رتبه بندی اقتباس های پانیشر (PUNISHER) در دنیای سینما، انیمیشن، بازی و تلویزیون

رتبه بندی اقتباس های پانیشر (PUNISHER) در دنیای سینما، انیمیشن و تلویزیون

«مجازاتگر» به عنوان یکی از شخصیت های مهم و درجه یک مارول همواره حضور پررنگی در خارج از دنیای کمیک داشته است. بنابراین تصمیم گرفتم نگاهی داشته باشم به دیگر اقتباس های صورت گرفته از روی این شخصیت.

این رتبه بندی براساس میزان وفاداری به ذات و شخصیت پردازی پانیشر و همچنین طول مدت زمانی که در آن اقتباس حضور داشته ، انجام شده است.

 

13- سریال "تیک"

  سریال "تیک"

"تیک" نام یک سریال فکاهی ابرقهرمانی است که اینجا درباره ش توضیح داده شده. در این سریال ما شاهد هجویه ای بر پانیشر بودیم . یعنی شخصیتی بود به نام «بیگ شات» (Big Shot) که ظاهرش شبیه به پانیشر بود و میخواست با خبیث هایی به نام Idea Men مبارزه کنه ولی تو راه همین جوری بی هدف داشت به در و دیوار شلیک میکرد و جالبه که اشیاء را به شکل جمجمه روی پیراهن پانیشر در می آورد! آخرش هم تیرهایش تمام شد و گریه کنان پا به فرار گذاشت!

 

12- سریال کارتونی "جُنگ جوخه ابرقهرمانان"

  سریال کارتونی "جُنگ جوخه ابرقهرمانان"

The Superhero Squad Show کارتونی بود که مختص کودکان در سال 2009 ساخته شد و تا 2011 روی آنتن بود و جالب اینه که از شبکه کارتون نِت وُرک که متعلق به وارنر است پخش شد! این کارتون براساس سری اسباب بازی های ساخته شده توسط شرکت "هاسبرو" ساخته شد و بسیاری از شخصیت های مارول در آن حضور داشتند. سبک کاملا کارتونی ، کمدی و سوپر دفرمه (super-deformed) داشت. یه جورایی حالت هجویه قهرمانان مارول بود و هیچ کدوم از شخصیت ها را نمیشد زیاد جدی گرفت!  پانیشر فقط یک بار در این سریال حضور پیدا کرد و «رِی استیونسون» جایش حرف زد که در ادامه بهتون میگم بازیگر نقش پانیشر هم بوده.

 

11- سریال "مرد عنکبوتی مجموعه کارتونی"

  سریال "مرد عنکبوتی مجموعه کارتونی"

شخصیت پانیشر در سریال معروف اسپایدرمن در دهه 90 میلادی ظاهر شد و آقای جان بِک به جایش حرف زد.   خب چون اون موقع کارتون های ابرقهرمانی که از تلویزیون پخش میشدند بسیار مورد سانسور قرار میگرفتند تا حاوی صحنه های خشن نباشند لذا ما شاهد نسخه ای بسیار آبکی از پانیشر بودیم که سلاح های غیر مرگبار و مضحکی استفاده میکرد. حتی صحنه مرگ خانواده اش را هم به صورت off-screen نشان دادند و فقط دیدیم که بادبادکی بر زمین افتاد و صدای گلوله به گوش رسید!

 

10- بازی "پانیشر: رحمی در کار نیست"

http://www.spidey.ir/images/img/content/AnimationHistory/forgotten-marvel-cartoons/punisher-no-mercy.jpg

پانیشر معمولا صاحب بازی های خیلی خوبی بوده . اما شرط میبندم این بازی تحت عنوان The Punisher: No Mercy براتون خیلی ناشناخته است چون سال 2009 در سبک first person shooter و به طور انحصاری برای PSN Store عرضه شد و سال 2011 هم از آنجا برداشته شد. نقطه قوت اصلی بازی این بود حالت مالتی پلیر آن بود که به بازیبازها اجازه میداد علاوه بر پانیشر، با سیلور سیبل ، جیگسا، باراکودا و چند مزدور دیگر در دنیای مارول بازی کنند. در مجموع استقبال نسبتا خوبی ازش به عمل اومد . ولی خیلی ها هم به خاطر مدت زمان کوتاهش از آن انتقاد کردند.

 

9- انیمه "مرد آهنی: ظهور تکنووُر"

کارتون مرد آهنی

«نورمن ریداس» (Norman Reedus) را بیشتر با ایفای نقش «داریل دیکسون» در سریال "مردگان متحرک" میشناسیم ولی در کل حرفه طولانی و پرباری در عالم بازیگری داشته. او حتی در فیلم های کمیک بوکی هم بوده و نقش Scud را در فیلم "بلید 2" بازی کرده (خداییش میدونستید؟!). یه فیلم معروف هم داره به نام The Boondocks Saints که جنائی هستش و طرفداران خاص خودش را هم داره. ایشون در انیمه Iron Man: Rise of Technovore به جای «فرانک کسل/پانیشر» حرف زده. جالبه نه؟ پانیشر در این انیمه با ایرون من متحد میشه تا هویت مخفی Technovore رو شناسایی کنند.

 

8- فیلم "مجازاتگر"

سال 1989 و در اوج محبوبیت شخصیت Punisher ، این فیلم ساخته شد که اصلا موفق نبود. داستان اصلی و اریجین پانیشر را هم خیلی عوض کرد (پانیشر حتی اون لباس جمجمه ای معروف خودش رو بر تن نداشت!) . ولی در کل داستان همونی بود که باید باشه: «فرانک کسل» افسر سابق پلیس بوده که خانواده اش توسط گروه های مافیایی قتل عام شده اند و حالا در فاضلاب زندگی میکنه و اسم خودش رو گذاشته مجازاتگر چون شخصا به اعدام خلافکاران شهر اقدام میکنه. نقدها عمدتا منفی بود. ولی برخی هم بودند که از بازی «دولف لاندگرن» در نقش فرانک کسل /پانیشر تعریف کردند (مخصوصا اینکه چهره اش هم خیلی به شخصیت پانیشر میخورد). نکته جالب اینه که در سیدنی استرالیا فیلمبرداری شد، نه در آمریکا. اینم جالبه بدونید که هرگز در آمریکا، سوئد و آفریقای جنوبی روی پرده سینماها نرفته است! میتوانید تریلر این اثر را در اینجا تماشا کنید.

 

7- فیلم "پانیشر: منطقه جنگی"

فیلم پانیشر

پانیشر روی كاغذ آسان ترین شخصیت دنیای كمیك بوك برای اقتباس شدن براي دنیای سینما به شمار میاد. ولی معلوم نیست چرا هیچ وقت فیلم خوبی از رویش ساخته نشده. بلاخره پس از چندی تلاش نافرجام آقای «لكسی الكساندر» قول داد اقتباس خوبی از رویش بسازد. این فیلم كه از كمیك های بینظیر و تاریخی كه «گارث انیس» برای پانیشر نوشته بود الهام گرفته بود ، Punisher: War Zone نام داشت و قرار بود یك اكشن تمام عیار باشد. خیلی ها انتظار داشتند یك فیلم جمع و جور ولی بیاد ماندنی و cult ببینند ولی در عوض فیلمی نصیب شان شد كه اونقدر دارك و خشن بود كه حال آدم را بهم میزد و حد و مرزی در نشان دادن خشونت بی منطق نداشت! بدتر اینكه فیلم نه داستان منسجمی هم داشت و نه نقش آفرینی های مطلوبی. ولی انصافا رِی استیونسون در نقش اصلی خوب بود.

 

6- انیمه "محرمانه انتقام جویان: بلک ویدو و پانیشر"

  انیمه "محرمانه انتقام جویان: بلک ویدو و پانیشر"

Avengers Confidential: Black Widow and the Punisher یک انیمه ویدئویی محصول سال 2014 است که با همکاری مارول ، سونی ژاپن و شرکت Madhouse ساخته شد. پانیشر وقتی در یک ماموریت مخفی شیلد دخالت میکنه ، دستگیر میشه . در ازای آزادی باید با بلک ویدو همکاری کنه تا سازمان تروریستی "لویاتان" را نابود کنه. این سازمان قراره فن آوری هایی که از شیلد دزدیده را بفروشه. نقدها بر این انیمیشن متفاوت بود. برخی آن را ستودند و پیچیده دانستند و برخی نیز دیالوگ ها و شخصیت پردازی ها را کوبیدند ولی همه از صحنه های نبرد استقبال کردند.

 

5- فیلم "مجازاتگر"

"مجازاتگر" یا "پانیشر" دومین فیلم سینمایی است که براساس شخصیت Punisher ساخته و در سال 2004 میلادی اکران عمومی شد. در این فیلم توماس جین نقش فرانک کاستل/پانیشر را بازی می‌کند. جان تراولتا نقش منفی این فیلم را ایفا کرده‌است. در کل فیلم بدی نیست و به نظرم توماس جین یک پانیشر خوب را به ما تحویل داد. یکی دو تا صحنه مبارزه فوق العاده هم داره ولی در مجموع به نظرم ترکیب اون لحظات فان با سکانس های خشن چندان مطلوب نشد و همچنین یک مقدار در اُریجین معرکه فرانک کسل دست برده  و در کل شخصیت او را soft تر کرده بودند.

 

4- بازی "پانیشر"

بازی پانیشر

شاید ندونید ولی این بازی که سال 2005 برای کنسول های آن زمان مثل PS2، ایکس باکس و PC عرضه شد اولش اونقدر خشن و خونین بود که درجه Adults Only دریافت کرد! مخصوصا به خاطر اون صحنه های بازجویی و شکنجه که «فرانک کسل» انجام میده. بنابراین سازندگانش مجبور شدند در آن تغییراتی ایجاد و صحنه های بازجویی را سیاه و سفید کنند تا درجه اش M بشه! اما سکانس های بازجویی نقطه عطف بازی شدند . یعنی وقتی میخواستید از یک خلافکار اطلاعاتی کسب کنید بخش بازجویی با استفاده از اشیا موجود در محیط فعال میشد (مثلا دستگاه سوراخ کن یا دریل را به جمجمه او فشار میدادید یا سرش را داخل مخزنی از ماهی های گوش خوار می انداختید یا سرش رو میذاشتید لب جدول خیابون و ...) . این متدها حتی الان هم با گذشت 12 سال خشن به نظر میرسند و این یقینا یکی از خشن ترین بازی های تاریح دنیا گیم است. و چه چیزی بهتر از این برای پانیشر؟! از دیگر نکات جالب بازی میشه به حضور افتخاری برخی دیگر از شخصیت های معروف مارول مثل آیرون من، نیک فیوری، بلک ویدو، مت مورداک، بوش وکر، کینگ پین و بولزای اشاره کرد!

 

3- فیلم کوتاه " پانیشر: لباس های کثیف"

همانطور که گفته شد سال 2004 آقای «توماس جین» در فیلم سینمایی "پانیشر" ظاهر شد که با استقبال زیاد خوبی مواجه نشد ولی همه هواداران موافق بودند توماس جین تونسته بازی بسیار خوبی در نقش پانیشر از خودش ارائه کنه. تا این که سال 2012 ایشون در فیلم کوتاهی به نام " پانیشر: لباس های کثیف" (Punisher: Dirty Laundry) دوباره این نقش را بازی کرد. او در این فیلم میخواد بره و لباس های کثیف خودش رو بشوره (در محله ای خیلی خفن) . در مدت زمان 10 دقیقه شخصیتی از «فرانک کسل» میبینیم که بین دو چیز اصلی گیر کرده: میلش برای داشتن زندگی عادی و وظیفه اش برای مجازات خلافکاران. البته فیلم بسیار خشن و خونین است (خب فیلم پانیشر باید هم که اینطور باشه!). نکته جالب درباره این فیلم اینه که بازیگری همچون «ران پِرلرمن» (بازیگر نقش Hellboy) در آن بازی کرده و از موسیقی «هانس زیمر» برای فیلم "شوالیه تاریکی" برایش استفاده شده! از اینجا دانلودش کنید ولی گفته باشم که خیلی خشنه!

 

2- بازی "پانیشر"

بازی پانیشر

کپکام در سال 1993 بازی اعجاب‌آوری را در سبک بزن بزن (Beat’em Up) تحت عنوان "پانیشر" برای دستگاه‌های آرکید عرضه داشت كه از روی كمیك‌بوکی محبوبی به همین نام اقتباس شده بود.  به جرأت می‌توان ادعا کرد که به ندرت یک كاراكتر کمیک‌بوکی این‌چنین بی‌عیب و نقص پای به دنیای بازی‌های رایانه‌ای گذاشته است. خلاقيت‌هاي كوچك اما موثری در سیستم مبارزه به چشم می‌خورد و آنقدر فنون و کامبو‌های جذاب و گيرايي در اختیار داشتید که گاهی اوقات هول می‌شدید و نمی‌دانستید كدامشان را اجرا کنید! ادوات جنگی مختلف همواره پای ثابت کمیک‌بوک های پانیشر بوده‌ است. در بازی نیز توجه شایانی به این مسئله مبذول گشته بود و قهرمانان ما با هر وسیله‌ای كه به دست‌شان می‌رسید ـ از انواع تفنگ و چاقو و شمشیر گرفته تا چوب بیس‌بال و چکش و نیزه شوالیه ها (!) ـ  با دشمنان پیکار می‌کردند. در ضمن، بخش‌های كوتاه shooting در گیم‌پلی وجود داشت. یعنی گاهی اوقات پانیشر یا همكارش باید فقط با تفنگ  به دشمنان شلیك می‌كردند كه در نوع خود جالب بود. از جذابیت و تنوع دشمنان و غول‌ها هر چه بگوییم باز كم است زیرا هنوز هم كمتر بازی را سراغ داریم كه در آن بازیباز به طور همزمان با انواع روبات، گانگستر، نینجا، خلافكاران خیابانی، اعضای مافیا و ... مبارزه كند. در هر حال، رمز اصلی ماندگاری و موفقیت این بازی این است که سازندگانش علیرغم وفاداری به ذات خشن كاراكتر نامدار "مارول كامیكس" و فضای جدی ماجراهای او، اثری پر رنگ و لعاب ساختند که در آن تعادلی خوشایند میان خشونت و جنبه‌های کارتونی به چشم مي‌خورد.

 

1- سریال "مجازاتگر"

سریال پانیشر

بدون شک سریال "پانیشر"‌ ساخته شده توسط نتفلیکس بهترین اقتباس موجود از روی این کاراکتر ضد قهرمان کمیک بوک می باشد. ما اولین بار‌ در فصل دوم سریال بی باک با فرانک کسل / پانیشر آشنا شدیم و سپس بلافاصله خبر ساخت سریال اختصاصی این کاراکتر منتشر و با استقبال طرفداران روبرو شد. تمامی منتقدین و بینندگان بازی جان برنثال در نقش اصلی را ستودند و قسمت های نخست را قابل قبول و قسمت های پایانی را عالی خواندند ؛ بگونه ای که بسیاری گفتند پانیشر در سبک یک سریال اکشن خوب عمل کرده و توانسته آنها را راضی‌ نگه دارد. پرداخت سریال به مشکلات روحی - روانی سربازان پس‌ از جنگ از نقاط قوت آن شمرده شد. فیلمنامه و داستان در سطح خوبی قرار داشتند. اما از همه بهتر شخصیت پردازی دقیق ، ملموس و وفادارانه فرانک کسل/مجازاتگر بود. اگر بگوییم سریال "پانیشر" برای طرفداران این کاراکتر و هواداران ژانر اکشن / ابرقهرمانی لذت بخش است مبالغه نکرده ایم.

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2020

 (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

 مقالات مشابه:

رتبه بندی اقتباس های «کینگ پین» (KINGPIN) در دنیای سینما، انیمیشن، تلویزیون و بازی

رتبه بندی اقتباس های بی باک (DAREDEVIL) در دنیای سینما، انیمیشن و تلویزیون و بازی

20 ضد قهرمان (ANTI-HERO) برتر در دنیای کمیک بوک

15 شخصیت کمیک بوکی که از پانیشر (PUNISHER) تقلید کرده اند

خفن ترین لحظات پانیشر در دنیای کمیک

10 دشمن برتر پانیشر (PUNISHER)

10 قهرمان کمیک بوکی برتر که از سلاح گرم استفاده میکنند!

معرفی پانیشر 

10 نسخه عجیب و غریب از پانیشر در دنیای کمیک !

10 ابرقهرمانی كه بهترین اریجین (ORIGIN) را دارند + ویدئو

 كمیك "مجازاتگر" (THE PUNISHER) ترجمه شد 

10 چیز مهمی که باید درباره مجازاتگر (PUNISHER) بدانید

10 کمیک برتر پانیشر (PUNISHER)

10 قهرمان برتر مارول که در مبارزه مهارت دارند!

کمیک "پانیشر ابرقهرمانان مارول را میکشد" ترجمه شد + لینک دانلود

10 فیلم و مجموعه برتر ابرقهرمانی که هواداران ساخته اند + لینک دانلود

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

HELL SPIDER313
#1 HELL SPIDER313 1399-07-08 11:52
استاد ترابی ممنون از مقاله خوبتون به نظر من پانیشر یکی از بهترین قهرمان های ماروله چون از اسلحه و کشتن ابایی نداره اگر تمام قهرمان ها دشمنانشون رو میکشتن الان کلا بساط ویلن ها جمع شده بود و هیچ کس جرعت نداشت کار خلافی بکنه :-*
نقل قول کردن
mani34521
#2 mani34521 1399-07-08 11:55
مقاله خیلی خوبی بود مثل همیشه بازم سنگ تموم گذاشتید دستون درد نکنه :-)
نقل قول کردن
Mohamadgg
#3 Mohamadgg 1399-07-08 12:49
مقاله عالی بود جناب ترابی
واقعا جان برنثال بهترین کسی بوده که پاتیشر کمیک رو توی تلویزیون اورده .از بحث های معرکش روی پشت بام با دردویل
تا لحظاتی که ادم واقعا دلش براش میسوزه و باهاش همدردی میکنه.
فصل اول سریال عالی بود فصل دو هم بد شروع کرد خوب شد ولی به نظر من یک پایان خیلی بد داشت چون واقعا به اون پتانسیل اصلی جیگساو نرسید و خیلی بد مرد ولی از نظر بار داستانی هر دو فصل خوب بودند.
و نظرمو با دیالوگ جان برنثال توی قسمت یک فصل یک پایان میدم هر کی تونست بگه مال کدوم صحنس؟
(i'm gonna find a home for this)
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#4 Mr. Doctor 1399-07-08 12:53
دستتون درد نکنه استاد،خسته نباشید.
حیف که من نتونستم تا حالا هیچکدوم از سریال های مارول/نتفلیکس رو ببینم :cry: ،ولی از رتبه سریال پانیشر در این مقاله میشه فهمید که فوق العاده بوده.ولی خوشبختانه تونستم که بازی"پانیشر"(رت به2)رو بازی کنم :lol: ،با اینکه قدیمیه ولی حس خیلی خوبی داره.
نقل قول کردن
Rohanoth
#5 Rohanoth 1399-07-08 13:16
سلام و خداقوت خدمت جناب ترابی

انیمه مرد آهنی و انیمیشن انتقام جویان مخفی رو دیده بودم و صحنه های پانیشر برام زنده شد!
سریال هم جای خود!
واقعا تقابل فرانک و مت تو دردویل فوق العاده بود و تو سریال خودش هم با توجه به افت کیفیتی که نسبت به دردویل داشت باز هم درخشید.

واقعا خاطره ساز بود...
نقل قول کردن
super spider
#6 super spider 1399-07-08 13:28
من عاشق چیز های خشنم مث ددپول سری بازی مورتال کامبت و پانیشر بخاطر همین همه ی اینا رو میشناختم دستتون درد نکنه :-)
نقل قول کردن
slade wilson
#7 slade wilson 1399-07-08 14:40
خسته نباشید استاد ترابی عزیز عالی بود
نقل قول کردن
goblin hunter
#8 goblin hunter 1399-07-08 14:49
سلام مقاله خوبی بود
نقل قول کردن
magic sinbad
#9 magic sinbad 1399-07-08 15:20
من کاری به خشن بودن پانیشر (مجازاتگر) ندارم ، فقط این مجازاتش برام ملاکه! یا همون مجازاتگرش. البتّه ، احیاناً ایشون به یه روانپزشک ، مراجعه نکردن؟. و یک سوال : پ.ن: قضیه ی فرقه ی حشّاشین در پانیشر(مجازاتگر ) چیست؟.
با سپاس از مقاله ی بسیار عالیتون!.
نقل قول کردن
Frank castle
#10 Frank castle 1399-07-08 17:19
خدایی خوشحالم از شماره هفت به بعد رو دیده یا بازی کردم (به غیر از دو که یک سالم بود)
اولین شخصیتی که فهمیدم از کمیک هست و کمیک چیه همین پانیشر هست که از بازی شماره چهار اشنا شدم.واقعا این بازی برای زمان خودش محشر بود هنوز خیلی از صحنه هاشو یادم هست.نیک فیوری که تیم اپ میدی باهاش و اون کلکسیون اسلحه ها که روی دیوار میزاشت.یسری از باس فایت هاشم خیلی خوب یادمه وای که شکنجه ها چقدر بهم حال میداد.اصلا بازی عجیبی بود اون موقع.یادش بخیر.(ایرون من همون جایی بود که داشتی توی یه راهرو حرکت میکردی از پنجره ها قابل دیدن بود درسته؟یه چیزهای مبهمی یادمه از ایرون من )
فقط یه سوال.یه جا خوندم پانیشر لباس های کثیف فن مید هست و از توماس جین و ران پرلمن دعوت کرده بودن بیاد بازی کنه حقیقت داره یا بنده اشتباه میکنم.؟کیفیت ساختش که خدایی خیلی خوب بود البته با بودجه کمی که داشته.
کلا من از پانیشر توماس جین خیلی خوشم میاد.خیلی قشنگ بازی کرد ولی از پانیشر وارزون متنفرم اصلا یسری از صحنه هاش عقلانی نیست،بازی ها هم ضعیف بود.اون موقع پیش دانشگاهی بودم خیلی توی دبیرستان سر و صدا کرد و فیلم دست به دست میشد ولی برای من مسخره بود.
پانیشر نتفلیکس هم محشر بود خیلی خوشم اومد.
ولی نظر شخصیم اینه که من با بازی پانیشر ۲۰۰۵ بیشتر از همشون حال کردم.دلیلش بسیار سلیقه ای و حالت نوستالژی مانند برام داره.
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#11 Kia Iron Man 1399-07-08 18:40
اساس کار پانیشر مجازات کردنه که از روی نامش پیداست.همیشه شخصیت های مثل بتمن و اسپایدرمن که قانون نکشتن دارند محبوبیت ‌زیادی داشتند،ولی شخصیتی مثل پانیشر که نقطه متضاد این قانونه برای بعضیا جذاب و محبوبه.نقطه مشترک پیتر پرکر،بروس وین و فرانک کسل اینه که همه عزیزانشون رو از دست دادند،اما بعضی ها تصمیم به بخشیدن کردن و دیگری تصمیم به مجازات.همه ما در رویداد"شکار شده"
دریافتیم که کشتن اصلا در ذات پیتر پارکر نیست.اما در نهایت بستگی به دیدگاه شخص دارد که کدام یک بهتر است،مجازات یا بخشش؟
بسیار ممنونم از مقاله خوبتون دستتون درد نکنه
نقل قول کردن
Erfan nakhaee
#12 Erfan nakhaee 1399-07-08 18:53
ممنون بابت مقاله استاد ترابی
یعنی می خوام این رو بگم که خشونت بدون هدف درست هیچ
زیبایی نداره مثل جوکر ولی خشونت با هدف درست زیبایی داره مثل کاری که فرانک کسل انجام می ده یعنی کسی که سرگذشت و دلیل این مجازات هارو بدونه میگه این همون سرباز بود که توی جنگ ویتنام شرکت کرد و این جنگ چه بلا های سر ادم نمی یاره ولی وقتی تخل تر می شه که سر گذشتش رو می فهمیم با خودمون می گیم واقعا کمیک بچگونه س واقعا :sigh:
نقل قول کردن
Captain-spidey
#13 Captain-spidey 1399-07-08 19:31
استاد ترابی دستون درد نکنه
از موارد مقاله من فقط مورد ۶ و ۹ رو دیده بودم
ولی مورد ۱ معلومه خیلی جالبه شاید یه روز نگاهش کردم سریال رو
پ.ن:میگم به نظرتون ممکنه یه رکز پانیشر رو تو ام سی یو ببینیم (اگه بشه چی بشه :P )
نقل قول کردن
Uncle Stan lee
#14 Uncle Stan lee 1399-07-09 20:55

بازی مجازاتگر یک شاهکار به تمام معنا بود

فیلم مجازاتگر ۲۰۰۴ واقعآ قشنگ بود
مخصوصا مبارزه با راشن(با بازی کشتی کج کار فوق العاده..کوین نش) ;-)
البته جز توماس جین و جان برثنال هیچ کسی رو نمیشناسم که در حد ایفای نقش مجازاتگر باشه
در رابطه بانورمن ریواس
همین دیروز عصر داشتم بلید ۲ رو میدیدم
بابت اون مقاله که برای جلوه های ویژه افتضاح نوشتید
واقعا نسخه یک بد بود ولی
نسخه دوم واقعا قشنگ بود(نمیدونم...ش اید چون گی ریمو دل تورو بزرگ ساختش) 8)
و اینکه نورمن نقشش بیشتر شبیه به مایکرو واسه بلید بود)
بازی پانیشر بدون رحم هم...واقعا اگه بخوام صادق باشم...حتی به گوشمم نخورده بود :sigh:
ولی واقعا حیف که برداشتن بازی رو...من میخوام پلی بدم!
این چند روز سرم گرم درس و دبیرستان بود
نشد که به سایت سر بزنم...
و نزدیک بود این مقاله شاهکار رو از دست بدم
نقل قول کردن
parsa89
#15 parsa89 1400-03-12 16:15
سلام پانیشر واقعا شخصیت فوق‌العاده ای هست و خیلی هم خشنه
نقل قول کردن
Mani.s.j
#16 Mani.s.j 1400-03-12 21:03
سلام
ایول دستتون درد نکنه عالی
پانیشر جزء ۱۵ شخصیت مورد علاقمه
ممنون
نقل قول کردن
s.p.i
#17 s.p.i 1400-03-12 21:47
ممنون بابت مقاله
شخصیتی مثل مرد عنکبوتی بیشتر میبخشه و هیچ وقت کسی رو مجازات نکرد ولی خب پانیشر از اسمش معلومه چیکارس و شانس مجدد اعتقاد نداره حالا تصمیم با خواننده هستش که میاد میبینه کسی مثل مرد عنکبوتی تصمیم بهتری در رابطه با جنایت میگیره یا پانیشر که بدون بخشش میکشه
ممنون بابت مقاله
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#18 AmirhoseinJafari2005 1400-03-13 12:24
عالی بود..... خسته نباشید ;-)
نقل قول کردن
amin Hajati
#19 amin Hajati 1400-12-20 23:01
درود مقاله جالب بود من فقط بازی ارکید و انجام دادم و بقیه رو هیچ وقت کامل ندیدم(بهتره بگم فقط عکساشونو دیدم ) یه بازی بود خیلی شبیه پانشیر بود فکر کنم اونم داخل آرکید یا چیزی شبیه آرکید بود و من اونم تا اخر انجام دادم و خیلی جالب بود. دشمن اصلی اخر هم مثل پانشیر کینگ پین بود(سیاه پوست بود اما) اگه اشتباه نکنم از روی سریال بی باک و اندکی از روی کمیکاش ساختن(منثل بازی های مردعنکبوتی سم ریمی و شگفت انگیز ها) اولش ویدیو ی شروع بود که باید میزدی شروع بشه تیکه هایی از سریال رو نشون میداد من دنبال این بازی داخل مقاله اقتباس های دردویل گشتم اما پیداش نکردم. بازی خیلی خوبی بود اگه کسی میدونه لطفا در مورد بازی بگه یا اگه سوالی در مورد بازی دارید سعی میکنم جواب بدم مقاله هم مثل الان و قدیم عالی :-)
نقل قول کردن
آریا شهبازی
#20 آریا شهبازی 1402-05-27 22:01
به نقل از Mohamadgg:
مقاله عالی بود جناب ترابی
واقعا جان برنثال بهترین کسی بوده که پاتیشر کمیک رو توی تلویزیون اورده .از بحث های معرکش روی پشت بام با دردویل
تا لحظاتی که ادم واقعا دلش براش میسوزه و باهاش همدردی میکنه.
فصل اول سریال عالی بود فصل دو هم بد شروع کرد خوب شد ولی به نظر من یک پایان خیلی بد داشت چون واقعا به اون پتانسیل اصلی جیگساو نرسید و خیلی بد مرد ولی از نظر بار داستانی هر دو فصل خوب بودند.
و نظرمو با دیالوگ جان برنثال توی قسمت یک فصل یک پایان میدم هر کی تونست بگه مال کدوم صحنس؟
(i'm gonna find a home for this)

هی اون طرف شروع فصل دوم پایان بندیش خیلی هم خوب بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید