اولین واکنش‌ها به فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" منتشر شد

اولین-واکنش‌ها-به-فیلم-مردعنکبوتی-راهی-به-خانه-نیست-نقد- تحلیل-بررسی- اسپایدرمن-فیلم-اسپایدی-منتشر-شد-spiderman-no-way-home

دیگه تموم شد از دو روز آینده میتونیم به آرزوی دیرینه‌امون برسیم، اینم از واکنش‌های اولیه منتقدین بعد از دیدن فیلم!

کمتر کسی باورش می‌شد ما به این زودی به چیزی که فکر میکردیم حداقل ۵-۶ سال دیگه طول بکشه بهش برسیم رسیده باشیم! کی فکرشو میکرد تو فیلم سوم از سه گانه اول اسپایدرمن  MCU شاهد یک رویداد بزرگ کمیک بوکی و مولتی ورس محور باشیم. بعد از گذشت حدودا ۲۰ سال اون حس نوستالژی و علاقه شدیدی که به فرنچایز های قبلی داشتیم برگردن و بشن شاکلهٔ بزرگسالی پیتر پارکر تام هالند. بعد از این همه همگی میدونیم این فیلم اندگیم فیلم‌های اسپایدرمنی و شاید تا سال‌ها فیلمی به عظمت و بزرگی اون برای ما طرفداران مردعنکبوتی ساخته نشه!

سحر امروز بود که منتقدین موفق شدن اولین نمایش کامل از فیلم رو ببینند و حال واکنش هایپ کنندهٔ اونا رو شاهد هستیم:

 

واکنش به راهی به خانه نیست

مردعنکبوتی راهی به خانه نیست بعد از پایان بازی احتمالا یکی از بهترین اوقاتی را برای من رقم زد که در سینما داشتم. این فیلم مال تام هالنده و در عین حال دیوانه واره، عجب فیلم اسپایدرمنی‌ای بود!

 

مردعنکبوتی راهی به خانه نیست حس یه رویداد عظیم مینی سری کمیک بوکی منتقل می‌کنه! خیلی احساسی تر از اون چیزی بودکه توقع داشتم. پایانی که از دور از خانه دوست نداشتمو توجیه میکنه و فرنچایز رو به سمتی هیجان انگیز هدایت می‌کنه.

 

مردعنکبوتی راهی به خانه نیست باعث میشه تمام حس‌هایی که امکان حس کردنشون هست رو [باتمام وجود] حس کنید! اون ۲ ساعت و نیم سرشار از احساس، اکشن، کنایه و طنز و روحه [دقیقا] هرچیزی که یه داستان پیتر پارکر میخواید رو داره! هرگززمانی بهتر از الان برای طرفدار مردعنکبوتی بودن وجود نداشته!

 

مردعنکبوتی راهی به خانه نیست حماسیه. واقعا توقعات رو برآورده کرد و بهتره بگم بیش از حد برآورده کرد! بامزه، دیوانه کننده و در نهایت به شدت احساسی. نمی‌تونم اصلا طرفداری رو متصور یشم که ناامید بشه!

 

با کمال اطمینان میگم، مردعنکبوتی راهی به خانه نیست بهترین فیلم لایو اکشن اسپایدرمنه! یه پایان بشدت هیجان انگیز واحساسی برای سه گانهٔ بازگشت به خانه به علاوه یه ادای احترام باحال و هیجان انگیز به ۲۰ سال فیلم‌های مردعنکبوتی. هم خنده دار هم اندوه‌بار. به شخصه عاشق از لحظه لحظه ثانیه‌های فیلم شدم.

 

 همین امروز اول وقت مردعنکبوتی راهی به خانه نیست رو دیدم و اون قطعا انتظارات رو برآورده می‌کنه. فیلم دارکه، سرشار ازاحساسه و یه پک بسته [کاملی از] غافلگیری‌هاست. نمی‌تونم صبر کنم تا دوباره با سینماروها ببینمش.

 

مردعنکبوتی راهی به خانه نیست واقعا متحیرکننده‌اس! هر صحنه‌ای که ویلم دفو در آنه فوق العاده اس! من واقعا دیگه نمیخوام چیز بیشتری [درباره‌اش] بگم. من عاشق بازگشت به خانه ام اما این یکی احتمالا برای من بهترینشونه. نمیتونم برای دوباره دیدنش صبر کنم.

 

مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست بهترین فیلم تمام تاریخ مارول است. به بهترین شکل ممکن به میراث مرد عنکبوتی ادای احترام میکنه و اون تعادل بی عیب و نقص شوخ طبعی، اکشن، احساسات و نوستالژی رو رعایت میکنه. هواداران مرد عنکبوتی با دیدن این فیلم عقل و هوش از سرشون میپره.

 

مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست رضایت بخش ترین فیلمی از اسپایدرمن هستش که امروز میتونید تصورش رو بکنید. این فیلم توقعات رو برآورده میکنه. کلی محتوا داره و به سرعت برق حرکت میکنه. بی وقفه. یعنی اینقدر رضایت بخشه و به هواداران حال میده. واو ... تام هالند و زندایا نقش آفرینی های درخشان و عاطفی دارند .. همه دارند. بندیکت کامبربچ برداشتی جدید و عالی از استرنج ارائه میده و کلا تیم بازیگران این فیلم در کنار هم عالی هستند. مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست بی شک بزرگ ترین و  احساسی ترین و احتمالا بهترین فیلم مرد عنکبوتی تا به حال است. باید پایش بنشینید و تصمیم بگیرید. واقعا به سختی میشه تصور کرد که فیلمی از مرد عنکبوتی بیاد که از این بهتر باشه. و به راستی به عنوان یک هوادار مرد عنکبوتی به سختی میتوانید توقعی بیشتر از یک فیلم شخصیت محبوب خود داشته باشید.

 

نیمه نخست مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست یه کم آشفته است ولی نیمه دومش شدیدا اوج میگیره. تو اون بخش از فیلم ، مولتی ورس خیلی فراتر از سطح توقعات من رفت. مفرح، هیجان انگیز، اغلب بسیار عاطفی و در نهایت بسیار فیلم رضایت بخشی است. 

 

مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست: بزرگترین واو، اشک ریختن ها و پر سر و صدا ترین جمعیتی که پس از پایان بازی در سینما دیده بودم.

 

مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست  نه تنها توقعات مرا برآورده کرد بلکه از آنها فراتر رفت. این فیلم ارزش تک تک لحظه های دردناکی که واسه خاطرش انتظار کشیدیم رو داشت! جلوه های بصری، موسیقی، قلب (احساسات)، داستان، خبیث ها ... پای یک اثر حماسی در میان است. اشک ها، استرس ها، شادی ها ... این خبیث ها فقط برنگشتن که هواداران رو به صندلی سینماها برگردونن ، بلکه به صورت شگفت انگیزی مورد استفاده قرار گرفتن. هر کدومشون قصه خودشون و  منطق و آرک داستانی پرمفهوم خود رو دارند.

 

هایپ را باور کنید! مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست واقعا باورنکردنیه. نه تنها بهترین فیلم ابرقهرمانی سال بلکه با اختلاف بهترین فیلم مرد عنکبوتی که به میراث فیلم های قبل خود ادای احترام میکنه.

 

چیزهایی هستند که اگه من بودم در فیلم عوض میکردم ولی در مجموع یک تجربه دیوانه وار بود که واقعا ازش لذت بردم و باعث شد عطشم برای دیدن مجدد بیشتر بشه. یه عالمه چیزه که هواداران عاشقش میشن و البته یه عالمه چیزه که حسشون با شما باقی میمونه به خصوص اگه به اندازه من عاشق مرد عنکبوتی باشید. .. از کجا شروع کنم؟ هنوزم دارم تو ذهنم راهی به خانه نیست را مورد پردازش قرار میدهم  ولی اولین کلماتی که به ذهنم میرسن "شگفت انگیز" و "داغون کننده" هستند. قبل از هر چیز، بازی تام هالند همچنان جوریه که مدتها پس از ترک سالن سینما دز ذهنم باقی موند (و این اولین دفعه نیست که این اتفاق میفته) . روراست بگم که تام هالند کسیه که باعث شد تا عاشق شخصیت پیتر پارکر و مرد عنکبوتی بشم و این فیلم بهترین نقش آفرینی او را در بر میگیره. او همیشه بیشترین انرژی خودش رو صرف مرد عنکبوتی میکنه و اینجا هم تابلوئه که همین کار را کرده. در هر فیلم، او چیزی عمیق تر از این شخصیت را به ما ارزانی داشته .. بعدش، باید زندایا را مورد ستایش قرار بدهم واسه اینکه .. واو ... من همیشه عاشق ام.جی. بوده ام ولی واقعا از این شخصیت در این فیلم خوشم آمد. آماده بودم در چندین صحنه گریه کنم ولی این صحنه زندایا بود که باعث شد بزنم زیر گریه .. خوشحالم مریسا تومی نقش و محتوای بزرگتری داشت! طبیعتا باعث شد در فیلم به چشم بیاد و او در دادن ژرفای بیشتر به شخصیت زن عمو می درخشید .. و در نهایت هالند و زندایا با همدیگه جادویی هستند. پس از دیدن این فیلم میتونم بگم که پیتر و ام.چی. زوج محبوب من در MCU هستند چون رابطه اونا تو سطحی بود در حد لالیگا! من حقیقتا دوست دارم بیشتر از این شخصیت ها در آینده ببینم ...

 

و اما از سینماها خبر میرسه که تماشاچیان واکنش و شور و هیجانی که به این فیلم و صحنه های حماسی آن دارند با "پایان بازی "برابری میکنه! فعلا هم این فیلم با  64 نقد در سایت راتن تومیتوز امتیاز 98 از 100 رو داره! ولی از اون مهم تر اینه که در سایت سخت گیر متاکریتیک این فیلم هم اکنون با 23 نقد امتیاز خوب 73 از 100 رو به خودش اختصاص داده و هیچ کدام از این 23 نقد منفی نیست. 

 

نظر شما چیه؟ آیا میتونه جای اندگیم رو تو قلب ما طرفدارا بگیره؟

 

مطالب مرتبط:

داغ داغ! داستان فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" لو رفت!

10 فرضیه برتر هواداران (FAN THEORY) برای صحنه پس از تیتراژ فیلم "اسپایدرمن: راهی به خانه نیست"

تحلیل و بررسی دومین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" + نکات جدید تبلیغات

تحلیل و بررسی نخستین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

خبر داغ!! تریلر فیلم مردعنکبوتی به خانه نیست رکوردشکنی کرد!!

صحنهٔ پس از تیتراژ فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" فاش شد! + ویدئوی کامل

20 صحنهٔ پس از تیتراژ برتر فیلم های کمیک بوکی

چرا نباید به تریلر فیلم "مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست" اعتماد کنیم!

10 تئوری برتر هواداران پس از انتشار نخستین تریلر فیلم «مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست»!

18 شایعه و خبر درباره شخصیت هایی که در فیلم «دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون» حضور خواهند داشت

داغ داغ! نخستین تریلر رسمی فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" منتشر شد! (دوبله فارسی اختصاصی اضافه شد)

داستان لو رفته از فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" که ممکن است واقعی باشد!

شرح جزئیات لو رفته از فیلمنامهٔ‌ فیلم "مردعنکبوتی ۳: راهی به خانه نیست"

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست – 4 بازیگر تایید شده و 6 بازیگری که شایعه شده در این فیلم حضور خواهند داشت

10 تئوری بزرگ در‌باره‌ی فیلم «مردعنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» که امکان دارد اتفاق بیفتند

10 چیزی که میخواهیم در قسمت سوم فیلم "مرد عنکبوتی" در MCU ببینیم!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1400-09-23 19:29
نقل قول:
زمانی بهتر از الان برای طرفدار مردعنکبوتی بودن وجود نداشته!
برای من که الان قریب به 40 ساله همیشه زمانی بهتر برای طرفدار مرد عنکبوتی بودن وجود نداشته و خوشحالم که هر روز بر تعداد آدم هایی که مثل من فکر میکنند اضافه میشه ...
نقل قول کردن
Hellblazer
#2 Hellblazer 1400-09-23 19:31
سلام شب خوش؛ ممنون از شما آقای فقیه بابت پوشش دادن اخبار و واکنش‌ها؛ در معرکه بودن این فیلم همین قدر بس که از وبسایت راتن تومیتوز نمره‌ی ۱۰۰ گرفته. 8) :D :lol:
از اولش هم معلوم بود که این فیلم عالی میشه.
(برید ویکی‌پدیا اسم فیلم رو جستجو کنید بعد مقاله رو انگلیسی کنید؛ اسم توبی مگوایر و اندرو گارفیلد رو توی مقدمه‌ی فیلم آورده!)
به طور خلاصه نوشته که اندرو گارفیلد و توبی مگوایر از سری فیلم های خودشون، نقش شون رو تکرار می‌کنند؛ البته خبیث ششمی هم انگار واقعا در کار نیست! :sad:
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#3 AM SM BM SM 1400-09-23 19:34
سلام
خدایی خیلی خوشحال شدم وقتی این خبرها رو شنیدم. واکنش منتقدها واقعا عالیه که ما میبینیم این فیلم برای اون ها اینقدر پرشور و هیجان و زیبا و احساسی بوده. حتی ما دیدیم که یک نفر گفته بود این فیلم بهترین لایو اکشن اسپایدرمنه(یعنی حتی بهتر از مرد عنکبوتی ۲)! پس قشنگ معلومه که این فیلم واقعا دیوانه وار بوده و قرار ما هم حسابی باهاش کیف کنیم. چیزهایی که از نظرات منتقدها میشه دریافت کرد همون چیزی هست که ما از این فیلم میخوایم. احساسی، هیجان انگیز، زیبا، بامزه، با رشد شخصیتی برای اسپایدی(ها)، پرشور و برآورده کننده انتظارات! فوق‌العاده انتظارم برای فیلم بیشتر شد و دیگه ۹۹ درصد مطمئن شدم همون چیزی هست که میخوام!
نقل قول:
زمانی بهتر از الان برای طرفدار مردعنکبوتی بودن وجود نداشته.
خدایی با دیدن این جمله خیلی کیف کردم. آره مثل سال ۲۰۱۸، این چند سال هم توی قبضه ماست. البته اگر یه کم با تاریخ کمیک بوک بیشتر آشنا بشیم متوجه میشیم که اکثر سال ها توی قبضه اسپایدی و مارول بوده و حالا این دیگه چیز نهانی نیست و خیلی ها دارند متوجهش میشن. بله، الان بهترین موقع برای طرفدار مرد عنکبوتی بودنه.
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1400-09-23 19:38
داریم نقدهای جدید اضافه میکنیم . صفحه رو مدام رفرش کنید
نقل قول کردن
Hellblazer
#5 Hellblazer 1400-09-23 19:44
به نقل از mtm:
داریم نقدهای جدید اضافه میکنیم . صفحه رو مدام رفرش کنید

من که به سرعت هر چه تمام تر دارم تازه‌سازی (فارسی‌شو بگیم بهتره! ;-) ) می‌کنم.
واقعا هم الآن بهترین زمان برای طرفدار مرد عنکبوتی بودنه!
یک کسی مثل من که عاشق کارتون و انیمیشن بود، بهترین گزینه برای عاشق مرد عنکبوتی شدن، انیمیشن «مرد عنکبوتی: مجموعه‌ی کارتونی» بود؛ بعدها که بزرگتر شدم و فیلم بین شدم، سه‌گانه‌ی سم رایمی و اون ظاهر خفن و تخیلی دکتر اختاپوس این علاقه و هواداری رو تثبیت کرد، حالا هم که قراره ۳ تا مرد عنکبوتی رو با هم ببینم، لحظه شماری می‌کنم تا اون موقع برسه و فیلم رو ببینم. :-)
نقل قول کردن
masiha_87
#6 masiha_87 1400-09-23 19:52
دلم میخواد زار زار اشک شوق بریزم. واقعا گریم گرفت از این همه تعریف! نمیدونم چرا. الان فقط دلم میخواد بخندم! فقط دلم میخواد آهنگ شاد بذارم و کل آپارتمان رو رو هوا بترکونم. نمیدونم میتونم برای نسخه ی بلوری صبر کنم یا نه ولی تنها چیزی بود که میتونست اینقدر من رو خوشحال کنه. انگار دنیا رو بهم دادن. تو قلبم قوقاس؛ انگار میخواد از جاش دربیاد :cry: :D مرسی توبی! مرسی اندرو! و دمت گرم تام!
نقل قول کردن
masiha_87
#7 masiha_87 1400-09-23 20:03
پیش به سوی ساختن پوستر فن مید مناسبتی جدییییید!
نمیدونید چقدر خوشحالم!!!!!!!
نقل قول کردن
Hellblazer
#8 Hellblazer 1400-09-23 20:04
به نقل از mtm:
داریم نقدهای جدید اضافه میکنیم . صفحه رو مدام رفرش کنید

الآن که نقدها رو می‌خونم به این نتیجه می‌رسم که این فیلم یک کلکسیون از تمامی ژانر هاست و هر نوع صحنه و لحظاتی داره که برای هر مخاطبی دلچسبه، من بیشتر از دیدن ۲ تا مرد عنکبوتی دیگه، برای دیدن اون ۵ تا خبیث هیجان دارم! :lol:
نقل قول کردن
s.p.i
#9 s.p.i 1400-09-23 20:51
واقعا عالیه راستش واقعا غافلگیر شدم وقتی واکنش منتقدا دیدم با این همه بازیگر عالی واقعا گل کاشتن
نمرات تا به آلان شد ۷۳
خداروشکر
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#10 AM SM BM SM 1400-09-23 20:53
نقل قول:
این خبیث ها فقط برنگشتن که هواداران رو به صندلی سینماها برگردونن، بلکه به صورت شگفت انگیزی مورد استفاده قرار گرفتند. هر کدومشون قصه خودشون و منطق و آرک داستانی پر مفهوم خود را دارند.
این برای من خیلی مهمه! یعنی اینکه سازندگان متوجه شدند که آوردن خبیث ها و قهرمانان قدیمی پایان کار نیست که حالا همه هواداران برای همین عاشق فیلم بشن، بلکه این تازه شروع کاره و مهم اینه که اونا چه کارکردی در داستان دارند تا حضورشون باورپذیر بشه.
بعضی ها هنوز هم دارند میگن این بهترین فیلم اسپایدرمنه! یعنی ممکنه روی دست مرد عنکبوتی ۲ و مرد عنکبوتی سفر به دنیای عنکبوتی زده باشه؟ (رو دست مرد عنکبوتی ۲ که میشه بهترین فیلم کمیک بوکی!)
نقل قول:
نیمه نخست مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست یه کم آشفته است
دوستان نگران نباشید! خب مثل اینکه ایشون تنها کسی هست که این حرف رو زده، دوما گفته یه کم، سوما هم که گفته بعد از اون فیلم حسابی اوج میگیره!
نقل قول:
و به راستی به عنوان یک هوادار مرد عنکبوتی به سختی میتوان توقع بیشتر از یک فیلم شخصیت محبوب خود داشته باشید.
حاجی دمت گرم! خدایی با این حرف خیلی حال کردم!
نقل قول:
مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست بهترین فیلم تمام تاریخ مارول است.
تمام تاریخ؟! ناموسا؟! حالا نمیدونم، ولی اگر اینطور باشه چی؟! فکرش رو بکنید! یعنی ممکنه این فیلم کل فیلم های ریمی و کل فرنچایز مردان ایکس و بقیه فیلم های تکی از بقیه شخصیت های مارول و کل mcu رو زیر پا گذاشته باشه؟! تصورش هم آدم رو سرخوش میکنه!
نقل قول:
هواداران مرد عنکبوتی با دیدن این فیلم عقل و هوش از سرشون میپره.
من همین الان با دیدن این واکنش ها عقل و هوش از سرم پریده! فیلم رو ببینم دیگه چطور میشم!
نقل قول:
خوشحالم مریسا تومی نقش و محتوای بزرگتری داشت! طبیعتا باعث شد در فیلم بیشتر به چشم بیاد و او در دادن ژرفای بیشتر به شخصیت زن عمو می درخشید.
این خیلی عالیه. زن عمو می انگار قرار نیست یک شخصیت در سایه باشه، بلکه انگار میخواد نقش مهمی در داستان داشته باشه و این عالیه.
نقل قول کردن
Armanmir
#11 Armanmir 1400-09-23 20:55
سلام به اعضای خوب سایت اسپایدی
خداروشکر این قضیه ی فیلم هم داره کم کم تموم میشه، فقط مونده کیفیت پرده ای خوب پیدا کردن. دیگه لازم نیست با هر کودکی تو اینستا سر بودن یا نبودن اندرو و توبی بحث کنیم خداروشکر. راحت شدیم.
امیدوارم حداقل کیفیت پرده ای، خوب باشه تا بتونیم صحنه های اکشن و اسپایدرمن های قدیمی مون رو شفاف ببینیم.
نقل قول کردن
s.p.i
#12 s.p.i 1400-09-23 21:05
و بالاخره شاهد يک سگانه درست و حسابی از مرد عنکبوتی هستیم اولش خیلی نگران بودم این فیلم کمی بد بشه ولی نشون داد کوین فایگی و جان واتس و بازگر هایی مثل تام هالند و زندایا و جیکوب ویلیم دفو و آلفرد مولینا و... والبته اندرو گارفیلد و توبی مگوایر که توی فیلم هستن عالی عمل کردن و البته شاهد
لحظات فان اکشن دارک غمگین هستیم و هرکدوم از شخصیت ها هدفی دارن
و از اونجایی که قرار تام هالند بره دانشگاه امیدوارم از داستان کلون ساگا و هاب گابلین اقتباس بشه
نقل قول کردن
mtm
#13 mtm 1400-09-23 21:10
به نقل از s.p.i:
واقعا عالیه راستش واقعا غافلگیر شدم وقتی واکنش منتقدا دیدم با این همه بازیگر عالی واقعا گل کاشتن
نمرات تا به آلان شد ۷۳
خداروشکر

فقط کافیه از امتیاز فیلم اون مرتیکه مغرور، دنی ویلنوو که به فیلم های مارول توهین کرده بود جلو بزنه (امتیاز Dune تو متاکریتیک، 74 هستش)
نقل قول کردن
masiha_87
#14 masiha_87 1400-09-23 21:22 نقل قول کردن
mtm
#15 mtm 1400-09-23 21:37
یه منتقد جالبی گفته بود این فیلم خوب نیست چون داره از سفر به دنیای عنکبوتی تقلید میکنه!!!
آدم واقعا باید به این آدما چی بگه؟ خداییش چون پای دنیاهای موازی در میونه میشه تقلید؟!! اصلا اون داستان مایلز مورالز و نحوه اریجین ش چه ربطی به این فیلم داره؟؟ اصلا گیریم که تقلیدکنه ولی مگه آدم از روی خودش تقلید کنه ، تقلید محسوب میشه؟
نقل قول کردن
Behnam
#16 Behnam 1400-09-23 21:55
نظر شخصی بنده اینه که فیلمو ببینین و حالشو ببرین! کاری نداشته باشین که فلانی راجبش چی گفته یا فلان سایت چه نمره ای داده، به شخصه خودم از این که میبینم یکی مثل دنی ویلنوو با هر فیلم مارول قرمز میشه :lol: برام جذابه. این فیلم مطمعنن شاهکاره و نیازیم به اثبات نداره ;-) فقط حیف که باید 4 ماه براش صبر کنم...
نقل قول کردن
hassan91
#17 hassan91 1400-09-23 21:56
نقل قول:
فعلا هم این فیلم با حدود 50 نقد در سایت راتن تومیتوز امتیاز 100 از 100 رو داره!
s4.uupload.ir/.../...
s4.uupload.ir/.../...
نقل قول کردن
AS-Spider
#18 AS-Spider 1400-09-23 21:58
به نقل از mtm:
به نقل از s.p.i:
واقعا عالیه راستش واقعا غافلگیر شدم وقتی واکنش منتقدا دیدم با این همه بازیگر عالی واقعا گل کاشتن
نمرات تا به آلان شد ۷۳
خداروشکر

فقط کافیه از امتیاز فیلم اون مرتیکه مغرور، دنی ویلنوو که به فیلم های مارول توهین کرده بود جلو بزنه (امتیاز Dune تو متاکریتیک، 74 هستش)

استاد شایعه کردن تیموتی کیه همون که توی همین فیلمه بازی کرده قراره نقش هری آزبورنو توی MCU ایفا کنه.
بعد استاد فکر کنم باید یه تحول بدید به مقاله برترین فیلم های کمیک بوکی.
در هر حال باید تا شنبه در مدرسه صبر کنم تا بتونم فیلمو ببینم،یه ویدئو یوتیوب از یکی از چنلای نزدیک میلیونی و طرفدار کمیک بوک دیدم که رفتن و دیدن واکنششون خیلی مثبت بود و میگفتن بدون اختیار توی یه جاهای فیلم شر و شر اشک ازچشاشون میومد بدون اینکه بخوان.
حاج توبی منتظریم تا شنبه اسپایدی شو ببینیمت دوباره :lol:
نقل قول کردن
s.p.i
#19 s.p.i 1400-09-23 21:59
به نقل از mtm:
یه منتقد جالبی گفته بود این فیلم خوب نیست چون داره از سفر به دنیای عنکبوتی تقلید میکنه!!!
آدم واقعا باید به این آدما چی بگه؟ خداییش چون پای دنیاهای موازی در میونه میشه تقلید؟!! اصلا اون داستان مایلز مورالز و نحوه اریجین ش چه ربطی به این فیلم داره؟؟ اصلا گیریم که تقلیدکنه ولی مگه آدم از روی خودش تقلید کنه ، تقلید محسوب میشه؟


والا آقای ترابی همیشه چندتا منتقد پیدا میشن که به دلايل مسخره به فیلم نمره کم بدن یه سری منتقدا با فیلمای کمیک بوکی دشمنی دارن
والا اصلا داستان های موازی همیشه توی بازی ها (قبلا بازی از مرد عنکبوتی در مورد دنیای موازی ساخته شده بود ) یا حالا توی انیمیشن ها (انیمیشن التیمت اسپایدرمن ) و یا توی فلیم های توی کمیک که خیلی زیاد داشتیم اون منتقد سواد نداشت به این فیلم نمره پایین داد
نقل قول کردن
hassan91
#20 hassan91 1400-09-23 22:07
واقعا من خیلی بابت این فیلم استرس داشتم. چه عالی که ترکونده. واقعا باید به این تاریخچه سینما و انیمیشن مرد عنکبوتی ببالیم. فکر نکنم کاراکتری باشه که به این حد فیلم داشته باشه.
به نقل از mtm:
نقل قول:
زمانی بهتر از الان برای طرفدار مردعنکبوتی بودن وجود نداشته!

برای من که الان قریب به 40 ساله همیشه زمانی بهتر برای طرفدار مرد عنکبوتی بودن وجود نداشته و خوشحالم که هر روز بر تعداد آدم هایی که مثل من فکر میکنند اضافه میشه ...
چه خوشحالم که نزدیک دو دهه اس که قلبا عاشق این کاراکترم.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#21 AM SM BM SM 1400-09-23 22:13
به نقل از mtm:
یه منتقد جالبی گفته بود این فیلم خوب نیست چون داره از سفر به دنیای عنکبوتی تقلید میکنه!!!
آدم واقعا باید به این آدما چی بگه؟ خداییش چون پای دنیاهای موازی در میونه میشه تقلید؟!! اصلا اون داستان مایلز مورالز و نحوه اریجین ش چه ربطی به این فیلم داره؟؟ اصلا گیریم که تقلیدکنه ولی مگه آدم از روی خودش تقلید کنه ، تقلید محسوب میشه؟

خدایا چرا بعضی ها رو شفا نمیدی؟! خدایا من برای این آدم ها فقط شفا میخوام! بعد جالب اینجاست که میگه خوب نیست، چون تقلیده! این همه فیلم هستند که از بقیه فیلم ها الهام میگیرند، همه اونا بدن؟! همین شاهکار لوگان، عالم و آدم میدونند که این فیلم از فیلم های وسترن و بازی The Last of Us الهام گرفته، پس چرا این همه ازش تعریف کردند؟ مهم اینه که اون ایده ای که برداشته میشه چقدر گسترده میشه و بهش پرداخته میشه. یعنی اگر یه نفر از یه ایده استفاده کرد، دیگه کسی نمیتونه ازش استفاده کنه؟! بعدش، الان این فیلم خوب نیست چون از سفر به دنیای عنکبوتی تقلید میکنه، بعد از سفر به دنیای عنکبوتی تقلید میکنه چون توش دنیای موازی داره؟ واقعا آدم میبینه بعضی ها که یه ذره از دنیای کمیک شناختی ندارند میان و الکی حرف میزنند! آخه دنیای موازی کاملا چیزی متداول نه تنها در کمیک بوک ها، بلکه در فرهنگ عامه است. آخه یعنی چی این حرف؟ بعد آدم بیاد از روی خودش، محصول موفق خودش، تقلید کنه؟ اونم بعد از فقط ۳ سال؟ اونم در حالی که قسمت دوم همون محصول سال بعد میاد؟ اون آدم، مریضه؟! من نمیدونم کسی که با ذهنیت پلات و نقشه متشابه و نه شخصیت ها و اوریجین ها میاد و میگه این از اون تقلید کرده که حتی جوجه فن ها هم فکر نکنم این کار رو بکنند، چطور منتقد شده!
نقل قول کردن
s.p.i
#22 s.p.i 1400-09-23 22:17
به نقل از AS-Spider:
به نقل از mtm:
به نقل از s.p.i:
واقعا عالیه راستش واقعا غافلگیر شدم وقتی واکنش منتقدا دیدم با این همه بازیگر عالی واقعا گل کاشتن
نمرات تا به آلان شد ۷۳
خداروشکر

فقط کافیه از امتیاز فیلم اون مرتیکه مغرور، دنی ویلنوو که به فیلم های مارول توهین کرده بود جلو بزنه (امتیاز Dune تو متاکریتیک، 74 هستش)

استاد شایعه کردن تیموتی کیه همون که توی همین فیلمه بازی کرده قراره نقش هری آزبورنو توی MCU ایفا کنه.
بعد استاد فکر کنم باید یه تحول بدید به مقاله برترین فیلم های کمیک بوکی.
در هر حال باید تا شنبه در مدرسه صبر کنم تا بتونم فیلمو ببینم،یه ویدئو یوتیوب از یکی از چنلای نزدیک میلیونی و طرفدار کمیک بوک دیدم که رفتن و دیدن واکنششون خیلی مثبت بود و میگفتن بدون اختیار توی یه جاهای فیلم شر و شر اشک ازچشاشون میومد بدون اینکه بخوان.
حاج توبی منتظریم تا شنبه اسپایدی شو ببینیمت دوباره :lol:


نه شایعه نشده انگار تام هالند گفت دوست داره تیموتی نقش هری آزبورن بازی کنه و البته تیموتی یکی از گزینه های مارول برای نقش پیتر پارکر بود (نمیدونم چرا ولی اصلا این نقش بهش نميخورد) و خب با توجه به سگانه جدید منطقی که بخان از هری آزبورن استفاده کنند
نقل قول کردن
amirebrahimbay
#23 amirebrahimbay 1400-09-23 22:24
این فیلم با تمام فیلم هایی که از مرد عنکبوتی دیدیم فرق میکنه!از تریلر ها، داستان های لو رفته و ...همه اینا نشون میده که این فیلم داره مسیر قطاری رو به پایان میرسونه که همه انتظار اون رو داشتن ولی چند لول بالاتر. برای من و همه اینکه بازیگران قدیمی به نقش هاشون بگشته ان مهم و جالبه اما این فیلم در مقیاس مولتیورس شاهکاره فیلمیه که ذات پیتر پارکر رو مثل همیشه اما اینبار با روایتی جدید و جذاب تر بازگو میکنه چون این فیلم تمام حس ملموس بودن شخصیت پیتر پارکر رو حتی توی تریلر ها نشون میده.
الان بهترین تایم برای درک اینه که چرا عاشق مرد عنکبوتی هستیم.
جز بهترین سالها برای مرد عنکبوتی و هواداران خفنش! :lol:
نقل قول کردن
AS-Spider
#24 AS-Spider 1400-09-23 22:43
به نقل از s.p.i:
به نقل از AS-Spider:
به نقل از mtm:
به نقل از s.p.i:
واقعا عالیه راستش واقعا غافلگیر شدم وقتی واکنش منتقدا دیدم با این همه بازیگر عالی واقعا گل کاشتن
نمرات تا به آلان شد ۷۳
خداروشکر

فقط کافیه از امتیاز فیلم اون مرتیکه مغرور، دنی ویلنوو که به فیلم های مارول توهین کرده بود جلو بزنه (امتیاز Dune تو متاکریتیک، 74 هستش)

استاد شایعه کردن تیموتی کیه همون که توی همین فیلمه بازی کرده قراره نقش هری آزبورنو توی MCU ایفا کنه.
بعد استاد فکر کنم باید یه تحول بدید به مقاله برترین فیلم های کمیک بوکی.
در هر حال باید تا شنبه در مدرسه صبر کنم تا بتونم فیلمو ببینم،یه ویدئو یوتیوب از یکی از چنلای نزدیک میلیونی و طرفدار کمیک بوک دیدم که رفتن و دیدن واکنششون خیلی مثبت بود و میگفتن بدون اختیار توی یه جاهای فیلم شر و شر اشک ازچشاشون میومد بدون اینکه بخوان.
حاج توبی منتظریم تا شنبه اسپایدی شو ببینیمت دوباره :lol:


نه شایعه نشده انگار تام هالند گفت دوست داره تیموتی نقش هری آزبورن بازی کنه و البته تیموتی یکی از گزینه های مارول برای نقش پیتر پارکر بود (نمیدونم چرا ولی اصلا این نقش بهش نميخورد) و خب با توجه به سگانه جدید منطقی که بخان از هری آزبورن استفاده کنند

کلا من فیلم dune رو هم دیدم یکم بازیگر بی حالیه :D دوست دارم در ادامه یجورایی هاب گابلین و کریون و حتی شغال رو مورد اقتباس قرار بدن(اگه کلون ساگا و آخرین شکار باشه که عالیه) چون همینا موندن از ویلنای درجه یک اسپایدی که نیومدن تو سینما(البته کارنیجم بیاد خوبه ولی نیاز به ونوم داریم اول که فعلا ونوم توی سونی ورسه،تازه کارنیجم نشون دادن منتها بطور چرت)
نقل قول کردن
Frank castle
#25 Frank castle 1400-09-23 22:46
خدا کنه کیفیت قابل قبول و صدای رسایی توی همین چند روزه منتظر بشه تا بتونیم ببینیم.
اگر واقعا این ادعاهایی که میشه و میگن از تمامی ادوار فیلم های عنکبوتی بهتر بوده(برای دنیای عنکبوتی هم من خونده بودم ولی بازم قسمت دوم اسپایدرمن مگوایر با اختلاف خیلی بهتر بود).واقعا جا داره کوین فایگی ای رو تحسین کرد که شخصی با استعدادی مثل جان واتز رو استخدام کرد.کسی که توی دنیای سینما یه ادم تازه کار بوده و بر خلاف جیمز گان و وایتیتی و بسیار ناشناخته بود.
فایگی یه چی تو مایه های دکتر دری برای سینما هست.واقعا خیلی خوب تونسته یسری استعداد مطلق رو بکشه بیرون.
ناگفته نماند با اینکه بسیار بسیار تا اینجای کار از فاز چهارم ناراحت و عصبانی هستم (بجز لوکی و تقریبا وات ایف)ولی حداقل دلخوشم که اسپایدرمنی ذو قراره ببینم که بی تعارف میگم هیچگاه به مخیلم خطور نکرده.یادم نمیره وقتی دنیای عنکبوتی پخش شد بخودم گفتم چی میشد توی لایو اکشن همینو میدیدم و گفتم محاله اینا همچین ریسکی کنن.حالا خیلی خیلی جنون اور تر از حرفم دارن پیش میرن.
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#26 Cap-Spider Potter 1400-09-23 23:03
مثل این‌که فایگی بازم سینما رو به‌کل زیر و رو کرده! ;-)
فقط حقیقتاً این حرکت آخر سونی بدجوری تو ذوق زد، آخه مرد حسابی می‌مردی روی همون ۴۵ روز برای انتشار روی دیزنی‌پلاس برنامه می‌ریختی ؟!

Looks like «No Way Home» literally has NO WAY HOME until april 2022 !!! :-*
نقل قول کردن
s.p.i
#27 s.p.i 1400-09-23 23:17
به نقل از Cap-Spider Potter:
مثل این‌که فایگی بازم سینما رو به‌کل زیر و رو کرده! ;-)
فقط حقیقتاً این حرکت آخر سونی بدجوری تو ذوق زد، آخه مرد حسابی می‌مردی روی همون ۴۵ روز برای انتشار روی دیزنی‌پلاس برنامه می‌ریختی ؟!

Looks like «No Way Home» literally has NO WAY HOME until april 2022 !!! :-*


سونی و وارنر واقعا کاراشون بی حساب کتاب اگه این فیلم مربوط به دیزنی و مارول نمیشد و کوین فایگی بلا سرش نبود مطمئنم تا الان همه چیز لو رفته بود
سونی یه معنای واقعی کلمه توی فیلم بده
نقل قول کردن
Hellblazer
#28 Hellblazer 1400-09-24 07:56
به نقل از masiha_87:

مثل همیشه عالی و زیباست. :-) ;-) 8)
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از mtm:
یه منتقد جالبی گفته بود این فیلم خوب نیست چون داره از سفر به دنیای عنکبوتی تقلید میکنه!!!
آدم واقعا باید به این آدما چی بگه؟ خداییش چون پای دنیاهای موازی در میونه میشه تقلید؟!! اصلا اون داستان مایلز مورالز و نحوه اریجین ش چه ربطی به این فیلم داره؟؟ اصلا گیریم که تقلیدکنه ولی مگه آدم از روی خودش تقلید کنه ، تقلید محسوب میشه؟

خدایا چرا بعضی ها رو شفا نمیدی؟! خدایا من برای این آدم ها فقط شفا میخوام! بعد جالب اینجاست که میگه خوب نیست، چون تقلیده! این همه فیلم هستند که از بقیه فیلم ها الهام میگیرند، همه اونا بدن؟! همین شاهکار لوگان، عالم و آدم میدونند که این فیلم از فیلم های وسترن و بازی The Last of Us الهام گرفته، پس چرا این همه ازش تعریف کردند؟ مهم اینه که اون ایده ای که برداشته میشه چقدر گسترده میشه و بهش پرداخته میشه. یعنی اگر یه نفر از یه ایده استفاده کرد، دیگه کسی نمیتونه ازش استفاده کنه؟! بعدش، الان این فیلم خوب نیست چون از سفر به دنیای عنکبوتی تقلید میکنه، بعد از سفر به دنیای عنکبوتی تقلید میکنه چون توش دنیای موازی داره؟ واقعا آدم میبینه بعضی ها که یه ذره از دنیای کمیک شناختی ندارند میان و الکی حرف میزنند! آخه دنیای موازی کاملا چیزی متداول نه تنها در کمیک بوک ها، بلکه در فرهنگ عامه است. آخه یعنی چی این حرف؟ بعد آدم بیاد از روی خودش، محصول موفق خودش، تقلید کنه؟ اونم بعد از فقط ۳ سال؟ اونم در حالی که قسمت دوم همون محصول سال بعد میاد؟ اون آدم، مریضه؟! من نمیدونم کسی که با ذهنیت پلات و نقشه متشابه و نه شخصیت ها و اوریجین ها میاد و میگه این از اون تقلید کرده که حتی جوجه فن ها هم فکر نکنم این کار رو بکنند، چطور منتقد شده!

امیرحسین جان اینا شفا پیدا کنند ما سوژه خنده هامون کم میشه! ;-)
به نظر من ایده‌ی تقلید، یا حالا با کمی ارفاق، الهام گرفتن، اگر به خوبی انجام بشه و از تمام ظرفیت هاش استفاده بشه، میشه تکرار شاهکار، خود انیمیشن سفر به دنیای عنکبوتی‌ها هم از ایده‌ی چند جهانی استفاده کرده بود؛ پس اگر مثل اون منتقد فکر کنیم، با قطعیت میشه گفت که این انیمیشن و این فیلم از کمیک های مارول «تقلید» کرده! :-|
همچین آدمی اگر منتقد فیلم دکتر استرنج ۲ بشه که دیگه فرصت نفس کشیدن به فیلم نخواهد داد! :-*
نقل قول کردن
Ilia koohbor
#30 Ilia koohbor 1400-09-24 08:23
به نقل از mtm:
نقل قول:
زمانی بهتر از الان برای طرفدار مردعنکبوتی بودن وجود نداشته!

برای من که الان قریب به 40 ساله همیشه زمانی بهتر برای طرفدار مرد عنکبوتی بودن وجود نداشته و خوشحالم که هر روز بر تعداد آدم هایی که مثل من فکر میکنند اضافه میشه ...
هیچوقت برای طرفدار مردعنکبوتی بودن دیر نیست...
همین که یک نفر بتونه اونو باور کنه کافیه چه صد سال دیگه چه الان چون ذات مردعنکبوتی همیشه بی نقصه
امیدوارم خیلیا (از جمله والدین)بتونن ذات حقیقی مردعنکبوتیو درک کنن
نقل قول کردن
over drive
#31 over drive 1400-09-24 09:08
این نمرات نشون میده که این فیلم توقع های منتقدین رو رفع کرده و خیلی خبره خوبیه امید وارم هرچه زود تر فیلم به دست همه برسه
نقل قول کردن
Amir ko
#32 Amir ko 1400-09-24 09:33
وای خدای من :lol:
مطمئن شدم که این فیلم همون چیزیه که میخواستم
دیگه صبر ها به سر رسیده
امیدوارم همه ما بتونیم این فیلم رو در اولین فرصت ببینیم...
نقل قول کردن
Amir ko
#33 Amir ko 1400-09-24 09:58
نقل قول:
هرگز زمانی بهتر از الان برای طرفدار مرد عنکبوتی بودن وجود نداشته!
به نظر من همیشه و هر زمانی برای طرفدار مرد عنکبوتی بودن عالیه
من میتونم با افتخار بگم که حدود ۱۱ سالی هست که‌ از ته قلبم عاشق این شخصیت بودم( شاید باورتون نشه ولی میشه از زمانی که ۳ ساله بودم!)و یادم نمیره که‌ با انیمیشن مرد عنکبوتی مجموعه کارتونی چه عشقی میکردم!
در کل همه ما میدونیم که نه تنها الان بلکه همیشه زمان خوبی برای طرفدار مرد عنکبوتی بودن هست چون که مارول و شخصیت هاش چندین و چند ساله که رتبه یک این عرصه هستن و رتبه یک هم خواهند موند!
و از طرفی هم‌ به غیر از راهی به خانه نیست دنباله انیمیشن مرد عنکبوتی به درون دنیای عنکبوتی و همچنین دنباله بازی Spider-man ps4 هم هست که ما طرفداران اسپایدی و مارول رو خوشحال تر و هیجان زده تر هم میکنه ;-)
نقل قول کردن
Frank castle
#34 Frank castle 1400-09-24 11:01
این دو تا کلیپه که میزارم یا بنا به صلاح در کانالتون بزارین یا بزارین توی همین پست.
اخطار قسمت های مهمی از کلیپ های لو رفته فیلم اسپایدرمن
uupload.ir/.../...

uupload.ir/.../...
نقل قول کردن
Amirreza-85
#35 Amirreza-85 1400-09-24 11:28
معلومه که فیلم عالی میشه.ببخشید الان که من این کامنتو میزارم نیم ساعت پیش تریلر لو رفته ی دکتر استرنج ۲ رو تو آپارات گذاشتین.الان زبونم بند اومده اون دکتر استرنج شرور وات ایف بود؟واقعا از هیجان دارم ذوق مرگ میشم کی تحلیل تریلر رو میزارید؟اصلا میزارید تحلیلشو؟
نقل قول کردن
s.p.i
#36 s.p.i 1400-09-24 18:49
شد ۷۱
ولی نمیدونم چرا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید