شماره 26 از سری جدید کمیک بوک های "اسپایدرمن شگفت انگیز"/ THE AMAZING SPIDER-MAN ترجمه شد + لینک دانلود

شماره-26-از-سری-جدید-کمیک-بوک-های-اسپایدرمن-شگفت-انگیز-the-amazing-spider-man-ترجمه-شد-لینک-دانلود-920-لگاسی-لگسی-legacy

یک شخصیت مهم در این شماره میمیره! اون شخصیت کیه؟ فلیشیا هاردی؟ مری جین؟ نورمن آزبورن؟ پیتر پارکر؟ یا شایدم یک شخصیت دیگر؟

یک سال و نیم قبل زندگی پیتر توسط ریاضیدان دیوانه، رَبین یا همون فرستاده، داغون شد. ربین پیتر و دوست دختر اون زمانش، مری جین رو به بُعد دیگری فرستاد. درحالی که پیتر موفق به فرار شد، ام جی در اونجا رها شد. پیتر که در تنگنا بود و زمانی برای از دست دادن نداشت، مجبور به همکاری با نورمن آزبورن و دزدی از دوستان و متحدینش مثل چهار شگفت انگیز شد و پل‌های پشت سرشو خراب کرد. با این حال که پیتر موفق به نجات ام جی شد، مجبور به دادن هزینه‌ای هم شد: زمانی که برای پیتر مثل چند روز پرتلاطم گذشت، برای مری جین سال‌های متوالی بود. در طی این زمان، مری جین و پال مرموز دو بچه یتیم رو به سرپرستی گرفتن و در کنار هم زندگی و خانواده ساختن.

از اون زمان، زندگی پیتر به روال عادی برگشته. اون با نورمن آزبورن متحول شده کاری در شرکت آزکورپ گرفته. آرام ولی مطمئن، اون شروع به درست کردن و ساختن روابط و دوستی‌های جدید کرده، مثلا به کارآموز جدید آزکورپ، کامالا خان. ولی هیچ چیز خوبی در زندگی پیتر دوام نداره، و ربین برگشته تا انتقام بگیره.

 

The Amazing Spider-Man #26 (#920 Legacy)

The Amazing Spider-Man #26 (#920 Legacy) -  کمیک بوک - اسپایدرمن- مردعنکبوتی

مترجم: آیدا هاتفی

ادیتور، گرافیست و برگردان کاور: محسن ثرایی

ناظر کیفی: مهدی ترابی مهربانی

لینک دانلود مستقیم (ترین بیت)

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودبوی)

 

نظر شما درباره این داستان چیست؟ 

برای خواندن دیگر كمیك هایی كه در سایت ترجمه كرده ایم اینجا را كلیك كنید.

 

مطالب مرتبط:

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

10 حقیقت مهمی که باید درباره «کامالا خان» (KAMALA KHAN) ملقب به «خانم مارول» (MS. MARVEL) بدانید

10 دفعه ای که مردعنکبوتی حال دیگر قهرمانان مارول را گرفت!

رویداد "دارک وب" (DARK WEB) ترجمه شد + لینک دانلود

سری کمیک های مردعنکبوتی شگفت انگیز با ترجمه فارسی

15 دفعه ای که مری جین عمل قهرمانانه انجام داده است!

همه چیز درباره گرین گابلین (GREEN GOBLIN)

10 لحظه برتر بین مرد عنکبوتی و کاپیتان آمریکا

10 داستان برتر مرد عنكبوتی و چهار شگفت انگیز

کمیک مشترک «مری جین» - «گربه سیاه» ترجمه شد + لینک دانلود

سری جدید کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز به نویسندگی زب ولز و طراحی جان رومیتا جونیور منتشر میشود!

10 حقیقتی که فقط طرفداران کمیک بوک راجع به «مری جین واتسون» می دانند

کمیک "مری جین شگفت انگیز" ترجمه شد + لینک دانلود

رتبه بندی اقتباس های «مری جین واتسون» در دنیای سینما، انیمیشن و بازی

رتبه بندی عشق های پیتر پارکر در دنیای سینما

10 داستان برتر با حضور مری جین (MARY JANE)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

HERO_X
#1 HERO_X 1402-04-15 07:57
واقعاً بابت ترجمه این کمیک و تمام سری کمیک هایی که از مردعنکبوتی ترجمه کردید ازتون ممنونم ، تازه اونم به صورت رایگان !!!(خداییش هیچ سایتی جز سایت اسپایدی یه همچین کاری رو برا هواداراش انجام نمیده انصافاً دمتون گرم) و اینکه نمی‌دونم چرا اما کاور این شماره منو یاد کاور مرگ گوئن استیسی انداخت
نقل قول کردن
Question
#2 Question 1402-04-15 09:01
لطفا فلیشیا یا مرجین نباشن

کاپیتان آمریکا باشه اشکال نداره بعدا برمیگرده ...
نقل قول کردن
نینجای یخی
#3 نینجای یخی 1402-04-15 10:20
واقعا ممنونم از این که تو ایران تو کمیک اولید . فقط ، اونایی که خوندن ، من شماره های قبلی رو نخوندم میترسم صحنه های نامناسب داشته باشه . اگه نداره من همین الان میرم شماره های قبل رو دانلود میکنم و برای همه نقد میزارم . با تشکر
نقل قول کردن
Movahed
#4 Movahed 1402-04-15 10:34
کمیک خوبی بود اما از سبک گرافیکش خوشم نمیاد
با تشکر از استاد ترابی و مترجم عزیز
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1402-04-15 10:36
به نقل از نینجای یخی:
واقعا ممنونم از این که تو ایران تو کمیک اولید . فقط ، اونایی که خوندن ، من شماره های قبلی رو نخوندم میترسم صحنه های نامناسب داشته باشه . اگه نداره من همین الان میرم شماره های قبل رو دانلود میکنم و برای همه نقد میزارم . با تشکر

کمیک اسپایدرمن و صحنه نامناسب؟!
نقل قول کردن
HERO_X
#6 HERO_X 1402-04-15 10:53
به نقل از نینجای یخی:
واقعا ممنونم از این که تو ایران تو کمیک اولید . فقط ، اونایی که خوندن ، من شماره های قبلی رو نخوندم میترسم صحنه های نامناسب داشته باشه . اگه نداره من همین الان میرم شماره های قبل رو دانلود میکنم و برای همه نقد میزارم . با تشکر

داداش این اسپایدرمنه نه ددپول :lol:
نقل قول کردن
AMERETAT
#7 AMERETAT 1402-04-15 11:08
خیلی ممنون به خاطر ترجمه‌ی خوبتون
چند وقت پیش سایت ویجیاتو یه نقد واسه این کمیک نوشت و خیلی ازش بد گفت
ولی الان که خوندمش احساس می کنم اونقدری هم که بهش توپیدن بد نبود واقعا
به نظرم جالب بود
نقل قول کردن
ادریس نصراللهی
+1 #8 ادریس نصراللهی 1402-04-15 11:20
الان که دارم این کامنت رو مینویسم هنوز کمیک رو نخوندم فقط میخواستم حرف دلمو راجب اوضاع این روز های اسپایدرمن تو کمیک های مارول بگم ...
واقعا عمیقا با شما آقای ترابی و سایر نویسنده های سایت موافقم ، مقالاتی که این چند وقت اخیر نوشتید و یا نظرات خودتون که گفتید همگی کاملا درستن ...
پیتر پارکر از بعصی جهات به خصوص به نفع مایز مورالز نگار داره به حاشیه رانده میشه
وضعیت فعلی زندگی شخصی اون تو کمیک های مارول چیزی نیست که منم به شخصه دوست داشته باشم بخصوص تکرار کلیشه ها ، سر کار گذاشتن مخواطب ها ( نزدیک کردن بیتر و ام جی به هم و بعد دور کردنشون ) و توقف یا عقب گرد رشد شخصیتی کاراکتر
و سایر موضوعاتی که بهشون اشاره کردید از همه مهم تر دلایل عجیب و عجیب مارول برای بهم زدن ازدواج پیتر و مری جین
من اولین بار با فیلم اول سه گانه سم ریمی با اسپایدرمن آشنا شدم و یادمه خیلی رابطه اون و مری جین رو دوست داشتم ، بعدش توی انیمیشن های مختلف رابطه شون رو دیدن و اسن زوج کاملا برای من تثبیت شدن در حدی که وقتی فهمیدم گوئن استیسی عشق اولش بوده ( با اونم تو فیلم های اسپایدرمن شگفت انگیز آشنا شدم ) خیلی تعجب کردم
چقدر دوست داشتم و دارم این زوج رو چقدر قایع کمیک : یک روز بیشتر ' ناراحتم کرد ...
ببخشید زیاد نوشتم
در آخر آقای ترابی ( استاد رو حدف کردم چون خودتون گفتید اصلا دوست ندارید اینجوری خطاب بشید ) دو تا سئوال داشتم ازتون ...
۱ - فکر میکنید واقعا راهی نیست که ابرقهرمان ها ازدواج کنن ، تشکیل خانواده بدن ، بچه دار بشن و کمیک هاشون همچنان جذاب و پر فروش باقی بمونه ؟
۲ - کنجکاوم بدونم تجسم شما از عشق رمانتیک چیه با توجه به تجربیات خودتون تو زندگی یا بهتره بپرسم تو بخش رمانتیک زندگی خودتون حس میکنید با پیتر پارکر اشتراکی چیزی داشته باشید یا نه ؟
نقل قول کردن
Midnight son
#9 Midnight son 1402-04-15 11:49
درود به همگی
با تشکر از خانم هاتفی برای ترجمه و آقای ناصری برای ادیت
همچین استاد ترابی که با همراهان شون این شماره رو مثل سری های قبل به ما هدیه دادن
شب حتما میخونم اش ولی میخوام حدس بزنم
مارول یه بازی آشنا راه انداخته و فکر میکنم توی این شماره قراره شاهد اون بخشی باشیم که پیتر و مری جین به یه نحوی به هم برمیگردن
مشخصه که نقشه کشتن مری جین چون توی شماره های قبل بهش اشاره شد
یا پال میمیره (در راه نجات ام جی )و معلوم میشه رفته یه دنیای دیگه و بچه ها رو با خودش برده و ام جی و پیتر سعی میکنند بر اش گردونند که به یه نحوی برمیگردن دنیای خودشون و اوضاع عاد میشه
یا مری جین میمیره و پال و پیتر سعی با پیتر نجات اش بده و توی این راه پال و بچه ها برمیگردن خونه
در احتمالی دور آزبورن در راه کمک به پیتر در ظاهر گابلین طلایی میمیره،چون اون بعد اون اتفاق ها فقط نورمن موند که به پیتر کمک کرد
شاید ام شرور داستان سعی کنه با کسایی که به هر نحو ربط دارند بهش اون رو بخواد مجبور کنه مری جین رو تحویل که شامل هم اتاقیش ام میشه که توضیح میده چرا رندی و استون و بچه هاشون رو کاور اند
می و فیلیشیا و هیومن تورچ و کاپیتان ام به احتمال زیاد میان کمک پیتر و به این خاطره که عکس شون روی کمیک
یه چیزی که به نظر من خیلی احتمال داره رخ بده اینکه با مرگ شرور داستان همه قربانی هاش آزاد شن و پدر مادر بچه ها زنده شن و در نهایت پال ام به دنیای خودش برگرده حالا چه به عنوان شرور یا همین پالی که میبینیم
نقل قول کردن
Spider man
#10 Spider man 1402-04-15 12:04
سلام میشه بازگشت قاتل عمو بن قسمت جدید رو بزارید
نقل قول کردن
نینجای یخی
#11 نینجای یخی 1402-04-15 12:14
به نقل از mtm:
به نقل از نینجای یخی:
واقعا ممنونم از این که تو ایران تو کمیک اولید . فقط ، اونایی که خوندن ، من شماره های قبلی رو نخوندم میترسم صحنه های نامناسب داشته باشه . اگه نداره من همین الان میرم شماره های قبل رو دانلود میکنم و برای همه نقد میزارم . با تشکر

کمیک اسپایدرمن و صحنه نامناسب؟!

نه منظورم این بود که آخه من یکم سنم کمه ، بعد قبلا کمیک مرد عنکبوتی برتر میخوندم الان پشیمونم . نمیخوام تکرار شه
نقل قول کردن
advanced spidey
#12 advanced spidey 1402-04-15 14:29
آقای ترابی
اصلا خودمو تو موقعیتی نمی‌دونم که از شما سوال بپرسم
و می‌دونم انقدر مشغله دارید که به جواب دادن سوال من نمی رسید و منم خیلی خجالت میکشم از شما سوال بکنم
ولی یه سوالی هستش که منو خیلی درگیر کرده
مارول تایید کرده که مارول اسپایدرمن۲ تو کمیک کان حضور داره، و حتی نادجی جتر و یوری لاونتال هم هستن توش
شما کمیک کان ۲۰۱۸ رو یادتونه که مارول اسپایدرمن حضور داشت توش و لباس ولوسیتی(velocit y) و تریلر داستانی رو نشون دادن؟
به نظر شما امکانش هست که تریلر داستانی و لباس های پری اوردر(pre_order ) یا لباس های ورژن دیجیتال دلوکس هم تو کمیک کان سن دیگو نشون بدن؟
(پ ن: خیلی ممنون بابت ترجمه این کمیک :D )
نقل قول کردن
سپهر هدایت
#13 سپهر هدایت 1402-04-15 15:33
از شما آقای ترابی و همه دست اندرکاران اسپایدی بخاطر ترجمه با کیفیت کمیک ها واقعاً ممنونم،
نقل قول کردن
mtm
#14 mtm 1402-04-15 19:17
به نقل از advanced spidey:
آقای ترابی
اصلا خودمو تو موقعیتی نمی‌دونم که از شما سوال بپرسم
و می‌دونم انقدر مشغله دارید که به جواب دادن سوال من نمی رسید و منم خیلی خجالت میکشم از شما سوال بکنم
ولی یه سوالی هستش که منو خیلی درگیر کرده
مارول تایید کرده که مارول اسپایدرمن۲ تو کمیک کان حضور داره، و حتی نادجی جتر و یوری لاونتال هم هستن توش
شما کمیک کان ۲۰۱۸ رو یادتونه که مارول اسپایدرمن حضور داشت توش و لباس ولوسیتی(velocity) و تریلر داستانی رو نشون دادن؟
به نظر شما امکانش هست که تریلر داستانی و لباس های پری اوردر(pre_order) یا لباس های ورژن دیجیتال دلوکس هم تو کمیک کان سن دیگو نشون بدن؟
(پ ن: خیلی ممنون بابت ترجمه این کمیک :D )

آره بنظرم با توجه به اینکه چیز زیادی تا انتشار نمونده ، امکانش هست
نقل قول کردن
mtm
#15 mtm 1402-04-15 19:18
به نقل از Spider man:
سلام میشه بازگشت قاتل عمو بن قسمت جدید رو بزارید

کمیکای قدیمی زحمتش بیشتره. ادیت و ترجمه طولانی تره ولی قطعا اون سری رو تمومش خواهیم کرد
نقل قول کردن
mtm
#16 mtm 1402-04-15 19:26
به نقل از ادریس نصراللهی:

در آخر آقای ترابی ( استاد رو حدف کردم چون خودتون گفتید اصلا دوست ندارید اینجوری خطاب بشید ) دو تا سئوال داشتم ازتون ...
۱ - فکر میکنید واقعا راهی نیست که ابرقهرمان ها ازدواج کنن ، تشکیل خانواده بدن ، بچه دار بشن و کمیک هاشون همچنان جذاب و پر فروش باقی بمونه ؟
۲ - کنجکاوم بدونم تجسم شما از عشق رمانتیک چیه با توجه به تجربیات خودتون تو زندگی یا بهتره بپرسم تو بخش رمانتیک زندگی خودتون حس میکنید با پیتر پارکر اشتراکی چیزی داشته باشید یا نه ؟

اولا ممنون بخاطر همدردیت
والا ما دلمون خوشه با اون داستان های کلاسیک قدیمی! مهم‌نیس مارول چه غلطی میکنه . برای ما طرفدارای قدیمی دیگه دوران طلایی اسپایدرمن تموم شده
درباره سوالاتت هم الان جایی هستم دستم بنده
سر فرصت پاسخ میدم
نقل قول کردن
mtm
#17 mtm 1402-04-15 19:34
به نقل از AMERETAT:
خیلی ممنون به خاطر ترجمه‌ی خوبتون
چند وقت پیش سایت ویجیاتو یه نقد واسه این کمیک نوشت و خیلی ازش بد گفت
ولی الان که خوندمش احساس می کنم اونقدری هم که بهش توپیدن بد نبود واقعا
به نظرم جالب بود

حالا درست نیس از کمیکی که اینهمه زحمت کشیدیم واسش بد بگیم ولی خدا وکیلی این چی بود اخه؟
اینهمه مسخره بازی که ک.خ. رو بکشن؟ اصلا ک.خ. باید اینجا کشته میشد؟
جمعش کنید بابا. چیه اخه این داستانا
مسخره کردین بخدا. دست از سر ما وردارین. یا صد شماره تو run نیک اسپنسر سر برگشتن مری جین و پیتر پیش هم ما رو tease میکنید بعد ضدحال میزنید یا ۱۰ شماره سر کشته شدن مری جین مانور میدید بعد ک.خ رو یهویی میکشید؟!
بابا ما راضییم بخدا. پیتر و ام جی جدا شن
پیتر هم تا صد سال دیگه هر چی دختر خوشگل تو ماروله رو ... :-*
گور بابای ازدواج و رشد و بلوغ شخصیتی
هر شخصیت درجه دو و سه مارولم بیارید تو امیزینگ اسپایدرمن بکشید ...
نقل قول کردن
AMERETAT
#18 AMERETAT 1402-04-15 20:26
به نقل از mtm:
به نقل از AMERETAT:
خیلی ممنون به خاطر ترجمه‌ی خوبتون
چند وقت پیش سایت ویجیاتو یه نقد واسه این کمیک نوشت و خیلی ازش بد گفت
ولی الان که خوندمش احساس می کنم اونقدری هم که بهش توپیدن بد نبود واقعا
به نظرم جالب بود

حالا درست نیس از کمیکی که اینهمه زحمت کشیدیم واسش بد بگیم ولی خدا وکیلی این چی بود اخه؟
اینهمه مسخره بازی که ک.خ. رو بکشن؟ اصلا ک.خ. باید اینجا کشته میشد؟
جمعش کنید بابا. چیه اخه این داستانا
مسخره کردین بخدا. دست از سر ما وردارین. یا صد شماره تو run نیک اسپنسر سر برگشتن مری جین و پیتر پیش هم ما رو tease میکنید بعد ضدحال میزنید یا ۱۰ شماره سر کشته شدن مری جین مانور میدید بعد ک.خ رو یهویی میکشید؟!
بابا ما راضییم بخدا. پیتر و ام جی جدا شن
پیتر هم تا صد سال دیگه هر چی دختر خوشگل تو ماروله رو ... :-*
گور بابای ازدواج و رشد و بلوغ شخصیتی
هر شخصیت درجه دو و سه مارولم بیارید تو امیزینگ اسپایدرمن بکشید ...

بله واقعا از این نظر ضد حال بود و کاملا مشخصه که قرار نیست کاملا مرده باقی بمونه
یعنی صرفا یه تلاش برای جذب مخاطب و دارک کردن داستان بود
یعنی بعضی وقتا مرگ کاراکتر خیلی تاثیر گذار و خفن میشه و بعضی وقتا هم مثل این بد میشه
ولی نمیدونید من چقد نسبت به این کمیک نظر بدی داشتم :lol: نمره‌ی کمیک صفر بود ولی انتظار من از کمیک 100- بود واسه همین گفتم باز بهتره نسبت به اون چیزی که گفتن
نقل قول کردن
mtm
#19 mtm 1402-04-15 20:43
به نقل از AMERETAT:
به نقل از mtm:
به نقل از AMERETAT:
خیلی ممنون به خاطر ترجمه‌ی خوبتون
چند وقت پیش سایت ویجیاتو یه نقد واسه این کمیک نوشت و خیلی ازش بد گفت
ولی الان که خوندمش احساس می کنم اونقدری هم که بهش توپیدن بد نبود واقعا
به نظرم جالب بود

حالا درست نیس از کمیکی که اینهمه زحمت کشیدیم واسش بد بگیم ولی خدا وکیلی این چی بود اخه؟
اینهمه مسخره بازی که ک.خ. رو بکشن؟ اصلا ک.خ. باید اینجا کشته میشد؟
جمعش کنید بابا. چیه اخه این داستانا
مسخره کردین بخدا. دست از سر ما وردارین. یا صد شماره تو run نیک اسپنسر سر برگشتن مری جین و پیتر پیش هم ما رو tease میکنید بعد ضدحال میزنید یا ۱۰ شماره سر کشته شدن مری جین مانور میدید بعد ک.خ رو یهویی میکشید؟!
بابا ما راضییم بخدا. پیتر و ام جی جدا شن
پیتر هم تا صد سال دیگه هر چی دختر خوشگل تو ماروله رو ... :-*
گور بابای ازدواج و رشد و بلوغ شخصیتی
هر شخصیت درجه دو و سه مارولم بیارید تو امیزینگ اسپایدرمن بکشید ...

بله واقعا از این نظر ضد حال بود و کاملا مشخصه که قرار نیست کاملا مرده باقی بمونه
یعنی صرفا یه تلاش برای جذب مخاطب و دارک کردن داستان بود
یعنی بعضی وقتا مرگ کاراکتر خیلی تاثیر گذار و خفن میشه و بعضی وقتا هم مثل این بد میشه
ولی نمیدونید من چقد نسبت به این کمیک نظر بدی داشتم :lol: نمره‌ی کمیک صفر بود ولی انتظار من از کمیک 100- بود واسه همین گفتم باز بهتره نسبت به اون چیزی که گفتن

تقصیر خودته که مطلب اسپایدرمنی تو سایت غیر از spidey.ir خوندی :-*
نقل قول کردن
advanced spidey
#20 advanced spidey 1402-04-15 23:44
به نقل از mtm:
به نقل از AMERETAT:
خیلی ممنون به خاطر ترجمه‌ی خوبتون
چند وقت پیش سایت ویجیاتو یه نقد واسه این کمیک نوشت و خیلی ازش بد گفت
ولی الان که خوندمش احساس می کنم اونقدری هم که بهش توپیدن بد نبود واقعا
به نظرم جالب بود

حالا درست نیس از کمیکی که اینهمه زحمت کشیدیم واسش بد بگیم ولی خدا وکیلی این چی بود اخه؟
اینهمه مسخره بازی که ک.خ. رو بکشن؟ اصلا ک.خ. باید اینجا کشته میشد؟
جمعش کنید بابا. چیه اخه این داستانا
مسخره کردین بخدا. دست از سر ما وردارین. یا صد شماره تو run نیک اسپنسر سر برگشتن مری جین و پیتر پیش هم ما رو tease میکنید بعد ضدحال میزنید یا ۱۰ شماره سر کشته شدن مری جین مانور میدید بعد ک.خ رو یهویی میکشید؟!
بابا ما راضییم بخدا. پیتر و ام جی جدا شن
پیتر هم تا صد سال دیگه هر چی دختر خوشگل تو ماروله رو ... :-*
گور بابای ازدواج و رشد و بلوغ شخصیتی
هر شخصیت درجه دو و سه مارولم بیارید تو امیزینگ اسپایدرمن بکشید ...

من قبلاً این کمیکو خونده بودم اما....
آخه چرا یه شخصیتی که که تازه ۱۰ ۱۱ ساله خلق شده و انقد معروف شده بمیره؟
اسپایدی خودمون عین سگ جون داره پنجاه شصت ساله هنوز نمرده!
مرتیکه کفتر باز (مارولو میگما)
نقل قول کردن
advanced spidey
#21 advanced spidey 1402-04-15 23:47
بخدا این مارول یه موادی چیزی میزنه!
من که می‌دونم الان به طور مسخره ای دوباره ک.خ رو زنده میکنن
ببین کی گفتم!
نقل قول کردن
Midnight son
+1 #23 Midnight son 1402-04-16 00:36
خب کمیک رو خوندم
خطر اسپویل





باید بگم تنها بخش خوب اش مثل خیلی از کمیک های این سری فقط زحمتی که براش کشیده شده بود(از طرف تیم اسپایدی )
همون جور که پیش بینی میشد بچه ها رفتن و اون نقشه نویسنده ها با این محو شدن به نمیشه رسید الان مونده پیتر با یه دختر دیگه که همون فیلیشیا باشه با یه خبیث کلاسیک بجنگه وبعد اون بفهن به درد هم نمیخورن و جدا شن یه نقشه ام برای رفتن پال مونده تا این سری تموم شه
همون جور که آقای ترابی فرمودند دیگه دوران طلایی اسپایدرمن تموم شد
آخرین اش هم ران اسپنسر بود که لکه ننگ رابطه گوئن و آزبورن پاک شد و ای کاش ای کاش یه روز دیگه ام پاک میشد
الان اون کسی که گشته شد چرا کشته شد مثلا،چون یه قهرمان باشه و مثلا همه ما بگیم چه قدر قهرمان بزرگی بود و توی خاطرات مون هک شه(مثل زمانی که پیتر از گرین گابلین گذشت)
پیتر شده نردبان بقیه شخصیت ها یواش یواش ام دارند کنار اش میزارند از کجا معلوم بعد این سری مارول به بهونه اینکه این سری یه شکست اقتصادی بزرگ بود تمام کمیک های اسپایدرمن رو کنسل نکنه و بره سراغ مایلز
چرا باید مثلا توی یه انیمیشن مثلا همه پیتر ها بد باسن و فقط یه مایلز باشه که خوبه ؟ به همون خاطر که آیرون هارت که یه دبیرستان توی فیلم ها قراره جای مرد آهنی رو بگیره و چرا ما نباید ببینیم پیتر جایگزین اش شده،چون اون جوری به شخصیت مرد آهنی وفادار نیستیم! پیتر باید بره یه بچه فقیر نشین تنها بشه مرگ دو سه نفر رو هم ببینه بعد اش ام سر اش رو میکنیم زیر آب مایلز رو میاریم
خب پال ام پسر شرور داستان بود از کجا معلوم دو روز دیگه خباثت پدر در دل پسر جوونه نزنه و این سری پیتر رو نکشن؟
مثلا بیاد بخواد پیتر رو بکشه ولی شکست بوخوره و برگرده دنیای خودش
فعلا که توی این چند سال کلی اسپایدر با قدرت های بیشتر از پیتر دیدیم که پیتر کنار شون مثل یه پیر مرد نشون داده شده مثلا همین رویداد اخیر پیتر داره میگه هی من برگزیده ام نگران نباشید و بوم،پیتر مرد! میدونید شبیه چی شد مثل این افرادی که از بس سن شون رفته بالا زده به عقل شون و هنوز فکر میکنند میتونند کار های قبل رو بکنن ولی نمیتونن و یه شخصیت جوون تر میاد که اینجا سیلک بود
در مورد نقشه دکتر اختاپوس ام که هیچ حرفی نمیشه زد اونم تو دوران کودکیش مونده(منظورم دوران طلایی اسپایدی)چی شد اون اختاپوس که همراه می تلاش کرد پیتر رو نجات بده همون که قبل اش داشت پیتر و عمه اش رو از پنجره نگاه میکرد
واقعا الان دیگه همه چیز بی خود و بی معنی شده (استن لی کجایی)
ببخشید یکم دلم پر بود ولی واقعا این پیتر دیگه اون پیتر قدیمی نیست که عکس اش رو پایین همین صفحه با نوشته" چرا عاشق مردعنکبوتی هستیم"میتونید ببینید پیتر اون موقع یا خودش رو از اسپایدرمن جدا میکرد یا بدون قدرت با نورمن میجنگید و هر کس چه بد چه خوب رو نجات میداد ولی زن عمو خودش رو با معامله با شیطان نجات داد کاری که اگر می بدونه بعید بدونم دیگه دوست اش داشته باشه
واقعا تلخه که الان اسپایدرمن افتاده دست همون هایی که وقتی استن لی پیشنهاد خلق اش رو داد همه گفتن "نه"
اگر استاد ترابی می زحمت بکشید و نظر ام رو میخونید با اینکه کوچیک تو از اونم که بخوام چیزی بگم ولی میشه خواهش کنم توی یه مقاله این داستان های اخیر رو که از نظر تون ضعیف عمل کردن رو به اون شیوه ای به نظر تون بهتر بود نوشته شن نقل کنید چون توی پایان کمیک اسپنسر یه نظر در مورد نورمن داده بودید که واقعا حق بود
ادیت:۱۰ از ۱۰
ترجمه:۱۰ از۱۰
داستان:۶ از ۱۰
طراحی:۷از ۱۰
نقل قول کردن
advanced spidey
#24 advanced spidey 1402-04-16 00:44
به نقل از mtm:

جک پات اخه؟
من نگفتم مارول یه موادی چیزی میزنه؟
خب این حرفمو اثبات می‌کنه!
نقل قول کردن
mtm
#25 mtm 1402-04-16 01:03
به نقل از advanced spidey:
به نقل از mtm:

جک پات اخه؟
من نگفتم مارول یه موادی چیزی میزنه؟
خب این حرفمو اثبات می‌کنه!

یه مدتی هم ملتو با یه مری جین دارای قدرت فوق بشری سرگرم میکنن بعدشم دوباره برمیگرده به وضعیت قبلش و هیچی به هیچی!
مثل الان که مدتیه نورمن آدم خوبه شده و بعد مدتی دوباره بد میشه
یا دکتر اختاپوس که مردعنکبوتی برتر شد و بعدشم دوباره عین اولش شد!
شما ببینید که از شماره 1 تا 400 مردعنکبوتی چقدر رشد شخصیتی داشتیم: پیتر از دبیرستان فراغ التحصیل شد، رفت دانشگاه، عاشق شد (گوئن استیسی)، دچار یک شکست و تراژدی بزرگ شد (کشته شدن گوئن)، به بلوغ رسید و تونست با غم گوئن کنار بیاد (عاشق مری جین شد)، ازدواج کرد، زن عموش فوت کرد و بعدش هم بچه دار و از اون به بعد مارول دید که ای داد بیداد قهرمان درجه یکش داره غیر قابل ارتباط میشه!
و از شماره 400 به بعد چی؟ یعنی از 400 تا 900؟ هیچی! تازه ازدواجش هم بهم خورد و زن عمو می هم برگشت! همه چیز پشم! پیتر شد رشد شخصیتی منفی داشته.
حالا بحث اینه که مارول صد راه دیگه هم جلوی پاش بود و چیزی که میخوام بگم به نوعی میتونه پاسخ سوال شماره 1 دوستمون تو کامنت شماره8 هم باشه:
یعنی چطور میشد یک مردعنکبوتی متاهل را ادامه داد؟
خب مارول دنبال یه مردعنکبوتی نوجوان و دبیرستانی بود. اکی. کمیک های ultimate spiderman همین نقش رو بازی میکرد. درسته؟ ولی بازم به این راضی نشد. تازه بعدشم مایلز بود که اونم نوجوان بود و حتی آوردنش دنیای اصلی ولی بازم برای مارول راضی کننده نبود. این وسط ایده ای مطرح شد که پیتر متاهل رو تو دنیای موازی ببینیم. که کمیک های بسیار محبوب spider-girl منتشر شدن که دقیقا ادامه قضیه "اگه دختر پیتر و مری جین زنده میموند چی میشد؟" بود. ولی خدا میدونه که شاید 10 بار این سری تا مرز کنسل شدن رفت. آخرش هم کنسلش کردن. و دن اسلات پیتر اون دنیا رو کشت و لقب دختر عنکبوتی رو از می دی پارکر گرفتن دادنش به آنیا کورازون!
پس دو تا ایده ناب از دست رفت: خلق یک اسپایدرمن جدید و نوجوان در دنیای موازی 2- داشتن یک پیتر پارکر متاهل در دنیایی موازی
نتیجه این شده که الان مشاهده میکنید. همش دارن تو یه دور باطل میچرخن و همون ایده های قدیمی رو قرقره میکنن. بابا به خدا صد برابر بهتر از رابطه پیتر و فلیشیا رو تو دهه 80 میلادی داشتیم.
و نکته اینه که کلا پیتر از اولش هم آدم بالغی بود. یعنی حتی تو دوره دبیرستان هم حس نمیکردی که بچه است. چون بار و مسئولیت خانه روی دوشش بود. به زن عموش کمک میکرد. بارها زن عموش تا لب مرگ رفت. غم عموش رو تجربه کرده بود. شاغل بود و ... پس این حرف مفته که پیتر یه نوجوان باشه پس همه چی حله.
الانم واقعا میگم این داستان ها دیگه برای من جذابیتی نداره
ران اسپسنر برام جذاب بود و واقعا حس کردم میخواد که قضیه مفیستو و ازدواج رو حل کنه و بنظرم واقعا میخواست این کار رو بکنه وای مارول بهش اجازه نداد و گند زد توش
شما ببینید کاملا معلومه که کیندرد، هری بود. ولی لحظه ی آخر گفتن دوقلوهای گوئن بوده!
و تازه بدترش هم کردن چون ما الان در واقع هر چی خباثت از نورمن دیده بودیم در واقع مفیستو به نوعی در اون دست داشته و تحریکش کرده بوده! و یعنی چی که مفیستو با اسپایدرمن و دخترش دشمنه چون فقط اونا میتونن شکست ش بدن ؟ ( و به خاطر همین نمیخواد پیتر و مری جین با هم باشن تا بجه دار بشن!
یعنی ببینید یه گندی با مفیستو زدن. بعد خواستن توجیهش کنن که چرا مفیستو اصلا با پیتر و مری جین این کار رو کرد . اینجوری به نورمن هم گند زدن!!!
پس این یه گندیه که هر چی همش بزنن بدتر میشه
نقل قول کردن
mtm
#26 mtm 1402-04-16 01:13
به نقل از ادریس نصراللهی:

در آخر آقای ترابی ( استاد رو حدف کردم چون خودتون گفتید اصلا دوست ندارید اینجوری خطاب بشید ) دو تا سئوال داشتم ازتون ...
۱ - فکر میکنید واقعا راهی نیست که ابرقهرمان ها ازدواج کنن ، تشکیل خانواده بدن ، بچه دار بشن و کمیک هاشون همچنان جذاب و پر فروش باقی بمونه ؟
۲ - کنجکاوم بدونم تجسم شما از عشق رمانتیک چیه با توجه به تجربیات خودتون تو زندگی یا بهتره بپرسم تو بخش رمانتیک زندگی خودتون حس میکنید با پیتر پارکر اشتراکی چیزی داشته باشید یا نه ؟

من فکر کنم پاسخ سئوال شماره 1 رو تو کامنت قبلی خودم دادم
سئوال دوم هم یه جورایی شخصیه ولی تجسم من از عشق رمانتیک یعنی اینکه یکی باشه برات بمیره! یعنی تا پای جان پیشت بمونه و با دار و ندارت بسازه. میدونم یه جورایی کلیشه ای ، قدیمی و از مد افتاده است ولی تصور من اینه. و میدونم تو این دوره زمونه همچین عشق هایی گیر نمیاد یا سخت گیر میاد ...
و اما درباره پیتر پارکر میخوام حرفی بزنم که فکر کنم بار اوله میخوام بزنم و اونم اینه که مری جین برای من همیشه حکم عشق اول و آخر پیتر رو داشته چون حد وسط دو نفره: گوئن و فلیشیا!
یعنی نه مثل گوئن مظلوم و سر بزیره و نه مثل فلیشیا رها و خوش گذرون
یک تعادل دلپذیر در مری جین هست . به علاوه اینه که بسیار شخصیت مستقل و جذابی داره. یعنی به خاطر سختی هایی که کشیده روی پای خودش وایمیسه و علیرغم اینه ممکنه یه party girl به نظر بیاد ولی اصلا هرزه و بی بند وبار نیست
و با همه چیز پیتر ساخت . یعنی با بی پولیش و شغل خطرناکش. واسه همینه که حالم بهم میخوره از اینکه بعدا نویسنده ها برای اینکه اون رو از پیتر جدا کنند بهونه آوردن که "ای وای پیتر! من دیگه طاقتش رو ندارم هر شب با این دلهره بخوابم که ممکنه کشته بشی! من دیگه نمیتونم باهات باشم! و ..." باید بهشون گفت که "خفه شو بابا!" شما اصلا چی از این شخصیت میدونید آخه!
و در آخر توصیه میکنم حتما این داستان رو بخونید. چون اول و آخر رابطه مری جین و پیتر توشه. همه ی اون چیزایی که منو عاشق این عشق کرده:
spidey.ir/.../...

و این تصور منه از عشق. یعنی کل عالم دنبال شوهرت باشن ولی تا تهش پاش وایسی ...
نقل قول کردن
HERO_X
#27 HERO_X 1402-04-16 10:14
آقا من فک کنم این سران مارول همه شون نفوذی هستن ، از دیسی اومدن تا گند بزنن به قهرمان شماره یک مارول (اسپایدرمن) :D به مردآهنی هم یه ضربه های زدن تو کمیک (البته من از چند نفر شنیدم خودم کمیک های آیرون من رو نخوندم) توطئه در کار است ...
نقل قول کردن
ادریس نصراللهی
#28 ادریس نصراللهی 1402-04-16 12:08
به نقل از mtm:
به نقل از ادریس نصراللهی:

در آخر آقای ترابی ( استاد رو حدف کردم چون خودتون گفتید اصلا دوست ندارید اینجوری خطاب بشید ) دو تا سئوال داشتم ازتون ...
۱ - فکر میکنید واقعا راهی نیست که ابرقهرمان ها ازدواج کنن ، تشکیل خانواده بدن ، بچه دار بشن و کمیک هاشون همچنان جذاب و پر فروش باقی بمونه ؟
۲ - کنجکاوم بدونم تجسم شما از عشق رمانتیک چیه با توجه به تجربیات خودتون تو زندگی یا بهتره بپرسم تو بخش رمانتیک زندگی خودتون حس میکنید با پیتر پارکر اشتراکی چیزی داشته باشید یا نه ؟

من فکر کنم پاسخ سئوال شماره 1 رو تو کامنت قبلی خودم دادم
سئوال دوم هم یه جورایی شخصیه ولی تجسم من از عشق رمانتیک یعنی اینکه یکی باشه برات بمیره! یعنی تا پای جان پیشت بمونه و با دار و ندارت بسازه. میدونم یه جورایی کلیشه ای ، قدیمی و از مد افتاده است ولی تصور من اینه. و میدونم تو این دوره زمونه همچین عشق هایی گیر نمیاد یا سخت گیر میاد ...
و اما درباره پیتر پارکر میخوام حرفی بزنم که فکر کنم بار اوله میخوام بزنم و اونم اینه که مری جین برای من همیشه حکم عشق اول و آخر پیتر رو داشته چون حد وسط دو نفره: گوئن و فلیشیا!
یعنی نه مثل گوئن مظلوم و سر بزیره و نه مثل فلیشیا رها و خوش گذرون
یک تعادل دلپذیر در مری جین هست . به علاوه اینه که بسیار شخصیت مستقل و جذابی داره. یعنی به خاطر سختی هایی که کشیده روی پای خودش وایمیسه و علیرغم اینه ممکنه یه party girl به نظر بیاد ولی اصلا هرزه و بی بند وبار نیست
و با همه چیز پیتر ساخت . یعنی با بی پولیش و شغل خطرناکش. واسه همینه که حالم بهم میخوره از اینکه بعدا نویسنده ها برای اینکه اون رو از پیتر جدا کنند بهونه آوردن که "ای وای پیتر! من دیگه طاقتش رو ندارم هر شب با این دلهره بخوابم که ممکنه کشته بشی! من دیگه نمیتونم باهات باشم! و ..." باید بهشون گفت که "خفه شو بابا!" شما اصلا چی از این شخصیت میدونید آخه!
و در آخر توصیه میکنم حتما این داستان رو بخونید. چون اول و آخر رابطه مری جین و پیتر توشه. همه ی اون چیزایی که منو عاشق این عشق کرده:
spidey.ir/.../...

و این تصور منه از عشق. یعنی کل عالم دنبال شوهرت باشن ولی تا تهش پاش وایسی ...


خیلی ممنونم قربان که وقت گذاشتید و جواب بنده حقیر رو دادید
در مورد اول کاملا باهاتون موافقم و چند روزی بود تو اوقات بیکاری این مسئله میومد تو ذهنم که مارول یه وقت‌هایی با حماقت تمام پتانسیل های خودشو به باد میده و حالا که شما هم تایید کردید که کاملا مطمئن شدم ، ولی خب آدمیزاد به امید زندست و باید حداقل به آینده دور یا نزدیک امیدوار بود
مثلا شاید فروش کمیک های اسپایدرمن خیلی عفت کنه و مارول چاره جز تن دادن به خواسته های به حق طرفداران نداشته باشه ...
در مورد دوم هم داشتم بال درمیاوردم وقتی جواب شما رو خوندم ، دو دل بودم که چنین سئوالی ازتون بپرسم یا نه و در نهایت پرسیدم ، جواب شما به هیچ وجه کلیشه ای نیست چون واقعیته
بله تو این دوره زمونه مزخرف دیگه عشق واقعی نمی‌بینیم ولی خب هنوزم هست فقط ما گمش کردیم ، خودمم همین دیدگاهو دارم و همچنین برادرم با اینکه دور و برم میبینم بی وفایی خیلی زیاده ولی هرگز ایمانم به عشق رو از دست ندادم و نمیدم
بازم ممنون که برای جواب دادن به کامنت های من و دیگران با وجود مشغله هاتون وقت میذارید
نقل قول کردن
advanced spidey
#29 advanced spidey 1402-04-16 13:23
#25 و #26:
والا.
من همون دوران قبلی رو میخوام!
من طراحی های جان رومینا ی بزرگو میخوام!
من استن لی رو میخوام!
من کلا کمیکای امروزو نمی‌خوام!
من میخوام برگردم به قدیما
همون موقع هایی که روزمو با کارتون spectacular spider man سر میکردم!
همون موقع هایی که web of shadows بازی میکردم
همون موقع هایی که توبی مگوایر بود
همون موقعی که عین سگ ذوق داشتم واسه بازی اینسامینیاک
همون موقعی که اند گیم اومد
همون موقعی که هر وقت از دوستم بد میگفتن ازش دفاع میکردم
همون موقعی که تازه اومده بودم به سایت!
همون موقعی که رایان اوتلی طراح امیزینگ اسپایدرمن بود
همون موقعی که تام هالند اومد
همون موقعی که اندرو گارفیلد اومد
من کلا میخوام برگردم به روزهای قدیم !........
ولی یه چیزی که منو امیدوار نگه می‌داره........
۱.این سایت و
۲.مارول اسپایدرمن ۲ هستش
نقل قول کردن
omid23
#30 omid23 1402-04-17 00:11
سلام
خطر اسپویل!
.
.
.
.
.
.
.
.
من دیشب این کمیکو خوندم ولی اصلا جالب نبود. آخه یعنی چی؟! مارول این همه وانمود کرد مری جین کشته میشه آخرش کامالا رو کشت؟! صد در صد مطمئنم کامالا رو برمیگردونن و بعدشم انگار نه انگار
به نظرم ادامه سری اینجوریه: پیتر و فلیشیا با دکتر اختاپوس میجنگن و یه رابطه کوچیکی با هم برقرار میکنن، بعد پیتر از فلیشیا جدا میشه و میره پیش ام جی که از پال جدا شده و حالا قدرت فوق بشری داره، یه رابطه نصفه نیمه بین پیتر و ام جی می بینیم، بعد دوباره از هم دور میشن و دوباره... . واقعا امیدوارم مارول به فکر طرفدارا باشه و پیتر و ام جی رو به هم برگردونه :cry:
واقعا من منتظر یه ران مثل ران اسپنسرم البته به شرطی که مارول تو کار نویسنده دخالت نکنه( مثل اسپنسر که گناهان گذشته رو پاک کرد و میخواستOMD رو هم حذف کنه ولی مارول اجازه نداد و هویت کیندرد(ها) عوض شد و...)
نقل قول کردن
omid23
#31 omid23 1402-04-17 00:14
راستی آقای ترابی یه سوال داشتم
به نظرتون مقصر این چیزا ماروله؟ منظورم اینه که اگه مارول تو کار زب ولز دخالت نکنه میتونه داستان های خوب بنویسه یا کلا امیدی به ولز نداشته باشیم؟
ضمنا تو کامنت قبل یادم رفت که از مترجم و ادیتور تشکر کنم که کارشون واقعا عالی بود.
نقل قول کردن
mtm
#32 mtm 1402-04-17 07:54
به نقل از omid23:
راستی آقای ترابی یه سوال داشتم
به نظرتون مقصر این چیزا ماروله؟ منظورم اینه که اگه مارول تو کار زب ولز دخالت نکنه میتونه داستان های خوب بنویسه یا کلا امیدی به ولز نداشته باشیم؟
ضمنا تو کامنت قبل یادم رفت که از مترجم و ادیتور تشکر کنم که کارشون واقعا عالی بود.

سئوال خوبی پرسیدی. ما باید دقت کنیم که از نظر مدیران مارول و دی سی داستان خوب یعنی چی؟ از نظر اونا یعنی داستانی که اولا پرفروش باشه و دوما اینکه شخصیت پولساز ازش دربیاد و سوما اینکه شخصیت های درجه دو و سه در اون مطرح بشن.
البته این حرفم نیاز بیشتری به توضیح داره. مثلا با خوندن مقالات و نظرات من ممکنه از خودتون بپرسید مگه مارول دیوونه شده که داره پیتر پارکر رو به حاشیه میبره و مایلز رو به مطرح میکنه (؟). خب هیچ کس راضی نمیشه برند درجه یک خودش رو خراب کنه. ولی از نگاه اونا اونا اصلا خرابکاری نمیکنند. چون دارن دو تا مردعنکبوتی پیدا میکنند. یعنی چی؟ یعنی اونا فکر میکنن که پیتر پارکر که همیشه پرفروش و محبوب و مطرحه ، پس ما بیاییم یکی دیگه مثل مایلز رو مطرح کنیم و اینجوری دو تا فرنچایز خواهیم داشت. یعنی دو تا سری فیلم، دو سری بازی، دو سری اسباب بازی و ... این یعنی سود دو برابر. واسه همینه که دارن روی گوئن عنکبوتی و سیلک و چه میدونم خوک عنکبوتی هم سرمایه گذاری میکنند تا همین جوری فرنجایزهاشون بیشتر و بیشتر بشه.
بر همین اساس، از نظر اونا اگر ران زب ولز خوب بفروشه و اگه رویداد سالیانه بده بیرون که چند تا کمیک فرعی و شخصیت جدید از دلش بیرون بیاد پس ران خوبیه و داستان های خوبی داره. منظورم اینه که براشون مهم نیست یه عده هوادار قدیمی مثل من که دیگه داریم پا به سن میذاریم چی میخوان. اونا نون شون تو قشر کم سن و ساله که بیشتر توجه میکنند که مثلا "وای ! مری جین ابرقهرمان شده!" یا "وای مارول اسپایدر بوی داره"! یا "وای یه رویداد داره میاد قراره ونوم با اسپایدرمن توش بجنگن!
من یه مثال خوب براتون میزنم. سری کمیک بوکی "اسپایدرمن و هیومن تورچ" که تو سایت خودمون هم ترجمه کردیم spidey.ir/.../... یا سری بی نظیر Powerless که اونم تو سایتمون ترجمه کردیم spidey.ir/.../... باعث شد که همه هوادارا راضی بشن و به عنوان برترین کمیک سال خودشون اونا رو معرفی کنن. ولی چقدر فروش کردن؟ دقیق یادمه سال 2005 که کمیک اسپایدرمن هیومن تورچ منتشر شد، هر شماره ش به طور میانگین فقط 20 هزار نسخه فروخت. در حالی که یه رویداد مزخرف که توش مردعنکبوتی مرد و بعد از دل یه عنکبوت بزرگ زایمان کرد و دوباره متولد شد هر شماره ش حدود 100 هزار نسخه فروش داشت. چون بیشتر مخاطبین میرن دنبال رویدادهایی که قراره مهم باشن و اتفاق مهم داشته باشن و کسی نمیاد یه مینی سریز که داستانش حالت فلش بک داره و به گذشته ی پیتر و جانی استورم ادای احترام میکنه رو بخره.
پس از نظر مارول اون داستان مزخرفه خوبه چون یک میلیون فروخته و کلی هم سری فرعی داشته و ... و دیگه نمیاد قسمت دوم powerless رو منتشر کنه.
شما همین قضیه رو تو قضیه شماره 26 هم دیدی. زب ولز از اول روی قضیه اینکه پیتر چیکار کرده که همه باهاش دشمن شدن کار کرد بعد اومد حالت مرموز بهش داد بعد یه ویلن خفن رو کرد و کلی زمینه چینی کرد که مری جین یا یکی دیگه قراره کشته بشه و این وسط کلی هم فروش کرد و اون وقت کامالا خان رو کشت!
اینه سیاست مارول و دیگر شرکت های بزرگ. اونا هرگز نمیان یه برند پولساز رو فدای کنن واسه یه مشت هوادار غرغرو که عده شون زیاد هم نیست
نقل قول کردن
omid23
#33 omid23 1402-04-18 01:02
#32
خیلی ممنون از جواب عالی و کاملتون
نقل قول کردن
lil
#34 lil 1402-04-22 01:46
خسته نباشید بابت ترجمه. حقیقتا تهش خیلی اعصابم خورد شد. همینطوریش خیلی ک.خ رو بولدش کردن و الانن هم این حرکت رو زدن. رو اعصبامه چون مشخصه که یکم دیگه به یه بهونه زنده اش میکنن و قوی تر برش میگردونن و بیشتر تو چشم میارنش-_- اینقدر که تبلیغ کرده بودن برای این کمیک انتظار داشتم یه اتفاق جدی تر و دائمی بیوفته الان فقط مخاطب رو ایستگاه کردن برای فروش خودشون تهشم اینو ماست ماستی کشتن. کاش حداقل یجوری بود که باور میکردیم کارش تموم شده
نقل قول کردن
RMB
#35 RMB 1402-04-23 19:26
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت اعضای سایت و تشکر از عزیزانی که این کمیک رو ترجمه و ادیت کردند. چقدر این شماره و پایان بندی داستان پیتر و ام جی و ربین شاهکار بود، میشه ازش به عنوان یکی از آشغال ترین داستان های چند سال اخیر نام برد. نمیدونم مارول چی تو سرش میگذره که الان مثلا هوادارا میان میگن وااای دیدی چه دشمن خوف و خفنی بود، دیدی پیتر دهنش آسفالت شد ولی شکست نخورد دیدی ام جی و اون مرتیکه پال باهم موندن، دیدی کامالا خان بنده خدا کشته شد و... واقعا چند ماه داستان سرایی برای این پایان بندی آشغال که نتیجش شد کشته شدن اون دوتا بچه که از اول این سری بودنشون عجیب بود و رفتنشون هم عجیب تر و هیچ تأثیر خاصی تو داستان ها نداشتن و کشته شدن میس مارول بدبخت که در درجه اول حضورش تو این سری عجیب بود چه برسه به کشته شدنش!!! یعنی نمیشد تو کمیک خودش با داستان متفاوت تر کشته بشه؟ اصلا نیاز بود این شخصیت کشته بشه؟ و در آخر کشته شدن مسخره ربین اونم این شکلی که خدایه ناراحت شد ای وای تو بمن دروغ گفتی و فلان و بهمان پس برو بمیر بای. از همه اینا بدتر روابط بقیه قهرمان ها با پیتره، همه یجوری از پیتر ناراحتن انگار این ارث باباشون رو بالا کشیده!! همه توقع دارن پیتر قدیس باشه در صورتی که خودشون کم اشتباه ندارن که اینم به لطف داستان گویی اشتباه مارول تو چند سال اخیره. مثلا تونی استارک سردمدار گند زدن تو ماروله و اگه اشتباه وحشتناکی بکنه همه میگن اِه تونی چرا این کار رو کردی؟ این کار زشتیه بعد یه مدت همه باز باهاش خوب میشن ولی حالا پیتر چون فرصت توضیح نداشته و زمانش داشته از دست میرفته رفته یه دستگاه از چهارشگفت انگیز خواسته و چون داشتن سوال پیچش میکردن دزدیدش اینا دیگه باهاش کاری ندارن و باهاش صحبت نمیکنن!!! چقدم عالی چقدم منطقی. کی بشه از این دوره عبور کنیم و خیالمون راحت شه؟
با تشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید