10 سئوالی که پس از تمام کردن بازی "انتقام جویان مارول" در ذهن داریم!

10 سئوالی که پس از تمام کردن بازی "انتقام جویان مارول" در ذهن داریم!

درسته که نقطه قوت اصلی بازی Marvel’s Avengers در داستان آن است ولی ما همچنان پس از به پایان رساندن این بخش سئوالی داریم که بهشون جواب داده نشده!

هشدار: مشخصه که این مقاله حاوی نکاتی است که داستان را لو میده. پس اگر نمیخواهید چیزی برایتان اسپویل شود آن را نخوانید.

 

- دیزی جانسون: ایستراگ یا یکی از شخصیت های DLC در آینده؟

- دیزی جانسون: ایستراگ یا یکی از شخصیت های DLC در آینده؟

بازی ایستراگ های فراوانی داره. در طول مرحله ای که در آن هالک و کامِلا خان به آرشیو اُلمپیا (Olympia Archive) نفوذ میکنند تا جارویس را پیدا کنند، محفظه ای را پیدا میکنند که در آن AIM روی برخی نا انسان ها آزمایش و شکنجه شان میکردند. یکی از محفظه ها رویش زده D. Johnson (عکسش اینجاست). این نام میتونه اشاره ای باشه به نا انسان معروف «دیزی جانسون» (Daisy Johnson) ملقب به Quake و به دلیل اینکه از شخصیت های مهم سریال "مامورین شیلد" بوده از شهرت خاصی بهره مند است. آیا او قراره یکی از شخصیت های قابل بازی (playable) شود؟ باید صبر کرد و دید!

 

1- پپر پاتس کجاست؟

 پپر پاتس کجاست؟

در طول داستان بازی بارها اشاره شد که شرکت AIM ،"صنایع استارک" را مصادره و در واقع از چنگ تونی درآورد. این مساله باعث شد تا تونی مثل یک آدم منزوی و تنها در محل قدیمی خانوادگی خود زندگی کند تا اینکه بروس بنر و کاملا خان او را دوباره به عرصه برگرداندند. درسته که تونی الان دیگر نیازی به یک منشی یا دستیار شخصی نداره ولی مشخصه که «پپر پاتس» برای او فراتر از این حرفاست. و البته میدانیم در دنیای بازی وجود داره چون یک ایستراگ مربوط به روز اونجرز (A-Day) این رو تایید میکنه و البته یک ایستراگ دیگر هم بود که یک گیتاری را نشان میداد که از سوی پپر به تونی اهدا شده بود (تصویرش اینجاست) پس او کجاست؟ آیا اصلا زنده است؟ آیا او یک شخصیت DLC خواهد بود که لباس Rescue را بر تن میکنه؟

 

2- کاپیتان مارول کجاست؟

 کاپیتان مارول کجاست؟

در ابتدای داستان نشان داده میشه که کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول نه تنها در دنیای بازی حضور داره بلکه یکی از اعضای اونجرز هم هست. کاپیتان آمریکا در مقدمه روز اونجرز بیان میکنه که او در حال حاضر خارج از سیاره زمین به سر میبره ولی بعدش دیگه به او اشاره ای نمیشه و فقط به صورت یه پوستر و شخصیتی که کاملا خان بهش علاقه داره میبینیمش. خب وقتی در طول داستان گروه اونجرز منحل میشن و ناانسان ها (Inhuamns) هم تحت تعقیب قرار میگیرند پس واقعا سخته که باور کنیم اخبار مربوط به این همه اتفاق به گوشش نرسیده و هرگز برنگشته تا به شیلد یا گروه مقاومت کمک کنه. با این حال، با توجه به اینکه اشاراتی در صحنه پس از تیتراژ بازی بهش میشه ما قراره بخش DLC داستانی مختص به او را در آینده نزدیک داشته باشیم و این باعث خواهد شد تا احتمال به این سئوالات پاسخ داده بشه.

  

3- ثور در 5 سال گذشته دقیقا داشته چیکار میکرده؟

ثور

ثور نه تنها پس از وقایع روز اونجرز و منحل شدن گروه، چکش خود را برای همیشه بر زمین گذاشت بلکه طبق دیالوگ های در طول بازی او نشان میده که داشته کارهای خیرخواهانه میکرده. همچنین به عنوان یک ایستراگ او با تی شرتی ظاهر میشه که رویش نوشته «دی. بلیک» که اشاره داره به هویت دونالد بلیک که او در دنیای کمیک و وقتی به کره زمین تبعید شد برای خودش انتخاب کرد. و ثور مشخصه در 5 سال گذشته داشته کارهای داوطلبانه و خیرخواهانه میکرده که این تی شرت را بر تن داره چون ما پشت این تی شرت را هم میبنیم که رویش نوشته Volunteer که تایید میکنه او مشغول کارهای داوطلبانه بوده. ولی این کافی نیست چون ثور مثل یک سلبریتی میمونه و هر جا که بره شناخته میشه. پس ما واقعا دوست داریم جزئیات غیبت پنج ساله او را بدونیم.

  

4- اسپایدرمن در طول داستان بازی مشغول انجام چه کاری است؟!

اسپایدرمن بازی اونجرز

مردعنکبوتی تنها شخصیتی است که به طور انحصاری در دسترس تنها یکی از پلتفرم‌های بازی خواهد بود (پلی استیشن) و به نظر می‌رسد سونی برنامه‌های بلند مدتی برای این شخصیت داشته باشد. سازندگان تنها اعلام کرده‌اند که این شخصیت متفاوت با شخصیت بازی Spider-man PS4 خواهد بود و خط داستانی مخصوص به خودش را خواهد داشت. این شخصیت در اوایل سال 2021 میلادی به بازی اضافه خواهد شد. ضمن اینکه در طول بازی چند باری هم به روزنامه "دیلی بیوگل" اشاره میشه. این چند سئوال را مطرح میکنه: وقتی اونجرز و AIM داشتند در منهتن میجنگیدند او کجا بود؟ آیا او اصلا هنوز اسپایدرمن شده است؟ درسته او یک نا انسان نیست ولی واقعا عجیبه که در طول این مدت نخواسته باشه بهشون در گروه مقاومت کمک کرده باشه. پس درست مثل قضیه کاپیتان مارول وقتی DLC اسپایدرمن از راه میرسه نیاز به یک توضیح درست و حسابی درباره ش وجود داره.

  

5- چرا تارلتون خودش را موداک صدا میزنه؟/سرنوشت او در پایان بازی چه شد؟

 چرا تارلتون خودش را موداک صدا میزنه؟/سرنوشت او در پایان بازی چه شد؟

جورج تارلتون یا همان موداک خبیث اصلی بازی و داستان آن است که میشه گفت یکی از بهترین نسخه ها از شخصیت موداک (M.O.D.O.K) را در طول تاریخ شاهد هستیم زیرا شخصیتی سمپاتیک از او ارائه شده و ظاهرش هم تهدید آمیز و در عین حال به دنیای کمیک وفادار است. یعنی به طور قانع کننده ای دیزاین او را اپدیت کرده اند تا نه تنها به دنیای کمیک وفادار باشد بلکه کودکانه به نظر نرسد. ولی سئوال اینه که او چرا به خودش لقب موداک داده است. در دنیای کمیک نام موداک در واقع از حرف ابتدایی این کلمات درست شده است: Mental/Mobile/Mechanized Organism Designed Only for Killing

(= ارگانیسم مکانیکی/ذهنی/متحرک که فقط برای کشتن طراحی شده است)

ولی در طول بازی توضیحی برای اسم او داده نمیشه و در حوالی انتهای بازی او تصمیم میگیره خودش را موداک صدا بزنه!

همچنین در پایان بازی سرنوشت موداک گنگ است. یعنی وقتی کامِلا خان ربات عظیم او را شکست میده به نظر میرسه موداک ازش به داخل اقیانوس میفته . اما در صحنه پس از تیتراژ بازی یک جسم نورانی به رنگ  سبز  از داخل ربات خارج میشه.

حالا شاید قضیه اینه که موداک واقعی هنوز زنده است و اونی که شکست خورد جعلیه یا اینکه داخل ربات کسی دیگر هم بوده! ولی احتمال زیاد چون این ربات یک ربات سنتری بود و ربات های سنتری توسط کری ها ساخته شده اند پس شاید فقط یک جور پهپاد بوده که به فضا رفت تا به کری ها اطلاع بده!

 

6- آیا مردان ایکس و جهش یافته ها وجود دارند؟

 آیا مردان ایکس و جهش یافته ها وجود دارند؟

هدف اصلی سازمان AIM در بازی این بود که دنیا را از دست نا انسان ها خلاص و قدرت های آنها را به ربات های Adaptoids منتقل سازد. هدف اصلی موداک هم این بود که دنیا را از شر نیروهای فوق بشری راحت کند. ولی سئوال این است که جهش یافته ها در کجای این قضایا قرار میگیرند؟ ضمن اینکه حتی یک بار هم به جهش یافته ها اشاره نشد. و البته اگر وجود داشتند حتما مردان ایکس و پرفسور اگزاویر به ناانسان ها یا گروه مقاومت کمک کرده بودند چون کاملا با تعصب و تبعیض آشنایی دارند و نمیخواهند دیگران هم مثل آنها مورد ظلم و ستم قرار بگیرند. در مجموع به نظر میرسد که جهش یافته ها در عالم این بازی حضور ندارند زیرا کارکرد آنها همان کارکرد نا انسان ها هستش و و دیگر لزومی برای حضور آنها وجود ندارد.

 

7- چه بر سر مادر «دانته» آمد؟

  چه بر سر مادر «دانته» آمد؟

یکی از لحظات برتر کاملا خان در بازی وقتی بود که او از نظر بروس بنر سرپیچی و سعی میکنه به یکی از تاسیسات AIM نفوذ کنه تا جهش یافته ها را نجات بده. تصمیم او در واقع وقتی گرفته شد که ناانسان جوان به نام «دانته» را ملاقات کرد (فکر میکنیم او همان پسره دانته است که در ابتدای داستان کاملا باهاش کمیک بوک معامله کرد، درسته؟). دانته بهش درباره مادرش گفت که نتونسته باهاش فرار کنه و در اسارت AIM است در نهایت و به کمک بلک ویدو برخی از نا انسان ها فرار کردند و برخی هم موفق به فرار نشدند و در این میان داستانک مربوط به دانته و مادرش به دست فراموشی سپرده شد. شاید در داستان ها و DLC های بعدی بهش اشاره بشه ولی فعلا برایمون یک علامت سئوال بزرگه.

 

8- آیا «روی» به اولتران تبدیل خواهد شد؟

 آیا «روی» به اولتران تبدیل خواهد شد؟

هنک پیم (مرد مورچه ای) برای اینکه در مرکز مقاومت خودش به نام Ant Hill کارهای خودش رو به پیش ببره یک رفیق هوش مصنوعی داره به نام «روی» (Roy) که خودش را در طول چند جسم ربات کپی میکنه. روی حتی در هلی کریر ملقب به "کایمرا" نیز پستی برای خودش دست و پا میکنه. شوخ طبعی خاصی هم در دیالوگ های او به چشم میخوره. با این حال همه میدانیم که در دنیای کمیک جناب هنک پیم کسی بود که یکی از بزرگترین دشمنان اونجرز یعنی الترون را خلق کرد آنهم از روی یک هوش مصنوعی! پس آیا روی در آینده به الترون تبدیل میشود؟

 

9- مونیکا چه بر سر کامالا آورد؟ آیا خودش قدرت پیدا کرده؟

  مونیکا چه بر سر کامالا آورد؟ آیا خودش قدرت پیدا کرده؟

کاملا خان در اواسط داستان بازی توسط مونیکا راپاچینی دستگیر میشه و روی یک میز عمل جراحی او را دیدیم. پس سوال اینه که آیا مونیکا روی او کاری انجام داده؟ چون به نظر نمیرسه کاملا فرق کرده باشه. شاید هم مونیکا نمونه ای از DNA کاملا برداشته که میتونه در ادامه بازی به عنوان کلونی ساخته شده از روی کاملا خودش رو نشون بده. یا شایدم قدرت های کاملا را برای ربات های خودش برداشته.

و اما این تنها سئوال ما درباره مونیکا نیست. چون در داستان موداک اون سِرُم رو بهش تزریق و رنگ چشم های او تغییر میکنه:

مونیکا راپاچینی

پس سوال اینه که این تزریق چه تغییراتی را در مونیکا باعث شده؟ آیا مونیکا قدرت فوق بشری پیدا کرده؟ آیا این قدرت احتمالی ربطی به قضیه کلون سازی او داره؟ (چون در صحنه پس از تیتراژ انگار چند کلون از روی او در اون محفظه که در پس زمینه به چشم میخوره وجود دارند).

 

10- نیک فیوری کجاست و داره چکار میکنه؟

  نیک فیوری کجاست و داره چکار میکنه؟

نیک فیوری دوبار در طول داستان بازی بهش اشاره میشه. یک بار در روز اونجرز و یک بار هم به صورت یک پیام از پیش ضبط شده. ماریا هیل فکر نمیکنه که او مرده باشه ولی از محل او اطلاعاتی در دست نیست. ممکنه در جایی در زمین باشه و شاید هم داشته در این مدت گروه جدیدی از اونجرز را شکل میداده. ولی واقعا دوست داریم بدانیم که در حال حاضر کجاست و داره چی کار میکنه.

 

 مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2019

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 لحظه حماسی انتقام جویان مارول (MARVEL'S AVENGERS) که هر طرفداری باید تجربه کند

نقد بازی "انتقام جویان مارول" (MARVEL’S AVENGERS)

معرفی شخصیت های قابل بازی (PLAYABLE) در بازی MARVEL’S AVENGERS

نگاهی به گیمپلی (GAMEPLAY) بازی "انتقام جویان مارول"

تریلر ها و جزئیات بسیار زیادی در ویدئوهای جدید بازی "انتقام جویان" منتشر شد!

نقد و بررسی نخستین تریلر بازی MARVEL'S AVENGERS

قسمت آخر از کمیک مقدمه "بازی انتقام جویان" (MARVEL'S AVENGERS GAME) ترجمه شد + لینک دانلود

معرفی 20 تیم برتر انتقام جویان

قسمت آخر از کمیک "انتقام جویان: آخرین میزبان" ترجمه شد + لینک دانلود

کمیک انتقام جویان جدید (NEW AVENGERS) ترجمه شد + لینک دانلود

10 كمیك برتر انتقام جویان (AVENGERS) + لينك دانلود

15 رویداد برتر مارول 

رتبه بندی قوی ترین قهرمانان کیهانی مارول

معرفي نیروی های کیهانی در دنیای مارول

رتبه بندی قوی ترین ابرشرورهای مارول

کمیک "مرد عنکبوتی PS4: شهر در جنگ"  ترجمه شد + لینک دانلود

رتبه بندی قوی ترین اعضای گروه انتقام جویان

15 شخصیت خبیث برتر دنیای کیهانی مارول 

10 زن نیرومند دنیای کمیک بوک های ابرقهرمانی

رتبه بندی 15 سلاح قدرتمند دنیای کمیک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

slade wilson
#1 slade wilson 1399-06-30 16:03
ممنون از این مقاله زیبا استاد ترابی عزیز آیتم 10 و 6 واقعا برایم سواله
نقل قول کردن
slade wilson
#2 slade wilson 1399-06-30 16:08
البته آیتم 6 شش یکم برام آسون شده چون شما هم گفتین اگه بودند حتما پروفسور ایکس و مردان ایکس به نام انسان کمک میکردند
نقل قول کردن
North-wolf
#3 North-wolf 1399-06-30 17:56
این دانته با توجه به قدرتش همون اینفرنو نیست؟
من دنیای کمیک رو نمیدونم اما توی انیمیشین اونجرز اسمبل مثل همین بازی با کاملا با هم ژنشون فعال میشه و بعد هم دوست همدیگه میشن. و نکته ای ک جالب بود برام اینه ک تو همین چند دقیقه که تو بازی بود شخصیت تقریبا خودخواهی داره. توی اون انیمیشن هم همینجوری بود ولی کم کم رام(!) شد
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1399-06-30 18:58
به نقل از North-wolf:
این دانته با توجه به قدرتش همون اینفرنو نیست؟
من دنیای کمیک رو نمیدونم اما توی انیمیشین اونجرز اسمبل مثل همین بازی با کاملا با هم ژنشون فعال میشه و بعد هم دوست همدیگه میشن. و نکته ای ک جالب بود برام اینه ک تو همین چند دقیقه که تو بازی بود شخصیت تقریبا خودخواهی داره. توی اون انیمیشن هم همینجوری بود ولی کم کم رام(!) شد

بله خودشه
راستی شما به بازی چند میدی؟
نقل قول کردن
Navidparker
#5 Navidparker 1399-06-30 19:02
سلام آقای ترابی وو خسته نباشید :-) :-)

راستش آقای ترابی این بازی برای من پنجاه درصد خوبه پنجاه درصد بد از این نظر که داستانی به این خوبی رو خوب روایت نکرد((البته بر اساس مقاله ای که برای تریلر داستانی این بازی نوشته بودین میگم اون مقاله باعث شد تا برای این بازی هیجان زده بشم چون خودم از افرادی بودم که امیدی به این بازی نداشتم))نمیگم داستان بازی بد بود میگم اونطور که باید به نمایش گذاشته میشد نشد وو بنظرم با احتمال نود درصد به جواب این سوالات پاسخ داده نخواهد شد چون انگار اصلا بعضی چیزارو حتی داخل همین بازی فعلی هم یادشون رفته برای مثال وقتی موداک داشت آبامینیشن رو خفه میکرد خانم مونیکا به موداک گفت بهش احتیاج داریم ولی دیگه داخل بازی این ویلین رو ندیدیم..

من کلا طرف این بازی رفتم بخاطره شخصیت پردازی خوبه شخصیت به خصوص کامالا خان وو بروس بنر((کلا این بازی باعث شد تا برای سریال میس مارول بیشتر هیجان زده بشم))همچنین داستان بازی البته بازی چیزای دیگه هم داشت ولی منتظر نقد گیم پلی بازی وو نقد داستان بازی از طرف شما هستم..

وو این که آقای ترابی اون قسمت که نوشتم مقاله شما باعث شد تا برای این بازی هیجان زده بشم احساس میکنم این معنی رو میده که به شما گفتم مثلا بله آقای ترابی شما با اون مقالتون ما رو فریب دادید بریم سراغ بازی ولی واقعا اگه به شما هم همچین معنی میده عذر میخوام منظوری نداشتم((چون اون مقاله از خود بازی خفن تر بود))خب در کل آقای ترابی دستتون درد نکنه وو خسته نباشین :-) :-)
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1399-06-30 19:13
به نقل از Navidparker:
سلام آقای ترابی وو خسته نباشید :-) :-)

راستش آقای ترابی این بازی برای من پنجاه درصد خوبه پنجاه درصد بد از این نظر که داستانی به این خوبی رو خوب روایت نکرد((البته بر اساس مقاله ای که برای تریلر داستانی این بازی نوشته بودین میگم اون مقاله باعث شد تا برای این بازی هیجان زده بشم چون خودم از افرادی بودم که امیدی به این بازی نداشتم))نمیگم داستان بازی بد بود میگم اونطور که باید به نمایش گذاشته میشد نشد وو بنظرم با احتمال نود درصد به جواب این سوالات پاسخ داده نخواهد شد چون انگار اصلا بعضی چیزارو حتی داخل همین بازی فعلی هم یادشون رفته برای مثال وقتی موداک داشت آبامینیشن رو خفه میکرد خانم مونیکا به موداک گفت بهش احتیاج داریم ولی دیگه داخل بازی این ویلین رو ندیدیم..

من کلا طرف این بازی رفتم بخاطره شخصیت پردازی خوبه شخصیت به خصوص کامالا خان وو بروس بنر((کلا این بازی باعث شد تا برای سریال میس مارول بیشتر هیجان زده بشم))همچنین داستان بازی البته بازی چیزای دیگه هم داشت ولی منتظر نقد گیم پلی بازی وو نقد داستان بازی از طرف شما هستم..

وو این که آقای ترابی اون قسمت که نوشتم مقاله شما باعث شد تا برای این بازی هیجان زده بشم احساس میکنم این معنی رو میده که به شما گفتم مثلا بله آقای ترابی شما با اون مقالتون ما رو فریب دادید بریم سراغ بازی ولی واقعا اگه به شما هم همچین معنی میده عذر میخوام منظوری نداشتم((چون اون مقاله از خود بازی خفن تر بود))خب در کل آقای ترابی دستتون درد نکنه وو خسته نباشین :-) :-)
یه کم با بازی باید صبوری کرد ... رفته رفته خیلی بهتر میشه. مطمئن باشید. الان انگار ناقصه ولی اون اسکلت و بدنه اصلی قرص و محکمه
نقل قول کردن
North-wolf
#7 North-wolf 1399-06-30 19:15
به نقل از mtm:
به نقل از North-wolf:
این دانته با توجه به قدرتش همون اینفرنو نیست؟
من دنیای کمیک رو نمیدونم اما توی انیمیشین اونجرز اسمبل مثل همین بازی با کاملا با هم ژنشون فعال میشه و بعد هم دوست همدیگه میشن. و نکته ای ک جالب بود برام اینه ک تو همین چند دقیقه که تو بازی بود شخصیت تقریبا خودخواهی داره. توی اون انیمیشن هم همینجوری بود ولی کم کم رام(!) شد

بله خودشه
راستی شما به بازی چند میدی؟

خب به عنوان کسی که چندیییین ساااال منتظر یه بازی خوب از اونجرزه فک کنم 9 از 10.
اون یه نمره هم بخاطر این که اوجرز خیلی راحت تسلیم شد و از هم پاشید. شاید یه کم اگه رو اون قسمت داستان بیشتر کار میکردن بهتر میشد. آخه در حد اینکه فقط تو تیتراژ ازش بگذرن خیلی خوب نبود. ماجرای اون سناتور و همکاریش با تارلتون و کنار گذاشتن اونجرز و رو کار اومدن ایم یکم بیشتر زمان لازم داشت به نظرم.
اما داستان بازی خیلی خوب بود. شخصیت ها خیلی خوب بودن. قدرت ها عالی بودن. به شخصه فکرشم نمیکردم قدرتای کاملا اینقدر بتونن خوب در بیارن. کاستوم ها قشنگ بودن. جزییات ریز جالبی داشت. یه نمونش با هر شخصیت میرفتی اتاق شخصیت ها دیگه مکالمه های فان و جالبی داشتن. اتاق ثور هم که میرفتی میتونستی یه امتحانی بکنی ببینی میتونی میونیر رو بلند کنی یا نه. دیالوگ های جالبی داشت هر شخصیت بعد از اینکه نمیتونست بلندش کنه. البته کاپتان آمریکا یه تکون ریز (مثل فیلم عصر التران) بهش میده.
در کل کاملا راضی بودم ازش و بی صبرانه منتظر دی ال سی هاش هستم. و امیدوارم مثل بازی مرد عنکبوتی که به خاطر پیش خرید کردن دی ال سی ها رو رایگان دادن بهم اینم همینجور باشه :lol:
30دلار سر دی ال سی های مرد عنکبوتی جلو افتادم :D
نقل قول کردن
slade wilson
#8 slade wilson 1399-06-30 20:22
به نقل از mtm:
به نقل از Navidparker:
سلام آقای ترابی وو خسته نباشید :-) :-)

راستش آقای ترابی این بازی برای من پنجاه درصد خوبه پنجاه درصد بد از این نظر که داستانی به این خوبی رو خوب روایت نکرد((البته بر اساس مقاله ای که برای تریلر داستانی این بازی نوشته بودین میگم اون مقاله باعث شد تا برای این بازی هیجان زده بشم چون خودم از افرادی بودم که امیدی به این بازی نداشتم))نمیگم داستان بازی بد بود میگم اونطور که باید به نمایش گذاشته میشد نشد وو بنظرم با احتمال نود درصد به جواب این سوالات پاسخ داده نخواهد شد چون انگار اصلا بعضی چیزارو حتی داخل همین بازی فعلی هم یادشون رفته برای مثال وقتی موداک داشت آبامینیشن رو خفه میکرد خانم مونیکا به موداک گفت بهش احتیاج داریم ولی دیگه داخل بازی این ویلین رو ندیدیم..

من کلا طرف این بازی رفتم بخاطره شخصیت پردازی خوبه شخصیت به خصوص کامالا خان وو بروس بنر((کلا این بازی باعث شد تا برای سریال میس مارول بیشتر هیجان زده بشم))همچنین داستان بازی البته بازی چیزای دیگه هم داشت ولی منتظر نقد گیم پلی بازی وو نقد داستان بازی از طرف شما هستم..

وو این که آقای ترابی اون قسمت که نوشتم مقاله شما باعث شد تا برای این بازی هیجان زده بشم احساس میکنم این معنی رو میده که به شما گفتم مثلا بله آقای ترابی شما با اون مقالتون ما رو فریب دادید بریم سراغ بازی ولی واقعا اگه به شما هم همچین معنی میده عذر میخوام منظوری نداشتم((چون اون مقاله از خود بازی خفن تر بود))خب در کل آقای ترابی دستتون درد نکنه وو خسته نباشین :-) :-)
یه کم با بازی باید صبوری کرد ... رفته رفته خیلی بهتر میشه. مطمئن باشید. الان انگار ناقصه ولی اون اسکلت و بدنه اصلی قرص و محکمه

درست میگید استاد این بازی بعداً خیلی بهتر میشه راستی استاد حالا که بحث اورنجرز شد در مراحل DLC دوست دارین با کدوم شخصیت بازی کنید مرد عنکبوتی هاکای اصلا توی این بازی از کدوم شخصیت بازی خوشتون اومده
نقل قول کردن
Rohanoth
#9 Rohanoth 1399-06-30 21:04
سلام و خداقوت خدمت اقای ترابی

میخواستم بدونم مقاله هایی مثل همه لباس های شخصیت...
و یا برترین باس فایت ها که برای Spiderman ps4 قراردادید برای این بازی هم قرار میدید؟
نقل قول کردن
iron-man 2019
#10 iron-man 2019 1399-06-30 21:51
سلام اقای ترابی
من میخواستم بازی رو بخرم.ولی هنوز مطمئن نیستم.
میخواستم بدونم خودتون بازی رو تموم کردید،راضی بودید؟
نقل قول کردن
Mohamadgg
#11 Mohamadgg 1399-06-30 21:52
واقعا ممنون استاد که برای هر بازی یا فیلمی که مارول یا دی سی می سازن مقاله های تکمیلی به این خوبی میدین و این نشون میده که تموم تعصب ما روی مارول و دی سی نیست بلکه روی کمیکه و وقعا از این بابت از شما ممنونم .
درمورد بازی اینکه واقعا به اونجرز وفاداره و داستان خوبی داره و اینکه موداک رو به یه شخصیت مهم تر و شناخته تر تبدیل کرد .
به نظرمنشکل گیم پلی که بهش اشاره میشه توی dlc های بازی رفع بشه چون تا اونموقع دیگه اشکالات بازی رو میفهمن.
اینکه کامالا خان رو توی این بازی یک نقش مهم دادن مطمئنم خیلی هارو برای سریالش هایپ کرد.
واقعا یکی از ویژگی های مارول اینکه توی یه همچین پروژه هایی شخصیت های کمتر شناخته شده خودش رو به شخصیت های درجه یک تبدیل و معروف میکنه.
بازم ممنون استاد امیدوارم همیشه استوار و پاینده باشید
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1399-06-30 21:57
به نقل از iron-man 2019:
سلام اقای ترابی
من میخواستم بازی رو بخرم.ولی هنوز مطمئن نیستم.
میخواستم بدونم خودتون بازی رو تموم کردید،راضی بودید؟

بله راضی بودم ولی قطعا میتونه بهتر باشه
نقل قول کردن
mtm
#13 mtm 1399-06-30 21:59
به نقل از Rohanoth:
سلام و خداقوت خدمت اقای ترابی

میخواستم بدونم مقاله هایی مثل همه لباس های شخصیت...
و یا برترین باس فایت ها که برای Spiderman ps4 قراردادید برای این بازی هم قرار میدید؟

مساله اینه که بازی کلا 10 تا باس فایت نداره که رتبه بندی کنیم
ایشالا وقتی dlc ها اومد
لباس هم من که نمینویسم . شاید مبین بنویسه . موضوع جالبی برای من نیس
نقل قول کردن
Rohanoth
#14 Rohanoth 1399-06-30 22:58
به نقل از mtm:
به نقل از Rohanoth:
سلام و خداقوت خدمت اقای ترابی

میخواستم بدونم مقاله هایی مثل همه لباس های شخصیت...
و یا برترین باس فایت ها که برای Spiderman ps4 قراردادید برای این بازی هم قرار میدید؟

مساله اینه که بازی کلا 10 تا باس فایت نداره که رتبه بندی کنیم
ایشالا وقتی dlc ها اومد
لباس هم من که نمینویسم . شاید مبین بنویسه . موضوع جالبی برای من نیس

اها...متوجه ام
ببخشید زیاد از بازی اطلاع ندارم
اخع اون سری مقالات خیلی جذاب بود
اینطور که بوش میاد با DLC های جذابی طرفیم!
ناسلامتی شاخشون اسپایدیه!
به هرحال منتظریم...

بازهم ممنون
نقل قول کردن
Black Ghost
#15 Black Ghost 1399-06-30 23:39
به نقل از Navidparker:
سلام آقای ترابی وو خسته نباشید :-) :-)

راستش آقای ترابی این بازی برای من پنجاه درصد خوبه پنجاه درصد بد از این نظر که داستانی به این خوبی رو خوب روایت نکرد((البته بر اساس مقاله ای که برای تریلر داستانی این بازی نوشته بودین میگم اون مقاله باعث شد تا برای این بازی هیجان زده بشم چون خودم از افرادی بودم که امیدی به این بازی نداشتم))نمیگم داستان بازی بد بود میگم اونطور که باید به نمایش گذاشته میشد نشد وو بنظرم با احتمال نود درصد به جواب این سوالات پاسخ داده نخواهد شد چون انگار اصلا بعضی چیزارو حتی داخل همین بازی فعلی هم یادشون رفته برای مثال وقتی موداک داشت آبامینیشن رو خفه میکرد خانم مونیکا به موداک گفت بهش احتیاج داریم ولی دیگه داخل بازی این ویلین رو ندیدیم..

من کلا طرف این بازی رفتم بخاطره شخصیت پردازی خوبه شخصیت به خصوص کامالا خان وو بروس بنر((کلا این بازی باعث شد تا برای سریال میس مارول بیشتر هیجان زده بشم))همچنین داستان بازی البته بازی چیزای دیگه هم داشت ولی منتظر نقد گیم پلی بازی وو نقد داستان بازی از طرف شما هستم..

وو این که آقای ترابی اون قسمت که نوشتم مقاله شما باعث شد تا برای این بازی هیجان زده بشم احساس میکنم این معنی رو میده که به شما گفتم مثلا بله آقای ترابی شما با اون مقالتون ما رو فریب دادید بریم سراغ بازی ولی واقعا اگه به شما هم همچین معنی میده عذر میخوام منظوری نداشتم((چون اون مقاله از خود بازی خفن تر بود))خب در کل آقای ترابی دستتون درد نکنه وو خسته نباشین :-) :-)

سلام در رابطه ابامینیشن می‌خواستم یک چیزی بگم، بعد از مرحله‌ی اصلی که شکستش بدیم، توی مراحل فرعی ای که مربوط به هالک هست، مرحله دوم هالک دوباره ابامینیشن حضور داره ولی لِوِل شما باید فکر کنم ۴۵ باشه منظورم همون قدرت هست که نوشته باید ۴۵ باشه تا بتونید مرحله را تمام کنید وگرنه خیلی سخته با قدرت پایین تر.
نقل قول کردن
Navidparker
#16 Navidparker 1399-06-31 00:20
به نقل از mtm:
به نقل از Navidparker:
سلام آقای ترابی وو خسته نباشید :-) :-)

راستش آقای ترابی این بازی برای من پنجاه درصد خوبه پنجاه درصد بد از این نظر که داستانی به این خوبی رو خوب روایت نکرد((البته بر اساس مقاله ای که برای تریلر داستانی این بازی نوشته بودین میگم اون مقاله باعث شد تا برای این بازی هیجان زده بشم چون خودم از افرادی بودم که امیدی به این بازی نداشتم))نمیگم داستان بازی بد بود میگم اونطور که باید به نمایش گذاشته میشد نشد وو بنظرم با احتمال نود درصد به جواب این سوالات پاسخ داده نخواهد شد چون انگار اصلا بعضی چیزارو حتی داخل همین بازی فعلی هم یادشون رفته برای مثال وقتی موداک داشت آبامینیشن رو خفه میکرد خانم مونیکا به موداک گفت بهش احتیاج داریم ولی دیگه داخل بازی این ویلین رو ندیدیم..

من کلا طرف این بازی رفتم بخاطره شخصیت پردازی خوبه شخصیت به خصوص کامالا خان وو بروس بنر((کلا این بازی باعث شد تا برای سریال میس مارول بیشتر هیجان زده بشم))همچنین داستان بازی البته بازی چیزای دیگه هم داشت ولی منتظر نقد گیم پلی بازی وو نقد داستان بازی از طرف شما هستم..

وو این که آقای ترابی اون قسمت که نوشتم مقاله شما باعث شد تا برای این بازی هیجان زده بشم احساس میکنم این معنی رو میده که به شما گفتم مثلا بله آقای ترابی شما با اون مقالتون ما رو فریب دادید بریم سراغ بازی ولی واقعا اگه به شما هم همچین معنی میده عذر میخوام منظوری نداشتم((چون اون مقاله از خود بازی خفن تر بود))خب در کل آقای ترابی دستتون درد نکنه وو خسته نباشین :-) :-)
یه کم با بازی باید صبوری کرد ... رفته رفته خیلی بهتر میشه. مطمئن باشید. الان انگار ناقصه ولی اون اسکلت و بدنه اصلی قرص و محکمه


بله آقای ترابی شما درست میگین منم نظره کلی برای این بازی ندادم وو چیزی که در حال حاضر هست رو نظرمو راجبش گفتم این بازی هنوز تازه به دنیا اومده وو هنوز خیلی چیز ها میتونن بهش اضافه کنن ولی در حال حاضر این بازی برای من هم بده هم خوب قسمت بد ربطی به داستان((البته داستان برای من کمی مشکل داشت اونم اینه اونطور که باید روایت میشد نشد وو خیلی میتونست بهتر روایت بشه چون داستان پتانسیل بالایی داشت))وو شخصیت پردازی نداره هر کسی بازی رو بیشتر برای داستان وو شخصیت پردازی میخواد حتما این بازی رو پیشنهاد میکنم بخره ولی اگه فقط برای گیم پلی میخواین که فقط برید مبارزه کنید اصلا نخرید..این بازی در حال حاضر مشکلاتی که باهاش داشتم توجه نکردن به بعضی ریزه کاری ها هستش((برای مثال اگه مرحله ای که کامالا خان از خونه فرار میکنید رو به یاد داشته باشین کامالا خان حین انجام پارکور قبل از اینکه متوجه قدرتاش بشه از قدرتاش استفاده میکرد)) وو همچنین فیزیک بازی بد بود همچنین بازی باگ وو لگ زیاد داشت کلا اینا چیزایی بودن که به گیم پلی بازی ضربه زدن در حالی که گیم پلی هر شخصیت امکانات خوبی داشت((البته داخل گیم پلی هم داخل هر بازی که زیاد هم هستن با این قضیه که شخصیت میپره وو دو ساعت هوا میمونه مبارزه میکنه مخالفم وو بنظرم نقطه ضعف گیم پلی هر بازی ای هستش البته باز برای اسپایدرمن بازیش زیاد اشکال نداره))ولی در کل بازی خیلی چیزای خوبی داشت برای مثال آقای ترابی عوض شدن تن صدای موداک رو دیدین که هر لحظه عصبی میشد فرق میکرد یا همچنین ظاهره موداک که نسبت به کمیک خیلی به واقعیت نزدیک تر بود کلا این بازی رو برای مارول فن ها پیشنهاد میکنم ولی برای گیمر هایی که کمیک خون نیستن نه پیشنهاد نمیکنم چون ممکنه بعضی چیزارو درک نکنن وو براشون بازی ای مضخرف از هر نظر براشون بنظر بیاد در
کل بازم مرسی آقای ترابی بابت تمامی زحماته شما وو عوامل خوبه سایت خوبتون مرسی..

راستی آقای ترابی لطفا داخل اینستاگرام با بعضی از این پیج ها ارتباط برقرار کنین تا اطلاعات غلط نزارن اگه میشه شاید حرفم چرت باشه مثلا پیجی بود از بلک ویدو فکت گذاشته بود که بلک ویدو به خاطره سرمی خاص جوان مانده :-| :-|
نقل قول کردن
North-wolf
#17 North-wolf 1399-06-31 16:44
به نقل از Navidparker:
به نقل از mtm:
به نقل از Navidparker:
سلام آقای ترابی وو خسته نباشید :-) :-)

راستش آقای ترابی این بازی برای من پنجاه درصد خوبه پنجاه درصد بد از این نظر که داستانی به این خوبی رو خوب روایت نکرد((البته بر اساس مقاله ای که برای تریلر داستانی این بازی نوشته بودین میگم اون مقاله باعث شد تا برای این بازی هیجان زده بشم چون خودم از افرادی بودم که امیدی به این بازی نداشتم))نمیگم داستان بازی بد بود میگم اونطور که باید به نمایش گذاشته میشد نشد وو بنظرم با احتمال نود درصد به جواب این سوالات پاسخ داده نخواهد شد چون انگار اصلا بعضی چیزارو حتی داخل همین بازی فعلی هم یادشون رفته برای مثال وقتی موداک داشت آبامینیشن رو خفه میکرد خانم مونیکا به موداک گفت بهش احتیاج داریم ولی دیگه داخل بازی این ویلین رو ندیدیم..

من کلا طرف این بازی رفتم بخاطره شخصیت پردازی خوبه شخصیت به خصوص کامالا خان وو بروس بنر((کلا این بازی باعث شد تا برای سریال میس مارول بیشتر هیجان زده بشم))همچنین داستان بازی البته بازی چیزای دیگه هم داشت ولی منتظر نقد گیم پلی بازی وو نقد داستان بازی از طرف شما هستم..

وو این که آقای ترابی اون قسمت که نوشتم مقاله شما باعث شد تا برای این بازی هیجان زده بشم احساس میکنم این معنی رو میده که به شما گفتم مثلا بله آقای ترابی شما با اون مقالتون ما رو فریب دادید بریم سراغ بازی ولی واقعا اگه به شما هم همچین معنی میده عذر میخوام منظوری نداشتم((چون اون مقاله از خود بازی خفن تر بود))خب در کل آقای ترابی دستتون درد نکنه وو خسته نباشین :-) :-)
یه کم با بازی باید صبوری کرد ... رفته رفته خیلی بهتر میشه. مطمئن باشید. الان انگار ناقصه ولی اون اسکلت و بدنه اصلی قرص و محکمه


بله آقای ترابی شما درست میگین منم نظره کلی برای این بازی ندادم وو چیزی که در حال حاضر هست رو نظرمو راجبش گفتم این بازی هنوز تازه به دنیا اومده وو هنوز خیلی چیز ها میتونن بهش اضافه کنن ولی در حال حاضر این بازی برای من هم بده هم خوب قسمت بد ربطی به داستان((البته داستان برای من کمی مشکل داشت اونم اینه اونطور که باید روایت میشد نشد وو خیلی میتونست بهتر روایت بشه چون داستان پتانسیل بالایی داشت))وو شخصیت پردازی نداره هر کسی بازی رو بیشتر برای داستان وو شخصیت پردازی میخواد حتما این بازی رو پیشنهاد میکنم بخره ولی اگه فقط برای گیم پلی میخواین که فقط برید مبارزه کنید اصلا نخرید..این بازی در حال حاضر مشکلاتی که باهاش داشتم توجه نکردن به بعضی ریزه کاری ها هستش((برای مثال اگه مرحله ای که کامالا خان از خونه فرار میکنید رو به یاد داشته باشین کامالا خان حین انجام پارکور قبل از اینکه متوجه قدرتاش بشه از قدرتاش استفاده میکرد)) وو همچنین فیزیک بازی بد بود همچنین بازی باگ وو لگ زیاد داشت کلا اینا چیزایی بودن که به گیم پلی بازی ضربه زدن در حالی که گیم پلی هر شخصیت امکانات خوبی داشت((البته داخل گیم پلی هم داخل هر بازی که زیاد هم هستن با این قضیه که شخصیت میپره وو دو ساعت هوا میمونه مبارزه میکنه مخالفم وو بنظرم نقطه ضعف گیم پلی هر بازی ای هستش البته باز برای اسپایدرمن بازیش زیاد اشکال نداره))ولی در کل بازی خیلی چیزای خوبی داشت برای مثال آقای ترابی عوض شدن تن صدای موداک رو دیدین که هر لحظه عصبی میشد فرق میکرد یا همچنین ظاهره موداک که نسبت به کمیک خیلی به واقعیت نزدیک تر بود کلا این بازی رو برای مارول فن ها پیشنهاد میکنم ولی برای گیمر هایی که کمیک خون نیستن نه پیشنهاد نمیکنم چون ممکنه بعضی چیزارو درک نکنن وو براشون بازی ای مضخرف از هر نظر براشون بنظر بیاد در
کل بازم مرسی آقای ترابی بابت تمامی زحماته شما وو عوامل خوبه سایت خوبتون مرسی..

راستی آقای ترابی لطفا داخل اینستاگرام با بعضی از این پیج ها ارتباط برقرار کنین تا اطلاعات غلط نزارن اگه میشه شاید حرفم چرت باشه مثلا پیجی بود از بلک ویدو فکت گذاشته بود که بلک ویدو به خاطره سرمی خاص جوان مانده :-| :-|

بلک ویدو یه سرم زده بودن بهش تو رد روم ک باعث شده دیرتر پیر شه.
نقل قول کردن
Navidparker
#18 Navidparker 1399-06-31 16:52
به نقل از Black Ghost:
به نقل از Navidparker:
سلام آقای ترابی وو خسته نباشید :-) :-)

راستش آقای ترابی این بازی برای من پنجاه درصد خوبه پنجاه درصد بد از این نظر که داستانی به این خوبی رو خوب روایت نکرد((البته بر اساس مقاله ای که برای تریلر داستانی این بازی نوشته بودین میگم اون مقاله باعث شد تا برای این بازی هیجان زده بشم چون خودم از افرادی بودم که امیدی به این بازی نداشتم))نمیگم داستان بازی بد بود میگم اونطور که باید به نمایش گذاشته میشد نشد وو بنظرم با احتمال نود درصد به جواب این سوالات پاسخ داده نخواهد شد چون انگار اصلا بعضی چیزارو حتی داخل همین بازی فعلی هم یادشون رفته برای مثال وقتی موداک داشت آبامینیشن رو خفه میکرد خانم مونیکا به موداک گفت بهش احتیاج داریم ولی دیگه داخل بازی این ویلین رو ندیدیم..

من کلا طرف این بازی رفتم بخاطره شخصیت پردازی خوبه شخصیت به خصوص کامالا خان وو بروس بنر((کلا این بازی باعث شد تا برای سریال میس مارول بیشتر هیجان زده بشم))همچنین داستان بازی البته بازی چیزای دیگه هم داشت ولی منتظر نقد گیم پلی بازی وو نقد داستان بازی از طرف شما هستم..

وو این که آقای ترابی اون قسمت که نوشتم مقاله شما باعث شد تا برای این بازی هیجان زده بشم احساس میکنم این معنی رو میده که به شما گفتم مثلا بله آقای ترابی شما با اون مقالتون ما رو فریب دادید بریم سراغ بازی ولی واقعا اگه به شما هم همچین معنی میده عذر میخوام منظوری نداشتم((چون اون مقاله از خود بازی خفن تر بود))خب در کل آقای ترابی دستتون درد نکنه وو خسته نباشین :-) :-)

سلام در رابطه ابامینیشن می‌خواستم یک چیزی بگم، بعد از مرحله‌ی اصلی که شکستش بدیم، توی مراحل فرعی ای که مربوط به هالک هست، مرحله دوم هالک دوباره ابامینیشن حضور داره ولی لِوِل شما باید فکر کنم ۴۵ باشه منظورم همون قدرت هست که نوشته باید ۴۵ باشه تا بتونید مرحله را تمام کنید وگرنه خیلی سخته با قدرت پایین تر.


سلام دوست عزیز مرسی بابت اطلاعی که دادی ولی من منظورم حضور دوباره آبامینیشن نبود((البته من فعلا داستان بازی رو تموم کردم سراغ مراحل فرعی نرفتم))من منظورم این بود که این که خانم مونیکا گفت که بهش احتیاج داریم دقیقا چیه وو ما چرا این شخصیتو بعده این حرف ندیدیم حالا شاید بعد ها معلوم بشه..
نقل قول کردن
Navidparker
#19 Navidparker 1399-06-31 19:59
به نقل از North-wolf:
به نقل از Navidparker:
به نقل از mtm:
به نقل از Navidparker:
سلام آقای ترابی وو خسته نباشید :-) :-)

راستش آقای ترابی این بازی برای من پنجاه درصد خوبه پنجاه درصد بد از این نظر که داستانی به این خوبی رو خوب روایت نکرد((البته بر اساس مقاله ای که برای تریلر داستانی این بازی نوشته بودین میگم اون مقاله باعث شد تا برای این بازی هیجان زده بشم چون خودم از افرادی بودم که امیدی به این بازی نداشتم))نمیگم داستان بازی بد بود میگم اونطور که باید به نمایش گذاشته میشد نشد وو بنظرم با احتمال نود درصد به جواب این سوالات پاسخ داده نخواهد شد چون انگار اصلا بعضی چیزارو حتی داخل همین بازی فعلی هم یادشون رفته برای مثال وقتی موداک داشت آبامینیشن رو خفه میکرد خانم مونیکا به موداک گفت بهش احتیاج داریم ولی دیگه داخل بازی این ویلین رو ندیدیم..

من کلا طرف این بازی رفتم بخاطره شخصیت پردازی خوبه شخصیت به خصوص کامالا خان وو بروس بنر((کلا این بازی باعث شد تا برای سریال میس مارول بیشتر هیجان زده بشم))همچنین داستان بازی البته بازی چیزای دیگه هم داشت ولی منتظر نقد گیم پلی بازی وو نقد داستان بازی از طرف شما هستم..

وو این که آقای ترابی اون قسمت که نوشتم مقاله شما باعث شد تا برای این بازی هیجان زده بشم احساس میکنم این معنی رو میده که به شما گفتم مثلا بله آقای ترابی شما با اون مقالتون ما رو فریب دادید بریم سراغ بازی ولی واقعا اگه به شما هم همچین معنی میده عذر میخوام منظوری نداشتم((چون اون مقاله از خود بازی خفن تر بود))خب در کل آقای ترابی دستتون درد نکنه وو خسته نباشین :-) :-)
یه کم با بازی باید صبوری کرد ... رفته رفته خیلی بهتر میشه. مطمئن باشید. الان انگار ناقصه ولی اون اسکلت و بدنه اصلی قرص و محکمه


بله آقای ترابی شما درست میگین منم نظره کلی برای این بازی ندادم وو چیزی که در حال حاضر هست رو نظرمو راجبش گفتم این بازی هنوز تازه به دنیا اومده وو هنوز خیلی چیز ها میتونن بهش اضافه کنن ولی در حال حاضر این بازی برای من هم بده هم خوب قسمت بد ربطی به داستان((البته داستان برای من کمی مشکل داشت اونم اینه اونطور که باید روایت میشد نشد وو خیلی میتونست بهتر روایت بشه چون داستان پتانسیل بالایی داشت))وو شخصیت پردازی نداره هر کسی بازی رو بیشتر برای داستان وو شخصیت پردازی میخواد حتما این بازی رو پیشنهاد میکنم بخره ولی اگه فقط برای گیم پلی میخواین که فقط برید مبارزه کنید اصلا نخرید..این بازی در حال حاضر مشکلاتی که باهاش داشتم توجه نکردن به بعضی ریزه کاری ها هستش((برای مثال اگه مرحله ای که کامالا خان از خونه فرار میکنید رو به یاد داشته باشین کامالا خان حین انجام پارکور قبل از اینکه متوجه قدرتاش بشه از قدرتاش استفاده میکرد)) وو همچنین فیزیک بازی بد بود همچنین بازی باگ وو لگ زیاد داشت کلا اینا چیزایی بودن که به گیم پلی بازی ضربه زدن در حالی که گیم پلی هر شخصیت امکانات خوبی داشت((البته داخل گیم پلی هم داخل هر بازی که زیاد هم هستن با این قضیه که شخصیت میپره وو دو ساعت هوا میمونه مبارزه میکنه مخالفم وو بنظرم نقطه ضعف گیم پلی هر بازی ای هستش البته باز برای اسپایدرمن بازیش زیاد اشکال نداره))ولی در کل بازی خیلی چیزای خوبی داشت برای مثال آقای ترابی عوض شدن تن صدای موداک رو دیدین که هر لحظه عصبی میشد فرق میکرد یا همچنین ظاهره موداک که نسبت به کمیک خیلی به واقعیت نزدیک تر بود کلا این بازی رو برای مارول فن ها پیشنهاد میکنم ولی برای گیمر هایی که کمیک خون نیستن نه پیشنهاد نمیکنم چون ممکنه بعضی چیزارو درک نکنن وو براشون بازی ای مضخرف از هر نظر براشون بنظر بیاد در
کل بازم مرسی آقای ترابی بابت تمامی زحماته شما وو عوامل خوبه سایت خوبتون مرسی..

راستی آقای ترابی لطفا داخل اینستاگرام با بعضی از این پیج ها ارتباط برقرار کنین تا اطلاعات غلط نزارن اگه میشه شاید حرفم چرت باشه مثلا پیجی بود از بلک ویدو فکت گذاشته بود که بلک ویدو به خاطره سرمی خاص جوان مانده :-| :-|

بلک ویدو یه سرم زده بودن بهش تو رد روم ک باعث شده دیرتر پیر شه.


:-| :-|

این واقعا حقیقت داره برای من مسخره شد میشه اسم کمیک رو بگی ولی به هر حال این پیجه پیتر پارکر رو در دسته شخصیت های خانم باز گذاشته بود درسته پیتر زن های زیادی در زندگیش بود ولی اونا رابطه عاشقانه بود که هر بار بخاطره بعضی چیز ها این رابطه هاش خراب شد ولی این رابطه هاش برای چیزای دیگه نبود
نقل قول کردن
North-wolf
#20 North-wolf 1399-07-01 11:16
به نقل از Navidparker:
به نقل از North-wolf:
به نقل از Navidparker:
به نقل از mtm:
به نقل از Navidparker:
سلام آقای ترابی وو خسته نباشید :-) :-)

راستش آقای ترابی این بازی برای من پنجاه درصد خوبه پنجاه درصد بد از این نظر که داستانی به این خوبی رو خوب روایت نکرد((البته بر اساس مقاله ای که برای تریلر داستانی این بازی نوشته بودین میگم اون مقاله باعث شد تا برای این بازی هیجان زده بشم چون خودم از افرادی بودم که امیدی به این بازی نداشتم))نمیگم داستان بازی بد بود میگم اونطور که باید به نمایش گذاشته میشد نشد وو بنظرم با احتمال نود درصد به جواب این سوالات پاسخ داده نخواهد شد چون انگار اصلا بعضی چیزارو حتی داخل همین بازی فعلی هم یادشون رفته برای مثال وقتی موداک داشت آبامینیشن رو خفه میکرد خانم مونیکا به موداک گفت بهش احتیاج داریم ولی دیگه داخل بازی این ویلین رو ندیدیم..

من کلا طرف این بازی رفتم بخاطره شخصیت پردازی خوبه شخصیت به خصوص کامالا خان وو بروس بنر((کلا این بازی باعث شد تا برای سریال میس مارول بیشتر هیجان زده بشم))همچنین داستان بازی البته بازی چیزای دیگه هم داشت ولی منتظر نقد گیم پلی بازی وو نقد داستان بازی از طرف شما هستم..

وو این که آقای ترابی اون قسمت که نوشتم مقاله شما باعث شد تا برای این بازی هیجان زده بشم احساس میکنم این معنی رو میده که به شما گفتم مثلا بله آقای ترابی شما با اون مقالتون ما رو فریب دادید بریم سراغ بازی ولی واقعا اگه به شما هم همچین معنی میده عذر میخوام منظوری نداشتم((چون اون مقاله از خود بازی خفن تر بود))خب در کل آقای ترابی دستتون درد نکنه وو خسته نباشین :-) :-)
یه کم با بازی باید صبوری کرد ... رفته رفته خیلی بهتر میشه. مطمئن باشید. الان انگار ناقصه ولی اون اسکلت و بدنه اصلی قرص و محکمه


بله آقای ترابی شما درست میگین منم نظره کلی برای این بازی ندادم وو چیزی که در حال حاضر هست رو نظرمو راجبش گفتم این بازی هنوز تازه به دنیا اومده وو هنوز خیلی چیز ها میتونن بهش اضافه کنن ولی در حال حاضر این بازی برای من هم بده هم خوب قسمت بد ربطی به داستان((البته داستان برای من کمی مشکل داشت اونم اینه اونطور که باید روایت میشد نشد وو خیلی میتونست بهتر روایت بشه چون داستان پتانسیل بالایی داشت))وو شخصیت پردازی نداره هر کسی بازی رو بیشتر برای داستان وو شخصیت پردازی میخواد حتما این بازی رو پیشنهاد میکنم بخره ولی اگه فقط برای گیم پلی میخواین که فقط برید مبارزه کنید اصلا نخرید..این بازی در حال حاضر مشکلاتی که باهاش داشتم توجه نکردن به بعضی ریزه کاری ها هستش((برای مثال اگه مرحله ای که کامالا خان از خونه فرار میکنید رو به یاد داشته باشین کامالا خان حین انجام پارکور قبل از اینکه متوجه قدرتاش بشه از قدرتاش استفاده میکرد)) وو همچنین فیزیک بازی بد بود همچنین بازی باگ وو لگ زیاد داشت کلا اینا چیزایی بودن که به گیم پلی بازی ضربه زدن در حالی که گیم پلی هر شخصیت امکانات خوبی داشت((البته داخل گیم پلی هم داخل هر بازی که زیاد هم هستن با این قضیه که شخصیت میپره وو دو ساعت هوا میمونه مبارزه میکنه مخالفم وو بنظرم نقطه ضعف گیم پلی هر بازی ای هستش البته باز برای اسپایدرمن بازیش زیاد اشکال نداره))ولی در کل بازی خیلی چیزای خوبی داشت برای مثال آقای ترابی عوض شدن تن صدای موداک رو دیدین که هر لحظه عصبی میشد فرق میکرد یا همچنین ظاهره موداک که نسبت به کمیک خیلی به واقعیت نزدیک تر بود کلا این بازی رو برای مارول فن ها پیشنهاد میکنم ولی برای گیمر هایی که کمیک خون نیستن نه پیشنهاد نمیکنم چون ممکنه بعضی چیزارو درک نکنن وو براشون بازی ای مضخرف از هر نظر براشون بنظر بیاد در
کل بازم مرسی آقای ترابی بابت تمامی زحماته شما وو عوامل خوبه سایت خوبتون مرسی..

راستی آقای ترابی لطفا داخل اینستاگرام با بعضی از این پیج ها ارتباط برقرار کنین تا اطلاعات غلط نزارن اگه میشه شاید حرفم چرت باشه مثلا پیجی بود از بلک ویدو فکت گذاشته بود که بلک ویدو به خاطره سرمی خاص جوان مانده :-| :-|

بلک ویدو یه سرم زده بودن بهش تو رد روم ک باعث شده دیرتر پیر شه.


:-| :-|

این واقعا حقیقت داره برای من مسخره شد میشه اسم کمیک رو بگی ولی به هر حال این پیجه پیتر پارکر رو در دسته شخصیت های خانم باز گذاشته بود درسته پیتر زن های زیادی در زندگیش بود ولی اونا رابطه عاشقانه بود که هر بار بخاطره بعضی چیز ها این رابطه هاش خراب شد ولی این رابطه هاش برای چیزای دیگه نبود

در مورد سرم بلک ویدو نمیدونم تو چه کمیکی مشخص شد. منم تو همین سایت اسپایدی فهمیدم. بقیه پیامتم اصلا نفهمیدم چی گفتی
نقل قول کردن
Spider-Fan
#21 Spider-Fan 1399-07-01 13:19
به نقل از Navidparker:
راستی آقای ترابی لطفا داخل اینستاگرام با بعضی از این پیج ها ارتباط برقرار کنین تا اطلاعات غلط نزارن اگه میشه شاید حرفم چرت باشه مثلا پیجی بود از بلک ویدو فکت گذاشته بود که بلک ویدو به خاطره سرمی خاص جوان مانده :-| :-|

کاری به پیج خاصی ندارم، ولی این فکت درسته. با یه سرچ ساده هم می‌شد درستی‌ش رو چک کرد.
به هر حال، توی برنامۀ Black Widow Ops (یا همون Red Room) به همۀ بلک‌ویدوها نسخه‌ای خاص از سرم ابرسرباز تزریق کردن که سیستم ایمنی‌شون رو تقویت می‌کرد و قدرت فیزیکی‌شون رو افزایش می‌داد و باعث می‌شد کُندتر پیر بشن و .‌‌..
uplooder.net/.../...
اگه دنبال منبع‌ش هستید، مراجعه کنید به سری سوّم کمیک‌های Black Widow.
نقل قول کردن
Navidparker
#22 Navidparker 1399-07-01 14:49
به نقل از North-wolf:
به نقل از Navidparker:
به نقل از North-wolf:
به نقل از Navidparker:
به نقل از mtm:
به نقل از Navidparker:
سلام آقای ترابی وو خسته نباشید :-) :-)

راستش آقای ترابی این بازی برای من پنجاه درصد خوبه پنجاه درصد بد از این نظر که داستانی به این خوبی رو خوب روایت نکرد((البته بر اساس مقاله ای که برای تریلر داستانی این بازی نوشته بودین میگم اون مقاله باعث شد تا برای این بازی هیجان زده بشم چون خودم از افرادی بودم که امیدی به این بازی نداشتم))نمیگم داستان بازی بد بود میگم اونطور که باید به نمایش گذاشته میشد نشد وو بنظرم با احتمال نود درصد به جواب این سوالات پاسخ داده نخواهد شد چون انگار اصلا بعضی چیزارو حتی داخل همین بازی فعلی هم یادشون رفته برای مثال وقتی موداک داشت آبامینیشن رو خفه میکرد خانم مونیکا به موداک گفت بهش احتیاج داریم ولی دیگه داخل بازی این ویلین رو ندیدیم..

من کلا طرف این بازی رفتم بخاطره شخصیت پردازی خوبه شخصیت به خصوص کامالا خان وو بروس بنر((کلا این بازی باعث شد تا برای سریال میس مارول بیشتر هیجان زده بشم))همچنین داستان بازی البته بازی چیزای دیگه هم داشت ولی منتظر نقد گیم پلی بازی وو نقد داستان بازی از طرف شما هستم..

وو این که آقای ترابی اون قسمت که نوشتم مقاله شما باعث شد تا برای این بازی هیجان زده بشم احساس میکنم این معنی رو میده که به شما گفتم مثلا بله آقای ترابی شما با اون مقالتون ما رو فریب دادید بریم سراغ بازی ولی واقعا اگه به شما هم همچین معنی میده عذر میخوام منظوری نداشتم((چون اون مقاله از خود بازی خفن تر بود))خب در کل آقای ترابی دستتون درد نکنه وو خسته نباشین :-) :-)
یه کم با بازی باید صبوری کرد ... رفته رفته خیلی بهتر میشه. مطمئن باشید. الان انگار ناقصه ولی اون اسکلت و بدنه اصلی قرص و محکمه


بله آقای ترابی شما درست میگین منم نظره کلی برای این بازی ندادم وو چیزی که در حال حاضر هست رو نظرمو راجبش گفتم این بازی هنوز تازه به دنیا اومده وو هنوز خیلی چیز ها میتونن بهش اضافه کنن ولی در حال حاضر این بازی برای من هم بده هم خوب قسمت بد ربطی به داستان((البته داستان برای من کمی مشکل داشت اونم اینه اونطور که باید روایت میشد نشد وو خیلی میتونست بهتر روایت بشه چون داستان پتانسیل بالایی داشت))وو شخصیت پردازی نداره هر کسی بازی رو بیشتر برای داستان وو شخصیت پردازی میخواد حتما این بازی رو پیشنهاد میکنم بخره ولی اگه فقط برای گیم پلی میخواین که فقط برید مبارزه کنید اصلا نخرید..این بازی در حال حاضر مشکلاتی که باهاش داشتم توجه نکردن به بعضی ریزه کاری ها هستش((برای مثال اگه مرحله ای که کامالا خان از خونه فرار میکنید رو به یاد داشته باشین کامالا خان حین انجام پارکور قبل از اینکه متوجه قدرتاش بشه از قدرتاش استفاده میکرد)) وو همچنین فیزیک بازی بد بود همچنین بازی باگ وو لگ زیاد داشت کلا اینا چیزایی بودن که به گیم پلی بازی ضربه زدن در حالی که گیم پلی هر شخصیت امکانات خوبی داشت((البته داخل گیم پلی هم داخل هر بازی که زیاد هم هستن با این قضیه که شخصیت میپره وو دو ساعت هوا میمونه مبارزه میکنه مخالفم وو بنظرم نقطه ضعف گیم پلی هر بازی ای هستش البته باز برای اسپایدرمن بازیش زیاد اشکال نداره))ولی در کل بازی خیلی چیزای خوبی داشت برای مثال آقای ترابی عوض شدن تن صدای موداک رو دیدین که هر لحظه عصبی میشد فرق میکرد یا همچنین ظاهره موداک که نسبت به کمیک خیلی به واقعیت نزدیک تر بود کلا این بازی رو برای مارول فن ها پیشنهاد میکنم ولی برای گیمر هایی که کمیک خون نیستن نه پیشنهاد نمیکنم چون ممکنه بعضی چیزارو درک نکنن وو براشون بازی ای مضخرف از هر نظر براشون بنظر بیاد در
کل بازم مرسی آقای ترابی بابت تمامی زحماته شما وو عوامل خوبه سایت خوبتون مرسی..

راستی آقای ترابی لطفا داخل اینستاگرام با بعضی از این پیج ها ارتباط برقرار کنین تا اطلاعات غلط نزارن اگه میشه شاید حرفم چرت باشه مثلا پیجی بود از بلک ویدو فکت گذاشته بود که بلک ویدو به خاطره سرمی خاص جوان مانده :-| :-|

بلک ویدو یه سرم زده بودن بهش تو رد روم ک باعث شده دیرتر پیر شه.


:-| :-|

این واقعا حقیقت داره برای من مسخره شد میشه اسم کمیک رو بگی ولی به هر حال این پیجه پیتر پارکر رو در دسته شخصیت های خانم باز گذاشته بود درسته پیتر زن های زیادی در زندگیش بود ولی اونا رابطه عاشقانه بود که هر بار بخاطره بعضی چیز ها این رابطه هاش خراب شد ولی این رابطه هاش برای چیزای دیگه نبود

در مورد سرم بلک ویدو نمیدونم تو چه کمیکی مشخص شد. منم تو همین سایت اسپایدی فهمیدم. بقیه پیامتم اصلا نفهمیدم چی گفتی


مرسی بابت اطلاعاتت که دادی وو اینکه ببخشید طوری نوشتم که نفهمیدید چی گفتم راستش طرز بیانم ضعیفه وو دارم روش کار میکنم در کل مرسی ممنون بابت اطلاعاتی که دادی.. :-) :-)
نقل قول کردن
Navidparker
#23 Navidparker 1399-07-01 14:57
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از Navidparker:
راستی آقای ترابی لطفا داخل اینستاگرام با بعضی از این پیج ها ارتباط برقرار کنین تا اطلاعات غلط نزارن اگه میشه شاید حرفم چرت باشه مثلا پیجی بود از بلک ویدو فکت گذاشته بود که بلک ویدو به خاطره سرمی خاص جوان مانده :-| :-|

کاری به پیج خاصی ندارم، ولی این فکت درسته. با یه سرچ ساده هم می‌شد درستی‌ش رو چک کرد.
به هر حال، توی برنامۀ Black Widow Ops (یا همون Red Room) به همۀ بلک‌ویدوها نسخه‌ای خاص از سرم ابرسرباز تزریق کردن که سیستم ایمنی‌شون رو تقویت می‌کرد و قدرت فیزیکی‌شون رو افزایش می‌داد و باعث می‌شد کُندتر پیر بشن و .‌‌..
uplooder.net/.../...
اگه دنبال منبع‌ش هستید، مراجعه کنید به سری سوّم کمیک‌های Black Widow.


راستش آخه اصلا انتظار چنین فکتی رو از بلک ویدو نداشتم وو اینکه با خودم گفتم من داخل مقالات سایت وو کمیک هایی که خوندم چنین موضوعی رو ندیدم ولی بله درست میگین باید سرچ میکردم تا متوجه این موضوع میشدم وو اینکه رفتم گشتم داخل سایت وو به مقاله صد شخصیت که چند قسمت بود رسیدم وو که دیگه واقعا مطمئن شدم مرسی بابت اطلاعاتی که دادین :-) :-)
نقل قول کردن
Mr.Hu.Ya
#24 Mr.Hu.Ya 1399-07-03 00:43
وای خدا باورم نمیشه اولین نظرمه این
استاد ترابی من حدود یک الی میشه که مقاله های سایت رو میخوندم و همیشه دوست داشتم نظر بدم ما بلد نبودم چطور عضو بشم.استاد کاراتون حرف نداره معرکست هر مقالتون

دست شما و تمامی دوستاتون هم درد نکنه مثل عمو مختار و غیره
بازم دمتون گرم
نقل قول کردن
salah12345
#25 salah12345 1399-07-05 14:54
به نظر بازی اگر به بازی جدید مرد عنکبوتی مایز مورالز مربوط باشه خیلی خفن میشه یا یه ایستراگ از بازی مایز تو بازی باشه و به نظرم ونوم یکی از شخصیت های بازی قابل کنترل باشه عالی میشه و یه سوال اگر شرکت مارول و دیسی با هم یه شرکت واحد بسازن به نظرتون به صنعت کمیک و فیلم و بازی لطمه میزنه
نقل قول کردن
amirggff
#26 amirggff 1399-07-05 19:45
با توجه به مردعنکبوتی، اگر بخوان عقاید و ذات پیتر پارکر در کمیک بوک رو در بازی هم رعایت کنن پس پیتر مطمئنا به خاطر حس مسئولیت پذیریش وارد قضیه میشه و به آونجرز کمک میکنه، پس یعنی در داستان بازی پیتر پارکر هنوز تبدیل به اسپایدرمن نشده یا در روز آونجرز داشته در قسمت دیگه ای از شهر به مردم کمک میکرده که متاسفانه بعد از اتفاقاتی که میفته مردعنکبوتی که از اینکه نتونسته شهرش رو نجات بده افسرده شده و حویت ابرقهرمانی خودش یعنی اسپایدرمن رو گذاشته کنار (داخل کمیک بوک هم این اتفاق در داستان فوق‌العاده‌ ی Spider-man no more افتاد) یا حتی ممکنه از شهر رفته باشه! در این صورت با این دو فرضیه قراره در DLC اسپایدرمن شاهد یک مردعنکبوتی تازه کار باشیم یا مردعنکبوتی بازنشسته که با بروز اتفاقاتی دوباره مجبور شده ماسک خودش رو بزنه و به عرصه برگرده! (قبل از پایان بگم که این ها فرضیه های شخصی بنده بود که ممکنه اتفاق بیفته ممکن هم هست اتفاق نیفته!)
آقای ترابی از شما هم ممنون میشم اگه بگید نظرتون درباره فرضیه ها چیه!
نقل قول کردن
amirfomic
#27 amirfomic 1399-07-07 19:51
سلام به تمامی اعضای محترم سایت اسپایدی، من تازه عضو سایت شما شدم. راستش به نظر من بازی marvels avengers از لحاظ داستانی خیلی خوبه ولی از لحاظ گیم پلی خیلی مشکل داره مثلا کاراکتر وقتی راه میره انگار از اون محیط بازی جدا هست و ضرباتی که می زنی حس خاصی نداره و ضرباتی که می زنی رو حس نمی کنی. مثلا تو بازی اسپایدمن هر ضربه ای که اسپایدرمن می زنه به دشمن رو حس می کنی.در کل اگه این بازی رو به صورت آنلاین نمی ساختن می تونستن خیلی بهترش کنن.
نقل قول کردن
Mohamad taha
#28 Mohamad taha 1399-07-10 11:36
سلام میشه یه مقاله هم درباره اشارات بازی بذارید :-)
نقل قول کردن
amin Hajati
#29 amin Hajati 1400-12-13 02:20
اقای ترابی یه سوال داخل شماره پنج نوشته اید ثور در پنج سال گذشته چی کار میکرده؟ به این سوال در کمیک مقدمه بازی داخل قسمت ثور جواب داده نشده؟
حتما پس از تمام کردن بازی نظر خودم رو در مورد سوالات میدم ;-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44