دنیای سینمایی مارول: معرفی خطرناک ترین موجودات در کهکشان!

دنیای سینمایی مارول: معرفی خطرناک ترین موجودات در کهکشان! mcu خطرناک ترین

کهکشان دنیای سینمایی مارول (MCU) وسیع و ترسناک است. اما خطرناک ترین و ترسناک ترین موجودات در MCU کدامند؟

دنیای سینمایی مارول همواره با اکران فیلم ها و سریال های جدید در حال رشد و گسترش است و همیشه شخصیت های جدید معرفی میکند . علیرغم اینکه اکثریت فیلم ها و سریال های مارول در کره زمین جریان دارند اما برخی نیز در فضا هستند و بخش کیهانی این عالم پر است از موجودات فرازمینی و جالب!

 

10- فِلِرکِن (Flerken)

فلرکن - گوس

فلرکن ها بیگانه هایی هستند که شبیه به گربه های معمولی خانگی هستند ولی بازوهای اختاپوس مانند دارند که از دهانشان بیرون می آیند که میتوانند به بُعدهای جیبی منتهی شوند که تقریبا هر چیزی در میتوان در آنها ذخیره کردو و جا داد! البته بر خلاف گربه ها، آنها هوش ذهنی دارند و تخمگذار هستند و قابلیت تله پورت کردن را نیز دارند. تنها فلرکنی که هواداران تا به حال در MCU دیده اند تحت عنوان «گوس» (Goose) بوده که به دکتر «وندی لاسن» تعلق داشته که توسط کارول دونورز (کاپیتان مارول) ازش مراقبت شد و سپس نیک فیوری مراقبت از آن را قبول کرد. گوس تونست دو سرباز نژاد کری را که به فیوری حمله کرده بودند را ببلعد. همچنین همانطور که در اینجا گفته شد، او باعث شده تا یک چشم نیک کور شود!

 

9- آبلیسک (Abilisk)

ابیلیسک

آبلیسک یک موجود میان بعدی است که نگهبانان کهکشان در ابتدای فیلم "نگهبانان کهکشان 2" باهاش جنگیدند تا اجازه ندهند منابع اصلی سیاره شان را مصرف کند. روی بدنش بازوان زیادی دارد و میتونه از دهانش امواجی از مواد فرا بعدی ساطع کنه و قادر بود که شلیک های سلاح های اعضای این تیم را دفع و در مقابلشون مقاومت کنه. آبلیسک فقط وقتی شکست خورد که استار لرد متوجه شکافی روی گردنش شد و گامورا شمشیرش را وارد آن و بازش کرد و باعث شد تا خونریزی کنه و بمیره.

 

8- وریل نکسیان ها (Vrellnexians)

  ورلنکسیان ها (Vrellnexians)

در مقاله ایستراگ های فصل پنجم در این باره خواندیم :

یکی از نژاد های گمنام کمیک بوکی حاضر در فصل پنجم سریال " ماموران شیلد " ، نژاد " وریل نکسیان " بود ( معمولا به اسم Roaches "" - به معنی سوسک - صداشون میکردند ) .    

" وریل نکسیان " ها از نظر ظاهری شباهت قابل توجهی به نژاد " Brood " دارند و با انتشار نخستین تریلر ، خیلی ها فکر میکردن اونها از نژاد Brood هستند ، در حالی که رایت استفاده از اونها در دستان کمپانی فاکس قرار داشت ( خبرش رو اینجا کار کردیم ) .

در سریال گفته شد که اونها میتونن به وسیله طوفان های جاذبه ای سفر کنن و بعد از اینکه زمین متلاشی و خالی از سکنه شد ، به سطح زمین نفوذ کردند و زمین یجورایی تبدیل به محل زندگی شون شد .

اما خیلی جالبه که بدونین اولین حضور اونها در دنیای کمیک برمیگرده به شماره 212 از سری کمیک های Thor " " ، که در اون بازه داستانی " اودین " یک حالت دمدمی مزاج   داشت ( یه چیزی توی مایه های اودینی که لوکی در اوایل فیلم Thor : ragnarok نشون داد ) . در اون داستان اودین به دلایل مختلف ثور و جمعی از جنگجویان ازگاردی رو تبعید کرده بود .

در هر حال "وریل نکسیان"ها اغلب پوست بنفش دارند و به طور معمول یک و نیم متر فوت طول دارند. آنها از سیاره Vrellnex آمده اند که در منظومه ستاره ای Cestin در کهکشان راه شیری واقع شده است. آنها روی پاهای عقبی خود می ایستند و دو سِت بازو دارند. ظاهرشون با هم فرق داره.

 

7- گوریل های چیتاری (Chitauri Gorillas)

  گوریل چیتاری (Chitauri Gorillas)

گوریل های چیتاری شبیه به گوریل های زمینی هستند ولی امپلنت های سایبرنتیکی دارند، به ویژه روی صورت خودشون. آنها توسط ارتش چیتاری در فیلم "انتقام جویان: پایان بازی" به کار گرفته شدند. آنها روی چهار دست و پای خود راه میروند و روی بدن خود زره دارند تا ازشون در نبرد حفاظت بشه. درست مثل "آوت رایدرها" ، آنها نیز به چیتاری خدمت میکنند و هدفی جز اینکه برای جنگیدن مورد استفاده قرار بگیرند ندارند و به همین دلیل هم به شدت خطرناک هستند.

 

6- اژدهایان (Dragons)

 اژدهایان (Dragons)

اژدهایان همانطور که حتما باهاشون آشنا هستید موجودات اساطیری هستند که از دهانشان آتش خارج میشود و هم در فیلم ها و هم در سریال های مارول نقش داشته اند. در سریال ها، آنها به طور مستقیم نشان داده نشده اند ولی در سریال "مدافعین" و "آیرون فیست" بهشون اشاره شده. در واقع دنی رند به طور مشخص اشاره کرده به مبارزه با اژدهایی به نام Shou Lou برای به دست آوردن قدرت های مشت آهنین. و گروه نینجاهای خبیث Hand نیز به کشت استخوان های اژدهایان در زیر نیویورک مشغول بودند تا در مواد موسوم به Steel Serpent خود ازش استفاده کنند. اما اولین حضور اژدها در فیلم ها را در فیلم "ثور رگناورک" شاهد بودیم، جایی که ثور پس از کشتن سورتور توسط یک اژدها مورد حمله واقع شد ولی به سختی و با استفاده از بایفراست تونست از پسش بربیاد.

 

5- هیولاهای یخی (Frost Beasts)

  هیولاهای یخی (Frost Beasts)

هیولاهای یخی موجوداتی هستند چهارپا، دُم دار و با دندان های تیز و بران که چندین بار در MCU دیده شده اند. اولین بار آن در فیلم ثور بود که یکی از آنها توسط لوفی بیدار شد تا ثور، سیف، لوکی و سه جنگجو را بکشد ولی ثور او را کشت! یکی دیگر نیز در فیلم "ثور: دنیای تاریک" نشان داده شد وقتی ملکیث و ثور داشتند بُعد گردی (!) میکردند و یکی از یوتون‌هایم فرار کرد و سر از لندن درآورد که آخرین جایی بود که در آن دیده شده اند.

 

4- لویاتان ها (Leviathans)

  لویاتان ها (Leviathans)

لویاتان ها هیولاهای پرنده ای هستند که توسط چیتاری ها و به دستور ثانوس مورد استفاده قرار گرفتند. آنها در همه فیلم های "انتقام جویان" بوده اند و ما بیشتر آنها را در طول نبرد نیویورک در قسمت اول و همچنین فیلم "پایان بازی" دیده ایم. آنها همچنین توسط ثانوس در صحنه فلش بکی حمله به سیاره Zen-Whoberi وقتی که گامورا را به فرزندخواندگی قبول کرد دیدیم. و یکی هم به دست هایدرا" در "عصر آلترون" افتاد. آنها عظیم الجثه هستند، دندان های بسیار بزرگی دارند و میتونند به طور کامل ساختمان ها را تخریب کند. زره آنها از پوست نرم شان در زیر بدنشان محافظت میکند و تنها اعضای نیرومند اونجرز مثل هالک، ثور و مرد مورچه ای (در هیبت عظیم خود) تونسته اند نابودشان کنند.

 

3- گرگ های آزگاردی (Asgardian Wolves)

  گرگ های آزگاردی (Asgardian Wolves)

گرگ های آزگاردی شبیه گرگ های معمولی هستند ، به جز سایزی که دارند! یکی از آنها که دیدیم، «فنریس» (Fenris) بود که به عنوان حیوان دست آموز «هِلا» دیده شد که وقتی هلا تبعید شد او هم مرد ولی پس از بازگشت او در قسمت سوم ثور زنده شد. بلندای او 7 متر بود و دندان های بسیار تیزی داشت که در نبرد با هالک میتونست به داخل پوست هالک نفوذ کنه و باعث بشه خونش بریزه. با این حال و بر خلاف قدرتی که داشت توسط هالک شکست خورد و هالک او را از آبشار آزگارد به پایین انداخت. جالبه بدونید که در دنیای کمیک فنریس و هلا از بچه های لوکی هستند! بله درست شنیدید ! ولی در فیلم اصلا اینطور نیست. در واقع اریجین و سرگذشت هلا را عوض کرده اند تا به جای اینکه دختر لوکی باشه، خواهر ثور باشه. البته اینجوری کاملا برای روند داستان بهتر شد.

 

2- شرایک (Shrike)

 شرایک (Shrike)

شرایک ها نژادی از بیگانه های انگلی، منقار دار و بالدار بودند که توسط موجودی به نام Izel کنترل میشدند. قبل از اینکه Izel در فصل ششم سریال "ماموریت شیلد" به زمین بیاد، این موجودات خفاش مانند توسط او استفاده شدند برای نابودی تعدادی از دیگر سیاره ها. آنها از طریق دهان قربانیان خود وارد میشوند و سپس سیستم عصبی آنها را تحت کنترل خود میگیرند و باعث میشوند موقعی که تحت حمله قرار میگیرند تیغ های کریستالی شده از بدنشان بیرون بیایند و تنها با یک سری خنجر ویژه یا سرمای شدید میتوان شکستشان داد. دیزی جانسون تونست با قدرت های زمین لرزه ای خودش تعدادی از آنها را خاک یکسان کنه و وقتی مامور مِی تونست Izel را بکشه ، همه شون نابود شدند.

 

1- آوت رایدر (Outrider)

  آوت رایدر (Outrider)

اولین بار در فیلم "جنگ بینهایت" دیدیم که فرقه سیاه وقتی به کشور "واکاندا" حمله میکنه از یک سری موجودات استفاده میکنه به نام «آوت رایدر» یا Outriders . اونا در دنیای کمیک انگل های قاتلی هستند که از نظر ژنتیکی دستکاری شده اند و تنها هدفشون اجرای دستورات ثانوس است. اونا متولد نمیشوند بلکه ساخته میشوند و نام و نشانی ندارند . البته در دنیای کمیک عقل و هوش بالاتری دارند ولی در دنیای سینمایی مارول بیشتر شبیه به درندگانی هستند که هدفشون فقط نابودیه (دیدید که حتی حاضر بودند خودشون رو بکشند ولی از اون سپر محافظتی واکاندا عبور کنند!). آنها موجودات شش پا هستند که دندان های بسیار تیزی دارند و دیدید که تا قبل از رسیدن ثور تونستند از پس بلک پنتر، کاپیتان آمریکا و بروس بنر (در زره هالک باستر) بر بیان!

 

 امیر علی قادری

منبع: سایت ScreenRant

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

رتبه بندی 15 سلاح قدرتمند در دنیای سینمایی مارول (MCU)

15 سلاح نیرومند که در دنیای سینمایی مارول مخفی شده اند!

رتبه بندی 15 سلاح قدرتمند دنیای کمیک

10 شخصیت مارول که احتمالا خبر نداشتید در MCU حضور دارند!

10 چیز جالبی که احتمالا درباره دنیای سینمایی مارول (MCU) نمیدانستید!

15 قابلیت شگفت انگیز لباس پلنگ سیاه

معرفی 20 سلاح قدرتمند انتقام جویان

15 سلاح برتر در کمیک های ثور

20 هیولای برتر مارول

رتبه بندی قوی ترین قهرمانان کیهانی مارول

رتبه بندی قوی ترین اهالی ازگارد در دنیای کمیک بوک

رتبه بندی قوی ترین ابرشرورهای مارول

رتبه بندی قوی ترین اعضای گروه انتقام جویان

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "انتقام جویان: جنگ بینهایت" 

15 سلاح برتر در کمیک های ثور (THOR)

معرفی وسایل و ابزارآلات جادویی دکتر استرنج – قسمت آخر

15 نفری که تا به حال چکش ثور را بر دست گرفته اند!

رتبه بندی قوی ترین فلزات در دنیای کمیک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

P.B.P
#1 P.B.P 1400-01-09 13:32
سلام ممنون از آقای قادری بابت مقاله
مورد ۹ آبلیسک خیلی ترسناک و باحال بود و وقتی درکس رفت توی بدنش خیلی حال کردم و در مورد ۶ خودم به شخصه عاشق ثور رگناروک هستم و از جنگ ثور با اژده ها را هم خیلی دوست داشتم(جنگ های با هلا و سوتور هم که معرکه بود) در مورد ۳ هم جنگ هالک و فنریس هم دوست داشتم و خیلی برام جالب بود که هلا دختر لوکی است(اصلا نمی دونستم) و در مورد یک آوت رایدر ها واقعا موجوداتی درنده و خیلی وحش هستند و با اون سکانسی که ثور با استورم بریکرش همراه گوروت و راکت آمد و همه آوت رایدر ها را نابود کرد واقعت حال کردم(واقعا عاشق این صحنه ام).
با تشکر.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#2 AM SM BM SM 1400-01-09 14:32
سلام
ممنون بابت ترجمه این مقاله.
سایت اسپایدی که برای همه چیز و همه جا تقریبا سنگ تموم گذاشته و حالا هم با یک موضوع جدید اومده. باز هم مقاله ای درباره mcu که دیگه کم کم داریم لحظه شماری میکنیم که موج فیلم هاش مثل سریال ها از راه برسه. این موضوع بسیار جالب بود چون فضا و کهکشان ها در mcu و مخصوصا بخش سینمایی اون نقش مهمی داشتند. ( مثلا در سری فیلم های نگهبانان کهکشان) و همیشه هم بحث های فضایی جزئی مهم از فیلم های علمی تخیلی بودند که فیلم های زیادی بر اساس اون ها ساخته شده. همانطور هم که توی فیلم های مارول دیدیم کهکشان پر است از موجودات خطرناک و البته ترسناک. و حالا توی این مقاله اون ها معرفی شدند.
ما که کلا از این فلرکن خاطره های خوشی که نداریم. هم اینکه توی فیلم خوبی ظاهر نشد هم اینکه اون قضیه نابینا شدن یکی از چشم های نیک فیوری خب نا امیدمون کرد. اما ربطی نداره که این موجود خطرناک نباشه. همونطور هم که توی مقاله گفته شد و در همون صحنه حمله دیدیم این موجود میتونه خیلی خطرناک باشه. البته توی مورد هشت این مقاله هم توضیحی درباره این موجود توی دنیای کمیک میده.
spidey.ir/.../...
این جناب آبلسیک هم که بخشی از یک صحنه بسیار fun توی فیلم نگهبانان کهکشان بود. وقتی هم که قضیه جلوتر میره و متوجه میشیم که ایشون پوستی غیر قابل نفوذ داره دیگه قضیه خیلی بیخ پیدا میکنه! با اون قضیه رقص های گروت و اون حمله بی اثر درکس خیلی افتتاحیه جالبی برای اعضای گروه نگهبانان کهکشان بود. و البته توی فیلم هم مشخص بود که نگهبانان به سختی تونستند اون رو شکست بدند و آبلسیک موجود خیلی خطرناک و قوی بود.
مورد ۷ هم که توی فیلم انتقام جویان پایان بازی چشممون به جمال ایشان روشن شد مورد ۴ هم که توی فیلم های انتقام جویان نقشی داشتند و به دستور ثانوس ویرانی ها و خرابی های زیادی به وجود آوردند و نبرد انتقام جویان هم با آنها همیشه چالش برانگیز بود. و فهمیدیم چقدر خطرناک هستند ایشون.
یکی از گرگ های آزگاردی هم در فیلم ثور راگناروک دیدیم و چه لحظه ای هم بود فداکاری بروس بنر و نبرد هالک با ایشون. و اگر هالک به کمک آزگاردی ها نمیومد واقعا اون گرگ یک تنه از پس همه اون آزگاردی ها برمیومد.
مورد یک هم که واقعا خیلی نبرد باحالی با انتقام جویان داشتند. و واقعا هم همونطور که توی مقاله گفته شد هیچ گونه هوش عقلی نداشتند و فقط خلق شدند برای نابود شدن و داشتند خودشون رو برای عبور از اون حفاظ واکاندا میکشتند! خیلی هم زیاد و قوی و خطرناک بودند و اگر ثور نیومد شاید انتقام‌جویان در همون لحظه کشته میشدند. ( تازه ممکن بود ثور هم با استورم بریکر از پس آنها بر نیاید! )
با تشکر
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#3 Ehsan Spider 1400-01-09 16:53
سلام

خیلی ممنون از تمام زحمت کشان این مقاله

مقاله خیلی جالب و مفیدی بود.
نقل قول کردن
a.v.s
#4 a.v.s 1400-01-09 22:11
ممنون از آقای قادری بابت ترجمه این مقاله،
همش دارم تصور میکنم اون فردی که اهل مارول نیست (پس به من بدید نمره بیست) و با خودش میگه آخه کی میاد یه مقاله بخونه درباره اینکه خطرناک ترین موجودات مارول چین :lol:

همش با خودم فکر میکنم اگر مارول بی فایده است، به همون اندازه بحث های سیاسی و فلسفی که شکل میگیره، بی فایده است و کمکی به پیشرفت بشریت نمیکنه جز اینکه همینطور تو سر سگ بزنی (اگر این اصطلاح بی ادبیه عذر میخوام) ازش احزاب تشکیل بشه :lol:
حتی اگرم اینطوری باشه، موسیقی، فیلم، نقاشی، ویدیوهایی که یوتیوبر ها میزارن، memeها، شغل های مختلف، مطالب آموزنده، دایرةالمعارف، فرهنگ لغت، هنر های مختلف، غذا، و غیره و غیره، بی فایده هستند.
اگر همینطور بهش نگاه کنیم، هرچیزی که جزو دنیای بیرون از خودمونه، بی فایده و غیرواقعیه.

بالاخره هرکسی علاقه ای داره. مهم نیست باهاش بخواد تغییر خاصی تو دنیا ایجاد کنه (البته این حرف پشتش تناقض وحشتناک گنده ای هست مبنی بر اینکه هرکاری که توی زندگیمون بکنیم، روی زندگی تمامی خلقت تاثیر میزاره). ما تنها به این دلیل به دنیا اومدیم که به وجود درونی خودمون خدمت کنیم، نه اینکه بیاییم اول از همه به وجود بیرونی دنیا خدمت کنیم، چون حقیقتا وظیفه ای در قبالش نداریم. همین که باعث رشد خودمون بشیم، خودش کلی زحمته. لازم نیست دکتر و مهندس باشی تا همچین چیزی رخ بده.

ممنون از آقای امیرعلی قادری بابت ترجمه این مقاله. فکر کنم یه معذرت خواهی هم به شما بدهکارم چون 3 الی 4 سال پیش که وقتی نوب بودیم تو کمیک ( :lol: ) یه جا اسپم دادیم اونم توی 10 کمیک برتر مری جین و میگفتید خانم ساداتی فر زحمت کشیده و ناراحت میشه. هنوزم عذاب وجدان دارم سرش :oops: :D
---------------------
جای داره از موجودات خطرناک دنیای کمیک (غیر از MCU) غیر از این موجودات یاد کنیم:
نژاد Brood، سمبیوت ها، Mindless Ones، شوما-گورات، لشکر آنایلوس، بادون ها، بیاندر ها، دویانت ها (نقطه مقابل اترنالز)، سلستیال ها، امپراطوری کری (که تو MCU به حق خودش نرسید)، امپراطوری اسکرال (که بازم اینم تو MCU فعلا به حق خودش نرسیده ولی خب هنوزم کورسوی امیدی هست)
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#5 Ehsan Spider 1400-01-09 22:41
مورد ۴ همون‌طور که گفتید توی همه فیلم های انتقام جویان بوده
ولی من انتقام جویان ۱ که هالک یکیشونو میزنه رو خیلی دوشت داشتم و همینطور مرد آهنی که میره توی شکم یکی از اینا.

به نظرم ترسناک ترینشون مورد ۱۰ بود. ادم گربه رو میبینه دلش میخواد بره نازش کنه ولی یهو چن تا بهتره مثل نویسنده بگیم چن تا بازو های اختاپوس مانند میاد بیرون!! وای دیگه شب نمیتونم بخوابم.


راستی دوستانی که الان مثل من بی تجربه هستید.
این کامنتی که این زیر میزارم رو بخونید و اقای وفایی صفت رو با امروزش مقایسه کنید قطعا این نشون میده اگه تلاش کنی همه چیز ممکنه. واقعاً دمت گرم داداش علی ای ول به تلاشت.
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#6 Kia Iron Man 1400-01-10 01:10
خسته تباشید آقای قادری.طبیعتا هر چه mcu گسترده تر میشه موجودات و نژاد های متنوع تر و اکثرا خطرناک و ترسناک دیده میشن.بخش وسیع کهکشانی mcu بیشتر به لطف فیلم های ‌ محافظین کهکشان و کاپیتان مارول گسترش یافتند.با این حال همانطور که در مقاله دیده میشه فیلم های اونجرز و فیلم های ثور هم بی‌تاثیر نبودند.قطعا هیچکس دوست نداره با یکی از این موجودات روبه‌رو بشه چون به معنی واقعی کلمه ترسناک هستند.
10_این مورد شاید نسبت به بقیه از نظر ظاهری ترسناک نباشه ولی در واقعیت نگاه کردن به چشمای بانمکشم ترس به جون آدم میندازه.کور شدن چشم فیوری هم بیشتر جنبه شوخی داشت‌.بعد از فیلم کاپیتان مارول از گوس خبری نشده و احتمالا در دنباله فیلم کاپیتان مارول باز ببینیمش.
9_آبلیسک رو هم خیلی ندیدیم(راستی آقای قادری اسم این موجود نباید آبیلیسک باشه؟)ولی در همین حضور کوتاه اونقدر خطرناک بود که به راحتی لایق حضور در این لیسته.توانایی های این موجود طوری بود که باور نمیکردیم محافظین کهکشان توانایی شکست دادنشو داشته باشن.ظاهرش هم واقعا ترسناکه.
8_سریال ماموران شیلد رو ندیدم ولی با توجه به توضیحات قطعا خطرناکه.ظاهر خیلی وحشتناکی داره(تصور کنید تو یه کوچه تنگ تاریک با یکی از اینا مواجه بشین).راستی این موجودات همون موجودات سوسک مانند در کمیک میزبان نهایی هستند؟چون خیلی شبیه هستند.
7_گوریل های چیتاری رو اگه اشتباه نکنم فقط در پایان بازی دیدیم.همون صحنه ای که یکیشون به راحتی ارتش اونجرز رو له میکرد ثابت میکنه چرا در این لیست هست.این موجود انقدر خطرناک بود که چیتاری ها قل و زنجیرش کرده بودن و هنگام آغاز جنگ آزادش کردن.
6_این یکی هم مثل خیلی از کاراکتر های داستان های ثور از اساطیر اسکاندیناوی الهام گرفته شده(هر چند اژدها در اساطیر دیگر کشور ها هم حضور دارن).در همون حضور کوتاه ابتدای فیلم ثور:رگناروک معلوم شد که اگه سورتور چند تا از این اژدها ها داشت فاتحه ثور خونده بود.
5_این مورد ظاهر پرابهت و البته ترسناکی داره.خیلی دیده نشده ولی بدون شک باید در لیست باشه.
4_لویاتان ها احتمالا شناخته شده ترین موارد این لیست هستند چون حضور زیادی در mcu داشتند و همونطور که در نقاله ذکر شد در تمام فیلم های اونجرز حضور داشتند.قطعا لحظه تبدیل شدن بنر به هالک و مقاومتش دربرابر یکی از لویاتان ها از لحظات ماندگار mcu بود.
3_تعداد کمی ناراضی بودن که هلا و فنریس در mcu فرزندان لوکی نبودند ولی باید قبول کرد بهترین انتخاب همین بود.لوکی mcu خیلی از کمیک ضعیف تره و پتانسیل اینکه پدر همچین ویلین هایی بشه رو نداشت.همچنین رابطه هلا و اودین هم که دختر و پدری بود از مزایای دیگه بود.
2_شاید این مورد بزرگ و ترسناک نباشه ولی خطرناک هست و واقعا باید در لیست باشه.چون سریالو ندیدم توضیح زیادی ندارم.
1_دلیل اصلی خطرناک بودن این موارد اینه که هیچ عقلی ندارند و فقط برای کشتن میجنگن.به راحتی میشه یه فیلم ترسناک کم بودجه آخرالزمانی با حضور آوت رایدر ها به عنوان ویلین اصلی ساخت(البته نه توسط مارول).بدون شک رتبه اول لیاقت آوت رایدر هاست.
#4
اصلا نمیدونستم یه زمانی نوب بودین(قصد توهین ندارم به خدا) چون من خیلی برای شما احترام قائلم.به نظرم ترسناک ترین موجودات کمیک بورود ها هستند(یاد کمیک رستاخیز زامبی های مارول افتادم که خودتون ترجمه و ادیت کردین)امپراطوری کری هم به امید خدا در قسمت دوم فیلم کاپیتان مارول به حقشون میرسن و اسکرال ها بدون شک در سریال تهاجم مخفی به حقشون خواهند رسید.
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#7 Mr. Doctor 1400-01-10 21:28
عالی بود جناب قادری
البته بنظر من میتونست رتبه اژدها بهتر باشه :-*
مخصوصا اونجوری که ثور رو از خودش فراری داد در راگناروک،بنظرم با تعداد بالا خیلی خطرناک تر از اوت رایدر ها میشن
البته میدونم که این مقاله ترجمه شده ست و جناب قادری رتبه بندی نکردن ;-)
ممنون از شما
نقل قول کردن
KKH-013
#8 KKH-013 1402-02-14 23:31
مقاله فوق العاده ای بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید