رتبه بندی نیرومند ترین حیوانات در دنیای مارول (10 Most Powerful Animals In Marvel Comics)

رتبه بندی نیرومند ترین حیوانات در دنیای مارول (10 Most Powerful Animals In Marvel Comics)

نکنه فکر کردید این فقط انسان ها هستند که میتوانند قهرمان بشوند؟ با این مقاله نظرتون به کل تغییر خواهد کرد!

مقدمه: یکی از دلایل معروفیت و محبوبیت مارول کامیکس، شخصیت های قدرتمند و گوناگونی هست که توی داستان هاش وارد کرده. ولی نباید از این نکته غافل شد که شخصیت های انسانی تنها موجودات نیرومند در دنیای مارول نیستند، بلکه در کمال تعجب، تعداد زیادی از حیوانات هم در این مولتیورس وجود دارند که بسیار توانمند هستند! جالبه که این حیوانات یکی دوتا هم نیستند و شمار بالایی از آن ها در مارول کامیکس یافت میشه. طوری که بعضی از اونا بسیار ماندگار تر و تاثیرگذار تر از بقیه و بعضی دیگه حتی از قوی ترین شخصیت های انسانی مارول نیز نیرومند تر هستند! این مقاله درباره همین موضوع نوشته شده و قصد داره قوی ترین حیوانات مارول رو معرفی بکنه.

 

10- زابو (Zabu)

زابو (Zabu)

کیزار یکی از قدیمی ترین شخصیت های مارول است، البته او در ابتدا در خارج از دنیای کمیک ظاهر شد و شخصیتی بود که همه چیزش از روی کاراکتر معروف "تارزان" کپی برداری شده بود! کیزار در سرزمین وحشی ها (The Savage Land) به دنیا اومد و در کنار ببر دندان خنجری اش زابو (Zabu) بزرگ شد. زابو موجودی بزرگ جثه و بسیار قدرتمنده که در سرزمین وحشی ها متولد شده و یکی از قوی ترین حیوانات در کل دنیای مارول به حساب میاد. در مقایسه با دیگر هیولاهای تنومند سرزمین وحشی ها، زابو به طور حیرت انگیزی از نظر ژنتیکی قوی تره و یک درنده غیرقابل توقف به شمار میره. دیگر حیوانات جرئت نزدیک شدن به زابو -این هیولای همیشه عصبانی- را هم ندارند، چه برسه به اینکه بخواهند باهاش درگیر شوند! جالبه که با وجود اینکه کیزار یک جنگجوی شایسته و با مهارت (Competent Combatant) هست، اما حتی او هم جرئت این رو نداره که زیاد سر به سر رفیق گربه سان بی اعصابش بزاره! ولی از طرفی این یک امتیاز برای کیزاره که همچین موجودی رو در کنار خودش داره، چرا که زابو یک محافظ شگفت انگیز هم هست که میتونه در جاهایی که حتی به اندازه سرزمین وحشی ها خطرناک می باشند، از کیزار محافظت بکنه.

 

9- هیت مانکی (Hit Monkey)

هیت مانکی

اگر یه نگاهی به سوابق و مهارت های این قاتل زبردست بندازید، احتمالا با خودتون فکر میکنید که او حتما یه کسی شبیه به ددپول و سرباز زمستانه! اما داستان وقتی جالب میشه که شما باهاش دیدار میکنید و متوجه میشید که این سلاح کشنده و مرگبار تنها یک نخستی سان خشن به نام هیت مانکی می باشد! هیت مانکی یک تیرانداز ماهر و رزمی کاری حرفه ایه که با نفرت و خشونت تمام، دشمناش رو تیکه پاره میکنه! او چندان حوصله بخشش و ترحم رو نداره و بیشتر ترجیح میده ماجرا رو با خالی کردن چند گلوله توی سر حریفش به پایان برسونه! هیت مانکی در حقیقت برای مدتی دنباله رو قاتلی مرموز و حرفه ای بود و توی اون مدت تونست تمام مهارت های لازم برای تبدیل شدن به یک آدم کش و حیوان کش (!) فوق حرفه ای رو یاد بگیره و به یک هیتمن واقعی تبدیل بشه. مثل اینکه این بار سر و کله یک رقیب جدی برای امثال ددپول و پانیشر پیدا شده است!

 

8- راکت راکون (Rocket Raccoon)

راکت راکون

بعد از حضور درخشان این شخصیت در دنیای سینمایی مارول که با اثر خوش ساخت نگهبانان کهکشان ساخت جیمز گان محقق شد، راکت راکون احتمالا به محبوب ترین حیوان دنیای کمیک در تمام طول تاریخ بدل گشت! برخلاف ظاهر معصومانه اش که بیشتر به یک موجود جنگلی بی آزار شباهت داره، او به شدت خطرناکه و همیشه یه مشت سلاح مخرب و جور واجور همراه خودش داره! از طرفی بسیار باهوش و زیرکه و اکثر این اسلحه های مرگبارش رو خودش طراحی میکنه. ولی حالا خودمونیم، واقعا حضور راکت راکون رنگ و لعاب طنزی به فیلم های مارول داده که تنها با حضور او امکان پذیر بود. مثل اون قسمت از فیلم اول نگهبانان کهکشان که پیتر کوئیل رو میفرسته دنبال نخود سیاه و بهش میگه بره پای روباتیکی اون مرد رو بیاره! یادمه اولین بار که اینجاش رو دیدم، تا یکی دو دقیقه قهقهه زدم! در کل، راکت راکون به لطف سلاح های مرگبار و هوش و زکاوتش یکی از قدرتمندترین حیوانات در عالم مارول محسوب میشه و در این مورد شکی نیست.

 

7- ثروگ، قورباغه رعد و برق (Throg)

ثروگ

همونطور که احتمالا اطلاع دارید، ثور یک بار در دنیای کمیک توسط لوکی به یک قورباغه تبدیل شد! اما این تمام ماجرا نیست، در واقع شما نباید ثروگ رو با ثور اشتباه بگید چون دو شخصیت کامل متفاوت هستند. داستان از این قراره که زمانیکه ثور به قورباغه تبدیل میشه، در طی یکی از ماجراجویی هایش با کسی دیدار میکنه که او هم مانند ثور توسط یک جادوگر به قورباغه تبدیل شده بوده. او که دیگر مجبوره که در قالب یک قورباغه زندگی بکنه، نام Puddlegulp رو برای خودش انتخاب میکنه. بعد از اینکه ثور از اونجا میره، به صورت کاملا اتفاقی بخشی از پتکش رو روی زمین جا میزاره. این موضوع، فرصتی برای Puddlegulp ایجاد میکنه که شانس خودش رو امتحان بکنه و ببینه آیا لیاقت به دست گرفتن میولنیر رو داره یا نه. جالب اینجاست که او شایسته بود و توانست اون قطعه از میولنیر رو به دست بگیره. بعد هم اون قطعه میولنیر به یک پتک مجزای کوچک تبدیل و سبب شد Puddlegulp به یک قهرمان قورباغه ای کوچک به نام "قورباغه رعد و برق" تبدیل بشه.

 

6- مرد عنکبوتی دنیای 8311 (ملقب به Spider-Ham)

اسپایدر هم spider ham

بدون شک مطلع هستید که به لطف انیمیشن شاهکار به سوی دنیای عنکبوتی (که شما میتوانید نقد و بررسی جامع آن را در اینجا بخوانید) اخیرا بسیاری از ورژن های گوناگون مرد عنکبوتی از جهان های دیگر به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده اند. مطمئنا یکی از مهم ترین و تو دل برو ترین شخصیت های این انیمیشن Spider-Ham می باشد، شخصیتی که تاریخچه ای طولانی و پربار و سرگذشتی عجیب در دنیای کمیک دارد. در حقیقت، ماجرا از اونجا شروع شد که می پورکر -یک خوک دانشمند که در زیرمینی زندگی میکرد- تصمیم گرفت اختراعی به ثبت برساند، اما همه چیز اونطور که انتظار میرفت، پیش نمیره و دچار تشعشعات اتمی میشه و در نهایت، عنکبوتی به نام پیتر رو گاز میگیره! در نتیجه، این عنکبوت تغییر پیدا کرد و به یک خوک قهرمان به نام Spider-Ham تبدیل شد. همچنین باید اضافه کنم که او تمام توانایی های مرد عنکبوتی رو داره و از این رو بسیار قدرتمنده.

 

5- داگ پول (Dogpool)

داگ پول (Dogpool)

این یکی دیگه خیلی باحاله! همونطور که از اسمش هم معلومه، این حیوان دارای نقاط اشتراکی با شخصیت معروف ددپول هست. در واقع جالبه بدونید که ددپول تیمی متشکل از نسخه های مختلف خودش از دنیای های دیگر داره که سپاه ددپول ها (Deadpool Corps) نامیده میشه. سپاهی که برای مقابله با تهدیدی جدی به نام دردپول (Dreadpool) شکل گرفته و در آن میتوانید انواع و اقسام ددپول در شکل و اندازه های مختلف را بیابید!! ولی مطمئنا به یاد ماندنی ترین و بامزه ترین عضو این تیم کسی نیست جز داگ پول. او در حقیقت نتیجه آزمایشی شکست خورده به حساب میاد که از طریق آن توانست قدرت هایی مانند ددپول کسب کند. مثلا همانند او دارای فاکتور شفا دهنده (Healing Factor) هست و یا مهارت ویژه ای در استفاده از اسلحه های گوناگون داره. بنابراین، داگ پول مسلما یکی از قوی ترین حیوانات دنیای ماروله که برخلاف خشونت بیش از اندازه اش، تا حد زیادی هم دوست داشتنیه!

 

4- لاکهید (Lockheed)

لاکهید (Lockheed)

در طی یکی از ماجراجویی های هیجان انگیز و خارج از کره خاکی مردان ایکس، آن ها مجبور می شوند با گونه خطرناک و عظیم الجثه ای که با نام The Brood شناخته می شود، دست و پنجه نرم کنند. اما زمانی که آن ها وارد یکی از سیارات The Brood می شوند، کیتی پراید به طور اتفاقی نوعی موجود کوچک و اژدها مانند پیدا میکنه. او این اژدها رو با خودش میبره و به حیوان خانگی خودش تبدیلش میکنه، اسمش رو هم Lockheed میزاره. البته یه وقت فکر نکنید که Lockheed حتی کوچک ترین شباهتی به دیگر حیوانات خانگی داشته باشه، در واقع او برخلاف اندازه کوچکی که داره، بسیار قدرتمنده و میتونه به راحتی از پس موجودات بسیار بزرگ تر از خودش بر بیاد. همچنین از تنفس آتشین او هم تعریف های زیادی شده و بی تردید یکی از دلایلی که هیچ موجود دیگه ای جرئت قرار گرفتن بر سر راه    Lockheed رو نداره، همین نفس آتشین مرگبار اوست.

 

3- لاکجا (Lockjaw)

 لاکجا (Lockjaw)

از این سگ هر چی که بگید بر میاد! لاکجا در واقع حیوان خانگی خانواده سلطنتی ناانسان ها است. این حیوان درست مثل صاحبان توانمندش، توانایی های فوق العاده ای داره که اون رو از دیگر سگ ها متمایز میکنه. البته فراموش نکنیم که جدای از همه این ها، او خودش یه بولداگ وحشیه و تنها اندازه بزرگش باعث میشه به یک حریف سرسخت برای هر حیوان یا انسان دیگه ای تبدیل بشه. علاوه بر اندازه و قدرت بدنی بیش از اندازه اش، لاکجا توانایی های دورنوردی (Teleportation) نیز داره. این حیوان بزرگ جثه نه تنها قادره که خودش رو تلپورت بکنه، بلکه قدرت این رو هم داره که همزمان بقیه رو هم با خودش تلپورت بکنه! همچنین نباید از یاد برد که لاکجا میتونه از توانایی دورنوردی خودش برای سفر میان ابعاد گوناگون استفاده بکنه.

 

2- گکری (Ghekre)

 گکری (Ghekre) 

درحالی که اغلب مردم کشور واکاندا یک خدای پلنگی باستانی رو پرستش میکنند، عده ای دیگر نیز در این کشور وجود دارند که به یک خدای گوریلی به نام Ghekre اعتقاد دارند. نکته ای که باعث میشه این گوریل با بقیه حیوانات این لیست فرق داشته باشه اینه که او نه تنها به طرز وحشتناکی عظیم الجثه است، بلکه در نوع خود یک خدا نیز می باشد! گروهی که او را پرستش میکنند، فرقه گوریل سفید نام دارند که به خاطر پرستیدن گکری از واکاندا تبعید شدند. همونطور که مشخصه، این گوریل قدرت بدنی بسیار بالا و خشونت بیش از اندازه ای داره. البته گکری ممکنه به اندازه خدای پلنگی قدرتمند نباشه، اما مطمئن باشید تا حدی قوی هست که دیگر حیوانات ازش حساب ببرند و شجاعت نزیک شدن به او را هم نداشته باشند!

 

1- بست (Bast)

بست (Bast)

بست بدون هیچ شک و شبهه ای قدرتمند ترین حیوان در کل دنیای ماروله. دلیلش هم اینه که او نه تنها یک پلنگ نیرومنده، بلکه مثل گکری یک خدای آفریقایی باستانی نیز می باشد. مردم واکاندا این حیوان را میپرستند و اعتقاد دارند که بست میتواند محافظ آن ها در برابر دشمنان و مشکلات متعدد باشد. به همین دلیل هم هست که پادشاه تچالا از طرح صورت یک پلنگ برای پوشاندن چهره اش استفاده میکنه. جالبه که بدونید او تا حد زیادی هم مرموزه و هنوز هم که هنوزه بسیاری از توانایی های واقعی بست آشکار نشده، ولی همین چیز هایی که ازش میدونیم نشون میده علاوه بر اینکه او در میان تمام حیوانات مارول بی رقیبه، بسیاری از شخصیت های انسانی بزرگ نیز هستند که هیچ دلشون نمیخواد گیر این پلنگ تیز دندان بیفتند!

 

 محمد امین حیاتی

Cap-Spider Potter

منبع: .وب سایت CBR

Copyright © 2020spidey.ir All rights reserved

(هر گونه کپی برداری از مطالب و تصاویر تنها با ذکر منبع و نام نویسنده مجاز می باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 نسخه عجیب و غریب از ثور در دنیای کمیک !

10 قهرمان جنگلی (JUNGLE HEROES) برتر در دنیای کمیک

100 شخصیت برتر مارول – قسمت سوم

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت دوم

10 دستیار (SIDEKICK) برتر کمیک های مارول

15 شخصیت گمنام دنیای کمیک که به شهرت دست یافتند!

معرفی 10 دشمن برتر ددپول (DEADPOOL)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

s_spidey
#1 s_spidey 1399-01-19 12:05
مقاله خیلی خوبی بود من بیشتر اینارو نمیشناختم هیت مانکی خیلی باحاله فقط دو تا سوال داشتم 1 اینکه چون این به ترتیبه یعنی خوک عنکبوتی از ثروگ قویتره؟؟؟؟؟؟
و اینکه اون سنگ های دور گردن لاکجا سنگ های قدرت نیست؟؟
نقل قول کردن
F_comic fan
#2 F_comic fan 1399-01-19 12:34
فقط ۷،۶و۸ را میشناختم،بقیه را به هیچ عنوان!
نقل قول کردن
moali
#3 moali 1399-01-19 13:10
به به! یه مقاله‌ی خواندنی دیگه از آقای حیاتی عزیز.
به شخصه خیلی با قلم شما کیف می‌کنم، مخصوصا اون جان‌مایه‌ی طنزی که درون نهفتس رو :D واقعا آدم رو سر حال می‌کنه. مضافا بر اینکه مقاله‌ هم با موضوع بسیار بکر و جالبی بود و خودم فقط ۵،۶ تا از این لیست رو میشناختم و برام مفید بود. خلاصه که عالی بود و مثل همیشه با قلمتون سر زنده شدیم ;-)
نقل قول کردن
AVENGERS
#4 AVENGERS 1399-01-19 13:10
مقاله خیلی جالبی بود.
من که بیشتر از همه از راکت خوشم میاد.
نقل قول کردن
marc-spector
#5 marc-spector 1399-01-19 14:31
دم شما گرم آقای حیاتی، خیلی حال کردم با این مقاله، کلا مقالات لیستی رو دوست دارم.


راستی ی سوال، چرا فین فن فونگ(اگه اسمشو درست گفته باشم) نبود تو لیست؟
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#6 Cap-Spider Potter 1399-01-19 15:02
به نقل از s_spidey:
مقاله خیلی خوبی بود من بیشتر اینارو نمیشناختم هیت مانکی خیلی باحاله فقط دو تا سوال داشتم 1 اینکه چون این به ترتیبه یعنی خوک عنکبوتی از ثروگ قویتره؟؟؟؟؟؟
و اینکه اون سنگ های دور گردن لاکجا سنگ های قدرت نیست؟؟


لطف دارید شما.
1- بله، مقاله براساس قدرت و توانمندی شخصیت ها رتبه بندی شده بود.
2- اره اونا سنگ های بی‌نهایت (Infinity Stones) هستند، درواقع یکی از مهم ترین برهه های زندگی لاکجا وقتی بود که ماموریت جمع آوری سنگ های بی‌نهایت به عهده‌ش گذاشته شد. سنگ هارو هم توی یه نبرد علیه ثانوس دور گردنش گذاشتن چون میخواستن دست ثانوس بهشون نرسه.
نقل قول کردن
F_comic fan
#7 F_comic fan 1399-01-19 15:03
#5
شاید بخاطر اینکه نژاد فضایی داره،حضور نداره!
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#8 Cap-Spider Potter 1399-01-19 15:26
به نقل از moali:
به به! یه مقاله‌ی خواندنی دیگه از آقای حیاتی عزیز.
به شخصه خیلی با قلم شما کیف می‌کنم، مخصوصا اون جان‌مایه‌ی طنزی که درون نهفتس رو :D واقعا آدم رو سر حال می‌کنه. مضافا بر اینکه مقاله‌ هم با موضوع بسیار بکر و جالبی بود و خودم فقط ۵،۶ تا از این لیست رو میشناختم و برام مفید بود. خلاصه که عالی بود و مثل همیشه با قلمتون سر زنده شدیم ;-)


سلام و درود بر اقای هنجنی گل و گلاب!

من بنظرم ایجاد فضای طنز توی برخی مقالات خیلی میتونه کمک کننده باشه، اگر واجب نباشه بی شک مستحبه!
یادمه وقتی برای اولین بار با TMNT آشنا شدم، جذب شخصیت رافائل شدم. اون خشونت و جدی بودنش برام خیلی جالب بود. ولی یه بار که نشستم و با چند نفر از بستگان، چند قسمت از اون انیمیشن مجموعه ای 2003 رو دیدم، متوجه تاثیرگذاری بالای شخصیت مایکل آنجلو شدم! بقیه باهاش میخندیدند و پانل هایی که اون توش حضور داشت، براشون جالب تر و سرگرم‌کننده‌تر بود. باهاش همراه می شدند و صحنه های این شخصیت بیشتر توی ذهنشون میموند (هرچند، در نهایت شیفته لئوناردو شدم چون نوعی حد وسط بینشون بود و شباهت‌هایی به کاپیتان خودمون داشت!)
درباره مقالات هم معمولا سعی میکنم از این فضای طنز استفاده کنم، مگر اینکه با موضوع مطابقت نداشته باشه. چون بنظرم بیشتر خواننده رو جذب میکنه و حتی گاهی باعث میشه که حق مطلب به شکل بهتری ادا بشه.
مثلا به نظرم جالب تره که بگم "گالاکتوس قادره اون قاچ پیتزایی که دست شماست، با خود شما و دنیای اطرافتون رو یک جا ببلعه!" تا اینکه بگم "گالاکتوس از سیارات تغدیه میکنه"!
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#9 Cap-Spider Potter 1399-01-19 15:30
به نقل از marc-spector:
دم شما گرم آقای حیاتی، خیلی حال کردم با این مقاله، کلا مقالات لیستی رو دوست دارم.


راستی ی سوال، چرا فین فن فونگ(اگه اسمشو درست گفته باشم) نبود تو لیست؟


شما لطف دارید دوست عزیز.
اول اینکه فین فنگ فوم فضاییه و فقط به اژدها شباهت داره.
و دوم، بنظرم این شخصیت بیشتر به مقاله "قدرتمندترین هیولا های مارول" میخوره تا "قدرتمند ترین حیوانات"!
نقل قول کردن
Captain-spidey
#10 Captain-spidey 1399-01-19 16:02
ممنون اقای حیدری گقاله خیلی‌جالبی بود به اطلاعاتم خیلی اضافه شد
به نقل از Cap-Spider Potter:

اول اینکه فین فنگ فوم فضاییه و فقط به اژدها شباهت داره.
و دوم، بنظرم این شخصیت بیشتر به مقاله "قدرتمندترین هیولا های مارول" میخوره تا "قدرتمند ترین حیوانات"!


ببخشید اقای حیدری اگه اینجوری یه که شما میگید پس چرا لاکهید تو لیسته و یه سوال دیگه چرا بست به عنوان محافظ واکاندا سفیده ولی پلنگ سیاه که یه جور نماد از اونه سیاهه
نقل قول کردن
moali
#11 moali 1399-01-19 16:04
به نقل از Cap-Spider Potter:
به نقل از moali:
به به! یه مقاله‌ی خواندنی دیگه از آقای حیاتی عزیز.
به شخصه خیلی با قلم شما کیف می‌کنم، مخصوصا اون جان‌مایه‌ی طنزی که درون نهفتس رو :D واقعا آدم رو سر حال می‌کنه. مضافا بر اینکه مقاله‌ هم با موضوع بسیار بکر و جالبی بود و خودم فقط ۵،۶ تا از این لیست رو میشناختم و برام مفید بود. خلاصه که عالی بود و مثل همیشه با قلمتون سر زنده شدیم ;-)


سلام و درود بر اقای هنجنی گل و گلاب!

من بنظرم ایجاد فضای طنز توی برخی مقالات خیلی میتونه کمک کننده باشه، اگر واجب نباشه بی شک مستحبه!
یادمه وقتی برای اولین بار با TMNT آشنا شدم، جذب شخصیت رافائل شدم. اون خشونت و جدی بودنش برام خیلی جالب بود. ولی یه بار که نشستم و با چند نفر از بستگان، چند قسمت از اون انیمیشن مجموعه ای 2003 رو دیدم، متوجه تاثیرگذاری بالای شخصیت مایکل آنجلو شدم! بقیه باهاش میخندیدند و پانل هایی که اون توش حضور داشت، براشون جالب تر و سرگرم‌کننده‌تر بود. باهاش همراه می شدند و صحنه های این شخصیت بیشتر توی ذهنشون میموند (هرچند، در نهایت شیفته لئوناردو شدم چون نوعی حد وسط بینشون بود و شباهت‌هایی به کاپیتان خودمون داشت!)
درباره مقالات هم معمولا سعی میکنم از این فضای طنز استفاده کنم، مگر اینکه با موضوع مطابقت نداشته باشه. چون بنظرم بیشتر خواننده رو جذب میکنه و حتی گاهی باعث میشه که حق مطلب به شکل بهتری ادا بشه.
مثلا به نظرم جالب تره که بگم "گالاکتوس قادره اون قاچ پیتزایی که دست شماست، با خود شما و دنیای اطرافتون رو یک جا ببلعه!" تا اینکه بگم "گالاکتوس از سیارات تغدیه میکنه"!

دقیقا به نکات درستی اشاره کردین؛ جان‌مایه‌ی طنز علاوه‌بر افزایش اشتیاق خواننده به فهم بیشتر مطلب کمک شایانی میکنه.

TMNT گفتین و دلم رو هوایی کردین...
واقعا یادش به خیر عجب سری‌ای بود، پاش بیفته هنوز هم میبینمش، و دقیقا منم با این مسئله و اقبالی که به مایکل آنجلک میشد مواجه میشدم...
چرا راه دور بریم؟ همین MCU خودمون هم از این عامل بهره‌ی زیادی در جذب و راضی کردن مخاطب می‌بره
نقل قول کردن
Spider-Fan
#12 Spider-Fan 1399-01-19 16:07
#10:
این مقاله رو جناب حیاتی نوشتن دوست عزیز، نه بنده!
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#13 Cap-Spider Potter 1399-01-19 17:15
به نقل از Captain-spidey:
ممنون اقای حیدری گقاله خیلی‌جالبی بود به اطلاعاتم خیلی اضافه شد
به نقل از Cap-Spider Potter:

اول اینکه فین فنگ فوم فضاییه و فقط به اژدها شباهت داره.
و دوم، بنظرم این شخصیت بیشتر به مقاله "قدرتمندترین هیولا های مارول" میخوره تا "قدرتمند ترین حیوانات"!


ببخشید اقای حیدری اگه اینجوری یه که شما میگید پس چرا لاکهید تو لیسته و یه سوال دیگه چرا بست به عنوان محافظ واکاندا سفیده ولی پلنگ سیاه که یه جور نماد از اونه سیاهه


لطف دارید شما‌، خوشحالم خوشتون اومده.
راستش من خودم فین فنگ فوم رو جز این لیست قرار نمیدادم. بیشتر به تم مقالات هیولایی میخوره تا حیوانات. کما اینکه برعکس لاکهید جثه بسیار بزرگی هم داره و از ساختمان ها هم بلند تره، یه چیزی تو مایه های گودزیلاست!
درباره‌ی Bast هم باید بگم که همیشه به رنگ سفید طراحی نشده، گاهی مشکی رنگ بوده. حتی توی اولین حضورش هم که در قالب یک نماد برای پرستش ظاهر شد، تیره رنگ بود.

و اینکه... حیاتی هستم، محمد امین! :-*
نقل قول کردن
The spider
#14 The spider 1399-01-19 17:25
مقاله متفاوت و جذابی بود و البته آموزنده چون من خیلیا رو نمیشناختم، بین این موارد ثروگ ، داگ پول ، اسپایدرهم و بست جزو مورد علاقه هام هستن
خسته نباشید آقای حیاتی عزیز ممنون بابت مقاله
نقل قول کردن
marc-spector
#15 marc-spector 1399-01-19 17:35
به نقل از The spider:
مقاله متفاوت و جذابی بود و البته آموزنده چون من خیلیا رو نمیشناختم، بین این موارد ثروگ ، داگ پول ، اسپایدرهم و بست جزو مورد علاقه هام هستن
خسته نباشید آقای حیاتی عزیز ممنون بابت مقاله

دقیقا!
منم خودم عاشق اون دست مقالاتی در سایت هستم که جدیدا و بیشتر مواردشونو نمیشناسم چون اونا خیلی سایت رو عالی‌تر میکنه
نقل قول کردن
Captain-spidey
#16 Captain-spidey 1399-01-19 17:49
به نقل از Cap-Spider Potter:
به نقل از Captain-spidey:
ممنون اقای حیدری گقاله خیلی‌جالبی بود به اطلاعاتم خیلی اضافه شد
به نقل از Cap-Spider Potter:

اول اینکه فین فنگ فوم فضاییه و فقط به اژدها شباهت داره.
و دوم، بنظرم این شخصیت بیشتر به مقاله "قدرتمندترین هیولا های مارول" میخوره تا "قدرتمند ترین حیوانات"!


ببخشید اقای حیدری اگه اینجوری یه که شما میگید پس چرا لاکهید تو لیسته و یه سوال دیگه چرا بست به عنوان محافظ واکاندا سفیده ولی پلنگ سیاه که یه جور نماد از اونه سیاهه


لطف دارید شما‌، خوشحالم خوشتون اومده.
راستش من خودم فین فنگ فوم رو جز این لیست قرار نمیدادم. بیشتر به تم مقالات هیولایی میخوره تا حیوانات. کما اینکه برعکس لاکهید جثه بسیار بزرگی هم داره و از ساختمان ها هم بلند تره، یه چیزی تو مایه های گودزیلاست!
درباره‌ی Bast هم باید بگم که همیشه به رنگ سفید طراحی نشده، گاهی مشکی رنگ بوده. حتی توی اولین حضورش هم که در قالب یک نماد برای پرستش ظاهر شد، تیره رنگ بود.

و اینکه... حیاتی هستم، محمد امین! :-*

اخ اخ اخ ببخشید واقعا اقای حیاتی. قرنطینه رومون تعصیر گذاشته پوزش
نقل قول کردن
marc-spector
#17 marc-spector 1399-01-19 18:40
به نقل از Captain-spidey:
به نقل از Cap-Spider Potter:
به نقل از Captain-spidey:
ممنون اقای حیدری گقاله خیلی‌جالبی بود به اطلاعاتم خیلی اضافه شد
به نقل از Cap-Spider Potter:

اول اینکه فین فنگ فوم فضاییه و فقط به اژدها شباهت داره.
و دوم، بنظرم این شخصیت بیشتر به مقاله "قدرتمندترین هیولا های مارول" میخوره تا "قدرتمند ترین حیوانات"!


ببخشید اقای حیدری اگه اینجوری یه که شما میگید پس چرا لاکهید تو لیسته و یه سوال دیگه چرا بست به عنوان محافظ واکاندا سفیده ولی پلنگ سیاه که یه جور نماد از اونه سیاهه


لطف دارید شما‌، خوشحالم خوشتون اومده.
راستش من خودم فین فنگ فوم رو جز این لیست قرار نمیدادم. بیشتر به تم مقالات هیولایی میخوره تا حیوانات. کما اینکه برعکس لاکهید جثه بسیار بزرگی هم داره و از ساختمان ها هم بلند تره، یه چیزی تو مایه های گودزیلاست!
درباره‌ی Bast هم باید بگم که همیشه به رنگ سفید طراحی نشده، گاهی مشکی رنگ بوده. حتی توی اولین حضورش هم که در قالب یک نماد برای پرستش ظاهر شد، تیره رنگ بود.

و اینکه... حیاتی هستم، محمد امین! :-*

اخ اخ اخ ببخشید واقعا اقای حیاتی. قرنطینه رومون تعصیر گذاشته پوزش

مشخصه خیلی تاث یر گذاشته ;-)
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#18 Pooya-Spidey 1399-01-19 20:24
خب
مقاله ای متفاوت از CBR که با ترجمه ی استادانه آقای حیاتی همراه بود.
به نظرم مقاله خوبی بود واقعا ازش لذت بردم
بعضیا رو میشناختم اما بعضیا رو نه
بازم تشکر فراوان از استاد حیاتی بابت این مقاله
نقل قول کردن
AZIZ
#19 AZIZ 1399-01-20 00:01
با تشکر از آقای حیای بابت ترجمه این مقاله فقط به نظرتون جای فنریر توی این لیست نیست
نقل قول کردن
sara
#20 sara 1399-01-20 10:04
بسیار عالی :-) :-) :-)
نقل قول کردن
nobody
#21 nobody 1399-01-20 23:10
با سلام...
با تشکر از آقای حیاتی،مقاله ی جالب و متفاوتی بود...
یه سوال برام پیش اومد که مار میدگارد هم میتونست جز این لیست باشه ؟
نقل قول کردن
Riley
#22 Riley 1402-05-31 08:59
Yes! Finally something worth reading.
نقل قول کردن
Leo
#23 Leo 1402-09-04 08:49
Hey tһere! I ҝnow this is somewһat off topic Ьut
I waѕ wondering if yyou кnew ѡhere Icould find a captcha
plugin fօr my comment form? I'm ᥙsing the same site platform as yourѕ annd Ӏ'm having
trouble finding ߋne? Thankѕ a lоt!
نقل قول کردن
Buddy
#24 Buddy 1402-10-25 09:55
Goоd web site үou hаvе ɡot hеrе.. It's hard to fіnd
goоd uality writing lіke yoᥙrs nowadays. I serjously appreϲiate
people ⅼike yоu! Ƭake care!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45