رتبه‌بندی قوی ترین قهرمان های تازه‌وارد MCU در فاز چهارم

رتبه‌بندی  قوی ترین شخصیت های تازه‌وارد MCU در فاز چهارم

این بار با رتبه‌بندی قوی‌ترین‌ تازه‌واردهای مارول در فاز۴ در خدمت شما هستم...

مقدمه: فاز سوم دنیای سینمایی مارول ثابت كرد كه این جهانِ مشترکِ ابرقهرمانان، بزرگتر و پرپتانسیل‌تر از همیشه است و می‌تواند به کجاها که برسد؛ اما هرچقدر که فاز سوم MCU جذاب و به‌یادماندنی بود، با تمام خاطرات تلخ و شیرینش تموم شده و هواداران در حال حاضر توجه خود را شش‌دانگ به آینده‌ی این یونیورس معطوف کردند. تعداد زیادی از پروژه‌های آینده این یونیورس در کمیک‌کان سن‌دیگو و پس از رکورد شکنی عظیم فیلم "پایان بازی" معرفی شدند. البته فیلم‌های معرفی شده تنها بخشی از آثاری هستند که مارول ساختشون رو قطعی کرده و تحت فاز چهارم دنیای سینمایی‌اش به مخاطبان معرفی نموده؛ چرا که طبق گفته فایگی آن‌ها تا سال ۲۰۲۵ برنامه‌هایشان را ریخته‌اند! خلاصه با معرفی فیلم‌های فاز چهارم علاوه بر بازگشت شخصیت‌های قدیمی و محبوبی مثل دکتر استرنج و تور، شاهد رونمایی از تعداد قابل توجهی فیلم و سریال حول کاراکترهای جدید بودیم که همه هوادارها رو بیش از پیش برای دیدنشون هایپ کرده. با اینکه همه میدونیم که چه فیلم‌ها و سریال‌هایی از روی شخصیت‌ها قراره ساخته بشه اما قطعا تعداد قابل توجهی از مخاطبان به جهت نا آشنایی با برخی از این کاراکترهای نوظهور در سینما و تلوزیون، به قدرت‌هایی که آن‌ها دارند نیز طبیعتا واقف نیستند. ما قصد داریم در این مقاله ۱۰ تا از قدرتمندترین شخصیت‌های تازه‌وارد در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

10- کِیت بیشاپ  (Katie Bishop)

کِیت بیشاپ  (Katie Bishop)

درسته که کلینت بارتون هیچ وقت به اندازه سایر اعضای انتقام‌جویان بین مخاطب‌ها محبوب نبوده، اما حتی کسانی هم که کمتر به او اهمیت میدهند، از اخبار پیوستن کیت بیشاپ به MCU هیجان‌زده میشوند. کیت دختری است که در کمیک‌ها با کلینت شریک میشه و تیم‌آپ می‌کنه، مهارت‌ها و فوت‌های کوزه‌گری یک کماندار عالی رو یاد میگیره و نهایتا عنوان هاوک‌آی رو صاحب میشه. به نظر می‌رسه که مجموعه تلویزیونی هاوک‌آی که از دیزنی‌پلاس پخش خواهد شد هم شرایط مشابهی رو در روند داستانیش در پیش بگیره و نهایتا با بستن آرک‌ داستانی کلینت بارتون، بیشاپ رو به عنوان یک جایگزین آموزش‌دیده برای او معرفی بکنه. درست مانند کلینت، قدرت‌های کیت بیشاپ هم تنها محدود به مهارت‌هایش با تیر و کمان خلاصه می‌شود. با وجود این که او هیچ‌گاه قوی‌ترین انتقام‌جو نبوده و نخواهد بود، اما همیشه نقش خود را در این تیم به خوبی بازی کرده.

 

9- بلک‌نایت (Black Knight)

بلک‌نایت (Black Knight)

هنگامی که خبر ورود کیت هرینگتون به MCU منتشر و تایید شد، گمانه‌زنی‌های بی‌پایانی درباره نقشی که او قرار است ایفا کند مطرح شد؛ حتی زمزمه‌های ایفای نقش مون‌‌نایت نیز توسط او به گوش میرسید اما نهایتا مشخص شد که او قرار است اولین حضور خود در این یونیورس سینمایی را در فیلم "جاودانه‌ها" و در قالب نقش دین ویتمن ملقب به بلک‌نایت (برای آشنایی بیشتر با او این مقاله را بخوانید) تجربه کند؛ قهرمانی که بیشتر مخاطبین MCU با او ناآشنا هستند. شوالیه سیاه عنوانی است که شخصیت‌های زیادی در طول صدها سال آن را یدک کشیدند و دین ویتمن کسی است که در دنیای مدرن و معاصر این لقب را داراست. شوالیه سیاه که مجهز به شمشیر آبنوس است صرفا یک شمشیرزن و مبارز ماهر است و معمولا توانایی‌های فوق بشری خاصی ندارد. جالبه بدونین مدت‌ها قبل از تایید حضور بلک‌نایت در دنیای سینمایی مارول ما اشاره‌هایی رو مبنی بر حضور احتمالی او در آینده دریافت کرده بودیم. (این مقاله را بخوانید).

 

8- رِد گاردین  (Red Guardian)

رِد گاردین  (Red Guardian)

رد گاردین شخصیتی بود که قرار بود پاسخ اتحاد جماهیر شوروی به کاپیتان آمریکا باشد. دیوید هاربور که چشممون به جمالش تو تریلر تازه به نمایش دراومده فیلم "بلک ویدو" باز شد و اتفاقا چقدر هم باحال و پرکاریزما بود قراره نقش این شخصیت رو در اولین فیلم فاز چهارم مارول بازی کنه که اون‌طور که بوش میاد قراره حسابی بدرخشه! او با شیوه‌ای مشابه بلک ویدو، زندگی‌اش به آموزش برای تبدیل شدن به بهترین جنگنده و اسلحه برای کشورش اختصاص پیدا کرد. با اینکه او بعنوان دشمن کاپیتان آمریکا شناخته میشد اما هنگام نبرد با او و یارانش با جنگی جوانمردانه و مناسب نشون داد که خط و بویی قهرمانانه نیز دارد. به هر حال باید منتظر بمونیم و ببینیم هاربور قراره چجوری نقشش رو تو فیلم در بیاره؛ من که با دیدن تریلر خیلی بهش خوشبینم؛ شما چطور؟ 😉

 

7-   شانگ‌چی (Shang-Chi)

شانگ‌چی (Shang-Chi)

در سال‌های اخیر MCU فعالیت‌های گوناگونی برای گسترش خود در ابعاد گوناگون انجام داده که یکی دیگه از اون‌ها، معرفی اولین ابرقهرمان آسیایی دنیای سینمایی مارول بود. این شخصیت که قرار است سیمو لوی نقشش را بازی کند کمی شناخته‌شده‌تر است و در فیلم "شانگ‌چی و افسانه ده حلقه" اولین حضورش را تجربه خواهد کرد. در کمیک ها ، شانگ‌چی پسر فو مانچو (خبیث چینی و قدیمی دنیای سینما) و یک مبارز ماهر هنرهای رزمی است. اگرچه او مانند بعضی از قهرمانان دیگر قدرت چندانی ندارد، اما او اغلب به عنوان یکی از بهترین مبارزان جهان مارول شناخته می‌شود و بارها به بلای جان دشمنان و شروران قدرتمندی بدل شده است. همچنین قابل توجه دوستداران اسپایدی، شانگ‌چی، ملقب به استاد کونگ‌فو، استاد پیتر هم بوده! پیتر به تعلّم هنرهای رزمی نزد او پرداخت تا کونگ‌فو، جایگزینی برای نبود احتمالی نیروهای فوق بشری‌اش شود.(میتونید اینجا تصویر مربوطه رو مشاهده کنین).

 

6- مون‌نایت  (Moon Knight)

مون‌نایت  (Moon Knight)

خب نوبتی هم باشه نوبت محبوب‌ترین کارکتر کمیکیِ منه! مون‌نایت که یکی از شخصیت‌های بسیار محبوب نزد هواداران محسوب میشه قراره که در سریال اختصاصی خودش در شبکه دیزنی‌پلاس اولین حضور خودش در MCU رو تجربه کنه. او یک مزدور سابق آمریکایی به نام مارک اسپکتور و فرزند ناخلف یک خاخام یهودی بود در یکی از ماموریت‌هایش سر از یک اکتشاف باستان شناسی از مصر در آورد و در پای مجسمه خدای ماه نزد مصریان (خونشو) کشته شد. خونشو به او گفت که باید در قبال زنده کردن او، نماینده خونشو روی زمین شود و او نیز پذیرفت و پس از بازگشت به نیویورک تبدیل به یک مبارز با جرم و فساد تبدیل شد؛ اما او از یک‌سری اختلالات شخصیتی رنج می‌برد که عامل اصلی محبوبیت و کاریزماتیکی او نزد هواداران است. مون‌نایت اغلب به‌عنوان بتمنِ مارول شناخته می‌شود چرا که شباهات زیادی با هم دارند؛ علی‌رغم این که او توسط یک خدا به زندگی بزگردانده شده اما او هم اغلب قدرت فرابشری خاصی ندارد، یک کاراگاه زبده است، از تجهیزات و گجت‌های متنوعی برای نبرد استفاده میکند و در مبارزه تن‌به‌تن استاد است. (برای آشنایی بیشتر با مون نایت این مقاله را بخوانید و برای دانلود یکی از بهترین کمیک‌های مون نایت به زبان فارسی بروید به اینجا).

 

5- مامور آمریکا (US Agent)

مامور آمریکا (US Agent)

جان واکر با نام مستعار مامور آمریکا دارای کلی پیچش شخصیتی و رمز و راز است؛ او هم قهرمان بودن و هم شرور بودن رو تجربه کرده. او سربازی بود که آرزو داشت جنگ‌سالاری مثل کاپیتان آمریکا شود و این همان انگیزه‌ای بود که او را به سمت تزریق سرم ابرسربازی به خودش سوق داد. او در سریال "فالکون و سرباز زمستان" با نقش‌آفرینی وایات راسل حضور پیدا خواهد کرد که با وجود گمانه‌زنی‌ها هنوز قطعی و مشخص نیست که قهرمان خواهد بود یا شرور. اگر قرار باشه اون نقش یه قهرمان رو بازی کنه -که به نظر بعید میاد- جالب میشه چون اون با این که تفاوت‌هایی با استیو داره ولی دارای چابکی و قدرت زیادیه که میتونه جایگزینی هیجان‌انگیزی باشه.

 

4- میز مارول (Ms. Marvel)

میز مارول

خب هواداران از معرفی کاپیتان مارول در MCU خوشحال بودند اما اون‌ها انتظار داشتند که علاوه بر او میز مارول هم در این یونیورس سینمایی معرفی بشه؛ انتظاری که خیلی دوام نیاورد چرا که این قهرمان جوان پاکستانی الاصل در سریال اختصاصی خود در شبکه دیزنی‌پلاس معرفی خواهد شد. اگرچه او به اندازه کاپیتان مارول قدرتمند نیست اما دارای قدرت‌ها و مهارت‌هایی عالی و منحصر به فرد و چشمگیر است. کاملا خان قادر به رشد بخش‌هایی از بدن خود است که باعث میشود او در مبارزات دست بالا را داشته باشد و همچنین او دارای قدرت خود_درمانی هم هست که تا حالا خیلی به کارش اومده.

 

3- شی‌هالک (She-Hulk)

 شی‌هالک (She-Hulk)

او هالکی دیگر (برای آشنایی با هالک‌های مختلف مارول، این مقاله را بخوانید) در مارول است که اولین حضور خود را در دیزنی‌پلاس و سریال اختصاصی خودش تجربه خواهد کرد. نام واقعی او جنیفر والترز است و دختر عموی بروس بنر محسوب میشه. بعد از این‌که او برای نجات جان خود نیاز به انتقال خون پیدا کرد، تنها بروس بود که امکان داشت تا خون خود را به او متقل کند؛ این انتقال خون سبب تبدیل او به شی‌هالک شد. او بر خلاف بروس می‌تواند قدرت و هالک درون خود را کنترل کند. او خیلی هنگام هالک شدنش بزرگ و عظیم‌الجثه نمی‌شود و با خشم اختیار تبدیل شدن به هالک را از دست نمی‌دهد. با اینکه قدرت و استحکام او به اندازه هالک بروس بنر نیست ولی مطمئنا او هم هنگام خشم صدمات زیادی رو به اهدافش وارد میکنه.

 

2- جِین فاستر (Jane Foster)

جِین فاستر (Jane Foster)

مطمئنا از شگفت‌انگیزترین بازگشت‌های شخصیت‌های قدیمی‌تر MCU بازگشت جین فاستر در فاز چهارم خواهد بود. آخرین باری که او را در MCU دیدیم در خلال فیلم "تور: دنیای تاریک" بود که به واسطه شیمی غیر جذابش با تور همه فکر کردیم دیگه دست و پا گیر شده علاوه بر این که با عوامل مارول هم اختلاف پیدا کرده بود. اما با این حال او در فیلم "عشق و تندر" باز خواهد گشت و درست مثل کمیک‌ها به تور مونث بدل خواهد شد. همون طور که میدونید تور از قوی‌ترین‌های مارول بوده و بارها پابه‌پای تانوس هم جنگیده و حالا قراره قدرت‌هاش به جین فاستر برسه، البته ما نمیدونیم که قراره چه اتفاقاتی در فیلم بیفته اما خوب میدونیم که قراره از قدرت‌هاش به خوبی استفاده کنه.

 

1- ایکاریس (Ikaris)

ایکاریس (Ikaris)

یکی از جالب‌ترین جنبه‌های فاز چهارم مارول فیلم اترنالز خواهد بود. آن‌ها گروهی از خدایانی هستند که توسط سلستیال‌ها خلق شده‌اند. آن‌ها هزاران سال است که در زمین زندگی می‌کنند و گفته می‌شود جدول زمانی فیلم‌ هم همینقدر بلندپروازانه است و این مقاطع زمانی را در برمی‌گیرند. قدرتمندترین عضو این گروه، ایکاریس است که توسط ریچار مدن بازی خواهد شد. او موجودی بسیار قدرتمند است که پیر نمی‌شود. او همچنین از استحکامی فوق‌العاده، توانایی پرواز، دوام فوق‌العاده و نیروی پیش‌بینی انرژی برخوردار است. اگر او به یک قهرمان ثابت در فیلم‌ها بدل شود یک دارایی ارزشمند برای MCU قلمداد می‌شود.

شما چه نظری دارید؟ جای چه شخصیت‌هایی رو در این لیست خالی می‌بینید؟ در کامنت‌ها با ما در میون بذارید

 

محمدعلی رضائی‌هنجنی

(MoAli)

منبع: وب‌سایت screen rant

All rights reserved © Spidey.ir 2019

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 داستان مارول که شما را برای فاز چهارم MCU آماده میکنند

معرفی 20 تیم برتر انتقام جویان

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

داغ داغ! کمیک کان 2019: فیلم ها و سریال های فاز 4 دنیای سینمایی مارول فاش شد!

15 داستان کیهانی – حماسی برتر مارول 

15 شخصیت خبیث برتر دنیای کیهانی مارول

رتبه بندی قوی ترین قهرمانان کیهانی مارول

شایعه داغ: مارول از گالاکتوس و تایرنت در فاز 4 دنیای سینمایی استفاده میکند!

خبرهای داغ و مهم درباره فیلم های آینده مارول

معرفي نیروی های کیهانی در دنیای مارول

15 گزینه ای که میتوانند پس از ثانوس خبیث فاز بعدی دنیای سینمایی مارول باشند

20 فیلم بعدی مارول پس از انتقام جویان 4 چی هستند؟

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

fotros
#1 fotros 1398-09-16 13:49
خب یه خسته نباشید میگم به اقای رضایی؛ من خودم چون خیلی از کمیک چیزی نمیدونم عاشق این دست مقالات سایت هستم که به دنیای سینمای مارول میپردازن که اتفاقا این جور مقالات سایت تو این مدت رو دوش آقای رضائیه، واقعا دمتون گرم و خسته نباشین، فوقا لعاده بوده و هیجان انگیز

البته خب میدونم ترجمس ولی من جای تسک مستر و بلید و مونیکا رمبو رو تو این لیست خالی میبینم و نمیدونم رو چه حسابی نویسنده سیبیآر نادیدشون گرفته، تا زه بلید به نظرم میتونه جزو ۵تا باشه.
به هر حال بازم منون بابت این نقاله، کاشکی واسه دی‌سی و فیلمای آیندشم ی مقاله این جوری برید.
بالاخره شخصیتای زیادی مثل بلک ادام و پنگوئن و بتمن و ریدلز و ترنچ و... فیلماشون در دست ساخته و دیسی هم میتونه این لیست رو داشته باشه ;-)
نقل قول کردن
omiDeadpool
#2 omiDeadpool 1398-09-16 17:31
#1: مقاله اسمش "قهرمان ها" هستش پس تسک مستر نمیتونه تو لیست باشه
بلید هم مربوط به فاز 5 میشه، نه 4
دیسی رو مثال زدید ولی من نمیدونم برای مثلا بتمن ایا این شخصیت هایی که گفتید رسما تایید شدن؟
ضمن اینکه هیچ ارتباطی بین فیلمای اینده دیسی تایید نشده
مثلا باید چه مقاله ای نوشت؟ "قوی ترین شخصیت های جدید فیلم های دیسی"؟ این به نظرتون بیش از حد کلی و غیر قابل تقسیم بندی نیست؟
نقل قول کردن
fotros
#3 fotros 1398-09-16 19:16
به نقل از omiDeadpool:
#1: مقاله اسمش "قهرمان ها" هستش پس تسک مستر نمیتونه تو لیست باشه
بلید هم مربوط به فاز 5 میشه، نه 4
دیسی رو مثال زدید ولی من نمیدونم برای مثلا بتمن ایا این شخصیت هایی که گفتید رسما تایید شدن؟
ضمن اینکه هیچ ارتباطی بین فیلمای اینده دیسی تایید نشده
مثلا باید چه مقاله ای نوشت؟ "قوی ترین شخصیت های جدید فیلم های دیسی"؟ این به نظرتون بیش از حد کلی و غیر قابل تقسیم بندی نیست؟

راس میگی یه آن فکر کردم کاراکترهای تازه وارد رو میخواد رتبه‌بندی کنه :-*
در مورد اون بازیگرا هم برای بتمن بله خب خیلیاشون مثل تایید شدن مثل کتوومن و ریدلر و پنگوئن و بلک ماسک و ادام وارلاک و... کافی نیست به نظرت؟! مهم نیست بازیگر برای یک نقش انتخاب شده باشه مهم اینه که تایید شده فلان کاراکتر تو فیلم هست حالا هرکی میخواد نقششو بازی کنه بکنه، ربطی به نگارش مقاله نداره که
نقل قول کردن
omiDeadpool
#4 omiDeadpool 1398-09-16 19:51
به نقل از fotros:
به نقل از omiDeadpool:
#1: مقاله اسمش "قهرمان ها" هستش پس تسک مستر نمیتونه تو لیست باشه
بلید هم مربوط به فاز 5 میشه، نه 4
دیسی رو مثال زدید ولی من نمیدونم برای مثلا بتمن ایا این شخصیت هایی که گفتید رسما تایید شدن؟
ضمن اینکه هیچ ارتباطی بین فیلمای اینده دیسی تایید نشده
مثلا باید چه مقاله ای نوشت؟ "قوی ترین شخصیت های جدید فیلم های دیسی"؟ این به نظرتون بیش از حد کلی و غیر قابل تقسیم بندی نیست؟

راس میگی یه آن فکر کردم کاراکترهای تازه وارد رو میخواد رتبه‌بندی کنه :-*
در مورد اون بازیگرا هم برای بتمن بله خب خیلیاشون مثل تایید شدن مثل کتوومن و ریدلر و پنگوئن و بلک ماسک و ادام وارلاک و... کافی نیست به نظرت؟! مهم نیست بازیگر برای یک نقش انتخاب شده باشه مهم اینه که تایید شده فلان کاراکتر تو فیلم هست حالا هرکی میخواد نقششو بازی کنه بکنه، ربطی به نگارش مقاله نداره که

ادام وارلاک که مال ماروله و جیمز گان هم اخیرا گفت که بعیده تو قسمت سوم محافظین کهکشان باشه
بحث من اینه: شما یه مرز تقسیم برای مارول داری. مثلا فاز فلان
ولی برای دیسی که خیلی شخصیت های فیلماش تایید نیستن و حدس و گمانن چه طور تقسیم بندی کرد؟
متوجه حرفم میشی؟ شما mcu رو داری که مختصات خودش رو داره بعد رتبه بندی میکنی شخصیت های جدیدش رو از نظر قدرت
ولی فیلم های دیسی رو بر چه ملاکی براساس قدرت تقسیم بندی کنیم؟ براساس چه مختصاتی؟
شما مثلا دنیای بلک ادام رو باید با دنیای مت ریوز قیاس کنی . ولی چطوری وقتی این دنیاها و مختصاتشون رو قراره واسه بار اول ببینی؟
نقل قول کردن
fotros
#5 fotros 1398-09-16 20:03
به نقل از omiDeadpool:
به نقل از fotros:
به نقل از omiDeadpool:
#1: مقاله اسمش "قهرمان ها" هستش پس تسک مستر نمیتونه تو لیست باشه
بلید هم مربوط به فاز 5 میشه، نه 4
دیسی رو مثال زدید ولی من نمیدونم برای مثلا بتمن ایا این شخصیت هایی که گفتید رسما تایید شدن؟
ضمن اینکه هیچ ارتباطی بین فیلمای اینده دیسی تایید نشده
مثلا باید چه مقاله ای نوشت؟ "قوی ترین شخصیت های جدید فیلم های دیسی"؟ این به نظرتون بیش از حد کلی و غیر قابل تقسیم بندی نیست؟

راس میگی یه آن فکر کردم کاراکترهای تازه وارد رو میخواد رتبه‌بندی کنه :-*
در مورد اون بازیگرا هم برای بتمن بله خب خیلیاشون مثل تایید شدن مثل کتوومن و ریدلر و پنگوئن و بلک ماسک و ادام وارلاک و... کافی نیست به نظرت؟! مهم نیست بازیگر برای یک نقش انتخاب شده باشه مهم اینه که تایید شده فلان کاراکتر تو فیلم هست حالا هرکی میخواد نقششو بازی کنه بکنه، ربطی به نگارش مقاله نداره که

ادام وارلاک که مال ماروله و جیمز گان هم اخیرا گفت که بعیده تو قسمت سوم محافظین کهکشان باشه
بحث من اینه: شما یه مرز تقسیم برای مارول داری. مثلا فاز فلان
ولی برای دیسی که خیلی شخصیت های فیلماش تایید نیستن و حدس و گمانن چه طور تقسیم بندی کرد؟
متوجه حرفم میشی؟ شما mcu رو داری که مختصات خودش رو داره بعد رتبه بندی میکنی شخصیت های جدیدش رو از نظر قدرت
ولی فیلم های دیسی رو بر چه ملاکی براساس قدرت تقسیم بندی کنیم؟ براساس چه مختصاتی؟
شما مثلا دنیای بلک ادام رو باید با دنیای مت ریوز قیاس کنی . ولی چطوری وقتی این دنیاها و مختصاتشون رو قراره واسه بار اول ببینی؟

ببین متوجه حرفت هستم و تا حدی هم حرفتو قبول دارم، من میگم مثلا الان توی این مقاله ما هنوز این کاراکترها رو تو سینما ندیدیم، نویسنده اومده بر اساس کمیک‌ها که تقریبا دنیایی واحده اومده این رتبه بندی رو انجام داده، این چه سودی داره؟ اینه که یه پیش زمینه ذهنی به مخاطب‌ها میده که ببین آقای مخاطب کاراکتر ایکاریس این جوریه ها، یا چمیدونم شانگچی اون طوریه.
حالا همین هم در مورد دیسی صدق میکنه، آقا دیسی دنیای سینمایی نداره مثل مارول، قبول؛ اما ایا با این استدلال مشابه نمیشه برای پیش زمینه ذهنی دادن به مخاطب که یک شمای کلی بیاد دستشون از کاراکترهها مناسب نیست؟ بالاخره این کاراکترها در دنیای کمیک‌های دیسی هستن و مبنایی برای مقایسه دارن دیگه، نگفتیم بیا کاراکترای ایمیج کامیکس رو با دیسی مقایسه کن که شما میای این مرز ها رو قائل میشی.
منظور من این بود...
نقل قول کردن
omiDeadpool
#6 omiDeadpool 1398-09-16 20:24
به نقل از fotros:
به نقل از omiDeadpool:
به نقل از fotros:
به نقل از omiDeadpool:
#1: مقاله اسمش "قهرمان ها" هستش پس تسک مستر نمیتونه تو لیست باشه
بلید هم مربوط به فاز 5 میشه، نه 4
دیسی رو مثال زدید ولی من نمیدونم برای مثلا بتمن ایا این شخصیت هایی که گفتید رسما تایید شدن؟
ضمن اینکه هیچ ارتباطی بین فیلمای اینده دیسی تایید نشده
مثلا باید چه مقاله ای نوشت؟ "قوی ترین شخصیت های جدید فیلم های دیسی"؟ این به نظرتون بیش از حد کلی و غیر قابل تقسیم بندی نیست؟

راس میگی یه آن فکر کردم کاراکترهای تازه وارد رو میخواد رتبه‌بندی کنه :-*
در مورد اون بازیگرا هم برای بتمن بله خب خیلیاشون مثل تایید شدن مثل کتوومن و ریدلر و پنگوئن و بلک ماسک و ادام وارلاک و... کافی نیست به نظرت؟! مهم نیست بازیگر برای یک نقش انتخاب شده باشه مهم اینه که تایید شده فلان کاراکتر تو فیلم هست حالا هرکی میخواد نقششو بازی کنه بکنه، ربطی به نگارش مقاله نداره که

ادام وارلاک که مال ماروله و جیمز گان هم اخیرا گفت که بعیده تو قسمت سوم محافظین کهکشان باشه
بحث من اینه: شما یه مرز تقسیم برای مارول داری. مثلا فاز فلان
ولی برای دیسی که خیلی شخصیت های فیلماش تایید نیستن و حدس و گمانن چه طور تقسیم بندی کرد؟
متوجه حرفم میشی؟ شما mcu رو داری که مختصات خودش رو داره بعد رتبه بندی میکنی شخصیت های جدیدش رو از نظر قدرت
ولی فیلم های دیسی رو بر چه ملاکی براساس قدرت تقسیم بندی کنیم؟ براساس چه مختصاتی؟
شما مثلا دنیای بلک ادام رو باید با دنیای مت ریوز قیاس کنی . ولی چطوری وقتی این دنیاها و مختصاتشون رو قراره واسه بار اول ببینی؟

ببین متوجه حرفت هستم و تا حدی هم حرفتو قبول دارم، من میگم مثلا الان توی این مقاله ما هنوز این کاراکترها رو تو سینما ندیدیم، نویسنده اومده بر اساس کمیک‌ها که تقریبا دنیایی واحده اومده این رتبه بندی رو انجام داده، این چه سودی داره؟ اینه که یه پیش زمینه ذهنی به مخاطب‌ها میده که ببین آقای مخاطب کاراکتر ایکاریس این جوریه ها، یا چمیدونم شانگچی اون طوریه.
حالا همین هم در مورد دیسی صدق میکنه، آقا دیسی دنیای سینمایی نداره مثل مارول، قبول؛ اما ایا با این استدلال مشابه نمیشه برای پیش زمینه ذهنی دادن به مخاطب که یک شمای کلی بیاد دستشون از کاراکترهها مناسب نیست؟ بالاخره این کاراکترها در دنیای کمیک‌های دیسی هستن و مبنایی برای مقایسه دارن دیگه، نگفتیم بیا کاراکترای ایمیج کامیکس رو با دیسی مقایسه کن که شما میای این مرز ها رو قائل میشی.
منظور من این بود...

من متوجه شما نمیشم. شما هم متوجه من نمیشی
ولی منظور من اینه که هر ملاکی مثلا قدرت، سرعت، شهرت یا هر چیزی وقتی معنا پیدا میکنه که شما در یک context تعریف شده شخصیت ها رو میچینی
یعنی شما mcu میسازی. فاز بندیش میکنی و بعد میگی تو این مقاله ما شخصیت ها را در mcu، در فاز فلان و براساس قدرت رتبه بندی میکنیم
حالا چه لطفی داره شما بگی اینها شخصیت های دیسی هستن که در این فیلم های بیربط در اینده حضور پیدا میکنند و رتبه بندی میکنیم براساس قدرت
میخام بگم این مقاله موضوعیت داره چون شخصیت از نظر قدرت در mcu و فاز 4 با هم قیاس میشن . شما فیلم ساختی. دنیا ساختی. شخصیت ساختی. حالا میگی اینا جدیدها هستن و میخواهیم از فلان نظر رتبه بندی بکنیم
ولی مقاله دیسی موضوعیت نداره چون برای خواننده پیش فرض ذهنی برای مقایسه این شخصیت در یک context وجود نداره
حالا این نظر منه . شما موافق نباش
ولی کلا مشکل من با شما دیسی فنا اینه که بی هیچ زحمتی میخواد صاحب همه چی باشید و مثلا چون فلان چیز مارول مقاله نوشتید پس واسه دیسی هم بنویسید. خب عزیزم توقع زیادی و بیجا دارید. نمیشه. امکانش نیس. چون زمینه ش فراهم نشده. این حقیقت رو قبول کنید لطفا
نقل قول کردن
Infinity
#7 Infinity 1398-09-17 04:53
بنظر من که رتبه بندی عالی بود مرسی بابت مقاله
ولی همچنان به نظر من شانگ چی نباید وارد فاز چهارم میشد
ولی اینکه ماندرین خبیث فیلم باشه خیلی خوبه
نقل قول کردن
fotros
#8 fotros 1398-09-17 06:08
به نقل از Infinity:

ولی همچنان به نظر من شانگ چی نباید وارد فاز چهارم میشد

چرا؟
نقل قول کردن
Infinity
#9 Infinity 1398-09-17 10:21
به نقل از fotros:
به نقل از Infinity:

ولی همچنان به نظر من شانگ چی نباید وارد فاز چهارم میشد

چرا؟

بنظرم پتانسیل اینکه داخل mcuبیاد رو نداره+قرار بود این فاز بیشتر کیهانی باشه(البته زیاد دلیل محکمی نیست)+اگه بخواد بیاد داخل اونجرز شاید اونقدرا قدرت خاصی نداشته باشه
به هرحال نظر من اینه و زیاد ازش خوشم نمیاد ولی چون ماندرین هست بازم خوبه
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1398-09-17 11:21
به نقل از Infinity:
به نقل از fotros:
به نقل از Infinity:

ولی همچنان به نظر من شانگ چی نباید وارد فاز چهارم میشد

چرا؟

بنظرم پتانسیل اینکه داخل mcuبیاد رو نداره+قرار بود این فاز بیشتر کیهانی باشه(البته زیاد دلیل محکمی نیست)+اگه بخواد بیاد داخل اونجرز شاید اونقدرا قدرت خاصی نداشته باشه
به هرحال نظر من اینه و زیاد ازش خوشم نمیاد ولی چون ماندرین هست بازم خوبه

اتفاقا خیلی هم پتانسیل داره
انشاله تو سایت مقاله هایی درباره شانگ چی خواهم نوشت تا بفهمید چه شخصیت جذابی داره
نقل قول کردن
Infinity
#11 Infinity 1398-09-17 20:03
به نقل از mtm:
به نقل از Infinity:
به نقل از fotros:
به نقل از Infinity:

ولی همچنان به نظر من شانگ چی نباید وارد فاز چهارم میشد

چرا؟

بنظرم پتانسیل اینکه داخل mcuبیاد رو نداره+قرار بود این فاز بیشتر کیهانی باشه(البته زیاد دلیل محکمی نیست)+اگه بخواد بیاد داخل اونجرز شاید اونقدرا قدرت خاصی نداشته باشه
به هرحال نظر من اینه و زیاد ازش خوشم نمیاد ولی چون ماندرین هست بازم خوبه

اتفاقا خیلی هم پتانسیل داره
انشاله تو سایت مقاله هایی درباره شانگ چی خواهم نوشت تا بفهمید چه شخصیت جذابی داره

استاد مقاله های شما همیشه نظراتو عوض میکنه :lol: مشتاقانه منتظرم که مقاله رو بنویسید
راستی اگه باعث ناراحتیتون شدم شرمنده :o
نقل قول کردن
Infinity
#12 Infinity 1398-09-17 20:04
به نقل از mtm:
به نقل از Infinity:
به نقل از fotros:
به نقل از Infinity:

ولی همچنان به نظر من شانگ چی نباید وارد فاز چهارم میشد

چرا؟

بنظرم پتانسیل اینکه داخل mcuبیاد رو نداره+قرار بود این فاز بیشتر کیهانی باشه(البته زیاد دلیل محکمی نیست)+اگه بخواد بیاد داخل اونجرز شاید اونقدرا قدرت خاصی نداشته باشه
به هرحال نظر من اینه و زیاد ازش خوشم نمیاد ولی چون ماندرین هست بازم خوبه

اتفاقا خیلی هم پتانسیل داره
انشاله تو سایت مقاله هایی درباره شانگ چی خواهم نوشت تا بفهمید چه شخصیت جذابی داره

به نقل از Infinity:
به نقل از mtm:
به نقل از Infinity:
به نقل از fotros:
به نقل از Infinity:

ولی همچنان به نظر من شانگ چی نباید وارد فاز چهارم میشد

چرا؟

بنظرم پتانسیل اینکه داخل mcuبیاد رو نداره+قرار بود این فاز بیشتر کیهانی باشه(البته زیاد دلیل محکمی نیست)+اگه بخواد بیاد داخل اونجرز شاید اونقدرا قدرت خاصی نداشته باشه
به هرحال نظر من اینه و زیاد ازش خوشم نمیاد ولی چون ماندرین هست بازم خوبه

اتفاقا خیلی هم پتانسیل داره
انشاله تو سایت مقاله هایی درباره شانگ چی خواهم نوشت تا بفهمید چه شخصیت جذابی داره

استاد مقاله های شما همیشه نظراتو عوض میکنه :lol: مشتاقانه منتظرم که مقاله رو بنویسید
راستی اگه باعث ناراحتیتون شدم شرمنده :o

راستی پس بلید چرا نبود تو لیست؟
نقل قول کردن
Arsham
#13 Arsham 1398-09-20 02:22
به نقل از Infinity:
به نقل از mtm:
به نقل از Infinity:
به نقل از fotros:
به نقل از Infinity:

ولی همچنان به نظر من شانگ چی نباید وارد فاز چهارم میشد

چرا؟

بنظرم پتانسیل اینکه داخل mcuبیاد رو نداره+قرار بود این فاز بیشتر کیهانی باشه(البته زیاد دلیل محکمی نیست)+اگه بخواد بیاد داخل اونجرز شاید اونقدرا قدرت خاصی نداشته باشه
به هرحال نظر من اینه و زیاد ازش خوشم نمیاد ولی چون ماندرین هست بازم خوبه

اتفاقا خیلی هم پتانسیل داره
انشاله تو سایت مقاله هایی درباره شانگ چی خواهم نوشت تا بفهمید چه شخصیت جذابی داره

به نقل از Infinity:
به نقل از mtm:
به نقل از Infinity:
به نقل از fotros:
به نقل از Infinity:

ولی همچنان به نظر من شانگ چی نباید وارد فاز چهارم میشد

چرا؟

بنظرم پتانسیل اینکه داخل mcuبیاد رو نداره+قرار بود این فاز بیشتر کیهانی باشه(البته زیاد دلیل محکمی نیست)+اگه بخواد بیاد داخل اونجرز شاید اونقدرا قدرت خاصی نداشته باشه
به هرحال نظر من اینه و زیاد ازش خوشم نمیاد ولی چون ماندرین هست بازم خوبه

اتفاقا خیلی هم پتانسیل داره
انشاله تو سایت مقاله هایی درباره شانگ چی خواهم نوشت تا بفهمید چه شخصیت جذابی داره

استاد مقاله های شما همیشه نظراتو عوض میکنه :lol: مشتاقانه منتظرم که مقاله رو بنویسید
راستی اگه باعث ناراحتیتون شدم شرمنده :o

راستی پس بلید چرا نبود تو لیست؟

بلید توی فاز 4 نیست احتمالا تو فاز 5 باشه.
نقل قول کردن
Infinity
#14 Infinity 1398-09-20 11:08
به نقل از Arsham:
به نقل از Infinity:
به نقل از mtm:
به نقل از Infinity:
به نقل از fotros:
به نقل از Infinity:

ولی همچنان به نظر من شانگ چی نباید وارد فاز چهارم میشد

چرا؟

بنظرم پتانسیل اینکه داخل mcuبیاد رو نداره+قرار بود این فاز بیشتر کیهانی باشه(البته زیاد دلیل محکمی نیست)+اگه بخواد بیاد داخل اونجرز شاید اونقدرا قدرت خاصی نداشته باشه
به هرحال نظر من اینه و زیاد ازش خوشم نمیاد ولی چون ماندرین هست بازم خوبه

اتفاقا خیلی هم پتانسیل داره
انشاله تو سایت مقاله هایی درباره شانگ چی خواهم نوشت تا بفهمید چه شخصیت جذابی داره

به نقل از Infinity:
به نقل از mtm:
به نقل از Infinity:
به نقل از fotros:
به نقل از Infinity:

ولی همچنان به نظر من شانگ چی نباید وارد فاز چهارم میشد

چرا؟

بنظرم پتانسیل اینکه داخل mcuبیاد رو نداره+قرار بود این فاز بیشتر کیهانی باشه(البته زیاد دلیل محکمی نیست)+اگه بخواد بیاد داخل اونجرز شاید اونقدرا قدرت خاصی نداشته باشه
به هرحال نظر من اینه و زیاد ازش خوشم نمیاد ولی چون ماندرین هست بازم خوبه

اتفاقا خیلی هم پتانسیل داره
انشاله تو سایت مقاله هایی درباره شانگ چی خواهم نوشت تا بفهمید چه شخصیت جذابی داره

استاد مقاله های شما همیشه نظراتو عوض میکنه :lol: مشتاقانه منتظرم که مقاله رو بنویسید
راستی اگه باعث ناراحتیتون شدم شرمنده :o

راستی پس بلید چرا نبود تو لیست؟

بلید توی فاز 4 نیست احتمالا تو فاز 5 باشه.

شت
من بلید موخوام :cry:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45