بهترین لباس های ابرشروران (SUPERVILLAINS) در دنیای کمیک

بهترین لباس های ابرشروران (SUPERVILLAINS) در دنیای کمیک

در این مقاله با 10 ابرشروری که برترین  لباس (کاستوم) را دارند آشنا میشویم!

مقدمه: لباس مخصوص یا کاستوم (Costume) از نان شب برای ابرشرورهای کمیک بوکی واجب تر است! داشتن کاستوم برای خبیث های دنیای تخیلی برمیگردد به سال 1939 و شخصیتی به نام Ultra-Humanite که در شماره 13 از کمیک Action-Comics خلق شد و دشمن سوپرمنه.  از آن موقع تا به حال کاستوم به عنوان یکی از اجزای لاینفک دنیای ابرخبیث های کمیک بوکی به حساب آمده و طراحان و هنرمندان بسیاری سعی کرده اند با خلق کاستوم های جالب، نمادین و منحصر به فرد جذابیت مخلوق خود را بالاتر ببرند. ما قبلا در این مقاله به معرفی 10 ابرشروری که بدترین و بیخود ترین کاستوم های تاریخ کمیک را دارند پرداخته بودیم و حالا در این مقاله میریم سراغ بهترین ها. 

 

10- گالاکتوس (Galactus)

 گالاکتوس (Galactus)

«گالاکتوس» قوی ترین خبیث جهان ماروله (طبق رتبه بندی این مقاله). به نظرم لباسش بسیار منحصر به فرده . رنگ های به کار رفته در لباسش چشمگیر هستند و با اون کلاهخود واقعا مقتدر و عظیم به نظر میاد و برازنده موجودیه که  سیاره ها رو میبلعه. شاید تنها مشکلش اون حرف G روی سینه اش باشه! اگر اون نبود قطعا رتبه بهتری در این لیست داشت.

 

9- دث استروک (Deathstroke)

دت استروک

«اسلید ویلسون» (Slade Wilson) ملقب به «دث استروک» یک مزدور مرگبار است که از بی رحم ترین قاتلین انتشارات دی سی به شمار میاد. بهش لقب «پانیشر» دنیای دی سی داده شده. یک نوع سرم ابرسرباز در بدنش جریان داره و بارها با بتمن و دیگر اعضای جاستیس لیگ جنگیده و گاهی اوقات هم پیروز شده! در مجموع باید قبول کرد که لباس باحالی داره. مخصوصا اون ماسک سیاه و نارنجی رنگ. اما نکته مهم تر اینه که ظاهرش خیلی مدرنه. یعنی اون زره و سلاح هایی که بهش وصله و ازش آویزونه و اون شمشیرهایی که پشتش قرار میگیرند و ... باعث شده خیلی مدرن و در عین حال خفن به نظر برسه. بیخود نیست که گیمرها اینقدر عاشق دث استروک هستند!

 

8- کانکواست (Conquest)

 کانکواست (Conquest)

«کانکواست» از شخصیت های خبیث انتشارات Image میباشد که بیشتر در کمیک بوک های "شکست ناپذیر" (The Invincible) دیده شده (برای آشنایی با شکست ناپذیر برید اینجا). او یک خبیث باحال و خفن است که شنل ندارد ولی یک دست مصنوعی و یک زخم روی چشمش دارد. رنگ بندی لباسش آبی و سفید است و به حریفانش القا میکند که آدم خوش قلبی است (چون رنگ آبی و سفید سمبل صلح و آرامش هستند) ولی اصلا اینطور نیست و ایشون خیلی وحشی و خفنه!

 

7- بلک آدام (Black Adam)

 بلک آدام (Black Adam)

«بلک آدام» طبق این لیست یکی از قوی ترین خبیث های دی سی است. او را میتوان نسخه خبیث «شزم» دانست منتهی بدون شنل! ترکیب رنگ سیاه و زرد سمبل خطر است و خطر دقیقا چیزیه که بلک آدام وارد هر موقعیتی میکنه! اون لوگوی آذرخش روی سینه اش (که نشان میده با جادوگری به نام شزم مرتبطه) هم واقعا باحاله.

 

6- گرین گابلین (Green Goblin)

گابلین سبز

ترکیب بندی لباس گرین گابلین که از سبز و بنفش است مظهر قدرت به حساب میاد. کلا این ترکیب در دنیای کمیک نشانه خباثت است و در عین حال شاهانه هم هست. اون ماسک سبز هم باعث میشه تا نورمن آزبورن واقعا شبیه به یک گابلین ترسناک به نظر بیاد. و البته اون گلایدر و بمب های کدویی او باعث میشه نوعی حالت دیوانه وار و عجیب در ظاهر او پدید بیاد که مخاطب رو به خودش جذب میکنه. همانطور که در مورد «دکتر دووم» خدمتتون خواهم گفت یک لباس برتر و کلاسیک برای خبیث کمیک بوکی باید بتونه مخاطب رو به یاد خبیث های اساطیری و قصه های پریان (Fairy Tales) بندازه و گرین گابلین هم دقیقا همین خاصیت رو داره و خوبیش اینه که تجهیزاتش کاملا با دنیای مدرن همخوانی دارند. بنابراین شما بهترین ترکیب رو دارید: یک خبیث کلاسیک با تجهیزاتی مدرن که اونا هم میتونند توجیه کلاسیک داشته باشند (مثل اون گلایدر که آدم رو یاد چوب جادوگران قصه ها میندازه که باهاش پرواز میکردند!).

 

5- ونوم (Venom)

ونم 

فکر کنم همه دیگه میدونند که بنده شخصا از «ونوم» و شخصیتش خوشم نمیاد و او را یک کاراکتر تک بعدی و سطحی میدانم ولی این دلیل نمیشه که ظاهرش رو دوست نداشته باشم. دلیل محبوبیت شگفت انگیز ونوم هم در همین ظاهر و لباس باحالش خلاصه میشود. یعنی جوریه که انگار دقیقا نقطه عکس اسپایدرمنه (از نظر شخصیت) ولی در عین حال لباسش به باحالی لباس خود اسپایدرمنه. ونوم از اون دسته خبیث هایی است که آدم با یک نگاه شیفته ظاهرش میشه. اون دندون های تیز و زبان بیرون آمده خیلی باحالن و البته اون چشمان و عضلات در هم پیچیده !

 

4- لوکی (Loki)

 لوکی (Loki)

«لوکی» لباسی داره که برایش کاملا ایده آله و البته بسیار هم کلاسیکه. اون رنگ سبز و زرد باعث شده باعث شده ظاهری کلاسیک داشته باشه. و لوکی هم خبیثی است که ظاهرش هم باید اینطور باشه چون قراره یادآور اساطیر گذشته باشه. اما جالبه که در دنیای مدرن هم کاربرد داره و بیجا به نظر نمیاد. ولی دو تا بخش در لباس او هست که باعث میشه کاملا منحصر به فرد به نظر بیاد. یکی اون کلاهخود شاخدار او میباشد که شخصا عاشقش هستم و دیگری اون چوب یا عصایی که بر دست میگیره. این دو باعث شده اند تا کاملا ظاهری شیطانی و فریبکار به خودش پیدا کنه. اما در عین حال حالتی سلطنتی هم بهش میدهند که برازنده یکی از اهالی آزگارد است!

 

3- جوکر (The Joker)

 جوکر (The Joker)

بدون شک «جوکر» یکی از بهترین خبیث های تاریخ دنیای کمیک است. لباسش هم حالت دیوانه وار داره و برای این شخصیت عالیه. ببینید او کت و شلوار داره ولی رنگش بنفشه . خیلی هم قدیمی و از مد افتاده است . آیا کسی الان همچین کت و شلواری میپوشه؟ نه! و این یعنی جوکر چون او دقیقا برعکس همه عمل میکنه! لباسش آدم رو به یاد گذشته ای میندازه که الان شاید دیگه وجود نداره ولی در عین حال در زمان حال هم کارآیی خاص خودش رو داره. چون اون تناقضی رو که در ذهن جوکره ایجاد میکنه. و البته تناقض دیگر اینه که او دشمن شماره یک بتمنه ولی جالبه که بتمن به عنوان قهرمان داستان لباس تیره و سیاه میپوشه ولی جوکر که خبیثه لباس شاد و رنگارنگ!

 

2- مگنتو (Magneto)

 مگنتو (Magneto)

«مگنتو» یک شخصیت پیچیده است و یکی از بهترین ویلن های تاریخ دنیای کمیک به حساب میاد. لباسش هم عالیه. اولا رنگی که برایش به کار رفته بسیار چشمگیر و جذابه که شاید در نگاه اول خبیث به نظر نیاد ولی قدرت و اقتدار او را به نمایش میگذاره. یعنی اون شنل و کلاهخود فلزی روی سرش واقعا اقتدار او را نشان میده و مگنتو به عنوان کسی که خودش رو رهبر بر حق موجودات جهش یافته میدونه بیش از هر چیزی به اقتدار نیاز داره. ضمن این که شما میتونید صورت او را ببینید و این باعث میشه حس و خشم روی صورت او به بیننده منتقل بشه. میخوام بگم که مگنتو یک خبیث بی نام و نشان و بدون صورت نیست یا مثلا یک جهش یافته زشت و دفرمه و عجیب و غریب. بنابراین خودش رو نشون میده و از نشان دادن صورتش ترسی نداره.  همین باعث میشه ترسناک تر و مقتدر تر هم بشه و خودش و لایق رهبری جهش یافته ها بدونه.

 

1- دکتر دووم (Dr. Doom)

 دکتر دووم (Dr. Doom)

قطعا «دکتر دووم» در دنیای کمیک نمادین ترین و بهترین کاستوم رو داره. کارشناسان و منتقدین سینمایی به اتفاق میگن که «دارث ویدر» در سری جنگ ستارگان بزرگترین ویلن تاریخ سینماست و خود اقای «جورج لوکاس» به عنوان خالق دارث ویدر گفته که ظاهرش رو از دکتر دووم الهام گرفته! دکتر دووم کسیه که ظاهری بدون احساس و متالیک داره. و با اون شنل واقعا مقتدر به نظر میاد. کلا اقتدار و قدرت از سر و روی او میباره! ضمن این که همیشه از این نکته خوشم میومد که صورتش سوخته و به هیچ کس اجازه نمیده صورت واقعی اش رو ببینه. همین موضوع بر مرموز بودن او اضافه میکنه و باعث میشه خفن تر جلوه بکنه. همچنین ظاهرش جوریه که آدم رو به یاد قرون وسطی و اروپای قدیم و قلعه و شوالیه و این جور چیزا میندازه. یعنی حالتی افسانه پریانی داره که به نظرم خیلی باحاله و هرگز قدیمی نمیشه.

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2018

 (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

بدترین لباس های ابرشروران (SUPERVILLAINS) در دنیای کمیک

10 شخصیت فیلم های ابرقهرمانی که لباسشون درست مثل کمیک ها هستش!

10 شخصیت فیلم های ابرقهرمانی که لباسشون اصلا مثل کمیک ها نیست!

10 لباس برتری كه جان رومیتا برای شخصیت های مارول خلق كرده است

10 لباس برتر ابرقهرمانان در دنیای کمیک بوک

برترین و بدترین لباس های ابرقهرمانان در سینما

رتبه بندی لباس های مرد عنکبوتی در دنیای سینما

10 تغییر لباس مهم در قهرمانان كمیك

15 ابرقهرمانی که اسم ضایع دارند!

10 ابرقهرمانی كه بدترین اریجین (ORIGIN) را دارند

15 لباسی که در فیلم های سینمایی مارول مورد استفاده قرار نگرفتند!

10 لباس برتر سریال های دی سی

بدترین لباس های ابرقهرمانان در دنیای کمیک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1397-08-06 13:06
لطفا مثل همیشه مقاله رو خوب بخونید تا اگر اشتباه تایپی ملاحظه کردید بگید تا درست بشه
نقل قول کردن
spideypool20
#2 spideypool20 1397-08-06 15:23
عالی بود استاد .لباس دکتر دووم واقعا حرف نداره .لباس مگنتو و جوکر هم عالیه که باید بگم مقالتون حرف نداشت و فقط ببخشید ونوم اون لباس حساب میشه؟یعنی ونوم خودش بدون اینکه با انسان پیوند بخوره میشه گفت که لباس خفنی داره؟
نقل قول کردن
hassan91
#3 hassan91 1397-08-06 15:26
چه ویلن‌هایی!! مو به تن آذم سیخ میشه.
با لیست موافقم، بنظرم نمیشه ویلن های دیگه ای رو تصور کرد. مخصوصا دکتر دووم که اون لباس آهنیش در کنار لباس سبز رنگش خیلی خوب طراحی شده. اصن با یه نگاه میشه فهمید شروره. چیزی که در ونوم و گرین گابلین و جوکر هم همینطوره با یه نیگا میشه فهمید شرورن.

(البته نمیدونم چرا برای ویلن های اسپایدی اکثرا از رنگ سبز استفاده کردن: لیزارد، والچر، مرد شنی، مستریو، الکترو، عقرب گه گاهی اتو اکتاویوس و گرین گابلین ؟؟؟؟؟ :-| )
نقل قول کردن
Eragon
#4 Eragon 1397-08-06 16:14
سلام استاد گل کاشتید با این مقاله با رتبه بندی هم موافقم بابت زحمت کشیدن برای این مقاله ازتون تشکر میکنم.
#3
راست میگی تاحالا دقت نکرده بودم تازه ایگوانا هم هست.
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1397-08-06 16:35
به نقل از hassan91:


(البته نمیدونم چرا برای ویلن های اسپایدی اکثرا از رنگ سبز استفاده کردن: لیزارد، والچر، مرد شنی، مستریو، الکترو، عقرب گه گاهی اتو اکتاویوس و گرین گابلین ؟؟؟؟؟ :-| )

دلیلش اینه که اون موقع شرکت های چاپ کمیک خیلی بهتر میتونستن رنگ سبز رو در بیارن
به خاطر همین هم بود که رنگ هالک از خاکستری به سبز تغییر کرد
چون برای چاپ خاکستری مشکل داشتن و استن لی ناچار شد بعد از چند شماره رنگش رو تغییر بده
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1397-08-06 16:36
به نقل از spideypool20:
ببخشید ونوم اون لباس حساب میشه؟یعنی ونوم خودش بدون اینکه با انسان پیوند بخوره میشه گفت که لباس خفنی داره؟

اره لباس حساب میشه
نقل قول کردن
Negin
#7 Negin 1397-08-06 17:35
سلام خسته نباشید
نه تنها رتبه بندی عالیییییییی‌ بود بلکه توضیحی هم که نوشتید ترکوند.
مخصوصاً ۱.۲.۳
واقعا مرسی
نقل قول کردن
Galactus
#8 Galactus 1397-08-06 19:02
به عقيده بسیاری از منتقدان دکتر دووم برترین خبیث تاریخ انتشارات ماروله پس باید بهترین لباس رو داشته باشه همچنین من از لباس ونوم و دث استروک خیلی خوشم میاد
استاد میشه بگید چرا نوشتن حرف اول ضعف حساب میشه
خیلی ممنون از مقاله ی مثل همیشه عالیتون
نقل قول کردن
darth vader
#9 darth vader 1397-08-06 19:47
واقعا مقالتون رو دوست داشتم و یک رتبه بندی کامل و بی نقص رو داشت.
دکتر دووم هم واقعا ظاهرش منحصر به فرد و زیباست.از نظر من هم لوکی فیلم لباسش قشتگ تر از دنیای کمیکه. به نظر من دارث ویدر هم ظاهرش خیلی خفن شده و حتی جالب تر از دکتر دووم و شخصیت پردازیش هم همین طور(البته نظر ، نظر شخصیه)
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1397-08-06 19:49
به نقل از Galactus:

استاد میشه بگید چرا نوشتن حرف اول ضعف حساب میشه

خب ضایع است دیگه! اخه گالاکتوس چرا باید حرف اولش رو روی لباسش بنویسه؟!!!
نقل قول کردن
a.v.s
#11 a.v.s 1397-08-06 20:03
به نقل از mtm:
به نقل از Galactus:

استاد میشه بگید چرا نوشتن حرف اول ضعف حساب میشه

خب ضایع است دیگه! اخه گالاکتوس چرا باید حرف اولش رو روی لباسش بنویسه؟!!!

ولی استاد،
اون مال اوایل حضورش توی کمیک ها بود

ولی حذف شد و الان ظاهرش فرق کرده


البته اگر اینطوری باشه که یک نفر اول اسمش رو روی لباسش بنویسه پس اینطوری آرم سوپرمن هم باید مسخره باشه! البته میدونم اینکه یه موجود کیهانی یا یه جادوگر آسیایی مثل ماندارین بیایند اسم اولشون رو روی لباسشون بنویسند مسخره است ولی اگر قراره مسخره باشه پس اینطوری برای سوپرمن هم صدق میکنه. البته توی "مرد پولادین" دلیلش رو گفت ولی خب اون فیلم بود و کمیک نبود.
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#12 Cap-Spider Potter 1397-08-06 20:11
به نقل از a.v.s:
[quote name="mtm"][quote name="Galactus"]
البته اگر اینطوری باشه که یک نفر اول اسمش رو روی لباسش بنویسه پس آرم سوپرمن هم باید مسخره باشه! (البته توی فیلم "مرد پولادین" یک دلیل منطقی براش داده شد که اون آرم روی سینه اش معنی امید میده و اصلا اون، S انگلیسی نیست. امیدوارم توی کمیک ها هم اینطوری باشه)


من خودم حرف s سینه سوپرمن رو دوس دارم!
حالت نمادین داره و به نظرم از نقاط قوت costume سوپرمنه. ولی کلا از ایده چسبوندن حرف اول اسم شخصیت رو لباسش خوشم نمیاد! گالاکتوس هم نوبرشه چون یه شخصیت کیهانی و عظیم الجثه هست، واقعا ضایع بازیه روی لباسش حرف G باشه!!
نقل قول کردن
mtm
#13 mtm 1397-08-06 20:17
به نقل از darth vader:
به نظر من دارث ویدر هم ظاهرش خیلی خفن شده و حتی جالب تر از دکتر دووم و شخصیت پردازیش هم همین طور(البته نظر ، نظر شخصیه)

به نظرم بهتره برای نظراتمون دلیل بیاریم
برای این منظور بهتره بیاییم شخصیت دکتر دووم رو انالیز کنیم
بعد شخصیت دارث ویدر رو انالیز کنیم
در نهایت با هم مقایسه کنیم و دست آخر نتیجه گیری کنیم
اینجوری خیلی بهتره
این که بیاییم نظر بدیم "به نظرم a از b بهتره" بیشتر مناسب کامنت های گروه های تلگرامیه تا وب سایتی مثل ما
نقل قول کردن
mtm
#14 mtm 1397-08-06 20:20
به نقل از a.v.s:
به نقل از mtm:
به نقل از Galactus:

استاد میشه بگید چرا نوشتن حرف اول ضعف حساب میشه

خب ضایع است دیگه! اخه گالاکتوس چرا باید حرف اولش رو روی لباسش بنویسه؟!!!

ولی استاد،
اون مال اوایل حضورش توی کمیک ها بود

ولی حذف شد و الان ظاهرش فرق کرده


البته اگر اینطوری باشه که یک نفر اول اسمش رو روی لباسش بنویسه پس اینطوری آرم سوپرمن هم باید مسخره باشه! البته میدونم اینکه یه موجود کیهانی یا یه جادوگر آسیایی مثل ماندارین بیایند اسم اولشون رو روی لباسشون بنویسند مسخره است ولی اگر قراره مسخره باشه پس اینطوری برای سوپرمن هم صدق میکنه. البته توی "مرد پولادین" دلیلش رو گفت ولی خب اون فیلم بود و کمیک نبود.

سوپرمن فرق داره
یه سمبله
البته تو فیلما سعی کردن توضیحش بدن
مثلا سوپرمن 1 دیدید خاندان جور ال یه سمبلی دارن که تو زمین شبیه به s است
من میگم برای گالاکتوس که یه نیروی کیهانیه چرا باید G داشته باشه؟! اصلا مگه ایشون نوشتن بلده؟! اصلا واقعا مگه براش اهمیت داره؟!
:lol:
نقل قول کردن
a.v.s
#15 a.v.s 1397-08-06 20:30
.
نقل قول کردن
Spider-Fan
#16 Spider-Fan 1397-08-06 20:33
#11:

بالاخره یه پوئن منفی محسوب می‌شه که توی یه زمانی، لباسش اون جوری بوده.
اما اون S رویی سینه سوپرمن واقعا سمبولیک هست. می‌شه گفت تبدیل به یه مؤلفهٔ اصلی برای costume های ابرقهرمانی شده.
ولی خیلی چیزا توی دنیای کمیک هستن که باید بدون توجیه علمی پذیرفت.
مثلا چرا وقتی "بروس بنر" تبدیل به هالک می‌شه، در اثر تغییر سایز شلوارش پار نمی‌شه؟!
همین رو استن لی توجیه کرده و گفته که:
"بروس بنر دوست قدیمی رید ریچاردز [مستر فنتستیک] بوده و اون هم بهش شلواری با الیاف کش‌سان (مولکول‌های ناپایدار) داده"

باز لوگوی سوپرمن رو می‌شه توجیه کرد؛
اما گالاکتوس؟!
چرا یه نیروی مخرب کیهانی باید اول اسمش رو روی لبلس‌ش بنویسه آخه؟!
نقل قول کردن
a.v.s
#17 a.v.s 1397-08-06 20:39
12# 14# 16#
حرفایی که زده شد رو قبول دارم. خیلی منطقی هم هستند.
ولی بزارید با دقت تر حرفایم رو بزنم. گالاکتوس در دنیای کمیک دو لباس پوشیده: لباس اول که G داره و لباس دوم که G نداره.
گالاکتوس الان لباس دومش رو تنش داره. یعنی بخاطر لباس اول که دیگه نمیپوشه رتبه اش رو پایین آوردید؟ درضمن عکسی که برای گالاکتوس توی مقاله گذاشتید اونیه که روی لباسش G نیست!
نقل قول کردن
darth vader
#18 darth vader 1397-08-06 22:52
#13
من می خواستم دلیل بیارم ولی دیگه زیادی اسپم می شد و شما هم گفتید که از دادن اسپم خودداری کنید. ولی اگه دلخور شدید ببخشید دیگه تکرار نمی شه .
نقل قول کردن
Super Soldier
#19 Super Soldier 1397-08-07 00:17
مقاله خفنی بود
رتبه بندی ها که بی نقصه البته به غیر گالاکتوس-کلا باهاش حال نمیکنم- :-* میخوام اصن نباشه تو لیست...با قضیه دکتر دوم هم بدجوری موافقم باحال و قرون وسطایی..

آخرش نفهمیدم ویلن مورد علاقه استاد ترابی گرین گابلینه یا دکتر دوم :lol:

یه سوال دیگه چرا تانوس نیست؟به نظر من که خیلی با ابهت .تو اینفینیتی وار هم نشون دادن حتی بدون زره هم شکوه خاصی داره دستکش خوشگلش هم که معرکه 8)
نقل قول کردن
a.v.s
#20 a.v.s 1397-08-08 13:52
نظر 17# ویرایش شد.
بدلیل اینکه اون موقع قابلیتش رو نداشتم که منظور حرف هایم رو بهتر برسونم. الان میتونم.
معذرت میخوام بابت اسپم.
نقل قول کردن
Spider-Fan
#21 Spider-Fan 1397-08-08 14:30
#17:

قبلاً هم گفتم؛
اینکه توی برهه‌ای از زمان، گالاکتوس با لباسی با لوگوی G روی سینه‌اش به تصویر کشیده شده، یه پوئن منفی به حساب میاد.
اما ویلن‌هایی مثل «گرین گابلین» یا «دکتر دووم» که از اول costume‌شون به قدری نمادین بودن که دچار تغییر یا پیشرفتی نشدن، یه امتیاز مثبت نسبت به گالاکتوس دارن.

امیدوارم که متوجه منظورم شده باشی.
نقل قول کردن
a.v.s
#22 a.v.s 1397-08-08 14:37
به نقل از Spider-Fan:
#17:

قبلاً هم گفتم؛
اینکه توی برهه‌ای از زمان، گالاکتوس با لباسی با لوگوی G روی سینه‌اش به تصویر کشیده شده، یه پوئن منفی به حساب میاد.
اما ویلن‌هایی مثل «گرین گابلین» یا «دکتر دووم» که از اول costume‌شون به قدری نمادین بودن که دچار تغییر یا پیشرفتی نشدن، یه امتیاز مثبت نسبت به گالاکتوس دارن.

امیدوارم که متوجه منظورم شده باشی.

بالاخره متوجه منظورتون شدم.
ممنون.
نقل قول کردن
Pooyan mirzahosseini
#23 Pooyan mirzahosseini 1400-05-25 13:51
سلام خسته نباشید
لباس های ابرشرور ها و خب هر کارکتری چیز مهمی هست که باید جوری باشه که بر روی مخاطب تأثیر بذاره و شخصیت اون رو با لباسش به نمایش بذاره البته به این راحتی ها هم نیست طراحی لباس و رنگ‌ های لباس باید جوری باشن که کاملاً به شخصیت کارکتر بیاد حالا اگر اجازه بدید منم می‌خوام نظر خودم رو بگم
10- گالاکتوس خیلی شخصیت قدرتمندی هست برای همین باید ظاهر خوب و مناسبی داشته باشه رنگ آبی و بنفش که آبی نشون دهنده هوش هست و بنفش که رنگی لوکس و تا حدودی مرموز هست که برای خیلی از کارکتر ها استفاده شده این رنگ ها بنظرم برای شخصیت قدرتمندی که سیاره هارو میبلعه مناسب هست لباس اون طراحی خیلی خوبی داره که قدرت اون رو نشون میده و منم با شما موافقم که حرف G روی لباس اون اصلا خوب نیست درسته مثلاً حرف s روی لباس سوپرمن یک نماد هست ولی واقعاً حرف G روی لباس یک موجود که سیاره هارو میبلعه خوب نیست از اینم که بگذریم اصلا بهش نمیاد
9- واقعاً همه موافق هستن که دث استروک لباس خیلی باحال و خفنی داره رنگ مشکی که معنی قدرتمند بودن و جسور بودن رو میده و رنگ نارنجی که معنی خلاقیت رو میده که ترکیب این دوتا خیلی جالب میشه و در کل لباس رنگ خیلی قشنگی داره از این بگذریم طراحی لباس خیلی خوب بود و شمشیر های پشت سر و اسلحه های مرگباری که داره کاملاً اونو تبدیل به یک شخصیت مرگبار و خفن می‌کنه
8- کانکواست از اینکه شنل نداره که خوشم میاد طراحی این لباس بدون شنل قشنگ تر هست البته این لباس کاملا گول زننده هست ولی از این که بگذریم و بخوایم خود لباس رو بگیم رنگ سفید معنی خوش قلبی و بی گناهی هست و آبی هم به صورت کامل معنی هوش و اعتماد رو میده ( فکر کنم این میبایست اسمش آفتاب پرست می‌بود مگه میشه لباسش انقدر با خودش تفاوت داشته باشه :-| ) یعنی کاملاً لباس اون معنی خوبی میده و لباس قشنگی هم داره ( البته واقعاً دست مصنوعی خفنی داره )
7- ترکیب رنگ زرد و مشکی معنی خطر میده و البته با اون لوگوی آذرخش روی لباسش خیلی هم خفن میشه و البته اینکه شنل هم نداره بنظرم خیلی باحال میشه
6-گرین گابلین با رنگ های سبز و بنفش که معنی خباثت رو میده ظاهر میشه البته با اون ماسک گابلینی کاملاً ترسناک میشه و آدم رو یاد خود گابلین ها میندازه و توی قیافه‌اش خباثت موج میزنه
5- ونوم با لباس مشکی و لوگوی عنکبوتی که داره و خیلی خفن هست و چشم هایی که شبیه لنز های ماسک اسپایدی هست و اون دندون های تیز و بزرگ و زبون خیلی بلند که از دهنش بیرون میاد خیلی ترسناک و خیلی خفن هست
4- لوکی شخصیتی حقه باز و شرور هست و بنظرم لباسی با رنگ های زرد و سبز کاملاً برازنده اون هست و شاخ های روی لباس باعث میشه که شرارت و نیرنگ بازی اون کاملاً معلوم بشه و اون عصا هم همینطور یعنی کاملاً شخصیت لوکی از لباس اون معلوم هست
3- حالا میرسیم به تاریک ترین شخصیت در دنیای کمیک جوکر که کت و شلوار بنفشی داره و موهای سبز که کاملاً شبیه دلقک ها هست اما از رنگ و طراحی لباس جوکر کاملاً خباثت موج میزنه و البته اینکه کاملاً این مدل لباس با همه متفاوت هست که باعث میشه جوکر متفاوت باشه
2- مگنتو کلاهخودی داره که اقتدار اون رو نشون میده و رنگ قرمز که انرژی ، خطر و خشم رو نشون میده به همراه رنگ بنفش که رنگی لوکس و راز آمیز هست که پیچیدگی شخصیت مگنتو رو نشون میده درکل لباس خیلی خوبی داره
1- دکتر دووم واقعاً لباس خیلی فوق‌العاده ای داره رنگ سبز به همراه اون شنل که اقتدار دکتر دووم رو نشون میده و به همراه اون زره فلزی که به ابهت اوه اضافه می‌کنه و ظاهرش شبیه افسانه ها هست کلاً خیلی خیلی لباس خوبی هست که من واقعا نمیتونم ازش ایرادی بگیرم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید