ایستراگ (Easter Egg) مردعنکبوتی در نسخهٔ زک اسنایدر فیلم "جاستیس لیگ" (Zack Snyder’s Justice League)

ایستراگ (Easter Egg) مردعنکبوتی در نسخهٔ اسنایدر فیلم "جاستیس لیگ" (Zack Snyder’ Justice League)

جناب زک اسنایدر در نسخهٔ مخصوص به خودش از فیلم لیگ عدالت اشاره‌ای به اسپایدرمن داشته!!!

 

با اینکه مردعنکبوتی و گروه لیگ عدالت در دو دنیای کاملا متفاوت وجود دارند ولی آقای «زک اسنایدر» در فیلم بازنگری شدهٔ خودش به یکی از اصلی‌ترین اتفاقات مربوط به پیترپارکر/مردعنکبوتی اشاره کرده است!

وقتی در این نسخه از فیلم تمام اعضای جاستیس لیگ با سوپرمن یه نزاع کوتاه ولی خطرناک و ریسکی میکنند جایی که فلش به زور قدرت های سرعتیش فقط تونست از ضربه‌های سوپرمن جاخالی بده و درنهایت با هول دادن کلارک کنت خودش به عقب پرتاب شد و به کتیبه‌های بزرگ شهر متروپولیس برخورد کرد در صحنهٔ بسیار کوتاهی شاهد اشاره به یکی از مهم‌ترین شخصیت های مربوط به اسپایدرمن بودیم:

عمو بن در جاستیس لیگ

همانطور که می‌بینید روی یکی از کتیبه‌های پس زمینهٔ فیلم که اتفاقا مربوط می‌شوند به وقایع فیلم مرد پولادین و کسانی که جونشون را به خاطر تخریب‌های شدید طی مبارزات سوپرمن با زاد از دست داده بودند؛ نام تاثیرگذارترین فرد در زندگی «پیترپارکر/مردعنکبوتی» دیده می‌شود یعنی: «عموبن»!

«بنجامین فرانکلین پارکر» (Benjamin Franklin Parker) ملقب به «بِن پاركر»، عموی پیتر پاركر بود و وقتی پدر و مادر پیتر مردند، او را نزد خود و همسرش «مِی رایلی» بزرگ كرد. بن پاركر در حقیقت پدر اصلی پیتر پاركر است و همیشه سعی كرد جای خالی پدرش را برایش پر كند. او به ارزش های والای انسانی مثل عدالت، انصاف، مسئولیت پذیری، مهربانی و... اعتقاد راسخ داشت و همین باعث شد تا پیتر به قهرمانی بزرگی كه امروز میشناسیم تبدیل شود. خالقان مرد عنكبوتی مرگ عمو بن را در بطن origin مرد عنكبوتی قرار دادند ، به طوریكه اگر از هر كسی بپرسید چرا پیتر پاركر مرد عنكبوتی شد به شما پاسخ خواهد داد: "چون میتونست جلوی یه سارق رو بگیره ولی نگرفت. بعدش اون سارق رفت و عموش رو كشت". آری! مرگ عمو بن همواره نقطه ای بوده كه پیتر دربحبوحه بسیاری از بحران های بزرگ زندگی به آن رجوع كرده تا قوت قلب بگیرد و یا اگر تا حدی از مسیر اصلی فاصله گرفته، دوباره به آن برگردد.

زک اسنایدر - جوکر جرد لتو

به تازگی نیز آقای زک اسنایدر فاش کرد که دوست دارد اقتباسی از روی شخصیت دردویل و الکترا در دنیای مارول داشته باشد و همچنین او اظهار داشته که آقای «کوین فایگی» تا به حال با او تماسی نداشته است! این اشاره ممکن است پیامی از طرف این کارگردان برای طرفداران مارول و سازندگان فیلم‌ها باشد ضمن اینکه برادران روسو کارگردانان دو فیلم اخیر انتقام جویان بعد از پخش جاستیس لیگ زک اسنایدر از او حمایت کرده اند. حال پس از جنجال پیش آمده با وارنر برای زک اسنایدر ورود او به دنیای مارول برای طرفداران آقای زک اسنایدر میتواند بسیار خوشحال کننده باشد!

 

نظر شما چیست؟

 

مطالب مرتبط:

10 حقیقتی که باید درباره "عمو بن" (UNCLE BEN) بدانید

تصاویر فوق العاده از «زن عمو می» و «عمو بن»!

لحظات ماندگار در كمیك‌بوک های مرد عنکبوتی: مرگ عمو بن

معرفی شخصیت های مكمل  كمیك های مرد عنكبوتی: عمو بن

10 حقیقتی که باید درباره «دارک ساید» (DARKSEID) بدانید

چیزهای جالبی که درباره مرد عنکبوتی نمیدانستید! قسمت 2

اولین های مرد عنكبوتی – قسمت 2

اولین و مهم ترین کمیک بوک مرد عنکبوتی به فارسی ترجمه شد!

نورمن آزبورن و عمو بن تبدیل به مرد عنکبوتی میشوند!!!

10 کمیک برتر "جاستیس لیگ" (JUSTICE LEAGUE)

10 گروه ابرقهرمانی برتر دنیای کمیک

تاریخچه ی بازی های رایانه ای جاستیس لیگ

رتبه بندی قوی ترین اعضای گروه جاستیس لیگ 

معرفی 10 دشمن برتر "جاستیس لیگ"

نقد و بررسی فیلم "جاستیس لیگ" سال ۲۰۱۷ (JUSTICE LEAGUE)

10 شخصیت فرعی در اولین کمیک بوک اسپایدرمن که بعداً دارای داستان اختصاصی شدند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Agent bishop
#1 Agent bishop 1400-01-04 22:45
دم زک گرم خوشم اومد .
اگه میخواد با مارول کار کنه امیدوارم دردویل رو بهش ندن چون حیفه دردویل چارلی کاکس خراب بشه. زک می‌تونه واسه فیلم های شخصیت های که خشونت توشون زیاده مثل پانیشر استفاده کنند اونوقت ذات شخصیت هم خراب نمیشه
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#2 AM SM BM SM 1400-01-04 22:58
سلام
ممنون بابت این اسپایدی شکافی دقیق!
خیلی عجیبه که اسم بن پارکر رو توی فیلم جاستیس لیگ گذاشتند. اما یه چیزش درسته. وقتی که توی اون جنگ سوپرمن با زاد عدالت و فداکاری و مراقبت از مردم یعنی همان چیزی هایی که بن سعی کرد به پیتر یاد بده توسط سوپرمن که چندین سال هست این کار ها رو انجام میده و ذاتش با این موارد پیوند خورده از بین رفت خب کسی مثل بن پارکر توی اینجا باید هم کشته بشه. بگذریم خیلی وقته که این حرف ها زده شده...
البته من خودم فیلم رو ندیدم ( و نخواهم دید ) اما واقعا چنین دقتی دست مریزاد داره.
ولی بخش بامزه اینه که الان اشارات دی سی به عمو بن بیشتر از ماروله! فکر کنم دید مارول نمیاد وسط خودش دست به کار شد! :lol: البته همه ما میدونیم که اشاراتی به عمو بن توی mcu بوده و دیر یا زود از این بزرگوار رونمایی میشه.
نقل قول:
به تازگی نیز آقای زک اسنایدر فاش کرد که دوستدارد اقتباسی از روی شخصیت دردویل و الکترا در دنیای مارول داشته باشد
نه تو رو خدا!! :-? گرفتی پدر شخصیت های دی سی رو در آوردی الان میخوای تو مارول هم نفوذ کنی؟ البته حالا خوبه گفتی الکترا و دردویل که شخصیت های نسبتا دارکی هستند و تو هم که عاشق این فضا هستی و گرنه مرد عنکبوتی رو میگفتیم که کلامون میرفت تو هم. :lol:
نقل قول:
ورود او به دنیای مارول برای طرفداران آقای زک اسنایدر میتواند بسیار خوشحال کننده باشد.
بله میتواند ورود این جناب آقای زک اسنایدر به پرفروش ترین و موفق ترین فرنچایز تاریخ سینما برای هواداران این آقا خوشحال کننده باشد اما برای طرفداران کمیک بوک به معنای بمب هیروشیمایی هست که آمریکا به ژاپن زد! یعنی باید سه روز عزایی عمومی اعلام شود!
ولی من فکر نمیکنم این آقای طرفداران زیاد منحصر به خودش داشته باشد چون من هرچی طرفدار زک اسنایدر دیدم، به خاطر اینکه مغز متفکر فیلم های دی سی هست ازش حمایت میکردند.
فکر کنید بره مارول به نظرتون از موضع خودشون عقب نشینی میکنند؟ چه بامزه میشه! :lol:
نقل قول کردن
Frank castle
#3 Frank castle 1400-01-04 23:09
اسنایدر علاقه خیلی خاصی به کاراکترها و داستان های فرانک میلر داره
به حول و قوه الهی 300 بس نبود،کارشم با بتمن و مع الغیر تموم شده به امید خدا پاشنه کفش اش رو کشیده تا دردویل و الکترا رو به گند بکشه.
من نمی دونم این بشر چرا اینقدر یسری ها بهش بها میدن.عین مایکل بی هست
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1400-01-04 23:31
اگر زک اسنایدر فیلم مرد عنکبوتی رو ساخته بود:



"همه شون رو بکش، پیتر"!
نقل قول کردن
Bucky WS
#5 Bucky WS 1400-01-04 23:40
اثر جدید زک اسنایدر رو هم دیدیم
همون آشغال قبلی بود منتهی با این تفاوت که دارک ساید رو هم تِر زد بهش خیالش راحت شد!
و با افتخار اعلام کرد که ماموریتش در به لجن کشیدن شخصیت های دی سی با موفقیت تمام به پایان رسیده است
خسته نباشی دلاور
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#6 AM SM BM SM 1400-01-04 23:42
به نقل از mtm:
اگر زک اسنایدر فیلم مرد عنکبوتی رو ساخته بود:

spidey.ir/.../...

"همه شون رو بکش، پیتر"!

"قدرت زیاد مرگ و میر زیاد به همراه دارد!"
نقل قول کردن
Bucky WS
#7 Bucky WS 1400-01-04 23:44
یه چیز دیگه ...
ظاهرا این فیلم در HBO Max اصلا اون چیزی نبوده که تصورش رو میکردن و نتونسته به هیچ وجه انتظارات رو برآورده کنه
گفته میشه در سه روز نخست خودش فقط 1.8 میلیون مشترک اون رو استریم کردن در حالی که یه سریال معمولی مارول به نام وینتر سولجر و فالکون یه اپیزودش ، 1.7 میلیون استریم داشته. فکرش رو بکنید ! دهن ملت رو سرویس کرده بود تو این چند ستال این همه هم پول خرجش کردن آخرش فقط 100 هزار بیشتر از یه اپیزود سریال مارول بیشتر دیده شده!!!
حتی واندرومن 2 که اونم یه آشغال بزرگ بود بیشتر از اون دیده شده.
نقل قول کردن
Spider-Fan
#8 Spider-Fan 1400-01-04 23:44
نقل قول:
به تازگی نیز آقای زک اسنایدر فاش کرد که دوست دارد اقتباسی از روی شخصیت دردویل و الکترا در دنیای مارول داشته باشد و همچنین او اظهار داشته که آقای «کوین فایگی» تا به حال با او تماسی نداشته است!
فکر می‌کنم این بخشِ مطلب برای دوستان باعث ایجاد سوءتفاهم شده.
توی مصاحبه‌ای از اسنایدر پرسیدن اگر بخوای یه داستان از مارول رو کار کنی، کدوم رو انتخاب می‌کنی؟ ایشون هم جواب داده Elektra Lives Again فرانک میلر.
جای دیگه‌ای هم ظاهراً ازش پرسیدن که آیا تا حالا با کوین فایگی برای هم‌کاری با مارول استودیوز دیدار داشته و جواب داده که تا حالا ندیدتش!
بنابراین فیلم دردویل به کارگردانی زک اسنایدر حتی به مرحلۀ شایعه و احتمال هم نمی‌رسه و عملاً فانتزیِ طرفه!
و البته که فایگی و دوستان عقل‌شون می‌رسه نرن سراغ کسی که یه یونیورس سینمایی رو یه‌تنه نابود کرد.
جای نگرانی نیست خلاصه. :)
نقل قول کردن
a.v.s
#9 a.v.s 1400-01-04 23:52
به نقل از mtm:
اگر زک اسنایدر فیلم مرد عنکبوتی رو ساخته بود:

spidey.ir/.../...

"همه شون رو بکش، پیتر"!


یا وقتی پیتر داره میبینه عمو بن قراره توسط یک سارق کشته بشه، عمو بن دستش رو سمت پیتر دراز میکنه تا نیاد جلو، و عمو بن میمیره.

uplooder.net/.../7ULT1t.gif

یا وقتی با عموشه، و یک سارق جلو راهشونه، عمو بن با مشت قضیه رو حل کنه چون هیچ راه حل دیگه ای مثل آروم کردن یک سارق، راه حلی که توماس وین توی فیلمای غیر از bvs میکرد، نیست!!!

uplooder.net/.../...

Ah yes. Classic!
نقل قول کردن
a.v.s
#10 a.v.s 1400-01-05 00:02
به نقل از Bucky WS:
یه چیز دیگه ...
ظاهرا این فیلم در HBO Max اصلا اون چیزی نبوده که تصورش رو میکردن و نتونسته به هیچ وجه انتظارات رو برآورده کنه
گفته میشه در سه روز نخست خودش فقط 1.8 میلیون مشترک اون رو استریم کردن در حالی که یه سریال معمولی مارول به نام وینتر سولجر و فالکون یه اپیزودش ، 1.7 میلیون استریم داشته. فکرش رو بکنید ! دهن ملت رو سرویس کرده بود تو این چند ستال این همه هم پول خرجش کردن آخرش فقط 100 هزار بیشتر از یه اپیزود سریال مارول بیشتر دیده شده!!!
حتی واندرومن 2 که اونم یه آشغال بزرگ بود بیشتر از اون دیده شده.


به نقل از یک وب‌سایت سینمایی معتبر در ایران:
در محاسبه‌ی «سامبا تی‌وی» تلویزیون‌های هوشمند بررسی شده‌اند اما منابع نزدیک به شبکه‌ی HBO Max ادعا می‌کنند که کات چهار ساعته‌ی «زک اسنایدر» برای «لیگ عدالت» به آمار بینندگان عظیمی دست پیدا کرده، هرچند باز هم پایین‌تر از «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» قرار گرفته.

بزارید نظر خودمو بگم
میدونید چرا اینطوری شده؟ چون بیشترین کسایی که یک Snyder Cut برای جاستیس لیگ میخواستند، هوادارای زک و dceu بودند. وگرنه عموم مردم با خودشون میگن که: خب، ما اون یکی ورژن رو دیدیم. و واقعا افتضاح بوده. از این دیگه چی میخواد عایدمون بشه؟
چون به خاطر اینکه وارنر برنامه ریزیش در حد یک بچه 7 ساله نیست. اگر از اول رؤسای بهتری برای دنیاش انتخاب میکرد و آزادی عمل بیشتری به بعضی به عوامل میداد، این اتفاقات رخ نمیداد که حالا وارنر رو لعن و نفرین کنند و هشتگ بزنند که #ReleaseTheSnyd erCut و #RestoreTheSnyderverse

و معلومه وقتی که کل دنیاتو اولش میندازی روی دوش تنها یک نفر اونم زک اسنایدر، کارگردانی که دوست داره حماسه خلق کنه و نه یک داستان درست درمون (که البته بعضی وقتا فیلمای متوسطی ساخته که داستاناشون بد نبودند. ولی نقضانیات فیلماش بیشتر از نکات مثبتشه) و مطمئنا با توجه به سبکش نمیتونه یک داستان ابرقهرمانی که بیاد و اریجین و افکار و احساسات درونی یک کاراکتر رو به شکلی تمیز در بیاره، بسازه، انقدر نقص پشت نقص و اشتباه پشت اشتباه رخ میده.

من خودم بیشتر از همه وارنر و دیسی رو مقصر میدونم، چون نیومدند یک کارگردان مناسب انتخاب کنند. برای همین اگرم زک اومده گند زده به کل تصورات وارنر و دیسی و همه طرفداران دیسی به DCEU، خب این درواقع نتیجه عمل و عکس العمله.
نقل قول کردن
a.v.s
#11 a.v.s 1400-01-05 00:11
ولی از حق نگذریم. ZSJL واقعا بهتر از نسخه 2017 بود.
پ.ن: من از یک طرف هم جاس ویدون رو مقصر نمیدونم. چون اولا وارنر بهش یک فیلم ناقص تحویل و دستور داد که بیاد صحنه های جدید خلق کنه. بازم میگم وارنر مقصره. البته زک و دوستان و مقصرند ولی خب، توی کامنت قبلی گفتم حرفامو.

و خوشحالم بازم جمالمون به آقای فقیه افتاد.
خرسندم که دوباره یک مطلب از ایشون میبینم. هرچند نقد یا ایستراگ نیست ولی چند وقت بود دلمون براش تنگ شده بود.
جدای از این، آقای فقیه، آیا منتظر یک نقد جانانه به وانداویژن (میگم جانانه چون از یه طرف یه خورده نسبت به این سریال در تلگرام ابراز نارضایتی کردید :lol: )، و بقیه ایستراگ هاش باشیم؟ درباره ZSJL چطور؟
نقل قول کردن
Geralt of Rivia
#12 Geralt of Rivia 1400-01-05 00:19
#10:
من فک‌کنم شما اصلا منظور اون بابا رو نگرفتی
میگه این همه داد و قال به پا کردن ولی تقریبا به اندازه یه اپیزود یه سریال معمولی مارول که هیچ یک از شخصیت های بزرگ و درجه یک mcu در ان حضور نداشتن دیده شده
خب این به نظرم واقعا یعنی شکست
که البته نظر منه
و این که گفتی مردم گفتن ما اون ورژن و دیدیم و فلان به نظرم بازم نشون میده زک اسنایدر اصلا اون پایگاهی که بعضی ها فکر میکنند را در بین هواداران نداره . چون اگه داشت این همه تبلیغ و تیزر و کوفت و زهر مار و اسم اسنایدر باعث میشد نظر مردم عوض بشه
نقل قول کردن
The Devil Of Hells Kitchen
#13 The Devil Of Hells Kitchen 1400-01-05 00:24
به نقل از Agent bishop:
دم زک گرم خوشم اومد .
اگه میخواد با مارول کار کنه امیدوارم دردویل رو بهش ندن چون حیفه دردویل چارلی کاکس خراب بشه. زک می‌تونه واسه فیلم های شخصیت های که خشونت توشون زیاده مثل پانیشر استفاده کنند اونوقت ذات شخصیت هم خراب نمیشه


من میگم بهش بدن ولی با نظارت کارگردانای دیگه
نقل قول کردن
a.v.s
#14 a.v.s 1400-01-05 00:31
به نقل از a.v.s:
ولی از حق نگذریم. ZSJL واقعا بهتر از نسخه 2017 بود.

منتها هنوزم درش نقصانیات کارهای زک دیده میشد. یعنی بازم نقص زیاد داره. 4 ساعت خیلی زیادیه برای یک فیلم. مارول مطمئنا میاد اون 4 ساعت رو برای یک فیلمی که مثلا 10 سال دیگه ممکنه بسازه، مثل Secret Wars 2015 میزاره. نه برای فیلمی مثل ZSJL که انگار ترکیبی از چندین فیلم بود:
اریجین سایبورگ
فیلمی از فلش
فیلمی از آکوامن
ادامه ای بر داستان های واندرومن
ادامه ای بر داستان های بتمن
فیلمی که محور یک آینده تاریک قرار داره

درست مثل bvs که اونم اینطوری بود:
من او استیل 2، فیلم مستقل بتمن، فیلم مستقل واندرومن، فلش، آکوامن، سایبورگ، و فیلمی که محور یک آینده تاریک قرار داره.

مطمئنا از هر کدومشون فیلم مستقل میساخت (علاوه بر گرین لنترن و خدایان جدید) هرچی پول از DCEU در میاورد، دو الی سه برابرشو در میاورد، و یحتمل هم خیلی محبوب میبود.
حتی نمیومدند یک فیلم 4 ساعته که همه گله کنن چرا انقدر طولانیه، بسازند.
درسته ZSJL یه بخشیش بخاطر زجری که زک بابت مرگ دخترش کشیده، قابل احترامه، ولی بازم حق مطلب رو درباره کاراکتر های جادوانه دیسی ادا نمیکنه.
Because this is Zack, and Nothing MORE!!!

درسته. بازم صدرحمت به ZSJL. ولی متاسفانه انگار یک اثر دل خوش کنک برای طرفداران دیسی و کلا کمیک بوکه که از لحاظ فنی این یک توهین بزرگ به طرفدارانه، دوباره!!! واقعا حیف. واقعا حیف.
Ah God! Shame on you, Warner (and Zack)
نقل قول کردن
a.v.s
#15 a.v.s 1400-01-05 00:34
به نقل از Geralt of Rivia:
#10:
من فک‌کنم شما اصلا منظور اون بابا رو نگرفتی
میگه این همه داد و قال به پا کردن ولی تقریبا به اندازه یه اپیزود یه سریال معمولی مارول که هیچ یک از شخصیت های بزرگ و درجه یک mcu در ان حضور نداشتن دیده شده
خب این به نظرم واقعا یعنی شکست
که البته نظر منه
و این که گفتی مردم گفتن ما اون ورژن و دیدیم و فلان به نظرم بازم نشون میده زک اسنایدر اصلا اون پایگاهی که بعضی ها فکر میکنند را در بین هواداران نداره . چون اگه داشت این همه تبلیغ و تیزر و کوفت و زهر مار و اسم اسنایدر باعث میشد نظر مردم عوض بشه


از حرفام اشتباه برداشت کردید!
بنده منظور "به قول شما" بابا رو فهمیدم :D

اولش اومدم یک نقل قول گذاشتم که یه سری شرکت ها دارن غلو میکنند. بعدش درباره حرف آقای Bucky WS صحبت کردم.
میدونم یه ذره ترتیب بندیم تو حرفام شمارو به اشتباه انداخت. شاید باید یه ذره بهتر پاراگراف بندی میکردم.
نمیدونم اگر بازم ابهامی در صحبت هام پیدا کردید، بگید اصلاح کنم، چون به نظرم کاملا منظور "به قول شما" اون بابا رو فهمیدم :lol: .
نقل قول کردن
a.v.s
#16 a.v.s 1400-01-05 00:36
به نقل از Geralt of Rivia:
#10:
و این که گفتی مردم گفتن ما اون ورژن و دیدیم و فلان به نظرم بازم نشون میده زک اسنایدر اصلا اون پایگاهی که بعضی ها فکر میکنند را در بین هواداران نداره . چون اگه داشت این همه تبلیغ و تیزر و کوفت و زهر مار و اسم اسنایدر باعث میشد نظر مردم عوض بشه

و درباره این یکی حرفتون، موافقم.
اصلا کلا دیر شده! چهارساله که دیر شده! از وقتی که جاستیس لیگ 2017 شکست خورد، دیگه اصلا وارنر سیاستشو درباره dceu تغییر داد. بتمن و سوپرمن رو بیرون کرد. فیلم سایبورگ وضعیتش بلاتکلیفه. جوخه انتحار که واقعا مزخرف بود هم ریبوت میکنن. فیلمای متفرقه مال دنیاهای دیگه درست میکنن. سریال هایی که ربطی به dceu ندارن. یه فیلم فلش تحت عنوان ریبوت کل dceu میدن بیرون (با داستان فلش پوینت).
اگر وارنر سیاست بهتری به خرج میداد و کل دوش dceu رو روی زک اسنایدر نمینداخت و امثال کوین فایگی رو داشت که بیاد یه دنیای سینمایی باکیفیت برای دیسی طرح کنه، میتونست به طرز خیلی تمیز با مارول رقابت کنه. ولی هم طرفداران دیسی حسرت این چیزو میخورن، و هم طرفداران مارول. مارول فنا هم به اندازه دیسی فنا از اینکه dceu واقعا بد در اومده ناراحتن.
نقل قول کردن
a.v.s
#17 a.v.s 1400-01-05 00:53
یک کامئو دیگه از فیلم ZSJL هست که شاید طرفدارای فیلمای قدیمی دیسی متوجه اش شده باشند

و اون هم کامئو بازیگر "جیمی اولسن" در فیلمای سوپرمن با بازی افسانه ای کریستوفر ریو هستش
uplooder.net/.../...

ببین چقدر اون فیلم جاودانه است که بعضی ها ممکنه از حضور بازیگر جیمی اولسن توی فیلم ZSJL خوشحال بشند، حتی اگرم کسی پشیزی به این کاراکتر هم اهمیتی نمیداده :lol:

وای گفتم جیمی اولسن. هنوز یاد وقتی میوفتم که کلا توی bvs تلف شد چون انگار زک صرفا میخواست باهاش "حال" کنه، و تمام بدنم مور مور میشه!
نه تنها شخصیت جیمی اولسن، بلکه شخصیت Mercy Graves تو bvs که نقششو Tao Okamoto بازی میکرد، و نقش منشی لکس لوثر رو داشت.
توی کمیک و همینطور دیگر اثرات دیسی، نقش به مراتب مهم تری داره، ولی توی این فیلم انگار با سیاهی لشکر فرقی نداشت و توی اون انفجار احمقانه تو سازمان سیا کشته شد.
نقل قول کردن
a.v.s
#18 a.v.s 1400-01-05 00:57
ببخشید. توی کامنت قبلیم، منظور از سازمان سیا، مجلس سنای آمریکا بود. اشتباه گرفتم یه لحظه :lol:
نقل قول کردن
hassan91
#19 hassan91 1400-01-05 02:14
جالبه که از اسپایدی ایستراگ داره.
نسخه اسنایدر رو من دو روز پیش دیدم چندان تفاوتی نسبت به نسخه قبلی نداشت صرفا شخصیت پردازیهای کاراکترها بهتر شده بود. ولی در کل فیلمنامه همون ایرادات نسخه قبلی رو داشت. من نفهمیدم بالاخره دارک ساید میخواست زمین نابود کنه یا اینکه فتحش کنه یا مادرباکسها رو به دست بیاره. بعدشم که پرونده مادرباکسها رو بست اصن نفهمیدیم کاربردشون چی بود. اصن شناختی نسبت بهش به دست نیاوردیم. درسته که کاراکتر سایبورگ بهتر شده بود. اما ایا بهتر نبود که یه فیلم مجزا از سایبورگ میساختن و مادر باکس رو هم اونجا مفصل معرفی میکردن؟ توی MCU سنگهای بی نهایت هر کدومشون وزن خاص خودشون رو داشتن و جمع شدنشون کنار هم اونم توسط یک ویلن، شنیدنشم هیجان انگیزه.
به هر حال بی باک رو بسپارن به زک من بیشتر نگران کینگ پین میشم. همینم مونده که نسخه جوکرگونه کینگ پین رو تحویل ما بده :-|
نقل قول کردن
thor_fan
#20 thor_fan 1400-01-05 09:36
سلام خیلی جالب بود که اسنایدر در فیلمش به عمو بن اشاره کرد
نقل قول کردن
ARIYAN.KNIGHT
#21 ARIYAN.KNIGHT 1400-01-05 11:12
سلام؛
چقدر جالب
و تازه خدا نکنه زک میاد تو مارول وگرنه هر چی فایگی رشته کرده پنبه میشه
نقل قول کردن
ARIYAN.KNIGHT
#22 ARIYAN.KNIGHT 1400-01-05 11:13
به نقل از mtm:
اگر زک اسنایدر فیلم مرد عنکبوتی رو ساخته بود:

spidey.ir/.../...

"همه شون رو بکش، پیتر"!

خوشم اومد باحال بود آفرین :D
نقل قول کردن
ARIYAN.KNIGHT
#23 ARIYAN.KNIGHT 1400-01-05 11:14
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از mtm:
اگر زک اسنایدر فیلم مرد عنکبوتی رو ساخته بود:

spidey.ir/.../...

"همه شون رو بکش، پیتر"!

"قدرت زیاد مرگ و میر زیاد به همراه دارد!"

دقیقا
نقل قول کردن
The amazing spiderman
#24 The amazing spiderman 1400-01-05 11:55
من نسخه زک اسنایدر رو دیدم. از نسخه قبلی بهتره. البته فقط یک‌کم. مشکل اینه که این فیلم از بنیان و اساس مشکل داره. بنابراین هر کاریش هم بکنند خوب نمیشه. مشکل اساسی اینه که زک هر چی دستش رسیده ریخته تو فیلم. دیشب یه مقاله در comicbookmovie میخوندم درباره اینکه دست کم ۵ سکانس تو فیلم هست که باید تو کف اتاق تدوین باقی میموند و در فیلم استفاده نمیشد
من دی سی فن نیستم ولی دلم به حال دیسی فنا واقعا میسوزه که بزرگترین ویلن شون یعنی دارک ساید در چنین فیلم ضعیفی ظاهر شد
و منم اعتقاد دارم در دراز مدت این فیلم نوعی ضد تبلیغ و ضدحال میشه برای وارنر . چون چیزهایی رو tease میکنه که قرار نیست بیننده هرگز در آینده اونا رو ببینه. پس یه جورایی باعث نا امیدی تماشاگر میشه و کاش اصلا ساخته نمیشد
نقل قول کردن
ArashBigA
#25 ArashBigA 1400-01-05 14:30
واقعا اگر که زک اسنایدر بخواد فیلمی برای مارول بسازه باید شخصیت های دارک رو بهش بدن کسایی مثل مردان ایکس یا درداویل که توی مقاله بالا گفتین :-*
نقل قول کردن
mtm
#26 mtm 1400-01-05 14:42
به نقل از ArashBigA:
واقعا اگر که زک اسنایدر بخواد فیلمی برای مارول بسازه باید شخصیت های دارک رو بهش بدن کسایی مثل مردان ایکس یا درداویل که توی مقاله بالا گفتین :-*

فقط صرف اینکه شخصیت دارک باشه واقعا کافیه؟ پس فیلمنامه چی میشه؟ یا شخصیت پردازی؟
چرا واقعا این حرفو میزنید؟ طرف چون ادا اطوار درمیاره پس میتونه دردویل خوبی بسازه؟!
واقعا آدم برخی از کامنتا رو میخونه تعجب میکنه. بیخود نیست این آقا طرفداراشم مثل خودش هستن
نقل قول کردن
Agent bishop
#27 Agent bishop 1400-01-05 15:10
به نقل از ArashBigA:
واقعا اگر که زک اسنایدر بخواد فیلمی برای مارول بسازه باید شخصیت های دارک رو بهش بدن کسایی مثل مردان ایکس یا درداویل که توی مقاله بالا گفتین :-*

مردان ایکس آخه کجاش دارکه ؟؟؟
آخه حیف نیست دردویل رو بدن دست این اونوقت حتما میخواد کینگ پین هم لاغر و مودار کنه
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#28 AmirhoseinJafari2005 1400-01-05 16:06
جالب بود ولی اصلا از فیلم هاش خوشم نمیاد :-*
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#29 AmirhoseinJafari2005 1400-01-05 16:09
به نقل از mtm:
اگر زک اسنایدر فیلم مرد عنکبوتی رو ساخته بود:

spidey.ir/.../...

"همه شون رو بکش، پیتر"!

صد در صد اینجوری میشد :lol:
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#30 Ehsan Spider 1400-01-05 18:38
سلام
خیلی ممنون
واقعاً جالب بود، عمو بن!!!!

من تا حالا هیچ نظر راجب فیلم های جاستیس لیگ ندادم ولی:

راستش اصلا ندیدم این فیلم و حتی قبلی رو، فکر کنم ازش وقت گذاشتن رو هم نداشته باشه.
ولی نسخه قبلی رو 2 روز پیش توی تلوزین به صورت خلاصه و نما نشون دادن منم گفتم بزار ببینم این چیه اینقد انتقاد میشه
فکر میکنین چی دیدم ؟؟؟ حتی جلوه های ویژه رو بگم که در سطح کارتون بود یعنی لباس ها و مثلا مشت ها سوپرمن رو نگاه کنی انگار داری یه کارتن مزخرف تماشا میکنی. یه صحنه ای فکر کنم سوپرمن فکر کنم به بتمن زد من فکر کردم با شکمش زد!!!!!

و یه چیز دیگه فکر کنم اصلا فایگی به تماس با زک فکر هم نمیکنه کلا خوندم اینو توی مقاله تعجب کردم ولی وقتی کامنت استاد محمد صالح حیدری رو خوندم خیالم راحت شد!!
دردویل هم حیفه بدن دست زک واقعا توی مارول نفتلیکس نشون داد این شخصیت پتانسیل اینو داره که یکی از بهترین های سینما باشه حیفه خرابش کنن. الکترا هم شخصیت خوبیه که میتونه بهتر هم بشه توی mcu . بدن دست زک هردو خراب میشن.
نقل قول کردن
a.v.s
#31 a.v.s 1400-01-05 23:47
به نقل از ArashBigA:
واقعا اگر که زک اسنایدر بخواد فیلمی برای مارول بسازه باید شخصیت های دارک رو بهش بدن کسایی مثل مردان ایکس یا درداویل که توی مقاله بالا گفتین :-*

دردویل بیشتر بخاطر اون اتمسفر داستانیشه که دارکه و نه بخاطر فضای کمیکش. باری که اون داستان دردویل داره و اون عمقی که داره، عمرا زک اسنایدر بتونه اون رو تو فیلمش دربیاره، و شاید صرفا بخواد یک فیلم دارک خلق کنه و احتمالا ممکنه اون افتضاح سال 2003 تکرار بشه اگر زک اسنایدر قراره بسازتش.
مردان ایکس بعضی وقتا داستان های بسیار جدی داشتند ولی عموما اون اتمسفرشون به فضای دنیای حقیقی بیشتر میخوره تا اینکه زک بیاد و مثلا از اینکه جهش یافته ها مورد تبعیض قرار میگیرند، لحظه حماسی خلق کنه! یا مثلا از جهش یافته ها تصویری از مسیح بسازه. یه سری نقاطی در داستان های مردان ایکس هست که اون رو از کارهای مشابه زک اسنایدر متمایز میکنه، و کاملا دور از اون اتمسفریه که زک بخواد توش فیلمی مثل فیلمای خودش بسازه. یعنی نمیتونه اونجور حماسی باشه که زک میسازه، بلکه باید یه نوع حماسی ای باشه که مثلا ممکنه جی‌جی آبرامز و چندین نفر دیگه به دردش بخورن و بتونن اون سبک و فضا و اتمسفر رو به تصویر بکشن.

اگر قراره زک اسنایدر یک فیلم کارگردانی کنه از دنیای کمیک، به نظرم Lobo اونم نه ورژن New 52اش، میتونه براش مناسب ترین باشه. خوراکشم هست. شخصیتی خالصا دارک که دنبال کثافت کاریه :D
اون شخصیت پردازی که برای آکوامن گذاشت رو باید میدادن فیلم Lobo میساخت و اون شخصیت پردازی رو برای لوبو استفاده میکرد، نه آکوامن. میتونست از شوخ طبعی که برای آکوامن استفاده کرد، برای Lobo استفاده کنه.
نقل قول کردن
The Devil Of Hells Kitchen
#32 The Devil Of Hells Kitchen 1400-01-05 23:53
به نقل از mtm:
به نقل از ArashBigA:
واقعا اگر که زک اسنایدر بخواد فیلمی برای مارول بسازه باید شخصیت های دارک رو بهش بدن کسایی مثل مردان ایکس یا درداویل که توی مقاله بالا گفتین :-*

فقط صرف اینکه شخصیت دارک باشه واقعا کافیه؟ پس فیلمنامه چی میشه؟ یا شخصیت پردازی؟
چرا واقعا این حرفو میزنید؟ طرف چون ادا اطوار درمیاره پس میتونه دردویل خوبی بسازه؟!
واقعا آدم برخی از کامنتا رو میخونه تعجب میکنه. بیخود نیست این آقا طرفداراشم مثل خودش هستن


زک فیلم حماسی باید بهش بدن تازه تنهام نباید بسازه مثلا میشه دربارهی دردویل قسمت هند رو بدن به ایشون البته شخصیت پردازی و اینا با یکی دیگه .

به نقل از Ehsan Spider:
سلام
خیلی ممنون
واقعاً جالب بود، عمو بن!!!!

من تا حالا هیچ نظر راجب فیلم های جاستیس لیگ ندادم ولی:

راستش اصلا ندیدم این فیلم و حتی قبلی رو، فکر کنم ازش وقت گذاشتن رو هم نداشته باشه.
ولی نسخه قبلی رو 2 روز پیش توی تلوزین به صورت خلاصه و نما نشون دادن منم گفتم بزار ببینم این چیه اینقد انتقاد میشه
فکر میکنین چی دیدم ؟؟؟ حتی جلوه های ویژه رو بگم که در سطح کارتون بود یعنی لباس ها و مثلا مشت ها سوپرمن رو نگاه کنی انگار داری یه کارتن مزخرف تماشا میکنی. یه صحنه ای فکر کنم سوپرمن فکر کنم به بتمن زد من فکر کردم با شکمش زد!!!!!

و یه چیز دیگه فکر کنم اصلا فایگی به تماس با زک فکر هم نمیکنه کلا خوندم اینو توی مقاله تعجب کردم ولی وقتی کامنت استاد محمد صالح حیدری رو خوندم خیالم راحت شد!!
دردویل هم حیفه بدن دست زک واقعا توی مارول نفتلیکس نشون داد این شخصیت پتانسیل اینو داره که یکی از بهترین های سینما باشه حیفه خرابش کنن. الکترا هم شخصیت خوبیه که میتونه بهتر هم بشه توی mcu . بدن دست زک هردو خراب میشن.


آری زک فقط میتونه رو جنگا کار کنه و اینجور چیزا همه چی بدردش نمی خوره سب جی آی فیلمم نسبت به بودجش عالی بود . ( نسبت به بودجه )
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#33 AM SM BM SM 1400-01-06 01:14
به نقل از a.v.s:
به نقل از ArashBigA:
واقعا اگر که زک اسنایدر بخواد فیلمی برای مارول بسازه باید شخصیت های دارک رو بهش بدن کسایی مثل مردان ایکس یا درداویل که توی مقاله بالا گفتین :-*

دردویل بیشتر بخاطر اون اتمسفر داستانیشه که دارکه و نه بخاطر فضای کمیکش. باری که اون داستان دردویل داره و اون عمقی که داره، عمرا زک اسنایدر بتونه اون رو تو فیلمش دربیاره، و شاید صرفا بخواد یک فیلم دارک خلق کنه و احتمالا ممکنه اون افتضاح سال 2003 تکرار بشه اگر زک اسنایدر قراره بسازتش.
مردان ایکس بعضی وقتا داستان های بسیار جدی داشتند ولی عموما اون اتمسفرشون به فضای دنیای حقیقی بیشتر میخوره تا اینکه زک بیاد و مثلا از اینکه جهش یافته ها مورد تبعیض قرار میگیرند، لحظه حماسی خلق کنه! یا مثلا از جهش یافته ها تصویری از مسیح بسازه. یه سری نقاطی در داستان های مردان ایکس هست که اون رو از کارهای مشابه زک اسنایدر متمایز میکنه، و کاملا دور از اون اتمسفریه که زک بخواد توش فیلمی مثل فیلمای خودش بسازه. یعنی نمیتونه اونجور حماسی باشه که زک میسازه، بلکه باید یه نوع حماسی ای باشه که مثلا ممکنه جی‌جی آبرامز و چندین نفر دیگه به دردش بخورن و بتونن اون سبک و فضا و اتمسفر رو به تصویر بکشن.

با حرفتون موافقم.
زک اسنایدر استاد ساختن محصولات دارک سطحی هست اما دارک دردویل اصلا اینطور نیست و باید کارگردانی داشته باشه تا بتونه عمق اون رو درک کنه و اقتباسش کنه. مثلا زک میتونه داستان های فرانک میلر رو درست اقتباس کنه؟ داستانی که توش میستریو وقتی که داشت به خاطر بیماری میمرد تقریبا هر بلایی بر سر مت مورداک آورد چی؟ میتونه؟ عمرا اگر بتونه!
مثلا بتمن. شخصیتی هست که نسبتا دارکه. زک اسنایدر باهاش چیکار کرد؟ به جای شوالیه شنل پوش کردش قاتل شنا پوش! چون فکر میکنه دارک اینه. اون چیزیه که توش کشت و کشتار زیاد باشه و قهرمان هرکی رو بخواد خوب میدونه و هرکی رو هم نخواد به نظرش بده! خب این مگه همون منطق رورشاک و کواسچن نیست؟ این چه مغایرتی با کمیک های بتمن داره. دارک بتمن به این دلیله که اون توی شرایط سخت نتونست با خودش کنار بیاد و اغلب زندگیش در رنج بود. اصلا خود اسپایدی مگه داستان های دارک نداره؟ کدومشون سطحی هستند؟
مردان ایکس هم همینطور هست. من خیلی اونا رو دارک نمیدونم. درسته که شرایط زندگیشون غم باره ولی اتمسفر کاملا دارک ندارند. حرف شما هم درسته.
نقل قول کردن
mobin rz
#34 mobin rz 1400-01-06 06:10
ضمن عرض ادب خدمت آقای فیقه و آقای ترابی و دیگر دوستان باید عرض کنم که اسنایدرکات اصلا مثل فیلم یه گروه مشهور و محبوب مثل جاستیس لیگ نبود چون مهم ترین چیز تعامل بین شخصیت های اصلیه ما نمیتونیم هیچ تعامل جذابی بین قهرمان ها ببینیم در صورتی که دیسی نقطه ی قوتش اینه که حتی تعامل بین ویلن هاش هم جذابه(این نظر منه) تو این فیلم هیچ دیالوگ خاصی بین شخصیت ها رد و بدل نمیشه دارک بودن بیش از حد فیلم باعث شده که ما نتونیم از تضاد بین شخصیت های مختلف لذت ببریم شخصیت پردازی بتمن رو هم که دیگه نگم جلوه های ویژه رو هم اصلا میزاریم به پای بودجه ی پایین من فقط واقعا نمیفهمم چرا تو اینستا انقدر ازش تعریف میکنن کی میگه بازی جرد لتو بهتر شده؟اصلا انگار میخواسته ادای جک اسپارو رو در بیاره یه ترکیب بیخود تحویلمون داد خنده هاشم که نگم بهتره...
الان واقعا دیسی فن ها فیلم ایده آلشون از جاستیس لیگ اینه؟
نقل قول کردن
a.v.s
#35 a.v.s 1400-01-06 14:31
#33
با درود به آقای مرادی که نظرات حساب شده میزارید.

تمام حرفایی که زدید، دقیقا منظورم همینه.

دردویل به هیچ وجه، دارک بودنش سطحی نیست و دقیقا در بطن داستانش هست. ولی زک چون دوست داره داستانای ظاهرا دارک بسازه و عمق داستان رو نمیبینه، گند میزنه به فیلم.
زک عمرا بتونه اون عمق دردویل رو در بیاره. دیدگاه زک اصلا در آثار دردویل نمیگنجه، چون دردویل از لحاظ عمقی دارکه. از مرگ کارن پیج تا نابودی زندگیش توسط کینگ پین. فضاسازی داستانی (و نه فضاسازی صحنه ای) دردویل به این شکله که اون رو در عین حال که دارک میکنه، پربار میکنه. دارک بودن دردویل حاصل از بار داستانی دردویله و نه صحنه آرایی کمیکاش.

الکی یه جوری نمادین سازی میکنه که ممکنه حال ببینده به هم بخوره، و مردان ایکس رو الکی دارک کنه.
خوشحالم که نظرتون رو ارائه کردید درباره حرفهام که سخنانی که گفتم، برای دوستان شفاف تر باشه.
نقل قول کردن
a.v.s
#36 a.v.s 1400-01-06 14:46
#34
با درود آقای mobin rz
اجازه بدید ترکیبی از حرفای جدیدم و حرفایی که توی "10 حقیقت درباره دارک‌ساید" گفتم رو بهتون بگم که عرض کنم کاملا با حرفاتون موافقم


فیلم ZSJL لحظات درام کمی داره، و خیلی زیادی سعی میشه اون لحظات حماسی و پرهیبت و نمادین باشند. برای همین توی فیلم گم میشن و بیننده انگار فقط داره 4 ساعت یک فیلم اکشن رو میبینه که چندتا ابرقهرمان و ابرشرور همدیگه رو کتک میزنن، درسته که اون صحنه که فلش میاد آیریس وست رو نجات میده به نوعی خوبه (هرچند بازم خیلی بار کافی نداره و یه مقدار توخالیه)، یا اینکه پدر سایبورگ میمیره صحنه درامیه (ولی بازم مثل صحنه قبلی که عرض کردم توخالیه)، ولی برای اینکه داستان یه حالت همزادپنداری بیشتری پیدا کنه کافی نیستند متاسفانه. یا نسبت صحنه های به‌ظاهر درام با صحنه های اکشن رعایت نشده و بیننده بیشتر براش اکشن بودن فیلم به چشم میخوره، یا اینکه یه سریشون در خدمت حماسی تر شدن فیلم هستند، نه در خدمت خود داستان. درکل نمیشه گفت جاستیس لیگ کلا خیلی لحظه درام داشته باشه چون همشون درخدمت نمادین شدن فیلم تلف شدند.

مثلا شما اونجرز 1 رو ببینید. لحظات درام رو اگر مثال بزنم مثلا مرگ فیل کولسون، یا فداکاری تونی استارک. این صحنه ها سعی نشدند که حماسی باشند. چون خود صحنه حق مطلب رو ادا میکرد. خود حال و هواش داخل همون صحنه بود. حالا بقیه فیلمای مارول. دکتر استرنج که استفن با اینشنت وان زمانی که رو به مرگه حرف میزنه. جنگ داخلی که تونی حقیقت رو درباره خانوادش میفهمه. جنگ بینهایت که هر لحظه اش استرس داری چه بلایی سر شخصیت مورد علاقت میاد. اندگیم که پر از لحظات درام بود.

این لحظاتی که میبینیم، در خدمت داستان هستند و چه بسا عمق بیشتری به داستان میدهند. فیلم جاستیس لیگ زک اسنایدر عمق داره ولی نه به اندازه کافی که بتونه فیلم خیلی خوبی بشه و بیشتر انگار این فیلم اکشن خالصه که دیسی فن های بنده خدا دلشون خوش باشه!!!

نمیدونم چرا یک سری از هواداران به این دل بسته بودند که جاستیس لیگ زک اسنایدر بیاد دنیای دیسی رو نجات بده. کلا وارنر دیگه زیاد به DCEU اهمیت نمیده و ازهم گسیخته شده. یه چندتا پروژه معرفی میکنه که صرفا بگه من زنده‌ام، نمردم! هنوز اینجام! هنوز میتونم یه چندتا فیلم بدم بیرون که هواداران دیسی خوششون بیاد. ولی بیشتر داره نمک رو زخمشون میپاشه.

بنده چند قسمت از کارتون Justice Leauge رو بچه بودم دیدم (که البته نمیدونم یا Justice League بود یا سری دومش تحت عنوان Justice League Unlimited چون بچه بودم نمیدونم کدومشون بود) و واقعا میتونستم اون همبستگی اعضا و اون ذات انسانی و ملموس شخصیت هارو ببینم و باهاشون اخت بشم. یک نکته مهم که این کارتون تونست بسیار موفق عمل کنه، این بود که از ریشه، محکم ساخته شده بود. ریشه قوی بود. ولی وارنر ذره ای اهمیت نداده به این مسئله و اون فیلم مقداری مسخره Man of Steel رو عرضه کرد (اینکه میگم مسخره، یعنی کمدی نیست. این فیلم در جدی بودنش هم مقداری مسخره است. و جالبه یه سری از همون صحنه های مسخره، جزو صحنه هایی محسوب میشن که زک میخواسته باهاشون حماسی سازی کنه!!!)
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#37 AM SM BM SM 1400-01-06 14:48
به نقل از a.v.s:
#33
با درود به آقای مرادی که نظرات حساب شده میزارید.

تمام حرفایی که زدید، دقیقا منظورم همینه. درواقع یه جورایی با تمام حرف هام موافقت کردید (اونم بدون اینکه خودتون بدونید) و نه فقط بخش اولش :D

من الان یه ذره گیج شدم که آیا دارید درباره کل حرفام صحبت میکنید یا فقط بخش دومش :D
برای همین اگر اجازه بدید اینطور در نظر بگیرم که درباره کلش صحبت کردید (از یه طرف هم دارم بیشتر درباره حرفام توضیح میدم)

نمیدونم چرا فکر کردید گفتم دردویل دارک سطحی داره!!!
من هم دقیقا منظورم همین بود که دردویل به هیچ وجه، دارک بودنش سطحی نیست و دقیقا در بطن داستانش هست. ولی زک چون دوست داره داستانای ظاهرا دارک بسازه و عمق داستان رو نمیبینه، گند میزنه به فیلم.
و حتی این حرف هم کاملا در صحبت هام مشهود بود که زک عمرا بتونه اون عمق دردویل رو در بیاره. دیدگاه زک اصلا در آثار دردویل نمیگنجه، چون دردویل از لحاظ عمقی دارکه. از مرگ کارن پیج تا نابودی زندگیش توسط کینگ پین. فضاسازی داستانی (و نه فضاسازی صحنه ای) دردویل به این شکله که اون رو در عین حال که دارک میکنه، پربار میکنه. دارک بودن دردویل حاصل از بار داستانی دردویله و نه صحنه آرایی کمیکاش.

و اون چیزایی که در پاراگراف دوم درباره زک گفتید، خودمم کاملا به این آگاهم منتها یه ذره فراموش کرده بودم. بله چون قتل صورت میگیره به این دلیل نیست که دارکه.

و همچنین من اصلا نگفتم ایکس من اتمسفر دارکی داره!!! و اصلا نمیدونم چرا همچین فکری کردید که بنده اینو گفتم!!! من گفتم زک اسنایدر الکی یه جوری نمادین سازی میکنه که ممکنه حال ببینده به هم بخوره، و مردان ایکس رو الکی دارک کنه.

من فکر کنم یه مقداری حرفام براتون ابهام داشت وگرنه درواقع شما همون نظراتی رو گفتید که من میگم (به جز بخش پاراگراف دوم که توی حرفام نبود ولی من به این آگاهم که زک صرفا میخواد یک فیلم دارک خفن cool بسازه)

ببخشید بنده یه ذره گیج شدم که آیا دارید حرفای بنده رو تصحیح میکنید یا موافقت. ولی بنده به هر حال خواستم سوءتفاهم هارو برای بقیه دوستان و برای شما که شاید براتون سوءتفاهم شده برطرف کنم.

خوشحالم که نظرتون رو ارائه کردید درباره حرفهام که سخنانی که گفتم، برای دوستان شفاف تر باشه. ولی خب بازم میگم شما بدون اینکه خودتون بدونید با کل حرفام موافقت کردید و فقط بخش اول حرفام شامل متنتون نمیشه :lol: .

آره اولش بخش اول حرفتون رو خوندم بعد سریع گفتم آها خودشه حرف درست رو زد بعد بقیش رو نخوندم. وقتی داشتم دیدگاه رو مینوشتم بقیه اش رو هم خوندم دیگه یادم رفت اون بخشش رو پاک کنم. کلا برنامه ای برای بقیه دیدگاهتون نداشتم یهو اومد تو ذهنم.
:lol:
اما جدی اون جمله ای که گفتید.
نقل قول:
باری که اون داستان دردویل داره و اون عمقی که داره، عمرا زک اسنایدر بتونه اون رو تو فیلمش در بیاره
بهترین جمله دیدگاه شما بود و منظورم از اینکه با بخش اول حرفتون موافقم اینه که شدیدا موافقم چون چیزی بوده که فکر کنم کمتر بهش اشاره شده.
ولی کلا موافق بودم با کلا دیگاهتون دیگه معلوم نبود؟
دیگه شما ببخشید.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#38 AM SM BM SM 1400-01-06 15:04
به نقل از a.v.s:
#33
نمیدونم چرا فکر کردید گفتم دردویل دارک سطحی داره!!!
و همچنین من اصلا نگفتم ایکس من اتمسفر دارکی داره!!! و اصلا نمیدونم چرا همچین فکری کردید که بنده اینو گفتم!!! من گفتم زک اسنایدر الکی یه جوری نمادین سازی میکنه که ممکنه حال ببینده به هم بخوره، و مردان ایکس رو الکی دارک کنه.
:lol: .

من فکر میکنم شما فکر کردید که چون من گفتم با بخش اول موافقم پس منظورم این بوده که با بقیش مخالفم! نه تو کامنت قبلی هم گفتم اشتباهی شده بود. من تایید کردم که گفتید دردویل دارک عمیق داره. و همین طور گفتم که ایکس من کلا دارک نیست نگفتم که شما این حرف رو زدید که دارکه! من با کل کامنتتون موافق بودم.
( الان متوجه شدید من باز هم این کامنت شما رو کامل نخوندم و جوابش رو توی کامنت قبلی ندادم؟ :lol: کلا همیشه آدم عجول هستم. )
نقل قول کردن
mobin rz
#39 mobin rz 1400-01-06 18:08
#36
بله منم با حرفتون موافقم واقعا نمیدونم چطور میان اسنایدرکات رو با فیلمی مثل اندگیم مقایسه میکنن
شاید تنها فیلم مارول که بشه با اسنایدرکات مقایسش کرد ایکس من اپوکالیپس باشه اونوقت یه سری اپوکالیپس رو میزارن جز بد ترین ها و اسنایدرکات رو میگن بهترین فیلم کمیک بوکی تاریخ
نقل قول کردن
a.v.s
#40 a.v.s 1400-01-06 23:38
37# 38#
آقای مرادی شما هم ببخش :D
واقعا یه لحظه سوءتفاهم برام پیش اومد. یه لحظه گفتید بخش اول. و در اون لحظه کاملا فراموش کردم بخش اول، کل بخشه، و بخش دوم وقتیه که درباره Lobo حرف زدم.
من اصلا به ذهنم نرسید شما دقیقا اون بخش اول رو روش ریپلای کردید.

بنده حرف ها و سخنانم هم حتی ویرایش کردم، ولی مثل اینکه آخر سر دیر کردم :oops: :lol:

خب کامنتم زیادی اسپم بود برای اینکه آقای ترابی و فقیه ناراحت نشن، میخوام کامنت رو با یک خبر درباره ZSJL تموم کنم :lol: :

به نقل از یه بنده خدایی تو تلگرام:

هشتگ #RestoreTheSnyderVerse با شکستن رکورد فیلم انتقام جویان پایان بازی توانست با 1.4 میلیون توییت در کمتر از 1 روز به بزرگترین ترند در تمام تاریخ هالیوود تبدیل شود!

زک اسنایدر با ۳۲۸ پله صعود در سایت IMDB تبدیل به محبوب ترین سلبریتی شد و همچنین فیلم ZSJL تبدیل به پربحث ترین فیلم سایت IMDB شد.
نقل قول کردن
a.v.s
#41 a.v.s 1400-01-06 23:44
به نقل از mobin rz:
#36
بله منم با حرفتون موافقم واقعا نمیدونم چطور میان اسنایدرکات رو با فیلمی مثل اندگیم مقایسه میکنن
شاید تنها فیلم مارول که بشه با اسنایدرکات مقایسش کرد ایکس من اپوکالیپس باشه اونوقت یه سری اپوکالیپس رو میزارن جز بد ترین ها و اسنایدرکات رو میگن بهترین فیلم کمیک بوکی تاریخ

آفرین دقیقا الان نظرتونو میخونم، یاد فیلم ایکس من اپوکالیپس افتادم. این فیلم دقیقا هم حس و حال ایکس من اپوکالیپس رو داره و هم یه مقداری حس و حال دارک فونیکس. شخصیت پردازی ها به همون قدر تقریبا متوسط. پرداخت داستانیش دقیقا به همون قدر متوسط.

اگر قراره فیلمی از دیسی با اندگیم مقایسه بشه، اون فیلم هنوز نیومده، مگر اینکه دیسی یک اقتباس قوی از داستان Final Crisis داشته باشه (خود کمیکشو نخوندم، ولی فکر کنم همون حس و حال دستکش بینهایت رو داشته باشه با توجه به توصیفات آقای ترابی در مقاله "15 رویداد برتر دیسی")، یا شاید یه داستان دهن پر کن تر.

بحران در زمین های نامحدود که عمرا. اگر همچین فیلمی دیسی بسازه، اون باید اصلا با Secret Wars 2015 که اگر مارول ازش اقتباس کنه مقایسه بشه.


فیلم ZSJL تا حدی بیش از حد بهش بها داده شده. درسته بهتر شده نسبت به نسخه قبلی ولی خداوکیلی حق مطلب رو درباره شخصیت های دیسی ادا نمیکرد.

حالا که اینجاییم، خیلی دوست دارم درباره دارک‌ساید صحبت کنم:

دارک‌ساید هم که واقعا شخصیت پردازیش رو گند زد بهش. میدونید چرا؟ چون خودش نیومد به جاستیس لیگ حمله کنه و منتظر شد استپن ولف همه کارارو بکنه. همه کارارو گردن استپن ولف انداخت تا اگر استپن ولف شکست بخوره، همه گندکاریارو تقصیر اون بندازه و پیش خودش تو دلش بگه "وای اسپتن ولف احمق و ترسو بود و ابهتم لکه دار شد!!!"

یعنی انقدر بدم اومد از اینکه دارک‌ساید اینطوری به تصویر کشیده شد که این حسو به مخاطب انتقال بده که لَنگ استپن ولفه که اول بیاد شکست بخوره، بعد خودش وارد عمل بشه. خب تنبل بی‌خاصیت اگر قدرتت از کل جاستیس لیگ بیشتره خب مرد حسابی حمله کن. ارتش پارادیمون هات هم همچین کم نبودند. میتونستی یه تنه همه جاستیس لیگ رو با خاک یکسان کنی. میتونستی اول استپن ولف رو بفرستی که بیاد جستجو کنه هنوز اون قهرمانایی که دارک‌ساید رو با خاک یکسان کردند هستند یا نه؟ بعد خودت پا میشدی با استپن ولفی که نه مشاورت دساد بهش اعتماد داشت و نه دارک‌ساید جنابعالی، کره زمین و کل دنیا رو فتح می‌کردید. والا!

حالا باز کفتاران نازنین میان میگن خب ثانوسم همینطور بود. ثانوس گروه Black Order رو پخش کرد تو فضا، ولی خودش، هم رفت سنگ حقیقت رو به دست آورد، و هم سنگ روح رو. بعد خودش یه تنه با قهرمانان سیاره تایتان مبارزه کرد. درضمن خودش هم زحمت کشید و سنگ زمان رو به دست آورد. آیا هنوزم میگید ثانوس به امید ارتشش بود؟ خب بله وقتی که به واکاندا حمله میکرد، ارتش فرستاد چون خودش یه جا دیگه مشغول بود. حداقل قهرمانان اون سمت مرز و بوم کیهان رو سرگرم کرد و خودش یه تنه با چندین ابرقهرمان جنگید. بعدم حتما میاید میگید اگر استارلرد نبود، ثانوس شکست میخورد، که اصلا ربطی به بحث نداره. مسئله اینجاست ثانوس مثل دارک‌ساید اونقدر حقیرفکر نبود که منتظر و امید به کسی مثل استپن ولفی باشه که بهش اعتماد هم نداشته باشه.


(الانم میترسم آقای ترابی بیان بگن "بس کن دیگه جمع کن بحثو نصف کامنتا فقط مال توئه :lol: ")
نقل قول کردن
spider.gp
#42 spider.gp 1400-01-07 19:58
سلام. خسته نباشید خیلی مقاله خوبی بود. و واقعا برام دیدن اسم عمو بن توی دنیای دی سی جالب بود.
و اینکه من میگم فیلم زک اسنایدر جاستیس لیگ فیلم بدی نبود و خوب بود ولی حس غرور و قهرمان بودنی که اونجرز اندگیم بهم میداد رو این نتونست بهم بده :-)
نقل قول کردن
The Devil Of Hells Kitchen
#43 The Devil Of Hells Kitchen 1400-01-09 00:20
به نقل از mobin rz:
#36
بله منم با حرفتون موافقم واقعا نمیدونم چطور میان اسنایدرکات رو با فیلمی مثل اندگیم مقایسه میکنن
شاید تنها فیلم مارول که بشه با اسنایدرکات مقایسش کرد ایکس من اپوکالیپس باشه اونوقت یه سری اپوکالیپس رو میزارن جز بد ترین ها و اسنایدرکات رو میگن بهترین فیلم کمیک بوکی تاریخ


اصلا دیسی فن های امروزی از بین رفتن . از گذشته تاسال 2010 دیسی فن ها به مرور با دنیای دیسی آشنا میشدن تا اینکه دیسی به فکر پول داروردن کرد و الان همه دیسی رو با فیلم هاشمیشناسم قصدتوهین ندارم ولی خب کمیک های دیسیم خوب نیستن 60 70 ساله ما داریم جوکر رو میبینیم و و و بعضی قهرمان ها و داستان های جدیدم که کلا تقلید از مارول هستن و همین باعث این سطحی نگری خیلیا شده که میان این فیلم رو با اندگیم مقایسه میکنن . من به شخصه از این فیلم خیلی خوشم اومد اول ولی تامل کردم و دیدم به جز جمگ ها و صحنه های استپن وولف و آپوکالیپس و جنگ ها فیلم تو خالیه . شاید شخصیت ها رو از نظر شخصیت پردازی رو بهت کرده باشن ولی آدم هیچ حسی تو صحنات احساسی نداشت . نمیخوام به هیچ کس توهین کنم ولی بعضی دوستان در شبکه های عمومی میان و میگن جاستیس لیگ زک اسنایدر بهترین تاریخ و اینا رو کاری ندارم ولی خب میدونید آدم باید عمق داستان رو ببینه نه که تا دید فیلم اکشنش باحاله بگه خو عالیه ولی خب قطعا از اینی که شما گفتی بهتره حداقل اکشنش و ویلنش بهتر بود و هیرو هاش :D
نقل قول کردن
The Lizard
#44 The Lizard 1400-01-10 12:18
به نقل از Bucky WS:
اثر جدید زک اسنایدر رو هم دیدیم
همون آشغال قبلی بود منتهی با این تفاوت که دارک ساید رو هم تِر زد بهش خیالش راحت شد!
و با افتخار اعلام کرد که ماموریتش در به لجن کشیدن شخصیت های دی سی با موفقیت تمام به پایان رسیده است
خسته نباشی دلاور

واقعا گل گفتی. گند زدن به ابهت و قدرت دارک ساید. چقدر راحت و کشککی شکست خورد و چقدر مبارزه ش کوتاه بود و چقدر جلوه های ویژه ش افتضاح بود :-x
ای کاش اصلا دارک ساید رو استفاده نکرده بودن. حقش این نبود. حق هوادارای دیسی این نبود :cry:
نقل قول کردن
the Witcher
#45 the Witcher 1400-01-10 12:25
به نقل از The Devil Of Hells Kitchen:
به نقل از Agent bishop:
دم زک گرم خوشم اومد .
اگه میخواد با مارول کار کنه امیدوارم دردویل رو بهش ندن چون حیفه دردویل چارلی کاکس خراب بشه. زک می‌تونه واسه فیلم های شخصیت های که خشونت توشون زیاده مثل پانیشر استفاده کنند اونوقت ذات شخصیت هم خراب نمیشه


من میگم بهش بدن ولی با نظارت کارگردانای دیگه

زک اسنایدر به درد فیلم ساختن نمیخوره . ایشون فقط تو بخش خلق visual های خفن تبحر داره در حالی که در هدایت بازیگران، فیلمنامه نویسی، تدوین، شخصیت پردازی و ... استعداد نداره. ایشون در بهترین حالت یک موزیک ویدیو ساز خوبه که باید برای امثال ساسی مانکن موزیک ویدیو بسازه. فقط بلده مثلا نشون بده آکوآمن تو توفان بطری مشروب دست بگیره و تو حالت اسلوموشن پیراهنش رو دربیاره و موهاش رو بچرخونه و امواج دریا بخوره به بدنش
یه سری نوجوون جوگیر و نفهم و بیسواد هم میشن عاشق زک اسنایدر!
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#46 AmirhoseinJafari2005 1400-01-10 12:40
به نقل از the Witcher:
به نقل از The Devil Of Hells Kitchen:
به نقل از Agent bishop:
دم زک گرم خوشم اومد .
اگه میخواد با مارول کار کنه امیدوارم دردویل رو بهش ندن چون حیفه دردویل چارلی کاکس خراب بشه. زک می‌تونه واسه فیلم های شخصیت های که خشونت توشون زیاده مثل پانیشر استفاده کنند اونوقت ذات شخصیت هم خراب نمیشه


من میگم بهش بدن ولی با نظارت کارگردانای دیگه

زک اسنایدر به درد فیلم ساختن نمیخوره . ایشون فقط تو بخش خلق visual های خفن تبحر داره در حالی که در هدایت بازیگران، فیلمنامه نویسی، تدوین، شخصیت پردازی و ... استعداد نداره. ایشون در بهترین حالت یک موزیک ویدیو ساز خوبه که باید برای امثال ساسی مانکن موزیک ویدیو بسازه. فقط بلده مثلا نشون بده آکوآمن تو توفان بطری مشروب دست بگیره و تو حالت اسلوموشن پیراهنش رو دربیاره و موهاش رو بچرخونه و امواج دریا بخوره به بدنش
یه سری نوجوون جوگیر و نفهم و بیسواد هم میشن عاشق زک اسنایدر!

واقعا حرف شما رو باید با طلا نوشت!
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#47 AmirhoseinJafari2005 1400-01-10 12:49
اسپویل.....
.
.
.
من اون سکانس گفتگوی بتمن و جوکر تو پایان اسنایدرکات دیدم زیادی خوشم نیومد... جلوه های ویژه هم خیلی خوب نبودند ولی بازیگرانش و شخصیت پردازی خوب بودند.
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#48 AmirhoseinJafari2005 1400-01-10 13:04
در آخر دوست دارم از جمله یکی از منتقد ها استفاده کنم که خیلی زیباست و برای این فیلم ، کاملا مناسبه :

اگر دکمه خاموش منطق خود را بزنید و مغزتان را خاموش کنید و فقط به چشمانتان اعتماد کنید و فیلم را نظاره ‌گر باشید، با این مشکلاتی که پیش‌تر درباره‌ شان به شرح و تفصیل صحبت شد کمتر برخورد می‌کنید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید