شایعه داغ! مت مورداک (بی باک) در قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی حضور خواهد داشت!

شایعه داغ! مت مورداک (بی باک) در قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی حضور خواهد داشت!

یک منبع نسبتاً موثق ادعا میکنه شخصیت « بی باک» (Daredevil) در فیلم بعدی اسپایدرمن در MCU حضور خواهد داشت و احتمالا «چارلی کاکس» نقشش رو بازی میکنه!!!

سایت We Got This Covered در گذشته خبرها و گزارشات داغی را مخابره کرده است که برخی درست و برخی هم غلط از آب درآمده اند و امروز خبر داغی را منتشر کرد مبنی بر اینکه در قسمت سوم فیلم اسپایدرمن شاهد حضور یکی از متحدین همیشگی او در دنیای کمیک یعنی مَت مورداک ملقب به «بی باک» (Daredevil) خواهیم بود! در واقع صحنه پس از تیتراژ جنجالی فیلم قبلی اسپایدرمن یعنی "دور از خانه" با فاش شدن هویت مخفی اسپایدرمن به دست میستریو همراه خواهد بود و در قسمت سوم او باید به کمک یک وکیل با این قضیه روبرو بشه و چه کسی بهتر از مت مورداک که هم وکیله و هم یک ابرقهرمان!

این سایت همچنین گزارش میده که اولش مارول استودیوز گزینه دیگری به نام «جنیفر والترز» ملقب به «شی – هالک» (She-Hulk) را نیز مدنظر داشته چون او نیز در دنیای کمیک یک وکیل است ولی در نهایت مت مورداک را انتخاب کرده است (احتمالاً دلیلش این بوده که در دنیای کمیک مرد عنکبوتی و بی باک سابقه زیادی در همکاری با هم داشته اند و بسیاری از هواداران دوست دارند آنها را در کنار هم ببینند).

همچنین We Got This Covered گزارش میده که احتمال اینکه «چارلی کاکس» (بازیگر نقش مت مورداک/بی باک در سریال های مارول/نتفلیکس) بار دیگر این نقش را در فیلم سوم مرد عنکبوتی بازی کنه خیلی بالاست! این در حالی است که گفته میشه کوین فایگی به عنوان مغز متفکر دنیای سینمایی و اخیرا دنیای تلویزیونی مارول تا به حال هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه از بازیگران یا شخصیت های سریال های قبلی استفاده خواهد شد بروز نداده اما باید قبول کرد که شاید محبوبیت سریال Daredevil و بازی بسیار عالی چارلی کاکس باعث شده تا او مایل باشد بار دیگر از آقای کاکس در این نقش استفاده کند (پیشتر زمزمه هایی مبنی بر اینکه چارلی کاکس و کریستن ریتر بازیگر نقش جسیکا جونز برای ایفای نقش های خود به MCU باز میگردند به گوش رسیده بود). احتمال دیگر هم این است که مارول فقط از آقای کاکس برای نقش بی باک استفاده کند و در عین حال دنیای این شخصیت را ریبوت کند. یعنی استفاده از همان بازیگر ولی در دنیایی ریبوت شده !

چارلی کاکس -بی باک

 

نظر شما چیست؟ آیا این خبر صحت دارد؟ شما دوست دارید بی باک را در فیلم بعدی مرد عنکبوتی ببینید؟

 

مطالب مرتبط:

10 سئوالی که پس از دیدن فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه" در ذهن ما ایجاد شد!

10 خط زمانی احتمالی که ممکنه پس از وقایع فیلم "پایان بازی" در MCU ایجاد شده باشه!

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

اطلاعات جدید از فیلم های جدید سونی براساس کمیک بوک های مرد عنکبوتی

معرفی تمام شخصیت‌های احتمالی و تأییدشدهٔ جدید آثار آیندهٔ دنیای سینمایی مارول!

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

10 سوال مهمی که پس از دیدن «انتقام جویان: پایان بازی» برایمان پیش آمد

10 داستان مارول که شما را برای فاز چهارم MCU آماده میکنند

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Infinity
-1 #1 Infinity 1398-10-08 07:28
جالب بود
من که فکر نکنم بی باک وارد mcu بشه چون دلایل زیاد خوب و قانع کننده ای نیست چون شایعات همیشه هستن
ولی امیدوارم ایندفعه واقعی باشه
به هرحال اگه بیاد که چه بهتر فکر کنم خیلیا خوشحال بشن که پیتر رو با مت مورداک ببینن
نقل قول کردن
mtm
#2 mtm 1398-10-08 07:32
به نقل از Infinity:
مقاله خوبی بود
ولی بنظرم کوتاه بود

این مقاله نبود. خبر بود!
نقل قول کردن
Cap_Arsham
#3 Cap_Arsham 1398-10-08 09:05
من بیشتر به جای بی باک دوست دارم که ونوم وارد MCU بشه و توی فیلم اسپایدرمن 3 حضور داشته باشه نظر شما چیه آقای ترابی؟
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1398-10-08 10:04
به نقل از Cap_Arsham:
من بیشتر به جای بی باک دوست دارم که ونوم وارد MCU بشه و توی فیلم اسپایدرمن 3 حضور داشته باشه نظر شما چیه آقای ترابی؟

نه. من از این ونومی که تو فیلم خودش دیدیم متنفرم
به نظرم بی باک عالیه چون در دنیای کمیک خیلی با اسپایدی تیم آپ داشته
دکتر استرنج رو هم خیلی دوست دارم در کنار مرد عنکبوتی ببینم
نقل قول کردن
AZIZ
#5 AZIZ 1398-10-08 10:15
سلام به نظرم قسمت بعدی مرد عنکبوتی میره پیش دکتر استرنج تا با جادو برای حفظ هویتش کمکش کنه تو کمیکم همچین چیزی بود ولی از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم امیدوارم واقعیت داشته باشه
نقل قول کردن
AZIZ
#6 AZIZ 1398-10-08 10:18
به نقل از Cap_Arsham:
من بیشتر به جای بی باک دوست دارم که ونوم وارد MCU بشه و توی فیلم اسپایدرمن 3 حضور داشته باشه نظر شما چیه آقای ترابی؟

منکه اصلا از ونوم خوشم نمیاد بیشتر دوست دارم گرین گابلین تو فیلم بعدی باشه
نقل قول کردن
Cap_Arsham
#7 Cap_Arsham 1398-10-08 10:45
به نقل از AZIZ:
به نقل از Cap_Arsham:
من بیشتر به جای بی باک دوست دارم که ونوم وارد MCU بشه و توی فیلم اسپایدرمن 3 حضور داشته باشه نظر شما چیه آقای ترابی؟

منکه اصلا از ونوم خوشم نمیاد بیشتر دوست دارم گرین گابلین تو فیلم بعدی باشه


منم خیلی گرین گابلین توی کمیک هارو دوست دارم و بنظرم یکی ازبهترین ویلین هایی هست که میتونه توی اسپایدرمن 3 حضور داشته باشه
باحضورش موافقم ولی از گرین گابلین توی سینما حالم بهم میخوره مخصوصا گرین گابلین سم ریمی
نقل قول کردن
Cap_Arsham
#8 Cap_Arsham 1398-10-08 10:47
به نقل از AZIZ:
سلام به نظرم قسمت بعدی مرد عنکبوتی میره پیش دکتر استرنج تا با جادو برای حفظ هویتش کمکش کنه تو کمیکم همچین چیزی بود ولی از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم امیدوارم واقعیت داشته باشه

آره به احتمال زیاد این اتفاق بیفته دیگه وقتی هویتش لو رفته فک نکنم دیگه لازم باشه ماسکی داشته باشه :-?
نقل قول کردن
Dr.J
#9 Dr.J 1398-10-08 11:19
آخ اگه بشه چی میشه!بی باک و عنکبوتی جون!
نقل قول کردن
HS-Spider
+1 #10 HS-Spider 1398-10-08 11:29
به نقل از Cap_Arsham:
به نقل از AZIZ:
به نقل از Cap_Arsham:
من بیشتر به جای بی باک دوست دارم که ونوم وارد MCU بشه و توی فیلم اسپایدرمن 3 حضور داشته باشه نظر شما چیه آقای ترابی؟

منکه اصلا از ونوم خوشم نمیاد بیشتر دوست دارم گرین گابلین تو فیلم بعدی باشه


منم خیلی گرین گابلین توی کمیک هارو دوست دارم و بنظرم یکی ازبهترین ویلین هایی هست که میتونه توی اسپایدرمن 3 حضور داشته باشه
باحضورش موافقم ولی از گرین گابلین توی سینما حالم بهم میخوره مخصوصا گرین گابلین سم ریمی


با سلام و عرض خسته نباشید خدمت اعضای سایت.خبر خوشحال کننده ای بود ما که بخیل نیستیم و بعد از خوندن مقاله آقای فقیه به کل از Marvel TV ناامید شدم ولی جناب Cap_Arsham درسته هرکس نظر شخصی خودش رو داره ولی واقعا گرین گابلین در فیلم Spider-Man سم ریمی به جز کاستومش هیچ چیز کم نداشت.شما اگه سکانس صحبت کردن نورمن آزبورن با خودش جلوی آینه رو تماشا کنی به اوج هنرنمایی ویلم دفو پی میبری.یا اون سکانس پایانی فیلم که یکی از بهترین پایان بندی های فیلم های کمیک بوکی رو در خودش داره. ببینید وجه تمایز نورمن آزبورن با دیگر ویلن های کمیک بوکی اینه که این شخصیت در تمامی لحظات(چه در لباس گرین گابلین یا نه) تهدیدی بالقوه و بالفعل! محسوب می شود(شاید فقط کمی لکس لوثر به پای او برسد!) و از اون ترسناک تر اینه به جز عده معدود کسی از این تهدید خبر نداره. ویلم دفو در فیلم Spider-Man به طور تحسین برانگیزی توانست تمامی خصوصیات منحصر به فرد گرین گابلین را در سینما به تصویر بکشد(البته به جز کاستومش!!) الان شما میدونی که nتا هوادار(مثل من) منتظرن که وارنر اعلام کنه:ویلم دفو قراره نقش جوکر رو بازی کنه!!
نقل قول کردن
Cap_Arsham
#11 Cap_Arsham 1398-10-08 11:47
به نقل از HS-Spider:
به نقل از Cap_Arsham:
به نقل از AZIZ:
به نقل از Cap_Arsham:
من بیشتر به جای بی باک دوست دارم که ونوم وارد MCU بشه و توی فیلم اسپایدرمن 3 حضور داشته باشه نظر شما چیه آقای ترابی؟

منکه اصلا از ونوم خوشم نمیاد بیشتر دوست دارم گرین گابلین تو فیلم بعدی باشه


منم خیلی گرین گابلین توی کمیک هارو دوست دارم و بنظرم یکی ازبهترین ویلین هایی هست که میتونه توی اسپایدرمن 3 حضور داشته باشه
باحضورش موافقم ولی از گرین گابلین توی سینما حالم بهم میخوره مخصوصا گرین گابلین سم ریمی


با سلام و عرض خسته نباشید خدمت اعضای سایت.خبر خوشحال کننده ای بود ما که بخیل نیستیم و بعد از خوندن مقاله آقای فقیه به کل از Marvel TV ناامید شدم ولی جناب Cap_Arsham درسته هرکس نظر شخصی خودش رو داره ولی واقعا گرین گابلین در فیلم Spider-Man سم ریمی به جز کاستومش هیچ چیز کم نداشت.شما اگه سکانس صحبت کردن نورمن آزبورن با خودش جلوی آینه رو تماشا کنی به اوج هنرنمایی ویلم دفو پی میبری.یا اون سکانس پایانی فیلم که یکی از بهترین پایان بندی های فیلم های کمیک بوکی رو در خودش داره. ببینید وجه تمایز نورمن آزبورن با دیگر ویلن های کمیک بوکی اینه که این شخصیت در تمامی لحظات(چه در لباس گرین گابلین یا نه) تهدیدی بالقوه و بالفعل! محسوب می شود(شاید فقط کمی لکس لوثر به پای او برسد!) و از اون ترسناک تر اینه به جز عده معدود کسی از این تهدید خبر نداره. ویلم دفو در فیلم Spider-Man به طور تحسین برانگیزی توانست تمامی خصوصیات منحصر به فرد گرین گابلین را در سینما به تصویر بکشد(البته به جز کاستومش!!) الان شما میدونی که nتا هوادار(مثل من) منتظرن که وارنر اعلام کنه:ویلم دفو قراره نقش جوکر رو بازی کنه!!

دقیقا موافقم عزیزم هرکس نظر خودشو داره مرسی از توضیحاتت
نقل قول کردن
Amir78_King
#12 Amir78_King 1398-10-08 12:18
ایشلا که باشه
نقل قول کردن
Man Without Fear
#13 Man Without Fear 1398-10-08 13:09
واقعا یکی از بهترین شایعه هایی بود که این چند وقت شنیدم
واقعا دوست دارم چارلی کاکس دوباره نقش دردویل رو بازی کنه
چه تیم آپی خفنی میشه اگه بشه
نقل قول کردن
Amirreza
#14 Amirreza 1398-10-08 13:19
به نظر من اگه خبر واقعی باشه یه جورایی مثل اون قسمت مرد عنکبوتی 1994 که پیتر پارکر افتاد زندان بعد مت وکیلش شد. اخر معلوم شد همه چیز زیر سر پسر ویلسون فیسکه . با این که زیاد از این کارتون خوشم نمی‌آمد ولی خدایی این دوتا قسمتش با حال بود . امیدوارم یه همچین چیزی رو توی قسمت سوم فیلم ببینیم.
نقل قول کردن
mtm
#15 mtm 1398-10-08 15:09
به نقل از HS-Spider:
به نقل از Cap_Arsham:
به نقل از AZIZ:
به نقل از Cap_Arsham:
من بیشتر به جای بی باک دوست دارم که ونوم وارد MCU بشه و توی فیلم اسپایدرمن 3 حضور داشته باشه نظر شما چیه آقای ترابی؟

منکه اصلا از ونوم خوشم نمیاد بیشتر دوست دارم گرین گابلین تو فیلم بعدی باشه


منم خیلی گرین گابلین توی کمیک هارو دوست دارم و بنظرم یکی ازبهترین ویلین هایی هست که میتونه توی اسپایدرمن 3 حضور داشته باشه
باحضورش موافقم ولی از گرین گابلین توی سینما حالم بهم میخوره مخصوصا گرین گابلین سم ریمی


با سلام و عرض خسته نباشید خدمت اعضای سایت.خبر خوشحال کننده ای بود ما که بخیل نیستیم و بعد از خوندن مقاله آقای فقیه به کل از Marvel TV ناامید شدم ولی جناب Cap_Arsham درسته هرکس نظر شخصی خودش رو داره ولی واقعا گرین گابلین در فیلم Spider-Man سم ریمی به جز کاستومش هیچ چیز کم نداشت.شما اگه سکانس صحبت کردن نورمن آزبورن با خودش جلوی آینه رو تماشا کنی به اوج هنرنمایی ویلم دفو پی میبری.یا اون سکانس پایانی فیلم که یکی از بهترین پایان بندی های فیلم های کمیک بوکی رو در خودش داره. ببینید وجه تمایز نورمن آزبورن با دیگر ویلن های کمیک بوکی اینه که این شخصیت در تمامی لحظات(چه در لباس گرین گابلین یا نه) تهدیدی بالقوه و بالفعل! محسوب می شود(شاید فقط کمی لکس لوثر به پای او برسد!) و از اون ترسناک تر اینه به جز عده معدود کسی از این تهدید خبر نداره. ویلم دفو در فیلم Spider-Man به طور تحسین برانگیزی توانست تمامی خصوصیات منحصر به فرد گرین گابلین را در سینما به تصویر بکشد(البته به جز کاستومش!!) الان شما میدونی که nتا هوادار(مثل من) منتظرن که وارنر اعلام کنه:ویلم دفو قراره نقش جوکر رو بازی کنه!!

آفرین. نظرت خیلی دقیق بود.
متاسفانه لباس مسخره گرین گابلین تو اون فیلم باعث شده خیلی ها به ارزش های او پی نبرن
و جاره ای هم نبود. سونی نمیخواست یه لباس و ماسک و ترسناک براش بسازه که پدر و مادرها از ترس نتونن بچه هاشون رو با خودشون به دیدن فیلم ببرند
نقل قول کردن
Spidey Hamada
#16 Spidey Hamada 1398-10-08 15:12
راستش زیاد امیدوار نیستم خبرش درست باشه ولی ایده تیم آپ بین دردویل و اسپایدی در قسمت سوم با توجه به اینکه پیتر پارکر الان یه وکیل لازم داره میتونه فوق العاده باشه. منطقی هم هست
نقل قول کردن
spideardevil
#17 spideardevil 1398-10-08 16:57
آخ اگه این خبر راست باشه من که بال درمیارم دو تا شخصیت محبوبم دریک فیلم :D :D :D. فقط خدا کنه راست باشه و ویلسون فیسک هم تو فیلم باشه اون موقع دیگه چه شود
نقل قول کردن
Deadpool 2099
#18 Deadpool 2099 1398-10-08 17:34
اگه بشه که خیلی خوب میشه چون من از دردویل خیلی خوشم میاد مخصوصا همراه اسپایدرمن
چارلی کاکس هم خیلی به دردویل میاد(البته من سریال رو ندیدم، ولی دوست داشتم ببینم)
ولی راستش فکر نکنم واقعی باشه
راستی عضو جدید سایتم
نقل قول کردن
hassan91
#19 hassan91 1398-10-08 19:22
اگه اینطور باشه که عالی میشه. ولی فکر نکنم که داستانش مال همون بی باکی باشه که تو نتفلیکس دیدیم چرا که مت مورداک آتوی عظیمی برای دستگیری فیسک داره.
آخه احتمال میره این تنها فیلم سولوی مرد عنکبوتی تو MCU باشه آدم نمیتونه خیلی چیزا رو پیش بینی کنه.
نقل قول کردن
spideardevil
#20 spideardevil 1398-10-08 20:34
به نقل از mtm:
به نقل از Cap_Arsham:
من بیشتر به جای بی باک دوست دارم که ونوم وارد MCU بشه و توی فیلم اسپایدرمن 3 حضور داشته باشه نظر شما چیه آقای ترابی؟

نه. من از این ونومی که تو فیلم خودش دیدیم متنفرم
به نظرم بی باک عالیه چون در دنیای کمیک خیلی با اسپایدی تیم آپ داشته
دکتر استرنج رو هم خیلی دوست دارم در کنار مرد عنکبوتی ببینم

استاد شما چرا از ونوم توی فیلمش بدتون میاد ؟؟؟
نقل قول کردن
Deadpool 2099
#21 Deadpool 2099 1398-10-08 20:47
خیلیا میگن بد بود ولی من که ازش خوشم اومد و منتظر قسمت ۲ هستم
نقل قول کردن
Bucky WS
#22 Bucky WS 1398-10-08 21:20
به نقل از spideardevil:
به نقل از mtm:
به نقل از Cap_Arsham:
من بیشتر به جای بی باک دوست دارم که ونوم وارد MCU بشه و توی فیلم اسپایدرمن 3 حضور داشته باشه نظر شما چیه آقای ترابی؟

نه. من از این ونومی که تو فیلم خودش دیدیم متنفرم
به نظرم بی باک عالیه چون در دنیای کمیک خیلی با اسپایدی تیم آپ داشته
دکتر استرنج رو هم خیلی دوست دارم در کنار مرد عنکبوتی ببینم

استاد شما چرا از ونوم توی فیلمش بدتون میاد ؟؟؟

من از وقتی یادم میاد استاد از ونوم بد گفتن. شخصیتش رو تو خالی و تک بعدی میدونن، ولی فک کنم از سری جدید کمیک های ونوم که تو سایت ترجمه میشه خوششون میاد
نقل قول کردن
Bucky WS
#23 Bucky WS 1398-10-08 21:23
سایت we got this covered زیاد چاخان میکنه
بعیده خبرش راست باشه
نقل قول کردن
HS-Spider
#24 HS-Spider 1398-10-09 00:00
به نقل از mtm:
به نقل از HS-Spider:
به نقل از Cap_Arsham:
به نقل از AZIZ:
به نقل از Cap_Arsham:
من بیشتر به جای بی باک دوست دارم که ونوم وارد MCU بشه و توی فیلم اسپایدرمن 3 حضور داشته باشه نظر شما چیه آقای ترابی؟

منکه اصلا از ونوم خوشم نمیاد بیشتر دوست دارم گرین گابلین تو فیلم بعدی باشه


منم خیلی گرین گابلین توی کمیک هارو دوست دارم و بنظرم یکی ازبهترین ویلین هایی هست که میتونه توی اسپایدرمن 3 حضور داشته باشه
باحضورش موافقم ولی از گرین گابلین توی سینما حالم بهم میخوره مخصوصا گرین گابلین سم ریمی


با سلام و عرض خسته نباشید خدمت اعضای سایت.خبر خوشحال کننده ای بود ما که بخیل نیستیم و بعد از خوندن مقاله آقای فقیه به کل از Marvel TV ناامید شدم ولی جناب Cap_Arsham درسته هرکس نظر شخصی خودش رو داره ولی واقعا گرین گابلین در فیلم Spider-Man سم ریمی به جز کاستومش هیچ چیز کم نداشت.شما اگه سکانس صحبت کردن نورمن آزبورن با خودش جلوی آینه رو تماشا کنی به اوج هنرنمایی ویلم دفو پی میبری.یا اون سکانس پایانی فیلم که یکی از بهترین پایان بندی های فیلم های کمیک بوکی رو در خودش داره. ببینید وجه تمایز نورمن آزبورن با دیگر ویلن های کمیک بوکی اینه که این شخصیت در تمامی لحظات(چه در لباس گرین گابلین یا نه) تهدیدی بالقوه و بالفعل! محسوب می شود(شاید فقط کمی لکس لوثر به پای او برسد!) و از اون ترسناک تر اینه به جز عده معدود کسی از این تهدید خبر نداره. ویلم دفو در فیلم Spider-Man به طور تحسین برانگیزی توانست تمامی خصوصیات منحصر به فرد گرین گابلین را در سینما به تصویر بکشد(البته به جز کاستومش!!) الان شما میدونی که nتا هوادار(مثل من) منتظرن که وارنر اعلام کنه:ویلم دفو قراره نقش جوکر رو بازی کنه!!

آفرین. نظرت خیلی دقیق بود.
متاسفانه لباس مسخره گرین گابلین تو اون فیلم باعث شده خیلی ها به ارزش های او پی نبرن
و چاره ای هم نبود. سونی نمیخواست یه لباس و ماسک و ترسناک براش بسازه که پدر و مادرها از ترس نتونن بچه هاشون رو با خودشون به دیدن فیلم ببرند


استاد ترابی می دونید چیه جامعۀ کمیک بوکی ایران ارزش شخصیت هایی مثل گرین گابلین و جوکر اون طور که باید و شاید درک نکرده.خطابم به همه است.همون طور که این سایت که بزرگترین مرجع کمیک بوکی ایران محسوب می شه داره با همت و تلاش نویسندگان،مترجم ها و ادیتور های زحمتکشش و راس اونها استاد ترابی داره رسالت خودش را در قبال جامعۀ کمیک بوکی ایران انجام میده،ما کاربرا هم باید دست به دست همدیگه بدیم و رسالت خودمون رو انجام بدیم.توی ویلن های کمیک بوکی ما حدودا 10 تا ویلن شاخص داریم که تاپ تمام ویلن های کمیک بوکی محسوب می شوند.هر کمیک فن باید از خودش بپرسه چی شد که یک ویلن مثل جوکر دیگه نیومد؟چی شد که اون یکی گرین گابلین نشد؟دکتر دووم؟لکس لوثر چی؟مگنتو؟سینستر و؟لوکی؟ثانوس/دا رک سید؟آزیمندیاس؟گ الاکتوس؟ هرکس فلسفه و روان شناسی پشت این کاراکترهارو درک کنه و بتونه اونارو به دیگر کمیک فن ها توضیح بده رسالتش رو انجام داده
نقل قول کردن
Frank castle
#25 Frank castle 1398-10-09 00:04
سلام
ممنون بخاطر خبر
متاسفانه یه مشکل خیلی بزرگی توی این جریان ایجاد میشه .
خیلی ها هستند که سریال ها رو ادامه نمیدن و اصلا تماشا نمیکنن نمونه بارزش خود من توی امسال فقط دو تا سریال پانیشر و ویچر رو دیدم .اکثرا این سریال ها رو نگاه نمیکنن و هیچ شناختی ندارن .مخاطب سینما دلیلی هم نمیبین تا کمیک بخونه پس خیلی از کاراکترها رو نمیشناسه اینم یه مشکل بزرگ.
حالا اگر قرار باشه کاراکتر دردویل بیاد توی فیلم واقعا باید نویسندش تبحر داشته باشه که نه سیخ بسوزه نه کباب. یعنی خب خیلی ها توهینه براشون که دردویل ریبوت بشه مثل من دردویل یک و دو رو دیدم واقعا عالی بود دو تا فصلی که دیدم الان واقعا برام سخته ریبوت بشه برام.سافت ریبوت و این چیز ها هم توی کتم نمیره .ولی اگرم قرار باشه توی سریال باشه باید بشینی جواب سوال ملتی که نمیشناسنش رو بدی اینم یه مشکل .یسری راه ها هست مثل اینکه مثل بلک پنتر باشه یا حضور افتخاری که بنظر من حق این کاراکتر این نیست.
خیلی خوش بینم به این قضیه ولی بعید بدونم یکی مثل کوین فایگی همچین ریسکی بکنه سر این شخصیت.ولی اگر قرار باشه این شخصیت توی فیلم باشه اونقدر فایگی و تیمش تبحر دارن تا بدونن چجوری استفاده کنن از این کاراکتر ولی یکی مثل من میگم شایعه بی اساس هست و اتفاق نمی افته.یعنی اینجوری بگم استفاده از چارلی کاکس باعث سردرگمی یسری ها ممکنه بشه و اگرم ریبوت شه باعث ناراحتی یسری های دیگه و شعار everything is connected زیر سوال میره.مگر اینکه تبحر نویسنده بتونه درست کنه این مشکل رو که بعید بدونم اینا همچین ریسکی بکنن.
نقل قول کردن
capitan tony stark
#26 capitan tony stark 1398-10-09 20:33
به نقل از Frank castle:
سلام
ممنون بخاطر خبر
متاسفانه یه مشکل خیلی بزرگی توی این جریان ایجاد میشه .
خیلی ها هستند که سریال ها رو ادامه نمیدن و اصلا تماشا نمیکنن نمونه بارزش خود من توی امسال فقط دو تا سریال پانیشر و ویچر رو دیدم .اکثرا این سریال ها رو نگاه نمیکنن و هیچ شناختی ندارن .مخاطب سینما دلیلی هم نمیبین تا کمیک بخونه پس خیلی از کاراکترها رو نمیشناسه اینم یه مشکل بزرگ.
حالا اگر قرار باشه کاراکتر دردویل بیاد توی فیلم واقعا باید نویسندش تبحر داشته باشه که نه سیخ بسوزه نه کباب. یعنی خب خیلی ها توهینه براشون که دردویل ریبوت بشه مثل من دردویل یک و دو رو دیدم واقعا عالی بود دو تا فصلی که دیدم الان واقعا برام سخته ریبوت بشه برام.سافت ریبوت و این چیز ها هم توی کتم نمیره .ولی اگرم قرار باشه توی سریال باشه باید بشینی جواب سوال ملتی که نمیشناسنش رو بدی اینم یه مشکل .یسری راه ها هست مثل اینکه مثل بلک پنتر باشه یا حضور افتخاری که بنظر من حق این کاراکتر این نیست.
خیلی خوش بینم به این قضیه ولی بعید بدونم یکی مثل کوین فایگی همچین ریسکی بکنه سر این شخصیت.ولی اگر قرار باشه این شخصیت توی فیلم باشه اونقدر فایگی و تیمش تبحر دارن تا بدونن چجوری استفاده کنن از این کاراکتر ولی یکی مثل من میگم شایعه بی اساس هست و اتفاق نمی افته.یعنی اینجوری بگم استفاده از چارلی کاکس باعث سردرگمی یسری ها ممکنه بشه و اگرم ریبوت شه باعث ناراحتی یسری های دیگه و شعار everything is connected زیر سوال میره.مگر اینکه تبحر نویسنده بتونه درست کنه این مشکل رو که بعید بدونم اینا همچین ریسکی بکنن.
p
نظر هرکس محترم است ولی حرف های شما من رو یاد اسکورسیزی می اندازه و من در جواب واژه ریسکی حرف های جناب کوین فایگی به شما می گویم
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#27 Pooya-Spidey 1398-10-09 21:33
سلام
خیلی خبر خوبی هست واقعا خوشحال شدم وقتی این خبر رو دیدم.
چند روز پیش فایگی با تعطیل کردن بخش Marvel TV ضربه بزرگی به قلب خیلی از طرفدارای امیدوار که فکر می کردند کوین فایگی بخش تلوزیونی رو هم رو مثل بخش سینمایی گل و بلبل میکنه وارد کرد...
و حالا اگر این خبر درست باشه زخم خیلی از طرفدارا از جمله خود من اندکی التیام پیدا کنه تا چارلی کاکس(دردویل) رو دوباره ببینم حداقل در سینما.
نقل قول کردن
capitan tony stark
#28 capitan tony stark 1398-10-09 21:43
به نقل از Pooya-Spidey:
سلام
خیلی خبر خوبی هست واقعا خوشحال شدم وقتی این خبر رو دیدم.
چند روز پیش فایگی با تعطیل کردن بخش Marvel TV ضربه بزرگی به قلب خیلی از طرفدارای امیدوار که فکر می کردند کوین فایگی بخش تلوزیونی رو هم رو مثل بخش سینمایی گل و بلبل میکنه وارد کرد...
و حالا اگر این خبر درست باشه زخم خیلی از طرفدارا از جمله خود من اندکی التیام پیدا کنه تا حداقل چارلی کاکس رو دوباره ببینم حداقل در سینما.

لایک داری ;-)
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#29 Pooya-Spidey 1398-10-10 00:13
به نقل از capitan tony stark:
به نقل از Pooya-Spidey:
سلام
خیلی خبر خوبی هست واقعا خوشحال شدم وقتی این خبر رو دیدم.
چند روز پیش فایگی با تعطیل کردن بخش Marvel TV ضربه بزرگی به قلب خیلی از طرفدارای امیدوار که فکر می کردند کوین فایگی بخش تلوزیونی رو هم رو مثل بخش سینمایی گل و بلبل میکنه وارد کرد...
و حالا اگر این خبر درست باشه زخم خیلی از طرفدارا از جمله خود من اندکی التیام پیدا کنه تا حداقل چارلی کاکس رو دوباره ببینم حداقل در سینما.

لایک داری ;-)

چاکریم :-)
نقل قول کردن
Deadpool 2099
#30 Deadpool 2099 1398-10-10 09:24
واقعا ببخشید برای اسپم بعضی سوالامو نمی دونم باید کجابپرسم
چرا کمیک ددپول/اسپایدرمن ترجمه نشده؟ :sad: خیلی خوبه که،بازم میگم میدونم سرتون شلوغه ولی من خوب نمی تونم انگلیسی بخونم و خیلی این سری رو دوست دارم :-)
نقل قول کردن
Iron heart
#31 Iron heart 1398-10-11 12:51
به نقل از Deadpool 2099:
واقعا ببخشید برای اسپم بعضی سوالامو نمی دونم باید کجابپرسم
چرا کمیک ددپول/اسپایدرمن ترجمه نشده؟ :sad: خیلی خوبه که،بازم میگم میدونم سرتون شلوغه ولی من خوب نمی تونم انگلیسی بخونم و خیلی این سری رو دوست دارم :-)

سلام ولی من به نظرم این کمیکا بیشتر تو اولیویته برای ترجمه:جنگ داخلی ۱ اون موقع آقای ترابی میگفتند که چون یه سایتی به نام فانتزی ترجمه کرده ما دیگه ترجمه نکردیم ولی سایت فانتزی دیگه وجود نداره
رویداد سلطنت تاریک چون ما تهاجم مخفی رو داریم پس چرا نباید اونو داشته باشیم؟
رویداد اونجرز vs ایکس من که اکثر اعضا سایت یا طرفدار اونجرز ها هستن یا طرفدار ایکس من ها
نقل قول کردن
Deadpool 2099
#32 Deadpool 2099 1398-10-12 23:11
به نقل از Iron heart:
به نقل از Deadpool 2099:
واقعا ببخشید برای اسپم بعضی سوالامو نمی دونم باید کجابپرسم
چرا کمیک ددپول/اسپایدرمن ترجمه نشده؟ :sad: خیلی خوبه که،بازم میگم میدونم سرتون شلوغه ولی من خوب نمی تونم انگلیسی بخونم و خیلی این سری رو دوست دارم :-)

سلام ولی من به نظرم این کمیکا بیشتر تو اولیویته برای ترجمه:جنگ داخلی ۱ اون موقع آقای ترابی میگفتند که چون یه سایتی به نام فانتزی ترجمه کرده ما دیگه ترجمه نکردیم ولی سایت فانتزی دیگه وجود نداره
رویداد سلطنت تاریک چون ما تهاجم مخفی رو داریم پس چرا نباید اونو داشته باشیم؟
رویداد اونجرز vs ایکس من که اکثر اعضا سایت یا طرفدار اونجرز ها هستن یا طرفدار ایکس من ها

می دونم اونا خیلی خوبن ولی کلا من اینو هم دوست دارم بخونم آدم بین اونا کمیک فان هم باید بخونه دیگه
حالا می دونم شاید نتونین ولی گفتم هر وقت تونستین لطفا این هم ترجمه کنید خیلی ممنون میشم :lol:
نقل قول کردن
Iron heart
#33 Iron heart 1398-10-12 23:45
به نقل از Deadpool 2099:
به نقل از Iron heart:
به نقل از Deadpool 2099:
واقعا ببخشید برای اسپم بعضی سوالامو نمی دونم باید کجابپرسم
چرا کمیک ددپول/اسپایدرمن ترجمه نشده؟ :sad: خیلی خوبه که،بازم میگم میدونم سرتون شلوغه ولی من خوب نمی تونم انگلیسی بخونم و خیلی این سری رو دوست دارم :-)

سلام ولی من به نظرم این کمیکا بیشتر تو اولیویته برای ترجمه:جنگ داخلی ۱ اون موقع آقای ترابی میگفتند که چون یه سایتی به نام فانتزی ترجمه کرده ما دیگه ترجمه نکردیم ولی سایت فانتزی دیگه وجود نداره
رویداد سلطنت تاریک چون ما تهاجم مخفی رو داریم پس چرا نباید اونو داشته باشیم؟
رویداد اونجرز vs ایکس من که اکثر اعضا سایت یا طرفدار اونجرز ها هستن یا طرفدار ایکس من ها

می دونم اونا خیلی خوبن ولی کلا من اینو هم دوست دارم بخونم آدم بین اونا کمیک فان هم باید بخونه دیگه
حالا می دونم شاید نتونین ولی گفتم هر وقت تونستین لطفا این هم ترجمه کنید خیلی ممنون میشم :lol:

آره خیلی کمیک فانی بود ۵ شماره اولشو خوندم فقط یه سوال اون گمیک چند شماره بود؟
نقل قول کردن
HS-Spider
#34 HS-Spider 1398-10-13 00:40
به نقل از Iron heart:
به نقل از Deadpool 2099:
واقعا ببخشید برای اسپم بعضی سوالامو نمی دونم باید کجابپرسم
چرا کمیک ددپول/اسپایدرمن ترجمه نشده؟ :sad: خیلی خوبه که،بازم میگم میدونم سرتون شلوغه ولی من خوب نمی تونم انگلیسی بخونم و خیلی این سری رو دوست دارم :-)

سلام ولی من به نظرم این کمیکا بیشتر تو اولیویته برای ترجمه:جنگ داخلی ۱ اون موقع آقای ترابی میگفتند که چون یه سایتی به نام فانتزی ترجمه کرده ما دیگه ترجمه نکردیم ولی سایت فانتزی دیگه وجود نداره
رویداد سلطنت تاریک چون ما تهاجم مخفی رو داریم پس چرا نباید اونو داشته باشیم؟
رویداد اونجرز vs ایکس من که اکثر اعضا سایت یا طرفدار اونجرز ها هستن یا طرفدار ایکس من ها

دوستان اگه مایلید من لینک کمیک جنگ داخلی رو قبل از تعطیلی فانتزی کمیک گرفتم اگه مایلید میزارم.
نقل قول کردن
HS-Spider
#35 HS-Spider 1398-10-13 01:08
دوستان یه سری مشکلات توی آپلودم ایجاد شد شرمنده
نقل قول کردن
HS-Spider
#36 HS-Spider 1398-10-13 01:37
جنگ داخلی:
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
اختتامیۀ جنگ داخلی:مرگ رویا(مرگ کاپیتان آمریکا!! :-| ):
uplooder.net/.../...
جنگ داخلی:اعتراف(یک ی از زیباترین کمیک های تاریخ!! :cry: ):
uplooder.net/.../...
نقل قول کردن
Man Without Fear
#37 Man Without Fear 1398-10-13 08:46
به نقل از HS-Spider:
جنگ داخلی:
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
اختتامیۀ جنگ داخلی:مرگ رویا(مرگ کاپیتان آمریکا!! :-| ):
uplooder.net/.../...
جنگ داخلی:اعتراف(یکی از زیباترین کمیک های تاریخ!! :cry: ):
uplooder.net/.../...

واقعا دستت در نکنه خیلی دنبال این کمیک بودم
نقل قول کردن
tab
#38 tab 1398-10-13 21:08
به نقل از HS-Spider:
جنگ داخلی:
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
اختتامیۀ جنگ داخلی:مرگ رویا(مرگ کاپیتان آمریکا!! :-| ):
uplooder.net/.../...
جنگ داخلی:اعتراف(یکی از زیباترین کمیک های تاریخ!! :cry: ):
uplooder.net/.../...

فک کنم فانتزی کمیک یه سری از ایکس 23(x 23)ترجمه کرده بود اگه کسی لینک اون رو داره خیلی ممنون میشم بزاره
نقل قول کردن
Iron heart
#39 Iron heart 1398-10-13 21:39
به نقل از HS-Spider:
جنگ داخلی:
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
اختتامیۀ جنگ داخلی:مرگ رویا(مرگ کاپیتان آمریکا!! :-| ):
uplooder.net/.../...
جنگ داخلی:اعتراف(یکی از زیباترین کمیک های تاریخ!! :cry: ):
uplooder.net/.../...

دستت درد نکنه
نقل قول کردن
Deadpool 2099
#40 Deadpool 2099 1398-10-13 22:24
به نقل از Iron heart:
به نقل از Deadpool 2099:
به نقل از Iron heart:
به نقل از Deadpool 2099:
واقعا ببخشید برای اسپم بعضی سوالامو نمی دونم باید کجابپرسم
چرا کمیک ددپول/اسپایدرمن ترجمه نشده؟ :sad: خیلی خوبه که،بازم میگم میدونم سرتون شلوغه ولی من خوب نمی تونم انگلیسی بخونم و خیلی این سری رو دوست دارم :-)

سلام ولی من به نظرم این کمیکا بیشتر تو اولیویته برای ترجمه:جنگ داخلی ۱ اون موقع آقای ترابی میگفتند که چون یه سایتی به نام فانتزی ترجمه کرده ما دیگه ترجمه نکردیم ولی سایت فانتزی دیگه وجود نداره
رویداد سلطنت تاریک چون ما تهاجم مخفی رو داریم پس چرا نباید اونو داشته باشیم؟
رویداد اونجرز vs ایکس من که اکثر اعضا سایت یا طرفدار اونجرز ها هستن یا طرفدار ایکس من ها

می دونم اونا خیلی خوبن ولی کلا من اینو هم دوست دارم بخونم آدم بین اونا کمیک فان هم باید بخونه دیگه
حالا می دونم شاید نتونین ولی گفتم هر وقت تونستین لطفا این هم ترجمه کنید خیلی ممنون میشم :lol:

آره خیلی کمیک فانی بود ۵ شماره اولشو خوندم فقط یه سوال اون گمیک چند شماره بود؟

۵۰ شماره داره (حالا بعد از این کمیک هایی که iron heart گفت لطفا ددپول/اسپایدرمن هم ترجمه کنید خیلی دوستش دارم)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید