10 ابرقهرمان مشهوری که تا به حال نمرده اند!

10 ابرقهرمان مشهوری که تا به حال نمرده اند!

درسته که مرگ در دنیای کمیک دائمی نیست و خیلی از ابرقهرمانان مرده و دوباره برگشته اند ولی در کمال تعجب مرگ در دنیای اصلی هرگز به سراغ این آقایان و خانم ها نیامده است!

 

10- لوک کیج (Luke Cage)

لوک کیج

دو تا چیز مهم است که باید درباره لوک کیج بدانید. 1- او ضدگلوله است 2- او خیلی زور بازوی زیادی داره! به همین دلیل در دنیای کمیک بهش لقب «پاور من» داده بودند. و اما مورد سومی که باید بدانید اینه که او تا به حال در دنیای اصلی مارول نمرده است! این در حالیه که لوک کیج در رویدادهای زیادی حضور داشته و عضو گروه های ابرقهرمانی زیادی هم بوده ولی خب ... حالا به خاطر پوست ضد گلوله است یا هر چیز دیگه ولی ما در دنیای اصلی مارول شاهد مرگ وی در داستان های کمیک بوکی نبوده ایم.

 

9- وحشی (Beast)

وحشی

«هنك مك كوی» ملقب به «وحشی»، یكی از اعضای اولیه گروه مردان ایكس بود. او جهش یافته ای بود كه ظاهر میمون مانند و دستان و پاهای بزرگ و كشیده داشت ولی بر خلاف ظاهر نامتعارف خویش، همواره یكی از باهوش ترین و خوش قلب ترین شخصیت های مارول كامیكس بوده است. او در ضمن بسیار به ادبیات و هنر علاقمند است. متاسفانه پس از مدتی اتفاقات تلخی برایش افتاد كه باعث شد ظاهرش آبی رنگ ، حیوانی تر،  پشمالو و تا حدی ترسناك شود. اما این مساله او را دلسرد نكرد و مثل همیشه سعی كرد نوعی فعال سیاسی هم باشد و از حقوق هم نوعان خودش در برابر تعصبات و تبعیض های نژادی محافظت كند. او پس از مدتی به عضویت گروه انتقام جویان نیز درآمد. در این گروه  دیگر یك فرد مطرود به حساب نمی آمد  چون عضو گروهی مثل انتقام جویان بود كه مردم آن را دوست داشتند و همین باعث شد تا شخصیت بذله گویی هم پیدا كند. شاید همین روحیه خوبش بوده که باعث شده تا به حال شاهد مرگش در دنیای کمیک نباشیم! ولی مساله اینه که خودش بارها شاهد مرگ بهترین دوستانش بوده؛ از ولورین بگیر تا جین گری و پرفسور اگزاویر.

 

8- قناری سیاه (Black Canary)

«دینا لارل لانس» (Dinah Laurel Lance) ملقب به «قناری سیاه» فرزند قناری سیاه اریجینال دی سی یعنی «دینا دریک» و افسر پلیسی به نام «لری لانس» است. او برخلاف مادرش قدرت فرابشری دارد که به خروش قناری معروف است. او در سن 19 سالگی تصمیم گرفت مثل مادرش به یک قهرمان عدالت طلب تبدیل شود و مبارزی حرفه ای به نام گربه وحشی (که مادرش را نیز آموزش داده بود) بهش آموزش داد. و اینچنین او برخلاف میل مادرش وارد حرفه ای ابرقهرمانی شد و حتی به گروه جاستیس لیگ پیوست و از اعضای اصلی و موسس گروه «پرندگان شکاری» هم بوده ولی عجیبه که تا به حال دیده نشده که در دنیای کمیک کشته بشه! این در حالیه که او در داستان معروف Green Arrow: The Longbow Hunters اسیر و تا سرحد مرگ شکنجه شد! (برای آشنایی با این داستان، این مقاله را بخوانید).

 

7- تیم دریک (Tim Drake)

رابین سوم

تیم دریک وقتی نه سالش بود توسط بتمن به عنوان رابین سوم انتخاب شد. او کسی است که توانست هویت بتمن و رابین را از روی حرکات آکروباتیک دیک گریسون (رابین اول) بفهمد. به دنبال حوادث رخداده در خط داستانی مجموعه کمیک بتمن: نبرد برای راهب، دریک نام مستعار رد رابین را برای خود اتخاذ کرد. چون او در واقع جانشین رابین دوم یعنی «جیسون تاد» شده بود و جیسون تاد همون رابینی هستش که به دست جوکر کشته شد بنابراین شاید خیلی از خوانندگان انتظار داشته اند تیم هم به همان سرنوشت دچار شود ولی فعلا که نشده. و این رو هم بگم که در سال 2016 تیم دریک خیلی به مرگ نزدیک شد و علیرغم اینکه به نظر مرده پنداشته میشد ولی هواداران میدانستند که توسط Mr. Oz اسیر شده است.

 

6- شزم (Shazam)

شزم

«بیلی باتسون» نوجوانی بود كه پدر و مادرش را در یك حادثه مرموز هنگامی كه مشغول یك اكتشاف باستان شناسی بودند، از دست داده بود. ولی توسط مردی مرموز به مخفیگاهی زیرزمینی برده شد كه پر از مجسمه هایی از "7 گناه خطرناك برای انسان" بود. آنجا با جادوگری به نام «شزم» ملاقات كرد كه بهش نیروهای فوق العاده ای داد. در واقع هر وقت بیلی كلمه شزم را بر زبان می آورد ، تبدیل به ابرقهرمانی بالغ میشد و نیروهای فوق بشری به دست می آورد. قدرت های شزم شباهت زیادی به قدرت های سوپرمن دارد مثل پرواز و سرعت بالایش یا قدرت فیزیکی اش که با قدرت سوپرمن برابری میکند. او همچنین میتواند از خودش صاعقه پرتاب کند و از دانش بالایی نیز برخوردار است که او را به یکی از قدرتمندترین قهرمانان دی سی تبدیل میکند. درسته او در داستان هایی که در دنیاهای فرعی دی سی مثل Kingdom Come یا Flashpoint   و Injustice مرده است ولی در دنیای اصلی شاهد مرگش نبوده ایم. میگن فقط اگه خودش شزم کلمه "بمیر" (die) رو بر زبان بیاره میمیره ولی به نظر میرسه از طریق کشتن بیلی میشه او را هم کشت.

 

5- جِی گریک (Jay Garrick)

جی گریک اولین ابرقهرمان خلق فلش است که در سال 1940 خلق شد. او یک دانشجو در سال 1938 بود. در آزمایشگاه بر اثر استنشاق بخار آب سنگین به خواب می‌رود و هنگام بیدار شدن متوجه می‌شود که می‌تواند با سرعت زیاد بدود و به سرعت عکس‌العمل نشان دهد. او پس از یک دوره کوتاه در تیم فوتبال بودن، تصمیم گرفت به جنگ با جنایات برود. به همین دلیل لباسی قرمز با نقش صاعقه و یک کلاه فلزی پوشید و با چنین ظاهری کارش را ادامه داد. او بدون استفاده از هر گونه ماسکی خودش ناشناس می‌کرده ‌است. هنگام عکس برداری‌ها و در جمع‌های عمومی با لرزش سریع صورت خود، باعث می‌شد که تمام عکس‌هایی که از او گرفته می‌شود، تار بیفتد. علیرغم اینکه فلش سرشناس تر دی سی یعنی «بری آلن» در رویداد Crisis on Infinite Earths به آن شکل نمادین و تراژیک کشته شد اما جی گریک همچنان در هیچ اتفاق یا رویداد جریان اصلی دی سی کشته نشده است!

 

4- باربارا گوردون (Barbara Gordon)

دختر خفاشی

«باربارا گوردون» ملقب به «بَتگِرل» دختر رئیس پلیس گاتهام سیتی، کمیسر جیمز گوردون، و خواهر جیمز گوردون پسر است. اگرچه تا کنون این شخصیت در نشریات مختلفی از دی‌سی کامیکس ظاهر شده‌است، اما اغلب نقش برجستهٔ او در مجموعه کمیک های مربوط به خانوادهٔ بتمن بود که در سال 1975 عرضه شده بود، و در آنجا همکار رابین اول یعنی دیک گریسون محسوب می‌شد. در کمیک تحسین شده "بتمن: جوک کشنده"، جوکر برای دیوانه کردن کمیسر جیم گوردون به دخترش باربارا شلیک کرده و او را فلج می‌کند. بنابراین او تا مرز کشته شدن رفت ولی نمرد و پس از آن با نام اوراکل (Oracle) و بر روی صندلی چرخدار به بتمن کمک میکرد.

 

3- بی باک (Daredevill)

وقتی «مت مورداك» كوچك بود جان پیرمردی را كه نزدیك بود با یك كامیون تصادف كند نجات داد ولی خودش با آن كامیون كه محموله رادیو اكتیو حمل میكرد، تصادف كرد و در اثر اصابت با این مواد نابینا شد. ولی مواد رادیو اكتیو بهش نوعی قدرت فوق بشری دادند و در نتيجه تمام حواس او به نوعی ارتقا یافت و به حد فوق بشری رسید. او سپس به مدرسه حقوق رفت و یك وكیل زبردست شد. متیو كه در كودكی پدرش را به خاطر جرم و جنایت از دست داده بود تصمیم گرفت به حرفه ابرقهرمانی روی بیاورد و نام خودش را "بی باك" (Daredevil) گذاشت. زندگی مت همواره با درد و رنج همراه بوده و همیشه سختی دیده و بلاهای زیادی سرش اومده و بارها عزیزانش جلوی چشمان او کشته شده اند (از الکترا بگیر تا کرن پیج و ...) ولی خودش تا به حال در دنیای کمیک نمرده است!

 

2- سوزان استورم (Susan Storm)

سوزان استورم

«سوزان استورم»  دوست دختر دانشمندی به نام «رید ریچاردز» بود كه قبول كرد با او به سفری اكتشافی به فضا برود. در نتیجه او دیگر اعضای این سفر اكتشافی مورد اصابت اشعه های كیهانی قرار گرفتند و به نیروهای فوق بشری دست یافتند. او سپس به همراه برادرش و همچنین رید ریچاردز و بن گریم گروه چهار شگفت انگیز را تشكیل دادند.  سوزان ابتدا میتوانست خودش را نامرئی كند ولی به تدریح توانست توانایی ایجاد سپرهای محافظتی را نیز پیدا كند. او همچنین با رید ازدواج كرد و صاحب دو بچه هم شد . درسته که اعضای دیگر گروه چهار شگفت انگیز چندین بار کشته شده اند ولی سوزان هرگز! در واقع او همانند ستون اصلی تیم میماند که همیشه باید برقرار باشد.

 

1- فالکون (Falcon)

فالکون

«سم ویلسون» ملقب به «فالکون» یا شاهین، كودكی خوبی در محله هارلم شهر نیویورك داشت. او از همان دوران كودكی با پرنده ها ارتباط خوبی برقرار میكرد. تا اینكه متوجه شد در كشورش نژاد پرستی موج میزند. پدر و مادر او به شدت مذهبی بودند ولی متاسفانه هر دو توسط خلافكاران كشته شدند. سم كه بسیار از مرگ آنها ناراحت شده بود نیویورك را ترك و برای مدتی یك خلافكار شد. تا اینكه با بهترین دوست خود یعنی «كاپیتان آمریكا» آشنا و به قهرمانی به نام «فالكون» تبدیل شد. او شخصیت مهمی در عالم كمیك است چون اولین ابرقهرمان سیاهپوست آمریكایی تاریخ كمیك بوک های جریان غالب است! درسته که سم بارها شاهد مرگ دوست عزیزش یعنی استیو راجرز بوده و حتی حیوان دست آموزش یعنی «رد وینگ» نیز کشته شده ولی خودش همچنان پابرجاست!

 

 امیر علی قادری

منیع: وب سایت What Culture

All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

مزخرف ترین مرگ های دنیای کمیک بوک!

10 مرگ بزرگ و تاثیرگذار در دنیای کمیک

10 مرگ در عالم كمیك كه هنوز پا برجا هستند!

10 زنده شدن غیر قابل باور در دنیای كمیك!

معرفی 20 عضو برتر گروه "پرندگان شکاری" (BIRDS OF PREY)

معرفی شخصیت: جانشینان کاپیتان آمریکا

15 چیز مهمی که باید درباره بی باک (DAREDEVIL) بدانید

100 شخصیت برتر مارول – قسمت پنجم

معرفی شخصیت های مکمل در کمیک های کاپیتان آمریکا

10 حقیقت جالبی که باید درباره «لوک کیج» بدانید

100 شخصیت برتر مارول – قسمت سوم

15 حقیقت مهمی که باید درباره شزم (SHAZAM) بدانید

10 كمیك برتر «گرین ارو» (GREEN ARROW)

100 شخصیت برتر مارول – قسمت هفتم

15 دفعه ای که ابرقهرمانان دنیای کمیک دچار نقص عضو شدند

10 ابرقهرمانی كه بدترین اریجین (ORIGIN) را دارند

رتبه بندی قوی ترین اعضای گروه جاستیس لیگ (JUSTICE LEAGUE)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

master spider
#1 master spider 1399-05-21 12:41
با سلام خدمت مقاله خوبتون. یه چیزی هست که منو دچار شبهه کرده. من فکر میکردم وحشی و سوزان استورم در رویداد جنگ پنهان کشته شدند؟! البته درسته که سوزان در دنیای battleworld زنده شد ولی قبلش در دنیای اصلی کشته شد، همینطور وحشی. البته لوک کیج هم درسته نشونش ندادند ولی اونم بعد از برخورد دو زمین میمیره قاعدتا دیگه!!!
نقل قول کردن
sara
#2 sara 1399-05-21 12:49
واقعا عالی ممنون از مقاله خیلی جالبه این شخصیت ها اصلا نمرده اند فکر کنم اگه تو اون داستان عجیب دکتر اختاپوس مرد عنکبوتی رو نمیکشت اسمش میرفت تو لیست نه؟؟؟؟؟
بعد ببخشید کمیک های چهار شگفت انگیز هنوز کنسل یا دوباره چاپ میشه؟؟؟؟
نقل قول کردن
master spider
#3 master spider 1399-05-21 13:17
به نقل از master spider:
با سلام خدمت مقاله خوبتون. یه چیزی هست که منو دچار شبهه کرده. من فکر میکردم وحشی و سوزان استورم در رویداد جنگ پنهان کشته شدند؟! البته درسته که سوزان در دنیای battleworld زنده شد ولی قبلش در دنیای اصلی کشته شد، همینطور وحشی. البته لوک کیج هم درسته نشونش ندادند ولی اونم بعد از برخورد دو زمین میمیره قاعدتا دیگه!!!

اگه میشه لطفا یکی جواب بده!
نقل قول کردن
superiorvenom
#4 superiorvenom 1399-05-21 13:24
سلام مقاله آموزنده ای بود ولی مگه جی گریک توی نیو 52 از خط زمان پاک نشد اون حساب میشه؟
نقل قول کردن
goblin hunter
#5 goblin hunter 1399-05-21 13:44
سلام اقاي قادري مقاله خوبي بود من تا قبل اين مقاله فكر مي كردم فالكون بي باك يك بار مي مردند ولي خدارو شكر نمردند
نقل قول کردن
Captain-spidey
#6 Captain-spidey 1399-05-21 14:00
تشکر میکنم آقای قنبری بابت ترجمه ای مقاله واقعا جالب بود راستش اول خیلی برام سوال شد که پیتر کی مرده که تو این لیست نیست بعد که نظر #2 رو دیدم تازه دوزاریم افتاد
نقل قول کردن
navid10
#7 navid10 1399-05-21 14:28
به نقل از master spider:
به نقل از master spider:
با سلام خدمت مقاله خوبتون. یه چیزی هست که منو دچار شبهه کرده. من فکر میکردم وحشی و سوزان استورم در رویداد جنگ پنهان کشته شدند؟! البته درسته که سوزان در دنیای battleworld زنده شد ولی قبلش در دنیای اصلی کشته شد، همینطور وحشی. البته لوک کیج هم درسته نشونش ندادند ولی اونم بعد از برخورد دو زمین میمیره قاعدتا دیگه!!!

اگه میشه لطفا یکی جواب بده!

به نظرم برو از نویسنده مقاله تو سایت what culture بپرس
ولی از این حرفا گذشته رویداد secret wars چه ربطی به کشته شدن شخصیت های دنیای اصلی مارول داشت؟!!
نقل قول کردن
master spider
#8 master spider 1399-05-21 14:33
به نقل از superiorvenom:
سلام مقاله آموزنده ای بود ولی مگه جی گریک توی نیو 52 از خط زمان پاک نشد اون حساب میشه؟

دوست عزیز مقاله رو با دقت بخون. این مقاله درباره ابرقهرمانانی که در دنیای اصلی هرگز نمرده اند هستش
نقل قول کردن
master spider
#9 master spider 1399-05-21 14:36
به نقل از navid10:
به نقل از master spider:
به نقل از master spider:
با سلام خدمت مقاله خوبتون. یه چیزی هست که منو دچار شبهه کرده. من فکر میکردم وحشی و سوزان استورم در رویداد جنگ پنهان کشته شدند؟! البته درسته که سوزان در دنیای battleworld زنده شد ولی قبلش در دنیای اصلی کشته شد، همینطور وحشی. البته لوک کیج هم درسته نشونش ندادند ولی اونم بعد از برخورد دو زمین میمیره قاعدتا دیگه!!!

اگه میشه لطفا یکی جواب بده!

به نظرم برو از نویسنده مقاله تو سایت what culture بپرس
ولی از این حرفا گذشته رویداد secret wars چه ربطی به کشته شدن شخصیت های دنیای اصلی مارول داشت؟!!

دوست عزیز داری میگی به رویداد secret wars چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو جنگ های پنهان تمام زمین‌ها باهم برخورد کردند همچنین دنیای اصلی و آلتیمیت. اگه خونده باشی حتما باید یادت باشه که سوزان استورم به همراه وحشی و چند تا دانشمند دیگه در سفینه ای بودند که آن سفینه منفجر شد و منجر به مرگ سوزان و وحشی شد. پس یعنی سوزان و وحشی هم یه بار مردن. رابطش اینه
نقل قول کردن
navid10
#10 navid10 1399-05-21 14:59
به نقل از master spider:
به نقل از navid10:
به نقل از master spider:
به نقل از master spider:
با سلام خدمت مقاله خوبتون. یه چیزی هست که منو دچار شبهه کرده. من فکر میکردم وحشی و سوزان استورم در رویداد جنگ پنهان کشته شدند؟! البته درسته که سوزان در دنیای battleworld زنده شد ولی قبلش در دنیای اصلی کشته شد، همینطور وحشی. البته لوک کیج هم درسته نشونش ندادند ولی اونم بعد از برخورد دو زمین میمیره قاعدتا دیگه!!!

اگه میشه لطفا یکی جواب بده!

به نظرم برو از نویسنده مقاله تو سایت what culture بپرس
ولی از این حرفا گذشته رویداد secret wars چه ربطی به کشته شدن شخصیت های دنیای اصلی مارول داشت؟!!

دوست عزیز داری میگی به رویداد secret wars چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو جنگ های پنهان تمام زمین‌ها باهم برخورد کردند همچنین دنیای اصلی و آلتیمیت. اگه خونده باشی حتما باید یادت باشه که سوزان استورم به همراه وحشی و چند تا دانشمند دیگه در سفینه ای بودند که آن سفینه منفجر شد و منجر به مرگ سوزان و وحشی شد. پس یعنی سوزان و وحشی هم یه بار مردن. رابطش اینه

پس شما کل داستان رو اشتباه فهمیدی چون کسی از دنیای اصلی نمرد.
نقل قول کردن
navid10
#11 navid10 1399-05-21 14:59
به نقل از superiorvenom:
سلام مقاله آموزنده ای بود ولی مگه جی گریک توی نیو 52 از خط زمان پاک نشد اون حساب میشه؟

نه. بعدا معلوم شد زنده است
نقل قول کردن
master spider
#12 master spider 1399-05-21 15:26
به نقل از navid10:
به نقل از master spider:
به نقل از navid10:
به نقل از master spider:
به نقل از master spider:
با سلام خدمت مقاله خوبتون. یه چیزی هست که منو دچار شبهه کرده. من فکر میکردم وحشی و سوزان استورم در رویداد جنگ پنهان کشته شدند؟! البته درسته که سوزان در دنیای battleworld زنده شد ولی قبلش در دنیای اصلی کشته شد، همینطور وحشی. البته لوک کیج هم درسته نشونش ندادند ولی اونم بعد از برخورد دو زمین میمیره قاعدتا دیگه!!!

اگه میشه لطفا یکی جواب بده!

به نظرم برو از نویسنده مقاله تو سایت what culture بپرس
ولی از این حرفا گذشته رویداد secret wars چه ربطی به کشته شدن شخصیت های دنیای اصلی مارول داشت؟!!

دوست عزیز داری میگی به رویداد secret wars چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو جنگ های پنهان تمام زمین‌ها باهم برخورد کردند همچنین دنیای اصلی و آلتیمیت. اگه خونده باشی حتما باید یادت باشه که سوزان استورم به همراه وحشی و چند تا دانشمند دیگه در سفینه ای بودند که آن سفینه منفجر شد و منجر به مرگ سوزان و وحشی شد. پس یعنی سوزان و وحشی هم یه بار مردن. رابطش اینه

پس شما کل داستان رو اشتباه فهمیدی چون کسی از دنیای اصلی نمرد.

عجب. من منظورم secret wars اوریجینال نیست منظورم اون secret wars هست که سال ۲۰۱۴ چاپ شد. در او تمام ابر قهرمانان مردند و در دنیای battleworld دوباره زنده شدند و هیچکدوم حافظه قبلیشون رو نداشتند جز آنهایی که از حادثه برخورد زمین ها جان سالم بدر بردند‌. تو سایت هم ترجمه شده فکر کنم نخوندیش
نقل قول کردن
mtm
#13 mtm 1399-05-21 16:13
به نقل از master spider:
به نقل از navid10:
به نقل از master spider:
به نقل از navid10:
به نقل از master spider:
به نقل از master spider:
با سلام خدمت مقاله خوبتون. یه چیزی هست که منو دچار شبهه کرده. من فکر میکردم وحشی و سوزان استورم در رویداد جنگ پنهان کشته شدند؟! البته درسته که سوزان در دنیای battleworld زنده شد ولی قبلش در دنیای اصلی کشته شد، همینطور وحشی. البته لوک کیج هم درسته نشونش ندادند ولی اونم بعد از برخورد دو زمین میمیره قاعدتا دیگه!!!

اگه میشه لطفا یکی جواب بده!

به نظرم برو از نویسنده مقاله تو سایت what culture بپرس
ولی از این حرفا گذشته رویداد secret wars چه ربطی به کشته شدن شخصیت های دنیای اصلی مارول داشت؟!!

دوست عزیز داری میگی به رویداد secret wars چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو جنگ های پنهان تمام زمین‌ها باهم برخورد کردند همچنین دنیای اصلی و آلتیمیت. اگه خونده باشی حتما باید یادت باشه که سوزان استورم به همراه وحشی و چند تا دانشمند دیگه در سفینه ای بودند که آن سفینه منفجر شد و منجر به مرگ سوزان و وحشی شد. پس یعنی سوزان و وحشی هم یه بار مردن. رابطش اینه

پس شما کل داستان رو اشتباه فهمیدی چون کسی از دنیای اصلی نمرد.

عجب. من منظورم secret wars اوریجینال نیست منظورم اون secret wars هست که سال ۲۰۱۴ چاپ شد. در او تمام ابر قهرمانان مردند و در دنیای battleworld دوباره زنده شدند و هیچکدوم حافظه قبلیشون رو نداشتند جز آنهایی که از حادثه برخورد زمین ها جان سالم بدر بردند‌. تو سایت هم ترجمه شده فکر کنم نخوندیش

اتفاقات secret wars سال 2015 باعث نابودی دنیای 616 و مردن همه ابرقهرمانان نشد
دنیای التمیت بود که نابود شد
نقل قول کردن
master spider
#14 master spider 1399-05-21 16:59
به نقل از mtm:
به نقل از master spider:
به نقل از navid10:
به نقل از master spider:
به نقل از navid10:
به نقل از master spider:
به نقل از master spider:
با سلام خدمت مقاله خوبتون. یه چیزی هست که منو دچار شبهه کرده. من فکر میکردم وحشی و سوزان استورم در رویداد جنگ پنهان کشته شدند؟! البته درسته که سوزان در دنیای battleworld زنده شد ولی قبلش در دنیای اصلی کشته شد، همینطور وحشی. البته لوک کیج هم درسته نشونش ندادند ولی اونم بعد از برخورد دو زمین میمیره قاعدتا دیگه!!!

اگه میشه لطفا یکی جواب بده!

به نظرم برو از نویسنده مقاله تو سایت what culture بپرس
ولی از این حرفا گذشته رویداد secret wars چه ربطی به کشته شدن شخصیت های دنیای اصلی مارول داشت؟!!

دوست عزیز داری میگی به رویداد secret wars چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو جنگ های پنهان تمام زمین‌ها باهم برخورد کردند همچنین دنیای اصلی و آلتیمیت. اگه خونده باشی حتما باید یادت باشه که سوزان استورم به همراه وحشی و چند تا دانشمند دیگه در سفینه ای بودند که آن سفینه منفجر شد و منجر به مرگ سوزان و وحشی شد. پس یعنی سوزان و وحشی هم یه بار مردن. رابطش اینه

پس شما کل داستان رو اشتباه فهمیدی چون کسی از دنیای اصلی نمرد.

عجب. من منظورم secret wars اوریجینال نیست منظورم اون secret wars هست که سال ۲۰۱۴ چاپ شد. در او تمام ابر قهرمانان مردند و در دنیای battleworld دوباره زنده شدند و هیچکدوم حافظه قبلیشون رو نداشتند جز آنهایی که از حادثه برخورد زمین ها جان سالم بدر بردند‌. تو سایت هم ترجمه شده فکر کنم نخوندیش

اتفاقات secret wars سال 2015 باعث نابودی دنیای 616 و مردن همه ابرقهرمانان نشد
دنیای التمیت بود که نابود شد

بله آقای ترابی. کاملا دارید درست میگید منم اینو میدونم، تنها چیزی که برام جا نیفتاده اینه که اون سفینه ای که سوزان استورم به همراه وحشی و دانشمندانی دیگر که منفجر شد مگه در دنیای اصلی نبود. قبل از battleworld اون نابود شد هنوز درکش نکردم. پس میشه یه جورایی استنباط کرد که وحشی و سوزان مردند چون اگه یادتون باشه اون سفینه در همون شماره اول نابود شد و رید ریچاردز خیلی ناراحت شد.
نقل قول کردن
mtm
#15 mtm 1399-05-21 17:06
به نقل از master spider:
به نقل از mtm:
به نقل از master spider:
به نقل از navid10:
به نقل از master spider:
به نقل از navid10:
به نقل از master spider:
به نقل از master spider:
با سلام خدمت مقاله خوبتون. یه چیزی هست که منو دچار شبهه کرده. من فکر میکردم وحشی و سوزان استورم در رویداد جنگ پنهان کشته شدند؟! البته درسته که سوزان در دنیای battleworld زنده شد ولی قبلش در دنیای اصلی کشته شد، همینطور وحشی. البته لوک کیج هم درسته نشونش ندادند ولی اونم بعد از برخورد دو زمین میمیره قاعدتا دیگه!!!

اگه میشه لطفا یکی جواب بده!

به نظرم برو از نویسنده مقاله تو سایت what culture بپرس
ولی از این حرفا گذشته رویداد secret wars چه ربطی به کشته شدن شخصیت های دنیای اصلی مارول داشت؟!!

دوست عزیز داری میگی به رویداد secret wars چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو جنگ های پنهان تمام زمین‌ها باهم برخورد کردند همچنین دنیای اصلی و آلتیمیت. اگه خونده باشی حتما باید یادت باشه که سوزان استورم به همراه وحشی و چند تا دانشمند دیگه در سفینه ای بودند که آن سفینه منفجر شد و منجر به مرگ سوزان و وحشی شد. پس یعنی سوزان و وحشی هم یه بار مردن. رابطش اینه

پس شما کل داستان رو اشتباه فهمیدی چون کسی از دنیای اصلی نمرد.

عجب. من منظورم secret wars اوریجینال نیست منظورم اون secret wars هست که سال ۲۰۱۴ چاپ شد. در او تمام ابر قهرمانان مردند و در دنیای battleworld دوباره زنده شدند و هیچکدوم حافظه قبلیشون رو نداشتند جز آنهایی که از حادثه برخورد زمین ها جان سالم بدر بردند‌. تو سایت هم ترجمه شده فکر کنم نخوندیش

اتفاقات secret wars سال 2015 باعث نابودی دنیای 616 و مردن همه ابرقهرمانان نشد
دنیای التمیت بود که نابود شد

بله آقای ترابی. کاملا دارید درست میگید منم اینو میدونم، تنها چیزی که برام جا نیفتاده اینه که اون سفینه ای که سوزان استورم به همراه وحشی و دانشمندانی دیگر که منفجر شد مگه در دنیای اصلی نبود. قبل از battleworld اون نابود شد هنوز درکش نکردم. پس میشه یه جورایی استنباط کرد که وحشی و سوزان مردند چون اگه یادتون باشه اون سفینه در همون شماره اول نابود شد و رید ریچاردز خیلی ناراحت شد.

اره به نظرم درست میگی. مرد مولوکولی آنها را زنده کرد. ولی در هر حال من صفحه رسمی مارول ویکی رو هم چک کردم . beast و سوزان استورم رو به عنوان شخصیت هایی که هرگز نمرده اند حساب کرده
نقل قول کردن
hassan91
#16 hassan91 1399-05-22 00:55
با عرض خسته نباشید.
واقن عجیبه که اینا با اون قدمت دراز نمردن. البته خوب همه میدونن که مرگ تو کمیک زیاد معنا نداره.
من هم مورد سوزان استورم رو دیدم ناخودآگاه یاد کمیک جنگ های پنهان افتادم. منتها اکه یادتون باشه سوزان دنیای التیمیت مرد. بعدشم دکتر دووم، سوزان رو به همسری خودش در آورده بود.
نقل قول کردن
master spider
#17 master spider 1399-05-22 09:57
به نقل از hassan91:
با عرض خسته نباشید.
واقن عجیبه که اینا با اون قدمت دراز نمردن. البته خوب همه میدونن که مرگ تو کمیک زیاد معنا نداره.
من هم مورد سوزان استورم رو دیدم ناخودآگاه یاد کمیک جنگ های پنهان افتادم. منتها اکه یادتون باشه سوزان دنیای التیمیت مرد. بعدشم دکتر دووم، سوزان رو به همسری خودش در آورده بود.

دوست عزیز شما که دیگه کلا چپکی داری میگی. اصلا در جنگ های پنهان سوزان استورم زمین آلتیمیت نبود. من بخاطر این حرفت رفتم یه دور دیگه شماره اول کمیک رو خوندم و دیگه کاملا مطمئنم که خود سوزان استورم زمین اصلی مرد. راستی یه چیز دیگه. در همون صفحه آخر خود کمیک کاملا اشاره کرد که هم زمین اصلی نابود شده و هم زمین آلتیمیت چون برا هر دوتاش سال تولد و سال مرگ نوشته بود پس یعنی بیشتر ابر قهرمانان مردند و یه چیز دیگه اینکه دووم battleworld رو از بقایای تمام جهان های باقی مانده درست کرده.
نقل قول کردن
master spider
#18 master spider 1399-05-22 13:45
بنظرم دیگه بهتره این موضوع تموم بشه. :-*
ببخشید آقای ترابی که کامنت این مقاله رو زیادی شلوغ کردم
نقل قول کردن
AMIR.CROOZ
#19 AMIR.CROOZ 1399-05-28 14:27
عالی بود


اما مگه قناری سیاه توی اینجاستیس نمرده بود؟؟؟؟
نقل قول کردن
ironspider
#20 ironspider 1399-05-28 16:11
به نقل از AMIR.CROOZ:
عالی بود


اما مگه قناری سیاه توی اینجاستیس نمرده بود؟؟؟؟


اگه متن رو با دقت بخونی این دختر لری لنس هستش و خودش نیست که در اینجاستیس کشته شد.

لطفاً اول متن رو بخونید بعد نظر بدید.
نقل قول کردن
Agamotto
#21 Agamotto 1399-07-09 16:57
ضمن خسته نباشید سوالی برام پیش اومد قهرمانایی ک قدرت خود شفادهی دارن هم میتونن جزو این لیست باشن مث ددپول یا ایکس۲۲؟
نقل قول کردن
hasan mehrabian
#22 hasan mehrabian 1402-01-09 16:18
با توجه به مرگ بلک کناری در طی رویداد دارک کرایسیس اون باید از این مقاله حذف بشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45