شخصیت‌شناسی/ شبیه کدام خبیث دنیای سینمایی مارول هستی؟

شخصیت‌شناسی/ شبیه کدام خبیث دنیای سینمایی مارول هستی؟

خب چندی پیش اینجا شخصیت‌شناسی کردیم و هر کدوممون تا حدودی فهمیدیم که به کدوم قهرمان MCU شبیه هستیم؛ حتی خیلی‌هامون سر و دست می‌شکوندیم که کاش تو فلان ماه به دنیا میوندیم تا با فلان قهرمان محبوبمون وجه تشابه پیدا می‌کردیم. حالا نوبت به این رسیده که ببینیم به کدوم خبیث دنیای سینمایی مارول شبیه هستیم! پس بفرمایید فال!

 

- متولدین ماه فروردین (برج فلکی حمل/Aries) – کاسیلیوس

متولدین ماه فروردین (برج فلکی حمل/Aries) – کاسیلیوس

خب باید خدمت فروردینی‌های عزیز عرض کنم که شما هم مثل کاسیلیوس به رهبری خیلی علاقه دارید و خب صد البته که از توانایی و کاریزمای لازم جهت رهبری هم برخوردار هستید. ماهیت ذاتی شما که سبب می‌شود هر چالشی رو با آغوش باز بپذیرید و اصطلاحا کله‌تون بوی قرمه‌سبزی می‌ده باعث می‌شه تا اکثرا قبل از اینکه به عواقب کارتون فکر کنید اون‌ها رو انجام بدید. همانند کاسیلیوس شما برای رسیدن به هدفتون مصمم و پرشور هستید و حتی گاها برای رسیدن به هدفتون پاش بیفته پرخاشگر هم می‌شید. از طرفی شما دارای اعتماد به نفس خیلی بالایی هستید؛ فقط نکته آموزنده‌ی ماجرا اینه که شما باید با نگاه به سرنوشت کاسیلیوس دریابید که اعتماد به سقف زیادی می‌تونه چه عواقبی داشته باشه، پس اگه از من می‌شنوید حواستونو بیشتر جمع کنید...

 

- متولدین ماه اردیبهشت (برج فلکی ثور/Taurus) – ویپلش

متولدین ماه اردیبهشت (برج فلکی ثور/Taurus) – ویپلش

خب درست همانند ایوان وانکو ملقب به ویپلش که سال‌ها برای انتقام از تونی استارک زمان صرف کرد، متولدین این برج فلکی که به تقویم ما اردیبهشتی‌ها هستند، انسان‌هایی فوق‌العاده صبور هستند. آن‌ها انسان‌هایی بسیار متعهد هستند و زمانی که یک پروژه یا کاری را قبول می‌کنند، تمام فکر و ذکر خود را معطوف به انجام اون کار به بهترین شکل ممکن می‌کنند. متولدین این ماه اصولا دوست دارند کارها رو به تنهایی و خودشون انجام بدن و غالبا هم انسان‌های لج‌باز و یک‌دنده‌ای هستن. حالا به اردیبهشتی‌ها بر نخوره، ولی یک کم هم متکبر و مغرورن. اما بدترین خصوصیتی که میشه برای متولدین این ماه قایل شد، بستر مناسب برای کینه‌توزی در آن‌هاست! بله متولدین این ماه باید حواسشون رو جمع کنند چون دقیقا مثل ویپلش، کینه‌توزی می‌تونه مثل بلایی خانمان‌سوز تمامی ویژگی‌های خوب اون‌ها رو بی‌ثمر کنه و باعث سقوطشون بشه.

 

- متولدین ماه خرداد (برج فلکی جوزا /Gemini) – لوکی

- متولدین ماه خرداد (برج فلکی جوزا /Gemini) – لوکی

خب لوکی در دنیای سینمایی مارول الآن در شرایطی قرار داره که اصلا نمی‌شه روش اسم خدای شیطنت رو به اون معنای تو کمیک‌ها گذاشت و خلاصه حسابمون باهاش معلوم نیست؛ درست مثل شما خردادی‌های عزیز! متولدین ماه خرداد به طرز عجیبی تنوع‌طلب و غیرقابل پیش‌بینی هستند. شما خردادی‌ها گاها بارها طرز فکر خود را تغییر می‌دهید(چون تنوع‌طلب هستید) و طرف خود را عوض می‌کنید. شما درست مثل لوکی قلب مهربانی دارید، اما پویایی و تنوع‌طلبی شما گاها نمی‌گذارد دیگران این را بفهمند. شما در محیط‌ها و فضاهای شلوغ و پرطمطراق شکوفا خواهید شد و آدم محیط‌های ساکت و مرده نیستید. پس اگر می‌خواهید به بار بنشینید بهتره محیط کارتون شلوغ و پر چالش باشه. خب قطعا متوجه این شباهت‌ها با لوکی شدین، کسی که این قدر تنوع‌طلب بود که هوس کرد سنگ ‌بی‌نهایت رو بردارد و فلنگ رو ببنده و دنیاهای متفاوت رو تجربه کنه!

 

- متولدین ماه تیر (برج فلکی سرطان /Cancer) – اریک کیلمانگر

- متولدین ماه تیر (برج فلکی سرطان /Cancer) – اریک کیلمانگر

شما فوق‌العاده انسان وفادار و عاطفی‌ای هستید. همچنین فوق‌العاده انسانی دغدغه‌مند برای خانواده و جامعه‌ی خود هستید. از طرفی درست مثل اریک کیلمانگر شما درد مردم و جامعه‌ی خود را می‌فهمید و اتفاقا بسیار انسان‌های قابل همذات‌پنداری‌ای هستید. البته که گاهی اوقات شما سر بزنگاه و در زمان نتیجه‌گیری دست به اعمالی می‌زنید که گمراهتون می‌کنه. شما به راحتی برای چیزی که می‌خواهید به دست بیارید میتونید خودتون رو نرم و منعطف کنید. اینگونه افراد احساسات خود را در کار و هدفشون دخیل می‌کنند، درست مثل اریک که احساساتی که از کودکی در او شکل گرفت سبب پیشبرد او در بزرگسالی شد. همچنین این افراد می‌توانند کسانی را که در کنارشون هستند رو هم پرورش بدن. اما چیزی که باید متولدین این ماه از آن برحذر باشند با نگاه به ماجراجویی‌های اریک کیلمانگر به دست می‌آید. این افراد باید حواسشون جمع باشه که یک وقت بدون در نظر گرفتن عواقب، در تصمیم‌گیری‌ها، عقلشون رو پشت احساساتشون قرار ندهند.

 

- متولدین ماه مرداد (برج فلکی اسد /Leo) – هِلا

متولدین ماه مرداد (برج فلکی اسد /Leo) – هِلا

خب وقتی بین قهرمان‌ها، ثور خصوصیات متولدین ماه مرداد را داشته باشد، بیراه نیست اگر بگوییم خواهر او یعنی هلا هم بین خبیثان این دنیا خصوصیات متولدین این ماه را داشته باشد. خب به شما مردادی‌های عزیز عرض کنم که شما بلندپروازترین انسان‌ها هستید! اما خب طبیعتا این احتمال بسیار محتمل است که جاه‌طلبی بی‌حدوحصر شما منجر به سقوط شما شود پس حواستون رو جمع کنید و درس بگیرید از بانو هلا! درست مثل هلا شما انتظار دارید که همه باهاتون همچون ملکه‌ها (یا شاهزاده‌ها) رفتار کنند، حالا چه لیاقتشو داشته باشید چه نداشته باشید. شما غرور خاصی دارید و خوشبختانه در مواقعی که شکست می‌خورید، احساسی عمل نمی‌کنید و به ندای عقل و منطقتون گوش می‌سپرید. درست مثل هلا که منطقی بودنش در عین غرورش اون رو به آنتاگونیست خطرناکی برای ثور در فیلم رگناروک تبدیل کرد‌.

 

- متولدین ماه شهریور (برج فلکی عذار /Virgo) – زیمو

متولدین ماه شهریور (برج فلکی عذار /Virgo) – زیمو

خب خدمت شما متولدین ماه شهریور عرض کنم که شما انسان‌های خیلی احساسی‌ و حساسی هستید و هنگامی که فکر کنید که دارد به شما بی‌اعتنایی می‌شود به سرعت سرد می‌شوید و به ذهنتان می‌سپارید؛ درست مثل زیمو! شما هم رویکرد روشمندی رو در برنامه‌های روزانه‌ی زندگی خود اتخاذ می‌کنید تا با کمترین میزان خطا مواجه شوید. درست مثل زیمو شما هم در قبال ارتباط با دیگران بسیار محتاط هستید. همچنین خیلی هم به خودتون انتقاد می‌کنید و گاها در گذشته‌تان غرق می‌شوید. خب برای همین بذارید این نصیحت رو بهتون بکنم که گذشته‌ها، گذشته! بهتره با عبرت‌گیری ازشون، از کنارشون رد بشید تا یک وقت در یک مسیر مخرب قرار نگیرید و به عاقبت زیمو دچار نشوید.

 

- متولدین ماه مهر (برج فلکی میزان /Libra) – تانوس

متولدین ماه مهر (برج فلکی میزان /Libra) – تانوس

خب متولدین این ماه خیلی به ارتباط با دیگران اهمیت می‌دهند ولی چیزی که خیلی بیشتر براشون مهمه بحث تعادله! تعادل در زندگی خودشون و در جامعه و ارتباطاتشون با دیگران. و خب چه کسی تعادل‌پرست‌تر از حضرتِ تانوس؟! بالاخره داریم درمورد کسی حرف می‌زنیم که این‌قدر شیفته‌ی تعادل بود که نصف جمعیت دنیا رو پودر کرد! خب همین عقیده تانوس سبب می‌شه تا کمی تو خبیث بودنش شک کنیم، خصوصا در ابتدای اندگیم که دیدیم بعد از رسیدن به هدفش شرارت رو کنار گذاشته بود و در مزرعه‌اش سرگرم بود. از طرفی شما هم مثل تانوس بسیار باهوش هستید و می‌تونید اهدافتون رو با منافعتون وفق بدید. در مجموع مراقب باشید تو این وسواستون برای تعادل به سمتی نرید که هوس کنید نصف جمعیت دنیا رو بفرستید هوا!

 

- متولدین ماه آبان (برج فلکی کژدم /Scorpio) – آلترون

متولدین ماه آبان (برج فلکی کژدم /Scorpio) – آلترون

متولدین این ماه بسیار پایبند به تعهدات خود هستند. همیشه در تکاپوی یافتن حقیقت بوده و انسان‌هایی بسیار واقع‌بین هستند. این افراد درست مثل اولترون وقتی به یک تصمیم می‌رسند، هیچ چیز و هیچ کس نمی‌تواند نظرشان را تغییر دهد. متولدین این ماه معمولا افرادی هستند که خیلی کم پیش میاد که بخوان به ‌کسی اعتماد کنن؛ تازه اگر کسی بخواهد جلوشون ایستادگی کند خیلی هم خشن می‌شن! خلاصه این افراد باید مراقب نیمه‌ی تاریک پنهانشون باشن تا یک وقت سکان وجودشون رو در دست نگیره.

 

- متولدین ماه آذر (برج فلکی کماندار/Sagittarius) – رِد اسکال

متولدین ماه آذر (برج فلکی کماندار/Sagittarius) – رِد اسکال

شما انسان‌هایی به شدت کنجکاو هستید و دائما در تلاشید تا از دنیای اطراف خود بیاموزید و دانش خود را ترقی دهید. درست مانند رد اسکال نسبت به علم! شما می‌خواهید ایده‌های خود را به نتایج مشخصی برسانید و اکثرا هم در حین تفکر برای یافتن یک راه‌حل، بی‌تابی می‌کنید. این مسئله می‌تواند شما را به سمت پرخاشگری سوق دهد، درست مثل رد اسکال که بی‌توجه به عواقب، تلاش کرد تا سرم ابرسرباز را به خود تزریق کرده و با سنگ بی‌نهایت ور برود. شما باید به این نکته توجه کنید که علم‌اندوزی و به درجات بالای علمی رسیدن خوبه اما در نظر داشته باشید که این پروسه زمان می‌بره و یک شبه نمی‌شه ره صد ساله رو رفت.

 

- متولدین ماه دی (برج فلکی جدی/Capricorn) – رونان متهم کننده

متولدین ماه دی (برج فلکی جدی/Capricorn) – رونان متهم کننده

خب به متولدین دی‌ماه می‌رسیم. متولدین این ماه به سختی نظر‌هایی که خلاف عقیده‌شون هست رو می‌پذیرند. درست مثل رونان که اعتقاد دارد Kreeها نژاد برتر عالَم هستند، شما هم فکر می‌کنید که سنت‌ها و روش‌های شما برتر و بهتر از سایرین است. خب همین مسئله باعث می‌شود که این افراد بخواهند عقایدشون رو به طور تهاجمی‌ای به خورد دیگران بدهند. این طرز تفکر باعث ایجاد تعصب الکی به اعتقاداتشون می‌شه و اون‌ها رو تو گذشته نگه می‌داره. به هر حال بیشترین کسی که از این خصوصیات ضربه می‌خوره خودشون هستند و بهتره که برای عدم ایصال به فرجام رونان هم که شده این ویژگی‌ها رو در خودشون اصلاح کنند.

 

- متولدین ماه بهمن (برج فلکی دلو/Aquarius) – ایگو، سیاره زنده

متولدین ماه بهمن (برج فلکی دلو/Aquarius) – ایگو، سیاره زنده

خب متولدین این ماه افراد خیلی سازنده‌ای نیستند و همیشه سعی می‌کنند تا با عینک خاص خودشون فرصت‌های بالقوه‌ی ترقی دنیا و دور و اطرافشون رو ببینند. آن‌ها درست مثل ایگو، کل دنیا رو بستری برای پیشرفت و تصاحب و تکامل خودشون می‌دونند. جالبه، درست مثل ایگو که هر از گاهی برای تامین نیروی خود باید به سیاره زمین قدم گذارد، این افراد هم باید هر از گاهی به تنهایی قدم گذارند و به تفکر پیرامون اهداف خود بپردازند. این افراد بسیار جاه‌طلب و مترقی هستند ولی خب باید بهشون یادآور شد که در این مسیر باید به دیگران هم توجه کنند و گرفتار خودخواهی نشوند چرا که فرجام خوشی برای آن‌ها نخواهد داشت.

 

- متولدین ماه اسفند (برج فلکی حوت/Pisces) – والچر

متولدین ماه اسفند (برج فلکی حوت/Pisces) – والچر

خب خدمت اسفندی‌های عزیز عرض کنم که شما دوستانی بسیار بامرام و دلسوز هستید و همیشه یک گروه رفاقتی رو دور خودتون جمع می‌کنید و توانایی پیوند با افراد مختلف رو دارید. درست مثل والچر که تجلی یک خبیث خانواده‌دوست و الهام‌بخش وفاداری در گنگ مجرمانه‌ی خود است، شما هم اکثر اوقات در یک اکیپ رفاقتی هستید. شما هم مثل والچر خود را یک قربانی می‌دانید و به خودتون ترحم بیش از اندازه دارید و اجازه می‌دهید شرایط شما رو کنترل بکنه. خب اگر نگاه دقیق‌تری داشته باشیم، نگاه "وای چه بدبختی هستم"ِ والچر باعث شد تا او به یک جنایتکار تبدیل شود. بنابراین بهتون توصیه می‌شه قبل از این که احساساتتون بهتون غلبه کنه و هوش رو از سرتون بپرونه، خودتون رو یک بررسی بکنید.

...خب راستش رو بگید! به کدومشون شبیه‌ترید؟!...

 

محمدعلی رضائی‌هنجنی

(MoAli)

All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

مطالب مرتبط:

شخصیت شناسی/شبیه کدام قهرمان دنیای سینمایی مارول هستی؟

رتبه بندی باهوش ترین شخصیت ها در دنیای سینمایی مارول (MCU)

20 خبیث برتر فیلم های کمیک بوکی مارول (TOP 20 MARVEL MOVIES VILLAINS)

20 نابغه جهان مارول (TOP 20 MARVEL GENIUS)

رتبه‌بندی قوی ترین قهرمان های تازه‌وارد MCU در فاز چهارم

15 خطوط داستانی مهم که از دنیای سینمایی مارول (MCU) حذف شدند

مارول ویژگی های شخصیتی پیتر پاركر/مرد عنكبوتی را منتشر كرد

بررسی تیپ شخصیتی دشمنان اسپایدرمن براساس آزمون "مایرز- بریگز" (MYERS-BRIGGS)

رتبه بندی فیلم های دنیای سینمایی مارول (MCU)

10 شخصیت دنیای سینمایی مارول که بهتر از نسخه کمیک خود هستند

10 شخصیت مارول که احتمالا خبر نداشتید در MCU حضور دارند!

رتبه بندی شخصیت های دنیای سینمایی مارول (MCU) از نظر قدرت فیزیکی

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Spider-Knight
#1 Spider-Knight 1399-03-08 09:13
ماه مهر....تانوس :lol: البته خودم که فکر میکنم اصلا با تانوس وجه اشتراکی ندارم. :o
نقل قول کردن
hadi1380
#2 hadi1380 1399-03-08 10:00
خدای من
من الترون در اومدم شاید باورتون نشه ولی خیلی خوشحال شدم که من و الترون آبانی هستیم مقاله ی بی نظیری هست عالی بود و با تشکر ویژه از آقای رضایی هنجنی.
نقل قول کردن
SPIDERBAT
#3 SPIDERBAT 1399-03-08 10:22
سلام استاد هنجنی(قرار شد از این به بعد آقای هنجنی رو استاد هنجنی صدا کنیم)عجب مقاله ی عالی ای بود خدا قوت.
اگر قبلا از والچر خوشم نمی اومد الان دیگه مجبورم ازش خوشم بیاد.
باز اقتباس تلویزیونی والچر خیلی (از لحاظ قیافه میگم) از نظر من تا کمیک بوکیش برتره.
به قول عمو مختار که والچر رو کفتر باز خطاب کردند(البته توی ترجمه ی یک کمیک)منم الان باید بگم که توی نوجوونی کفتر باز شدم :P
خیلی خوبه که هر از گاهی از این دست مقاله ها داشته باشیم هم یکم جنبه ی فان سایت رو می بره بالا و هم روحیه ی ما رو .
خسته نباشید استاد هنجنی.
نقل قول کردن
B.K.T
#4 B.K.T 1399-03-08 10:44
یه بهمن ماهی هستم یه سیاره مغرور 8)
نقل قول کردن
مارول فن
#5 مارول فن 1399-03-08 11:32
خیلی عالی بود ببخشید بابت اسپم کسی انیمیشن دث استروک شوالیه ها و اژدها را دیده میشه درباره اش یه نقد بنویسید بازم خیلی ممنون
نقل قول کردن
مارول فن
#6 مارول فن 1399-03-08 11:37
به نقل از SPIDERBAT:
سلام استاد هنجنی(قرار شد از این به بعد آقای هنجنی رو استاد هنجنی صدا کنیم)عجب مقاله ی عالی ای بود خدا قوت.
اگر قبلا از والچر خوشم نمی اومد الان دیگه مجبورم ازش خوشم بیاد.
باز اقتباس تلویزیونی والچر خیلی (از لحاظ قیافه میگم) از نظر من تا کمیک بوکیش برتره.
به قول عمو مختار که والچر رو کفتر باز خطاب کردند(البته توی ترجمه ی یک کمیک)منم الان باید بگم که توی نوجوونی کفتر باز شدم :P
خیلی خوبه که هر از گاهی از این دست مقاله ها داشته باشیم هم یکم جنبه ی فان سایت رو می بره بالا و هم روحیه ی ما رو .
خسته نباشید استاد هنجنی.

منم خوشم میاد از والچر خیلی جالبه
نقل قول کردن
Amir78_King
#7 Amir78_King 1399-03-08 13:01
واقعا درسته این
وجدانن خصوصیاتم خود آلترونه :-|
خیلی ممنون استاد
نقل قول کردن
امیر محمد گلکار
#8 امیر محمد گلکار 1399-03-08 13:21
ماه مهر ثانوس قبلا از ثانوس متنفر بودم و چون اون هم متولد مهر باید دوسش داشته باشم
نقل قول کردن
CAPTAIN_ARVIN
#9 CAPTAIN_ARVIN 1399-03-08 13:38
از وقتی مقاله رو شروع کردم به خوندن از خدا میخواستم که لوکی بشم خداروشکر هم شدم :lol:
تونی و لوکی یه ترکیب خفن 8)
نقل قول کردن
naymor
#10 naymor 1399-03-08 13:51
به به
دم استاد هنجنی گرم!
خیلی حال کردم با این مقاله دلم حال اومد، خصوصا وقتی فهمیدم خصوصیاتم مثل والچره به عنوان یه اسفندی! واقعا تعجب کردم چون مو نمی‌زد با مشخصات من :-)
کلا خیلی با ازن مقاله و مقاله قبلی که خانم عفتی نوشتن حال کردم. خدا استاد ترابی و سایت رو سایه‌شونو بالاسرمون حفظ کنه...

راستی ببخشید استاد این رو از شما می‌پرسم، شما خودتون متولد چه ماهی هستید؟
نقل قول کردن
marc-spector
#11 marc-spector 1399-03-08 15:13
استاد هجننی یه دونه‌ای!
خیلی با مقالت حال کردم، بیشتر از اون با خودم حال کردم که متولد مهرم و مثل آقام تانوس :lol:
مواظب باشین پودرتون نکنن :-*
بازم ممنون بابت این مقاله باحال و فان!
نقل قول کردن
Captain-spidey
#12 Captain-spidey 1399-03-08 15:25
دستتون درد نکنه قای هنجنی من که تو مقاله خانم عفتی سدم تور و الان هم هلا کم کم دارم فکر میکنم بابام ادین :P
از خودم جلب تر استاده که کمی شبیه به التران هستن
نقل قول:
متولدین این ماه بسیار پایبند به تعهدات هستن همیشه در تکاپوی حقیقت بوده و انسان های واقع بینی هستند
بقیش رو نمیدونم ولی اینجاش که خیلی به استاد میخوره مخصوصا پایبند به تعهدات
(ببخشید اگه حرف بدی زدم)
راستی اقای هنجنی خودتون متولد چه ماهی هستید
نقل قول کردن
moali
#13 moali 1399-03-08 15:30
#۱۰ و #۱۲:
راستش نمیدونم چرا این مقاله اینقدر باهام نامهربون بود!
متاسفانه یا خوشبختانه من یک دی ماهی هستم :-*
نقل قول کردن
VENOMPOOL
#14 VENOMPOOL 1399-03-08 16:15
تو اون یکی مقاله که مال شخصیت های مثبت بود من مثل اسپایدرمن بودم. :lol:
تو این مقاله هم مثل بارون زیمو :lol:
واقعا ممنون مقاله خیلی باحالی بود.
البته من خودم حس میکنم از نظر اخلاقی و رفتاری و... خیلی به ددپول شبیهم :D
نقل قول کردن
M.Mardukh
#15 M.Mardukh 1399-03-08 17:53
! There's no strings on me
8)
نقل قول کردن
MaryJaneWatson
#16 MaryJaneWatson 1399-03-08 18:37
من خبیث موردعلاقم چه در ام سی یو و چه در کمیک هلاست.. بنظرم ممکنه یکم هدفش سطحی و کلیشه ای باشه اما اون شخصیت و خباثتش باعث میشه ادم مات بمونه!! و صدالبته که من مردادیم..
نقل قول کردن
Ultemate amir
#17 Ultemate amir 1399-03-08 18:54
من مردادی هستم و هلا در اومدم باید بگم که کـــــــل خصوصیاتم توش بــــــــــود
8)
نقل قول کردن
North-wolf
#18 North-wolf 1399-03-08 19:07
هرچقدر از کاپ مارول بودن خوشحال شدم از کاسیلیوس ناامید شدم :sad:
نقل قول کردن
Ultemate amir
#19 Ultemate amir 1399-03-08 19:09
توی مقاله قبلی که مال قهرمانا بود من ثور در اومدم توی ابرشرورا هم هلا در اومدم چه چیزی خواهر برادر هر دوشون در اومدم 8)
نقل قول کردن
iron-man 2019
#20 iron-man 2019 1399-03-08 23:12
من بدبخت اسفندی چی بگم؟ :cry:
نقل قول کردن
iron-man 2019
#21 iron-man 2019 1399-03-08 23:15
خودم حقیقتاً احساس بدبختی میکنم ولی به دوستام و رابطه های عاشقانه اهمیت میدم.
نقل قول کردن
DAREDEVIL FAN
#22 DAREDEVIL FAN 1399-03-08 23:41
به نقل از iron-man 2019:
من بدبخت اسفندی چی بگم؟ :cry:

اسفند که خوبه من که اردیبهشتم چی بگم؟! :cry:
نقل قول کردن
Captain-spidey
#23 Captain-spidey 1399-03-09 00:06
به نقل از iron-man 2019:
من بدبخت اسفندی چی بگم؟ :cry:

اسفند که عالیهه داداش والچر میدونی یعنی چی
نقل قول کردن
The Lawyer
#24 The Lawyer 1399-03-09 02:42
#13
اشکال نداره تنها نیستی من دی ماهیم :sigh:
ولی خوب خودمم قبول دارم خودمم همچین ویژگی های بدی دارم
خودم کردم که لعنت بر خوردم باد
انتظار هر خبیثی رو داشتم به جز رونان :-|
نقل قول کردن
BAdeadpool
#25 BAdeadpool 1399-03-09 07:14
سلام مقاله جالبی بودهی چقدر سر قبلی خندیدم خواهرم از یکی بدش میومد به ماهش که رسیدم گفتم دی ماه همون(حالا اسم نمی برم)هنوز جای چنگاش هست :-*



ایندفعه کسی شدم که هیچ درکی از خباثتش نداشتم مثلا نمی فهمیدم دورمامو رو واس چی چی باید ازاد کنه فکرم کنم فهمیدید کدوم شدم دیگه :lol:
نقل قول کردن
a.a.m.n.1.1.0
#26 a.a.m.n.1.1.0 1399-03-09 15:52
میانگین درست بودن تو خانواده ۶۲/۵ :-*
خودم اسفند بودم ۲۰ درصد درست بود :o
درکل ممنون بابت مقاله خوبتون
نقل قول کردن
son of parker
#27 son of parker 1399-03-09 20:19
سلام آقای هنجنی کمیک جدید اونجرز رو خوندید؟! آخه مون نایت حضور پررنگی داره
نقل قول کردن
moali
#28 moali 1399-03-12 13:08
به نقل از son of parker:
سلام آقای هنجنی کمیک جدید اونجرز رو خوندید؟! آخه مون نایت حضور پررنگی داره

آره، واقعا کمیک جالبیه و حسابی به ما مون‌نایتی‌ها حال داده...


اتفاقا مون‌نایت تونست به جادوگر اعظم جدید مارول هم تبدیل بشه...

من فکر می‌کنم بزنامه‌هایی که مارول برای مون‌نایت داره گسترده‌تر و ادامه‌دارتر از این حرف‌هاست و قراره چه در کمیک‌ها و چه در MCU شاهد بزنامه‌های جدابی برای این شخصیت باشیم...
نقل قول کردن
Captain-spidey
#29 Captain-spidey 1399-03-12 13:57
به نقل از moali:
به نقل از son of parker:
سلام آقای هنجنی کمیک جدید اونجرز رو خوندید؟! آخه مون نایت حضور پررنگی داره

آره، واقعا کمیک جالبیه و حسابی به ما مون‌نایتی‌ها حال داده...


اتفاقا مون‌نایت تونست به جادوگر اعظم جدید مارول هم تبدیل بشه...

من فکر می‌کنم بزنامه‌هایی که مارول برای مون‌نایت داره گسترده‌تر و ادامه‌دارتر از این حرف‌هاست و قراره چه در کمیک‌ها و چه در MCU شاهد بزنامه‌های جدابی برای این شخصیت باشیم...

راستش فک کنم مارول داره مقام مون نایت رو بالا میبره تا واسه فیلم مون‌نایت محبوب تر شه
نقل قول کردن
Deathstroke the Terminator
#30 Deathstroke the Terminator 1399-03-13 19:07
هلا و ثور ;-)
آقا یکی یه سفینه واسم بگیره برم سیاره خودم آزگارد :lol:
عه آزگارد که نابود شده :cry:
نقل قول کردن
iron avenger
#31 iron avenger 1400-02-26 09:40
اصلا انتظار نداشتم با ویپلش بیفتم :o ولی یک زره فکر کردم دیدم واقعا شبیهشم :-*
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید