10 شیوه خلاقانه ای که مردعنکبوتی از قدرت هایش استفاده کرده است!

10 شیوه خلاقانه ای که مردعنکبوتی از قدرت هایش استفاده کرده است!

مردعنکبوتی بارها با ابرشرورانی مواجه شده که از او قوی تر بوده اند ولی با روش های خلاقانه خود از پس آنها برآمده است!

مقدمه: اون عنکبوت رادیو اکتیوی که پیتر پارکر را گزید، بهش قدرت های فوق بشری متعدد و متنوعی داد که باعث شدند فقط قوی، چابک و با استقامت نشود بلکه بتواند روی در و دیوار راه برود و در میان آسمان خراش های شهر با تار عنکبوتی خودش تاب بخورد و از حس عنکبوتی خارق العاده ای برخوردار شود که نسبت به خطرات قریب الوقوع بهش هشدار میدهد. از طرفی دیگر، مردعنکبوتی یک عالمه دشمن جورواجور دارد که بسیاری مختص خود او و برخی نیز مربوط به دیگر قهرمانان عالم مارول میشوند. او به قدرت کافی قدرت دارد که پس دزد و سارق یا شرورهای معمولی بربیاید ولی وقتی نوبت به ابرشرورانِ نیرومند میرسد باید دست به خلاقیت بزند و به لطف هوش بالا و زرنگی خاصی که دارد تونسته از قدرت هایش به شیوه های مبتکرانه ای بهره بگیرد تا دشمنانش را شکست بدهد. در این مقاله به 10 مورد از این نوع خلاقیت ها اشاره میکنیم.

مقالات زیر هم فراموش نشود:

10 حقه / ترفند بامزه مرد عنکبوتی در کمیک بوک های قدیمی

معرفی 10 نقطه ضعف مرد عنکبوتی

رتبه بندی همه ی قدرت های فوق بشری مردعنکبوتی

قوی ترین حریفانی که مرد عنکبوتی تا به حال شکست داده است!

وقتی پیتر پارکر قدرت های فوق بشری خودش را از دست داد ...

آشنایی با تجهیزات و اختراعات پیتر پارکر/ مرد عنکبوتی

10 دفعه ای که قدرت های مرد عنکبوتی تغییر کرد!

 

10- گره زدن بازوان دکتر اختاپوس

گره زدن بازوان دکتر اختاپوس

«دکتر اوتو اکتاویوس» ابتدا بازوهای مکانیکی خودش را خلق کرد تا بتونه باهاشون مواد حساس رادیو اکتیو را از فاصله امن کنترل کنه ولی یک حادثه تراژیک باعث شد تا این بازوان به بدنش متصل شوند و همچنین باعث شد تا آسیب مغزی غیر قابل بازگشتی را متحمل بشه. همین مساله در ضمن نوعی ارتباط ذهنی بین او و این بازوها برقرار کرد و تبدیل شد به خبیثی به نام «دکتر اختاپوس» (او میتونه حتی از راه دور و به کمک ذهنش این بازوان را کنترل کنه). بازوان او بسیار قدرتمند هستند و گفته میشه از فلز آدامانتیوم ساخته شده اند (برای آشنایی با این فلز، این مقاله را بخوانید) و به همین دلیل غیر قابل شکستن هستند. در طول سالها این بازوان آپدیت شده و تجهیزات و سلاح های مختلفی داخلشان نصب شده است و اسپایدرمن را همیشه به دردسر انداخته اند. در هر حال یک بار مردعنکبوتی با به خرج دادن کمی خلاقیت تونست حسابی از خجالت دکتر اختاپوس دربیاد! آنها داشتند در فاضلاب با هم مبارزه میکردند و داک آک فکر میکرد که در محیط بسته بر اسپایدی برتری داره ولی او از به گونه ای از دست بازوانش فرار کرد که به هم گره خوردند!

 

9- ساختن چیزها و اشیاء جالب با تار عنکبوتی

مردعنکبوتی به ویژه در داستان های اولیه خود، انگار در حال تست قدرت های تازه به دست آورده ش بود و به همین دلیل گاهی اوقات صحنه ها و لحظات خنده دار و بامزه ای در داستان هایش خلق میشد که از طریق خلق چیزهای جالب با تارهای عنکبوتی خودش به وجود می آمد. توصیه میکنیم حتماً این مقاله را بخوانید تا با لیستی جالبی از ترفندهایی که او با از طریق اجرا کرد آشنا شوید. برای مثال میشه به "درست کردن ستون تار عنکبوتی دفاعی"، درست کردن "سپر تاری ضد یخ"، ساختن "چتر ضد آتش" و یا ساختن "کلاه تار عنکبوتی به عنوان کپسول هوا" اشاره کرد! در برخی از کارتون های مردعنکبوتی هم شاهده بوده ایم که او اشیاء جالب و بعضا مضحکی با تار عنکبوتی خودش درست کرده. مخصوصا در کارتون مردعنکبوتی در سال 1981 او خیلی از این شیرین کاری ها میکرد و مثلا یک بار با تار عنکبوتی خودش یک آنتن تلویزیون درست کرد تا مردم بتونن تلویزیون تماشا کنند!

 

8- استفاده از عایق بندی برای شکست دادن الکترو

استفاده از عایق بندی برای شکست دادن الکترو

با وجود نیروهای عظیمی كه «الكترو» در اختیار داره اما معمولا به صورت یك خبیث متوسط به تصویر كشیده میشه و مرد عنكبوتی معمولا برای شكست دادن او دچار زحمت چندانی نمیشه. در واقع معمولا اگر الكترو عضو گروه "شش خبیث" نباشد و فقط مبارزات تن به تن با مرد عنكبوتی انجام دهد، تكلیف اش ظرف فقط یك شماره مشخص میشود! مردعنکبوتی چندین بار برای شکست دادن او از دستکش های ایمنی استفاده کرد. یعنی اونا رو دستش کرد و باهاشون بهش ضربه زد. مثل اولین حضور الکترو در دنیای کمیک که مردعنکبوتی دستکش لاستیکی سفید بر دست و پا کرد تا بهش کمک بشه الکترو رو شکست بده.

و در داستان چهار قسمتی که در شماره های شماره های 422 تا 425 مرد عنكبوتی شگفت انگیز منتشر شد شاهد بودیم كه شخصیت خبیثی به نام «رُز» نیروهای مكس دیلون را پس از مدتها بهش برمیگردونه و حتی اونا رو افزایش میده. در نتیجه الكترو اونقدر قوی میشه كه در شماره 423 مرد عنكبوتی شگفت انگیز به راحتی مرد عنكبوتی رو شكست میده.

سپس مرد عنكبوتی میره تا راه حلی جدیدی برای شكست دادن الكترو پیدا كنه و در نتیجه یك لباس جدید و عایق بندی شده (insulated suit) درست میكنه كه باعث میشه بر الكترو غلبه كنه (برای آشنايی با اين لباس اينجا را كليك كنيد).

 

7- استفاده از قابلیت چسبیدن به سطوح برای جلوگیری از برداشته شدن ماسک خود

استفاده از قابلیت چسبیدن به سطوح برای نگه داشتن برای جلوگیری از برداشته شدن ماسک خود

قابلیت مردعنکبوتی در چسبیدن به سطوح فراتر از خزیدن روی دیوار میرود زیرا این توانایی تنها به پاها و دست های او محدود نمیشود و مثلا او میتواند از کمر خودش استفاده کند تا بدون استفاده از دستهایش به دیوار بچسبد! یا از آن استفاده کند تا ماسکش به صورتش بچسبد و کسی نتواند آن را از روی صورتش خارج کند و این قابلیت را چندین بار از او دیده ایم. به طور مثال در دنیای انیمیشن و در سریال اختصاصی مردعنکبوتی در سال 1981 که وقتی بیهوش شده بود و دو سارق میخواستند نقاب از روی صورت او بردارند فهمیدند که ماسکش به صورتش چسبیده است!

 

6- گرفتن گلوله در هوا با تمرکز

مردعنکبوتی به حواس و رفلکس های خودش اعتماد میکند و به همین دلیل همیشه یک مبارز غریزی بوده تا یک رزمی کار تعلیم دیده. تا اینکه او برای مدتی به عضویت گروه "انتقام جویان" درآمد و کاپیتان آمریکا بهش آموزش داد تا به جای واکنش های غریزی، حواس خودش را متمرکز سازد. تا اینکه اسپایدرمن با خبیثی به نام Tracer مواجه شد که گلوله هایش را روی هدف هایش قفل میکرد. بنابراین اسپایدرمن نمیتونست از گلوله های Tracer جاخالی بدهد و در نتیجه اجازه داد تا به سمتش بیایند و در حالی که ثابت ایستاده بود، به لطف تمرکز شدید یک گلوله را در هوا بگیرد.

گلوله مردعنکبوتی

ولی گلوله دوم از دستش رد شد!

 

5- خوب شدن زخم ها هنگام خواب

قدرت جسمانی و بنیه مردعنکبوتی در حد معقولی است. یعنی او نه زیاد قدرتمند است و نه خیلی ضعیف. به همین خاطر در هنگام مبارزه نه آنقدر ضعیف است كه با یك ضربه نقش بر زمین شود و نه آنقدر قوی كه مخاطب كاملا از پیروزی اش مطمئن باشد. به عبارتی دیگر، نیروهای مرد عنكبوتی در چنان سطح مناسبی است كه هر وقت در مقابل حریف قدرتمندی قرار میگرد دلمان برایش شور میزند و نگرانش میشویم ولی از سوی دیگر نیروهایش آنقدر هست كه وقتی عصبانی یا غیرتی شود دمار از روزگار حريفانش در بیاورد. در هر حال، یکی از قابلیت ها و توانایی او مربوط به خاصیت زود درمانی (healing factor) میشود که البته در حد شخصیت هایی مثل ولورین یا ددپول نمیشود ولی در حدی هست که زخم هایش را ظرف یکی دو روز خوب کند. او برای این کار باید استراحت کند و بخوابد و چندین بار دیده شده که مثلا یک شبانه روز کامل خوابیده (!) و وقتی بیدار شده زخم ها و جراحاتش خوب شده اند.

 

4- استفاده از حس عنکبوتی برای فهمیدن اینکه کدوم دکمه را باید فشار دهد!

 استفاده از حس عنکبوتی برای فهمیدن اینکه کدوم دکمه را باید فشار دهد!

علاقمندان به مرد عنکبوتی به خوبی میدانند که spider sense یا "حس عنکبوتی" از قابلیت های فرا بشری اوست که همچون یک سیستم هشدار دهنده عمل میکند و به اسپایدرمن درباره خطرات قریب الوقوع اخطار میدهد. البته جالبه که بدونید همه عنکبوت ها این قابلیت را ندارند و تنها برخی از گونه های عنکبوت ها از خطرات احتمالی باخبر میشوند و از خودشون واکنش نشون میدن! این قابلیت مهم باعث شده اسپایدرمن در مبارزه با دیگران از مزیت زیادی برخوردار بشه و خیلی ها رو با همین قابلیت شکست بده (مثل نبرد مرگبارش با بتمن که در این ویدئو توضیح داده شد اسپایدرمن میتونه با حس عنکبوتی خودش بتمن رو نابود کنه). اسپایدرمن از این قدرت برجسته خودش به اشکال مختلفی استفاده کرده. مثلا برای ردیابی تبهکاران یا حتی شناسایی کلون ها! (این مقاله را بخوانید). یک بار هم وقتی با مردان ایکس در یک قلعه پرنده گیر افتاده بودند، به ذهنش رسید که از حس عنکبوتی خودش استفاده کند برای نجات دیگران. یعنی وقتی اسپایدرمن و وحشی (Beast) در کنترل پنل قلعه بودند، اسپایدرمن از حس عنکبوتی خودش استفاده کند تا بفهمد باید کدام دکمه را فشار دهد تا جان سالم بدر ببرند (چون دکمه های دیگر حس عنکبوتی اش را فعال میکردند!).

 

3- پرتاب کردن خودش به سمت جلو مثل گلوله ی یک تیرکمان!

پرتاب کردن خودش به سمت جلو مثل گلوله ی یک تیرکمان!

بارها و بارها در دنیای کمیک یا انیمیشن های ساخته شده از روی مرد عنکبوتی دیده ایم که او گاهی استفاده های بسیار خلاقانه ای از تار خود میکند و وسایل مختلفی مانند چتر نجات و... را با استفاده از آنها می ‌سازد که توصیه میکنیم این مقاله را بخوانید یکی از این استفاده های خلاقانه را میتوان در جا به جایی سریع در سطح شهر پیدا کرد. یعنی مرد عنکبوتی با استفاده از تار های خود حالت قلاب مانندی را ایجاد کرده و به وسیله آن با شتاب زیادی خود را سمت به جلو منتقل میکند. در حقیقت، او گاهی از تارهای خود به صورت یک تیرکمان استفاده میکند تا خودش را با سرعت به جلو و یا در آسمان پرتاب کند (مثل این صحنه در فیلم "مردعنکبوتی 2"). سپس با استفاده از حس عنکبوتی و چابکی خودش به نوعی پرواز خودش را هدایت میکند تا فرود امنی روی زمین داشته باشد.

 

2- او یک بار چهار هویت مختلف براساس قدرت ها و قابلیت هایش خلق کرد

بحران هویت

احتمالا شما یادتون نیست ولی در دهه 90 میلادی ما یه داستان جالب در کمیک های مرد عنکبوتی داشتیم به نام "بحران هویت". در این داستان که حالت کراس اور داشت و در چندین عنوان ماهانه مرد عنکبوتی به چاپ رسید، برای اسپایدرمن پاپوش دوخته شد. یعنی یک قتل رو که مرتکب نشده بود انداختن گردنش. بنابراین باید در طول داستان او خودش را تبرئه میکرد. داستانش هم سر راست بود: نورمن آزبورن کاری میکنه تا خلافکاری به نام Joey Z کشته بشه. علت مرگ هم ورود تار عنکبوتی به ریه های اوست! پس معلومه که پلیس اسپایدرمن را مقصر میدونه! نورمن سپس 5 میلیون دلار جایزه برای کسی تعیین میکنه که اسپایدرمن رو دستگیر کنه، مرده یا زنده! بنابراین پیتر 4 هویت جدید برای خودش انتخاب میکنه براساس قدرت ها و قابلیت هایش: هورنت (Hornet)  براساس هوش بالای او، داسک (Dusk)  براساس قابلیت مخفی کاری، ریکوشه (Ricochet) براساس سرعت و چابکی، و پرادجی (Prodigy)  براساس زور بازو! لباس های جدیدی هم برای این هویت ها درست میکنه که قبلا تو این مقاله معرفی کرده بودیم. در میان این هویت های جدید، داسک و ریکوشه خلافکار بودند و دو تای دیگه هم قهرمان! او از این هویت های مختلف استفاده میکنه تا از راز قتل Joey Z سر دربیاره. آخرش هم دوباره به هویت اسپایدرمن برمیگرده. داستانش رو احتمالا خیلی ها یادشون نیست ولی احتمالا  با این هویت ها آشنا هستید چون لباس هاشون به عنوان لباس قابل باز کردن (unlockable suit) در برخی از بازی های رایانه ای مرد عنکبوتی به کار رفته اند (این عکس را ببینید).

 

1- او "ردیاب عنکبوتی" اختراع کرد که مربوط به حس عنکبوتی اش میشد

ردیاب عنکبوتی

اسپایدرمن برخلاف بتمن یا آیرون من تجهیزات خیلی زیادی نداره ولی ازشون خوب استفاده میکنه! اختراعاتی هم در این سالها داشته که در این مقاله معرفی شده اند. به طور مثال ترکیبی از دانش ذاتی بدست آمده توسط او پس از گزیده شدن توسط عنکبوت رادیواکتیو و دانش او در علم شیمی باعث شد او بتونه تارعنکبوتی برای خودش تولید کنه ولی حس عنکبوتی و دانش و مهارت او در مهندسی سبب شد تا "ردیاب عنکبوتی" (spider-tracer) را خلق کنه. این وسیله یک ردیاب بسیار کوچک و به شکل عنکبوت هستش. اسپایدرمن از این ردیاب زیاد استفاده نمیکنه ولی در شرایط خاص مجبور به استفاده از اون میشه. مثلا اگر مشکلی در تعقیب یک دزد و خلافکار پیدا کنه یکی از این ردیاب های عنکبوتی رو به سمت ماشین یا خلافکار پرتاب میکنه تا بتونه او را تعقیب کنه. این ردیاب ابتدا یک کنترل هم داشت که پیتر با استقاده از اون از محل دزد یا شئ مورد نظر با خبر ميشد. ولی بعد از چند شماره این وسیله زشت و زمخت از كمیك های مرد عنكبوتی حذف شد. بعدها در كمیك Untold Tales of Spider-Man   گفته شد كه پیتر تونسته بوده سیگنال ها رو به حس عنكبوتی خودش وصل كنه و دیگه نیازی به حمل این وسیله نداشته. پیتر در طی سالیان گذشته مدام در حال بروز رسانی ردیاب عنکبوتی بوده و مثلا سایز آن را کوچک و کوچک تر و یا آن را به GPS وصل کرده است!

 

مهدی ترابی مهربانی 

منبع: سایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2023

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

رتبه بندی همه ی قدرت های فوق بشری مردعنکبوتی

10 حقه / ترفند بامزه مرد عنکبوتی در کمیک بوک های قدیمی

10 دفعه ای که قدرت های مرد عنکبوتی تغییر کرد!

رتبه بندی 10 نسخه نیرومند از مرد عنکبوتی

آشنایی با تجهیزات پیتر پارکر/ اسپایدرمن

10 حقیقتی که باید درباره وب شوتر (WEB SHOOTERS) و تارهای مرد عنکبوتی بدانید

5 شخصیت كمیك بوكی که قدرت های خدامانند به دست آوردند

لحظات ماندگار در کمیک بوک های اسپایدرمن: مردعنکبوتی 4 دست اضافه درمیاورد!

معرفی 10 نقطه ضعف مرد عنکبوتی

رتبه بندی دشمنان مرد عنکبوتی از نظر زور بازو!

قوی ترین حریفانی که مرد عنکبوتی تا به حال شکست داده است!

لحظات ماندگار در كمیك ‌های مرد عنکبوتی: پیتر پاركر به نیروهای كیهانی دست میابد!

آیا مرد عنکبوتی تا به حال کسی را کشته است؟

وقتی پیتر پارکر قدرت های فوق بشری خودش را از دست داد ...

10 تغییر وحشتناک در شخصیت های کمیک بوکی

15 مرد عنکبوتی دارک در دنیای کمیک!

رتبه بندی قوی ترین قهرمانان کیهانی مارول

رتبه بندی 10 سلاح برتر دشمنان مرد عنکبوتی

رتبه‌بندی باهوش‌ترین دشمنان مردعنکبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

aht
#1 aht 1401-07-12 10:40
مرسی از استاد ترابی ببابت ترجمه این مقاله زیبا

استاد میخواستم بدونم بنده رو به عنوان مترجم حالا فعالیت میکنم در نقد فیلم ها مثل {نقد فیلم دکتر استرنج}که از نویسندگان و مدیران برای نقد فیلم استفاده شد ،بنده هم میتونم
نقد داشته باشم(در فیلم های اینده) :roll:
نقل قول کردن
mtm
#2 mtm 1401-07-12 11:57
به نقل از aht:
مرسی از استاد ترابی ببابت ترجمه این مقاله زیبا

استاد میخواستم بدونم بنده رو به عنوان مترجم حالا فعالیت میکنم در نقد فیلم ها مثل {نقد فیلم دکتر استرنج}که از نویسندگان و مدیران برای نقد فیلم استفاده شد ،بنده هم میتونم
نقد داشته باشم(در فیلم های اینده) :roll:

سلام. بله تمام‌نویسنده های سایت میتونن در صورت نوشته شدن نقد دسته جمعی، مشارکت داشته باشند
نقل قول کردن
Doc Ata
#3 Doc Ata 1401-07-12 14:03
سلام ! ظهر عالی همه متعالی! :-)
مقاله جالبی بود.
از نظر من باید نویسندگان دنیای کمیک اسپایدرمن توجه بیشتری به این مشخصات بندازند و حتما به صورت ایستراگ به داخل بعضی از کمیک ها بیارن یا از این ترفند ها استفاده کنن 8) البته خیلی اِلِمان های دیگه هست که جای گفتن نیست ...
10-اسپایدی در گره زدن و نابودی بازوهای دُکی اُکی خیلی سابقه داره به عنوان مثال یه کمیکی هست که فکر کنم دُکی یه صدمه ی به گربه سیاه میندازه و اسپایدی بازو هاشو میکنه :sad: ( اگه من جای اسپایدی بودم دُکی دیگه زنده نبود :roll: )
9-شاید این قسمت حاوی بیشترین خلاقیت هایی باشه که پیتر انجام داده ... تقریبا تار رو مثل یه فلز(البته که تار فلز نیست این یه مثاله )به تصویر کشیده ( یا حتی بیشتر!) که میشه با خلاقیت به هر شکلی درش آورد.
8-این راه حل برای الکترو انقدر استفاده شده که نمیشه گفت.همیشه یا این راه حل برای شکست دادن الکترو بوده یا راه حل آب :sigh: باید نویسنده های دنیای کمیک از راه های جدیدتری مثل کشوندن الکترو به زیر زمین جایی که دیگه برقی نیست استفاده کنن چون بعضی روش های مبارزه یا خلاقیت ها دیگه خیلی کلیشه ای شده ...
7- اتفاقا این نکته رو حدس میزنم که اسپایدی وقتی هویتش برای هیومن تورچ فاش شده بود به جانی گفته بود ...
6-خدا بگم چیکارت نکنه کپ :eek: البته کپ نکته ی مهم و خیلی اموزنده ای گفته بود ولی این کارش زد دست پیترو سوراخ کرد :-|
5-دوست داشتم دلیلشو بدونم که چرا اسپایدرمن دستش انقدر زود خوب میشه ... مثلا ولورین یا ددپول به خاطر جهش یافتگیشونه اما اسپایدی چطور؟ ایا عنکبوت ها همچنین قابلیتی دارن که اسپایدی اینجوریه؟یا ....
4- من عاشق حس عنکبوتیم :D این یکی از چیزاییه که مردعنکبوتی رو با بقیه متمایز میکنه. استن روحت شاد!
3- این که راهکار خلاقانه ای هستش درش هیچ شکی نیست...
2-دوست دارم که از این هویت ها بیشتر استفاده بشه چون ایده ی خیلی باحالیه ! نشون میده که اگر اسپایدی از یکی از استعداد هاش مثل هوش استفاده میکرد خوش یه ادم مجزا با شخصیت متنوع و جالب میساخت ... تازه ، فقط یک استعداد!
1-ردیاب واقعا چیز بدربخوری بوده چه برای پارکر چه برای افتاب پرست :lol:
نقل قول کردن
هالک 2
#4 هالک 2 1401-07-13 11:59
سلام
خسته نباشید خیلی مقاله جذابی بود ...

درکل مقاله خفن بود شماره ۱ من خیلی دستگاه ردیابش را دوست داشتم ( برخلاف بقیه ) چون تو مجموعه کارتونی اسپایدرمن هم بود ....
درکل عالی
نقل قول کردن
AmirM. IX9
#5 AmirM. IX9 1401-08-21 16:12
ببخشید، رشته پیتر پارکر دقیقا چیه؟ مثل بروس وین مهندسی شیمی خونده؟
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1401-08-22 06:37
به نقل از AmirM. IX9:
ببخشید، رشته پیتر پارکر دقیقا چیه؟ مثل بروس وین مهندسی شیمی خونده؟

بنظر موضوع خوبی برای یک مقاله ی جدید میاد :-*
نقل قول کردن
New VENOM
#7 New VENOM 1402-05-02 08:34
یکی از بهترین مقالات سالهای اخیر بود
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#8 The Spectacular Burmun 1402-05-02 12:08
ممنون از آقای ترابی که این مقاله رو ترجمه کردن.به هرحال به عنوان محبوب ترین کاراکتر جهان،باید از خلاقیت و هوش بالایی برخوردار باشه.و اما...
۱۰.این نشون میده که عجب بدن انعطاف پذیری داره و با یه ذره تیز‌بینی میشه به این نتیجه رسید.
۹.راستش برای من اصلا این رتبه قابل باور نبود.خب آخه چجوری میشه تار رو به اون شکل درست کرد یا تو آب برد؟لطفا یکی از دوستان جواب بده.
۸.به خاطر همینه که مبارزه های این دو تو یه شماره تموم میشه :lol:
۷.خیلی جالب بود.و همینطور کار آمد
۶.خداوکیلی بین این همه بیشتر با این حال کردم.
۵.به به.داستان مورد علاقه من.و واقعا هم نکته جالبیه چون اگر این کار رو نکنه،حداقل دو ماه با دست و پای شکسته باید مبارزه کنه.
۴.حس عنکبوتی یه برگ برنده برای پیتر پارکر هستش که خیلی هم کارآمده.
۳.خیلی یا این حرکت اسپایدی حال میکنم.هر دفعه تو فیلم های سینمایی ابن سکانس هارو میبینم اون حالت«geek out»بهم دست میده.
۲.موضوع خیلی جالبی بود(واقعا تعریفی بیشتر نمیتونم پیدا کنم چون همه شون برام تازگی و جذابیت داره :lol:
۱.و بازم حس عنکبوتی،نقطه تفاوت اسپایدی با بقیه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید