تمام فیلم ها و سریال های مورد انتظار دی‌سی (DC)

تمام فیلم ها و سریال های پیشروی دی‌سی

تمام فیلم ها و سریال های مورد انتظار دی‌سی را در قالب یک مقاله در آورده ایم!

مقدمه: بعد از اکران فیلم جاستیس لیگ آخرین امید ما طرفداران از DCEU ناامید شد ولی با این حال دی‌سی و وارنر هنوز برای آیندهٔ این دنیای سینمایی برنامه دارند. چیزی که من از وارنر و برنامه هایش فهمیدم این است که می خواهد محوریت بتمن و سوپرمن را از دنیای سینمایی‌اش کم کند و تمرکز را روی دیگر شخصیت ها قرار دهد. با توجه به شکست های پی در پی فیلم های ابتدایی DCEU به سمت هدفی جدید جلو می رود و این مهم را در جشنوارهٔ کمیک کان سن دیگو به اثبات رساند؛ حال و هوای تریلر های اکوامن و شزم  داد می زد که تغییرات بزرگی در پیش است و  اولین گام بزرگ در فیلم اکوامن اتفاق خواهد افتاد. از طرفی شبکه استریمی جدید دی‌سی روی کار آمده و برنامه های مختلفی برای سریال های آن وجود دارد. حال ما سعی کردیم با توجه به رتبه بندی های سایت CBR، تمامی فیلم ها و سریال های مورد انتظار که در دستور کار وانر و دی‌سی قرار دارد را رده بندی و معرفی کنیم:

 

۲۵- جوکر (با بازی واکین فینیکس)

بعد از موفقیت های پی در پی فیلم شوالیه تاریکی و سری بازی آرکام(و صد البته جوکر دنیای کمیک که برای ما شناخته شده تر از این دو مورد است)، جوکر به یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین خبیث های دنیای دی‌سی مبدل گشت؛ بنابراین دور از انتظار نبود که وارنر به فکر ساخت چنین فیلمی با محورت شخصیت جوکر باشد.

گزارشات ضد و نقیضی برای این فیلم وجود داشت مثلا بر خلاف برخی شایعات که می گفت این فیلم قرار است بر محوریت جوکر باشد؛ این فیلم داستانی جدید دربارهٔ جوکری جدید بیان می کند و ارتباطی به DCEU و جوکر «جرد لتو» نخواهد داشت. این فیلم با هنرنمایی آقای «واکین فینیکس» قرار است به اکران درآید و این تازه یکی از مژده هایی است که وارنر داده، «رابرت دنیرو» و «زازی بیتس»(بازیگر دومینو در فیلم ددپول) از دیگر بازیگران تایید شده در این فیلم هستند. در ضمن این فیلم قرار است به تهیه کنندگی «مارتین اسکورسیزی» انجام شود و تقریبا موفقیت این فیلم تضمین خواهد شد.

 

۲۴- جاستیس لیگ دارک

جاستیس لیگ دارک

یکی دیگر از پروژه های عجیب و غریب وارنر! درست به یاد دارم وقتی که شایعات ساخت چنین فیلمی به گوش می رسید، آن زمان قرار بود این فیلم و شبکهٔ NBC  هر دو از «کنستانتین» استفاده کنند و این باعث دو دستگی برخی از طرفداران شد. به هر حال شبکه NBC فصل اول بی نظیر سریال کنستانتین را روی آنتن برد و پس از آن تصمیم به کنسل کردن این سریال گرفت. فیلم جاستیس لیگ دارک هم وضعیت خیلی خوبی نداشت و هنوز که هنوزه این روند ادامه دارد. وضعیت ساخت این فیلم دقیقا با وضعیت ساخت فیلم «گمبیت» برابری می کند. ابتدا این پروژه در دستان توانای «گیلمور دل تورو» بود و با توجه به کارنامهٔ این کارگردان اطمینان داشتیم که نتیجه کار موفقیت آمیز خواهد شد چرا که فیلم پسر جهنمی در کارنامهٔ ایشان قرار داشت اما حیف! دل تورو از این پروژه جدا شد. سپس نوبت به «داگ لیمان» رسید که باز هم پس از مدتی خبر خارج شدن این کارگردان از پروژه را نیز شنیدیم!

حال این پروژه در هاله ای از ابهام وجود دارد و رویای دیدن کنستانتین در سینما را فعلا باید از ذهن هایمان دور کنیم!(باید بشنیم ببینیم چجوری CW با سریال Legends of Tomorrow کنستانتین «مت رایان» دوستداشتنی رو به فنا میده!!!!!)

 

۲۳- جوکر(با بازی جرد لتو)

Joker jered leto

پس از این که شایعات ساخت فیلم جوکر با بازی واکین فینیکس قوت گرفت؛ به اتفاق هیچ کس توقع ساخته شدن فیلم دیگری با محوریت جوکر و با بازی «جرد لتو» را نداشت! خود «جرد لتو» نیز قبل از خبر رسمی ساخته شدن جوکر فینیکس هیچ اطلاعی از آیندهٔ جوکر خودش نداشت. به تازگی نیز اعلام شد که «جرد لتو» قرار است نقش «موربیوس» را بازی کند و این تقریبا آب پاکی را روی دست همگان ریخت. اما وارنر بی خیال این قضیه نشده و اعلام کرده فیلم دیگری با بازی «جرد لتو» ساخته خواهد شد! چه فایده؟ واقعا کسی هست که از شخصیت پردازی جوکر در فیلم جوخه انتحار خوشش آمده باشد؟

 

۲۲- جوخه انتحار ۲

suicide squad 2

فروش موفقیت آمیز قسمت اول این مجموعه باعث شد تا ساخت قسمت دوم نیز تایید بشود. اما مشکل اصلی از جای دیگری نشئت می گیرد، مشکل داستان و تغییر دادن شخصیت پردازی افراد داخل گروه بود به علاوه بازاریابی با جوکر که جزو فرعیات فیلم بود. همهٔ این اتفاقات باعث شد که فیلم فروش نسبتا خوبی در گیشه داشته باشد. از یاد نبریم که بازیگران این فیلم از شناخته شده ترین بازیگران سینما هستند از ویل اسمیت و جرد لتو تا مارگو رابی و ویولا دیویس و ... امیدواریم در قسمت دوم اقتباس به مراتب وفادارانه تری روی پرده سینما ببینیم!

 

۲۱- فلش (فلش پوینت سابق)

Flashpoint

بگذارید یک مثال بزنم، فرض کنید مارول بعد از ساختن فیلم کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو سراغ ساخت جنگ داخلی سپس محافظان کهکشان و در آخر ثور می رفت؛ اکثر این فیلم ها(به جز ثور) نیز شکست بزرگی محسوب می شدند و مارول در همین حین رایت شخصیت های فاکس را به دست می آورد! اینجاست که یکهو جرقهٔ ریبوت به ذهنش می رسد و ساخت فیلم House of M در لیست فیلم هایش قرار می گیرد!!!! درست است که داستان این کمیک بی نظیر است اما مدت ها طول کشید تا مارول به این نقطه برسد و چنین داستانی بنویسد. ریبوت کردن آن به این شیوه و با استفاده از داستان های برتر دنیای کمیک واقعا اشتباه بزرگی محسوب می شود.

روایت داستان بری الن مدت ها طول کشید تا به این نقطه برسد. واقعا این امکان وجود دارد که طی دو ساعت و نیم ما دردی که فلش برای از دست دادن مادرش کشید را درک، دشمن اصلی فلش را معرفی و در آخر داستان تغییر کردن گذشته و مرگ بروس وین را روایت کنیم؟

به هر حال با توجه به اخبار منتشر شده از این فیلم وضعیت متفاوتی برای این فیلم رخ خواهد داد چرا که عنوان این فیلم دیگر فلشپوینت نخواهد بود و مثل این که وارنر با از دست دادن پی در پی کارگردان فیلم از این ایده دست کشیده باشد.

 

۲۰- بلک آدام

Black Adam

مدت هاست که می دانیم «دواین جانسون» قرار است در نقش بلک آدام ظاهر شود. در جشنوارهٔ کمیک کان نیز مشخص شد این شخصیت در فیلم شزم (که قرار است سال دیگر اکران شود) جایی ندارد. وارنر قرار است یک فیلم اختصاصی از معروف ترین دشمن شزم بسازد و جلسات متعددی که دواین جانسون با دی‌سی و جف جانز داشته باعث شده او از این بابت اطمینان خاطر داشته باشد. این ایده می تواند یکی از جذاب ترین ایده های لیست بلند بالای دی‌سی باشد. منتظریم تا ببینیم چگونه این شخصیت روی پرده سینما پردازش می شود.

 

۱۹- لوبو

lobo

«لوبو» از نظر شخصیت و ظاهر با دیگر شخصیت های دی سی تفاوت آشکاری دارد دارد. حتی«استن لی» هم گفت که دوست داشته است تا لوبو از شخصیت های مارول باشد. به این دلیل که این شخصیت ترکیبی است از دو شخصیت معروف مارول یعنی «پانیشر و «ولورین». روحیه دعوایی و علاقه اش به سیگار کشیدن و دیگران رو به کفش خودشم حساب نکردن (!) دقیقا از روی ولورین گرفته شده است و علاقه اش به کشتن و خونریزی و تفنگ بر دست گرفتن هم از پانیشر. ضمن این که لوبو علاوه بر داشتن حس بویایی بسیار قوی مثل ولورین دارای قدرت Healing factor است.(یعنی زخم هاش خود به خود خوب میشن). او همچنین از تنها بازماندگان سیاره اش یعنی «زارینا» هستش و بعد از ازبین رفتن جمعیت سیاره اش، یک مزدور جایزه‌گیر شناخته می شود.

«لوبو» واقعا شخصیت جذابی است اما ظاهر عجیب و نامتعارفش باعث شده بود به تصویر کشیدن آن کمی سخت و دور از انتظار باشد. بعد از اکران فیلم محافظان کهکشان این مهم تغییر کرد و نشان داد می توان برای این گونه شخصیت ها ریسک پذیری کرد. اخیرا نیز مشخص شد وارنر به دنبال استخدام کردن «مایکل بی» برای کارگردانی این فیلم است. با توجه به تم داستانی و فضای آن، ساخت فیلمی با درجهٔ R و در ژانر کمدی/اکشن می تواند بسیار جذاب و دیدنی باشد.

 

۱۸- دووم پاترول ( Doom Patrol)

دوم پاترول

یکی دیگر از برنامه های دی‌سی که بیانگر پیشرفت و تغییر اوست، شبکه تازه تاسیس و استریمی  “DC Universe” است. اولین سریال این شبکه سریال Titans هستش که اولین تریلر آن طی جشنواره کمیک کان و پانل دی‌سی به نمایش درآمد. با توجه به حال و هوای این تریلر می شد فهمید که این سریال فضا و لحن متفاوتی نسبت به دیگر سریال های دی‌سی دارد. سریال دووم پاترول نیز قرار است در کنار سریال Swamp Thing، Titansو StarGirl از همین طریق منتشر شود. می توان حدس زد که لحن این سریال ها به مراتب بزرگسالانه تر باشند و از حالت تینیجری و نوجوان پسند سریال های CW فاصله گیرند.(چیزی شبیه به سریال های مارول و نتفیلیکس) از بازیگران این سریال می توان از «آوریل بالبی» در نقش «الستی گرل»، «دایان گررو» در نقش جین دیوانه(Crazy Jane)، «جویوان وید» در نقش سایبورگ و «برندن فریزر» در نقش Robotman اشاره نمود. همچنین تایید شده که «چیف» (نایلز کالدر) و نگاتیومن در این سریال حضور دارند.

دووم پاترول یک گروه منفور در دنیای کمیک های دی‌سی هستند که از طرف جامعه مطرود می شوند. رئیس این گروه آقای نایلز کالدر هستش که با نام «چیف» شناخته می شود. این آقا دارای هوش برتر است و گروه دووم پاترول را کنار یکدیگر جمع کرده تا جهان را از تهدید های غیرطبیعی و فوق بشری محافظت کنند. «الستی گرل» نیز می تواند اندازهٔ اندام بدنش را تغییر دهد. نگاتیومن نیز روحی رادیواکتیو شده دارد(!) که بهش اجازه می دهد انفجار های کوچک درست کند همچنین می تواند با بعد روحانی اش حرکت کند. روباتمن هم طی تصادف با ماشین بدنش را از دست داد و چیف مغزش را داخل یک روبات قرار داد. جین دیوانه نیز از بیماری چند شخصیتی رنج می برد و هر ۶۴ شخصیتی که دارد قدرت ها و ویژگی های متفاوتی دارند!!!

 

۱۷- سپاه فانوس سبز

Green Lanters Corps

از همان ابتدای فرنچایز سازی دی‌سی، فیلم سپاه فانوس در لیست وارنر قرار گرفته بود ولی اثری از هال جوردن و بقیه افراد فانوس سبز نبود تا این که فیلم جاستیس لیگ به اکران درآمد و ما در صحنه ای بسیار کوتاه یکی از اعضای این گروه را مشغول مبارزه با استپن ولف دیدیم. در جشنوارهٔ کمیک کان اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر شد مثلا این که «جف جانز» تهیه کنندگی و  نویسندگی این فیلم را بر عهده دارد. بهترین داستان های فانوس سبز به قلم جف جانز نوشته شده ولی خاطرهٔ فیلم فانوس سبز با بازی ریان رینولدز هنوز در ذهنمان باقی مانده، امیدواریم جف جانز از گذشته درس گرفته باشد و داستانی درخور این شخصیت تحویل طرفداران دهد چرا که او در دنیای کمیک نویسندهٔ بسیار ماهری است.

 

۱۶- هارلی کویین و جوکر

Joker Harley Quinn

بعد از مطرح شدن هارلی کویین با هنرنمایی مارگو رابی، وارنر عزمش را جزم کرد تا بیشترین استفاده را از این شخصیت ببرد و اگر کمی نگاهی به فیلم های پیش رو کنیم می بینیم که او قرار است در چندین پروژه حضور یابد. از آنجایی که هارلی و جوکر در DCEU جدایی ناپذیرند پس فیلمی با حضور این دو شخصیت در دستور کار قرار گرفته است.

(البته از یاد نبریم که این دو در فیلم جوخه انتحار شیمی مناسبی نداشتند و در این مقاله در بالاترین رتبه قرار گرفته اند.)

 

۱۵- دث استروک

فیلم دث استروک

دث استروک یکی از دشمنان جذاب و پرطرفدار بتمن است. در چند سال اخیر نیز این شخصیت در سریال ارو حضور یافته و آن را بیش از قبل شناخته شده کرده. یکی از بهترین اتفاق های فصل دوم سریال ارو همین دث استروک بود و واقعا کاریزمای خوبی در کنار استفن امل داشت به هر حال آخرین حضور این شخصیت در فصل ششم این سریال بود و با تایید شدن ساخت فیلمی با محوریت دث استروک حضورش در سریال ارو امکان پذیر نیست. زمانی که بن افلک فیلمنامهٔ فیلم بتمن را به نگارش در می آورد «اسلید ویلسون» با بازی «جو منگنیلو»(بازیگر فلش تامپسون در فیلم های مردعنکبوتی سم ریمی) جزو دشمنان اصلی در فیلم قرار گرفت. اما بعد از خارج شدن بن افلک از کارگردانی این فیلم و تاخیر های متعدد، قرار بر این شد که فیلم اختصاصی‌ دث استروک ساخته شود. با این حال پس از این که مت ریوز پروژه فیلم بتمن را برعهده گرفت، ساخت این فیلم کمی دور از انتظار است.

 

۱۴- موجودی از باتلاق (Swamp Thing)

سوامپ ثینگ

همانطور که در شماره ۱۸ گفتیم سوامپ ثینگ یا موجودی از باتلاق در لیست سریال های شبکه استریمی DC Universe قرار دارد. داستان این شخصیت واقعا غم انگیز است؛ دکتر «الک هالند» بعد از مرگ وحشتناکش طی اتفاقی ناگهانی در باتلاق تبدیل به هیولایی سبز رنگ می شود. او تسلیم نمی شود و با قدرت های فرابشری اش از دنیای انسان ها و محیط زیست مقابل تهدید های فرابشری محافظت می کند.

آخرین باری که این شخصیت در دنیای سینما و تلویزیون دیده شد در دهه ۹۰ میلادی بود و در این مقاله به صورت کامل توضیح داده شد. حال قرار است قسمت آغازین این سریال توسط «جیمز وان» و «دیران سارافیان» ساخته و کارگردانی شود که واقعا خبر بسیار امیدوارکننده ای است.(جیمز وان در ژانر وحشت خیلی ماهره)

 

۱۳- مردپولادین ۲ ( Man of Steel 2)

مرد پولادین 2

از هر طرفدار واقعی سوپرمن و دی‌سی که سوال کنید به اتفاق با شخصیت پردازی سوپرمن در DCEU مشکل دارد. یکی از ویژگی هایی که باعث جذابیت اوست این است که او بیش از هر انسان دیگر آدم است یعنی با این که او قدرت های خدا مانند دارد اما همیشه خاکی بودن اوست که باعث می شود ما از داستان هایش لذت ببریم. اما در کمال تعجب ما دیدیم که این ویژگی ها فقط برای لوییس لین صادق بود و واقعا باعث ناامیدی ما شد. حتی با گذشت سه فیلم تغییر محسوسی در شخصیت پردازی او ندیدیم. لذا واقعا به شخصه منتظر این فیلم نیستم مگر این که تغییرات اساسی در شخصیت پردازی آن ایجاد کند.

 

۱۲- سایبورگ

سیبورگ

مانند فیلم سپاه فانوس سبز، ما می دانستیم که فیلم سایبورگ نیز در لیست بلندبالای فیلم های دی‌سی قرار دارد و ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۰ به اکران درآید. بعد از عملکرد پایین تر از حد انتظار سایبورگ در فیلم جاستیس لیگ، لااقل بنده واقعا هیچ علاقه ای برای دیدن این شخصیت  روی پرده سینما ندارم چون حتی آن اندک جذابیت هایی که دیگر شخصیت های فیلم داشتند را هم نداشت. انگار حتما باید در فیلم حضور پیدا می کرد. به هر حال شایعات و اخبار مختلفی از خارج شدن این شخصیت از برنامه های دی‌سی وجود دارد و در حال حاضر آینده اش در هاله ای از ابهام قرار دارد. امید است که درصورت اکران، فیلم جبرانی بر اشتباهات شخصیتی سایبورگ در جاستیس لیگ باشد و گذشتهٔ او را به بهترین نحو به شیوه ای جذاب روایت کند.

 

۱۱- بتمن

بتمن

هر روز یک خبر جدید از رفتن یا ماندن بن افلک می شنویم و هر کدام یکدیگر را نقض می کنند. اما این اخبار دیگر اهمیتی ندارد زیرا کارگردانی این فیلم در دستان توانایی قرار دارد، چه بن افلک باشد چه نباشد بالاخره این فیلم به اکران در خواهد آمد.

ابتدا گفته می شد که این فیلم قرار است بر اساس داستان Year One روایت شود اما اخیرا مت ریوز اعلام کرد که این فیلم دارای داستانی منحصر به فرد و اورجینال خواهد بود. همچنین با توجه به دیگر گفته های مت ریوز با فیلمی کارآگاهی طرف خواهیم بود و پرونده ای خاص باعث می شود تا ما در دل شهر گاتام و دنیای جرم و جنایتش وارد بشویم.

 

۱۰- بتگرل

بتگرل

یکی از بهترین خبر هایی که می توانست به ما طرفداران کمیکی روحیه و امیدی تازه ببخشد؛ فیلم بتگرل با نویسندگی و کارگردانی «جاس ویدون» بود!(خبرش اینجاست) ساخت فیلمی به عظمت انتقام جویان کار هرکسی نبود و این کارگردان با این فیلم به همگان ثابت نمود اگر دستش در پروژه باز باشد، بهترین نتیجه را تحویل مخاطب خواهد داد. پروژهٔ بتگرل تا جایی پیش رفت که جاس ویدون گفت برای آن داستانی ویژه بر اساس new 52 در نظر دارد اما این تازه ابتدای کار بود، او مجبور بود قبل از کار بر پروژه بتگرل فیلم ناقص جاستیس لیگ را تکمیل نماید و نظرات وارنر را در فیلم بگنجاند، نتیجه لحن عجیب و غریب و نامتوازن جاستیس لیگ و فروش کمتر از انتظار فیلم در گیشه شد. شاید همین اتفاق بود که پس از گذشت یک سال او برخلاف ادعای سابق اذعان داشت که دیگر داستان مناسب و خاصی برای این شخصیت ندارد!!!! به هر حال از زمان جدایی جاس ویدون از این پروژه اطلاعات جدیدی در اختیار ما نیست و ایده ساخت یک سریال براساس این شخصیت بهتر جلوه می کند!(البته بعیده چون CW  هم داره از روی یک شخصیت مونث خفاشی کار می کنه و احتمال ساخته شدن سریال هم منتفیه!)

 

۹- پرندگان شکاری (Birds of Prey)

بردز او پری

همانطور که در شماره ۱۶ گفتیم هنرنمایی هارلی کویین در فیلم جوخه انتحار باعث شد، وارنر روی این شخصیت حساب ویژه ای باز کند و با حضور او فیلم هایی با محوریت شخصیت های مونث بسازد، یکی از این فیلم ها پرندگان شکاری است! در دنیای کمیک این گروه متشکل از بتگرل، هانترس و قناری سیاه است. قرار بر این بود که این فیلم مقدمه ای بر فیلم مستقل بتگرل باشد و به همین منظور بر خلاف بسیاری از پروژه های دی‌سی و وارنر از همان ابتدا بازیگر اصلی و کارگردان فیلم را انتخاب کرده. همانگونه که اشاره کردیم شخصیت اصلی فیلم هارلی کویین با بازی مارگو رابی می باشد همچنین کارگردانی فیلم بر عهدهٔ  «کتی رایان» است که فیلم  Dead pigsرا در کارنامه خود دارد. همچنین شایعه شده که پنگوئن( از دشمنان معروف بتمن) نیز در این فیلم حضور خواهد داشت؛ ضمن این که بلک ماسک نیز از شروران اصلی فیلم محسوب می شود. خلاصه فیلم هم بر محوریت نجات دختری جوان با نام کاساندارا کین (Cassandra Cain) خواهد بود.(مارگو رابی هم در مصاحبه ای به درجه R و بزرگسالانه بودن فیلم اشاره کرده!)

 

۸- زنان افسونگر گاتام Gotham city siren

گاتهام سایرنز

گروهی از دشمنان مونث بتمن با همکاری یکدیگر قصد بر کنترل شهر گاتام دارند! این خلاصه ای از داستان فیلم خواهد بود و مانند مورد شماره قبل مارگو رابی در نقش هارلی کویین در این پروژه نیز حضور خواهد داشت اما هنوز بازیگران زن گربه ای و پویزن آیوی مشخص نشده اند. در آغاز معرفی این پروژه، «دیوید آیر» قرار بود این فیلم را کارگردانی کند اما با وجود ساخت فیلم Bright 2 توسعه و ساخت زنان افسونگر گاتام کمی دور از انتظار به نظر می رسد. همچنین شکست پی در پی این کارگردان باعث شده تا کارنامهٔ او خدشه دار بشود و آیندهٔ این فیلم در هاله ای از ابهام قرار گیرد. در حال حاضر نیز به طور دقیق نمی دانیم که چه بر سر این پروژه خواهد آمد.

 

 

۷- سوپرگرل

زن سوپرمن

جدیدترین فیلمی که وارنر در حال کار بر روی آن است فیلم سوپرگرل می باشد. بعد از شناخته شدن این شخصیت در دنیای تلویزیون و سریال اختصاصی اش، قرار است فیلم اختصاصی این شخصیت را روی پرده سینما ببینیم اما چرا این شخصیت در دستور کار وارنر قرار گرفته؟ یکی از دلایل آن می تواند قرار داد پایانی هنری کویل(بازیگر سوپرمن) با وارنر باشد چرا که آخرین قرار داد او با دی‌سی یکی از پروژه های پیش رو است. چه پروژه ای بهتر از یک دختر کریپنتونی! او می تواند جایگزین خوبی در نبود هنری کویل و خداحافظی اش از این نقش باشد. قرار بر این است که «ارن ازیل» نویسندگی این فیلم را بر عهده گیرد که این کمی نگران کننده است چرا که او فیلم ناموفق The Cloverfield paradox را در کارنامه دارد. به هر حال امیدواریم که این فیلم چیز جدیدی به طرفدارانش تحویل دهد و از تکرار مکررات دوری کند و با سریالش تمایز داشته باشد.

 

۶- نایت وینگ

بال شب

اولین رابین و اولین دستیار تاریخ کمیک ، دیک گریسون یکی از اعضای سیرک هالی و نمایش گریسون های پرنده بود که یک شب پدر و مادرش جلوی چشمش کشته شدند ولی خوشبختانه بروس وین آنجا حضور داشت و او را به فرزند خواندگی قبول کرد تا دیک گریسون به سرنوشت بدی دچار نشود. دیک میخواست انتقام پدر و مادرش را بگیرد ولی بروس او را آرام میکند و هویت مخفی اش را به او میگوید تا بتواند راضی اش کند که کسی را نکشد. دیک برعکس بتمن فردی پرشور و نشاط است که از محبوب ترین شخصیت های دی سی به شمار می رود.

دیک سال ها به عنوان رابین کنار بتمن بود ولی بخاطر اختلاف نظراتی که با بتمن داشت از وی جدا شد و تبدیل به نایت وینگ(یک قهرمان کریپتونی) شد و تنهایی با جرم و جنایت مبارزه کرد ولی همیشه به بتمن پایبند بود و در صورت نیاز به او کمک میکرد. همچنین پس از مرگ بتمن ، دیک جانشین بتمن شد و با دیمین به مبارزه با جرم و جنایت پرداخت.

از مدت ها پیش «کریس مک‌کی» به عنوان کارگردان فیلم نایت وینگ انتخاب شده بود و از اخبار مختلفی که از فیلم منتشر می شد مشخص است که این فیلم به طور جدی مراحل خود را طی می کند. تنها مشکلی که این بین وجود دارد فیلم بتمن است و با تاخیر های متعدد باعث شده تا روی این فیلم نیز تاثیر بگذارد.

 

۵-بلک هاوک

بلک هاک

و یکی از مورد انتظارترین فیلم های دی‌سی! بلک هاوک فیلمی بر محوریت کمیک هایی با همین عنوان است و داستانی خارق العاده از خلبانان جنگ جهانی دوم را روایت می کند. اما چیزی که این پروژه را بیش از پیش منحصر به فرد می کند این است که اسپیلبرگ در حال کار بر روی آن است و حتی شاید این فیلم را کارگردانی نیز بکند. او همیشه داستان هایی منحصر به فرد و تماشایی خلق کرده و همچنین با فضای فیلم بلک هاوک ناآشنا نیست و می توان انتظار شاهکاری دیگر از این کارگردان داشت.

 

۴- پنی‌ورث

الفرد پنی ورس

طی اقتباس های پی در پی در سینما و تلویزیون، ما هیچ وقت صحنه ای از گذشتهٔ دستیار و خدمتکار پیر بروس وین ندیده ایم. پس از مرگ پدر و مادر بروس ، آلفرد خدمتکار خاندان وین سرپرست قانونی بروس شد و او را بزرگ کرد. وی همیشه کمک حال روحی بتمن بوده و همیشه در کنار او باقی ماند. همچنین آلفرد بخاطر حضور در ارتش و دوره ای هم در MI5 در کنار کمک روحی ، در بعضی مواقع در کنار بتمن مبارزه هم میکند و بتمن را از مرگ نجات میدهد. او همیشه مانند جنتلمن ها رفتار میکند و همیشه به خاندان وین پایبند و از شخصیت های مهم خانواده بتمن است.

حال قرار است سریالی با محوریت این شخصیت ساخته شود و روایت گر گذشته اش باشد. شورانر سریال گاتام یعنی بررونو هلر نیز ساخت این سریال را بر عهده دارد و  شبکه ایپکس آن را در دستور کار قرار داده است؛ دنی کنون نیز از تهیه کنندگان اجرایی این سری محسوب می شود.همچنین با توجه به گزارشات سریال ۱۰ قسمت دارد و اتفاقات آن در دهه ۶۰ میلادی رخ میدهد، هنگامی که آلفرد پنی ورث جوان سرباز سرویس هوایی ویژه انگلستان است که در انتها منجر به تشکیل شرکت پنهانی به کمک توماس وین می شود و به نیروهای نظامی آن زمان اضافه می شود.

 

۳- بت‌وومن (Batwoman)

بت ومن

شبکه CW علاقه زیادی به سریال های ابرقهرمانی دارد و طی هر فرصتی دنیای دی‌سی محور خود را گسترش می هد. بعد از سریال Blacklighting نوبت به سریال بت‌ومن رسیده است. ابتدا قرار است ما این شخصیت را در کراس آور بزرگ سریال های Arrowverse ببینیم و سپس سریال اختصاصی این شخصیت روی آنتن خواهد رفت. در فصل اخیر سریال ارو به بروس وین اشاره شد و امید طرفداران به حضور بتمن را قوت بخشید اما جریان چیز دیگری بود و این بار قرار است «کیت کین» را در لباس خفاشی ببینیم.

کاترین بعد اینکه خواهر و مادرش توسط تروریست ها کشته شد و پدرش هم دستگیر شد ، به ارتش پیوست تا بتونه پدرشو نجات بده و انتقام بگیره. بعد اون هم تنهایی در گاتهام به مبارزه با جرم و جنایت می پرداخت که بتمن اونو زیر نظر گرفت و بهش تمرین های بیشتری داد تا آماده بشه که لباس بت وومن رو بپوشه و به بت فمیلی بپیونده. بعد اون هم ماجرا های خودش به عنوان بت وومن رو شروع کرد و کمیک های خودش رو داره.

طی اولین حضور های بت وومن اون و بتمن رابطه عاشقانه هم داشتند ولی زیاد روش مانور داده نشد و فقط برای این نوشته شد که شایعات همجنس باز بودن بتمن از بین بره.

 

۲- استارگرل (Stargirl)

استارگرل

از مدت ها پیش جف جانز ساخت پروژه ای با محوریت شخصیت استارگرل را در ذهنش می پروراند و خواستار ساخت اثری با محوریت آن بود. بعد از تاسیس شبکه اینترنتی DC Universe این فرصت نصیب جف جانز شد چرا که هر شبکه اینترنتی تازه تاسیسی نیازمند رسانه های زیاد و متنوعی می باشد و در حال حاضر دنیای هالیوود به این سمت حرکت می کند.(خرید فاکس توسط دیزنی به منظور جمع آوری رسانه های مختلف برای رقابت با نتفلیکس)

این سریال ۱۳ قسمتی با محوریت شخصیت «کورتنی ویتمور»  Courtney Whitmore با نام مستعار استارگرل روی شبکه DC Universe استریم خواهد شد.

 

۱- خدایان جدید

خدایان جدید دی سی

یکی از کارگردانانی که در صف ساخت فیلم های ابرقهرمانی بود کسی جز خانم «آوا دوورنی» نبود. این کارگردان زن و رنگین پوست قرار است تبدیل به اولین کارگردان زن رنگین پوستی بشود که فیلمی با بودجه بیش از ۱۰۰ میلیون دلار را کارگردانی کند.

هیچ کس توقع دیدن فیلم New gods (یا خدایان جدید ) را روی پرده سینما را به این زودی ها نداشت که وارنر به طور غافل گیرانه خانم «آوا دوورنی» را برای این فیلم انتخاب کرد. ساخت چنین فیلمی کار هر کسی نیست و برای ساختنش باید مطالعات زیادی در این زمینه داشت و حتی برخی از موارد داخل آن را تغییر داد؛ اتفاقی که برای ثانوس در MCU افتاد. البته با توجه به کارنامه درخشان این کارگردان که برندهٔ یک جایزه اسکار، ۵۸ جایزه سینمایی مختلف و ۸۸ نامزدی در جشنواره های مختلف می تواند به این معنا باشد که آیندهٔ خوبی برای این فیلم در پیش است و اگر همان روند را ادامه دهد به یکی از موفق ترین فیلم های دی‌سی تبدیل شود!

 

نظر شما چیه؟ شما بیشتر منتظر کدام یک از فیلم ها یا سریال های این لیست هستید؟

 

نویسنده: احمد فقیه

P.Constantine

All rights reserved © Spidey.ir 2018

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

معرفی همه سریال های کمیک بوکی/ابرقهرمانی سال 2018

معرفی فیلم های کمیک بوکی 2018

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mehran spidey
#1 mehran spidey 1397-05-31 20:15
باز هم مقاله ای خواندنی از آقای فقیه !

مقاله ی خیلی خوبی بود ، اما واقعا قراره دو تا فیلم از جوکر ساخته بشه با دو بازیگر متفاوت :o :o ، اینطور که معلومه دیسی حالا خیلی راه در پیش داره ، اما واقعا فیلم هاش یکم عجیب و پراکنده هستند برای من ! انگار که لیست فیلم هاشون عجله ای و تند تند بوده ، البته این حرفم رو توهین قلمداد نکنید ! من اینا رو میگم چون دوست دارم دیسی فیلم های عالی از شخصیت هاش بسازه ، امیدوارم این فیلم ها هم خیلی خوب از آب در بیان ....

حالا باز یه عده کمیک فن متعصب بیان بگن این سایت ضد دیسی هست یا مقاله هایی که در مورد دیسی هست رو از روی ناچاری و بی حوصلگی منتشر میکنه !!!!!!!!! :o کلا بعضی از افراد دنبال بهونه هستند ، هر کاری که بکنی یه بهونه دیگه از جیبشون در میارند ، واقعا من خیلی ناراحت میشم که جواب اینهمه تلاش های نویسندگان اسپایدی رو اینطوری میدند .....
نقل قول کردن
Th3VeNoM
#2 Th3VeNoM 1397-05-31 20:23
واقعا اشفتگی و سردرگمی موج میزنه تو برنامه هاشون من دوست دارم دیسی به پای مارول برسه ولی امید ندارم خدایی
نقل قول کردن
Th3VeNoM
#3 Th3VeNoM 1397-05-31 20:27
به نقل از mehran spidey:
باز هم مقاله ای خواندنی از آقای فقیه !

مقاله ی خیلی خوبی بود ، اما واقعا قراره دو تا فیلم از جوکر ساخته بشه با دو بازیگر متفاوت :o :o ، اینطور که معلومه دیسی حالا خیلی راه در پیش داره ، اما واقعا فیلم هاش یکم عجیب و پراکنده هستند برای من ! انگار که لیست فیلم هاشون عجله ای و تند تند بوده ، البته این حرفم رو توهین قلمداد نکنید ! من اینا رو میگم چون دوست دارم دیسی فیلم های عالی از شخصیت هاش بسازه ، امیدوارم این فیلم ها هم خیلی خوب از آب در بیان ....

حالا باز یه عده کمیک فن متعصب بیان بگن این سایت ضد دیسی هست یا مقاله هایی که در مورد دیسی هست رو از روی ناچاری و بی حوصلگی منتشر میکنه !!!!!!!!! :o کلا بعضی از افراد دنبال بهونه هستند ، هر کاری که بکنی یه بهونه دیگه از جیبشون در میارند ، واقعا من خیلی ناراحت میشم که جواب اینهمه تلاش های نویسندگان اسپایدی رو اینطوری میدند .....

متاسفانه بعضا کمیک فنی رو با فوتبال اشتباه گرفتن و فک میکنن هر کی ببره اون یکی میبازه ولی اصلا اینطور نیست من مارول فنم ولی ولی واقعا نمیخوام ببینم وضع دیسی اینطور خرابه
نقل قول کردن
Mmd79
#4 Mmd79 1397-05-31 20:36
نمیدونم چرا این نیوگادز به شدت هایپم کرد! امیدوارم دیسی تو دنیای سینماییش هم مث مارول موفقیت بیشتری کسب کنه و ما از هر دو لذت ببریم!
مقاله خوبی بود خسته نباشید. :-*
نقل قول کردن
Mmd79
#5 Mmd79 1397-05-31 20:39
به نقل از Th3VeNoM:
به نقل از mehran spidey:
باز هم مقاله ای خواندنی از آقای فقیه !

مقاله ی خیلی خوبی بود ، اما واقعا قراره دو تا فیلم از جوکر ساخته بشه با دو بازیگر متفاوت :o :o ، اینطور که معلومه دیسی حالا خیلی راه در پیش داره ، اما واقعا فیلم هاش یکم عجیب و پراکنده هستند برای من ! انگار که لیست فیلم هاشون عجله ای و تند تند بوده ، البته این حرفم رو توهین قلمداد نکنید ! من اینا رو میگم چون دوست دارم دیسی فیلم های عالی از شخصیت هاش بسازه ، امیدوارم این فیلم ها هم خیلی خوب از آب در بیان ....

حالا باز یه عده کمیک فن متعصب بیان بگن این سایت ضد دیسی هست یا مقاله هایی که در مورد دیسی هست رو از روی ناچاری و بی حوصلگی منتشر میکنه !!!!!!!!! :o کلا بعضی از افراد دنبال بهونه هستند ، هر کاری که بکنی یه بهونه دیگه از جیبشون در میارند ، واقعا من خیلی ناراحت میشم که جواب اینهمه تلاش های نویسندگان اسپایدی رو اینطوری میدند .....

متاسفانه بعضا کمیک فنی رو با فوتبال اشتباه گرفتن و فک میکنن هر کی ببره اون یکی میبازه ولی اصلا اینطور نیست من مارول فنم ولی ولی واقعا نمیخوام ببینم وضع دیسی اینطور خرابه

برادر کی گفته وضع دیسی خرابه! :sad: کمیکاش مث مارول عالین اما یکم تو فیلماش ضعیف بوده این اواخر
نقل قول کردن
Geralt of Rivia
#6 Geralt of Rivia 1397-05-31 20:58
به نقل از Mmd79:
به نقل از Th3VeNoM:
به نقل از mehran spidey:
باز هم مقاله ای خواندنی از آقای فقیه !

مقاله ی خیلی خوبی بود ، اما واقعا قراره دو تا فیلم از جوکر ساخته بشه با دو بازیگر متفاوت :o :o ، اینطور که معلومه دیسی حالا خیلی راه در پیش داره ، اما واقعا فیلم هاش یکم عجیب و پراکنده هستند برای من ! انگار که لیست فیلم هاشون عجله ای و تند تند بوده ، البته این حرفم رو توهین قلمداد نکنید ! من اینا رو میگم چون دوست دارم دیسی فیلم های عالی از شخصیت هاش بسازه ، امیدوارم این فیلم ها هم خیلی خوب از آب در بیان ....

حالا باز یه عده کمیک فن متعصب بیان بگن این سایت ضد دیسی هست یا مقاله هایی که در مورد دیسی هست رو از روی ناچاری و بی حوصلگی منتشر میکنه !!!!!!!!! :o کلا بعضی از افراد دنبال بهونه هستند ، هر کاری که بکنی یه بهونه دیگه از جیبشون در میارند ، واقعا من خیلی ناراحت میشم که جواب اینهمه تلاش های نویسندگان اسپایدی رو اینطوری میدند .....

متاسفانه بعضا کمیک فنی رو با فوتبال اشتباه گرفتن و فک میکنن هر کی ببره اون یکی میبازه ولی اصلا اینطور نیست من مارول فنم ولی ولی واقعا نمیخوام ببینم وضع دیسی اینطور خرابه

برادر کی گفته وضع دیسی خرابه! :sad: کمیکاش مث مارول عالین اما یکم تو فیلماش ضعیف بوده این اواخر

یه کم اونم فقط این اواخر؟ :-*
ولی من شخصا فکر کنم مشکل دی سی تو شخصیت هاشه
نمیشه باهاشون ارتباط برقرار کرد. نمیشه باهاشون زندگی مرد
مقطعی هستند. مال همون سالهای دور هستند. بدرد نسل ما نمیخورن. البته به جز بتمن و فلش که عالین
نقل قول کردن
mehran spidey
#7 mehran spidey 1397-05-31 20:59
#5
منم منظورم فیلماش بود عزیز ;-) وگرنه کمیک های دیسی خیلی دارند خوب پیش میرند و به شخصه از کمیک های دیسی خیلی خوشم میاد ....
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#8 Cap-Spider Potter 1397-05-31 22:53
مقاله واقعا خوب بود... خسته نباشی فقیه جان...
مطلب سنگینی بود و معلومه براش زحمت کشیدید...
مرسی ;-)
نقل قول کردن
Mr.Harper
#9 Mr.Harper 1397-05-31 23:12
تشکر از آقای فقیه عزیز بابت مقاله
متاسفانه بعد از اون شکستای افتضاح دی سی تو سینما هیچ انتظاری از این فیلما و سریالا ندارم. فقط تریلر آکوامن منو نسبت به فیلمش کمی امیدوار کرده. از این لیست شاید جوکر فینیکس و دث استروک و سوپرگرل فیلمایی باشن که منتظر اکرانشون باشم. به اضافه پرندگان شکاری و زنان افسونگر. البته اگه دی سی از اشتباهاتش درس بگیره و خراب کاری نکنه
از بین سریالا که کلا هیچکدوم. کنستانتین که تو سریال الکی افسانه های فردا حتما تلف میشه. بت وومن هم خب کاملا مشخصه چرا ساخت سریالش تایید شده. سیاست شبکه CW که علاقه زیاد و بیش از حدی به نشون دادن روابط ه/م/ج/ن/س/گ/ر/ا /ی/ا/ن/ه تو سریالاش داره و یونیورسش رو هم بیخودی داره هی گسترش میده. ماشالا به سریالاش هم که توجه نداره بعد از دو فصل همشون افت میکنن
به فیلمای بتمن و من آف استیل 2 هم زیاد امیدوار نیستم
واقعا اونقدر که دی سی توی انیمیشن و گیم فوق العاده نشون داده شده تو سینما و تلویزیون کارش اصلا جالب نبوده
نقل قول کردن
Mr.Harper
#10 Mr.Harper 1397-05-31 23:15
به نقل از Geralt of Rivia:

یه کم اونم فقط این اواخر؟ :-*
ولی من شخصا فکر کنم مشکل دی سی تو شخصیت هاشه
نمیشه باهاشون ارتباط برقرار کرد. نمیشه باهاشون زندگی مرد
مقطعی هستند. مال همون سالهای دور هستند. بدرد نسل ما نمیخورن. البته به جز بتمن و فلش که عالین


یکی از کارگردانها که اسمشو یادم نیست دقیقا همینو گفته بود. که مثلا شخصیت سوپرمن برای همون زمانی خوب بود که خلق شد نه جهان امروزی. و البته گفته بود بجز بتمن بقیه شخصیتا وابسته به قدرتشون هستن. دقت کنیم همینطوره. مثلا گرین لنترن بدون حلقش یا فلش بدون سرعتش یا سوپرمن بدون قدرتش هیچی بجز یه انسان معمولی نیستن
حالا بتمن خیلی روش کار شده. بخاطر همین نمیشه باهاشون کاملا ارتباط برقرار کرد. خصوصا الان که انتظارات از این شخصیتا خیلی بالا رفته
نقل قول کردن
spideypool
#11 spideypool 1397-05-31 23:41
آقای فقیه خسته نباشید شما واقعا با مقاله هاتون مارو شرمنده می کنید
فقط یه سوال ممکن نیست ترکیب رنگ لباس کاپیتان مارول که به کمر بلک دورف تو جنگ بینهایت بسته شده بود بیشتر از یه ایستراگ باشه؟ یعنی مثلا ثانوس کاپیتان مارول رو زندانی کرده باشه؟ببخشید بابت اسپم خیلی ببخشید
نقل قول کردن
mani s.h
#12 mani s.h 1397-05-31 23:47
ممنون آقای فقیه.همه پروژه هاش آشفتن یعنی عجله ای ولی امیدوارم به جای پول یه رقیب سالم واسه مارول بشه .کلا غیر از مارول واسه دو تا دنیتی سینمایی جدید آرزوی موفقیت به پای مارول دارم یکی دنیای دیسی و به خصوص بتمن و دیگری ریبوت پسرجهنمی البته پسرجهنمی به خاطر بدنسازی دیوید هاربن خیلی عقب افتاده هنوز فیلمبرداری شروع نشده ولی تاریخ اکرانش ۲۰۱۹.امید وارم سازنده ها عجله نکنن.دیسی باید چنتا پرونده رو ببنده مثل اون شبه سایبورگ که نمیتونم بهش بگم سایبورگ یا به جای جوکر جردلتو هارلی و جوکر رو بسازن.از دست دیسی .دیزنی یه حرکتی کن وارنر یا حداقل دیسی رو بخر یعنی دلم واسه یه بتمن و جوکر درست حسابی مثل شوالیه تاریکی ۲(که خدا بازیگر جوکر رحمت کنه) یا مثل سری آرکهام ببینم.اصلا وقتی جوکر و هارلی پریدن تو اسید فکر کردم تو خمیر کیک پریدن.آقا بیخیال ایشااا دیسی هم به پای مارول برسه.و آرزو خودم که پسر جهنمی رکورد فروش فیلم های ترسناکو حداقل بشکنه(این پسرجهنمی تو نظرمو زیرنویس وارسی حساب کنید).به امید روزی که کمیک هالیوود فتح کنه.و بازهم ممنون آقای احمد فقیه عزیز
نقل قول کردن
hassan91
#13 hassan91 1397-06-01 00:05
من زیاد به دی سی و وارنر خوش بین نیستم. خوب حق هم دارم چون واقعا فیلم خوبی به جز واندر وومن تحویل ما ندادن.
من واقعا از چوخه انتخاری و اعضاش متنفرم. خیلی ویل اسمیت رو دوس دارم ولی تو چوخه انتخاری واقعا گند زد. البته مشکل از فیلمنامه بود بیشتر. حالا هم که سه تا فیلم میسازن که این هارلی کویین هست. این اخبارها واقعا آدمو ناامید میکنه.
امیدوارم دی سی بیشتر از روی قهرماناش داستان بسازه تا شرورهاش. البته در این بین صد البته سرگذشت جوکر میتونه جذاب باشه.
خیلیا میگن که نمیشه با کارکترهای دی سی ارتباط برقرار کرد چون قدرت خداگونه مانند دارند ولی اگه ویلن های این کارکترها رو به خوبی به تصویر میکشیدن، میشد انتظار حداقل یه فیلم خوب را داشت. تو عالم مارول ما ثور رو داریم که قدرت های خداگونه داره ولی واقعا از دیدنش تو فیلما لذت میبریم و تو همه فیلمای اونجرز خوش درخشیده.
نقل قول کردن
spideypool20
#14 spideypool20 1397-06-01 00:11
من فقط اونایی که توش جوکره رو پسندیدم :-* خدایی وارنر گند زده به شخصیتای بچگیمون حال ادمم بهم میخوره
نقل قول کردن
Shazam!
#15 Shazam! 1397-06-01 00:20
#6
به نقل از Mr.Harper:
به نقل از Geralt of Rivia:

یه کم اونم فقط این اواخر؟ :-*
ولی من شخصا فکر کنم مشکل دی سی تو شخصیت هاشه
نمیشه باهاشون ارتباط برقرار کرد. نمیشه باهاشون زندگی مرد
مقطعی هستند. مال همون سالهای دور هستند. بدرد نسل ما نمیخورن. البته به جز بتمن و فلش که عالین


یکی از کارگردانها که اسمشو یادم نیست دقیقا همینو گفته بود. که مثلا شخصیت سوپرمن برای همون زمانی خوب بود که خلق شد نه جهان امروزی. و البته گفته بود بجز بتمن بقیه شخصیتا وابسته به قدرتشون هستن. دقت کنیم همینطوره. مثلا گرین لنترن بدون حلقش یا فلش بدون سرعتش یا سوپرمن بدون قدرتش هیچی بجز یه انسان معمولی نیستن
حالا بتمن خیلی روش کار شده. بخاطر همین نمیشه باهاشون کاملا ارتباط برقرار کرد. خصوصا الان که انتظارات از این شخصیتا خیلی بالا رفته


اگه شما از دی سی خوشتون نمی یاد و مطمئنا کمیک هاش رو دنبال نمی کنید و کمیک هاشو نخوندید دلیل نمیشه که شخصیت هاش همه بد باشن و حالا چون احتمالا فقط بتمن نولانو دیدید میگید فقط بتمن خوبه! و اینکه شما نمی تونید ارتباط برقرار کنید به این معنی نیست کسی نمی تونه.فروش کمیک های دی سی و مارول سال های اخیر همواره بهم نزدیک بوده و بعضی ماه ها دی سی و بعضی ماه ها مارول بیشتر بوده و در هر صورت فاصلشون خیلی کم بوده! حالا چطور یه کمپانی که فقط دو تا شخصیت بدردبخور داره می تونه به اندازه کل مارول بفروشه!!!!!
مشکل دنیای سینمایی دی سی فقط و فقط وارنر.میخواست توی سه سال کاری که مارول هشت سال کرده بکنه. و زک اسنایدر از پنج فیلم سه فیلم خراب کرد.و وارنر خالی از برنامه ریزیه و هی می خواد تکرار کنه و تکرار کنه.


______
در مورد مقاله
جاستیس لیگ۲ با یه داستان متفاوت و بتگرل اقتباس شده از نیو۵۲ که بهترین نسخه بتگرله و بلک آدام که با بازی راک عالی میشه و لوبو هم شخصیت جالبیه.اما باید زود تر از هرکاری گرین لنترن رو بسازن و خیلی دوس دارم سایمون باز و هال جوردن و لارفلیز و کروز رو ببینم و همین طور لنترن های قرمز و آبی رو.
نقل قول کردن
spideypool
#16 spideypool 1397-06-01 00:27
به نقل از hassan91:
من زیاد به دی سی و وارنر خوش بین نیستم. خوب حق هم دارم چون واقعا فیلم خوبی به جز واندر وومن تحویل ما ندادن.
من واقعا از چوخه انتخاری و اعضاش متنفرم. خیلی ویل اسمیت رو دوس دارم ولی تو چوخه انتخاری واقعا گند زد. البته مشکل از فیلمنامه بود بیشتر. حالا هم که سه تا فیلم میسازن که این هارلی کویین هست. این اخبارها واقعا آدمو ناامید میکنه.
امیدوارم دی سی بیشتر از روی قهرماناش داستان بسازه تا شرورهاش. البته در این بین صد البته سرگذشت جوکر میتونه جذاب باشه.
خیلیا میگن که نمیشه با کارکترهای دی سی ارتباط برقرار کرد چون قدرت خداگونه مانند دارند ولی اگه ویلن های این کارکترها رو به خوبی به تصویر میکشیدن، میشد انتظار حداقل یه فیلم خوب را داشت. تو عالم مارول ما ثور رو داریم که قدرت های خداگونه داره ولی واقعا از دیدنش تو فیلما لذت میبریم و تو همه فیلمای اونجرز خوش درخشیده.


مطمئنی واندرومن فیلم خوبی بوده؟؟؟
نقل قول کردن
Phoenix
#17 Phoenix 1397-06-01 00:46
از همین دی سی بدم میاد تکلیفش با خودش معلوم نیست مطمئن باشید 15 از این پروژه ها کنسل میشه
بر عکس مارول از خیلی وقت پیش دیر به دیر میگفت فیلم ایندش چیه ولی واقعا سال آینده فیلم ها رو منتشر میکرد اون با بهترین کیفیت
البته انصفا من از واندروومن خوشم آومد چون هم گل گادوت خوب بازی کرد هم پتی جنکینز کارگران خوبیه
نقل قول کردن
Phoenix
#18 Phoenix 1397-06-01 00:48
به نقل از Phoenix:
از همین دی سی بدم میاد تکلیفش با خودش معلوم نیست مطمئن باشید 15 از این پروژه ها کنسل میشه
بر عکس مارول از خیلی وقت پیش دیر به دیر میگفت فیلم ایندش چیه ولی واقعا سال آینده فیلم ها رو منتشر میکرد اون با بهترین کیفیت
البته انصفا من از واندروومن خوشم آومد چون هم گل گادوت خوب بازی کرد هم پتی جنکینز کارگران خوبیه

ببخشید غلط املایی زیاد نوشتم :-*
نقل قول کردن
alihdz
#19 alihdz 1397-06-01 01:05
عالی بود مقاله ای معرکه وطولانی بود معلومه خیلی روش وقت گذاشته شده بازی بگین اسپایدی ضد دیسی هس
آقا یه چیزی
مگه روبی رز قرار نبود نقش بتوومن رو بازی کنه؟؟یکم گیج شدم
نقل قول کردن
amirxlogan
#20 amirxlogan 1397-06-01 01:06
متاسفانه :cry: سینمای دی سی هرگز مثل مارول نمیتونه بشه.
مارول جوری اعتماد هواداران رو بدست آورده که الان بگه از والکری فیلم می‌سازیم ما مطمئن میشیم که عالی از آب در میاد
اما اما دی سی دست بد کسایی افتاده دست برادران وارنر که از شخصیت های اصلی فیلم نساختن رفتن سراغ شخصیت‌های درجه 2 مثلا سوپرمن سینمای دی سی افتضاحه نسبت به کمیک بعد میخوان از سوپر گرل فیلم بسازن :eek:؟ ؟؟!
دی سی داره اشتباهاتشو تکرار میکنه شاید حتی بدتر انتخاب کارگردان های بد سابقه بجز چندتا
بنظر من این دنیا درست بشو نیست نه با این تصمیمات ما گرین لنترن رو ندیدم بعد میخوان پرندگان شکاری بسازن؟!
تنها راه رهایی ریبوته چون هوادارا به این دنیا اعتماد ندارن و خوششون نمیاد.
اگه دی سی با این فرمول پیش بره از هر 5 تا فقط یکی یا دو تا کار خوب میسازه که واقعه تاسف آوره
من فقط به 1خدایان جدید 2بلک هاک 3جوکر خواگین فاکس4بتمن مت ریوز5واندرمن 2 6 نایتوینگ اعتماد دارم
و به آکوامن و فلش و شزم دو به شکم
و شاید بازی راک در نقش بلک آدام
و بغیه اشغال بنظرم باید دی سی فعلا برنامه کوتاه تری رو آماده میکرد
من الان عاشق ثور سینمای مارولم کسیه که خداعه ولی درکش میکنم و دوستش دارم مشکل از خدا بودنشون نیست مشکل اینکه دست افراد درستی نیوفتادن شخصیتای دی سی
وگرنه سوپرمن هم مثل ثور خداعه ولی تو واقعا نچسب درومده تو سینمای دی سی
نقل قول کردن
amirxlogan
#21 amirxlogan 1397-06-01 01:18
به نقل از Mr.Harper:
به نقل از Geralt of Rivia:

یه کم اونم فقط این اواخر؟ :-*
ولی من شخصا فکر کنم مشکل دی سی تو شخصیت هاشه
نمیشه باهاشون ارتباط برقرار کرد. نمیشه باهاشون زندگی مرد
مقطعی هستند. مال همون سالهای دور هستند. بدرد نسل ما نمیخورن. البته به جز بتمن و فلش که عالین


یکی از کارگردانها که اسمشو یادم نیست دقیقا همینو گفته بود. که مثلا شخصیت سوپرمن برای همون زمانی خوب بود که خلق شد نه جهان امروزی. و البته گفته بود بجز بتمن بقیه شخصیتا وابسته به قدرتشون هستن. دقت کنیم همینطوره. مثلا گرین لنترن بدون حلقش یا فلش بدون سرعتش یا سوپرمن بدون قدرتش هیچی بجز یه انسان معمولی نیستن
حالا بتمن خیلی روش کار شده. بخاطر همین نمیشه باهاشون کاملا ارتباط برقرار کرد. خصوصا الان که انتظارات از این شخصیتا خیلی بالا رفته

مگه بروس بنر بدون هالک چیه؟
یا تونی بدون زره؟
یا ثور بدون قدرتاش؟
آخه چرا نمیشه باهاشون ارتباط برقرار کرد؟
ثور و سوپرمن هردو به نوعی خداعن و از سوپرمن میشه فیلم فوق العاده سوپرمن 2 رو ساخت و از ثور میشه ثور 3 رو ساخت
چرا نمیشه با فلش ارتباط برقرار کرد وقتی کوئیک سیلور ایکس من فوق العاده بود؟! و وقتی سریالش نسبتا خوبه؟!
بجای کپی حرفای دیگران یکم فکر کنید خواهشا.
نقل قول کردن
hassan91
#22 hassan91 1397-06-01 01:19
به نقل از spideypool:
به نقل از hassan91:
من زیاد به دی سی و وارنر خوش بین نیستم. خوب حق هم دارم چون واقعا فیلم خوبی به جز واندر وومن تحویل ما ندادن.
من واقعا از چوخه انتخاری و اعضاش متنفرم. خیلی ویل اسمیت رو دوس دارم ولی تو چوخه انتخاری واقعا گند زد. البته مشکل از فیلمنامه بود بیشتر. حالا هم که سه تا فیلم میسازن که این هارلی کویین هست. این اخبارها واقعا آدمو ناامید میکنه.
امیدوارم دی سی بیشتر از روی قهرماناش داستان بسازه تا شرورهاش. البته در این بین صد البته سرگذشت جوکر میتونه جذاب باشه.
خیلیا میگن که نمیشه با کارکترهای دی سی ارتباط برقرار کرد چون قدرت خداگونه مانند دارند ولی اگه ویلن های این کارکترها رو به خوبی به تصویر میکشیدن، میشد انتظار حداقل یه فیلم خوب را داشت. تو عالم مارول ما ثور رو داریم که قدرت های خداگونه داره ولی واقعا از دیدنش تو فیلما لذت میبریم و تو همه فیلمای اونجرز خوش درخشیده.


مطمئنی واندرومن فیلم خوبی بوده؟؟؟


بله واندر وومن فیلم خوبی بود بعد این فیلم خیلیا به جاستیس لیگ امیدوار شدن ولی...
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#23 Cap-Spider Potter 1397-06-01 01:44
#16

به نظر منم جالب بود... یه سری مشکلات داشت ولی ضعیف نبود و شکننده طلسم شکست های سینمایی دی سی محسوب میشد...

#18

کاری نداره! اون علامت دفترچه زیر کامنتت رو میزنی و تصحیحش میکنی!
نقل قول کردن
Mahyar.zk
#24 Mahyar.zk 1397-06-01 01:55
راستش من بیشتر از همه اینها منتظر فصل سوم سریال young justice هستم
خیلی انیمیشن خوبی بود
نقل قول کردن
avenger 2
#25 avenger 2 1397-06-01 07:03
سلام و خسته نباشید خدمت اقای فقیه نظر من اینه اگه دیسی همین خطو بره جلو با همین رویه حتی اگه دوباره اقای اسنایدر نیاد{که نمیاداحتمال زیاد} بازهم نمیتونه موفق بشه تنها راهش ریبوته به قول معروف : خشت اول گر نهند معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج اینا غیر خشت اول تاالان همه خشت هاشونو کج گذاشتن :lol: اگر هم ریبوت شد بهتره از مارول تقلید نکنه چون نمیتونه بهش برسه ;-) . باتشکر
نقل قول کردن
Sandman
#26 Sandman 1397-06-01 07:49
سلام با تشکر از مقابله بسیار خوبتون، از نظر من بعد از شزم که خیلی امیدوارم من بشدت منتظر سریال بتوومن و سوامپ تیگ هستم و امیدوارم پروژه هایی مثل GCS یا JLD یا Lobo یا Booster Gold از برنامه دی سی حذف نشن
بازم ممنون از مقاله خوبتون
نقل قول کردن
امیر رضا
#27 امیر رضا 1397-06-01 09:08
عالی بود ..ممنون
.DC دوتا مشکل داره
.1-مشکل DCاینه که بیشتر رو شخصیت های اصلی مانور نمیده برای مثال همین مورد سریال آلفرد ،اخه کی دوست داره آلفرد رو بدون بتمن ببینه این اتفاق مثل این میمونه که بگی مارول میخواد سریال درباره مانتیس بسازه .
2-مشکل دوم هم همین بهم ریختگی هست برای مثال امروز میگن میخایم سپاه فانوس سبز رو بسازیم کارگردان هم انتخاب میشه ،فردا کارگردان انصراف میده DCهم فراموش میکنه چیزی گفته یا اینکه 2تا فیلم درباره جوکر {البته من خودم عاشق جوکرما}هست با دوتا بازیگر متفاوت ..
.
.
.در اخر .

.برادر من DC نکن این کارا رو طرفداران عصبانی میشه ها
.
.
.اسپم:کسی درباره سریال کریپتون نظری نداره ؟
من که دیدم خیلی هم خوشم اومد
نقل قول کردن
Mr. Incredible
#28 Mr. Incredible 1397-06-01 09:08
به نقل از amirxlogan:
به نقل از Mr.Harper:
به نقل از Geralt of Rivia:

یه کم اونم فقط این اواخر؟ :-*
ولی من شخصا فکر کنم مشکل دی سی تو شخصیت هاشه
نمیشه باهاشون ارتباط برقرار کرد. نمیشه باهاشون زندگی مرد
مقطعی هستند. مال همون سالهای دور هستند. بدرد نسل ما نمیخورن. البته به جز بتمن و فلش که عالین


یکی از کارگردانها که اسمشو یادم نیست دقیقا همینو گفته بود. که مثلا شخصیت سوپرمن برای همون زمانی خوب بود که خلق شد نه جهان امروزی. و البته گفته بود بجز بتمن بقیه شخصیتا وابسته به قدرتشون هستن. دقت کنیم همینطوره. مثلا گرین لنترن بدون حلقش یا فلش بدون سرعتش یا سوپرمن بدون قدرتش هیچی بجز یه انسان معمولی نیستن
حالا بتمن خیلی روش کار شده. بخاطر همین نمیشه باهاشون کاملا ارتباط برقرار کرد. خصوصا الان که انتظارات از این شخصیتا خیلی بالا رفته

مگه بروس بنر بدون هالک چیه؟
یا تونی بدون زره؟
یا ثور بدون قدرتاش؟
آخه چرا نمیشه باهاشون ارتباط برقرار کرد؟
ثور و سوپرمن هردو به نوعی خداعن و از سوپرمن میشه فیلم فوق العاده سوپرمن 2 رو ساخت و از ثور میشه ثور 3 رو ساخت
چرا نمیشه با فلش ارتباط برقرار کرد وقتی کوئیک سیلور ایکس من فوق العاده بود؟! و وقتی سریالش نسبتا خوبه؟!
بجای کپی حرفای دیگران یکم فکر کنید خواهشا.

شما اصلا شخصیت های مارول رو نمیشناسی
شخصیت های مارول یعنی روی alter ego یا دیگر شخصیت خودشون تمرکز میکنند. نوعی تنش و نزاع بین بروس بنر و هالک است که فوق العاده جذابه. ما هالک رو به این خاطر دوست داریم. نه به خاطر قدرتش
ایرون من هم همین طور. شما تنش رو در شخصیت تونی میبینی . یک شخصیت conflicted است. یه بنده خدایی میگفت تمام شخصیت های مارول یک نقطه ضعف بدنی دارن. مثل قلب تونی. چشم های بی باک .
و البته ما اسپایدرمن رو به خاطر پیتر پارکر و مشکلات شخصی خودش دوست داریم. ولی ایا شما همچین چیزی رو مثلا در گرین لنترن یا واندرومن میبینی؟
فلش رو شما مثال میزنی. میشه باهاش ارتباط برقرار کرد. ولی دلیلش اینه که دی سی در سالهای اخیر خیلی به سمت مارول رفته
همین سریال فلش انصافا شما حس نمیکنی عین پیتر پارکر شده؟
ما صحبت های کسی رو کپی نمیکنیم. خودمون عقل و هوش داریم و تفاوت ها رو متوجه میشویم
نقل قول کردن
Mr. Incredible
#29 Mr. Incredible 1397-06-01 09:14
به نقل از Shazam!:
#6
به نقل از Mr.Harper:
به نقل از Geralt of Rivia:

یه کم اونم فقط این اواخر؟ :-*
ولی من شخصا فکر کنم مشکل دی سی تو شخصیت هاشه
نمیشه باهاشون ارتباط برقرار کرد. نمیشه باهاشون زندگی مرد
مقطعی هستند. مال همون سالهای دور هستند. بدرد نسل ما نمیخورن. البته به جز بتمن و فلش که عالین


یکی از کارگردانها که اسمشو یادم نیست دقیقا همینو گفته بود. که مثلا شخصیت سوپرمن برای همون زمانی خوب بود که خلق شد نه جهان امروزی. و البته گفته بود بجز بتمن بقیه شخصیتا وابسته به قدرتشون هستن. دقت کنیم همینطوره. مثلا گرین لنترن بدون حلقش یا فلش بدون سرعتش یا سوپرمن بدون قدرتش هیچی بجز یه انسان معمولی نیستن
حالا بتمن خیلی روش کار شده. بخاطر همین نمیشه باهاشون کاملا ارتباط برقرار کرد. خصوصا الان که انتظارات از این شخصیتا خیلی بالا رفته


اگه شما از دی سی خوشتون نمی یاد و مطمئنا کمیک هاش رو دنبال نمی کنید و کمیک هاشو نخوندید دلیل نمیشه که شخصیت هاش همه بد باشن و حالا چون احتمالا فقط بتمن نولانو دیدید میگید فقط بتمن خوبه! و اینکه شما نمی تونید ارتباط برقرار کنید به این معنی نیست کسی نمی تونه.فروش کمیک های دی سی و مارول سال های اخیر همواره بهم نزدیک بوده و بعضی ماه ها دی سی و بعضی ماه ها مارول بیشتر بوده و در هر صورت فاصلشون خیلی کم بوده! حالا چطور یه کمپانی که فقط دو تا شخصیت بدردبخور داره می تونه به اندازه کل مارول بفروشه!!!!!
مشکل دنیای سینمایی دی سی فقط و فقط وارنر.میخواست توی سه سال کاری که مارول هشت سال کرده بکنه. و زک اسنایدر از پنج فیلم سه فیلم خراب کرد.و وارنر خالی از برنامه ریزیه و هی می خواد تکرار کنه و تکرار کنه.


______
در مورد مقاله
جاستیس لیگ۲ با یه داستان متفاوت و بتگرل اقتباس شده از نیو۵۲ که بهترین نسخه بتگرله و بلک آدام که با بازی راک عالی میشه و لوبو هم شخصیت جالبیه.اما باید زود تر از هرکاری گرین لنترن رو بسازن و خیلی دوس دارم سایمون باز و هال جوردن و لارفلیز و کروز رو ببینم و همین طور لنترن های قرمز و آبی رو.

من کمیک های دی سی رو دنبال کرده ام ولی تا حدی
از وقتی هم یادمه دی سی همیشه تو فروش کمیک زیر مارول بوده. تو یه مقاله میخوندم الان 50 ساله اینطوریه. حتی دهه 80 میلادی دی سی اونقدر افت کرده بود که نزدیک بود مارول شخصیت هاش رو بخره. علت این که در سالهای اخیر کمی به مارول نزدیک شده دلیلش اینه که مارول سر لج بازی با فاکس روی مردان ایکس مانور نمیده و عمدا اونا رو برده به حاشیه ولی از این به بعد ببین دوباره چیکار میکنه
چون میدونی که فروش کمیک های ایکس من تو دهه 90 از کل فروش تاریخ دی سی بیش تر بوده
در هر حال اگه دی سی شخصیت های عالی داشت هر دو، سه سال یه بار ریبوتشون نمیکرد تا شاید بهتر بشن!
اینو که دیگه قبول داری؟
ما از مارک میلار فعلا در حال حاضر شاخ تر نداریم. چند پیش کمیک هاش رو به نام millar world به نتفلیکس فروخت و قرارداد بست تا از روشون سریال و فیلم ساخته بشه.
ایشون تو مصاحبه اش گفته:
"من فکر میکنم دلیلش خیلی ساده است. کاراکترهای اونا (دی سی) سینمایی نیستند و البته من این حرف رو به عنوان کسی میزنم که یکی از هواداران بزرگ دی سی هستش و شخصیت های اونا رو غالبا به شخصیت های مارول ترجیح میدهم. سوپرمن، بتمن و واندروومن برخی از محبوب ترین های من هستند ولی فکر میکنم این شخصیت ها (به استثنای بتمن) بر پایه هویت مخفی شون نیستند . یعنی با محوریت قدرت فوق بشری خودشون بنا شده اند. این در حالیه که شخصیت های مارول بر پایه هویت مخفی قهرمانان خود هستند (مثل مت مورداک یا پیتر پارکر یا اعضای فردی مردان ایکس) همه چیز اونا برمیگرده به کاراکتر. ولی دی سی ، به جز بتمن، درباره کاراکتر نیست (درباره اون بخشیه که مربوط به قدرت فوق بشری میشه. یعنی مثلا تمرکز روی سوپرمنه، نه روی کلارک کنت) در حالی که مورد بتمن اینجوریه که میتونید درکش کنید و میتونید نگرانش بشید ولی درباره کسی مثل گرین لنترن که اون حلقه رو داره که میتونه افکارش رو به صورت فیزیکی و سه بعدی متجسم کنه و پلاسمای سبز خلق کنه ولی به رنگ زرد حساسیت داره چی؟ چطور میشه فیلمی بر اساس این شخصیت ساخت؟ در سال 1952 همچین فیلمی کاملا با عقل جور در می آمد ولی مخاطب الان نمیتونه باهاش ارتباط برقرار کنه".

"احتمالا یک سری آدم ها به خاطر این حرفهای من بهم میپرن ولی مدرک هست. ما شاهد بوده ایم که کارگردانان ، بازیگران و نویسندگان بزرگی به همراه یک خروار پول صرف این شخصیت ها شده ولی فیلم هاشون جواب نمیدن. فکر کنم خیلی از زمانی که خلق شدن فاصله گرفته اند . یه چیزی هست که درباره شون عجیبه. یعنی بچه ها بهشون نگاه میکنند و حس نمیکنند باحال هستند. حتی سوپرمن. من عاشق سوپرمنم ولی به آمریکایی تعلق داره که دیگه وجود نداره . او نماینده قرن بیستم آمریکاست و به نظرم تو اون زمان بود که به اوج خودش رسید".



ولی قطعا شما حرف های منو قبول نداری. چون دی سی فنی. ولی بالا بری پایین بیایی دی سی همینه و مشکل از وارنر نیست. مشکل از شخصیت هاشه. به قول استاد ترابی الان چند ساله وارنر افتاده دست امثال اسنایدر ولی قبلش چی؟ چرا این همه سال از امثال فلش و واندر ومن و ... فیلم ساخته نشد؟ چون پتانسیلش رو نداشتن
نقل قول کردن
Mr.Harper
#30 Mr.Harper 1397-06-01 09:49
#29
تشکر از شما که اینقدر منطقی جواب دادین
والا نمیدونم چرا دوستان اینقدر شاکی میشن من حرف بدی نزدم. اول از همه اینکه من اصلا مخالف دی سی نیستم من مخالف سینمای دی سی هستم چون خراب کرده تا الان. من از کار خوب دفاع میکنم و این ربطی به اینکه دی سی یا مارول فنم نداره. این دوتا کمپانی برام فرق ندارن. فعلا هم انتظاری از سینماش ندارم تا وقتی که یه کار درست و حسابی بده بیرون. حالا واندروومن استثنا بود هرچند تو جاستیس لیگ خرابش کردن به لطف زک اسنایدر
ولی اصل قضیه که میگم این شخصیتا بدون قدرتاشون انسان معمولین یه قضیه دیگس.توی توضیح بالا هم اومده مارک میلار گفته قضیه چیه
دقت هم کنین من حرفمو از جایی کپی نکردم نظر خودمم همینه و فکر هم میکنم و حرف میزنم
دوست عزیزمون هم Mr.Incredible کاملا توضیح لازم رو دادن
نقل قول کردن
Comic man
#31 Comic man 1397-06-01 09:59
به نقل از Shazam!:
#6
به نقل از Mr.Harper:
به نقل از Geralt of Rivia:

یه کم اونم فقط این اواخر؟ :-*
ولی من شخصا فکر کنم مشکل دی سی تو شخصیت هاشه
نمیشه باهاشون ارتباط برقرار کرد. نمیشه باهاشون زندگی مرد
مقطعی هستند. مال همون سالهای دور هستند. بدرد نسل ما نمیخورن. البته به جز بتمن و فلش که عالین


یکی از کارگردانها که اسمشو یادم نیست دقیقا همینو گفته بود. که مثلا شخصیت سوپرمن برای همون زمانی خوب بود که خلق شد نه جهان امروزی. و البته گفته بود بجز بتمن بقیه شخصیتا وابسته به قدرتشون هستن. دقت کنیم همینطوره. مثلا گرین لنترن بدون حلقش یا فلش بدون سرعتش یا سوپرمن بدون قدرتش هیچی بجز یه انسان معمولی نیستن
حالا بتمن خیلی روش کار شده. بخاطر همین نمیشه باهاشون کاملا ارتباط برقرار کرد. خصوصا الان که انتظارات از این شخصیتا خیلی بالا رفته


اگه شما از دی سی خوشتون نمی یاد و مطمئنا کمیک هاش رو دنبال نمی کنید و کمیک هاشو نخوندید دلیل نمیشه که شخصیت هاش همه بد باشن و حالا چون احتمالا فقط بتمن نولانو دیدید میگید فقط بتمن خوبه! و اینکه شما نمی تونید ارتباط برقرار کنید به این معنی نیست کسی نمی تونه.فروش کمیک های دی سی و مارول سال های اخیر همواره بهم نزدیک بوده و بعضی ماه ها دی سی و بعضی ماه ها مارول بیشتر بوده و در هر صورت فاصلشون خیلی کم بوده! حالا چطور یه کمپانی که فقط دو تا شخصیت بدردبخور داره می تونه به اندازه کل مارول بفروشه!!!!!
مشکل دنیای سینمایی دی سی فقط و فقط وارنر.میخواست توی سه سال کاری که مارول هشت سال کرده بکنه. و زک اسنایدر از پنج فیلم سه فیلم خراب کرد.و وارنر خالی از برنامه ریزیه و هی می خواد تکرار کنه و تکرار کنه.


______
در مورد مقاله
جاستیس لیگ۲ با یه داستان متفاوت و بتگرل اقتباس شده از نیو۵۲ که بهترین نسخه بتگرله و بلک آدام که با بازی راک عالی میشه و لوبو هم شخصیت جالبیه.اما باید زود تر از هرکاری گرین لنترن رو بسازن و خیلی دوس دارم سایمون باز و هال جوردن و لارفلیز و کروز رو ببینم و همین طور لنترن های قرمز و آبی رو.

شما دی س فنا اصلا نباید خودتون رو با مارول مقایسه کنید. سه تا شخصیت اصلی دارید 100 ساله دارید ازشون فیلم و سریال میسازید اونم یکی در میون شاید خوب دربیاد
اینم که الان از هر شخصیت درجه 3 و 4 خودتون میخواهید سریال بسازید از صدقه سری ماروله که اونقدر محبوبیت این ژانر رو بالا برده که هر چی تو اون آشغال دونی cw ساخته بشه و به خورد ملت بدن بازم مخاطب داره
جمعش کنید بابا. یه جماعت اقلیت عقده ای جمع شدید فکر میکنید خیلی بالایید. بابا جون یه کم حقیقت رو قبول کنید. همین چند سال پیش وارنر داشت دی سی رو میفروخت تا از هزینه هاش کم بشه. کجا هستید شما فکر میکنید؟ تو همین سه 4 تا شخصیت خودتون موندید ولی شخصیت های مارول حداقل 50 تا قابلیت تبدیل به فیلم شدن رو دارن. فاکس و سونی و یونیورسال دست از سر شخصیت های مارول برنمیدارن چون میدونن نون توشونه. ولی شما همه شخصیت هاتون دست یک شرکته اونم مایل نیست ازشون فیلم بسازه! (مایل باشه هم نمیتونه). بابا شخصیت درجه 3 ایکس من رو فاکس مثل کنه چسبیده بود بهش اون وقت شخصیت در جه 1 شما (سوپرمن) چند ساله معلوم نیست قسمت دومش ساخته میشه یا نه
به خدا شما خیلی رو دارید. بیخود نیست برچسب عجیب ترین و متعصب ترین فن های عالم بهتون دادن. همون برید طومار جمع کنید راتن تومیتوز رو ببندن. برید بگید دیزنی به منتقدا رشوه میده (!). ولی هرگز برای یه لحظه حقیقت رو قبول نکنید
نقل قول کردن
D.PARKER
+1 #32 D.PARKER 1397-06-01 11:24
اول یه تشکر از آقای فقیه بابت مقاله عالیشون! واقعا کی جز نویسنده سایت ما واسه DCEU وقت میذاره؟!
ضمنا یه چیزی میخواستم بگم. حالا بعد تر مفصل توضیح میدم اما باید بگم.
انقدر جَو ندید! بحث شخصیت های دیسی فقط پتانسیله،همین!
تنها شخصیت دیسی که دوست دارم کمیکاش رو بخونم فلشه! حداقل به انسان ها شبیهه! سوپرمن که اصلا هیچی! بتمن که خفاشیه که لباس آدم تنش میکنه و همون یه ذره انسانیت سوپرمن رو هم نداره! واندروومن هم همونقدر باهاش ارتباط میگیرم که با ببر و پلنگ میگیرم!
محبوبیت اضافی بتمن هم به خاطر این جملات و ژست ها و فضای دارک و فلسفیشه وگرنه به پای کپ هم نمیرسه. فکر کردید چرا استاد میگه اگه مقاله تاپ تن دیسی عصر طلایی رو بنویسه سوپرمن اوله؟ چون اون موقع هنوز کمیک های بتمن انقدر دارک و فلسفی نبود! نمیگم کمیک های دیسی رو نخونید یا فیلماشو نبینید! فقط میگم دیسی حالا حالا ها باید بدوه تا به مارول برسه.
نقل قول کردن
Mr.Riddler
#33 Mr.Riddler 1397-06-01 11:31
جالبه یه مشت لاشخور کفتار صفت بهتون میگن آنتی دی سی ولی همیشه دقیق ترین، بهترین، به موقع ترین، جامع ترین و کامل ترین مقالات دی سی رو این سایت مینویسه :eek:
نقل قول کردن
alihdz
#34 alihdz 1397-06-01 11:41
به نقل از alihdz:
عالی بود مقاله ای معرکه وطولانی بود معلومه خیلی روش وقت گذاشته شده بازی بگین اسپایدی ضد دیسی هس
آقا یه چیزی
مگه روبی رز قرار نبود نقش بتوومن رو بازی کنه؟؟یکم گیج شدم

ببخشید میشه یه نفر جواب سوالمو‌ بده؟؟؟
نقل قول کردن
THE AMAZING ACH20
#35 THE AMAZING ACH20 1397-06-01 13:00
تشکر از آقای فقیه
با کمال احترام
والا اینقدر فیلم خوب داره ساخته می شه که من حوصله ی این طور فیلمای دی سی رو ندارم
بعدشم اینقدر فیلم خوب ساخته شده مثل مردعنکبوتی 2 و1 و دارک نایت اونجرز جنگ بینهایت کاپیتان 2 و 3 دردویل فصل 1 و2که توقع ما رو از همچین فیلمایی بلا برده که بازم حوصله ی این طور فیلم و سریال دی سی رو ندارم
نقل قول کردن
Spider-Fan
#36 Spider-Fan 1397-06-01 14:27
مرسی آقای فقیه. خسته نباشین.

دوستان خواهشا جوّسازی نکنین!
کاملا واضحه که کاراکتر های مارول دراماتیک‌تر هستن؛ قابل‌باور تر هستن، پتانسیل بیشتری دارن، شخصیت‌پردازی درست و حسابی دارن، پیش از این که "قهرمان" باشند، "انسان" هستن.
(چرا دی‌سی از فاست‌کامیکس شکایت کرد که "شزم از روی سوپرمن کپی‌برداری شده"؟! چون صرفا همین "تضاد" بیلی باتسون و شزم می‌تونست دستمایه چندین و چند داستان دراماتیک و جذاب بشه که عمرا نمی‌شد برای سوپرمن نوشت.)
فنتستیک فور برای این موفق و محبوب شدن، که "شخصیت" داشتن. تنها روی قدرت‌های فوق‌بشری تمرکز نمی‌شد، اونا "خانواده" بودن و مثل هر کس دیگه‌‌ای مشاجره می‌کردن، عاشق می‌شدن، ازدواج می‌کردن و "زندگی" می‌کردن.
خصیصه "ملموس" و اصطلاحا "down-to-earth" بودن در همه کاراکترهای مارول به چشم می‌خوره.
به همین‌ خاطر هست که همیشه محبوب‌تر و پرفروش‌تر هستن.

این رو نمیگم که "دی‌سی آشغاله!" یا "دی‌سی مزخرفه!" یا ... . دی‌سی هم کاراکترهای خوب و جذاب داره اما آخر سر باید قبول کرد که کاراکترها (چه هیرو و چه ویلن) "چندلایه تر" هستند.
پس خواهشا این بحث رو تموم کنید چون نتیجه‌‌ی دیگری نخواهد داشت.
نقل قول کردن
Asgardian Warrior
#37 Asgardian Warrior 1397-06-02 17:25
آقا من هر چی که بیشتر توی بخش نظرات میام پایین تر بیشتر لذت میبرم . بس که شما انقدر بحثتون جذابه و آدم لذت میبره...
خب در مورد فیلم سپاه فانوس سبز بگم که در موردش خیلی مطمئنم چون آخر ددپول 2 اون اتفاق افتاد برای فیلمنامه سریال فانوس سبز ممکنه یه جور نشانه هستش در مورد اینکه آقا بی خیال اون سریال بشید بدرد نمیخورد...
اما در مورد این بحث شخصیت ها بگم که خیلی چیزا توی شخصیت خلاصه میشه نه قدرت...
مثلا چند وقت پیش توی سایتی که اسمشو یادم نمیاد نظرسنجی در مورد قویترین شخصیت کل کمیک های مارول و دی سی شده بود که در فینال فونیکس ( جین گری ) سوپرمن رو شکست داد! اما سوپرمن خیلی شخصیت محبوب تری هستش...
به هر حال خواستم بگم توی خیلی موارد قدرت مطرح نیست.مثلا جوکر بدون هیچ قدرت فوق بشری چه کار هایی که نمیکنه. یا مثلا پانیش که ضد قهرمان محبوب من هم هستش قدرت فوق بشری نداره ولی چقدر پر اباهت و خفنه!
شخصیت های کمیک بوکی همشون پتانسیل سینما و تلوزیون رو دارن اما این استفاده بده که خرابشون میکنه..
اما بعضی اوقات ما حتی چیزی فراتر از کمیک رو در سینما مشاهده میکنیم.مثل جوکر دارک نایت و ثانوس جنگ بی نهایت.قبل اکران جنگ بینهایت من مدام فکر می کردم اگر ثانوس با انگیزه کمیک بوکیش رو در سینما مشاهده می کردیم اصلا چیزی که الان شده نمی شد !
به قول یکی از دوستانمون در همین پیج قهرمانای دنیای سینمایی مارول نقطه ضعف دارن و همین جذاب ترشون میکنه مثل قلب استارک و عصبانیت بروس بنر و ...
من خودم وقتی که فیلم اول ثور میدیدم دلم واقعا برای ثور سوخت وقتی برای رسیدن به چکشش کلی زحمت کشید و دید لیاقت بلند کردنشو نداره...
شخصیت های دی سی هم اگر استفاده درست و تعقیرات ریز بهتری درشون به کار می رفت در DCEU این بلا سرشون به کار نمیرفت. نمونش همین سوپر من که حتی دی سی فنای حرفه ای هم موافق اخلاقیات و طرز رفتارش نبودن...
ببخشید اگر سرتون رو درد اوردم و چیزی گفتم که اساتید باهاش مخالفن من فقط نظر خودم رو بیان کردم
نقل قول کردن
hassan91
#38 hassan91 1397-06-02 21:20
به نقل از Asgardian Warrior:
آقا من هر چی که بیشتر توی بخش نظرات میام پایین تر بیشتر لذت میبرم . بس که شما انقدر بحثتون جذابه و آدم لذت میبره...
خب در مورد فیلم سپاه فانوس سبز بگم که در موردش خیلی مطمئنم چون آخر ددپول 2 اون اتفاق افتاد برای فیلمنامه سریال فانوس سبز ممکنه یه جور نشانه هستش در مورد اینکه آقا بی خیال اون سریال بشید بدرد نمیخورد...
اما در مورد این بحث شخصیت ها بگم که خیلی چیزا توی شخصیت خلاصه میشه نه قدرت...
مثلا چند وقت پیش توی سایتی که اسمشو یادم نمیاد نظرسنجی در مورد قویترین شخصیت کل کمیک های مارول و دی سی شده بود که در فینال فونیکس ( جین گری ) سوپرمن رو شکست داد! اما سوپرمن خیلی شخصیت محبوب تری هستش...
به هر حال خواستم بگم توی خیلی موارد قدرت مطرح نیست.مثلا جوکر بدون هیچ قدرت فوق بشری چه کار هایی که نمیکنه. یا مثلا پانیش که ضد قهرمان محبوب من هم هستش قدرت فوق بشری نداره ولی چقدر پر اباهت و خفنه!
شخصیت های کمیک بوکی همشون پتانسیل سینما و تلوزیون رو دارن اما این استفاده بده که خرابشون میکنه..
اما بعضی اوقات ما حتی چیزی فراتر از کمیک رو در سینما مشاهده میکنیم.مثل جوکر دارک نایت و ثانوس جنگ بی نهایت.قبل اکران جنگ بینهایت من مدام فکر می کردم اگر ثانوس با انگیزه کمیک بوکیش رو در سینما مشاهده می کردیم اصلا چیزی که الان شده نمی شد !
به قول یکی از دوستانمون در همین پیج قهرمانای دنیای سینمایی مارول نقطه ضعف دارن و همین جذاب ترشون میکنه مثل قلب استارک و عصبانیت بروس بنر و ...
من خودم وقتی که فیلم اول ثور میدیدم دلم واقعا برای ثور سوخت وقتی برای رسیدن به چکشش کلی زحمت کشید و دید لیاقت بلند کردنشو نداره...
شخصیت های دی سی هم اگر استفاده درست و تعقیرات ریز بهتری درشون به کار می رفت در DCEU این بلا سرشون به کار نمیرفت. نمونش همین سوپر من که حتی دی سی فنای حرفه ای هم موافق اخلاقیات و طرز رفتارش نبودن...
ببخشید اگر سرتون رو درد اوردم و چیزی گفتم که اساتید باهاش مخالفن من فقط نظر خودم رو بیان کردم

بله تو سینما باید یه تغییراتی براشون انجام داد،‌ سوپرمن، بتمن،‌ فلش،‌واندروومن و گرین لانترن از محبوبهای عرصه کمیک هستند. داستان های جذاب و بی نظیر هم کم نداشتن. مشکل اینه که دوستان این دو شرکت رو مدام رو به روی هم قرار میدن در حالی که هر سوپر هیرویی فضا و داستان های خاص خودش رو داره. به طور مثال تو فیلم مرد فولادین میتونستن قوی ترین مرد جهان رو خشک و اخمو نشون ندن. تازه میدونم که میخواستن نشون بدن که کلارک کنت از قدرتش دل خوشی نداره مثل اسپایدرمن ولی همه میدونن که این فرمول اصن به درد سوپرمن نمیخوره. مثلا اگه نشون میدادن که سوپرمن یکم به قدرتش مینازه ولی بعدا ببینه که اینطور نیست و بستگان و اطرفیانش و مردم جونشون رو از دست میدن اینطوری خیلی بهتر بود. بقیه شخصیتها هم که... متاسفانه شخصیت پردازی تو دنیای دی سی خیلی سطحیه.
نقل قول کردن
the Witcher
#39 the Witcher 1397-06-02 22:02
وای خدای من. یه نگاه به عناوین که میندازی متوجه میشی هیچ نظم و برنامه ای در وارنر /دی سی وجود نداره
همین جوری الکی میخان براساس یه سری شخصیت بی ربط فیلم بسازن که یه پولی به جیب بزنن
متاسفانه وارنر خیلی هم بازیگر محوره و برخی از این پروژها رو فقط به خاطر فلان بازیگر داره میسازه (مثل بلک ادم)
در خوشبینانه ترین حالت شاید فقط 30 درصد اینا واقعا ساخته بشن
هوادارای دی سی باید ارزوی دیدن اثری مثل جنگ بینهایت رو به گور ببرن
نقل قول کردن
Reverse Thunder
#40 Reverse Thunder 1397-06-04 05:58
برای دیدن دارک ساید توی دنیای سینما نمیتونم صبر کنم درواقع new gods از اولین کمیک هایی بود که خوندم ( ینی فیزیکیشم گیرآوردم کاری که واسه هیچ کمیک دیگه ای نکردم ) دازک ساید شخصیت فوق العاده قوی هست ( تانوس جلوی این سوسکه ) و پتانسیل بالایی داره اگه بتونن شخصیت پردازی قوی رو اجرا کنن میتونن ویلنی بسازن که حالا حالا ها تو ذهن ها بمونه ( تکرار میکنم : اگه بتونن ) فیلم بنظر که کارگردان خوبی داره باید دید که فیلمنامه و از همه مهم تر خود فیلم یه اثر زیبا رو به مخاطب تحویل میده یا وارنر دوباره میخواد بدوشه ...
نقل قول کردن
Reverse Thunder
-2 #41 Reverse Thunder 1397-06-04 06:27
مشکل خیلی از ماها خودخواهیه یعنی اصلا نمیتونیم نظرات مخالف رو قبول کنیم خیلی ها حتی زحمت اینکه یکم تحمل داشته باشن و منطقی رفتار کنن رو به خودشون نمیدن و چشم بسته و تعصبی پیش میرن و ما نمیتونیم به نظرات هم احترام بذاریم و دشمنی و نا آرامی پیش میاد خوب اگه تحمل حرف مخالف نداری بعید میدونم بتونی تو این دنیا دووم بیاری چون هرکی ساز خودشو میزنه خب اینجا اسپایدی اگه از اینجا خوشت نمیاد خیلی راحت میتونی تو این سایت نیای و یا کامتارو نخون و خودتو بقیه رو از عذاب رهایی بده طرف دوتا اونجرز دیده یا بتمن نولان رو دیده و بازیشو انجام داده و اومده طوری ژست میگیره و نظر میده موهای زائد استنلی میریزه ( حالا بد برداشت نکنید اگه کسی از طرف همین رسانه ها جذب کمیک شد اصلا هم چیز بدی نیست خود من دی سی فن عاشق بتمن قبل از اونم اصلا از کمیک سردر نمی آوردم که batman : the animated series رو دیدم که حسابی جذبش شدم و انصافا هم مارک همیل جوکری ساخت که تا الان هم کلی از صداگزارای دیگه هم دارن از شیوه ی اونموقع اون تقلید میکنن و درکل بنظرمن بهترین جوکر رو ارائه داد حالا من نمیخوام خودنمایی کنم چون میدونم جلوی کسایی مثل عمو مختار یا آقای ترابی اصلا کمیک نخوندم حالا من فقط دویست تا کمیک فقط در دنیای دیسی خوندم تو مارول هم خیلی از مهم هاش رو میخونم پس نگید طرف هیچی حالیش نیست میاد نقد میکنه چون نامردیه ) اگه طرف واقع بین باشه بجای بحث های الکی میاد از اطلاعاتی که توسایت هست یا کمیک هاش استفاده میکنه و دلیلی برای رنجیدن طرف مقابل بخاطر اختلاف نظر نیست مثلا همین آقای ترابی که هممون میشناسیمش و بهش احترام میزاریم خوب اومده گفته من ایکس من رو به کل دیسی ترجیح میدم خوب کسی چیزی رو ترجیح بده ایرادی نداره مشکل اینه که همه میخوان تحمیل کنن الان من دی سی فنم باید ناراحت بشم ؟ یت مثلا کسی که مارول فنه خوشحال باید باشه ؟ من خودم بدترین الگو هستم ولی خب واکنش نسبت به ترجیحات آقای ترابی هیچیه خب به درک به من چه من هم یه تار موی آلفردو به اونجرز نمیدم الان دلیلی وجود نداره که بیای ناراحت بشی به جای مطلبی که نویسنده نوشته اطلاعاتت زیاد شه بیای فن بوی بازی در بیاری ولی جدای از همه اینا کلا تو مقالات نقد و بررسی و top ها اختلاف نظرات و هرج و مرج زیاده چون فلانی میگه چرا این طرف رتبش اینه چرا فلانی نیست منظورم این نیست که بده اتفاقا هم خوبه چون خود نویسنده هم ازاین پیشنهاد ها به چیزای جدیدی میرسه و درکل اینا دنیای مجازی که داریم راجع به شخصیت های خیالی رو کاغذ حرف میزنیم ارزش فحش و اعصاب خوردی ندارع برای تفریحه ...
نقل قول کردن
ctothejay
-2 #42 ctothejay 1397-06-04 09:25
به نقل از the Witcher:

هوادارای دی سی باید ارزوی دیدن اثری مثل جنگ بینهایت رو به گور ببرن

الان فکر نمیکنی، متنی که نوشتی توهین محسوب میشه؟

بدبختی اینه که معیار اصلی سنجیدن هر چی که بر اساس کمیک بوک این دوره زمونه بیرون میاد، فیلمهای (تریلرهای) MCU هست. تریلرهای 2ساعته تکراری و داستانها و پیچش های کلیشه ای و قابل پیش بینی در کنارشم جوک های لوس که التماس میکنه بیننده بهش بخنده و همه ی اینها برای یک تریلر 2ساعته بعدی با همین ویژگی ها، تنها چون اسم دیزنی روی این محصولات خورده همه تحسینش میکنن (استثناء هم هست مثل کاپیتان آمریکای 1و2 آیرون من 1 دکتر استرنج و بلک پنتر که البته این دوتای آخری باید 20دقیقه آخرش رو هم حساب نکرد). هیچ کس دیگه ای اصلا اهمیتی به کمیک منبع و داستان هایی که ازش اقتباس شده اهمیت نمیده، همه اینجورین: عه این یکی قراره خنده دار و لایت و مفرح بشه بیاین با mcu مقایسش کنیم، عه این دارک و جدیه بیاین با سه گانه نولان مقایسه کنیم اگه یه چیز لایت هم دیدیم با mcu بعد اون همه کار با سر میخوره تو زمین و حیف و میل میشه. اگه هم فکر میکنن دارم از اون افتضاح dceu طرفداری میکنم از همون اندازه که از mcu تنفر دارم از dceu هم دارم.
مشکل از دی سی نیست، مشکل از کریستوفر نولان و وارنره، بتمن که به لطف کارتونهای دهه اخیر دوباره به افکار عموم برگشته بود رو از اون حالت کلاسیکِ جذاب و مفرح و در عین حال جدی دور کرد و چیزی که تحویل ما داد، یک دنیای خشن و بی قانون که هیچ اتفاقی توش خوب و خوش نیست. من اگه بخوام فیلمای کمیک بوکی یا سوپرهیرویی رو بسنجم از دو لحاظ اینکار رو میکنم، اولیش هنر سینما و سبک سینمایی فیلم و دومی پایبندی و وفاداری به کمیک هاست. از اولی دارک نایت بهترین و همیشه اوله، از دومی؟ مرد عنکبوتی 2 بهترین فیلم کمیک بوکی هست که به ریزترین و تک تک جزییات منبعش وفاداره. نولان کمیکهای Long Halloween, Year one, The dark knight returns, Killing joke و No man land رو خونده بود و المان های اونارو با تصور و تصویری که خودش از بتمن داشت ترکیب کرد ولی ماهیت و کرکتر درونی بتمن رو نصفه و نیمه درک کرد، سم ریمی دقیقا برعکسه.
اینکه این همه آدم میان میگن این سایت مزخرفه یا متعصبه، دلیل خوبی دارن: بخش کامنتها. من دلم میخواد یه سایت راجب یه ماشین ژاپنی میزنم و بیشتر مقاله هام به اون اختصاص داره، گه گداری یکی دوتا مقاله راجب یه ماشین اروپایی میزارم، بعد خیلی ها میان میگن اینارو متعصبه، اسکله و از این حرفا چون همش راجب ماشین ژاپنی مقاله میزاره، خب آخه بچه آدم سایت من تخصصش اینه بیام راجب چیزی که نمیدونم اطلاعات غلط بدم؟ آقای ترابی این سایت رو برای عشق و علاقه ای که اول به اسپایدرمن و دوم به کمیک بوک دارن تاسیس کردن، اسم سایتم که تابلوئه، بعدشم مقالهاش باید راجب اسپایدرمن یا مارول باشه، واقعا چه انتظاری دارید بیاد مثلا از دارک هورس کامیکس مقاله بزاره؟ تخصصشه؟ خوره ی کمیکاشه؟ الان این حرفا اصلا به کنار بعضیا میگن چرا تو همه لیستاش هرچی که به مارول ربط داره، اسپایدرمن اگه اول نباشه حتما تو تاپ 3 هست، دقت کنید که مقاله هایی که خودش نوشته دلیل هم براش آورده و نظر شخصی خودشه ( البته هر مقاله ای که راجب سریعترین یا قویترین فلان افراد در فلان موارد رو نوشتن، من هیچوقت ندیدم اسپایدرمن تو تاپ10 باشه چه برسه به تاپ 3)، مثل سایت های مختلف که برای مثال بهترین فیلمای تاریخ رو رده بندی میکنن، عمرا اگه نظر یک نفر رو دقیقا عین یه نفر دیگه ببینید، اینم همین طوریه ایشون وقتی 100شخصیت مارول رو رتبه بندی کرد من از همون اول رتبه ی اول رو میدونستم، ولی وقتی دیدم ولورین رتبه دومه و کاپیتان آمریکا سومه برام سوال شد و دلیلش رو هم دیدم و کاملا منطقی بود، آقای ترابی دردویل رو رتبه ی دهم قرار داده بود در حالی که برای من شخصیت شماره ی یک کل کمیک بوک و ماروله، این نظر شخصی منه و اون رتبه بندی هم نظر شخصی ایشون بود، حقش بود، من یا هر کس دیگه ای نمیتونه بگه چون نظرت مثل مال من نبود تو تعصب داری یا بیشعوری و از این بحثای بیخود سر نظرای شخصی، ایشون حرف دلش رو زد اگه قبول ندارید، نظرتون رو فقط بگید دیگه لازم به سر بریدن نیست.
ولی بعضی مقاله ها مثل این spidey.ir/.../... که مردعنکبوتی در مکان سوم در میان ده مبارز برتر قرار داره!!! (البته کلی ایراد دیگه هم میشه گرفت مثل اول بودن کپ یا بودن پانیشر در رتبه ی چهارم!! یا اینکه الکترا و بلک ویدو مبارزای بهتری نسبت به بلک پنتر هستن!!!! و...)من نمیدونم ملاک این رتبه بندی چی بود ولی از اونجایی که نویسندش آقای ترابی نیست میشه به راحتی حدس زد که ملاک رتبه بندی چیز دیگه ای یا نویسنده اطلاعاتش در این زمینه کمه (قصد توهین ندارم) یا مثلا یه مقاله دیگه مثل باهوشترین کارکترهای مارول و اسپایدرمن در تاپ 10 بود و نابغه خطاب شده بود، قشنگ یادمه که یک کاربری به اسم mbn و آقای مختار هم ازش ایراد گرفتن، این چیزا شاید از روی تعصب باشه ولی بیشتر بخاطر اطلاعات متوسطه که بیشترش از طریق فیلمای کمیکی این ده سال اخیر فراهم شده. درضمن وقتی مقاله ای توسط آقای ترابی نوشته میشه اون مقاله بیشتر از 95% مشکلی نداره و اغلب هم مشکلاش غلط تایپی هست. اونوقت همه مردم میرن سراغ کامنتها که طرف نوشته "مارول بهتر از دی سیه چون فلان و بهمان بعد آخرش با طعنه میگه حالا نگفتم دی سی بده" اولا که این بحث یک چیز کاملا شخصیه، به کسی ربطی نداره کی، چیو دوست داره و اگه هم میخواد ابراز کنه باید بگه نظر شخصی خودشه، برای من از دی سی تعداد انگشت شماری شخصیت عمیقو جذابن و از مارول هم همینطور ولی به طور کلی اصلا فرقی با هم ندارن (این نظر منه). من یادمه آقای ترابی گفت براش کل دی سی اندازه دنیای ایکس من جذاب نیست چه برسه به کل مارول، کلمه ی کلید 'براش' هست، این نظر ایشونه، ایشون میتونن ده تا دلیل بیارن و من هزارتا جواب که دلیلای ایشون رو بی معنی میکنه، ولی فایده اش چیه دقیقا؟ نظر خودمو به یکی که نظرش زمین تا آسمون با من فرق داره تحمیل کنم و بگم نه تو چرند میگی من راست میگم، که این طرز رفتار و محتوای بیشتر (نه همه، کلی کاربر خوب و عاقل اینجا هستن) کامنتهای این سایته.
نقل قول کردن
best of the best
+1 #43 best of the best 1397-06-04 10:28
به نقل از ctothejay:
به نقل از the Witcher:

هوادارای دی سی باید ارزوی دیدن اثری مثل جنگ بینهایت رو به گور ببرن

الان فکر نمیکنی، متنی که نوشتی توهین محسوب میشه؟

بدبختی اینه که معیار اصلی سنجیدن هر چی که بر اساس کمیک بوک این دوره زمونه بیرون میاد، فیلمهای (تریلرهای) MCU هست. تریلرهای 2ساعته تکراری و داستانها و پیچش های کلیشه ای و قابل پیش بینی در کنارشم جوک های لوس که التماس میکنه بیننده بهش بخنده و همه ی اینها برای یک تریلر 2ساعته بعدی با همین ویژگی ها، تنها چون اسم دیزنی روی این محصولات خورده همه تحسینش میکنن (استثناء هم هست مثل کاپیتان آمریکای 1و2 آیرون من 1 دکتر استرنج و بلک پنتر که البته این دوتای آخری باید 20دقیقه آخرش رو هم حساب نکرد). هیچ کس دیگه ای اصلا اهمیتی به کمیک منبع و داستان هایی که ازش اقتباس شده اهمیت نمیده، همه اینجورین: عه این یکی قراره خنده دار و لایت و مفرح بشه بیاین با mcu مقایسش کنیم، عه این دارک و جدیه بیاین با سه گانه نولان مقایسه کنیم اگه یه چیز لایت هم دیدیم با mcu بعد اون همه کار با سر میخوره تو زمین و حیف و میل میشه. اگه هم فکر میکنن دارم از اون افتضاح dceu طرفداری میکنم از همون اندازه که از mcu تنفر دارم از dceu هم دارم.
مشکل از دی سی نیست، مشکل از کریستوفر نولان و وارنره، بتمن که به لطف کارتونهای دهه اخیر دوباره به افکار عموم برگشته بود رو از اون حالت کلاسیکِ جذاب و مفرح و در عین حال جدی دور کرد و چیزی که تحویل ما داد، یک دنیای خشن و بی قانون که هیچ اتفاقی توش خوب و خوش نیست. من اگه بخوام فیلمای کمیک بوکی یا سوپرهیرویی رو بسنجم از دو لحاظ اینکار رو میکنم، اولیش هنر سینما و سبک سینمایی فیلم و دومی پایبندی و وفاداری به کمیک هاست. از اولی دارک نایت بهترین و همیشه اوله، از دومی؟ مرد عنکبوتی 2 بهترین فیلم کمیک بوکی هست که به ریزترین و تک تک جزییات منبعش وفاداره. نولان کمیکهای Long Halloween, Year one, The dark knight returns, Killing joke و No man land رو خونده بود و المان های اونارو با تصور و تصویری که خودش از بتمن داشت ترکیب کرد ولی ماهیت و کرکتر درونی بتمن رو نصفه و نیمه درک کرد، سم ریمی دقیقا برعکسه.
اینکه این همه آدم میان میگن این سایت مزخرفه یا متعصبه، دلیل خوبی دارن: بخش کامنتها. من دلم میخواد یه سایت راجب یه ماشین ژاپنی میزنم و بیشتر مقاله هام به اون اختصاص داره، گه گداری یکی دوتا مقاله راجب یه ماشین اروپایی میزارم، بعد خیلی ها میان میگن اینارو متعصبه، اسکله و از این حرفا چون همش راجب ماشین ژاپنی مقاله میزاره، خب آخه بچه آدم سایت من تخصصش اینه بیام راجب چیزی که نمیدونم اطلاعات غلط بدم؟ آقای ترابی این سایت رو برای عشق و علاقه ای که اول به اسپایدرمن و دوم به کمیک بوک دارن تاسیس کردن، اسم سایتم که تابلوئه، بعدشم مقالهاش باید راجب اسپایدرمن یا مارول باشه، واقعا چه انتظاری دارید بیاد مثلا از دارک هورس کامیکس مقاله بزاره؟ تخصصشه؟ خوره ی کمیکاشه؟ الان این حرفا اصلا به کنار بعضیا میگن چرا تو همه لیستاش هرچی که به مارول ربط داره، اسپایدرمن اگه اول نباشه حتما تو تاپ 3 هست، دقت کنید که مقاله هایی که خودش نوشته دلیل هم براش آورده و نظر شخصی خودشه ( البته هر مقاله ای که راجب سریعترین یا قویترین فلان افراد در فلان موارد رو نوشتن، من هیچوقت ندیدم اسپایدرمن تو تاپ10 باشه چه برسه به تاپ 3)، مثل سایت های مختلف که برای مثال بهترین فیلمای تاریخ رو رده بندی میکنن، عمرا اگه نظر یک نفر رو دقیقا عین یه نفر دیگه ببینید، اینم همین طوریه ایشون وقتی 100شخصیت مارول رو رتبه بندی کرد من از همون اول رتبه ی اول رو میدونستم، ولی وقتی دیدم ولورین رتبه دومه و کاپیتان آمریکا سومه برام سوال شد و دلیلش رو هم دیدم و کاملا منطقی بود، آقای ترابی دردویل رو رتبه ی دهم قرار داده بود در حالی که برای من شخصیت شماره ی یک کل کمیک بوک و ماروله، این نظر شخصی منه و اون رتبه بندی هم نظر شخصی ایشون بود، حقش بود، من یا هر کس دیگه ای نمیتونه بگه چون نظرت مثل مال من نبود تو تعصب داری یا بیشعوری و از این بحثای بیخود سر نظرای شخصی، ایشون حرف دلش رو زد اگه قبول ندارید، نظرتون رو فقط بگید دیگه لازم به سر بریدن نیست.
ولی بعضی مقاله ها مثل این spidey.ir/.../... که مردعنکبوتی در مکان سوم در میان ده مبارز برتر قرار داره!!! (البته کلی ایراد دیگه هم میشه گرفت مثل اول بودن کپ یا بودن پانیشر در رتبه ی چهارم!! یا اینکه الکترا و بلک ویدو مبارزای بهتری نسبت به بلک پنتر هستن!!!! و...)من نمیدونم ملاک این رتبه بندی چی بود ولی از اونجایی که نویسندش آقای ترابی نیست میشه به راحتی حدس زد که ملاک رتبه بندی چیز دیگه ای یا نویسنده اطلاعاتش در این زمینه کمه (قصد توهین ندارم) یا مثلا یه مقاله دیگه مثل باهوشترین کارکترهای مارول و اسپایدرمن در تاپ 10 بود و نابغه خطاب شده بود، قشنگ یادمه که یک کاربری به اسم mbn و آقای مختار هم ازش ایراد گرفتن، این چیزا شاید از روی تعصب باشه ولی بیشتر بخاطر اطلاعات متوسطه که بیشترش از طریق فیلمای کمیکی این ده سال اخیر فراهم شده. درضمن وقتی مقاله ای توسط آقای ترابی نوشته میشه اون مقاله بیشتر از 95% مشکلی نداره و اغلب هم مشکلاش غلط تایپی هست. اونوقت همه مردم میرن سراغ کامنتها که طرف نوشته "مارول بهتر از دی سیه چون فلان و بهمان بعد آخرش با طعنه میگه حالا نگفتم دی سی بده" اولا که این بحث یک چیز کاملا شخصیه، به کسی ربطی نداره کی، چیو دوست داره و اگه هم میخواد ابراز کنه باید بگه نظر شخصی خودشه، برای من از دی سی تعداد انگشت شماری شخصیت عمیقو جذابن و از مارول هم همینطور ولی به طور کلی اصلا فرقی با هم ندارن (این نظر منه). من یادمه آقای ترابی گفت براش کل دی سی اندازه دنیای ایکس من جذاب نیست چه برسه به کل مارول، کلمه ی کلید 'براش' هست، این نظر ایشونه، ایشون میتونن ده تا دلیل بیارن و من هزارتا جواب که دلیلای ایشون رو بی معنی میکنه، ولی فایده اش چیه دقیقا؟ نظر خودمو به یکی که نظرش زمین تا آسمون با من فرق داره تحمیل کنم و بگم نه تو چرند میگی من راست میگم، که این طرز رفتار و محتوای بیشتر (نه همه، کلی کاربر خوب و عاقل اینجا هستن) کامنتهای این سایته.

ببین شما نظرت رو دادی. گفتی mcu فلان و ... هر چند که اصلا دلیل ارائه ندادی ولی در هر حال نظرت رو گفتی درسته؟ ما هم نظرمون رو میگیم اون دوستمون هم نظرش رو گفت . اما فرق ما اینه که اکثر مواقع دلیل خوب و منطقی برای حرفامون میاریم. حالا یه سئوال دارم. ایا این انصافه و مردانگیه که نظرات رو اسکرین شات بگیریم و بعد بگیم فلانی چون نظرش مخالف دیسیه پس سایت spidey.ir مخالف دی سی است؟ این درسته واقعا؟ شما چرا میگی مشکل از کامنت های این سایته؟ ایا الان خودت یه نظر منفی راجع به مارول ندادی؟
ایا استاد ترابی حق نداره به عنوان یک انسان برای خودش نظر داشته باشه ؟ ایشون نمیتونند بگن مثلا کل دنیای ایکس من رو ترجیح میدن به کل دنیای دی سی؟ ایا اگه این حرف رو بزنند باید برچسب بخورند یا کل سایت زیر سوال بره؟ میبینی اینه فرق مارول فنا و دی سی فنا. و البته اون بخش دلیل منطقی آوردن که گفتم.
نقل قول کردن
M4HDI7130
#44 M4HDI7130 1397-06-05 01:39
دی سی هم از همه شخصیت ها میخواد فیلم و سریال بسازه مثلا سریال الفرد چیه!!!!!
نقل قول کردن
mokhtar
#45 mokhtar 1397-06-05 08:19
به نقل از ctothejay:


بدبختی اینه که معیار اصلی سنجیدن هر چی که بر اساس کمیک بوک این دوره زمونه بیرون میاد، فیلمهای (تریلرهای) MCU هست. تریلرهای 2ساعته تکراری و داستانها و پیچش های کلیشه ای و قابل پیش بینی در کنارشم جوک های لوس که التماس میکنه بیننده بهش بخنده و همه ی اینها برای یک تریلر 2ساعته بعدی با همین ویژگی ها، تنها چون اسم دیزنی روی این محصولات خورده همه تحسینش میکنن (استثناء هم هست مثل کاپیتان آمریکای 1و2 آیرون من 1 دکتر استرنج و بلک پنتر که البته این دوتای آخری باید 20دقیقه آخرش رو هم حساب نکرد). هیچ کس دیگه ای اصلا اهمیتی به کمیک منبع و داستان هایی که ازش اقتباس شده اهمیت نمیده، همه اینجورین: عه این یکی قراره خنده دار و لایت و مفرح بشه بیاین با mcu مقایسش کنیم، عه این دارک و جدیه بیاین با سه گانه نولان مقایسه کنیم اگه یه چیز لایت هم دیدیم با mcu بعد اون همه کار با سر میخوره تو زمین و حیف و میل میشه. اگه هم فکر میکنن دارم از اون افتضاح dceu طرفداری میکنم از همون اندازه که از mcu تنفر دارم از dceu هم دارم.
مشکل از دی سی نیست، مشکل از کریستوفر نولان و وارنره، بتمن که به لطف کارتونهای دهه اخیر دوباره به افکار عموم برگشته بود رو از اون حالت کلاسیکِ جذاب و مفرح و در عین حال جدی دور کرد و چیزی که تحویل ما داد، یک دنیای خشن و بی قانون که هیچ اتفاقی توش خوب و خوش نیست. من اگه بخوام فیلمای کمیک بوکی یا سوپرهیرویی رو بسنجم از دو لحاظ اینکار رو میکنم، اولیش هنر سینما و سبک سینمایی فیلم و دومی پایبندی و وفاداری به کمیک هاست. از اولی دارک نایت بهترین و همیشه اوله، از دومی؟ مرد عنکبوتی 2 بهترین فیلم کمیک بوکی هست که به ریزترین و تک تک جزییات منبعش وفاداره. نولان کمیکهای Long Halloween, Year one, The dark knight returns, Killing joke و No man land رو خونده بود و المان های اونارو با تصور و تصویری که خودش از بتمن داشت ترکیب کرد ولی ماهیت و کرکتر درونی بتمن رو نصفه و نیمه درک کرد، سم ریمی دقیقا برعکسه.
اینکه این همه آدم میان میگن این سایت مزخرفه یا متعصبه، دلیل خوبی دارن: بخش کامنتها. من دلم میخواد یه سایت راجب یه ماشین ژاپنی میزنم و بیشتر مقاله هام به اون اختصاص داره، گه گداری یکی دوتا مقاله راجب یه ماشین اروپایی میزارم، بعد خیلی ها میان میگن اینارو متعصبه، اسکله و از این حرفا چون همش راجب ماشین ژاپنی مقاله میزاره، خب آخه بچه آدم سایت من تخصصش اینه بیام راجب چیزی که نمیدونم اطلاعات غلط بدم؟ آقای ترابی این سایت رو برای عشق و علاقه ای که اول به اسپایدرمن و دوم به کمیک بوک دارن تاسیس کردن، اسم سایتم که تابلوئه، بعدشم مقالهاش باید راجب اسپایدرمن یا مارول باشه، واقعا چه انتظاری دارید بیاد مثلا از دارک هورس کامیکس مقاله بزاره؟ تخصصشه؟ خوره ی کمیکاشه؟ الان این حرفا اصلا به کنار بعضیا میگن چرا تو همه لیستاش هرچی که به مارول ربط داره، اسپایدرمن اگه اول نباشه حتما تو تاپ 3 هست، دقت کنید که مقاله هایی که خودش نوشته دلیل هم براش آورده و نظر شخصی خودشه ( البته هر مقاله ای که راجب سریعترین یا قویترین فلان افراد در فلان موارد رو نوشتن، من هیچوقت ندیدم اسپایدرمن تو تاپ10 باشه چه برسه به تاپ 3)، مثل سایت های مختلف که برای مثال بهترین فیلمای تاریخ رو رده بندی میکنن، عمرا اگه نظر یک نفر رو دقیقا عین یه نفر دیگه ببینید، اینم همین طوریه ایشون وقتی 100شخصیت مارول رو رتبه بندی کرد من از همون اول رتبه ی اول رو میدونستم، ولی وقتی دیدم ولورین رتبه دومه و کاپیتان آمریکا سومه برام سوال شد و دلیلش رو هم دیدم و کاملا منطقی بود، آقای ترابی دردویل رو رتبه ی دهم قرار داده بود در حالی که برای من شخصیت شماره ی یک کل کمیک بوک و ماروله، این نظر شخصی منه و اون رتبه بندی هم نظر شخصی ایشون بود، حقش بود، من یا هر کس دیگه ای نمیتونه بگه چون نظرت مثل مال من نبود تو تعصب داری یا بیشعوری و از این بحثای بیخود سر نظرای شخصی، ایشون حرف دلش رو زد اگه قبول ندارید، نظرتون رو فقط بگید دیگه لازم به سر بریدن نیست.
ولی بعضی مقاله ها مثل این spidey.ir/.../... که مردعنکبوتی در مکان سوم در میان ده مبارز برتر قرار داره!!! (البته کلی ایراد دیگه هم میشه گرفت مثل اول بودن کپ یا بودن پانیشر در رتبه ی چهارم!! یا اینکه الکترا و بلک ویدو مبارزای بهتری نسبت به بلک پنتر هستن!!!! و...)من نمیدونم ملاک این رتبه بندی چی بود ولی از اونجایی که نویسندش آقای ترابی نیست میشه به راحتی حدس زد که ملاک رتبه بندی چیز دیگه ای یا نویسنده اطلاعاتش در این زمینه کمه (قصد توهین ندارم) یا مثلا یه مقاله دیگه مثل باهوشترین کارکترهای مارول و اسپایدرمن در تاپ 10 بود و نابغه خطاب شده بود، قشنگ یادمه که یک کاربری به اسم mbn و آقای مختار هم ازش ایراد گرفتن، این چیزا شاید از روی تعصب باشه ولی بیشتر بخاطر اطلاعات متوسطه که بیشترش از طریق فیلمای کمیکی این ده سال اخیر فراهم شده. درضمن وقتی مقاله ای توسط آقای ترابی نوشته میشه اون مقاله بیشتر از 95% مشکلی نداره و اغلب هم مشکلاش غلط تایپی هست. اونوقت همه مردم میرن سراغ کامنتها که طرف نوشته "مارول بهتر از دی سیه چون فلان و بهمان بعد آخرش با طعنه میگه حالا نگفتم دی سی بده" اولا که این بحث یک چیز کاملا شخصیه، به کسی ربطی نداره کی، چیو دوست داره و اگه هم میخواد ابراز کنه باید بگه نظر شخصی خودشه، برای من از دی سی تعداد انگشت شماری شخصیت عمیقو جذابن و از مارول هم همینطور ولی به طور کلی اصلا فرقی با هم ندارن (این نظر منه). من یادمه آقای ترابی گفت براش کل دی سی اندازه دنیای ایکس من جذاب نیست چه برسه به کل مارول، کلمه ی کلید 'براش' هست، این نظر ایشونه، ایشون میتونن ده تا دلیل بیارن و من هزارتا جواب که دلیلای ایشون رو بی معنی میکنه، ولی فایده اش چیه دقیقا؟ نظر خودمو به یکی که نظرش زمین تا آسمون با من فرق داره تحمیل کنم و بگم نه تو چرند میگی من راست میگم، که این طرز رفتار و محتوای بیشتر (نه همه، کلی کاربر خوب و عاقل اینجا هستن) کامنتهای این سایته.

میدونم چه حسی داری. تو یه سنی هستی فکر میکنی خیلی حالیته. فکر میکنی به قدر کافی فیلم دیدی که واسه خودت کارشناس شدی. احتمالا فکر میکنی فیلم های mcu بچه گونه و کلیشه ای هستن و تو اونقدر از این فیلما دیدی که دلت یه چیز جدید و متفاوت میخواد. یعنی هر چیزی که فکر کنی متفاوته رو فکر میکنی عالیه. ولی اشتباه میکنی. یعنی هیچی از عالم سینما سر در نمیاری. نمیفهمی که فیلمی که 2 میلیارد میفروشه کلیشه ای نیست. نمیدونی فیلمی که این همه داستان و شخصیت رو جمع و جور میکنه و اصلا از هم گسیخته به نظر نمیرسه کلیشه ای نیست. نمیدونی وقتی کارگردان فیلمی میسازه که اکثر دقایقش مو به تنت سخ میشه یعنی استاده. یعنی درام بلده. نمیدونی و نمیفهمی که وقتی فیلمی میسازی که فکر و ذکر ملت رو درگیری میکنه و مدام راجع بهش حرف میزنن یعنی شاهکار ساختی. نمیفهمی هنر فیلمسازی یعنی این که تماشاچی رو با خودت همراه کنی. یعنی درام داشته باشی. یعنی کشش داشته باشی. نه این که فقط حرف تازه بزنی. وقتی تماشاچی جذبت میشه یعنی حرف تازه داری. یعنی جذابیت داری. میگی فیلم های مارول یه تریلر دو ساعته هستن. مگه میشه یه تریلر دو ساعته این همه مخاطب داشته باشه؟ واقعا با عقل جور درمیاد؟ میشه 20 تا فیلم بسازی همشون تریلر دو ساعته باشن و این همه مخاطب داشته باشی؟ نه قربان. نمیشه. به مارول و mcu باید جایزه داد چون اونقدر با طراوته که این همه فیلم ساخته ولی هنوز هم برای فیلماش صف میبندن.هیچ آدم عاقلی قبول نمیکنه کلیشه بسازی اونم 20 تا ولی هر دفعه موفق تر و پر مخاطب تر از قبل. ولی درکت میکنم. منم تو سن تو بوده ام. فعلا سرگرم کارای ورتیگو و ژست های به ظاهر فلسفی و خفن دی سی هستی. فکر میکنی یه چیز "متفاوت" پیدا کردی. یه چیز فوق العاده . درکت میکنم. ولی خودت بعدا میفهمی هنر واقعی یعنی چی. البته شایدم هرگز نفهمی. ولی مهم نیست. اصلا مهم نیست
نقل قول کردن
D.PARKER
#46 D.PARKER 1397-06-05 18:22
#42
خندم میگیره...
گریه‌م میگیره...
چقدر شما به خودت اطمینان داری؟ سینه سپر کردی، اومدی نوشتی فیلمای مارول کلیشه ایه و هرچیزی دارک و خفنه خوبه و فلان و بهمان. برات مهم نیست نظر چند نفر از اعضای سایت و برترین منتقدین تاریخ سینما رو زیر پا بذاری؟!
باشه، شما حالیته!
پ.ن: دیگه عمو مختار هم کامنت گذاشت! کامنتت انقدر بیخود بود.
نقل قول کردن
mehran spidey
#47 mehran spidey 1397-06-05 19:34
#46
راستش گاهی اوقات افراد بی منطق زیاد پیدا میشن ، اما بدتر از اون میدونی کیا هستند ؟ کسانی هستند که موفقیت فیلم های کمیک بوکی رو میبینند ولی دوست ندارند مردم از اون فیلم ها لذت ببرند !! برای اینکه بگن فیلم های کمیک بوکی خوب نیست اونها رو با آثار مایکل اسکورسیزی و استنلی کوبریک مقایسه میکنند ، مقایسه های پوچ و بیهوده ای که اصلا ربطی به هم ندارند ، نمی دونند فیلم های کمیک بوکی رو باید با کمیک ها مقایسه کرد نه با آثار سینمایی ای که هیچ وجه مشترکی با آثار کمیک بوکی قهرمانی ندارند ،خب آخه عزیزان اگه شما از فیلم های کمیک بوکی خوشتون نمیاد دلیل نمیشه که اینجوری بخواید نظرات خودتون رو به دیگران تحمیل کنید که (( یعنی به عنوان نظر شخصی بهش نگاه نمیکنند ، میخوان همه مثل اونا فکر کنند ))متاسفانه کمیک بوک تو ایران اینجوریه !! خیلی از افرادی که ادعای دانش سینمایی می کنند به فیلم های کمیک بوکی نگاهی سطحی و گذرا دارند (( باز خدا رو شکر این سایت هست تا ما کمیک فن های ایرانی رو دور هم جمع کنه ))

در کل معذرت اگه سرتون رو درد آوردم ولی واقعا دارم از دست اینجور آدما که فیلم های کمیک بوکی رو تکراری و بدون نوآوری میدونند کفری میشم !!!!
نقل قول کردن
kiyan
+1 #48 kiyan 1397-06-06 11:31
به نقل از Reverse Thunder:
مثلا همین آقای ترابی که هممون میشناسیمش و بهش احترام میزاریم خوب اومده گفته من ایکس من رو به کل دیسی ترجیح میدم خوب کسی چیزی رو ترجیح بده ایرادی نداره مشکل اینه که همه میخوان تحمیل کنن الان من دی سی فنم باید ناراحت بشم ؟ یت مثلا کسی که مارول فنه خوشحال باید باشه ؟ من خودم بدترین الگو هستم ولی خب واکنش نسبت به ترجیحات آقای ترابی هیچیه خب به درک به من چه من هم یه تار موی آلفردو به اونجرز نمیدم الان دلیلی وجود نداره که بیای ناراحت بشی

اقا تکلیف ما رو روشن کن! دقیقا منظورت کدوم الفرده؟ چون دنیای کمیک که کله اش طاسه ! پس دقیقا منظورت کدوم تار موی الفرد هست؟ بالا یا پایین؟! :lol: شایدم منظورت الفرد دنیای سینمایی و سریال گاتهامه؟ هان؟
در هر حال ما رو از این جهالت نجات بده تا بدونیم این تار موی سر الفرد دقیقا به کجای اون بزرگوار دلالت میکنه
ولی از شوخی گذشته یه نکته رو متذکر بشم. این که گفتی هر برای خودش نظری داره و نباید ناراحت شد رو قبول دارم ولی اینجا یه فرقی هست. نظرات و ترجیحات اساتیدی همچون اقای ترابی و مختار اونقدر مهم هستند که تو کل جامعه کمیک ایران بیشترین تاثیرات رو میزارن ولی نظرات و ترجیهات امثال جنابعالی رو کسی به پشم و کفش خودش هم حساب نمیکنه. حالا شایدم هم به همون تار موی الفرد کسی حساب کرد. من نمیدونم دیگه :lol:
نقل قول کردن
mtm
#49 mtm 1397-06-06 16:23
به نقل از kiyan:
به نقل از Reverse Thunder:
مثلا همین آقای ترابی که هممون میشناسیمش و بهش احترام میزاریم خوب اومده گفته من ایکس من رو به کل دیسی ترجیح میدم خوب کسی چیزی رو ترجیح بده ایرادی نداره مشکل اینه که همه میخوان تحمیل کنن الان من دی سی فنم باید ناراحت بشم ؟ یت مثلا کسی که مارول فنه خوشحال باید باشه ؟ من خودم بدترین الگو هستم ولی خب واکنش نسبت به ترجیحات آقای ترابی هیچیه خب به درک به من چه من هم یه تار موی آلفردو به اونجرز نمیدم الان دلیلی وجود نداره که بیای ناراحت بشی

اقا تکلیف ما رو روشن کن! دقیقا منظورت کدوم الفرده؟ چون دنیای کمیک که کله اش طاسه ! پس دقیقا منظورت کدوم تار موی الفرد هست؟ بالا یا پایین؟! :lol: شایدم منظورت الفرد دنیای سینمایی و سریال گاتهامه؟ هان؟
در هر حال ما رو از این جهالت نجات بده تا بدونیم این تار موی سر الفرد دقیقا به کجای اون بزرگوار دلالت میکنه
ولی از شوخی گذشته یه نکته رو متذکر بشم. این که گفتی هر برای خودش نظری داره و نباید ناراحت شد رو قبول دارم ولی اینجا یه فرقی هست. نظرات و ترجیحات اساتیدی همچون اقای ترابی و مختار اونقدر مهم هستند که تو کل جامعه کمیک ایران بیشترین تاثیرات رو میزارن ولی نظرات و ترجیهات امثال جنابعالی رو کسی به پشم و کفش خودش هم حساب نمیکنه. حالا شایدم هم به همون تار موی الفرد کسی حساب کرد. من نمیدونم دیگه :lol:

:lol: خداییش چند دقیقه با خوندن نظر خندیدم :D
نقل قول کردن
old man omid
#50 old man omid 1397-08-14 16:01
خسته نباشید اقای فقیه
چیزیایی که خیلی امیدوارم کرد اینا بودن:
لوبو
ثوامپ تینگ
باربارا گوردون
بلک ادام
ولی فیلم های جوکر با دو بازیگر متفاوت شکه کننده بود :o !
نقل قول کردن
magic guardian
#51 magic guardian 1397-08-22 16:33
جالب و عالی فقط یه سوال
شزم و واندوومن 2 چیشد
نقل قول کردن
old man omid
#52 old man omid 1397-10-04 15:17
ببخشید استاد ترابی میشه اعضای خدایان جدید رو معرفی کنین؟
من فقط متران و دارک ساید رو میشناسم.
با تشکر.
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#53 AmirhoseinJafari2005 1399-12-07 15:38
منتظر فیلم لوبو ام :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44