اطلاعات لو رفته از پخش آزمایشی فیلم "فونیکس سیاه"(X-men Dark Phoenix)

 اطلاعات لو رفته از پخش آزمایشی فیلم "فونیکس سیاه"(X-men Dark Phoenix) پس از مدت ها بالاخره اطلاعاتی از آخرین فیلم افراد ایکس (X-Men) به دستمون رسید! ولی نباید زیاد خوشحال بشیم...

مقدمه: جدیدا بازار اخبار و اطلاعات لو رفته خیلی داغ شده، استودیو ها دیگه باید حواسشون خیلی بیشتر از قبل جمع کنند! بعد از شکست برترین دشمن افراد ایکس در فیلم ناامیدکنندهٔ X-men Apocalypse، نوبت به اقتباس از یکی از بهترین داستان های افراد ایکس رسید! البته قبلا اقتباسی نصفه نیمه و ناامید کننده از این داستان دیده بودیم. داستان «حماسه فونیکس سیاه» از پر پتانسیل ترین داستان های اقتباسیه که میشه اون رو در چند فیلم روایت کرد اما اینطور که مشخصه تهیه کنندگان عجله دارند و قراره ما در یک قسمت روایت این داستان را روی پرده سینما تماشا کنیم! در هر حال یکی از کاربران Reddit ادعا داره که پخش آزمایشی فیلم رو در ماه فوریه دیده و کل داستان فیلم رو در پستی  قرار داده و این اطلاعات واقعا ناامیدکننده اس! البته آنچه در زیر میخوانید احتمال داره درست باشه یا غلط. بنابراین فعلا در حد یک شایعه اون رو در نظر بگیرید.

 

!!!!هشدار اسپویل و احتمال لو رفتن داستان فیلم!!!!

.

.

.

.

.

.

افراد ایکس وضعیتی مانند انتقام جویان دارند

افراد ایکس وضعیتی مانند انتقام جویان دارند

در ابتدای فیلم افراد ایکس را قهرمانانی شناخته شده مانند انتقام جویان در MCU مشاهده می کنیم! اما این دقیقا خلاف چیزیه که در کمیک ها اتفاق میوفته. در دنیای کمیک جهش یافته ها و میوتانت ها از نژاد منفور بین مردم هستند. با توجه به این اطلاعات در طول فیلم دلیل محبوبیت آنها مشخص نمی شود.

فیلم اینگونه آغاز می شود که افراد ایکس برای نجات گروهی از فضانوردان از اتمسفر خارج می شوند!(البته این اطلاعات چیز جدیدی بهمون اضافه نمی کنه؛ چون ما قبلا در اینجا خلاصه داستان فیلم رو کار کردیم!)

 

چگونه جین به «فونیکس» تبدیل می شود؟

چگونه جین به «فونیکس» تبدیل می شود؟

با توجه به داستان لو رفته، زمانی که افراد ایکس درحال نجات فضانوردان در اتمسفر هستند؛ یک موج کیهانی به «جین گری» برخورد می کنه و باعث میشه او تبدیل به فونیکس بشه! اما معلوم نیست که این موج کیهانی همون نیروی فونیکسه یا این موج باعث آزاد شدن نیروی فونیکس شده. البته با توجه به فیلم قبلی میشود گفت که این موج باعث و بانی آزاد شدن نیروی اوست!

 

بازهم صحنه دویدن کوئیک سیلور! اما این دفعه در فضا!!

بازهم صحنه دویدن کوئیک سیلور! اما این دفعه در فضا!!

قراره برای بار سوم صحنه دویدن کوئیک سیلور را ببینیم اما متاسفانه این دفعه موسیقی نداره!!!! با توجه به اطلاعات، «نایت کراولر» با استفاده از قدرت های تلپورتی اش؛ کوئیک سیلور را بعد از نجات هر یک از فضانوردان از داخل سفینه فضایی به بیرون تلپورت می کنه اما موسیقی کلاسیکی از دهه ۹۰ میلادی در پشتش پخش نمیشه!(البته ممکنه در تدوین نهایی فیلم، موسیقی رو بهش اضافه کنند.)

 

فضایی ها چطور وارد داستان می شوند؟

فضایی ها چطور وارد داستان می شوند؟

بعد از این که جین گری با موج کیهانی برخورد کرد، به صورت اتفاتی باعث شد سفینه فضایی به سیاره ای بیگانه پرتاب شده و با آن برخورد کند. همین اتفاق باعث میشه بیگانه ها تصمیم به حمله و جنگ با زمین بگیرند و همچنین به نیروی فونیکس دست بیابند!

 

اسکرالی در کار نیست !!!!!

اسکرال

خب باید تمام تئوری های مطرح شده و ارتباط این فیلم با کاپیتان مارول را بریزیم دور!! با توجه به اطلاعات گفته شده، بیگانه های فیلم رنگ پوستشان طوسیه! همچنین فقط توانایی تغییر شکل به انسان را دارند. از دیگر قدرت های آنها می توان به پرواز درآمدنشان اشاره کرد. حال نقش جسیکا چستن چیه؟ او از فرماندگان بیگانه هاست و وقتی وارد زمین میشه ظاهرش رو عوض می کنه اما به دلایلی موهایش سفید و بور میشه!

او بعدا هویت یکی از مامورین FBI رو می دزده و به همین علت دولت درگیر ماجرا میشه. در طول فیلم هم هیچ وقت نامی از اسکرال ها برده نمیشه. البته این چیز عجیبی نیست چون فاکس سابقهٔ این کارهای عجیب و غریب رو داره!

 

کودکی جین گری

کودکی جین گری

فیلم درحالی آغاز میشه که فلش بکی از کودکی جین نشان داده میشه. در این صحنه تصادفی رخ میده که باعث کشته شدن پدر و مادر او میشه. بعدها مشخص میشه، این تصادف باعث نمود قدرت های جین شده و پدر جین از این حادثه جون سالم بدر برده. جین از عمارت افراد ایکس خارج میشه تا پدرش رو پیدا کنه و همچنین معلوم میشه تمام این مدت پروفسور ایکس بهش دروغ می گفته چون می دونسته پدرش بعد از این که می فهمه دخترش یک جهش یافته است، دیگه اون رو نمی خواد! همین باعث میشه تا قبل از رسیدن کمک، جین با استفاده از خشم فونیکس پدرش رو تا یک قدمی مرگ نزدیک کنه!

 

میستیک میمیره

میستیک میمیره

خب این اتفاق دور از ذهن نبود چون از مدت ها پیش میدونستیم جنیفر لارنس (بازیگر میستیک) آماده بازنشست شدن از این نقش هستش.(در یکی از مصاحبه ها از او پرسیده شد نام چند از فیلم های ایکس من رو بگه ولی حتی نتونست یدونه از اونها رو نام ببره! ببینید چقدر به نقشش علاقه داره!!) این اتفاق زمانی میوفته که جین کنترلش رو از دست میده و سهوا باعث کشته شدن میستیک میشه. همین کار راه را برای تبدیل شدنش به «فونیکس سیاه» باز می کنه!

 

مگنیتو دوباره از دشمنان فیلمه

مگنیتو دوباره از دشمنان فیلمه

واقعا تکراری شده. مگنیتو در همه فیلم های افراد ایکس به نوعی به پایه ثابت خباثت تبدیل شده و دقیقا همون فرمول قبلی رو پیش میگیره. در این فیلم با وجود این که او در آپوکالیپس حرکتی قهرمانانه انجام داد؛ باز هم از دشمنان فیلم هستش!

 

بیست از مگنیتو کمک میگیره!

بیست از مگنیتو کمک میگیره!

همونطور که می دونید بیست عاشق میستیک بود به همین خاطر در طول فیلم او با مرگ میستیک کنار نمیاد و تصمیم می گیره تا دنبال مگنیتو بره تا با همکاری با او جلوی فونیکس رو بگیره چون مگنیتو هم مثل خودش میستیک رو دوست داشته و این هدفی یکسان برای این کار بهشون میده.

البته این حرکت باعث ناراحتی طرفداران میشه چون این کار از بیستی که همیشه کنار چارلز حضور داشت واقعا بعید و دور از ذهنه!

 

در پرده آخر فیلم، افراد ایکس لباس ابرقهرمانی به تن ندارند

در پرده آخر فیلم، افراد ایکس لباس ابرقهرمانی به تن ندارند

با توجه به عکس لو رفته از سر صحنه فیلم برداری، افراد ایکس اون یونیفرم های مشکی که در فیلم قبلی دیدیم رو به تن ندارند و لباس های زرد و مشکی تنشونه که از طراحی های «فرانک کویتلی» در کمیک های New X-Men الهام گرفته شده. اما نکته ناامید کننده اینه که در مبارزه پایانی آنها لباس های معمولی تنشونه! بدتر از اون اینه که جین بعد از تبدیل شدن به فونیکس سیاه کتی قرمز به تن داره و هیچ شباهتی به لباسش در دنیای کمیک نداره!!!

 

فیلم چگونه به اتمام می رسد ؟

یکی از اهداف بیگانه های فیلم اینه که رهبران جهان را کنار هم جمع کنند و آنها را از بین ببرند!! گفته میشه نبرد نهایی بیرون سازمان ملل متحد رخ میده و در این نبرد از جلوه های کامپیوتری سنگینی استفاده شده همچنین چارلز و سایکلاپس تمام تلاششون را برای جلوگیری از بیگانه های تغییر شکل دهنده انجام میدهند. در همین حین سفینه های جنگی آنها به زمین می رسد و جین که به نظر به حالت نرمال برگشته اون سفینه ها رو به فضا هدایت می کنه!

هنوز مشخص نشده که چگونه مگنیتو و بیست وارد ماجرا میشوند همچنین معلوم نیست در پرده سوم فیلم فونیکس سیاه چه کاری انجام میدهد اما با محاصره سفینه های جنگی دیالوگی از جین میشنویم: من جین نیستم، من فونیکسم و پس از گفتن این جمله او نیرویش را آزاد می کند و تمام این بیگانگان به همراه سفینه هایشان را از بین می برد. در آخر سرنوشت جین معلوم نمیشه اما او در ذهن سایکلاپس از او خداحافظی می کنه.

 

برخی صحنه های X-Men The Last Stand تکرار می شوند

برخی صحنه های X-Men The Last Stand تکرار می شوند

سایمون کینبرگ یکی از نویسندگان فیلم X-Men The Last Stand بوده و چندین بار گفته فیلم فونیکس سیاه فرصتی برای درست کردن اشتباهاتیه که در اون فیلم کرده. مثل این که قراره صحنه های ناامید کنندهٔ اون فیلم رو دوباره به شکلی دیگر ببینیم:

- جین نزدیک بود دوباره پروفسور ایکس رو بکشه

- جین نزدیک بود دوباره پروفسور ایکس رو بکشه

یادتونه در Last Stand جین پروفسور ایکس که سعی داشت جلوش را بگیره با قدرت هاش نابود کرد! مثل این که قراره دوباره همین صحنه رو ببینیم با این تفاوت که این دفعه سر بزنگاه جلوشو می گیرن و پروفسور زنده از این صحنه بیرون میاد.

- اشاره به صحنه کشته شدن سایکلاپس توسط جین

- اشاره به صحنه کشته شدن سایکلاپس توسط جین

در فیلم آخرین مقاومت، پس از این که معلوم شد جین زنده اس صحنه ای بین جین و سایکلاپس رخ داد و ما دیدیم که جین می تونه قدرت های لیزری چشم سایکلاپس رو مهار کنه و بعد از اون سایکلاپس کشته شد! در این فیلم هم قراره این صحنه تکرار بشه اما مثل مورد قبلی سایکلاپس نمیمیره. کینبرگ فکر کرده با این کار می تونه با ذهن مخاطب بازی کنه ولی نمی دونه با این کارش چه خاطرات بدی رو برای ما زنده می کنه.

 

گروه برادری مگنیتو از جهش یافته های تصادفی و ناشناخته تشکیل شده

گروه برادری مگنیتو از جهش یافته های تصادفی و ناشناخته تشکیل شده

برعکس دنیای کمیک در فیلم گروه برادری جهش یافته ها از اعضای ناشناخته تشکیل شده و این جهش یافته ها مخصوص فیلم خلق شده اند!

 

جین فعلا مرده

 

در فیلم X2: X-Men United جین با فداکاری جون خودش رو از دست داد در این فیلم نیز اتفاقی مشابه رخ میده و در پایان مرده پنداشته میشه. اگر این فرنچایز ادامه داشته باشه مرگ جین خیلی زود اتفاق افتاده چون ما چیز خاصی از او ندیدیم همچنین ولورین در این داستان وجود نداشت و ما مثلث عشقی دنیای کمیک رو ندیدیم اگر فرصتی برای فیلمی دیگر باشد احتمالا جین در اون فیلم برمیگرده!

 

سایلاک در فیلم نقشی نداره

سایلاک

در فیلم قبلی «سایلاک» رو به عنوان یکی از سوارکاران آپوکالیپس دیدیم و در پایان فیلم او از بازماندگان جنگ بود. در این فیلم توقع می رفت که او به ایفای نقش بپردازه اما با توجه به اطلاعات لو رفته «اولیویا مون» نقشی در این فیلم نداره. ممکنه فاکس او رو برای فیلم X-Force نگه داشته باشه و یا ممکنه بازیگرش کلا از قید این شخصیت گذشته باشه!

 

صحنه پس از تیتراژی وجود نداره

جین فعلا مرده

درسته که در پخش آزمایشی فیلم صحنه پس از تیتراژی وجود نداشت ولی این امکان وجود داره که فاکس در تدوین نهایی این صحنه رو اضافه کنه و به بازگشت جین اشاره کنه.

 

با فیلم بد و ناامید کننده ای سر و کار داریم

با فیلم بد و ناامید کننده ای سر و کار داریم

کسی که این اطلاعات رو منتشر کرده از بد بودن فیلم گفته و اون رو کسل کننده خطاب کرده و فیلم انتظاراتش رو برطرف نکرده چون هیچ چیز فیلم براش چشمگیر و جذاب نبوده! البته هنوز هیچ اتفاقی نیوفتاده و ما امیدواریم در Reshoot ها و فیلمبرداری های اضافه این وضعیت تغییر کنه.

(یکی از منابع مورد اعتماد گفته این Reshoot ها برای اینه که فرانچایز رو به اتمام برسونه و پایان گیج کننده ای نداشته باشه و راه رو برای ادامه این سری ببنده! پس نباید توقع داشته باشیم فیلم تغییرات قابل توجهی بکنه!)

 

کمترین ایفای نقش متعلق به کیست؟

کمترین ایفای نقش متعلق به کیست؟

گفته میشه نباید انتظار زیادی از استورم، نایت کراولر یا کوئیک سیلور در مدت زمان ایفای نقش داشته باشیم و مثل همیشه بیشترین ایفای نقش متعلق به پروفسور ایکس، مگنیتو و میستیکه و طبیعی هم هست چون وقتی ولورینی در فیلم وجود نداره باید از بقیه شخصیت ها نهایت استفاده را کرد!

 

جمع بندی

اخرین قسمت مردان ایکس

همه ما انتظار داشتیم که بعد از این همه مدت که نه تریلر و نه کلیپی از فیلم منتشر شده منتظر یک سورپرایز بزرگ از طرف فاکس باشیم و به بهترین نحو پایان سری محبوب افراد ایکس رو برای

آخرین بار ببینیم اما چیزی که مشخصه سورپرایزی در کار نبوده و خود سازندگان از اثری که ساختند مطمئن نبودند و به همین خاطر اطلاعات زیادی از فیلم منتشر نمی کردند! (حتی X-Men" عبارت   " را از عنوان این فیلم حذف کردند) Reshoot های فیلم هم برای به اتمام رسوندن این سری هستش و باعث تاسفه که خاطره خوبی از فیلم به خاطر نخواهیم داشت!

 

نظر شما چیه؟ آیا این اطلاعات رو قبول دارید؟ به نظرتون واقعیه یا فیک و الکی؟

 

نویسنده: احمد فقیه

P.Constantine

All rights reserved © Spidey.ir 2018

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

30 ایستراگ (EASTER EGG) فیلم مردان ایكس: اپوكالیپس

مهمترین اتفاق ها در کمیک های ایکس من: جین گری از مارول گرل به فونیکس سیاه تبدیل میشود

5 شخصیت كمیك بوكی که قدرت های خدامانند به دست آوردند

10 زنده شدن غیر قابل باور در دنیای كمیك!

معرفي نیروی های کیهانی در دنیای مارول

75 لحظه ماندگار در كمیك های مارول – قسمت پنجم

75 لحظه ماندگار در كمیك های مارول – قسمت چهارم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Hashem.egz
#1 Hashem.egz 1397-03-12 16:09
خط اخر مقدمه بنابراین رو اشتباه نوشتی
در باره اطلاعاتم که هنوز فیلم اکران نشده امید وار باشیم که اینا غلط باشن :-?
راستی عضو جدیدم :-)
نقل قول کردن
capitan mammad
#2 capitan mammad 1397-03-12 16:24
واقعا شرکت فاکس کمیکای ایکس من مارولو خراب کرده اصلا علاقه ای با فیلمای ایکس من ندارم شاید دلیلشم همین فاکس باشه
شاید رایتش دسته مارول یا همون دیزنی بود فیلمای بهتریو میدیدیم
نقل قول کردن
mohmad.ap
#3 mohmad.ap 1397-03-12 16:25
امیدوارم یک تغییراتی انجام بشه
نقل قول کردن
Thunder God
#4 Thunder God 1397-03-12 17:04
با هیچ‌چیز این ایکس من فاکس حال نمیکنم.
فقط ولورین قابل تحمله
بقیشون اصلا برام جالب نیستن.بازیگر پروفسور اگزاویر و مگنتو اصلا برام قابل هضم نیستن و قیافه ی میستیک و بیست و ... هم اصلا خوب در نیومده.
نمیدونم فقط منم که همچین حس بدی دارم بهشون یا واقعا بد هستن.
نقل قول کردن
Omid_Spider
#5 Omid_Spider 1397-03-12 17:50
این نسخه ایی ک الان خوندم اصلا اکران نشه بهتره
نقل قول کردن
Tara
#6 Tara 1397-03-12 17:56
به نقل از capitan mammad:
واقعا شرکت فاکس کمیکای ایکس من مارولو خراب کرده اصلا علاقه ای با فیلمای ایکس من ندارم شاید دلیلشم همین فاکس باشه
شاید رایتش دسته مارول یا همون دیزنی بود فیلمای بهتریو میدیدیم

البته فاکس همه فیلم ها رو بد نساخت
اگر دارک فونیکس رو حساب نکنیم ( چون فعلا مشخص نیست ) فقط دو - سه تا از فیلم های ایکس من ضعیف بودن
تو این سری شاهکار هایی مثل لوگان و روز های گذشته اینده و ایکس 2 هم داشتیم
نقل قول کردن
capitan mammad
#7 capitan mammad 1397-03-12 18:29
به نقل از Tara:
به نقل از capitan mammad:
واقعا شرکت فاکس کمیکای ایکس من مارولو خراب کرده اصلا علاقه ای با فیلمای ایکس من ندارم شاید دلیلشم همین فاکس باشه
شاید رایتش دسته مارول یا همون دیزنی بود فیلمای بهتریو میدیدیم

البته فاکس همه فیلم ها رو بد نساخت
اگر دارک فونیکس رو حساب نکنیم ( چون فعلا مشخص نیست ) فقط دو - سه تا از فیلم های ایکس من ضعیف بودن
تو این سری شاهکار هایی مثل لوگان و روز های گذشته اینده و ایکس 2 هم داشتیم


فاکس ۴ شگفت انگیزم اونطور ک باید نشون نداد سه گانه فیلمش ضعیف بود کلا اگه رایت شخصیتا دوباره ب خود مارول برگرده بهتره
لوگان فیلم خوبی ولی فاکس از ۱۰ تا فیلم یدونه خوبشو میزنه
که لوگان شاهکار بود
نقل قول کردن
omiDeadpool
#8 omiDeadpool 1397-03-12 18:35
اقا اینقدر به فاکس فحش و ناسزا نگین
اکس من 1 خیلی خوب بود
ایکس 2 شاهکاره و هنوزم یکی از بهترینای ژانر کمیک بوکی
فرست کلاس عالی بود
روزهای گذشته و اینده شاهکار بود
لوگان هم شاهکار
ددپولا هم عالی
پس فیلمای خوب فاکس از تعداد بدها بیشتره
اینقدر نکوبید فاکس رو
گناه داره
نقل قول کردن
beyonder
#9 beyonder 1397-03-12 18:40
ددپول 2 هم میگفتن اولا که بده ولی خوب از اب در اومد .
نقل قول کردن
P.Constantine
#10 P.Constantine 1397-03-12 18:55
به نقل از beyonder:
ددپول 2 هم میگفتن اولا که بده ولی خوب از اب در اومد .

ددپول ٢ قضيه اش فرق مى كرد، نسخه هاى مختلف براى افراد مختلف پخش شده بود يعنى تدوين هر كدوم متفاوت بوده و بازخورد هاى متفاوتى داشته ولى اين فيلم قضيه اش متفاوته تا اونجايى كه معلومه فقط يك بار پخش آزمايشى داشته!
نقل قول کردن
ghasem
#11 ghasem 1397-03-12 20:09
هم فاکس هم سونی باید در کمپانی فیلم کمیک بوکیشون رو تخته کنن هر دفعه دارن گند میزنن. :-x
فیلمای ایکس من مثل لپ لپ میمونه یکی خوبه یکی بد.
کی تمام این شخصیت ها بیوفته دست مارول که آدم یک نفس راحت بکشه.
نقل قول کردن
Mdh
#12 Mdh 1397-03-12 20:32
اونهمه جار و جنجال...نمیدونم گفته بودن این فیلم ژانر تازه ای تو زمینه فیلمای ابر قهرمانی تعریف میکنه...
کریس کلرمانت گفته بود این فیلم با بازیگرا و کارگردانای فوق العاده اش میتونه بیشتر از اونجرز جنگ بی نهایت بیشتر فروش کنه!
پس چی شد؟!!
البته اینم گفته بودن از ایکس من آپوکالیپس یه کم بهتر خواهد بود اما از days of future past ضعیف تر..!

تکرار شدن صحنه های the last stand به نظرم معنایی نداره و بیهوده ست...چه بهتر چه بدتر...
مگنیتو هم کلا تکراری شد...نفرت از آدما و دوباره تکرار شدن این نفرت و هی و هی...خباثتشم دارن مسخره میکنن...
گروه برادری ساخته شده صرفا برای فیلم؟!
میگن میخوان صحنه های آخرین ایستادگی رو بهتر کنن بیشتر میخوره اینم مثل اون میخوان خراب کنن...
کوئیک سیلور و فریز تایمش لوث میشه...
جنیفر لارنسم کلا میستیک رو یه جوری بازی میکنه آدم به جای میستیک فوق العاده یه تپه ... در حال حرکت رو میبینه!
کلا از جنیفر لارنس خوشم نمیاد...

و محبوب شدن ایکس من ربطی به آپوکالیپس نداره؟!!
نقل قول کردن
Eragon
#13 Eragon 1397-03-12 22:06
امیدوارم توی فیلم برداری مجدد بتونن یکم وضعیت فیلم رو بهتر کنن این چیزی که خوندم زیادی ناامید کننده اس :cry: :cry: :cry:
نقل قول کردن
Pouriya Ahmadi
#14 Pouriya Ahmadi 1397-03-12 22:09
به نقل از capitan mammad:
واقعا شرکت فاکس کمیکای ایکس من مارولو خراب کرده اصلا علاقه ای با فیلمای ایکس من ندارم شاید دلیلشم همین فاکس باشه
شاید رایتش دسته مارول یا همون دیزنی بود فیلمای بهتریو میدیدیم

همه فیلماش بد نبودند.ایکس من ۱ و ۲ عالی.فرست کلاس هم خیلی خوب بود.لوگان که شاهکار بود و ددپول که واقعا معرکه بود.اگه رایتش دست مارول و دیزنی بود عمرا شاهد فیلمهای ارزشمندی مثل لوگان و ددپول میبودیم(دیگه خودتون هم دلیلشو میدونید).روزهای گذشته و آینده هم که بینظیر بود.
نقل قول کردن
Ultimate spider-man
#15 Ultimate spider-man 1397-03-13 06:06
راستش من بعد قضیه ونوم زیاد به این خبرا توجه نمیکنم
( قلبم داره از جاش در میاد :-| )

ولی اگه واقعا اینجوری باشه من فقط دارم چندتا صحنه مزخرف از این فیلم تو ذهنم تصور میکنم :o
نقل قول کردن
Ali Agha
#16 Ali Agha 1397-03-13 09:17
خیلی ممنون
یه ذره خلاقیت تو وجود اینا نیست آخه چه ایده هایه دادن؟
به fantastic four خیلی شباهت داشت تو فضا یهو یه موج کیهانی به جین میخوره و قدرتهای فونیکس آزاد میشه چه جالب !
کت قرمزم که فوق‌العاده است . احتمالا مگنیتو هم یه اوور کت قهوه ای بپوشه پروفسور هم با رکابی راه راه بیاد وسط . ناموسا چرا آخه . میدادنش به ما (اعضا و مدیران سایت)یه هفته روش فکر میکردیم قطعا بهتر از اینا در میومد طرحمون.
نقل قول کردن
marvel boy
#17 marvel boy 1397-03-13 10:46
من که خودم عاشق جینم امیدوارم خیلی فیلمش بهتر شه حیفه بد شه فیلمش.خیلی دلم میخواد جز فیلم های برتر ایکس من شه.امیدوارم فیلم بهتر شه.فاکس لطفا فیلم موردانتظارمو خوب کن
نقل قول کردن
marvel boy
#18 marvel boy 1397-03-13 11:41
امکان داره که فیلم خوبی بشه؟خیلی دلم میحواد عالی شه
نقل قول کردن
a.v.s
#19 a.v.s 1397-03-13 19:00
میخوام یه چیزی درباره این مطالب و هر مطلبی که میشه دربارش حرف زد بگم که مطمئن باشید حرف دل هر کمیک فنیه.

درباره مطلب اول:
این یکی از بنیادی ترین اساس های کمیک های مردان ایکس رو زیر سوال میبره. خب البته با توجه به وقایع مردان ایکس آخرالزمان که مردان ایکس دنیا رو نجات دادند منطقیه ولی استودیو میتونست اینکارو با داستان بکنه که هنوز عده زیادی هستند که از جهش یافته ها متنفر هستند و دارند تلاش میکنند برای نابودی آن ها. در این شرایط میتونه از سناتور کلی جوان استفاده کنه.

مطلب دوم:
بنظرم میتونست خیلی بهتر به تبدیل شدن جین گری به فونیکس بپردازه. یا اینکه از همین ایده استفاده میکرد و چیزای بهتری رو میکشید وسط داستان. درضمن الان هم که جین گری نیروی درونی خودش رو داره پس چرا اونقدر لزوم داره که یه موج کیهانی رو هم بکشن وسط؟ درضمن وقتی میگن موج کیهانی، این غرورم رو خدشه دار میکنه چون نیروی فونیکس یه چیزی بیشتر از یک موج کیهانیه!!! اون یک نیروی مطلق کیهانیه. یک نیروی عظیم که حالا دارند شان اش رو میکشند پایین.
احساس میکنم یک Deja Vu داره تکرار میشه. منظورم مسئله گالاکتوس توی فیلم چهار شگفت انگیز: خیزش موج سوار نقره ایه!!!

مطلب چهارم:
یکی از مسخره ترین ایده هایی بود که شنیدم. یعنی اون سفینه یهویی به یک سفینه بیگانه برخورد میکنه و یک دفعه بوووم. بیگانه ها به زمین حمله میکنند و میخوان جین رو گیر بیارند.

مطلب پنجم:
وقتی فاکس با دکتر دووم اونکارو میکنه (سال 2015) دیگه چه انتظاری باید از فاکس داشت؟! یعنی فاکس نمیخواد بیشتر و واضح تر توی گنجینه مارولی خودش بگرده و ببینه نمیشه یه چیز بهتر به جای یک مشت بیگانه خاکستری توی فیلم قرار داد؟ واقعا؟ یعنی فاکس نمیخواد اصلا ریسک بکنه؟ دنیای سینمایی مارول پر ریسکه! جنگ بی نهایت نمونه واضحشه که توی آخر فیلم اون اتفاق شوکه کننده افتاد (نمیگم که اسپویل نشه). نمونه اش توی هیچ فیلم دیگه مارول نبود. کل فیلم نمونه اش هیچ جا نبود. غیر از این، توی نگهبانان کهکشان 1 و 2 که از نژاد کری و عایشه و سپاه نووا استفاده کرد. فیلم جنگ داخلی رو ساخت که بسیار نو بود (اگر بتمن علیه سوپرمن رو حساب نکنیم که گند زد به خاطراتم) و درضمن یک خبیث بی شیله پیله نسبت به بقیه خبیث ها نشون داد ولی با اون دفتره ابرقهرمانان رو به جون هم انداخت و تازه توش سرباز زمستان رو قاتل پدر و مادر تونی استارک کرد. دوباره نمونه های دیگه ای هم هست: مرد مورچه ای، ثور: راگنوراک، پلنگ سیاه، کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان، دکتر استرنج.
اگر مارول میتونه ریسک بکنه پس فاکس هم میتونه ولی اینکارو نمیکنه و فرصت اینکه بتونه یک فیلم تمام عیار بسازه رو از دست میده.

مطلب ششم:
این بنظرم میتونه یکی از نقاط قوت فیلم باشه. ولی چه فایده وقتی بقیه مطالب یه ضعف بسیار اساسی دارند. درضمن مطلب بعدی که به این مرتبطه منو آزار میده.

مطلب هفتم:
میستیک از اولش هم نباید یکی از اعضای مردان ایکس می بود. این پتانسیلش رو خراب کرد. حالا هم میستیک میمیره و نمیدونم چرا حس خوبی در این باره ندارم. بنظرم قراره میستیک افت شخصیتی داشته باشه. البته تا الان که داشته چون میستیک در کمیک ها جذبه خاصی داره و با ژست و لحن خاصی صحبت میکنه (میشه گفت مثل الکترا) و بعد حالا این. به خدا میستیک فیلم های سه گانه اولین مردان ایکس که اکثر اوقات اونقدر حرف نمیزد از میستیک جنیفر لارنس بیشتر از خودش جذبه نشون داده بود. حداقل اون میستیک اون خباثتش و کاراش باعث میشد ازش متنفر و منزجر باشی.

مطلب هشتم:
من چندبار که اینو خوندم خندم گرفت. چرا فاکس فقط از مگنتو استفاده میکنه؟ فقط توی دو سه تا فیلم از مگنتو استفاده نکرد. بنظرم فاکس باید از پتانسیل شخصیت های منفی دیگه مثل "شادو کینگ" یا "مستر سینیستر" و یا حتی "کاساندرا نووا" استفاده میکرد. شادو کینگ که بیخیال چون توی سریال "لژیون" داره ازش استفاده میشه. ولی سرنخی که درباره "مستر سینیستر" به ما داده شد چی؟ به راحتی ول کرد اونو؟ البته شاید در فیلم بهش اشاره بشه که مثلا پدر جین گری جزو شرکت Essex هستش که شرکت "مستر سینیستر" محسوب میشه. یا اصلا میتونست از "انجمن آتش جهنم" استفاده کنه اگر گند نمیخورد به اما فراست در "مردان ایکس: کلاس اول" . البته اون هم که در سریال Gifted داره استفاده میشه پس اینم میپره. ولی با اون ظاهری که برای جسیکا چستن درست کردند خیلی به کاساندرا نووا میخورد.

مطلب نهم:
خب منطقیه اگر عاشق یکی باشی و عشقت بمیره، قاطی میکنی. ولی این عشق غیر ضروری بود برای فیلم های ایکس من. درسته میتونیم به بیست حق بدیم که چون عشقش رو از دست داده قاطی کرده ولی نمیتونیم این حق رو هم بهش بدیم که رفته با شخصیت خبیث فیلم همکاری کرده. تازه هنک و پروفسور ایکس باهم در طول این سال ها کنار هم بودند و هنک در طول اون مدتی که چارلز توی مغزش صداهای مختلف میشنید (مردان ایکس: روز های گذشته آینده) همراهش بود. پس این دیگه واقعا زجرآوره.

مطلب دهم:
چطوری مردان ایکس در آخر فیلم لباس ابرقهرمانی ندارند؟ مثل این میمونه که انتقام جویان با لباس معمولی با ثانوس مقابله کنند!!! واقعا این مسخره نیست؟ خود کاپیتان آمریکا توی فیلم دومش به لباس فرمش نیاز داشت تا با هایدرا مقابله کنه. یعنی منظورم اینه که یونیفرم تعریف کننده شخصیت فرده! اگر یهو پانیشر بدون لوگوی معروفش بیاد وسط که مردم پانیشر رو به کفششون هم حساب نمیکنند. چون اونطوری مردم باخودشون میگند که این یه آدم عادیه که اینجا اومده نه یک ضدقهرمان حرفه ای که به انواع و اقسام سلاح ها مردم رو میکشه. با خودشون میگویند که این فرد نمیتونه از ما محافظت کنه. پس اگر یونیفرم نداری، حتی اگر هم یونیفرم نداشه باشی ولی تیپ و سر و وضع نداشته باشی (مثل گروه "فراری ها" که یونیفرم ندارند ولی حتی با لباس معمولی شون، آدم در عین واحد جذبشون میشه)، باید بیخیال وظیفه های ابرقهرمانی بشی چون مردم حوصله دیدنتو ندارند.

مطلب یازدهم:
پایان فیلم قابل قبول نیست. یه ذره احمقانه است. یعنی همینجوری کشک فیلم رو تموم میکنی؟ اون وقت جلوه های کامپیوتری سنگین که به هیچ دردی نمیخوره. پایان فیلم باید حماسی باشه. درست مثل کمیکش. فونیکس خبیث شد و جمعیتی از شی آر که توی یک سفینه بودند رو نابود کرد (با استفاده از جذب نیروی یک ستاره). بعد ایکس من توسط شی آر ربوده میشوند و میخوان جین گری رو اعدام کنند و بعد به پیشنهاد پروفسور ایکس دوئل برگزار شد و یهو جین گری به فونیکس تبدیل شد و جین خودکشی کرد. نمیگم دقیقا مثل کمیکش باشه ولی باید به اندازه این حماسی باشه. اینطوری به کمیک هم خیلی وفادارتره.

مطلب دوازدهم:
این کارا هیچ لزومی نداره. بنظرم همون فقط خاطرات بد مردم رو زنده میکنه. به تصویر کشیده یک اشتباه - اونم دوباره - بعد درست کردن انتهای اشتباه، این احمقانه است. دردی رو اصلا دوا نمیکنه فقط بدترش میکنه. مثل نمک پاشیدن روی زخم میمونه.

مطلب سیزدهم:
این دیگه آخر خط زیر پا گذاشتن کمیکه. من با این وجود دیگه نمیتونم از فیلم لذت ببرم. چون این طوری به بقیه شخصیت های کمیک توهین میکنه. به خود کمیک هم توهین میکنه و این بی احترامی به کمیک و شعور هواداره چون اینطوری برداشت میشه که تو شخصیت های کمیک رو به کفشت هم حساب نمیکنی.

مطلب چهاردهم:
مرگ جین بدون ولورین معنایی نداره. اگر جین قراره بمیره پس شاهد یک مرگ کشک خواهیم بود. چون اونقدر حماسی و دردناک نخواهد بود که براش پیاز خورد کنیم تا اشک بریزیم. امیدوارم یک صحنه پس از تیتراژی باشه که این مسئله رو درست کنه که اون هم مثل مسئله زنده ماندن سوپرمن در فیلم بتمن علیه سوپرمن میشه.

مطلب پانزدهم:
میشه یه شخصیتی رو معرفی کنی و بعد توی فیلم بعدی استفاده نکنی؟ یعنی پتانسیل اون کاراکتر رو از بین بردی. خود مارول رد اسکال رو بیخیال نشد و توی فیلم جنگ بینهایت ازش استفاده کرد. مارول هم خودش اعلام کرده که برای دورمامو برنامه داره. این میشه برنامه ریزی. ولی فاکس هیچ برنامه ریزی برای فیلم های ایکس من نداشته و نداره. یهو میبینه فیلم های ایکس من خوب میفروشند بعد یه قسمت دیگه هم می چپونه و می چسبونه بهش. اگر برنامه ریزی درست حسابی داشت شاهد حضور "شادو کینگ" و یک "انجمن آتش جهنم" درست حسابی و "کاساندرا نووا" و حداقل بقیه شخصیت های خبیث بودیم. ولی فاکس یک دنیای سینمایی ناقص بدون برنامه ریزی مشخص درست کرده. البته فاکس هم چاره ای نداره.

اگر جمع بندی کنیم، شاهد یک اثر کمیک بوکی بسیار ضعیف هستیم. من میگم این اطلاعات درسته چون نمیشه بیشتر از این از فاکس انتظار داشت. البته هنوز کور سوی امیدی هست به اینکه اینها همش شایعه است ولی دیگه چه امیدی برای هوادارانی که یک اقتباس دلچسب از فونیکس سیاه میخواستند مونده؟ اگر این فیلم شکست بخوره، فاکس هم راحت تر از خر شیطون پایین میاد و به این نتیجه میرسه که شخصیت های مارول رو به خود مارول و دیزنی بسپاره بهتره تا اینکه خودش با چه دونم کاری و ندونم کاری فیلم های ایکس من و چهار شگفت انگیز بسازه.
نقل قول کردن
Mahdad-mm
#20 Mahdad-mm 1397-03-13 23:00
چه حيف كه اين فيلم اين گونه به پايان ميرسه چرا ما يه فونيكس درست حسابي توى سينما نبايد داشته باشيم باور كنيد اگه ما أعضاء سايت و مديران سناريو فيلم مينوشتيم از اين فيلم هاى فاكس و ديسى بهتر از آب ميومد
نقل قول کردن
marvel boy
#21 marvel boy 1397-03-14 16:25
به نقل از a.v.s:
میخوام یه چیزی درباره این مطالب و هر مطلبی که میشه دربارش حرف زد بگم که مطمئن باشید حرف دل هر کمیک فنیه.

درباره مطلب اول:
این یکی از بنیادی ترین اساس های کمیک های مردان ایکس رو زیر سوال میبره. خب البته با توجه به وقایع مردان ایکس آخرالزمان که مردان ایکس دنیا رو نجات دادند منطقیه ولی استودیو میتونست اینکارو با داستان بکنه که هنوز عده زیادی هستند که از جهش یافته ها متنفر هستند و دارند تلاش میکنند برای نابودی آن ها. در این شرایط میتونه از سناتور کلی جوان استفاده کنه.

مطلب دوم:
بنظرم میتونست خیلی بهتر به تبدیل شدن جین گری به فونیکس بپردازه. یا اینکه از همین ایده استفاده میکرد و چیزای بهتری رو میکشید وسط داستان. درضمن الان هم که جین گری نیروی درونی خودش رو داره پس چرا اونقدر لزوم داره که یه موج کیهانی رو هم بکشن وسط؟ درضمن وقتی میگن موج کیهانی، این غرورم رو خدشه دار میکنه چون نیروی فونیکس یه چیزی بیشتر از یک موج کیهانیه!!! اون یک نیروی مطلق کیهانیه. یک نیروی عظیم که حالا دارند شان اش رو میکشند پایین.
احساس میکنم یک Deja Vu داره تکرار میشه. منظورم مسئله گالاکتوس توی فیلم چهار شگفت انگیز: خیزش موج سوار نقره ایه!!!

مطلب چهارم:
یکی از مسخره ترین ایده هایی بود که شنیدم. یعنی اون سفینه یهویی به یک سفینه بیگانه برخورد میکنه و یک دفعه بوووم. بیگانه ها به زمین حمله میکنند و میخوان جین رو گیر بیارند.

مطلب پنجم:
وقتی فاکس با دکتر دووم اونکارو میکنه (سال 2015) دیگه چه انتظاری باید از فاکس داشت؟! یعنی فاکس نمیخواد بیشتر و واضح تر توی گنجینه مارولی خودش بگرده و ببینه نمیشه یه چیز بهتر به جای یک مشت بیگانه خاکستری توی فیلم قرار داد؟ واقعا؟ یعنی فاکس نمیخواد اصلا ریسک بکنه؟ دنیای سینمایی مارول پر ریسکه! جنگ بی نهایت نمونه واضحشه که توی آخر فیلم اون اتفاق شوکه کننده افتاد (نمیگم که اسپویل نشه). نمونه اش توی هیچ فیلم دیگه مارول نبود. کل فیلم نمونه اش هیچ جا نبود. غیر از این، توی نگهبانان کهکشان 1 و 2 که از نژاد کری و عایشه و سپاه نووا استفاده کرد. فیلم جنگ داخلی رو ساخت که بسیار نو بود (اگر بتمن علیه سوپرمن رو حساب نکنیم که گند زد به خاطراتم) و درضمن یک خبیث بی شیله پیله نسبت به بقیه خبیث ها نشون داد ولی با اون دفتره ابرقهرمانان رو به جون هم انداخت و تازه توش سرباز زمستان رو قاتل پدر و مادر تونی استارک کرد. دوباره نمونه های دیگه ای هم هست: مرد مورچه ای، ثور: راگنوراک، پلنگ سیاه، کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان، دکتر استرنج.
اگر مارول میتونه ریسک بکنه پس فاکس هم میتونه ولی اینکارو نمیکنه و فرصت اینکه بتونه یک فیلم تمام عیار بسازه رو از دست میده.

مطلب ششم:
این بنظرم میتونه یکی از نقاط قوت فیلم باشه. ولی چه فایده وقتی بقیه مطالب یه ضعف بسیار اساسی دارند. درضمن مطلب بعدی که به این مرتبطه منو آزار میده.

مطلب هفتم:
میستیک از اولش هم نباید یکی از اعضای مردان ایکس می بود. این پتانسیلش رو خراب کرد. حالا هم میستیک میمیره و نمیدونم چرا حس خوبی در این باره ندارم. بنظرم قراره میستیک افت شخصیتی داشته باشه. البته تا الان که داشته چون میستیک در کمیک ها جذبه خاصی داره و با ژست و لحن خاصی صحبت میکنه (میشه گفت مثل الکترا) و بعد حالا این. به خدا میستیک فیلم های سه گانه اولین مردان ایکس که اکثر اوقات اونقدر حرف نمیزد از میستیک جنیفر لارنس بیشتر از خودش جذبه نشون داده بود. حداقل اون میستیک اون خباثتش و کاراش باعث میشد ازش متنفر و منزجر باشی.

مطلب هشتم:
من چندبار که اینو خوندم خندم گرفت. چرا فاکس فقط از مگنتو استفاده میکنه؟ فقط توی دو سه تا فیلم از مگنتو استفاده نکرد. بنظرم فاکس باید از پتانسیل شخصیت های منفی دیگه مثل "شادو کینگ" یا "مستر سینیستر" و یا حتی "کاساندرا نووا" استفاده میکرد. شادو کینگ که بیخیال چون توی سریال "لژیون" داره ازش استفاده میشه. ولی سرنخی که درباره "مستر سینیستر" به ما داده شد چی؟ به راحتی ول کرد اونو؟ البته شاید در فیلم بهش اشاره بشه که مثلا پدر جین گری جزو شرکت Essex هستش که شرکت "مستر سینیستر" محسوب میشه. یا اصلا میتونست از "انجمن آتش جهنم" استفاده کنه اگر گند نمیخورد به اما فراست در "مردان ایکس: کلاس اول" . البته اون هم که در سریال Gifted داره استفاده میشه پس اینم میپره. ولی با اون ظاهری که برای جسیکا چستن درست کردند خیلی به کاساندرا نووا میخورد.

مطلب نهم:
خب منطقیه اگر عاشق یکی باشی و عشقت بمیره، قاطی میکنی. ولی این عشق غیر ضروری بود برای فیلم های ایکس من. درسته میتونیم به بیست حق بدیم که چون عشقش رو از دست داده قاطی کرده ولی نمیتونیم این حق رو هم بهش بدیم که رفته با شخصیت خبیث فیلم همکاری کرده. تازه هنک و پروفسور ایکس باهم در طول این سال ها کنار هم بودند و هنک در طول اون مدتی که چارلز توی مغزش صداهای مختلف میشنید (مردان ایکس: روز های گذشته آینده) همراهش بود. پس این دیگه واقعا زجرآوره.

مطلب دهم:
چطوری مردان ایکس در آخر فیلم لباس ابرقهرمانی ندارند؟ مثل این میمونه که انتقام جویان با لباس معمولی با ثانوس مقابله کنند!!! واقعا این مسخره نیست؟ خود کاپیتان آمریکا توی فیلم دومش به لباس فرمش نیاز داشت تا با هایدرا مقابله کنه. یعنی منظورم اینه که یونیفرم تعریف کننده شخصیت فرده! اگر یهو پانیشر بدون لوگوی معروفش بیاد وسط که مردم پانیشر رو به کفششون هم حساب نمیکنند. چون اونطوری مردم باخودشون میگند که این یه آدم عادیه که اینجا اومده نه یک ضدقهرمان حرفه ای که به انواع و اقسام سلاح ها مردم رو میکشه. با خودشون میگویند که این فرد نمیتونه از ما محافظت کنه. پس اگر یونیفرم نداری، حتی اگر هم یونیفرم نداشه باشی ولی تیپ و سر و وضع نداشته باشی (مثل گروه "فراری ها" که یونیفرم ندارند ولی حتی با لباس معمولی شون، آدم در عین واحد جذبشون میشه)، باید بیخیال وظیفه های ابرقهرمانی بشی چون مردم حوصله دیدنتو ندارند.

مطلب یازدهم:
پایان فیلم قابل قبول نیست. یه ذره احمقانه است. یعنی همینجوری کشک فیلم رو تموم میکنی؟ اون وقت جلوه های کامپیوتری سنگین که به هیچ دردی نمیخوره. پایان فیلم باید حماسی باشه. درست مثل کمیکش. فونیکس خبیث شد و جمعیتی از شی آر که توی یک سفینه بودند رو نابود کرد (با استفاده از جذب نیروی یک ستاره). بعد ایکس من توسط شی آر ربوده میشوند و میخوان جین گری رو اعدام کنند و بعد به پیشنهاد پروفسور ایکس دوئل برگزار شد و یهو جین گری به فونیکس تبدیل شد و جین خودکشی کرد. نمیگم دقیقا مثل کمیکش باشه ولی باید به اندازه این حماسی باشه. اینطوری به کمیک هم خیلی وفادارتره.

مطلب دوازدهم:
این کارا هیچ لزومی نداره. بنظرم همون فقط خاطرات بد مردم رو زنده میکنه. به تصویر کشیده یک اشتباه - اونم دوباره - بعد درست کردن انتهای اشتباه، این احمقانه است. دردی رو اصلا دوا نمیکنه فقط بدترش میکنه. مثل نمک پاشیدن روی زخم میمونه.

مطلب سیزدهم:
این دیگه آخر خط زیر پا گذاشتن کمیکه. من با این وجود دیگه نمیتونم از فیلم لذت ببرم. چون این طوری به بقیه شخصیت های کمیک توهین میکنه. به خود کمیک هم توهین میکنه و این بی احترامی به کمیک و شعور هواداره چون اینطوری برداشت میشه که تو شخصیت های کمیک رو به کفشت هم حساب نمیکنی.

مطلب چهاردهم:
مرگ جین بدون ولورین معنایی نداره. اگر جین قراره بمیره پس شاهد یک مرگ کشک خواهیم بود. چون اونقدر حماسی و دردناک نخواهد بود که براش پیاز خورد کنیم تا اشک بریزیم. امیدوارم یک صحنه پس از تیتراژی باشه که این مسئله رو درست کنه که اون هم مثل مسئله زنده ماندن سوپرمن در فیلم بتمن علیه سوپرمن میشه.

مطلب پانزدهم:
میشه یه شخصیتی رو معرفی کنی و بعد توی فیلم بعدی استفاده نکنی؟ یعنی پتانسیل اون کاراکتر رو از بین بردی. خود مارول رد اسکال رو بیخیال نشد و توی فیلم جنگ بینهایت ازش استفاده کرد. مارول هم خودش اعلام کرده که برای دورمامو برنامه داره. این میشه برنامه ریزی. ولی فاکس هیچ برنامه ریزی برای فیلم های ایکس من نداشته و نداره. یهو میبینه فیلم های ایکس من خوب میفروشند بعد یه قسمت دیگه هم می چپونه و می چسبونه بهش. اگر برنامه ریزی درست حسابی داشت شاهد حضور "شادو کینگ" و یک "انجمن آتش جهنم" درست حسابی و "کاساندرا نووا" و حداقل بقیه شخصیت های خبیث بودیم. ولی فاکس یک دنیای سینمایی ناقص بدون برنامه ریزی مشخص درست کرده. البته فاکس هم چاره ای نداره.

اگر جمع بندی کنیم، شاهد یک اثر کمیک بوکی بسیار ضعیف هستیم. من میگم این اطلاعات درسته چون نمیشه بیشتر از این از فاکس انتظار داشت. البته هنوز کور سوی امیدی هست به اینکه اینها همش شایعه است ولی دیگه چه امیدی برای هوادارانی که یک اقتباس دلچسب از فونیکس سیاه میخواستند مونده؟ اگر این فیلم شکست بخوره، فاکس هم راحت تر از خر شیطون پایین میاد و به این نتیجه میرسه که شخصیت های مارول رو به خود مارول و دیزنی بسپاره بهتره تا اینکه خودش با چه دونم کاری و ندونم کاری فیلم های ایکس من و چهار شگفت انگیز بسازه.

منم خیلی طرفدارشم.میخواس تم جز بهترین فیلم های ایکس من شه تازه مگه سال ۲۰۱۹ اکران نمیشه؟فاکس میتونه یک تغییر بزرگ توی فیلم اجرا کنه اگه بخواد میتونه فروشش رو بیشتر کنه.خداکنه وقتی مارول رایت مردان ایکس رو بدست بیاره یک فیلم ققنوس سیاه هم بسازه چون مارول عالی درست میکنه و اپه درست کنه به نظر من جز برترین فیلم هاش میشه.ققنوس سیاه حماسه ی بزرگیه.موافق نیستین؟خیلی هم دوست دارم ایکس من اورجینال هم بسازه مارول بعدش تو همون قضایا ولورین و ققنوس اینا هم اضافه کنه.بعدنم میتونن ادامه بدن برای مردان ایکس علیه انتقام جویان
نقل قول کردن
Dixon
#22 Dixon 1397-11-05 12:24
فاکس فیلماش بگیر نگیر داره یا خیلی خوبه یا خیلی بد. اینم دیگه اخرین فیلم از ایکس منه (احتمالا) که خود فاکس مستقل میسازه ایشالا بعدیا زیر نظر دیزنیه و همه چی درست میشه. این اخرین فیلمه و دیگه خوبی بدی ازشون دیدیم باید حلال کنیم :-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44