10 حقیقت مهمی که باید درباره تام هالند بدانید

بازیگر-مرد-عنکبوتی-10-حقیقت-مهم-fact-اسپایدرمن-توم-تام-هالند-هلند-بیوگرافی

وبسایت اسپایدی به دلیل ارادت خاصی که نسبت به مردعنکبوتی دارد، یک بار دیگه یک مقاله اسپایدرمنی دیگر را تقدیم به شما هواداران اسپایدرمن میکند.

مقدمه : تام هالند، آخرین و جدیدترین مردعنکبوتی سینما، با لطف بازی در نقش های ابرقهرمانی، دراماتیک و کمدی، محبوبیت خاصی برای خود در دل هواداران دست و پا کرده است. تام نیز مثل اکثر بازیگران بریتانیایی، کارش را در تئاتر شروع کرد و به تدریج وارد سینما و تلویزیون شد. نخستین فیلم بزرگ او «غیر ممکن» (The Impossible) نام داشت که تام به همراه نائومی واتس و ایوان مک‌گرگور به بازی در این فیلم پرداختند. از آن به بعد، تام در نقش های مختلفی به هنرنمایی پرداخته است، اما به نظر برای آینده‌اش برنامه‌های گسترده‌ای دارد. طبق مصاحبه ای که با همبازی او یعنی زندیا برای مجله‌ای به اسم «مصاحبه» (Interview Magazine) انجام شده است، تام دوست دارد روزی تبدیل به یک مدیر (director) شود و همینطور رویایش بازی در نقش جیمز باند است. درباره عنکبوتی ترین بازیگر لندنی مردعنکبوتی حقایق و سوالات فراوانی وجود دارد. مثلا قد او چقدر است؟ ورزش میکند؟ هنوز می‌رقصد؟ قهوه میخورد یا چای؟ با ما همراه باشید تا در این مقاله به این سوالات جواب دهیم.

 

 مقاله زیر را هم بخوانید:

چرا تام هالند بهترین مرد عنکبوتی در دنیای سینما است

 

- او با خانم زندایا رسما وارد رابطه رومانتیک شده است!

تام هالند زندایا

مجله  چندی پیشPeople گزارش دادکه ستاره های فیلم جدید اسپایدرمن مدتیه دارند date میکنند بنابراین گزارش از وقتی بازگشت  به خانه داشت فیلمبرداری میشد، تام هالند و زندایا (بازیگر نقش ام.جی) رابطه رومانتیکی را با هم آغاز کردند که تا الان ادامه داره. البته انها خیلی مواظب هستند این رابطه لو نره و از دید دیگران پنهان باشه. ولی تا جای ممکن سعی میکنند با هم باشند و تعطیلات را با هم سپری میکنند! (البته چندی پیش عکس های آنها در حالی که داشتند در داخل خودرو یکدیگر را میبوسیدند منتشر شد که در کانال تلگرام خودمون گزاشیتم!) ظاهرا زندایا خیلی هم به هالند (که اهل انگلستانه) کمک میکنه تا به محیط کشور آمریکا عادت کنه. 


1- قد تام هالند

برخلاف بسیاری از بازیگران نقش های ابرقهرمانی، تام هالند قدش از شش فوت بیشتر نیست. در بیوگرافی رسمی او، قدش پنج فوت و هشت اینچ (تقریباً 173 سانتی متر) ذکر شده است. اما افرادی که خودشان شخصاً با تام هالند ملاقات کردند، قد او را پنج فوت و هفت اینچ (حدود 170 سانتی‌متر) حساب کردند.

همینطور برای مقایسه باید بگم که قد تام چندان کوتاه تر از مردعنکبوتی در دنیای کمیک نیست. زیرا گفته میشود قد اسپایدی حدود پنج فوت و ده اینچ است که به سانتی متر، 178میشود.


2- او یک خانواده هنری دارد

خانواده تام هالند

طرفداران تام هالند احتمالا میدانند که او از یک خانواده هنری است. مادر او نیکولا فراست (Nicola Frost) یک عکاس موفق است. پدر او دومینیک هالند یک نویسنده و استند آپ کمدین است. و همینطور برادر کوچکش هری، فیلم های کوتاه را کارگردانی میکند. شاید به همین دلیل است که انگار بازیگری و هنر در خون او جریان دارد و او احتمالاً برترین مرد عنکبوتی و پیتر پارکر در سینماس.

 


3- او با جان و دل نقش مرد عنکبوتی را میخواست

مرد عنکبوتی تام هالند

نقش موفقیت آمیز مردعنکبوتی، وقت و تست های زیادی از تام هالند گرفت. او گفته است که برای مرد عنکبوتی در سراسر جهان تست داده است. در ایرلند، کانادا، آتلانتا، لوس آنجلس و همچنین دو تست هنرپیشگی با کریس ایوانز و رابرت دوانی جونیور نیز داد و این را هم بدانید که او پنج تست Self-tape نیز داشته است (یعنی تستی که خودش از خودش فیلم گرفته بوده)این تلاشها جواب داد و همانطور که میدانید، تام هالند الان چیزی را به دست آورده است که قبلا در فضای مجازی یاد پیدایش کرده بود. گفتن این نیز خالی از لطف نیست که او هم مثل اندرو گارفیلد، طرفدار مردعنکبوتی بوده و افتخار بازی در نقش ابرقهرمان محبوبش را پیدا کرده است.

 

4- او نوشیدنی خود را بسته به مکانی که در آن قرار دارد، عوض میکند

او نوشیدنی خود را بسته به مکانی که در آن قرار دارد، عوض میکند

از اتفاقات قدیمی و بسیار کلیشه‌ای انگلیس، این است که همه مردم انگلیس چای را دوست دارند و معمولاً خیلی زیاد از آن را می نوشند. اما تام هالند گفته است كه نوشیدنی اش را با توجه به جایی که در آن است، عوض میکند. یعنی او وقتی در آمریکا است قهوه مینوشد و وقتی هم که در خانه خود یعنی انگلیسی است، از چای به عنوان نوشیدنی استفاده میکند. چرا که با توجه به گفته های خود تام به نوعی چای نخوردن در انگلستان اتفاق ناجوری است. ناجور که چه عرض کنم، خیانت!!!

 

5- او دوست دارد زمان را کنترل کند

10 لحظه از مردعنکبوتی در MCU که نشان می‌دهد او بهترین است!

در دنیای سینمایی مارول، مرد عنکبوتی بسیار قوی، سریع و چابک است. با این حال، این قدرت ویژه ای نیست که خود تام هالند دوست دارد داشته باشد. در واقع او گفته است که قدرت مورد علاقه او کنترل زمان است. اما او مطمئن نیست که بتواند به اندازه کافی در این باره مسئولیت پذیر باشد و به زمان گند نزند، به همین دلیل او در گزینه دیگر، از کنترل آب نیز بدش نمی‌آید.

 

6- او چیز هایی را از فیلم هایش به یادگار نگه میدارد

برخی از بازیگران دوست دارند یادگاری هایی از فیلمهایی که در آن حضور می‌یابند، بردارند و با خود داشته باشند. تام هالند نیز از این دسته است. او در مصاحبه ای رادیویی اظهار داشت که همیشه دوست دارد از هر سری فیلمی که کار میکند، یادگاری داشته باشد. به همین دلیل او عینک تونی استارک و وب شوتر های اسپایدی را کش رفته است. اما فعلا نتوانسته لباس مردعنکبوتی را کش برود، زیرا مچش گرفته میشد!!!

 

7- او پشیمان است که رقص را ادامه نداد

رقص تام هالند

قبل از اینکه مرد عنکبوتی شود، اولین نقش اصلی تام هالند بازی در نقش بیلی الیوت (Billy Elliot) در یک نمایش موزیکال به همین نام در لندن بود. تام موقع بازی در این نقش، به مدت سه سال، روزی شش ساعت می‌رقصید. اما او نتوانست این روال را حفظ کند. او در همان مصاحبه رادیویی که در مورد قبل به آن اشاره شد، گفت که از رها کردن رقص و نرفتن به کلاس ها پشیمان است. اما این اتفاق مانع حضور او در برنامه تلویزیونی به اسم «مسابقه لب خوانی» (Lip Sync Battle) نشد که تام با اجرایی آهنگی به نام «چتر»، برنده شد. او همچنین گفت که نوع مورد علاقه او از رقص، تپ دنس ( tap dance) است. این هم از ویدئویی از رقص تام!

 

8- نگرش او نسبت به ورزش

همانطور که حساب فضای مجازی آنها ثابت می کند، هم تام و هم پدرش گلف بازی می کنند. اما این تنها ورزشی نیست که تام هالند تاکنون انجام داده است. به غیر از ژیمناستیک، او همچنین در مدرسه راگبی بازی می کرد، اما آن را رها کرد زیرا از همکلاسی های خود کوچکتر بود. همچنین او اعتراف کرده که فوتبال نیز بازی میکرده اما در آن چندان مهارت نداشته است. همچنین گفته که تیم مورد علاقه اش «آرسنال» نیست و قصد دارد تیمی را که تشویق میکند را مخفی نگه دارد.

 

9- به او نیز همچون پیتر پارکر، در نوجوانی زور می‌گفتند

https://www.spidey.ir/images/img/content/batman-spidey/tom-spiderman.jpg

تام هالند چندین بار در مورد اذیت توسط همکلاسی های خود در نوجوانی، صحبت کرده است. ظاهراً رقاصی کردن و حضور در یک مدرسه کاملاً پسرانه، چندان ترکیب درستی نیست. او در این باره گفته است : «من دوران سخت خودم را داشته‌ام. بعضی اوقات به دلیل رقص و دیگر موارد، به من زور گفتند. اما شما نتوانستید من را آن چنان بزنید که من از ادامه راهم منصرف شوم». با خواندن این متن بی تردید تمامی شما متوجه شدید که اوضاع تام در دبیرستان بی شباهت به پیتر پارکری که نقشش را بازی میکند نیست.

 

10- او به مردم کمک میکند

https://www.spidey.ir/images/img/content/motefareghe/spider-man-childrens-hospital-la.jpg

بسیاری از افراد مشهور، به موسسات خیریه پول می دهند، اما تام هالند و خانواده اش یک قدم جلوتر رفتند و موسسه خیریه خود را تأسیس کردند. این موسسه خیریه امید برادران (The Brothers Trust) نام دارد (هالند سه برادر کوچکتر دارد) و از چندین سازمان پشتیبانی می کند. همچنین این خیریه رویدادهای ویژه ای را تدارک میبیند که به طرفداران این امکان را می دهد تا با تام هالند ملاقات کنند و یادگاری های امضا شده ای را از وی دریافت کنند.

 

احسان زینالی

Ehsan Spider

Ehsan Spider

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

چرا مردعنکبوتیِ تام هالند به دنیای کمیک وفادار است

رقص زیبای تام هالند در تبلیغ جدید مرد عنکبوتی

10 لحظه از مردعنکبوتی در MCU که نشان می‌دهد او بهترین است!

چرا تام هالند بهترین مرد عنکبوتی در دنیای سینما است

عیادت بازیگران فیلم جدید مرد عنکبوتی از کودکان بستری در بیمارستان + لینك دانلود ویدئو

مجله PEOPLE: تام هالند و زندایا وارد رابطه عاشقانه شده اند!

تام هالند مهارت های عنكبوتی خود را به نمایش گذاشت! + لینك ویدئو

«توبی مگوایر» از «اندرو گارفیلد» بهتر بود؟

20 بازیگر برتر "مرد عنکبوتی" در سینما، انیمیشن و تلویزیون!

رتبه بندی بازیگران فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی

آشنايي با صداپيشگان انيميشن‌های اسپايدرمن

سخنرانی تاریخی "اندرو گارفیلد" درباره مرد عنکبوتی+ لینك دانلود

نقد و بررسی فیلم های سینمایی مرد عنكبوتی

10 نقش آفرینی برتر فیلم های کمیک بوکی

مقایسه مردعنکبوتی«سام ریمی» با مردعنکبوتی «مارک وب»

برترین بازیگران فیلم های مارول

تاریخچه لباس های مرد عنکبوتی در دنیای سینما و تلویزیون

رتبه بندی فیلم های دنیای سینمایی مارول (MCU)

مقایسه لباس اسپایدرمن در فیلم های «مارك وب» و «سم ریمی»

رتبه بندی لباس های مرد عنکبوتی در دنیای سینما

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AM SM BM SM
#1 AM SM BM SM 1400-05-17 13:03
سلام
ممنون بابت مقاله.
خیلی از هواداران اسپایدی تام هالند رو به عنوان بهترین کسی که نقش مرد عنکبوتی رو بازی میکنه میشناسند. شاید اون موقعی که برای این نقش انتخاب شد خیلی بازیگر شناخته شده ای نبود و خیلی ها دربارش تردید داشتند اما انگار از جادوی بازیگر سازی اسپایدی خبر نداشتند. (دقت کردید هر کی نقش اسپایدی رو بازی کرده اولش بهش اعتماد نبود بازیگرهای درجه دو بودند اما وقتی نقش اسپایدی رو بازی کردند همه عاشقشون شدند؟!) تام هالند هم که مرد عنکبوتی فعلی در دنیای سینمایی مارول هست و حقایق های درباره او حتما خیلی جالب هست!
بدو بدو بیا این ور بازار! حقایق تام هالند داریم مفت و مجانی! آتش زدیم به مالمون! بدو بدو حراجش کردیم!
یه بازیگر عالی خوبیش اینه که توی نقش فرو بره اما جناب تام هالند دیگه یه کم زیادی توی نقش پیتر پارکر فرو رفته. :-* زندایا هم همینطور! یکی باید این دو تا رو بکشه یه گوشه بگه که:" بابا اون قضیه تون مال فیلم بود، دیگه دست بردارید!" اما استون و اندرو گارفیلد هم که این قضیه رو داشتند! کلا اونایی که برای نقش مکمل هم انتخاب میشن انگار کلا به هم میان! :-*
قد تام هالند ۱۷۰ تا ۱۷۳ سانتی متره؟ اینجوری که من (که از نظر سنی ازش کوچک ترم) قدم ازش بلند تره! من ۱۸۰ سانتی متر (شایدم بلند تر) هستم! (بدون اغراق) فکر کنم مشکل از تاپ هالند نیست، مشکل از منه که زیادی قدم بلنده! احتمالا باید برم توی ماشین لباسشویی تا آب برم!
از بازیگر هایی که بازی کردن توی نقششون لذت میبرند خوشم میاد. اینجوری ما هم مثل اونا از دیدن بازیشون لذت میبریم. قبل تام، جری... نه اندرو گارفیلد (ای بابا اینم که اسم گربه است! هم "تام" هم "گارفیلد"!) هم نشون داده بود که عاشق اسپایدی و بازی کردن توی اون نقش هست و حس خوبی به آدم میده.
خب اگر تام هالند نوشیدنیش رو بسته به مکان عوض میکنه بیاد ایران بنزینی لیتری سه هزار تومن بهش میدیم! از سرش هم زیاده! ولی از شوخی گذشته اگر توی ایران تام یه لیوان چایی بخوره دیگه به چایی های انگلیس نگاه هم نمیکنه!
خب به جای مورد ۶ به نظرم این تیتر بهتر بود:"او دزد خوبی هست!" :lol: (جدی نگیرید ها!) البته کسی که نقش اسپایدی رو کش میره پس کش رفتن یه عینک و یه وب شوتر که براش کاری نداره. مثل آب خوردنه. وقتی که دیگه لباس اسپایدی رو کش بره دیگه کارش رسمی میشه و به استخدام در سازمان دست کج های نقششون در میاد!
پشیمونه که رقص رو ادامه نداده؟ عجب دل خجسته ای داره! بنده الان پشیمونم که اینجوری دارم به زندگیم ادامه میدم! مرفه بی درد!
خب عزیز من وقتی جنابعالی رقاص هستی و توی مدرسه تماما پسرانه میری خب معلومه دستت میندازند. انتظار داری برات فرش قرمز پهن کنند؟ البته حداقل اگر در دست انداختن باشه و به اون حد فلش تامپسون بازی نرسه!
وقتی بازیگر نقش پیتر پارکر باشی اگر به مردم کمک نکنی یه جوری انگار نقشت کامل نیست! به هر حال این چیز ها باعث میشه که عاشق پیتر باشیم. ;-) دست تام هالند هم درد نکنه.
با تشکر.
نقل قول کردن
parsa.k23
#2 parsa.k23 1400-05-17 13:32
به خاطر زحماتتون تشکر کیکنم و خسته نباشید
منم از تام خوشم میاد اما مردعنکبوتی مورد علاقه ام اندرو گارفیلده
نقل قول کردن
hmdh
#3 hmdh 1400-05-17 16:28
خیلی جالب بود!
بنظر من مورد های 9 و 10 خیلی جالب بودن. :-*
خیلی ممنون از اقای ehsan spider بخاطر این مقاله جالب :-)
نقل قول کردن
dr.jado84
#4 dr.jado84 1400-05-17 18:23
من مرد عنکبوتی رو همیشه در قالب تام هالند تصور کردم از نظر من اون بهترین مرد عنکبوتی بوده،هست و خواهد بود.
ممنون از اسپایدی بابت این مقاله. :-)
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#5 AmirhoseinJafari2005 1400-05-17 20:42
جالب بود... برای توبی مگوایر و اندرو گارفیلد هم منتظریم ;-)
نقل قول کردن
Night spider
#6 Night spider 1400-05-18 00:17
تام هالند مرد عنکبوتی خوبی است ولی از نظر من اندرو گارفیلد بهترین بازیگر نقش مرد عنکبوتی است ، چون هم قدش به مرد عنکبوتی میخورد ( قد اندرو گارفیلد ۱ متر و ۷۹ سانتی متر است ) و هم مانند پیتر پارکر دنیای کمیک باهوش بود .
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1400-05-18 00:29
به نقل از Night spider:
تام هالند مرد عنکبوتی خوبی است ولی از نظر من اندرو گارفیلد بهترین بازیگر نقش مرد عنکبوتی است ، چون هم قدش به مرد عنکبوتی میخورد ( قد اندرو گارفیلد ۱ متر و ۷۹ سانتی متر است ) و هم مانند پیتر پارکر دنیای کمیک باهوش بود .

البته تام هالند هم یه پیتر پارکر باهوشه و اینو کاملا نشون داده
نقل قول کردن
s.p.i
#8 s.p.i 1400-06-05 00:07
سلام ممنون بابت مقاله
راستش من توی فیلم های مرد عنکبوتی بیشتر طرفدار پیتر و گوئن استیسی بود رابطه مریجی و پیتر تو فیلم سم ریمی در نوع خودش جالب بود اما خب من طرفدار اون هم نیستم
راستش از رابطه بین میشل و پیتر اصلا خوش نمیاد راستش جدا از ظاهر تنها وجه اشتراکش این بود که شجاع و مستقل ولی اصلا نمیتونم به عنوان مریجین قبولش کنم راستش این سیاست هاي مارول و دیزنی برای تغییر پوست کارکتر درک نکردم شخصی
و اون مورد خانواد هنری جالب بود

تام هالند اسپایدرمن باهوشیه و ازش خوش میاد ولی خب نمیدونم بیشتر توبی و اندرو بیشتر قبول دارم

تشکر
نقل قول کردن
Hesam_21
#9 Hesam_21 1400-07-18 16:03
بسیار عالی !!
اون بهترین پیتری هست که من دیدم ...



در ضمن اون در انیمیشن به پیش ( انوارد ) صدا پیشه شخصیت اصلی بود ..
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44