شماره 22 از سری جدید کامیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 823 سابق!)

شماره 22 از سری جدید کامیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 823 سابق!)

و بالاخره رویداد "شکار شده" در این شماره به سرانجام میرسد ...

 (برای خواندن قسمت های قبلی بروید اینجا).

 

The Amazing Spider-Man #22 (823)

کامیک مرد عنکبوتی 823 

مترجم: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور و گرافیست: امیر حسین رجبی

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیا فایر)

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

 

نظر خودتون رو درباره داستان و طراحی های این کمیک با ما در بخش نظرات در میان بذارید.

برای خوندن دیگر کمیک هایی که ترجمه کرده ایم اینجا را کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط: 

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

رویداد بزرگ مرد عنکبوتی در سال 2019 (شکار شده /HUNTED ) - کامل + لینک دانلود

رویداد جدید اسپایدرمن در سال 2019 به "کریون شکارچی" مربوط خواهد بود

قسمت آخر از كمیك "آخرین شكار كریون" ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم

عكس های زیبا از دشمنان مرد عنكبوتی : كریون شكارچی 

معرفی معروفترین دشمنان مرد عنکبوتی

لحظات ماندگار در كمیك‌های مرد عنکبوتی: اسپایدرمن زنده به گور میشود!

رکورد جاودانه SPIDEY.IR به بهانه RENUMBERING سری مرد عنکبوتی شگفت انگیز

سری کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز (THE AMAZING SPIDER-MAN) با ترجمه فارسی

نویسنده و طراح جدید کمیک بوک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز مشخص شدند

خبیث جدید کمیک بوک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز کیست؟

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Ben Reilly
#1 Ben Reilly 1398-04-08 18:07
ادیت و ترجمه عالی بود و داستان هم فقط میتونم بگم
.
.
.
پشمام
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#2 Pooya-Spidey 1398-04-08 18:38
سلام و تشکر بابت ترجمه و ادیت این کمیک
نقد و بررسی :
این شماره شاید به اسم یکی مونده به آخر باشه ولی نتیجه گیری داستان های اصلی رو انجام داد و رویداد شکار شده رو به سرانجام رسوند.
همونطور که قبلا گفتم بعضی از داستان ها در شماره 21 به سرانجام رسیدن ولی بیشترشون برای این شماره برنامه ریزی شدن و چند مورد کوچیک هم برای شماره آخر این ایونت یعنی شماره 23 امیزینگ.
در کل این اوینت هم مثل ایونت های قبلی اسپایدرمن مانند : دنیای عنکبوتی ، توطئه کلونی و ...بسیار زیبا و هیجان انگیز بود.
باید از نیک اسپنسر و طراحان این داستان تشکر کرد.
و همچنین یک تشکر ویژه از استادان ترابی و رجبی بابت ترجمه و ادیت این ایونت بسیار زیبا و دوست داشتنی.
نمره کلی به نویسنده این ایونت آقای نیک اسپنسر : 10از10
نمره به طراحی های آقای راموس : 10از10
نمره به طراحی های آقای باچالو : 8از10
نمره به طراحی های آقای کوئلو : 10از10
نمره به طراحی های آقای لشلی:10از10
نمره به طراحی های آقای کروک : 10از10
نمره به طراحی های آقای ساندروال : 10از10
نمره به طراحی های آقای اوتلی : 10از10
پ.ن : علت اینکه چرا به آقای باچالو نمره کم دادم رو قبلا توی پست ترجمه شماره 19 hu گفته بودم ولی دوباره هم میگم.
علتش این هست که از نظر من آقای باچالو به طراحی های اولیه استیو دیکتو و طرح های بازسازی شده استاد رومیتا پای بند نبود و این پای بند نبودن فقط کیفیت کار طراحی رو پایین اورد و باعث شد که به دل خواننده نشینه.
نمره کلی به ترجمه آقای ترابی در کل این ایونت : 10از10
نمره کلی به ادیت آقای رجبی در کل این ایونت : 10از10
با آرزوی موفقیت.
نقل قول کردن
mehran spidey
+1 #3 mehran spidey 1398-04-08 18:52
نقد شماره ی 823 از کمیک The Amazing Spider Man :

رویداد "شکار شده" سرانجام به پایان رسید ! رویدادی که به زیبایی هر چه تمام تر به ما نشون داد که دلیل اصلی دوست داشتن اسپایدی چیه و چرا اینقدر دوستش داریم و براش ارزش قائلیم ....


داستان واقعا یک پایان حماسی داشت ! به جرئت می تونم بگم که کل این رویداد یه درس آموزنده بود و مفهوم قابل تاملی داشت ، فکر نمیکردم چنین مفاهیمی در پشت این کمیک مخفی مونده باشه ! داستان رو شرح نمیدم تا براتون اسپویل نشه ولی فقط اینو بدونین که با یک شاهکار طرف هستید ! در واقع این کمیک ارمغانی از سوی نیک اسپنسر به تمامی هواداران اسپایدی در جهان بود . در طی این یک دو سال تغییرات بسیار قابل توجهی در دشمنان مردعنکبوتی به وجود اومد که قطعا گل سرسبد اون ، "کریون" هستش که به طور کل متحول شد و اهداف و آرمان هایی پیدا کرد که میشه اون رو با شخصیت ثانوس در فیلم " جنگ بی نهایت" برابر دونست ! کریون در تمام طول کمیک سعی میکنه که به اعتقادات مرد عنکبوتی خدشه وارد کنه ، و حتی نزدیک بود که موفق بشه اما اینطور نشد ، چون نمیدونست که زیر ماسک اسپایدرمن ، شرافت و انسانیت وجود داره ، نمی دونست که عنکبوت قهرمان ما ، با سایر عنکبوت ها تفاوت داره ، اون یک شکارچی نیست و هیچوقت هم نخواهد بود . البته که کریون خودش به حقیقت پی میبره و دست به کار جالب و ماندگاری میزنه ! ....


شخصیت پردازی ها جدا عالین . یعنی اوج شخصیت پردازی مردعنکبوتی و به خصوص کریون در این کمیک نمایان میشن ، با اینکه این قسمت بیشتر دیالوگ محوره ، اما باز هم اینقدر زیباست که شما رو در تک تک پانل های خودش بدون هیچ اغراقی غوطه ور میکنه ! باید فن واقعی اسپایدرمن باشید تا بفهمید چی میگم ! در ضمن نویسنده تمام حالات و صفات شخصیت هارو هم حفظ کرده ، برای مثال اسپایدرمن علاوه بر اینکه در سخنانش جدیت داره ، اما هر از گاهی هم اون حس شوخ طبعی اش رو به رخ خواننده میکشه ، و البته کریون هم یکی از برترین لحظاتش رو در این کمیک سپری میکنه ، تمرکز اصلی این کمیک جدال میان مرد عنکبوتی و کریون (( چه از لحاظ سخت و چه از لحاظ نرم ! )) هستش و طبیعیه که به سایر شخصیت ها چندان توجه نشه ، بنابراین نمیشه از حیث شخصیت پردازی به این کمیک ایرادی وارد کرد ، فقط باید خوند و ازش نهایت لذت رو برد .

طراحی ها هم خدا رو شکر خوب هستند ، با اینکه چندان علاقه ای به هامبرتو راموس ندارم و آقای اوتلی رو بیشتر می پسندم اما تلاش ایشون نیز برای این قسمت قابل تحسین هست ، طراحی جزئیات در حد قابل قبولی قرار داره همچنین طراحی چهره ی شخصیت ها هم خیلی خوب روشون کار شده ، و مهمتر اینکه با فضای پریشان و آشفته ی کمیک خیلی خوب جور در میاد . در واقع این کمیک این قدر سنگ تموم گذاشته که آدم دلش نمیاد ازش ایراد بگیره ! رنگ بندی ها هم خوب هستند به خصوص استفاده از انواع رنگ های سبز (!) که باعث میشه گاهی اوقات بعضی شخصیت ها همرنگ چمن ها نباشند (( باور کنید کمیک هایی هم دیدم که شخصیت ها همرنگ محیط بودند :o طوری که تشخیصشون بسیار سخت بود ! حالا نام نمی برم )) . به طور کلی میتونم بگم که طراحی منو راضی نگه داشت ، در واقع تنها نگرانیم همین طراحی بود که خوب از آب در اومد .

نمره به داستان : 10 از 10 (( می تونم بگم که در کنار "آخرین شکار کریون" برترین داستان اسپایدی با حضور کریون هستش و آروم آروم و در طی حدود 11 شماره خواننده رو با شخصیت هاش آشنا میکنه و عادت میده ! سرانجام هم مطلوب ترین پایان ممکن رو رقم میزنه ! واقعا باید به اسپنسر آفرین گفت ! 22 شماره از کمیک های Amazing Spider Man رو نویسندگی کرده و یک داستان ضعیف هم نداشته . البته یک نکته ای رو هم عرض کنم که این رویداد و مخصوصا شماره ی آخر چندین مفهوم استعاری رو در خودش جا داده که حالا نمی دونم اسپنسر اونا رو به عمد گذاشته یا نه ولی در نوبه ی خودش جالبه ))

نمره به طراحی : 10 از 10 (( همون طور که گفتم طراحی خوبی رو در این کمیک شاهد هستیم که البته ایده آل نیست اما تا حد زیادی قابل قبول ظاهر میشه ، اگه سخت گیر نباشید حتما از طراحی لذت خواهید برد . البته من دوست داشتم که آقای اوتلی طراح این قسمت باشه ، به شخصه با طراحی هاش حال می کردم ! اما خب "هامبرتو راموس" هم در این قسمت طراحی خوبی رو انجام داد .حداقل لیاقت نمره ی کامل رو داره ! ))

نمره به ترجمه و ادیت : 10 از 10 (( والا ما که خسته شدیم این قدر به این بخش نمره ی کامل دادیم :-* :lol: اما جدای از شوخی ترجمه و ادیت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند ، واقعا این سرعت و کیفیت جای ستایش و تحسین داره ! خیلی معذرت میخوام که نتونستم به دلیل مشغله هام نظر بدم اما باور کنید که کمیک هارو میخوندم و کلی لذت می بردم ! از آقایان ترابی ، رجبی و سایر کسانی که در آماده سازی این رویداد زیبا و خواندنی زحمت کشیدند صمیمانه سپاس گزارم ;-) واقعا مارو شرمنده کردید :oops: ))
نقل قول کردن
tab
#4 tab 1398-04-08 19:43
بهترین پایانی که می شه واسه یه ایونت نوشت،به شدت زیبا عالی و حماسی.اصلا فکر نمی کردم اهداف کریون انقدر پیچیده و قابل قبول باشه.یعنی باید به اسپنسر آفرین گفت.تو این شماره شاهد یکی از جذاب ترین اتفاقاتی که می تونه واسه یه قهرمان اتفاق بیافته هستیم که اونم چیزی نیست جزء تقابل قهرمان با باور هاش که به خوبی نشون داده شده و داستان جذابی رو هم واسه کریون شاهد هستیم به طوری که صفحات پایانی رو دوبار خوندم انقدر که برام جذاب بود.ترجمه و ادیت هم عالی بود و معلوم بود که براش خیلی زحمت کشیده بود و می تونم بگم از بهترین ترجمه های سایت بود به طوری که از هر دیالوگ زحمتی که براش کشیده شده بود معلوم بود و بهترین معادل ها برای کلمات انتخاب شده بود.
از اینجا دارای اسپویله
.
.
.
.
.
بهترین و زیباترین پایان رو واسه کریون شاهد بودیم و احتمالا در آینده از پسرش(کلونش) به جاش استفاده خواهد شد که منتظر حضورش هستم و امیدوارم شخصیت پردازی خوبی رو براش شاهد باشیم.
فقط یه جای کمیک رو دوست نداشتم و اونم جایی بود که مرد عنکبوتی تا نزدیک قتل کریون می رفت وبا دیدن این که اون مامور ها توسط لیزارد کشته نشدن نظرش برگشت.به نظرم نوع برگشتن نظرش خیلی جذاب نبود و بهتر بود طور دیگه ای اتفاق می افتد و متوجه شدن اون اتفاق جلوتر و بعدش اتفاق می افتاد و می فهمیدیم لیزارد اون ها رو نکشته و او هم تونسته خودش رو کنترل کنه.البته این به معنی ضعیف بودن اون قسمت نیست ،بلکه من فقط نظر شخصیم رو گفتم و جای جای این کمیک مانند عنوانش شگفت انگیز بود.
نقل قول کردن
brg_1214
#5 brg_1214 1398-04-08 23:31
واقعا عالی بود!
خسته نباشید ;-)
نقل قول کردن
Spider-Fan
+1 #6 Spider-Fan 1398-04-09 02:34
نیم نگاهی به رویداد «مردعنکبوتی شگفت‌انگیز: شکارشده» (Amazing Spider-Man: Hunted):

خب رویداد شکار‌شده هم به پایان خودش رسید و بالاخره قصد و نیت اصلی «کریون» از اجرای تمام نقشه‌ها فاش شد!

[هشدار اسپویل]
صادقانه بگم، در میان دشمن‌های کلاسیک اسپایدرمن هرگز به «کریون شکارچی» در حد و اندازهٔ بقیه خوشم نمی‌اومده. اما داستان شاهکار «آخرین شکار کریون» یه پایان آبرومندانه بود برای کریون و نویسنده چون دست‌ش باز بود برای کشتن او، یه داستان واقعاً زیبا رو رقم زد. اما با داستان Grimm Hunt و بازگشت دوبارهٔ او، باز هم یه کریون غیرجذاب (از نظر من البته!) داشتیم و اون داستان زیبا و ادبی هم تا حدی اثر خودش رو از دست داد.
اما حالا و پس از سال‌ها، «نیک اسپنسر»، کریون رو برگردونده با نقشه‌ای بزرگ‌تر از همیشه و انگیزه‌ای دوباره! حالا کریون می‌خواد شرافت از دست رفتهٔ خودش و شغلش رو برگردونه و اسپایدرمن رو تسلیم اعتقاد خودش کنه.
خب... هدف کریون این بود که به اسپایدی ثابت کنه که قانون "شکار و شکارچی" در دنیا برقراره و گاهی هم باید برای نجات خودش و عزیزان‌ش، او نقش شکارچی رو داشته باشه. در واقع کریون، انسانیت و اخلاقیات اسپایدی رو نقطهٔ ضعف او می‌دونست و می‌خواست هر جور که شده این رو بهش ثابت کنه. پس او سناریویی پیش پای اسپایدی قرار می‌دهد که اگه دست به قتل کریون بزنه، همهٔ شکارچی‌ها (مردم ثروتمند) و شکارها (شخصیت‌های که آواتار حیوانات هستند) رو آزاد می‌کنه و بلک کت و پسر لیزارد نجات پیدا می‌کنند. اما انجام این کار (قتل کریون) براش گرون تموم خواهد شد و ممکنه که برای همیشه زندگی‌ش رو تحت‌تأثیر قرار بده.
این اولین باری نیست که پیتر در چنین دوراهی بین رد نکردن خط قرمز اخلاقی‌اش و انجام کاری که عقل حکم می‌کنه می‌مونه؛ اما این اصلاً از چالشی بودن این تصمیم کم نمی‌کنه! کریون به لطف نقشهٔ تمام و کمال خودش و سخنرانی‌ای (!) که برای پیتر می‌کنه (بعلاوهٔ معجون‌های و داروهای گیاهی) می‌تونه ذهن اسپایدی رو به بازی بگیره و کاری کنه که برای چند دقیقه کنترل‌ش رو از دست بده و کریون رو تا حد مرگ کتک بزنه. اما سر بزنگاه متوجه حقهٔ کریون می‌شه و دست‌ش رو آلوده به خون او نمی‌کنه. اسپایدی بار دیگه توضیح می‌دهد که چرا دست به قتل کسی نمی‌زنه و "مرام و منش" او، کریون رو تحت تأثیر قرار می‌ده. او متوجه می‌شه که قصد و نیت و هدفی که برای همهٔ این کارها داشته غلط و پوچ بوده. او بدون هیچ دلیلی خانوادهٔ خودش رو کشته، فرزندان کلون‌شدهٔ خودش رو کشته و تبدیل شده به حیوانی وحشی. کریون همیشه انسانیت و قلب رئوف اسپایدی رو نقطهٔ ضعف‌ش می‌دونست، اما حالا متوجه شد که اون نقطهٔ قوت اوست...
حال کریون شکارچی باید خودش رو از بار سنگین گناهانی که مرتکب شده بود خلاص می‌کرد. پس ربات‌ها رو خاموش کرد، توریست‌ها رو آزاد کرد و شرورهای با تم حیوانی رو نجات داد. اما آرک طولانی کریون، با پیچش داستانی شوکه‌کننده‌ای تموم می‌شه: درست زمانی که همه فکر می‌کنیم کریون مثل گذشته حالا که انگیزه‌ای برای زندگی نداره می‌خواد خودکشی کنه و اسپایدی به چنگ پسر کریون افتاده، متوجه می‌شیم که کریون دوباره لباس اسپایدرمن رو پوشیده و با ایثار جان خودش، می‌خواد گناهان گذشته‌اش رو پاک کنه. این پایانی عالی‌ست بر داستان کریون شکارچی. (من به این خط داستانی می‌گم Kraven's Redemption!!!)
فضای رویداد (خصوصاً چند شمارهٔ آخر) کاملاً اون حس شاعرانه و ادبی «آخرین شکار کریون» رو در خودش داشت که چاشنی تقابل طرز فکر و نگرش قهرمان و شرور داستان شده بود. همینطور داستان بقیهٔ شرورهایی که تم حیوانی دارند و شکارچیان ثروتمند هم به طور موازی پیش برده می‌شه که هیجان و تعلیق بسیار خوبی داره و تعاملات شخصیت‌ها با همدیگه در این موقعیت جدید، جذاب هست. (داستان «گیبون» که اوج اونه و واقعاً زیباست!).
می‌شه گفت تم و درونمایهٔ اصلی داستان «ایثار و فداکاری» هست که انصافاً خوب بهش پرداخته شده و تأثیرگذاری زیادی داره. در کل ایده‌های به‌کار گرفته شده در داستان fresh و بکر و جذاب هستن و اجرای خوبی هم دارند. خط اصلی داستان منسجم هست و تعلیق خوبی در اون دیده می‌شه.
و واقعاً خوشحالم که نیک اسپنسر نویسندهٔ سری ASM هست.
رویداد شکارشدهٔ اسپنسر چیزی بیشتر از زد و خوردهایی بین قهرمان و شرور و اکشن‌های سوپرهیرویی‌ست. چیزی که این داستان رو خاص می‌کنه بین رویدادهای مشابه امروزی، بلوغ و تکامل شخصیتِ کاراکترهای داستان هست. بلک کتی که از هر موقع دیگه از خودگذشته‌تر شده، کریونی که بالاخره به اون رستگاری خودش رسید و منش و مرام اسپایدرمن رو آموخت، پسر کریون که الان بیش از هر وقت دیگری از اسپایدرمن کینه داره و جایگزین پدرش شده و اسپایدرمن یک که دوباره از یه چالش و آزمون اخلاقی دیگه سربلند بیرون اومده...
این داستان عواقب ماندگاری در دنیای اسپایدرمن داره و تغییری دائمی در اون می‌ده.
خوندن این داستان به تمام هواداران کمیک‌های کلاسیک و مدرن و جدید اسپایدرمن توصیه می‌شه...

نمرهٔ من به این رویداد: ۸.۸ از ۱۰

و یه خسته نباشید هم بگیم خدمت آقای ترابی و امیرحسین رجبی عزیز که این رویداد ۱۱ شماره‌ای رو تک و تنها و با بهترین کیفیت آماده کردن و به خیلی از علاقمندان به کمیک لذت خوندن این رویداد رو در سریع‌ترین زمان هدیه دادند! دم‌تون گرم و خسته نباشید!
این چیزهاست که Spidey.IR رو از هر جای دیگه ای متمایز می‌کنه...
نقل قول کردن
Spider-Fan
#7 Spider-Fan 1398-04-09 02:41
به نقل از Ben Reilly:
ادیت و ترجمه عالی بود و داستان هم فقط میتونم بگم
.
.
.
پشمام

به به! چه نقد حرفه‌ای و چه قلم گیرایی! بیشتر نقد بنویس شما! :-|
(خداوکیلی منظورتون از این حرکت ـو درک نمی‌کنم! خب اگه حرفی نداری مجبور نیستی اینجوری... چی بگم. یه تشکر خشک و خالی کفایت می‌کنه! :-|)
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#8 Pooya-Spidey 1398-04-09 13:06
به نقل از Ben Reilly:
ادیت و ترجمه عالی بود و داستان هم فقط میتونم بگم
.
.
.
پشمام

دوستان جدیدا به این کلمه علاقه مند شدن. :lol: :lol:
نقل قول کردن
Ben Reilly
#9 Ben Reilly 1398-04-12 11:01
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از Ben Reilly:
ادیت و ترجمه عالی بود و داستان هم فقط میتونم بگم
.
.
.
پشمام

به به! چه نقد حرفه‌ای و چه قلم گیرایی! بیشتر نقد بنویس شما! :-|
(خداوکیلی منظورتون از این حرکت ـو درک نمی‌کنم! خب اگه حرفی نداری مجبور نیستی اینجوری... چی بگم. یه تشکر خشک و خالی کفایت می‌کنه! :-|)

ببخشید بخش نظر دادن فقط برای نقد کردنه؟؟؟
نقل قول کردن
Spider-Fan
#10 Spider-Fan 1398-04-12 13:19
به نقل از Ben Reilly:
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از Ben Reilly:
ادیت و ترجمه عالی بود و داستان هم فقط میتونم بگم
.
.
.
پشمام

به به! چه نقد حرفه‌ای و چه قلم گیرایی! بیشتر نقد بنویس شما! :-|
(خداوکیلی منظورتون از این حرکت ـو درک نمی‌کنم! خب اگه حرفی نداری مجبور نیستی اینجوری... چی بگم. یه تشکر خشک و خالی کفایت می‌کنه! :-|)

ببخشید بخش نظر دادن فقط برای نقد کردنه؟؟؟

خیر. برای "نظر دادن" ـه.
اما نه هر چرندی که به ذهنت برسه، اونم توی سایتی که از هر سنی بازدیدکننده داره...
نقل قول کردن
D.PARKER
+1 #11 D.PARKER 1398-04-13 15:44
عرض سلام خدمت دوستان.
اگه یه روز، کسی ازم بخواد اونو با سری جدید کمیک های اسپایدرمن آشنا کنم، بدون شک بهش شکار شده رو پیشنهاد میکنم. این ایونت دستمایه زحمت چندین ماهه نیک اسپنسره. یادمه از همون شروع کارش و شماره #802 واسه حضور دوباره کریون برنامه ریزی کرد و حالا بعد از 21 شماره، خیلی جذاب تمومش کرد. خط داستانی پر از پیچش های جذاب و غیر منتظره و متفاوت بود.
در کل داستان حول محور شخصیت کریون میچرخید تا اسپایدرمن و به نظرم همین نکته این ایونت رو خاص کرد. تاریخچه شخصیت کریون اصلا درخشان نیست. یعنی کاراکتریه که شخصیت پردازی کلیشه ای و ناملموسی داره و انگیزه ها و هدف هاش هم برای خواننده قابل درک نیست. یعنی از اون BadMan هاییه که همه دوست دارن شکست بخوره. هرچند این کلیشه ها تا حدی در داستان معروف "آخرین شکار کریون" شکسته شد اما در هر صورت کریون هیچوقت آنچنان خبیث محبوبی نبود.
اسپنسر اما تونست با اضافه کردن چند تا خصوصیت مثل کاریزما و ابهت و البته نقشه و هدف بی نقص، این کاراکتر رو به ستاره این ایونت تبدیل کنه‌. کریون مثل یه سیاستمدار نقشه‌ش رو جلو میبره و مثل یه شکارچی قهار با اسپایدی میجنگه. واقعا کاراکتر کریون به نیک اسپنسر مدیونه.
اما نقطه عطف این شماره و حتی این سری، حرف هاییه که اسپایدی به کریون زد و کل هدف های چندین ساله‌ش رو زیر سوال برد. این شماره مفاهیم عمیقی رو انتقال میداد و یادآوری میکرد این رو که ما انسان ها با حیوانات فرق داریم و این دنیا، جنگل نیست.
ممنون از مترجم و ادیتور بی نظیر این سری.
نقل قول کردن
KKH-013
#12 KKH-013 1401-12-18 20:01
این ... این کمیک زیبا ترین و تاثیرگذار ترین کمیکی بود که تا به حال خونده بودم :cry: ، شگفت انگیز و غیر قابل توصیف ، این کمیک حتما تا سالیان سال جزو بهترین کمیک های اسپایدرمن خواهد بود ، خیلی ازتون ممنونم که همچین چیز خارق العاده ای رو در دسترس ما قرار دادید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

 

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

14

18

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

38

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

30

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

008

009

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

48

37