15 شخصیت گمنام دنیای کمیک که به شهرت دست یافتند!

15 شخصیت گمنام دنیای کمیک که به شهرت دست یافتند!

اینها شخصیت هایی هستند که از ورطه گمنامی به عرش شهرت رسیده اند!

مقدمه: الان و در اوج اقتباس های سینمایی و تلویزیونی از روی شخصیت های کمیک بوکی این تلقی به وجود آمده که مارول و دی سی در طول سالها اونقدر شخصیت خوب و باحال خلق کرده اند که حتی اگر گمنام و ناشناخته هم باشند اگر بهشون فرصت داده بشه میتونند بدرخشند. بنابراین این مقاله را براتون تدارک دیدم. نکته مهم درباره این لیست اینه که ملاک رتبه بندی این است که فلان شخصیت قبلا در چه وضعیتی بوده  و الان در چه وضعیتی هستش. در نتیجه ملاک مقایسه وضعیت سابق با وضعیت فعلی آنهاست. پس تعجب نکنید که شخصیتی محبوب تر، در رتبه بدتری نسبت به یک شخصیتی که محبوبیت کمتری داره قرار گرفته! 

 

15- ماکینگ برد (Mockingbird)

 ماکینگ برد (Mockingbird)

«بابی مورس» ملقب به «ماکینگ برد» ، از مامورین شیلد به حساب میاد و البته معشوقه «هاکای» هم بود ولی هرگز شخصیت درجه یکی برای مارول محسوب نمیشد . سال 1993 هم در عالم کمیک کشته شد و برای سالها هم مرده باقی ماند تا اینکه در رویداد Secret Unvasion برگشت. او در کمیک "انتقام جویان جدید" نوشته برایان مایکل بندیس از شخصیت های مهم بود و بعد از بازگشت برای مدت کوتاهی هم در کمیک مشترک خود و همسرش (هاکای) حضور داشت . بنابراین وقتی به سریال "مامورین شیلد" اضافه شد اونقدرها هم ناشناخته نبود ولی نقش آفرینی «آدریان پالیکی» در قالب ماکینگ برد اونقدر عالی بود که ABC به فکر ساختن یک سریال اختصاصی ازش افتاد! در همون زمان مارول شروع کرد به چاپ اولین کمیک اختصاصی از روی شخصیت ماکینگ برد . الانم که این شخصیت در شماره های اخیر مرد عنکبوتی شگفت انگیز حضور چشمگیری داشته و حتی نشانه هایی از بروز یک علاقه رومانتیک بین او و پیتر پارکر هم به چشم میخورد.

مطالب مرتبط:

10 کمیک برتر هاکای (HAWKEYE)

معرفی ماکینگ برد

 

14- کت گرنت (Cat Grant)

 کت گرنت (Cat Grant)

یکی از شخصیت های بسیار  گمنام کمیک های سوپرمن که پس از ریبوتی که «جان بیرن» برای سوپرمن انجام داد فقط چند بار مورد اشاره قرار گرفت (مثلا یک بار داستان تراژیک قتل پسرش روایت شد) اما به لطف نقش آفرینی عالی خانم «کالیستا فلوکهارت» در سریال سوپرگرل به شخصیتی محبوب تبدیل شده. او در این سریال نقش رئیس «کارا دانورز» (سوپرگرل) را بازی میکند. البته لازم به ذکره که کت گرنت در سریال محبوب دهه 90 یعنی Lois and Clark: The New Adventures of Superman هم حضور داشت ولی همانطور که گفته شد در عالم کمیک هرگز شخصیت شناخته شده ای نبوده.

مطالب مرتبط:

نقد و بررسی پایلوت سریال سوپرگرل/SUPERGIRL

10 كمیك برتر سوپرگرل (SUPERGIRL)

 

13- دیمین دارک (Damien Darhk)

دیمین دارک (Damien Darhk)

«دیمین دارک» با بازی «نیل مک دونو» خبیث اصلی فصل چهارم سریال اروو بود و در فصل دوم سریال "افسانه های فردا" از خبیث های همیشگی بود. ولی قبل از حضور در تلویزیون شخصیت بسیار گمنامی محسوب میگردید. او ویلن کمیک های ریبوت شده Titans در سال 1999 بود ولی بعد از چند حضور به دست فراموشی سپرده شد و اثری ازش در دنیای کمیک نبود تا اینکه سریال اروو به دادش رسید و سازندگانش بعد از استفاده از ویلن های مطرحی مثل مرلین، دث استروک و راس الغول از او استفاده کردند و باعث شدند نامش بر سر زبان ها بیفتد.

 

12- لانس هانتر (Lance Hunter)

لانس هانتر (Lance Hunter)

شخصیت «لانس هانتر» رو دیگه الان همه به لطف سریال مامورین شیلد میشناسند و اگه سریال Most Wanted ساخته میشد قرار بود در کنار ماکینگ برد ، شخصیت اصلی سریال باشه. اما او در عالم کمیک واقعا شخصیت گمنامی به شمار میاد. او در دهه 70 میلادی و در کمیک Captain Britain و به عنوان رئیس گروه S.T.R.I.K.E خلق شد (گروه S.T.R.I.K.E نسخه بریتانیایی گروه "شیلد" بود). کارتر در زمانی در این کمیک حضور داشت که «نیک فیوری» هم به عنوان شخصیت مهمان در آن حضور داشت. تا اینکه پس از اتمام کمیک Captain Britain دیگه برای 30 سال ازش خبری نبود و در سریال مامورین شیلد به کار گرفته شد و به شهرت دست یافت (گفته میشه چون یک شخصیت بریتانیایی تبار لازم داشتند در این سریال ازش استفاده شد) . ضمن اینکه او الان در کمیک اختصاصی ماکینگ برد هم حضور داره. 

 

11- ریپ هانتر (Rip Hunter)

 ریپ هانتر (Rip Hunter)

برخلاف خیلی از شخصیت های این فهرست، «ریپ هانتر» قبل از اینکه به واسطه حضور در سریال های CW مطرح بشه از یک روزمه قابل قبول در دنیای کمیک بهره مند بود . او صاحب یک عنوان اختصاصی بود که بین سال های 1961 و 1965 عرضه شد و 29 شماره هم دوام آورد و قبل از آن هم در کمیک Showcase دی سی حضور موفقی داشت. ولی در دهه 80 میلادی عضو گروه "قهرمانان فراموش شده" (Forgotten Heroes) دی سی بود. نقش او در این گروه شبیه به نقشش در سریال "افسانه های فردا" هستش چون در هر دوی آنها گروهی متشکل از قهرمانان گمنام را تشکیل داد تا با «وندال ساوج» روبرو شوند. ضمن اینکه او در دنیای کمیک هم مثل این سریال استاد سفرهای زمانی است.

مطالب مرتبط:

15 دفعه ای که سریال های دی سی از فیلم های مارول تقلید کردند

 

10- درکس نابودگر (Drax The Destroyer)

درکس نابودگر (Drax The Destroyer)

«درکس» در حال حاضر در دنیای کمیک از اون شخصیت های مهم و شناخته شده است چون بازیگرش یعنی «دیو باتیستا» خیلی خوب نقشش رو در فیلم تحسین شده "محافظین کهکشان" بازی کرد. اما در دنیای کمیک او همواره یک شخصیت گمنام بود که کسی آن را جدی نمیگرفت! او اولین بار در شماره 55 کمیک Iron Man به دست «جیم استارلین» خلق شد (همان شماره ای که ثانوس هم از آن شروع کرد) . تنها هدفش هم نابودی ثانوس بود. همانطور که در تصویر بالا (سمت راست ) هم دیدید ظاهرش هم اون چیزی نیست که الان تو دنیای کمیک ازش سراغ داریم. در هر حال، درکس بعد از مدتی مرد. ولی با بازگشت استارلین به مارول در ابتدای دهه 90 میلادی ، دوباره زنده شد. شخصیت اش هم فرق کرد و کم هوش تر شد که بیشتر لحظات کمدی خلق میکرد. ولی پس از اتمام کمیک Warlock and the Infinity Watch، درکس هم به فراموشی سپرده شد. سپس «کوین گیفن» در مینی سریز Drax او را احیا و به یک شخصیت جدی تبدیل کرد. این کمیک منتهی شد به احیای دنیای کیهانی مارول و بعدش هم به رویداد تاریخی Annihilation و بعدش هم به شکل گیری گروه جدید محافظین کهکشان که درکس عضوش شد. بعدشم که محافظین کهکشان حسابی ترکوند و درکس هم که الان از اون درجه یک های مارول شده.

 

9- گامورا (Gamora)

 گامورا (Gamora)

«گامورا» هم تقریبا دقیقا همون مسیری رو برای شهرت طی کرد که درکس نابودگر طی کرد. او هم توسط جیم استارلین خلق شد و از همسفران «آدام وارلاک» بود و تا پایان آرک وارلاک هم در داستان بود . او هم مثل درکس در انتهای داستان کشته شد. با بازگشت استارلین او نیز بار دیگر در کنار آدام وارلاک، درکس و «پیپ تروله» (Pip the Troll) قرار گرفت تا با ثانوس زنده شده مقابله کنه. گامورا در ضمن از شخصیت های کلیدی Warlock and the Infinity Watch بود ولی برخلاف درکس صاحب مینی سریز خاص خودش نشد. ولی بعد از رویداد Annihilation: Conquest به عضویت محافظین کهکشان درآمد. بعد از اکران فیلمش هم که دیگه کاملا مشهور شده و در کمیک اختصاصی خودش هم حضور یافته است.

مطالب مرتبط:

 كمیك "دستكش بینهایت" (THE INFINITY GAUNTLET) ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم

 100 شخصيت برتر مارول: ثانوس

لحظات ماندگار مارول: «ثانوس» با اشاره انگشت نیمی از جهان را نابود میكند!

 

8- فلیسیتی اسموک (Felicity Smoak)

 فلیسیتی اسموک (Felicity Smoak)

«فلیسیتی اسموک» رو میشد تو این لیست نیاورد چون اولا خیلی خیلی شخصیت گمنامی هستش و دوما اینکه چیزی که تو دنیای کمیک بوده با اونی که تو سریال Arrow ازش دیدیم زمین تا آسمون فرق داره. در دنیای کمیک یک مدیر نرم افزار رایانه ای بود که با «فایراستورم» در حالی که داشت وظایف قهرمانی خودش رو انجام میداد برخورد کرد. او در نهایت شروع کرد به داشتن رابطه رومانتیک با با پدر «رانی ریموند» (نیمی از فایر استورم) و در نهایت باهاش ازدواج کرد. قبل از اینکه سری Firestorm در سال 1991 تموم بشه فقط یک حضور در این کمیک داشت و در طی New 52 هم از تاریخچه دی سی پاک شد. ولی وقتی سریال Arrow به یک متخصص رایانه نیاز داشت ، نویسندگان سریال اونقدر گشتند تا این شخصیت گمنام رو پیدا کردند! قرار هم بود که فقط در یک اپیزود به کار بره ولی چون تماشاچی ها رو جذب کرد به زودی به شخصیت کلیدی سریال بدل گشت.

 

7- هیرو و بیمکس (Hiro and Baymax)

 هیرو و بیمکس (Hiro and Baymax)

مطمئنم که خیلی از کسانی که الان دارند این مقاله رو میخونن نمیدونستن که کارتون موفق دیزنی در سال 2014 یعنی Big Hero Six از روی یکی از کمیک های مارول ساخته شده!  (اینجا میتونید یکی از کاورهای این کمیک رو ببینید) این کمیک توسط «استیون سیگل» و «دانکن رولیو» خلق شد و داستان یک گروه ابرقهرمانی ژاپنی به نام Big Hero Six را روایت میکرد. بیمکس یک موجود مصنوعی بود که توسط بچه ای نابغه به نام هیرو (Hiro) ساخته شد تا به عنوان بادیگارد او عمل کند. بیمکس میتونست به شکل یک اژدهای جنگی دربیاد و هیرو رو نجات بده. البته این کمیک خیلی گمنام و ناشناخته است. تا اینکه دیزنی مارول رو خرید و از روی این کمیک یک انیمیشن بلند و معرکه ساخت (البته با تغییرات زیاد) . در نسخه دیزنی بیمکس یک دستیار پزشکی دوست داشتنی بود که توسط برادر بزرگتر هیرو ساخته شد که متاسفانه مرد. بعدش هیرو به بیمکس زره اضافه کرد و یک گروه ابرقهرمانی تشکیل داد . در هر حال، هیرو و بیمکس خیلی محبوب شدن و دیزنی الان سفارش ساخت یک سریال کارتونی رو هم از روش داده که هنوز پخش نشده فصل دومش هم تایید شده.

 

6- جین فاستر (Jane Foster)

 جین فاستر (Jane Foster)

«جین فاستر» از اون شخصیت های مونث مهربان  دهه 60 میلادی بود که ابرقهرمان ها زیاد عاشقشون میشدن! او پرستار دکتر «دونالد بلیک» بود (دونالد بلیک هویت مخفی ثور بود) . بلیک عاشق جین بود ولی جرات نداشت احساساتش رو بیان کنه . این در حالیه که جین فاستر هم چشمش ثور رو گرفته بود! تا اینکه دیگه قضیه هویت مخفی ثور از کمیک های او پاک شد و جین فاستر هم به تدریج از داستان های ثور کنار گذاشته شد. در 20 سال بعدی هم هر از گاهی پیدایش میشد تا اینکه سال 2007 نویسنده ای برجسته به نام JMS ، ثور و کمیک هایش را ریبوت کرد و دوباره از جین فاستر بهره گرفت. بعدش اما بازیگر تحسین شده ای مثل «ناتالی پورتمن» نقشش رو در فیلم ثور (2011) بازی کرد و باعث شد تا حضورش در دنیای کمیک هم پررنگ تر بشه. سال 2014 هم و پس از اینکه اودین سان لیاقت بر دست گرفتن چکش خودش (میولنیر) رو از دست داد، جین فاستر تبدیل شد به ثور جدید و الان یکی از برترین شخصیت های مونث جهان کمیکه!

مطالب مرتبط:

10 شخصیت مونث برتر حال حاضر دنیای كمیك

 

5- پپر پاتس (Pepper Potts)

 پپر پاتس (Pepper Potts)

«پپر پاتس» (که به نظرم یکی از یکی قشنگ ترین اسم های تاریخ کمیک رو داره) از شخصیت های قدیمی کمیک های آیرون منه . در واقع آیرون من یک راننده داشت به نام «هپی هوگان» و یک منشی هم به نام پپر پاتس. او اولش نسبت به تونی استارک علاقه داشت و میخواست باهاش ازدواج کنه ولی بروز نمیداد. ظرف کمتر از یک سال ظاهرش فرق کرد و جذاب تر شد. ولی این قضیه علاقه او به تونی  در  کمیک های مرد اهنی کمرنگ شد و آخرش با هپی هوگان ازدواج کرد!  ما تا مدتها از این زوج خبری نداشتیم (هر چند هر از گاهی سری به تونی میزدند) . تا اینکه هپی هوگان در رویداد "جنگ داخلی" کشته شد و حضور پپر پاتس هم بیشتر شد. اما سال 2008 بود که با نقش آفرینی «گوئینت پالترو» در فیلم فوق موفق آیرون من بر میزان محبوبیت و شهرت این شخصیت به طور شگفت انگیزی اضافه شد. در واقع الان به سختی میشه فیلم های مرد آهنی رو بدون پپر پاتس تصور کرد. بنابراین در دنیای کمیک هم تبدیل شد به یک شخصیت کلیدی و حتی مدتی هم زرهی بر تن کرد و ابرقهرمانی شد به نام rescue!

مطالب مرتبط:

10 بازیگر زن برتر فیلم های ابرقهرمانی

 

4- راکت راکون (Rocket Raccoon)

 راکت راکون (Rocket Raccoon)

واقعا شگفت انگیزه که شخصیتی که همین طور الکی خلق شد تا با ترانه گروه بیتلز به نام Rocky Raccoon تشابه اسمی داشته باشه الان تبدیل شده به یکی از محبوب ترین شخصیت های دنیای کمیک! البته ایده یک راکت سخن گو و خفن که سلاح سنگین با خودش حمل میکنه انصافا ایده خوبیه. ضمن اینکه بعد از خلق شدن در کمیک "هالک شگفت انگیز" ، یک مینی سریز قابل توجه برای او خلق شد که نویسنده اش «بیل مانتلو» و طراحش هم «مایک مینولا» ی معروف بود. پس قطعا اون موقع هم متوجه پتانسیل بالای او شده بودن. ولی در دو دهه فقط به اندازه انگشتان دو دست شاهد حضورش در دنیای کمیک بودیم. ولی در هر حال راکت راکون هم مثل خیلی دیگر از شخصیت های این لیست وقتی در کراس اور Annihilation: Conquest به کار رفت، ناگهان به چشم آمد. بعدشم که میدونید عضو محافظین کهکشان شد و تو فیلم معرکه این گروه هم حسابی ترکوند (با صدای «برادلی کوپر») و الانم که یک ستاره بزرگه.

مطالب مرتبط:

100 شخصیت برتر مارول: راکت راکون

کمیک راکت راکون به زبان فارسی + لینک دانلود

معرفی خالق راکت راکون

 

3- استار لرد (Star Lord)

 استار لرد (Star Lord)

«پیتر کوئیل» ملقب به «استار لرد» در اواخر دهه 70 میلادی در کمیک Marvel Preview ظاهر شد . بعدا  زوج بینظیر «کریس کلرمانت» و «جان بیرن» شخصیت استار لرد را در همان سری احیا کردند . این کمیک با استقبال خوبی هم مواجه شد . ولی بعدش دیگه خبر چندانی از این شخصیت نبود و ظرف مدت 25 سال فقط 5 بار دیگر در دنیای کمیک  دیده شد تا اینکه سال 2004 در کمیک «ثانوس» نوشته کیث گیفن به کار رفت. گیفن بعد از چند سال او را در داستان Annihilation: Conquest به کار برد که باعث شد در نهایت پیتر کوئیل گروه محافظین کهکشان جدیدی رو تشکیل بده. اما بعدش دوباره استار لرد دچار گمنامی شد ولی وقتی مارول فهمید قراره تو فیلم محافظین کهکشان باشه ازش بیشتر استفاده کرد تا اینکه «کریس پرت» نقشش رو تو فیلم محافظین کهکشان بازی کرد که باعث شد یکی از بزرگترین ستاره های سینما در حال حاضر بشه! الانم که داره تو دنیای کمیک جولان میده و حتی با «کیتی پراید» هم نامزد کرد!

مطالب مرتبط:

100 شخصیت برتر مارول: استار لرد

 

2- گروت (Groot)

گروت (Groot)

«گروت» قبل از اینکه عضو گروه "محافظین کهکشان" بشه و به شهرت امروزی خودش برسه یکی از هیولاهای مارول بود که سالها پیش در 1960 خلق شد. گروت وقتی خلق شد یک درخت پلید و هیولا مانند بود که از سیاره ایکس آمده بود و میخواست دنیا را فتح کنه! گروت تونست درختان کره زمین را تبدیل به سربازان خودش بکنه. ولی یک دانشمند باهوش با استفاده از موریانه تونستش شکستش بده. تا اینکه در دهه 70 میلادی دوباره زنده شد و با هالک هم مبارزه کرد. ولی کلا ظرف 45 سال فقط دو بار در دنیای کمیک دیده شد! بعدش کیث گیفن او رو وارد گروه Nick Fury and the Howling Commandos کرد و سپس در Annihilation: Conquest به کار رفت (به عنوان گروه 12 خبیث استار لرد)   و الان هم که میدونید شخصیتی خوب و عضو گروه محافظین کهکشان شده و رفیق فابریکی هم به نام راکت راکون داره. بعدشم که عضو محافظین کهکشان شد و اون ایده طلایی جمله I am Groot بخش لاینفک شخصیتش شد. از همین جا هم بود که شد رفیق فابریک راکت راکون! الانم که البته به لطف فیلم های محافظین کهکشان یک شخصیت درجه یک شده.

مطالب مرتبط:

20 هیولای برتر مارول (TOP 20 MARVEL MONSTERS)

 

1- دختر سنجابی (Squirrel Girl)

دختر سنجابی (Squirrel Girl)

ایشون در رتبه اول قرار میگیره چون بدون کمک گرفتن از هیچ سریال یا فیلم سینمایی از یک شخصیت درجه 4 به یک شخصیت درجه 1 تبدیل شده . واقعا تو دنیای کمیک الان همچین چیزی میشه گفت محاله. دختر سنجابی توسط «ویل مورای» و «استیو دیتكو» خلق شد (بله درست شنیدید، استیو دیتكو!) . گفته میشه قرار بوده فقط برای یك شماره حضور داشته باشه و بعد دیگه خبری ازش نباشه . در یكی از شماره های گمنام كمیك Marvel Superheroes هم خلق شد (كمیكی كه در آن داستان های مورد استفاده قرار نگرفته مارول چاپ میشد) . ولی جالبه كه در همان تك شماره موفق به شكست دادن «دكتر دووم» شد! (عكسش اينجاست)  «دن اسلات» سال 2005 از دختر سنجابی خوشش اومد و ازش در داستان Great Lakes Avengers استفاده كرد . در این داستان عضو گروه و در كمال ناباوری موفق به شكست دادن برخی از قوی ترین خبیث های دنیای مارول هم شد!!! دختر سنجابی در ظرف 10 سال ذره ذره محبوب تر شد. «برایان مایکل بندیس» از او در کمیک های انتقام جویان جدید به عنوان پرستار بچه «لوک کیج» و «جسیکا جونز» استفاده کرد تا اینکه صاحب کمیک اختصاصی خودش شد که خیلی هم مورد توجه قرار گرفت.  الانم که تایید شده قراره در سریال جدید مارول یعنی New Warriors حضور داشته باشه.

مطالب مرتبط:

100 شخصیت برتر مارول: دختر سنجابی

 مارول سریال کمدی NEW WARRIORS را با حضور دختر سنجابی میسازد!

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

sajjad.spidey
#1 sajjad.spidey 1396-01-21 17:21
واقعا مقاله عالی ای بود استاد
همه اعضای محافظین کهکشان بودند
استاد ببخشید نمیشد وایب یا کیلر فراست رو هم بیارید تو مقالتون؟
نقل قول کردن
Cap,Shazam
#2 Cap,Shazam 1396-01-21 18:08
Wow.
خیلی جالب بود اکثر gurdians of the galaxi هم بودن
راستی من عضو جدیدم .امیدوارم که نظرات خوبی ارائه بدم ;-)
نقل قول کردن
comic-born
#3 comic-born 1396-01-21 18:15
عالی بود استاد . به جرات میتونم بگم که جامعه کمیک بوک ایران به عشق خوندن مقالات این سایت زنده است
نقل قول کردن
comic-born
#4 comic-born 1396-01-21 18:17
به نقل از sajjad.spidey:

استاد ببخشید نمیشد وایب یا کیلر فراست رو هم بیارید تو مقالتون؟

هیچ کدوم شرایطش رو نداشتن. چون هم تو دنیای کمیک زیاد گمنام نیستن و هم اینکه الان به واسطه حضور در سریال فلش شهرت یا محبوبیت خاصی در دنیای کمیک دست نیافته اند
نقل قول کردن
civil war 2
#5 civil war 2 1396-01-21 18:21
به نقل از Cap,Shazam:
Wow.
خیلی جالب بود اکثر gurdians of the galaxi هم بودن
راستی من عضو جدیدم .امیدوارم که نظرات خوبی ارائه بدم ;-)

خوش آمدی :lol:
نقل قول کردن
marshal2020
#6 marshal2020 1396-01-21 18:29
سلام.واقعا ببخشید بابت اسپم.


سلام آقای ترابی .تیزر ثور سه را چطور برای شما بفرستم تا روی سایت قرار بدهید؟
نقل قول کردن
اتاق خبر
#7 اتاق خبر 1396-01-21 18:32
به نقل از marshal2020:
سلام.واقعا ببخشید بابت اسپم.


سلام آقای ترابی .تیزر ثور سه را چطور برای شما بفرستم تا روی سایت قرار بدهید؟

دارم میگیرمش
چون شما خبر دادی به اسم خودت میزارم مطلبش رو ;-)
نقل قول کردن
marshal2020
#8 marshal2020 1396-01-21 18:49
به نقل از اتاق خبر:
به نقل از marshal2020:
سلام.واقعا ببخشید بابت اسپم.


سلام آقای ترابی .تیزر ثور سه را چطور برای شما بفرستم تا روی سایت قرار بدهید؟

دارم میگیرمش
چون شما خبر دادی به اسم خودت میزارم مطلبش رو ;-)

ممنون از شما. ;-)
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#9 Cap-Spider Potter 1396-01-21 19:52
مقاله فوق العاده ای بود...تک تک گزینه ها صحیح قرار گرفته بودند... اطلاعات موثری هم بین مقاله موج میزد...
جالب بود، نگهبانان کهکشان مثل اینکه اوایل نقطه پررنگی هم نبودن و چه اوجی گرفتن که در حال حاضر از برترین تیم های مارول محسوب میشن و استایل خاص خودشون رو حفظ کردند... ممنون آقای ترابی
نقل قول کردن
Nightwatcher
#10 Nightwatcher 1396-01-21 21:57
واقعا مقاله خوبی بود.
غنی و پر از اطلاعات مفید.

بیشترین تغییر توی گروت و درکس دیده میشه! واقعا چی بودن و چی شدن!

بعضی از این شخصیتها واقعا جالب و جذابن و لیاقتشون این نیست که گمنام باشن و باید بیشتر بهشون پرداخته بشه.

ممنون از جناب ترابی
نقل قول کردن
hassan91
#11 hassan91 1396-01-22 21:46
همه‌ی اعضای فیلم محافظین کهکشان تو این لیست حضور داره، جالبه!
نقل قول کردن
shayanspideylover
#12 shayanspideylover 1396-01-23 00:48
مقاله که عالی بود دست استاد درد نکنه
واقعا باید به مهارت جیمز گان آفرین گفت که با همچین شخصیت های گمنامی همچون فیلمی ساخته :-)

در مورد جین فاستر یادمه یه جایی خوندم که اون اوایل آرزوی همه ی هواداراي ثور بود که بمیره از شرش خلاص شن :D اما الان از فرش به عرش رسیده

دختر سنجابی که هیچ شکی تو جایگاه اولش نیس

راستی باید بگم به نظر من نگاسونيک هم حقش بود تو لیست باشه چون تو دنیای کمیک یکی از شاگردان گمنام اما فراست بود اما الان به لطف فیلم ددپول کلی معروفه
نقل قول کردن
mtm
#13 mtm 1396-01-28 18:33
به نقل از shayanspideylover:


راستی باید بگم به نظر من نگاسونيک هم حقش بود تو لیست باشه چون تو دنیای کمیک یکی از شاگردان گمنام اما فراست بود اما الان به لطف فیلم ددپول کلی معروفه

ولی تو دنیای کمیک چندان مطرح نشده
هر وقت یه عنوان اختصاصی یا حداقل یه مینی سریز ازش بیاد اون وقت میشه گفت وضعیتش در دنیای کمیک یه تکونی خورده
نقل قول کردن
shayanspideylover
#14 shayanspideylover 1396-01-28 19:39
به نقل از mtm:
به نقل از shayanspideylover:


راستی باید بگم به نظر من نگاسونيک هم حقش بود تو لیست باشه چون تو دنیای کمیک یکی از شاگردان گمنام اما فراست بود اما الان به لطف فیلم ددپول کلی معروفه

ولی تو دنیای کمیک چندان مطرح نشده
هر وقت یه عنوان اختصاصی یا حداقل یه مینی سریز ازش بیاد اون وقت میشه گفت وضعیتش در دنیای کمیک یه تکونی خورده

استاد تو سری deadpool and mercs for money بودش همونی که با inhumans vs xman تای این داشت کمیکش خیلی شاخ نبود اما چند شماره قضیه حول نگاسونیک بود.
نقل قول کردن
mtm
#15 mtm 1396-01-28 20:08
به نقل از shayanspideylover:
به نقل از mtm:
به نقل از shayanspideylover:


راستی باید بگم به نظر من نگاسونيک هم حقش بود تو لیست باشه چون تو دنیای کمیک یکی از شاگردان گمنام اما فراست بود اما الان به لطف فیلم ددپول کلی معروفه

ولی تو دنیای کمیک چندان مطرح نشده
هر وقت یه عنوان اختصاصی یا حداقل یه مینی سریز ازش بیاد اون وقت میشه گفت وضعیتش در دنیای کمیک یه تکونی خورده

استاد تو سری deadpool and mercs for money بودش همونی که با inhumans vs xman تای این داشت کمیکش خیلی شاخ نبود اما چند شماره قضیه حول نگاسونیک بود.

حول و حوش بودن خوبه ولی اسمش باید تو عنوان بیاد
نقل قول کردن
shayanspideylover
#16 shayanspideylover 1396-01-28 20:28
درسته حق با شماس ممنون از جوابتون
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#17 Samwel Tarly 1396-01-30 20:49
دستتون درد نکنه استاد عجب مقاله ای بود.
نکته جالب مقاله این بود که هر 5 تا شخصیت محافظین تو این لیست قرار داشتن و چقدر اون فیلم تونست این شخصیت ها رو محبوب کنه. به شخصه خیلی دوست دارم مبارزه گروت رو با هالک ببینم و اتفاقا وین دیزل هم یه دفعه گفته بود دوست داره همچین صحنه ای تو اونجرز 3 یا 4 باشه.
بازم ممنون استاد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید