معرفی خشن ترین قهرمانان مارول (MOST VIOLENT Marvel SUPERHEROES)

معرفی خشن ترین قهرمانان مارول (MOST VIOLENT Marvel SUPERHEROES)

خب بعد از خشن‌ترین‌های دی‌سی حالا با معرفی خشن‌ترین قهرمانان مارول در خدمت شما هستم...

مقدمه: تصوری که ممکنه تعداد قابل توجهی از مخاطبان داشته باشند اینه که:" خب یکی بود یکی نبود، یه مشت قهرمان جوانمرد هستن که با آدم‌های پست و خائن و رذل و کثیف می‌جنگن و از مردم در مقابلشون دفاع می‌کنند." خیلی هم خوب؛ ما هم قبول داریم که این اتفاق می‌افتد، اما یک نکته خیلی مهم توجه به این است که تعدادی از قهرمانان هستند که اتفاقا با دشمنانشون دقیقا به سبک خودشون و حتی بدتر و کثیف‌تر می‌جنگند. در حالی که خیلی از ابرقهرمانان مارول هم به ندرت دست به خشونت میزنند و تهِ خشونتشون ممکنه حواله‌ کردن یک مشت به فکِ دشمنشون باشه. اما گاهی شرایطی خاص پیش می‌آید که یک قهرمان مجبور می‌شود پایش را فراتر بگذارد. این دسته از قهرمانان هیچ ابایی از استفاده از چاقو و اسلحه و شعله‌های آتش ندارند تا این چنین به اهداف خود از طریق خشن‌ترین راه ممکن دست یابند.

اما سوال این است که چه چیزی دقیقا یک قهرمان رو این جوری خشنش می‌کنه؟ تمایل به قتل؟! مطمئنا؛ اما این بخشی از علت است. اما خب گاهی خشونت یک قهرمان ریشه در روش‌های آن‌ها ندارد بلکه متدولوژی آن‌هاست. آن‌چه ابرقهرمانان خشن را از هم جدا میکند تمایل آن‌ها به فراتر رفتن از هنجارها و خطوط قرمز و یا استفاده از شکل خاصی از خشونت است. حالا این بار نوبت به مارول رسید که ابرقهرمانان خشن و دَدمنشش را معرفی کنیم. اگر یک نکته مشترک بین همه این قهرمانان باشد این است که هیچ کس نیست که دلش بخواهد با متدها و روش‌های خشن آن‌ها آشنا شود و آن را تجربه کند.

برای آشنایی با خشن ترین قهرمانان دی سی نیز به اینجا بروید. 

 

10- الکترا (Elektra)

قهرمان خشن مارول

الکترا بی شک یکی از خشن‌ترین‌های دنیای مارول است. شاید او در این لیست در این رتبه قرار بگیرد ولی باید توجه داشت که او کنار چه نفراتی قرار گرفته، و یا اینکه چه کسانی میتوانستند جای او را بگیرد، اما درباره الکترا او در درجه اول با خود مفهوم خشونت عجین شده و این باعث شده تا همه او را یک حرفه‌ای قلمداد بکنند، حرفه‌ای که احساسات روی او اثر نخواهد گذاشت. اگر یادتان باشد در سریال دردویل هم یک چنین شمّه‌ای را از او شاهد بودیم. ما باید بدونیم که ریشه این خشم و خشونت درون او از کجا نشئت گرفته؛ به نظر میاد از دیدگاه روان‌شناختی و رفتارشناسی موضع خنثی او در قبال مفهوم قتل و کشتن، سبب شده تا او ابایی از کشتار دشمنانش نداشته باشد.

 

9- مون‌نایت (Moon Knight)

شوالیه ماه

مون‌نایت یقینا نمایانگر تغییر چشمگیر مفهوم خشونت نسبت به سایر قهرمانانی است که به آن‌ها اشاره کردیم. این از ویژگی جهان مارول است که بین قهرمانان خشن و بی‌رحم و قهرمانان عادی خط تمایز وجود دارد. اما مون‌نایت به معنای واقعی کلمه یک ماشین کشتار در لباسی از جنس تاریکی است. برخلاف برخی شخصیت‌ها، مون‌نایت با گذر زمان خشن‌تر شده. در طی سالیان، نویسندگانی آمدند و از اختلال شخصیتی و اسکیزوفرنی مون‌نایت و تعلق او به خدای باستانی مصریان استفاده کردند و در او تعمیق نموده و خشونت‌های شدیدی را از دل این شخصیت‌شناسی بیرون کشیدند. این مسائل باعث شده تا مارک اسپکتور به طور فزاینده‌ای به ناپایداریِ رفتاری دچار شود؛ او ممکن است یک لحظه به فکر ثبات بشریت باشد و لحظه‌ای دیگر ممکنه صورت طرفش رو آش‌ولاش کنه! گویی مون‌نایت یک کارتِ آسِ همیشگی را همراه با خود دارد که در مواقعی خواسته یا ناخواسته آن را رو می‌کند و آن چیزی نیست جز خشونت بی حد و حصر.

 

8- ونوم (Venom)

ونوم

قطعا غافل‌گیرکننده‌ترین عضو این لیست ونوم خواهد بود؛ چرا که شخصیت‌هایی چون ونوم معمولا مشغول کارهای خیاثت‌آمیز هستند و هر از گاهی به‌عنوان یک تفریح مختصر کارهای قهرمانانه ازشون سر میزنه. رو این حساب سوال اصلی اینه که آیا اساسا میشه اون رو یک قهرمان حساب به حساب آورد؟ ما او را بر اساس پاسخ اغماض‌آمیزِ "بله" در این لیست جای میدهیم و به این ترتیب او را یکی از بی‌رحم‌ترینِ نیکی‌های جهان مارول قلمداد می‌کنیم. در مجموع ونوم بیشتر به‌عنوان یک ضد قهرمان شناخته می‌شود، ضد قهرمانی که پایه‌ی همه اعمال قهرمانانه (بهتر است بخوانید مثلا قهرمانانه) او بر پایه خشونت مطلق است طوری که مثلا اگر بخواهد فردی رو از ظلمی یا شرارتی نجات بده، بلایی سر اون فرد شرور میاره که خود شخص مورد ظلم قرار گرفته هم با خودش میگه:" آخِی...اینجوری هم حقش نبود"!

 

7- هالک شگفت‌انگیز (The Incredible Hulk)

هالک شگفت‌انگیز (The Incredible Hulk)

خب همون طور که در جریان هستین، هالک و بروس بنر در واقع مثل دو روی یک سکه می‌مونند که همواره با هم هستند و ما چه در سینما و چه در صفحات رنگارنگ کامیک‌بوک بارها شاهد نزاع درونی بروس و غول سبز رنگ بوده‌ایم و همین مسئله است که میزان خشونت وارده از طرف هالک را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ یعنی اگر بروس بنر و این کشمکش‌های درونی و امتناع‌های بروس از خشونت نبود و در واقع قرار بود ما فقط و فقط با هالک طرف باشیم، شک نکنید که در آن صورت هالک خشونت‌آمیزترین موجود دنیای مارول قلمداد می‌شد. در کل شما باید این رو در نظر بگیرید که در شرایط فعلی امتناع بروس بنر از خشونت تاثیر به‌سزایی در کاهش حوزه خشونت هالک نیز داشته است. لحظاتی در طول کمیک‌های معروف سیاره هالک و جنگ جهانی هالک وجود داشت که به ما نشون داد اگر هالک با هیچ فیلتر اخلاقی(اشاره به تاثیر بروس بنر) مواجه نشود می‌تواند به چه هیولای وحشتناکی تبدیل شود. فی‌نفسه هالک می‌تواند همه چیز را تخریب کند و از بین ببرد و اتفاقا لذت هم می‌برد، او حتی طی نبردش با ولورین او را از وسط دو شقّه کرد و پاهایش را به بالای کوه پرتاب کرد!😥

در مجموع او غولی سبز رنگ است که با سر و صدا کردن و تخریب شناخته می‌شود و به همه توصیه میشه که هرگز اون رو عصبانی نکنند چون اون وقته که سرانجام بدی براشون رقم می‌خوره.

 

6- فول‌کیلر (Foolkiller)

فول‌کیلر (Foolkiller)

فول‌کیلر ( برای آشنایی بیشتر با او این مقاله و این مقاله را بخوانید) شخصیتی است که طی این سال‌ها بارها دچار دگردیسی شخصیتی شده و بین قهرمانی و شرارت در گذر بوده است اما او در حال حاظر یکی از کاردرست‌ترین قاتل‌ها در دنیای مارول است که عادت به کشتن احمق‌ها دارد! خب چالش دقیقا همینه، این که دقیقا فول‌کیلر چه تعریفی از مفهوم حماقت دارد و چه کسانی را احمق می‌داند؟ خب پاسخ کاملا مبهمه و پاسخ دقیقی براش وجود نداره. از اربابان گرفته تا برخی از آشوب‌گران در زمره کسانی قرار می‌گیرند او برچسب احمق بودن رو به اونا اطلاق کرده و خب ترتیبشون رو هم داده. و خب جالب اینه که او دلایل بعضا بی ربطی رو هم برای اینکه چرا بعضی ها رو از دم تیغ رد می‌کنه بیان می‌کنه. مسئله قابل توجه اینه که فول‌کیلر لذت واقعی رو از نفس عمل قتل و کشتن می‌بره. حتی این هم نیست که خیلی کلیشه‌ای‌گونه او کشتن را وسیله‌ای برای هدف خود بداند(برخلاف میدنایتر)، بلکه او کشتن را نوعی هنر تلقی می‌کند و آن را برای خودش دوست دارد! و سعی میکند در انجام هر چه بهتر این هنر(قتل)، امضای خاص خود را داشته باشد. اما فول‌کیلر همیشه از اصلاح و به قول معروف از سرِ عقل اوردن شرورها هم لذت می‌بره ولی خب خیلی حوصله هم نداره و اگر تلاشش برای سر عقل اوردن اون شرورِ به خصوص نتیجه نده، خب فول‌کیلر اون رو احمق تلقی میکنه و خب بعدش... مشخصا اون رو می‌کشه!

 

5- بِلید (Blade)

بِلید (Blade)

به عنوان یک امر طبیعی اگر فردی یک شمشیر کت‌و‌کلفت را با خود حمل کند، در واقع می‌خواهد که به همه نشون بدهد که احتمال بروز خشونت خیلی بالاست. در کمیک‌ها نیز وقتی شخصیتی از شمشیر استفاده کند یعنی خود را وارد یک مسیر بسیار مخرب کرده است. بلید به عنوان یک نیمه انسان_نیمه خون‌آشام درسته که عمدتا خون‌آشام‌ها را از دم تیغش می‌گذراند اما این کار را با چنان خشونتی انجام می‌دهد که حتی گاها ممکنه دلتون برای خون‌آشام‌ها هم بسوزه!

به هر حال بلید در دنیای مارول بی‌نظیر است چرا که نویسندگان برای استفاده و به تصویر کشیدن خشونت او دست بازی دارند چون که میدانند کسی نیست که دلش برای یک مشت خون‌آشام بسوزه. بلید اعتقاد داره که در کشتن و از بین بردن خون‌آشام‌ها نباید هیچ‌گونه رحم و مروتی پیشه کرد. این شدت و خشونت او در قبال محافظت از انسان‌ها در برابر خون‌آشام‌ها او را به یک محافظ خیلی ویژه برای انسان‌ها در دنیای مارول بدل کرده. حال باید دید ماهرشالا علیِ اسکار گرفته چگونه نقش این شخصیت محبوب را ایفا خواهد کرد.

 

4- گوست رایدر (Ghost Rider)

 گوست رایدر (Ghost Rider)

ببینید حتی با وجود گندی که جناب نیکلاس کیج بر شکل‌گیری حافظه سینمایی شخصیت گوست رایدر بر اذهان مخاطبین گذاشت، اما هنوز هم او شخصیتی است که به واسطه گذشته تیره و خشن خود جایگاه منحصر به فردی در بین هواداران دارد. حتی هنگامی که شایعه شد تا او در سریال مامورین شیلد حضور خواهد داشت، به تماشاچیان اطمینان داده شد که او شخصیتی بی‌رحم و خشن، مطابق با منابع اقتباسش، خواهد بود که این به اهمیت شاخصه خشونت نزد هواداران اشاره دارد.

قبل از این ما ونوم رو با روحیه انتقام‌جو و خشنش توصیف کردیم ولی الآن باید گفت که این ویژگی‌ها دقیقا شامل حال گوست رایدر هم می‌شه. در طول سالیان، شخصیت‌های مختلفی در قالب گوست رایدر قرار گرفتند که هر کسی که بوده‌اند از آتش‌زدن روح دشمنانشون و یا ضرب و شتم شدید آن‌ها با قل و زنجیرشون ابایی نداشتند. در هر حال گوست رایدر یکی از قوی‌ترین و بی‌رحم‌ترین و خشن‌ترین شخصیت‌های دنیای مارول است.

 

3- وُلورین (Wolverine)

ولورین هالک را میکشد

ولورین شخصیتی است که از همان بدو خلقتش با خشونت و رنج عجین شده. او همواره بین دو جبهه مثبت و منفی و روشن و تاریک وجودش در تکاپو بوده ولی اصل خشونت، چیزیه که او بلا استثنا همراه خودش داره و داشته. از طرز بیرون اومدن چنگال‌های آدامانتیومی‌اش گرفته تا ظاهر و خلق گرگ‌وارش، همه و همه مبیّن ذات خشن او هستند. با این‌که او در گروه مردان ایکس به آرامشی نسبی در مقاطعی دست یافت ولی خب او در شرایطی حتی در طول عملیات‌ها و تجربیاتی که در کنار تیم ایکس‌من داشته هم همواره فرصت‌هایش را برای بروز تمام عیار خشونتش غنیمت می‌شمرده.

 

2- ددپول (Deadpool)

 ددپول (Deadpool)

ددپول و ولورین تقریبا توانایی‌ها و برخورد مشابهی را در قبال دشمنانشون اتخاذ می‌کنن. اما چیزی که این دو را از هم جدا می‌کند این است که ددپول اساسا شیفته‌ی خشونت است. زندگی با ددپول مهربون نبوده و اون رو به اینجا رسونده که به این نتیجه برسه که تنها راه برخورد با مسائل خشونت مطلق و تبدیل شدن به یک قاتل تمام عیار است. او از اعمال خود لذت می‌برد و همچنین او بیشتر به عنوان یک ضد قهرمان شناخته میشود تا قهرمان ولی خب در مجموع این قاتل وراج، هم روی مخ دشمنانش میره و هم به وقتش اون‌ها رو سلاخی میکنه و با این تفاسیر اون در جایگاهی بالاتر از ولورین تو لیست ما قرار میگیره.

 

1- پانیشر (Punisher)

 پانیشر (Punisher)

پانیشر شخصیتی است که ابهتش با تعداد گلوله‌هایش تعریف می‌شه. بالاخره داریم در مورد فردی حرف میزنیم که سابقه کشتن عالم مارول رو در کارنامه خود داره. او در ابتدا به‌عنوان یک ضد قهرمان به تصویر کشیده شد ولی رفته رفته به قدری خشونتش افزایش یافت که حضورش در فیلم‌های درجه بزرگ‌سال نیز شوخی به نظر می‌رسید. با تکامل شخصیتی‌اش، فرانک به سطح جدیدی از خشونت روی آورد و دیگه تلاش نمی‌کرد تا اقدامات و خشونت‌هاش رو توجیه کنه بلکه تنها حضور جبه‌ی شر و افراد شرور برای او کافی بود. او به نام از بین بردن شر دست به خشونت‌های غیرقابل وصفی زده، از در آوردن چشم دشمنانش با دست گرفته تا کشتن بیش از ۴۸۰۰۰ نفر باعث شده تا بشود با اغماض به او لقب یک ابرقهرمان خشن و بی‌رحم را داد و تقریبا غیر ممکن است که بشود خشونتی بیشتر را برایش متصور شد.

 

شما چه نظری دارید؟ به نظرتون چه قهرمانانی جاشون در لیست خالیه؟ تو کامنتا باهامون در میون بذارید...

 

محمدعلی رضائی‌هنجنی

(MoAli)

All rights reserved © Spidey.ir 2019

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

معرفی خشن ترین قهرمانان دی سی 

15 شخصیت برتر کمیک های ترسناک مارول

15 ابرقهرمان عوضی دنیای کمیک!

خفن ترین لحظات پانیشر در دنیای کمیک

10 تا از برترین، خشن ترین، عجیب ترین و باحال ترین مبارزات ونوم!

20 ضد قهرمان (ANTI-HERO) برتر در دنیای کمیک بوک

10 قهرمانی که از ولورین (WOLVERINE) تقلید کرده اند

10 شخصیت برتر دنیای کمیک که نمیمیرند!

15 شخصیت برتر دنیای کمیک که اولش فقط یک شوخی بودند!

20 حقیقتی که باید درباره هالک (بروس بنر) بدانید

15 شخصیت کمیک بوکی که از پانیشر (PUNISHER) تقلید کرده اند

10 شخصیت خبیث مارول که از جوکر خفن تر هستند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AZIZ
#1 AZIZ 1398-09-23 12:40
مقاله عالی و جالبی بود تشکر
نقل قول کردن
hm
#2 hm 1398-09-23 14:54
با سلام
مقاله بسیار خوبی بود
و واقعا پانیشر خشن ترین قهرمان در دنیای ماروله
نقل قول کردن
the Batman
#3 the Batman 1398-09-23 15:43
عالی بود. به نظرم در مقایسه با اون مقاله خشن های دی سی که قبلا کار کرده بودید مارول شخصیت های خشن معروف تر و باحال تری داره
نقل قول کردن
moali
#4 moali 1398-09-23 22:52
#۱، #۲، #۳:
مرسی از الطاف همه دوستان، امیدوارم براتون مفید واقع شده باشه.


نکته اینه که همون طور که در مقاله قبل توجه کردین اکثر قهرمانان مذکور دی‌سی، در حال حاضر جزو کاراکترهای درجه دوم کمیک‌ها شناخته می‌شن، ولی خب مارول به هیچ وجه این طور نیست، کما اینکه میبینیم تقریبا همه کاراکترهای این مقاله نه تنها در کمیک ماجراهایی بس جور و واجور دارن بلکه با اقتباسهای درست و درمون سینمایی یا تلویزیونیشون هم سبب هر چه بیشتر شناخته شدنشون شده.
نقل قول کردن
hassan91
#5 hassan91 1398-09-24 02:26
جالبه که تمامی شخصیتها شناخته شده هستن. البته به غیر از foolkiller.

راستش من خودم یه لیستی از ابرقهرمانا رو هم میگم که به نسبت خشن هستن ولی خوب یا سابقشون کمتره یا اینکه به شکل روتین خشن نیستن :-* :-*

مرد عنکبوتی برتر: خوب ایشون گاهی وقتا از کشتن استقبال میکرد.

اسکارلت ویچ: گاهی وقتا کارایی کرده که خبیثا جلوش گفتن زکی :-|

کیبل:‌ فکر کنم سابقه کشتن داره.

درکس نابودگر:‌ اون نگاه محجوبش تو فیلم اول محافظین کهکشان منو کشته :lol: البته سابقه کشتن ثانوس رو هم تو کارنامه داره
نقل قول کردن
Infinity
#6 Infinity 1398-09-24 05:00
اقای رضائی بی نظیر بود
بعد از اون نسخه دی سی این مقاله منتظر ورژن مارولی بودم که اومد و...عالی شد
و همونطورم که گفته بودم پانیشر باید اول میشد :lol: بنظرم باید مارول برای درجه سنیRفیلم رو بسازه هرچند این درجه هم کم میاره برای این قهرمان مهربون :D
مارول همینه دیگه
کاراکتر های درجه یک‌ش اینجوری خشنن ولی خیلیا عاشقشونن ولی دی سی درجه2،3هم خشن باشن شاید چندتا طرفدار داشته باشن :D
نسبت به اون رفیقی که گفت اسکارلت ویچ و اسپایدی برتر باید بگم اسکارلت ویچ زیادی کارای خشن نکرده و تمایل اسپایدرمن برتر برای کشتن بعضی وقتا مثل وارثان بنظرم خوب بود ولی در حد لیست نیس که اینجا نفر اخر الکتراس چه برسه به مردعنکبوتی برتر...کیبل هم سابقه کشتن داره تقریبا بیشتر قهرمانا سابقه کشتن دارن ولی اینا خیلی ابهت نشون دادن از خودشون
درکس هم بنظرم میتونست تو لیست باشه راست میگی ولی بنظرم در اندازه مقاله نبود
به هرحال هرکی که لازم بود تو لیست باشه رو مستر رضائی گفتن و دمشون گرم 8)
نقل قول کردن
moali
#7 moali 1398-09-24 09:33
به نقل از hassan91:
جالبه که تمامی شخصیتها شناخته شده هستن. البته به غیر از foolkiller.

راستش من خودم یه لیستی از ابرقهرمانا رو هم میگم که به نسبت خشن هستن ولی خوب یا سابقشون کمتره یا اینکه به شکل روتین خشن نیستن :-* :-*

مرد عنکبوتی برتر: خوب ایشون گاهی وقتا از کشتن استقبال میکرد.

اسکارلت ویچ: گاهی وقتا کارایی کرده که خبیثا جلوش گفتن زکی :-|

کیبل:‌ فکر کنم سابقه کشتن داره.

درکس نابودگر:‌ اون نگاه محجوبش تو فیلم اول محافظین کهکشان منو کشته :lol: البته سابقه کشتن ثانوس رو هم تو کارنامه داره


در مورد شخصیت‌هایی که گفتی باید به یک نکته مهم توجه کنی؛ همه کاراکترهایی که در این لیست حضور دارن به خاطر این حضور ندارن که کارهای خشنی انجام دادن، بلکه این جا هستن چون خشونت جزوی از روتین روزمرشونو و منطقِ عملیشون مبتنی بر خشونت مطلقه؛ مثلا شما ولورین یا پانیشر یا ددپول یا فول کیلر یا... رو در حال لطافت و نرمش با دشمنانشون هیچ وقت نمی‌بینین که هیچ، بلکه کار به جایی میرسه که حتی بعضا ممکنه دلتونم برا دشمناشون بسوزه.
خلاصه این که شخصیت‌هایی که گفتین شاید خشونت‌هایی قابل توجه رو تو کارنامه خودشون داشته باشند، ولی هرگز خشونت مثل شخصیت‌های مذکور، به جزیی جدایی ناپذیر از وجودشون تبدیل نشده...
نقل قول کردن
Infinity
#8 Infinity 1398-09-24 15:37
به نقل از moali:
به نقل از hassan91:
جالبه که تمامی شخصیتها شناخته شده هستن. البته به غیر از foolkiller.

راستش من خودم یه لیستی از ابرقهرمانا رو هم میگم که به نسبت خشن هستن ولی خوب یا سابقشون کمتره یا اینکه به شکل روتین خشن نیستن :-* :-*

مرد عنکبوتی برتر: خوب ایشون گاهی وقتا از کشتن استقبال میکرد.

اسکارلت ویچ: گاهی وقتا کارایی کرده که خبیثا جلوش گفتن زکی :-|

کیبل:‌ فکر کنم سابقه کشتن داره.

درکس نابودگر:‌ اون نگاه محجوبش تو فیلم اول محافظین کهکشان منو کشته :lol: البته سابقه کشتن ثانوس رو هم تو کارنامه داره


در مورد شخصیت‌هایی که گفتی باید به یک نکته مهم توجه کنی؛ همه کاراکترهایی که در این لیست حضور دارن به خاطر این حضور ندارن که کارهای خشنی انجام دادن، بلکه این جا هستن چون خشونت جزوی از روتین روزمرشونو و منطقِ عملیشون مبتنی بر خشونت مطلقه؛ مثلا شما ولورین یا پانیشر یا ددپول یا فول کیلر یا... رو در حال لطافت و نرمش با دشمنانشون هیچ وقت نمی‌بینین که هیچ، بلکه کار به جایی میرسه که حتی بعضا ممکنه دلتونم برا دشمناشون بسوزه.
خلاصه این که شخصیت‌هایی که گفتین شاید خشونت‌هایی قابل توجه رو تو کارنامه خودشون داشته باشند، ولی هرگز خشونت مثل شخصیت‌های مذکور، به جزیی جدایی ناپذیر از وجودشون تبدیل نشده...

دلیل قانع کننده ایه منم موافقم باهاتون
مثلا ددپول و پانیشر و...مدل ابرقهرمانیشونه یعنی پتانسیلشون خشنه و همینه که جذاب میشن
ولی مثلا کسی مثل اسکارلت ویچ شاید در بعضی مواقع خشن بشه ولی همیشه کارهایی که میکنه خشن نیس
نقل قول کردن
Man Without Fear
#9 Man Without Fear 1398-09-30 15:08
مقاله واقعا خوبی بود فکر میکنم موربیوس هم میتونست باشه چون جدیدا یه جور ضد قهرمان شده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45