معرفی شخصیت های قابل بازی (Playable) در بازی Marvel’s Avengers

معرفی شخصیت های قابل بازی (Playable) در بازی Marvel’s Avengers

بازی انتقامجویان بالاخره پس از معرفی در سال 2017، منتشر شد و نقدهای مختلفی را از سوی منتقدین دریافت کرد ولی همگی بر این باور بودند که داستان سرگرم کننده و شخصیت های جذابی دارد. در این مقاله قصد داریم تا ابرقهرمانان موجود در این بازی را معرفی کنیم.

توجه: با اضافه شدن شخصیت‌های جدید به بازی این مقاله بروزرسانی می‌شود.

 

کامالا خان (Ms.Marvel)

کامله خان 

دسترسی در بازی: از ابتدا

گوینده: Sandra Saad

در یکی از نقدهای بازی نوشته شده بود که اگر بازی رو به لباس مردآهنی تشبیه کنیم، کامالا خان رآکتور اون لباس خواهد بود. شاید کامالا خان را بتوان شخصیت اصلی بازی نامید؛ داستان بازی در جشنواره انتقامجویان، قبل از حمله تسک مستر، با شخصیت کامالا خان آغاز می‌شود. او اعضای انتقامجویان را بعد از A-Day کنار یکدیگر برای نجات دنیا جمع می‌کند و لقب Ms.Marvel را برای خود برمی‌گزیند.

قابلیت‌های شخصیت کامالا خان در بازی از قدرت Polymorphاش سرچشمه می‌گیرد که می‌تواند اعضای بدن خود را بزرگ‌تر و قوی‌تر کند. قابلیت نهایی او نیز Embiggen نام دارد که می‌تواند جثه خود را هم اندازه جثه هالک کند.

 

تونی استارک (مردآهنی)

تونی استارک (مردآهنی) 

دسترسی در بازی: از ابتدا

گوینده: نولان نورث

قطعا یکی از جذاب‌ترین شخصیت‌های بازی انتقامجویان چه از نظر شخصیتی و چه از نظر گیمپلی مردآهنی می‌باشد. شاید مردآهنی در این بازی بازیگری چون رابرت داونی جونیور را کم داشته باشد اما در عوض از صدای دلنشین نولان نورث نهایت استفاده را می‌کند؛ کسی که در بازی‌های ویدیویی بسیار مطرح است و جوایز زیادی را بدست آورده است.

مردآهنی در این بازی قابلیت‌های بسیاری دارد که شاید مهیج‌ترین آن قابلیت پرواز باشد. در برخی از مراحل بازیکن با استفاده از قابلیت پرواز به تعقیب و گریز می‌پردازد و در همین حین می‌تواند به دشمن شلیک کند. مردآهنی در بازی سه نوع مختلف از حمله از راه دور را دارا می‌باشد: لیزر، موشک و شلیک انرژی. قابلیت نهایی این شخصیت احضار هالک‌باستر می‌باشد که آن نیز کمبوها و ضربات متفاوت به خود را دارد.

 

بروس بنر (هالک)

بروس بنر (هالک) 

دسترسی در بازی: از ابتدا

گوینده: دارین د پاول (بروس بنر: تروی بیکر)

بروس بنر یکی دیگر از شخصیت‌های مهم بازی است که شیمی بی‌نظیری میان او و شخصیت کاملا خان شکل می‌گیرد که البته با حضور گوینده‌ای چون تروی بیکر(گوینده شخصیت جول در بازی Last of Us) این اتفاق اجتناب ناپذیر است. البته که شخصیت هالک نقش بزرگ‌تری نسبت به بروس بنر در بازی دارد.

هالک در بازی قادر به جهش از دیوار به دیوار(مانند چیزی که در اولین تریلر گیمپلی بازی پخش شد)، برداشتن سنگ و پرتاب کردن آن و خورد کردن همه چیز است! یکی از لذت‌بخش‌ترین حرکات آن نیز گرفتن دشمن و استفاده از آن به عنوان سلاح است(شما همچنین می‌توانید بلایی را که هالک سر لوکی در اونجرز 1 آورد را نیز پیاده‌سازی کنید). قابلیت نهایی هالک نیز یکی از معروف‌ترین حرکات آن است، دو دست خود را محکم به هم می‌کوبد و دشمنان را پرت می‌کند.

 

ناتاشا رومانف (بیوه سیاه)

ناتاشا رومانف (بیوه سیاه) 

دسترسی در بازی: از ابتدا

گوینده: لورا بیلی

شاید شخصیت بیوه سیاه از لحاظ تئوری ضعیف‌تر از باقی گروه انتقامجویان باشد اما اصلا اینطور نیست. بیوه سیاه یکی از لذت‌بخش‌ترین شخصیت‌های بازی است و قابلیت‌های بسیاری دارد. او از قابلیت‌های مختلفی چون اسلحه، نامرئی شدن، تیر برقی، حرکات دفاعی و... بهره می‌برد.

بیوه سیاه در بازی اسلحه‌های مختلفی دارد که قابل تعویض هستند و همچنین ضربات و کمبوهای مختلف و بسیار متنوعی دارد که بازی کردن در قالب آن را بسیار لذت‌بخش می‌کند. او همچنین با استفاده قابلیت نهایی‌اش باتوم خود را به‌یکدیگر متصل می‌کند و با آن به دشمنان حمل‌می‌کند (که قدرت بیشتری دارد و از خود برق ساطع می‌کند).

 

ثور

ثور  

دسترسی در بازی: از ابتدا

گوینده: تروایس ویلینگهام

و قوی‌ترین شخصیت بازی برروی کاغذ که یکی دیگر از شخصیت‌های جذاب بازی است. ثور در بازی به همان اندازه که فکر می‌کنید می‌تواند تخریب‌گر و قدرتمند باشد. او با استفاده از پتک معروفش در بازی مبارزه می‌کند که البته بازیکن می‌تواند آن را به سمت دشمنان پرت کند وحتی بدون آن نیز مبارزه کند.

ثور درست به مانند مردآهنی می‌تواند در بازی پرواز کند و در همین حین به دشمنان حمله کند. از قابلیت‌های دیگر آن احضار رعد و برق و استفاده از بایفراست را می‌توان نام برد. قابلیت نهایی او استفاده از بایفراست می‌باشد بدینگونه که ثور به قلمرو دیگری می‌رود و با بازگشتش رعد و برق عظیمی اصابت می‌کند.

 

استیو راجرز (کاپیتان آمریکا)

استیو راجرز (کاپیتان آمریکا) 

دسترسی در بازی: از ابتدا

گوینده: جف شین

برای جلوگیری از اسپویل اطلاعات زیادی داده نمی‌شود.

و در آخر کاپیتان آمریکا، آخرین قهرمان حاضر در بازی (درحال حاضر). کاپیتان آمریکا با حضور کوتاهش در اول بازی، تاثیر زیادی برروی شخصیت‌ها می‌گذارد. یکی از دلایلی که تیم انتقامجویان منحل می‌شود و شخصیت‌ها را دچار عذاب وجدان می‌کند.

کاپیتان آمریکا نیز مانند ثور می‌تواند سپر خودش را پرتاب نماید با این تفاوت که مانند بومرنگ سریع باز‌می‌گردد. او کمبوهای بسیار جذاب و متفاوتی دارد که مبارزات او را بسیار جذاب می‌کند. قابلیت نهایی او کوبیدن محکم سپرش به زمین می‌باشد که موج انرژی عظیمی را آزاد می‌کند.

 

کِیت بیشاپ

کِیت بیشاپ 

دسترسی در بازی: بسته الحاقی - اضافه خواهد شد

گوینده: اشلی برچ

اطلاعات زیادی از شخصیت کیت بیشاپ درحال حاضر در دسترس نیست اما با توجه به تریلر، او در جستجوی شخصیت هاکای می‌باشد و یکی از قابلیت‌های جدید آن تلپورت کردن می‌باشد. همچنین همانطور که انتظار می‌رفت تیروکمان، هسته اصلی مبارزات این شخصیت را شکل خواهد داد.

شخصیت کیت بیشاپ اولین شخصیتی است که به بازی اضافه خواهد شد.

 

کلینت بارتون (هاکای)

کلینت بارتون (هاکای) 

دسترسی در بازی: بسته الحاقی - اضافه خواهد شد

گوینده: Giacomo gianniotti

براساس تریلر بازی، هاکای یک مامور مخفی میان AIM است و بعد از ناپدید شدنش، کیت بیشاپ در جستجوی به سر می‌برد. به نظر می‌رسد که هاکای به دنبال انتقام از این شرکت باشد.

هاکای دومین شخصیتی است که به بازی اضافه خواهد شد.

 

پیتر پارکر (مردعنکبوتی)

پیتر پارکر (مردعنکبوتی) 

دسترسی در بازی: بسته الحاقی - اضافه خواهد شد

گوینده:؟؟؟

مردعنکبوتی تنها شخصیتی است که تنها در دسترس یکی از پلتفرم‌های بازی خواهد بود و به نظر می‌رسد سونی برنامه‌های بلند مدتی برای این شخصیت داشته باشد. سازندگان تنها اعلام کرده‌اند که این شخصیت متفاوت با شخصیت بازی Spider-man PS4 خواهد بود و خط داستانی مخصوص به خودش را خواهد داشت.

این شخصیت در اوایل سال 2021 میلادی به بازی اضافه خواهد شد.

 

مبین امیری

مهدی ترابی مهربانی

Amazing Spidey

 All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

نقد بازی "انتقام جویان مارول" (MARVEL’S AVENGERS)

سخت ترین باس فایت (BOSS FIGHT) ها در بازی های کمیک بوکی

نگاهی به گیمپلی (GAMEPLAY) بازی "انتقام جویان مارول"

تریلر ها و جزئیات بسیار زیادی در ویدئوهای جدید بازی "انتقام جویان" منتشر شد!

خبر داغ داغ! مرد عنکبوتی برای بازی "انتقام جویان " تایید شد!

نقد و بررسی نخستین تریلر بازی MARVEL'S AVENGERS

 قسمت آخر از کمیک مقدمه "بازی انتقام جویان"  ترجمه شد + لینک دانلود

معرفی 20 تیم برتر انتقام جویان

قسمت آخر از کمیک "انتقام جویان: آخرین میزبان" ترجمه شد + لینک دانلود

کمیک انتقام جویان جدید (NEW AVENGERS) ترجمه شد + لینک دانلود

10 كمیك برتر انتقام جویان (AVENGERS) + لينك دانلود

 کمیک "مرد عنکبوتی PS4: شهر در جنگ"  ترجمه شد + لینک دانلود

رتبه بندی قوی ترین اعضای گروه انتقام جویان

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Ehsan Spider
#1 Ehsan Spider 1399-06-25 15:37
مثل بقیه مقالات سایت، عالیه!!
نقل قول کردن
Captain-spidey
#2 Captain-spidey 1399-06-25 15:59
دستتون درد نکنه اقای امیری کارتون درسته
من که نتونستم این رو بازی کنم ولی معلوم بازی خیلی باحالی هست
اسپم!! میگم ببخشید میشه یه مقاله در مورد این سیزن جدید بازی فورتنایت که شخصیت های مارول توش هستن بنویسید
بازم ممنون
نقل قول کردن
cap
#3 cap 1399-06-25 17:21
یک سوال.
چون من نمی تونم این بازی رو بازی کنم(چون کنسول ش رو ندارم :D ) می پرسم.
خطر اسپول:
.
.
.
.
.
.
.
آیا کاپیتان امریکا در بازی زنده می شه بعد از مرگش؟؟
نقل قول کردن
North-wolf
#4 North-wolf 1399-06-25 19:05
شاید صدای تونی استارک و بروس بنر برا بعضی ها آشنا باشه ولی ندونن کجا شنیدن. جفتشون تو آنچارتد بودن. نولان نورث که صدا پیشه تونی استارکه صداپیشه ناتان دریک بوده و تروی بیکر که صدا پیشه بروس بنره صدا پیشه برادر ناتان یعنی سم دریک بوده
نقل قول کردن
Navidparker
#5 Navidparker 1399-06-25 19:16
به نقل از cap:
یک سوال.
چون من نمی تونم این بازی رو بازی کنم(چون کنسول ش رو ندارم :D ) می پرسم.
خطر اسپول:
.
.
.
.
.
.
.
آیا کاپیتان امریکا در بازی زنده می شه بعد از مرگش؟؟


اسپویل



زنده بود aim فرستاده بودتش فضا داخل یخ برو اینترنت فول موویش هستش داستانشو دنبال کن
نقل قول کردن
Navidparker
#6 Navidparker 1399-06-25 19:40
سلام وو خسته نباشید آقای امیری دمتون گرم :-) :-)

من خودم کلا با شخصیت پردازی شخصیت ها خیلی حال کردم مخصوصا بروس بنر وو کامالا خان کلا این بازی باعث شد تا برای سریال میس مارول بیشتر هیجان زده بشم..

از نظر گیم پلی من بیشتر با آیرون من البته نه هالک باسترش حال کردم وو همینطور بلک ویدو بقیه هم امکانات خوبی داشتن داخل گیم پلیشون ولی من با این دو نفر بیشتر حال کردم اگه گیم پلی این دو نفر رو توجه کنید میبیند بعضی از فن هایی
که اجرا میکردن داخل بازی لگو مارول هم بود برای این دو شخصیت..

ولی کلا با بازی بعضی چیزاش مشکل داشتم برای مثال بازی زیاد باگ داشت وو همینطور لگ وو همچنین فیزیک بازی بد بود وو این که داستانی با این پتانسیل بالا به خوبی خوب
روایت نشد بنظرم

اسپویل



مخصوصا با پایان بازی اصلا حال نکردم چون طمع پیروزی رو به خوبی نشون نداد وو خیلی بد بود پایانش



اگه توجه کرده باشین به بعضی چیزا خیلی خوب توجه کردن برای مثال ممکنه اینجا((اسپویل)) باشه ولی فکر نکنم چیز مهمی باشه خب مثلا موقعی که هالک بروس بنر میشه رو ببینین که همش تا اونجایی که یادمه جلوی کامالا خان بود که وقتی هالک بروس میشد سریع بروس کاپشنی رو تنش میکرد این فکر میکنم بخاطره این بود که کامالا خان مسلمان هستش ((اینجا شدیدا ((اسپویل)) هستش)) چون در صحنه ای که کپ رو پیدا میکنیم کپ به جز شلوار چیزی نداره خب اگه برای کپ مشکل نداره برای بروس هم نباید اشکال میداشت ولی این که بروس سریع لباسشو به تن میکرد که خیلی غیر منطقی بود..

در کل مرسی از آقای امیری بابت این مقاله خوبتون همچنین خسته نباشید مرسی :-) :-)
نقل قول کردن
super spider
#7 super spider 1399-06-25 20:00
سلام اسپایدرمن چرا تو بسته الحاقیه راستی چیز های جالبی که درمورد مرد عنکبوتی نمیدانستید 35هم اومد و من از تعجب شاخ در اوردم !!! یه اسپم ی فیلم مث اسپایدرمن به درون دنیای عنکبوتی بهم میگین؟
نقل قول کردن
cap
#8 cap 1399-06-25 20:17
به نقل از Navidparker:
به نقل از cap:
یک سوال.
چون من نمی تونم این بازی رو بازی کنم(چون کنسول ش رو ندارم :D ) می پرسم.
خطر اسپول:
.
.
.
.
.
.
.
آیا کاپیتان امریکا در بازی زنده می شه بعد از مرگش؟؟


اسپویل



زنده بود aim فرستاده بودتش فضا داخل یخ برو اینترنت فول موویش هستش داستانشو دنبال کن

ممنون.
اگه به زبان انگلیسی هستش هیچی (چون انگلیسی م افتضاحه در حد گالاکتوس× دستکش بینهایت :D )
الان برم ببینم میتونم به زبان فارسی داستان بازی رو پیدا کنم یا نه.
نقل قول کردن
Captain-spidey
#9 Captain-spidey 1399-06-25 21:39
به نقل از super spider:
سلام اسپایدرمن چرا تو بسته الحاقیه راستی چیز های جالبی که درمورد مرد عنکبوتی نمیدانستید 35هم اومد و من از تعجب شاخ در اوردم !!! یه اسپم ی فیلم مث اسپایدرمن به درون دنیای عنکبوتی بهم میگین؟

مردعنکبوتی خارف العاده رو ببین
نقل قول کردن
Navidparker
#10 Navidparker 1399-06-26 03:22
به نقل از cap:
به نقل از Navidparker:
به نقل از cap:
یک سوال.
چون من نمی تونم این بازی رو بازی کنم(چون کنسول ش رو ندارم :D ) می پرسم.
خطر اسپول:
.
.
.
.
.
.
.
آیا کاپیتان امریکا در بازی زنده می شه بعد از مرگش؟؟


اسپویل



زنده بود aim فرستاده بودتش فضا داخل یخ برو اینترنت فول موویش هستش داستانشو دنبال کن

ممنون.
اگه به زبان انگلیسی هستش هیچی (چون انگلیسی م افتضاحه در حد گالاکتوس× دستکش بینهایت :D )
الان برم ببینم میتونم به زبان فارسی داستان بازی رو پیدا کنم یا نه.


خواهش میکنم ولی فکر نکنم بتونی با زیر نویس فارسی پیدا کنی نمیدونم حالا بگرد شاید پیدا کنی :-) :-)
نقل قول کردن
Cap_tain
#11 Cap_tain 1399-06-26 08:27
هنک پیم نیست؟
نقل قول کردن
Cap_tain
#12 Cap_tain 1399-06-26 11:25
سلام. مگه هنک پیم هم نیست؟
نقل قول کردن
Navidparker
#13 Navidparker 1399-06-26 13:19
به نقل از Cap_tain:
سلام. مگه هنک پیم هم نیست؟


اسپویل شایدم نه






بود ولی نه به شخصیت قابل بازی
نقل قول کردن
iron-punk
#14 iron-punk 1399-06-26 13:37
من این بازیو بازی نکردمو نخواهم کرد چون کنسولشو ندارم اما احتمالا اگه هنگ پیمم باشه تو بخش داستانیه و قابل بازی نیست
نقل قول کردن
Uncle Stan lee
#15 Uncle Stan lee 1399-06-26 19:31
مقاله فوق العاده بودجناب مبین امیری
امروز تولدمه(26 شهریور) و این مقاله واقعا منو به وجد اورد
خسته نباشید
واقعا عالی بود
نقل قول کردن
super spider
#16 super spider 1399-06-27 09:48
به نقل از Captain-spidey:
به نقل از super spider:
سلام اسپایدرمن چرا تو بسته الحاقیه راستی چیز های جالبی که درمورد مرد عنکبوتی نمیدانستید 35هم اومد و من از تعجب شاخ در اوردم !!! یه اسپم ی فیلم مث اسپایدرمن به درون دنیای عنکبوتی بهم میگین؟

مردعنکبوتی خارف العاده رو ببین



دستت درد نکنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید