10 شخصیت خبیثی که در فیلم ها ناامید کننده ظاهر شدند

10 شخصیت خبیثی که در فیلم ها ناامید کننده ظاهر شدند

همیشه به طور معمول در فیلم­ها شخصیتی خوب برای نجات دنیا یا مردم از دست شخصیت بد وجود داره و همراه با این شخصیت خوب فردی هم که نابودگر و شخصیت منفی فیلم است نیز وجود داره.

هیچ خوبی بدون بدی و هیچ سفیدی بدون تاریکی معنایی نداره و به همین دلیل هم هیچ فیلمی که شخصیت منفی نداشته باشه تا دنیا رو روی سر بقیه خراب کنه وجود نداره (فیلمای عاشقانه معمولا شخصیت منفی نداره شاید بتونیم این رو استثنا بدونیم گاهیم داره) در اصل اگه فقط آدم خوب تو فیلم باشه پس چه جوری بفهمیم خوبی چیه و این جمله معروف هست که میگه خوبی با بدی معنا پیدا می کنه (وای خدا چقد فلسفی شد)

براساس همین مقدمه خفن بریم سراغ 10 شخصیت خبیثی که با انتظاراتی که ازشون داشتیم ناامید کننده در فیلم­ها ظاهر شدند:

معمولا در هالیوود شخصیت­های منفی خوب و خیلی خوب داشتیم اما با وجود اینکه ساختن چنین شخصیت­هایی از هالیوود بر میاد گاهی هم پیش میاد که از همین کارخانه ای که  شخصیت منفی خوب می سازه یه جنس معیوب هم بیرون بیاد.

هنوز شخصیت­های بدی که توی بد بودن خوب بودن از یادمون نرفته مثل موارد زیر:

برترین شخصیت های منفی در دنیا

من بهزاد صادقی هستم از سایت اسپایدی و اینجا 10 شروری که ناامید کننده ظاهر شده اند رو بهتون معرفی می کنم.

 

شماره 10: بین در Darknight Rises

بین همیشه یکی از سطح پایین ترین حضورها رو در سری فیلم های بتمن داشته چه در شاهکارهای !!! جوئل شوماخر و چه در آخرین حضورش روی صفحه بزرگ سینما که همان  Darknight rises باشه اگه واقعا بخواهیم عادلانه در این مورد قضاوت کنیم این شخصیت به هیچ وجه به گرد پای اجرای بی نقص جوکر با اجرای بزرگ مرد دنیای فیم هیث لجر نخواهد رسید.

تنها چیزی که به نظر من تام هاردی برای این شخصیت انجام داده این بوده که یه شخصیت دنیای کمیک رو گرفته و صدایی گرفته و خش دار بهش اضافه کرده همین!!  عجیب تر این که تقریبا 2 ساعت و نیم به اجرای یک نفر پشت یک ماسک مسخره نیگا کردیم و در نهایت هم مرگی بسیار دسته پایین و مسخره داشت (این یعنی چی نه واقعا میگم یعنی چی).

جدای از اینا بین تو کمیک ها زد و بتمن رو فلج کرد و یکی از شروراییه که خودش مغز متفکر نقشه­هایی که اجرا میکنه هست اما چیزی که در فیلم می بینیم اینه که یک نفر از بین مانند یک عروسک خیمه شب بازی استفاده میکنه و بین فقط بدون تفکر دستورات اون رو اجرا میکنه !!!

 

شماره 9: دارث مول- فیلم جنگ های ستاره­ای قسمت اول

دارث ماول

در زمان ساخت این فیلم طرفداران بسیار هیجان داشتن چون یک شخصیت خبیث به این فیلم اضافه شده بود که شمشیر دو لبه داشت (دیگه بیشتر از این چی میخوای خدای من مچکرم) ، نه ولی شخصیت پردازی این شخصیت خیلی خیلی ضعیف بود جدا از این که صحنه مبارزه نهایی خیلی خفن و دهن پرکن بود ولی خود شخصیت واقعا چنگی به دل نمی زد. کاش جورج لوکاس به جای یه شمشیر باز خفن یه شخصیت خفن بهمون تحویل می داد.

 

شماره 8: جوکر – فیلم جوخه انتحار

به این جمله دقت کنید: جوکر برترین شخصیت خبیث تمامی دوران­هاست (البته به نظر من) بازم تاکید می کنم تمام دوران­ها

با انتشار تریلرهای جوخه انتحار به نظر میومد که جوکری که جرد لتو بازی کرده ارزش دیدن داشته باشه اما متاسفانه با بیرون اومدن فیلم و دیدن آن متوجه شدیم که بیشتر حضور جوکر در این فیلم به مانند حضور افتخاری میمونه و اون چیزی که در تریلرها دیدیم در هیچ کجای فیلم دیده نمی شد (به نظر میومد سرمون رو جوکر مالیدن) .

پس از این بود که جرد لتو اعلام کرد که بیشتر صحنه های شخصیت جوکر در فیلم حذف شده اند و  اون همه گوشه گیری و تلاش در محل کارش برای خلق یه جوکر شش داننگ به هدر رفته است.

خیلیا به بازی او در این فیلم امید داشتند و آماده یک حضور عالی در فیلم بودند اما کسایی که فیلم رو دیدن میگن بیشترین کاری که این جوکر میکنه نگه داشتن صورت بقیه تو دستاشه حالا این چه جوری خاص و عالی هستش اون رو میزارم به قضاوت شما دوستان نکته بین.

 

 

شماره 7: آزی مندیاس – Watchmen

اگر کمیک های این شخصیت رو خونده باشین میدونین که در کمیک ها این شخص یکی از بزرگترین مخ های روی زمینه به معنای واقعی کلمه اول مخ بوده بعد دست و پا در آورده.

با وجود این که بازیگر این نقش خوب بازی میکنه اما باید فردی رو نشون بده که قراره یکی از برترین مخ های دنیا باشه و این شخصیت در کمیک ها شخصیت خوبیه و اونقد باهوش هست که تنها راه نجات زمین رو نابود کردن یک فرد و کشتن یکسری آدمای بیگناه ندونه و این تا اونجایی که میدونم نشونه مخ بودن نیست بیشتر نشونه دیوانگیه.

چیزی که در مورد این شخصیت وجود داره اینه یه شخصیت مثبت هست ولی کاراکتر و فیزیک بدنی و چهره بازیگر اون یه کم به سمت شخصیتی منفی سنگینی میکنه و به دل نمیشینه حتی تو بد بودن هم خوب نیست.

 

شماره 6: پادشاه کوپا – فیلم برادران ماریو

پادشاه کوپا – فیلم برادران ماریو

همه ما با بازی سوپرماریو خاطره داریم البته اونایی که یه کم مسن ترن بیشتر با سگا خاطره دارن و تصور دیدن فیلم برادران سوپرماریو اونم تو سینما واقعا هیجان انگیزه.

بعد از اینا بازیگرای فیلم حرف اول رو میزنن که انتخاب باب هاسکینز برای ماریو ماریو صحنه رو منفجر کرد البته انتخاب جان لگویزاموبرای بازی نقش لویجی ماریو زیاد چنگی به دل نمی زد، حالا همه اینا قابل هضمه اما شخصیت منفی رو کجای دلم بزارم.

برای شخصیت منفی فیلمه که برای ما مهمه و برای شخصیتی که قراره یه هیولای مارمولکی بزرگ زرد و سبز باشه از دنیس هارپر استفاده میشه !!!!!!!!! (دیگه حرفی برای گفتن نیست)

دیگه واقعا میگم چیزی برای گفتن نیست ازم میخواد بازم ادامه بدم!

باشه ادامه میدم درسته که در اون زمان به تصویر کشیدن این کاراکتر شاید یه کم سخت بوده ولی خوب در نهایت ما در اینجا کاراکتری تحویل میگیریم که صفر درصد مشابه کاراکتر اصلی هست و به پهنای صد درصد زبون داره همین. 

 

شماره 5: کراکن – فیلم سقوط تایتان ها

کراکن – فیلم سقوط تایتان ها

با امتیاز کمی که این فیلم به دست آورد صحبت در موردش شاید وقت تلف کردن باشه اما بازم با این شخصیت منفی بزرگی که داره صحبت نکردن در موردش اشتباهه

باید بگم کراکنننننننننننن -  یا اون جمله معروفی که تو فیلم میگن "کراکن رو آزاد کنید" جمله ای که به عنوان یک فرد نمیخواید بازیگر فیلم باشید و بشنوید چیزی که لرزه بر تن هر آدمی میندازه چه برسه نیمه خدا نیمه آدم باشه یا اصلا خدای یونانی باشه.

تقریبا یه دو ساعت همش درباره آزاد شدن کراکن صحبت میشه و بیشترین هیجانی که داریم اینه که منتظر آزاد شدن کراکن می مونیم اما این هیجان فقط تا وقتی ادامه داره که کراکن آزاد میشه همین که آزاد شد واقعا دچار دپرس و افسردگی شدید میشیم.

نه به خاطر هدر رفتن وقت 2 ساعته ای که می تونستیم ازش برای ساخت فضاپیمامون استفاده کنیم بلکه به خاطر این که تقریبا دو ساعت از فیلم هیجان کاذب ایجاد کردن که کراکن داره میاد بعدشم که اومد در عرض پنج دقیقه پف شد رفت هوا به معنای واقعی کلمه پنج دقیقه ای پف شد رفت هوا. همین.

 

 

شماره 4: گالاکتوس – چهار شگفت انگیز: قیام موج سوار نقره ای

اگه طرفدار کمیک های مارول باشید میدونید که گالاکتوس بسیار بسیار مهم است. به معنای واقعی کلمه این یارو یکی از بهترین کلاه های تو کل دنیای مارول رو داره واقعا میگم کلاهش بی نظیره عکسش رو ببینید چه باحاله جدا از این یارو توانایی خوردن سیاره ها رو داره!! (What the )

پس وقتی تو این فیلم گالاکتوس مثل یه ابر سایه تو فیلم نشون داده میشه مث یه ضربه تیچاکی تو دندون آدم میمونه و واقعا جاشم درد داره در این حد مارو اوشگول فرض کردن که به جای این شخصیت یه ابر سیاه تحویلمون میدن!!!

 

شماره 3: mr.Freeze در فیلم بتمن و رابین

مستر فریز در واقع یه شخصیت بسیار جالب است اما چیزی که در فیلم بتمن و رابین از آرنولد شوارتزنگر می­بینیم مثل یه جعبه نوری با یه کم یخ روشه

همش این طرف و اون طرف میره و میگه بیاید یه کم یخ پرت کنیم! یا رابین رو منجمد میکنه و بهش میگه خنگ بمون بچه !!!

در این حد این شخصیت رو توی شاهکارای جوئل شوماخر عالی اجرا کردن بهشون باید تبریک گفت. آورین

 

شماره 2: ونوم – در فیلم اسپایدرمن 3

به نمایش گذاشتن یکی از قدیمی ترین دشمنان اونم در فیلمی که از قبل یک شخصیت منفی یا بهتره بگیم خاکستری داره کار سختیه اما در كل باید گفت این فیلم خیلی شلوغ است و مشخص است كه فیلمنامه‌نویسان مجبور بوده‌اند با خیل عظیمی از كاراكترهای مختلف و تم‌های داستانی سر و كله بزنند. و یکی از قربانیای این شلوغی همین ونوم بدبخته چون وقت کافی به پرداخت به اون وجود نداره.

از اینجا به بعدش رو از نقد آقای ترابی براتون نقل میکنم :

اما درست پس از گذشت یك ساعت و با رخنه كردن موجود سیاه فضایی به زندگی پیتر پاركر، فیلم به ورطه‌ای می‌افتد كه تنها نبرد پایانی مهیج‌اش كمی آن را نجات می‌دهد. شخصاً قبل از ساخته شدن فیلم و هنگامی كه فهمیدم «ونوم» قرار است در فیلم حضور داشته باشد، احساس خطر كرده بودم و می‌دانستم كه حضور او در هر عرصه‌ای باعث افت شدید داستان خواهد شد. در واقع، این كاراكتر تك بعدی كه به خاطر ظاهر و قابلیت‌های نامتعارفش از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است، هرگز جذابیتی برایم نداشته. جالب است بدانید كه حتی «سام ریمی» نیز از ونوم خوشش نمی‌آمده و قرار بود از كاراكتر خبیث دیگری به نام «كركس» (Vulture) استفاده كند اما سونی، مارول و احتمالاً شركت‌های اسباب‌‌بازی‌سازی كه متاسفانه از محبوبیت ونوم آگاهی داشتند، ریمی را مجبور كردند تا از ونوم به جای كركس استفاده كند. فیلم به خوبی ثابت می‌كند كه ونوم چه كاراكتر احمقی است و چقدر از كمبود ژرفای شخصیتی رنج می‌برد.

 

شماره 1: دارث ویدر -  فیلم جنگ های ستاره ای 1 تا 3

دارث ویدر -  فیلم جنگ های ستاره ای 1 تا 3

تمام هدف قسمت اول تا سوم این بود که نشون بده که آناکین اسکای واکر چه طوری از یه بچه بامزه از یه سیاره دور افتاده به شخصیتی بیشتر ماشینی به نام دارث ویدر تبدیل می­شود.

و باید بگیم که این فیلم به همه ذهنیت های طرفداران گند زد رفت برای این وضعیت هیدن کریستنسن که نقش آناکین رو بازی کرده سرزنش نکنید چون این نویسدگان فیلم هستن که سفر یک بچه بامزه رو به سمت یک شخصیت بچه کش بسیار بد نشنون دادن به همین سادگی.

 

اینم لیستی از بدترین شخصیت های خبیثی بود که کمتر از انتظارات در فیلم ها ظاهر شدن و به راحتی فیلم رو نابود و انتظارات رو برآورده نکردند.

نظر شما درباره این لیست چیه و آیا این لیست رو قبول دارید با ما در قسمت نظرات افکارتون رو به اشتراک بزارید.

 

 

نویسنده: بهزاد صادقی

  Benjamin.s

All rights reserved © Spidey.ir 2016

      (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مقاله های زیر را هم حتما بخوانید:

20 خبیث برتر دنیای سینما به انتخاب مجله امپایر

بدترین شخصیت های خبیث فیلم های کمیک بوکی

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

spider pool
#1 spider pool 1395-06-02 02:45
چیزی نمی تونم بگم جز عالی اصلا نمی تونم گالاکتوس رو حضم کنم
نقل قول کردن
Dark Knight Spidey
#2 Dark Knight Spidey 1395-06-02 04:01
جوکر رو قبول ندارم. خودتون هم نوشتید خیلی از صحنه هاش حذف شده. من نظرات رو که میخوندم اکثریت بازی لتو (هر چند خیلی سکانس هاش دیلیت شدن و نبود کم حضور داشت) رو پسندیدن و گفتن جوکر متفاوت و خوبی رو نمایش داده. بقیه لیست اوکی هست. بین رو هستم . با توجه مواردی که از دوستان کمیک خوان شنیده بودم در مورد بین انتظار داشتم بین با ابهت بیشتری ببینم. مستر فریز رو هم که نگو !یک کلام افتضاح ! میشد دوچهره ی فیلم بتمن برای همیشه رو هم اسم برد در کنارش
نقل قول کردن
Matt Murdock
#3 Matt Murdock 1395-06-02 04:29
جوکر لتو رو ما چیز زیادی ازش ندیدیم که بخواهیم بگیم بده یا خوب کلا سر هم نیم ساعت هم تو فیلم نبود بیچاره ولی نقد خیلی خوبی بود
نقل قول کردن
Matt Murdock
#4 Matt Murdock 1395-06-02 04:30
شرمنده اسپم میکنم شماره ۲ کمیک دسکش بی نهایت رو کی ترجمه میکنید
نقل قول کردن
captain bat
#5 captain bat 1395-06-02 05:30
منم جوکر رو قبول ندارم
اولا که همون طور که خودتون نوشتید بیشتر صحنه های حضور شو حذف کرده بودن دوما در همون مدت کوتاه هم که بازی کرد واقعا جوکر دیوانه و متفاوتی بود امیدوارم تو فیلم های بعدی دی سی این مسئله کاملا شفاف بشه
ولی بقیه موارد کاملا درسته و عالی کار شده خیلی ممنون
نقل قول کردن
redmonster
#6 redmonster 1395-06-02 06:02
به نقل از captain bat:
منم جوکر رو قبول ندارم
اولا که همون طور که خودتون نوشتید بیشتر صحنه های حضور شو حذف کرده بودن دوما در همون مدت کوتاه هم که بازی کرد واقعا جوکر دیوانه و متفاوتی بود امیدوارم تو فیلم های بعدی دی سی این مسئله کاملا شفاف بشه
ولی بقیه موارد کاملا درسته و عالی کار شده خیلی ممنون

جرد لتو تونست خوب نقششو بازی کنه، ولی متاسفانه مثل بن افلک تو bvs اسیر کارگردانی بد فیلم شده(از نظر من تو فیلم جوخه بتمن خیلی بهتری رو دیدیم). درضمن تو عنوان و همینطورم متن نوشته ناامید کننده و مسلما همه هم میخواستیم چیزهای بیشتری از جوکر ببینیم . تازه شایعه هم شده بعد از گند bvs وارنر بعضی صحنه هارو فیلمبرداری کرده
نقل قول کردن
surfer silver
#7 surfer silver 1395-06-02 06:12
دارث ویدر فیلم 1 تا3 جنگ ستارگان افتضاح بود یهو از شخصیت خوب و با احساس داستان تبدیل شد به یه شخصیت بد و بی احساس.
من که هر فکر کردم نتونستم بفهم چی شد که همچین شد؟
نقل قول کردن
خسرو حیدری
#8 خسرو حیدری 1395-06-02 06:16
نا امید کننده به معنای "بد" نیست. ناامید کننده یعنی اینکه توقع ما رو براورده نکردن. حالا به هر دلیلی. جوکر هم ناامید کننده بود به خاطر حذفیات صحنه های زیاد. مثل اون بابایی که از اسکاتلند کوبیده بود اومده لندن تا فیلمو ببینه ولی نا امید شده بود. پس دوستان اول بفهمن منظور مقاله رو و بعد بگن با حضور جرد در این مقاله لتو مخالفیم! ببخشید اینو میگم ولی این سایت گاهی جولانگاه کوچولو موچولوهای مهدکودک میشه که حتی نمیتونن درست مقالات سایت رو درک کنن
از اقای صادقی به خاطر مقاله عالیشون متشکرم
نقل قول کردن
خسرو حیدری
#9 خسرو حیدری 1395-06-02 06:17
به نقل از surfer silver:
دارث ویدر فیلم 1 تا3 جنگ ستارگان افتضاح بود یهو از شخصیت خوب و با احساس داستان تبدیل شد به یه شخصیت بد و بی احساس.
من که هر فکر کردم نتونستم بفهم چی شد که همچین شد؟

اره واقعا
کلا اون سه گانه اشغال بود
نقل قول کردن
kia spider
#10 kia spider 1395-06-02 10:03
مقاله عالی بود
متاسفانه من اکثر گزینه هارو نمی شناسم تا درموردش نظر بدم
برخلاف برخی دوستان من با جوکر مشکل خاصی ندارم چون اسم top10 ما{شخصیت های خبیثی که در فیلم ها ناامید کننده حاضر شدن}
حضورجوکرم تو فیلم ناامید کننده بود دیگه...(وگرنه مطمعنم جوکر جورد لتو حرف نداره)
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#11 Samwel Tarly 1395-06-02 10:16
از نظر من گالاکتوس و بین از همه بد تر بودن.درباره گالا که حرف زیادی نمی تونم بزنم از بس چرت و پرت ساختنش اما بینی که یک مزدور بود و تونست کل گاتهام رو تسخیر کنه.در اخر فیلم مشخص میشه که اون عاشق تالیا بوده و بخاطر اون میخواسته این کار رو بکنه.
نقل قول کردن
Willow
#12 Willow 1395-06-02 11:58
من با هیچ کدومش مشکل نداره به جزء دارث ویدر

دیگه چه توقعی داشتین ازش

قشنگ توی 3 تا فیلم به صورت فوق العاده ای به دارث ویدر تبدیل شد

توی فیلم 3 که نیم ساعت آخر فیلم عالی بود یعنی عالی

یه تصمیم کاملا اشتباه


این فیلم چهار شگفت انگیز 2015 که شخصیت دووم که خیلی بدتر بود خیلی گند بود بعد دارث ویدر

نکنید از این کارا
نقل قول کردن
Mohammads32700
#13 Mohammads32700 1395-06-02 12:02
به نقل از khosro:
نا امید کننده به معنای "بد" نیست. ناامید کننده یعنی اینکه توقع ما رو براورده نکردن. حالا به هر دلیلی. جوکر هم ناامید کننده بود به خاطر حذفیات صحنه های زیاد. مثل اون بابایی که از اسکاتلند کوبیده بود اومده لندن تا فیلمو ببینه ولی نا امید شده بود. پس دوستان اول بفهمن منظور مقاله رو و بعد بگن با حضور جرد در این مقاله لتو مخالفیم! ببخشید اینو میگم ولی این سایت گاهی جولانگاه کوچولو موچولوهای مهدکودک میشه که حتی نمیتونن درست مقالات سایت رو درک کنن
از اقای صادقی به خاطر مقاله عالیشون متشکرم


دمت گرم آقای صادقی مقاله جالبی بود فقط تو تا نکته رو بگم یک اینکه خسرو جان و بهزاد جان با حضور کوتاه یه شخصیت تو یه فیلم نمیشه راجبش نظر منطقی داد و باید صبرکنیم و ببینیم در فیلم های بعدی چطوری ظاهر میشه هر چند منم اعصابم از اینکه همه صحنه ها حذف شده خرابه ولی حذف صحنه دلیل نمیشه که نا امید کننده باشه کلا هم زیاد مشکلی با حضور جوکر تو این لیست ندارم ولی بنظرم یکم زوده واسه قضاوت
دومی هم باید بگم بین نامید کننده بود ولی انصافا نه اینکه تو تاپ ۱۰ باشه خود شخصیت بین واقعا عالی بود مشکل داستانی بود که باهاش بین رو جلو بردن وگرنه خود بین زیادم ناامید کننده نبود فقط داستان مشکل داشت شخصیتی که ارتباط یه شهر رو با دنیا قطع کنه و تمام زندانیا رو آزاد کنه و تمام پلیسا رو زیر زمین زندانی کنه واقعا شخصیت ناامید کننده ای نیست و فقط داستانش مشکل داشت در هر صورت شاید معیار هاتون برای این مقاله تخصصی تر از این حرفا بوده منم گفتم نظر شخصیمو بگم راستی دیگه فان فرایدی و الگوریتم تابستان نداریم چرا
نقل قول کردن
Sentry
#14 Sentry 1395-06-02 13:20
مالکیت (شخصیت خبیث فیلم ثور دنیای تاریک)هم زیاد خوب نبود و میتونست تو لیست باشه
نقل قول کردن
Hobbit
#15 Hobbit 1395-06-02 13:27
خوش برگشتین آقای صادقی...اونم با یه مقاله خوب و متفاوت....


به هرحال همین کلمه ناامید کننده میتونه حال هر کسی ناراحت کنه چه برسه به این که به خاطر یه فیلم اینقدر انتظار کشیده و میبینه اون چیزی که تو رویاش بوده اونی نبوده که توی فیلم به نمایش در اومده....

بررسی از نظر بنده:
ابتدا بگم من هنوز چندتا از این فیلمای توی این لیست رو ندیدم و یا به طور کامل ندیدم...

بین:
همه چیز محیا بود تا با یه خداحافظی خوب نولان این سری رو به پایان برسونه...البته بعد شوالیه تاریکی انتظارات به سقف رسیده بود...و اسم تام هاردی برای بین که نوید خرد شدن بتمن رو میداد برای بینندگان کافی بود تا شاهد یکی از دیدنی ترین ویلین های سینما باشیم ولی همه چی خوب بود جز نبرد پایانی و کنار زدن بین...که واقعا قلب منو شکست...به هر حال من هیچوقت یادم نمیره چقدر برای بین این فیلم هیجان زده بودم
نه مثل اون یارویی که مثل بین لباس پوشید و قتل عام تو یکی از سینماها تو اون برهه راه انداخت!

جنگ ستارگان:
کاش و ای کاش از روی این داستان کارتون میساختن(اونم بد میشد)تا یه فیلم!افسوس!

کراکن:
یعنی هیچوقت تریلر این فیلم رو یادم نمیره که آخرش کراکن رو نشون میداد ولی راحت ترکید...فیلم دوم این سری هم همین بود!
ولی خدایی توقع چی مثلا ازش داشتیم!کراکن تا تکون میخورد دنیا نابود میشد دیگه چه نیازی به نبرد حماسی بود کلا یه سفر بود فیلمه برای پیدا کردن مدوسا بازم همینو فیلم دوم هم نداشت!

گالاکتوس:
خدایی اون فاجعه بود نه ناامید کننده فک کنم استن لی موقع دیدنش تمام دنیا روش خراب شد!
اصلا این سری فیلماش برای درس نابود نکردن یه فیلم ساخته شده بود!

مستر فریز:
اینم از شاهکارایی که فقط از زک بر میاد و احتمالا زک از این فیلم برای بی وی اس الهام گرفته!
واقعا حیف اون همه اسم اون زمان؟!
آخه چرا؟!
فیلم فقط اسم بازیگر نیست؟!

ونوم:
دستپخت سونی برای نوستالژی ما بچه های اون دوره همین میشه دیگه!
خدا لعنت هرچی اسباب بازی رو و....
یاد یانگ جاستیس افتادم....

جوکر(جرد لتو):واقعا این انتخاب شهامت شما رو میرسونه!
من نظری ندارم چون این فیلم رو ندیدم و منتظر بلوریش هستم...امیدوارم جرد لتو و وارنر این مقاله رو ببینن و یه تکونی به خودشون بدن!

به نقل از khosro:
نا امید کننده به معنای "بد" نیست. ناامید کننده یعنی اینکه توقع ما رو براورده نکردن. حالا به هر دلیلی. جوکر هم ناامید کننده بود به خاطر حذفیات صحنه های زیاد. مثل اون بابایی که از اسکاتلند کوبیده بود اومده لندن تا فیلمو ببینه ولی نا امید شده بود. پس دوستان اول بفهمن منظور مقاله رو و بعد بگن با حضور جرد در این مقاله لتو مخالفیم! ببخشید اینو میگم ولی این سایت گاهی جولانگاه کوچولو موچولوهای مهدکودک میشه که حتی نمیتونن درست مقالات سایت رو درک کنن
از اقای صادقی به خاطر مقاله عالیشون متشکرم


خسرو جون...خب خوبی سایت هم همینه به اعضاش ماهیگیری یاد میده منم همین حالا و قبلا رو خیلی از این مطالب در اشتباه بودم و با راهنمایی ها استاد و عمو و بقیه یکمی دقت نظرم بهتر شد...شما که واردی این دوستان رو راهنمایی کنین...سخته...ع ذاب آوره....تکراریه ...ولی بزرگی از بزرگانه!!!

انتخاب هایی از نظر من:
دومزدی؟!!
واقعا نمیدونم چرا تو این مقاله من جاشو خالی دونستم حالا شایدم اونقدارا از نظر شما ویلین دسته اولی نباشه...اما ایرادی نیست

دکتر دووم(تمام سری فیلمهاش)

لکس لوتر(به نازم به زک)

شردر
واقعا گند زدن به خاطرات کودکیم!
و.....


در پایان:
مقاله خوب بود ولی...
دوست داشتم یکمی روی فیلمای غیر کمیکی مانور بیشتری میدادین(البته بازم کافی بود)...و یه بعضی شخصیتها رو هم خیلی بهشون لطف داشتید...باز به هر حال ممنون...منتظر مقاله های بعدیتون هستیم
نقل قول کردن
Rock star
#16 Rock star 1395-06-02 13:35
مرسی از آقای بهزاد صادقی.
با بین کاملاً موافقم همش داشت دستورات تالیا آل گول رو انجام میداد در صورتی که خود بین تو کمیک ها همچین پدر بتمن رو به تنهایی در آورده که بتمن خودش زیاد با بین سرشاخ نمیشه. مگر اینکه مشکل جدی پیش اومده باشه ولی تو فیلم اون ابهت درگیر یه عشق کورکورانه شده بود.
راستی آقای صادقی چرا نقش تالیا آل گول رو اشاره ای نکردید. جدآً افتضاح بود.کلی با کمیک ها هم فرق کرده بود. تالیا آل گول اولین عشق بتمنه و به عنوان شخصیت مکمل هم در ابتدا نقش کاراکتر مثبت رو داشت. که بعدش یه سری اتفاق ها افتاد و تالیا آل گول تبدیل به یک دختر شیطانی شد. در اصل دنیس اونیل(خالق تالیا آل گول و ریش آل گول) این رو نمی خواست و میخواست که یه تضاد و مخالفتی بین دختر و پدر باشه ولی حالا داستانش مفصله و میراث دنیس اونیل محقق نشد.
در کل ما اون تالیا آل گول کمیک ها رو در فیلم ندیدیم و به نظر من نقشش هم ناامید کننده بود و هم ضعیف بود.

در مورد جرد لتو بگم هنوز قضاوت در موردش زوده و با این حضور کم تونست دل خیلی از طرفدارا رو که عاشق جوکر هستند(از جمله خودم) بدست بیاره. رابطه اش با هارلی کویین هم خیلی خوب شده بود و واقعاً آدم رو جذب میکرد.
تو فیلم بعدی بتمن که تو تیمارستان آرکامه فکر کنم تو نقشش کولاک کنه.
به هر حال طبق گفته ی جناب رد مانستر ، گیر کارگردان بدی خورده بود و وارنر هم یکم اذیت کرد و نتونست اون چیزی که باید رو به نمایش بذاره و تو نقشش مقداری ناامید کننده بود. من هم بیشتر ازش انتظار داشتم ولی جوکر بدی نشد ، خوب بود ولی ناامیدمون کرد.
نقل قول کردن
Rock star
#17 Rock star 1395-06-02 13:39
به نقل از Sentry:
مالکیت (شخصیت خبیث فیلم ثور دنیای تاریک)هم زیاد خوب نبود و میتونست تو لیست باشه


اون میره تو لیست نقش های ضعیف ، نه نا امید کننده چون خبیث چذاب و خوبی نبود بیشتر انگار فقط داشت صحنه های فیلم رو پر میکرد ولی اینا نقش شون بد نبود ولی با اون چیزی که انتظار داشتیم خیلی فرق داشتند. مثل همین قضیه ی جرد لتو که نصف صحنه هاش حذف شد و مقداری تو ایفای نقشش ناکام موند ولی باز هم جوکرش خوب بود.
نقل قول کردن
Rock star
#18 Rock star 1395-06-02 13:45
آقای صادقی فقط یه نکته نقش ضعیف با نا امید کننده خیلی فرق داره.
الان شما وقتی مستر فریز رو میگی چه انتظاری از جویل شوماخر داشتی؟ که یک مستر فریز خوب تحویل بده ؟ مسلماً نه . این نقش نا امید کننده نبود جز نقش های واقعاً ضعیف حساب میشه.
یا مثلاً ونوم هم همین طوریه. جداً نقشش مضخرف بود پس میره توی نقش های ضعیف نه ناامید کننده.
نقل قول کردن
mokhtar
#19 mokhtar 1395-06-02 13:46
مرسی بابت مقاله
اگه خودت اینا رو انتخاب کردی که واقعا عالیه اگر هم از جایی ترجمه شده بازهم عالیه
همشون درست بودن
درباره جرد لتو هم من خیلی ها رو میبینم تو سایت های خارجی که میگن ازش نا امید شدن
من تعجب میکنم بعضی ها میگن نقشش کم بود یا داستان اونو اینجوری کرد
خوب وارنر مگه مرض داشت جوکر رو اینهمه روش مانور داد بعدش حذفش کرد؟ نا امید کننده یعنی هوادارا رو راضی نکرد . حالا به هر دلیلی !
بنابراین جوکر اونی نبوده که باید باشه . یعنی تو لین فیلم نا امیدمون کرده (بازهم میگم به هر دلیلی. میتونه بی کفایتی وارنر باشه، کمبود صحنه ها باشه یا کارگردان یا خود جرد لتو. مهم اینه که توقعات رو براورده نکرده). البته تو این فیلم یعنی تو فیلم جوخه خودکشی
حالا ممکنه تو فیلم های بعدی بهتر باشه . اون دیگه بحثش جداست.
نقل قول کردن
Hobbit
#20 Hobbit 1395-06-02 13:47
به نقل از Willow:
من با هیچ کدومش مشکل نداره به جزء دارث ویدر

دیگه چه توقعی داشتین ازش

قشنگ توی 3 تا فیلم به صورت فوق العاده ای به دارث ویدر تبدیل شد

توی فیلم 3 که نیم ساعت آخر فیلم عالی بود یعنی عالی

یه تصمیم کاملا اشتباه


این فیلم چهار شگفت انگیز 2015 که شخصیت دووم که خیلی بدتر بود خیلی گند بود بعد دارث ویدر

نکنید از این کارا

ببینید دارث ویدر سروره!
تو این شکی نیست!
ولی اون سری فیلما فاجعه بودن برای طرفدارا دو آتیشه ی جنگ ستارگان...فقط تازه و تازه فیلم سوم آخراش خوب بود و بقیه رو باید انداخت تو سطل آشغال....
کل این سه تا فیلم مسیرش این بود که یه بچه ی معصوم رو به یه هیولا تبدیل کنه...همین..اون م با چینش بد!
به هر حال هر کی نظری داره
نقل قول کردن
mokhtar
#21 mokhtar 1395-06-02 13:50
به نقل از Hobbit:
به نقل از Willow:
من با هیچ کدومش مشکل نداره به جزء دارث ویدر

دیگه چه توقعی داشتین ازش

قشنگ توی 3 تا فیلم به صورت فوق العاده ای به دارث ویدر تبدیل شد

توی فیلم 3 که نیم ساعت آخر فیلم عالی بود یعنی عالی

یه تصمیم کاملا اشتباه


این فیلم چهار شگفت انگیز 2015 که شخصیت دووم که خیلی بدتر بود خیلی گند بود بعد دارث ویدر

نکنید از این کارا

ببینید دارث ویدر سروره!
تو این شکی نیست!
ولی اون سری فیلما فاجعه بودن برای طرفدارا دو آتیشه ی جنگ ستارگان...فقط تازه و تازه فیلم سوم آخراش خوب بود و بقیه رو باید انداخت تو سطل آشغال....
کل این سه تا فیلم مسیرش این بود که یه بچه ی معصوم رو به یه هیولا تبدیل کنه...همین..اونم با چینش بد!
به هر حال هر کی نظری داره

دقیقا درست میگی
اون سه گانه فاجعه بود
از بازیگرش اناکین بگیر تا شخصیت های فرعی و داستانش و .... همه چیز فلجعه
شاید تنها نقطه مثبتش بازی بازیگر نقش اوبی وان کنوبی بود
نقل قول کردن
mehran spidey
#22 mehran spidey 1395-06-02 13:53
به نقل از Hobbit:
به نقل از Willow:
من با هیچ کدومش مشکل نداره به جزء دارث ویدر

دیگه چه توقعی داشتین ازش

قشنگ توی 3 تا فیلم به صورت فوق العاده ای به دارث ویدر تبدیل شد

توی فیلم 3 که نیم ساعت آخر فیلم عالی بود یعنی عالی

یه تصمیم کاملا اشتباه


این فیلم چهار شگفت انگیز 2015 که شخصیت دووم که خیلی بدتر بود خیلی گند بود بعد دارث ویدر

نکنید از این کارا

ببینید دارث ویدر سروره!
تو این شکی نیست!
ولی اون سری فیلما فاجعه بودن برای طرفدارا دو آتیشه ی جنگ ستارگان...فقط تازه و تازه فیلم سوم آخراش خوب بود و بقیه رو باید انداخت تو سطل آشغال....
کل این سه تا فیلم مسیرش این بود که یه بچه ی معصوم رو به یه هیولا تبدیل کنه...همین..اونم با چینش بد!
به هر حال هر کی نظری داره

من هم با هابیت موافقم یعنی چه هدفی داشتن از این کارشون :-|
نقل قول کردن
Rock star
#23 Rock star 1395-06-02 13:58
واقعاً بعضی از نقش ها رو نباید ناامید کننده فرض کنیم بلکه واقعاً افتضاح محض بودند از جمله گالاکتوس و مستر فریز و ونوم.
چون که خیلی نقششون چرت بود اصلآً از همون اول میگفتی این چیه؟ و اصلاً به دل نمیشینند.
نه اینکه شما تو سه تا فیلم دارث ویدر رو ببینی و بعد از خبیث شدنش نا امید بشی و بگی این نباید اینطوری میشد. این خیلی فرق داره.
بعضی از نقش ها نا امید کننده نبودند بلکه ضعیف بودند.
نقل قول کردن
Benjamin.s
#24 Benjamin.s 1395-06-02 14:01
به نقل از mokhtar:

بنابراین جوکر اونی نبوده که باید باشه . یعنی تو این فیلم نا امیدمون کرده (بازهم میگم به هر دلیلی. میتونه بی کفایتی وارنر باشه، کمبود صحنه ها باشه یا کارگردان یا خود جرد لتو. مهم اینه که توقعات رو براورده نکرده). البته تو این فیلم یعنی تو فیلم جوخه خودکشی
حالا ممکنه تو فیلم های بعدی بهتر باشه . اون دیگه بحثش جداست.

همون طور که عمو گفتن تفاوت زیادی هست بین ناامید و بد پس این دو رو با هم اشتباه نگیریم.
نقل قول کردن
Benjamin.s
#25 Benjamin.s 1395-06-02 14:05
برخی از دوستان گفتن که نقش بین عالی بوده ولی اینجوری نیست اگه کمیک ها رو خونده باشین این شخصیت یه شرور درجه یکه اما تنها چیزی که تو فیلم دیدم ازش بازم تکرار میکنم همون صدای خش دار بود و اطاعت از دستورات فرد پشت پرده بوده که واقعا ناامید کننده س نسبت به اون چیزی که از بین انتظار داریم.

یکی از دوستان گفته بود "بین" میاد و ازتباط یه شهر رو با دنیای بیرون قط میکنه و زندانی ها رو آزاد میکنه
مشکلی با این حرف ندارم اما مشکل از اونجایی نشئت میگیره که این کارا رو خودش برنامه ریزی نمیکنه بازم میگم از یکی دیگه دستور میگیره و نقشه های یکی دیگه رو اجرا میکنه
مشکل من با این شخصیت تو فیلم از اینجا شروع میشه
نقل قول کردن
Hobbit
#26 Hobbit 1395-06-02 14:09
به نقل از Benjamin.s:
برخی از دوستان گفتن که نقش بین عالی بوده ولی اینجوری نیست اگه کمیک ها رو خونده باشین این شخصیت یه شرور درجه یکه اما تنها چیزی که تو فیلم دیدم ازش بازم تکرار میکنم همون صدای خش دار بود و اطاعت از دستورات فرد پشت پرده بوده که واقعا ناامید کننده س نسبت به اون چیزی که از بین انتظار داریم.

یکی از دوستان گفته بود "بین" میاد و ازتباط یه شهر رو با دنیای بیرون قط میکنه و زندانی ها رو آزاد میکنه
مشکلی با این حرف ندارم اما مشکل از اونجایی نشئت میگیره که این کارا رو خودش برنامه ریزی نمیکنه بازم میگم از یکی دیگه دستور میگیره و نقشه های یکی دیگه رو اجرا میکنه
مشکل من با این شخصیت تو فیلم از اینجا شروع میشه

دلیل خوبیه
کلا اگه ویلینش خوب بود(به اندازه جوکر فیلم قبلی بود)فیلم ضعیف نسبت به بقیه سری هاش عمل نمیکرد...اما در کل فیلم متوسط بود...تالیا الغول...هیچی بزاریمش کنار
نقل قول کردن
Willow
#27 Willow 1395-06-02 14:22
درسته همه حرفا

ولی نظر هر شخص یکی نیستش

ولی کی بزرگتر از دووم

سر این فیلم 2015 آیا همه طرفداران مارول و بخصوص طرفداران 4 شگفت انگیز نا امید نشدن

با اون فیلم افتضاح ولی توی این لیست قرار نگرفته

بعد جوکر , جوخه انتحار که هنوز 1 ماه از اکران فیلم نگذشته قرار میگیره تو لیست

من مارول فن هستم ولی از کجا میدونید این فیلم قرار نیست ultimate edition باشه ؟

اون قدر شخصیت های دیگه ای هست که میتونست قرار بگیره ولی قرار نگرفت
نقل قول کردن
mokhtar
#28 mokhtar 1395-06-02 14:28
به نقل از Willow:
درسته همه حرفا

ولی نظر هر شخص یکی نیستش

ولی کی بزرگتر از دووم

سر این فیلم 2015 آیا همه طرفداران مارول و بخصوص طرفداران 4 شگفت انگیز نا امید نشدن

با اون فیلم افتضاح ولی توی این لیست قرار نگرفته

بعد جوکر , جوخه انتحار که هنوز 1 ماه از اکران فیلم نگذشته قرار میگیره تو لیست

من مارول فن هستم ولی از کجا میدونید این فیلم قرار نیست ultimate edition باشه ؟

اون قدر شخصیت های دیگه ای هست که میتونست قرار بگیره ولی قرار نگرفت

دکتر دووم صد در صد باید تو این لیست باشه
یه چیزی هم بگم، اولا خود کارگردان گفته نسخه ultimate نداره
دوما نسخه طولانی مد نظر نویسنده ها ی منتقدین نیست. فقط نسخه سینمایی
نقل قول کردن
mokhtar
#29 mokhtar 1395-06-02 14:29
راستی اینم هست
قبلا تو سایت گذاشته بودیم
دووم هم توش هست
حالا دوباره میارمش صفجه اول تا ببینیش
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
rambod DR
#30 rambod DR 1395-06-02 15:33
ممنون بابت مقاله که باز هم در باره خبیث هاست
من کلا ویلن ها رو دوست دارم :-) حالا هرچی دربارش باشه
ببینین من با جوکر جرد لتو کاملا مخالفم این جوکر از نظر من با اون حضور کمش تونسته بود جنون و غیر قابل پیش بینی بودنو .. . رو نشون بده که فقط چاشنی فان کم داشت که تنها مشکلش بود . دکتر دووم 2015 باید توی این لست میبود . لکس لوثر اسنایدر هم باید میبود همین طور ماندارین مرد آهنی 3 .
درباره لوثر اسنایدر که ما با یه فرد بی مصرف و ضعیف و هزاران مشکل دیگه طرفیم ماندارین هم کلا هیچ شباهتی به ماندارین کمیک نداشت دووم هم که ......
در کل بهنر بود top 15 میکردین ولی بازم ممنون واقعا خوب بود 8) 8)
نقل قول کردن
Rock star
#31 Rock star 1395-06-02 16:45
#44
احسنت ، دقیقاً همین منظورم بود.
دمت گرم!!
نقل قول کردن
Spider_bat
#32 Spider_bat 1401-02-28 20:31
در مورد دارث ماول من یه مورد بگم. دارث ماول تو فیلم ها واقعا ضعیف ظاهر شده ولی اگر شما کلون وارز و ربلز رو دیده باشید کاملا به عمق شخصیت دارث ماول و سمپاتیک بودنش پی میبرید و می‌بینید برعکس فیلما شخصیت پردازی به شدت خوبی داره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45