10 شخصیتی که ممکن است خبیث نهایی فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" باشند!

10 شخصیتی که ممکن است خبیث نهایی فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" باشند! اسپایدرمن فرضیه تئوری هواداران نو وی هوم no way home NWH

یه عالمه شخصیت خبیث از دکتر اختاپوس گرفته تا گرین گابلین قراره در "راهی به خانه نیست" حضور داشته باشند ولی چه کسی میتواند ویلن نهایی این فیلم باشد؟

مقدمه: در تریلر جدید فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" ، پیتر پارکر در مقابل طیف گسترده ای از خبیث هایی از فرنچایزهای قبلی سینمایی مرد عنکبوتی قرار گرفت و حالا که امثال دکتر اختاپوس، گرین گابلین و الکترو با هم تیم آپ کرده اند، میزان خطر و ریسک هرگز اینقدر برای مرد عنکبوتی بالا نبوده است. ولی ممکنه ویلن های دیگری هم باشند. یعنی کسی که به عنوان مغز متفکر اصلی پشت همه این قضایا قرار دارد! تا به حال یک عالمه فرضیه و گمانه زنی در خصوص اتفاقات این فیلم از لا به لای ثانیه های مورد موشکافی قرار گرفته دو تریلر منتشره درست شده است و احتمال زیادی هست که فاجعه ای میان بعدی که در تریلرها بهش اشاره شده، کاملا "تصادفی" نباشد. یعنی وقتی ماه دسامبر میرسه و فیلم اکران میشه ،مجرم اصلی ممکنه کسی باشه که همه مخاطبین را شوکه کنه!

 

مقالات زیر را هم بخوانید:

10 تئوری برتر هواداران پس از انتشار نخستین تریلر فیلم «مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست»!

تحلیل و بررسی نخستین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

18 شایعه و خبر درباره شخصیت هایی که در فیلم «دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون» حضور خواهند داشت

داستان لو رفته از فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" که ممکن است واقعی باشد!

10 تئوری بزرگ در‌باره‌ی فیلم «مردعنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» که امکان دارد اتفاق بیفتند

 

1- دکتر استرنج

بسیاری از تئوری های هواداران متمرکز شده روی نوع رفتار دکتر استرنج در تریلرها. یعنی کمی بعید به نظر میرسه که ایشون بخواد تن به اجرای چنین طلسمی بده که حافظه همگان را پاک کنه تا فراموش کنند پیتر پارکر همان مرد عنکبوتی است ، مخصوصا که وانگ هم بهش هشدار میده! ضمن اینکه کمی عجیبه که ایشون به عنوان جادوگر اعظم کل عالم از سوی پیتر پارکر حواسش پرت بشه و اشتباه بکنه. پس آیا دکتر استرنج انگیزه پنهانی دارد؟ آیا او دارد سعی میکند سنگ زمان را برگرداند یا اینکه دلیل دیگری دارد که داره چنین ریسک بزرگی را مرتکب میشه؟

 

2- دکتر استرنج خبیث از سریال "وات ایف...؟"

آیا او اصلا همون دکتر استرنجی هستش که ما باهاش آشنا هستیم؟ این سئوال مهمیه که هواداران مشغول پرسیدن آن هستند. یکی از تئوری های محبوبی که این روزها شنیده میشه که او در واقع همون نسخه پلید از سریال "چه میشود اگر..؟" هستش که خودش را جای دکتر استرنج دنیای سینمایی مارول جا زده. اون واریانت دکتر استرنج کل یک عالم را نابود کرد تا قدرت جادویی بیشتر و بیشتری به دست بیاره تا بتونه عشقش رو زنده کنه و ممکنه که هنوز هم چنین قصدی داشته باشه. در قسمت فینال سریال "چه میشود اگر ...؟" این نسخه دارک از دکتر استرنج در چیزی که از دنیایش باقی مانده بود، باقی ماند ولی یادمون باشه که 6 سنگ بینهایت را به همراه داشت و این یعنی میتونه از اونجا فرار کنه و تخریب بیشتری هم ایجاد کنه.

 

3- بارون موردو

احتمال زیادی هست که کسی خودش را به جای دکتر استرنج جا زده باشه و یکی از مظنونین همیشگی «بارون موردو» هستش. این شخصیت را آخرین بار در پایان فیلم "دکتر استرنج" دیدیم که داشت قدرت های جادویی جادوگر دیگری را میگرفت و اثرات زیادی از شرارت در وجود او نمایان گشته بود. در واقع بارون موردو از اینکه دکتر استرنج از جادو برای تغییر طبیعت استفاده کرده بود سرافکنده و نا امید شده بود و بهش اخطار داد که در نهایت این اشتباهش گریبانگیر خودش خواهد شد. و این احتمال هست که او میخواد با این کار از دکتر استرنج انتقام بگیره.

 

4- آگاتا هارکنس

خانم «آگاتا هارکنس» به عنوان ستاره سریال "واندا ویژن" یکی از پرتوان ترین جادوگران مارول یونیورس است و قطعا این قدرت رو داره که بخواد خودش را جای کسی دیگر جا بزنه. درسته که اسکارلت ویچ در پایان سریال "واندا ویژن" ایشون را در "وِست ویو" گرفتار کرد ولی احتمالش میره که آگاتا فرار کرده باشه و قصد داشته باشه بخواد جادوی دارک و قوی تری را به دست بیاره (همانطور که در وست ویو به دنبال این کار بود). ضمن اینکه او قراره سریال اختصاصی خودش رو داشته باشه. پس داره برمیگرده و احتمالش زیاده که در "دکتر استرنج 2" حضور داشته باشه. پس حضورش در "راهی به خانه نیست" هم غیر ممکن نیست.

 

5- ونوم

شاید دکتر استرنج خود دکتر استرنج باشد و کسی دیگر در پشت ماجرا باشد. یکی از گزینه ها ونوم است که در پایان فیلم "ونوم: بگذارید کارنیج بیاید" به دنیای سینمایی مارول تله پورت شد. که میتونه دلیلش قدرت های سیمبیوت باشه یا همین طلسمی که به قول دکتر استرنج پیتر گند میزنه توش! ونوم میتونه خبیث نهایی باشه. دلیلش؟ شاید اون فهمیده که سرنوشتش اینه که در مبارزه با مرد عنکبوتی کشته بشه و میخواد این سرنوشت رو تغییر بده!

 

6- میستریو

شاید اصلا جادویی در کار نباشد و همه چیز یک توهم بزرگ باشد! خیلی ها بر این باور هستند که میستریو به عنوان استاد بزرگ فریب و توهم مرگ خودش را در پایان فیلم قبلی جعل کرد و هنوز اون بیرونه و میخواد زندگی پیتر پارکر رو جهنم بکنه و از یاد نبریم که پیتر به دلیل گندی که او به زندگیش زد مجبور شد نزد دکتر استرنج بره تا طلسم رو برایش اجرا کنه. پس احتمالش هست که میستریو زنده باشه و داره از فن آوری هولوگرامی خودش استفاده میکنه تا نه تنها پیتر پارکر بلکه کل دنیا را فریب بده. حتی ممکنه که تهاجم دشمنان مرد عنکبوتی از دنیاهای موازی فقط و فقط نوعی توهم باشه که میستریو اون رو خلق کرده. و یادمون نره که در فیلم قبلی او تقریبا سر کل دنیا کلاه گذاشته بود که از دنیایی دیگر اومده!

 

7- مفیستو

علاقمندان به دنیای کمیک میدونند که مفیستو یکی از قوی ترین خبیث های دنیای کمیک است. یادمون هست که هواداران چقدر بر سر حضور او در سریال "واندا ویژن" تئوری و فرضیه ارائه میدادند. ولی شاید مارول او را برای این کار نگه داشته بوده! اولا اینکه در داستان منحوس "یک روز دیگر" یا One more Day، اتفاقاتی افتاد که مفیستو را کاملا به دنیای مرد عنکبوتی وصل کرد و اخیرا هم در دنیای کمیک شاهد بودیم که مفیستو به نوعی تبدیل شد به بزرگترین دشمن مرد عنکبوتی! (این مقاله را بخوانید). ضمنا در داستان One more Day ، پیتر با مفیستو معامله کرد تا در ازای نجات جان زن عمویش ، ازدواجش رو با مری جین فدا کنه و این تقریبا همون چیزیه که پیتر داره با دکتر استرنج میکنه و باعث شده که خیلی ها حضور مفیستو را در فیلم قطعی بدانند!

 

8- شوما –گوراث

شوما –گوراث

شاید این «شوما گوراث» است که داره دکتر استرنج را از دنیایی دیگر تحت تاثیر خودش قرار میده! این موجود باستانی اونقدر قوی هستش که میتونه از بعدهای دیگر نیز کسانی را تحت کنترل ذهنی خودش بگیره و با توجه به اخباری که به گوش میرسه در خصوص حضور وی در فیلم "دکتر استرنج 2" ، پس شاید حضور او در "راهی به خانه نیست" مقدمه اتفاقات اون فیلم باشه. و البته یادمون نره که یک هیولای دارای بازوان اختاپوسی در سریال "وات ایف ..؟" حضور داشت و این موجود ممکنه الان آزاد باشه و دست به هیاهو در مالتی ورس زده باشه که کسی منجمله دکتر استرنج ازش خبر نداشته باشه.

 

9- کانگ فاتح

«کانگ فاتح» در سریال دیدنی "لوکی" حضور پیدا کرد و او را با یکی از القاب خودش ("کسی که باقی میمونه") شناختیم. همانطور که در اینجا هم گفته بودیم، خراب شدن طلسم دکتر استرنج میتونه به حوادث قسمت فینال سریال "لوکی" ربط داشته باشه ، یعنی به شکسته شدن خط زمانی مقدس! یا شایدم مربوط باشه به دستکاری های نسخه های واریانت کانگ که او بهشون اشاره کرد. پس دخالت کانگ میتونه مسبب خراب شدن طلسم دکتر استرنج باشه و این کانگ میتونه باشه که در آخر ظاهر بشه و به عنوان خبیث نهایی خودش را معرفی کنه و بشه Big Bad جدید عالم سینمایی مارول!

 

10- اسکارلت ویچ

یک جادوگر دیگر هم هست که میتونه اونقدر قدرت داشته باشه که حقیقت را تغییر بده و روی دیگر دنیاها تاثیر بگذاره: اسکارلت ویچ! او در پایان سریال "واندا ویژن" با دستیابی به "دارک هولد" به قول معروف حسابی خودش را Level Up کرد. او همچنین صدای بچه های خودش را شنید که احتمالا مربوط به دنیای دیگر میشدند. امکان داره او کسی باشه که خودش را جای دکتر استرنج جا زده یا اینکه خواسته باشه به خاطر اهداف شخصی روی طلسم دکتر استرنج تاثیر گذاشته و آن را دستکاری کرده باشه. اسکارلت ویچ نیاز داره به عالم های دیگر دسترسی داشته باشه ولی ممکنه که هنوز قدرت یا قابلیت آن را نداشته باشه. اما وقتی که طلسم دکتر استرنج دچار مشکل میشه ، مالتی ورس انگار مثل سیل وارد دنیا میشه و این میتونه باعث بشه تا بتونه بچه هایش را پیدا کنه.

 

خب دوستان و کاربران عزیز سایت اسپایدی، نظر شما درباره این فرضیه ها چیست؟ آیا به نظرتون یک خبیث بزرگ و نهایی در پس اتفاقات این فیلم نهفته است که قراره از رو در انتهای داستان رونمایی شود؟ شما با کدامیک از این گزینه ها موافق هستید؟ اگر نیستید به نظرتون Big Bad این فیلم کی میتونه باشه؟ منتظر خوندن نظرات و مباحث شما هستیم!

 

مهدی ترابی مهربانی

منبع: سایت ScreenRant

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 تئوری برتر هواداران پس از انتشار نخستین تریلر فیلم «مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست»!

داغ داغ! دومین تریلر رسمی فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" منتشر شد! (SPIDER MAN NO WAY HOME)

خبر داغ!! تریلر فیلم مردعنکبوتی به خانه نیست رکوردشکنی کرد!!

تحلیل و بررسی نخستین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

18 شایعه و خبر درباره شخصیت هایی که در فیلم «دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون» حضور خواهند داشت

داغ داغ! نخستین تریلر رسمی فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" منتشر شد! (دوبله فارسی اختصاصی اضافه شد)

داستان لو رفته از فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" که ممکن است واقعی باشد!

شرح جزئیات لو رفته از فیلمنامهٔ‌ فیلم "مردعنکبوتی ۳: راهی به خانه نیست"

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست – 4 بازیگر تایید شده و 6 بازیگری که شایعه شده در این فیلم حضور خواهند داشت

10 تئوری بزرگ در‌باره‌ی فیلم «مردعنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» که امکان دارد اتفاق بیفتند

10 چیزی که میخواهیم در قسمت سوم فیلم "مرد عنکبوتی" در MCU ببینیم!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Amirreza-85
#1 Amirreza-85 1400-08-30 08:01
سلام استاد مقاله ی بسیار عالی بود دمتون گرم من با همشون موافقم شاید تو فیلم اسپایدر من نباشن ولی تو آینده خواهند بود.(یعنی امیدوارم که باشن :D )
نقل قول کردن
Sarah
#2 Sarah 1400-08-30 08:17
ممنونم از استاد عزیز و دوست داشتنی م که این مقاله رو نوشتند
من دنبال بهانه ای بودم تا امروز که پایان ماه آبانه بیام و تولد تون رو تبریک بگم (البته من دقیقا نمیدونم شما چندم آبان هستید ولی در پایان این ماه بالاخره امسال سالگرد تولدتون از راه رسیده و منم تبریک میگم) انشاله 120 ساله بشین و همچنان با قدرت ادامه بدید چونکه شاید خودتون ندونید ولی تو این حداقل 20 سالی که من میدونم امثال ما رو با دنیایی آشنا کردید به نام کمیک بوک که باعث شد زندگی هامون جذاب تر بشه و رنگ و بوی خاصی پیدا کنه و خیلی از ما ها با این سایت و مقالات شما وارد دنیایی شدیم که باعث شد امید پیدا کنیم و از تنهایی و افسردگی خودمون خارج بشیم و من به شخصه همه اینها رو مدیون شما هستم.
نقل قول کردن
masiha_87
#3 masiha_87 1400-08-30 08:17
اول از همه تشکر فراوان خدمت استاد ترابی بابت نوشتن مقاله.
لطفا این متن رو با لحن آروم بخونید :lol:
استاد نظرتون چیه که برای یک بار هم که شده، تئوری نبافیم؟ مطمئنا چه بخوایم چه نخوایم ویلن های این فیلم، همون شش یا پنج خبیث مولتی ورس خودمونن! قطعا یه نفر پشت این خراب کاری ها هست ولی big bad نوی وی هوم نمیتونه باشه! مخصوصا ونوم که اصلا مال این حرفا نیست! اما در هرحال کلی گزینه برای انتخاب آگاهانه ی یک ویلن پایه و اصلی برای این فیلم جلوی ماروله. خب این حرف ها به کنار، اون عکس مجله ی امپاپر که نو وی هوم رو به وات ایف مربوط میکرد به کنار! این ماجرا خیلی خیلی ذهن منو بست و حالا که میبینم ماجرای اصلی ما اینه:
شش خبیث مولتی ورسی (شایدم پنج) در نبرد با مرد عنکبوتی که توسط طلسم دکتر داره انجام میشه. این وسط وقایع اندینگ سریال لوکی و وانداویژن با آخر نو وی هوم در یک زمان اتفاق می‌افتن که در نهایت منجربه مولتی ورس آف مدنس میشه!
تمام! دیگه ویلن پایه و اینجور چیزا همش فرضیس! البته من نمخوام بگم تئوری درست نکنیم، ولی نو وی هوم فیلمیه که تا الان خیلی درموردش بحث شده و اگه درمورد نکات فرعیش مثل یک خبیث اصلی هم بحث بکنیم، انتظاراتمون از این فیلم بیشتر از اینی که هست بشه!
ببخشید سرتون رو درد آوردم :-)
مجددا خسته نباسید عرض میکنم خدمت استاد ترابی!
نقل قول کردن
Sarah
#4 Sarah 1400-08-30 08:18
راستی استاد نظر خودتون چیه؟
من که بنظرم به جز میستریو هیچ کدوم از اینا محتمل نیست و مارول با باز کردن پای این شخصیت ها، اون جو خودمانی که در تریلر ها دیدیم و در ارتباط با دنیای مرد عنکبوتی بود رو با وارد کردن شخصیتی که ربطی به این دنیا نداره، خراب نمیکنه.
نقل قول کردن
dead spider
#5 dead spider 1400-08-30 08:20
مقاله عالی بود. به همه موارد فکر کرده بودم به جز موارد ۹ و ۱۰ ولی خودم بشخصه خیلی دوست دارم خبیث نهایی این فیلم ونوم باشه :-*
نقل قول کردن
Sarah
#6 Sarah 1400-08-30 08:22
به نقل از masiha_87:
اول از همه تشکر فراوان خدمت استاد ترابی بابت نوشتن مقاله.
لطفا این متن رو با لحن آروم بخونید :lol:
استاد نظرتون چیه که برای یک بار هم که شده، تئوری نبافیم؟

به خودت بگو! از وقتی تریلر دوم اومده هر دیقه 10 تا تئوری بافیدی تو بخش نظرات سایت :lol:
نقل قول کردن
IRON-MERAJ
#7 IRON-MERAJ 1400-08-30 08:25
واقعا از دیدن مفیستو توی ام سی یو هیجان زده میشم!
اگه توو این فیلم مفیستو نشون داده بشه حتی خیلی کم ، خیلی عالیه.
چون این شخصیت میتونه تقریبا همه جا استفاده بشه!
واندا هم ایده خوبیه چون میتونه با گذشت زمان باعث اتصال ایکس من به ام سی یو بشه!
نقل قول کردن
iliya
#8 iliya 1400-08-30 08:27
سلام من عضو جدید خانواده بزرگ اسپایدی هستم که به تازگی به جمع شما پیوسته ام و امیدوارم که بتوانم با شما تا انتها بمانم و به شما کمک کنم
این اولین نظر من هست که بنظر من خبیث اصلی داستان دکتر استرنج هست اما یا از قسط میخواهد برای هدفی مولتیورس های دیگر را باز کند که به حرف وانگ گوش نمیکند و به راحتی حواسش پرت میشود یا کس دیگریست که خودش را جای دکتر استرنج این دنیا جا زده است که میتواند دکتر استرنج what if هم باشد چون اعلام شده که دنیای what if با mcu در ارتباط هست یا کسی با شد که خودش را به جای دکتر استرنج جا زده است که میتواند مفیستو یا باردون یا اگاتا یا واندا باشد که مفیستو محتمل تر هست با توجه به اینکه قراره پای مولتیورس باز شه فک نمیکنم که میستیرو به عنوان خبیث اصلی در فیلم باشد و شوما گوراث هم در این فیلم به عنوان خبیث نخواهد بود چون چنین قدرتی ندارد و اگر هم بخواهیم او را به عنوان خبیث داشته باشیم در فیلم دکتر استرنج 2 خواهد بود و ونوم و کانگ فاتح هم چون تعادل داستان را به هم میزنند به فیلم اضافه نخواهند شد و بنظرم در نهایت دکتر استرنج با انگیزه ای ناشناخته خبیث اصلی فیلم است
نقل قول کردن
masiha_87
#9 masiha_87 1400-08-30 08:34
به نقل از Sarah:
به نقل از masiha_87:
اول از همه تشکر فراوان خدمت استاد ترابی بابت نوشتن مقاله.
لطفا این متن رو با لحن آروم بخونید :lol:
استاد نظرتون چیه که برای یک بار هم که شده، تئوری نبافیم؟

به خودت بگو! از وقتی تریلر دوم اومده هر دیقه 10 تا تئوری بافیدی تو بخش نظرات سایت :lol:

بابا من سر این موضوعات تحریک میشم دست خودم نیست. :lol: به خدا از این به بعد دیگه پشت دستمو داغ میکنم اگه کوچکترین تئوری درمورد این فیلم ببافم. (بافیدی چیه :lol: )
بعد اگه بخش کامنا رو بخونید، متوجه میشید چند روز اخیر فقط اومدم یه چیزی گفتم و رفتم! چون دیگه واقعا طاقت ندارم! شما هم به بزرگی خودتون ببخشید. :-)
نقل قول کردن
CAPTAIN_ARVIN
#10 CAPTAIN_ARVIN 1400-08-30 08:45
از نظر من دکتر استرنج، خود دکتره. هیچ سورپرایزی هم در این زمینه نخواهد بود که آگاتا باشه یا واندا یا حتی مفیستو
درمورد خبیث ششم هم بگم که اگه مورد شماره 6 و توضیحاتش باشه برای همیشه مارولو میبوسم و میذارمش کنار. اصلاً تحمل چنین اتفاقی رو نه تنها من بلکه نود درصد طرفداران هم ندارن پس فایگی هیچ موقع این کارو انجام نمیده. ولی اگه بخوام حدس بزنم که خبیث ششم کیه، شاید ونوم یا کانگ باشه

مرسی spidey ;-)
نقل قول کردن
Amir ko
#11 Amir ko 1400-08-30 08:46
سلام
با تشکر از استاد ترابی بابت مقاله
والا من‌ نمیدونم، دیگه انقدر تئوری و شایعه پشت سر این فیلم اومده که واقعا آدم نمیدونه چی بگه
راستی استاد نظر شما چیه ؟
نقل قول کردن
bn8
#12 bn8 1400-08-30 08:58
خسته نباشید خدمت آقای ترابی عزیز
به شدت این سبک تئوری هارو دوست دارم چون باعث میشه چند تا داستان تو سرمون شکل بگیره و یجورایی ضد اسپویل به خودمون بزنیم هرچند اگه مطابق انتظارمون فیلم نباشه تو ذوق آدم می خوره اما با توجه به سابقه مارول که قهرماناشو تا حد ممکن آدم خوب داستان نگه می داره مثل فیلم بلک ویدو بنظرم اسکارت ویچ و دکتر استرنج و حتی ونوم اون بیگ بد فاز چهارم نباشن بنظرم این بار یه ویلین نفر اول مثله تانوس طرف نباشیم کانگ قطعا هست ولی تو نو وی هوم باشه احتمالش کمه ولی شیطان مارول بنظرم گزینه ای هست که محتمل تره با اومدن شخصیتایی خون آشام طور و احتمالا گوست رایدر در ادامه فاز چهار وقتشه که رونمایی بشه از مفیستو
(راستی خیلی منتظر تحیل تریلر بودیم خودش یه هایپ کننده ای واسمون )
مرسی اسپایدی
نقل قول کردن
هالک 2
#13 هالک 2 1400-08-30 09:05
سلام
مقاله (با احترام به نویسنده) غیر قابل قبول است
ونوم اگه بیاد ...(که خودم دوستش دارم) فیلم خوب نمیشه چون باید قشنگ پایه و اساس را بسازن البته می تونن حضور کوتاه داشته باشه
بقیه گزینه ها هم فکر نمی کنم اینجوری بیان
ولی مقاله قوی بود
در ضمن خیلی دوست دارم مقاله جنجالی مثل قدیما بنویسین و یکی دوسال پیش که (۱۳ سالم بود) خیلی حال میکردم
تو مقاله بعد هم اگر گذاشتین تو کامنتا میگم کیا از نظرم بهترینن
درکل تشکر بابت مقاله ها
نقل قول کردن
mjkp
#14 mjkp 1400-08-30 09:06
اصلا مستریو نیاز نیست که مرگشو جعل کنه وقتی بقیه خبیث هایی که مردن زنده شدن ممکنه اینم زنده بشه
و به نظر میاد در این فیلم شش خبیث از دشمنان قبلی پیتر پارکر ها تشکیل شده باشن
که ونوم ، مستریو و هری های گابلینی ممکنه باشه
بیشتر به نظر میاد که مستریو باشه چون ونوم باید به خیلی از سولات پاسخ بده و داشتن دو گابلین در شش خبیث هم اصلا ایده ی خوبی نیست
نقل قول کردن
Jastice.SLH
#15 Jastice.SLH 1400-08-30 09:08
ممنون از استاد ترابی عزیز بابت تهیه این مقاله خسته نباشید ;-)
خب به نظرم شاهد Big Bad بزرگی تو نو وی هوم نخواهیم بود و بار خباثت فیلم بیشتر روی همین شش خبیث میچرخه
ونوم که فکر نکنم بخواد همچین کاری بکنه(اگه مثلا سرنوشتش رو بدونه ممکنه به تیپ اسپایدی و رفقا ملحق بشه که میخوان طلسم رو درست کنن و یهویی وسطای ماجرا شاید شاهد خیانت ونوم باشیم و..... به هر حال پیچش داستانی خوبی میشه از در آورد ولی فعلا نو وی هوم جای قضایای مهم تری هست)
مورد های 1 و 3 و 4 و 8 که اصلا فکرشو نمیکنم :D
چرا میگم دکتر استرنج مظنونم نیست؟
1- چون الان تا حدودی دلیل درگیری های بین دکتر استرنج و اسپایدی رو میدونیم
2- شاید تو قبل از صحنه ای که دکتر استرنج به وانگ دروغ بگه اتفاقاتی افتاده و بحث هایی گفته شده که ما ازش خبر نداریم
به نظر من همون دکی خودمونه ;-)
دکتر استرنج وات ایف هم ممکنه اما مگه تو قسمت آخر وات ایف به نگهبانان مولتی ورس (!) کمک نکرد؟ آخر سریال هم قرار شد از کیلمانگر و زولا رو تو زندان نگه داره
پس هنوز یکم خوبی تو وجودش هست و(اگه فرض بر این بگیریم که رفته تو جلد دکی استرنج) چون مهارت و جادوی بیشتری داره از عواقب طلسم باخبره و فکر نکنم همچین کاری کنه
معقول ترین مورد میستریو هست
من هم امیدوارم big bad اون باشه چون ایده آل تر از اون کسی رو نداریم
مثلا میتونه در پرده نهایی در کنار شش خبیث ظاهر بشه
اگه زنده باشه به نظر من عینک فرایدی رو هم دستکاری کرده و بخاطر همین تونسته پیتر رو گول بزنه (البته موندم چجوری با پنج خبیث آشنا میشه؟! شاید از تو تلویزیون میبینه :P )
در کل به نظرم شاهد big bad بزرگی نخواهیم بود
خود شش خبیث از صد تا big bad هم بدترن 8)
نقل قول کردن
Jastice.SLH
#16 Jastice.SLH 1400-08-30 09:14
به نقل از Sarah:
راستی استاد نظر خودتون چیه؟
من که بنظرم به جز میستریو هیچ کدوم از اینا محتمل نیست و مارول با باز کردن پای این شخصیت ها، اون جو خودمانی که در تریلر ها دیدیم و در ارتباط با دنیای مرد عنکبوتی بود رو با وارد کردن شخصیتی که ربطی به این دنیا نداره، خراب نمیکنه.

دقیقا! منم همیخواستم همینو بگم :lol: خدایی من هیچکسو جز والچر یا میستریو نمیتونم برای خبیث ششم تصور کنم :D
البته با تئوری بافی هایی(!) که masiha-87 انجام دادن احتمال حضور والچر خیلی بیشتر شده
نقل قول کردن
Jastice.SLH
#17 Jastice.SLH 1400-08-30 09:17
به نقل از masiha_87:
به نقل از Sarah:
به نقل از masiha_87:
اول از همه تشکر فراوان خدمت استاد ترابی بابت نوشتن مقاله.
لطفا این متن رو با لحن آروم بخونید :lol:
استاد نظرتون چیه که برای یک بار هم که شده، تئوری نبافیم؟

به خودت بگو! از وقتی تریلر دوم اومده هر دیقه 10 تا تئوری بافیدی تو بخش نظرات سایت :lol:

بابا من سر این موضوعات تحریک میشم دست خودم نیست. :lol: به خدا از این به بعد دیگه پشت دستمو داغ میکنم اگه کوچکترین تئوری درمورد این فیلم ببافم. (بافیدی چیه :lol: )
بعد اگه بخش کامنا رو بخونید، متوجه میشید چند روز اخیر فقط اومدم یه چیزی گفتم و رفتم! چون دیگه واقعا طاقت ندارم! شما هم به بزرگی خودتون ببخشید. :-)

masihaجان تئوری بافی بخشی از تحلیل های کاربران اسپایدی هست! :lol: من شخصا اگه تئوری نبافم تا انتشار فیلم دوام نمیارم
نقل قول کردن
tynixer
#18 tynixer 1400-08-30 09:17
سلامی دوباره به استاد و بقیه ی دوستان .
خب واقعا نمیتونم با قطعیت نظر بدهم ! چون که تا الان میدونیم که با فیلم خیلی شلوغی طرفیم . از گرین گابلین و دکتر اختاپوس گرفته ، تا الکترو و لیزارد ! و به نظرم همین شش خبیث (یا پنج خبیث :-* ) رو هم مارول باید خیلی مدیریت کنه که بتونه از این شش نفر یک داستان معرکه بسازه . همچنین باید مارول به کلی سوال توی فیلم جواب بده که خود این هم مبحث کوتاهی نیست ! بعد اینکه به چه صورت بیاید و شخصیت دیگر که به همراه خودش کلی سوال ایجاد میکند را توی فیلم بگذارد ، خدا داند ! مثلا همان میستریو ی خودمان :
آیا این میستریو همان میستریو ی Far From Home هستش ؟
چگونه مرگ خودش را جعل کرد ؟
چگونه هیچ کس متوجه زنده بودنش نشد ؟
توی این مدت چه می کرده ؟
آیا تمام اتفاقات توهم بوده ؟(البته این یکی احتمالش کمه ولی از میستریو اصلا بعید نیست که تمام اتفاقاتی که بعد از دیدارش با پیتر افتاده رو جعل کرده باشه و همشون توهم باشند !)
و ...
ولی واقعا اگه کسی بخواهد Big Bad داستان باشد ، من به نظرم آن شخص کسی نیست جز میستریو ! چون هم یک ویلن مشهور کمیک های مردعنبکوتی خودمونه ، هم کلی طرفدار داره ، هم پتانسیل خیلی بالایی داره ، هم میتونه ششمین خبیث داستان باشه و شش خبیث تکمیل بشه !

و اما یک نکته ی مهم دیگر : همانطور که دوستان گفتند ، مایکل کیتون (بازیگر نقش والچر در فیلم homecoming) چندی پیش در محاصبه اش گفته «من فردا سر فیلمبرداری مربوط به نقش کرکس هستم.» و این واقعا شک برانگیزه ! چون فیلم برداری no way home (اگه اشتباه نکنم :oops: ) تمام شده و به نظر من ما شاهد والچر در موریبوس هستیم . چون طبق تریلر (بخش پایانی) متوجه شدیم که مولتی ورس کلا به هم ریخته و این میتواند یک توجیح خوب برای اشارات به هر سه مردعنکبوتی توی موریبوس باشد . پس میتوانیم نتیجه بگیریم که :
ما در موریبوس ، شاهد به جنون کشیده شدن مولتی ورس هستیم که نشانگر گندهایی است که اسکارلت ویچ و لوکی و پیتر و دکتر استرنج به مولتی ورس زدن ، و بعد از اون شاهد قسمت دوم دکتر استرنج هستیم که کاملا به مولتی ورس اشاره داره !

ببخشید اگر سرتان را درد آورده ام ! :o
نقل قول کردن
mtm
#19 mtm 1400-08-30 09:25
به نقل از Sarah:
ممنونم از استاد عزیز و دوست داشتنی م که این مقاله رو نوشتند
من دنبال بهانه ای بودم تا امروز که پایان ماه آبانه بیام و تولد تون رو تبریک بگم (البته من دقیقا نمیدونم شما چندم آبان هستید ولی در پایان این ماه بالاخره امسال سالگرد تولدتون از راه رسیده و منم تبریک میگم) انشاله 120 ساله بشین و همچنان با قدرت ادامه بدید چونکه شاید خودتون ندونید ولی تو این حداقل 20 سالی که من میدونم امثال ما رو با دنیایی آشنا کردید به نام کمیک بوک که باعث شد زندگی هامون جذاب تر بشه و رنگ و بوی خاصی پیدا کنه و خیلی از ما ها با این سایت و مقالات شما وارد دنیایی شدیم که باعث شد امید پیدا کنیم و از تنهایی و افسردگی خودمون خارج بشیم و من به شخصه همه اینها رو مدیون شما هستم.

ممنون از شما
نظرت حالم رو خوب کرد :-)
نقل قول کردن
mtm
#20 mtm 1400-08-30 09:29
به نقل از Sarah:
راستی استاد نظر خودتون چیه؟
من که بنظرم به جز میستریو هیچ کدوم از اینا محتمل نیست و مارول با باز کردن پای این شخصیت ها، اون جو خودمانی که در تریلر ها دیدیم و در ارتباط با دنیای مرد عنکبوتی بود رو با وارد کردن شخصیتی که ربطی به این دنیا نداره، خراب نمیکنه.

راستش من فقط میستریو رو محتمل میدونم
دقت کردین تریلر دوم اندرو و توبی رو نشون ندادن ولی در عوض کل داستان فیلم رو به نوعی لو داد؟! و این بنظرم خیلی عجیبه. چون مارول هرگز چنین کاری نمیکنه و این بنظرم یه نشونه است که اینا همش دروغه!
مارول بنظرم داره همون استراتژی فیلم قبلی رو برای بازاریابی این فیلم هم بکار میبره. یعنی برای دور از خانه هم مدام روی دنیاهای موازی و هیولاهای آمده از دنیاهای موازی (عناصر) و اینا مانور میداد ولی دیدیم که هیچ کدوم واقعی نبود و من این رو برای این فیلم هم صادق میدونم و بنظرم میستریو خیلی نقش داره :-*
بقیه گزینه ها رو هم نه تنها محتمل نمیدونم بلکه توهین هم میدونم! شما ویلم دفو و الفرد مولینا و .. رو بیاری بعدش آدم بد اصلیت بشه کانگ یا چه میدونم شوما گوراث؟! come on!
نقل قول کردن
mtm
#21 mtm 1400-08-30 09:34
به نقل از bn8:

(راستی خیلی منتظر تحیل تریلر بودیم خودش یه هایپ کننده ای واسمون )

جناب فقیه این روزا درگیر مشکلات عدیده و عجیبی شدن (از مشکلی که برای تهیه لپ تاپ جدیدش پیش اومده تا ...) و من اصلا دوست ندارم تو این شرایط بهش فشار بیارم که "پس چی شد این تحلیل تریلر؟"
ولی ایشون نزدیک به 10 صفحه فایل word برای این تریلر تحلیل نوشتن و در مرحله ادیت عکس هاش قرار دارن..
به نظرم اسپایدی همیشه ثابت کرده کامل ترین و دقیق ترینه چون کسانی که براش محتوا تولید میکنن خودشون بزرگترین fanboy ها fangirl ها هستن . پس قطعا ارزش انتظار رو خواهد داشت ;-)
نقل قول کردن
mtm
#22 mtm 1400-08-30 09:35
به نقل از هالک 2:

در ضمن خیلی دوست دارم مقاله جنجالی مثل قدیما بنویسین و یکی دوسال پیش که (۱۳ سالم بود) خیلی حال میکردم

مقاله جنجالی؟ بیخیال! مختار 7 سال پیش یه چیز نوشته هنوزم که هنوزم دارن به ما هیت میدن و فحش میخوریم! :lol: (البته از قدیم گفتن "فحش بچه صلواته")
(من موندم این همه سال چرا جای زخمشون هنوز خوب نشده :-* قضیه همون جوک شکارچی هست که هر روز میرفت جنگل اون خرسه رو شکار کنه :-* :-* )
نقل قول کردن
CAPTAIN_ARVIN
#23 CAPTAIN_ARVIN 1400-08-30 09:42
به نقل از mtm:
به نقل از هالک 2:

در ضمن خیلی دوست دارم مقاله جنجالی مثل قدیما بنویسین و یکی دوسال پیش که (۱۳ سالم بود) خیلی حال میکردم

مقاله جنجالی؟ بیخیال! مختار 7 سال پیش یه چیز نوشته هنوزم که هنوزم دارن به ما هیت میدن و فحش میخوریم! :lol: (البته از قدیم گفتن "فحش بچه صلواته")
(من موندم این همه سال چرا جای زخمشون هنوز خوب نشده :-* قضیه همون جوک شکارچی هست که هر روز میرفت جنگل اون خرسه رو شکار کنه :-* :-* )


mtm on fire!! :lol:
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#24 AM SM BM SM 1400-08-30 09:45
سلام
ممنون بابت مقاله.
برای فیلم "مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست" اونقدر تئوری های زیادی اومده که آدم رو واقعا گیج میکنه. دیگه شکی در بودن توبی و اندرو و خبیث های فیلم های قبلی در راهی به خانه نیست وجود نداره و هواداران الان رفتند سراغ چیزهای عجیب تر و مهم تر. هواداران حالا دنبال چیزهایی مثل این هستند که پشت همه این اتفاقات چه کسی هست؟ آیا این اومدن خبیث های دیگه به دنیای مارول اتفاقی و تصادفی هست یا اینکه دست کسی پشت این مسائل هست؟ شاید بعضی هامون با اتفاقی بودن این قضیه ها موافق یا مخالف باشیم اما به هر حال باید این رو در نظر داشته باشیم که ممکنه در یکی از پیچش های این فیلم ما متوجه بشیم که این اتفاقات زیر سر یک نفر هست و او حالا به هر دلیلی این کار رو انجام داده. اما چه کسایی میتونند در چنین نقشی باشند؟
اول این رو بگم که به نظر من بهتره اکثر کسایی که توی این مقاله هستند، اون کسی که در پشت پرده هست، نباشند. یعنی کسایی مثل دکتر استرنج خبیث، بارون موردو، آگاتا هارکنس، کنگ فاتح، مفیستو، واندا مکسیموف و شوما-گوراث بهتره که خبیث اصلی این فیلم نباشند. اصلا توقع من یه فیلم مرد عنکبوتی با ماجراهای مولتی ورسی هست نه یک فیلم کاملا مولتی ورسی که از قضا مرد عنکبوتی هم توش هست! یعنی بودن چنین شخصیت هایی در فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس جنون ممکنه و اشکالی نداره اما راستش من دوست ندارم فیلم "مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست" خودش رو خیلی درگیر این چیز ها بکنه. اشکالی نداره برای یه سری اتفاقات در mcu زمینه چینی بشه اما من میخوام توی این فیلم یه ماجرای عنکبوتی در قالب مولتی ورس ببینم نه اینکه این موضوع مولتی ورس کلا فیلم رو از مسیرش خارج کنه! بودن چنین شخصیت هایی در فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست نمیتونه خیلی مناسب باشه اما ممکنه برای دکتر استرنج در مولتی ورس جنون مورد استفاده قرار بگیرند. در واقع دکتر استرنج خبیث سریال "چه میشد اگر...؟" و بارون موردو، که به نظرم همونطور که گفتم اگر بخواد مورد استفاده قرار بگیره بهتره باشه برای فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس جنون. آگاتا هارکنس هم فکر نکنم باشه چون ما اون رو توی سریال اختصاصی خودش میبینیم که دیگه نیازی به اینکه در این فیلم باشه، نیست. مفیستو هم ممکنه باشه ولی من که کلا با این کارهایی که جدیداً (و قدیم!) توی کمیک های "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" حالم ازش به هم میخوره! ضمن اینکه او هم در پروژه های مرتبط تر در mcu به او باشه، بهتره. اسکارلت ویچ هم به نظرم قراره در آینده mcu نقش مهمی داشته باشه اما احتمالا نه در این فیلم. و البته اگر چیز مهمی از او در این فیلم بود، احتمالا تا الان شایعاتی ازش پخش شده بود. کنگ هم مثل بقیه که در پروژه های مرتبط تر به او باشند. اما راستش ممکنه که او از این به بعد خبیث اصلی کتاب دوم mcu باشه. در واقع این موضوع خودش یک مقاله جدا رو میطلبه که چه کسی قراره ثانوس بعدی باشه؟ گالاکتوس؟ دکتر دووم یا بیاندر با توجه به شایعاتی که مربوط به اقتباس از داستان "جنگ های مخفی" منتشر شده؟ همین کنگ؟ مفیستو؟ باید دید که کدوم از اینا هست. شوگر-راث هم که اگر باشه مثل ریختن یه آب سرد روی سر تماشاچی باشه! تصور کنید هر چی پیتر بدبختی بکشه به خاطر کی باشه؟ یه اختاپوس که اصلا نمیدونم انگیزه اش چیه و چه چیز منحصر به فردی داره! ضمن اینکه دیدن یه اختاپوس گنده به عنوان خبیث اصلی روی پرده سینما ممکنه مسخره به نظر بیاد و اصلا جالب نیست که بفهمیم همه اینا زیر سر چنین شخصیت نسبتا گمنامی هست. میمونند سه گزینه: ونوم، میستریو و خود دکتر استرنج! ونوم که به نظر من نیست. اصلا سابقه داشته پشت چنین نقشه بزرگی شخصیتی مثل ونوم باشه؟ خدایی؟! در حالی که او هنوز مرد عنکبوتی mcu رو ندیده و اگر هم در این فیلم باشه تازه باهاش آشنا میشه، چطور میخواد خبیث اصلی فیلم باشه؟ اگر چنین ونومی هم بخواد خبیث اصلی راهی به خانه نیست باشه، من همین الان از این فیلم قطع امید میکنم چون میدونم ناامید میشم. بعدش هم فکر نکنم ونوم اونقدر قدرتمند و باهوش (باهوش؟! ونوم؟!) باشه که چنین نقشه عظیمی رو تدارک ببینه. بعد از این میرسیم به میستریو. به شخصه از اون دسته کسانی هستم که اعتقاد دارم میستریو هنوز زنده است. در واقع از اون وقتی که فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" رو دیدم اعتقاد دارم که او زنده است و این مرگش چیزی جز حقه و دسیسه نبوده. به نظرم احتمال حضورش در فیلم "راهی به خانه
نیست" هم وجود داره و شاید به عنوان غافلگیری فیلم به کار بره. اما خبیث اصلی؟ فکر نکنم! چون اگر او خبیث اصلی فیلم باشه ممکنه خیلی ها ناامید بشن. یعنی کل قضایا خبیث های مولتی ورسی و توبی و اندرو و همه اینا کشک و دوغ؟ همه ش حقه و دروغ بوده؟ باز قراره قضیه رالف بونز و وانداویژن تکرار بشه؟ فکر نکنم جان واتس و فایگی دست به چنین کاری بزنند که خیلی ها رو ناامید میکنه. اما ممکنه او از نظر دیگه ای خبیث اصلی باشه. یعنی اینکه یه جوری این خبیث ها رو دور هم جمع کرده تا بندازه شون به جون پیتر یا هر کار دیگه ای! اینطوری شاید خیلی بد نباشه و چیز جالبی از آب در بیاد و مکار بودن میستریو رو بیش از بیش نمایش بده. و اما میرسیم به دکتر استرنج که شاید بین گزینه های این لیست جالب ترین و عجیب ترینشون باشه! یعنی ممکنه کل این زیر سر خود دکتر استرنج به خاطر انگیزه ای از او باشه؟ یعنی او هدفی داره که این اتفاقات به خاطرش افتاده؟ البته که من بیشتر دوست دارم اینا همه گندکاری های پیتر باشه تا بتونه خیلی خوب بیاد و جبرانش کنه (مثل فیلم دور از خانه که اشتباه کرد و مسئولیتش رو قبول کرد و جبرانش کرد) اما این گزینه هم شاید در فیلم باشه.
در کل من دوست دارم این فیلم بیشتر از اینکه یه ماجرای مولتی ورسی تمام عیار باشه، یه فیلم مرد عنکبوتی با چاشنی مولتی ورس باشه. یعنی اینکه خیلی از گزینه های این لیست بیشتر مربوط به آینده mcu هستند، نه خود پیتر. بهتره این مسائل توی فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس جنون پرداخته بشه. بیشتر دوست دارم مثل اونجایی که پیتر میگه "اینا همه اش اشتباه منه، من نمیتونم همه رو نجات بدم." ببینم پیتر چطور با این اشتباهی که کرده کنار میاد. این چیز ها برای یک فیلم مرد عنکبوتی جذابیت زیادی دارند.
با تشکر.
نقل قول کردن
Infinity Soldier
#25 Infinity Soldier 1400-08-30 09:50
سلام
خسته نباشید بابت مقاله
من میخوام درباره تئوری مفیستو حرف بزنم دوست دارم نظر دوستان رو هم بشنوم
بیاین یه مثال بزنیم
شاید از فیلم سوم یا چهارم استودیو مارول ما با سنگ هایی مثل سنگ فضا آشنا شدیم و اولین چیزی که به فکرمون میرسید ویلن اصلی مارول کی قراره باشه، تانوس بود. ولی ما اون رو اولین بار (جدا از صحنه های بعد از تیتراژ) توی فیلم 19 ام دیدیم. یعنی تقریبا دو فاز یا بهتره بگم 10 سال برای دیدن این خبیث منتظر موندیم. متاسفانه یا خوشبختانه خیلی برای حضور مفیستو تئوری چیدیم ولی بنظر من حضورش حداقل تا چند فیلم آینده مارول اتفاق نمیوفته. دلیل اینکه شاید یه سری بگن سریال وانداویژن بد بود بخاطر انتظارات بالایی بود که از این سریال داشتن و اون حضور مفیستو بود.
یه حسی هم بهم میگه قرار نیست خبیث اصلیمون جادوگر باشه. پس کلا میمونه کانگ - میستریو - ونوم . ونوم که هیچ! اصلا پتانسیل تبدیل شدن به خبیث اصلیو نداره. بین میستریو و کانگ نظری ندارم. فقط امیدوارم ناامید نشیم
تشکر از استاد ترابی بابت مقاله
نقل قول کردن
The Lizard
#26 The Lizard 1400-08-30 09:56
به نقل از Sarah:
ممنونم از استاد عزیز و دوست داشتنی م که این مقاله رو نوشتند
من دنبال بهانه ای بودم تا امروز که پایان ماه آبانه بیام و تولد تون رو تبریک بگم (البته من دقیقا نمیدونم شما چندم آبان هستید ولی در پایان این ماه بالاخره امسال سالگرد تولدتون از راه رسیده و منم تبریک میگم) انشاله 120 ساله بشین و همچنان با قدرت ادامه بدید چونکه شاید خودتون ندونید ولی تو این حداقل 20 سالی که من میدونم امثال ما رو با دنیایی آشنا کردید به نام کمیک بوک که باعث شد زندگی هامون جذاب تر بشه و رنگ و بوی خاصی پیدا کنه و خیلی از ما ها با این سایت و مقالات شما وارد دنیایی شدیم که باعث شد امید پیدا کنیم و از تنهایی و افسردگی خودمون خارج بشیم و من به شخصه همه اینها رو مدیون شما هستم.

میدونم تو این سایت چرت و پرت زیاد گفتم ولی میخوام برای یه بار هم که شده یه کار واقعی و درستو درمون بزنم و بگم استاد ترابی ممنونم بابت این سایت و ممنونم بابت تمام زحماتی که میکشید. شما زندگی خیلی ها رو عوض کردید
نقل قول کردن
master spider
#27 master spider 1400-08-30 10:23
به نقل از mtm:
به نقل از Sarah:
راستی استاد نظر خودتون چیه؟
من که بنظرم به جز میستریو هیچ کدوم از اینا محتمل نیست و مارول با باز کردن پای این شخصیت ها، اون جو خودمانی که در تریلر ها دیدیم و در ارتباط با دنیای مرد عنکبوتی بود رو با وارد کردن شخصیتی که ربطی به این دنیا نداره، خراب نمیکنه.

راستش من فقط میستریو رو محتمل میدونم
دقت کردین تریلر دوم اندرو و توبی رو نشون ندادن ولی در عوض کل داستان فیلم رو به نوعی لو داد؟! و این بنظرم خیلی عجیبه. چون مارول هرگز چنین کاری نمیکنه و این بنظرم یه نشونه است که اینا همش دروغه!
مارول بنظرم داره همون استراتژی فیلم قبلی رو برای بازاریابی این فیلم هم بکار میبره. یعنی برای دور از خانه هم مدام روی دنیاهای موازی و هیولاهای آمده از دنیاهای موازی (عناصر) و اینا مانور میداد ولی دیدیم که هیچ کدوم واقعی نبود و من این رو برای این فیلم هم صادق میدونم و بنظرم میستریو خیلی نقش داره :-*
بقیه گزینه ها رو هم نه تنها محتمل نمیدونم بلکه توهین هم میدونم! شما ویلم دفو و الفرد مولینا و .. رو بیاری بعدش آدم بد اصلیت بشه کانگ یا چه میدونم شوما گوراث؟! come on!

راستش آقای ترابی من حتی آوردن میستریو رو هم عاقلانه نمیدونم.
چون اینجوری اون همه کیفی که با حس عنکبوتی پیتر و اون رشد عجیبش کردیم به باد میره.
و اون جمله که پیتر گفت دیگه گولت رو نمیخورم هم خراب میشه
یعنی باز پیتر گول خورد.
شاید مارول فقط میخواد واقعا رو مولتی ورس و دکتر استرنج تمرکز کنه.
آخه اگه نخواد تو این فیلم به مولتی ورس اشاره نکنه، پس کی میخواد بکنه.
پس ارتباط این فیلم با دکتر استرنج ۲ چیه؟!
داستان گول خوردن ما دوباره از طریق مولتی ورس دروغین هم کار اشتباهی هست و به فروش فیلم ضربه شدیدی میزنه.
درضمن اگه بخوایم بگیم که همه توهم میستریو بوده و فقط پایان فیلم اشتباهات مولتی ورسی رخ میده پس این فیلم یه فیلمه دکتر استرنج محور میشه نه اسپایدرمن.
پس اصلا چرا باید انقدر فایگی و تام هالند بگن این فیلم به اندازه اند گیم اهمیت داره؟!
فکر نمیکنم خبیث اصلی در این فیلم باشه و همون شش خبیث خودمون هستن که خبیث های اصلی هستن.
نقل قول کردن
hassan91
#28 hassan91 1400-08-30 10:34
بهتر بود که نویسنده یکم رو ویلنهای مرد عنکبوتی تمرکز میکرد. همه اینا اکثرا خبیثهای مرتبط با دکتر استرنج یا اونجرز بودند. مارولم نمیاد تو فیلم مرد عنکبوتی از یه ویلن غیر مرتبط با خودش استفاده کنه. (البته همیشه دلم واسه هنک پیم میسوزه که الترونش رو ازش دزدیدن :-* ).

البته میستریو میتونه محتمل باشه همونطور که یه بارم تو همین بحث مولتی ورس شرکت داشت که پیتر و مایلز باهم ملاقات کردند. که اخیرا هم تو کمیکها فاش شده مفیستو هم کمک حالش بوده. امکانش هم هست که از ویلنهای قبلی مرد عنکبوتی بهره ببرند چرا که فیلم فیلم مرد عنکبوتی تام هلنده ناسلامتی! اون آخر فیلم قبلی هم هیچوقت نفهمیدیم که اون دستیار میستریو چی تو فلش مموری زد!؟ شاید همون فیلم فاش کردن هویت مرد عنکبوتی بوده.

پای مولتی ورس در میانه ممکنه که پای مورلان به اینجا باز بشه :-* ما هم خیلی دوست داریم که یه جنگ بین مولتی ورسی در بیفته مردان و زنان عنکبوتی مختلف رو در آینده ببینیم.

ممکنه نورمن آزبورن دنیای MCU باشه و ممکنه که نقشش رو هم همون ویلم دفو بازی کنه! ساختمون استارک رو هم ایشون خریده باشه و خیلی دوست داره که صاحب تکنولوژیهای شرکت استارک باشه. شایدم آزمایشات کوانتومی انجام داده که خواسته یا ناخواسته پای ویلنهای قبلی رو باز کرده.

ممکنه دکتر اختاپوس MCU باشه. درست مثل گزینه قبلی :D خوب ناسلامتی دکتر اختاپوسم خیلی تو ساخت شش خبیث دخیل بوده و به این جریانات مولتی ورس علارقم میستریوی چاخان پی برده باشه.

ممکنه والچر MCU باشه. خو احتمالا با اون تکنولوژی که داشت امکانش هست که ایشون هم یه دستی بر مولتی ورس برده باشن و خودش رفته باشه تو یه دنیای دیگه گیر کرده باشه. مایکل کیتون هم الان چوب دو سر طلا شده. از اون طرف مولتی ورس اینجا و از اون طرف مولتی ورس بتمن!

ممکنه هیچ کدوم از اینا نباشه :/ و هاب گابلین باشه. شاید مارول بخواد از یه خبیث جدید تو سینما معرفی کنه و رادریک کینگزلی رو وارد معرکه بکنه. ناسلامتی میلیونرم هست.

در کل من دوست دارم که مارول از خبیثهای خود مرد عنکبوتی به عنوان خببیث اصلی فیلم استفاده کنه. و اینم دوست ندارم که مفیستو باشه. ولی خوب هیچی بعید نیست. همه اینا هم تئوری بود که احتمالا رخ نده :P :D خلاصه چون پای شش خبیث در میان بود خواستم شیشتا حدس بزنم.
نقل قول کردن
Jastice.SLH
#29 Jastice.SLH 1400-08-30 10:38
به نقل از mtm:
به نقل از Sarah:
راستی استاد نظر خودتون چیه؟
من که بنظرم به جز میستریو هیچ کدوم از اینا محتمل نیست و مارول با باز کردن پای این شخصیت ها، اون جو خودمانی که در تریلر ها دیدیم و در ارتباط با دنیای مرد عنکبوتی بود رو با وارد کردن شخصیتی که ربطی به این دنیا نداره، خراب نمیکنه.

راستش من فقط میستریو رو محتمل میدونم
دقت کردین تریلر دوم اندرو و توبی رو نشون ندادن ولی در عوض کل داستان فیلم رو به نوعی لو داد؟! و این بنظرم خیلی عجیبه. چون مارول هرگز چنین کاری نمیکنه و این بنظرم یه نشونه است که اینا همش دروغه!
مارول بنظرم داره همون استراتژی فیلم قبلی رو برای بازاریابی این فیلم هم بکار میبره. یعنی برای دور از خانه هم مدام روی دنیاهای موازی و هیولاهای آمده از دنیاهای موازی (عناصر) و اینا مانور میداد ولی دیدیم که هیچ کدوم واقعی نبود و من این رو برای این فیلم هم صادق میدونم و بنظرم میستریو خیلی نقش داره :-*
بقیه گزینه ها رو هم نه تنها محتمل نمیدونم بلکه توهین هم میدونم! شما ویلم دفو و الفرد مولینا و .. رو بیاری بعدش آدم بد اصلیت بشه کانگ یا چه میدونم شوما گوراث؟! come on!

دقیقا!! به قول خودتون این چیزا اصلا با دنیای اسپایدی جور در نمیان
ولی خب اگه همه ی اینا حیله میستریو باشه ممکنه فیلم از لحاظ تجاری ضرر کنه! نه بخاطر اینکه میستریو اومده بخاطر اینکه شس خبیث و توبی و اندرو و.... همه شون فیک بودن ، برای همین طرفدار ها زیاد مشتاق نمیشن
نقل قول کردن
Ahmadlalami
#30 Ahmadlalami 1400-08-30 10:40
سلام خدمت کاربران سایت و استاد ترابی عزیز. به نظر من محتمل ترین گزینه برای خبیث ششم میستریو هستش که ممکنه صحنه مرگ خودش رو جعل کرده باشه و اگر بخواهیم منطقی نگاه کنیم بقیه گزینه ها نمیتوانند شانس زیادی برای خبیث ششم داسته باشند. شاید هم به گفته برخی منابع فقط پنج خبیث را در فیلم ببینیم و خبری از ششمی نباشد. به هر حال باید صبر کنیم ببینیم مارول چه آشی برامون پخته!
نقل قول کردن
mtm
#31 mtm 1400-08-30 10:45
به نقل از master spider:
به نقل از mtm:
به نقل از Sarah:
راستی استاد نظر خودتون چیه؟
من که بنظرم به جز میستریو هیچ کدوم از اینا محتمل نیست و مارول با باز کردن پای این شخصیت ها، اون جو خودمانی که در تریلر ها دیدیم و در ارتباط با دنیای مرد عنکبوتی بود رو با وارد کردن شخصیتی که ربطی به این دنیا نداره، خراب نمیکنه.

راستش من فقط میستریو رو محتمل میدونم
دقت کردین تریلر دوم اندرو و توبی رو نشون ندادن ولی در عوض کل داستان فیلم رو به نوعی لو داد؟! و این بنظرم خیلی عجیبه. چون مارول هرگز چنین کاری نمیکنه و این بنظرم یه نشونه است که اینا همش دروغه!
مارول بنظرم داره همون استراتژی فیلم قبلی رو برای بازاریابی این فیلم هم بکار میبره. یعنی برای دور از خانه هم مدام روی دنیاهای موازی و هیولاهای آمده از دنیاهای موازی (عناصر) و اینا مانور میداد ولی دیدیم که هیچ کدوم واقعی نبود و من این رو برای این فیلم هم صادق میدونم و بنظرم میستریو خیلی نقش داره :-*
بقیه گزینه ها رو هم نه تنها محتمل نمیدونم بلکه توهین هم میدونم! شما ویلم دفو و الفرد مولینا و .. رو بیاری بعدش آدم بد اصلیت بشه کانگ یا چه میدونم شوما گوراث؟! come on!

راستش آقای ترابی من حتی آوردن میستریو رو هم عاقلانه نمیدونم.
چون اینجوری اون همه کیفی که با حس عنکبوتی پیتر و اون رشد عجیبش کردیم به باد میره.
و اون جمله که پیتر گفت دیگه گولت رو نمیخورم هم خراب میشه
یعنی باز پیتر گول خورد.
شاید مارول فقط میخواد واقعا رو مولتی ورس و دکتر استرنج تمرکز کنه.
آخه اگه نخواد تو این فیلم به مولتی ورس اشاره نکنه، پس کی میخواد بکنه.
پس ارتباط این فیلم با دکتر استرنج ۲ چیه؟!
داستان گول خوردن ما دوباره از طریق مولتی ورس دروغین هم کار اشتباهی هست و به فروش فیلم ضربه شدیدی میزنه.
درضمن اگه بخوایم بگیم که همه توهم میستریو بوده و فقط پایان فیلم اشتباهات مولتی ورسی رخ میده پس این فیلم یه فیلمه دکتر استرنج محور میشه نه اسپایدرمن.
پس اصلا چرا باید انقدر فایگی و تام هالند بگن این فیلم به اندازه اند گیم اهمیت داره؟!
فکر نمیکنم خبیث اصلی در این فیلم باشه و همون شش خبیث خودمون هستن که خبیث های اصلی هستن.

فکر نمیکنم همه چیز توهم باشه
شما که نمیتونی این همه بازیگر بیاری و بعدش بگی همه چی فیک بوده
ولی حس میکنم میستریو تو این قضایا نقش داره. حالا چطور من نمیدونم ولی بنظرم میستریو هست
نقل قول کردن
Jastice.SLH
#32 Jastice.SLH 1400-08-30 10:47
فرضیه های احتمالی درباره حضور میستریو در نو وی هوم :
1- میستریو نمرده و خودش رو جای دکتر استرنج جا زده و با استفاده از حقه و کلک هاش قضایای نو وی هوم رو راه انداخته
2- میستریو نمرده و به یه طریقی وقتی پنج خبیث وارد دنیای ما شدن اونا رو متحد کرد که علیه مرد عنکبوتی بجنگن ، و در مبارزه نهایی هم خودش وارد میشه
3- میستریو مرده و دیگه برنگشته :-| (میدونم خیلی آزار دهنده اس ولی خب اینم یکی از احتمالاته ، من شخصا اصلا دوست ندارم مرده باشه)
4- یک میستریوی دیگه که از یک بعد دیگه اومده

خب نظرتون کدومه؟ ;-)
فکر کنم همه کاربران اسپایدی منتظر حضور میستریو در نو وی هوم هستن
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#33 AM SM BM SM 1400-08-30 10:55
به نقل از master spider:
به نقل از mtm:
به نقل از Sarah:
راستی استاد نظر خودتون چیه؟
من که بنظرم به جز میستریو هیچ کدوم از اینا محتمل نیست و مارول با باز کردن پای این شخصیت ها، اون جو خودمانی که در تریلر ها دیدیم و در ارتباط با دنیای مرد عنکبوتی بود رو با وارد کردن شخصیتی که ربطی به این دنیا نداره، خراب نمیکنه.

راستش من فقط میستریو رو محتمل میدونم
دقت کردین تریلر دوم اندرو و توبی رو نشون ندادن ولی در عوض کل داستان فیلم رو به نوعی لو داد؟! و این بنظرم خیلی عجیبه. چون مارول هرگز چنین کاری نمیکنه و این بنظرم یه نشونه است که اینا همش دروغه!
مارول بنظرم داره همون استراتژی فیلم قبلی رو برای بازاریابی این فیلم هم بکار میبره. یعنی برای دور از خانه هم مدام روی دنیاهای موازی و هیولاهای آمده از دنیاهای موازی (عناصر) و اینا مانور میداد ولی دیدیم که هیچ کدوم واقعی نبود و من این رو برای این فیلم هم صادق میدونم و بنظرم میستریو خیلی نقش داره :-*
بقیه گزینه ها رو هم نه تنها محتمل نمیدونم بلکه توهین هم میدونم! شما ویلم دفو و الفرد مولینا و .. رو بیاری بعدش آدم بد اصلیت بشه کانگ یا چه میدونم شوما گوراث؟! come on!

راستش آقای ترابی من حتی آوردن میستریو رو هم عاقلانه نمیدونم.
چون اینجوری اون همه کیفی که با حس عنکبوتی پیتر و اون رشد عجیبش کردیم به باد میره.
و اون جمله که پیتر گفت دیگه گولت رو نمیخورم هم خراب میشه
یعنی باز پیتر گول خورد.
شاید مارول فقط میخواد واقعا رو مولتی ورس و دکتر استرنج تمرکز کنه.
آخه اگه نخواد تو این فیلم به مولتی ورس اشاره نکنه، پس کی میخواد بکنه.
پس ارتباط این فیلم با دکتر استرنج ۲ چیه؟!
داستان گول خوردن ما دوباره از طریق مولتی ورس دروغین هم کار اشتباهی هست و به فروش فیلم ضربه شدیدی میزنه.
درضمن اگه بخوایم بگیم که همه توهم میستریو بوده و فقط پایان فیلم اشتباهات مولتی ورسی رخ میده پس این فیلم یه فیلمه دکتر استرنج محور میشه نه اسپایدرمن.
پس اصلا چرا باید انقدر فایگی و تام هالند بگن این فیلم به اندازه اند گیم اهمیت داره؟!
فکر نمیکنم خبیث اصلی در این فیلم باشه و همون شش خبیث خودمون هستن که خبیث های اصلی هستن.

ببینید من باهاتون درباره اینکه میستریو نیست که همه اینا رو درست میکنه موافقم. به نظرم نمیان بگن هر چیزی که تا حالا دیدید دروغ باشه و باز هم میگم که به نظرم میستریو از این طریق خبیث اصلی نمیشه. ( شاید از شکل دیگه ای باشه) اما به نظرم آوردن میستریو اصلا ربطی به اون رشد پیتر و حس عنکبوتیش نداره. ما فقط با شکست خوردن میستریو توسط پیتر حال نکردیم که حالا با بازگشتش خراب بشه، (اصلا راستش ما همه میدونستیم که مثل خیلی فیلم های دیگه پیتر حالا به هر شکلی میستریو شکست میخوره) مسئله رشد شخصیتی پیتر این بود که او مسئولیت اشتباهش رو قبول کرد و رفت و جلوی میستریو رو گرفت. مسئله فقط شکست دادن میستریو نبود، قضیه اون صحبت زیبای پیتر با هپی بود که نشون از رشد شخصیت پیتر داشت. ربطی به مردن یا زنده بودن میستریو نداره. یعنی این همه سال که توی دنیای کمیک خبیث های اسپایدرمن از مرگ برگشتن، رشد او به باد رفت؟! و من مشکلی ندارم که پیتر باز هم گول بخوره. قضیه مال اونجا بود که پیتر اونقدر باهوش و زیرک شد که گول "حرف" های میستریو رو نخوره و جلوش رو بگیره. اطلاعات ماورالطبیعه که نداره که درباره دسیسه های دیگه اون بدونه. اتفاقا زنده موندن میستریو به نظرم پیچش جذابی هست که باعث میشه بیشتر به دسیسه های و هوش بالای میستریو پی ببریم که بارها در دنیای کمیک این کار رو کرده. (یادتونه چه بلایی سر دردویل بدبخت آورد و او آخرش تازه متوجه شد؟)
نقل قول کردن
mjkp
#34 mjkp 1400-08-30 11:09
به نقل از Jastice.SLH:
فرضیه های احتمالی درباره حضور میستریو در نو وی هوم :
1- میستریو نمرده و خودش رو جای دکتر استرنج جا زده و با استفاده از حقه و کلک هاش قضایای نو وی هوم رو راه انداخته
2- میستریو نمرده و به یه طریقی وقتی پنج خبیث وارد دنیای ما شدن اونا رو متحد کرد که علیه مرد عنکبوتی بجنگن ، و در مبارزه نهایی هم خودش وارد میشه
3- میستریو مرده و دیگه برنگشته :-| (میدونم خیلی آزار دهنده اس ولی خب اینم یکی از احتمالاته ، من شخصا اصلا دوست ندارم مرده باشه)
4- یک میستریوی دیگه که از یک بعد دیگه اومده

خب نظرتون کدومه؟ ;-)
فکر کنم همه کاربران اسپایدی منتظر حضور میستریو در نو وی هوم هستن

مرده و زنده شده
نقل قول کردن
masiha_87
#35 masiha_87 1400-08-30 11:11
استاد ماجرای جان سینا رو در رابطه با بازی در نقش ادی براک mcu شنیدید؟ فک نکنم شایعه باشه چون cbr هم یه مقاله درموردش نوشته بود :-? به نظر من با یکم ته ریش انصافا شبیه ادی تو کمیک ها میشه!
ولی فک نکنم مارول بیاد تا این حد فیلم رو شلوغ کنه؛ باز حالا اگه این ۲۶ (شایدم ۲۵) روز پیش رو ما رو دق ندن صلوات!
نقل قول کردن
Spectacular-SpiderMan
#36 Spectacular-SpiderMan 1400-08-30 11:13
واو
یه مقاله فوق العاده دیگه از استاد ترابی
از وقتی تریلر دوم اومده( و حتی قبل‌تر) بحث زیادی بر سر خبیث ششم بود و بسیار احتمال بوجود آمد که مقاله به خوبی بررسی کرد اما به نظر من میستریو میتونه بهترین گزینه باشه کی می‌دونه استاد حقه واقعا کجاست زنده یا مرده؟ البته فکر نکنم همش یه توهم باشه اول اینکه حس عنکبوتی چی؟ تازه شما فکر کن مولتی ورس و خبیث ها و احتمالا توبی و اندرو توهم باشند فکر کنم امکان نداشته باشه
به نظرم این فیلم تاثیر زیادی روی دنیای سینمایی مارول داره و قراره مولتی ورس رو این فیلمای آینده مارول تاثیر داشته باشه و احتمالا بعد از بحران ثانوس شاهد بحران جهان های موازی باشیم!
میستریو از هر نظر ایده آل ترینه و فکر کنم که ونوم آماده حضور توی فیلم نباشه( حداقل تو این قسمت) به هر حال این فیلم قراره به یه فیلم حماسی تبدیل بشه

راستی استاد نظر شما چیه این فیلم انتظارات رو برآورده می‌کنه ؟ بالاخره خبیث ششم کیه و آیا اصلا خبیث ششمی است؟
نقل قول کردن
mtdjjp
#37 mtdjjp 1400-08-30 11:18
احتمال داره که دکتر استرنج شرور از وات ایف خودش رو به جای دکتر استرنج اصلی جا زده باشه؟ شدن میشه ولی احتمالش کم هستش یه چیز دیگه ما احتمالا قرار داستان نو مور دی رو ببینیم حالا با یک سبک دیگه چون دیدیم که پیتر با دکتر استرنج میخواستن یک طلسم رو انجام بدن که پیتر خرابش کرد
نقل قول کردن
master spider
#38 master spider 1400-08-30 11:35
#۳۱
#۳۳
من فکر میکنم حتی اگه هم میستریو باشه، نسخه دیگری رو از اون میبینیم.
شاید نسخه سم ریمی که هیچوقت درست نشد!
البته بستگی به تعریف خود فیلم هم داره.
باید ببینیم دقیقا چه اتفاقی تو فیلم میفته که این ۵ خبیث وارد mcu میشن. در اصل نقطه ورودشون به این جهان کجاست.
نقل قول کردن
mtdjjp
#39 mtdjjp 1400-08-30 11:37
به نقل از Jastice.SLH:
فرضیه های احتمالی درباره حضور میستریو در نو وی هوم :
1- میستریو نمرده و خودش رو جای دکتر استرنج جا زده و با استفاده از حقه و کلک هاش قضایای نو وی هوم رو راه انداخته
2- میستریو نمرده و به یه طریقی وقتی پنج خبیث وارد دنیای ما شدن اونا رو متحد کرد که علیه مرد عنکبوتی بجنگن ، و در مبارزه نهایی هم خودش وارد میشه
3- میستریو مرده و دیگه برنگشته :-| (میدونم خیلی آزار دهنده اس ولی خب اینم یکی از احتمالاته ، من شخصا اصلا دوست ندارم مرده باشه)
4- یک میستریوی دیگه که از یک بعد دیگه اومده

خب نظرتون کدومه؟ ;-)
فکر کنم همه کاربران اسپایدی منتظر حضور میستریو در نو وی هوم هستن

اولی منطقی تره
نقل قول کردن
iliya
#40 iliya 1400-08-30 11:48
به نقل از Jastice.SLH:
فرضیه های احتمالی درباره حضور میستریو در نو وی هوم :
1- میستریو نمرده و خودش رو جای دکتر استرنج جا زده و با استفاده از حقه و کلک هاش قضایای نو وی هوم رو راه انداخته
2- میستریو نمرده و به یه طریقی وقتی پنج خبیث وارد دنیای ما شدن اونا رو متحد کرد که علیه مرد عنکبوتی بجنگن ، و در مبارزه نهایی هم خودش وارد میشه
3- میستریو مرده و دیگه برنگشته :-| (میدونم خیلی آزار دهنده اس ولی خب اینم یکی از احتمالاته ، من شخصا اصلا دوست ندارم مرده باشه)
4- یک میستریوی دیگه که از یک بعد دیگه اومده

خب نظرتون کدومه؟ ;-)
فکر کنم همه کاربران اسپایدی منتظر حضور میستریو در نو وی هوم هستن

با حضور الفرد مولینا و ویلم دفو فک نکنم تیم شش خبیثو میستیریو جمع کنه
نقل قول کردن
RMB
#41 RMB 1400-08-30 12:17
با سلام و تشکر خدمت استاد ترابی برای این مقاله عالی ، بنظر من تو تمام این گزینه ها میستریو مورد بهتر و منطقی تریه ولی ترجیح میدم نباشه چون تو دور از خانه حق مطلب رو ادا کرد و کار منطقی نیست که تو این قسمتم همچی زیر سر میستریو باشه. گزینه دیگه که خیلی هم تو اینترنت زیاد دربارش بحث میشه دکتر استرنج هست که میگن دکتر استرنج اصلی نیست یا نسخه خبیثش از یه دنیای دیگست که اصلا این طوری نباید باشه و یا این که میگن دکتر استرنج خیلی عوضی بازی درمیاره تو این دو تریلر که خیلی حرف مفتی هست چون اگر شماهم جادوگر اعظم می بودید که بزرگترین خط دفاعی زمین در برابر خطرات جادویی و بین بعدی هست و 5 سال پودر میشدید و تمام کار دنیا از دستتون خارج میشد هم عصبانی بودید و سخت گیر تر نسبت به این جور مسائل به طور مثال واندا با تمام قدرتی که داره کتاب منحوس دارک هولد ره میخونه، لوکی و سیلوی چه خوب چه بد مولتیورس رو از دست کنگ آزاد کردن و کنگ فاتح رو تو دنیا آزاد کردن و حالا هم که سر قضیه مردعنکبوتی پای شخصیت هایی از دنیاهای دیگه به زمین باز شده، خب معلومه شاکی میشه و با پیتر درگیر میشه. مفیستو کلا شخصیت مهم و جذابی تو مارول هست ولی به کل از ارتباطش با پیتر متنفرم و امیدوارم mcu اشتباه کمیک هارو نکنه و بقیه گزینه هاهم از بیخ غلطن و خیلی نمیشه جدیشون گرفت.
نقل قول کردن
Amir ko
#42 Amir ko 1400-08-30 12:21
یک تئوری هم‌که‌ وجود داره و بعضی از طرفدارا مطرحش کردن‌ اونم اینه که خبیث شیشم خود مرد عنکبوتی تام هالنده!
یعنی با اون کار ها و اشتباهاتی که پیتر کرد باعث شد اون اتفاقات بی افته و خبیث شیشم خود پیتر پارکر تام هالند هستش
نقل قول کردن
bn8
#43 bn8 1400-08-30 13:55
#27 تو تریلر دکتر استرنج گفت که این خبیثا سرنوشتشون مرگ تو مبارزه با اسپایدرمن بوده تو mcu فقط میستریو این اتفاق براش افتاده پس همون طوری که از بقیه دنیا ها ویلین هاشون برگشتند چرا میستریو خود دنیای سینمایی مارول برنگرده ؟!!
اینجوری پیترم دیگه گول نخورده
نقل قول کردن
amirjjyy
#44 amirjjyy 1400-08-30 14:11
به نقل از Amir ko:
یک تئوری هم‌که‌ وجود داره و بعضی از طرفدارا مطرحش کردن‌ اونم اینه که خبیث شیشم خود مرد عنکبوتی تام هالنده!
یعنی با اون کار ها و اشتباهاتی که پیتر کرد باعث شد اون اتفاقات بی افته و خبیث شیشم خود پیتر پارکر تام هالند هستش

:-|
نقل قول کردن
amirjjyy
#45 amirjjyy 1400-08-30 14:22
مرسی از زحمتی که کشیدین

یه نکته
بعضیا خیلی دنبال خبیث ششمین
خیلی مطمعن نباشید حتما ششمی باید در کار باشه
ممکنه به عنوان یه کامئو در صحنه پس از تیتراژ ونوم باشه ولی خب جز خبیث اصلی فیلم نمیشه حساب کرد !

چرا ممکنه خبیث ششمی در کار نباشه؟ به همون دلیل که نویسنده فیلم اندگیم گفته بود اگر دستمون باز بود یکی از سنگ ها ابدیت رو از داستان حذف میکردیم تا فیلم شلوغ تر از این نشه

اما شخصا خودم دوست دارم خبیث ششم در کار باشه
و اگر میستریو یا مفیستو پشت داستان باشن و خصوصا خودشونو جای استرنج جا زده باشن جالب میشه

شبیه به هری پاتر ۴ که اخرش مشخص شد آلستور مودی در واقع خودش نیست نفوذی ولدمورت ، پسر بارتی کرواچه و کل داستان انداختن اسم هری تو جام آتش و اون همه بدبختی زیر سر اون بود :roll:

البته از یه نظر شاید همچین پیچشی همچین فیلیمو شلوغ تر از این و پیچیده کنه و جواب نده ! باید دید چی میشه
نقل قول کردن
salah12345
#46 salah12345 1400-08-30 14:28
سلام مقاله خوبی بود ولی یه نفر رو جا انداختین
خانم دقیقه ها که تو سریال لوکی دیدیم من یه تعوری دارم که یه جایی توی سریال واندا ویژن صدای اون خانم دقیقه ها رو شنیدم و راوی سزیال واندا ویژن یا مجری اون باشه .مدرک هم دارم
با تشکر لطفا با دقت متن من رو بخونید
نقل قول کردن
Amir ko
#47 Amir ko 1400-08-30 15:39
به نقل از amirjjyy:
به نقل از Amir ko:
یک تئوری هم‌که‌ وجود داره و بعضی از طرفدارا مطرحش کردن‌ اونم اینه که خبیث شیشم خود مرد عنکبوتی تام هالنده!
یعنی با اون کار ها و اشتباهاتی که پیتر کرد باعث شد اون اتفاقات بی افته و خبیث شیشم خود پیتر پارکر تام هالند هستش

:-|

منم‌ خودم‌ برام عجیبه :o اما اینم یکی از تئوری های مطرح شده بود که گفتم بگمش
نقل قول کردن
Frank castle
#48 Frank castle 1400-08-30 15:42
بنظرم خبیث اصلی همون میستریو هست.برای لو دادن هویت پیترپارکر باید دلیلی داشته باشه و بدنبال یه راهی هست که انتقام بگیره.من فکر میکنم میستریو خودشو جای دکتر استرنج جا زده و تمام این حقه ها زیر سر خودشه.
البته این نظر من مسلما یسری نقصان داره ولی برای من بشخصه محتمل ترین برنامه هست.
نقل قول کردن
Strange spidey
#49 Strange spidey 1400-08-30 16:04
به نظر منم کار کار میستریوئه یا خود کوئنتین بک یا دستیارش البته نه به اون حد مهم که همه اینا توهم باشه ولی از اونجایی که هم ما در تریلر ها پنج خبیث دیدیم و هم اینکه همه خبیث ها خودشون رو با تجهیزات استارک آپدیت کردن به نظرم این وسط میستریو داره موش می دوونه از طرفی هم یه خبر اومده بود که برای یه شخصیتی لباس های موشن کپچر گذاشتن که به نظرم میتونه همون میستریو باشه
نقل قول کردن
king venom
#50 king venom 1400-08-30 17:58
مقاله خیلی جالبی بود ولی بنظرم بیشتر موارد لیست تقریبا غیرممکن و غیرضروری هست که ویلن اصلی فیلم باشن!! اگتا و مفیستو و دارک دکتر استرنج و کنگ که غیرممکنه برای این فیلم!! در اینکه ما یک رویارویی بین اسپایدرمن و دکتر استرنج تو فقط میبینیم کاملا مشخصه و این اتفاق میتونه به رشد شخصیتی و مستقل شدن پیتر پارکر خیلی کمک کنه چون اون قراره تصمیماتی بگیره که تحت تاثیر هیچ ابرقهرمان دیگه ای نباشه!!! ولی خب بنظرم ممکنه مثلا به شما گوراث یا دورمامو اشاراتی بشه همچنین واندا و موردو تو یه صفحه پس از تیتراژ حضور پیدا کنن برای زمینه چینی دکتر استرنج 2 : و حالا میمونه ونوم و میستریو !! من میگم میستریو و اون هنوز زندست و اتفاقا زنده شدنش میتونه برای حل مساله پاپوش برای پارکر مهر کلیدی باشه و آخر فیلم دستش رو بشه و همین باعث باشه پیتر پارکر تبرئه بشه!! راستش من ایده ای ندارم که اگه اینطور بشه قضیه هویت اسپایدرمن که لو رفته چی میشه و چطور قراره حل بشه و همین سوال و سوالات دیگه باعث میشه که من برای فیلم هایپ بمونم چون منتظر پاسخ سوالمم!!
درمورد ونوم خب قطعا تو فیلم حضور داره ولی نه بعنوان شرور بلکه طبق یه سری شایعه یکی از صفحه های پس از تیتراژ فیلم مربوط به ونوم و ادی براک هستش که بنظرم منطقیه!! تئوری های زیادی راجب ونوم تام هاردی و ارتباطش با اسپایدرمن وجود داره اینکه چطور اون اسپایدرمن رو میشناسه ؟!؟ محتمل ترین تئوری بنظر من با توجه به حرف های ونوم ، وجود یه کندوی مولتیورسال هستش که ونوم ازش اومده!! فقط کافیه به حرف ونوم توجه کنین که میگه کندو دارای هشتاد میلیارد سال دانش و اطلاعات درون خودش هست یعنی چند برابر قدمت عالم و سلستیال ها!! همچنین حجم اطلاعاتی غیرممکنه که فقط از یک دنیا اومده باشه!! و این میتونه به مولتیورس ربط داشته باشه! طبق این تئوری ونوم دنیای سم ریمی و ونوم دنیای تام هاردی از یه کندوی مشترک اومدن و ونوم تام هاردی از طریق اطلاعات ذخیره شده اون یکی سیمبیوت درون کندو تونسته اسپایدرمن یا پیتر پارکر رو بشناسه!! جالبه که جفتشون هم از طریق یه شهاب سنگ که معلوم نیست از کجا اومده خودشونو به زمین رسوندن! شهاب سنگ ها میتونن حکم یه جور سفینه برای انتقال به دنیاهای مختلف رو داشته باشن!! اگه تایم لاین فیلم درست باشه ممکنه ونوم قبل از طلسم دکتر استرنج وارد mcu شده باشه و عامل دیگه ای مسبب انتقال ونوم بوده باشه!! درکل اینا تئوری هایی هست که سایت اسکرین رنت مطرح کرده که بنظرم خیلی خیلی جالبه!!
نقل قول کردن
Ilya202020
#51 Ilya202020 1400-08-30 19:44
#31 سلام اقای ترابی خسته نباشین چن تا چیز
1.تولدتونو منم تبریک میگم نمیدونستم ابانه که الان فهمیدم شما به گردن من خدایی حق دارین اولین مقاله ای که تو سایت خوندم 5 رهبر برتر دنیای کمیک بود که خوب یادم میاد چون اسم اسپایدی نبود ازتون شاکی شدم(یادتونه التیمیت اسپایدرمن انیمیشنش یه تیم داش؟ :-* ) زیر سایه شما با کمیک اشنا شدم خلاصه دمتون گرم ان شا الله همیشه سلامت باشین
2.در مورد اینکه شش خبیث بیان اخرش خبیث بشه کنگ فاتح یا هر گورخر(!) دیگه ای موافقم و اینکه میستریو نقش خواهد داشت ولی یه سوال نمیشه که توبی و اندرو باشن بعد بفهمیم یهو همه چی توهم بوده و بازم مولتیورسی در کار نیست و اینکه اگه کلا مولتی ورس و توبی و اندرو نباشن هم فیلم بد جوری ضربه میخوره (خواهش میکنم یه کوچولو بیشتر توضیح بدین به شاگرداتون (!) در این مورد
3. نظر خود خود شما توبی و اندرو خواهند بود یا نه(به شخصه به عشق توبی قراره این فیلمو پرده ای شو ببینم)
نقل قول کردن
Ilya202020
#52 Ilya202020 1400-08-30 19:45
به نقل از mjkp:
به نقل از Jastice.SLH:
فرضیه های احتمالی درباره حضور میستریو در نو وی هوم :
1- میستریو نمرده و خودش رو جای دکتر استرنج جا زده و با استفاده از حقه و کلک هاش قضایای نو وی هوم رو راه انداخته
2- میستریو نمرده و به یه طریقی وقتی پنج خبیث وارد دنیای ما شدن اونا رو متحد کرد که علیه مرد عنکبوتی بجنگن ، و در مبارزه نهایی هم خودش وارد میشه
3- میستریو مرده و دیگه برنگشته :-| (میدونم خیلی آزار دهنده اس ولی خب اینم یکی از احتمالاته ، من شخصا اصلا دوست ندارم مرده باشه)
4- یک میستریوی دیگه که از یک بعد دیگه اومده

خب نظرتون کدومه؟ ;-)
فکر کنم همه کاربران اسپایدی منتظر حضور میستریو در نو وی هوم هستن

مرده و زنده شده

تو کمیک میستریو مرد رفت جهنم (!) بعد برگشت احتمالش اینجا هم هس
نقل قول کردن
Death_master
#53 Death_master 1400-08-30 20:46
سلام استاد خسته نباشید مقاله خیلی باحالی بود واقعا قانع کننده بود
استاد ببخشید ایمیلی به آدرس سایت فرستادم که درمورد موضوع مهمی بود که اینجا نمیتونم بگم (قراره سورپرایز شید) :-)
اگه میشه ایمیل های سایت را چک کنید ممنون
نقل قول کردن
hassan91
#54 hassan91 1400-08-30 21:45
#49
والله این ونوم اگه باشه خیلی نچسبه. ببین چقد نچسبه که تو تریلرها هم نشون ندادن (البته اگه باشه.). اون از ونوم سم ریمی که به اندازه کافی راجع بش حرف زده شده و اینم از این ونوم که از ناکجا آباد با مرد عنکبوتی فامیل دور در اومده!! اگه ونوم یه فیلم با مرد عنکبوتی بهش اختصاص میدادن اونوقت بهترتر میشد.
نقل قول کردن
Incredible Spider-Man
#55 Incredible Spider-Man 1400-08-30 21:55
فقط میتونم به این صورت خلاصه کنم( زیبا جذاب دقیق) عجب مقاله‌ای
کلا بحث خبیث ششم خیلی داغ شده و هر کسی احتمالی رو بررسی میکنه و هر کدوم از ما دوست داریم خبیث مورد علاقه خودمون باشه :lol:
اما به نظر من میستریو میتونه بهترین گزینه باشه فکرش رو بکنید استاد کلک و فریب راز پیتر رو فاش کرد و اون رو مقصر مرگ خودش معرفی کرده حالا نمرده و برگشته چه شود
باید دید که چه آشی برامون پختن البته ببینید به این صورته دکتر اختاپوس از دنیای سم ریمی الکترو احتمالا از دنیای مارک وب گرین گابلین سم ریمی و لیزارد مارک وب و سندمن احتمالا سم ریمی
خب باید از MCU هم خبیث باشه دیگه پس فکر نکنم هری از مارک وب یا سم ریمی
نقل قول کردن
Incredible Spider-Man
#56 Incredible Spider-Man 1400-08-30 21:59
البته من خودم از خبیث خوشم میاد خبیث مرتبط با مردان عنکبوتی مورلان و وارثان
استاد ترابی من اطلاع ندارم و نمی‌دونم خواستم بپرسم تا حالا از مورلان اقتباسی خارج از کمیک صورت گرفته؟ و اینکه به نظرتون امکان داره در فیلم های بعدی اسپایدرمن وارثان هم معرفی بشن؟ نظرتون چیه با حضور ( احتمالی)مورلان تو فیلم های اسپایدرمن موافقید؟
نقل قول کردن
mtm
#57 mtm 1400-08-30 22:46
به نقل از Incredible Spider-Man:
البته من خودم از خبیث خوشم میاد خبیث مرتبط با مردان عنکبوتی مورلان و وارثان
استاد ترابی من اطلاع ندارم و نمی‌دونم خواستم بپرسم تا حالا از مورلان اقتباسی خارج از کمیک صورت گرفته؟ و اینکه به نظرتون امکان داره در فیلم های بعدی اسپایدرمن وارثان هم معرفی بشن؟ نظرتون چیه با حضور ( احتمالی)مورلان تو فیلم های اسپایدرمن موافقید؟

فکر کنم فقط تو اون بازی running بود. مرد عنکبوتی نامحدود
مورلان خوبه ولی بنظرم یه داستان حداقل دو قسمتی میخواد برای نشون دادن عظمت نبرد خاندان وارثان با مردان و زنان عنکبوتی
بیشتر به درد مثلا پس از روایت داستان "مولتی ورس"میخوره
مثلا برای مرد عنکبوتی 4 و 5
نقل قول کردن
mtm
#58 mtm 1400-08-30 22:48
رآکتور مردآهنی بر تن الکترو در فیلم راهی به خانه نیست!



بنظرم این میتونه خیلی چیزا رو مشخص کنه و عکس خیلی مهمیه
نقل قول کردن
Spectacular-SpiderMan
#59 Spectacular-SpiderMan 1400-08-30 23:29
به نقل از mtm:
رآکتور مردآهنی بر تن الکترو در فیلم راهی به خانه نیست!

spidey.ir/.../electro_tony.jpg

بنظرم این میتونه خیلی چیزا رو مشخص کنه و عکس خیلی مهمیه

:eek: چه دقتی داشتید استاد
کلا الکترو مبحث زیاد داره اینکه واقعا از دنیای مارک وب؟
و اینکه چطور از ظاهر آبی رنگ به ظاهر کنونی رسید این رآکتور هم نشون میده یه ربطی به استارک داره!
استاد از نظر شما این الکترو واقعا از مارک وبه یا دنیای خود MCU یا دنیای دیگه؟
نقل قول کردن
mtm
#60 mtm 1400-08-30 23:31
به نقل از Spectacular-SpiderMan:
به نقل از mtm:
رآکتور مردآهنی بر تن الکترو در فیلم راهی به خانه نیست!

spidey.ir/.../electro_tony.jpg

بنظرم این میتونه خیلی چیزا رو مشخص کنه و عکس خیلی مهمیه

:eek: چه دقتی داشتید استاد
کلا الکترو مبحث زیاد داره اینکه واقعا از دنیای مارک وب؟
و اینکه چطور از ظاهر آبی رنگ به ظاهر کنونی رسید این رآکتور هم نشون میده یه ربطی به استارک داره!
استاد از نظر شما این الکترو واقعا از مارک وبه یا دنیای خود MCU یا دنیای دیگه؟

از یه دنیای دیگه
ولی بنظرم مهم اینه که انگار میستریو داره تجهیزات تونی رو بهشون میده
نقل قول کردن
Theflaash
#61 Theflaash 1400-08-30 23:37
من امروز یه تئوری یکم عجیب به سرم زد که اصلا این پنج خبیثی که تا اینجا دیدیم تا حدود نصف یا دو سوم فیلم باهاشون کار داریم ، و بعد که ماجرای اینا تموم شد یه خبیث اصلی رو میشه
محتمل ترین هم گزینه هم برای من دکتر استرنج اما میستریو هم میتونه باشه یا حالا هر کسی ، اما داستان فیلم برام فعلا این شکلیه که ویلن ها حمله میکنن به صنایع استارک مجهز میکنن خودشون رو بعد پیتر میفهمه سعی میکنه جلوشون بگیره موفق هم میشه (یه چیزی که هست دکتر استرنجی که روی قطار با پیتر میجنگه لباس سیاه تنش کرده)
نقل قول کردن
Incredible Spider-Man
#62 Incredible Spider-Man 1400-08-30 23:47
به نقل از mtm:
به نقل از Spectacular-SpiderMan:
به نقل از mtm:
رآکتور مردآهنی بر تن الکترو در فیلم راهی به خانه نیست!

spidey.ir/.../electro_tony.jpg

بنظرم این میتونه خیلی چیزا رو مشخص کنه و عکس خیلی مهمیه

:eek: چه دقتی داشتید استاد
کلا الکترو مبحث زیاد داره اینکه واقعا از دنیای مارک وب؟
و اینکه چطور از ظاهر آبی رنگ به ظاهر کنونی رسید این رآکتور هم نشون میده یه ربطی به استارک داره!
استاد از نظر شما این الکترو واقعا از مارک وبه یا دنیای خود MCU یا دنیای دیگه؟

از یه دنیای دیگه
ولی بنظرم مهم اینه که انگار میستریو داره تجهیزات تونی رو بهشون میده

چه شود با این حساب و طبق فیلم قبلی. باید واقعا باور کنیم که خبیث ششم کسی نیست جز«میستریو»
و میستریو چیکار می‌کنه ؟ سعی می‌کنه دشمنان اسپایدرمن رو ارتقاء بده و .. دیگه میستریو دیگه
نقل قول کردن
s.p.i
#63 s.p.i 1400-08-30 23:47
به نقل از mtm:
رآکتور مردآهنی بر تن الکترو در فیلم راهی به خانه نیست!

spidey.ir/.../electro_tony.jpg

بنظرم این میتونه خیلی چیزا رو مشخص کنه و عکس خیلی مهمیه


واقعا عالیه فکر کنم مستریو تو فیلم هست و شاید دلیل تغییر الکترو توضیح میده
نقل قول کردن
masiha_87
#65 masiha_87 1400-09-01 00:15
به نقل از mtm:

عجب...
خیلی فوق العاده بود مخصوصا تبلیغ اولی!
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#66 AM SM BM SM 1400-09-01 00:30
به نقل از mtm:
به نقل از Spectacular-SpiderMan:
به نقل از mtm:
رآکتور مردآهنی بر تن الکترو در فیلم راهی به خانه نیست!

spidey.ir/.../electro_tony.jpg

بنظرم این میتونه خیلی چیزا رو مشخص کنه و عکس خیلی مهمیه

:eek: چه دقتی داشتید استاد
کلا الکترو مبحث زیاد داره اینکه واقعا از دنیای مارک وب؟
و اینکه چطور از ظاهر آبی رنگ به ظاهر کنونی رسید این رآکتور هم نشون میده یه ربطی به استارک داره!
استاد از نظر شما این الکترو واقعا از مارک وبه یا دنیای خود MCU یا دنیای دیگه؟

از یه دنیای دیگه
ولی بنظرم مهم اینه که انگار میستریو داره تجهیزات تونی رو بهشون میده

بله، الکترو از دنیای دیگه است و اینطوری واقعا بهتره چون مگه ما چه دل خوشی از الکتروی "مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲" داریم که دوباره ببینیمش؟ من از ظاهر الکتروی جدید هم خیلی خوسم اومد و اون ادای احترام به لباس کلاسیکش که دیگه معرکه بود! بعد از سریال "مرد عنکبوتی خارق العاده" که از طریق کله مکس دیلون به لباس کلاسیک الکترو ادای احترام میکرد، این بهترین روشی بود که برای به تصویر کشیدن او خارج از دنیای کمیک دیدم. (و شاید با اون سریال هم برابری کنه) و البته اینکه میستریو این تجهیزات رو بده به خبیث های اسپایدرمن و شیرشون کنه و بفرستشون سراغ اسپایدی خیلی باحاله و میستریو رو از اون چیزی که هست به خبیث بهتری تبدیل میکنه. ولی استاد به نظر شما والچر هم نمیتونه توی این قضیه دست داشته باشه؟ چون اون تجهیزات جنگ های به جا مونده رو خیلی خوب جمع میکرد و شاید کمکی هم توی این کار کرده باشه. اصلا به نظر شما ممکنه خبیث های دیگه ای مثل والچر یا اسکورپیون (با توجه به ست های لگویی که عکس اونا رو نشون میدادن) در این فیلم باشند؟ ممکنه یکی از این خبیث هایی که ما توی این تریلر دیدیم نقشش کمتر از اون چیزی باشه که ما فکر میکنیم (مثل لیزارد) و یک خبیث دیگه به عنوان غافلگیری نقش بیشتری داشته باشه. همونطور که ما میدونیم توی تریلر ها ممکنه غافلگیری های زیادی باشه و نام هالند هم برای هر دو تریلر گفته که فقط بخش کوچکی از اتفاقاتی که در فیلم می افته هستند. پس احتمالش زیادی که خیلی اتفاقات بیفته که ما حتی پیشبینی شون هم نکنیم! اصلا ما نیک فیوری رو هم در اون ست های لگویی دیدیم پس او در این فیلم ممکنه حضور داشته باشه؟ (که البته امیدوارم حضور نداشته باشه!)
نقل قول کردن
RMB
#67 RMB 1400-09-01 01:13
به نقل از mtm:
به نقل از Spectacular-SpiderMan:
به نقل از mtm:
رآکتور مردآهنی بر تن الکترو در فیلم راهی به خانه نیست!

spidey.ir/.../electro_tony.jpg

بنظرم این میتونه خیلی چیزا رو مشخص کنه و عکس خیلی مهمیه

:eek: چه دقتی داشتید استاد
کلا الکترو مبحث زیاد داره اینکه واقعا از دنیای مارک وب؟
و اینکه چطور از ظاهر آبی رنگ به ظاهر کنونی رسید این رآکتور هم نشون میده یه ربطی به استارک داره!
استاد از نظر شما این الکترو واقعا از مارک وبه یا دنیای خود MCU یا دنیای دیگه؟

از یه دنیای دیگه
ولی بنظرم مهم اینه که انگار میستریو داره تجهیزات تونی رو بهشون میده


بنظرم این که میستریو یا کس دیگه ای که تکنولوژی استارک رو داره در اختیار این 5 خبیث قرار میده باعث اتفاقات سریال Armor wars میشه ،چون در کمیک ها هم این اتفاق افتاد که تکنولوژی و تسلیحات استارک دست دشمنانش میوفته و مجبور به بازپس‌گیری اونا میشه. نظر شما چیه استاد؟
نقل قول کردن
hassan91
#68 hassan91 1400-09-01 02:01
عجب چیزی بود. سونی و مارول تا تنور داغه میچسبونن :-)
نقل قول کردن
hassan91
#69 hassan91 1400-09-01 02:10
من یهو ذهنم رفت سمت آلیستار اسمایت و ایضا پدرش! آخه اینا هم از قضا دستی بر تکنولوژی دارن و با اون رباتهای قاتل عنکبوتی بارها و بارها افتادن به جون مرد عنکبوتی و اینکه جیمسون هم خیلی دخیل بوده که تو فیلم قبلی وارد شد.

شاید تنها چیز حتمی که میشه الان گفت اینه که توی سریال وات ایف فهمیدیم که بعضی حوادث مطلقن و نمیشه تغییرشون داد. گویا این ویلنها هم عاقبتشون مرگه و این قضیه مطلقه که پیتر با نجات دادنشون کل دنیا رو با خطر مواجه میکنه!
نقل قول کردن
mtm
#70 mtm 1400-09-01 06:20
به نقل از RMB:
به نقل از mtm:
به نقل از Spectacular-SpiderMan:
به نقل از mtm:
رآکتور مردآهنی بر تن الکترو در فیلم راهی به خانه نیست!

spidey.ir/.../electro_tony.jpg

بنظرم این میتونه خیلی چیزا رو مشخص کنه و عکس خیلی مهمیه

:eek: چه دقتی داشتید استاد
کلا الکترو مبحث زیاد داره اینکه واقعا از دنیای مارک وب؟
و اینکه چطور از ظاهر آبی رنگ به ظاهر کنونی رسید این رآکتور هم نشون میده یه ربطی به استارک داره!
استاد از نظر شما این الکترو واقعا از مارک وبه یا دنیای خود MCU یا دنیای دیگه؟

از یه دنیای دیگه
ولی بنظرم مهم اینه که انگار میستریو داره تجهیزات تونی رو بهشون میده


بنظرم این که میستریو یا کس دیگه ای که تکنولوژی استارک رو داره در اختیار این 5 خبیث قرار میده باعث اتفاقات سریال Armor wars میشه ،چون در کمیک ها هم این اتفاق افتاد که تکنولوژی و تسلیحات استارک دست دشمنانش میوفته و مجبور به بازپس‌گیری اونا میشه. نظر شما چیه استاد؟

آفرین .
بنظرم احتمالش زیاده که درست باشه
نقل قول کردن
mtm
#71 mtm 1400-09-01 06:22
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از mtm:
به نقل از Spectacular-SpiderMan:
به نقل از mtm:
رآکتور مردآهنی بر تن الکترو در فیلم راهی به خانه نیست!

spidey.ir/.../electro_tony.jpg

بنظرم این میتونه خیلی چیزا رو مشخص کنه و عکس خیلی مهمیه

:eek: چه دقتی داشتید استاد
کلا الکترو مبحث زیاد داره اینکه واقعا از دنیای مارک وب؟
و اینکه چطور از ظاهر آبی رنگ به ظاهر کنونی رسید این رآکتور هم نشون میده یه ربطی به استارک داره!
استاد از نظر شما این الکترو واقعا از مارک وبه یا دنیای خود MCU یا دنیای دیگه؟

از یه دنیای دیگه
ولی بنظرم مهم اینه که انگار میستریو داره تجهیزات تونی رو بهشون میده

بله، الکترو از دنیای دیگه است و اینطوری واقعا بهتره چون مگه ما چه دل خوشی از الکتروی "مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲" داریم که دوباره ببینیمش؟ من از ظاهر الکتروی جدید هم خیلی خوسم اومد و اون ادای احترام به لباس کلاسیکش که دیگه معرکه بود! بعد از سریال "مرد عنکبوتی خارق العاده" که از طریق کله مکس دیلون به لباس کلاسیک الکترو ادای احترام میکرد، این بهترین روشی بود که برای به تصویر کشیدن او خارج از دنیای کمیک دیدم. (و شاید با اون سریال هم برابری کنه) و البته اینکه میستریو این تجهیزات رو بده به خبیث های اسپایدرمن و شیرشون کنه و بفرستشون سراغ اسپایدی خیلی باحاله و میستریو رو از اون چیزی که هست به خبیث بهتری تبدیل میکنه. ولی استاد به نظر شما والچر هم نمیتونه توی این قضیه دست داشته باشه؟ چون اون تجهیزات جنگ های به جا مونده رو خیلی خوب جمع میکرد و شاید کمکی هم توی این کار کرده باشه. اصلا به نظر شما ممکنه خبیث های دیگه ای مثل والچر یا اسکورپیون (با توجه به ست های لگویی که عکس اونا رو نشون میدادن) در این فیلم باشند؟ ممکنه یکی از این خبیث هایی که ما توی این تریلر دیدیم نقشش کمتر از اون چیزی باشه که ما فکر میکنیم (مثل لیزارد) و یک خبیث دیگه به عنوان غافلگیری نقش بیشتری داشته باشه. همونطور که ما میدونیم توی تریلر ها ممکنه غافلگیری های زیادی باشه و نام هالند هم برای هر دو تریلر گفته که فقط بخش کوچکی از اتفاقاتی که در فیلم می افته هستند. پس احتمالش زیادی که خیلی اتفاقات بیفته که ما حتی پیشبینی شون هم نکنیم! اصلا ما نیک فیوری رو هم در اون ست های لگویی دیدیم پس او در این فیلم ممکنه حضور داشته باشه؟ (که البته امیدوارم حضور نداشته باشه!)

نظراتت بسیار خوب و پخته بود (مثل همیشه)
ولی من نمیدونم چرا برای والچر در این فیلم جایگاهی قایل نیستم. این خبری هم که اومد و گفت "فردا میخوام سر صحنه فیلمبرداری نقش والچر رو بازی کنم" بنظرم مربوط به فیلم موربیوس میشد، نه این فیلم
نقل قول کردن
masiha_87
#72 masiha_87 1400-09-01 07:25
به نقل از hassan91:
من یهو ذهنم رفت سمت آلیستار اسمایت و ایضا پدرش! آخه اینا هم از قضا دستی بر تکنولوژی دارن و با اون رباتهای قاتل عنکبوتی بارها و بارها افتادن به جون مرد عنکبوتی و اینکه جیمسون هم خیلی دخیل بوده که تو فیلم قبلی وارد شد.

شاید تنها چیز حتمی که میشه الان گفت اینه که توی سریال وات ایف فهمیدیم که بعضی حوادث مطلقن و نمیشه تغییرشون داد. گویا این ویلنها هم عاقبتشون مرگه و این قضیه مطلقه که پیتر با نجات دادنشون کل دنیا رو با خطر مواجه میکنه!

پس شاید بشه گفت اون عقربی که توی بسته های لگو بود، نسخه ی پیشرفته و مجهز شده ی لیزارده! اینطوری بیشتر با عقل جور درمیاد!
نقل قول کردن
Jastice.SLH
#73 Jastice.SLH 1400-09-01 08:37
به نقل از mtm:
رآکتور مردآهنی بر تن الکترو در فیلم راهی به خانه نیست!

spidey.ir/.../electro_tony.jpg

بنظرم این میتونه خیلی چیزا رو مشخص کنه و عکس خیلی مهمیه

البته استاد جای راکتور تو این عکس با جای راکتور تو صحنه های تریلر دوم فرق داره!!
کاشکی میتونستم عکس بزارم و با عکس نشونتون بدم ولی بلد نیستم :D :sigh:
کسی میدونه چجوری؟
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#74 AM SM BM SM 1400-09-01 09:02
#71
ممنون استاد.
من هم فکر نمیکردم که فیلمی که مایکل کیتون دربارش صحبت میکرد فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" باشه و احتمالا پروژه دیگه ای مثل همون موربیوس باشه. اما به نظرم مارول احتمالا نخواد والچر رو بیخیال بشه. حالا این فیلم احتمالا نه ولی شاید ما اون رو توی ادامه فیلم های مارول ببینیم. ولی فعلا نمیشه گفت که آینده اون در مارول چیه و اصلا آینده ای داره یا نه. فعلا مسئله اینه که یه سری چیزها توی مثلا همون ست های لگویی بودن که توی تریلر ها ازشون خبری نبود. مثلا یه چیزهایی شبیه روبات های قاتل عنکبوت، اسکورپیون، میستریو (این یکی رو که مطمئنم هستش!)، والچر و نیک فیوری. یا ست های لگویی ما رو سرکار گذاشتند یا اینکه تریلر ها میخوان ما رو گول بزنند. البته که قطعا همه این شخصیت ها که در ست های لگویی بودن در فیلم نیستند (آخه دیگه جای روبات های قاتل عنکبوت هم هست؟! یعنی جی جونا جیمسون بخواد این کار رو بکنه؟! ضمن اینکه به نظرم حضور نیک فیوری در این فیلم میتونه اضافه باشه چون دیگه این یه ماجرای عنکبوتی-مولتی ورسی هست که ربطی به شیلد و این چیزها نداره!) اما شاید بعضی هاشون حضور کوچکی داشته باشند و البته باید این رو در نظر داشت که احتمالا وقتی ما فیلم رو ببینیم با اون تئوری های ما فرق های اساسی داشته باشه چون مارول کلا از این کارها زیادی میکنه و شاید صحنه هایی در این تریلر ما رو گمراه هم بکنند! (به هر حال فعلا تنها مدرک های ما هستند!) و البته مارولی که هیچ وقت اسپویل نمیکرد، چطور توی این تریلر دوم چیز های نسبتا مهمی رو نشون داد؟ به نظرم این اتفاقات بیشتر مال نیمه اول فیلم هست و احتمالا فیلم پیچش ها و اتفاقات مهم زیادی داره و این من رو خیلی امیدوارم میکنه.
و البته من توی کامنتم چیزی درباره Big bad یا همون خبیث اصلی کتاب دوم مارول گفتم. اما به نظرتون واقعا خبیث اصلی کیه؟ البته فعلا نمیشه چیزهای زیادی فهمید چون مارول فعلا داره پایه های کتاب دوم رو درست میکنه و البته یادمون باشه که ما ثانوس رو هم اولین بار در فیلم "انتقام‌جویان" دیدیم. ولی الان میشه حدس هایی زد. مثلا اینکه مارول الان داره یه گروهی مثل همون Dark Avengers درست میکنه (توی سریال فالکون و سرباز زمستان و تیتراژ پایانی بلک ویدو نشانه هایی ازش دیدیم) پس آیا ممکنه خبیث اصلی "نورمن آزبورن"، رئیس این سازمان، باشه؟ (که البته با توجه به اینکه نورمن قرار بود در سریال فالکون و سرباز زمستان حضور داشته باشه.) از اون طرف هم با توجه به وقایع سریال لوکی، ممکنه خبیث اصلی کنگ باشه؟ و یادمون هم باشه خود جاناتان هیکمن، نویسنده کمیک های "جنگ های مخفی" گفته بود که مارول باهاش تماس گرفته و او گفته:"این به این معنی هست که شما میخواید فیلمی از این داستان بسازید؟" و اونا هم از جواب طفره رفتند. پس آیا ممکنه خبیث اصلی بیاندر یا دکتر دووم باشه؟ با توجه به اینکه بیاندر خیلی خبیث سینمایی نیست، پس احتمال دکتر دووم بیشتره. شاید هم همه این خبیث ها به نوعی در کتاب دوم حضور داشته باشند و فقط یکی از اون ها خبیث اصلی باشه. (مثل لوکی و اولتران و ثانوس) که اونجوری احتمال دکتر دووم بیشتره چون کتاب دوم مارول داره کم کم به سمت "جنگ های مخفی" میره. به نظرم این موضوع جذابی هست که احتمالا برای جوابش باید تا "انتقام‌جویان جدید" (New Avengers) یا "انتقام‌جویان جوان" (Young Avengers) صبر کنیم.
نقل قول کردن
s.p.i
#75 s.p.i 1400-09-01 15:09
یه چیزی شاید مستریو ند باشه اون قسمت انگار ند ام جی پرت کرد پایین
اینجا دوحالت داره
یا مستریو خودشو جای ند جا زده و تکنولوژی به خبیث ها داده و از اون ور داره به پیتر کمک میکنه تا پیتر شک نکنه شاید میخاد با کمک این خبیث ها از پیتر به خاطره به هم زدن نقشه اش انتقام بگیره
قسمت قبلی تو توهم مستریو میشل انداخت پایین شاید بخاد اینجا تهدیدش عملی کنه برای مثال در شکل‌ ند میشل جوری پرت کرد که کسی شک نکنه
در مورد مرگ میشل یه سری تئوری دادن که اندرو گارفیلد میپره و از اونجایی که پیتر اندرو گارفیلد نتونست عشق خودش گوئن نجات بده اینجا سیع میکنه میشل نجات بده تا پیتر تام هالند این درد تجربه نکنه و اندرو اشتباهات در گذشته جبران کنه
با خود تام میپره میگرتش یا موفق نمیشه
شاید هم ند بیفته اون موقع در آینده ند تبدیل به هاب گابلین بشه و باید به این خاطر که پیتر نجاتش نداد انتقام بگیره واسه فیلم های آینده البته نمیدونم
معلوم نیست چقدر از این تریلر تو فیلم اصلی باشه شاید فریب باشه
نقل قول کردن
Amirreza-85
#76 Amirreza-85 1400-09-02 07:56
ببخشید من یک سوال دارم که خیلی وقته ذهنمو مشغول کرده.توی تریلر اول یجاییش دکتر استرنج همون حالتی رو میگیره که باهاش توی فیلم انتقام جویان جنگ ابدیت آینده رو پیشبینی میکرد.مگه بدون سنگ زمان قدرت این کارو داره؟اگه هم این قدرتو داشت باید قبلا بهش اشاره میکردن.پس اون حرکتش چه معنایی داشت؟
نقل قول کردن
dark spider-man
#77 dark spider-man 1400-09-02 11:07
به نقل از s.p.i:
یه چیزی شاید مستریو ند باشه اون قسمت انگار ند ام جی پرت کرد پایین
اینجا دوحالت داره
یا مستریو خودشو جای ند جا زده و تکنولوژی به خبیث ها داده و از اون ور داره به پیتر کمک میکنه تا پیتر شک نکنه شاید میخاد با کمک این خبیث ها از پیتر به خاطره به هم زدن نقشه اش انتقام بگیره
قسمت قبلی تو توهم مستریو میشل انداخت پایین شاید بخاد اینجا تهدیدش عملی کنه برای مثال در شکل‌ ند میشل جوری پرت کرد که کسی شک نکنه
در مورد مرگ میشل یه سری تئوری دادن که اندرو گارفیلد میپره و از اونجایی که پیتر اندرو گارفیلد نتونست عشق خودش گوئن نجات بده اینجا سیع میکنه میشل نجات بده تا پیتر تام هالند این درد تجربه نکنه و اندرو اشتباهات در گذشته جبران کنه
با خود تام میپره میگرتش یا موفق نمیشه
شاید هم ند بیفته اون موقع در آینده ند تبدیل به هاب گابلین بشه و باید به این خاطر که پیتر نجاتش نداد انتقام بگیره واسه فیلم های آینده البته نمیدونم
معلوم نیست چقدر از این تریلر تو فیلم اصلی باشه شاید فریب باشه

به نقل از s.p.i:
یه چیزی شاید مستریو ند باشه اون قسمت انگار ند ام جی پرت کرد پایین
اینجا دوحالت داره
یا مستریو خودشو جای ند جا زده و تکنولوژی به خبیث ها داده و از اون ور داره به پیتر کمک میکنه تا پیتر شک نکنه شاید میخاد با کمک این خبیث ها از پیتر به خاطره به هم زدن نقشه اش انتقام بگیره
قسمت قبلی تو توهم مستریو میشل انداخت پایین شاید بخاد اینجا تهدیدش عملی کنه برای مثال در شکل‌ ند میشل جوری پرت کرد که کسی شک نکنه
در مورد مرگ میشل یه سری تئوری دادن که اندرو گارفیلد میپره و از اونجایی که پیتر اندرو گارفیلد نتونست عشق خودش گوئن نجات بده اینجا سیع میکنه میشل نجات بده تا پیتر تام هالند این درد تجربه نکنه و اندرو اشتباهات در گذشته جبران کنه
با خود تام میپره میگرتش یا موفق نمیشه
شاید هم ند بیفته اون موقع در آینده ند تبدیل به هاب گابلین بشه و باید به این خاطر که پیتر نجاتش نداد انتقام بگیره واسه فیلم های آینده البته نمیدونم
معلوم نیست چقدر از این تریلر تو فیلم اصلی باشه شاید فریب باشه

منم موافقم که با توجه به عکس های منتشر شده و اون گریم مرموز ند ،شاید ند خبیث اصلی باشه
نقل قول کردن
mjkp
#78 mjkp 1400-09-02 13:26
من یه حدسی دارم اما به احتمال زیاد درست نیست چون مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست همین الانشم شلوغه

اینکه ما شاهد نبرد گروه گابلینی علیه گروه عنکبوتی باشیم
هری آزبورن و نورمن آزبورن سم ریمی
هری و نورمن مارک وب
و ند که تبدیل شده به هاپ کابلین
ممکنه نورمن mcu هم ببینیم
علیه
سه پیتر و گوئن و مایلز
که گفتم خیلی امکانش کمه اما جالب میشه
اما حدسم که محتمل تره
ما توی این فیلم شاهد شش خبیث هستیم مثل شش خبیثی که توی انیمیشن سریالی مرد عنکبوتی مارول بود یعنی ۵ تا شرور و پیتر پارکری که ذهنش با دستگاه کنترل ذهن دست دکتر اختاپوس افتاده و بقیه عنکبوتی ها باید باهاش بجنگن
و ما شش خبیث معروف رو بعدا میبینیم که از موربیوس و ونوم و اسکورپیون و والچر و ... تشکیل شده
شایدم شش خبیث باشه توی این فیلم
شایدم ۷ ویلین داشته باشیم و دکتر اختاپوس بیاد کمک پیتر
اما امیدوارم که ونوم توی این فیلم نباشه
نقل قول کردن
Jastice.SLH
#79 Jastice.SLH 1400-09-02 21:27
به نقل از s.p.i:
یه چیزی شاید مستریو ند باشه اون قسمت انگار ند ام جی پرت کرد پایین
اینجا دوحالت داره
یا مستریو خودشو جای ند جا زده و تکنولوژی به خبیث ها داده و از اون ور داره به پیتر کمک میکنه تا پیتر شک نکنه شاید میخاد با کمک این خبیث ها از پیتر به خاطره به هم زدن نقشه اش انتقام بگیره
قسمت قبلی تو توهم مستریو میشل انداخت پایین شاید بخاد اینجا تهدیدش عملی کنه برای مثال در شکل‌ ند میشل جوری پرت کرد که کسی شک نکنه
در مورد مرگ میشل یه سری تئوری دادن که اندرو گارفیلد میپره و از اونجایی که پیتر اندرو گارفیلد نتونست عشق خودش گوئن نجات بده اینجا سیع میکنه میشل نجات بده تا پیتر تام هالند این درد تجربه نکنه و اندرو اشتباهات در گذشته جبران کنه
با خود تام میپره میگرتش یا موفق نمیشه
شاید هم ند بیفته اون موقع در آینده ند تبدیل به هاب گابلین بشه و باید به این خاطر که پیتر نجاتش نداد انتقام بگیره واسه فیلم های آینده البته نمیدونم
معلوم نیست چقدر از این تریلر تو فیلم اصلی باشه شاید فریب باشه

یکم آروم تر دوست عزیز :D
ند داشت سعی میکرد ام.جی رو نگاه بده نه اینکه پرتش کنه!
نقل قول کردن
Jastice.SLH
#80 Jastice.SLH 1400-09-02 21:32
به نقل از Amirreza-85:
ببخشید من یک سوال دارم که خیلی وقته ذهنمو مشغول کرده.توی تریلر اول یجاییش دکتر استرنج همون حالتی رو میگیره که باهاش توی فیلم انتقام جویان جنگ ابدیت آینده رو پیشبینی میکرد.مگه بدون سنگ زمان قدرت این کارو داره؟اگه هم این قدرتو داشت باید قبلا بهش اشاره میکردن.پس اون حرکتش چه معنایی داشت؟

مگه توی ایفینیتی وار یادت نیست وقتی اون حالت رو گرفته بود سرش همه ش حالت ها مختلف می گرفت و دور دستاشم حلقه زمان بود ولی تو تریلر اینطور نبود (البته مارول استاد ادیته و فقط به تریلر نمیشه اعتماد کرد اما خب الان که سنگ زمانو نداره ممکن نیست که بتونه آینده رو ببینه
نقل قول کردن
s.p.i
#81 s.p.i 1400-09-03 00:53
به نقل از Jastice.SLH:
به نقل از s.p.i:
یه چیزی شاید مستریو ند باشه اون قسمت انگار ند ام جی پرت کرد پایین
اینجا دوحالت داره
یا مستریو خودشو جای ند جا زده و تکنولوژی به خبیث ها داده و از اون ور داره به پیتر کمک میکنه تا پیتر شک نکنه شاید میخاد با کمک این خبیث ها از پیتر به خاطره به هم زدن نقشه اش انتقام بگیره
قسمت قبلی تو توهم مستریو میشل انداخت پایین شاید بخاد اینجا تهدیدش عملی کنه برای مثال در شکل‌ ند میشل جوری پرت کرد که کسی شک نکنه
در مورد مرگ میشل یه سری تئوری دادن که اندرو گارفیلد میپره و از اونجایی که پیتر اندرو گارفیلد نتونست عشق خودش گوئن نجات بده اینجا سیع میکنه میشل نجات بده تا پیتر تام هالند این درد تجربه نکنه و اندرو اشتباهات در گذشته جبران کنه
با خود تام میپره میگرتش یا موفق نمیشه
شاید هم ند بیفته اون موقع در آینده ند تبدیل به هاب گابلین بشه و باید به این خاطر که پیتر نجاتش نداد انتقام بگیره واسه فیلم های آینده البته نمیدونم
معلوم نیست چقدر از این تریلر تو فیلم اصلی باشه شاید فریب باشه

یکم آروم تر دوست عزیز :D
ند داشت سعی میکرد ام.جی رو نگاه بده نه اینکه پرتش کنه!


نه من گفت احتمال داره نگفتم ۱۰۰ درصد قرار این اتفاق بیفته در ضمن احتمال داره مستریو تو فیلم باشه
در ضمن خود اون تریلر هم ممکن همه اش درست نباشه
نقل قول کردن
Ben2
#82 Ben2 1400-09-03 09:10
به نظرم این مقاله بیشتر روی تک خبیثی تمرکز داشت ولی به نظر من استرنج به خاطر غرور اون طلسم رو اجرا کرد البته صدای پیتر برای خورد کردن اعصاب واقعا کاربردیه استرنج حقداره
شایدم بعد از اینکه در راهی(برای شرورها) به خانه نیست دکتر میگه نمیتونه جلوشون رو بگیره به سرش بزنه با یه سنگ زمان یه دنیای دیگه میتونه قضیه رو جمعش کنه
و ضمنا موردو میخواست از جادو سوء استفاده نشه چرا باید با این کار جهانش رو به گند بکشه
یه سوال اون یاروی که بعد مرگ میستریو آن فلش رو برداشت که بود و چه کرد و در فلشش چه بود و چه میکند
نقل قول کردن
Ben2
#83 Ben2 1400-09-03 09:58
حالا که بحث جهان موازیه اون بلک ویدو که یواتو به یه جهان دیگه برد الان کجاست و توی کدوم جهانه؟؟؟
نقل قول کردن
IRON-MERAJ
#84 IRON-MERAJ 1400-09-08 10:41
یچیزی یهویی اومد به ذهنم سریع اومدم که بگم.
چشمک زدن آگاتا رو با دکی استرنج مقایسه کنید! ;-)
این خودش میتونه یه ایستراگ خیلی ریز توو تریلر باشه!
ولی انقدر که نشونه هاب متفاوت گذاشتن که هیچ چیز کاملا درست نیست :lol:
الان مدارک و شواهدی که وجود داره تمام اینارو تایید میکنه :
هاب گابلین (ند) ، میستریو ، آگاتا ، واندا ، دکی پلید ، مفیستو و حتی من یه احتمال خیلی دور هم دارم اینه که مارول توو وات ایف یه دکی پلید به ما نشون داد ، پس امکان داره از شخصیتای پلید دیگه هم رونمایی کنه. حالا تئوری من چیه ؟(که خیلی دور از ذهنه)
اینه که مارول یه داستانیو سرهم بندی میکنه و یجوری از یه استارک پلید رونمایی میکنه که به فناوری سفر مولتی ورسی هم دست پیدا کرده و دشمنای قدیمی اسپایدیو داره تجهیز میکنه علیهش!!!
یه تئوری بهتر دیگه هم دارم که میگه :
احتمال داره هرچی که تا حالا حدس زدیم باهم ترکیب شده باشن تا یه فیلم عظیم ببینیم! یعنی مثلا هم واندا رو به عنوان یه ویلن داشته باشیم و همزمان مفیستو یه تاثیری بزاره یا آگاتا حرکتی بزنه و این وسط میستریو هم سوء استفاده کنه از این داستانا!


(کلا تئوری هام خیلی بیربطه ولی مارول هم خیلی پیچیدس 8)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44