شماره 4 از سری جدید کمیک بوک های "اسپایدرمن شگفت انگیز"/ THE AMAZING SPIDER-MAN ترجمه شد + لینک دانلود

شماره-4-از-سری-جدید-کمیک-بوک-های-اسپایدرمن-شگفت-انگیز-the-amazing-spider-man-ترجمه-شد-لینک-دانلود-898

در این شماره شاهد یکی از بهترین و خشن ترین مبارزات مردعنکبوتی باشید که ما را به یاد مبارزه معرکه در راهرو در فصل اول سریال "بی باک" میندازه!

شش ماه پیش، پیتر پارکر عملی انجام داده، و حالا او باید با عواقب کارهایش روبرو شود. بدهی‌هایش افزایش پیدا کرده‌اند، تمام پل‌های پشت سرش به سمت بیشتر دوستانش را خراب کرده، به اعتماد زن عمو می ا‌ش خیانت کرده، و ام جی از او قطع امید کرده.

از سوی دیگر توم‌استون در حال جنگ با رُز است. او بعد از این که مردعنکبوتی را ربود و تا سر حد مرگ او را زد، نقشه‌اش برای ارتکاب کشتار و انداختن تقصیر گردن رُز و گروه‌ش را برای او فاش کرد. در این حین، توم‌استون به دست راستش، خرگوش سفید، دستور داد سردبیر و مدیر دیلی بیوگل، رابی رابرتسون، را برای گرفتن انتقام شخصی‌ش بدزدد. چرا؟ احتمالا ارتباطی به نامزدی اخیر پسر رابی، رندی، و دختر توم‌استون، جَنیس، دارد!

  

The Amazing Spider-Man #4 (#898 Legacy)

کمیک The Amazing Spider-Man #4 2022

مترجم: سبحان حیدری

ادیتور و گرافیست: سیدعلی زرگرمرادی

برگردان کاور: احمد فقیه

ناظر کیفی: مهدی ترابی مهربانی

لینک دانلود مستقیم (ترین بیت)

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودبوی)

 

نظر شما درباره این داستان چیست؟ 

برای خواندن دیگر كمیك هایی كه در سایت ترجمه كرده ایم اینجا را كلیك كنید.

 

مطالب مرتبط:

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

10 حقیقت مهمی که باید درباره «توم اِستون» (TOMBSTONE) بدانید

سری جدید کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز به نویسندگی زب ولز و طراحی جان رومیتا جونیور منتشر میشود!

اسپایدرمن صاحب لباسی گابلینی می‌شود!

سری کمیک های اسپایدرمن شگفت انگیز (THE AMAZING SPIDER-MAN) با ترجمه فارسی

معرفی شخصیت: ارباب جنایت (CRIME MASTER)

خبر داغ! دشمن جدید و خفن اسپایدرمن در شماره 900 کمیک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" معرفی شد!

10 حقیقت مهمی که باید درباره «بیتل» (BEETLE) بدانید

بزرگان تاریخ كمیك های اسپایدرمن: جان رومیتا جونیور

سری جدید AMAZING SPIDER-MAN : آیا مارول قصد تکرار «گناهان گذشته» را دارد؟!

آیا مرد عنکبوتی تا به حال کسی را کشته است؟

10 حقیقت مهمی که باید درباره شخصیت «ریچارد فیسک» ملقب به «رُز» (ROSE) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره «کله چکشی» (HAMMERHEAD) بدانید

10 حقیقتی که فقط طرفداران کمیک بوک راجع به «مری جین واتسون» (MARY JANE WATSON) می دانند

10 دشمن مونث برتر مرد عنکبوتی (SPIDER-MAN: 10 BEST FEMALE VILLAINS)

معرفی شخصیت های مكمل (SUPPORTING CHARACTERS) كمیك های مرد عنكبوتی – قسمت سوم

10 دشمن برتر مرد عنکبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Agent bishop
#1 Agent bishop 1401-05-04 14:41
این شماره عالی بود . این شماره به تنهایی می‌تونه جایگاه توم استون رو پیش کمیک فن ها چند لول ببره بالا ‌‌‌‌‌‌و واقعا باید گفت باریکلا به این نویسنده .
نویسنده با زیرکی همون اول داستان با کار نکردن حس عنکبوتی میخواست به ما بگه یک جای کار میلنگه ولی با آوردن کریم باعث شد شوک ته داستان تاثیرش ده برابر بیشتر تا اینکه طبق معمول مردعنکبوتی راه فراری برای خودش پیدا کنه . همچنین مبارزه مردعنکبوتی با گانگستر ها خیلی خوشم اومد مخصوصا اون لحظه ای که گفت خبر بد بچه ها دیگه مایع تارساز ندارم ( انصافا این لحظه خیلی خفن بود )
طراحی هم عالی بود مخصوصا در لحظاتی که مردعنکبوتی تو تاریکی استتار میکرد و فقط قسمت قرمز لباسش معلوم بود .
دم تیم اسپایدی بابت ترجمه و ادیت این کمیک گرم قشنگ این شماره روزم رو ساخت .
نقل قول کردن
Wayne
#2 Wayne 1401-05-04 15:54
ممنون بابت ترجمه این شماره
تو این شماره واقعا همگی رکب خوردیم! عجب نابغه ایه این توم استون. حتی روح پیترم خبردار نشد که قضیه از چه قراره! :eek:
و در این شماره شاهد بازگشت گربه سیاه هم بودیم و گویا قراره نقش پررنگی تو شماره های بعد داشته باشه . امیدوارم از پتانسیل بالاش خوب استفاده بشه.
من که از همین الان منتظر شماره بعدیم
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#3 AM SM BM SM 1401-05-04 19:34
سلام
ممنون بابت ترجمه و ادیت این کمیک.
نقد و بررسی شمارهٔ چهارم از سری جدید کمیک های "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" (The Amazing Spider-Man شمارهٔ ۸۹۸ لگاسی).
خطر اسپویل!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بسم الله الرحمن الرحیم
داستان، اتفاقات و شخصیت پردازی:
چه میکنه این زب ولز! یعنی هرچی قبل از شروع این سری دربارش شک داشتیم، زب ولز توی این چهار شماره تونست با داستانگویی غیرقابل پیشبینی و مهیج و مرموز شکمون رو کمرنگ و کمرنگ تر کنه. موضوع این نیست که این داستان لزوما بهترین چیز ممکنه، بلکه زب ولز تونسته بعد از دورهٔ بیاند و اتفاقات قبل از اون، با جنگ های خیابونی و خلافکاری باز هم تنوع رو به داستان های اسپایدرمن برگردونه و در کنارش کمیک مهیج و خواندنی خودش رو هم بنویسه. افتتاحیهٔ این کمیک بر اتفاقات عجیب و غریبی که برای مری جین در این چند ماه رخ داده تاکید میکنه. بعضی داستان های مرموز هستند که احتمالات زیادی برای بحث بین مخاطبان دارند. یعنی درواقع راه هایی برای نفوذ به هستهٔ اصلی میدن؛ حالا ممکنه قضیهٔ اصلی هیچ کدوم از اون احتمالات نباشند اما بازهم حداقل کاری میکنند که هواداران مدتی دربارهٔ اصل قضیه بحث کنند. اما بعضی از داستان ها مثل این هستند که حتی همون احتمالات رو هم از طرفداران دریغ میکنند. یعنی واقعا در این لحظه برای بچه های مری جین باید دست به دامن دیوانه وارترین ایده ها مثل "دنیاهای موازی" یا "این یارو مری جین واقعی نیست" بشیم. با حضور بلک کت در ادامهٔ داستان باید ببینیم که اون با دیدن پیتر چه واکنشی نشون خواهد داد. جایی که پیتر افراد توم استون رو یکی یکی برای رسیدن به خودش (که در آخر معلوم میشه درواقع رُز اونجا بود) پشت سر میذاره خیلی جذاب و جالب بود. پیچش پایانی که هم خیلی خیلی جذاب و شوکه کننده بود. فکرش رو بکنید، پیتر پارکری که میخواد توم استون رو شکست بده درواقع کارش رو خیلی خوب براش انجام میده. یک پایان بندی که هم از لحاظ پلات و داستان خیلی هوشمندانه بود و هم از لحاظ شخصیتی برای پیتر مشکل ساز خواهد بود. اما حالا میخوام دربارهٔ دلیل اصلی موفقیت این کمیک رو بگم: کریم! بله کریم که شاید در ظاهر کم اهمیت ترین نکتهٔ این کمیک هست درواقع دلیل اصلی موفقیت این شماره هست. بعد از اینکه کریم بازهم جومونگ رو از یک موقعیت خطرناک نجات میده برام واقعا عجیب و بد بود که نویسنده ای در این سطح از یک ترفند نخ نما شده دوبار استفاده کرد. وقتی که دیدم کریم کنار همون کسی که کتکش زد وایساده برام خیلی عجیب بود و فکرکردم که شاید این یه چیزی باشه که از دست زب ولز در رفته باشه. اما با دیدن پایان بندی کمیک که معلوم میشه همهٔ اینا نقشهٔ توم استون بودند به استفادهٔ هوشمندانهٔ ولز از کریم پی بردم. درواقع با این موضوع هم نجات یافتن پیتر یک چیز الکی و کلیشه ای احساس نمیشه و معلوم میشه که نقشهٔ اصلی توم استون بوده هم اینکه استفاده از کریم بسیار هوشمندانه تر میشه. جایی که خط های داستانی پیتر و رندی به صورت موازی باهم روایت میشه و جلو میره، تنش بسیار جذابی داره که وقتی با پایان بندی غیرکلیشه ای داستان همراه میشه، تاثیر بیشتری هم میذاره. تا الان که توی این چهار شماره ولز اصلا ناامیدمون نکرد و باید همین فرمون رو بگیره و همینطوری بره جلو.

طراحی:
دیگه بعد از سه شمارهٔ قبلی و دیدن هنرنمایی های تازهٔ جان رومیتا جونیور، واکنشمون قبل از خوندن کمیک از "ببینم این دفعه چی میشه" به "برم ببینم این دفعه جان رومیتا جونیور کارش رو چقدر خوب انجام داده" تغییر پیدا کرده. دیگه با نگرانی و احتیاط برای طراحی سمت خوندن این کمیک ها نمیایم(یا حداقل نمیام) بلکه میایم تا از خوندن یک کمیک دیگه با طراحی های زیبای جان رومیتا جونیور لذت ببریم. این حرف ها به معنی تعریف افراطی از طراحی های جان رومیتا جونیور نیست و موضوع این نیست که من عاشق طراحی های اون شدم. درواقع شاید سبک جان رومیتا جونیور چندان موردعلاقهٔ من نباشه (با اینکه به هیچ وجه به مرحلهٔ آزاردهنده شدن نزدیک هم نمیشه) اما اینجا بحث سلیقهٔ شخصی نیست و به نظرم هم رومیتا تونسته مسائل فنی طراحی رو خیلی خوب به کار ببنده هم اینکه سبک عجیب و منحصر به فرد خودش رو هم در اینجا به بهترین شکل ممکن اجرا کنه. و اینکه واقعا رومیتا در کشیدن شخصیت ها هم وسواس خوبی به خرج میده. به خصوص برای اسپایدرمن و توم استون که شکل ترسناک و جالبی در این سری به خودش گرفته. البته راستش رو بخواید به نظرم خیلی بهتر میشد که رومیتا جونیور (یا زب ولز) بخش بیشتری رو به اکشن های این کمیک اختصاص میداد تا اکشن های بیشتر و بهتری رو میدیدیم. این رو به خاطر این میگم که رومیتا جونیور در همون تقریبا دو صفحه ای که به اکشن ها اختصاص داده نشون داده که در خلق نماهای زیبا کاربلده و صحنه هایی مثل کتک هایی که اسپایدی به خلافکارها میزنه و جایی که اون از شلیک های محافظان رُز جاخالی میده بسیار خوب هستند و بهتر بود که صحنه های اکشن بیشتری خلق میشدند تا توی این زمینه هم بتونیم رومیتا جونیور رو بهتر قضاوت کنیم. فقط به نظرم بهتره که رومیتا جونیور از حاشیهٔ امنش بیشتر بیرون بیاد و سعی کنه اندک نقاط ضعف طراحی هاش رو هم بهبود ببخشه. مثل لی اوت ها که البته بدون صحنه های درخشان هم نیستند (همون کتک زدن های اسپایدی که بهش اشاره کردم) ولی در کل باید رومیتا جونیور سعی کنه نقاط ضعفش رو درست کنه تا طراحی هاش از دام یکنواخت شدن بپرهیزه و به چیزهای شگفت انگیز تری تبدیل بشه.

ترجمه و ادیت:
خوندن کمیک های جدید اسپایدرمن با ترجمه و ادیت به این خوبی خیلی لذت بخشه و به شخصه در این شماره هم مشکلی در ترجمه و ادیت ندیدم.
خسته نباشید.

با تشکر.
نقل قول کردن
john constantine
#4 john constantine 1401-05-04 20:59
حقیقتا با این شماره کیف کردم واقعا انتضار اینو نداشتم توم استون از رابی بگذره بخاطر دخترش برای همین مطمئن بودم قراره دخل رابی رو بیاره اما ...
ممنون بابت ترجمه و ادیت :lol:
نقل قول کردن
omid23
#5 omid23 1401-05-04 21:11
سلام ممنون بابت ترجمه و ادیت این کمیک
عجب داستانی رو داره روایت می کنه زب ولز! مخصوصا صفحات پایانی منو خیلی غافلگیر کرد چون واقعا تا صفحات آخر متوجه نقشه توم استون نشدم.
توی این کمیک طراحی های جان رومیتا جونیور هم خوب بود.
ممنون از آقای زرگرمرادی و حیدری و فقیه بابت ترجمه و ادیت این کمیک.
نقل قول کردن
امیر محمد گلکار
#6 امیر محمد گلکار 1401-05-04 22:06
توم استون نشون داد توی این شماره برخلاف ظارهش آدم خیلی باهوشیه و فقط از زورش استفاده نمیکنه!
ممنون بابت ترجمه و ادیت این کمیک
نقل قول کردن
Re_za
#7 Re_za 1401-05-06 22:05
این سری بهترین کمیک جهانه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

 

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

14

18

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

38

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

30

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

008

009

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

48

37