رتبه بندی پیرترین شخصیت های مارول

رتبه بندی پیرترین شخصیت های مارول قدیمی ترین مسن ترین

تا به حال به خودتون فکر کردید که عمر کدامیک از شخصیت های مارول از بقیه ببشتره؟!

 

- دراکولا (بیش از 500 سال)

دراکولا (مارول)

دراکولا شخصیتی است که حضور چشمگیری در کمیک بوک های مارول داشته. او توسط نویسنده ای به نام «برام استوکر» در سال 1897 خلق شد و در قرن بیستم در تعداد بیشماری فیلم و کارتون و کتاب و بازی و ... ظاهر شده. او ارباب و سرور تمام خون اشامان دنیای خیالی است. تا اینکه در سال 1972 مارول در کمیک های تحسین شده "مقبره دراکولا" پای این شخصیت را به دنیای کمیک باز کرد. مارول از دراکولا نوعی شخصیت ضد قهرمان ساخت که بسیار به ذات و جوهره کتاب برام استوکر و فیلم های ترسناک و کلاسیک استودیو یونیورسال وفادار بود. در هر حال، دراکولا سال 1430 به دنیا آمده که باعث میشه بیش از 500 سال عمر داشته باشه!

 

- آپوكالیپس (5 هزار سال)

 تا سالهای سال «آپوكالیپس» به عنوان اولین جهش یافته عالم به شمار می آمد (اما بعدا معلوم شد اولین جهش یافته عالم شخصیتی به نام «سلین» است که بهش در همین مقاله اشاره میشه). نام اصلی اش «ان صباح نور» است و در مصر باستان متولد شد و شاید بتوان گفت بزرگترین تهدیدی است كه مردان ایكس باهاش روبرو شده اند. او اعتقاد دارد كه فقط آنهایی كه نیرومند هستند حق زندگی دارند و موجودات ضعیف باید نابود شوند. آپوكالیپس همواره چهار دستیار دارد كه به آنها "چهار سوار" (Four Horsemen) گفته میشود. این چهار سوار عبارتند از : مرگ، قحطی، طاعون و تسخیر. او چندین بار موفق شده برخی از اعضای مردان ایكس را به سواران خود تبدیل كند.

  

10- سِلین (17 هزار سال)

 سِلین (17 هزار سال)

«سِلین» (Selene) قدیمی ترین جهش یافته در دنیای مارول است که 17 هزار سال پیش در اروپای مرکزی به دنیا آمد (پس از آنکه آتلانتیس زیر آب رفت). او از دشمنان مردان ایکس به شمار میره و اغلب در نقش شخصیت «ملکه سیاه» (Dark Queen) در "باشگاه آتش جهنمی" ظاهر میشه. هدف نهایی او این است که با جذب نیروی درونی دیگر جهش یافته ها تبدیل به یک خدا شود (گفته میشه او آخرین بار 1700 سال پیش به این مقام دست یافته بود).

 

9- ارباب دنیا (40 هزار سال)

 ارباب عالم (40 هزار سال)

40 هزار سال پیش یک جنگجوی غار نشین به نام «اِشو» (Eshu) از قبلیه اش طرد شد (در حالی که شکارچی ماهری بود) زیرا شخصیت بسیار مغرور و اخلاق بدی داشت. او تونست در شرایط سخت عصر یخبندان زنده بمونه و به سمت قطب شمال حرکت کرد و در آنجا یک سفینه فضایی پیدا کرد که از نژاد بیگانه Plodex بود و در آن برای هزاران سال رویش آزمایش شد و جسم و ذهنش ارتقا یافتند. او از آن موقع به بعد اسم خودش را «ارباب دنیا» (Master of the World) گذاشت چون خودش را برترین و کامل ترین انسان برای تسلط روی کره زمین میدونه!

 

8- مِفیستو (از زمان پیدایش جهنم!)

http://www.spidey.ir/images/img/content/green-goblin/mephisto.jpg

مفیستو نزدیک ترین معادلی است که کمیک های ابرقهرمانی می توانند برای شیطان ارائه دهند. گردآورنده ارواح، او بر بی شمار ابعاد موازی جهنمی حکومت می کند و همو مسئول به وجود آمدن گوست رایدر است. او به عنوان موجودی از خباثت خالص، بارها به دیگر شرورها نیز ضربه زده است. درسته که اولین بار در سال 1968 و در شماره 3 از کمیک Silver Surfer خلق شد ولی او ارباب جهنم است و بنابراین سنش هم به اندازه جهنم میباشد!

 

7- اهالی آزگارد (چند میلیون سال)

آزگاردی ها

ازگارد یا آسگارد در اساطیر اسکاندیناوی، یکی از نه بخش جهان در کیهان‌شناسی نورس و اقامتگاه اِزیرها (یا به روایتی آس‌ها) خدایان جنگاور اسکاندیناوی است. در کمیک های مارول آزگارد را از طریق کمیک های ثور میشناسیم. درسته که بیشتر اهالی آزگارد (Asgard) تنها چند هزار سال عمر کرده اند ولی نیرومند ترین آنها مثل اودین میلیون ها سال عمر کرده اند. به طور مثال همانطور که در این مقاله گفته بودیم او عضو گروه انتقام جویان 1 میلیون سال پیش از میلاد مسیح (Avengers 1,000,000 BC) بوده است! ضمنا برای آشنایی با نیرومند ترین اهالی آزگارد حتما این مقاله را بخوانید.

  

6- ابدی ها (5 میلیون سال)

جاودان ها

میلیون ها سال قبل موجوداتی بیگانه و نیرومند به نام «سلستیال ها» (Celestials) به زمین آمدند روی گونه های بدوی حیات آزمایش کردند که در نتیجه موجوداتی انسان شکل و فنا ناپذیر با قدرت های فرابشری به نام ابدی ها و موجودات زشت و خبیث بین «دیوایانت ها» (Deviants) پدید آمدند. ابدی ها همواره در نبرد با دیوایانت ها بوده اند و وظیفه شان دفاع از زمین بوده است ولی خود از دید انسان ها مخفی نگه داشته اند و منتظر هستند تا سلستیال ها فرا برسند و درباره سیاره زمین قضاوت کنند! آنها جمعیتی قلیل هستند که شهر اصلی شان "تایتانوس"" (Titanos) بود (با سیاره تایتان اشتباه گرفته نشود). آنها حتی اگر با انسان ها ازدواج کنند احتمال اینکه بچه شان به یک ابدی تبدیل شود، کمتر از 1 درصد است! آنها در طول سالها صاحب فن آوری پیشرفته نیز شده اند و ... برای کسب اطلاعات کامل درباره ابدی ها ، این مقاله و این مقاله را بخوانید.

 

5- واچرها (میلیاردها سال)

  واچرها (میلیاردها سال پیش)

«واچرها» (The Watchers) از قدیمی ترین موجودات در عالم مارول هستند. آنها در سرتاسر عالم مستقر بوده و از فن آوری های پیشرفته خود بهره میگیرند تا تمامی وقایع را ثبت کنند ولی در آنها دخالت نمیکنند (دلیلش اینه که آنها خیلی سال پیش فن آوری هسته ای را به نژادی بیگانه به نام Prosilicans دادند ولی آنها از آن برای جنگ استفاده کردند و این مساله باعث ناراحتی و نا امیدی واچرها شد و بنابراین تصمیم گرفتند دیگر در هیچ مساله ای دخالت نکنند). واچرها همچنین همیشه با سلستیال ها در تضاد بودند زیرا بر خلاف آنها اعتقادی به قضاوت درباره نژادها و گونه های مختلف زنده در عالم نداشتند. معروف ترین واچر، «یوآتو» (Uatu) نام دارد که ماموریت داشت ناظر و ثبت کننده اتفاقات سیاره زمین باشد. البته او چندین بار عهد خود را شکست و به نفع بشریت مداخله کرد. البته در رویداد "گناه اصلی" که اینجا ترجمه شده است شاهد به قتل رسیدن یوآتو به دست «نیک فیوری» بودیم (خود فیوری جانشین یوآتو شد).

 

4- دادگاه زندگی (از آغاز خلقت)

http://spidey.ir/images/img/content/most-powerful-weapons/characters/living-tibunal-comics.jpg 

موجود کیهانی بسیار قدرتمند که توسط «والای همگان» خلق شد. قدرت او از همه نیرو های کیهانی (به جز خالقش) بیشتر است. قدمت او به اندازه جهان و وظیفه او محافظت از آن است. او میتواند ستاره هارا به راحتی منفجر کند و سیاره هارا در یک چشم به هم زدن از صفحه هستی محو کند. دادگاه زندگی خودش را به عنوان یک موجود با سه صورت آشکار می کند که نشان دهنده سه شخصیت اوست. صورت جلویی-که معمولا با آن صحبت میکند-نشان دهنده عدالت است، صورت کاملا پوشیده شده در سمت راست نماد نیاز است و صورت نیمه پوشیده در سمت چپ سرش نماد خشم و غضب است. قبل از این که دادگاه زندگی در قضیه ای دخالت کند، باید هر سه شخصیت به توافق برسند. دادگاه زندگی در تمام جهان ها تک است و نسخه های مختلف جهان های مختلف ندارد (برای آشنایی بیشتر با این شخصیت، این مقاله را بخوانید).

 

3- گالاکتوس (قبل از انفجار بزرگ)

گلکتوس

گالاكتوس اولین بار در كمیك های "چهار شگفت انگیز" دیده شد .او فقط یك هدف داشت: میخواست كره زمین را بخورد! ظاهرا كره زمین و قهرمانانش اولین كسانی بودند كه در مقابل گالاكتوس مقاومت كردند. از آن زمان تا به حال اطلاعات ما درباره گالاكتوس و پیشینه او بیشتر شده است . الان دیگر میدانیم كه رید ریچاردز میداند گالاكتوس در واقع بخشی ضروری در عالم كیهاني است. بنابراین گالاكتوس هنوز هم آن بیرون است و به تغذیه از سیاره ها ادامه میدهد ... گفته میشه گالاکتوس تنها بازمانده از عالمی است که قبل از عالم کنونی وجود داشته. یعنی اُریجین او اینطور بوده که وقتی "بیگ بَنگ" (انفجار بزرگ) در شرف آغاز بود، با سفینه خودش به قلب بیگ بنگ رفت و با آن ترکیب شد. سپس وقتی عالم کنونی خلق شد، دوباره از خواب بیدار شد و حس کرد که گرسنه هستش و باید از انرژی دیگر سیارات تغدیه کنه. در هر حال در کمیک های مارول هر وقت قهرمان ها بخوان بگن که اوضاع خیلی بده و قراره همه چیز نابود بشه ، میگن: "اوضاع اونقدر بده در حد گالاکتوس"! 

 

2- ارشدهای عالم (قبل از انفجار بزرگ)

  ارشدهای عالم (قبل از انفجار بزرگ)

ارشدهای عالم (Elders of the Universe) از قدیمی ترین موجودات دارای عقل و هوش در تاریخ عالم هستی هستند. آنقدر قدیمی که تاریخ دقیق آنها مفقود شده است! گفته میشه هر یک از آنها بازمانده تمدنی است که از قبل از انفجار بزرگ وجود داشتند آنها تقریبا فنا ناپذیر هستند (گفته میشه «مرگ» به آنها فناپذیری بخشیده) آنها همدیگر را برادر میدانند ولی دلیل نمیشود که ضرورتاً نسبت فامیلی با هم داشته باشند. هر کدام از آنها عمر میلیاردی خود را صرف کار خاصی کرده است زیرا متوجه شدند اگر سرگرمی نداشته باشند اراده و میل خود به زنده بودن را از دست میدهند و فنا ناپذیری شون به فنا میرود! به طور مثال همسر یکی از ارشدهای عالم به نام «کالکتور» میلیاردها سال زیست ولی به دلیل آنکه دیگر انگیزه ای برای زنده ماندن نداشت از بین رفت. برخی از ارشدهای عالم تصمیم گرفته اند تا پتانسیل های ذهنی و فیزیکی خود را تا حد امکان توسعه دهند و به همین دلیل به موجوداتی بسیار قدرتمند تبدیل شده اند و برخی دیگر نیز به فن آوری متکی شده اند. اعضای ارشد های عالم عبارتند از:

- معمار (Architect): سازنده و طراح سازه ها.

- ستاره شناس (Astronome): وقایع نامه نویس ستاره ها، کهکشان ها و اشیا و رویدادهای سماوی.

- پرستار (Caregiver): قابله و شفا دهنده موجودات مهم کیهانی.

- کارینا کوراک (Carina Korvac): دختر کالکتور

- چالشگر (Challenger): یک بازیباز کیهانی. او گرند مستر اریجینال بود که به En Dwi Gast باخت.

- قهرمان عالم (Champion of the Universe): استاد مبارزات غیر مسلحانه. به دنبال یافتن چالش های جدید است و میخواهد با بزرگترین مبارزین نژادها و گونه های مختلف مبارزه کند.

- کالکتور (Collector): به دنبال جمع آوری اشیاء و گونه های حیات است (اولش میخواست ازشون محافظت کنه ولی الان فقط دوست داره ازشون کلکسیون داشته باشه).

- متفکر (Contemplator): یک فیلسوف که میخواهد درباره جنبه های مختلف فیزیکی و ذهنی و معنوی همه چیز در عالم به کاوش بپردازد.

- ایگو، سیاره زنده (Ego the Living Planet):   وقتی ارشدهای عالم میخواستند با گالاکتوس مبارزه کنند به آنها پیوست. البته معیارهای ارشد عالم بودن رو داره زیرا آخرین بازمانده نژاد خود است.

- کاوشگر (Explorer): مسافر و جستجوگر (به دنبال رسیدن  به جاها و مکان های نو و ناشناخته است).

- پدر زمان (Father Time): به دنبال ایجاد تغییرات و کنترل زمان است.

- گارا (Gara): 12 میلیارد سال عمر داره و آخرین بازمانده از نژاد Viscardi هستش که میخواستند در عالم به کاوش بپردازند ولی با مخالفت سلستیال ها روبرو شدند.

- باغبان (Gardner): در عالم سفر میکند و دنیاها را با تخم گیاهان و زیست بوم پر میکند تا شبیه به ایده آل های او در زمینه زیباشناسی شوند.

- گِرَند مَستر (Grandmaster): یک بازیباز کیهانی که نام اصلی اش En Dwi Gast است که همیشه به دنبال آن است تا رقابت ها و چالش های جدید ایجاد کند.

- فتوی دهنده (Judicator): شخصیت مونثی که قانون میسازد و به دنبال یافتن پرونده ها و مناقشات منحصر به فرد است تا درباره شان حکم صادر کند.

- نابودگر (Obliterator): یک شکارچی که شیفته آن است که به تعقیب گونه های زنده در عالم پرداخته و شکارشان کند. او چطور یکی از ارشدهای عالم شد؟ با نابود کردن تک تک هم نژادی های خود!

- متصرف (Possessor): یکی از ارشدهای عالم که شیفته تعقیب ، اکتساب و تصرف علم و دانش است.

- سودطلب (Profiteer): این خانم از ارشدهای عالمه که سالها پنهان مانده بود و خواهر گرند مستر هم هست که تنها هدفش جمع آوری ثروت است!

- تبلیغات چی (Promoter): یکی از ارشدهای عالم که شیفته ساماندهی و تبلیغ کردن برای رویدادهایی حماسی و سرگرم کننده در حد کیهانی است!

- دونده (Runner): مسافری که عاشق این است که شخصا از هر گوشه از عالم بازدید کند.

- تاجر (Trader): استاد مسلم مذاکره که شیفته تجارت، بازرگانی و سود مالی است.

- مسافر (Voyeger): یکی دیگر از دختران گرند مستر.

 

1- والای همگان (از ابتدای پیدایش)

  والای همگان (از ابتدای خلقت عالم)«والای همگان» خالق همه چیز در تمام عالم های مارول (Marvel Omniverse) است و هر چیزی که به ذهنتان برسد یا نرسد را میتواند انجام دهد! او همه چیز را میداند، در همه جا حاضر است، بر همه چیز تسلط دارد و قادر مطلق است. والای همگان بیانگر تلاش های تمام خالقین مارول است که به غنای داستان های این شرکت کمک کرده اند. به همین دلیل گاهی وقتها که صورتش را دیده ایم شبیه  بنیانگذاران اصلی دنیای مارول یعنی «جک کربی» یا استن لی به تصویر کشیده شده است . یک بار وقتی در جریان داستان One more Day زن عموی پیتر پارکر به دلیل اصابت گلوله زخمی شد و در آستانه مرگ قرار گرفت، والای همگان در قالب یک مرد بی خانمان جلوی پیتر پارکر (که بسیار ناراحت و غم زده بود) ظاهر گشت و ازش خواست ایمان خودش رو از دست نده!

 

مترجم: سارا عفتی

سارا عفتی

منبع: سایت What Culture

All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

رتبه بندی قوی ترین شخصیت های دنیای کمیک

15 شخصیت خبیث برتر دنیای کیهانی مارول 

قوی ترین ابرقهرمان مارول و دی سی کیه؟

20 حقیقت مهمی که باید درباره‌ی "ابدی‌ها" (ETERNALS) بدانید

15 شخصیت خبیث برتر دنیای کیهانی مارول 

15 شخصیتی که می توانند بر سلستیال ها غلبه کنند

معرفي نیروی های کیهانی در دنیای مارول

5 شخصیت كمیك بوكی که قدرت های خدامانند به دست آوردند

رتبه بندی قوی ترین اهالی ازگارد در دنیای کمیک بوک

معرفی 20 تیم برتر انتقام جویان

معرفی 10 دشمن برتر گروه افراد ایكس (X-MEN)

10 شخصیت برتر ژانر وحشت در کمیک های ابرقهرمانی

10 خون آشام (VAMPIRE) برتر دنیای کمیک بوک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

ARSHIA.Y.M
#1 ARSHIA.Y.M 1399-06-12 12:57
مقاله خوبی بود ولی شخصیت knull چی؟؟البته این مقاله ترجمه شدست. ولی تو ذهنم این شخصیت بود که داخل لیست ندیدم...
نقل قول کردن
goblin hunter
#2 goblin hunter 1399-06-12 13:00
سلام والای همه گان صد در صد اول بود :P
نقل قول کردن
mat mordak/DareDevil
#3 mat mordak/DareDevil 1399-06-12 13:34
مقاله جالب و خوبی بود ممنون بابت ارائه :-)
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#4 Mr. Doctor 1399-06-12 14:02
سلام.خسته نباشید.
ممنون از ترجمه دقیقتون.همیشه از اینجور مقاله ها که چیزهای غیرقابل اندازه گیری رو،اندازه گیری میکنند!برام جالب بوده.
نقل قول کردن
slade wilson
#5 slade wilson 1399-06-12 14:24
به نقل از ARSHIA.Y.M:
مقاله خوبی بود ولی شخصیت knull چی؟؟البته این مقاله ترجمه شدست. ولی تو ذهنم این شخصیت بود که داخل لیست ندیدم...

راست میگی واقعا جای Knull خیلی خالیه ولی خوب مقاله ترجمه شده اگه واقعا دست خانم عفتی بود کنال میزاشت
نقل قول کردن
Sarah
#6 Sarah 1399-06-12 15:37
بنده هم به تبعیت از استاد ، جناب اقای ترابی ازتون دعوت میکنم که مقاله را به خوبی مطالعه کرده و اگر در جایی ایراد تایپی مشاهده میکنید اعلام نمایید تا درست بشود
نقل قول کردن
Sarah
#7 Sarah 1399-06-12 15:40
#1 , #4 , #5:
بله مقاله ترجمه شده است و نمیشه در آیتم های آن دست برد . به نظرم با توجه به ظهور اخیر شخصیت کنال نویسنده مقاله باهاش آشنایی نداشته. و اگر دست خودم بود قطعا به سلتسیال ها هم اشاره میکردم
ولی برای من این مقاله جالب بود چون همیشه فکر میکردم اپوکالیپس اولین میوتنت بوده ولی فهمیدم سلین بوده و با ارباب جهان هم آشنایم کرد. ضمنا در سایت گشتم و دیدم ارشدهای عالم اطلاعات کمی ازشون در سایت موجوده. پس تصمیم گرفتم اعضای مختلفشون رو براتون ترجمه کنم (از سایت ویکی مارول) که الان دیدم استاد این موارد رو به مقاله "معرفی نیروهای کیهانی مارول" اضافه کرده اند که ازشون تشکر مینمایم
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#8 Cap-Spider Potter 1399-06-12 16:13
#1#5#7
شخصیت Knull (که به زبان ما "نال" تلفظ می‌شه) در آگوست 2018 خلق شد، درحالی‌که این مقاله جولای 2018، یک ماه قبل از خلق شدن این شخصیت نوشته شده و Update هم نشده.
نقل قول کردن
Captain-spidey
#9 Captain-spidey 1399-06-12 16:25
خانم ساداتی فر دستتون درد نکنه مقاله خیلی خوب بود برای من جالب تر از همه ارباب های عالم هستن که اطلاعاتم در موردشون خیلی بیشتر شد و برام خیلی جالب بودن
اون نکته ای هم که در مورد والای همه گان گفتید خیلی برام عجیب و جالب بود
نقل قول کردن
magic sinbad
#10 magic sinbad 1399-06-12 16:43
مقاله جالبی بود ، ولی ابرقهرمان ها چند سالشونه ؟
نقل قول کردن
Spider-Fan
#11 Spider-Fan 1399-06-12 18:07
#1 ,#5:
آقای حیاتی درست می‌گن.
مقاله برای سال ۲۰۱۸ ئه. اگه بنا بود به‌روز بشه، علاوه بر نال، کاراکترِ بلک وینتر—ویلن سری جدید ثورِ کیتس و کسی که دنیای گالاکتوس رو نابود کرده—هم می‌تونست توی لیست قرار بگیره.

#8:
درست می‌گید. تلفظِ درستِ Knull همون «نال» هست.
امّا اون‌طور که آقای ترابی می‌گفتند، دلیلی که سایت تصمیم گرفت توی کمیک‌ها «کنال» رو جایگزین کنه، این بود که نال توی متون بلند توی زبان فارسی ممکنه «ناله» خونده بشه و کلاً خراب کنه تجربۀ خوندن رو.
خصوصاً با این وضعیت افتضاحِ فارسی‌نویسی توی فضای مجازی که راحت یک‌سومِ ملّت یا اسمِ هکسره کلاً به گوش‌شون نخورده یا نمی‌دونن چطور استفاده کنن ازش. و خیلی هم اشتباه نوشتاری از این دست—حتی از طرف افرادی که خیلی هم ادعاشون می‌شه—می‌بینیم.
وگرنه کسی که در حد کتاب‌های آموزش و پرورش هم سواد انگلیسی داشته باشه می‌دونه K خونده نمی‌شه اون‌جا.
نقل قول کردن
slade wilson
#12 slade wilson 1399-06-12 19:09
به نقل از Cap-Spider Potter:
#1#5#7
شخصیت Knull (که به زبان ما "نال" تلفظ می‌شه) در آگوست 2018 خلق شد، درحالی‌که این مقاله جولای 2018، یک ماه قبل از خلق شدن این شخصیت نوشته شده و Update هم نشده.

اوه به به آقای حیاتی شمایید مشتاق دیدار بله درست میگید رفتم زبان اصلی مقاله خواندم متوجه شدم که کنال در آگوست 2018 خلق شد بود ممنون بابت اطلاعات ;-)
نقل قول کردن
cap
#13 cap 1399-06-12 19:09
به نقل از magic sinbad:
مقاله جالبی بود ، ولی ابرقهرمان ها چند سالشونه ؟

برای من هم همیشه این سوال بود.
شاید بشه برای کاپیتان امریکا و فیوری و بلک ویدو و ولورین و اینها که دیر پیر میشن قبول کرد ولی واقعا به ذهنم نمیرسه شخصیت هایی مثل هاکای و آیرون من(به خصوص پروفسور ایکس چون الان باید چند قرن ش باشه 8) )
اما فراست هم که با ذهن خونی خودش رو جوون جلوه میده اگه اشتباه نکنم.
شاید تو کمیک ها زمان جور دیگه ای می گذره(یعنی کند تر)
یعنی مثلا اون جا تازه سال ۱۹۹۰ یا ۲۰۰۰ باشه.من نمیدونم(چی رو من میدونم اصلا :D )
ولی خب کمیک هستش دیگه. کمیک هست و عجایب ش
نقل قول کردن
hassan91
#14 hassan91 1399-06-12 21:04
من فکر کنم که شخصیت هرکول هم توی یونیورس مارول عمر زیادی داشته باشه حداقل بیشتر از دراکولا.
نقل قول کردن
Xtriwer
#15 Xtriwer 1399-06-12 22:34
به یه همچین مقاله ای نیاز بود واقعا
ممنون خانم عفتی
نقل قول کردن
super spider
#16 super spider 1399-06-13 10:04
سلام بنظرم حق والای همگان بود که اولشه مطمعن بودم گالاکتوس بین top 3هست ببخشيد بابت اسپم ولی شماها اونجرز اند گیمو بیشتر دوستارین یا جنگ بینهایت
نقل قول کردن
magnus
#17 magnus 1399-06-13 18:39
ممنون از ترجمه خوبتون ولی این مقاله سایت وات کالچر ایراد زیاد داره تو رتبه بندی که من یه سریاشو میگم :
- اولا که رتبه دومی با قاطعیت نمیشه در نظر گرفت ولی اینایی که میگم از ارشد های عالم قدیمی ترن : ابدیت - بینهایت ، ابلوین - مرگ
-ابدیت و بینهایت در دربرگیرنده ی فضا و زمان و پیدایش نامحدود هستی هستن که قطعا از مخلوقاتی مثل ارشدهای عالم قدیمی ترند. مرگ هم نوشته شده که به ارشدهای عالم فناناپذیری بخشیده این یعنی اینکه قبل از فناپذیر شدن مرگ بوده که به اینا این قابلیتو بده که نشون میده مرگ و نیمه دیگرش ابلوین قدیمی ترند.
- ایراد بعدی مقاله اینه که سرور نظم و ارباب بی نظمی در دنیای مارول از ابتدای به اصطلاح انفجار "بیگ بنگ" به وجود اومدن پس باید قدیمی تر از واچرها باشند و سنی معادل با دادگاه زندگی داشته باشند در صورتی که اصلا در تاپ 10 نیومده اند!
-بنظرم گوست رایدر از قدیمی ترین شخصیت های ماروله چون اصلا یک روح شیطانی و بوجود اومده توسط مفیستو و نباید با گوست رایدری که به عنوان قهرمان یاد میشه در کالبد انسانی اشتباه گرفت و خیلی قدمت زیادی داره.
- بنظر من مفیستو از ابدی ها و بالاخص اهالی ازگارد قدیمی تره یعنی ازگاردی ها قبل از خلق بهشت و جهنم به وجود آمدن؟!؟ "بعید میدونم".
-نژاد تایتان ها من جمله قدیمی ترین نژاد ها در دنیای مارول هستند (مثل آزگاردی ها) و پدر تانوس حدودا 25000 سال در دنیای کمیک سن دارد پس قطعا نژاد تایتان ها خیلی قدیمی تر از موجودی مثل آپوکالیپس میباشند.
-مورد بعدی آدام وارلاک هست که یه جورایی نامیرا هستش و با اینکه سن دقیقی ازش نمیدونم ولی به احتمال زیاد از مورد 9 و 10 میباشند.
اینا مواردی بود که من از نظرم قدمت بیشتر و سن بالاتری داشتند و میتونستند توی مقاله سایت وات کالچر قرار بگیرند قطعا موارد بیشتری هم هست که من نمیدونم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45