تمام چیزی که تا به حال درباره انیمیشن "اسپایدرمن: سفر به درون عنکبوتی 2" میدانیم

تمام چیزی که تا به حال درباره انیمیشن "اسپایدرمن: سفر به درون عنکبوتی 2" میدانیم

احتمالاً شما هم مثل من برای قسمت دوم انیمیشن «مردعنکبوتی : سفر به درون دنیای عنکبوتی» هیجان دارید. پس با اسپایدی همراه باشید تا به برسی نکات و اطلاعات این انیمیشن مورد انتظار، بپردازیم.

مقدمه : پیتر پارکر معروف به اسپایدرمن، محبوب ترین کاراکتر مارول و حتی دنیای کمیک است و تعداد زیادی اقتباس از مردعنکبوتی نسخه پیتر پارکر با بازیگران متفاوت و مختلف وجود دارد که خوب و بد هم داشتند. با این حال کمتر کسی فکرش را میکرد که یک انیمشن اقتباسی از مردعنکبوتی، بدون محوریت پیتر پارکر، بتواند موفق و سربلند ظاهر شود. با این حال نسخه اول از انیمیشن «مردعنکبوتی : سفر به درون دنیای عنکبوتی»، این باور را شکست و قسمت دوم این انیمیشن که با عنوان «مردعنکبوتی : به درون دنیای عنکبوتی ۲» شناخته میشود نیز به دنبال همین کار است. انیمیشن مردعنکبوتی : به درون دنیای عنکبوتی یک، بسیار موفق و فراتر از انتظار ظاهر شد و اصطلاحاً کولاک کرد و حتی اسکار هم گرفت و به جرئت میتوان گفت یکی از برترین اقتباس های انیمیشنی از روی دنیای کمیک بوک است که تا به حال ساخته شده. به دلیل موفقیت وحشتناک این انیمیشن، تقریباً مطمئن بودیم که برنامه‌هایی برای ساخت قسمت دوم نیز وجود دارد. طرفداران هنوز باید خیلی تا انتشار این انیمیشن منتظر بمانند و الان برای بحث درباره جزئیات منتشر شده از این انیمیشن وقت خوبی نیست، اما باور کنید به دلیل وجود فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست، زمان زیادی نمیتوان به بحث درباره این فیلم پرداخت. به همین دلیل با اسپایدی همراه باشید تا با برسی اطلاعات و نکاتی که درباره این انیمیشن منتشر شده است دید شما را نسبت به این انیمیشن روشن تر و عمیق تر بکنیم.

آپدیت: سونی از نخستین تیزر قسمت دوم به همراه اطلاعات تکمیلی و عنوان آن رونمایی کرد که توصیه میشه روی لینک زیر کلیک کنید:

داغ داغ! اولین نگاه به قسمت دوم انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی" منتشر شد ! + اطلاعات تکمیلی

 

تاریخ انتشار

پس از موفقیت عظیم قسمت اول این انیمیشن، سونی در نوامبر ۲۰۱۹ اعلام کرد که در تدارک دنباله ای برای این انیمیشن است که ۸ آوریل سال ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) منتشر خواهد شد (خبرش اینجاست). ایجاد تصاویر متحرک بسیار سخت و وقت گیر است، مخصوصاً برای این انیمیشن که با سبک گرافیکی خاص و دلربایش، نیازمند وقت بسیاری است که انیماتور های پر تعداد و کارکشته روی آن کار کنند. به نظر می‌رسد که زمان و فاصله چهار ساله (از ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲) برای این انیمیشن کافی باشد، اما به دلیل همه‌گیری ویروس کوید ۱۹، اکران این انیمیشن نیز با تاخیر روبه رو شد و هواداران باید تا ۷ اکتبر 2022 (۱۵ مهر ۱۴۰۱) صبر کنند.

 

سازندگان

فیل لورد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) برای نوشتن و تهیه فیلم بازخواهند گشت و در کنار آوی آراد (Avi Arad) و امی پاسکال (Amy Pascal) مشغول به کار خواهند شد. همچنین خواکیم دوسانتوس (Joaquim Dos Santos)، کمپ پاورس (Kemp Powers) و جاستین کی تامپسون (Justin K. Thompson) به عنوان کاراگردانان جدید معرفی شدند که قراره جایگزین کارگردان های قسمت اول شوند. جدیدترین کار کمپ پاورس به عنوان کارگردان و نویسنده اصلی انیمیشنی تحت عنوان روح (Soul) برای شرکت پیکسار (Pixar) که نمره ۸.۳ را دریافت کرده بود، باعث میشود هواداران برای ادامه راه و کارهای بعدی وی که انیمیشن سفر به درون دنیای عنکبوتی دو هم جزئی از آنهاست، هیجان زده باشند. اتفاق خوب و جالب توجهی که وجود دارد این است که به نظر میرسه سونی مثل قسمت اول، تیم کارگردانی و سازندگان خوبی را انتخاب کرده و انتظارات از این انیمیشن نیز بالاست.

 

شخصیت ها

کار خوبی که در قسمت اول شاهد بودیم، این بود که به زیبایی تعادل بین شخصیت ها حفظ شده بود و همینطور برای هرکدومشون در طول داستان نوعی قوس و آرک جذاب وجود داشت. از مایلز مورالز گرفته که توانست مسئولیت و وظایف قهرمان بودن را درک کند تا نسخه درب و داغون پیتر پارکر که با پیامد های گذشته اش روبه شد. همگی و همگی باعث شدند که این انیمیشن احساس بگیرد و جون‌دار باشد. با این حساب منطقی است که قسمت دوم هم دارای همچین شخصیت هایی باشد. اما اتفاق خوبی که در دنباله این فیلم نیز افتاده بازگشت بازیگران و صداپیشگان اصلی است که نقش مهم در خلق اینگونه کاراکتر ها داشته اند. بله قراره در قسمت دوم «شامک مور» (Shameik Moore) صداپیشه مایلز مورالز و همینطور جیک جانسون (پیتر بی پارکر) به همراه هیلی استاینفلد (گوئن استیسی) بازگردند. با اینکه این عنکبوتی ها به دنیای خود بازگشتند اما جای تعجب ندارد که در این انیمیشن نیز حضور داشته باشند. همچنین جا دارد که بگویم در سال ۲۰۱۹ مصاحبه‌ای با کارگردان قسمت اول یعنی رادنی روثمن (Rodney Rothman) شده بود و او اظهار داشت که دکتر اختاپوس میتواند در قسمت دوم بازگردد. همچنین باید بگویم که عیسی را (Issa Rae) نیز به جمع بازیگران پیوسته و احتمالا شاهد هنرنمایی مردعنکبوتی ۲۰۹۹ با صدای اسکار ایزاک  (Oscar Isaac) نیز در این انیمیشن باشیم.

 

تریلرهای پیش رو

و میرسیم به چیزی که خواسته قلبی هر هواداری است. این روزها سر و صدای زیادی دور بر فیلم جدید مردعنکبوتی در mcu یعنی «مردعنکبوتی : راهی به خانه نیست» وجود دارد و هواداران مضطرب و هایپ، تمرکزشون روی این فیلم است و مجبورند که تاریخ انتشار تریلر و حتی داستان این فیلم را حدس بزنند و بحث کنند. و همینطور تریلر فیلم جدید ونوم تحت عنوان «ونوم : بگذارید کارنیج بیاید» نیز همین تازگی ها منتشر شد که برای مشاهده و به اینجا مراجعه نمایید. با آگاهی از این مطلب که مارول و سونی دارند روی پروژه‌های بعدی و دیگر خودشون کار میکنن، احتمالا به این زودی ها تریلری از مردعنکبوتی : سفر به درون دنیای عنکبوتی نبینیم. اما با معرفی مولتیورس در «مردعنکبوتی : راهی به خانه نیست» احتمالا فضا برای «مردعنکبوتی : سفر به درون دنیای عنکبوتی ۲» مساعد تر شود و شاید شاهد نوعی عنوان فرعی در این انیمیشن نیز باشیم!

 

داستان

از نظر داستانی، احتمالا شاهد توجه و تمرکز بیشتری بر رابطه گوئن عنکبوتی و مایلز مورالز خواهیم بود. این رابطه در حال توسعه که در قسمت اول هم اشاره‌هایی بهش شد احتمالا اگر توجه و تمرکز کافی رویش باشد، میتواند یکی از بهترین ها شود. همینطور بدانید که مارول اسپین آف زن عنکبوتی را نیز در نوامبر ۲۰۱۸ اعلام کرد که شامل زن عنکبوتی  و گوئن استیسی خواهد بود (برای اطلاعات بیشتر به این مقاله مراجعه کنید). راجع به مردعنکبوتی ۲۰۹۹ و نقشش در داستان هم اطلاعات زیادی منتشر نشده، اما به نظر میرسه نقش کمرنگی نداشته باشه یا حتی نقشی مهم و اثرگذار برعهده او باشه.

 

اگرچه بسیار وقت گیر و مشکل است، اما «مردعنکبوتی : سفر به درون دنیای عنکبوتی دو» انگار مثل قسمت اول به دنبال داستانی پر حرارت و جذاب، اکشن خیره کننده و کاراکترهای ملموسی است که هر هواداری را به وجد می‌آورد.

 

نویسنده: احسان زینالی

Ehsan Spider

Ehsan Spider

منبع : وب سایت gamerant

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

داغ داغ! اولین نگاه به قسمت دوم انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی" منتشر شد ! + اطلاعات تکمیلی

نقد انیمیشن سینمایی "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی" (SPIDER-MAN: INTO THE SPIDER-VERSE)

10 اسپایدرمن جدیدی که دوست داریم در انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی 2" ببینیم!

 کدام شخصیت‌های عنکبوتی در دنبالهٔ انیمیشن "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی" حضور خواهند داشت؟

10 چیزی که انتظار داریم در انیمیشن " اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی 2" ببینیم!

خبر داغ! سونی رسماً تاریخ اکران قسمت دوم انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی" را اعلام کرد!

7 درسی که دی سی باید از انیمیشن "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی " یاد بگیرد

نقد انیمیشن سینمایی "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی" 

اسکار 2019: پلنگ سیاه و سفر به دنیای عنکبوتی افتخارآفرین مارول شدند!

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات انیمیشن سینمایی "سفر به دنیای عنکبوتی" – قسمت اول

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات انیمیشن سینمایی "سفر به دنیای عنکبوتی" – قسمت دوم 

بررسی ریشه های اصلی انیمیشن "اسپایدرمن : به درون دنیای عنکبوتی"

خبر داغ: سونی انیمیشن سینمایی "زن عنکبوتی" (SPIDER-WOMAN) را میسازد!

اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی جایزه بهترین انیمیشن سال BAFTA را تصاحب کرد

خبر داغ داغ داغ! "مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی" برنده جایزه گلدن گلوب شد!

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت اول

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت دوم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Spider-Damian
#1 Spider-Damian 1400-06-11 12:16
سلام
واقعا خوب بود که همچین مقاله ای رو قرار دادین.
این انیمیشن یکی از بهترین اقتباس های مردعنکبوتی تا حالا بوده و انتظار ها بای قسمت دومش بالا خواهد بود قطعن.
خودم خیلی دوست دارم تو قسمت دوم داستان "قیامت عنکبوتی" و وارثان رو ببینیم و واقعن به نظرم زبیا بشه.
مرسی
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#2 AM SM BM SM 1400-06-11 13:10
سلام
ممنون بابت مقاله.
انیمیشن "مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی" با وجود اینکه شاید در ابتدا با اینکه این فیلم با محوریت مایلز مورالز بود انتظارات زیادی ازش نداشتیم، اما این فیلم همه رو شگفت زده کرد و توی سالی که فیلم "انتقام‌جویان: جنگ بی نهایت" اکران شد تونست به عنوان بهترین فیلم کمیک بوکی اون سال برسه و البته اسکار و گلدن گلوب رو تونست دریافت کنه و البته تونست از انیمیشن فوق‌العاده پیکسار یعنی "شگفت انگیزان" که توی همون سال هم قسمت دومش اومده بود عبور کنه و بهترین انیمیشن سینمایی کمک بوکی لقب بگیره و بعد از مرد عنکبوتی ۲ هم بهترین فیلم مرد عنکبوتی و یکی از ۵ فیلم برتر کمیک بوکی باشه! این همه افتخار باعث شد تا این انیمیشن بشه سوگلی دل هواداران کمیک بوکی و قند رو توی دلشون آب کنه. و البته باعث شد که سونی هم برای قسمت دومش چراغ سبز نشون بده. اما این فیلم چه چیزی داشت که اینقدر موفق بود؟ اولا اینکه این انیمیشن ذات اغراق آمیز کمیک بوک رو به طور کامل بغل کرد و اون رو در قالب یک فیلم سینمایی ترکیب کرد. نتیجه چیزی شد که هم هواداران کمیک بوک و به خصوص اسپایدرمن با اکشن هاش و دیالوگ ها و لحظه های نابش حال کردند هم طرفداران سینما با داستان هنری و عمیق اون ازش لذت بردن. و البته این انیمیشن دقیقا مثل "انتقام‌جویان جنگ بی نهایت" فهمیده بود که الان عصر جدیدی از فیلم های کمیک بوکی هست و باید از کلیشه ها در رفت! برای همین زد به سیم آخر و با گذاشتن مردان و زنان عنکبوتی ریسک بسیار بسیار بزرگی کرد که در نهایت به نکته مثبتش تبدیل شد. و البته سبک انیمیشن فوق‌العاده اون که کار رو برای سازندگان سخت تر کرد و دیدنش رو برای بینندگان لذت بخش تر! انگار دارید یک کمیک بوک متحرک رو تماشا میکنید! در کنار همه این ها صداپیشگان معرکه این انیمیشن رو هم بگذارید تا بفهمید که این فیلم چه شاهکاری که نبوده! (بیچاره اونایی که به خاطر طرز فکر اینکه "همه انیمیشن ها برای بچه ها هستند" خودشون رو از این فیلم رو بقیه شاهکار های انیمیشنی که استودیو هایی مثل پیکسار میسازند محروم میکنند!) اما همه اینها که توی قلب هواداران جا دارند کار قسمت دوم رو سخت تر میکنند! شما وقتی که دنباله ای میسازید باید تمام تلاشتون رو بکنید که حداقل بتونید چیزی هم سطح فیلم قبلی درست کنید و ایده آلش هم این هست که از اونم بزنید جلو! جلو زدن از قسمت اول این انیمیشن از شکستن شاخ غول هم سخت تره اما غیرممکن نیست. (فقط با فکر کردن به اسم "اوی آراد" نگران میشم!) با برگشت اکثر دست اندر کاران فیلم اول و تمرکز بهتر اونا رو فیلم که بشه چیز بهتری ساخت چنین آرزوی دور از دسترس نیست. مقاله هم بسیار خوب چیز هایی که از قسمت دوم این انیمیشن میدونیم رو شرح داد.
با تشکر از آقا احسان که این مقاله رو ترتیب دادند.
نقل قول کردن
RobbieRobertson
#3 RobbieRobertson 1400-06-11 14:26
سلام
خیلی ممنون بابت مقاله
فقط امیدوارم که انیمیشن بعدی خراب نکنه و بتونه باز بترکونه. این روند ساخت انیمیشن های بلند سینمایی خیلی خوبه که توی مارول و خصوصا خود اسپایدرمن به واسطه سونی وارد باشه
اما امیدواریم که روندی که دیسی برای انیمیشن های بلندش در نظر گرفته را این جا نبینیم و هم چنان با بار احساسی و شخصیت پردازی های عمیق مواجه باشیم
نقل قول کردن
P.B.P
#4 P.B.P 1400-06-11 14:51
سلام ممنون از آقای زینالی بابت مقاله
من به شدت منتظر این انیمیشن فوق العاده هستم و مطمئنم مثل قسمت اول میترکونه.
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#5 AmirhoseinJafari2005 1400-06-11 16:25
قسمت اولش که شاهکار خالص بود... امیدوارم قسمت دومش هم بترکونه!
نقل قول کردن
Infinity Soldier
#6 Infinity Soldier 1400-06-11 17:59
سلام به همگی
ممنونم از آقا احسان برای این مقاله
خیلی زیاد برای این فیلم هیجان ها بالاس و من خودم انتظارشو میکشم. امیدوارم که از قسمت یک هم بهتر باشه هرچند کار آسونی نیست. تحساس میکنم قراره تعداد زیادی مرد عنکبوتی تو فیلم باشن و در نبرد آخر فیلم مایلز بعنوان رهبر میگه :«مردان عنکبوتی، گرد هم آیید» :lol: :lol:
نقل قول کردن
s.p.i
#7 s.p.i 1400-06-11 20:57
سلام
خیلی ممنون از آقا احسان گل
راستش بیشترین و مهمترین چیز اینکه اوی اراد گند نزنه چون این انیمیشن واقعا شاهکار بود چه از نظر شخصیت چه از نظر صدا پیشگی و عوامل و داستان هرچی بگم کم گفتم
در هر صورت بی صبران منتظرم موفقیت دوباره این انیمیشن میتونه یه افتخار دیگه برای کمیک و البته مرد عنکبوتی بشه


تشکر
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#8 Ehsan Spider 1400-06-11 23:51
ممنون از همه شما بابت نظراتتون. واقعاً خوندن نظرات نسبت به مقاله ای که نوشتی آدمو خوشحال میکنه. دمتون گرم خسته نباشید.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#9 AM SM BM SM 1400-06-12 00:51
به نقل از Ehsan Spider:
ممنون از همه شما بابت نظراتتون. واقعاً خوندن نظرات نسبت به مقاله ای که نوشتی آدمو خوشحال میکنه. دمتون گرم خسته نباشید.

خیلی ممنون بابت مقالب زیبایی که نوشتید. و البته الان که ساعت از ۱۲ گذشته و ما توی ۱۲ شهریور هستیم باید بگم که امروز تولد آقا احسان هست! نه تولد خودشون بلکه تولدشون توی سایت! یعنی سالگرد عضویت ایشون توی سایت اسپایدی! اون وقت به جای اینکه ما کادو بدیم آقا احسان این مقاله رو بهمون هدیه داده! :lol: :lol: سالگرد عضویت یکی از بهترین کاربران سایت که حالا باید بگیم یکی از نویسندگان سایت.
اتفاقا بعد از این مقاله رفتم مقالات مربوط به این انیمیشن رو توی سایت خوندم و برای باری که حسابش از دستم در رفته رفتم و این انیمیشن رو دیدم و کلی کیف کردم! یعنی هر چقدر ببینیش باز هم کمه! واقعا آقای ترابی درست گفتند که این انیمیشن ضیافتی هسن که تا ابد باید باهاش پز بدیم و کیف کنیم. بین دیدن انیمیشن واقعا به خاطر هوادار اسپایدرمن بودنم به خودم افتخار کردم. امیدوارم قسمت دومش هم بتونه توی تکرار موفقیت فیلم اول سربلند بیرون بیاد چون کار بسیار سختی داره.
نقل قول کردن
BATSPIDER 2311
#10 BATSPIDER 2311 1400-06-14 12:32
قسمت اول که واقعا بی نظیر بود به امید موفقیت نسخه دوم
نقل قول کردن
SPIDER CARZY
#11 SPIDER CARZY 1400-06-16 01:28
امیدوارم سونی گند نزنه تو قسمت دومش مثل فیلم مردعنکبوتی ریمی که قسمت آخرش بشدت نا امید کننده بود در کل انتظارم ازش بالاس امیدوارم یه انیمیشن خوب بدن بیرون
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44