معرفی ترسناک ترین ابرشرور های دنیای کمیک

معرفی ترسناک ترین ابرشرور های دنیای کمیک

هنوزم یه عده ای هستند که میگن‌ "کمیک برای بچه هاست". ولی این ابرشرور ها به تنهایی ثابت میکنند که این دیدگاه کاملا غلطه.

مقدمه: دنیای کمیک ابرشروران وحشتناک کم نداره، ولی بعضی از اون ها به وضوح، در این زمینه یه سر و گردن از بقیه بالاترند. ظاهر، رفتار و اعمال این شخصیت ها، آن ها را به ترسناک ترین موجودات تبدیل میکنند. شاید همه آنها فقط برای سرگرمی خلق شده اند و از درون گوال های تاریک ذهن نویسندگان بیرون آمده اند، ولی انقدر رعب و وحشت ایجاد میکنند که ابدا بخواهید که در یک کوچه تنگ و تاریک با آنها مواجه شوید.

 

10- مرد بدون پوست (The Skinless Man)

 مرد بدون پوست (The Skinless Man)

جوکر پوست صورتش رو کنده؟ چه خفن ! ولی در مارول خبیثی داریم به نام "مرد بدون پوست" که کلا پوست روی بدنش نیست! او یکی از کسانی بود که پروژه "سلاح ایکس" شرکت کرد (همون پروژه ای که روی ددپول و ولورین هم آزمایش کرده). اما بعدش پوست او توسط "سپاه کاپیتان های بریتانیا" برداشته شد! بعدش شخصیتی به نام «فانتومکس» پوست او را دزدید تا باهاش گلوله های خاص درست کنه. او هم به نشانه انتقام پوست صورت فانتومکس را برداشت!!! بعدش همه که  تونست با ذهن خودش عضلات بدنش رو مثل بازوان اختاپوس حرکت بده. ضمن اینکه او تخصص داره در درآوردن پوست دیگران!

 

9- مِستِر بلوم (Mr. Bloom)

  مستر بلوم (Mr. Bloom)

در کل شخصیت هایی که چهره ندارند‌، بسیار ترسناک هستند و مستر بلوم هم یکی از آنهاست. او بذر های رباتیکی را ابداع کرد که میتوانند به انسان های عادی توانایی های باور نکردنی بدهند. شاید این از نظر فنی، خوب و نوآورانه باشد ولی این از چیزی که تصور میکنید ترسناک تر است.

خود مستر بلوم از این توانایی ها به شکل چنگال های جمع شونده استفاده میکنند که به دلیل بافت های نرم بدنش میتوانند کش بیایند و برنده شوند. این را در نظر داشته باشید و توانایی های ارتجاعی و استقامت بالای او و همچنین توانایی های آتشین و انجمادی او را هم اضافه کنید. اما چیزی که او را ترسناک تر میکند، گذشته مرموز اوست. نه انگیزه ای دارد، نه سابقه مشخصی. هیچ چیز درباره گذشته او برای خوانندگان مشخص نیست که دلیل کار های خبیثانه او را درک کنند.

 

8- شادو کینگ (Shadow King)

شادو کینگ

این موجود بد ذات سال ها وجود داشت، ولی از وقتی که با شخصی به نام اماهل فاروک پیوند خورد، به خار بزرگی در چشم مردان ایکس تبدیل شد. او در مدت کوتاهی به یکی از مشهور ترین و خطرناک ترین دشمنان چارلز اگزاویز تبدیل شد.

فرقی نمیکند که شادو کینگ چه ظاهری را انتخاب کند، او همیشه به شکل غیر قابل تصوری ترسناک است. او گاهی اوقات در دنیای کمیک، به شکل موجودی اهریمنی با پوست آبی و چشمان قرمز براق و دندان های خنجر مانند به تصویر کشیده میشود. شادو کینگ در سریال لژیون، حتی ترسناک تر از قبل به تصویر کشیده شد، او در این سریال صورتی غیر عادی، چشمانی سوراخ و کت و شلواری نا مرتب داشت.

 

7- دلقک/ ویولِیتور (Clown/Violator)

دلقک کمیک

شاید در روز های عادی دلقک ها موجودات رنگارنگ و شادی باشند، ولی این درباره دلقکی که ساکن جهنم است صدق نمیکند. دلقک اصلی ترین خبیث در اوایل داستان های اسپاون بود. او به زمین فرستاده شده بود تا ال سیمونز را که به اسپاون تبدیل شده بود، تحت نظر بگیرد.

این موجود شیطان صفت از هر لحاظ بسیار وحشتناک است. او نفرت انگیز و پر از کینه و تحقیر است و به هر عمل شرورانه ای که برای نقشه اش لازم باشد، دست میزند. هنگامیکه دلقک به نسخه شیطانی اش تبدیل میشود، پوست می اندازد و به ویولِیتور تبدیل میشود. یک ژنرال حریص جهنمی که خیلی از دلقک ترسناک تر است.

 

6- دکتر دِث‌ (Doctor Death)

دکتر دث - مرگ

واقعا سخت است که موجودی ترسناک تر از دکتر دث پیدا کرد. اگرچه نسخه های متفاوتی را از او در طول سال ها دیدیم، اما نسخه New 52 او، به راحتی در لیست ترسناک ترین ابرشرور ها قرار میگیرد.

این موضوع به زمانی برمیگردد که یکی از دانشمندان شرکت وین، یک سرم را روی خودش آزمایش میکند که رشد سریع استخوان ها را تحریک میکند. در ابتدا این سرم قرار بود برای اهداف درمانی مورد استفاده قرار بگیرد، اما دکتر دث از آن استفاده کرد تا به زندگی بتمن پایان بدهد. مطمئن باشید تنها بودن در یک کوچه تاریک همراه با این شخصیت، یکی از ترسناک ترین کابوس هایی است که میتوانید ببینید.

 

5- مرگ (Death)

یک بانوی کم حرف و نه چندان مهربان، مرگ یکی از مرموز ترین و ترسناک ترین شخصیت های مارول است. قدرت و تاثیر او انقدر قدرتمند بود که حتی تایتان دیوانه، ثانوس، نیمی از جهان را نابود کرد فقط برای اینکه مرگ را تحت تاثیر قرار دهد.

متاسفانه فهم مرگ دشوار است، و پیشبینی او دشوار تر. او یک شرور است که وجودش ضروری است و گاهی هم در کار های خوب، مشارکت میکند، که سنجش او را سخت تر از قبل میکند. به هر حال، مرگ یک شخصیت ترسناک است، چه در فرم اسکلتی اش و چه در فرم زنانه اش.

 

4- بتمنی که میخندد (Batman Who Laughs)

بتمنی که میخندد

برای سال ها، طرفداران بتمن به این نکته اشاره میکردند که شوالیه تاریکی، یک شخصیت خشک، جدی و تاریک است که همیشه لباس های تیره میپوشد و در مقابل جوکر شخصیتی دیوانه است که همیشه میخندد و لباس های رنگارنگ میپوشد. این یک روند معکوس قهرمان و شرور است که جذابیت تقابل این دو شخصیت را بیشتر میکند. اما سرانجام این دو به یک شخصیت تبدیل شدند، بتمنی که میخندد.

بتمنی که میخندد در زمین شماره 22 قرار داشت و ترکیبی از دو شخصیت متضاد نمادین دنیای کمیک بود. او به کابوسی تبدیل شد که طرفداران کمیک هم مجذوب او میشوند و هم از او میترسند. واقعا تصور کنید که جنون جوکر با هوش و مهارت بتمن چقدر میتواند خوفناک باشد. او کار های بسیار ترسناک زیادی را انجام داده است، ولی فقط کافیست به ارتش رابین های هار(Rabid Robins) بنگرید تا بفهمید که بتمنی که میخندد، با کسی شوخی ندارد.

 

3- دیمو گابلین (Demogoblin)

دیمو گابلین

در طول تاریخ، گابلین های زیادی وجود داشته اند اما قطعا یکی از ترسناک ترین آنها، دیمو گابلین است. دیمو گابلین نه حاصل مواد شیمیایی است و نه مثل گرین گابلین و هاب گابلین از سلاح ها و ابزار های پیشرفته استفاده میکند.

دیمو گابلین از اعماق جهنم آمده است. اگرچه او از نظر فیزیکی شبیه به هاب گابلین است، اما صورت شیطانی اش معمولا با دندان های تیز و زبان درازش به تصویر کشیده میشود. او از سلاح های جهنمی استفاده میکند که مشابه سلاح های گابلینی هستند. البته نمیتوان دیمو گابلین را یک شرور کامل در نظر گرفت زیرا او فقط بدکاران را مجازات میکند و حاضر است که زندگی اش را برای یک کودک بیگناه فدا کند.

 

2- مترسک (Scarecrow)

مترسک بتمن

چیزی که مترسک را از دیگر موارد لیست متمایز میکند، این است که او عمدا میخواهد ترسناک باشد. جاناتان کرین، یک روانشناس بود که در زمینه ترس و وحشت تخصص داشت. او از تخصصش برای ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنانش استفاده میکند. وقتی که او زندگی جنایتکارانه اش را شروع کرد، تصمیم گرفت که لباس مترسک را به تن کند تا تاثیر ترس را بیشتر نماید.

این ابرشرور از سموم و گاز های شیمیایی برای ترساندن برای مردم استفاده میکند و ترکیب آن ها با ماسک و لباس ترسناک مترسک، مو به تنتان سیخ میکند. حتی قهرمانان سرسختی مانند بتمن هم، جلوی ترفند های مترسک کم آورده اند.

 

1- جوکر (Joker)

ظاهر دلقک مانند جوکر، بر میزان ترسناک بودنش در برابر دشمنانش، می افزاید. اما این فقط یکی از هزاران چیزی است که او را بسیار ترسناک میکند. او برای سال های سال، توانسته است که شهرت خود را به عنوان بدنام ترین قاتل زنجیره ای گاتهام حفظ کند. زیرا او بار ها و بار ها، جنایت های وحشیانه را یکی پس از دیگری مرتکب میشود.

ظاهر آشفته و همچنین روان پریشی بیش از حد جوکر، به اندازه کافی وحشتناک هستند که بتوان او را ترسناک ترین ابرشرور دنیای کمیک لقب داد. حتی خبیث ترین ابرشرور ها هم از رویارویی با جوکر هراس دارند. او کاملا غیر قابل اعتماد، خشن و روانی است. به طور خلاصه، او ابرشروری است که هیچکس ابدا حاضر نیست با او چشم تو چشم شود.

 

کیارش یارویسی

(Kia Iron Man)

منبعسایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 شخصیت خبیث مارول که از جوکر خفن تر هستند!

10 شخصیت برتر مارول که قدرت‌ های چندش‌ آور دارند

ترسناک ترین نقش آفرینی ها در فیلم های ابرقهرمانی

15 دشمن ترسناک و چندش آور مرد عنکبوتی!

5 مبارزه برتر شخصیت های نمادین سینمای وحشت با قهرمانان دنیای کمیک بوک

15 دفعه ای که دشمنان مرد عنکبوتی گوشت انسان خوردند!

آزار دهنده ترین پانل های کمیک بوکی!

10 فیلم کمیک بوکی/ابرقهرمانی ترسناک برتر تاریخ سینما!

سه داستان ترسناک منتشر شده در کمیک بوک های دکتر استرنج + لینک دانلود

15 شخصیت برتر کمیک های ترسناک مارول

20 كمیك برتر ترسناك (HORROR COMICS)

10 تغییر وحشتناک در شخصیت های کمیک بوکی

10 دفعه ای که فیلم های مرد عنکبوتی حال و هوای ژانر وحشت پیدا کردند!

10 داستان ترسناک برتر مرد عنکبوتی

5 لحظه شوکه کننده برتر تاریخ جوکر!

10 شخصیت برتر ژانر وحشت در کمیک های ابرقهرمانی

10 هیولای عظیم الجثه و ترسناک (کایجو) در دنیای کمیک به جز گودزیلا!

دنیای سینمایی مارول: معرفی خطرناک ترین موجودات در کهکشان!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mokhtAR KID
#1 mokhtAR KID 1400-03-31 09:11
آقای یارویسی خوف کردیم :-* بد جوورم خوف کردیم
می خواهم یک سوال تستی بپرسم اولین حضور بتمنی که می خندد در بازی ها کجا بوده است ؟
نقل قول کردن
s.p.i
#2 s.p.i 1400-03-31 09:19
ممنون از آقا کیارش
به نظرم موارد ۴و۲و۱ از همه ترسناک‌تر هستن
والبته به نظرم بتمنی که می‌خندد ترسناکترین شرور دی سی هست و البته جوکر که به نظرم یکی از جنبش آور ترین و ترسناکترین شرور دیسی هست و مترسک
نقل قول کردن
Pooyan mirzahosseini
#3 Pooyan mirzahosseini 1400-03-31 09:41
مرسی آقا خیلی مقاله خوبی بود ( مقاله رو که خوندم احساس کردم وسط فیلم ترسناکم تو شب هالووین)
واقعاً هم جوکر ترسناک ترین هست وقتی که از تیمارستان قرار می‌کنه همه رو به طرز فجیعی به قتل میرسونه رفتاری دیوانه وار داره که حتی به صورت خودش هم رحم نمیکنه و ظاهر عجیب وخنده هایی که آدم می‌شنوه شبا از ترس خوابش نمی‌بره .
( ببخشید بابت اسپم اما من داخل یکی از سایت ها خوندم جوکر دیوانه نیست اون یه بیماری به نام super sanity که یعنی فرد نه تعصب خاصی داره نه عقاید خاصی داره نه قوانین خاص بلکه با تناسب با هر موقعیتی رفتار می‌کنه من این موضوع رو فقط داخل یک سایت دیدم و جای دیگه پیدا نکردم اومدم از معتبر ترینش بپرسم الان واقعاً اینطوری هست ؟) :-)
نقل قول کردن
Agent bishop
#4 Agent bishop 1400-03-31 10:30
تو دنیا دو دسته از آدم ها ترسناک ترین هستن . یکی اونایی که هیچی برای از دست دادن ندارن و دو اونایی که دیوانند و جوکر جزو جفت دستشون هست پس برای همین ترسناک ترین ابرشرور کمیکه .
جای کارنیج خالیه
نقل قول کردن
Spider-Knight 2
#5 Spider-Knight 2 1400-03-31 11:25
به نقل از mokhtAR KID:
آقای یارویسی خوف کردیم :-* بد جوورم خوف کردیم
می خواهم یک سوال تستی بپرسم اولین حضور بتمنی که می خندد در بازی ها کجا بوده است ؟

فکر کنم تو بازی مورتال کمبت 11 به عنوان یکی از اسکین های شخصیت نوب وارد بازی شد
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#6 AM SM BM SM 1400-03-31 11:30
سلام
ممنون بابت مقاله.
موضوعات ترسناک همیشه طرفداران خاص خودش رو داشته و البته شرور ها و قهرمانان ترسناک زیادی در دنیای کمیک وجود داشتند. میشه گفت خشونت و ترس ابزاری است که با استفاده از اون تلاش میشه تا خواننده شوکه بشه.(البته خب وقتی در استفاده ازش زیاده روی هم بشه خب تکراری و یک جاهایی هم رو اعصاب و غیرقابل تحمل میشه. از یه جایی به بعد سریال "شکست ناپذیر" برای من اینطور شد.) شرور های این مقاله کسانی هستند که از مواجه شدن با اون ها ترس زیادی آدم رو در بر میگیره! مثل همین جناب جوکر که انگار بیشتر مواقع هر کسی که جلوش بیاد رو میزنه! (حالا من موندم جذابیتش کجاست؟ اونجا توی سریال لوکی که موبیوس گفت "تو از زجر کشیدن مردم لذت میبری؟" کلا یاد جوکر افتادم.) و همین باعث میشه قبل دیدنش اَشهَد خودتون رو بخونید!بعضی از شرور های این مقاله از جهنم اومدن (جهنم رو که میدونید کدوم جهنمیه؟!) که انگار نصف چیز های ترسناک از اونجا نشعت میگیره. یه سری هاشون هم انگار زندگی معمولی داشتند اما یک چیز غیر عادی با شون اتفاق می افته و به موجودات ترسناکی تبدیل میشن.
دیگه هواداری بتمن هم نمیشه بگن "چرا بتمن نمیخنده؟" چون این "بتمنی که میخندد" جای کل تاریخ بتمن خندیده!
با تشکر.
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#7 AmirhoseinJafari2005 1400-03-31 11:42
مقاله جالبی بود... خسته نباشید
نقل قول کردن
parsa89
#8 parsa89 1400-03-31 12:59
۳و۴و۸خیلی ترسناکن
نقل قول کردن
mokhtAR KID
#9 mokhtAR KID 1400-03-31 17:50
به نقل از Spider-Knight 2:
به نقل از mokhtAR KID:
آقای یارویسی خوف کردیم :-* بد جوورم خوف کردیم
می خواهم یک سوال تستی بپرسم اولین حضور بتمنی که می خندد در بازی ها کجا بوده است ؟

فکر کنم تو بازی مورتال کمبت 11 به عنوان یکی از اسکین های شخصیت نوب وارد بازی شد

بود اما نه
نقل قول کردن
hassan91
#10 hassan91 1400-03-31 17:54
بنظرم کارنیج و کنال جاشون خالی بود :-*
نقل قول کردن
king loki
#11 king loki 1400-03-31 18:01
سلام
مقاله خیلی خوبی بود و همه گزینه خیلی ترسناک بودند.
جوکرم با این همه کار های چندش آور و اون خنده های منزجر کننده ترسناکترین شرور دنیای کمیکه. استاد ترابی با اینکه جوکر در خلق بتمنی که میخندد نقش مهمی دارد اما بنظر تون کدام شرور بهتری است؟
نقل قول کردن
mokhtAR KID
#12 mokhtAR KID 1400-03-31 18:35
به نقل از hassan91:
بنظرم کارنیج و کنال جاشون خالی بود :-*

کارنیج بله اما کنال نه چون کار های وحشتناکش به پای کارنیج نمی رسد
نقل قول کردن
babakmm
#13 babakmm 1400-03-31 20:06
به نقل از mokhtAR KID:
به نقل از hassan91:
بنظرم کارنیج و کنال جاشون خالی بود :-*

کارنیج بله اما کنال نه چون کار های وحشتناکش به پای کارنیج نمی رسد

مگه کارنیج یه تکه از کنال نبود؟فکر میکنم تاریخچه کشت و کشتار کنال چند میلیون سال از کارنیج بیشتر باشه
نقل قول کردن
Amirrezash_2021
#14 Amirrezash_2021 1400-04-01 01:13
به نقل از babakmm:
به نقل از mokhtAR KID:
به نقل از hassan91:
بنظرم کارنیج و کنال جاشون خالی بود :-*

کارنیج بله اما کنال نه چون کار های وحشتناکش به پای کارنیج نمی رسد

مگه کارنیج یه تکه از کنال نبود؟فکر میکنم تاریخچه کشت و کشتار کنال چند میلیون سال از کارنیج بیشتر باشه

شاید هردوشون قاتل باشند ولی ترسناک بودن یچیز دیگس کنال ترسناک نیس این کارنیجه که ترسناکه
کنال فقط یه ابرشرور بزرگه
نقل قول کردن
Amirrezash_2021
#15 Amirrezash_2021 1400-04-01 01:15
به نقل از Agent bishop:
تو دنیا دو دسته از آدم ها ترسناک ترین هستن . یکی اونایی که هیچی برای از دست دادن ندارن و دو اونایی که دیوانند و جوکر جزو جفت دستشون هست پس برای همین ترسناک ترین ابرشرور کمیکه .
جای کارنیج خالیه

من از یه ادم بزرگوار اموختم همه یچیز برای ازدستدادن دارند حتی جوکر!
نقل قول کردن
Pooyan mirzahosseini
#16 Pooyan mirzahosseini 1400-04-01 13:40
به نقل از Amirrezash_2021:
به نقل از Agent bishop:
تو دنیا دو دسته از آدم ها ترسناک ترین هستن . یکی اونایی که هیچی برای از دست دادن ندارن و دو اونایی که دیوانند و جوکر جزو جفت دستشون هست پس برای همین ترسناک ترین ابرشرور کمیکه .
جای کارنیج خالیه

من از یه ادم بزرگوار اموختم همه یچیز برای ازدستدادن دارند حتی جوکر!

منم موافقم که آدم بزرگواری بودند ولی واقعاً شخصیتی مثل جوکر تنها چیزی که برای از دست دادن داره ( بتمن هست که اونم مال جوکر نیست که از دستش بده :D ) وگرنه جوکر از هیچ کاری هراس نداره
نقل قول کردن
Mani.s.j
#17 Mani.s.j 1400-04-01 15:09
سلام
ممنون
از نظر من جوکر اول از همه هست ادم نمیدونه درباره بعضی کاراش چی بگه
بعد بتمنی که میخندد بعد مترسک و دکتر دث و بقیه
با سپاس
نقل قول کردن
Amirrezash_2021
#18 Amirrezash_2021 1400-04-01 18:51
به نقل از Pooyan mirzahosseini:
به نقل از Amirrezash_2021:
به نقل از Agent bishop:
تو دنیا دو دسته از آدم ها ترسناک ترین هستن . یکی اونایی که هیچی برای از دست دادن ندارن و دو اونایی که دیوانند و جوکر جزو جفت دستشون هست پس برای همین ترسناک ترین ابرشرور کمیکه .
جای کارنیج خالیه

من از یه ادم بزرگوار اموختم همه یچیز برای ازدستدادن دارند حتی جوکر!

منم موافقم که آدم بزرگواری بودند ولی واقعاً شخصیتی مثل جوکر تنها چیزی که برای از دست دادن داره ( بتمن هست که اونم مال جوکر نیست که از دستش بده :D ) وگرنه جوکر از هیچ کاری هراس نداره

پس هارلی این وسط چیه؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
ArashBigA
#19 ArashBigA 1400-04-01 23:41
ای کاش از کنال هم نامی برده میشد
صد درصد یکی از دارک ترین ویلن ها بوده
و واقعا توی کمیک های اخیر ونوم قابل مشاهده است
البته که اشخاص داحل لیست هم جای خود دارن :lol:
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#20 Ehsan Spider 1400-04-02 05:12
به نقل از ArashBigA:
ای کاش از کنال هم نامی برده میشد
صد درصد یکی از دارک ترین ویلن ها بوده
و واقعا توی کمیک های اخیر ونوم قابل مشاهده است
البته که اشخاص داحل لیست هم جای خود دارن :lol:


میشه گفت کنال هم سابقه‌ش کم تره و هم از لحاظ بصری ترسناک تر از موارد توی مقاله نیست.
نقل قول کردن
Pooyan mirzahosseini
#21 Pooyan mirzahosseini 1400-04-02 20:09
به نقل از Amirrezash_2021:
به نقل از Pooyan mirzahosseini:
به نقل از Amirrezash_2021:
به نقل از Agent bishop:
تو دنیا دو دسته از آدم ها ترسناک ترین هستن . یکی اونایی که هیچی برای از دست دادن ندارن و دو اونایی که دیوانند و جوکر جزو جفت دستشون هست پس برای همین ترسناک ترین ابرشرور کمیکه .
جای کارنیج خالیه

من از یه ادم بزرگوار اموختم همه یچیز برای ازدستدادن دارند حتی جوکر!

منم موافقم که آدم بزرگواری بودند ولی واقعاً شخصیتی مثل جوکر تنها چیزی که برای از دست دادن داره ( بتمن هست که اونم مال جوکر نیست که از دستش بده :D ) وگرنه جوکر از هیچ کاری هراس نداره

پس هارلی این وسط چیه؟؟؟؟؟

ببین عزیزم فکر می‌کنی یکی از هزاران مشکل فیلم جوخه انتحار 1 چی بود شخصیت پردازی بد جوکر چون در اون فیلم جوکر به هارلی کویین اهمیت زیادی میداد در صورتی که شخصیت پردازی اصلی اینه که هر وقت که جوکر گیر میوفته هارلی رو میندازه وسط سر بقیه رو گرم کنه تا جوکر فرار کنه و به هارلی اهمیت نمیده همه توجه جوکر روی بتمنه نه هارلی کویین
نقل قول کردن
spidey avedecend
#22 spidey avedecend 1400-04-02 21:56
به قول کارگر فیروز توی دودکش "اقا" حواستون کجاست؟ کیندرد؟ گابلین؟ ونوم؟ کارنیج؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟
نقل قول کردن
P.B.P
#23 P.B.P 1400-04-16 17:42
سلام ممنون از آقای یارویسی
مقاله ی خیلی خوبی بود.
واقعا همه ی این کاراکتر ها وحشتناک و خفن بودن،مرسی آقای یارویسی خسته نباشید.
نقل قول کردن
Ghost Rider
#24 Ghost Rider 1400-07-23 20:46
به نقل از mokhtAR KID:
آقای یارویسی خوف کردیم :-* بد جوورم خوف کردیم
می خواهم یک سوال تستی بپرسم اولین حضور بتمنی که می خندد در بازی ها کجا بوده است ؟

تستش کجا بود :D
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید