10 دفعه ای که ابر قهرمانان ناچار شدند دشمن اصلی خود را بکشند

10 دفعه ای که ابر قهرمانان ناچار شدند دشمنان اصلی خود را بکشند

قهرمانان به‌ندرت مجبور می‌شوند از مرزهای اخلاقی خود، از جمله قاعده‌ی نکشتن دشمنانشان عبور کنند، امّا زمانی که این اصول را زیر پا می‌گذارند، ممکن است هر کسی را بکشند، حتی دشمن دیرینه و اصلی خود.

مرگ به‌طور معمول از ویژگی‌های کلیشه‌ای داستان‌ کتاب‌های کمیک نیست، ولی کم و بیش امکان دارد تا به‌دست موجّه‌ترین شخصیت‌ها هم اتفاق بیفتد. درست است که اغلب این خود قهرمانان بوده‌اند که با مرگ دست و پنجه نرم ‌‌کرده‌اند، امّا بیشتر اوقات همین طرف خیر بوده است که دست به مجازات‌های مرگبار زده است. با این‌که همیشه تعداد زیادی از این مرگ‌ها به‌سرعت معکوس می‌شوند و هر شخصیتی هم که زندگی‌اش به پایان می‌رسد معمولاً دوباره زنده می‌شود، این مرگ‌ها باز هم اثر قابل توجهی بر داستان می‌گذارند. قهرمانان به‌ندرت ناچار می‌شوند از مرزهای اخلاقی خود، از جمله قاعده‌ی نکشتن دشمنانشان عبور کنند، امّا زمانی که این اصول را زیر پا می‌گذارند، امکان دارد هر کسی را بکشند، حتی قدیمی‌ترین و قدرتمندترین دشمن اصلی خود.

 

10- بی باک، بولزآی را می‌کشد

بی باک، بولزآی را می‌کشد

هر ابرقهرمانی یک ابرخبیث ویژه دارد. دشمنی تمام عیار که این ابرقهرمان را همیشه در تمام زندگی دنبال کرده است و آزمونی مداوم برای خطکشی‌های اخلاقی او بوده است. آن دشمن برای بی‌باک (Daredevilبولزآی (Bullseye) است. نام او بنجامین پوینت‌دکستر (Benjamin Pointdexter) است. متخصصی بااستعداد در مبارزه و تیراندازی. او دهه‌ها یکی از اصلی‌ترین دشمنان مت مورداک (Matt Murdock) بوده است و این مرد بی‌پروا را پیوسته در تنگناهای اخلاقی قرارداده است. انجمن باستانی نینجاهای قاتل، معروف به «دست» ("the Hand")، یکی دیگر از دشمنان دیرینه‌ی بی‌باک است. سرانجام نیز همین گروه بود که بی‌باک را به گذشتن از اصول اخلاقی‌اش سوق داد و او را مجبور کرد بولزآی را بیرحمانه بکشد. در جریان رویداد «سرزمینِ سایه» (Shadowland) نوشته‌ی اندی دیگل (Andy Diggle) و بیلی تَن (Billy Tan)، شخصیت شرافتمند مت مورداک به‌خاطر این که رهبر جدید گروه «دست» شده بود، دچار انحراف شد و عاقبت، ذهن پریشان‌اش او را وادار کرد تا خنجری در سینهی بولزآی فرو کند.

 

9- بتمن، جوکر را می‌کشد

بتمن، جوکر را می‌کشد

داستان تقابل بتمن (Batman) و جوکر (Joker) نیاز به توضیح اضافه‌ای ندارد. اساسی‌ترین ویژگی رقابت بین این دو نفر، بر پایه‌ی این واقعیت بنا شده است که شوالیه‌ی تاریکی هرگز به روش‌های مرگباری که شاهزاده‌ی دلقک‌ سخت در تلاش است تا او را مجبور به استفاده از آن‌ها کند، تن نمی‌دهد. البته، بتمن تا کنون این عقیده و شیوه‌‌اش در مخالفت با کشتن دشمنانش را بیش از یک بار نقض کرده است. با مقایسه کمیک «بازگشت شوالیه‌ی تاریکی» (The Dark Knight Returns) نوشته‌ی فرانک میلر (Frank Miller) با انیمیشن اقتباس شده از روی آن، می‌فهمیم که سرانجام در این اقتباس است که بروس وین (Bruce Wayne) آنچنان به‌وسیله‌‌ی دشمن اصلی‌اش یعنی جوکر، زیر فشار قرار گرفت که اختیارش را از دست داد و گردن او را شکست. بعد از این واقعه، خوانندگان و بینندگان این‌گونه تصور می‌کردند که این ضربه در حقیقت باعث مردن جوکر نشده است، زیرا بعد از آن چند کلمه‌ای با بتمن حرف زد؛ امّا نظریه‌ی رایج در این مورد این است که این گفتگو تنها در ذهن بتمن جریان داشته است و دستِ آخر خود او مسئول قتل مهم‌ترین دشمنش است.

 

8- پلنگ سیاه، کیل مانگر را می‌کشد

پلنگ سیاه، کیل مانگر را می‌کشد

حالا به‌سراغ جهان سینمایی مارول (Marvel Cinematic Universe) می‌رویم، جایی که در مبارزه‌ی نهایی بین تچالا (T'Challa) و اریک کیل‌مانگر (Erik Killmonger) در فیلم «پلنگ سیاه» (Black Panther) با قتل مستقیمی که در این جهان سینمایی کمیاب است روبرو می‌شویم. هرچند دشمنی این دو نفر در ام سی یو (MCU) تازه بود، امّا رقابت بین آن‌ها چنان پرکشش بود که با شتاب به پایانی غیر منتظره رسید. از آن‌جایی که در عمل این خودِ کیل‌مانگر بود که سرانجام خنجر را در سینه‌ی خود فرو کرد، مرگ او هم مانند بسیاری از موارد دیگر کمی مبهم است. با این وجود، اگر دلیل اصابت این ضربه‌ی کشنده‌ را به پای بلک پنتر بنویسیم، می‌توانیم او را در این فهرست قرار دهیم. پلنگ سیاه بی‌شک قصد کشتن پسر عموی خود را نداشت، و به معنای واقعی، فقط ناچار به انجام این کار شد.

 

7- زن شگفت انگیز، آرِس را می‌کشد

زن شگفت انگیز، آرِس را می‌کشد

یکی بهترین تقابل‌ها در دنیای دی سی (DC Universe) و بدون تردید عظیم‌ترین رویارویی برای شاهدخت دایانا از تمیسکیرا (Princess Diana of Themyscira) معروف به زن شگفت انگیز (Wonder Woman)، درگیری‌اش با خدای جنگ یعنی آرِس (Ares) است. آرس نیرومند در بسیاری از داستان‌های زن شگفت انگیز حریف اصلی او بوده است و در فیلم «واندر وومن» که در سال 2017 ساخته شد هم شخصیت خبیث اصلی داستان بود. اگر بخواهیم به پیوستگی کمیک‌های زن شگفت انگیز وفادار بمانیم، لحظه‌ای قابل توجه در آن وجود دارد که واندر وومن ضربه‌ای کشنده به آرس این خدای خبیث زد. در جریان دوره‌ی (run) افسانه‌ای گیل سیمونز (Gail Simone) در کمیک‌های زن شگفت انگیز، خط داستانی «قیام آن اُلمپی» (Rise of the Olympian) به رقابت بین دایانا و آرس پایانی بسیار دردناک داد. واندر وومن که به اندازه‌ی کافی با حیله‌های آرس دست و پنجه نرم کرده بود، تصمیم گرفت که به پیشروی او پایان دهد. بنابراین، در سواحل جزیره‌‌ای به نام تالاریون (Thalarion) با تبرش ضربه‌ای مهیب به سر او زد. این اتفاق نه تنها پیچش داستانی پیش بینی نشده‌ای در این تقابل دیرینه بود، بلکه یکی از نمونه‌های معدودِ تصمیم یک قهرمان بود که صحنه‌ی مبارزه را به طور کلی ترک می‌کند و درعوض پایانی سریع، بی‌رحمانه‌ و درخور برای دشمنش رقم می‌زند.

 

6- بتمن، هاروی دنت را می‌کشد

 بتمن، هاروی دنت را می‌کشد

شاید کمی تعجب کرده باشید که باز هم نام بتمن را که همیشه به عنوان قهرمانی علیه اعمال مرگبار معروف بوده است در این فهرست مشاهده می‌کنید. همانطور که حتماً می‌دانید یکی از جدی‌ترین مواقعی که بتمن مجبور شد یکی از بزرگ‌ترین دشمنانش را بکشد در قالب فیلم سینمایی بود. بتمن که در پایان فیلم «شوالیه‌ی تاریکی» (The Dark Knight) بین نجات جان پسر جیم گوردون (Jim Gordon) و زیر پا گذاشتن موازین اخلاقی‌اش در مانده بود، گزینه‌ی دوم را انتخاب کرد. روشن است که کشتن هاروی دنت (Harvey Dent) ناگزیر بود و بی‌گمان برخلاف معیارهایی که بروس وین از آن‌ها پیروی می‌کرد. اگر هم بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم، دو چهره (Two-Face) در عمل هیچ انتخاب دیگری برای بتمن باقی نگذاشته بود.

 

5-سوپرمن، ژنرال زاد را می‌کشد

سوپرمن، ژنرال زاد را می‌کشد

به‌طور معمول بسیار کم پیش می‌آید که قهرمانان قدرتمندترین دشمن خود را به قتل برسانند. یکی از مشهورترینِ این اتفاق‌ها به‌دست سوپرمن (Superman) در فیلم «مرد فولادی» (Man of Steel) پیش آمد. او خیلی راحت گردن دشمن خود را شکست و برای همیشه به زندگی او پایان داد. کشتن ژنرال زاد (General Zod) برای کال ال (Kal-El) قطعاً تصمیمی بسیار دشوار و پر تناقض بود، امّا بدون شک لازم بودکه گرفته شود. این تصمیم همچنین به ما نشان می‌دهد که برخی از قهرمانان چگونه مجبور می‌شوند که دست به کارهای شریرانه‌ای بزنند و چه‌قدر برای آن‌ها سخت است که این حقیقت را قبول کنند.

 

4-فلش، فلش معکوس را می‌کشد

فلش، فلش معکوس را می‌کشد

تقابل فلش (Flash) و فلش معکوس (Reverse Flash) شاید یکی از آشکارترین رقابت‌ها در تمامی کتاب‌های کمیک باشد. رابطه‌ی بری آلن (Barry Allen) و ایوبارد ثان (Eobard Thawne) شبیه روابط بین بتمن و جوکر یا سوپرمن و لکس لوتر (Lex Luthor) است. بیش از نیم قرن است که این دو با هم درگیر بوده‌اند، امّا تنها در یک مورد بود که یکی از آن‌ها‌ به پایانی مرگبار رسید.آن مورد زمانی بود که بری آلن برای نجات جان یکی از عزیزانش ناچار شد گردن فلش معکوس را در سرعت بالا بشکند و او را بکشد. البته بعداً معلوم شد که فلش قصد کشتن دشمن اصلی خود را نداشته است، بلکه هدفش فقط جلوگیری از حمله‌ی کُشنده‌ی او بوده است. فلش به طور کلی با این رفتارهای مرگبار غریبه نیست، ولی این اتفاق یکی از معدود دفعاتی بود که مرگی ناخواسته به‌خاطر قدرت‌های او رقم خورد.

 

3-مرد مورچه ای، یلو جکت را می‌کشد

مرد مورچه ای، یلو جکت را می‌کشد

همه می‌دانند که ام‌سی‌یو قسمت‌های تاریک جهان خود را بیش از آنچه لازم است نشان نمی‌دهد. با این حال، در فیلم «انت من» (Ant-Man) ساخته‌ی پیتون رید (Peyton Reed)، این رویه کمی برعکس شد. یلوجکت (Yellowjacket) که به‌خاطر خونسردی‌اش در تبدیل کردن گوسفدان (یا انسان‌ها) به توده‌ه‍‌ای نرم مادّه شناخته می‌شود، یکی از شخصیت‌های تاریک‌تر معرفی شده در فیلم‌های مارول بود. البته، برای مرد مورچه‌ای زمان زیادی طول نکشید که به‌حساب این دشمن جدید برسد. یکی از هوشمندانه‌ترین تصمیم‌های او این بود که ذرّاتی را که هم به خودش و هم به یلوجکت امکان می‌دادند تا اندازه‌ی خود را تغییر دهند نابود کرد. این یکی از شرورانه‌ترین تصمیم‌های او نیز بود، زیرا با این کار دارن کراس (Darren Cross) چنان کوچک شد که به‌طور کلی از جهان محو شد. این اتفاق، هم یکی از معدود نمونه‌های اقدام یک قهرمان در کشتن مستقیم دشمن اصلی‌اش در جهان سینمایی مارول بود و هم یکی از اوّلین بارهایی که مارول نشان داد که می‌خواهد از چارچوب‌هایش فراتر برود.

 

2-سوپرمن، دومزدی را می‌کشد

سوپرمن، دومزدی را می‌کشد

اگرچه ردوبدل شدن ضربه‌های کشنده بین ابرقهرمانان و ابرشروران به‌طور معمول کم‌تر در کمیک‌ها و فیلم‌های سینمایی اتفاق می‌افتد، این دقیقاً همان روشی بود که دن جرگنز (Dan Jurgens) خط داستانی کمیک معروف «مرگ سوپرمن» (Death of Superman) را با آن پایان داد. سوپرمن زمانی که در خیابان‌های متروپلیس (Metropolis) با دومزدی (Doomsday) روبرو شد، به‌ناچار ضربه‌ای کشنده به این دشمن کریپتونی‌اش زد و او را کشت؛ امّا در حالی که داشت این ضربه را می‌زد ضربه‌ای به همان مرگباری دریافت کرد و کشته شد. با این‌که به‌خاطر این کار متاسفانه عنوان داستان به‌حقیقت پیوست ولی سوپرمن باز هم زمین را نجات داد.

 

1-بتمن، دارک ساید را می‌کشد

بتمن، دارک ساید را می‌کشد

بتمن غیر از این‌که با خود قرار داشت تا افرادی را که با آن‌ها درگیر است نکشد، قانون دیگری هم برای خود گذاشته بود؛ او در مبارزه‌هایش از سلاح گرم استفاده نمی‌کرد. بروس وین با این‌که از خود قدرتی فرا بشری نداشت، همیشه از به‌کار بردن هرگونه اسلحه‌ی گرم علیه دشمانش امتناع می‌کرد. البته، همیشه این‌گونه نبوده است. خط داستانی «بحران نهایی» (Final Crisis) نوشته‌ی گرنت موریسون (Grant Morrison) و جِی.جی. جونز (J.G. Jones)، یکی از مواقع انگشت‌شماری بود که بتمن برای متوقف کردن دشمنش دست به سلاح گرم برد. در این داستان، بتمن که به‌خاطر پرتوهای اُمگای (Omega Beams) دارک ساید (Darkseid) نزدیک بود بمیرد، توانست باموفقیت گلوله‌ای رادیونی (Radion) به سمت دشمن قدرتمندش شلیک کند و او را بکشد. عجیب است که قهرمانی مانند بتمن که سیاستش بر نکشتن دشمنانش بوده است برای بار سوم در این فهرست حضور دارد، امّا همین نشان می‌دهد که بتمن اگر مجبور باشد هیچ‌گاه از دست زدن به اعمال کشنده نمی‌ترسد.

 

 رامین نمکی

(Rayman)

منبع: سایت CBR

 All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

  

مطالب مرتبط:

10 دفعه ای که ابرقهرمانان کمیک بوکی دشمنان خود را لت و پار کردند!

چه می‌شود اگر قهرمانان مارول دشمنان‌ خود را به قتل برسانند؟

10 مبارزه برتر دنیای کمیک بوک

کشتن شخصیت خبیث توسط یک قهرمان چه تبعاتی در پی دارد؟

بزرگترین قاتل كمیك های مارول كیست؟

15 مرد عنکبوتی دارک در دنیای کمیک!  

10 دفعه ای كه ابرقهرمانان مجبور شدند به خاطر "منفعت جمعی"، ابرقهرمانان دیگر را بكشند

15 دفعه ای که ابرقهرمانان دنیای کمیک دچار نقص عضو شدند

15 ابرقهرمان برتری که خبیث شدند

کمیک "پانیشر ابرقهرمانان مارول را میکشد" ترجمه شد + لینک دانلود

معرفی خشن ترین قهرمانان مارول

20 "آخرین ایستادگی" (LAST STAND) برتر در دنیای کمیک

20 نبرد برتر مرد عنکبوتی و گرین گابلین در دنیای کمیک، انیمیشن، بازی و سینما

10 نبرد برتر بتمن و جوکر (BATMAN VS. JOKER)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

ArashBigA
#1 ArashBigA 1399-11-20 15:26
عالی بود واقعا فک نمیکردم بتمن انقدر با اینکه به این قانون وفادار هست یه همچین کارایی هم کرده تو خط های داستانی مختلف
نقل قول کردن
parsa2020
#2 parsa2020 1399-11-20 15:33
ممنون برای این مقاله عالی و جالب
نقل قول کردن
Cap_tain
#3 Cap_tain 1399-11-20 15:51
سلام مقاله بسیار جالبی بود.
نقل قول کردن
Agent bishop
#4 Agent bishop 1399-11-20 15:57
۱۰ _ فکر کنم بعد از قتل الکترا توسط بولزای یک داستان بود که بولزای رو تخت بیمارستان افتاده و دردویل می‌ره بالا سرش و تو اون داستان میشه فهمید که دردویل هیچ وقت بولزای رو نمیکشه داخل شادولند هم فکر کنم هند ذهن دردویل رو کنترل میکرد که زد بولزای رو کشت .

۹_ داخل انیمیشن بتمن جوکرو نمی‌کشه و داخل کمیک هم اینطور هست ولی خوب حتما یک نشونه هایی هست که بعضی میگن همه اینا تو ذهن بتمن بود و خودش جوکرو کشت .

۶ _ کلا تو سینما چه از بتمن تیم برتون بگیر تا نولان و زک اسنایدر همشون آدم کشتن . کشتن هاروی دنت هم کلا به خاطر این بود که سازندگان بتونند برای بتمن بهونه ای جور کنند که خودش رو باز نشسته کنه وگرنه بتمن با این همه تجربه مگه میشه از پس یک گروگان گیری برنیاد .

۵ _ از شاهکار های زک اسنایدر

۲و۱ _ تو این داستان ها چاره ای جز کشتن نبود .

کاش نویسنده این مقاله کلشو یا از داخل کمیک و یا از داخل سینما میاورد و بعد یک ذره تنوع شخصیت میداد اینجا فقط سه تا از بتمن و دو تا از سوپرمن هست در حالی که خیلی شخصیت های دیگه میتونست جایشان تو این لیست باشه و از هر شخصیت یک مورد ماندگار تر رو مثال میزد و مورد بعد اینکه اون عکس کاپیتان آمریکا اون بالا چی میگه .
نقل قول کردن
alireza123456789
#5 alireza123456789 1399-11-20 16:00
مثل همیشه جالب و عالی خسته نباشید :-)
نقل قول کردن
بن رایلی
#6 بن رایلی 1399-11-20 16:06
اگر نورمن آزبورن فتنه های دیگه هم بکنه فک نکنم اسپایدی اون رو بکشه چون اسپایدی شرافتمند تر از حرفاست البته توی زمین (دنیا)616
نقل قول کردن
ilia 1388
#7 ilia 1388 1399-11-20 16:10
خیلی مقاله ی عالی بود آقای نمکی
بتمن هم در دوران برنزی و دوران طلایی کمیک آدم کشته به خصوص در شماره ی ۱ از سری اول کمیک های بتمن ۱۹۴۰
یک بیمار روانی را از هلیکوپتر دار میزنه و میمیره
اگه خرف من را تایید نمیکنید برید در اینترنت بزنید
the batman comics no 1 reade online میاره براتون فیلنر شکن را هم روشن کنید
نقل قول کردن
mobin rz
#8 mobin rz 1399-11-20 16:24
با تشکر ولی اینکه بتمن جوکر رو بکشه از همه بد تره چون جوکر دلش میخواد بتمن تبدیل به قاتل بشه
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#9 AmirhoseinJafari2005 1399-11-20 17:15
بینظیر بود واقعا عالی بود :-) همچین مقاله ای تو سایت کم بود :lol: خیلی ممنون خسته نباشید ;-) 8)
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#10 AM SM BM SM 1399-11-20 17:22
سلام
ممنون بابت مقاله.
وقتی عکس مورد ۱۰ رو دیدم با خودم فکر کردم که ادای احترامی بود به صحنه مرگ الکترا به دست بولزآی! یعنی اینجا دردویل تلافی کرد و انتقام گرفت.
مورد ۹ راستش من تا قبل از این مقاله فکر کردم جوکر خودش گردنش رو شکسته توی کارتون ویدیوای هم چیز خاصی مبنی بر اینکه این ها توی ذهن بتمن بود ندیدم و توی مقاله ای به نام " آیا بتمن در کمیک بازگشت شوالیه تاریکی دست به قتل میزند؟" نویسنده اون مقاله یعنی عمو مختار هم گفتند جوکر خودش گردنش رو شکست اما اگر شما میگید پس حتما یه چیزی میدونید و من دخالت نمی کنم.
مورد ۸ هم همونطور که گفته شد اتفاقی بود و پلنگ سیاه نمیخواست پسر عموش رو بکشه.
راستش من از دیدن مورد ۷ خیلی تعجب نکردم چون زیاد برام مهم نبود.
مورد ۶ به نظرم نولان خیلی سریع خواست قضیه هاروی دنت رو جمع کنه یعنی بعد از شکست جوکر اون سریع قضیه دوچهره رو هم تموم کرد. درحالی که به نظر من دو چهره میتونست حتی خبیث قسمت بعدی باشه. آیا دوچهره ( که قطعا اگر بهترین دشمن بتمن نباشه دومینش هست ) لیاقتش نبود یک فیلم جداگانه داشته باشه؟ البته به نظرم وقتی که به اونجا رسوندنش بتمن چاره دیگه ای نداشت و حرکت درستی بود اما میتونستند طور دیگه به فینال فیلم برسند.
مورد ۵ رو دیگه واقعا چی بگم؟آقای زک اسنایدر وقتی شخصیت محبوب من رو توی دی سی میزنه نابود میکنه من چیزی میتونم بگم؟ آیا اون نمیتونست طور دیگه ای فیلم رو جلو ببره؟ چرا سوپرمن باید گردن زاد رو میشکوند؟ چون کفریش کرده بود؟! البته در این مورد بحث شده و حرف ها زده شده و من چیز دیگه ای نمی تونم بگم.
مورد ۴ هم دوست نداشتم فلش دوست داشتنی این کار رو بکنه اما همونطور که توی عکس هم معلومه این اتفاق تصادفی بود و فلش اینقدر فکر نامزدش بود و با سرعت زیاد میرفت و میگفت: دوباره نه! دوباره نه! که وقتی خواست فلش معکوس رو بکشه عقب گردنش رو شکست.
راستش درباره مورد ۳ و مرد مورچه ای کلا نظری ندارم.
در مورد ۲ راستش شاید شما با من مخالفت کنیم ولی من میگم که سوپرمن اگر دومزدی رو نمیکشت به نظرم خط قرمزش رو رد کرده بود. شما میتوانید کمیک و انیمیشن مرگ سوپرمن رو نگاه کنید اگر سوپرمن این کار رو نمی کرد واقعا اشتباه شد. الان فکر کنید. دومزدی یک کلون احمق، بی فکر و طبق گفته مارشن من هانتر یک ماشین آدم کشیه و شاید کل جهان نتونند در برابر او مقاومت کنند و مثل قضیه زاد سوپرمن نمیتونست راه دیگه ای رو انتخاب کنه. دومزدی اون همه آدم رو کشت و داشت به سمت لوئیس لین میرفت. آیا به نظرتون سوپرمن پا میشد و میگفت نه اگر اون رو بکشم خط قرمزم رو رد کردم! آیا واقعا مسخره نیست؟!! اگر سوپرمن دومزدی رو نمی کشت خط قرمز خودش که نجات دادن آدم ها بود رو رد میکرد.
من خودم طرفدار سرسخت قانون نکشتن خبیث ها هستم ولی واقعا اینجا اگر سوپرمن کاری جز این میکرد واقعا نمی تونستم تحمل کنم.
مورد ۱ هم بتمن شاید میتونست کار دیگه ای رو انجام بده اما واقعا فکر نمیکنم جز مرگ چیز دیگه ای بتونه جلوی دارک ساید رو بگیره.
با تشکر بابت مقاله.
نقل قول کردن
Doctor.who
#11 Doctor.who 1399-11-20 17:29
خیلی خوب بود من خیلی لذت بردم. البته بتمن یک بار دیگر در یک دنیای موازی جوکر را کشت که سم قلب جوکر به او وارد شد و تبدیل شد به بتمنی که می خندد: وحشتناک ترین کابوس بتمن.
نقل قول کردن
Rayman
#12 Rayman 1399-11-20 18:08
به نقل از ArashBigA:
عالی بود واقعا فک نمیکردم بتمن انقدر با اینکه به این قانون وفادار هست یه همچین کارایی هم کرده تو خط های داستانی مختلف

ممنون
نقل قول کردن
Rayman
#13 Rayman 1399-11-20 18:09
به نقل از parsa2020:
ممنون برای این مقاله عالی و جالب

سپاس
نقل قول کردن
Rayman
#14 Rayman 1399-11-20 18:10
به نقل از Cap_tain:
سلام مقاله بسیار جالبی بود. فقط یک نکته کوچیک اینکه توی شماره سه یکی از کلمات مارول را شما مارل نوشتید.

تشکر از توجهتون
نقل قول کردن
Rayman
#15 Rayman 1399-11-20 18:10
به نقل از Agent bishop:
۱۰ _ فکر کنم بعد از قتل الکترا توسط بولزای یک داستان بود که بولزای رو تخت بیمارستان افتاده و دردویل می‌ره بالا سرش و تو اون داستان میشه فهمید که دردویل هیچ وقت بولزای رو نمیکشه داخل شادولند هم فکر کنم هند ذهن دردویل رو کنترل میکرد که زد بولزای رو کشت .

۹_ داخل انیمیشن بتمن جوکرو نمی‌کشه و داخل کمیک هم اینطور هست ولی خوب حتما یک نشونه هایی هست که بعضی میگن همه اینا تو ذهن بتمن بود و خودش جوکرو کشت .

۶ _ کلا تو سینما چه از بتمن تیم برتون بگیر تا نولان و زک اسنایدر همشون آدم کشتن . کشتن هاروی دنت هم کلا به خاطر این بود که سازندگان بتونند برای بتمن بهونه ای جور کنند که خودش رو باز نشسته کنه وگرنه بتمن با این همه تجربه مگه میشه از پس یک گروگان گیری برنیاد .

۵ _ از شاهکار های زک اسنایدر

۲و۱ _ تو این داستان ها چاره ای جز کشتن نبود .

کاش نویسنده این مقاله کلشو یا از داخل کمیک و یا از داخل سینما میاورد و بعد یک ذره تنوع شخصیت میداد اینجا فقط سه تا از بتمن و دو تا از سوپرمن هست در حالی که خیلی شخصیت های دیگه میتونست جایشان تو این لیست باشه و از هر شخصیت یک مورد ماندگار تر رو مثال میزد و مورد بعد اینکه اون عکس کاپیتان آمریکا اون بالا چی میگه .

بله من هم موافقم.
نقل قول کردن
Rayman
#16 Rayman 1399-11-20 18:12
به نقل از alireza123456789:
مثل همیشه جالب و عالی خسته نباشید :-)

درود
نقل قول کردن
Rayman
#17 Rayman 1399-11-20 18:14
به نقل از بن رایلی:
اگر نورمن آزبورن فتنه های دیگه هم بکنه فک نکنم اسپایدی اون رو بکشه چون اسپایدی شرافتمند تر از حرفاست البته توی زمین (دنیا)616

امیدوارم هیچ وقت از این کارا نکنه
نقل قول کردن
Rayman
#18 Rayman 1399-11-20 18:14
به نقل از ilia 1388:
خیلی مقاله ی عالی بود آقای نمکی
بتمن هم در دوران برنزی و دوران طلایی کمیک آدم کشته به خصوص در شماره ی ۱ از سری اول کمیک های بتمن ۱۹۴۰
یک بیمار روانی را از هلیکوپتر دار میزنه و میمیره
اگه خرف من را تایید نمیکنید برید در اینترنت بزنید
the batman comics no 1 reade online میاره براتون فیلنر شکن را هم روشن کنید

خواهش می کنم. چه جالب.
نقل قول کردن
Rayman
#19 Rayman 1399-11-20 18:15
به نقل از mobin rz:
با تشکر ولی اینکه بتمن جوکر رو بکشه از همه بد تره چون جوکر دلش میخواد بتمن تبدیل به قاتل بشه

بله اینجوری جوکر به خواستش می رسه
نقل قول کردن
Rayman
#20 Rayman 1399-11-20 18:17
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
بینظیر بود واقعا عالی بود :-) همچین مقاله ای تو سایت کم بود :lol: خیلی ممنون خسته نباشید ;-) 8)

تشکر بسیار
نقل قول کردن
Rayman
#21 Rayman 1399-11-20 18:20
به نقل از AM SM BM SM:
سلام
ممنون بابت مقاله.
وقتی عکس مورد ۱۰ رو دیدم با خودم فکر کردم که ادای احترامی بود به صحنه مرگ الکترا به دست بولزآی! یعنی اینجا دردویل تلافی کرد و انتقام گرفت.
مورد ۹ راستش من تا قبل از این مقاله فکر کردم جوکر خودش گردنش رو شکسته توی کارتون ویدیوای هم چیز خاصی مبنی بر اینکه این ها توی ذهن بتمن بود ندیدم و توی مقاله ای به نام " آیا بتمن در کمیک بازگشت شوالیه تاریکی دست به قتل میزند؟" نویسنده اون مقاله یعنی عمو مختار هم گفتند جوکر خودش گردنش رو شکست اما اگر شما میگید پس حتما یه چیزی میدونید و من دخالت نمی کنم.
مورد ۸ هم همونطور که گفته شد اتفاقی بود و پلنگ سیاه نمیخواست پسر عموش رو بکشه.
راستش من از دیدن مورد ۷ خیلی تعجب نکردم چون زیاد برام مهم نبود.
مورد ۶ به نظرم نولان خیلی سریع خواست قضیه هاروی دنت رو جمع کنه یعنی بعد از شکست جوکر اون سریع قضیه دوچهره رو هم تموم کرد. درحالی که به نظر من دو چهره میتونست حتی خبیث قسمت بعدی باشه. آیا دوچهره ( که قطعا اگر بهترین دشمن بتمن نباشه دومینش هست ) لیاقتش نبود یک فیلم جداگانه داشته باشه؟ البته به نظرم وقتی که به اونجا رسوندنش بتمن چاره دیگه ای نداشت و حرکت درستی بود اما میتونستند طور دیگه به فینال فیلم برسند.
مورد ۵ رو دیگه واقعا چی بگم؟آقای زک اسنایدر وقتی شخصیت محبوب من رو توی دی سی میزنه نابود میکنه من چیزی میتونم بگم؟ آیا اون نمیتونست طور دیگه ای فیلم رو جلو ببره؟ چرا سوپرمن باید گردن زاد رو میشکوند؟ چون کفریش کرده بود؟! البته در این مورد بحث شده و حرف ها زده شده و من چیز دیگه ای نمی تونم بگم.
مورد ۴ هم دوست نداشتم فلش دوست داشتنی این کار رو بکنه اما همونطور که توی عکس هم معلومه این اتفاق تصادفی بود و فلش اینقدر فکر نامزدش بود و با سرعت زیاد میرفت و میگفت: دوباره نه! دوباره نه! که وقتی خواست فلش معکوس رو بکشه عقب گردنش رو شکست.
راستش درباره مورد ۳ و مرد مورچه ای کلا نظری ندارم.
در مورد ۲ راستش شاید شما با من مخالفت کنیم ولی من میگم که سوپرمن اگر دومزدی رو نمیکشت به نظرم خط قرمزش رو رد کرده بود. شما میتوانید کمیک و انیمیشن مرگ سوپرمن رو نگاه کنید اگر سوپرمن این کار رو نمی کرد واقعا اشتباه شد. الان فکر کنید. دومزدی یک کلون احمق، بی فکر و طبق گفته مارشن من هانتر یک ماشین آدم کشیه و شاید کل جهان نتونند در برابر او مقاومت کنند و مثل قضیه زاد سوپرمن نمیتونست راه دیگه ای رو انتخاب کنه. دومزدی اون همه آدم رو کشت و داشت به سمت لوئیس لین میرفت. آیا به نظرتون سوپرمن پا میشد و میگفت نه اگر اون رو بکشم خط قرمزم رو رد کردم! آیا واقعا مسخره نیست؟!! اگر سوپرمن دومزدی رو نمی کشت خط قرمز خودش که نجات دادن آدم ها بود رو رد میکرد.
من خودم طرفدار سرسخت قانون نکشتن خبیث ها هستم ولی واقعا اینجا اگر سوپرمن کاری جز این میکرد واقعا نمی تونستم تحمل کنم.
مورد ۱ هم بتمن شاید میتونست کار دیگه ای رو انجام بده اما واقعا فکر نمیکنم جز مرگ چیز دیگه ای بتونه جلوی دارک ساید رو بگیره.
با تشکر بابت مقاله.

ممنون از شما. منم از خودم نمیگم خود منبع انگلیسی نوشته اینجوری.
نقل قول کردن
Rayman
#22 Rayman 1399-11-20 18:22
به نقل از Doctor.who:
خیلی خوب بود من خیلی لذت بردم. البته بتمن یک بار دیگر در یک دنیای موازی جوکر را کشت که سم قلب جوکر به او وارد شد و تبدیل شد به بتمنی که می خندد: وحشتناک ترین کابوس بتمن.

بتمن مثل اینکه الکی قانون گذاشته برای خودش کلا :lol:
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#23 AM SM BM SM 1399-11-20 18:56
به نقل از Rayman:
به نقل از AM SM BM SM:
سلام
ممنون بابت مقاله.
وقتی عکس مورد ۱۰ رو دیدم با خودم فکر کردم که ادای احترامی بود به صحنه مرگ الکترا به دست بولزآی! یعنی اینجا دردویل تلافی کرد و انتقام گرفت.
مورد ۹ راستش من تا قبل از این مقاله فکر کردم جوکر خودش گردنش رو شکسته توی کارتون ویدیوای هم چیز خاصی مبنی بر اینکه این ها توی ذهن بتمن بود ندیدم و توی مقاله ای به نام " آیا بتمن در کمیک بازگشت شوالیه تاریکی دست به قتل میزند؟" نویسنده اون مقاله یعنی عمو مختار هم گفتند جوکر خودش گردنش رو شکست اما اگر شما میگید پس حتما یه چیزی میدونید و من دخالت نمی کنم.
مورد ۸ هم همونطور که گفته شد اتفاقی بود و پلنگ سیاه نمیخواست پسر عموش رو بکشه.
راستش من از دیدن مورد ۷ خیلی تعجب نکردم چون زیاد برام مهم نبود.
مورد ۶ به نظرم نولان خیلی سریع خواست قضیه هاروی دنت رو جمع کنه یعنی بعد از شکست جوکر اون سریع قضیه دوچهره رو هم تموم کرد. درحالی که به نظر من دو چهره میتونست حتی خبیث قسمت بعدی باشه. آیا دوچهره ( که قطعا اگر بهترین دشمن بتمن نباشه دومینش هست ) لیاقتش نبود یک فیلم جداگانه داشته باشه؟ البته به نظرم وقتی که به اونجا رسوندنش بتمن چاره دیگه ای نداشت و حرکت درستی بود اما میتونستند طور دیگه به فینال فیلم برسند.
مورد ۵ رو دیگه واقعا چی بگم؟آقای زک اسنایدر وقتی شخصیت محبوب من رو توی دی سی میزنه نابود میکنه من چیزی میتونم بگم؟ آیا اون نمیتونست طور دیگه ای فیلم رو جلو ببره؟ چرا سوپرمن باید گردن زاد رو میشکوند؟ چون کفریش کرده بود؟! البته در این مورد بحث شده و حرف ها زده شده و من چیز دیگه ای نمی تونم بگم.
مورد ۴ هم دوست نداشتم فلش دوست داشتنی این کار رو بکنه اما همونطور که توی عکس هم معلومه این اتفاق تصادفی بود و فلش اینقدر فکر نامزدش بود و با سرعت زیاد میرفت و میگفت: دوباره نه! دوباره نه! که وقتی خواست فلش معکوس رو بکشه عقب گردنش رو شکست.
راستش درباره مورد ۳ و مرد مورچه ای کلا نظری ندارم.
در مورد ۲ راستش شاید شما با من مخالفت کنیم ولی من میگم که سوپرمن اگر دومزدی رو نمیکشت به نظرم خط قرمزش رو رد کرده بود. شما میتوانید کمیک و انیمیشن مرگ سوپرمن رو نگاه کنید اگر سوپرمن این کار رو نمی کرد واقعا اشتباه شد. الان فکر کنید. دومزدی یک کلون احمق، بی فکر و طبق گفته مارشن من هانتر یک ماشین آدم کشیه و شاید کل جهان نتونند در برابر او مقاومت کنند و مثل قضیه زاد سوپرمن نمیتونست راه دیگه ای رو انتخاب کنه. دومزدی اون همه آدم رو کشت و داشت به سمت لوئیس لین میرفت. آیا به نظرتون سوپرمن پا میشد و میگفت نه اگر اون رو بکشم خط قرمزم رو رد کردم! آیا واقعا مسخره نیست؟!! اگر سوپرمن دومزدی رو نمی کشت خط قرمز خودش که نجات دادن آدم ها بود رو رد میکرد.
من خودم طرفدار سرسخت قانون نکشتن خبیث ها هستم ولی واقعا اینجا اگر سوپرمن کاری جز این میکرد واقعا نمی تونستم تحمل کنم.
مورد ۱ هم بتمن شاید میتونست کار دیگه ای رو انجام بده اما واقعا فکر نمیکنم جز مرگ چیز دیگه ای بتونه جلوی دارک ساید رو بگیره.
با تشکر بابت مقاله.

ممنون از شما. منم از خودم نمیگم خود منبع انگلیسی نوشته اینجوری.

بله درسته منبع گفته. من از ترجمه شما خیلی ممنونم.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#24 AM SM BM SM 1399-11-20 19:09
کلا قانون نکشتن خبیث ها خیلی جالب و در عین حال سخته! یعنی شما فکر کنید اگر جای مرد عنکبوتی توی داستان مرگ گوئن استیسی بودید گرین گابلین رو چی کارش میکردید. واقعا خیلی سخته. و البته این جمله که" اگر خودت هم بکشی با اون قاتل هیچ فرقی نداری" رو هم خیلی دوست دارم.
چون ابر قهرمانان قانون نیستند ( به جز اونایی که "نگهبان خود گمارده قانون" هستند ) اونا فقط قانون رو برقرار میکنند اجراش نمیتونند بکنند و حق ندارند ( به جز در شرایط خاص ) جون کسی رو بگیرند.
به هر حال فکر نمی کنم کسی الان دیگه با این قانون مشکلی داشته باشه.
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#25 Ehsan Spider 1399-11-20 19:37
سلام
خیلی ممنون از ترجمه مقاله
به نظر منم همون‌طور که دوستمون اون بالا گفتن توی مقاله تنوع شخصیت کم بود
خیلی بهتر میشد این مقاله رو تبدیل به دو مقاله کرد یکی قتل ها در کمیک و دیگری قتل ها در دنیای سینما.

خیلی ممنون
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#26 AmirhoseinJafari2005 1399-11-20 19:38
ببخشید فقط یه جا از مقالات سایت خونده بودم که بتمن ، جوکر رو در بازگشت شوالیه تاریکی نکشت ، بلکه جوکر با چرخاندن گردنش خودکشی کرد ولی در این مقاله گفته شده یه جورایی بتمن ، جوکر رو کشته... میشه لطفا بگید که اصل قضیه چی بوده؟ ممنون :-) ;-)
نقل قول کردن
mtm
#27 mtm 1399-11-20 20:02
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
ببخشید فقط یه جا از مقالات سایت خونده بودم که بتمن ، جوکر رو در بازگشت شوالیه تاریکی نکشت ، بلکه جوکر با چرخاندن گردنش خودکشی کرد ولی در این مقاله گفته شده یه جورایی بتمن ، جوکر رو کشته... میشه لطفا بگید که اصل قضیه چی بوده؟ ممنون :-) ;-)

اینی که تو مقاله بهش اشاره ، انیمیشنی هستش که از روی کمیکش ساخته شده
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#28 AmirhoseinJafari2005 1399-11-20 20:12
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
ببخشید فقط یه جا از مقالات سایت خونده بودم که بتمن ، جوکر رو در بازگشت شوالیه تاریکی نکشت ، بلکه جوکر با چرخاندن گردنش خودکشی کرد ولی در این مقاله گفته شده یه جورایی بتمن ، جوکر رو کشته... میشه لطفا بگید که اصل قضیه چی بوده؟ ممنون :-) ;-)

اینی که تو مقاله بهش اشاره ، انیمیشنی هستش که از روی کمیکش ساخته شده

بله آقای ترابی.... مگه انیمیشنش با کمیکش فرق داره؟ توی انمیشنش هم جوکر با چرخوندن گردنش خودشو کشت... بتمن تو کشته شدن جوکر نقشی داشته یا فقط جوکر رو مجروح کرد؟
نقل قول کردن
mtm
#29 mtm 1399-11-20 20:17
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
ببخشید فقط یه جا از مقالات سایت خونده بودم که بتمن ، جوکر رو در بازگشت شوالیه تاریکی نکشت ، بلکه جوکر با چرخاندن گردنش خودکشی کرد ولی در این مقاله گفته شده یه جورایی بتمن ، جوکر رو کشته... میشه لطفا بگید که اصل قضیه چی بوده؟ ممنون :-) ;-)

اینی که تو مقاله بهش اشاره ، انیمیشنی هستش که از روی کمیکش ساخته شده

بله آقای ترابی.... مگه انیمیشنش با کمیکش فرق داره؟ توی انمیشنش هم جوکر با چرخوندن گردنش خودشو کشت... بتمن تو کشته شدن جوکر نقشی داشته یا فقط جوکر رو مجروح کرد؟

من دقیقا نمیدونم ولی تو انیمیشن تا جایی که یادمه گردن جوکر رو چرخوند و کشتش (چون جوکر داشت بهش مدام چاقو میزد)
اما درباره کمیکش اینجا توضیح داده ایم:
b2n.ir/m67336

نقل قول کردن
black goblin
#30 black goblin 1399-11-20 20:27
ببخشید سلام مقاله عالی است
فچقط درباره مورد 7 کمی مخالفم به نظرم باید جاش کشته شدن کیلگریو به دست جسیکا جونز توی قسمت آخر فصل اول سریالش باشه.
چون جسیکا چاره ای براش نمونده بود اوایل سعی کرد کیلگریو رو تبدیل به یک قهرمان یا درمان کنه چون حتی خودمان هم دلمان برایش می سوخت ولی هرچه سریال جلوتر میرفت فهمیدیم خیلی عوضی است توی قسمت آخر هم خب دیدیم که مردم رو به جون هم انداخت و حتی تریش رو گروگان گرفت پس جسیکا چاره ای جز شکستن گردن او نداشت.
نقل قول کردن
Hail Comic Book
#31 Hail Comic Book 1399-11-20 20:31
به نقل از Rayman:
به نقل از Doctor.who:
خیلی خوب بود من خیلی لذت بردم. البته بتمن یک بار دیگر در یک دنیای موازی جوکر را کشت که سم قلب جوکر به او وارد شد و تبدیل شد به بتمنی که می خندد: وحشتناک ترین کابوس بتمن.

بتمن مثل اینکه الکی قانون گذاشته برای خودش کلا :lol:

دنیای موازی مهم نیست .چند تا نسخه از اسپایدی تو مولتی ورس هم بودن که مرتکب قتل شده بودن.
من یجا خوندم بتمن اوایل که خلق شده بود قانون کشتن رو نداشت ولی بعد یک مدت نویسنده ها اینو بهش اضافه کردن البته من اینو تایید یا تکذیب نمیکنم
نقل قول کردن
Rayman
#32 Rayman 1399-11-20 20:38
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
ببخشید فقط یه جا از مقالات سایت خونده بودم که بتمن ، جوکر رو در بازگشت شوالیه تاریکی نکشت ، بلکه جوکر با چرخاندن گردنش خودکشی کرد ولی در این مقاله گفته شده یه جورایی بتمن ، جوکر رو کشته... میشه لطفا بگید که اصل قضیه چی بوده؟ ممنون :-) ;-)

اینی که تو مقاله بهش اشاره ، انیمیشنی هستش که از روی کمیکش ساخته شده

بله آقای ترابی.... مگه انیمیشنش با کمیکش فرق داره؟ توی انمیشنش هم جوکر با چرخوندن گردنش خودشو کشت... بتمن تو کشته شدن جوکر نقشی داشته یا فقط جوکر رو مجروح کرد؟

من دقیقا نمیدونم ولی تو انیمیشن تا جایی که یادمه گردن جوکر رو چرخوند و کشتش (چون جوکر داشت بهش مدام چاقو میزد)
اما درباره کمیکش اینجا توضیح داده ایم:
b2n.ir/m67336

www.spidey.ir/.../dkr6.jpg

شرمنده من جسارت می‌کنم ولی الان هم اون قسمت انیمیشن رو نگاه کردم و هم کمیکش رو. در هر دو جا به‌نظرم بتمن جوکرو می‌کُشه و بقیه‌ی صحبت‌هاشون توهمه بتمنه. البته توی cbr نوشته که جوکر به‌خاطر این که برای بتمن دردسر درست کنه در این صحنه خودش خودشو می‌کُشه. فکر می‌کنم نمیشه با اطمینان گفت چی شده.
نقل قول کردن
amirali dark 2021
#33 amirali dark 2021 1399-11-20 20:43
گزینه های 1 و 2 واقعا مجبوری بود دیگه ممنون اقای نمکی بابت این مقاله ی جالب
نقل قول کردن
mtm
#34 mtm 1399-11-20 20:45
به نقل از Rayman:
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
ببخشید فقط یه جا از مقالات سایت خونده بودم که بتمن ، جوکر رو در بازگشت شوالیه تاریکی نکشت ، بلکه جوکر با چرخاندن گردنش خودکشی کرد ولی در این مقاله گفته شده یه جورایی بتمن ، جوکر رو کشته... میشه لطفا بگید که اصل قضیه چی بوده؟ ممنون :-) ;-)

اینی که تو مقاله بهش اشاره ، انیمیشنی هستش که از روی کمیکش ساخته شده

بله آقای ترابی.... مگه انیمیشنش با کمیکش فرق داره؟ توی انمیشنش هم جوکر با چرخوندن گردنش خودشو کشت... بتمن تو کشته شدن جوکر نقشی داشته یا فقط جوکر رو مجروح کرد؟

من دقیقا نمیدونم ولی تو انیمیشن تا جایی که یادمه گردن جوکر رو چرخوند و کشتش (چون جوکر داشت بهش مدام چاقو میزد)
اما درباره کمیکش اینجا توضیح داده ایم:
b2n.ir/m67336

www.spidey.ir/.../dkr6.jpg

شرمنده من جسارت می‌کنم ولی الان هم اون قسمت انیمیشن رو نگاه کردم و هم کمیکش رو. در هر دو جا به‌نظرم بتمن جوکرو می‌کُشه و بقیه‌ی صحبت‌هاشون توهمه بتمنه. البته توی cbr نوشته که جوکر به‌خاطر این که برای بتمن دردسر درست کنه در این صحنه خودش خودشو می‌کُشه. فکر می‌کنم نمیشه با اطمینان گفت چی شده.

دیالوگ کمیکش رو بخونید مشخصه که جوکر بهش میگه تو هرگز جیگر انجامش رو نداری
تو طراحی هم‌شما اصلا دست بتمن رو اطراف بدن جوکر نمببینی که بخواد ضربه ای بهش وارد کنه
ولی در انیمیشن قضیه رو واضح تر کردن و نشون دادن که گردنش رو میشکنه
نقل قول کردن
Rayman
#35 Rayman 1399-11-20 20:53
به نقل از mtm:
به نقل از Rayman:
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
ببخشید فقط یه جا از مقالات سایت خونده بودم که بتمن ، جوکر رو در بازگشت شوالیه تاریکی نکشت ، بلکه جوکر با چرخاندن گردنش خودکشی کرد ولی در این مقاله گفته شده یه جورایی بتمن ، جوکر رو کشته... میشه لطفا بگید که اصل قضیه چی بوده؟ ممنون :-) ;-)

اینی که تو مقاله بهش اشاره ، انیمیشنی هستش که از روی کمیکش ساخته شده

بله آقای ترابی.... مگه انیمیشنش با کمیکش فرق داره؟ توی انمیشنش هم جوکر با چرخوندن گردنش خودشو کشت... بتمن تو کشته شدن جوکر نقشی داشته یا فقط جوکر رو مجروح کرد؟

من دقیقا نمیدونم ولی تو انیمیشن تا جایی که یادمه گردن جوکر رو چرخوند و کشتش (چون جوکر داشت بهش مدام چاقو میزد)
اما درباره کمیکش اینجا توضیح داده ایم:
b2n.ir/m67336

www.spidey.ir/.../dkr6.jpg

شرمنده من جسارت می‌کنم ولی الان هم اون قسمت انیمیشن رو نگاه کردم و هم کمیکش رو. در هر دو جا به‌نظرم بتمن جوکرو می‌کُشه و بقیه‌ی صحبت‌هاشون توهمه بتمنه. البته توی cbr نوشته که جوکر به‌خاطر این که برای بتمن دردسر درست کنه در این صحنه خودش خودشو می‌کُشه. فکر می‌کنم نمیشه با اطمینان گفت چی شده.

دیالوگ کمیکش رو بخونید مشخصه که جوکر بهش میگه تو هرگز جیگر انجامش رو نداری
تو طراحی هم‌شما اصلا دست بتمن رو اطراف بدن جوکر نمببینی که بخواد ضربه ای بهش وارد کنه
ولی در انیمیشن قضیه رو واضح تر کردن و نشون دادن که گردنش رو میشکنه

سپاس فراوان از توضیحاتتون.
نقل قول کردن
Rayman
#36 Rayman 1399-11-20 20:55
به نقل از Ehsan Spider:
سلام
خیلی ممنون از ترجمه مقاله
به نظر منم همون‌طور که دوستمون اون بالا گفتن توی مقاله تنوع شخصیت کم بود
خیلی بهتر میشد این مقاله رو تبدیل به دو مقاله کرد یکی قتل ها در کمیک و دیگری قتل ها در دنیای سینما.

خیلی ممنون

تشکر. آره اگر تفکیک شده بود بهتر بود.
نقل قول کردن
Rayman
#37 Rayman 1399-11-20 20:57
به نقل از black goblin:
ببخشید سلام مقاله عالی است
فچقط درباره مورد 7 کمی مخالفم به نظرم باید جاش کشته شدن کیلگریو به دست جسیکا جونز توی قسمت آخر فصل اول سریالش باشه.
چون جسیکا چاره ای براش نمونده بود اوایل سعی کرد کیلگریو رو تبدیل به یک قهرمان یا درمان کنه چون حتی خودمان هم دلمان برایش می سوخت ولی هرچه سریال جلوتر میرفت فهمیدیم خیلی عوضی است توی قسمت آخر هم خب دیدیم که مردم رو به جون هم انداخت و حتی تریش رو گروگان گرفت پس جسیکا چاره ای جز شکستن گردن او نداشت.

ممنون. اون اتفاق واقعا حقش بود باشه.
نقل قول کردن
Rayman
#38 Rayman 1399-11-20 20:59
به نقل از amirali dark 2021:
گزینه های 1 و 2 واقعا مجبوری بود دیگه ممنون اقای نمکی بابت این مقاله ی جالب

خیلی ممنون.
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#39 AmirhoseinJafari2005 1399-11-20 21:21
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
ببخشید فقط یه جا از مقالات سایت خونده بودم که بتمن ، جوکر رو در بازگشت شوالیه تاریکی نکشت ، بلکه جوکر با چرخاندن گردنش خودکشی کرد ولی در این مقاله گفته شده یه جورایی بتمن ، جوکر رو کشته... میشه لطفا بگید که اصل قضیه چی بوده؟ ممنون :-) ;-)

اینی که تو مقاله بهش اشاره ، انیمیشنی هستش که از روی کمیکش ساخته شده

بله آقای ترابی.... مگه انیمیشنش با کمیکش فرق داره؟ توی انمیشنش هم جوکر با چرخوندن گردنش خودشو کشت... بتمن تو کشته شدن جوکر نقشی داشته یا فقط جوکر رو مجروح کرد؟

من دقیقا نمیدونم ولی تو انیمیشن تا جایی که یادمه گردن جوکر رو چرخوند و کشتش (چون جوکر داشت بهش مدام چاقو میزد)
اما درباره کمیکش اینجا توضیح داده ایم:
b2n.ir/m67336

www.spidey.ir/.../dkr6.jpg

خیلی ممنونم آقای ترابی بابت پاسخگویی شما :-) یه یار هم عمو مختار هم در یک مقاله ای گفته بودن که بتمن تو بازگشت شوالیه تاریکی آدم نمیکشه ولی در این مقاله ببشتر بهش توضیح دادین و قضیه رو روشن کردین... مرسی :lol:
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#40 AmirhoseinJafari2005 1399-11-20 21:33
راستی اگه میشه این کمیک ۴ قسمتی بازگشت شوالیه تاریکی رو ترجمه کنید... بازم ممنون ;-)
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#41 AM SM BM SM 1399-11-20 21:38
به نقل از mtm:
به نقل از Rayman:
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
ببخشید فقط یه جا از مقالات سایت خونده بودم که بتمن ، جوکر رو در بازگشت شوالیه تاریکی نکشت ، بلکه جوکر با چرخاندن گردنش خودکشی کرد ولی در این مقاله گفته شده یه جورایی بتمن ، جوکر رو کشته... میشه لطفا بگید که اصل قضیه چی بوده؟ ممنون :-) ;-)

اینی که تو مقاله بهش اشاره ، انیمیشنی هستش که از روی کمیکش ساخته شده

بله آقای ترابی.... مگه انیمیشنش با کمیکش فرق داره؟ توی انمیشنش هم جوکر با چرخوندن گردنش خودشو کشت... بتمن تو کشته شدن جوکر نقشی داشته یا فقط جوکر رو مجروح کرد؟

من دقیقا نمیدونم ولی تو انیمیشن تا جایی که یادمه گردن جوکر رو چرخوند و کشتش (چون جوکر داشت بهش مدام چاقو میزد)
اما درباره کمیکش اینجا توضیح داده ایم:
b2n.ir/m67336

www.spidey.ir/.../dkr6.jpg

شرمنده من جسارت می‌کنم ولی الان هم اون قسمت انیمیشن رو نگاه کردم و هم کمیکش رو. در هر دو جا به‌نظرم بتمن جوکرو می‌کُشه و بقیه‌ی صحبت‌هاشون توهمه بتمنه. البته توی cbr نوشته که جوکر به‌خاطر این که برای بتمن دردسر درست کنه در این صحنه خودش خودشو می‌کُشه. فکر می‌کنم نمیشه با اطمینان گفت چی شده.

دیالوگ کمیکش رو بخونید مشخصه که جوکر بهش میگه تو هرگز جیگر انجامش رو نداری
تو طراحی هم‌شما اصلا دست بتمن رو اطراف بدن جوکر نمببینی که بخواد ضربه ای بهش وارد کنه
ولی در انیمیشن قضیه رو واضح تر کردن و نشون دادن که گردنش رو میشکنه

البته همین الان انیمیشن رو دیدم در اونجا وقتی جوکر به بتمن چاقو زد او از طریق گردنش هلش داد ولی کاملا گردنش رو نشکوند. و جوکر گفت تمومش کن ولی بتمن کاری نکرد بعد خودش گفت مهم نیست من باعث شدم تو خط قرمزت رو رد کردی بعد باز خودش گردنش رو شکوند.
البته خیلی مهم نیست همونطور که گفته شد بتمن خیلی به کشتن جوکر نزدیک شده بود.
نقل قول کردن
mtm
#42 mtm 1399-11-20 21:41
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
راستی اگه میشه این کمیک ۴ قسمتی بازگشت شوالیه تاریکی رو ترجمه کنید... چون این کمیک خیلی زیباست... واقعا ممنون میشم چون هیچ جا ترجمه اش نیست.. بازم ممنون ;-)

ایشالا "نخستین وب سایت تخصصی بتمن در ایران" براتون ترجمه میکنه لذتش رو ببرید.
یا شایدم این وب سایت ها و کانال و گروه و ادمایی که ادعا دارن دیسی فن هستند این کارو کنند یا شایدم انجام داده باشن تا الان و من ازش خبر ندارم. چون وظیفه اوناست. بالاخره ادعای هواداری دارن و باید به مخاطبین خودشون خدمت کنند
صرف ادعا کردن که کافی نیس.
ولی ما که سایت اسپایدرمن هستیم و جسارت نمیکنیم پا تو کفش بقیه بکنیم :-*
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#43 AmirhoseinJafari2005 1399-11-20 21:52
راستی آقای ترابی جسارتا فیلمی که از سوپرمن درست کرده بودیم رو در ایمیل که بهتون فرستادیم رو نگاه کردید؟ نظرتون چی بود؟ :-)
نقل قول کردن
mtm
#44 mtm 1399-11-20 21:55
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
راستی آقای ترابی جسارتا فیلمی که از سوپرمن درست کرده بودیم رو در ایمیل که بهتون فرستادیم رو نگاه کردید؟ نظرتون چی بود؟ :-)

ایمیل سایت دست من نیست
یه جا اپش کن لینکشو بزار اینجا ببینیم
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#45 Mr. Doctor 1399-11-20 22:07
خیلی عالی بود خسته نباشید جناب رامین نمکی
موضوع بسیار جذاب و جالبی رو انتخاب کردین،خیلی خوب بود.
ولی بنظرم اگه این مقاله تبدیل میشد به دو مقاله که یکی به این موضوع در کمیک و یکی دیگه در دنیای سینمایی بپردازه،خیلی بهتر بود.
بتمن هم عجب ناقلاییه ها :lol: بهتر نبود قول نمیدادی اخه :D
ممنون از شما
نقل قول کردن
Agent bishop
#46 Agent bishop 1399-11-20 23:08
39#
یادمه داخل کامنت یک مقاله ای یکی از کاربران لینک این کمیک رو از عمو مختار خواسته بود بعد عمو بهش نداد چون تو این کمیک به امام خمینی توهین میشه حالا من زیاد مطمئن نیستم ماجرا درباره این کمیک بود ولی اگه باشه سایت هیچ وقت ترجمه نمیکنه .
42#
ولی آقای ترابی بعد از مردعنکبوتی بیشترین کمیک ترجمه شده تو سایت مال بتمنه لطفاً اگه میشه در آینده هم کمیک های خوب بتمن رو ترجمه کنید
نقل قول کردن
Geralt of Rivia
#47 Geralt of Rivia 1399-11-20 23:54
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
راستی اگه میشه این کمیک ۴ قسمتی بازگشت شوالیه تاریکی رو ترجمه کنید... چون این کمیک خیلی زیباست... واقعا ممنون میشم چون هیچ جا ترجمه اش نیست.. بازم ممنون ;-)

ایشالا "نخستین وب سایت تخصصی بتمن در ایران" براتون ترجمه میکنه لذتش رو ببرید.
یا شایدم این وب سایت ها و کانال و گروه و ادمایی که ادعا دارن دیسی فن هستند این کارو کنند یا شایدم انجام داده باشن تا الان و من ازش خبر ندارم. چون وظیفه اوناست. بالاخره ادعای هواداری دارن و باید به مخاطبین خودشون خدمت کنند
صرف ادعا کردن که کافی نیس.
ولی ما که سایت اسپایدرمن هستیم و جسارت نمیکنیم پا تو کفش بقیه بکنیم :-*

استاد چه توقعاتی داربن شما :lol:
ترجمه کمیک دارک نایت ریترنز؟! کلا دیسی فنای ایران هنوز درگیر مقالات چهار، پنج سال پیش استاد مختار هستن :-*
نقل قول کردن
Rayman
#48 Rayman 1399-11-21 00:11
به نقل از Mr. Doctor:
خیلی عالی بود خسته نباشید جناب رامین نمکی
موضوع بسیار جذاب و جالبی رو انتخاب کردین،خیلی خوب بود.
ولی بنظرم اگه این مقاله تبدیل میشد به دو مقاله که یکی به این موضوع در کمیک و یکی دیگه در دنیای سینمایی بپردازه،خیلی بهتر بود.
بتمن هم عجب ناقلاییه ها :lol: بهتر نبود قول نمیدادی اخه :D
ممنون از شما

خیلی ممنون. بله امیدوارم یه زمانی همچین مقاله‌ای ببینیم.
نقل قول کردن
Agent bishop
#49 Agent bishop 1399-11-21 00:18
به نقل از Geralt of Rivia:
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
راستی اگه میشه این کمیک ۴ قسمتی بازگشت شوالیه تاریکی رو ترجمه کنید... چون این کمیک خیلی زیباست... واقعا ممنون میشم چون هیچ جا ترجمه اش نیست.. بازم ممنون ;-)

ایشالا "نخستین وب سایت تخصصی بتمن در ایران" براتون ترجمه میکنه لذتش رو ببرید.
یا شایدم این وب سایت ها و کانال و گروه و ادمایی که ادعا دارن دیسی فن هستند این کارو کنند یا شایدم انجام داده باشن تا الان و من ازش خبر ندارم. چون وظیفه اوناست. بالاخره ادعای هواداری دارن و باید به مخاطبین خودشون خدمت کنند
صرف ادعا کردن که کافی نیس.
ولی ما که سایت اسپایدرمن هستیم و جسارت نمیکنیم پا تو کفش بقیه بکنیم :-*

استاد چه توقعاتی داربن شما :lol:
ترجمه کمیک دارک نایت ریترنز؟! کلا دیسی فنای ایران هنوز درگیر مقالات چهار، پنج سال پیش استاد مختار هستن :-*


اون مقالات سر فیلم های بتمن نه کمیک هاش
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#50 AM SM BM SM 1399-11-21 00:37
به نقل از Agent bishop:
39#
یادمه داخل کامنت یک مقاله ای یکی از کاربران لینک این کمیک رو از عمو مختار خواسته بود بعد عمو بهش نداد چون تو این کمیک به امام خمینی توهین میشه حالا من زیاد مطمئن نیستم ماجرا درباره این کمیک بود ولی اگه باشه سایت هیچ وقت ترجمه نمیکنه .

نه اون مربوط به کمیک مرگ در خاندان بود. همون کمیکی که جیسون تاد توش به دست جوکر کشته شد.
spidey.ir/.../...
ولی واقعا شما چه انتظاراتی دارید ها الان سایت اسپایدی داره دو رویداد بزرگ رو با هم ترجمه میکنه ( خود رویداد پادشاه سیاه پوش قد پنج تا رویداد میرزه.) بعد شما میگید شوالیه تاریکی بازمیگردد رو ترجمه کنند؟
آقای ترابی یادمه توی یکی از کامنت ها گفتند ترجمه کار خیلی آسونی نیست و خیلی سخته.
بعدشم شما همون انیمیشن رو ببین هیچ فرقی نمیکنه کپی برابر اصله.
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#51 AmirhoseinJafari2005 1399-11-21 01:15
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از Agent bishop:
39#
یادمه داخل کامنت یک مقاله ای یکی از کاربران لینک این کمیک رو از عمو مختار خواسته بود بعد عمو بهش نداد چون تو این کمیک به امام خمینی توهین میشه حالا من زیاد مطمئن نیستم ماجرا درباره این کمیک بود ولی اگه باشه سایت هیچ وقت ترجمه نمیکنه .

نه اون مربوط به کمیک مرگ در خاندان بود. همون کمیکی که جیسون تادرس توش به دست جوکر کشته شد.
spidey.ir/.../...
ولی واقعا شما چه انتظاراتی دارید ها الان سایت اسپایدی داره دو رویداد بزرگ رو با هم ترجمه میکنه ( خود رویداد پادشاه سیاه پوش قد پنج تا رویداد میرزه.) بعد شما میگید شوالیه تاریکی بازمیگردد رو ترجمه کنند؟
آقای ترابی یادمه توی یکی از کامنت ها گفتند ترجمه کار خیلی آسونی نیست و خیلی سخته.
بعدشم شما همون انیمیشن رو ببین هیچ فرقی نمیکنه کپی برابر اصله.

والا من بخدا در جریان کمیک های ترجمه شده این سایت نیستم... اتفاقا انیمیشنش رو دیدم ولی کمیک یه حس و حال دیگه رو داره. بازم ممنون ;-)
نقل قول کردن
Agent bishop
#52 Agent bishop 1399-11-21 07:23
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از Agent bishop:
40#
یادمه داخل کامنت یک مقاله ای یکی از کاربران لینک این کمیک رو از عمو مختار خواسته بود بعد عمو بهش نداد چون تو این کمیک به امام خمینی توهین میشه حالا من زیاد مطمئن نیستم ماجرا درباره این کمیک بود ولی اگه باشه سایت هیچ وقت ترجمه نمیکنه .

نه اون مربوط به کمیک مرگ در خاندان بود. همون کمیکی که جیسون تادرس توش به دست جوکر کشته شد.
spidey.ir/.../...
ولی واقعا شما چه انتظاراتی دارید ها الان سایت اسپایدی داره دو رویداد بزرگ رو با هم ترجمه میکنه ( خود رویداد پادشاه سیاه پوش قد پنج تا رویداد میرزه.) بعد شما میگید شوالیه تاریکی بازمیگردد رو ترجمه کنند؟
آقای ترابی یادمه توی یکی از کامنت ها گفتند ترجمه کار خیلی آسونی نیست و خیلی سخته.
بعدشم شما همون انیمیشن رو ببین هیچ فرقی نمیکنه کپی برابر اصله.


پس این کمیک ایرادی ندارد . بهتر :lol:
نقل قول کردن
Doctor.who
#53 Doctor.who 1399-11-21 10:40
به نقل از Rayman:
به نقل از Doctor.who:
خیلی خوب بود من خیلی لذت بردم. البته بتمن یک بار دیگر در یک دنیای موازی جوکر را کشت که سم قلب جوکر به او وارد شد و تبدیل شد به بتمنی که می خندد: وحشتناک ترین کابوس بتمن.

بتمن مثل اینکه الکی قانون گذاشته برای خودش کلا :lol:

نه این داستان در یک دنیای موازی دیگس که توش جوکر دست به کشتن زن‌ها، مردها و بچه ها می زنه تا اعصاب بتمنو به هم بریزه. بعد بتمن می کشتش و تبدیل شد به بتمنی که می خندد بزرگترین و وحشتناک ترین دشمن بتمن. رفت تمام بتفمیلی رو کشت و رابین های شیطانی درست کرد. جوکر با مغز بتمن این است که بهش می گن بتمنی که می خندد که کمیکش خیلی خوبه. بعد رفت با تمام بتمن های شیطانی و وحشتناک به تمام مولتیورس حمله کرد.
نقل قول کردن
Rayman
#54 Rayman 1399-11-21 15:10
به نقل از Doctor.who:
به نقل از Rayman:
به نقل از Doctor.who:
خیلی خوب بود من خیلی لذت بردم. البته بتمن یک بار دیگر در یک دنیای موازی جوکر را کشت که سم قلب جوکر به او وارد شد و تبدیل شد به بتمنی که می خندد: وحشتناک ترین کابوس بتمن.

بتمن مثل اینکه الکی قانون گذاشته برای خودش کلا :lol:

نه این داستان در یک دنیای موازی دیگس که توش جوکر دست به کشتن زن‌ها، مردها و بچه ها می زنه تا اعصاب بتمنو به هم بریزه. بعد بتمن می کشتش و تبدیل شد به بتمنی که می خندد بزرگترین و وحشتناک ترین دشمن بتمن. رفت تمام بتفمیلی رو کشت و رابین های شیطانی درست کرد. جوکر با مغز بتمن این است که بهش می گن بتمنی که می خندد که کمیکش خیلی خوبه. بعد رفت با تمام بتمن های شیطانی و وحشتناک به تمام مولتیورس حمله کرد.

ممنون. جالب بود.
نقل قول کردن
danial parker
#55 danial parker 1399-11-21 18:12
وقتی عکس مورد ۱۰ رو دیدم با خودم فکر کردم که ادای احترامی بود به صحنه مرگ الکترا به دست بولزآی! یعنی اینجا دردویل تلافی کرد و انتقام گرفت.



دقیقا منم به همین فکر کردم. ادای احترام جالبی بود. دلم خنک شد .


راستی یه سوال در مورد همین عکس شماره ی ده: لباس دردویل سیاهه چرا؟ یا فقط توی این عکس سیاه افتاده یا یه قضیه ای داره؟ به خاطر پیوستن به نینجا های hand بوده؟
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#56 AmirhoseinJafari2005 1399-11-22 13:08
سلام آقای ترابی... وقتتون بخیر... ببخشید اون فیلم کوتاهی که خودم ساخته بودم و لینک شون رو براتون گذاشته بودم رو تماشا کردید؟ نظرتون چی بود؟
نقل قول کردن
Rayman
#57 Rayman 1399-11-22 13:40
به نقل از danial parker:
وقتی عکس مورد ۱۰ رو دیدم با خودم فکر کردم که ادای احترامی بود به صحنه مرگ الکترا به دست بولزآی! یعنی اینجا دردویل تلافی کرد و انتقام گرفت.



دقیقا منم به همین فکر کردم. ادای احترام جالبی بود. دلم خنک شد .


راستی یه سوال در مورد همین عکس شماره ی ده: لباس دردویل سیاهه چرا؟ یا فقط توی این عکس سیاه افتاده یا یه قضیه ای داره؟ به خاطر پیوستن به نینجا های hand بوده؟

بله. درست به‌همین خاطر که به گروه «دست» پیوسته بود و همین‌طور مثل این‌که دیوی یا شیطانی تسخیرش کرده بوده در اون خط داستانی. اینجا هم جناب ترابی در قسمت 4 توضیحاتی دادن.
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
Bucky WS
#58 Bucky WS 1399-11-22 15:32
به نقل از Geralt of Rivia:
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
راستی اگه میشه این کمیک ۴ قسمتی بازگشت شوالیه تاریکی رو ترجمه کنید... چون این کمیک خیلی زیباست... واقعا ممنون میشم چون هیچ جا ترجمه اش نیست.. بازم ممنون ;-)

ایشالا "نخستین وب سایت تخصصی بتمن در ایران" براتون ترجمه میکنه لذتش رو ببرید.
یا شایدم این وب سایت ها و کانال و گروه و ادمایی که ادعا دارن دیسی فن هستند این کارو کنند یا شایدم انجام داده باشن تا الان و من ازش خبر ندارم. چون وظیفه اوناست. بالاخره ادعای هواداری دارن و باید به مخاطبین خودشون خدمت کنند
صرف ادعا کردن که کافی نیس.
ولی ما که سایت اسپایدرمن هستیم و جسارت نمیکنیم پا تو کفش بقیه بکنیم :-*

استاد چه توقعاتی داربن شما :lol:
ترجمه کمیک دارک نایت ریترنز؟! کلا دیسی فنای ایران هنوز درگیر مقالات چهار، پنج سال پیش استاد مختار هستن :-*

اره . بیچاره ها هنوزم پس از گذشت این همه سال از نظر روحی، روانی و "جسمی" (!) درگیرش هستن :lol:
ببین چه فشاری بهشون وارد شده و چه سوزشی داشته که هنوز خوب نشده. کلا از وقتی عمو مختار روی آورد به مقاله نویسی قیمت پماد سوختگی چندی برابر شده :lol:
نقل قول کردن
mtm
#59 mtm 1399-11-22 19:33
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
راستی آقای ترابی جسارتا فیلمی که از سوپرمن درست کرده بودیم رو در ایمیل که بهتون فرستادیم رو نگاه کردید؟ نظرتون چی بود؟ :-)

به عنوان کار اول بد نبود. شروع خوبی بود. ولی باید بیشتر زحمت بکشی
من چون برخلاف قوانین سایته لینک از سایتهای داخلی بزارید لینک ویدئوهاتون رو حذف کردم
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#60 AmirhoseinJafari2005 1399-11-22 21:43
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
راستی آقای ترابی جسارتا فیلمی که از سوپرمن درست کرده بودیم رو در ایمیل که بهتون فرستادیم رو نگاه کردید؟ نظرتون چی بود؟ :-)

به عنوان کار اول بد نبود. شروع خوبی بود. ولی باید بیشتر زحمت بکشی
من چون برخلاف قوانین سایته لینک از سایتهای داخلی بزارید لینک ویدئوهاتون رو حذف کردم

خیلی ممنونم که وقتتون رو گذاشتین و تماشا کردید.. ببخشید از ۱۰ چه نمره ای به هر دوتای فیلمم میدین؟ تشکر :-)
نقل قول کردن
mtm
#61 mtm 1399-11-23 09:07
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
راستی آقای ترابی جسارتا فیلمی که از سوپرمن درست کرده بودیم رو در ایمیل که بهتون فرستادیم رو نگاه کردید؟ نظرتون چی بود؟ :-)

به عنوان کار اول بد نبود. شروع خوبی بود. ولی باید بیشتر زحمت بکشی
من چون برخلاف قوانین سایته لینک از سایتهای داخلی بزارید لینک ویدئوهاتون رو حذف کردم

خیلی ممنونم که وقتتون رو گذاشتین و تماشا کردید.. ببخشید از ۱۰ چه نمره ای به هر دوتای فیلمم (سوپرمن و بتمن علیه سوپرمن) میدین؟ تشکر :-)

من کلا اهل نمره دادن به این جور کارا نیستم چون از نظرم صرف زحمتی که واسش کشیده بودین و همتی که داشتین لایق بیشترین تقدیرهاست
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#62 AmirhoseinJafari2005 1399-11-23 10:24
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
به نقل از mtm:
به نقل از AmirhoseinJafari2005:
راستی آقای ترابی جسارتا فیلمی که از سوپرمن درست کرده بودیم رو در ایمیل که بهتون فرستادیم رو نگاه کردید؟ نظرتون چی بود؟ :-)

به عنوان کار اول بد نبود. شروع خوبی بود. ولی باید بیشتر زحمت بکشی
من چون برخلاف قوانین سایته لینک از سایتهای داخلی بزارید لینک ویدئوهاتون رو حذف کردم

خیلی ممنونم که وقتتون رو گذاشتین و تماشا کردید.. ببخشید از ۱۰ چه نمره ای به هر دوتای فیلمم (سوپرمن و بتمن علیه سوپرمن) میدین؟ تشکر :-)

من کلا اهل نمره دادن به این جور کارا نیستم چون از نظرم صرف زحمتی که واسش کشیده بودین و همتی که داشتین لایق بیشترین تقدیرهاست

خیلی ممنون... بازم تشکر ;-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید