شماره آخر از سری جدید کمیک "مرد عنکبوتی برتر" ترجمه شد + لینک دانلود

کمیک اسپایدرمن برتر

با افتخار سری دوم از کمیک بوک های Superior Spider-Man را با ترجمه فارسی تقدیم شما میکنیم.

دکتر اوتو اکتاویوس! او که سال ها با نام دکتر اختاپوس شناخته می شد، وقتی ذهن و جسمش را با دشمن قسم خورده اش، مرد عنکبوتی عوض کرد زندگی اش دگرگون شد! با ادامه دادن ماموریت های مرد عنکبوتی، اکتاویوس حس مسئولیت پذیری او را هم نیز جذب کرد. او خودش را وقف حفاظت از آدم های بی گناه کرد ولی به سبک خشن خودش! در واقع ولی حس برتری اش اوتو را تبدیل به نوع دیگری از قهرمان کرد که بهش میگفتن "مرد عنکبوتی برتر"!

سپس او مجبور شد برای برای نجات دختری که دوست می داشت (آنا ماریا مارکونی)، بدن و ذهن مرد عنکبوتی اُریجینال را ترک کند ولی اکتاویوس بعداً دوباره با گرفتن یک بدن جدید و کلون شده از پیتر پارکر و برگزیدن نام مستعار «الیوت تالیور»، زندگی جدیدی را شروع کرد (داستان "توطئه کلونی" را بخوانید). او که در طول روز استاد دانشگاه هورایزن و در طول شب یک قهرمان بود، حالا بار دیگر به عنوان مرد عنکبوتی برتر از شهر سان فرانسیسکو محافظت می کند.

بهتون توصیه میشه قبلا از خوندن این داستان حتما کمیک تک قسمتی "اختاپوس برتر" و همچنین داستان "قیامت عنکبوتی" را در وب سایت spidey.ir بخوانید.

سری نخست از کمیک بوکهای مرد عنکبوتی برتر را نیز در اینجا دانلود فرمایید.

  

Superior Spider-Man (2019) #1

شماره 1 از سری جدید کمیک "مرد عنکبوتی برتر" ترجمه شد + لینک دانلود

مترجم: آرمان طهماسبی

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور، گرافیست و طراح کاور: فرهاد مختاری

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیا فایر)

لینک دانلود غیر مستقیم

 

Superior Spider-Man (2019) #2

شماره 2 از سری جدید کمیک "مرد عنکبوتی برتر" ترجمه شد + لینک دانلود

مترجم: آرمان طهماسبی

ناظر ترجمه: مهدی تربی مهربانی

ادیتور، گرافیست و طراح کاور: فرهاد مختاری

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیا فایر)

لینک دانلود غیر مستقیم

 

Superior Spider-Man (2019) #3

شماره 3 از سری جدید کمیک "مرد عنکبوتی برتر" ترجمه شد + لینک دانلود

مترجم: آرمان طهماسبی

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور، گرافیست و طراح کاور: فرهاد مختاری

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیا فایر)

لینک دانلود غیر مستقیم

 

Superior Spider-Man (2019) #4

شماره 4 از سری جدید کمیک "مرد عنکبوتی برتر" ترجمه شد + لینک دانلود

مترجم: آرمان طهماسبی

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور، گرافیست و طراح کاور: فرهاد مختاری

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیا فایر)

لینک دانلود غیر مستقیم

 

Superior Spider-Man (2019) #5

شماره 5 از سری جدید کمیک "مرد عنکبوتی برتر" ترجمه شد + لینک دانلود

مترجم: آرمان طهماسبی

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور، گرافیست و طراح کاور: فرهاد مختاری

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیا فایر)

لینک دانلود غیر مستقیم

 

Superior Spider-Man (2019) #6

شماره 6 از سری جدید کمیک "مرد عنکبوتی برتر" ترجمه شد + لینک دانلود

مترجم: آرمان طهماسبی

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور، گرافیست و طراح کاور: فرهاد مختاری

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیا فایر)

لینک دانلود غیر مستقیم

 

Superior Spider-Man (2019) #7

شماره 7 از سری جدید کمیک "مرد عنکبوتی برتر" ترجمه شد + لینک دانلود

مترجم: آرمان طهماسبی

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور، گرافیست و طراح کاور: فرهاد مختاری

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیا فایر)

لینک دانلود غیر مستقیم

 

Superior Spider-Man (2019) #8

شماره 8 از سری جدید کمیک "مرد عنکبوتی برتر" ترجمه شد + لینک دانلود

مترجم: آرمان طهماسبی

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور، گرافیست و طراح کاور: فرهاد مختاری

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیا فایر)

لینک دانلود غیر مستقیم

 

Superior Spider-Man (2019) #9

شماره 9 از سری جدید کمیک "مرد عنکبوتی برتر" ترجمه شد + لینک دانلود

مترجم: آرمان طهماسبی

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور، گرافیست و طراح کاور: فرهاد مختاری

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیا فایر)

لینک دانلود غیر مستقیم

 

Superior Spider-Man (2019) #10

شماره 10 از سری جدید کمیک "مرد عنکبوتی برتر" ترجمه شد + لینک دانلود

مترجم: آرمان طهماسبی

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور، گرافیست و طراح کاور: فرهاد مختاری

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیا فایر)

لینک دانلود غیر مستقیم

 

Superior Spider-Man (2019) #11

شماره 11 از سری جدید کمیک "مرد عنکبوتی برتر" ترجمه شد + لینک دانلود

مترجم: آرمان طهماسبی

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور، گرافیست و طراح کاور: فرهاد مختاری

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیا فایر)

لینک دانلود غیر مستقیم

 

Superior Spider-Man (2019) #12

شماره 12 از سری جدید کمیک "مرد عنکبوتی برتر" ترجمه شد + لینک دانلود

مترجم: آرمان طهماسبی

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور، گرافیست و طراح کاور: فرهاد مختاری

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیا فایر)

لینک دانلود غیر مستقیم

 

نظر خودتون رو درباره داستان و طراحی های این کمیک با ما در بخش نظرات در میان بذارید.

برای خوندن دیگر کمیک هایی که ترجمه کرده ایم اینجا را کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط: 

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

سری اول كمیك های "مرد عنكبوتی برتر" به زبان فارسی

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی در 10 سال گذشته

10 تغییر بزرگ در دنیای کمیک بوک های مرد عنکبوتی در دهه گذشته

15 مرد عنکبوتی دارک در دنیای کمیک! 

کمیک "اختاپوس برتر" ترجمه شد + لینک دانلود

10 لحظه جنجالی «دن اسلات» در کمیک بوک های مرد عنکبوتی

10 کمیک مرد عنکبوتی که برای دنیای گیم عالی هستند!

رویداد کمیک بوکی "قیامت عنکبوتی" (کامل) + لینک دانلود

شماره 1 از کمیک SUPERIOR SPIDER-MAN TEAM-UP ترجمه شد!

شماره 2 از کمیک SUPERIOR SPIDER-MAN TEAM-UP ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم

۱۰ کاستوم برتر دکتر اختاپوس

كمیك های مرد عنکبوتی: توطئه کلونی به زبان فارسی ( كامل + لینك دانلود مستقیم)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

superiorvenom
-1 #1 superiorvenom 1399-01-22 13:18
کمیک جالبی بود و مثل همیشه ترجمه و ادیت هم عالی بود :lol:
نقل قول کردن
Captain-spidey
-1 #2 Captain-spidey 1399-01-22 13:52
ممنونم واسه ترجمه و ادیت این کمیک
کمیک قشنگی بود
نقل قول کردن
old man omid
#3 old man omid 1399-01-22 14:37
عالی
هم کمیک خیلی عالی بود هم ترجمه و ادیت
Thank
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1399-01-22 15:36
بازم تکرار میکنم. اگر چیزی درباره داستان و شخصیت پردازی ها به ذهنتون نمیرسه لطف زحمت "نوشتن" برای کمیک های سایت به خودتون ندید چون ممکنه سطح نظرات سایت رو پایین بیارید
نقل قول کردن
sUley
+1 #5 sUley 1399-01-22 16:34
به نام خدا
چیزی ک راجب داستان توجه من رو به خودش جلب کرد هماهنگی نویسنده و طراح برای شرح داستان زندگی اتو اکتاویوس و همچنین وفاداری به ذات شخصیت او بود
داستان دو تا نیمه کلی داره... نیمه اول زندگی اکتاویوس رو نشون می ده و اکتاویوس از اعمال گذشته خودش می گه و یه جورایی انگار داره از خودش دفاع می کنه و بسیار به یه آینده روشن امید داره.. اما بخش دوم از زاویه دید آنا ماریا روایت می شه....و داره طرز تفکر دکتر اکتاویوس رو قضاوت می کنه و کاملا در جهت مخالف اون هست...
خلاصه که داستان ریتم سریع خودش رو داره و مطمئن باشید که شما رو نا امید نمی کنه
طراح به خوبی به جزئیات توجه کرده... در یکی از پلان ها شاهد شکسته شدن یکی از دندان های شخصیت هستیم و در صفحه بعد می بینم که اون شخصیت دندان خودش رو از دست داده..
خلاصه که کمیک بسیار خوبی هست
ترجمه و ادیت هم که مثل همیشه عالی هستن

مرسی
روز خوش
نقل قول کردن
mani34521
#6 mani34521 1399-01-22 23:15
سری دومش به نظرم قشنگ تره ادیت و ترجمش هم توسط سایت اسپایدی مثل همیشه عالی بود فقط من یه سوال واسم پیش اومده بر اساس توضیحاتی که شما دادید یعنی دیگه دکتر اختاپوسی در داستانهای مرد عنکبوتی نیست و به جاش برای همیشه مرد عنکبوتی برتر جایگزین شده؟!
نقل قول کردن
Bucky WS
#7 Bucky WS 1399-01-23 07:29
به نقل از mani34521:
فقط من یه سوال واسم پیش اومده بر اساس توضیحاتی که شما دادید یعنی دیگه دکتر اختاپوسی در داستانهای مرد عنکبوتی نیست و به جاش برای همیشه مرد عنکبوتی برتر جایگزین شده؟!

فعلا که نیست ولی یادت باشه که تو دنیای کمیک هیچ چیز دائمی نیست
نقل قول کردن
Amir-Ali-2020
#8 Amir-Ali-2020 1399-01-23 19:05
درسته شاید داستان اونجوری که انتظار داشتیم بزرگ و حماسی نبود ولی بهتون این مژده رو میدم که به زودی و با وارد شدن اون نورمن ازبورن عنکبوتی که در قیامت عنکبوتی دیده بودیم فوق العاده میشه
نقل قول کردن
Captain-spidey
#9 Captain-spidey 1399-01-28 01:59
دستتون درد نکنه قسمت دو خیلی خوب بود خیلی میخوام بدونم اسپایدر من برتر با نیروی کیهانی چیکار میکنه
نقل قول کردن
navid10
#10 navid10 1399-02-02 17:29
عالی بود
عاشق مرد عنکبوتی برترم. یه نسخه خاکستری از مرد عنکبوتی که کاملا بی اعصاب و بی مبالات و بی مسئولیته ولی انگار خانم مارکونی داره خوب روش کار میکنه
نقل قول کردن
sUley
#11 sUley 1399-02-03 13:09
خیلی حس بدی بهم دست می ده وقتی کمیکی مثل این با عشق ترجمه و ادیت می شه ولی هیشکی نمی آد نظر بده :-*
حقیقتا این شماره واقعا یک شماره حماسی بود برای من...
داستان این بار ریتم تند تر و بهتری داشت و طراح به خوبی تونست حس مبارزه تا آخرین لحظه رو بهم القا کنه...
چیزی که اصلا از این کمیک انتظار نداشتم درس هایی بود که توی پس زمینه ی داستان داشت....
1. هیچوقت به دشمنت پشت نکن.
2. هیچوقت از بقیه انتظار بیش از حد نداشته باش.
3. مهم نیست چقدر قوی و خفن (!) باشی... همیشه به کمک یه نفر نیاز داری... این برای همه صادقه..
حقیقتا قبلا وقتی اسم اسپایدرمن برتر رو می شنیدم کلی فحش آبدار تو ذهنم می اومد... یادش بخیر چقد دن اسلات سر شماره هفتصد فحش خورد تو سایت :lol:
ولی الان یکم فرق کرده... نویسنده با این که خالقش نیست ولی خوب بلده چطور از پتانسیل های اسپایدرمن برتر استفاده کنه و این خیلی خوشحال کننده هست..
من به این سری خیلی امیدوارم :-) امیدوارم راه سری قبلیش رو نره... چون از هر لحاظ فاجعه بود
نقل قول کردن
Captain-spidey
#12 Captain-spidey 1399-02-08 20:39
مرسی بابت ترجمه و ادیت
لین کمیک خیلی قشنگ بود و به بهتر شدن شخصیت مردعنکبوتی برتر خیلی کمک کرد
انا ماریا هم داره مثل مورشد و معلم مردعنکبوتی برتر عمل میکنه و شخصیتش رو بهبود میبشه تا بیشتر به سمت برتر بودن بره
نقل قول کردن
BAdeadpool
#13 BAdeadpool 1399-02-13 20:18
سلام به همه من بالاخره عزو سایت شدم اول باید بگم که من نمی دونم اسپم چیه :-* دوم باید بگم دست اقای ترابی وعوامل ترجمه این کمیک درد نکنه(ارمان طهماسبی و فرهاد مختاری) چون من خود جوش جذب شخصیت های دارک می شم و وجود دکتر اختاپوس در بدن کلونی از پیتر وخود پیتر منو جذب خودم کرد و الان اسپایدر من مورد علاقه منه
سوم من تازه به صورت جدی دارم کمیک خوانی می کنمو اطلاعاتم پایین هست پس یه مدت کوتاهی نقد نمی کنم تاکار دستم بیاید :lol:
نقل قول کردن
BAdeadpool
#14 BAdeadpool 1399-02-13 20:36
راستی این رو هم بگم که شخصیت مورد علاقه ی من ددپول هست ولی چیززیادی ازش نمی دونم(هر چیزی هم می دونم از فیلمایی که دیدم بوده :-| ولی خیلی ازین مزدور وراج خوشم میاد(چون وراج هستم خودم :D می شه کمیکی از ددپول بزارید توی سایت(چه زبان اصلی چه ترجمه)کهکمی درمورد شخصیت مورد علاقه ام اطلاعات داشته باشم؟؟ :sigh:
نقل قول کردن
Spider-Fan
#15 Spider-Fan 1399-02-13 20:49
به نقل از BAdeadpool:
راستی این رو هم بگم که شخصیت مورد علاقه ی من ددپول هست ولی چیززیادی ازش نمی دونم(هر چیزی هم می دونم از فیلمایی که دیدم بوده :-| ولی خیلی ازین مزدور وراج خوشم میاد(چون وراج هستم خودم :D می شه کمیکی از ددپول بزارید توی سایت(چه زبان اصلی چه ترجمه)کهکمی درمورد شخصیت مورد علاقه ام اطلاعات داشته باشم؟؟ :sigh:

اسپم دقیقاً همین کامنتی بود که شما دادی! :-*
یعنی یه بحث بی‌ربط به اون مطلب و topicای که در موردش کامنت می‌دی.
این‌بار استثنائاً جواب‌تون رو می‌دم.
این مقالات می‌تونن کمک‌ات کنن:
spidey.ir/.../...
spidey.ir/.../...
spidey.ir/.../...
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
BAdeadpool
#16 BAdeadpool 1399-02-13 21:12
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از BAdeadpool:
راستی این رو هم بگم که شخصیت مورد علاقه ی من ددپول هست ولی چیززیادی ازش نمی دونم(هر چیزی هم می دونم از فیلمایی که دیدم بوده :-| ولی خیلی ازین مزدور وراج خوشم میاد(چون وراج هستم خودم :D می شه کمیکی از ددپول بزارید توی سایت(چه زبان اصلی چه ترجمه)کهکمی درمورد شخصیت مورد علاقه ام اطلاعات داشته باشم؟؟ :sigh:

اسپم دقیقاً همین کامنتی بود که شما دادی! :-*
یعنی یه بحث بی‌ربط به اون مطلب و topicای که در موردش کامنت می‌دی.
این‌بار استثنائاً جواب‌تون رو می‌دم.
این مقالات می‌تونن کمک‌ات کنن:
spidey.ir/.../...
spidey.ir/.../...
spidey.ir/.../...
spidey.ir/.../...

اها :-*
نقل قول کردن
Captain-spidey
#17 Captain-spidey 1399-02-13 21:32
واقعا این سری مردعنکبوتی برتر خیلی خوب و جذابه من که عاشقش شدم و حالا که دکتر استرنج هم بهش اضافه شده نور الا نور شده به شدت منتظر قسمت بعدی هستم
راستی ترجمه و ادیت هم عالی بود ممنونم
نقل قول کردن
Captain Aria
#18 Captain Aria 1399-02-13 23:32
سلام،وقتتون بخیر.واقعا ممنونم بابت زحماتی که برای گسترش فرهنگ کامیک خوانی انجام میدید ;-) ،اول ببخشید بابت اسپم و بار اخرمم هست،اما یه سوال داشتم!همیشه عاشق مارول بودم البته از طریق فیلماش بخصوص اسپایدی خودمون.اما تازگیا وارد دنیای کامیک شدم و کمی گیج شدم،اطلاعات خوبی پیدا کردم اما سوالی که دارم اینه که،تایم لاین کامیک ها کدوم اند و کدوم یکی به دیگری ربط داره و از اون تاثیر پذیرفته؟ :cry: و یه اطلاعات جامع در مورد کامیک خوانی.واقعا اگه راهنمایی کنید و پاسخ بدید سپاسگذارم. :roll:
نقل قول کردن
Captain-spidey
#19 Captain-spidey 1399-02-14 00:07
به نقل از Captain Aria:
سلام،وقتتون بخیر.واقعا ممنونم بابت زحماتی که برای گسترش فرهنگ کامیک خوانی انجام میدید ;-) ،اول ببخشید بابت اسپم و بار اخرمم هست،اما یه سوال داشتم!همیشه عاشق مارول بودم البته از طریق فیلماش بخصوص اسپایدی خودمون.اما تازگیا وارد دنیای کامیک شدم و کمی گیج شدم،اطلاعات خوبی پیدا کردم اما سوالی که دارم اینه که،تایم لاین کامیک ها کدوم اند و کدوم یکی به دیگری ربط داره و از اون تاثیر پذیرفته؟ :cry: و یه اطلاعات جامع در مورد کامیک خوانی.واقعا اگه راهنمایی کنید و پاسخ بدید سپاسگذارم. :roll:

ببین اقا اریا همه ما وقتی وارد دنیای به این بزرگی میشیم خیلی گیج میشیم بهترین راهی که میتونی همه چی رو بخونی اینه که با حوصله همه مقاله های سایت رو بخونی این طوری کاملا ok میشی (منم اول همیتطوری بودم مقاله های سایت رو خوندم فهمیدم)
نقل قول کردن
Amazing boy
#20 Amazing boy 1399-02-14 05:15
کمیک خوبیه پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش
نقل قول کردن
skyspider
#21 skyspider 1399-02-14 13:57
من عضو جدید سایتم ایشالله تا شب یه نقد برا شماره ی 5 میزارم
نقل قول کردن
Captain Aria
#22 Captain Aria 1399-02-21 01:52
به نقل از Captain-spidey:
به نقل از Captain Aria:
سلام،وقتتون بخیر.واقعا ممنونم بابت زحماتی که برای گسترش فرهنگ کامیک خوانی انجام میدید ;-) ،اول ببخشید بابت اسپم و بار اخرمم هست،اما یه سوال داشتم!همیشه عاشق مارول بودم البته از طریق فیلماش بخصوص اسپایدی خودمون.اما تازگیا وارد دنیای کامیک شدم و کمی گیج شدم،اطلاعات خوبی پیدا کردم اما سوالی که دارم اینه که،تایم لاین کامیک ها کدوم اند و کدوم یکی به دیگری ربط داره و از اون تاثیر پذیرفته؟ :cry: و یه اطلاعات جامع در مورد کامیک خوانی.واقعا اگه راهنمایی کنید و پاسخ بدید سپاسگذارم. :roll:

ببین اقا اریا همه ما وقتی وارد دنیای به این بزرگی میشیم خیلی گیج میشیم بهترین راهی که میتونی همه چی رو بخونی اینه که با حوصله همه مقاله های سایت رو بخونی این طوری کاملا ok میشی (منم اول همیتطوری بودم مقاله های سایت رو خوندم فهمیدم)

بله درست میگید ،خیلی ممنون
نقل قول کردن
hadi1380
#23 hadi1380 1399-02-21 19:44
واقعا این کمیک زیبا به ذات اکتاویس خیلی وفاداره و من که کلا عاشق مرد عنکبوتی برترم چون عاشق خشونت هاییم که انجام میده کلا اینجور مرد عنکبوتی رو دوست دارم که خیلی زود جوش میاره و اعصاب نداره بر هر حال این کمیک خیلی عالیه من رو یاد سری اول این کمیک میندازه که واقعا غوغا کرد و مطمئنا این سری هم تا اینجا غوغا کرده و من که خدا رو شکر میکنم سایت اسپایدی این کمیک رو برای ما کاربران ترجمه میکنه.واقعا آقای ترابی و دیگر کارکنان سایت خیلی خیلی زحمت میکشن ما باید قدر این لحظات رو بدونیم واقعا.
نقل قول کردن
hadi1380
#24 hadi1380 1399-02-24 15:30
خیلی عالی و دمتون گرم آقای ترابی ،آقای طهماسبی و آقای مختاری واقعا ازتون ممنونم که انقدر زود داستان زود و سریع ادیت و داخل سایت منتشر میکنین.حتما دانلودش میکنم و از ادیت و ترجمه های زیباش لذت میبرم.
نقل قول کردن
Captain-spidey
#25 Captain-spidey 1399-02-24 19:51
دستتون درد نکنه کمیک عالی بود من خلی خوشم اومد مثه اینکه سایت داره تمام تلاشش رو میکنه خیلی سریع و با کیفیت تمام کمیک های این سری رو تحویل ما بده (مرسی)
این قسمت مربوط به رویداد خیلی عالی جنگ قلمروها هست که در اون ملکیت با تمام نیرو هاش به میدگارد حمله میکنه و قهرمانان در نیویوک جلوش می ایستند
این قسمت بی اعصابی و جدی بودن دک اک رو خیلی خوب نشون میده و ادم رو عاشق شخصیتش میکنه من که کیف کردم
ایده های دک اک برا شکست دادن غول ها و مقابله با ارتش ملکیت خیلی خوب بود شخصیت گوئن پول هم خیلی جالبه درست مثل ددپول بضله گو هست
خیلی برا قسمت بعد هایپ شدم و میخوام ببینم دکتر اختاپوس با اون هوشش چجور میخواد جلوی ملکیت و ارتشش رو بگیره
طراحی ها هم خیلی خوب بود و با داستان هماهنگ بود من که راضیم :-)
ترجمه و ادیت: ترجمه و ادیت این کمیک عالی بود خیلی روون و عالی بدون هیچ مشکلی دستتون درد نکنه
نقل قول کردن
cl.barton
#26 cl.barton 1399-02-24 23:03
این کمیک واقعا محشره
هم ادیت
هم ترجمه
هم خلاقیت مترجم و ادیتور
الحق که اسپایدی و بروبچش کارشون حرف ندارد
ایول
خدا قوت
نقل قول کردن
punkspidey
#27 punkspidey 1399-02-25 01:43
سلام.میخواستم بپرسم برای خوندن این سری باید سری قبلی مرد عنکبوتی برتر رو خونده باشی یا نیازی نیست؟
ممنون
نقل قول کردن
Captain-spidey
#28 Captain-spidey 1399-02-25 03:20
به نقل از punkspidey:
سلام.میخواستم بپرسم برای خوندن این سری باید سری قبلی مرد عنکبوتی برتر رو خونده باشی یا نیازی نیست؟
ممنون

فکر نکنم نیازی باشه
فقط بدون اختاپوس قبلا با انا ماریا رابطه داشته الان به هم زدن
نقل قول کردن
punkspidey
#29 punkspidey 1399-02-25 06:05
به نقل از Captain-spidey:
به نقل از punkspidey:
سلام.میخواستم بپرسم برای خوندن این سری باید سری قبلی مرد عنکبوتی برتر رو خونده باشی یا نیازی نیست؟
ممنون

فکر نکنم نیازی باشه
فقط بدون اختاپوس قبلا با انا ماریا رابطه داشته الان به هم زدن

ممنون عزیز.
نقل قول کردن
Captain-spidey
+1 #30 Captain-spidey 1399-03-05 22:30
مرسی بابت ترجنه و ادیت فوق العادتون این سری خیلی محیج و باحاله و شخصیت دک اک رو خیلی پیشرفت میده راستش قسمت۸ رو هنوز نخوندم ولی چون به قضیه جنگ قلمرو ها مربوطه معلومه فوق العادست
نقل قول کردن
best of the best
+1 #31 best of the best 1399-03-06 21:56
من این سری رو کامل خونده ام
از شماره بعد تازه میرسیم سر اصل قضیه!
صبر کنید تا نورمن آزبورن عنکبوتی از راه برسه :-*
نقل قول کردن
The Lawyer
+1 #32 The Lawyer 1399-03-09 01:06
عجیبه از شماره 5 به بعد داستان داره به جاده فرعی کشیده می شه و احساس می کنم داستان اون کشش و جذابیت سابق رو نداره و شماره به شماره از جذابیت و کشش داستان کم تر می شه
تو سری اول مردعنکبوتی برتر نمی گم داستان به جاده فرعی کشیده نشد ولی به نظرم داستان فرعیش هم به نوعی جذب می کرد در حالی که در سری جدید با خودم می گفتم پس چی شد دکتر اختاپوس یا مردعنکبوتی برتر چرا به نویسنده گیر نمی دی که چرا از جذابیت داستانت داره کم می شه و به یک حدی رسیدم که می گم کی داستان تموم می شه و یا به چه نتیجه ای رسیدیم در حالی که در سری پیش با خودم می گفتم شماره بعد چی می شه
تو شماره 8 می بینیم که مردعنکبوتی به هر نحوی اصرار داره که می خواد یه کار بزرگی انجام بده یا می خواد کره زمینو از اون هیولاها پاک کنه و یه جورایی شاید من اشتباه فهمیدم ولی می خواد خودشو سر زبونا بندازه یا شایدم می خواد گذشتشو جبران کنه و بفهمونه که هیچ دست کمی از دیگر قهرمانا نداره ولی بنابر مصلحت انتقام جویان مخصوصا مردعنکبوتی نمی شه و با اون گروه اونجرز ساحل نمی دانم چی دست از پا دراز تر برمی گرده و به نظرم نویسنده می خواست حرف گوئن پول رو به خواننده برسونه که انسان حتما نباید کارهای خیلی بزرگی انجام بده و اگرم انجام داده حتما باعث قدر دانی دیگران نمی شه و یک کار هر چند کوچیک و معمولی چقدر برای دیگران و عزیزان می تونه با ارزش باشه و خوب داستان انتظارمو برآبرده نکرد مثلا همین رویداد برای ونوم افتاد ولی داستان ونوم خیلی غنی تر بود و درگیری های درونی ادی براک رو نشون می داد باعث شده بود کنجکاو بشم درموردش و کلا داستان این سری ونونم که در سایت ترجمه شده بود باعث شده بود بیش تر همذات پنداری کنم و داستان رو ادامه بدم و حتی سری پیش مردعنکبوتی برتر هم همینطور ولی در سری جدید من همچین چیزی نمی بینم.
شخصیت های اون اونجرز ساحل نمی دانم چی برای من یکی زیاد جذابیت خاصی نداشتن و زیاد شیمی و تآمل خاصی بینشون نبود من بیش تر یاد فیلم جاستیس لیگ افتادم
به نظرم تنها چیزی که باعث می شه کمیک لذت بخش تر بشه یکی طراحیشه که از شماره 7 به بعد عوض شد ( خیلی بهتر از طراحی قبلی بود ) تنها چیزی که می تونم به طراحی گیر بدم طراحی مدل ریش رید ریچاردز بود که عوض شد یه دفعه ( خودتون ببینید متوجه می شید چی می گم )
طراحی کاور نمی تونم ایراد خاصی بگیرم ژست مردعنکبوتی برتر هم شبیه یکی از عکس های مردعنکبوتی 2 شده بود .
و ممنونم بابت ادیت و ترجمه این کمیک و خسته نباشید :-)
نقل قول کردن
hadi1380
+1 #33 hadi1380 1399-03-09 22:58
واقعا سری دومش خیلی باحاله قسمت هشت رو هم خوندم و باید بگم که عاشق مرد عنکبوتی برتر شدم خیلی کمیک زیبا و عالی هست طراحی های تمام قسمت هاشم عالیه.ترجمه و ادیت هم که نباشه نمیشه اصلا کمیک رو مطالعه کرد.ای سری واقعا بی نظیره خیلی عالی هست ممنون واقعا.وباید این رو هم بگم که کلا از خوشحالی مو های سرم ریخته بابت این کمیک.
نقل قول کردن
mtm
#34 mtm 1399-03-10 07:55
به نقل از The Lawyer:
عجیبه از شماره 5 به بعد داستان داره به جاده فرعی کشیده می شه و احساس می کنم داستان اون کشش و جذابیت سابق رو نداره و شماره به شماره از جذابیت و کشش داستان کم تر می شه
تو سری اول مردعنکبوتی برتر نمی گم داستان به جاده فرعی کشیده نشد ولی به نظرم داستان فرعیش هم به نوعی جذب می کرد در حالی که در سری جدید با خودم می گفتم پس چی شد دکتر اختاپوس یا مردعنکبوتی برتر چرا به نویسنده گیر نمی دی که چرا از جذابیت داستانت داره کم می شه و به یک حدی رسیدم که می گم کی داستان تموم می شه و یا به چه نتیجه ای رسیدیم در حالی که در سری پیش با خودم می گفتم شماره بعد چی می شه
تو شماره 8 می بینیم که مردعنکبوتی به هر نحوی اصرار داره که می خواد یه کار بزرگی انجام بده یا می خواد کره زمینو از اون هیولاها پاک کنه و یه جورایی شاید من اشتباه فهمیدم ولی می خواد خودشو سر زبونا بندازه یا شایدم می خواد گذشتشو جبران کنه و بفهمونه که هیچ دست کمی از دیگر قهرمانا نداره ولی بنابر مصلحت انتقام جویان مخصوصا مردعنکبوتی نمی شه و با اون گروه اونجرز ساحل نمی دانم چی دست از پا دراز تر برمی گرده و به نظرم نویسنده می خواست حرف گوئن پول رو به خواننده برسونه که انسان حتما نباید کارهای خیلی بزرگی انجام بده و اگرم انجام داده حتما باعث قدر دانی دیگران نمی شه و یک کار هر چند کوچیک و معمولی چقدر برای دیگران و عزیزان می تونه با ارزش باشه و خوب داستان انتظارمو برآبرده نکرد مثلا همین رویداد برای ونوم افتاد ولی داستان ونوم خیلی غنی تر بود و درگیری های درونی ادی براک رو نشون می داد باعث شده بود کنجکاو بشم درموردش و کلا داستان این سری ونونم که در سایت ترجمه شده بود باعث شده بود بیش تر همذات پنداری کنم و داستان رو ادامه بدم و حتی سری پیش مردعنکبوتی برتر هم همینطور ولی در سری جدید من همچین چیزی نمی بینم.
شخصیت های اون اونجرز ساحل نمی دانم چی برای من یکی زیاد جذابیت خاصی نداشتن و زیاد شیمی و تآمل خاصی بینشون نبود من بیش تر یاد فیلم جاستیس لیگ افتادم
به نظرم تنها چیزی که باعث می شه کمیک لذت بخش تر بشه یکی طراحیشه که از شماره 7 به بعد عوض شد ( خیلی بهتر از طراحی قبلی بود ) تنها چیزی که می تونم به طراحی گیر بدم طراحی مدل ریش رید ریچاردز بود که عوض شد یه دفعه ( خودتون ببینید متوجه می شید چی می گم )
طراحی کاور نمی تونم ایراد خاصی بگیرم ژست مردعنکبوتی برتر هم شبیه یکی از عکس های مردعنکبوتی 2 شده بود .
و ممنونم بابت ادیت و ترجمه این کمیک و خسته نباشید :-)

کمیک های تای این که مربوط به یک رویداد بزرگتر میشن معمولا جالب در نمیان. این چند شماره اخیر هم به رویداد جنگ قلمروها ربط داشت ولی به نظرم به پیشرفت شخصیتی مرد عنکبوتی برتر هم کمک کرد و باعث شد یک قهرمان بهتری و مسئولیت پذیر تری بشه (شماره 10 رو باید بخونید)
از شماره 9 تا 12 ولی شاهد آرک پایانی این سری هستیم که اشاره داره به نورمن ازبورن عنکبوتی که در رویداد قیامت عنکبوتی دیده بودیمش و کلا پرونده مرد عنکبوتی برتر بسته میشه. واقعا آرک فوق العادیه
نقل قول کردن
BAdeadpool
#35 BAdeadpool 1399-03-10 09:45
به نقل از mtm:
به نقل از The Lawyer:
عجیبه از شماره 5 به بعد داستان داره به جاده فرعی کشیده می شه و احساس می کنم داستان اون کشش و جذابیت سابق رو نداره و شماره به شماره از جذابیت و کشش داستان کم تر می شه
تو سری اول مردعنکبوتی برتر نمی گم داستان به جاده فرعی کشیده نشد ولی به نظرم داستان فرعیش هم به نوعی جذب می کرد در حالی که در سری جدید با خودم می گفتم پس چی شد دکتر اختاپوس یا مردعنکبوتی برتر چرا به نویسنده گیر نمی دی که چرا از جذابیت داستانت داره کم می شه و به یک حدی رسیدم که می گم کی داستان تموم می شه و یا به چه نتیجه ای رسیدیم در حالی که در سری پیش با خودم می گفتم شماره بعد چی می شه
تو شماره 8 می بینیم که مردعنکبوتی به هر نحوی اصرار داره که می خواد یه کار بزرگی انجام بده یا می خواد کره زمینو از اون هیولاها پاک کنه و یه جورایی شاید من اشتباه فهمیدم ولی می خواد خودشو سر زبونا بندازه یا شایدم می خواد گذشتشو جبران کنه و بفهمونه که هیچ دست کمی از دیگر قهرمانا نداره ولی بنابر مصلحت انتقام جویان مخصوصا مردعنکبوتی نمی شه و با اون گروه اونجرز ساحل نمی دانم چی دست از پا دراز تر برمی گرده و به نظرم نویسنده می خواست حرف گوئن پول رو به خواننده برسونه که انسان حتما نباید کارهای خیلی بزرگی انجام بده و اگرم انجام داده حتما باعث قدر دانی دیگران نمی شه و یک کار هر چند کوچیک و معمولی چقدر برای دیگران و عزیزان می تونه با ارزش باشه و خوب داستان انتظارمو برآبرده نکرد مثلا همین رویداد برای ونوم افتاد ولی داستان ونوم خیلی غنی تر بود و درگیری های درونی ادی براک رو نشون می داد باعث شده بود کنجکاو بشم درموردش و کلا داستان این سری ونونم که در سایت ترجمه شده بود باعث شده بود بیش تر همذات پنداری کنم و داستان رو ادامه بدم و حتی سری پیش مردعنکبوتی برتر هم همینطور ولی در سری جدید من همچین چیزی نمی بینم.
شخصیت های اون اونجرز ساحل نمی دانم چی برای من یکی زیاد جذابیت خاصی نداشتن و زیاد شیمی و تآمل خاصی بینشون نبود من بیش تر یاد فیلم جاستیس لیگ افتادم
به نظرم تنها چیزی که باعث می شه کمیک لذت بخش تر بشه یکی طراحیشه که از شماره 7 به بعد عوض شد ( خیلی بهتر از طراحی قبلی بود ) تنها چیزی که می تونم به طراحی گیر بدم طراحی مدل ریش رید ریچاردز بود که عوض شد یه دفعه ( خودتون ببینید متوجه می شید چی می گم )
طراحی کاور نمی تونم ایراد خاصی بگیرم ژست مردعنکبوتی برتر هم شبیه یکی از عکس های مردعنکبوتی 2 شده بود .
و ممنونم بابت ادیت و ترجمه این کمیک و خسته نباشید :-)

کمیک های تای این که مربوط به یک رویداد بزرگتر میشن معمولا جالب در نمیان. این چند شماره اخیر هم به رویداد جنگ قلمروها ربط داشت ولی به نظرم به پیشرفت شخصیتی مرد عنکبوتی برتر هم کمک کرد و باعث شد یک قهرمان بهتری و مسئولیت پذیر تری بشه (شماره 10 رو باید بخونید)
از شماره 9 تا 12 ولی شاهد آرک پایانی این سری هستیم که اشاره داره به نورمن ازبورن عنکبوتی که در رویداد قیامت عنکبوتی دیده بودیمش و کلا پرونده مرد عنکبوتی برتر بسته میشه. واقعا آرک فوق العادیه

یعنی دیگه مرد عنکبوتی برتر رو نمی بینیم :cry: من خیلی دوسش داشتم
نقل قول کردن
hadi1380
+1 #36 hadi1380 1399-03-12 11:50
داشتم لحظه شماری میکردم برای این قسمت بعد از خوندنش حتما حتما نظر میزارم.
نقل قول کردن
hadi1380
+1 #37 hadi1380 1399-03-12 13:10
این قسمت هم مثل قسمت های قبلی عالی هست من به شدت دلم برای الیوت تالیور یا اکتاویس خیلی میسوزه تو این قسمت (که بهتره داستانش رو لو ندم) خودشو مقصر میدونه که خیلی از مردم کشته شدن و اینا....ولی و هرچی میخوان بهش بفهمونن که زیاد به خودش سخت نگیره بازم تو فکر کار خودشه. من به شدت علاقه مند به مرد عنکبوتی برتر شدم چون خیلی تو این سری باحال شده و اگه هر اتفاقی بیفته که کاری از دستش بر نیاد خودشو مقصر میدونه.درست مثل پیتر پارکر خودمون.طراحی هم خیلی فوق العاده است من از طراحی های هاثرون خیلی خوشم اومده.ترجمه و ادیت هم بی نظیر هست.از آقایان ترابی و آقای طهماسبی و آقای مختاری بی نهایت بابت ادیت و ترجمه متشکرم خیلی زحمت کشیدید بینهایت خسته نباشید عرض میکنم.
نقل قول کردن
marc-spector
#38 marc-spector 1399-03-12 13:39
خب من این سری رو خیلی دوستش داشتم و حسابی لذت بردم
خسته نباشید به تیم ترجمه و ادیت
خب طراحی‌های این قسمت خیلی جالب بود برام و خب دلم خیلی برای داک اوک سوخت و باهاش خیلی همدات‌پنداری کردم...



راستی استاد ترابی، یه خواهش و تمنای عاجزانه ازتون دارم؛ میشه لطفا کمیک جدید انتقام‌جویان که مون‌نایت توش نقش جدی داره و شما تو کانال تلگرام هم بهش اشاره کردین رو ترجمه کنین؟
ممنون
نقل قول کردن
Miguel-OHara
#39 Miguel-OHara 1399-03-12 14:07
استاد بابت اسپم شرمنده ولی ادامه ی سری کمیک های ونوم رو ترجمه نمیکنید؟
نقل قول کردن
mtm
#40 mtm 1399-03-12 14:10
به نقل از Miguel-OHara:
استاد بابت اسپم شرمنده ولی ادامه ی سری کمیک های ونوم رو ترجمه نمیکنید؟

چرا ترجمه نکنیم؟
شماره 25 چند روز پیش اومد. ترجمه شده. داره ادیت میشه
نقل قول کردن
Infinity
#41 Infinity 1399-03-12 14:11
این درس و...سنگین شدن از کی کامنت ندادم و کامل دنبال نکردم مقاله ها و کمیکارو دلم تنگیده :lol:
و الانم
مثل همیشه شاهکاری از سایت اسپایدی و تیم ترجمه و ادیت ;-)
نقل قول کردن
hadi1380
#42 hadi1380 1399-03-12 14:11
به نقل از Miguel-OHara:
استاد بابت اسپم شرمنده ولی ادامه ی سری کمیک های ونوم رو ترجمه نمیکنید؟

سایت اسپایدی هیچ کمیک رو ناتمام رها نمیکنه دوست عزیز این رو مطمئن باش که بزودی تو سایت قرار میگیره.
نقل قول کردن
hadi1380
#43 hadi1380 1399-03-12 14:46
استاد ترابی اون 1+ یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟میشه بگید آخه فقط مال من داره؟
نقل قول کردن
Captain-spidey
#44 Captain-spidey 1399-03-12 15:16
واقعا ممنونم کارتون حرف نداره
عکس نورمن رو که رو پستر دیدم گفتم حتما باید بخونم واقعا خیلی عالیی بود شخصیت دکتر اختاپوس با این سری واقعا پیشرفت داشت و ادم خیلی باهاش همزاد پنداری میکنه یعنی میتونی واقعا خودت رو جاش بزاری رو اون غمی‌که دلش هست رو حس کنی راهنمایی های اسپایدی بهش خیلی خوب بود ادم رو به وجد میاره بی صبرانه منتظر قسمت بعدم تا ببینم قضیه نورمن و داک اک چی میشه
دقت کردید سایت اسپایدی چقدر عالی تمام تمام شخصیت های مکمل و حتی بیخود داستان های اسپایدی رو به ما معرفی کرده یعنی مثلا اون شخصین اسپایدرز من (اسمش رو درست گفت)
که از هزاران مردعنکبوتی ساخته شده یه شخصیت درجه ۴ هم نیست ولی تقریبا همه بچه های سایت میشناختنش احتمالا
نقل قول کردن
Spider-Fan
#45 Spider-Fan 1399-03-12 15:29
به نقل از marc-spector:
راستی استاد ترابی، یه خواهش و تمنای عاجزانه ازتون دارم؛ میشه لطفا کمیک جدید انتقام‌جویان که مون‌نایت توش نقش جدی داره و شما تو کانال تلگرام هم بهش اشاره کردین رو ترجمه کنین؟
ممنون

همین‌جوری الکی که نمی‌شه یه آرک رو ترجمه کرد، دوست عزیز! پیش‌زمینه می‌خواد.
این آرک جدید (Age Of Khonshu) می‌شه ۷اُمین آرک Avengers جیسون آرون. طبیعتاً لازمه ۶ آرک قبلی رو خونده باشین و نسبت به وضعیت داستان‌ها و ترکیب فعلی اونجرز آگاهی داشته باشید.
ولی شما نگران نباش. ان‌شاءالله زمان انتشار سریال مون‌نایت، کمیک‌هایی ازش خواهیم داشت.
نقل قول کردن
marc-spector
#46 marc-spector 1399-03-12 15:33
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از marc-spector:
راستی استاد ترابی، یه خواهش و تمنای عاجزانه ازتون دارم؛ میشه لطفا کمیک جدید انتقام‌جویان که مون‌نایت توش نقش جدی داره و شما تو کانال تلگرام هم بهش اشاره کردین رو ترجمه کنین؟
ممنون

همین‌جوری الکی که نمی‌شه یه آرک رو ترجمه کرد، دوست عزیز! پیش‌زمینه می‌خواد.
این آرک جدید (Age Of Khonshu) می‌شه ۷اُمین آرک Avengers جیسون آرون. طبیعتاً لازمه ۶ آرک قبلی رو خونده باشین و نسبت به وضعیت داستان‌ها و ترکیب فعلی اونجرز آگاهی داشته باشید.
ولی شما نگران نباش. ان‌شاءالله زمان انتشار سریال مون‌نایت، کمیک‌هایی ازش خواهیم داشت.

ممنون جناب حیدری عزی،
اخه هیچ جا از مون نایت به جز اینجا اونم یه سری، از مون نایت ترجمه ندیدم

دمتون گرم، به شدت مشتاق و منتظرم
نقل قول کردن
Shaghayegh
#47 Shaghayegh 1399-03-12 15:36
کمیک جالبی بود همین طور از نظر من یکی از بهترین داستان های مردعنکبوتی است.
راستی میشه کمیک Infamous Iron man و کمیک Doctor doom and the masters of Evil رو ترجمه کنید.
نقل قول کردن
Spider-Fan
#48 Spider-Fan 1399-03-12 16:07
به نقل از Shaghayegh:
راستی میشه کمیک Infamous Iron man و کمیک Doctor doom and the masters of Evil رو ترجمه کنید.

لطفاً قبل از این‌که بیآید و درخواست ترجمۀ کمیک بدید، یه سرچی بکنید تو گوگل!
سری Infamous Iron Man مال دوره‌ای بود که به خاطر حوادث Civil War II، آیرون من توی کما بود و ریری ویلیامز و دکتر دووم جانشین‌اش شده بودن. یعنی برای این‌که این سری رو کامل درک کنید، باید کمیک‌های Invincible Iron Man رو خونده باشید! به علاوه، الآن تمام اون قضایا تموم شده و تونی برگشته. پس عملاً دلیلی برای ترجمه‌اش وجود نداره!
سری Doctor Doom And The Masters Of Evil هم یه سری goofy و لوس و بچه‌گانه‌ست که داستان‌اش به هیچ وجه مهم نیست. عملاً می‌شه جزو ایمپرینت Marvel Age محسوب‌اش کرد! پس اون هم توجیهی برای ترجمه نداره.
و لطفاً از این به بعد زیر پست مرتبط کامنت بدید.
مترجم و ادیتور برای آماده‌سازی این کمیک زحمت کشیدند و از وقت و انرژی خودشون گذاشتند.
اگر یه تشکر خشک و خالی هم نمی‌کنید، اسپم ندید!
نقل قول کردن
The Lawyer
+1 #49 The Lawyer 1399-03-13 01:26
این بار دیگه نظر سابق رو ندارم شماره 9 داستان مردعنکبوتی برتر دوباره اوج گرفت و شد همون چیزی که انتظار دارم همون داستان درگیرکننده و غیر قابل پیشبینی
داستان بعد از جنگ قلمروها وزمانی شروع می شه که دکتر اختاپوس مورد تشویق شهردار و مردم قرار می گیره و خوب تشویق چیزیه که معمولا هر آدم بدی که خوب می شه و کارهای درست رو انجام می ده انتظار داره اتفاق بیافته و خوب افتاد ولی خوب به دو دلیل ( اینطور که من فکر می کنم ) باعث میشه خلق دکتر اختاپوس تلخ بشه : یکی این که این جور مراسم ها وقت تلف کردن هست و تو این زمان می شه به یک سری کارها رسیدگی کرد و مشکلات رو حل کرد
دوم خاطر مسائلی که پیش اومد مثله کشته شدن اون افراد که خوب می شد اون هارو نجات داد (نمی دونم متوجه شدین یا نه ولی هر کسی که کار درست رو انجام می ده یا مسئولیت پذیره خیلی روکامل شدن و درست انجام شدن اون کار وسواس داره ) و اینجا بود که یکی از شباهت ها و تفاوت ها دکتر اختاپوس و مردعنکبوتی معلوم شد . هر دو مسئولیت پذیرن ولی دکتر اختاپوس کسیه که اعتقاد داره یا صفر یا صد ولی مردعنکبوتی در حد توان خودش یا بیش تر از توانش انجام میده . دکتر اختاپوس از اون کساییه که به واسطه رک گویی و تا حدودی زورگویی می تونه اون موقعیتی رو که می خواد به دست بیاره ولی پیتر پارکر نمی تونه چون نمی تونه احساس کسی رو جریحه دار کنه یا رک حرفاشو بگه ( احساس می کنم وقتی اسپایدرمن می شه تازه می تونه آبشو از گلیمش دراز کنه )
من کمیک های اسپایدرمن رو کامل نخوندم ولی وقتی مردعنکبوتی و دکتر اختاپوس رو با داستان مرگی در خانواده مقایسه می کنم متوجه شدم که هر دوشون تودارن ولی برخوردشون متفاوته مثلا تو این داستان دکتر اختاپوس حرف دلشو با بددهنی می گفت و غرورش نمی ذاشت حرف دلشو بگه ولی پیتر پارکر نمی تونست بگه و به زور می شه از دهنش بیرون کشید و فقط به کسی مثله مری جین می گه که از ته دل دوستش داره و می دونه مردعنکبوتیه و نمی خواد اطرافیناش به خطر بیافتن.
شخصیت خبیث این داستان که از دشمنای اسپایدروومن بود مواجه شدیم که اون شخصیت هایی بود که اعتقاد داشت همه چیز سنتی باشه که من یکی قبول ندارم لزوما همه چیز سنتی باشه اگه یک سری و کارها و روش ها سنتی باشه آره من قبول دارم چون دائمی هستن ولی همه وسایل ها نه بعدشم تو زمان خودش هم این وسایلا مدرن بودن و نتونستم با این شخصیت کنار بیام.
اون دوتا شخصیت عنکبوتی نمی دونم چطور خبیث شدن چون قیامت عنکبوتی رو کامل مطالعه نکردم ولی باید اون داستان رو بخونم و بفهمم قضیه از چه قراره ولی درکل نورمن آزبورن نورمن آزبورنه حتی مردعنکبوتی هم بشه بازهم خبیثه .
راستیتش از شخصیت اما خوشم اومد به نظرم کسیه که می تونه نیمه گمشده ی دکتر اختاپوس باشه ولی خوب به اون هم حق می دم که بخواد از دکتر اختاپوس جدا بشه چون معمولا هر کسی انسان رو از گذشته قضاوت می کنه نه زمان حال ولی خوب بهتره آدما رو یا قضاوت نکنیم یا اگرم قضاوت می کنیم از الآنشون قضاوت کنیم .
روایت داستان هم خوب بود داستان دوباره داره اوج می گیره و بهتر می شه و بیش تر به داستان اتو اکتاویوس می پرداخت تا مردعنکبوتی برتر و کامل شدن و به قول خودش برتر شدن خودشو داشت نشون می داد که از نظر شخصیتی پیشرفت می کنه و به مرور از خودخواهیش کم تر می شه.
ای خدا بازهم طراح قبلی برگشت که بازم مثله همیشه طراحی چهره ها به دلم نمی شینه ( باز خدایی کار ندارم خیلی بهتر از مرگی در خانواده بود اصلا نمی تونستم تحمل کنم یعنی تا به حال ندیده بودم که طراحی کمیک پارادوکس داستان باشه )
خیلی ممنونم بابت ترجمه و ادیت بی نقص این کمیک خدا قوت :-)
#34 راستی آقای ترابی حرفتون درست و متینه و قبولشون دارم تو سری پیش خودخواهی تو دکتر اختاپوس موج می زد ولی در این سری جدید رشد شخصیتی داره که داستان رو جذاب تر می کنه و منتظر شماره های بعدی هستم ببینم اوضاع از چه قراره
نقل قول کردن
امیر محمد گلکار
#50 امیر محمد گلکار 1399-03-19 18:53
کمیک خیلی جذابی بود منتظره قسمت های بعدی هستیم
نقل قول کردن
Captain-Parsa
#51 Captain-Parsa 1399-03-21 17:11
تشکر میکنم از نویسندگان محترم
نقل قول کردن
WOLF DC
#52 WOLF DC 1399-03-21 17:33
وقتی سر دبیر یه همچین کمیکی استاد ترابی و مترجمش اقای طهماسبی و ادیتورش اقا فرهاد باشن واقعا چیزی برای گفتن میمونه؟ فقط یه سوال اقای ترابی میخام مجموعه این کمیک دانلود و بعد بخونم اما سوالی که پیش میاد جسارتا ارزش خوندن داره که بخونم؟ :oops: :oops:
البته جسارت کردم واقعا ببخشید ولی واقعا این سوال منه برای خوندنش یه حسی بهم میگه امتیاز کمتری از اسپایدرمن[سرعت] داره لطفا پاسخ بدید ممنون میشم :roll:
نقل قول کردن
naymor
#53 naymor 1399-03-21 17:42
واقعا اسپایدی داره میترکونه این روزها؟ چه خبرتونه؟! چ خخخبببرتووونه؟! این همه پویایی؟ دمتون گرم. به شخصه مبهوت آقای طهماسبی و ترجمه هاشونم که با آمیختگی با ادیتهای درجه یک و نظارت استاد این همه کار میکنن و ترجمه های جداب تحویل ما کمیک دوستها میدن.

این کمیک هم واقعا چه به لحاظ پویایی و چه به لحاظ داستانی و بصری زیبا و خواستنی بود

ادیت: ۱۰ از ۱۰
ترجمه: ۱۰ از ۱۰

مخلص بر و بچ سایت!
نقل قول کردن
امیر محمد گلکار
#54 امیر محمد گلکار 1399-03-21 17:43
هشدار این نظر حاوی اسپیول میباشد. واقعا فسمت 10 از کمیک اسپایدرمن برتر عالی بود از اونجایی که مرد عنکبوتی مورد علاقه من مرد عنبکوتی برتر امیدوارم تو قسمت های بعدی اتفاقات بدی براش نیافته لحظه آخر وقتی اون نورمن آزربون عنکبوتی اومد و گقت میخوام زندگیت رو نابود کنم خیلی ترسیدم که نکنه موفق بشه مرد عنکبوتی برتر رو بکشه البته خوشبختانه مرد عنکبوتی برتر اون یکی اسپایدرمن خبیث رو گرفت ولی بازم اضطراب دارن که مرد عنکبوتی برتر تو قسمت بعدی به آخر عمرش نرسه ولی واقعا ناجوان مردانه نورمن آزربون عنکبوتی در حالی که مرد عنکبوتی برتر آمادگی نداشت بهش حمله کرد وقت بگم که این قسمت عالی بود و امیدوارم قسمت بعدی مرد عنکبوتی محبوب من اتفاقی بدی براش نیافته :oops: . ممنون از سایت اسپایدی برای ترجمه.
نقل قول کردن
HS-Spider
#55 HS-Spider 1399-03-21 17:51
#54
نمیخوام ناراحتت کنم ولی برای مرد عنکبوتی محبوبت اتفاق بدی میفته !! (نمیگم که اسپویل نشی !!)
نقل قول کردن
lego marvel stan
#56 lego marvel stan 1399-03-21 18:24
:-| :-|
قیافه ی من هنگام خوندن کمیک

کمیک خیلی خوبی بود، من خودم این سری رو خیلی دوست دارم و دنبالش میکنم. ولی این اتفاقاتی که افتاد یکم اوضاع رو قمر در عقرب کرد.اون صحنه ای هم که زیر اوار مونده بود فکر کنم ادای احترام به اون شماره معروف اسپایدر من باشه. دوستش داشتم.
(اسپویل:




فکر کنم یه روزی یه جیم جونا جیمسون برای مرد عنبکوتی برتر بیاد با این وضع.)
نقل قول کردن
Captain-spidey
#57 Captain-spidey 1399-03-22 00:07
وای خدا بالاخره تونستم بخونمش خیلی زیبا بود ادیت و ترجمه حرف نداشت اقا طهماسبی جضو بهترین مترجم های سایت هستین واقعا اقا مختاری هم کارتون حرف نداشت و عاااالی بود
کمیک هم خوب بود ممنونم ازتون
شخصیت پردازی دک اک تو این سری خیلی پیشرفت کرد و من خودم از این شخصیت خوشم اومد یعنی اون غرور و خودپسندی دک اک به همراه اون مسئولیت پذیری پیتر یه ترکیب عجیب رو دلپذیر رو میسازه (البته اگه نویسنده خوب بتونه درش بیاره)
ویلن این بخش هم جناب اقای نورمن ازبورن شش دست هست که قصد نابودی زندگی شخصی و اجتماعی داک اک رو داره و هر زهمتی که دک اک کشیده رو داره به باد میده
بیصبرانه منتظر قسمت بعد هستم و امیدوارم چیز خوبی از اب دربیاد ;-)
نقل قول کردن
Geralt of Rivia
#58 Geralt of Rivia 1399-03-27 17:37
وای خدا باورم نمیشه این شماره چه اتفاقی افتاد
:eek: :eek: :eek:
عجب ............... .......!
نقل قول کردن
The Lawyer
#59 The Lawyer 1399-03-27 21:35
خوب فقط یک شماره مونده تا این سری تموم بشه و منتظرم ببینم پایان این سری چی می شه و نویسنده در این چند شماره داستان رو به اوجش رسونده
وقتی می خوندم یاد کمیکی به اسم one more day افتادم گرچه خود کمیک رو نخوندمش ولی وقتی درموردش خوندم به شدت ناراحت شدم . در این این سری هم همین اتفاق افتاد با تفاوت هایی ولی خوب من کمیک one more day رو نخوندم و فقط به اتفاقاتی که برای پیتر پارکر و دکتر اختاپوس افتاد می گم.
جالبه تو این داستان دکتر اختاپوس بین جون 3 نفر و جون اون بچه مونده بود و خوب می دانست که نورمن عنکبوتی نمی شه زیاد به حرفش اعتماد کرد و دنبال نقشه بود و خوب کسی که مسئولیت پذیر باشه مطمئنا جون بیش تر آدما اهمیت پیدا می کنه پس خود مردعنکبوتی برتر نمی تونه رو اخلاقیاتش پا بذاره پس چه نقشه ای بهتر از این که به خود قبلیش برای یک مدتی تبدیل بشه که متاسفانه نشد .
مفیستو ( شیطان دنیای مارول ) به دکتر اختاپوس پیشنهاد می ده که اگه می خوای جون اون بچه رو نجات بدی باید بشی همون دکتر اختاپوس سابق نه مردعنکبوتی برتر و قرار شد مشکلاتی رو که قبلا داشتی هم حل می کنم در حالی تو اون قضیه ناخوشاید مفیستو می گه اگه می خوای زن عموت رو نجات بدی باید عروسیت رو با مری جین بهم بزنی و دقیقا یادم نیست مفیستو چه خواسته های دیگه داشت و نباید قضاوت کنم ولی خوب چرا سر داستان مردعنکبوتی برتر زیاد ناراحت نشدم چون اولش اینکه جان یک بچه درمیونه و بچه قراره آینده رو درست کنه به هر نحوی و خوب دکتر اختاپوس اون پسرو رو دوست داشت ولی پیتر پارکر چرا باید به خاطر زن عموش که معلوم نیست چند وقت دیگه دار فانی رو ودا بگه عروسیش رو بهم بزنه و با کسی که عاشقشه ازدواج نکنه آخه .
خبیث این شماره که نورمن آزبورن عنکبوتیه که از دنیای دیگه اومده ( داستان spider geddon رو بخونید ) باعث تمام این اتفاقاته و جذاب ترین خبیث این سری همین نورمن آزبورن عنکبوتیه و به نظرم نورمن آزبورن نورمن آزبورنه چه عنکبوتی باشه چه گابلینی ذاتش خرابه و حالا حالا ها هم درست نمی شه و همون خباثتی رو داره که نورمن آزبورن دنیای اصلی رو داره که هر دوشون عجیب دوست دارن به اطرافیان طرف و روحیه طرف آسیب بزنن
ولی به نظرم نورمن آزبورن اصلی یا خباثت و کاریزمای دیگه ای داره
درمورد طراحی و طراحی کاور همون نظر سابق رو دارم ولی طراحی مفیستو رو خیلی دوست داشتم
در کل روایت داستان خیلی خوب بود و داستان در دوجا خیلی اوج می گیره و هیجانی می شه اولیش جاییه که مفیستو می یاد و دومیش جاییه که مردعنکبوتی برتر می شه همون کسی که قبلا بود و از ته دلش دوست نداشت تبدیل بشه : دکتر اختاپوس یا دکتر اکتاویوس رهبر گروه 6 خبیث و کسی که قرار بود دنیا رو نابود کنه و از همه مهم تر دشمن درجه 1 مردعنکبوتی
نقل قول کردن
Mr stark
#60 Mr stark 1399-03-27 21:40
با تشکر از ادیت و ترجمه این کمیک زیبا
این شماره بسیار زیبا بود و نشان داد که اکتاویس در حال تبدیل شدن به یک قهرمان است و خلصت های یک قهرمان در آن دارد نمایان می شود.همچنین پایانی غافلگیر کننده داشت و خواننده را برای خواندن شماره بعدی مشتاق می کند.
نقل قول کردن
Miguel-OHara
#61 Miguel-OHara 1399-03-27 22:07
فک کنم عوامل ترجمه و ادیت کمیکای سایت اسپایدی رو هم باید به لیست اسپیدستر های دنیای سرگرمی اضافه کنیم :D . آدم به مولا کف میکنه از این سرعت عمل!خدایی دست مریزاد
نقل قول کردن
Captain-spidey
#62 Captain-spidey 1399-03-28 03:57
وای خدا قسمت یازده برگ ریزون بود!!! اصلا کف کردم خیلی عالی بود واقعا هیجان به اخرش رسید بی صبزانه منتظر قسمت بعدم که ببینم چی به سر دک اک میاد
معامله با شیطان وای یاد ان مور دی افتادم خداااااااا نکنه اتفاق بدتری بیوفته
من دیگه رد دادم :o :o :o
نقل قول کردن
Miguel-OHara
#63 Miguel-OHara 1399-03-28 05:14
اینقدر هایپ شدم رفتم قسمت 12 رو هم انگلیسی خوندم,فقط میتونم بگم انگار بعد از رفتن دن اسلات یه لشکر نویسنده جمع شدن تا همه چیو به حالت عادی خودش برگردونن
نقل قول کردن
Marvel spidey
#64 Marvel spidey 1399-03-28 13:25
حرف نداشت به مولا ماشاله عجب سرعتی خسته نباشید دلوران سایت اسپایدی واقعا کیف کردم :lol:
نقل قول کردن
BAdeadpool
#65 BAdeadpool 1399-03-28 16:11
نههههههه
خیلی عصبانی شدمحیفکه خرپول نیستم مثل این فیلما کامپیوترمو خرد کنم :cry: :cry: :cry: :cry: حالا دقیقا حس کسایی که با اسپایدی خو گرفتن و تکاملش رو دیدنبعد از داستان منفور omd می فهمم من هم با اوتو و برتر خو گرفته بودم و تکاملش رو دوست داشتم اخه چرااااااااااااا ااااااااااااااا اااااااااا بنظرم که نباید اینجوری می کردن حالایهسوال اخلاقیاتشو از دست می ده؟؟بنظر میاد که از دست داده :cry:
هم دوست دارم قسمت بعدیوبخونم هم دوست ندارم چون نمی خوام از اسپایدی محبوبم خداحافطی کنم من قسمت 30 مرد عنکبوتی برترvol 1 رو ترجیه می دم به این و بنظرم بهتر بود
نقل قول کردن
امیر محمد گلکار
#66 امیر محمد گلکار 1399-04-03 02:30
این نظر حاوی اسپیول است.
تموم شد قهرمان رویایم مرد اون دوباره به اون چیز قبلیش تبدیل شد افسردگی گرفتم دارم نابود میشم مرد عنکبوتی مورد علاقه ام نابود شد این نویسنده تصمیم بدی گرفت که مرد عنکبوتی مورد علاقه من رو نابود کنه و دوباره به حال اولش برگردونه خیلی خیلی ناراحت شدم وقتی قسمت 11 رو خوندم منتظر قسمت بعد هستم ولی دیگه مرد عنکبوتی برتر برنمیگرده :cry: .
نقل قول کردن
mtm
#67 mtm 1399-04-06 11:35
و یک سری دیگر کمیک بوکی که با بهترین کیفیت ادیت و ترجمه شد و به صورت رایگان در دسترس شما قرار گرفت
و این امکان پذیر نبود مگر با تلاش ها و زحمت های بی شائبه جناب آرمان طهماسبی و فرهاد مختاری که جا داره عمیقا ازشون تشکر کنم
نقل قول کردن
Marvel spidey
+1 #68 Marvel spidey 1399-04-06 11:52
آخ جون قسمت آخرش اومد واقعا خیلی آقایان طهسابی و مختاری زحمت کشیدن و من ازشون تشکر ویژه میکنم از استاد ترابی عزیز همینطور خیلی ممنون که ناظر ترجمه بودین ایشالا هر کجا باشید شاد و سلامت باشید نویسندگان زحمت کش این سایت بزرگ این سری از کمیک های مرد عنکبوتی برتر خیلی خوب بود بازم ممنون :-)
نقل قول کردن
Marvel spidey
+1 #69 Marvel spidey 1399-04-06 12:00
به نقل از mtm:
و یک سری دیگر کمیک بوکی که با بهترین کیفیت ادیت و ترجمه شد و به صورت رایگان در دسترس شما قرار گرفت
و این امکان پذیر نبود مگر با تلاش ها و زحمت های بی شائبه جناب آرمان طهماسبی و فرهاد مختاری که جا داره عمیقا ازشون تشکر کنم

منم از شما ممنونم که ناظر ترجمه بودین و این سایت بزرگ را سرپا نگه داشتید وکلی کمیک و مقاله زیبا به ما هدیه کردید :-)
نقل قول کردن
امیر محمد گلکار
+1 #70 امیر محمد گلکار 1399-04-06 12:59
ممنون از سایت اسپایدی و آقای ترابی هنوز وقت نکردم بخونم الان میخوام بخونم ولی بنظرم قسمت 11 یک جورایی داستان رو قابل پیش بینی کرد.
نقل قول کردن
امیر محمد گلکار
+1 #71 امیر محمد گلکار 1399-04-06 13:18
این نظر حاوی اسپیول است.



ناراحت بودم که مرد عنکبوتی برتر رفته ولی واقعا این نویسنده و طراح صفحه های آخرش رو عالی کار کردن مخصوصا صفحه پایانی که به سگانه سم ریمی اشاره دارد واقعا به من هیجان زیادی داد . خوب دیگه دکتر اختاپوس دوباره یکی از دشمنان اسپایدرمن.وقت بنظرم فسمت آخر بسیار عالی بود.
نقل قول کردن
CAPTAIN SPIDER
+1 #72 CAPTAIN SPIDER 1399-04-06 14:50
خب این کمیک هم تموم شد و من لازم میدونم از آقای طهماسبی برا ترجمه خوب و روونشون و همچنین از آقای ترابی برای نظارت بر روی ترجمه و انتخاب این کمیک برای ترجمه تشکر کنم.

اسپویل:
.
.
.
.
.
این چند شماره آخر به طرزی داستان جالبی داشت که من حین ادیت بسیار هیجان داشتم ببینم که چه اتفاقاتی قراره بیوفته!
چون این کمیک در سال 2019 به پایان رسیده خیلی دوست دارم بدونم اولین رویارویی مردعنکبوتی با دکتر اختاپوس بعد از این سری به مبازره ختم شده یا نه و پیتر چه واکنشی نشون داده!؟
راستی به نظرتون ممکنه دیگِر با کاستوم مردعنکبوتی برتر کاری کنه؟
نقل قول کردن
mani34521
#73 mani34521 1399-04-06 17:07
ترجمه و ادیت مثل همیشه عالی بود ولی من یه چیزی رو نفهمیدم یعنی برای همیشه مرد عنکبوتی برتر رفت یعنی از این به بعد با دکتر اختاپوس قدیم کار داریم ؟؟؟ :o
نقل قول کردن
The Lawyer
+1 #74 The Lawyer 1399-04-06 17:20
راستی این نظریه که می نویسم و خودمم هنوزبه عنوان نقد حرف هایی که می نویسم قبول ندارم چون خیلی راه مونده که درست بررسی و نقد کنم. این متنو اولین بار برای عضویت تو سایت استفاده کردم که عضو بشم و شماره آخر رو نخونده بودم و این فقط یک نظره که متن هایی بهش اضافه کردم و ویرایشش کردم .
این حرف دکتر اختاپوس هم تلخه هم سنگین هم ماندگار : اینکه روی چیزهایی که نمی تونی عوضشون کنی فکر کنی هدر دادن فسفره برای همین از اصطلاح چیزی جلودارمون نیست استفاده می کنم . چون وقتی تصمیمی گرفته می شه چیزی نمی تونه برش گردونه .
جمله چیزی جلودارمون نیست رو در شماره 1 دیدیم که داشت برای دانشجویان سخنرانی می کرد و آنا ماریا بهش پرید . :-*
چیز هایی که باعث می شه به داستان مردعنکبوتی برتر جذب بشم
یکی برام جالب و دردناک بود که دکتر اختاپوس به مردعنکبوتی تبدیل بشه
دوم این که واقعا برام سوال بود که واقعا می شه یک خبیث تبدیل به یک قهرمان بشه؟ مگه میشه یکی از خبیث هایی که داشت دنیا نابود می کرد به قهرمان تبدیل بشه که خوب همین اتفاق هم افتاد در سری پیش دکتر اختاپوس از خبیث به ضد قهرمان تبدیل شد اما در این سری از ضد قهرمان به قهرمان تبدیل شد از نظر من .
اما در این شماره قهرمان دوباره به خبیث تبدیل شد و قراره دکتر اختاپوس رو در قالب خبیث ببینیم شاید هم ضد قهرمان ( بعید می دونم با حرفایی که می زد دوباره قهرمان بشه )
از وقتی سری جدید رو می خوندم متوجه شدم که چقدر چالش سختیه کسی که نیستی باشی و چقدر سخته که دیگه مغرور نباشی و نتونی هر کاری بخواهی انجام بدی و چقدر سخته که کسی رو که دوست داری در عین حال که بی محلی می کنه و به نوعی کمک می کنه رو دوست داشته باشی و اینکه مسئولیت پذیر شدن و آدم خوب بودن چقدر سخته و چقدر سخته که نشه گذشته رو جبران کرد و همه اون رو به چشم خبیث گذشته می بینند نه قهرمان الآن و به مرور مردعنکبوتی رو دیدیم که خلق و خویش بهتر می شد و مردم اون رو بیش ار دوست داشتند و به زندگی ای که لیاقتشو داشت می رسید و وقتی که داستان رو به اتمام می رفت بیش تر دلم می خواست مردعنکبوتی برتر ادامه داشته باشه وبه نظرم جا داشت که رو داستان بیش تر کار کنند ولی خوب متاسفاته نویسنده تا12 شماره بیش تر ادامه نداد و ای کاش ادامه می داد چون مردعنکوبتی برتر داشت به اون پختگی لازم می رسید و داستان داشت بهتر می شد که تموم شد . داستان مردعنکبوتی برتر خیلی دو دلی به وجود می آره از یک طرف می گیم داستان های اسپایدرمن بدون دکتر اختاپوس و گروه 6 خبیثی که دکتر اختاپوس رهبرش بود مزه نداره از یک طرف هم ناراحت می شیم و با خودمون می گیم چرا دکتر اختاپوس حق نداره یک زندگی خوب و بدون خباثت تشکیل بده ولی خوب دیگه کاریه که شده ما هم نمی تونیم تغییرش بدیم .در این داستان چیزی که می تونیم بفهمیم درمورد غرور هست وقتی که دکتر اختاپوس پیش آنا ماریا و اون خانم می رفت و بحثشون شده بود واقعا دلم برای دکتر اختاپوس سوخت چون غرورش برگشت و چیزی شده بود که از ته دلش نمی خواست و آنا ماریا به خوبی فهمیده بود ودر آخر می بینیم که دکتر اختاپوس با گریه خودشو دور می کنه . متاسفانه غرور همینه باعث میشه چیزی که نیستیم باشیم حتی با اینکه ته دلمون مخالفت می کنه و باعث می شه حرفی رو که بخواهیم بزنیم نتونیم به زبان بیاریم و وقتی هم که به زبان می یاریم طور دیگه ای بیان می کنیم که ته دلمون بازهم راضی نیست .
اگه بخوام به داستان ایرادی بگیرم این هست که مثله سری قبل یا داستان های دیگه مردعنکبوتی زیاد هیجان زده و منتظر این که ببینم چه اتفاقی می افته نیستم ولی در شماره های آخر که فکر کنم از 8 به بعد بود نظرمو عوض کرد و فکر نمی کردم داستان دوباره اوج بگیره مخصوصا با حضور نورمن عنکبوتی . در حالی که در سری قبلی چیزی که باعث تمایزش با مردعنکبوتی شده بود این بود در داستان های مردعنکبوتی منتظر بودیم ببینیم چه بلا یا حادثه ای سر مردعنکبوتی می یاد و اون چی کار می کنه در حالی که در سری قبلی مردعنکبوتی برتر منتظریم ببینم که قراره چه بلایی یا حادثه ایجاد کنه یا چه تغییری قراره در شخصیت دکتر اختاپوس ایجاد بشه در حالی که در سری جدید من نمی بینم که قراره بلایی سر مردم دربیاره و می بینم دکتر اختاپوس خودش و اعمالش رو بهتر می کنه و من یک چیزی رو متوجه شدم و این بود که دکتر اختاپوس واقعا داره مردعنکبوتی می شه چون مسئولیت پذیر تر می شه غرورش کم تر می شه ولی هنوز حالت دستور دادنش هست و دیگه نمی تونه کسی رو نجات نده و هنوز به سختی می تونه با شخصیت های اطراف ارتباط برقرار کنه و خوب معلومه که باید اینطور باشه چون با یکی از خبیث های دنیای مارول طرفیم چون کسیه که فکر می کنه باهوش ترین فرده و به نظر من هم هست و هنوز هم با اینکه دوباره با کالبد اصلیش برگشته تا حدودی هم اخلاقیات جدیدشو داره فقط غرورش اجازه نمی ده
به نظرم شخصیت های خبیثی که وارد این کمیک شدن زیاد جالب نبودن و تنها خبیثی که به نظرم به داستان جذابیت داده بود نورمن عنکبوتی بود . در سری پیش دیدیم که دکتر اختاپوس خودشو فدا کرد تا مردعنکبوی رو کار بیاد تا بتونه جلوی گرین گابلین رو بگیره تا کسانی رو که دوست داره مثله آنا ماریا زنده بمونند در حالی که در سری جدید حاضر شد زندگی جدید خودشو فدا کنه تا دوباره به کالبد اصلیش برگرده و بتونه جلوی نورمن عنکبوتی رو بگیره تا اون بچه زنده بمونه و حتی اونو نکشت و فرستادش به یک بعد دیگه .
هنوزم که هنوزه زیاد طراحی چهره ها به دلم نمی شینه و طراحی که در کمیک هست به نظرم مناسب داستانه ولی خوب مثله شماره 6 و 7 نیست که بیش تر به داستان بخوره و این که نفهمیدم چرا لباس بعضی کاور ها با لباس اصلی متفاوته !!! در صحفه آخر چقدر این صحنه نمادینه و بارها مورد استفاده قرار گرفته یک بار در سری دوم زامبی های مارول یک بار هم زمانی که مردعنکبوتی لباس سیمبیوتی داشت و این بار هم در داستان مردعنکبوتی برتر و دیگه تو کجاها به کار آمده نمی دونم .
ولی در کل به نظرم سری مرد عنکبوتی برتر از داستان هایی هست که ارزش خوندن رو داره مخصوصا سری ای که دن اسلات نوشته و سری پیش بیش تر لذت می بردم به نظرم سری قبلی مردعنکبوتی برتر مثله رمان کوری هست و سری جدید هم مثله رمان بینایی که ادامه ی رمان کوری هست و منظورم محتوا و نوع داستان نیست ولی خوندن سری جدید مردعنکبوتی برتر خالی از لطف نیست و ارزش خوندن رو داره.
ممنونم بابت ترجمه و نظارت بر ترجمه و ادیت این کمیک زیبا :-)
نقل قول کردن
Miguel-OHara
+1 #75 Miguel-OHara 1399-04-06 21:11
چرا دروغ بگیم؟ همه از مرد عنکبوتی برتر اولش بدمون میومد.چون جای پیتر پارکر محبوبمون رو گرفته بود.ولی از وقتی از پیتر جدا شد و ما داستانای ورژن خودخواه تر و خشن تر پیتر و همچنین ورژن قهرمان اتو اکتاویوس رو دیدیم رفته رفته نظرمون دربارش عوض شد.بعد از خوندن آخرین شماره هم خوشحالم هم ناراحت.خوشحالم چون بالاخره اتو اکتاویوس قدیمی و کلاسیک خودمون برگشته و ناراحت از اینکه مردعنکبوتی برتر رفته ولی به نظرم میتونست اتفاقی که برای ونوم افتاد از خبیث یهو شد ضذقهرمان و قهرمان برا داک آک هم بیفته. منتها مثل این میمونه بگیم لکس لوثر آدم مطلقا خوبی بشه.که ممکن نیست.چون با یکی از بزرگترین و بهترین دشمنای مردعنکبوتی سراغ داریم.ولی خب بازم میشه داستانشو مثل کمیکای گوشت اسپایدر توی دنیای موازی ادامه داد.چون به نظرم پتانسیلشو داره
نقل قول کردن
Captain-spidey
+1 #76 Captain-spidey 1399-04-06 22:12
واقعا دستتون درد نکنه
این قسمت یه پایان فوق‌العاده برای این ارک بود واقعا کیف کردم من تو این چند وقته که سایت داشت کمیک هارو ترجمه میکرد خیلی با شخصیت داک اک همزاد پنداری میکردم و واقعا برام فوقالعاده بود و هرچی هم به قسمت های اخر میرسیدیم این احساس بیشتر میشد ولی تبدیل شدن شخصیت داک اک به یه ادم بد تو قسمت اخر واقعا براگ تعجب برانگیز بود و راستش هنوز تو شُکم
ولی بعد از همه اینها بازم هم یه احساس رضایتی تو وجودم هست نمیدونم چرا شاسد دلیلش اینه که میدونم حتی اگه داک اک به بدن خودش‌هم برگشته باشه بازم با این حال هنوز خوبی هایی تو وجودش هست
راستش الان بیشتر از هرچیزی منتظر یه رو یارویی توپ و مشتی بین اسپایدی و داک اک هستم
در اخر
ممنونم از سایت اسپایدی و مترجمین و ادیتر های عزیز و گران قدر سایت به همراه استاد ترابی عزیز که باعث شدن ما همچین کمیک زیبایی رو بخونیم و از خوندنش لذت ببریم :-)
نقل قول کردن
Captain-spidey
#77 Captain-spidey 1399-04-06 22:23
به نقل از CAPTAIN SPIDER:

راستی به نظرتون ممکنه دیگِر با کاستوم مردعنکبوتی برتر کاری کنه؟

راستش من فک نکنم دیگه اندازش باشه :lol: :lol: :lol:
ولی خارج از شوخی نه دیگه فک نکنم
نقل قول کردن
hadi1380
+1 #78 hadi1380 1399-04-06 23:42
حسابی دلم برای مرد عنکبوتی برتر تنگ میشه :sad:
خیلی دوستش داشتم با این حال کمیک خیلی عالی وشگفت انگیز و همینطور کمیک برتری بود.ترجمه هم خیلی عالیه و همینطور ادیت انشالله همیشه موفق باشید و لتون پر از خوشی باشه.
نقل قول کردن
Dark spider 2
#79 Dark spider 2 1399-05-05 20:11
با سلام خدمت دست اندر کاران سایت اسپایدی به ویژه جناب ترابی.
واقعا دم آقای طهماسب و مختاری گرم.من خیلی این سری کمیک بوک رو دوست داشتم و عجب جمله ای تهش دکتر اختاپوس گفت"چون وقتی تصمیمی گرفته میشه دیگه نمیشه عوضش کرد" که میشه نقل قولی گرفت از مارول و نویسندگانش که دیگه دکتر اختاپوس برگشته و دیگه قرار نیست تبدیل به اسپایدرمن برتر بشه.فقط من یه سوالی برام پیش اومده. یک اتفاقی در کمیک بوک فلش جدیدا اتفاق افتاده که ایبارد ثاون یا همون فلش معکوس رفت تو بدن فلش و جاشو گرفت.
خب اگه اینطوره پس این یه تقلید از اسپایدر من محسوب میشه که کاریه که دقیقا دکتر اختاپوس با مردعنکبوتی کرد. اگه میشه این رو لطفا جواب بدید!
ممنون
;-)
نقل قول کردن
master spider
+1 #80 master spider 1399-05-12 21:37
با سلام خدمت تیم اسپایدی. به تازگی عضو سایت شدم و این اولین پیام من در سایت است. خواستم اولین پیامم نقد سری کمیک بوک مردعنکبوتی برتر باشه.
خطر:نقد حاوی اسپویل
.
.
.
.
.
.
.
نقد کمیک بوک:خب باید اعتراف کنم که این سری رو از سری اول واقعا بیشتر دوست داشتم چون دیگه خبری از بدن تسخیر شده پیتر پارکر نبود و ما بخاطرش از دست امثال دن اسلات یا مارول و... ناراحت نبودیم و خب کیف بیشتری بهمون داد.

(نکات مثبت):دکتر اختاپوس در سری قبل نیز به خاطر خاطرات پیتر دچار تحول شخصیت و بلوغ شخصیتی شده بود اما بعد از مدتی برای عدالت(به سبک خودش) دست به قتل میزد!!! کاری که خط قرمز مردعنکبوتی بود و ضمناً اینکه جون مردم زیاد برایش مهم نبود ، اما در سری جدید این بلوغ شخصیتی هم چنان ادامه داشت به طوری که رفته رفته در قسمت های دوم و سوم و بخاطر خواسته های آنا مارکونی بیشتر بین مردم قرار گرفت و تعاملاتش را بیشتر کرد و همین باعث شد که بفهمد که تمام این مدت اشتباه میکرده البته همچنان کمی خشن بود ولی در این سری جان مردم برایش خط قرمز شده بود به طوری که در قسمت جنگ قلمروها که بیشتر مردم را نجات داد خواستند به او کلید شهر را بدهند که این کار را کاری بیهوده دانست چون نتوانسته بود جان تعدادی از مردم را نجات دهد و افسرده شده بود و حتی به پسری که مادرش زیر آوار مانده بود(اسم پسر جیمز بود) نیز اهمیت داد و او را دلداری داد و هرروز با او وقت می گذراند تا احساس نکند کسی را از دست داده و اینکار حتی باعث شد که خانواده ای که قرار بود جیمز را به فرزند خوانندگی بگیرند صلاحیتشان بیشتر شود.
(نکات منفی):به هر حال هر کمیکی دارای نکات مثبت و صد البته دارای نکات منفی است و دقیقا فرق هر کمیک سر تعداد نکات منفی و مثبتش است و غیر از این هم نیست. یکی از نکات منفی که میشود به آن اشاره کرد این بود که لباسش نسبت به سری قبل هیچ تغییری نکرده بود. شاید بپرسید این که ایراد نیست؟!باید به آن دسته از عزیزانی که اینطوری فکر میکنند بگویم که بله زیرا اگر یادتان باشد در سری اول مردم آن اواخر از دست کار های مردعنکبوتی ناراحت بودند زیرا شهر را بخاطر کارهایش به آتش کشیده بود و آن دوربین های عنکبوتی که همه جا بودند و داشتند جاسوسی مردم را میکردند و مردم خوششان نمی آمد برای همین از او متنفر شدند و حتی وقتی پیتر به بدن خود برگشت در کمیک شماره ۷۰۰ تا ۷۰۴ یا ۷۰۵ هنوز مردم از مردعنکبوتی عصبانی بودند چون نمی دانستند که اتو اکتاویوس ذهن خود را با او معاوضه کرده است اما اگر یادتان باشد در کمیک ۷۰۵ اعلام کرد که دکتر اختاپوس ذهنش را با او معاوضه کرده. خب حالا با این اوصاف بنظرتان وقتی دکتر اختاپوس این لباس رو می پوشه و میده یه شهر دیگه مردم نباید فکر کنند که او همان است؟! اما نویسنده انگار به این موضوع توجهی نکرده یا شاید فکر کرده چون زمان زیادی از روی آن اتفاق ها گذشته مردم یادشان رفته که این هم بهانه ای هست زیرا مگر میشود رویداد ملت گابلین را کسی یادش برود؟؟؟؟! بالاخره ارتشی از گابلین به کل نیویورک حمله کردند و کل شهر را نابود کردند و باعث برکناری و استعفای شهردار جیسون شدند!!!! آیا واقعا کسی همچین اتفاقی را از یاد میبرد؟؟؟؟؟!
امتیازات:
ترجمه:۱۰
ادیت:۱۰
داستان:۹.۵
در آخر باید بکنیم که دست تیم اسپایدی بخاطر این سری کمیک درد نکند. با تشکر : master spider
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#81 Mr. Doctor 1399-06-17 12:18
سلام.
ببخشید استاد ترابی یه سوال داشتم،میدونم که شما از جایگزینی اسپاک با اسپایدرمن خیلی ناراحت شدید و حسابی کوبیدینش،منم خیلی از اون شماره ناراحت شدم.ولی بعد از اینکه پیتر دوباره برگشت به بدنش و مثل قبل اسپاک و اسپایدی از هم جدا شدن ،اکتاویوس به اسپایدرمن برتر تبدیل شد و پیتر همون اسپایدی خودمون باقی موند.نظر شما درباره اینکه اسپاک هنوز هم اسپایدرمن برتر بود،چیه؟
الان که دیگه از بدن پیتر رفته بیرون،با اسپایدرمن برتر بودنش مشکلی ندارین؟
نقل قول کردن
mtm
#82 mtm 1399-06-17 12:47
به نقل از Mr. Doctor:
سلام.
ببخشید استاد ترابی یه سوال داشتم،میدونم که شما از جایگزینی اسپاک با اسپایدرمن خیلی ناراحت شدید و حسابی کوبیدینش،منم خیلی از اون شماره ناراحت شدم.ولی بعد از اینکه پیتر دوباره برگشت به بدنش و مثل قبل اسپاک و اسپایدی از هم جدا شدن ،اکتاویوس به اسپایدرمن برتر تبدیل شد و پیتر همون اسپایدی خودمون باقی موند.نظر شما درباره اینکه اسپاک هنوز هم اسپایدرمن برتر بود،چیه؟
الان که دیگه از بدن پیتر رفته بیرون،با اسپایدرمن برتر بودنش مشکلی ندارین؟

نظر خاصی ندارم
دوره ای بود که خوب یا بد تموم شد
مشکل من با نحوه کشته شدن پیتر در شماره 700 امیزینگ بود
و اینکه چرا خاطرات پیتر رو باید مال خودش بکنه
و البته یه سری سوتی های دیگه
ولی در مجموع تغییر خوبه و الان مشکل خاصی باهاش ندارم
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#83 Mr. Doctor 1399-06-17 17:07
ممنون از اینکه وقت گذاشتین استاد.نظرتون خیلی برام مهم بود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

 

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

14

18

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

38

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

30

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

008

009

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

48

37