رتبه بندی قویترین جادوگران در کمیک های مارول

رتبه بندی قویترین جادوگران در کمیک های مارول 10 جادوگر قدرتمند بهترین

در این مقاله میخواهیم به معرفی و رتبه بندی شخصیت های دنیای مارول بپردازیم که با جادو سر و کار دارند.

مقدمه: جادو بخش بزرگی از جهان مارول است و در کنار علم و قدرت کیهانی به عنوان یکی از سه منبع توانایی های ابر قدرت به شمار میرود . بسیاری از شخصیت ها میتوانند از جادو به عنوان منبع نیرو های خود استفاده کنند و آن را برای شر یا در مقابل شر به کار ببرند . جادو ماهیتی عجیب و مرموز دارد و به همین دلیل تنها افراد محدودی پیامد های آن را درک میکنند .

جادوگران متعددی در جهان مارول وجود دارند که واقعا قدرتمند محسوب میشوند و این فقط به خاطر قدرت جادویی آنها نیست و به پتانسیل انها به عنوان یک جادوگر برمیگردد . عملا هیچ کاری وجود ندارد که این شخصیت ها نتوانند به سرانجام برسانند و این به خودی خود ترسناک است .

 

10 - هل استورم (او میتواند جادوی جهنم را کنترل کند)

هل استورم

پسر شیطان بودن برچسپ بزرگی برای بد بودن است ولی دیمین هل استورم همیشه سعی کرده تا کار درست را انجام دهد . او از قدرت اهریمنی و مادری انسانی متولد شد اما خیلی زود متوجه شد طبیعت اهریمنی پدرش چیزی نیست که مورد استقبال قرار بگیرد و باید آن را رد کند . بنابراین تصمیم گرفت از توانایی های جادویی و ذاتی خود برای تبدیل شدن به یک ابر قهرمان استفاده کند .

او میتواند قدرت جهنم را دستکاری کند تا به سطحی عظیم از جادو دست یابد سطحی که بسیاری از شخصیت های مارول نمیتوانند به رسیدن به آن حتی امیدوار باشند . او دانش انجام هزاران طلسم و افسون را دارد و با استفاده از روح آتش ( SOUL FIRE ) میتواند مستقیما روی نیروی زندگی فرد اثر بگذارد . مهارت های دستکاری و شکل دادن او به انرژی نزدیک به بالاترین سطح در نوع خود است و او را به یک جادوگر ذاتی با قدرتی باور نکردنی تبدیل می کند .

 

9- لوکی (استاد جادوگری و متخصص در ایجاد توهم)

لوکی

اگر چه لوکی در آزگارد بزرگ شده ولی در حقیقت از نسل غول های یخی یوتنهایم هست و تا قبل از اینکه پدر و مادر واقعی خود را بشناسد به خاندان خود وفادار ماند . هنگامی که به حقیقت پی برد به شدت خشمگین شد , ازگارد را انکار کرد , به ثور خیانت کرد و به یکی از خطرناک ترین ابر شرور ها تبدیل شد .

لوکی به معنای واقعی یک حیله گر است و از جادوهای قدرتمند خود برای ایجاد آن استفاده میکند . او استاد توهم , جادو , تلکنزیس , دست کاری ذهن و انرژی است . به عنوان جادوگر افراد کمی توان برابری با استعداد های او را دارند و قدرت ِ فوق العاده ذاتی و دوام بدنی بالای او به او در جنگ کمک میکند .

 

8- کابوس (در قلمرو خودش مطلق است)

کابوس دکتر استرنج

کابوس موجودی خدا مانند است که در قلمرو خود معروف به قلمرو کابوس که در بعد رویا واقع است متولد شد . او از آوردن قربانیان به قلمرو خود لذت می برد و با ترس آنها سر و کار دارد . او یک جهنم روانی برای آنها ایجاد میکند تا آنها را تحت فشار قرار دهد.

کابوس اولین دشمن دکتر استرنجه چون در اولین کمیک دکتر استرنج دیده شد (شماره 110 کمیک Strange Tales که جولای 1963 منتشر شد و ما این کمیک را اینجا ترجمه کرده ایم). او واقعا در قلمرو خودش قدرتمنده و فقط در بخش خنثی رویاهای ما میشه شکستش داد. اگر دکتر استرنج حواسش بهش نباشه این قابلیت رو داره تا ترس و نفوذ خودش را در سرتاسر جهان پخش کنه. کابوس بارها و بارها با دکتر استرنج جنگیده ولی با شخصیت های دیگر مارول مثل Brother Voodoo، گوست رایدر ، هالک و ... هم روبرو شده و این نشون میده که دشمن کل دنیای ماروله.

 

7- بارون موردو (از تعالیم و آموزش های انشنت وان برای تسخیر زندگی یک شیطان استفاده کرد)

 بارون موردو (از تعالیم و آموزش های انشنت وان برای تسخیر زندگی یک شیطان استفاده کرد)

این جادوگر کار خود را به عنوان یکی از بهترین شاگرد های انشنت وان آغاز کرد اما خیلی زود از تمرین و آموزش های خود نا امید شد و هدفش برکناری استاد خود و تصاحب قدرت شد . استیفن استرنج از نقشه او مطلع شد و موردو از طلسم های عرفانی خود برای جلوگیری از مطلع شدن انشنت وان توسط استرنج استفاده کرد ولی در حقیقت خود انشنت وان از نقشه او آگاهی داشت و برای آن آماده بود . انشنت وان خوشحال بود که استرنج حاظر است با فداکاری خود او را از حمله قریب الوقوع موردو آگاه کند و او را بیش از موردو مورد توجه خود قرار داد . موردو به یک ابر شرور با قدرت های عرفانی تبدیل شد و حتی برای مدتی به دشمنی با استرنج پرداخت .

 

6- اگاتا هارکنس (به یکی از قویترین جادوگران جهان تبدیل شد)

اگاتا هارکنس

اگاتا هارکنس زنی که از نسلی باستانی و تجربه ای بی نظیر بود توانست به جادوگری فوق العاده قدرتمند تبدیل شود و از منبع عظیم جادوی کیهانی برای نیاز های خود استفاده کند . تله پورت , دستکاری اختری , تله پاتی , توهم تنها کمی از مهارت های او در جادوگری است . اگر چه به نظر می رسد او به دلیل توانایی های جادویی کلی اش فقط یک جادوگر عمومی است اما حقیقت بسیار متفاوت است . او میتواند انرژی های درون و برون بعدی را برای اهداف مختلف تغییر دهد .

 

5- انشنت وان (قرن ها را برای تسلط بر هنر های عرفانی گذرانده است)

انشنت وان

انشنت وان در واقع انسانی به نام یائو ( YAO) است که به درجه جادویی لازم برای پیوستن به گروهی به همین نام رسیده است . به دلیل پایین بودن سرعت پیر شدن او و مهارت در هنر های عرفانی این نام را به او داده اند . او قرن ها به یادگیری جادو پرداخت تا اینکه سرانجام به درجه روشنگری و قدرت واقعی رسید . او  به استرنج آموزش داد که جایگزین او به عنوان جادوگر اعظم شود . او هر آنچه را میدانست به شاگرد تازه کار خود آموزش داد و امیدوار بود که دکتر استرنج روزی به چیزی فراتر تبدیل شود . وی بیشتر به داشتن چشم اگاماتو شهرت داشت که بعدا مسئولیت نگهداری آن به دکتر استرنج محول شد .

 

4- دکتر دووم (ذهنی با استعداد که از جادو به عنوان علمی مجزا استفاده میکند)

دکتر دووم در بین انسان ها نادر است . جاه طلبی مطلق و هوش عالی او به او این امکان را داده است که از نظر توانایی ذهنی از بیشتر انسان ها پیشی بگیرد. همه ی اینها او را به یکی از خطرناک ترین ابر شرور ها در کل جهان مارول تبدیل کرده است . اگر چه دووم در درجه اول یک دانشمند به حساب می اید اما بر هنر های جادویی نیز تسلط دارد و یک جادوگر درجه یک محسوب می شود . او جادو را صرفا یک مسئله علمی دیگر می داند که باید حل شود و به پاسخ ان برسد . توانایی بالای او در یادگیری و سازگاری با شرایط به او این امکان را داده است که از محدودیت های بعد فانی خود فرا تر رفته و از برترین جادوگران جهان به حساب بیاید .

 

3- دورمامو (با تسلط جادویی مطلق ابعاد خودش را فتح کرد)

  دورمامو (با تسلط جادویی مطلق ابعاد خودش را فتح کرد)

دورمامو سال ها پیش با دادن شکل جسمانی به خودش بعد خود را فتح کرد و در نتیجه قدرت خودش را افزایش داد . او در سنین کم قبل از اینکه اهداف جاه طلبانه خود را بروز دهد توانایی های خودش را برای تبدیل شدن به قدرتمند ترین و خطرناک ترین جادوگر قلمرو خود اصلاح کرد .با توجه به اینکه دورمامو موجودی از جنس انرژی عرفانی خالص است بنابراین فوق العاده قدرتمند است . او بسیاری ازتوانایی های دکتر استرنج را در سطحی بالاتر در خود دارد . تنها عیب قدرت های عظیم او این است که در خارج از بعد خودش تضعیف می شوند . اگر او میتوانست از موانع بین بعدی ما عبور کند غیر قابل توقف می شد .

 

2- دکتر استرنج (یکی از قویترین جادوگرانِ اعظم تاریخ)

داکتر استرنج

استیفن استرنج پس از یک سانحه رانندگی وحشتناک که به روز های او به عنوان یک جراح ماهر پایان داد قدرت های خود را به دست اورد . او در تلاش برای درمان خود تمام زمین را جست و جو کرد و ناخواسته با انشنت وان برخورد کرد که به او در زمینه هنر های عرفانی آموزش داد . مهارت های جادویی استرنج بهترین است . دستکاری اختری , دستکاری انرژی و سپر انرژی  , تغییر شکل و هیپنوتیزم تنها بخش کوچکی از قدرت های باور نکردنی او به شمار میرود . با دسترسی به منابع دست نیافته انرژی جادویی یونیورس استرنج به عنوان جزئی از جادوگران رده بالای مارول رسیده است .

 

1- اسکارلت ویچ (میتواند بافت اصلی واقعیت را دستکاری کند)

ساحره سرخ

وقتی از پتانسیل ذاتی مطلق در جادو صحبت می شود اسکارلت ویچ به احتمال زیاد بی نظیر است . او صرفا از جادوی هرج و مرج CHAOS MAGIC)) استفاده میکند که میتواند بافت واقعیت را متناسب با خواسته های خودش تغییر بدهد . این جادو را خدایی باستانی به نام کثان به او داد که قصد داشت از بدن اسکارلت به عنوان مجرایی برای انتقال قدرت خود استفاده کند . با به کار گیری جادوی هرج و مرج این امکان برای اسکارلت برای به کاربردن شکل های مختلف جادو وجود دارد . حضور او بافت واقعیت را در کنار هم نگه می دارد و جایگاه وی را در جهان مارول فوق العاده مهم میکند . همه به زودی متوجه می شوند که در برابر قدرت او حرفی برای گفتن ندارند .

 

امیر رضا قاسمی 

 

 All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 وسیله و ابزار نیرومند در کمیک های مارول که منشا جادویی دارند!

10 دشمن برتر دکتر استرنج (DR. STRANGE)

معرفی وسایل و ابزارآلات جادویی دکتر استرنج

10 شخصیت خبیث مارول که از جوکر خفن تر هستند!

15 حقیقتی که احتمالاً درباره دکتر استرنج نمیدانستید!

رتبه بندی 15 سلاح قدرتمند در دنیای سینمایی مارول (MCU)

رتبه بندی 15 سلاح قدرتمند دنیای کمیک

15 شخصیت برتر کمیک های ترسناک مارول

15 حقیقت مهمی که باید درمورد اسکارلت ویچ (واندا ماکسیموف) بدانید

معرفی شخصیت های مکمل کمیک های دکتر استرنج

15 سلاح نیرومند که در دنیای سینمایی مارول مخفی شده اند!

15 سلاح برتر در کمیک های ثور

10 حقیقت مهمی که طرفداران سریال وانداویژن باید در مورد «آگاتا هارکنس» بدانند

15 شخصیت خبیث برتر دنیای کیهانی مارول

رتبه بندی قوی ترین ابرشرورهای مارول

10 حقیقتی که باید درباره سنگ های بینهایت (INFINITY STONES) بدانید

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

a.v.s
#1 a.v.s 1400-01-30 11:39
خداروشکر که بالاخره یه رتبه بندی دیدیم که اسکارلت ویچ توش اوله :-* :D (توی نظرسنجی های مارولی، اگاتا هارکنس ازش بالاتر بود و همینطور دکتر استرنج)

اسکارلت ویچ با اون قدرت تغییر واقعیتش حتی میتونه امثال گالاکتوس رو از صفحه روزگار محو کنه و یا حتی توانایی مقابله با شخصیتی مثل دکتر منهتن یا سلستیال ها رو داشته باشه. (دیگه وقتی مدرک بر این هست که اسکارلت ویچ بسیار قدرتمنده که دنیارو از نو خلق کنه و مولتی ورس رو تغییر بده و هزاران بار بهش اشاره شده، دیگه حرفای بنده سندیت داره. ولی برای احتیاط یه دسته از کفتاران نازنینی که توی تلگرام فعالیت میکنند میتونند اسکریت شات بگیرند)

اسکارلت ویچ هرچند به طور کامل از پتانسیل قدرت هاش استفاده نمیکنه چون میترسه کنترل قدرتاشو از دست بده که بار ها اینطور شد. ولی به نظرم اسکارلت ویچ با وجود اینکه بنیه قوی برای تحمل قدرت هایی مثل "جادوی هرج و مرج" داره، میتونه حتی با خود کثان که منبع قدرتاشه درگیر بشه. دادگاه زندگی رو زمین گیر کنه و بیاندرها که نابودگر مولتی ورس هستند رو باهاشون درگیر بشه. اسکارلت ویچ دیگه نیروی فینیکس رو با سه کلمه یعنی no more phoenix از بین برد. دیگه نیروهایی مثل ابدیت و بینهایت و مرگ براش ارزن هم نیستن. اگرم یه موقع با دستکش بینهایت نابود شد، اسکارلت ویچ که وقت داره با جادو خودشو نجات بده، چه به صورت روح، چه به صورت نقشه ای از قبل داشتن.

به نظرم اگر اونجرز درمقابل جاستیس لیگ قرار بگیرند، اسکارلت ویچ با جادو میتونه سوپرمن رو از بین ببره، و با قدرت تغییر واقعیت سرعت فلش رو کند کنه. حتی اگرم فلش با سرعتش، اسکارلت ویچ رو بکشه، میتونه در عرض یک صدم ثانیه از خودش دوباره آواتار درست کنه و به فلش رکب بزنه. اون حتی میتونه با اسپکتر شاخ تو شاخ بشه.

ولی خب چون کامل از پتانسیل قدرتاش استفاده نمیکنه، متاسفانه تو رتبه بندی سایت اسپایدی مبنی بر قدرتمندترین شخصیت های کمیک ندیدیمش :lol: . وگرنه اسکارلت ویچ رتبه سوم رو شاخش بود. شاید بعضیاتون بگید من اسکارلت ویچ رو به شکل خدا میبینم و ایشون خدا نیست. ولی وقتی "خدا"یی مثل کثان بهش قدرت میده و یکی از قدرتمندترین نیرو ها مثل جادوی هرج و مرج تو مشتشه، پس میشه گفت او درواقع الهه هرج و مرجه، و با این قدرتاش میتونه دست راست والای همگان باشه.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#2 AM SM BM SM 1400-01-30 11:41
سلام
ممنون بابت مقاله.
همونطور که در بخش مقدمه گفته شد جادو و جادوگران همیشه پای ثابت دنیای کمیک و انتشارات مارول هستند و در داستان های مهم هم حضور خوبی داشتند. شاید بشه گفت که در ابتدا به نظر میاد این نوع عرصه در داستان ها بیش از حد تخیلی هستند اما وقتی به داستان ها دقت کرد میشه پیام و عمق در آنها پیدا کرد. البته من همیشه یک سری مشکلات با قدرت های جادوگران دارم. یعنی در بعضی شرایط یک جا بسیار قوی هستند و یک جا اون قدرت رو ندارند. یعنی به نظرم باید یه جاهایی توضیح بدن که استفاده از قدرت های بزرگ برای اونا محدوده. خصوصیت جادوگران اینه که در بعضی داستان ها مثل داستان های اسپایدی خیلی نمیتونن موفق باشند چون به فضای داستان های وی نمیخورن. البته کسانی بودند که هم در علم سررشته داشتند و هم جادو مثل دکتر دووم.
دکتر استرنج رو که میشه توی قهرمانان جادوگر بهترین در دنیای کمیک دونست. با اوریجین زیبا که از همون ابتدا استارت خوبی برای شخصیت میزنه. شخصیتی که بازتاب دهنده یکی از خصوصیت های خفیف انسانیه و البته دقت کردید وقتی با خونسردی کارهاش رو انجام میده چه حس باحالی داره؟
درباره اسکارلت ویچ باید گفت با توجه به توضیحات درون مقاله حالا که هواداران سریال وانداویژن و تغییر واقعیت توسط واندا رو دیدن میتوند بهتر قدرت های اون رو درک کنند. و چیز جالب درباره اون اینه که قدرت های اون اونقدر پتانسیل زیادی داره که توی هر گروه ابرقهرمان ک باشه و شما توش عضو باشید یکی از وظایف شما اینه که مراقب اسکارلت ویچ باشید که حالش خراب نشه و گرنه یه چیزی پیش میاد مثل وقایع خاندان ام و همه چیز قاراشمیش میشه!
با تشکر
نقل قول کردن
mobin rz
#3 mobin rz 1400-01-30 12:07
ممنون اقای قاسمی
رتبه ی یک که کاملا قابل پیشبینی بود ولی من هنوز نفهمیدم نیروی کیهانی قدرتش بیشتره یا جادو
راستی علت اصلی جذابیت دکتر دووم هم برام همونیه که تو مقاله اشاره کردین یعنی جادو رو علم میدونه که باید حل بشه .....
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#4 Ehsan Spider 1400-01-30 12:17
سلام

خیلی ممنون آقای قاسمی.
مقاله خوب و مفیدی بود.

اسم مقاله رو که میبینی. اسکارلت ویچ، استرنج، آگاتا هارکنس، لوکی، هل استروم و بعضا کابوس به یادمون میاد. این یعنی اینکه تقریباً ۸۰ درصد شخصیت های این مقاله معروف و مشهور پیش فن ها هستن و بیشترشون هم از شخصیت های غالبن.

اگه یادتون باشه کابوس اول فکر کنم سری اول مرد عنکبوتی سیمبویتی بود البته اگه اشتباه نکنم.

استرنج که به همراه اسکارلت ویچ، غالب ترین کاراکتر های این مقاله هستن. که بخش زیادی از این رو مدیون mcu هستن.
نقل قول کردن
P.B.P
#5 P.B.P 1400-01-30 12:43
سلام ممنون از آقای قاسمی
مقاله خیلی خوبی بود
منتظر این مقاله بودم، بی شک سحر و جادو یکی از مهم ترین قدرت های قهرمانان و خبیثان هستند که این دسته بندی کاملا درست انجام شده و من باهاش موافقم.
خوب وقتی اسم جادو میاد حتما اسم استرنج و واندا تو ذهنت خطور می کنه و این دو شخصیت واقعا عالین در جادو و سحر.
در کل عالی بود.
ممنون.
نقل قول کردن
THE THOR LOVER
#6 THE THOR LOVER 1400-01-30 12:47
با عرض سلام خدمت همه دست اندرکاران دوست داشتنی سایت اسپایدی و آقای قاسمی.
راستش من خوندن کمیک اختصاصی دکتر استرنج رو شروع کردم و همش منتظر بودم تا بتونم تو یه مقاله مرتبط، دربارش حرف بزنم.
این سری رو از شماره ۳۹۰ لگاسی شروع کردم، همون اول شروع فوق‌العاده ای داشت و دکتر استرنج قدرتش رو از دست میداد!! بعد با یه فضایی ای آشنا میشد به نام کان نا، تقریبا عاشقش شده بود و تو سری بعدی این رابطه خیلی به شخصیت پردازی دکتر صدمه زد،
داشتم میگفتم، تو این ده شماره فراز و نشیب های زیادی رو شاهد بودیم، مثلا مبارزه نفس گیر دکتر با بارون موردو، یادمه شماره نه(۳۹۹) انشنت وان جلوی دکتر استرنج زانو زد!!!
من همه این ها رو گفتم تا به دورمامو برسم، دورمامو تو قلمرو خودش قادر مطلقه و اگه به زمین راه پیدا کنه،. . . . یا حضرت گالاکتوس!!!!!!( اتفاقا تو سری دومش گالاکتوس هم بود).
در شماره ۴۰۰ لاگسی، دورمامو نه تنها خودش، بلکه ده ها نوع از گونه خودش رو هم روانه زمین کرد!!!(یادمه چون شماره ۴۰۰ بود، یه عالمه طراحی برای احترام به کمیک های کلاسیک دکتر استرنج شده بود)
همه چیز برای یک پایان عالی مهیا بود که در همون شماره بعدی(۴۰۱) به طرزی کاملا کلیشه ای داستان تموم شد.
پس دیدین که ورود دورمامو به زمین نابودی های غیر قابل وصفی رو به همراه داره و اگه تا الان دکتر نبود، خدا می‌دونه چه بلاهایی سر زمین میوورد.
اسکارلت ویچ در اوج قدرت خودش غیر قابل کنترله!!! مثلا رجوع کنید به داستان خاندان ام، کل واقعیت ها رو از هم پاشید، یا در avx، یه جورایی بر فونیکس غلبه کرد!!!!
لوکی هم که از اسمش پیداست، ارباب شرارت!!! این بشر (اصلاح میکنم، نابشر) انقد قویه که بنظر بعضی ها قدرتش از ثور هم فراتر می‌ره!!!!(من هم موافقم)
آقای قاسمی مقاله خیلی خوبی بود، با رتبه بندی کاملا موافقم، خسته نباشید.
نقل قول کردن
Mahdiarvenom
#7 Mahdiarvenom 1400-01-30 13:51
مقاله خیلی خوبی بود ممنون از آقای قاسمی.
بعد از دیدن واندا ویژن و خوندن کمیک خاندان ام اسکارلت ویچ به یکی از کاراکتر های مورد علاقم تبدیل شد.
دکتر دووم که سالاره، ولی من تنها کمیکی از دکتر دووم خوندم جنگ های پنهان بود و نمیدونم خود دکتر دووم با تنهایی و بدون دزدیدن قدرت کسی خودش چند مرده حلاجه.
و یه سوال ببخشید این عکسی که برای دکتر دووم زدید برای چه کمیکی هست؟ همین که با اسکارلت ویچه
نقل قول کردن
THE THOR LOVER
#8 THE THOR LOVER 1400-01-30 15:00
به نقل از Mahdiarvenom:
مقاله خیلی خوبی بود ممنون از آقای قاسمی.
بعد از دیدن واندا ویژن و خوندن کمیک خاندان ام اسکارلت ویچ به یکی از کاراکتر های مورد علاقم تبدیل شد.
دکتر دووم که سالاره، ولی من تنها کمیکی از دکتر دووم خوندم جنگ های پنهان بود و نمیدونم خود دکتر دووم با تنهایی و بدون دزدیدن قدرت کسی خودش چند مرده حلاجه.
و یه سوال ببخشید این عکسی که برای دکتر دووم زدید برای چه کمیکی هست؟ همین که با اسکارلت ویچه

سلام دوست عزیز
اون به داستان avengers disassembled (انحلال اونجرز) مربوط میشه. مقاله (۱۵ حقیقت از اسکارلت ویچ)، بخش پایانیِ مورد نه رو مطالعه کنید.
اون عکس هم از شماره ۷ (دقیق یادم نیست) از کمیک avengers : the children's crasade برداشته شده.
نقل قول کردن
rune king thor
#9 rune king thor 1400-01-30 15:14
مقاله عالی بود ممنون آقای قاسمی به نقل از Mahdiarvenom:
مقاله خیلی خوبی بود ممنون از آقای قاسمی.
بعد از دیدن واندا ویژن و خوندن کمیک خاندان ام اسکارلت ویچ به یکی از کاراکتر های مورد علاقم تبدیل شد.
دکتر دووم که سالاره، ولی من تنها کمیکی از دکتر دووم خوندم جنگ های پنهان بود و نمیدونم خود دکتر دووم با تنهایی و بدون دزدیدن قدرت کسی خودش چند مرده حلاجه.
و یه سوال ببخشید این عکسی که برای دکتر دووم زدید برای چه کمیکی هست؟ همین که با اسکارلت ویچه

این عکس مال کمیک Avengers :Childerns of crusade هست
نقل قول کردن
alireza123456789
#10 alireza123456789 1400-01-30 15:48
سلام و خسته نباشید
مثل همیشه مقاله عالی بود
اسکارلت ویچ که واقعا لیاقت رتبه اول رو داره اگه یادتون باشه تو سریال واندا ویژن هم اگتا به واندا گفت که قدرت تو حتی از جادوگر اعظم هم بیشتره و این یعنی جادوگر اعظم پیشتازه و اسکارلت ویچ از اونهم قوی تره :lol:
نقل قول کردن
Agent bishop
#11 Agent bishop 1400-01-30 16:48
به نقل از Mahdiarvenom:
مقاله خیلی خوبی بود ممنون از آقای قاسمی.
بعد از دیدن واندا ویژن و خوندن کمیک خاندان ام اسکارلت ویچ به یکی از کاراکتر های مورد علاقم تبدیل شد.
دکتر دووم که سالاره، ولی من تنها کمیکی از دکتر دووم خوندم جنگ های پنهان بود و نمیدونم خود دکتر دووم با تنهایی و بدون دزدیدن قدرت کسی خودش چند مرده حلاجه.
و یه سوال ببخشید این عکسی که برای دکتر دووم زدید برای چه کمیکی هست؟ همین که با اسکارلت ویچه


دکتر دووم بزرگ ترین خبیث تاریخ کمیکه ، خود اون زره اش که ملی امکانات حمله و دفاع داره اون تو جادوگری هم یک استاد حساب میشه و آنقدر مهارتش زیاده که تبدیل شد به رئیس آنهایی که اینو آموزش دادن . فکر کنم تو یک مقاله ای داخل cbr دکتر دووم رو باهوش ترین انسان مارول دونستند به خاطر مهارت بالا هم تو جادو و هم تو علم .
هیچ وقت دکتر دووم رو دست کم نگیرید .
نقل قول کردن
ilya
#12 ilya 1400-01-30 20:36
سلام
خیلی ممنون مقاله واقعا جذابی بود
لطفا اگه میشه یک مقاله هم درمورد کوئیک سیلور بنویسید چون بنظدم واقعا شخصیت جذابی داره و دوست دارم راجبش بیشتر بدونم
اگر هم کمیک ترجمه شده ای ازش در سایت هست ممنون میشم معرفی کنید :lol:
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#13 AmirhoseinJafari2005 1400-01-30 21:29
عالی بود خسته نباشید ;-)
دکتر دووم واقعا خبیث جذابیه
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#14 Mr. Doctor 1400-01-30 22:32
خیلی عالی بود جناب قاسمی
خسته نباشید
بنظرم رتبه اسکارلت ویچ واقعا حقشه،اگرچه من فقط چند کمیک با حضور این شخصیت خوندم؛مثل خاندان ام
ولی خیلی دوست دارم بیشتر در کمیک ها ببینمش و ازش کمیک بخونم
راستی،بنظرتون رتبه لوکی یکم پایین نیست؟
بنظرم لوکی خیلی خیلی بالاتر از این حرفاست
در هر حال ممنون از شما
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45