شماره 58 از سری جدید کامیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 859 سابق!)

شماره 58 از سری جدید کامیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 859 سابق!)

شاید آرک "آخرین بقایا" ظاهرا تمام شده باشد ولی حکایت کیندرد همچنان باقیست!

 

کیندرد، با استفاده از سین‌ایتر، ابرشروران بسیاری، از جمله نورمن آزبورن، ملقب به گرین گابلین را از گناهان‌شان تطهیر کرد. شکستِ سین‌ایتر آن گناهان را به خبیثان بازگرداند، به جز گابلین. نورمن پس از این فرصتِ دوباره برای زندگی، رازی را برملا کرد: کیندرد در واقع پسرِ نورمن، هری آزبورن است.

هری در حال شکنجه‌دادنِ دوست قدیمی‌اش، به‌عنوان مجازاتی برای «گناهانِ» پیتر، بوده‌است. این شکنجه وقتی به پایان رسید که نورمن کیندرد را در یک زندانِ دارک‌فورس که ساختهٔ کینگ‌پین بود (و از قدرت های یکی از دشمنان مرد عنکبوتی به نام اسپات نشات گرفته بود)، گیر انداخت. نورمن از پیتر درخواست کرد تا در بهبود پسرش به او کمک کند، امّا پیتر نپذیرفت.

در حالی‌که اسپایدی مشغول به تمام این‌ها بود، سر و کلّهٔ فردی غیرمنتظره در نزدیکی محل کار زن‌عمو می پیدا شد که درخواست کمک می‌کرد. او «مارتین لی» بود، فردِ خیرخواهی که پیش‌تر به عنوان رئیس جرم و جنایتِ مرگبار یعنی «مِستر نگاتیو» فعّالیت می‌کرد!

ضمنا حتما آرک قبلی یعنی "آخرین بقایا" را در اینجا به طور کامل بخوانید.

 

The Amazing Spider-Man # 58 (859)

The Amazing Spider-Man # 58 (859) کمیک بوک

مترجم: محمد صالح حیدری

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور ، گرافیست و طراح کاور: علی نامور مطلق

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیا فایر)

 

نظر خودتون رو درباره داستان و طراحی های این کمیک با ما در بخش نظرات در میان بذارید.

برای خوندن دیگر کمیک هایی که ترجمه کرده ایم اینجا را کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط: 

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

هری آزبورن چطور زنده شد؟

سری کمیک های اسپایدرمن شگفت انگیز با ترجمه فارسی

از رویداد جدید اسپایدرمن رونمایی شد: «آخرین بقایا» (LAST REMAINS)

10 حقیقتی که باید دربارهٔ «کیندرد» (KINDRED)، خبیث جدید کمیک‌بوک‌های اسپایدرمن، بدانید

خبیث جدید کمیک بوک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز کیست؟

رویداد جدید مرد عنکبوتی با عنوان خیزش گناهان (SINS RISING) - کامل + لینک دانلود

کمیک مقدمه "مرد عنکبوتی شگفت انگیز: خیزش گناهان" ترجمه شد + لینک دانلود

10 حقیقتی که باید دربارۀ «سین‌ایتر» (SIN-EATER) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید دربارۀ تیمارستان "راون‌کرافت" (RAVENCROFT INSTITUTE) بدانید

شماره آخر از کمیک "تیمارستان راون کرافت" ترجمه شد + لینک دانلود

قسمت آخر از کمیک "اسپایدرمن: مرگ جین دی ولف" ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

از رویداد جدید اسپایدرمن رونمایی شد: «آخرین بقایا» (LAST REMAINS)

چه كسانی از هویت مخفی مرد عنكبوتی با خبر هستند؟ 

معرفی شخصیت های مكمل كمیك های مرد عنكبوتی

15 دشمن ترسناک و چندش آور مرد عنکبوتی: سین ایتر

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

parsa.k23
#1 parsa.k23 1399-11-24 10:34
اولا ممنون که این همه زود و سریع ترجمه کردید و لذت بردیم
این که تو خونه هری وسایل گابلینی بود فکر کنم واسه این بود که از خانواده اش در مقابل نورمن حفاظت کنه و همچنین ورود مستر نگاتیو رو اعصابه چون داستان هنوز نکات کلیدی شو نشون نداده و یه شخصیت فرعی وارد داستان شد اول که ویلسون فیسک الان هم مستر نگاتیو اما کیفیت داستان و طراحی ها خیلی بهتر شده اما اینکه شیاطین به فیسک پیشنهاد معامله دادن کمی عجیبه آخه اونا از کجا خبر دارن فیسک چی میخواد و کیندرد بهش نداده و کیندرد چرا تو قسمت قبل شاد بود
نقل قول کردن
mtm
#2 mtm 1399-11-24 10:40
#1:
و یا شاید به این خاطر باشه که ما دو تا هری داشته ایم اونی که این مدت دیده بودیم با کیندرد فرق داره! :-*
نقل قول کردن
iron man Amir karimi
#3 iron man Amir karimi 1399-11-24 11:14
عالی! به چه سرعتی این کمیک رو ادیت و ترجمه کردید! از همه عوامل ترجمه و ادیت این کمیک ممنونم که با این سرعت و کیفیت این کمیک رو ادیت و ترجمه کردند .
به نقل از mtm:
#1:
و یا شاید به این خاطر باشه که ما دو تا هری داشته ایم اونی که این مدت دیده بودیم با کیندرد فرق داره! :-*

استاد این چند وقت خیلی به این موضوع اشاره کردید ! خبریه!؟
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#4 AM SM BM SM 1399-11-24 11:32
سلام
ممنون بابت ترجمه و ادیت سریع این کمیک.
و اما درباره این شماره.
خطر اسپویل













پیتر پارکر. اون هیچ وقت تسلیم نمیشه. هیچ وقت دست از کمک کردن حتی به کسانی که بدترین بلا رو سرش آوردن نمی کشه.
و...
قضیه مستر نگاتیو رو که فعلا باید صبر کنیم تا ببینیم چی اتفاق میفته ولی دیگه اسپنسر واقعا نباید بیشتر از این داستان رو شلوغ کنه. نمیدونم میخواد تا شماره ۹۰۰ قدیم یا ۱۰۰ جدید کشش بده یا چیز دیگه اما دیگه شلوغ کردن داستان بیشتر از این جایز نیست. طراحی ها واقعا بی ثبات هستند من حتی یک بار توی این شماره نتونستم تصویر درست و ثابتی از پیتر ببینم.
اما یک چیزی که توی طراحی ها بر اساس شماره قبلی پیش میره اینه که کیندرد در تمام مدت داشت لبخند میزد.از چی خوشش میاد؟ چی رو داره پنهان میکنه؟
چه خوب شد بالاخره چشممون به جمال خانم می پارکر ( می رایلی)
روشن شد و یک نقشی تو داستان ها داشتند!
خانواده آزبورن ها و اون در هم شکستگیشون بعد از اتفاقات اخیر خوب به تصویر کشیده شدند. و البته نورمنی که بحث اصلی اینه که بالاخره کی گابلین میشه! :-*
و البته ببینیم که قضیه هری چیه. آیا دوتا هری داریم؟ آیا مال مالتی ورس هستند؟ آیا باز به قضیه جنبل جادو ربط دارند؟( کلا هرچی قضیه جادویی نباشه بهتره! )
ممنون
نقل قول کردن
parsa.k23
#5 parsa.k23 1399-11-24 11:38
به نقل از mtm:
#1:
و یا شاید به این خاطر باشه که ما دو تا هری داشته ایم اونی که این مدت دیده بودیم با کیندرد فرق داره! :-*

بله فکر کنم همین قضیه اتفاق میفته و آخرای این آرک جدید هری از پاریس برمیگرده
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#6 Kia Iron Man 1399-11-24 11:41
خسته نباشید،واقعا دستتون درد نکنه که به این سرعت و با بهترین کیفیت و بدون چشمداشت چنین کمیک های جذابی رو در اختیار ما میزارید.
به نظرم نبودن گروه"فرقه"در این شماره یه نکته مثبته چون تو آرک قبلی یکم اضافه بودن.شاید دلیل خاصی داره که اسپنسر داره شخصیت های فرعی جدید وارد داستان میکنه ولی وجود کینگ پین و مسترنگاتیو توی قضیه پیتر و کیندرد(و نورمن)واقعا نیازه؟ البته قطعا اسپنسر یه دلیلی داره و احتمالا نیازه.
اون اتاقی که نورمی نشون داد رو قبلا در سرگذشت ونوم:فرزند خلف دیده بودیم و احتمالا مربوط به هری هست که بعد از omd دیدیم.عواقب درخواست مارتین لی از سین ایتر در آرک خیزش گناهان اینجا مشخص شد و نشون میده همه چی برنامه ریزی شده داره جلو میره و هر اتفاقی که میفته دلیلی داره،آرک قبلی خیلیا اعتراض داشتن که چرا داره این داستان طولانی میشه و undo کردن omd اتفاق نیفتاد ولی در شماره قبل دیدیم که کیندرد چه بلایی سر پیتر آورد که اونجوری نورمن رو میزد.در کل نیک اسپنسر داره کارش رو درست و طبق برنامه انجام میده
کاور قسمت بعد هم احتمالا داره تبدیل شدن مارتین لی به مستر نگاتیو رو نشون میده و با توجه به صفحات آخر شاید شاهد تیم آپ مستر نگاتیو و کینگ پین خواهیم بود.ولی چیزی که مسترنگاتیو از کینگ پین میخواست احتمالا کیندرد اسیر شده اس و معلوم نیست چرا میخوادش.
طراحی ها هم واقعا عالی و چشم نواز هستند.
تا شماره بعدی سخته که با قاطعیت حرفی زد پس باید منتظر موند تا دید که اسپنسر چه آشی برامون پخته.
نقل قول کردن
parsa.k23
#7 parsa.k23 1399-11-24 12:01
به نقل از AM SM BM SM:
سلام
ممنون بابت ترجمه و ادیت سریع این کمیک.
و اما درباره این شماره.
خطر اسپویل













پیتر پارکر. اون هیچ وقت تسلیم نمیشه. هیچ وقت دست از کمک کردن حتی به کسانی که بدترین بلا رو سرش آوردن نمی کشه.
و...
قضیه مستر نگاتیو رو که فعلا باید صبر کنیم تا ببینیم چی اتفاق میفته ولی دیگه اسپنسر واقعا نباید بیشتر از این داستان رو شلوغ کنه. نمیدونم میخواد تا شماره ۹۰۰ قدیم یا ۱۰۰ جدید کشش بده یا چیز دیگه اما دیگه شلوغ کردن داستان بیشتر از این جایز نیست. طراحی ها واقعا بی ثبات هستند من حتی یک بار توی این شماره نتونستم تصویر درست و ثابتی از پیتر ببینم.
اما یک چیزی که توی طراحی ها بر اساس شماره قبلی پیش میره اینه که کیندرد در تمام مدت داشت لبخند میزد.از چی خوشش میاد؟ چی رو داره پنهان میکنه؟
چه خوب شد بالاخره چشممون به جمال خانم می پارکر ( می رایلی)
روشن شد و یک نقشی تو داستان ها داشتند!
خانواده آزبورن ها و اون در هم شکستگیشون بعد از اتفاقات اخیر خوب به تصویر کشیده شدند. و البته نورمنی که بحث اصلی اینه که بالاخره کی گابلین میشه! :-*
و البته ببینیم که قضیه هری چیه. آیا دوتا هری داریم؟ آیا مال مالتی ورس هستند؟ آیا باز به قضیه جنبل جادو ربط دارند؟( کلا هرچی قضیه جادویی نباشه بهتره! )
ممنون

باید به omd مربوط باشه نه به مالتی ورس
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#8 Ehsan Spider 1399-11-24 13:33
سلام

خیلی ممنون بابت ترجمه این کمیک

خطر اسپیول

کمیک، کمیک خوبی بود داستان هم که خیلی داره کش میده اسپنسر .
من فکر میکنم نیگاتو و شیاطینش با کیندرد هستن شاید اونا یه جور ارتباطی باهم دارن چون هردو شیطانن . ( قبلا گفتم که نیگاتو شاید با کینگ پین متحد بشه که توی این کمیک همینجوری هم شد ولی شاید ظاهری باشه)

به نظرم خواسته قلبی کینگ پین هم فکر کنم از بین رفتن مرد عنکبوتی باشه .
چون کاور شماره بعدی نوید یه جور مبارزه بین اسپایدی و نیگاتو رو میده.
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#9 Ehsan Spider 1399-11-24 13:38
به نظرم قراره توی شماره های بعدی هری دوم یعنی همون هری که طبق تئوری اقای وفایی صفت توسط تایم لاین جایگزین هری اصلی( کیندرد) شده بود رو در هیبت گرین گابلین ببینیم. به عنوان متحد اسپایدی شاید.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#10 AM SM BM SM 1399-11-24 14:18
به نقل از parsa.k23:
به نقل از AM SM BM SM:
سلام
ممنون بابت ترجمه و ادیت سریع این کمیک.
و اما درباره این شماره.
خطر اسپویل













پیتر پارکر. اون هیچ وقت تسلیم نمیشه. هیچ وقت دست از کمک کردن حتی به کسانی که بدترین بلا رو سرش آوردن نمی کشه.
و...
قضیه مستر نگاتیو رو که فعلا باید صبر کنیم تا ببینیم چی اتفاق میفته ولی دیگه اسپنسر واقعا نباید بیشتر از این داستان رو شلوغ کنه. نمیدونم میخواد تا شماره ۹۰۰ قدیم یا ۱۰۰ جدید کشش بده یا چیز دیگه اما دیگه شلوغ کردن داستان بیشتر از این جایز نیست. طراحی ها واقعا بی ثبات هستند من حتی یک بار توی این شماره نتونستم تصویر درست و ثابتی از پیتر ببینم.
اما یک چیزی که توی طراحی ها بر اساس شماره قبلی پیش میره اینه که کیندرد در تمام مدت داشت لبخند میزد.از چی خوشش میاد؟ چی رو داره پنهان میکنه؟
چه خوب شد بالاخره چشممون به جمال خانم می پارکر ( می رایلی)
روشن شد و یک نقشی تو داستان ها داشتند!
خانواده آزبورن ها و اون در هم شکستگیشون بعد از اتفاقات اخیر خوب به تصویر کشیده شدند. و البته نورمنی که بحث اصلی اینه که بالاخره کی گابلین میشه! :-*
و البته ببینیم که قضیه هری چیه. آیا دوتا هری داریم؟ آیا مال مالتی ورس هستند؟ آیا باز به قضیه جنبل جادو ربط دارند؟( کلا هرچی قضیه جادویی نباشه بهتره! )
ممنون

باید به omd مربوط باشه نه به مالتی ورس

بله درسته.
گفتم که همه احتمالات( حتی کمترینشون) رو گفته باشم. اگر به مالتی ورس مربوط باشه اسپنسر حداکثر دو ردز بعد از انتشار اون شماره ترور میشه! هری باید کسی باشه که پیتر اون رو دیده باشه و بشناسش.
شاید بهترین حالت همون باشه که بگن دو تا هری داشتیم.
به هر حال اسپنسر کار بزرگی کرده که هری رو به عنوان کیندرد معرفی کرده و امیدوارم برنامه های خوبی براش داشته باشه.
نقل قول کردن
hassan91
#11 hassan91 1399-11-24 16:05
این شماره از سری مرد عنکبوتی (که شماره 1 از آرک فضای نگاتیو محسوب میشه) ابعاد جدیدی از کیندرد رو نشون میده و در عین حال بخوبی از تاریخچه داستانهای مرد عنکبوتی بهره برده.
پیتر پارکر مسئولیت داره تا به باقی اعضای خانواده آزبورن برسه و این رو با اونها در میون بزاره که هری همون کیندرده. منتها نورمی به اونها نشون داده که هری باز داره از لوازم گرین گابلین استفاده میکنه و همینجا سوال پیش میاد که هری مگه گابلین نیست؟ اگه دوتا هری هست پس اون یکی چرا باید گابلین باشه؟ البته من خودم یه تئوری دارم که شاید گناهان نورمن آزبورن به هری آزبورن برگشتن باشه. شایدم برای محافظت از خانواده اش بوده که احتمالش کمه.
توی ران اسپنسر قبلا دیده بودیم که ویلسون فیسک در به در دنبال لوح زندگی بوده و هستش. اما گویا قبلا هم کیندرد مانع رسیدن ویلسون به اهدافش شده. برخورد اهداف این دو شخصیت به هم بعد جدیدی از داستان رو باز کرد و حالا فهمیدیم که مشکل ویلسون فیسک با هری یا کیندرد بر سر چی بوده. البته جالب بود که لیز آلن به پیتر گفت هری رفته پاریس! ینی همونجا که فیسک با کیندرد مواجه شده بود!
اما فیسک هر خواسته ای داشته باشه معلومه که به مستر نگاتیو احتیاج داره و به همین خاطر در به در دنبال مارتین لی هستن. گویا قبلا قرار و مداری با هم داشتن. مارتین لی که به زن عمو پناه آورده. خیلی جالب بود که مارتین لی تونسته بود از گناهانش قصر در بره و اینکه گناهان نمیتونستن به یه جای مقدس مثل پناهگاه فیست نفوذ کنن. اینجا بود که پای مرد عنکبوتی به قضیه باز شد.

بازم لازم میدونم که بگم ران مرد عنکبوتی اسپانسر تا اینجا راضی کننده بوده. دو سال به خوبی هم داستان مرد عنکبوتی رو پیش برد و هم ما رو برای کیندرد تو خماری نگه داشت. درسته که در انتها کمی داستان از رمق افتاد ولی ضربه ی مهلکی به جریان اصلی وارد نکرده. گویا برای اهداف هری/کیندرد هم قراره همینقدر منتظرش باشیم. تو این قسمت هم یکمی برای این قضیه قلقلکمون داد.

با تشکر بابت ترجمه و ادیت.
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#12 Kia Iron Man 1399-11-24 16:12
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از parsa.k23:
به نقل از AM SM BM SM:
سلام
ممنون بابت ترجمه و ادیت سریع این کمیک.
و اما درباره این شماره.
خطر اسپویل













پیتر پارکر. اون هیچ وقت تسلیم نمیشه. هیچ وقت دست از کمک کردن حتی به کسانی که بدترین بلا رو سرش آوردن نمی کشه.
و...
قضیه مستر نگاتیو رو که فعلا باید صبر کنیم تا ببینیم چی اتفاق میفته ولی دیگه اسپنسر واقعا نباید بیشتر از این داستان رو شلوغ کنه. نمیدونم میخواد تا شماره ۹۰۰ قدیم یا ۱۰۰ جدید کشش بده یا چیز دیگه اما دیگه شلوغ کردن داستان بیشتر از این جایز نیست. طراحی ها واقعا بی ثبات هستند من حتی یک بار توی این شماره نتونستم تصویر درست و ثابتی از پیتر ببینم.
اما یک چیزی که توی طراحی ها بر اساس شماره قبلی پیش میره اینه که کیندرد در تمام مدت داشت لبخند میزد.از چی خوشش میاد؟ چی رو داره پنهان میکنه؟
چه خوب شد بالاخره چشممون به جمال خانم می پارکر ( می رایلی)
روشن شد و یک نقشی تو داستان ها داشتند!
خانواده آزبورن ها و اون در هم شکستگیشون بعد از اتفاقات اخیر خوب به تصویر کشیده شدند. و البته نورمنی که بحث اصلی اینه که بالاخره کی گابلین میشه! :-*
و البته ببینیم که قضیه هری چیه. آیا دوتا هری داریم؟ آیا مال مالتی ورس هستند؟ آیا باز به قضیه جنبل جادو ربط دارند؟( کلا هرچی قضیه جادویی نباشه بهتره! )
ممنون

باید به omd مربوط باشه نه به مالتی ورس

بله درسته.
گفتم که همه احتمالات( حتی کمترینشون) رو گفته باشم. اگر به مالتی ورس مربوط باشه اسپنسر حداکثر دو ردز بعد از انتشار اون شماره ترور میشه! هری باید کسی باشه که پیتر اون رو دیده باشه و بشناسش.
شاید بهترین حالت همون باشه که بگن دو تا هری داشتیم.
به هر حال اسپنسر کار بزرگی کرده که هری رو به عنوان کیندرد معرفی کرده و امیدوارم برنامه های خوبی براش داشته باشه.

به نظر من قطعا به omd ربط داره(البته ۹۹/۹ درصد)چون در این مدت بار ها مستقیم و غیرمشتقیم بهش اشاره شد و واضح ترینش همون شماره ای بود که به وضوح صفحات omd رو نشون میداد.
به نقل از Ehsan Spider:
سلام

خیلی ممنون بابت ترجمه این کمیک

خطر اسپیول

کمیک، کمیک خوبی بود داستان هم که خیلی داره کش میده اسپنسر .
من فکر میکنم نیگاتو و شیاطینش با کیندرد هستن شاید اونا یه جور ارتباطی باهم دارن چون هردو شیطانن . ( قبلا گفتم که نیگاتو شاید با کینگ پین متحد بشه که توی این کمیک همینجوری هم شد ولی شاید ظاهری باشه)

به نظرم خواسته قلبی کینگ پین هم فکر کنم از بین رفتن مرد عنکبوتی باشه .
چون کاور شماره بعدی نوید یه جور مبارزه بین اسپایدی و نیگاتو رو میده.

راستش به نظرم خواسته قلبی کینگ پین زنده شدن همسرش ونسا هست و اون از کیندرد خواهش کرد که چون قدرت زنده کردن مردگان رو داره همسرش رو زنده کنه ولی کیندرد قبول نکرد برای همینم اون نینجای مستر مگاتیو به لوح زندگی سرنوشت اشاره کرد.
نقل قول کردن
Spider-Fan
#13 Spider-Fan 1399-11-24 16:22
به نقل از Ehsan Spider:
به نظرم خواسته قلبی کینگ پین هم فکر کنم از بین رفتن مرد عنکبوتی باشه .

فکر نمی‌کنم این‌طور باشه.
فیسک در حال حاضر چنین خصومتی نداره با اسپایدی.
اون خواستۀ قلبی قاعدتاً باید همون چیزی باشه که کیندرد دریغ کرده ازش، یعنی بازگردوندنِ همسرش ونسا از مرگ.
نقل قول کردن
Agent bishop
#14 Agent bishop 1399-11-24 18:15
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از Ehsan Spider:
به نظرم خواسته قلبی کینگ پین هم فکر کنم از بین رفتن مرد عنکبوتی باشه .

فکر نمی‌کنم این‌طور باشه.
فیسک در حال حاضر چنین خصومتی نداره با اسپایدی.
اون خواستۀ قلبی قاعدتاً باید همون چیزی باشه که کیندرد دریغ کرده ازش، یعنی بازگردوندنِ همسرش ونسا از مرگ.


حرفتون درسته
ولی من از یک چیزی ناراحت شدم که کاش اصلا اسپنسر نشونش نمی داد .
کینگ پین هیچ وقت از کسی التماس نمیکنه شاید درخواست کنه که اونم به صورتی هست که حالت معادله ای داره یعنی خودشم یه کاری برای طرف مقابل انجام میده ولی اینکه جلوی یک نفر زانو بزنه و گریه و التماس کنه از شخصی مثل کینگ پین بعید بود
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#15 Ehsan Spider 1399-11-24 18:35
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از Ehsan Spider:
به نظرم خواسته قلبی کینگ پین هم فکر کنم از بین رفتن مرد عنکبوتی باشه .

فکر نمی‌کنم این‌طور باشه.
فیسک در حال حاضر چنین خصومتی نداره با اسپایدی.
اون خواستۀ قلبی قاعدتاً باید همون چیزی باشه که کیندرد دریغ کرده ازش، یعنی بازگردوندنِ همسرش ونسا از مرگ.


سلام آقای حیدری

بله این درسته و تقریباً نظر ۹۹ درصد کسایی که این کمیک رو خوندن هم باید این باشه

ولی آیا نیگاتو میتونه اینو برآورده بکنه؟ فکر نکنم

پس اگه منظور از خواسته قلبی زنده شدن ونسا باشه عملا نیگاتو کاری از دستش بر نمیاد مگر اینکه بخواد از کیندرد استفاده ای بکنه چون که میگن کیندرد توانایی زنده کردن مرده هارو داره.

من این نظر مطرح کردم که از شما عزیزان نظر یا پیش‌بینی دریافت کنم که به حقیقت نزدیک تر باشه .

خیلی ممنون از زحمات شما
نقل قول کردن
Agent bishop
#16 Agent bishop 1399-11-24 18:36
نقد این شماره

داستان این قسمت ادامه دو رویداد ران اسپنسر که یکی قضیه لوح زندگی و بومرنگ و ... و دیگری ادامه قضیه کیندر بود که نویسنده خوب تونست این دو داستان رو بدون اینکه به هیچ کدومشون لطمه بخوره کنار هم نگه داشت .
تو این شماره شواهد بیشتری از اینکه دو تا هری وجود داره میبینیم که به احتمال زیاد مربوط به omd میشه که وای به حال اسپنسر که اگه نباشه .
تو این شماره میبینیم پیتر با اینکه خیلی از خانواده آزبورن طلبکاره باز زیر حرف خودش تو شماره قبل زد و اومد برای کمک به خانواده آزبورن که این حس مسئولیت پذیری پیتر رو به شکل قشنگی نشون میده ( والا فقط نباید این حس رو داخل دستگیری خلافکار ها ببینیم که ) و مورد بعدی نبرد مردعنکبوتی با افراد مستر نگاتیو هست که خوشم اومد تو این نبرد مردعنکبوتی رو زیاد قوی نشون ندادن یعنی چهار تا مشت میزد یک ضربه شمشیر هم میخورد .
طراحی خوب بود فقط دور چشمای مردعنکبوتی یک نوار سیاهی هست که انگار الان مثل فیلم های مارول شده یعنی انگار می‌تونه کوچک تر یا بزرگ تر کنه .
ترجمه و ادیت هم که مثل همیشه عالی بود مرسی از آقای حیدری و نامور مطلق و استاد ترابی کارتون رو همیشه به این خوبی ادامه بدین
نقل قول کردن
parsa.k23
#17 parsa.k23 1399-11-24 19:40
خطر اسپویل قسمت بعد


بچه ها احتمالا قسمت بعد توم استون و جغد و همرهد و سیلورمن هم خواهند بود و این احتمال یه داستان جذاب رو میده
نقل قول کردن
mtm
#18 mtm 1399-11-24 20:11
به نقل از Ehsan Spider:
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از Ehsan Spider:
به نظرم خواسته قلبی کینگ پین هم فکر کنم از بین رفتن مرد عنکبوتی باشه .

فکر نمی‌کنم این‌طور باشه.
فیسک در حال حاضر چنین خصومتی نداره با اسپایدی.
اون خواستۀ قلبی قاعدتاً باید همون چیزی باشه که کیندرد دریغ کرده ازش، یعنی بازگردوندنِ همسرش ونسا از مرگ.


سلام آقای حیدری

بله این درسته و تقریباً نظر ۹۹ درصد کسایی که این کمیک رو خوندن هم باید این باشه

ولی آیا نیگاتو میتونه اینو برآورده بکنه؟ فکر نکنم

پس اگه منظور از خواسته قلبی زنده شدن ونسا باشه عملا نیگاتو کاری از دستش بر نمیاد مگر اینکه بخواد از کیندرد استفاده ای بکنه چون که میگن کیندرد توانایی زنده کردن مرده هارو داره.

من این نظر مطرح کردم که از شما عزیزان نظر یا پیش‌بینی دریافت کنم که به حقیقت نزدیک تر باشه .

خیلی ممنون از زحمات شما

اشتباه میکنید
ویلسون فیسک برای خانواده هر کاری میکنه
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#19 Ehsan Spider 1399-11-24 20:50
به نقل از mtm:
به نقل از Ehsan Spider:
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از Ehsan Spider:
به نظرم خواسته قلبی کینگ پین هم فکر کنم از بین رفتن مرد عنکبوتی باشه .

فکر نمی‌کنم این‌طور باشه.
فیسک در حال حاضر چنین خصومتی نداره با اسپایدی.
اون خواستۀ قلبی قاعدتاً باید همون چیزی باشه که کیندرد دریغ کرده ازش، یعنی بازگردوندنِ همسرش ونسا از مرگ.


سلام آقای حیدری

بله این درسته و تقریباً نظر ۹۹ درصد کسایی که این کمیک رو خوندن هم باید این باشه

ولی آیا نیگاتو میتونه اینو برآورده بکنه؟ فکر نکنم

پس اگه منظور از خواسته قلبی زنده شدن ونسا باشه عملا نیگاتو کاری از دستش بر نمیاد مگر اینکه بخواد از کیندرد استفاده ای بکنه چون که میگن کیندرد توانایی زنده کردن مرده هارو داره.

من این نظر مطرح کردم که از شما عزیزان نظر یا پیش‌بینی دریافت کنم که به حقیقت نزدیک تر باشه .

خیلی ممنون از زحمات شما

اشتباه میکنید
ویلسون فیسک برای خانواده هر کاری میکنه


سلام
بله استاد این منطقی تره

باید منتظر موند و دید که اسپنسر قراره چیکار کنه!

خیلی ممنون
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید