شماره 57 از سری جدید کامیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 858 سابق!)

شماره 57 از سری جدید کامیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 858 سابق!)

واقعا فکر کردید کیندرد کارش با اسپایدرمن تموم شده؟ نه! ضمنا پیچش صفحات انتهایی داستان فوق العاده است!

 

کیندرد، با استفاده از سین‌ایتر، ابرشروران بسیاری، از جمله نورمن آزبورن، ملقب به گرین گابلین را از گناهان‌شان تطهیر کرد. شکستِ سین‌ایتر آن گناهان را به خبیثان بازگرداند، به جز گابلین. نورمن پس از این فرصت دوباره برای زندگی، رازی را برملا کرد: کیندرد در واقع پسرِ نورمن، هری آزبورن است.

هری در حال شکنجه‌دادنِ دوست قدیمی‌اش، به‌عنوان مجازاتی برای «گناهانِ» پیتر، بوده ‌است. کیندرد درحالی که پیتر را به بند کشیده بود، او را مرتّباً کُشت و به زندگی بازگرداند. شکنجه با ورودِ نورمن، مری‌جین واتسون و دوستان عنکبوتی پیتر، ملقب به فرقهٔ تارافکن متوقف شد. نبردی بین پیتر، نورمن و کیندرد در گرفت، که به گیر افتادنِ کیندرد در قفسِ دارک‌فورس که توسط کینگ‌پین ساخته شده بود، منتهی شد. نورمن قصدِ کمک به پسرش را دارد، امّا مردعنکبوتی چندان در این‌باره مطمئن نیست.

ممکن است سلطهٔ وحشت‌انگیز کیندرد پایان یافته باشد، امّا کسی باید جنازه‌هایی که او نبش قبر کرده را سر و سامان بدهد. شاید کارلی کوپر، کارمند پزشکی قانونی ادارهٔ پلیس نیویورک بتواند به این موضوع رسیدگی کند.

ضمنا حتما آرک قبلی یعنی "خیزش گناهان" را در اینجا به طور کامل بخوانید.

 

The Amazing Spider-Man # 57 (858)

شماره 858 مرد عنکبوتی - کمیک

مترجم: محمد صالح حیدری

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور ، گرافیست و طراح کاور: علی نامور مطلق

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیا فایر)

 

نظر خودتون رو درباره داستان و طراحی های این کمیک با ما در بخش نظرات در میان بذارید.

برای خوندن دیگر کمیک هایی که ترجمه کرده ایم اینجا را کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط: 

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

هری آزبورن چطور زنده شد؟

سری کمیک های اسپایدرمن شگفت انگیز با ترجمه فارسی

از رویداد جدید اسپایدرمن رونمایی شد: «آخرین بقایا» (LAST REMAINS)

10 حقیقتی که باید دربارهٔ «کیندرد» (KINDRED)، خبیث جدید کمیک‌بوک‌های اسپایدرمن، بدانید

خبیث جدید کمیک بوک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز کیست؟

رویداد جدید مرد عنکبوتی با عنوان خیزش گناهان (SINS RISING) - کامل + لینک دانلود

کمیک مقدمه "مرد عنکبوتی شگفت انگیز: خیزش گناهان" ترجمه شد + لینک دانلود

10 حقیقتی که باید دربارۀ «سین‌ایتر» (SIN-EATER) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید دربارۀ تیمارستان "راون‌کرافت" (RAVENCROFT INSTITUTE) بدانید

شماره آخر از کمیک "تیمارستان راون کرافت" ترجمه شد + لینک دانلود

قسمت آخر از کمیک "اسپایدرمن: مرگ جین دی ولف" ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

از رویداد جدید اسپایدرمن رونمایی شد: «آخرین بقایا» (LAST REMAINS)

چه كسانی از هویت مخفی مرد عنكبوتی با خبر هستند؟ 

معرفی شخصیت های مكمل كمیك های مرد عنكبوتی

15 دشمن ترسناک و چندش آور مرد عنکبوتی: سین ایتر

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AM SM BM SM
#1 AM SM BM SM 1399-11-16 19:16
سلام
ممنون بابت ترجمه و ادیت سریع این شماره.
و ام درباره این شماره:
خطر اسپویل



















یه جایی توی این کمیک پیتر به مری جین گفت "فکر کردم از دستت دادم" راستش وقتی این جمله رو خوندم هیچ حسی توی من ایجاد نشد چون میدونم پیتر و ام جی خیلی وقته که هم دیگه رو از دست دادند...
بگذریم الان یک سوالی برای همه هواداران مرد عنکبوتی دارم. آیا شما این رفتار پیتر رو قبول دارید؟ ببینید وقتی که پیتر نورمن رو از سفینه پرت کرد بیرون کمتر کسی مشکل داشت چون میگفتیم که این پیتر پارکره و پیتر هم مثل بقیه آدم ها اشتباه میکنه. اما حالا چی؟ آیا پیتر نباید حداقل سعی خودش رو بکنه؟ البته پیتر هم دلایلش بی منطق نیست و راست میگه اون نمیخواد دوباره گول بخوره و کسی رو از دست بده اما میخوام بدونم نظر شما چیه؟
و البته هری چرا دوست داره توی اون سلول بمونه؟ اون بیرون چه چیزی داره بر وفق مرادش میچرخه که اگر ازش دور بمونه براش بهتره؟ شاید به روی جلد شماره بعدی و درگیر شدن پیتر با افراد مستر نگاتیو مربوط باشه.
و البته جسد چه کسی توی اون موارد نبوده؟
(البته یک جا ما سه تای بالای لیست رو به زبان انگلیسی توی همین شماره دیدیم ولی هم خیلی معلوم نبود هم کارلی گفت نفر آخر ولی اونا اول بودن.)
راستش من واقعا دلیل حضور فرقه عنکبوتی رو نمیدونم. راستش قضیه خیلی داره شلوغ و پیچیده میشه. آخه اونا نه تنها تا الان کار مهمی رو انجام دادند نه نقش حیاتی داشتند.
واقعا اسپنسر داره کمی موضوعات غیر ضروری وارد داستان میکنه.
بازم ممنون.
نقل قول کردن
Doctor.who
#2 Doctor.who 1399-11-16 19:22
خیلی شکه کننده بود!
داستان هنوز تموم نشده و من شاهد صحنه هایی احساسی بودم و التماس نورمن پیتر برایم خیلی دردناک بود ولی واکنش آخر پیتر... فکر می کنم کیندر به نوعی داخل پیتر وجود داره و نقشه اش هم همین بوده و کار کیندر تموم نشده.
نقل قول کردن
mtm
#3 mtm 1399-11-16 19:33
#1:
من کاملا رفتار پیتر پارکر رو درک میکنم و اگر قرار بود پیتر بازم مثبت بازی دربیاره بالا میاوردم! این خانواده منحوس ازبورن هر بلایی که میشه متصور شد سرش اوردن حالا بازم این مرتیکه کیندرد ازش طلبکاره ...
واقعا پیتر رو درک میکنم و بهش حق میدم
همینه که اینقدر پیتر رو دوست دارم و باهاش همذات پنداری میکنم چون درست مثل خودمون perfect نیست و عیب و نقص داره
البته اینم بگم که در شماره بعدی پیتر نشون میده که همچنان واسه هری اهمیت قایل هستش ...
و اینکه حق بدیم به این پسر ....یه کمی خودمون رو بزاریم جای این پسر ...
نقل قول کردن
a.v.s
#4 a.v.s 1399-11-16 19:50
به نقل از mtm:
#1:
من کاملا رفتار پیتر پارکر رو درک میکنم و اگر قرار بود پیتر بازم مثبت بازی دربیاره بالا میاوردم! این خانواده منحوس ازبورن هر بلایی که میشه متصور شد سرش اوردن حالا بازم این مرتیکه کیندرد ازش طلبکاره ...
واقعا پیتر رو درک میکنم و بهش حق میدم
همینه که اینقدر پیتر رو دوست دارم و باهاش همذات پنداری میکنم چون درست مثل خودمون perfect نیست و عیب و نقص داره
البته اینم بگم که در شماره بعدی پیتر نشون میده که همچنان واسه هری اهمیت قایل هستش ...
و اینکه حق بدیم به این پسر ....یه کمی خودمون رو بزاریم جای این پسر ...

خودمم اتفاقا از این تصمیم نویسنده خوشم اومد. درسته معمولا پیتر چشم پوشی میکنه ولی ایندفعه از کلیشه گذشت. همیشه این کلیشه وجود داره که پیتر مثبت اندیشه و به خوب شدن خبیثا ایمان داره و میدونه یه چیزی درونشون هست ولی اینبار قضیه فرق میکنه. کلی زجر کشیده بابت چیزی که نمیدونه چه خبره. پس واقعا منطقیه رفتار پیتر و خودمم پیتر رو درک میکنم.
نقل قول کردن
Hail Comic Book
#5 Hail Comic Book 1399-11-16 19:57
سلام به همه .
میدونم چند نفر میخواین بگین که تصمیمی که پیتر گرفت برخلاف شخصیت پردازیشه و اینجور چیزا...
خب من که اینطوری فکر نمیکنم . انتظارمم همین بود.درسته تصمیم پیتر تصمیم درستی نبود و حداقل باید تلاش میکرد باهاش صحبت کنه لازم هم نبود کیندرد از غل و زنجیر در بیاد.
ولی خب بیاین اینو در نظر بگیرین که حدود چند ساعت قبلش کیندرد داشت تا مرز کشتن مری جین و فرفه تار افکن میرفت و کسی که داره به پیتر میگه بیا با هری صحبت کن نورمنه . کیندرد هم که نشون داده زیاد اهل صحبت نیست وگرنه میومد قضیه omd رو رک و راست میگفت .
و اینم در نظر داشته باشید پیتر نمیخواد مرگ گوئن تکرار شه.
البته من انگیلیسی شماره بعدو خوندم و پیتر کمک میکنه به هری منتها نه از راهی که نورمن میگفت.
اون جسده هم احتمالا جسد هری ازبورنه بعد omd
نقل قول کردن
a.v.s
#6 a.v.s 1399-11-16 20:00
یه چیز دیگه که توی این کمیک خیلی ازش خوشم اومد این بود که نشون داد هواداران وقتی یه شماره رو میبینند و میگن چرا داره کش پیدا میکنه یا اینکه کمکی به داستان نمیکنه باید دندون رو جیگر بزارند.

شما عزیزان شماره 54 رو خوندید دیگه، نه؟ توی همون شماره که کیندرد پیتر رو شکنجه میده تا سر حد مرگ. همون موقع اعضای سایت میگفتند که اسپنسر دیگه داره زیادی داستان رو کش میده و یا اینکه کسل کننده شده (کل جلد رو البته میگفتند نه اینکه فقط اون تیکه داستان رو دربارش حرف بزنن. متوجه این جریان هستم). ولی داریم توی همین شماره 57 تاثیرات اون جلد رو میبینیم. اینکه کیندرد چقدر مرد عنکبوتی رو عذاب داده و پیتر دچار شوک بزرگی شده.

پس به قول همون کامنتی که درباره شماره قبل دادم، صبر کنید. قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود. توصیه برادرانه بنده اینه ;-)
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1399-11-16 20:10
من تقریبا اطمینان دارم اون جنازه ای که کارلی کشفش کرده متعلق به هریه! یعنی همون هری که اصرلر داشت بگه اسمش هری لیمن هستش و پس از omd و برهم خوردن ازدواج پیتر و ام جی اونو دیدیم که زنده شد و تا این اواخر هم تو داستانای اسپایدرمن دیدیمش.
در واقع دو نسخه از هری وجود داشته
نقل قول کردن
Agent bishop
#8 Agent bishop 1399-11-16 20:15
باز اسپانسر ته داستان یک معما جدید درست کرد :sigh: آقا خسته شدیم مولا تموم کن این بازی رو
۳#
آقای ترابی حرف شما درسته پیتر دیگه نباید مثبت بازی کنه ولی از اون طرف دیگه این همه عصبانیت هم غیر قابل توجیه هست
پیترز که ما می‌شناسیم آدمی نیست که یکدفعه به نورمن آزبورن بی دفاع حمله کنه و اونو بزنه یا تو شماره بعدی حتی نزدیک بود بزنه یک آدم رو بکشه
مرد عنکبوتی بلا های بدتر از کیندر سرش اومده
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#9 AM SM BM SM 1399-11-16 20:17
به نقل از mtm:
#1:
من کاملا رفتار پیتر پارکر رو درک میکنم و اگر قرار بود پیتر بازم مثبت بازی دربیاره بالا میاوردم! این خانواده منحوس ازبورن هر بلایی که میشه متصور شد سرش اوردن حالا بازم این مرتیکه کیندرد ازش طلبکاره ...
واقعا پیتر رو درک میکنم و بهش حق میدم
همینه که اینقدر پیتر رو دوست دارم و باهاش همذات پنداری میکنم چون درست مثل خودمون perfect نیست و عیب و نقص داره
البته اینم بگم که در شماره بعدی پیتر نشون میده که همچنان واسه هری اهمیت قایل هستش ...
و اینکه حق بدیم به این پسر ....یه کمی خودمون رو بزاریم جای این پسر ...

ممنون
بله منم مشکلی با این کارش نداشتم و همونطور که گفتم دلایلش کاملا منطقیه.
و اگر من بخوام خودم رو جای پیتر بذارم الان نورمن آزبورن زنده نبود. :-* :-*
اگر هم مقاله نقطه ضعف های مرد عنکبوتی توی همین سایت رو بخونیم متوجه میشیم که بزرگترین حساسیت پیتر پارکر خانواده و نزدیکانشه و روی اون ها حساسه و اصلا شوخی نداره. ( فکر کنم بیشتر مردم جهان هم همینطور باشند هیچ کس دوست نداره حتی اگر خودش هم آسیبی ببینه به خانواده اش کوچکترین گزندی برسه. و البته ما اینجا هستیم و فکر میکنم ( برای این چند لحظه ) نورمن داره مثبت بازی در میاره و فعلا خنجر نمی زنه اما پیتر که توی بتن کاره کاملا مطمئنه که پشت این کارها یه گابلینه
نقل قول کردن
parsa2020
#10 parsa2020 1399-11-16 20:20
سلام من عضو جدید سایتم اگه بخوام کمیکای جدید اسپایدرمن و متوجه بشم باید از کجا شروع به خواندن کنم ؟؟
نقل قول کردن
Agent bishop
#11 Agent bishop 1399-11-16 20:20
از اون جنازه ها یا جنازه گوئن و یا عمو بن ناپدید شده که به احتمال زیاد مال گوئنه حالا معلوم نیست هدف کیندر چیه شاید می خواد با قدرتاش گوئن رو زنده کنه ( که امیدوارم اینطوری نباشه چون رمانس بین مری جین و مردعنکبوتی داره دوباره جون میگیره و اینجوری شاید خراب بشه )
نقل قول کردن
Spider-Fan
#12 Spider-Fan 1399-11-16 20:20
#3:
دقیقاً!
و البته باید در نظر داشت که پیتر اخیراً اصلاً در وضعیت روحی و جسمی مناسبی نبوده.
یعنی از شروعِ آرک خیزش گناهان پیتر وقت نکرده پلکاش رو روی هم بذاره. اوّل باید جلوی خرابکاری‌های سین‌ایتر در سطح شهر رو می‌گرفت، بعد نورمن آزبورن رو از راون‌کرافت نجات می‌داد و رو در رو با سین‌ایتر آپگریدشده (!) می‌جنگید، بعد با فرقهٔ تارافکن که تحت کنترلِ کیندرد بودن جنگید، بعد مستقیم با کیندرد درگیر شد و توسط‌ش شکنجهٔ روحی و جسمی شد، کم مونده بود مرگِ فرقه و مری‌جین رو ببینه، و ...
حالا بعد از این‌همه مصیبت، وقتی که هنوزم وقت نکرده یه نفسی تازه کنه، نورمنی که به قول خودش «ملک عذاب» پیتر بوده، ازش می‌خواد کمک‌اش کنه کیندردی که این همه بلا رو سرش آورده رو درمان کنه!
رفتارش غیر از این بود جای تعحّب داشت.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#13 AM SM BM SM 1399-11-16 20:23
به نقل از Agent bishop:
باز اسپانسر ته داستان یک معما جدید درست کرد :sigh: آقا خسته شدیم مولا تموم کن این بازی رو
۳#
آقای ترابی حرف شما درسته پیتر دیگه نباید مثبت بازی کنه ولی از اون طرف دیگه این همه عصبانیت هم غیر قابل توجیه هست
پیترز که ما می‌شناسیم آدمی نیست که یکدفعه به نورمن آزبورن بی دفاع حمله کنه و اونو بزنه یا تو شماره بعدی حتی نزدیک بود بزنه یک آدم رو بکشه
مرد عنکبوتی بلا های بدتر از کیندر سرش اومده

سلام
ببینید شما الان کجا هستید پشت کیبورد دارید تایپ میکنید گفتن اینو حرف خیلی راحته خیلی. راستش منم قبلا میگفتم اگر منم جای مرد عنکبوتی بودم گرین گابلین رو نمی کشتم اما وقتی بازی مرد عنکبوتی رو انجام دادم دیدم نمیتونم حتی دزد های معمولی که جون من رو به خطر می اندازن رو زنده بذارم واقعا سخته.
عصبانیت هم یک لحظه است میاد سراغ آدم و بی دفاع و با دفاع هم نداره پیتر هم که معصوم نیست که وایسه نگاه کنه.
البته شاید باز هم پشیمان بشه اما اون یک لحظه عصبانیته.
من خودم آدم های مغرور و از خود رازی رو حتی یک لحظه هم نمیتونم تحمل کنم.
نقل قول کردن
a.v.s
#14 a.v.s 1399-11-16 20:23
به نقل از mtm:
من تقریبا اطمینان دارم اون جنازه ای که کارلی کشفش کرده متعلق به هریه! یعنی همون هری که اصرلر داشت بگه اسمش هری لیمن هستش و پس از omd و برهم خوردن ازدواج پیتر و ام جی اونو دیدیم که زنده شد و تا این اواخر هم تو داستانای اسپایدرمن دیدیمش.
در واقع دو نسخه از هری وجود داشته

یادم میاد موقعی که پیشبینی خانم ساداتی فر مبنی بر هری بودن کیندرد درست در آمد، یه تئوری مطرح کرده بودم مبنی بر اینکه وقتی omd رخ داد، چون زمان عوض شد، هری زنده موند ولی درواقع اون هری، هری متعلق به دنیا و یا نمیدونم یه تایم لاین جدیده و هری اصلی که مال دنیا یا تایم لاین قدیمه، هنوز در دنیای مردگان گیر افتاده، و سپس تبدیل به کیندرد شده. درکنارش زوایای دیگه ای رو هم بهشون نگاه کردم ولی اصل مطلبم همین بود.

درواقع کامنت 48ام این مقاله میشه:
b2n.ir/806815

حالا فکر کنید این حدس درست از آب دربیاد، چه نور الا نوری میشه :lol:
نقل قول کردن
mtm
#15 mtm 1399-11-16 20:24
#8:
اصل و پایه شخصیت پیتر براساس گناه و خطا بنانهاده شده و البته براساس تلاش او برای جبران مافات و همینه که جذابش میکنه وگرنه واقعا چه لطفی داره داستان یک شخصیت پیامبرگونه و معصوم رو ببینیم که به طور یکنواخت هیچ وقت اشتباه نمیکنه و مو لای درزش نمیره؟!
همین باعث میشه مسولیت پذیری او معنا پیدا کنه
همیشه همین بوده
او باید خطا میکرد و باعث مرگ عمویش میشد تا مسولیت پذیری اش در قبال عزیزان و مردم بیگناه شکل بگیره
او باید با پرتاب تار به پای گوین و احتمالا شکستن گردن او زمینه رو برای مقصر دونستن ابدی خودش فراهم میکرد
او باید در مبارزه با دکتر اختاپوس بی احتیاطی میکرد تا اون اتفاق به وجود میامد و سروان استیسی زیر آوار کشته میشد
حتی برید داستان مرگ هری رو بخونید تا ببینید پیتر با چه خشمی باهاش برخورد میکنه
پس این مساله همیشه وجود داشته در داستانهای اسپایدرمن
شما باید این "کنش داستانی" وجود داشته باشه که بعدا اون "واکنش ها" به وجود بیاد
این قضیه کیندرد هم در همین راستا تفسیر کنید
نقل قول کردن
Spider-Fan
#16 Spider-Fan 1399-11-16 20:35
به نقل از parsa2020:
سلام من عضو جدید سایتم اگه بخوام کمیکای جدید اسپایدرمن و متوجه بشم باید از کجا شروع به خواندن کنم ؟؟

به این صفحه مراجعه کنید و از شمارهٔ ۱ سری جدید امیزینگ شروع به خوندن کنید:
b2n.ir/ASM_Spidey.ir
نقل قول کردن
hassan91
#17 hassan91 1399-11-16 20:43
با سلام خدمت همه و عرض خسته نباشید خدمت مترجم و ادیتور.
بالاخره جریان از جایی شروع شد که به پایان رسیده بود. (در کل من با شماره قبلی خیلی مشکل دارم :-? ). اما به هر حال از سر گرفته شد. بالاخره مرد عنکبوتی و ام جی رو بعد این همه مدت، بدون دردسر کنار هم دیدیم. الم و شنگه‌ای که کیندرد به راه انداخت هیچ پیروزی یا نتیجه‌ای نداشته. حتی اگه کیندرد رو به اون شکل اسیر کنند. این رو میشد از چهره‌ی پیتر پارکر فهمید (در حالی که مری جین ماسکشو برمیداشت).
فرقه ی تارافکن هم مثل ما که نظاره گر معرکه بودند دنبال جوابن. پیتر هم تصمیم میگیره که هری رو همونجا رها کنه و حقیقتا این تصمیم واسش سخت بود.
تو شماره های قبلی مدام پیتر پارکر از طرف کیندرد به خاطر اشتباهاتش مقصر شناخته می‌شد. ولی پیتر پارکر قهرمانیه که همیشه در حال کمک به دیگران بود و از زندگی شخصی خودش گذشته. همیشه هم به خاطر این قضیه از طرف نزدیکانش سرزنش شده ولی باقدرت ادامه ادامه داده. تم داستانهای مرد عنکبوتی همیشه همین بوده. اگه حرفه ابرقهرمانی رو کنار گذاشته دوباره برگشته و حتی داستانهاش جذابتر از قبل شده. اما قبلا ندیده بودیم که پیتر به یکی از دوستانش پشت کرده باشه که چالش جدیدی محسوب میشه.
با توجه به تاریخچه نبردهای پیتر پارکر و هری آزبورن امید میره که این جریان پایانی در خور داشته باشه. گرچه این آرک دو قسمتی کالبد شکافی آخرین بقایا هم به اتمام رسید.
نقل قول کردن
Agent bishop
#18 Agent bishop 1399-11-16 20:44
15#
راست میگین کلا این اشتباهات پیتر و تلاش برای جبران اون باعث رشد شخصیت پیتر و خط و هدف دادن داستان هاش میشه .

اون قضیهکتک زدن بی دفاع هم قضیه مرگ هری آزبورن رو یادم نبود اونجا هم پیتر از شدت عصبانیت با مشت رفت تو صورت هری .

ولی آقای ترابی با این کامنت نشون دادین فرق بین یک هوادار اصیل با یه هوادار معمولی مثل من کجا ها معلوم میشه .
نقل قول کردن
Spider-Fan
#19 Spider-Fan 1399-11-16 20:53
دربارهٔ این شماره و در کلّ این دوتا آرک، موردی که خیلی آزاردهنده بود برای من، حضور فرقهٔ تارافکن ـه.
به نظرم این گروه واقعاً کسل‌کننده، بی‌رمق و اعصاب‌خردکنه!
درک می‌کنم که حضورشون به عنوان کسانی که تحت تأثیر پیتر حرفهٔ ابرقهرمانی رو پیش گرفتن و خودشون رو در معرض خطر قرار دادن، باعث شد بارِ ملودراماتیک داستان بالا بره و با دیالوگ‌هاشون به نوعی حکمِ راویِ داستان رو داشتن و هر از گاهی چیزِ جدیدی به هر شماره اضافه می‌کردن.
امّا بسه دیگه واقعاً.
الآن دیگه دلیلی برای حضورشون وجود نداره که این آقای اسپنسر اسم‌شون رو عوض کرده و این‌طور که معلومه می‌خواد دوباره ازشون استفاده کنه.
به شخصه ترجیح می‌دم توی سریِ امیزینگ، تمرکز کاملاً روی پیتر و مری‌جین و کیندرد باشه و وقت تلفِ این چندتا آدم اعصاب‌خردکن و طلب‌کار نشه! چون با حضور محدودشون، نویسنده نه وقتی داره که براشون لحظهٔ ماندگار خلق کنه و اجازه بده بدرخشن، نه می‌تونه کامل روی پیتر متمرکز بشه.
امیدوارم اسپنسر از الآن به بعد از خیر اینا بگذره...
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#20 Kia Iron Man 1399-11-16 21:08
بسیار عالی
نهایت تشکر رو میکنم از تیم ترجمه و ادیت
این شماره نشون داد ماجرا بعد از آخرین بقایا هنوز ادامه داره
مهمترین سوالات اول اینکه کارلی جنازه کی رو دید؟
و اینکه چرا کیندرد از اون وضعیت راضی بود؟
#15
بسیار کامل و درست بود.قطعا شخصیت کاملا ماک و بدون اشتباه باورپذیر نیست چون در دنیای واقعی سفید مطاق وجود نداره.الان اگه هر کسی جای پیتر باشه احتمالا جواب رد به نورمن میداد پس نمیشه از این قضیه ایراد گرفت اونم از شخصیتی که بسیار قابل لمس و اریجینش با اشتباه پیوند خورده
#8
به نظر من پیتر تو شرایط عادی نبود و بر اثر نبرد با کیندرد یه بلایی سر روحش اومده باشه ولی حتی اگه درست نباشه بازم خیلی نمیشه مقصر دونستش.
#7
هری منطقی ترین گزینه اس.من هم احتمال میدم هری باشه. البته هری آزبورنی که دیدیم زنده شده بود(ظاهرا زنده شده بود). احتمالا کیندرد یا همون هری قبل از omd که مرده بود دلیلی داره که نزاره کسی بفهمه که دو نسخه هری وجود داره.
#11
تا جایی که من فهمیدم از جنازه هایی که کیندرد نبش قبر کرده بود یه جنازه بیشتر از عزیزان پیتر بود.و از اونجایی که ما در اولین دیدار کیندرد و پیتر که سر یه میز اسکلت هارو گذاشته بود جنازه هری رو ندیدیم پس احتمال اینکه جنازه هری باشه قوت میگیره ولی چون جنازه های سروان استیسی و گوئن و عمو بن و ... رو دیدیم احتمال نداره که جز اونا باشه.
#10
سلام خوش اومدی.به نظرم از ران نیک اسپنسر که جدیدترین ران اسپایدرمنه شروع کن.ولی امیدوارم کمیکای ماندگار و مهم اسپایدرمن رو خونده باشی.
احتمالا قراره واقعه بزرگتری نسبت به آخرین بقایا به دست کیندرد رقم بخوره.حالا باید صبر کرد و دید.
نقل قول کردن
hassan91
#21 hassan91 1399-11-16 21:17
#19
آره یکم اذیت کننده شده. ولی اولش خواستن پیتر رو از کمک به نورمن صرف نظر کنن، تشکیل شدن. ولی بعدش کیندرد گناهان رو سمتشون یورش برد و بعد جدا شدن گناهان ازشون دیگه نقش مهمی نداشتن. :-*

راستی یادتونه تو شماره های آخر خیزش گناهان، جولیا کارپنتر به پیتر گفت هر بلایی که امشب سر نورمن آزبورن بیاد، چه پاک بشه چه پاک نشه، بازم آدم میکشه! احتمالا دوباره نورمن به اون حالت جنون زدگی خودش برمیگرده، فقط یه تراژدی جدید کافیه که واسش رخ بده.
نقل قول کردن
Agent bishop
-1 #22 Agent bishop 1399-11-16 21:22
یه چیز دیگه هم تو این آرک خیلی تو مخه

تو یه شماره اینطور نشون دادن کیندر زد سین استر رو کشت بعد یه شماره بعد معلوم شد زندست بعد سین استر رفت قدرت مورلان رو دزدید که بعدش سر داستانی که میدونیم خودکشی کرد ولی مشکل اینجا بود که این دو شماره که نشون دادن زندست سین استر باعث هیچ اتفاق خاصی نشد به جز اینکه ثابت کرد مورلان زندست و اینکه یه شماره سر اون فرقه رو گرم کرد همین :-|
نقل قول کردن
Hail Comic Book
#23 Hail Comic Book 1399-11-16 22:09
#22
مخالفم.
سین ایتر روند جالبی تو این داستان داشت.
کیندرد رو به شکل یک موجود مقدس مانندی میدید و فکر میکرد وظیفه مقدس مانندی داره.ولی در واقع یجور مهره تو نقشه کیندرد بود.اخرش هم فهمید وظیفه ای که داشته دروغی بیش نبوده و بس به نظر من که جالب بود.

سوالی که برای من پیش اومده اینه کیندرد اگر یک شیطانه چطوری همیشه میتونه از قدرتاش استفاده کنه بدون اینکه کسی باهاش معامله کنه؟
و اگر یجور ارباب جهنمه یعنی وقتی گناه میکنه کسی کار به کارش نداره؟؟نامیرا هم که هست.این همه از گناه و اینا حرف میزنه خودش چی پس؟
نقل قول کردن
Spider-Fan
#24 Spider-Fan 1399-11-16 22:20
به نقل از Agent bishop:
یه چیز دیگه هم تو این آرک خیلی تو مخه

تو یه شماره اینطور نشون دادن کیندر زد سین استر رو کشت بعد یه شماره بعد معلوم شد زندست بعد سین استر رفت قدرت مورلان رو دزدید که بعدش سر داستانی که میدونیم خودکشی کرد ولی مشکل اینجا بود که این دو شماره که نشون دادن زندست سین استر باعث هیچ اتفاق خاصی نشد به جز اینکه ثابت کرد مورلان زندست و اینکه یه شماره سر اون فرقه رو گرم کرد همین :-|

این دیگه ایراد بنی‌اسرائیلیه!
هیچ‌وقت مستقیم نشون ندادن که کیندرد، سین‌ایتر رو کُشت!
فقط نشون دادن که اون گناهانی که سین‌ایتر جمع‌آوری کرده بود، از وجودش خارج شدن و در جلد فرقۀ تارافکن رفتن.
طرف قسم نخورده که هر شماره یه دردسر بزرگ درست کنه.
دقت کنید که سین‌ایتر خودش یه کاراکتره و باید آرک داستانی‌ش کامل می‌شد.
دوشماره‌ای که گفتید همین‌کار رو کردن. توی اون دو شماره، جنون و توهمی که استن کارتر نسبت به کیندرد داشت از بین رفت و سین‌ایتر بالاخره فهمید کیندرد اون شخصیت خداگونه‌ای نیست که فکر می‌کنه. خودکشی‌ای که در نتیجه انجام داد هم دیگه کامل کرد آرکش رو.
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#25 Ehsan Spider 1399-11-16 22:44
سلام
خیلی ممنون بابت ترجمه این کمیک دمتون گرم

خطر اسپیول

کمیک، کمیک خوبی بود
فکر میکنم که اون کیندرد قل و زنجیر شده کیندرد اصلی نبود به نظرم اون جنازه آخری که کارلی گفت همون کیندرده ولی نمیدونم چطور شده
گروه فرقه هم باحال بود.
پیتر هم یکی زد تو صورت نورمن که نشون میده خیلی به عزیزانش احمیت میده و نگرانشونه ( این تکراری بود شایدم نباید میگفتم چون همه اینو میدونن)
من نمیدونم این وسط مستر نیگاتو قراره چیکار کنه اونم به کیندرد ملحق میشه یا شایدم با گینگ پین نقشه ای داشته باشن
این نورمن هم بد جور رو مخه اگه خود واقعیشو دوباره نشون بده خیالمون راحت میشه

داستان: ۱۰ کلا این رویداد جذابه اگه که بتونن خوب تمومش کنن
طراحی: ۱۰
ادیت و ترجمه همیشه ۱۰.
نقل قول کردن
master spider
#26 master spider 1399-11-16 23:45
#23:
مخالفم‌. مفیستو به عنوان شیطان مارول، کار های شیطانی زیادی انجام داده! تاحالا دیدی مجازات بشه؟؟! کیندرد هم مثل همون. این مثل قضیه خوب و بد می مونه. اگه خوبی نباشه، بدی معنی نمیده و اگه بدی نباشه، خوبی معنی نمیده. حداقل الان وقت مجازاتشون نیست.
نقل قول کردن
Mahdiarvenom
#27 Mahdiarvenom 1399-11-17 00:06
به نام خدا
سلام
خوب بالاخره به اون چیزی که می خواستم رسیدم یعنی استفاده بیشتر از جنازه ها، کلا خیلی رو مخم بود چرا هری از جنازه ها هیچ استفاده ای نبرد، ولی هری نشون داد که خیلی بلاست.
پیتر هم شانس نداره، یه دفعه اومد با طرف سرد و بی احساس برخورد کنه دقیقا همون چیزی که هری می خواست رو بهش داد.
الان سوالی که فکر منو واقعا مشغول کرده که آیا هری از قبل برای این اتفاقات نقشه داشت یا همینجوری تو اون زندون یه چیزی سر هم کرد؟ ، الان بزرگترین سوال که دوست دارم بدونم همینه.
خودمونیم ولی از فرقه تار افکن زیاد خوشم نیومد، کاش حداقل به جای زن عنکبوتی یا آنیا، کین یا بن رایلی رو می زاشت (دلم براشون تنگ شده مخصوصا کین)
از دکتر استرنج و بلک کت هم خبری نشده فعلا (برام سواله فیلیشیا هنوز وایساده اونجا کشیش می ده)
خوب خیلی ممنون از مترجم و ادیتور عزیز و سایت اسپایدی که از هفته قبل کولاک کرده واقعا، ممنون واقعا
یا علی
نقل قول کردن
Hail Comic Book
#28 Hail Comic Book 1399-11-17 00:52
به نقل از master spider:
#23:
مخالفم‌. مفیستو به عنوان شیطان مارول، کار های شیطانی زیادی انجام داده! تاحالا دیدی مجازات بشه؟؟! کیندرد هم مثل همون. این مثل قضیه خوب و بد می مونه. اگه خوبی نباشه، بدی معنی نمیده و اگه بدی نباشه، خوبی معنی نمیده. حداقل الان وقت مجازاتشون نیست.

ببین نکته اینه مفستیو از خودش قدرتی نداشت و باید روح یک انسان رو در اختیار داشته باشه تا از قدرتش استفاده کنه و معمولا تقلب می‌کنه.
ولی کیندرد هم میتونن معامله کنه هم در حالت عادی می‌تونه از قدرتش استفاده کنه.بعد اینم در نظر بگیر مفستیو شیطان هست ولی کیندرد قبلاً انسان بوده.
البته مفستیو سابقه مجازات شدن داره.مثل کمیک دکتر استرنج لعنت.
نقل قول کردن
_ _
#29 _ _ 1399-11-17 04:41
آقا فک کنم اسپنسر زده به سیم اخر و بخواد گوین و زنده کنه و تو ارک بعدی ازش استفاده کنه و دوباره بکشتش یا شاید omd رو حل و فصل کنه دوباره اون بمیره این بمیره و کلا قاطی پاتی یه آشی پخته بشه
اما اون جنازه یه چیز داره که بو میده و فکر کنم چیزیه که ما شاید تا اخر این سری کیندرد،هم نفهمیم چیه و تو ارک بعدی ازش اطلاعات کسب کنیم
نقل قول کردن
_ _
#30 _ _ 1399-11-17 04:41
آقا فک کنم اسپنسر زده به سیم اخر و بخواد گوین و زنده کنه و تو ارک بعدی ازش استفاده کنه و دوباره بکشتش یا شاید omd رو حل و فصل کنه دوباره اون بمیره این بمیره و کلا قاطی پاتی یه آشی پخته بشه
اما اون جنازه یه چیز داره که بو میده و فکر کنم چیزیه که ما شاید تا اخر این سری کیندرد،هم نفهمیم چیه و تو ارک بعدی ازش اطلاعات کسب کنیم
نقل قول کردن
_ _
#31 _ _ 1399-11-17 04:41
آقا فک کنم اسپنسر زده به سیم اخر و بخواد گوین و زنده کنه و تو ارک بعدی ازش استفاده کنه و دوباره بکشتش یا شاید omd رو حل و فصل کنه دوباره اون بمیره این بمیره و کلا قاطی پاتی یه آشی پخته بشه
اما اون جنازه یه چیز داره که بو میده و فکر کنم چیزیه که ما شاید تا اخر این سری کیندرد،هم نفهمیم چیه و تو ارک بعدی ازش اطلاعات کسب کنیم
نقل قول کردن
hmdh
#32 hmdh 1399-11-17 09:17
عالی بود
اوضاع چقدر قمر در عقربه !
از یه طرف قضیه اون لبخند کیندرد هست
از یه طرف قضیه اون چیزی که کارلی دید
از یه طرف قضیه این که کارلی چش شد
از یه طرف قضیه مستر نگاتیو هست
از یه طرف قضیه لباس جدید هست
پ ن : استاد من کاور های قسمت های بعدی رو دیدم فقط تو دو قسمت لباس جدید هست یعنی اینقدر کوتاه لباس دیده میشه ؟
ممنون از اسپایدی و همگی دست اندر کاران این کمیک جذاب
نقل قول کردن
iron man Amir karimi
#33 iron man Amir karimi 1399-11-17 10:34
به نقل از Spider-Fan:
دربارهٔ این شماره و در کلّ این دوتا آرک، موردی که خیلی آزاردهنده بود برای من، حضور فرقهٔ تارافکن ـه.
به نظرم این گروه واقعاً کسل‌کننده، بی‌رمق و اعصاب‌خردکنه!
درک می‌کنم که حضورشون به عنوان کسانی که تحت تأثیر پیتر حرفهٔ ابرقهرمانی رو پیش گرفتن و خودشون رو در معرض خطر قرار دادن، باعث شد بارِ ملودراماتیک داستان بالا بره و با دیالوگ‌هاشون به نوعی حکمِ راویِ داستان رو داشتن و هر از گاهی چیزِ جدیدی به هر شماره اضافه می‌کردن.
امّا بسه دیگه واقعاً.
الآن دیگه دلیلی برای حضورشون وجود نداره که این آقای اسپنسر اسم‌شون رو عوض کرده و این‌طور که معلومه می‌خواد دوباره ازشون استفاده کنه.
به شخصه ترجیح می‌دم توی سریِ امیزینگ، تمرکز کاملاً روی پیتر و مری‌جین و کیندرد باشه و وقت تلفِ این چندتا آدم اعصاب‌خردکن و طلب‌کار نشه! چون با حضور محدودشون، نویسنده نه وقتی داره که براشون لحظهٔ ماندگار خلق کنه و اجازه بده بدرخشن، نه می‌تونه کامل روی پیتر متمرکز بشه.
امیدوارم اسپنسر از الآن به بعد از خیر اینا بگذره...

نظر من اینجوری نیست! در برخی جاها به بودن این گروه نیاز بود . اینا هم به کنار به احتمال زیاد قراره اتفاق بزرگی رخ بده که این گروه هنوز وجود داره شاید کیندر یه کاری انجام بده !!!!
ولی شاید کمی اضافی باشن ولی نه دیگه اونقدر!
نقل قول کردن
Spider-Fan
#34 Spider-Fan 1399-11-17 11:53
#33:
شما جایی می‌بینی که من گفته باشم به وجودِ این گروه نیاز نیست؟!
به وضوح گفتم که حضورشون گاهی چیزی به داستان اضافه می‌کرد و بار ملودرام داستان رو بالا می‌برد.
صرفاً من از حضورشون خوشم نیومد.
دلایلم رو هم گفتم که چرا. و چرا حضورشون از این‌جا به بعد توجیهی نداره.
کیندرد هم بخواد کاری انجام بده، لازم نیست اینا استندبای منتظرش بمونن که! هر موقع لازم شد می‌تونن تک‌به‌تک وارد داستان بشن دوباره.
شما هم اگه دلیلی می‌بینی برای این که همچنان تا وقتی یه اتفاق مهمی بیفته اینا باید بمون، ما رو هم در جریان بذار لطفاً.
نقل قول کردن
master spider
#35 master spider 1399-11-17 13:00
به نقل از iron man Amir karimi:
به نقل از Spider-Fan:
دربارهٔ این شماره و در کلّ این دوتا آرک، موردی که خیلی آزاردهنده بود برای من، حضور فرقهٔ تارافکن ـه.
به نظرم این گروه واقعاً کسل‌کننده، بی‌رمق و اعصاب‌خردکنه!
درک می‌کنم که حضورشون به عنوان کسانی که تحت تأثیر پیتر حرفهٔ ابرقهرمانی رو پیش گرفتن و خودشون رو در معرض خطر قرار دادن، باعث شد بارِ ملودراماتیک داستان بالا بره و با دیالوگ‌هاشون به نوعی حکمِ راویِ داستان رو داشتن و هر از گاهی چیزِ جدیدی به هر شماره اضافه می‌کردن.
امّا بسه دیگه واقعاً.
الآن دیگه دلیلی برای حضورشون وجود نداره که این آقای اسپنسر اسم‌شون رو عوض کرده و این‌طور که معلومه می‌خواد دوباره ازشون استفاده کنه.
به شخصه ترجیح می‌دم توی سریِ امیزینگ، تمرکز کاملاً روی پیتر و مری‌جین و کیندرد باشه و وقت تلفِ این چندتا آدم اعصاب‌خردکن و طلب‌کار نشه! چون با حضور محدودشون، نویسنده نه وقتی داره که براشون لحظهٔ ماندگار خلق کنه و اجازه بده بدرخشن، نه می‌تونه کامل روی پیتر متمرکز بشه.
امیدوارم اسپنسر از الآن به بعد از خیر اینا بگذره...

نظر من اینجوری نیست! در برخی جاها به بودن این گروه نیاز بود . اینا هم به کنار به احتمال زیاد قراره اتفاق بزرگی رخ بده که این گروه هنوز وجود داره شاید کیندر یه کاری انجام بده !!!!
ولی شاید کمی اضافی باشن ولی نه دیگه اونقدر!

اوکی. قبول. منم باهات موافقم.
میخواد اتفاق بزرگی بیفته و به حضور اینا نیاز هست. ولی یه چیزی واقعا داره اعصابمو خورد میکنه و اونم طلبکار بودن بیش از حد ایناست. بابا اصلا پیتر از هیچکدوم از اینا کمک نخواست از اول مادام وب اومد سراغشون. اگه طلبکارن که چرا وارد این بازی شدن باید یقه اونو بگیرن. از همه رو مخ تر این گوئن عنکبوتی. هیچکس بهش دعوتنامه نداده بیاد تو این دنیا. بره همون دنیای ۶۵. پیتر از همون اول بهشون گفت که برن ولی اینا خودشون موندن بعد الان طلبکارن که چرا ما اینجاییم... یکم حضورشون زیاد از حد هستش. تقریبا نصف محتوای آرک به اینا اختصاص داده شده بود که با توجه به حضور کم اثرشون در داستان بنظرم زیاد از حد بود. این بنظرم نکته منفی داستان بود. چون این داستان جوریه که باید روی خود پیتر و هری و نورمن تمرکز بشه همون مثلث همیشگی. ولی الان...
امیدوارم یکی از اعضای سایت بتونه دلیل حضور اینا رو برام موجه کنه یا آقای ترابی نظرشان رو درباره حضور این گروه تارافکن بگن.
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#36 Ehsan Spider 1399-11-17 13:47
به نقل از iron man Amir karimi:
به نقل از Spider-Fan:
دربارهٔ این شماره و در کلّ این دوتا آرک، موردی که خیلی آزاردهنده بود برای من، حضور فرقهٔ تارافکن ـه.
به نظرم این گروه واقعاً کسل‌کننده، بی‌رمق و اعصاب‌خردکنه!
درک می‌کنم که حضورشون به عنوان کسانی که تحت تأثیر پیتر حرفهٔ ابرقهرمانی رو پیش گرفتن و خودشون رو در معرض خطر قرار دادن، باعث شد بارِ ملودراماتیک داستان بالا بره و با دیالوگ‌هاشون به نوعی حکمِ راویِ داستان رو داشتن و هر از گاهی چیزِ جدیدی به هر شماره اضافه می‌کردن.
امّا بسه دیگه واقعاً.
الآن دیگه دلیلی برای حضورشون وجود نداره که این آقای اسپنسر اسم‌شون رو عوض کرده و این‌طور که معلومه می‌خواد دوباره ازشون استفاده کنه.
به شخصه ترجیح می‌دم توی سریِ امیزینگ، تمرکز کاملاً روی پیتر و مری‌جین و کیندرد باشه و وقت تلفِ این چندتا آدم اعصاب‌خردکن و طلب‌کار نشه! چون با حضور محدودشون، نویسنده نه وقتی داره که براشون لحظهٔ ماندگار خلق کنه و اجازه بده بدرخشن، نه می‌تونه کامل روی پیتر متمرکز بشه.
امیدوارم اسپنسر از الآن به بعد از خیر اینا بگذره...

نظر من اینجوری نیست! در برخی جاها به بودن این گروه نیاز بود . اینا هم به کنار به احتمال زیاد قراره اتفاق بزرگی رخ بده که این گروه هنوز وجود داره شاید کیندر یه کاری انجام بده !!!!
ولی شاید کمی اضافی باشن ولی نه دیگه اونقدر!



سلام
خطر اسپیول

توی شماره بعدی قراره مستر نیگاتو با لشکرش سر برسه حالا شما فکر میکنید پیتر میتونه تنهایی با لشکر نیگاتو در بیوفته ؟
اسپنسر فرقه رو نگه داشته که فکر کنم ازشون استفاده میکنه.
نقل قول کردن
Mahdiarvenom
#37 Mahdiarvenom 1399-11-17 13:55
ولی یه چیزی هم که برام عجیبه چرا پیتر و ام جی از خودشون نمی پرسن اون یکی هری کجاست؟ اقای ترابی به نکته خیلی باحالی اشاره کردن درباره جنازه ها،اگه اینطوری باشه واقعا شاید به این سوال هم پاسخ داده شده.
ولی کلا این که پیتر هیچ سوالی براش پیش نیومد عجیبه شاید خود کیندرد مغزش رو دستکاری کرده باشه.
مثلا خود من رفیقم رو تو حیاط مدرسه می بینم، بعد می رم تو کلاس، بعد می بینم همون رفیقم توی کلاسه، اولین چیزی که ازش می پرسم این هست که تو مگه الان تو حیاط نبودی؟
این مسئله برای خودم عجیب بود، کلا به جز شماره 53 فکر کنم دیگه اشاره ای به اون یکی هری تو این 57 شماره نشده
ولی با این حال که اسپنسر تو شماره های قبلی زده بود تو ذوقم این شماره امیدوار کرد به آینده داستان
نقل قول کردن
mtm
#38 mtm 1399-11-17 14:18
به نقل از Mahdiarvenom:
ولی یه چیزی هم که برام عجیبه چرا پیتر و ام جی از خودشون نمی پرسن اون یکی هری کجاست؟ اقای ترابی به نکته خیلی باحالی اشاره کردن درباره جنازه ها،اگه اینطوری باشه واقعا شاید به این سوال هم پاسخ داده شده.
ولی کلا این که پیتر هیچ سوالی براش پیش نیومد عجیبه شاید خود کیندرد مغزش رو دستکاری کرده باشه.
مثلا خود من رفیقم رو تو حیاط مدرسه می بینم، بعد می رم تو کلاس، بعد می بینم همون رفیقم توی کلاسه، اولین چیزی که ازش می پرسم این هست که تو مگه الان تو حیاط نبودی؟
این مسئله برای خودم عجیب بود، کلا به جز شماره 53 فکر کنم دیگه اشاره ای به اون یکی هری تو این 57 شماره نشده
ولی با این حال که اسپنسر تو شماره های قبلی زده بود تو ذوقم این شماره امیدوار کرد به آینده داستان

خوب پیتر که نمیدونه شاید دو تا هری وجود داشته باشد! از نظر او تنها هری همونیه که الان شده کیندرد. البته در شماره بعدی خواهید دید که سرنخ هایی به دست میاره که شاید بیش از یک هری وجود داشته باشه
نقل قول کردن
iron man Amir karimi
#39 iron man Amir karimi 1399-11-17 16:32
به نقل از Spider-Fan:
#33:
شما جایی می‌بینی که من گفته باشم به وجودِ این گروه نیاز نیست؟!
به وضوح گفتم که حضورشون گاهی چیزی به داستان اضافه می‌کرد و بار ملودرام داستان رو بالا می‌برد.
صرفاً من از حضورشون خوشم نیومد.
دلایلم رو هم گفتم که چرا. و چرا حضورشون از این‌جا به بعد توجیهی نداره.
کیندرد هم بخواد کاری انجام بده، لازم نیست اینا استندبای منتظرش بمونن که! هر موقع لازم شد می‌تونن تک‌به‌تک وارد داستان بشن دوباره.
شما هم اگه دلیلی می‌بینی برای این که همچنان تا وقتی یه اتفاق مهمی بیفته اینا باید بمون، ما رو هم در جریان بذار لطفاً.

دوست عزیز منم نمی گم حتما باید اینا باشن ! اگه یک دفعه وارد داستان می شدن من واقعا حالم بد می شد !
نظر من اینه که چرا همشون هستن!؟ به نظر من فقط حضور مایلز و گوئن و مادام وب کافی بود .
در زمن خودشونم گفتن که باید برن سراغ اون همه گناه !
به هر حال منم با حضورشون اونقدر راضی نیستم ولی شاید از این کار یه منظوری داشته باشه و بهشون در آینده نیاز بشه
نقل قول کردن
iron man Amir karimi
#40 iron man Amir karimi 1399-11-17 16:35
به نقل از master spider:
به نقل از iron man Amir karimi:
به نقل از Spider-Fan:
دربارهٔ این شماره و در کلّ این دوتا آرک، موردی که خیلی آزاردهنده بود برای من، حضور فرقهٔ تارافکن ـه.
به نظرم این گروه واقعاً کسل‌کننده، بی‌رمق و اعصاب‌خردکنه!
درک می‌کنم که حضورشون به عنوان کسانی که تحت تأثیر پیتر حرفهٔ ابرقهرمانی رو پیش گرفتن و خودشون رو در معرض خطر قرار دادن، باعث شد بارِ ملودراماتیک داستان بالا بره و با دیالوگ‌هاشون به نوعی حکمِ راویِ داستان رو داشتن و هر از گاهی چیزِ جدیدی به هر شماره اضافه می‌کردن.
امّا بسه دیگه واقعاً.
الآن دیگه دلیلی برای حضورشون وجود نداره که این آقای اسپنسر اسم‌شون رو عوض کرده و این‌طور که معلومه می‌خواد دوباره ازشون استفاده کنه.
به شخصه ترجیح می‌دم توی سریِ امیزینگ، تمرکز کاملاً روی پیتر و مری‌جین و کیندرد باشه و وقت تلفِ این چندتا آدم اعصاب‌خردکن و طلب‌کار نشه! چون با حضور محدودشون، نویسنده نه وقتی داره که براشون لحظهٔ ماندگار خلق کنه و اجازه بده بدرخشن، نه می‌تونه کامل روی پیتر متمرکز بشه.
امیدوارم اسپنسر از الآن به بعد از خیر اینا بگذره...

نظر من اینجوری نیست! در برخی جاها به بودن این گروه نیاز بود . اینا هم به کنار به احتمال زیاد قراره اتفاق بزرگی رخ بده که این گروه هنوز وجود داره شاید کیندر یه کاری انجام بده !!!!
ولی شاید کمی اضافی باشن ولی نه دیگه اونقدر!

اوکی. قبول. منم باهات موافقم.
میخواد اتفاق بزرگی بیفته و به حضور اینا نیاز هست. ولی یه چیزی واقعا داره اعصابمو خورد میکنه و اونم طلبکار بودن بیش از حد ایناست. بابا اصلا پیتر از هیچکدوم از اینا کمک نخواست از اول مادام وب اومد سراغشون. اگه طلبکارن که چرا وارد این بازی شدن باید یقه اونو بگیرن. از همه رو مخ تر این گوئن عنکبوتی. هیچکس بهش دعوتنامه نداده بیاد تو این دنیا. بره همون دنیای ۶۵. پیتر از همون اول بهشون گفت که برن ولی اینا خودشون موندن بعد الان طلبکارن که چرا ما اینجاییم... یکم حضورشون زیاد از حد هستش. تقریبا نصف محتوای آرک به اینا اختصاص داده شده بود که با توجه به حضور کم اثرشون در داستان بنظرم زیاد از حد بود. این بنظرم نکته منفی داستان بود. چون این داستان جوریه که باید روی خود پیتر و هری و نورمن تمرکز بشه همون مثلث همیشگی. ولی الان...
امیدوارم یکی از اعضای سایت بتونه دلیل حضور اینا رو برام موجه کنه یا آقای ترابی نظرشان رو درباره حضور این گروه تارافکن بگن.

منم تقریبا نظرم همینه ولی به همشون نیازی نیست فقط به مایلز و مادام وب و گوئن نیاز می شد
نقل قول کردن
Spider-Fan
#41 Spider-Fan 1399-11-17 18:38
به نقل از iron man Amir karimi:
به نقل از Spider-Fan:
#33:
شما جایی می‌بینی که من گفته باشم به وجودِ این گروه نیاز نیست؟!
به وضوح گفتم که حضورشون گاهی چیزی به داستان اضافه می‌کرد و بار ملودرام داستان رو بالا می‌برد.
صرفاً من از حضورشون خوشم نیومد.
دلایلم رو هم گفتم که چرا. و چرا حضورشون از این‌جا به بعد توجیهی نداره.
کیندرد هم بخواد کاری انجام بده، لازم نیست اینا استندبای منتظرش بمونن که! هر موقع لازم شد می‌تونن تک‌به‌تک وارد داستان بشن دوباره.
شما هم اگه دلیلی می‌بینی برای این که همچنان تا وقتی یه اتفاق مهمی بیفته اینا باید بمون، ما رو هم در جریان بذار لطفاً.

دوست عزیز منم نمی گم حتما باید اینا باشن ! اگه یک دفعه وارد داستان می شدن من واقعا حالم بد می شد !
نظر من اینه که چرا همشون هستن!؟ به نظر من فقط حضور مایلز و گوئن و مادام وب کافی بود .
در زمن خودشونم گفتن که باید برن سراغ اون همه گناه !
به هر حال منم با حضورشون اونقدر راضی نیستم ولی شاید از این کار یه منظوری داشته باشه و بهشون در آینده نیاز بشه

پس مشخصه نه کامنت اوّلِ من رو درست خوندی، نه دومی رو. چون نه بحث سرِ ترکیب تیمه، نه این‌که در آینده بهشون نیاز می‌شه یا نه.
صحبت من اینه که حضور این گروه تا این‌جا قابل درک بود؛ امّا از این‌جا به بعد هیچ ضرورتی نداره.
و کسی نمی‌گه یک‌دفعه وارد داستان بشن. مسأله زمانی هست که به اینا اختصاص داده می‌شه.
مثلاً توی شمارۀ قبلی و این شماره، جایی که پیتر و ام‌جی بعد از چندین ماه دوری از هم، بالاخره تونستن چند لحظه با هم وقت بگذرونن، می‌تونست به یک لحظۀ ماندگارو احساسی تبدیل بشه که به لطف فرقۀ تارافکن، تبدیل شد به یک لحظۀ cringe و بی‌معنی!
مخلص کلام این‌که هر موقع لازم شد دوباره وارد داستان بشن، توی چند صفحه می‌شه سر و ته قضیه رو هم آورد. دیگه تا اون‌موقع حضور این تیم آزاردهنده رو تحمیل نکنن به خواننده و بذارن تمرکز روی کسانی که باید باشه: پیتر، مری‌جین و کیندرد.
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#42 Ehsan Spider 1399-11-17 19:05
به نقل از iron man Amir karimi:
به نقل از master spider:
به نقل از iron man Amir karimi:
به نقل از Spider-Fan:
دربارهٔ این شماره و در کلّ این دوتا آرک، موردی که خیلی آزاردهنده بود برای من، حضور فرقهٔ تارافکن ـه.
به نظرم این گروه واقعاً کسل‌کننده، بی‌رمق و اعصاب‌خردکنه!
درک می‌کنم که حضورشون به عنوان کسانی که تحت تأثیر پیتر حرفهٔ ابرقهرمانی رو پیش گرفتن و خودشون رو در معرض خطر قرار دادن، باعث شد بارِ ملودراماتیک داستان بالا بره و با دیالوگ‌هاشون به نوعی حکمِ راویِ داستان رو داشتن و هر از گاهی چیزِ جدیدی به هر شماره اضافه می‌کردن.
امّا بسه دیگه واقعاً.
الآن دیگه دلیلی برای حضورشون وجود نداره که این آقای اسپنسر اسم‌شون رو عوض کرده و این‌طور که معلومه می‌خواد دوباره ازشون استفاده کنه.
به شخصه ترجیح می‌دم توی سریِ امیزینگ، تمرکز کاملاً روی پیتر و مری‌جین و کیندرد باشه و وقت تلفِ این چندتا آدم اعصاب‌خردکن و طلب‌کار نشه! چون با حضور محدودشون، نویسنده نه وقتی داره که براشون لحظهٔ ماندگار خلق کنه و اجازه بده بدرخشن، نه می‌تونه کامل روی پیتر متمرکز بشه.
امیدوارم اسپنسر از الآن به بعد از خیر اینا بگذره...

نظر من اینجوری نیست! در برخی جاها به بودن این گروه نیاز بود . اینا هم به کنار به احتمال زیاد قراره اتفاق بزرگی رخ بده که این گروه هنوز وجود داره شاید کیندر یه کاری انجام بده !!!!
ولی شاید کمی اضافی باشن ولی نه دیگه اونقدر!

اوکی. قبول. منم باهات موافقم.
میخواد اتفاق بزرگی بیفته و به حضور اینا نیاز هست. ولی یه چیزی واقعا داره اعصابمو خورد میکنه و اونم طلبکار بودن بیش از حد ایناست. بابا اصلا پیتر از هیچکدوم از اینا کمک نخواست از اول مادام وب اومد سراغشون. اگه طلبکارن که چرا وارد این بازی شدن باید یقه اونو بگیرن. از همه رو مخ تر این گوئن عنکبوتی. هیچکس بهش دعوتنامه نداده بیاد تو این دنیا. بره همون دنیای ۶۵. پیتر از همون اول بهشون گفت که برن ولی اینا خودشون موندن بعد الان طلبکارن که چرا ما اینجاییم... یکم حضورشون زیاد از حد هستش. تقریبا نصف محتوای آرک به اینا اختصاص داده شده بود که با توجه به حضور کم اثرشون در داستان بنظرم زیاد از حد بود. این بنظرم نکته منفی داستان بود. چون این داستان جوریه که باید روی خود پیتر و هری و نورمن تمرکز بشه همون مثلث همیشگی. ولی الان...
امیدوارم یکی از اعضای سایت بتونه دلیل حضور اینا رو برام موجه کنه یا آقای ترابی نظرشان رو درباره حضور این گروه تارافکن بگن.

منم تقریبا نظرم همینه ولی به همشون نیازی نیست فقط به مایلز و مادام وب و گوئن نیاز می شد



سلام
ما که از ادامه داستان خبر نداریم شاید این گروه نقش مهمی داشته باشن چون اسپنسر از اول کلا این رویداد رو رمز و راز دار نشون داده
ما الان باید بنا رو این بزاریم که این گروه نقش مهمی باید داشته باشن و باید نظر بدیم که قراره این چی باشه نه اینکه چرا حضور دارن و اینا...
البته این نظر منه

به نظر من چون پیتر نمیتونه خودش تنها با مستر نیگاتو و افرادش در بیوفته اونجا به این فرقه نیاز پیدا میکنه البته فقط نظریه منه. البته در این صورت هم نقش یه سیاهی لشکر میشه نه یه نقش مهم.
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#43 Ehsan Spider 1399-11-17 19:16
فکر کنم کینگ پین هم شاید نقشش پررنگ تر بشه.
توی شماره بعدی نیگاتو هم میاد
فکر میکنم کیندرد و نیگاتو و کینگ پین قراره متحد بشن

نورمن و پیتر هم شاید یه تیم آپ مجدد داشته باشن شاید هری لایمن هم نقش خوبی داشته باشه.
چه صحنه جالبی بشه برخورد ۲ تا هری ها
نقل قول کردن
iron man Amir karimi
#44 iron man Amir karimi 1399-11-17 20:22
#41
منم با حضور این گروه موافق نیستم و با نظرم داستان می تونست بدون این گروه پیش بره ولی وقتی که وارد داستان بشن نمی شه یک دفعه از داستان خارج بشن .
منم نظرم اینه که تمرکز اصلی روی پیتر و کیندر و مری جین و کمی هم آزبورن ها .
ولی اگه توی آینده بهشون احتیاجی نشه واقعا حضورشون اعصاب خورد کنه.
من باشما موافقم و مخالفتی کمی با شما دارم
(لطفا یکی این بحث رو جمش کنه :-) :D :-* !)
صرفا جهت شوخی :-* :-*
نقل قول کردن
iron man Amir karimi
#45 iron man Amir karimi 1399-11-17 20:24
به نقل از Ehsan Spider:
فکر کنم کینگ پین هم شاید نقشش پررنگ تر بشه.
توی شماره بعدی نیگاتو هم میاد
فکر میکنم کیندرد و نیگاتو و کینگ پین قراره متحد بشن

نورمن و پیتر هم شاید یه تیم آپ مجدد داشته باشن شاید هری لایمن هم نقش خوبی داشته باشه.
چه صحنه جالبی بشه برخورد ۲ تا هری ها


به نظرم بهتره تمرکز اصلی روی کیندر و ازبورن باشه
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#46 Ehsan Spider 1399-11-17 20:24
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از iron man Amir karimi:
به نقل از Spider-Fan:
#33:
شما جایی می‌بینی که من گفته باشم به وجودِ این گروه نیاز نیست؟!
به وضوح گفتم که حضورشون گاهی چیزی به داستان اضافه می‌کرد و بار ملودرام داستان رو بالا می‌برد.
صرفاً من از حضورشون خوشم نیومد.
دلایلم رو هم گفتم که چرا. و چرا حضورشون از این‌جا به بعد توجیهی نداره.
کیندرد هم بخواد کاری انجام بده، لازم نیست اینا استندبای منتظرش بمونن که! هر موقع لازم شد می‌تونن تک‌به‌تک وارد داستان بشن دوباره.
شما هم اگه دلیلی می‌بینی برای این که همچنان تا وقتی یه اتفاق مهمی بیفته اینا باید بمون، ما رو هم در جریان بذار لطفاً.

دوست عزیز منم نمی گم حتما باید اینا باشن ! اگه یک دفعه وارد داستان می شدن من واقعا حالم بد می شد !
نظر من اینه که چرا همشون هستن!؟ به نظر من فقط حضور مایلز و گوئن و مادام وب کافی بود .
در زمن خودشونم گفتن که باید برن سراغ اون همه گناه !
به هر حال منم با حضورشون اونقدر راضی نیستم ولی شاید از این کار یه منظوری داشته باشه و بهشون در آینده نیاز بشه

پس مشخصه نه کامنت اوّلِ من رو درست خوندی، نه دومی رو. چون نه بحث سرِ ترکیب تیمه، نه این‌که در آینده بهشون نیاز می‌شه یا نه.
صحبت من اینه که حضور این گروه تا این‌جا قابل درک بود؛ امّا از این‌جا به بعد هیچ ضرورتی نداره.
و کسی نمی‌گه یک‌دفعه وارد داستان بشن. مسأله زمانی هست که به اینا اختصاص داده می‌شه.
مثلاً توی شمارۀ قبلی و این شماره، جایی که پیتر و ام‌جی بعد از چندین ماه دوری از هم، بالاخره تونستن چند لحظه با هم وقت بگذرونن، می‌تونست به یک لحظۀ ماندگارو احساسی تبدیل بشه که به لطف فرقۀ تارافکن، تبدیل شد به یک لحظۀ cringe و بی‌معنی!
مخلص کلام این‌که هر موقع لازم شد دوباره وارد داستان بشن، توی چند صفحه می‌شه سر و ته قضیه رو هم آورد. دیگه تا اون‌موقع حضور این تیم آزاردهنده رو تحمیل نکنن به خواننده و بذارن تمرکز روی کسانی که باید باشه: پیتر، مری‌جین و کیندرد.



سلام
اقای حیدری نظر شما رو هم کاملا قبول دارم با اینکه ادامه داستان رو نمیدونیم و هیچ اطلاعاتی نداریم که فرقه تارافکن قراره توی آینده نقشش چی باشه ولی تا اینجا میشد یکم کمتر ازشون استفاده کرد که توجه اصلی هم روی شخصیت های اصلی باشه.
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#47 Kia Iron Man 1399-11-17 21:06
همه نظرشونو درباره این گروه زدند و منم با حضورشون مخالفم و فکر کنم دوستان به اندازه کافی دلیل آوردن پس نیازی نیست من توضیح بدم.
به نقل از Ehsan Spider:

فکر میکنم کیندرد و نیگاتو و کینگ پین قراره متحد بشن

راستشو بخواین باهات مخالفم.کینگ پین به خون کیندرد تشنه اس و این پیشبینیت تقریبا محاله.
نظر من اینه که در شماره بعدی مستر نگاتیو تلاش خواهد کرد که کیندرد رو از کینگ پین بدزده و احتمالا بین این دو رئیس ماژیا میتر نگاتیو برنده اس.احتمالا هم اختلاف نظر مستر نگاتیو با نظر پیتر باعث میشه اسپایدرمن در طرف کینگ پین قرار بگیره و نبردش با افراد مستر نگاتیو در کاور شماره بعد اینو ثابت میکنه.شاید مستر نگاتیو میخواد کیندرد رو آزاد کنه و برای همین باهاش مخالفت خواهد کرد.به نقل از a.v.s:
به نقل از mtm:
من تقریبا اطمینان دارم اون جنازه ای که کارلی کشفش کرده متعلق به هریه! یعنی همون هری که اصرلر داشت بگه اسمش هری لیمن هستش و پس از omd و برهم خوردن ازدواج پیتر و ام جی اونو دیدیم که زنده شد و تا این اواخر هم تو داستانای اسپایدرمن دیدیمش.
در واقع دو نسخه از هری وجود داشته

یادم میاد موقعی که پیشبینی خانم ساداتی فر مبنی بر هری بودن کیندرد درست در آمد، یه تئوری مطرح کرده بودم مبنی بر اینکه وقتی omd رخ داد، چون زمان عوض شد، هری زنده موند ولی درواقع اون هری، هری متعلق به دنیا و یا نمیدونم یه تایم لاین جدیده و هری اصلی که مال دنیا یا تایم لاین قدیمه، هنوز در دنیای مردگان گیر افتاده، و سپس تبدیل به کیندرد شده. درکنارش زوایای دیگه ای رو هم بهشون نگاه کردم ولی اصل مطلبم همین بود.

درواقع کامنت 48ام این مقاله میشه:
b2n.ir/806815

حالا فکر کنید این حدس درست از آب دربیاد، چه نور الا نوری میشه :lol:

ببخشید ولی من فکر میکردم مفیستو فقط خاطره ازدواج مری جین و پیتر پارکر و ماجرا هایاون دوره رو از خاطره همه پاک کرد
نه اینکه زمان رو عوض کنه.
نمیدونم که اشتباه میکنم یا نه ولی اگه درست باشه تئوری شما رد میشه :-*
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#48 Ehsan Spider 1399-11-17 23:44
به نقل از Kia Iron Man:
همه نظرشونو درباره این گروه زدند و منم با حضورشون مخالفم و فکر کنم دوستان به اندازه کافی دلیل آوردن پس نیازی نیست من توضیح بدم.
به نقل از Ehsan Spider:

فکر میکنم کیندرد و نیگاتو و کینگ پین قراره متحد بشن

راستشو بخواین باهات مخالفم.کینگ پین به خون کیندرد تشنه اس و این پیشبینیت تقریبا محاله.
نظر من اینه که در شماره بعدی مستر نگاتیو تلاش خواهد کرد که کیندرد رو از کینگ پین بدزده و احتمالا بین این دو رئیس ماژیا میتر نگاتیو برنده اس.احتمالا هم اختلاف نظر مستر نگاتیو با نظر پیتر باعث میشه اسپایدرمن در طرف کینگ پین قرار بگیره و نبردش با افراد مستر نگاتیو در کاور شماره بعد اینو ثابت میکنه.شاید مستر نگاتیو میخواد کیندرد رو آزاد کنه و برای همین باهاش مخالفت خواهد کرد


سلام
این پیش بینی خیلی خوبه و امکانش هم بیشتره ولی توی دنیای کمیک همه چی ممکنه.
من فکر میکنم چون کینگ پین از پیتر بیشنر متنفره تا کیندرد این تیم شاید تشکیل بشه برای نابودی نورمن و پیتر که این نورمن هم خیلی تو داستان داره عصاب مارو خورد میکنه اگه خود واقعیشو نشون بده راحت میشیم.
نقل قول کردن
Agent bishop
#49 Agent bishop 1399-11-17 23:47
۴۳#
داخل شماره قبلی کینگ پین گفت کیندر یک درخواست اون رو عمل نکرد و برای همین الان دشمنی شده که اون درخواست با توجه به این که کیندر می‌تونه مرده ها رو زنده کنه باید مربوط به ونسا باشه که شاید حالا تو آینده کیندر از ونسا به عنوان اهرم فشار برای کینگ پین استفاده کنه .

مستر نگاتیو هم که قیمت قبلی انگار داشت از یه چیزی فرار میکرد که اومد به زن عمو می پناه آورد شاید این وسط مستر نگاتیو متحد مرد عنکبوتی در بیاد اون افراد هم شاید دنبال مستر نگاتیو هستند چون دیدیم اون رفت پیش سین استر خودش رو تطهیر کنه و این حتما دلیل و عواقبی داره
نقل قول کردن
a.v.s
#50 a.v.s 1399-11-18 00:18
#47
نگفتم حدسه یا مطمئنم. گفتم تئوریه.
تئوری یعنی فرضیه. یعنی فرض بر این میگیریم ممکنه همچین چیزی بشه یا باشه یا بوده.
فرضیه میتونه غلط یا درست باشه. حالا ماهم دوست داشتیم نظرمون رو بدیم. شاید یهو اسپنسر یه جایی اقدام به retcom بزنه (یعنی بگه اون چیزی که قبلا دیدید غلط بوده اینی که جدید میبینید درسته). خدارو چه دیدی. بعضی نویسنده ها اینکارارو میکنن. شاید هم اصلا اسنپسر یه کار دیگه بکنه فرضیه مون جامه عمل نپوشونه. آره تئوری نیاز به استدلال و منطق داره. ولی این سری کمیک غافل گیری زیاد داشته، و به نظرم به نوبه خودم منطق و استدلال رو رعایت کردم.
به هر حال تئوری تئوریه. همیشه احتمالش هست. شاید مثلا کنار حرفام کلمه "احتمال" میاوردم راحت تر بودید :-*
نقل قول کردن
a.v.s
#51 a.v.s 1399-11-18 09:51
47#
درضمن الان یه چیزی رو یادم اومد و متوجه شدم.
خود آقای ترابی بار ها گفتند که مفیستو گفته: "زن عموش رو زنده میکنه و ازدواجشون رو از تاریخ پاک میکنه"

درمقاله "10 حقیقتی که باید درباره اسپایدرمن: یک روز دیگر" بخوانید.

از یه طرف چطور درواقع زن عمو می زنده اس؟ مفیستو مداواش کرده؟ یا با پاک شدن ازدواج مری جین و پیتر، اون اتفاق برای زن عمو می نمیوفته؟ اگر قرار بود صرفا مداوا بشه که پیتر اینهمه الم شنگه راه نمینداخت!!!

پس تایم لاین عوض شده.
فکر کنم شما با پاک شدن خاطره لو رفتن هویت پیتر اشتباه گرفتید وگرنه ازدواجه تا اونجایی که مکتوبه پاک شده.

دوستان عزیز و متخصصین گرامی اگر درباره omd غلط میگم لطفا توضیح دهید.




پ.ن: راستی اینجا یه احتمال تئوریک دوز بالا میتونم همین الان بگم (با این عقیده که تایم‌لاین عوض شده) اونم اینکه از کجا معلوم با این قضایای اینکه از بعد از omd معلوم میشه هری زنده اس، بر اثر تغییر تایم لاین نبوده؟؟؟ خب هری بعد از ازدواج پیتر و مری‌جین میمیره پس حتما حادثه مرگ هری بر اثر تغییر تایم لاین دستخوش تغییرات شده و هری بعدش زنده مونده. درسته حتما الان میگید سرم گابلین هم بوده و اون سرم به آدم قدرت های فاکتور شفادهنده میده ولی هری براثر ضربات انفجار و به واسطه فداکاریش جان به جان آفرین تسلیم کرد (یعنی حتما دچار گازگرفتگی شده یا دودگرفتگی ریه که ولورین هم باشه براثر گرفتگی ریه میمیره چه برسه به گابلین ها)

کلا خیلی به این تئوری که روح هری تایم لاین قبلی به نحوی omd روش تاثیری نذاشته باور دارم و قوی ترین احتمالم فعلا اینکه که چون شیطان شده بوده پس omd روش اثر نداشته. و وقتی تایم لاین تغییر میکنه، چون مرگ هری دچار تغییراتی میشه، تایم لاین یه هری رو جایگزین میکنه.

ولی واقعا یه ابهام بزرگی هست: چطور مری جین دقیقا همون مرگ هری تایم‌لاین قبلی رو یادش میاد؟ آیا کیندرد که بر مبنای تئوریم همون هری تایم‌لاین قبلیه میخواسته کاری کنه که یادش بیاد؟ اینو خودمم باید روش فکر کنم. ولی باور دارم قضیه میتونه خیلی پیچیده باشه

به عنوان سخن آخرم هم میتونم بگم درهرصورت تئوریه. هیچ چیزی 100 درصد اتفاق نمیافته، چون مربوط به فعالیت انسانیه. هرچیزی در دقیقه 90 تغییر میکنه. ولی چون واقعا به این داستان علاقه دارم، از گفتن تئوری هام دریغ نمیکنم. اگر قرار بود تئوری هامونو چون صرفا ممکنه به حقیقت نپیوندند ننویسیم پس باید کارای خانم سونیا ساداتی فر هم زیر سؤال ببریم. حالا ایشون استادند ولی دارم مثال میزنم.
نقل قول کردن
amirali dark 2021
#52 amirali dark 2021 1399-11-18 10:56
این سریال وانداویژن مغز ادم رو میترکونه ویژن فهمید پیتر اخر داستان اضافه شد و اون صحنه ای که به ویژن گفت این ابنبات چوبی کیه ولی به نظر من اینکارا همش زیر سر اولترانه خیلی سخته حدس زدن ادامه ی داستان به نظر من اخر قسمت یک نبرد بین ویژن با اولتران در پیش داریم شاید هم واندا اولتران رو زنده کنه؟ اخه داره همه ی مرده های داستان عصر اولتران رو زنده میکنه :lol: 7 خطر اسپویل
نقد من هم از قسمت پنج وانداویژن و این شماره

داستان شاید خیلی نباید گروه رو وارد داستان میکرد شبیه تیم اپ شد به نظر من خوب بود فقط گوئن با مایلز باشن نیازی به بقیه نبود تو قسمت بعدی شاید تیم اپ هری با پیتر باشه و احتمال کمی میدم که کیندر با کینگ پین با نیگاتو دستشون توی کاسه باشه فقط کینگ پین با نیگاتو چون احتمالش خیلی کمه به نظر من اصلا معنی نداره گروه وارد داستان شه انگار یه ایستراگ هستن من نمیدونم چی فکر کردن ولی رو مخ منن اخه
نقل قول کردن
a.v.s
#53 a.v.s 1399-11-18 11:24
#53

صحبت های شمارو خوندیم چقدرهم عالی که اومدید نقطه نظرتونو در میون گذاشتید

ولی بهتر نبود خطر اسپویل وانداویژن رو اول کامنت میذاشتید :lol: :-? ؟
حالا نمیدونم همین الان ادیت میکنید یا خیر. فعلا در این تایم که داره پیغامم فرستاده میشه قضیه از این قراره :lol:
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#54 Kia Iron Man 1399-11-18 11:38
#50 #51
فکر کنم منظورم رو بد بیان کردم.فکر نمیکنم نیاز باشه معنی تئوری رو توضیح بدید چون خودم میدونم ولی ظاهرا بد بیان کردم.بگذریم حق با شماست و احتمال اتفاق افتادن وجود داره،این آرک لحظات شوکه کننده کم نداشت.
در ضمن ما هم از بیان و خوندن تئوری ها لذت ببریم من فقط نظرمو گفتم.
باید منتظر موند تا شماره های بعدی ;-)
نقل قول کردن
Agent spidey
#55 Agent spidey 1399-11-18 11:59
#47 دوست عزیز کینگ پین و مستر نگاتیو عضو ماژیا نیستن که هیچ با همدیگه منافع متضادی دارن ماژیا مثل مافیا دارای ریشه های ایتالیایی که نه فیسک نه مارتین لی در این مورد مورد صدق نمیکنن
هشدار اسپویل
اگه بازی spider-man ps4 رو رفته باشید اون جا بعد از دست گیری فیسک و شکست مستر نگاتیو ماژیا با همر هد به قدرت میرسه که نشون میده فیسک و لی مانع بزرگی برای ماژیا بودن
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#56 Ehsan Spider 1399-11-18 13:35
به نقل از a.v.s:
47#
درضمن الان یه چیزی رو یادم اومد و متوجه شدم.
خود آقای ترابی بار ها گفتند که مفیستو گفته: "زن عموش رو زنده میکنه و ازدواجشون رو از تاریخ پاک میکنه"

درمقاله "10 حقیقتی که باید درباره اسپایدرمن: یک روز دیگر" بخوانید.

از یه طرف چطور درواقع زن عمو می زنده اس؟ مفیستو مداواش کرده؟ یا با پاک شدن ازدواج مری جین و پیتر، اون اتفاق برای زن عمو می نمیوفته؟ اگر قرار بود صرفا مداوا بشه که پیتر اینهمه الم شنگه راه نمینداخت!!!

پس تایم لاین عوض شده.
فکر کنم شما با پاک شدن خاطره لو رفتن هویت پیتر اشتباه گرفتید وگرنه ازدواجه تا اونجایی که مکتوبه پاک شده.

دوستان عزیز و متخصصین گرامی اگر درباره omd غلط میگم لطفا توضیح دهید.




پ.ن: راستی اینجا یه احتمال تئوریک دوز بالا میتونم همین الان بگم (با این عقیده که تایم‌لاین عوض شده) اونم اینکه از کجا معلوم با این قضایای اینکه از بعد از omd معلوم میشه هری زنده اس، بر اثر تغییر تایم لاین نبوده؟؟؟ خب هری بعد از ازدواج پیتر و مری‌جین میمیره پس حتما حادثه مرگ هری بر اثر تغییر تایم لاین دستخوش تغییرات شده و هری بعدش زنده مونده. درسته حتما الان میگید سرم گابلین هم بوده و اون سرم به آدم قدرت های فاکتور شفادهنده میده ولی هری براثر ضربات انفجار و به واسطه فداکاریش جان به جان آفرین تسلیم کرد (یعنی حتما دچار گازگرفتگی شده یا دودگرفتگی ریه که ولورین هم باشه براثر گرفتگی ریه میمیره چه برسه به گابلین ها)

کلا خیلی به این تئوری که روح هری تایم لاین قبلی به نحوی omd روش تاثیری نذاشته باور دارم و قوی ترین احتمالم فعلا اینکه که چون شیطان شده بوده پس omd روش اثر نداشته. و وقتی تایم لاین تغییر میکنه، چون مرگ هری دچار تغییراتی میشه، تایم لاین یه هری رو جایگزین میکنه.

ولی واقعا یه ابهام بزرگی هست: چطور مری جین دقیقا همون مرگ هری تایم‌لاین قبلی رو یادش میاد؟ آیا کیندرد که بر مبنای تئوریم همون هری تایم‌لاین قبلیه میخواسته کاری کنه که یادش بیاد؟ اینو خودمم باید روش فکر کنم. ولی باور دارم قضیه میتونه خیلی پیچیده باشه

به عنوان سخن آخرم هم میتونم بگم درهرصورت تئوریه. هیچ چیزی 100 درصد اتفاق نمیافته، چون مربوط به فعالیت انسانیه. هرچیزی در دقیقه 90 تغییر میکنه. ولی چون واقعا به این داستان علاقه دارم، از گفتن تئوری هام دریغ نمیکنم. اگر قرار بود تئوری هامونو چون صرفا ممکنه به حقیقت نپیوندند ننویسیم پس باید کارای خانم سونیا ساداتی فر هم زیر سؤال ببریم. حالا ایشون استادند ولی دارم مثال میزنم.



سلام
درود بر شما آقا وفایی صفت
بسیار تئوری باور پذیری مطرح کردید لذت بردم از کامتتون
اونجایی که گفتید تایم لاین میاد به جای هری واقعی هری لایمن رو جایگزینش میکنه خیلی خوب بود لذت بردم
به نظرم این بهترین و با استدلال ترین نظری بود که برای این سری خوندم
دمتون گرم .
نقل قول کردن
a.v.s
#57 a.v.s 1399-11-18 14:26
به نقل از Kia Iron Man:
#50 #51
فکر کنم منظورم رو بد بیان کردم.فکر نمیکنم نیاز باشه معنی تئوری رو توضیح بدید چون خودم میدونم ولی ظاهرا بد بیان کردم.بگذریم حق با شماست و احتمال اتفاق افتادن وجود داره،این آرک لحظات شوکه کننده کم نداشت.
در ضمن ما هم از بیان و خوندن تئوری ها لذت ببریم من فقط نظرمو گفتم.
باید منتظر موند تا شماره های بعدی ;-)

قربون شما اختیار دارید. شما گلید :lol:

ولی بله درکل ما وقتی با این کمیک برخوردیم گول خوردیم. فکر کردیم همه چیز رو میدونیم و سرراست میره سراغ داستان و با فاش شدن هویت کیندرد و یکی دوتا پیچش داستانی قضیه حله.

ولی واقعا این بار قضیه خیلی فرق داره. مدام غافل گیری داره. برای همین اعضای سایت دارن میگن چرا کمیک انقدر داره کند پیش میره :lol: چون هیچکس فکرشو نمیکرد داستان قراره اینطوری پیش بره. واقعا داره یه پیش زمینه تمیز و دقیق رو پیشرو میگیره. پس آره فعلا همینجوری میشینیم ببینیم چه آشی برامون پختن :lol:
نقل قول کردن
Agent spidey
#58 Agent spidey 1399-11-18 14:43
اما در مورد این شماره بگم که به نظرم یه حرکت رو به جلو بوده ولی همچنان اسپنسر داره سوال ایجاد میکنه ، باشه ما دو سال صبر کردیم اینم روش در مورد کیندرد هم این شماره سوالاتی داره ایجاد میکنه آیا نقشه ای داره؟ چرا گذاشت دستگیرش کنن و قضیه جنازه چه ربطی به هری داره؟ امیدوارم با ادامه داستان ما دوباره هری رو در همون حالت بی رحمی کیندرد ببینیم چون واقعا بخوان هری رو همون بچه ضعیفی که بوده نشون بدن میشه تکرار مکررات و این آرک باید یه گام رو به جلو برای شخصیت هری باشه در مورد پیتر در این شماره باید بگم خیلی خوب پرداخته شده بود اون نگاه اشکبارش به مریجین واقعا قلب آدم رو به درد میاورد و برخوردش با نورمن هم کاملا درست بود خاندان آزبورن کلی بلا سر پیتر آورد پس چرا باید پیتر بهش کمک کنه امیدوارم اگه پیتر در آخر قرار هری رو نجات بده یه چرخش خوب برای این کار داشته باشیم تا کم تر شبیه فیلم هندی باشه در مورد نورمن هم باید بگم که تغییر شخصیتش برای من باور پذیر نیست چون اگه تطهیر نمیشد عمرا تغییر نمیکرد و همون بلا ها رو سر پیتر و هری میاورد پس من باور ندارم که تغییرش درونی باشه و احتمالا دوباره به همون فرد بد ذاتی که بود تبدیل میشه
میرسیم به فرقه تار افکن که من اصلا از اول حضورشون تو این آرک رو دوس نداشتم تا جایی که گناهان رو جذب کرده بودن حضورشون موثر بود ولی از وقتی که این نبرد بین پیت و هری شخصی شد حضورشون اضافه بود چون بار دراماتیک داستان با حضور مریجین تکمیل شده بود پس حضورشون اضافی بود چون این جنگ و درگیری جنگ اونا نبود برای پیتر بود امیدوارم که تو شماره های بعدی نباشن چون حضورشون لزومی نداره فقط باعث خرابی صحنه های دراماتیک داستان میشه ( مثل همون صحنه دیدار مریجین و پیتر در ابتدا داستان )
نمره داستان 8.5
نمره طراحی 10
نمره ترجمه و ادیت ۱۰ که چه عرض کنم ۲۰
نقل قول کردن
a.v.s
#59 a.v.s 1399-11-18 17:36
#56
با درود فراوان. خوشحالم از تئوری لذت بردید
بالاخره ما هم هواداریم باید یه نیمچه خدمتی به کمیک بکنیم :lol:
شما لطف دارید


پ.ن: راستی اینهمه از اسپنسر گفتم. از آقای حیدری و رجبی و ناظر ترجمه آقای ترابی هیچ تمجید خاصی نکردم
اگر این عزیزان نبودند کمیک رو ترجمه و ادیت کنند ما باید سر چی بحث میکردیم :lol: ؟

خوشحالم کسانی هستند که زحمت ترجمه و ادیت کمیک هارو میکشند.
واقعا از ادیت آقای رجبی و ترجمه آقای حیدری (همراه با نظارت آقای ترابی) واقعا راضی هستم. خدا حفظتون کنه یهو یه موقع دیدید اسپنسر تا 100 تا شماره هم رفت :D

البته یهو داستانای دیگه ممکنه بشه و مترجم و ادیتور عوض میشه پس خدا همه رو حفظ کنه :lol:
نقل قول کردن
amirali dark 2021
#60 amirali dark 2021 1399-11-19 10:19
به نقل از a.v.s:
#53

صحبت های شمارو خوندیم چقدرهم عالی که اومدید نقطه نظرتونو در میون گذاشتید

ولی بهتر نبود خطر اسپویل وانداویژن رو اول کامنت میذاشتید :lol: :-? ؟
حالا نمیدونم همین الان ادیت میکنید یا خیر. فعلا در این تایم که داره پیغامم فرستاده میشه قضیه از این قراره :lol:

ببخشید دیگه یادم رفته بود اونجا یادم اومد :-|
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید