10 نسخه عجیب و غریب از ثور در دنیای کمیک !

10 نسخه عجیب و غریب از ثور در دنیای کمیک !

با توجه به اکران فیلم "ثور 4"، این مقاله دوباره در صفحه نخست سایت قرار میگیره.

 

10- ثروگ، قورباغه رعد و برق

(Throg, Frog of Thunder)

تروگ، ثور قورباغه

در دنیای اصلی کمیک های مارول، ثور یکبار به یک قورباغه تبدیل شده! در این داستان بینظیر که توسط نویسنده برتر تاریخ کمیک بوک های ثور یعنی «والت سایمنسون» خلق شد، لوکی تونست با انجام یک طلسم این کار را انجام بده. ولی نباید جناب «ثورگ» را با اون ثور اشتباه گرفت! در واقع یک بازیکن فوتبال آمریکایی بود به نام «سایمون والترسون» (اسمش جوریه که به نام اقای والت سایمنسون ادای احترام بشه!). ولی صدمه دید و بازنشسته شد. تا اینکه ازدواج کرد ولی همسرش وقتی باردار بود از دنیا رفت. بنابراین با یک جادوگر توافق کرد که بهش پول بده تا بتونه با روح همسرش حرف بزنه. ولی پولش کافی نبود. بنابراین آن جادوگر تبدیلش کرد به یک قورباغه! او در قالب قورباغه، اسم Puddlegulp را برای خودش برگزید. تا اینکه دید یک قورباغه شجاع داره با موش های پلید شهر میجنگه. بعدش معلوم شد این قورباغه همون ثور است که اون موقع به خاطر طلسم لوکی که در بالا اشاره شد قورباغه شده بود. سپس وقتی که رفت بخشی از میولنیر (چکش ثور) روی زمین باقی مانده بود. بعد دوباره اون موش ها برگشتند و Puddlegulp اون بخش برجای مانده از میولنیر را بلند کرد و به « ثروگ» ملقب به قورباغه رعد و برق تبدیل شد و باهاشون جنگید! درسته شخصیت مضحکی است ولی خداییش اریجین جالبی داره که من رو یاد «لاک پشت های نینجا» میندازه!

 

9- ثور – ال (Thor-El)

 ثور – ال (Thor-El)

در اواخر دهه 90 میلادی مارول و دی سی خیلی علاقه داشتند شخصیت های خود را با هم ترکیب کنند! بنابراین شخصیت های ترکیبی زیادی از آنها درست شد که بهشون "امالگام" میگفتند. ما در سایت spidey.ir هم بهترین و مهم ترین سری از این کمیک ها را در اینجا ترجمه کرده ایم. «ثور – ال» هم ترکیبی بود از ثور با سوپرمن که سال 1998 و در شماره 4 از کمیک Unlimited Access خلق شد! ولی متاسفانه شخصیت جالبی از اب درنیامد چون اون موقع سوپرمن در کمیک های خودش دچار یه جور بحران هویتی شده بود . یعنی یه جور موجودی آبی رنگ الکتریکی شده بود که با اون سوپرمنی که ما میشناسیم خیلی فرق داشت. بنابراین ثور - ال هم همان سوپرمن آبی رنگ بود بود که حرف T روی سینه داشت ، چکشی هم در دست و بال هایی در اطراف گوش هایش!

 

8- ثرر، سگ رعد و برق

(Thrr, Dog of Thunder)

 ثرر، سگ رعد و برق  (Thrr, Dog of Thunder)

این نسخه از ثور ، Thrr   نام داره و سال 1986 و در دنیای شماره 8311 مارول خلق شد. در این دنیا که در اصل متعلق به «خوک عنکبوتی» (Spider-Ham) هستش، همه شخصیت های مارول  به صورت کارتونی/حیوانی حضور دارند (مثل شخصیت های میکی ماوس، دانلد داک و گوفی در کارتون های دیزنی). همانطور که در قسمت سمت راست عکس بالا میبینید، او ابتدا ظاهری کاملا کارتونی داشت ولی بعدا ظاهرش فرق کرد. در هر حال «ثرر» اهل سرزمین "ارفگارد" (Arfgard) است و عضو گروه "اسکونجرز" (Scavengers)! در کل این شخصیت زیاد در دنیای مارول حضور نداشته ولی اخیرا در کمیک Thors که از عناوین فرعی رویداد "جنگ های پنهان" بود ، دیده شد.

 

7- روگ (Rogue)

 روگ (Rogue)

در دنیای شماره 941066  دیدیم که «روگ» (که از جهش یافته های معروف کمیک های مردان ایکس است و اولش پلید بود)، با گروه اونجرز مبارزه میکنه تا اعضای گروه خبیثی را از زندان آزاد کنه. او در آنجا تمام قدرت های ثور را جذب میکنه که باعث میشه دچار مرگ مغزی بشه و بمیره. بعدشم با قدرت های جدید خودش اونجرز رو شکست میده و «ویژن» و «آیرون من» رو میکشه! بعدش میبینیم که لوکی سعی میکنه از روگ و قدرت هایش سو استفاده کنه تا بتونه «اودین» (پدر ثور) رو بکشه و به تاج و تخت ازگارد برسه. خود لوکی هم میره که کره زمین رو فتح کنه . اما روح ثور با روگ ملاقات میکنه و باعث میشه تا آدم خوبی بشه. بعدشم میره و به قهرمانان باقی مانده روی زمین کمک میکنه تا لشگر لوکی را شکست دهند. در آخر هم ثور جدید عالم میشه و اودین هم او را به عنوان دختر خودش قبول میکنه!

  

6- وودن، پسر ثور (Woden, Son of Thor)

وودن، پسر ثور! (Woden, Son of Thor)

این ثور مربوط میشود به دنیای شماره 691 مارول که در قرن 31 میلادی جریان دارد (یعنی در همون دنیایی که گروه اریجینال "محافظین کهکشان" خلق شدند)! در این دنیا ثور و «لیدی سیف» صاحب بچه ای شدند به نام «وودن». متاسفانه ثور برای بچه اش وقت زیادی نداشت و بیشتر مشغول ماجراجویی بود. بنابراین وودن جوان تلخ و بداحلاقی شد. سیف نگران او شد و نزد اودین رفت. اودین هم به ثور دستور داد به ازگارد برگرده و از پسرش مراقبت کنه. ولی بعد از آن هم ثور نتونست پدر خوبی برایش باشد تا اینکه وودن با ناراحتی از ازگارد رفت. او هم مثل باباش اولش مغرور بود ولی نبردهایی که انجام داد و درس هایی که گرفت باعث شد تا  یک قهرمان واقعی بشه. سپس برگشت و کمک کرد که ازگاردی ها علیه لوکی و ارتشی که از "ناانسان ها" درست کرده بود، پیروز شوند. بنابراین لایق بر دست گرفتن میولنیر و به عنوان جانشین برحق ثور در قرن 31 میلادی شناخته شد.

 

5- ثوریون (Thorion)

 ثوریون (Thorion)

خیلی ها وقتی به کمیک های ترکیبی مارول و دی سی در دهه 90 میلادی (که بهشون Amalgam میگفتند) فکر میکنند، یاد امثال Dark Claw (ترکیب ولورین با بتمن)، Super Soldier (ترکیب سوپرمن و کاپیتان آمریکا) یا Spider-Boy (ترکیب اسپایدرمن و سوپربوی) میفتند. این وسط شخصیت «ثوریون»همیشه از قلم میفته! او ترکیب ثور با «اوریون» (Orion)  بود (اوریون از شخصیت های New God دی سی است). در هر حال ثوریون پسر «ثانوس ساید» بود (ثانوس ساید هم ترکیبی بود از ثانوس و دارک ساید!) که به اودین اهدا شد تا صلح برقرار شود. او در New Asgod بزرگ شد و در نهایت با پدرش جنگید. توریون شخصیت جالبی بود و حتی در کمیک Avengers Forever هم دیده شد (از دنیای خودش اومد تا به انتقام جویان کمک کنه) ولی مارول چون میترسید مشکلات حقوقی برایش پیش بیاد، اونقدر تغییرش داد که انگار یه شخصیت دیگه است!

 

4- ثور گرل (Thor Girl)

 ثور گرل (Thor Girl)

«ثور گرل» بر خلاف اسمش اهل آزگارد نیست! در واقع در سیاره ای دوردست به نام "هسته امید" (Nucleus of Hope)  به دنیا آمد و اسمش هم «تارین» (Tarene) بود ولی خبر نداشت که طبق پیش گویی ها قراره به موجودی بسیار نیرومند به نام Designate تبدیل بشه. سپس ثانوس از راه رسید و مردم سیاره او را کشت تا بتونه از قدرت تارین برای تامین انرژی وسیله ای که میتونست نیمی از عالم را نابود کنه ، بهره بگیره . ولی ثور تونست تارین رو نجات بده. تارین هم در نهایت از قدرت های خودش استفاده کرد تا خودش رو تبدیل کنه به یک ثور و چکشی هم داشته باشه مثل میولنیر! البته در رویداد Fear Itself دوباره به حالت سابق خودش برگشت و به وسط ستاره های آسمان عزیمت کرد و دیگر هم دیده نشده.

 

3- دارگو  کتور (Dargo Ktor)

 دارگو  کتور (Dargo Ktor)

«دارگو کتور» از شخصیت های کمتر شناخته شده در این مقاله است ولی اسمش از همه باحال تره! او در دنیای شماره 8710 مارول که در سال 2587 جریان داره خلق شد. در این سال شهر نیویورک به دست شرکت خبیثی اداره میشه و ابرقهرمانان دیگر در آن حضور ندارند. کتور عضو فرقه ای است که ثور را میپرستند و اخیرا هم میولنیر را پیدا کرده. بعدش اون شرکت خبیث از لوکی میخواد که این فرقه رو نابود کنه ولی کتور موفق میشه چکش رو بلند کنه و ثور بشه! بعد از این داستان هم او را در دنیای مارول دیده ایم. مثلا در مینی سریز Thor Corps که با ثور، بتا ری بیل، اریک مسترسون (تاندر استرایک) با شخصیت خبیثی به نام Zarrko جنگیدند و اسم خودشون رو "برادران چکش" (Hammer Brothers) گذاشتند!

  

2- ثور گروتی (Groot Thor)

ثور گروتی (Groot Thor)

اطلاعات زیادی راجع به این ثور در دست نیست . فقط میدونیم که در دنیای شماره 15513 وجود داره. اریجین و منشا او هم در هاله ای از ابهام قرار داره. اولین بار هم در شماره 1 کمیک Ultimate End خلق شد که اینجا تو سایت ما ترجمه شده. فقط میدونیم عضو گروه "سپاه ثور" (Thor Corps) است. این گروه وظیفه داشت صلح و آرامش را در "دنیای نبرد" (Battleworld) حفظ کنه (دنیای نبرد توسط «دکتر دووم» و از بقایای دنیاهای دیگر تشکیل شده بود)  این ثور رفت به بخش منهتن تا به آدم ها اخطار کنه اون شکاف بین دنیایی که در منطقه شون هست رو دستکاری نکنند! بعدشم که چند تا ماموریت دیگه انجام داد. و نکته جالب درباره اش اینه فقط میگه: I Am Thor !!!

  

1- واندرومن (Wonder Woman)

واندرومن (Wonder Woman)

اینهم محصول اون کمیک های مشترک و ترکیبی مارول و دی سی در دهه 90 میلادی است! در شماره 2 از کمیک Marvel Vs. DC خلق شد که میتونید اینجا دانلودش بکنید و بخونید. در این کمیک، واندر ومن در هنگام مبارزه با «استورم» لایق برداشتن میولنیر میشه و اون رو برمیداره. البته خیلی هم جالب میشد که استورم هم چکش معروف خودش یعنی "استورم کستر" رو برمیداشت! (برای اشنایی با استورم کستر ، این مقاله را بخوانید). در هر حال وقتی واندرومن چکش ثور رو برمیداره حس میکنه که قدرتش بسیار بیشتر شده. البته بعدش واندرومن که متوجه شجاعت استورم در نبرد شده تصمیم میگیره میولنیر را رها کنه و بدون اون با استورم بجنگه. آخرش هم که به استورم میبازه!

  

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2017

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

رتبه بندی اقتباس های ثور در دنیای سینما، انیمیشن و تلویزیون

15 سلاح برتر در کمیک های ثور 

15 لباس برتر ثور

10 نسخه عجیب و غریب از ثور در دنیای کمیک !

رتبه بندی قوی ترین اهالی ازگارد در دنیای کمیک بوک

15 نفری که تا به حال چکش ثور را بر دست گرفته اند!

15 لباس برتر ثور (THOR)

10 كمیك برتر ثور (THOR)

15 سلاح برتر در کمیک های ثور (THOR)

10 دشمن برتر ثور (THOR)

100 شخصیت برتر مارول : ثور

تمام شماره های کمیک "گناه اصلی" (ORIGINAL SIN) ترجمه شد 

10 ابر خبیث برتر دنیای کمیک بوک

5 گروه خبیث برتر مارول

10 دشمنی برتر در دنیای كمیك بوك

معرفی اصلی ترین متحدان مرد عنكبوتی – قسمت سوم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

arian_metallica
#1 arian_metallica 1396-08-09 15:52
از همشون باحال تر شماره ۸ بود یاد spider ham افتادم که اخر بازی shatterd dimension اومد :lol:
نقل قول کردن
22x5
#2 22x5 1396-08-09 16:26
ممنون بابت این مطلب زیبا
مسخره ترینشون شماره 10 و 8
ثور قورباغه ای رو دیده بودم ولی ثور سگی رو نه :o
اخه یکی نیس بگه اینا چیه ساختن لابد بعدش میخواد بگه
زرافه رعد و برق :-|
نقل قول کردن
Surtur
#3 Surtur 1396-08-09 16:27
به نظرم یه کراس اور بین ثور و واندروومن خیلی زیبا بشه.
نقل قول کردن
ghost_venom
#4 ghost_venom 1396-08-09 16:43
ممنون اقای ترابی مقاله زیبایی بود
با ثور گروتی خیلی حال کردم
نقل قول کردن
Surtur
#5 Surtur 1396-08-09 16:50
هشدار اسپویل!!
به نظرم هلا نباید میتونست چکش ثور رو بشکنه.بهتر بود مثلا طلسمش کنه که دیگه ثور نتونه برشداره.
البته به نظر من یه سنگ بینهایت که هیچی با شش سنگ ابدیت هم نباید بشه چکش ثور رو بشکنی(لاکی و یا چوبی نیست که میولنیره!!!!!!! !!!)،حالا تازه هلا سنگ بینهایت هم نداشت!!!!!!!!!! ! درسته که خیلی قدرتمند بود ولی بازم به هیچ وج نباید میتونست چکش ثور رو بشکنه.به هیچ وج!!!!
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#6 Captain Steve Lover 1396-08-09 17:14
ممنون از استاد بابت مقاله...شماره يك و ثور ال از بقيه موارد عجيب ترى بودن...اون مورد سگ اذرخش هم خيلى باحال بود :lol:
.....

راگناروك شاهكار بود...جاس ويدون راست ميگفت...ايرادات بيخودى گرفتى...از تمام فيلم هاي كميك بوكى امسال بهتر بود(شايد با لوگان برابر)...بعد از جنگ داخلى و انتقام جويان بهترين فيلم mcuبود...از محافظان ١ هم بهتر بود...

١-فان بودن ايرادى نداره...مهم محتوا و مفهوم هست نه ظاهر...فيلم خيلى هم صحنات حماسى و احساسى داره و هلا هم خبيث ترين و منفور ترين ويلين mcu بوده تا امروز و از دقيقه اول رو اعصاب ادمه تا اخر...(خصوصاً اون كارى كه اخرش با ثور ميكنه :cry: )
فيلم اصلاً هم كسل كننده نيست...

هلا خودش با اون عظمت كه جاي مرگ رو در mcu گرفته و إلهه مرگ هست لقبش نيازى به سنگ روح نداره(هرچند ديگه نميدونم مارول اين سنگ رو كجا ميخواد نشون بده ؛فكر ميكردم تو اين فيلم باشه...)
٤-هلا اخر فيلم كشته نميشه...مرگش رو تا نديدي نگو كشته ميشه...از اين اتفاقات تو mcu زياد افتاده...
٥-همونطور كه اودين گفت...تو خداي چكش ها نيستى! تو خداي اذرخشى!...و ديدى كه ثور بدون چكش هم اذرخش ميزنه...و خيلى هم قدرتمنده...
شما فيلم رو خوب نديدي وگرنه به نحوه ورود هالك به ساكار هم به خوبى اشاره ميشه...(كوين جت)...و دربارش توضيح داده ميشه...

تنها ايراد فيلم كركتر سورتور هست كه حضورش تو فيلم اضافى و بيخود احساس ميشه...همچي عالى بود...به شاهكار ديگه از مارول استوديوز...
نقل قول کردن
123654
#7 123654 1396-08-09 17:39
منم دیدم
مارول همه رو سر کار گذاشته با این تریلرهاش
پس معلومه تریلر infinity war هم الکیه
نقل قول کردن
Ehsan_Spidey
#8 Ehsan_Spidey 1396-08-09 17:39
به نقل از Captain Steve Lover:
ممنون از استاد بابت مقاله...شماره يك و ثور ال از بقيه موارد عجيب ترى بودن...اون مورد سگ اذرخش هم خيلى باحال بود :lol:
.....

راگناروك شاهكار بود...جاس ويدون راست ميگفت...ايرادات بيخودى گرفتى...از تمام فيلم هاي كميك بوكى امسال بهتر بود(شايد با لوگان برابر)...بعد از جنگ داخلى و انتقام جويان بهترين فيلم mcuبود...از محافظان ١ هم بهتر بود...

١-فان بودن ايرادى نداره...مهم محتوا و مفهوم هست نه ظاهر...فيلم خيلى هم صحنات حماسى و احساسى داره و هلا هم خبيث ترين و منفور ترين ويلين mcu بوده تا امروز و از دقيقه اول رو اعصاب ادمه تا اخر...(خصوصاً اون كارى كه اخرش با ثور ميكنه :cry: )
فيلم اصلاً هم كسل كننده نيست...

هلا خودش با اون عظمت كه جاي مرگ رو در mcu گرفته و إلهه مرگ هست لقبش نيازى به سنگ روح نداره(هرچند ديگه نميدونم مارول اين سنگ رو كجا ميخواد نشون بده ؛فكر ميكردم تو اين فيلم باشه...)
٤-هلا اخر فيلم كشته نميشه...مرگش رو تا نديدي نگو كشته ميشه...از اين اتفاقات تو mcu زياد افتاده...
٥-همونطور كه اودين گفت...تو خداي چكش ها نيستى! تو خداي اذرخشى!...و ديدى كه ثور بدون چكش هم اذرخش ميزنه...و خيلى هم قدرتمنده...
شما فيلم رو خوب نديدي وگرنه به نحوه ورود هالك به ساكار هم به خوبى اشاره ميشه...(كوين جت)...و دربارش توضيح داده ميشه...

تنها ايراد فيلم كركتر سورتور هست كه حضورش تو فيلم اضافى و بيخود احساس ميشه...همچي عالى بود...به شاهكار ديگه از مارول استوديوز...


خواهشا از بچه های سایت کسی که زبانش خوبه و وقت داره بی زحمت رو زیر نویس فیلم هم کار کنه تا ما هم بتونیم از دیدن فیلم لذت ببرم
نقل قول کردن
CAPTAIN DIAR
#9 CAPTAIN DIAR 1396-08-09 19:46
مجسم کنید تو فیلم اونجرز 3 یهو گروت میولنیر رو برداره و بگه : I Am Thoooooooooorrr :D :D :D :D
راستی دوستان من تصمیم دارم کمیک 6 قسمتی spiderman : blue رو ادیت کنم.کسی هست واسه ترجمه؟
نقل قول کردن
zahed arazi
#10 zahed arazi 1396-08-09 20:52
ثور راگناروک فروشش تو نصف کشورای خارجی هم شروع شده و رقم خیره کننده 107 میلیون دلار فروخت واقعا فوق العادس اکرانش تو چین و امریکای شمالی دیگه چه شوود واااو هنوز تو خیلی جاها هم اکران نشده بنظر من که صدرصد از فروش جهانی gotg2رد میشه پتانسیل 900 میلیونی شدنو داره با همچین افتتاحیه ای هفته اولش تو امریکای شمالی 150 میلیون دلار بفروشه

انصافا اونایی که فیلمو دیدن چطور همچین فیلمیو با این حجم از جلوه های ویژه با این کیفیت داغون دیدن :-| :-| نصف جذابیت این فیلما به کیفیتشه واقعا با کیفیت hdcam یا ts اصلا چیزی از فیلم نمیشه فهمید بنظرم اصلا جالب نمیشه
نقل قول کردن
Best comicfan
#11 Best comicfan 1396-08-09 20:53
به نقل از CAPTAIN DIAR:
مجسم کنید تو فیلم اونجرز 3 یهو گروت میولنیر رو برداره و بگه : I Am Thoooooooooorrr :D :D :D :D
راستی دوستان من تصمیم دارم کمیک 6 قسمتی spiderman : blue رو ادیت کنم.کسی هست واسه ترجمه؟

سلام آقای Captain diar . شرمنده بابت تاخیر کوچیک بنده ... من ایمیل شما رو دریافت کردم ، تا به حال 3 ، 4 بار ایمیل زدم ، اما متاسفانه پیغام خطای "عدم وجود اکانت یاهو از طرف مقابل" میاد ، احتمالا مشکل از طرف بنده هستش .
شما لطف کنید و آدرس ایمیل من رو از سایت بگیرید تا شروع به همکاری کنیم .
شرمنده بابت اسپم ...
نقل قول کردن
Surtur
#12 Surtur 1396-08-09 22:22
راستش شوخی کردم. :P واقعا معزرت میخوام :sad: ،اینو گفتم که واکنش شما رو ببینم.
فیلم ثور :راگنورک شاهکاره ،خیلی خیلی هم شاهکاره.فقط نسبت به شکستن میولنیر اعتراض دارم :cry: که امیدوارم در جنگ بینهایت برگرده.
راستش یجورایی بهترین فیلم کمیک بوکی بوده فیلم ثور:راگنورک.انص افا بهتر از جنگ داخلیو حتی انتقام جویان بود انصافا خیلی بهتر بود.!!!
قدرت ثور به خوبی در این فیلم ثابت شد برای اونایی که میگفتند ثور بدون چکشش در حد کاپیتان هست.به هر حال ثور یک خداست!!!خدای اذرخش!!،ثور به اودین میگفت هلا از من قویتره و اودین هم بهش گفت: نه تو قویتری!!!!
به نظرم این که یکی از چشم هاشو از دست داد هیچ و هیچ مشکلی نداره و این موضوع در قدرتش هم تاثیری نداره!!!!!
ولی انصافا ثور با چکشش به راحتی میتونه هالک رو شکست بده!!
نقل قول کردن
Surtur
#13 Surtur 1396-08-09 22:34
خوب نظرمو تکمیل میکنم.اگه بخوام با نظر خودم به فیلم ثور:راگنورک از صد نمره بدم ،نمره 97 رو به این فیلم میدم!!!!!
فقط نابودی میولنیر و ازگارد یکم دردناکه!! :cry: :cry: .
شخصیت سورتور هم یکم عجیب بود ولی در کل با اطمینان میگم فیلم عالی بود.
نقل قول کردن
Surtur
#14 Surtur 1396-08-09 22:38
مقاله خوبی بود .خیلی خوبه که مقالات لازم راجب خدایان نورس رو هم در این چند روز نوشتید. :lol: 8)
مقالات اینچنینی جای دیگه ای پیدا نمیشه. :roll:
نقل قول کردن
Marc Spector
#15 Marc Spector 1396-08-09 22:53
استاد خسته نباشید فقط یه سوال :
در مورد شماره 10 منظورتون از ((بخشی از میولنیر رو زمین باقی موند))چیه؟؟
نقل قول کردن
CAPTAIN DIAR
#16 CAPTAIN DIAR 1396-08-09 23:11
به نقل از Best comicfan:
به نقل از CAPTAIN DIAR:
مجسم کنید تو فیلم اونجرز 3 یهو گروت میولنیر رو برداره و بگه : I Am Thoooooooooorrr :D :D :D :D
راستی دوستان من تصمیم دارم کمیک 6 قسمتی spiderman : blue رو ادیت کنم.کسی هست واسه ترجمه؟

سلام آقای Captain diar . شرمنده بابت تاخیر کوچیک بنده ... من ایمیل شما رو دریافت کردم ، تا به حال 3 ، 4 بار ایمیل زدم ، اما متاسفانه پیغام خطای "عدم وجود اکانت یاهو از طرف مقابل" میاد ، احتمالا مشکل از طرف بنده هستش .
شما لطف کنید و آدرس ایمیل من رو از سایت بگیرید تا شروع به همکاری کنیم .
شرمنده بابت اسپم ...

چشم حتما.من به سایت ایمیل زدم که ایمیل شمارو بگیرم.راستی شما دیگه نمیخواد زحمت کمیک کاپیتان آمریکا : سفید رو بکشید.همین کمیک اسپایدرمن : آبی رو با هم کار میکنیم.
نقل قول کردن
mtm
#17 mtm 1396-08-10 07:16
به نقل از 22x5:

اخه یکی نیس بگه اینا چیه ساختن لابد بعدش میخواد بگه
زرافه رعد و برق :-|

دوست عزیز در اساطیر اسکاندیناوی تبدیل شدن انسان به حیوان خیلی مرسوم است. مثلا کارتون Brave رو دیده باشی تم اصلیش همینه. ثور هم به همین دلیل در داستان های خودش مثلا به قورباغه تبدیل شد چون از این طلسم ها تو این افسانه ها زیاده.
نقل قول کردن
mtm
#18 mtm 1396-08-10 09:11
به نقل از Marc Spector:
استاد خسته نباشید فقط یه سوال :
در مورد شماره 10 منظورتون از ((بخشی از میولنیر رو زمین باقی موند))چیه؟؟

منظورم تکه ای از میولنیر بود.

کل کمیکی که ثور قورباغه ای اولین بار در آن ظاهر شد رو میتونی از لینک زیر دانلود کنی:

b2n.ir/688529
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#19 Mr. Doctor 1399-10-03 16:34
ببخشید استاد ترابی،سوال داشتم ازتون
ممنون میشم جواب بدین
سوال اولم اینکه در کمیک های ثور2020 دیدیم که ثور با استفاده از میولنیر،نیروی کیهانی گالاکتوس رو گرفته و چون اون رو داره،دست فلزی و چشم کور او خوب شده.یعنی الان ثور دارای نیروی کیهانی ست یا فقط مقطعی بود و قراره دوباره وضعیت جسمیش مثل قبل بشه؟؟(اخه در قسمت اول همین کمیک ثور، داشت پیر میشد)
سوال دومم اینه که ثور جوان و پادشاه ثور پیر در قسمت ششم جنگ قلمروها(که در سایت ترجمه شده) از کجا اومده بودن و چطوری؟؟
ببخشید طولانی شد،چون گیج شدم(یکمی هم دلم نمیخواد ثور پیر بشه و میخوام تکلیفش معلوم باشه :lol: )
نقل قول کردن
mtm
#20 mtm 1399-10-03 17:08
به نقل از Mr. Doctor:
ببخشید استاد ترابی،سوال داشتم ازتون
ممنون میشم جواب بدین
سوال اولم اینکه در کمیک های ثور2020 دیدیم که ثور با استفاده از میولنیر،نیروی کیهانی گالاکتوس رو گرفته و چون اون رو داره،دست فلزی و چشم کور او خوب شده.یعنی الان ثور دارای نیروی کیهانی ست یا فقط مقطعی بود و قراره دوباره وضعیت جسمیش مثل قبل بشه؟؟(اخه در قسمت اول همین کمیک ثور، داشت پیر میشد)
سوال دومم اینه که ثور جوان و پادشاه ثور پیر در قسمت ششم جنگ قلمروها(که در سایت ترجمه شده) از کجا اومده بودن و چطوری؟؟
ببخشید طولانی شد،چون گیج شدم(یکمی هم دلم نمیخواد ثور پیر بشه و میخوام تکلیفش معلوم باشه :lol: )

شرمنده جوابی ندارم! چون کمیک های ثور جدید و جنگ قلمروها رو نخوندم
دوستان دیگه اگه بلدن پاسخ بدن
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#21 Mr. Doctor 1399-10-03 19:02
به نقل از mtm:
به نقل از Mr. Doctor:
ببخشید استاد ترابی،سوال داشتم ازتون
ممنون میشم جواب بدین
سوال اولم اینکه در کمیک های ثور2020 دیدیم که ثور با استفاده از میولنیر،نیروی کیهانی گالاکتوس رو گرفته و چون اون رو داره،دست فلزی و چشم کور او خوب شده.یعنی الان ثور دارای نیروی کیهانی ست یا فقط مقطعی بود و قراره دوباره وضعیت جسمیش مثل قبل بشه؟؟(اخه در قسمت اول همین کمیک ثور، داشت پیر میشد)
سوال دومم اینه که ثور جوان و پادشاه ثور پیر در قسمت ششم جنگ قلمروها(که در سایت ترجمه شده) از کجا اومده بودن و چطوری؟؟
ببخشید طولانی شد،چون گیج شدم(یکمی هم دلم نمیخواد ثور پیر بشه و میخوام تکلیفش معلوم باشه :lol: )

شرمنده جوابی ندارم! چون کمیک های ثور جدید و جنگ قلمروها رو نخوندم
دوستان دیگه اگه بلدن پاسخ بدن

خیلی ممنون که توجه کردین و وقت گذاشتین استاد؛ممنونم
دوستان هم سایتی( :lol: )اگه جواب سوال منو میدونن لطفا بگن.مرسی
نقل قول کردن
rune king thor
#22 rune king thor 1399-10-04 01:52
به نقل از Mr. Doctor:
ببخشید استاد ترابی،سوال داشتم ازتون
ممنون میشم جواب بدین
سوال اولم اینکه در کمیک های ثور2020 دیدیم که ثور با استفاده از میولنیر،نیروی کیهانی گالاکتوس رو گرفته و چون اون رو داره،دست فلزی و چشم کور او خوب شده.یعنی الان ثور دارای نیروی کیهانی ست یا فقط مقطعی بود و قراره دوباره وضعیت جسمیش مثل قبل بشه؟؟(اخه در قسمت اول همین کمیک ثور، داشت پیر میشد)
سوال دومم اینه که ثور جوان و پادشاه ثور پیر در قسمت ششم جنگ قلمروها(که در سایت ترجمه شده) از کجا اومده بودن و چطوری؟؟
ببخشید طولانی شد،چون گیج شدم(یکمی هم دلم نمیخواد ثور پیر بشه و میخوام تکلیفش معلوم باشه :lol: )

من فکر میکنم نیروی کیهانی گالاکتوس که به ثور منتقل شد موقتی بوده. سوال دومت هم باید بگم که اون دو نسخه ی ثور همون نسخه های ثور هستن که توی کمیک Thor:god of thunder به ثور توی نبرد با گور کمک کردن.ولی اینکه چه جوری اومدن رو نمیدونم
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#23 Mr. Doctor 1399-10-04 11:26
به نقل از rune king thor:
به نقل از Mr. Doctor:
ببخشید استاد ترابی،سوال داشتم ازتون
ممنون میشم جواب بدین
سوال اولم اینکه در کمیک های ثور2020 دیدیم که ثور با استفاده از میولنیر،نیروی کیهانی گالاکتوس رو گرفته و چون اون رو داره،دست فلزی و چشم کور او خوب شده.یعنی الان ثور دارای نیروی کیهانی ست یا فقط مقطعی بود و قراره دوباره وضعیت جسمیش مثل قبل بشه؟؟(اخه در قسمت اول همین کمیک ثور، داشت پیر میشد)
سوال دومم اینه که ثور جوان و پادشاه ثور پیر در قسمت ششم جنگ قلمروها(که در سایت ترجمه شده) از کجا اومده بودن و چطوری؟؟
ببخشید طولانی شد،چون گیج شدم(یکمی هم دلم نمیخواد ثور پیر بشه و میخوام تکلیفش معلوم باشه :lol: )

من فکر میکنم نیروی کیهانی گالاکتوس که به ثور منتقل شد موقتی بوده. سوال دومت هم باید بگم که اون دو نسخه ی ثور همون نسخه های ثور هستن که توی کمیک Thor:god of thunder به ثور توی نبرد با گور کمک کردن.ولی اینکه چه جوری اومدن رو نمیدونم

خیلی ممنون دوست عزیز که پاسخ دادین.
حیف که هنوز نتونستم کمیک thor:god of thunder رو بخونم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید