10 قهرمان برتر مارول که در مبارزه مهارت دارند!

10 قهرمان برتر مارول که در مبارزه مهارت دارند!

همه ما میدانیم که هر کاراکتری در کمیک برای مبارزه در برابر دشمن خود به مهارت نیاز دارد .به موقع جا خالی دهد به موقع مشت بزند و به موقع از ابزارش استفاده کند.حالا من ایجا هستم تا با شما سیری داشته باشیم در مهارت بزن بزن کاراکتر های مارول.....!

 

10- ددپول (Deadpool)

عکس ددپول

ددپول بذله گو... این شخصیت محشره یه قاتل تمام عیاره با توانایی بهبود جراحت از هیچ مبارزه ای نمیترسه,سریع,چابک,قوی,ماهر در استفاده از هر نوع سلاح سرد و گرم,غافلگیر کننده,بزن بهادر,ماهر در رو به رویی,مهارت رزمی و نبرد تن به تن,شجاع(مگه میشه؟مگه داریم؟) ضربه های عالی با مشت و پا , جا خالی های باحال و... ددپول شخصیتیه که نمیشه حرکاتش رو تشخیص داد و نمیشه حدس زد که میخاد چه حرکتی بکن و این چیزیه که ددپول رو جذاب کرده و باعث شده در این لیست قرار بگیره.

 

9- پلنگ سیاه (Black Panther)

پلنگ سیاه  black panther مارول

پادشاه واکانادا... تچالا  که مانند تمام آفریقایی ها استایل خوب و قدرت بدنی بالایی داره و یک رزم آور فوق العادست ,در مبارزه های نزدیک با مهارت هایی چون سرعت در عکس العمل و حمله ضربه های فوق العاده مشت و پا و با انعطاف پذیری محشر حریفش رو به راحتی شکست میده,با پنجه های چاقو مانندش عضلات حریفش رو زخمی میکنه و نقطه ضعفی در بدن حریف ایجاد میکنه,پرش های سریع و ضربه های پایی که به حریف میزنه واقعا سرسام آوره و باعث میشه حریف تعادلش رو از دست بده و چنین قدرت هایی باعث شده در لیست قرار بگیره.

 

8- الکترا (Elektra)

دختر اهل یونان و معشوقه مت مورداک.... الکترا یک قاتل به تمام معناست و با سلاحش(یعنی سای) میتونه هر کسی رو که رو به روش بایسته رو شکست دهد(البته یه بار بولزآی رو دست الکترا اومد وبا سای الکترا رو کشت)الکترا رزمی کار خوبی هم هست و بدون سلاح هم خطریه وخیلی چابک هست که بهش کمک میکنه زود واکنش نشون بده و در مبارزه های نزدیک ضربه حریف رو مهار کنه و یا جا خالی بده قدرت بدنی الکترا هم در این که در این لیست قرار بگیره بی تاثیر نیست.

 

7- بلک ویدو (Black Widow)

http://spidey.ir/images/img/content/top-100-marvel-characters/part6/BlackWidow.jpg

جاسوس شیلد,قاتل ماهر, رزمی کار,انتقام جو و... با کلمات زیادی میشه ناتاشا رو توصیف کرد اما بیشتر توانایی این خانوم تو مبارزش خلاصه میشه,مهارت در ضربه پا پرشی,آمادگی جسمانی بالا,انعطاف پزیری بدن,سرعت,قدرت و خیلی توانایی های دیگه باعث شده که ناتاشا در این لیست قرار بگیره. این ابرجاسوس با این توانایی ها تونست جایی در میان گروه اونجرز برای خودش دست و پا کنه.با این که هیچ قدرت فرا بشری نداره اما یکی از جذاب ترین و برترین بانوان ابر قهرمان مارول هستش.

 

6- دردویل (Daredevil)

عکس daredevil

متیو با این که در کودکی توانایی بینایش رو از دست داد ولی چهار حس دیگرش تقویت شد و با مهارت هایی رزمی که از استک یاد گرفت تونست از این مهارت ها به نحو احسن استفاده کنه چالاکی,سرسختی,قدرت بدنی بالا,سرعت فوق العاده در پرش و جا خالی دادن,حس کردن نقطه ضعف حرف و بهرمندی از ناتوانایی حریف,خسته کردن حریف و... بزارید رک و راست بگم قبل از این که حریف بدونه میخاد چه ضربه ای بزنه دردویل ضربش رو حدس زده.این توانایی ها در سریال دردویل هم به خوبی به چشم آمدند. او استاد خوبی هم به نام stick داشته.

 

5- سرباز زمستانی (Winter Soldier)

عکس winter soldier

شاید کسی فکر نمی کرد که باکی دوباره زنده بشه ولی شد و به شکل باحالی هم برگشت یک قاتل تمام عیار با قدرت بدنی بسیار,سریع درعمل و عکس العمل,ماهر در استفاده از سلاح های سرد و گرم,ماهر در نبرد های تن به تن,مشت های قوی با دست فلزی(راست) و سر سخت و کله شق , پایبند به ماموریتش مهارت رزمی و تا دلتون بخاد  توانایی هایی داره که یک قاتل درجه یک باید داشته باشه چنین توانایی هایی باعث میشه نبرد های نفس گیر و جذابی بین سرباز زمستان و Cap شکل بگیره و این توانایی ها باعث شده که سرباز زمستان در مدت کوتاهی که خلق شده چندین ترور و قتل رو به عمل آورده باشه .

 

4- پانیشر (Punisher)

عکس punisher

کسی که بخاطر کشته شدن خانواده اش یک "نگهبان خود گمارده قانون"شد تا به طور مفصل و با روشی که پلیس ها نمیتوانند و ابر قهرمانان نمی خواهند به حساب خلافکاران برسد یعنی..."قتل"... با این که نیروی فرا بشری نداره ولی بسیار چالاک , جسور, کله شق و به قول ایجنت مارول قلدرهستش,پانیشردر استفاده از سلاح های گرم استاده و همچنین در نبرد های تن به تن محشر عمل میکنه و به خوبی حریف رو با مشت های محکمش له میکنه قدرت بدنی فرانک کاسل خیلی به کمکش اومده(نا سلامتی افسرنیروی دریای بوده!) خب پس به عنوان یک بزن بهادر حقش هست در این لیست قرار بگیره.

 

3- مردعنکبوتی (Spider-Man)

عکس مردعنکبوتی

اسپایدی خودمون...اسپایدرمن که با نیش عنکبوت رادیواکتیوی قابلیت های بسیاری رو بدست آورد.قابلیت های مثل حس عنکبوتی که باعث میشه از خطر های مختلف که تو کمینشه آگاه بشه ,با چابکی و انعطاف پذیری بالای بدنش و تار هایی که از وب شوتر بیرون میاد در سطح شهر تاب بخوره و در مبارزه با دشمن اون رو گیج کنه,درنبرد های  تن به تن مهارت داره(مخصوصا اگه گزیه سر خانواده باشه)اسپایدی با قدرت بدنی بالا,شجاعت و روحیه مضاعف میتونه در برابر قوی ترین سوپر ویلین ها هم پیروز بشه (مثل پیروزی در برابر بلدوزر,مورلان و ثانوس) برای اسپایدی پیدا کردن نقطه ضعف دشمنش زیاد طول نمیکشه و با چنین قابلیت هایی اسپایدی در کاملا لیاقت داره در این لیست قرار بگیره.

 

2- ولورین (Wolverine)

عکس wolverine

ولورین بدون هیچ شکی شناخته شده ترین و محبوب ترین میوتانت عالم مارول هست.لوگان کانادایی فردیه که روحیه خشن و جنگنده ای که داره واستخوان بندی که با فلزی مقاوم پوشیده شده ,با چنگال هایی که از دستانش در میاد,با مهارت های ساموراییایش و با بدنی که میتونه جراحت هاش رو درمان کنه از هیچ مبارزه ای پا پس نمیکشه و بدون موفقیت از مبارزه بیرون نمیاد. یکی از نمونه های بارز نبرد های ولورین اولین حضور او در دنیای کمیک است که مبارزه ای جانانه بین هالک و ولورین صورت گرفت که ولورین با کله شقی حسابی دمار از روزگار هالک در آورد و خصومتی دیرین بین او و هالک شکل یافت . قدرت بدنی لوگان بسیار بالاست و با این که قد و قامتش کوتاهه ولی استایل خوبی داره.

 

1- کپتن آمریکا (Captain America)

کپتن آمریکا (Captain America)

کهنه سرباز جنگ جهانی دوم ... Cap با نیروی که از سرم  ابر سرباز گرفته و میهن پرستی بالای خود پا را فرا تر گذاشت و یک صمبل شد.گذشته از این حرف ها کاپ قابلیت ها و توانایی های بسیاری داره قدرت بدنی بالا,سریع,چالاک,هوش بالا,توانایی بالا در نبرد های تن به تن و سریع,توانایی در استفاده از سپر مدافع و پرتاب آن با حفظ تعادل, ضربات قوی در نبرد های نزدیک,مهارت های رزمایشی و خیلی قابلیت های دیگه ای که داره به معنای واقعی یک ابرسربازه و لیاقت رهبری انتقام جویان و تمام ابرقهرمانان مارول رو داره و بی هیچ شکی لیاقت حضور در رتبه نخست این لیست رو هم داره.

 

نظر شما در مورد این مقاله چیه؟با رتبه بندی موافقید؟ شما چه کاراکتر هایی رو لایق حضور در لیست میدانید؟

 

 

نویسنده:

حسین دارابی (REAL SPIDEY)

All rights reserved © Spidey.ir 2015

 (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مقالات مرتبط:

قدرتمندترین ابرقهرمانان کمیک بوکی

قوی ترین ابرشروران کمیک های مارول

دوستان مرد عنکبوتی

برترین Top 10 های سایت

بهترین مبارزات مرد عنكبوتی

معرفي نیروی های کیهانی در دنیای مارول

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

kaito
#1 kaito 1394-07-04 21:59
ممنون عالی بود، ولی بنظرم مردعنکبوتی 3 براش زیاده، چون همه آموزش دیدن ولی عنکبوتی...
نقل قول کردن
Agent Marvel
#2 Agent Marvel 1394-07-04 22:00
خیلی مقاله عالی و فوق العاده بود.تو رتبه بندی میشه یه تغییراتی ایجاد کرد ولی بی شک این 10 تا باید تو لیست باشن وهیچکدوم نباید خارج بشن.
(حسین جان ممنون که اسم من رو آوردی و یه ارجاعی به مقالمم کردی )
نقل قول کردن
arsalan-goblin
#3 arsalan-goblin 1394-07-04 22:07
مقاله خوبی بود مرسی با وولورین خعلی حال کردم ددپولم کهحرفی درش نیست ولی همونطور که کایتو گفت (۳) برا اسپایدی زیاده اون با همه زور و قدرتش آخر یه بچه دبیرستانی مبتدیه ( لهنم مهربونه نریزین سرم)
نقل قول کردن
zse
#4 zse 1394-07-04 22:07
ممنون بابت مقاله
به نظر من مهارت دردویل بالاتر از سرباز زمستان هستش
نقل قول کردن
zse
+1 #5 zse 1394-07-04 22:09
به نقل از arsalan-goblin:
مقاله خوبی بود مرسی با وولورین خعلی حال کردم ددپولم کهحرفی درش نیست ولی همونطور که کایتو گفت (۳) برا اسپایدی زیاده اون با همه زور و قدرتش آخر یه بچه دبیرستانی مبتدیه ( لهنم مهربونه نریزین سرم)

پیتر پارکر دیگه یه دبیرستانی نیست
بیچاره اینهمه قد کشیده و بزرگ شده
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #6 Agent Marvel 1394-07-04 22:15
به نقل از arsalan-goblin:
مقاله خوبی بود مرسی با وولورین خعلی حال کردم ددپولم کهحرفی درش نیست ولی همونطور که کایتو گفت (۳) برا اسپایدی زیاده اون با همه زور و قدرتش آخر یه بچه دبیرستانی مبتدیه ( لهنم مهربونه نریزین سرم)

دبیرستانی ؟!

پیتر پارکر الآن 28 سالشه !
نقل قول کردن
Agent Marvel
#7 Agent Marvel 1394-07-04 22:22
فقط از نظر من جای بولزای تو لیست خالی بود.

به قول حسام اونجر :

در دستان بولزای هر چیزی میتواند سلاح باشد.

حتی غذا ! :P
نقل قول کردن
Dark spidey
#8 Dark spidey 1394-07-04 22:23
ممنون بابت مقاله مقاله خوبی بود
میشه تغییراتی در رتبه بندی داد البته بعضی از اینا از قدرت ها شونه که قوی شدن و مهارت دارن اگه بدون قدرت رتبه بندی میکردی بهتر میشد
نقل قول کردن
real spidey
#9 real spidey 1394-07-04 22:25
البته از آقای ترابی هم ممنونم که تو رتبه بندی کمکم کردن و باعث شدن مقاله بهتر بشه و در مورد اسپایدی هم بگم که ارادش باعث شده در چنین رده ای بایسته ....
نقل قول کردن
Dark spidey
#10 Dark spidey 1394-07-04 22:26
به نقل از Agent Marvel:
فقط از نظر من جای بولزای تو لیست خالی بود.

به قول حسام اونجر :

در دستان بولزای هر چیزی میتواند سلاح باشد.

حتی غذا ! :P

بولزای شروره اینا ابر قهرمانن :-* البته اگه قاطی بود بهتر میشد
ولی ددپول و پانیشر هم ی جورایی ضد قهرمانن
نقل قول کردن
Richard Grayson
#11 Richard Grayson 1394-07-04 22:28
مقاله عالی و کامل بود ;-)

فکر کنم تا چندوقت دیگه اسم سایتو به comiciran یا همچین‌چیزی تغییر کنه 8)
با این حجم اطلاعات از کمیک
نقل قول کردن
spider emad
#12 spider emad 1394-07-04 22:31
مقاله خیلی کامل و توپی بود جای همه منصفانه بود.بخصوص جای اسپایدی.مرسی بابت مقاله.یه حالی بهمون دادی با این مقاله ;-) :-*
نقل قول کردن
Sherlockian
#13 Sherlockian 1394-07-04 22:32
به نقل از Agent Marvel:
فقط از نظر من جای بولزای تو لیست خالی بود.

به قول حسام اونجر :

در دستان بولزای هر چیزی میتواند سلاح باشد.

حتی غذا ! :P

غذا هم میشه دیگه میتونه غدا رو تا ته بکنه تا حلق یارو
نقل قول کردن
j.jonah jameson
+1 #14 j.jonah jameson 1394-07-04 22:33
با لیست که مشکلی ندارم خیلی هم جامع
ولی نیک فیوری و وحشی رو هم می تونستید بزارید
واقعا از بودن وولورین توی لیست خیلی خوشحالم چون یه بار یادمه که آقای ترابی راجب وولورین گفتن که کپ بدون صلاحش آسیب پذیره مرد عنکبوتی هم بدون وب شوتر کارش سخته ولی وولورین هچ جوره شکست نمیخوره چون پنجه هاش همیشه همراهشه
نقل قول کردن
Dark spidey
#15 Dark spidey 1394-07-04 22:46
خبر برندون روث تصویری از پشت صحنه سریال افسانه های فردا را در اینستگرام خود منتشر کرد
در این تصویر شما کاپتان کولد اتم و هیت ویو رو مشاهده میکنید
نقل قول کردن
spidey 4ever
+2 #16 spidey 4ever 1394-07-04 22:47
مرسی
عالی بود
ولی من میگم پانیشر خیلی ماهره تو مبارزه هم از cap هم ماهر تره
البته قبول دارم که در کمیک civil war بدجوری از cap کتک خورد ولی به نظرم خودش دست روی cap بلند نکرد چون براش احترام قائله

فرنک کسل خیلی اموزش های رزمی خاصی دیده
با چاقو و شمشیر و انواع سلاح هم میتونه خوب کار کنه
ضمن اینکه نسبت به cap هیچ نیوری فوق بشری هم نداره
(کاش یه death battle بین پانیشر و بتمن بسازن!)
نقل قول کردن
alibax25
#17 alibax25 1394-07-04 23:18
دستت درد نکنه مقاله خوبی بود ولی چندتا مشکل داشت
ولورین باید اول میشد و اسپایدی ، دردویل ، بلک پنتر نباید تو لیست قرار میگرفتند اینا بیشتر بواسطه قدرتشونه که برتری دارند نه مهارت.جای اینا باید آیرون فیست ، هاکای ، وارپث (Warpath) قرار میگزفت.
به سایت
marvel.wikia.com
برو و تو قسمته سرچ کاراکتر مورد نظر رو سرچ کن ،وسط های صفحه توضیحات ، قدرت ها رو تو یه جدول از 7 مشخص کرده که آخری (نوشته Fighting Skills) برای مهارت هست.
نقل قول کردن
mtm
+1 #18 mtm 1394-07-04 23:37
به نقل از alibax25:
دستت درد نکنه مقاله خوبی بود ولی چندتا مشکل داشت
ولورین باید اول میشد و اسپایدی ، دردویل ، بلک پنتر نباید تو لیست قرار میگرفتند اینا بیشتر بواسطه قدرتشونه که برتری دارند نه مهارت.جای اینا باید آیرون فیست ، هاکای ، وارپث (Warpath) قرار میگزفت.
به سایت
marvel.wikia.com
برو و تو قسمته سرچ کاراکتر مورد نظر رو سرچ کن ،وسط های صفحه توضیحات ، قدرت ها رو تو یه جدول از 7 مشخص کرده که آخری (نوشته Fighting Skills) برای مهارت هست.


درست میگی ولی یه نکته رو هم متذکر بشم
ببنید درسته که مثلا ولورین قدرت داره ولی یادمون نره که بین نینجاها هم تعلیم دیده و مهار ت های مبارزه با شمشیر رو از سامورایی ها فرا گرفته
یا مثلا دردویل که نیرو داره ولی در عین حال از stick و نینجاهای hand تعلیم گرفته

حتی خود مرد عنکبوتی هم چند وقت پیش spider sense خودش رو از دست داد و مجبور شد بره پیش شانگ چی (master of kung fu) تا تعالیم رزمی ببینه

البته منم موافقم که شاید جای هاکای ، ماکینگ برد و ایرون فیست و شانگ چی تو لیست خالی باشه
(هر چند تو کارتون avengers mightiest heroes دیدیم که هاکای در برابر بلک ویدو چقدر کم آورد!)
نقل قول کردن
Agent Marvel
#19 Agent Marvel 1394-07-04 23:43
به نقل از Hesam avenger:
به نقل از Agent Marvel:
فقط از نظر من جای بولزای تو لیست خالی بود.

به قول حسام اونجر :

در دستان بولزای هر چیزی میتواند سلاح باشد.

حتی غذا ! :P

غذا هم میشه دیگه میتونه غدا رو تا ته بکنه تا حلق یارو

شاید بدونی شایدم ندونی ، ولی تو کمیک ها چند بار این کار رو کرده !

حتی تو فیلم دردویل (۲۰۰۳) هم با هسته آلبالو یه پیرزن رو خفه کرد !
نقل قول کردن
goorlan
#20 goorlan 1394-07-05 01:06
اگر ولورین تو رتبه های 7 تا 4 بود بهتر بود چون ولورین تو بیشتر مبارزاتش به قدرت تکیه میکنه تا مهارت. ولورین تو مبارزه بیشتر قلدره تا ظریف و ماهر.چیزی هم که تو بیشتر مبارزاتش میبینیم اینه: ولورین جون میره جلو و در حالی که چنگال هاش رو در میاره چند تا نیشخند به اون حریف بدبختش(که با دیدن خوب شدن زخم های ولورین هاج و واج مونده میزنه) و دستش رو تا مچ(و حتی بیشتر :lol: )میکنه تو شکم یارو و خیلی شیک و مجلسی صحنه رو ترک میکنه :-|
نقل قول کردن
s.kraven
#21 s.kraven 1394-07-05 16:53
اینو بگم که مون نایت چی آقا دارابی؟
در ضمن
دردویل تونسته کاپیتان و ناتاشا و ایرون من رو شکست بده
که کریون هم تونسته بود اون رو خیلی راحت شوت کنه
و اسپایدی هم تونسته کریون رو شوت کنه :-*
مهم نیست ولی دردویل جایگاهش بالاتره
نقل قول کردن
real spidey
#22 real spidey 1394-07-05 18:12
دروستان یک بار دیگه میگم که این لیست توست آقای ترابی رتبه بندی شده و مورد تایید ایشونه
#23
میدونم اول میخاستم یه تاپ15 بنویسم ولی فکر کردم مقاله کمی بیش از حد طولانی میشه ولی قبول داروم که جای 5 شخصیت خالیه:شانگ چی،مون نایت،آیرون فیست،هاکآی،وحشی همین.
نقل قول کردن
a.v.s
#23 a.v.s 1394-07-05 18:24
به نقل از Agent Marvel:
فقط از نظر من جای بولزای تو لیست خالی بود.

به قول حسام اونجر :

در دستان بولزای هر چیزی میتواند سلاح باشد.

حتی غذا ! :P

حتی غذا ؟؟؟؟؟؟؟
حتتتی غذذذا ؟؟؟؟؟؟؟؟
هی کلمه "حتی غذا " مال من بود و من گفتم بهت بی شرف :-) (ببخشید البته :oops: ) ولی دیگه بی شرف بازی در نیار :-*
نقل قول کردن
a.v.s
#24 a.v.s 1394-07-05 18:27
به نقل از Hesam avenger:
به نقل از Agent Marvel:
به نقل از Hesam avenger:
به نقل از Agent Marvel:
فقط از نظر من جای بولزای تو لیست خالی بود.

به قول حسام اونجر :

در دستان بولزای هر چیزی میتواند سلاح باشد.

حتی غذا ! :P

غذا هم میشه دیگه میتونه غدا رو تا ته بکنه تا حلق یارو

شاید بدونی شایدم ندونی ، ولی تو کمیک ها چند بار این کار رو کرده !

حتی تو فیلم دردویل (۲۰۰۳) هم با هسته آلبالو یه پیرزن رو خفه کرد !

پس حرفام از درست از اب در اومده چون نمیدونستم مرسی ( اصن این حرف بهم الهام شد)

تیکه کلام "حتی غذا" مال من بود :-| :-*

اه یادم رفت
ممنون واسه مقاله
نقل قول کردن
s.kraven
#25 s.kraven 1394-07-05 19:35
به نقل از real spidey:
دروستان یک بار دیگه میگم که این لیست توست آقای ترابی رتبه بندی شده و مورد تایید ایشونه
#23
میدونم اول میخاستم یه تاپ15 بنویسم ولی فکر کردم مقاله کمی بیش از حد طولانی میشه ولی قبول داروم که جای 5 شخصیت خالیه:شانگ چی،مون نایت،آیرون فیست،هاکآی،وحشی همین.

مون نایت شخصیت خفنیه
میتونست باشه
والا از رزمی شروع کرد :-*
نقل قول کردن
The Rock
#26 The Rock 1394-07-05 19:41
خیلی ممنون بابت مقالت خیلی خوب بود
#24اتفاقا من وقتی داشتم مقاله رو میخوندم گفتم حتما مون نایت هم تو لیسته ولی تعجب کردم که تو لیست نبود فکر میکردم باشه
ولی بازم درهر صورت مرسی بابت مقاله
نقل قول کردن
parker
#27 parker 1394-07-05 19:59
جای نفر تو لیست خیلی خالیه.
یکی مون نایته (یه جورایی مثل بتمنه ماروله)
یکی بلید (خیلی عجیبه که تو لیست نیست)
بولزای(بالا هم گفتن)
به هر حال بقیه افراد هم خوبن.
نقل قول کردن
the punisher
#28 the punisher 1394-07-06 01:27
آقا من مخالفم :o الکی البته :-*
مرسی مقاله رو خوندم و لذت بردم ولی میخوام یکم گیر بدم

نمیدونم چرا هر وقت اسم پانیشر میاد همه یاد قتل و کشتن و نابود کردن و یه عضو بدن قطع شده و اینا میوفتن
در واقع پانیشر اصل فلسفه شخصیتش عمل قتل نیست بلکه انجام مجازاته!
حالا احتمالا میگید خب آدم میکشه دیگه!!
نه فرانک اونارو میکشه چون باعث مرگ کسی شدن اصلا هم از کارش لذت نمیبره اون خودش و روش رو وقف مردم کرده تا دیگه هیچوقت پدری اتفاقی که برای فرانک افتاده رو نبینه،فرانک بعد مرگ خانواده ش میتونست خودکشی کنه میتونست تو بارای مختلف بره و مست کنه یا حتی تبدیل به یه ویلان بشه ولی تصمیم شجاعانه ش این بود که محبوبیت نداشته باشه ولی برای بقیه مفید باشه
در واقع تصور کنید یه سوپرمن با تمام قدرتاش بگن ما از تو متنفریم،اولین چیزی که ب ذهنش میرسه اینه که ابرقهرمانی رو کنار بزاره یا نه(بعد با خودش کلنجار میره به نتیجه میرسه که بمونه تا نظر مردم عوض شه)ولی فرانک از لحظه اول میدونست هم مردم هم پلیس هم قهرمانا هم زد قهرمان ها ازش متنفر میشن ولی پای وظیفه ش وایستاد

این بود انشای من :-| یادش بخییر 12 سال انشا نوشتم هنوزم موندم چرا معلم 2 راهنماییم سومین انشامو 19 داد(خب غلط املایی به انشا چه ربطی داشت!)!!همیشه 20میدادن
نقل قول کردن
real spidey
#29 real spidey 1394-07-06 16:57
#30
بله من هم حرف شمارو قبولدارم فرانک در اصل فقط میخاد مجازات کنه و روش کارش قتله..
نقل قول کردن
Black Spidey 81
#30 Black Spidey 81 1394-07-07 16:14
به نقل از real spidey:
#30
بله من هم حرف شمارو قبولدارم فرانک در اصل فقط میخاد مجازات کنه و روش کارش قتله..

آره مثل عزرائيل
منظورم عزرائيل بتمن نيست
نقل قول کردن
a.v.s
#31 a.v.s 1394-07-07 21:55
به نقل از Black Spidey 81:
به نقل از real spidey:
#30
بله من هم حرف شمارو قبولدارم فرانک در اصل فقط میخاد مجازات کنه و روش کارش قتله..

آره مثل عزرائيل
منظورم عزرائيل بتمن نيست

تو چطور میتونی یه قهرمان خیالی رو با فرشته خداوند مقایسه کنی ؟ :o (میدونم نباید حرف دینی میزنم ببخشید :oops: )
نقل قول کردن
the punisher
#32 the punisher 1394-07-07 22:36
#33
بابت زدن حرف درباره دینت خچالت میکشی؟؟؟
ولی خداییش مقایسه حضرت عزرائیل با مجازاتگر مقایسه متر و کیلوگرمه!!!
شما میتونی پانیشر رو یکی مثل امپراطور چین مقایسه کنی ه با کشتن ده ها هزار نفر و نابود ردن شورهای مختلف و البته نابود ردن تاریخ اونا تنها هدفش اتحاد چین بوده
نقل قول کردن
Black Spidey 81
#33 Black Spidey 81 1394-07-08 20:56
شرمنده میخواستم بگم هیتلر گفتم عزرائيل حضور ذهن نداشتم که اشتباه نوشتم
(شرمنده ولی سیاسی شد ) ولی هیتلر هم تقریبا مثل همون امپراطور چین میمونه و میشه ایندفعه با مجازاتگر مقایسه کرد
نقل قول کردن
the punisher
#34 the punisher 1394-07-30 03:01
#35
به هیچ عنوان!!!
پانیشر یکی از کارای همیشگیش نابود کردن سلاح های کشتار جمعی و مواد مخدره که هیتلر از جفتش استفاده کرده
نقل قول کردن
Mr Monster
#35 Mr Monster 1394-12-16 13:55
هی پسر مقاله ی خوبی بود ولی رتبه ی 10 برای ددپول کمه.
نقل قول کردن
milad
#36 milad 1399-02-01 15:47
سلام، مقاله خوبی بود.
ولی واقعا واقعا جای شانگ چی خالیه و در حق دردویل ناحقی شد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید