شماره 54 از سری جدید کامیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 855 سابق!)

شماره 54 از سری جدید کامیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 855 سابق!)

این رویداد داره هم پیتر پارکر رو میکشه هم ما رو! از بس که هیجان داره ...

کیندرد بالاخره ضربه زد. این خبیث مرموز در تلاش‌اش برای عذاب‌دادن مردعنکبوتی، دوستان عنکبوتی پیتر پارکر را به عروسک‌های خیمه‌شب‌بازیِ شیطانی خودش تبدیل کرد تا آن‌ها را وادار به تکه‌تکه‌کردن هم‌دیگر کند. پیتر درخواست کرد که در ازای نجات جان‌شان، جان خودش را بدهد. کیندرد معامله را قبول کرد، و بعد از آزادکردن دیگر قهرمانان عنکبوتی از سلطه‌اش، مردعنکبوتی را کُشت.

در مرگ پیتر خودش را زندانی در خاطرات‌اش یافت...تا این‌که کیندرد با خشونت او را به دنیای زندگان بازگرداند. سپس در این زمان بود که کیندرد خبیث نقاب از صورت‌اش برداشت، و پیتر کشف کرد که او در واقع دوست قدیمی‌اش هری آزبورن است!

 

ضمنا حتما آرک قبلی یعنی "خیزش گناهان" را در اینجا به طور کامل بخوانید.

 

The Amazing Spider-Man # 54 (855)

شماره 854 مرد عنکبوتی - کمیک

مترجم: محمد صالح حیدری

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور ، گرافیست و طراح کاور: امیر حسین رجبی

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیا فایر)

 

نظر خودتون رو درباره داستان و طراحی های این کمیک با ما در بخش نظرات در میان بذارید.

برای خوندن دیگر کمیک هایی که ترجمه کرده ایم اینجا را کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط: 

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

هری آزبورن چطور زنده شد؟

سری کمیک های اسپایدرمن شگفت انگیز با ترجمه فارسی

از رویداد جدید اسپایدرمن رونمایی شد: «آخرین بقایا» (LAST REMAINS)

10 حقیقتی که باید دربارهٔ «کیندرد» (KINDRED)، خبیث جدید کمیک‌بوک‌های اسپایدرمن، بدانید

خبیث جدید کمیک بوک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز کیست؟

رویداد جدید مرد عنکبوتی با عنوان خیزش گناهان (SINS RISING) - کامل + لینک دانلود

کمیک مقدمه "مرد عنکبوتی شگفت انگیز: خیزش گناهان" ترجمه شد + لینک دانلود

10 حقیقتی که باید دربارۀ «سین‌ایتر» (SIN-EATER) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید دربارۀ تیمارستان "راون‌کرافت" (RAVENCROFT INSTITUTE) بدانید

شماره آخر از کمیک "تیمارستان راون کرافت" ترجمه شد + لینک دانلود

قسمت آخر از کمیک "اسپایدرمن: مرگ جین دی ولف" ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

از رویداد جدید اسپایدرمن رونمایی شد: «آخرین بقایا» (LAST REMAINS)

چه كسانی از هویت مخفی مرد عنكبوتی با خبر هستند؟ 

معرفی شخصیت های مكمل كمیك های مرد عنكبوتی

15 دشمن ترسناک و چندش آور مرد عنکبوتی: سین ایتر

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Captain_rogers
#1 Captain_rogers 1399-09-29 12:35
واقعا ممنون که اینقدر سریع عمل میکنید
نقل قول کردن
Agent spidey
#2 Agent spidey 1399-09-29 13:23
اسپنسر داره اذیت میکنه به نظرم داره به داستان آب میبنده این پنج شماره اندازه سه شماره محتوا نداشته کیندرد هی به پیتر میگه گناهکار در حالی که هیچ واضح نمیگه مشکلش با پیتر چیه ؟ میگه به معامله با شیطان اعتراف کن در حالی که پیتر هیچ نمیدونه میدونم شاید ناراحت کنند باشه ولی احساس میکنم اشارات به OMD سطحیه و انگار نمیخواد به دل داستان نفوذ کنه شخصیت مریجین تا الان نقش خاصی نداشته و همه چیز به دو شماره آخر ( بیشتر آخر) موکول شده، داستان فرقه تار افکن شده بیشتر ادامه آرک خیزش گناهان هستش به جز شماره آخر که سین ایتر رو به روشون قرار میگیره
نمیدونم اون صحنه هایی که تو سرزمین رویاهای پیتر (همون مریجین و کینگ پین هیولا )بود اگه قراره که تاثیر داشته باشن چرا توضیحی درباره شون داده نمیشه؟ اگه قرار پرداخت بهشون بشه یه شماره کافیه؟ من بعید میدونم؟ برای همین فکر نکنم اشاره ای به OMD بشه
نقل قول کردن
hmdh
#3 hmdh 1399-09-29 13:42
عالی الان میخونمش و بعدا یه نقد براش مینویسم
نقل قول کردن
Agent bishop
#4 Agent bishop 1399-09-29 14:02
وای چه قدر این هفته خوب بود
دو تا مقاله سینمایی و یک مقاله کمیک بوکی و یک مقاله برسی شواهد و یک ترجمه کمیک
خیلی وقت بود سایت به این شکل برای مردعنکبوتی کار نمیکرد
نقل قول کردن
master spider
#5 master spider 1399-09-29 14:08
خب بالاخره به صورت رسمی به قضیه omd اشاره شد. فکر کنم کمیک آخر ۵۰ صفحه یا شاید بیشتر هم باشه چون واقعا تو ۲ تا کمیک نمیشه داستان به این خوبی رو تموم کرد. واقعا دست سایت اسپایدی گرم بخاطر ترجمه این کمیک ها. ایشالا وقتی داستان کامل تموم شد با یه نقد شاید بتونم کمی از این لطفتون رو جبران بکنم.
نقل قول کردن
hmdh
#6 hmdh 1399-09-29 14:14
اولین نقد کاربر hmd
این نقد رو زودتر می نویسم چون کمیک اینقدر باحال بود که نتوانستم دورتر نقد رو بنویسم.
نقد شماره ۵۴ مرد عنکبوتی شگفت انگیز
خطر اسپویل !!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
این شماره معرکه بود چون بعد شماره ۵۲ که پیتر کشته شد همه منتظر شماره ۵۳ بودند که ببینند چی میشه اما وقتی این شماره منتشر شد یه ضد حال برای ما شد یعنی گنگ بود و هیچ صحنه هیجانی نداشت بغیر از اخرش ( که مثل یه سنت توی کمیک هایی که اسپنسر برای امیزینگ نوشته بود بود ) اما این شماره ... همون چیزی بود که همه می خواستند یعنی مثل شماره ۵۲ نبود که اسپایدی با کیندرد بجنگه توی این شماره پیتر با هری جنگید و این چیزی بود که همه می خواستند و بلاخره معلوم شد که سین ایتر قدرت های مورلان رو گرفته و این شماره ۵۴ lr رو جذاب میکنه و از یه طرف دیگه خطری که مری جین رو تهدید میکنه هم شماره ۵۵ رو جذاب میکنه
ادیت : ۱۰/۱۰ ( مثل همیشه )
ترجمه : ۱۰/۱۰ ( بازم مثل همیشه )
داستان : ۱۰/۱۰ ( بازم مثل همیشه )
طراحی : ۱۰/۱۰
کلا فوق العاده ممنون اسپایدی
نقل قول کردن
Captain_rogers
#7 Captain_rogers 1399-09-29 16:37
به نقل از master spider:
خب بالاخره به صورت رسمی به قضیه omd اشاره شد. فکر کنم کمیک آخر ۵۰ صفحه یا شاید بیشتر هم باشه چون واقعا تو ۲ تا کمیک نمیشه داستان به این خوبی رو تموم کرد. واقعا دست سایت اسپایدی گرم بخاطر ترجمه این کمیک ها. ایشالا وقتی داستان کامل تموم شد با یه نقد شاید بتونم کمی از این لطفتون رو جبران بکنم.

اره بهتره همینجوری مثل سری های قبلی زیا باشه قسمت هاش ;-) :-*
نقل قول کردن
black goblin
#8 black goblin 1399-09-29 16:40
عالی است و بابت ترجمه و ادیت هم ممنون
موخم پوکید من همیشه تقابل هری و میراث آزبورن را دوست داشتم ولی این کمیک از آن فراتر رفت.
آنجایی که گناهان پیتر را نام برد که یکی از آن گناهان معامله با شیطان بود با داستان منفورomd ربط داشت.
منتظر این هستم که ببینم سین ایتر در برابر فرقه تا افکن چه کار می کند.
سوال: منظور کیندرد از قربانی شدن مری جین چی بود؟
بعد چرا هری اجازه می ده که مری جین قربانی بشه در حالی که می‌گفت هیچ وقت اجازه نمیده به مری جین آسیبی برسد؟
بعد بزرگ ترین سوالی که همه ما داشتیم ولی در این شماره به آن پاسخ داده نشد. چه جوری هری به کیندرد تبدیل شده است؟
نقل قول کردن
hassan91
#9 hassan91 1399-09-29 17:36
همه چیز ختم شد به شماره بعدی. ولی این داستان اینجور که جلو میره احتمالا آخرش یه قربانی خواهد داشت. کلا یکی از ترسناکترین آرکهای مرد عنکبوتیه که فکر از سر آدم میپرونه. اسپنسر خیلی داره منتظرمون میزاره تا ته داستان رو بفهمیم. امیدوارم که آخر داستان رو منطقی و خوب به اتمام برسونه.

احساس میکنم که تا الان باید سرگذشت هری رو نشون میدادن. ولی هری قصد داشت که خودش در عمل این رو به پیتر نشون بده تا به پیتر بفهمونه که همشیه زندگیش مرگ و زندگی بوده. و اینکه اون جمع پنج نفره که نشون داد فقط مری جین و پیتر بودن که مرگ رو تجربه نکردن. در واقع کشته شدن فلش تامپسون و گوئن استیسی و هری آزبورن رو جزو گناهان پیتر پارکر محسوب میکرد.

و یه نکته مهم اینکه هری یا کیندرد مدام داره رو خط قرمز پیتر یعنی «نکشتن» ویراژ میره. چون مدام داره بهش گوشزد میکنه که با نکشتن یا نجات دادن نورمن آزبورن یا سایر دشمنانش فقط زندگی نزدیکانش یا دیگران رو به خطر میندازه. پس هری به عنوان یک شیطان، بودن پیتر/مرد عنکبوتی در زندگی مری جین رو یک خطر محسوب میکنه تا اینکه یک امتیاز یا توفیق برای مری جین باشه. شاید منظورش از گناه پیتر پارکر هم همین باشه. شاید به این دلیل باشه که هری آزبورن در جدا شدن پیتر پارکر و مری جین در رویداد OMD دخالت داشته؟؟ و عجیبتر اینکه نورمن آزبورن پاک گشته چرا باید مری جین رو به اون مکان هدایت کنه؟
نقل قول کردن
hmdh
#10 hmdh 1399-09-29 18:00
به نقل از black goblin:
عالی است و بابت ترجمه و ادیت هم ممنون
موخم پوکید من همیشه تقابل هری و میراث آزبورن را دوست داشتم ولی این کمیک از آن فراتر رفت.
آنجایی که گناهان پیتر را نام برد که یکی از آن گناهان معامله با شیطان بود با داستان منفورomd ربط داشت.
منتظر این هستم که ببینم سین ایتر در برابر فرقه تا افکن چه کار می کند.
سوال: منظور کیندرد از قربانی شدن مری جین چی بود؟
بعد چرا هری اجازه می ده که مری جین قربانی بشه در حالی که می‌گفت هیچ وقت اجازه نمیده به مری جین آسیبی برسد؟
بعد بزرگ ترین سوالی که همه ما داشتیم ولی در این شماره به آن پاسخ داده نشد. چه جوری هری به کیندرد تبدیل شده است؟

جواب سوال یک : اصلا یه چیز نامعلومه از یه طرف توی اینده پیتر مرگ مری جین هست ولی از اون طرف کیندرد میخواد از مری جین محافظت کنه خیلی نامعلومه
جواب سوال دو : احتمالا توی شماره اخر به همه سوال ها پاسخ داده میشود و بخاطر همینه که احتمالا شماره اخر بیشتر از ۵۰ صفحه باشه
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#11 Kia Iron Man 1399-09-29 18:16
نیک اسپنسر فقط داره کشش میده.احتمالا دلیلشم برای فروش بیشتره.واقعا الان راحت میشد شماره های ۵۴ و ۵۳ رو یکی کرد.مثلا این همه تکرار جمله "دوباره" و جملات مشابه دیگه و موضوع تغییری نمیکنه.تنها چیزی که با این شماره نصیبمون شد جملات کیندرد که فکر کنم خیلی قابل پیشبینی بود و اینکه مری جین هم وارد اون قبرستان شد.همین :-|
اگرم دقت کنید آخر هر شماره یه تصویره که خواننده رو مشتاق به خوندن بقیه داستان میکنه ولی تاثیر زیادی نداره.
مثلا اون دختری که آخر صفحه یکی از شماره های LR بود.همه کلی پیشبینی میکردن که کیه و چیکار میکنه.اما نهایتا همونطور که واضح بود مری جین بود که ۲ یا ۳ صفحه بیشتر حضور نداشت.امیدوارم اسپنسر کیفیتو فدای پول نکنه.
از این موضوع که بگذریم داستان داره هیجانش بالا میره چه درباره موضوع اسپایدی و کیندرد و چه درباره سین ایتر و فرقه تارافکن.احتمالا مثل سری شکست جانانه که صفحه آخرش حدود ۸۰ صفحه بود قسمت آخر این سری هم صفحاتش زیاده چون نمیشه این همه محتوا رو در دو شماره جا داد به علاوه که محتوای چند شماره آخر بخش های اضافی داشتن.
یه سوال دارم چطور بعد اون همه ضربه ای که کیندرد با سنگ به سر پیتر وارد کرد یه قطره خون روی صورتش نبود؟من اشتباه میکنم یا چیز دیگه؟
نقل قول کردن
Agent bishop
#12 Agent bishop 1399-09-29 19:14
#11
خود سنگ و زمین اطراف خونی بود ولی هر وقت پیتر رو زنده میکرد دوباره سالمش میکرد
نقل قول کردن
master spider
#13 master spider 1399-09-29 20:20
به نقل از Kia Iron Man:
نیک اسپنسر فقط داره کشش میده.احتمالا دلیلشم برای فروش بیشتره.واقعا الان راحت میشد شماره های ۵۴ و ۵۳ رو یکی کرد.مثلا این همه تکرار جمله "دوباره" و جملات مشابه دیگه و موضوع تغییری نمیکنه.تنها چیزی که با این شماره نصیبمون شد جملات کیندرد که فکر کنم خیلی قابل پیشبینی بود و اینکه مری جین هم وارد اون قبرستان شد.همین :-|
اگرم دقت کنید آخر هر شماره یه تصویره که خواننده رو مشتاق به خوندن بقیه داستان میکنه ولی تاثیر زیادی نداره.
مثلا اون دختری که آخر صفحه یکی از شماره های LR بود.همه کلی پیشبینی میکردن که کیه و چیکار میکنه.اما نهایتا همونطور که واضح بود مری جین بود که ۲ یا ۳ صفحه بیشتر حضور نداشت.امیدوارم اسپنسر کیفیتو فدای پول نکنه.
از این موضوع که بگذریم داستان داره هیجانش بالا میره چه درباره موضوع اسپایدی و کیندرد و چه درباره سین ایتر و فرقه تارافکن.احتمالا مثل سری شکست جانانه که صفحه آخرش حدود ۸۰ صفحه بود قسمت آخر این سری هم صفحاتش زیاده چون نمیشه این همه محتوا رو در دو شماره جا داد به علاوه که محتوای چند شماره آخر بخش های اضافی داشتن.

مارول در حال حاضر شرکتی نیست که کیفیت رو فدای پول بکنه. نیک اسپنسر هم نویسنده تازه کاری نیست. هواداران کمیک اونو با امپراطوری مخفیش میشناسن و کاملا بهش اعتماد دارن. در آرک های کمیک بوکی همیشه شماره آخر آرک بیشتر از شماه های دیگر صفحه دارد.(تقریبا ۲ یا ۳ برابر). درسته که تا الان اطلاعات زیادی کسب نکردیم ولی این نشونه این نیست که داره کیفیت فدای پول میشه. اتفاقا من با این قضیه مشکلی ندارم. وقتی هیچ اطلاعاتی از یه داستان ندونی و نتونی حدس بزنی که تهش چی میشه برای خوندن اون کمیک بیشتر هیجان داری هیچ ایده ای هم نداری که ممکنه چه اتفاقی بیفته. باهات موافقم که اینکار برای پوله تا مردم رو هایپ کنن که برای شماره آخر هجوم بیارن ولی باز میگم این دلیل بر این نمیشه که دارن کیفیت رو فدای پول میکنن. بالاخره مارول هم یک شرکته و قطعا مثل تمام شرکت های دیگه به پول احتیاج داره و داره از راه درست پول در میاره.
خوبه بره سایت بِت بزنه. :-*
نقل قول کردن
Captain_rogers
#14 Captain_rogers 1399-09-29 21:16
به نقل از master spider:
به نقل از Kia Iron Man:
نیک اسپنسر فقط داره کشش میده.احتمالا دلیلشم برای فروش بیشتره.واقعا الان راحت میشد شماره های ۵۴ و ۵۳ رو یکی کرد.مثلا این همه تکرار جمله "دوباره" و جملات مشابه دیگه و موضوع تغییری نمیکنه.تنها چیزی که با این شماره نصیبمون شد جملات کیندرد که فکر کنم خیلی قابل پیشبینی بود و اینکه مری جین هم وارد اون قبرستان شد.همین :-|
اگرم دقت کنید آخر هر شماره یه تصویره که خواننده رو مشتاق به خوندن بقیه داستان میکنه ولی تاثیر زیادی نداره.
مثلا اون دختری که آخر صفحه یکی از شماره های LR بود.همه کلی پیشبینی میکردن که کیه و چیکار میکنه.اما نهایتا همونطور که واضح بود مری جین بود که ۲ یا ۳ صفحه بیشتر حضور نداشت.امیدوارم اسپنسر کیفیتو فدای پول نکنه.
از این موضوع که بگذریم داستان داره هیجانش بالا میره چه درباره موضوع اسپایدی و کیندرد و چه درباره سین ایتر و فرقه تارافکن.احتمالا مثل سری شکست جانانه که صفحه آخرش حدود ۸۰ صفحه بود قسمت آخر این سری هم صفحاتش زیاده چون نمیشه این همه محتوا رو در دو شماره جا داد به علاوه که محتوای چند شماره آخر بخش های اضافی داشتن.

مارول در حال حاضر شرکتی نیست که کیفیت رو فدای پول بکنه. نیک اسپنسر هم نویسنده تازه کاری نیست. هواداران کمیک اونو با امپراطوری مخفیش میشناسن و کاملا بهش اعتماد دارن. در آرک های کمیک بوکی همیشه شماره آخر آرک بیشتر از شماه های دیگر صفحه دارد.(تقریبا ۲ یا ۳ برابر). درسته که تا الان اطلاعات زیادی کسب نکردیم ولی این نشونه این نیست که داره کیفیت فدای پول میشه. اتفاقا من با این قضیه مشکلی ندارم. وقتی هیچ اطلاعاتی از یه داستان ندونی و نتونی حدس بزنی که تهش چی میشه برای خوندن اون کمیک بیشتر هیجان داری هیچ ایده ای هم نداری که ممکنه چه اتفاقی بیفته. باهات موافقم که اینکار برای پوله تا مردم رو هایپ کنن که برای شماره آخر هجوم بیارن ولی باز میگم این دلیل بر این نمیشه که دارن کیفیت رو فدای پول میکنن. بالاخره مارول هم یک شرکته و قطعا مثل تمام شرکت های دیگه به پول احتیاج داره و داره از راه درست پول در میاره.
خوبه بره سایت بِت بزنه. :-*

حالا من فقط نمیخواستم همینو بگم ولی تقریبی دارین درست میگین ولی حتی بهترین هاهم بعضی وقتا به خاطر پول همه کار میکنن ولی از حق نگذریم "راجب خیلی چیزاس درست گفتین"
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#15 Kia Iron Man 1399-09-29 21:29
به نقل از master spider:
به نقل از Kia Iron Man:
نیک اسپنسر فقط داره کشش میده.احتمالا دلیلشم برای فروش بیشتره.واقعا الان راحت میشد شماره های ۵۴ و ۵۳ رو یکی کرد.مثلا این همه تکرار جمله "دوباره" و جملات مشابه دیگه و موضوع تغییری نمیکنه.تنها چیزی که با این شماره نصیبمون شد جملات کیندرد که فکر کنم خیلی قابل پیشبینی بود و اینکه مری جین هم وارد اون قبرستان شد.همین :-|
اگرم دقت کنید آخر هر شماره یه تصویره که خواننده رو مشتاق به خوندن بقیه داستان میکنه ولی تاثیر زیادی نداره.
مثلا اون دختری که آخر صفحه یکی از شماره های LR بود.همه کلی پیشبینی میکردن که کیه و چیکار میکنه.اما نهایتا همونطور که واضح بود مری جین بود که ۲ یا ۳ صفحه بیشتر حضور نداشت.امیدوارم اسپنسر کیفیتو فدای پول نکنه.
از این موضوع که بگذریم داستان داره هیجانش بالا میره چه درباره موضوع اسپایدی و کیندرد و چه درباره سین ایتر و فرقه تارافکن.احتمالا مثل سری شکست جانانه که صفحه آخرش حدود ۸۰ صفحه بود قسمت آخر این سری هم صفحاتش زیاده چون نمیشه این همه محتوا رو در دو شماره جا داد به علاوه که محتوای چند شماره آخر بخش های اضافی داشتن.

مارول در حال حاضر شرکتی نیست که کیفیت رو فدای پول بکنه. نیک اسپنسر هم نویسنده تازه کاری نیست. هواداران کمیک اونو با امپراطوری مخفیش میشناسن و کاملا بهش اعتماد دارن. در آرک های کمیک بوکی همیشه شماره آخر آرک بیشتر از شماه های دیگر صفحه دارد.(تقریبا ۲ یا ۳ برابر). درسته که تا الان اطلاعات زیادی کسب نکردیم ولی این نشونه این نیست که داره کیفیت فدای پول میشه. اتفاقا من با این قضیه مشکلی ندارم. وقتی هیچ اطلاعاتی از یه داستان ندونی و نتونی حدس بزنی که تهش چی میشه برای خوندن اون کمیک بیشتر هیجان داری هیچ ایده ای هم نداری که ممکنه چه اتفاقی بیفته. باهات موافقم که اینکار برای پوله تا مردم رو هایپ کنن که برای شماره آخر هجوم بیارن ولی باز میگم این دلیل بر این نمیشه که دارن کیفیت رو فدای پول میکنن. بالاخره مارول هم یک شرکته و قطعا مثل تمام شرکت های دیگه به پول احتیاج داره و داره از راه درست پول در میاره.
خوبه بره سایت بِت بزنه. :-*

حرف شما صحیح.منم نگفتم داره کیفیتو فدای پول میکنه گفتم امیدوارم نکنه.
نقل قول کردن
s.ch
#16 s.ch 1399-09-30 12:24
اینقدر درگیره این کمیکم که یادم می ره نظر بدم :-) جا داره اینجا از تمام ادیتورها و مترجم های سایت تشکر کنم توی این چند وقت واقعا زحمت کشیدن اولش با ارک خیزش گناهان و ونوم الان هم با اخرین بقایا و کینگ این بلک واقعا تشکر از اسپایدی بابت کمیک های که هشت ساله با حد اکثر کیفیت داره روی صفحه اصلی سایت قرار می ده ;-)
نقل قول کردن
mtm
#17 mtm 1399-09-30 15:12
کسی به این توجه کرد؟

نقل قول کردن
Chris@spidey
#18 Chris@spidey 1399-09-30 15:27
به نقل از mtm:
کسی به این توجه کرد؟

spidey.ir/.../...


اون صحنه که با سنگ صورت پیترو میزنه هم بنظرم بی تشابه به
کشتن را بین توسط جوکر نیست :sigh:

اون صحنه های که پیتر به هری میگه بچه ای که باباباش مشکل داره و ... خیلی دلم سوخت ب حال هری
نقل قول کردن
Captain_rogers
#19 Captain_rogers 1399-09-30 15:48
به نقل از mtm:
کسی به این توجه کرد؟

spidey.ir/.../...

به نقل از mtm:
کسی به این توجه کرد؟

spidey.ir/.../...

استاد ترابی عزیز، راستش من چیزی ازش متوجه نشدم :-| :-)
(فقط میدونم که یکی از صحنه های جالب و به یاد ماندنی کمیک بوک های بتمن هستش و اینکه بار ها استفاده و ادیت شده) :-*
حالا راستش میشه یک توضیحی راجبش بدید که دقیقا منظورتون چی بوده :lol:
نقل قول کردن
Captain_rogers
#20 Captain_rogers 1399-09-30 15:50
به نقل از mtm:
کسی به این توجه کرد؟

spidey.ir/.../...

اها :o بالاخره فهمیدم :D
نقل قول کردن
hmdh
#21 hmdh 1399-09-30 16:54
به نقل از mtm:
کسی به این توجه کرد؟

spidey.ir/.../...

بله بنده توجه کردم ولی اینقدر میخواستم بدونم چی میشه که خیلی بهش توجه نکردم
نقل قول کردن
Spider-Fan
#22 Spider-Fan 1399-09-30 17:40
به نقل از Kia Iron Man:
نیک اسپنسر فقط داره کشش میده.احتمالا دلیلشم برای فروش بیشتره.واقعا الان راحت میشد شماره های ۵۴ و ۵۳ رو یکی کرد.مثلا این همه تکرار جمله "دوباره" و جملات مشابه دیگه و موضوع تغییری نمیکنه.تنها چیزی که با این شماره نصیبمون شد جملات کیندرد که فکر کنم خیلی قابل پیشبینی بود و اینکه مری جین هم وارد اون قبرستان شد.همین :-|
اگرم دقت کنید آخر هر شماره یه تصویره که خواننده رو مشتاق به خوندن بقیه داستان میکنه ولی تاثیر زیادی نداره.
مثلا اون دختری که آخر صفحه یکی از شماره های LR بود.همه کلی پیشبینی میکردن که کیه و چیکار میکنه.اما نهایتا همونطور که واضح بود مری جین بود که ۲ یا ۳ صفحه بیشتر حضور نداشت.امیدوارم اسپنسر کیفیتو فدای پول نکنه.
از این موضوع که بگذریم داستان داره هیجانش بالا میره چه درباره موضوع اسپایدی و کیندرد و چه درباره سین ایتر و فرقه تارافکن.احتمالا مثل سری شکست جانانه که صفحه آخرش حدود ۸۰ صفحه بود قسمت آخر این سری هم صفحاتش زیاده چون نمیشه این همه محتوا رو در دو شماره جا داد به علاوه که محتوای چند شماره آخر بخش های اضافی داشتن.
یه سوال دارم چطور بعد اون همه ضربه ای که کیندرد با سنگ به سر پیتر وارد کرد یه قطره خون روی صورتش نبود؟من اشتباه میکنم یا چیز دیگه؟

موافقم.
اسپنسر خیلی داره کش می‌ده داستان رو.
یعنی داستان شمارۀ ۵۳ و ۵۴ رو می‌تونست راحت توی یک شماره روایت کنه.
البته دلیل‌اش هرچی که هست، برای فروش بیش‌تر نیست به نظرم.
نویسنده قاعدتاً هرچقدر جنجالی‌تر و با ریتم سریع‌تر و توئیست‌های بیش‌تر داستان‌ش رو بنویسه، بیش‌تر هم فروش می‌کنه. همون‌طور که امیزینگِ اسلات پرفروش‌تر از امیزینگ اسپنسر بود.
به نظرم دلیل این ضرباهنگ کندِ سری اصلی توی این دو شمارۀ گذشته، جدای از ضرباهنگ کندِ همیشگی اسپنسر، هماهنگی‌ش با سری فرعیِ LR باشه. چون قبل از این شماره باید قضیۀ سین‌ایتر و مورلان و Astral Plane به نتیجه می‌رسید که توی شمارۀ قبلی اتفاق افتاد.
حالا باید دید اسپنسر الآن چطور از پس فینال داستان برمیآد.
جدای از این موارد اما به نظرم آرتِ بگلی—که به نظرم یکی از بهترین آرتیست‌های اسپایدرمنه—به طرز عجیبی جزو نقاط ضعف این دو شماره بوده.
مشخصه کار رو باید با عجله تا یه ددلاین مشخصی تحویل می‌داده و این موضوع روی عملکردش تأثیر منفی گذاشته به شدّت.
خوشبختانه شمارۀ بعدی رو گلیسون طراحی کرده و وقت کافی داشته برای این که کارِ با کیفیتی تحویل بده.
نقل قول کردن
Agent spidey
#23 Agent spidey 1399-09-30 19:18
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از Kia Iron Man:
نیک اسپنسر فقط داره کشش میده.احتمالا دلیلشم برای فروش بیشتره.واقعا الان راحت میشد شماره های ۵۴ و ۵۳ رو یکی کرد.مثلا این همه تکرار جمله "دوباره" و جملات مشابه دیگه و موضوع تغییری نمیکنه.تنها چیزی که با این شماره نصیبمون شد جملات کیندرد که فکر کنم خیلی قابل پیشبینی بود و اینکه مری جین هم وارد اون قبرستان شد.همین :-|
اگرم دقت کنید آخر هر شماره یه تصویره که خواننده رو مشتاق به خوندن بقیه داستان میکنه ولی تاثیر زیادی نداره.
مثلا اون دختری که آخر صفحه یکی از شماره های LR بود.همه کلی پیشبینی میکردن که کیه و چیکار میکنه.اما نهایتا همونطور که واضح بود مری جین بود که ۲ یا ۳ صفحه بیشتر حضور نداشت.امیدوارم اسپنسر کیفیتو فدای پول نکنه.
از این موضوع که بگذریم داستان داره هیجانش بالا میره چه درباره موضوع اسپایدی و کیندرد و چه درباره سین ایتر و فرقه تارافکن.احتمالا مثل سری شکست جانانه که صفحه آخرش حدود ۸۰ صفحه بود قسمت آخر این سری هم صفحاتش زیاده چون نمیشه این همه محتوا رو در دو شماره جا داد به علاوه که محتوای چند شماره آخر بخش های اضافی داشتن.
یه سوال دارم چطور بعد اون همه ضربه ای که کیندرد با سنگ به سر پیتر وارد کرد یه قطره خون روی صورتش نبود؟من اشتباه میکنم یا چیز دیگه؟

موافقم.
اسپنسر خیلی داره کش می‌ده داستان رو.
یعنی داستان شمارۀ ۵۳ و ۵۴ رو می‌تونست راحت توی یک شماره روایت کنه.
البته دلیل‌اش هرچی که هست، برای فروش بیش‌تر نیست به نظرم.
نویسنده قاعدتاً هرچقدر جنجالی‌تر و با ریتم سریع‌تر و توئیست‌های بیش‌تر داستان‌ش رو بنویسه، بیش‌تر هم فروش می‌کنه. همون‌طور که امیزینگِ اسلات پرفروش‌تر از امیزینگ اسپنسر بود.
به نظرم دلیل این ضرباهنگ کندِ سری اصلی توی این دو شمارۀ گذشته، جدای از ضرباهنگ کندِ همیشگی اسپنسر، هماهنگی‌ش با سری فرعیِ LR باشه. چون قبل از این شماره باید قضیۀ سین‌ایتر و مورلان و Astral Plane به نتیجه می‌رسید که توی شمارۀ قبلی اتفاق افتاد.
حالا باید دید اسپنسر الآن چطور از پس فینال داستان برمیآد.
جدای از این موارد اما به نظرم آرتِ بگلی—که به نظرم یکی از بهترین آرتیست‌های اسپایدرمنه—به طرز عجیبی جزو نقاط ضعف این دو شماره بوده.
مشخصه کار رو باید با عجله تا یه ددلاین مشخصی تحویل می‌داده و این موضوع روی عملکردش تأثیر منفی گذاشته به شدّت.
خوشبختانه شمارۀ بعدی رو گلیسون طراحی کرده و وقت کافی داشته برای این که کارِ با کیفیتی تحویل بده.

آقای حیدری درمورد حوادث OMD چه فکری میکنید؟ اگه قرار که نقش مهم داشته باشه چرا فقط در حد اشاره است؟ چرا کیندرد رک به پیتر نمیگه که گناهش چیه؟ در مورد خود کیندرد چرا رک و راست از انگیزه هاش حرف زده نمیشه؟ اینا رو تو دو شماره میخواد جمع کنه؟ بعید میدونم هر چند به اسپنسر مطمئنم اما روند داستان یکم منو گیج کرده شاید الکی به جمع شدن قضایای OMD دلخوشیم شاید خود کیندرد از یه گناه دیگه حرف میزنه ، نمیدونم
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#24 Ehsan Spider 1399-09-30 21:22
سلام
شب یلدا همتون مبارک دوستان عزیز و استاد گرامی
به نقل از mtm:
کسی به این توجه کرد؟

spidey.ir/.../...


بله استاد صحنه جالبی بود
ولی میگم استاد اینا خودشون کلا یه موضوعی هستن برا بحث که مثلا هواداران dc میگن اینجا از ما کپی کردین ( البته که دی‌سی هم خودش کم از مارول کپی نکرده ) ولی این نویسنده ها با اینکه میدونن این بحث ها بین هواداران ایجاد میشه چرا اینکارو میکنن؟
نقل قول کردن
mtm
#25 mtm 1399-09-30 22:07
به نقل از Ehsan Spider:
سلام
شب یلدا همتون مبارک دوستان عزیز و استاد گرامی
به نقل از mtm:
کسی به این توجه کرد؟

spidey.ir/.../...


بله استاد صحنه جالبی بود
ولی میگم استاد اینا خودشون کلا یه موضوعی هستن برا بحث که مثلا هواداران dc میگن اینجا از ما کپی کردین ( البته که دی‌سی هم خودش کم از مارول کپی نکرده ) ولی این نویسنده ها با اینکه میدونن این بحث ها بین هواداران ایجاد میشه چرا اینکارو میکنن؟

کپی ؟!!!!! کپی؟ این اسمش هست ادای احترام و بارها و بارها از سوی مارول و دی سی انجام شده
مگه اجرای یه ضربه کشتی کج کپی برداری داره؟!! یا ایده داستانیه که کپی برداری محسوب بشه؟
فقط یه ادای احترامه به یکی از پانل های ماندگار دنیای کمیک
قطعا هیچ هواداری اونقدر کم سواد نیست همچین حرفی رو بزنه
نقل قول کردن
slade wilson
#26 slade wilson 1399-09-30 22:49
به نقل از Ehsan Spider:
سلام
شب یلدا همتون مبارک دوستان عزیز و استاد گرامی
به نقل از mtm:
کسی به این توجه کرد؟

spidey.ir/.../...


بله استاد صحنه جالبی بود
ولی میگم استاد اینا خودشون کلا یه موضوعی هستن برا بحث که مثلا هواداران dc میگن اینجا از ما کپی کردین ( البته که دی‌سی هم خودش کم از مارول کپی نکرده ) ولی این نویسنده ها با اینکه میدونن این بحث ها بین هواداران ایجاد میشه چرا اینکارو میکنن؟

این که کپی نیست ادای احترامه بار ها و بارها هم شده هم به بتمن هم به اسپایدرمن هم به سوپرمن و خیلی ها دیگه این اصلا کپی نیست
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#27 Mr. Doctor 1399-09-30 22:57
به نقل از Ehsan Spider:
سلام
شب یلدا همتون مبارک دوستان عزیز و استاد گرامی
به نقل از mtm:
کسی به این توجه کرد؟

spidey.ir/.../...


بله استاد صحنه جالبی بود
ولی میگم استاد اینا خودشون کلا یه موضوعی هستن برا بحث که مثلا هواداران dc میگن اینجا از ما کپی کردین ( البته که دی‌سی هم خودش کم از مارول کپی نکرده ) ولی این نویسنده ها با اینکه میدونن این بحث ها بین هواداران ایجاد میشه چرا اینکارو میکنن؟

کپی واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :-| :-| :-| :o
نقل قول کردن
BAdeadpool
#28 BAdeadpool 1399-09-30 23:13
به نقل از mtm:
کسی به این توجه کرد؟

spidey.ir/.../...

دقیقا من تا این صحنه رو دیدم یاد فیلم بتمن افتادم(اون موقع من با کمیک اشنایی نداشتم و این صحنه در فیلم توی ذهنم نقش بسته) بهر حال ادای احترام جالبی بود



در مورد طولانی شدن و کش دادن داستان ها باید بگم کا با نظر جناب spider fan موافقم که اینکار برای پول نیست اول باید بفهمیم که چه بر سر سین ایتر و فرقه تار افکن اتفاق بیوفته


در مرود قسمت نهایی حس می کنم که چیزی شبیه به قسمت اخر رد گابلین بسیار طولانی بشه و این خیلی خوبه من واقعا در این داستان هیجان دارم و این هیجان باعث شد که بار اول کمیک رو زیر 5 دقیقه تموم کنم و برای بار دوم که هیجام کمتر شد با دقت هر صفحه رو نگاه کردم



یک خواسته دارم که خیلی عجیبه می خواستم که داستان منفور omd رو کامل بفهمم یعنی خودم بخونمش اگر میشه لینکی بمن بدین که بتونم بخونمش بهر حال این داستان به omd گره خورده بسیار متشکرم از سایت خوبتون خسته نباشید
نقل قول کردن
spider peter
#29 spider peter 1399-10-01 00:00
شب یلدع رو به همه اعضای سایت و به خصوص استاد و عمو مختار تبریک میگم
کمیک جالبی بود و جداً من رو کشت
ممنون از مترجمان و آقای ترابی که فرهنگ خوندن کتاب رو دارن بین مردم پخش میکنن
نقل قول کردن
Spider-Fan
#30 Spider-Fan 1399-10-01 09:56
به نقل از Agent spidey:
آقای حیدری درمورد حوادث OMD چه فکری میکنید؟ اگه قرار که نقش مهم داشته باشه چرا فقط در حد اشاره است؟ چرا کیندرد رک به پیتر نمیگه که گناهش چیه؟ در مورد خود کیندرد چرا رک و راست از انگیزه هاش حرف زده نمیشه؟ اینا رو تو دو شماره میخواد جمع کنه؟ بعید میدونم هر چند به اسپنسر مطمئنم اما روند داستان یکم منو گیج کرده شاید الکی به جمع شدن قضایای OMD دلخوشیم شاید خود کیندرد از یه گناه دیگه حرف میزنه ، نمیدونم

راستش بهترین حدسِ من هم همینه که اسپنسر توی دو شمارۀ آخر جمع کنه قضیه رو. چون توی تبلیغات مارول برای شماره‌های بعدی به این مورد اشاره کردن که اسپایدرمن قراره تصمیم مهم و بزرگی بگیره که برای همیشه تحت تأثیر قرارش می‌ده.
امّا احتمالِ این‌که کیندرد یه گناه دیگه مدنظرش باشه و ربطی به OMD نداشته باشه خیلی کمه به نظرم. چون تعداد اشارات به حدّی هست که از مرحلۀ شوخی و قلقلک‌دادن خاطرات مخاطب گذشته باشه و بشه گفت یه هدفی پشت‌شون هست.
و البته قبلاً هم گفته بودم، سیاست‌های فعلیِ مارول باعث می‌شن آرزوی undoشدن اون داستان بیش‌تر از هر وقت دیگه‌ای محتمل باشه و فقط باید صبر کرد و دید که چه می‌کنن با این موقعیت...
نقل قول کردن
Spider-Fan
#31 Spider-Fan 1399-10-01 10:02
به نقل از BAdeadpool:
یک خواسته دارم که خیلی عجیبه می خواستم که داستان منفور omd رو کامل بفهمم یعنی خودم بخونمش اگر میشه لینکی بمن بدین که بتونم بخونمش بهر حال این داستان به omd گره خورده بسیار متشکرم از سایت خوبتون خسته نباشید

این مقاله رو مطالعه کنید:
spidey.ir/.../...
البته از اون‌جایی که حدس زدیم خیلی از دوستان مثل شما با این داستان زیاد آشنا نیستن، مقاله‌ای آماده کردیم راجع به همین داستان که به زودی روی سایت قرار می‌گیره.
نقل قول کردن
Spider-Fan
+1 #32 Spider-Fan 1399-10-01 10:08
به نقل از mtm:
کسی به این توجه کرد؟

spidey.ir/.../...

و البته این صحنه:
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#33 Kia Iron Man 1399-10-01 15:34
به نقل از Ehsan Spider:
سلام
شب یلدا همتون مبارک دوستان عزیز و استاد گرامی
به نقل از mtm:
کسی به این توجه کرد؟

spidey.ir/.../...


بله استاد صحنه جالبی بود
ولی میگم استاد اینا خودشون کلا یه موضوعی هستن برا بحث که مثلا هواداران dc میگن اینجا از ما کپی کردین ( البته که دی‌سی هم خودش کم از مارول کپی نکرده ) ولی این نویسنده ها با اینکه میدونن این بحث ها بین هواداران ایجاد میشه چرا اینکارو میکنن؟

کپی؟ :-| گفتی کپی؟ :o
دوست عزیز آیا هنوز فرق کپی و ادای احترامو نمیدونی؟
کپی یعنی تقلید از یه ایده مثل کپی شخصیت بامبل بی از واسپ یا کپی شخصیت اتم از آیرون من در دنیای سینمایی ولی این پانل یه ادای احترامه به پانل معروف شکسته شدن کمر بتمن.خیلی برام عجیب بود که این حرفو زدی.
هیچ هواداری نمیاد برای یه ادای احترام بحث کنه.
راستی استاد ترابی پانلی که کیندرد با سنگ به صورت پیتر ضربه میزد مشابه پانلی که جوکر جیسون رو شکنجه میداد نیست؟همون بخشی که با دیلم بهش ضربه میزد.
نقل قول کردن
BAdeadpool
#34 BAdeadpool 1399-10-01 20:04
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از BAdeadpool:
یک خواسته دارم که خیلی عجیبه می خواستم که داستان منفور omd رو کامل بفهمم یعنی خودم بخونمش اگر میشه لینکی بمن بدین که بتونم بخونمش بهر حال این داستان به omd گره خورده بسیار متشکرم از سایت خوبتون خسته نباشید

این مقاله رو مطالعه کنید:
spidey.ir/.../...
البته از اون‌جایی که حدس زدیم خیلی از دوستان مثل شما با این داستان زیاد آشنا نیستن، مقاله‌ای آماده کردیم راجع به همین داستان که به زودی روی سایت قرار می‌گیره.

متشکرم از پاسخ گوییتون فقط می خواستم بگم من مقاله هاتون در مورد omd رو چند باری مطالعه کردم و اگر اشتباه نکنم توی سه جا در موردش توضیح داده بودید پیشاپیش هم بابت مقاله جدیدتون تشکر می کنم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید