مردان ایکس بد بوده کلا بازیگر بدیه شما باید کارنامه کاری اون رو ببینید،راجب اولسون هم همونطور که گفتم تا بحال فضای کافی برای نشون دادن خودش نداشته که تو سریالش این اتفاق میوفته بنظرم کاملا فیزیک و استایلش و حالت چهرهش به کمیک نزدیکه،قبول دارم بازیگر عالی نیست اما میتونی از پس این نقش بربیاد
نقل قول کردن
hassan91
#21 hassan91 1399-06-16 01:00
تو فیلم چهار شگفت انگیز هنگامی که تو فضا گرفتار طوفان فضایی میشن ژست خانم سوزان رو بازی جسیکا آلبا مشاهده کنید :-* انگار از قضیه خبر داره یه جورایی به سمت دروبین لبخند میزنه.

چجوری میشه که یه نقش تو MCU این جوری بد باشه. حتی ثور هم فیلم بد داشته ولی نقشش رو عالی بازی کرده.

این فیلمهای سری مرد عنکبوتی شگفت انگیز مارک وب دچار یک طلسمی شده بودن که گریبان ویلنهاش رو گرفته بود. ویلن های فیلم قبل از اینکه دچار تحول بشن و قدرت فیزیکی به دست بیارن، نقشهاشون رو خیلی خوب بازی میکردن ولی به محض تبدیل شدن به سوپر ویلن فیلم، اون جذابیتی رو که به عنوان یک انسان زجر کشیده داشتن رو نداشتن. درست بر عکس فیلمهای سم ریمی (و حتی فیلمای جان واتس) که آدم عقده ها و قدرت طلبی ویلنهای فیلم رو با شنیدن مکالمه ها و با مشاهده رفتارهاشون حس میکنه. انتظار داشتم حداقل اسم جیمی فاکس تو لیست باشه. البته خوب برخی از این فیلم های آشغالدونی این اجازه رو ندادن.
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#22 Ehsan Spider 1399-06-16 13:10
من هم با گزینه ۹ جسیکا آلبا زیاد موافق نیستم درسته که در چند جا بازیش اصلا چشم نواز نبود ولی من از بازیش تو فیلم چهار شگفت انگیز خوشم اومد . درباره کاپیتان مارول هم بگم که خیلی خشک و تقریبا بی احساس بازی کرد ولی از ۸ تای دیگه بهتر بود . بتمن و رابین هم که کلا افتضاح بود ( مخصوصا مبارزه ها و لباس شخصیت ها ) . این فیلم به بازیگرانش هم رحم نکرد شاید اگه جورج کلونی و هلی بری توی یک فیلم بهتر بازی می‌کردند . اینقدر نقد منفی دربارشون نبود .
البته اینا نظرات منه .
نقل قول کردن
slade wilson
#23 slade wilson 1399-06-16 14:34
با سلام خدمت آقای زارع ترجمه عالی بود اسپم. راستی کسی دقت کرده با توجه به بازگشایی مدارس فعالیت در سایت کمتر شده مخصوص من چون باید دختر کوچولوم رو براش کتاب بگیرم و ثبت نام کنم از همه معذرت می‌خوام که آنقدر فعالیتم کم شده :cry:
نقل قول کردن
cap
#24 cap 1399-06-16 15:39
به نقل از slade wilson:
با سلام خدمت آقای زارع ترجمه عالی بود اسپم. راستی کسی دقت کرده با توجه به بازگشایی مدارس فعالیت در سایت کمتر شده مخصوص من چون باید دختر کوچولوم رو براش کتاب بگیرم و ثبت نام کنم از همه معذرت می‌خوام که آنقدر فعالیتم کم شده :cry:

من هم دانش آموز م ولی حیف که مدرسه ما رو احتمالا نمیخوتن حضوری کنن :sad:
نقل قول کردن
slade wilson
#25 slade wilson 1399-06-16 16:56
# 24 یابه نقل از cap:
به نقل از slade wilson:
با سلام خدمت آقای زارع ترجمه عالی بود اسپم. راستی کسی دقت کرده با توجه به بازگشایی مدارس فعالیت در سایت کمتر شده مخصوص من چون باید دختر کوچولوم رو براش کتاب بگیرم و ثبت نام کنم از همه معذرت می‌خوام که آنقدر فعالیتم کم شده :cry:

من هم دانش آموز م ولی حیف که مدرسه ما رو احتمالا نمیخوتن حضوری کنن :sad:

یادش بخیر هنگامی که هم سن سال شما بودم یه مدیری داشتیم که حتی اگر زمین به آسمون بخوره به ما میگفت حتما باید حضوری باشه چه در گرد خاک چه در سرما و گرما خلاصه حالا شما ها که غیر حضوری هستین باید خدا شکر کنید :lol: ضمنا از آشنایی با شما خوشحالم کاربر متین و خوبی هستین بدرود
نقل قول کردن
cap
#26 cap 1399-06-16 17:53
به نقل از slade wilson:
# 24 یابه نقل از cap:
به نقل از slade wilson:
با سلام خدمت آقای زارع ترجمه عالی بود اسپم. راستی کسی دقت کرده با توجه به بازگشایی مدارس فعالیت در سایت کمتر شده مخصوص من چون باید دختر کوچولوم رو براش کتاب بگیرم و ثبت نام کنم از همه معذرت می‌خوام که آنقدر فعالیتم کم شده :cry:

من هم دانش آموز م ولی حیف که مدرسه ما رو احتمالا نمیخوتن حضوری کنن :sad:

یادش بخیر هنگامی که هم سن سال شما بودم یه مدیری داشتیم که حتی اگر زمین به آسمون بخوره به ما میگفت حتما باید حضوری باشه چه در گرد خاک چه در سرما و گرما خلاصه حالا شما ها که غیر حضوری هستین باید خدا شکر کنید :lol: ضمنا از آشنایی با شما خوشحالم کاربر متین و خوبی هستین بدرود

ممنون.
نه بابا من خودم عاشق مدرسه م. حوصله مدرسه غیر حضوری رو ندارم پس میشینم خودم کتاب رو میخونم انشالله نتیجه خوبی بده :D
نقل قول کردن
ironman
#27 ironman 1399-06-16 19:24
سلام مقاله بسیار عالی بود
فقط عذرمیخوام گزینه ده کلمه یک شخصیت آبی رو شخضیت نوشتین
من عذر میخوام که گفتم یکی از دلایلی که بعد از چند وقت طولانی عضو سایت شدم همین غلط بود گفتم حیفه مقاله عالی باشه و اینقدر زحمت میکشید براش حیفه یه غلط باشه داخلش
نقل قول کردن
mtm
#28 mtm 1399-06-16 19:38
به نقل از ironman:
سلام مقاله بسیار عالی بود
فقط عذرمیخوام گزینه ده کلمه یک شخصیت آبی رو شخضیت نوشتین
من عذر میخوام که گفتم یکی از دلایلی که بعد از چند وقت طولانی عضو سایت شدم همین غلط بود گفتم حیفه مقاله عالی باشه و اینقدر زحمت میکشید براش حیفه یه غلط باشه داخلش

ممنون که اطلاع دادید. تصحیح شد
نقل قول کردن
sara
#29 sara 1399-06-17 00:01
به جز بری لارسون و جسیکا البا بقیه گزینه ها رو قبول دارم
مخصوصا شکیل اونیل که واقعا نمیفهمم چرا این کار رو با خودش کرده!!!!
جسیکا البا به نظرم بیشتر مشکل از شخصیت پردازی نادرست از سوزان استورم بوده که عین یه زن لوس به تصویر کشیده شده تا یه دانشمند!!!!
بری لارسن هم اگه کمیک های کاپیتان مارول رو خونده باشید میفهمید که کلا شخصیت کارول دانورز بخاطر سابقه نظامی بودنش هم شخصیت نسبتا خشکی بود
البته قبول دارم که زیاده از حد خشک بود
ولی به نظرم اونقدر ها بد نبود که جز بدترین ها باشه
البته این نظر منه
نقل قول کردن
salah12345
#30 salah12345 1399-06-17 13:38
سلام ممنون ادیت و ترجمه. من میدونم ویروس کیه یه جا گفتم ولی هیچکی محلم نزاشت من تازه واردم ولی تونستم از اولی که ویروس رو دیدم اون روبشناسم او همون دشمن خزده پایی هسته یه تو شماره اول ونوم معرفی شد . همون کله کدویه ولی اسمشو نمیدونم . الکی نبود که مارول اون رو برای شخصیتی مثل ونوم بیاره.
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#31 AmirhoseinJafari2005 1399-10-16 15:52
عالی بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45