کمیک "کارنیج مطلق: سیمبیوت مرد عنکبوتی" ترجمه شد + لینک دانلود

کمیک "کارنیج مطلق: سیمبیوت مرد عنکبوتی" ترجمه شد + لینک دانلود

وب سایت spidey.ir یکی از بهترین کمیک های فرعی (Tie-in) رویداد بزرگ "کارنیج مطلق" را مثل همیشه با بهترین کیفیت ترجمه و ادیت تقدیم شما میکند!

میتونید کل داستان کارنیج مطلق رو اینجا بخونید.

 

Absolute Carnage: Symbiote Spider-Man

Absolute Carnage: Scream  کمیک

مترجم: محمد صالح حیدری

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور، گرافیست و طراح کاور: امیر حسین رجبی

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

 

نظر خودتون رو درباره داستان و طراحی های این کمیک با ما در بخش نظرات در میان بذارید.

برای خوندن دیگر کمیک هایی که ترجمه کرده ایم اینجا را کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط:

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

رویداد بزرگ ونوم در سال 2019 (کارنیج مطلق/ABSOLUTE CARNAGE) - کامل + لینک دانلود

 کمیک "کارنیج مطلق" (ABSOLUTE CARNAGE) ترجمه شد + لینک دانلود

10 حقیقتی که باید درباره کارنیج (CARNAGE) بدانید

10 میزبان سیمبیوت کارنیج به غیر از «کلتوس کسدی»!

رویداد «کارنیج مطلق»  چطور آغاز شد؟

15 قدرتی که کارنیج دارد ولی ونوم ندارد!

10 تا بدترین و وحشتناک ترین کارهایی که کلتوس کسدی/کارنیج تا به حال انجام داده است!

 کمیک "سرگذشت ونوم" (WEB OF VENOM) ترجمه شد + لینک دانلود

نویسنده کمیک بوک های VENOM به مرگ تهدید شد!

معرفی تمام سیمبیوت (SYMBIOTE)ها در کمیک های مارول

داستان کمیک بوکی "دنیای ونومی" (VENOMVERSE) به زبان فارسی (کامل)

قسمت آخر از کمیک "کمپانی ونوم" (VENOM INC) ترجمه شد + لینک دانلود

 5 چیزی که همیشه در كمیك های کارنیج یافت میشود!

20 ضد قهرمان (ANTI-HERO) برتر در دنیای کمیک بوک

نگاهی به VENOM های مختلف کمیک های مرد عنکبوتی

10 تا از برترین، خشن ترین، عجیب ترین و باحال ترین مبارزات ونوم!

لینك دانلود كمیك ونوم – VENOM

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

75 لحظه ماندگار در كمیك های مارول – قسمت دوم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Pooya-Spidey
#1 Pooya-Spidey 1398-06-21 00:23
tie-in پشت tie-in در وب سایت Spidey.ir
نقل قول کردن
AB.A.M
#2 AB.A.M 1398-06-21 20:43
جالب بود.
تشکر از تمامی عواملی که در این کمیک نقش داشتند.
نقل قول کردن
mehran spidey
#3 mehran spidey 1398-06-22 20:32
نقد کمیک Absolute Carnage : Symbiot Spider Man

راستش همین الان تونستم این کمیک رو بخونم و دلم نیومد که براش نقدی ننویسم !

این کمیک ، داستان شخصیتی رو نشون میده که میشه گفت تا قبل از این کمیک تقریبا ناشناخته بود ! "لئونارد الکهارت" ژورنالیستی بود که سال ها پیش به صورت تصادفی با سیمبیوت سیاه مرد عنکبوتی پیوند خورده بود . همین جا اشاره کنم که قضیه ی "سیمبیوت" تا حدودی مک گافینه ، هدف اصلی داستان نشون دادن تحول شخصیتی یک قاضی هست . سرگذشت الکهارت جدا جالب و خواندنی از آب در اومده ، اینکه "یک خلافکار باعث مرگ پسرت بشه و بعدش به سیم آخر بزنی و کاری رو انجام بدی که جبرانش سخته " کانسپتی هست که به ندرت در بین کمیک های مارول (( به خصوص ونوم و اسپایدرمن)) پیدا میشه . به قول خود لئونارد همه ی ما یک وجه خلافکار درونمون داریم که منتظر بهونه است تا خودشو آزاد کنه ! خیلی خیلی داستان رو دوست داشتم و به نظرم یک دید متفاوتی رو نسبت به خلافکار ها نشون داد . از ایده ی فلش بک ها واقعا لذت بردم ، نویسنده تونست یک شخصیت ناشناخته رو به ما بشناسونه و داستان زندگیش رو از زبان خود شخصیت شرح بده . خودم ابتدا انتظار زیادی از این عنوان فرعی نداشتم ، ولی باید اعتراف کنم عنوان خوش ساختی هست و ارزش خوندن داره ...

شخصیت پردازی این قسمت بیشتر مربوط به شخصیت لئونارد هستش ، نویسنده با نشون دادن سرگذشت این شخصیت و بلاهایی که سرش اومده تونست لئونارد رو به کرکتری سمپاتیک تبدیل کنه ، خیلی سخته که بشه توی یک شماره پرداخت مناسبی به یک شخصیت داشت و اون رو برای خوانندگان ملموس تر و قابل باورتر کرد طوری که آدم برای مرگش احساس ناراحتی پیدا کنه . پیتر دیوید نویسنده ی قهاریه (( کمیک های "هالک شکست ناپذیر" به قلم ایشون خیلی عالین ! )) و توی این کمیک بار دیگر ثابت کرد که در خلق شخصیت پردازی های بی عیب و نقص رودست نداره . شخصیت پردازی ها و روایت داستان به همدیگه پیوند خوردند و مکمل یکدیگر محسوب میشند . همچنین تعادل لحن در کمیک خیلی خوب حفظ شده و دیالوگ ها و شوخی های بامزه باعث شدند تا کمیک از حالت خشک و یکنواخت در بیاد .

طراحی ها در یک کلام تحسین برانگیزند ! اصلا کیف کردم وقتی طراحی های آقای "موبیلی" رو دیدم . دو صفحه ی اول با اون حال و هوای نوستالژیک وارش ادای دینی بود به کمیک های قدیمی مرد عنکبوتی ، کسایی که کمیک های دهه 70 و 80 مردعنکبوتی رو خونده باشند امکان نداره با خوندن دو صفحه ی اول حال و هوای اون کمیک ها براشون تداعی نشه ! طراحی سایر صفحات واقع گرایانه تر هستند (( این تنوع در سبک طراحی باعث شده تا از لحاظ بصری با کمیکی متفاوت و جذاب طرف باشیم )) اتمسفر خوبی هم داره این کمیک ، فضاسازی تاریک و نوآر گونه اش رو آرام آرام تزریق میکنه و در پایان با طراحی های به مراتب تاریک تر و خشن تری رو به رو هستیم . جزئیات هم خیلی خوب هستند و دیزاین کرکتر ها و طراحی محیط اون حس و حال دهه ی 80 رو منتقل میکنه .

نمره به داستان : 10 از 10 (( پیتر دیوید به شکل بی نقصی تونست سقوط یک شخصیت رو از مقام قاضی به یک زندانی در حال مرگ نشون بده . شخصیت پردازی مثال زدنی کمیک باعث شده تا بتونیم با شخصیت الکهارت ارتباط بیشتری برقرار کنیم . شیوه ی روایت داستان هم جالب هست . به نظرم این کمیک یک چیزی فراتر از عنوان فرعی بود ! ))

نمره به طراحی : 10 از 10 (( طراحی های "فرانچسکو موبیلی" رضایت بخش هست و تنوعی که در سبک طراحی به وجود آورده ، باعث شده تا کمیک تازه و Fresh باقی بمونه ! اتمسفرش هم مناسبه و به روایت داستان آسیب نمیزنه . ))

نمره به ترجمه و ادیت : 10 از 10 (( ترجمه و ادیت که مثل همیشه مثال زدنی و معرکه بود ! دیالوگ ها به خوبی ایرانیزه شده بودند و ادیت هم مثل همیشه با کیفیت و بی نقص بود . از آقایان حیدری ، ترابی و رجبی صمیمانه سپاس گزارم و امیدوارم همین جوری با قدرت به راهتون ادامه بدید ;-) کارتون روز به روز داره بهتر و بهتر میشه ;-) ))
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#4 Mr. Doctor 1399-09-04 20:40
ببخشید یه سوال داشتم،یه جایی خوندم که یک قسمت از symbiot spiderman منتشر شده که مرتبط با نال هستش.
میخواستم بدونم که ایا این قسمت ترجمه میشه؟؟
چون که خوندم اقای ترابی گفته که مترجمه ها و ادیتور های سایت سخت مشغول رویداد اخرین بقایا و پادشاه سیاهپوش هستند،احتمال دادم که کمیک های تای-این پادشاه سیاهپوش ترجمه خواهد شد؛ولی میخواستم مطمعِن شم.
ببخشید بابت اسپم
نقل قول کردن
Spider-Fan
#5 Spider-Fan 1399-09-04 22:08
به نقل از Mr. Doctor:
ببخشید یه سوال داشتم،یه جایی خوندم که یک قسمت از symbiot spiderman منتشر شده که مرتبط با نال هستش.
میخواستم بدونم که ایا این قسمت ترجمه میشه؟؟
چون که خوندم اقای ترابی گفته که مترجمه ها و ادیتور های سایت سخت مشغول رویداد اخرین بقایا و پادشاه سیاهپوش هستند،احتمال دادم که کمیک های تای-این پادشاه سیاهپوش ترجمه خواهد شد؛ولی میخواستم مطمعِن شم.
ببخشید بابت اسپم

بله. قبلاً خبر داده بودیم قبلاً که مینی‌سریِ ۵قسمتی Symbiote Spider-Man — King In Black که دنبالۀ دو سریِ قبلیِ مردعنکبوتی سیمبیوتی ـه به عنوان یکی از عناوین فرعی ایونت پادشاه سیاه‌پوش منتشر می‌شه.
و بله، این سری هم ترجمه می‌شه ان‌شاءاللّٰه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید