20 چیز هیجان انگیزی که هواداران مارول در سال 2019 منتظرشان هستند!

20 چیز هیجان انگیزی که هواداران مارول در سال 2019 منتظرشان هستند!

اینم به مناسبت شروع سال نو میلادی تقدیم شما میشه ...

مقدمه: سال میلادی که گذشت برای هواداران مارول فوق العاده بود. "پلنگ سیاه " ، "مرد مورچه ای و زنبورک" و "اونجرز: جنگ بینهایت" میلیون ها نفر را در سرتاسر جهان به سالن های سینما کشاندند و هر کدام رنگ و بوی خاص خود را داشتند، شاهد فصول فوق العاده ای از سریال های مارول/نتفلیکس بودیم و البته طرفداران اسپایدرمن بییشترین ذوق را کردند چون هم بازی اسپایدرمن PS4 حسابی ترکوند و هم شخصیت خبیثی همچون ونوم را بر پرده سینما دیدند و از همه مهم تر اینکه انیمیشن سینمایی "سفر به دنیای عنکبوتی" غوغا به پا کرد و همین امروز برنده جایزه گلدن گلوب بهترین انیمیشن سال هم شد! اما سال 2019 قراره حتی جذاب تر و هیجان انگیز تر هم باشه! یعنی همه میگن "اونجرز: پایان بازی" از قسمت قبلیش هم بزرگتر و حماسی تره و "کاپیتان مارول" حسابی قراره ما رو غافلگیر کنه. "مرد عنکبوتی: دور از خانه" هم قطعا از قسمت قبلی خودش بزرگتر خواهد بود. برخی از سریال های مارول /نتفلیکس هم خواهند آمد (مثل فصل دوم "پانیشر") و البته مارول سریال های خاص خودش مثل "مامورین شیلد" را هم داره . از MCU که خارج بشیم، فیلم هایی مثل "دارک فونیکس" و "جهش یافته های جوان" را داریم که اونا هم هواداران خاص خود را خواهند داشت. در دنیای کمیک هم کلی چیز هست که میشه واسشون هیجان داشت. اونجرز قراره با خون آشام ها بجنگند، بار دیگر با شخصیت مرموز "مسافر" (Voyager) روبرو بشن و احتمالا با گروه Squadron Supreme  نبردی بکنند. و البته "جنگ قلمروها" (War of the Realms) هم هست که میگن بزرگترین رویداد مارول در چند سال اخیره! همچنین شخصیت «کونان بربر» هم برمیگرده و ایکس من و چهار شگفت انگیز هم قراره که حضور پررنگی در عالم کمیک بوک های مارول داشته باشند. خلاصه 2019 سال خوبیه برای اینکه یک هوادار مارول باشید! این شما و این هم مقاله 20 چیز هیجان انگیزی که در این سال هواداران مارول باید منتظرش باشند!

 

1- فصل سوم سریال جسیکا جونز

فصل سوم سریال جسیکا جونز

درست تا همین چند وقت پیش هواداران مارول داشتند از حضور قدرتمندانه شخصیت های محبوب خودشون در شبکه نتفلیکس لذت میبردند : بی باک، لوک کیج، ایرون فیست و جسیکا جونز یک جای دنج و باحال از MCU را به خود اختصاص داده بودند. آنها در سریال "مدافعین" گرد هم آمدند تا اینکه دوباره جدا شدند. و متاسفانه بعد از کنسل شدن های اخیر (که در اینجا دلیلش رو آورده بودیم) الان فقط جسیکا جونز از بین اون مدافعان باقی مونده که یک فصل در سال 2019 داره. هنوز معلوم نیست چه بر سر شخصیت های سریال های مارول/نتفلیکس خواهد آمد ولی در هر حال انتظار میره جسیکا جونز در سال 2019 پخش بشه. فصل دوم یک سری داستانک ناتمام داشت، به طور مثال تریش واکر و به دست آوردن قدرت های فوق بشری و یا تاسیس یک موسسه حقوقی اختصاصی توسط هوگارث که امیدواریم همگی در فصل 3 به سرانجام برسه.

 

2- فصل دوم سریال پانیشر

 فصل دوم سریال پانیشر

درست مثل جسیکا جونز، پانیشر هم در وضعیت خطرناکی قرار داره و پیش بینی میشه به زودی سریالش کنسل بشه. ولی در هر حال فصل دومش برای سال 2019 پخش میشه و چند روز پیش هم تیزر تریلرش منتشر شد (اینجا). پس از اینکه از پانیشر در فصل دوم بی باک رونمایی شد و هواداران عاشقش شدند، نتفلیکس فورا سریال اختصاصی اش را ساخت . پس از واکنش های مثبت هواداران و منتقدین به فصل اول ، فصل دوم هم سریعا در دستور کار قرار گرفت و قراره در همین ماه ژانویه پخش بشه. فصل دوم در هاله ای از اسرار قرار دارد ولی اون چیزی که تیزر نشان داد معلوم بود قراره به دشمنی بین بیلی روسو و فرانک پرداخته بشه.

 

3- کاپیتان مارول

 کاپیتان مارول

در ماه مارس 2019 هواداران مارول این فرصت را پیدا میکنند تا پس از "مرد مورچه ای و واسپ" به دیدار فیلم دیگری از مارول استودیوز به نام "کاپیتان مارول" بروند . این بار کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول قراره در فیلم اختصاصی خودش حضور داشته باشه که گفته میشه چون نخستین فیلم اختصاصی ساخته شده براساس یک قهرمان مونث ماروله، براش سنگ تموم گذاشتن. ضمن اینکه صحنه پس از تیتراژ فوق العاده فیلم جنگ بینهایت اشاره هیجان انگیزی به این شخصیت داشت و میگن قراره به اتفاقات مهم MCU هم ربط داشته باشه. پس دیگه چه شود! بی خود نیست این فیلم در کنار اونجرز 4، مورد انتظار ترین فیلم های سینمایی سال 2019 شناخته شده است. کاپیتان مارول قراره در دهه 90 میلادی جریان داشته باشه و شاهد یک نسخه جوان از نیک فیوری، فیل کولسون و البته موجودات نژاد بیگانه «اسکرال» در آن خواهیم بود. خلاصه اینکه کلی چیز هیجان انگیز در این فیلم هست که هواداران واسه دیدنش ذوق داشته باشن!

 

4- انتقام جویان : پایان بازی

انتقام جویان : پایان بازی

دیگه از این بزرگتر نمیشه. آره، "انتقام جویان: پایان بازی" قراره حتی مهم تر و حماسی تر از "جنگ بینهایت" باشه چون واقعا پایان حقیقی بر 10 سال فیلم های MCU را در آن شاهد خواهیم بود . انتظار میره این فیلم آخرین حضور برخی از شخصیت های کلیدی همچون کاپیتان آمریکا و آیرون من باشه. البته میشه انتظار داشت که اون تبعات بشکن زدن ثانوس رو از بین ببرند ولی قطعا قراره شاهد شکسته شدن قلب هواداران باشیم. از سوی دیگر این فیلم قراره که آینده MCU و فاز بعدی را هم تعیین بکنه. پس میشه حتی انتظار داشت شخصیت ها و قهرمانان جدیدی هم معرفی بشن و یا حتی یک تهدید بزرگ جدید!

 

5- مرد عنکبوتی: دور از خانه (Spider-Man: Far From Home)

 مرد عنکبوتی: دور از خانه (Spider-Man: Far From Home)

در "جنگ بینهایت" شاهد بودیم که پیتر پارکر (مرد عنکبوتی) نیز در جریان بشکن زدن ثانوس پودر شد. ولی خیال هواداران راحت بود چون از مدتها قبل دنباله فیلم موفق "بازگشت به خانه" اعلام شده بود و تاریخ اکرانش را هم گذاشته بودن برای سال 2019. قطعا تصاویر منتشر شده از این فیلم نشون میده که پیتر پارکر قراره برگرده. همچنین از مدتها قبل گفته بودن داستان این فیلم دقایقی بعد از پایان پایان بازی" اتفاق میفته که همه اینا نشون میده با اثر مهمی مهم هستیم. اما برای هواداران اسپایدرمن شاید مهم ترین و مهیج ترین چیزی که وجود داره  حضور «میستریو» باشه چون برای بار اوله که قراره این ویلن محبوب هواداران را روی پرده سینما ببینیم. مخصوصا اینکه بازیگر توانمندی به نام «جیک جیلنهال» قراره این نقش رو بازی کنه!

 

6- فونیکس سیاه (Dark Phoenix)

فونیکس سیاه (Dark Phoenix)

پس از چند بار تاخیر خوردن بالاخره مردان ایکس قراره با فیلم "فونیکس سیاه" به پرده سینماها برگردند (روز 7 ژوئن 2019). در ماه شهریور اولین تریلر این فیلم منتشر شد (اگر تحلیلش را نخوانده اید، بروید اینجا). میگن دلیل اینکه بارها در تاریخ اکرانش تاخیر افتاده این بوده که واقعا داغونه و میخواستن در ریشوت های متعدد ایرادات را برطرف کنند. با توجه به اینکه توافق دیزنی و فاکس هم تقریبا صد در صد کامل شده آینده فیلم های بعدی ایکس من در هاله ای از ابهام قرار داره. بنابراین میتونه آخرین دیدار ما با این سری از بازیگران این فرنچایز باشه و البته چون از روی برترین داستان تاریح کمیک بوک های ایکس من ساخته شده پس قطعا هواداران علیرغم تمام خبرهای ناخوشایندی که راجع بهش منتشر شده برایش هیجان لازم رو دارند.

 

7- جهش یافته های جوان (New Mutants)

 جهش یافته های جوان (New Mutants)

وقتی اولین تریلر از این فیلم توسط فاکس منتشر شد هواداران خوششون اومد. چون سبک جدیدی در آثار ابرقهرمانی ارائه میکرد و مایه های ترسناک داشت و انصافا هم در این سالها اونقدر فیلم های ابرقهرمانی شبیه به هم دیده ایم که دیدن یک چیز متفاوت میتونه برای همه ما مهیج باشه. ولی درست مثل "فونیکس سیاه" این فیلم هم تاخیر خورد و ریشوت های های طولانی هم داشت. بنابراین راستش الان دیگه هواداران اون ذوق و شوق قبل رو ندارن ولی بالاخره قراره یه اثر متفاوت در ماه آگوست 2019 تماشا کنیم و این خودش باعث هیجان هواداران مارول میشه.

 

8- شروع به کار دیزنی پلاس

 شروع به کار دیزنی پلاس

به دلایل متعدد هواداران مارول باید برای سرویس استریمینگ دیزنی به نام Disney plus هیجان داشته باشند. چون اولا قراره چندین سریال جدید و اریجینال با حضور ستاره های MCU در آن پخش بشه. دوما چون قراره میزبان محتوای گسترده ای از آثار مارول باشه و بنابراین هواداران مارول میتونند فیلم ها و انیمیشن های مورد علاقه خودشون رو بارها و بارها در آن تماشا کنند. همچنین بحث هایی هست که شاید سریال های کنسل شده مارول در نتفلیکس به نوعی به این سرویس راه پیدا کنند. در هر حال در دراز مدت این سرویس میتونه رویای به حقیقت پیوسته همه هواداران مارول باشه.

 

9- سریال های اریجینال دیزنی پلاس

سریال های اریجینال دیزنی پلاس

خیلی از هواداران بابت دیدن سریال های اریجینال دیزنی پلاس شوق دارن چون قراره سریال هایی براساس لوکی ، باکی بارنز (سرباز زمستان)، سم ویلسون (فالکون) و ویژن و اسکارلت ویچ ساخته بشن! تازه، بر خلاف سریال های دیگر قراره همون بازیگران MCU را در این سریال ها ببینیم. البته هنوز خیلی چیزا راجع به این سریال ها هست که مرموز باقی مونده و هواداران دوست دارن بدونند بعد از فیلم "پایان بازی" چه بر سر شخصیت هایی که قراره ازشون سریال ساخته بشه میاد. ضمن اینکه همیشه دیدن ماجراهای بیشتر راجع به شخصیت های MCU برای هواداران مارول میتونه جالب و هیجان انگیز باشه. زمزمه هایی شنیده میشه که حداقل یک سریال اریجینال مارول همزمان با راه اندازی این سرویس در سال 2019 عرضه خواهد شد.

 

10- بازگشت کونان

بازگشت کونان

شاید خوانندگان و هواداران کم سن و سال تر مارول این شخصیت رو نشناسند ولی در این مقاله گفته بودیم که کمیک بوک هایی که مارول در دهه های دور از روی شخصیت «کونان» (Conan) چاپ میکرد فوق العاده بودند و هنوز هم در ژانر فانتزی مطرح هستند. اصلا دهه 70 میلادی را با کونان و کمیک هایش میشناسند. بعدش هم که آرنولد شوارتزنگر با بازی در نقش کونان خودش و این شخصیت را در ذهن علاقمندان به سینما حاودانه کرد. ولی رایت این شخصیت از مارول گرفته شد ولی همانطور که اینجا بهتون خبرش را داده بودیم از 2019 رایت این شخصیت به مارول برگشت. جالب اینه که در ماه مارس قراره کونان در داستان No Road Home در کنار گروه انتقام جویان دیده بشه! و البته چه نویسنده عالی قراره داستان هاش رو بنویسه: جیسون آرون!

 

11- نگهبانان کهکشان جدید

نگهبانان کهکشان جدید

اخیرا شخصیت های نگهبانان کهکشان درگیر رویداد جنگ های بینهایت (Infinity Wars) بودند. این رویداد جدیدا تموم شد و بعدش شاهد تغییراتی در تیم نگهبانان کهکشان بودیم. درکس و گامورا از تیم رفته اند و قراره در همین ماه ژانویه شاهد حضور اعضای جدیدی در این تیم باشیم: گوست رایدر کیهانی، بتا ری بیل و نُوا! و البته گروت، موج سوار نقره ای، آدام وارلاک، پیتر کوئیل و مون دراگون هم در کمیک های نگهبانان کهکشان حضور خواهند داشت. با این حال فقط 6 نفر از این افراد اعضای اصلی خواهند بود. واقعا هواداران منتظر دیدن تعاملات این شخصیت ها با هم خواهند بود.

 

12- عصر ایکس من

عصر ایکس من

سال 2019 شاهد داستان مهیجی در کمیک بوک های مردان ایکس به نام Age of X-man خواهیم بود. قراره در 6 مینی سریز مرتبط به هم داستان های تحت این عنوان منتشر بشه. مارول البته اطلاعات زیادی ازش بیرون نداده ولی ظاهرا شبیه به رویداد تاریخی و ماندگار "عصر اپوکالیپس" هستش. همچنین شخصیت های «نیت گری» و سوارکار رستگاری (Horseman of Salvation) قراره نقش اصلی باشند. در ماه ژانویه کمیک Age of X-Man Alpha اطلاعات نسبتا خوبی در اختیار ما قرار خواهد داد. ولی هواداران بی صبرانه منتظر دیدن ولورین و سایکلاپس در کنار هم هستند که روی جلد 12 از کمیک Uncanny X-men بهش اشاره شده است!

ولورین سایکلاپس 

 

13- بازگشت سایکلاپس

 

یکی از اتفاقات مهم در عالم کمیک های مارول در سال 2016 مربوط به مرگ سایکلاپس میشد (این مقاله را بخوانید). اما سال گذشته و در شماره 5 از کمیک Extermination اتفاقات مهمی را شاهد بودیم که طی آن شاهد بازگشت گروه اریجینال ایکس من به زمان خودشان بودیم. اما سکانس پایانی این کمیک حاوی یک اتفاق شوکه کننده دیگر هم بود. یعنی جایی که فهمیدیم مرشد و مربی «کید کیبل» کسی نیست جز آقای «اسکات سامرز» ملقب به «سایکلاپس»!!! این یعنی اینکه سایکلاپس برگشته و از مدتی قبل هم در حال برنامه ریزی برای یک جنگ مخفی بوده! ما هنوز نمیدونیم چطور برگشته ولی تبلیغات کمیک های مارول برای سال 2019 نشون میده قراره با ولورین متحد بشه. حتی قراره لباس کلاسیک خودش رو بر تن کنه پس در نتیجه برخی از هواداران تصور میکنند شاید یک کلون باشه یا شایدم از زمان دیگری آمده. البته مارول تاکید داره این همون سایکلاپس واقعیه!

 

14- جنگ قلمروها

جنگ قلمروها

"جنگ قلمروها" (War of the Realms) قراره مهم ترین داستان و رویداد ثور در چند سال اخیر باشه. داستانک های متعددی در کمیک های ثور قراره در این رویداد مهیج به سرانجام برسند. میگن هواداران در این رویداد نبردی جادویی را شاهد خواهند بود که قبلا نظیرش را ندیده اند. اما مهمتر از همه اینه که علاوه بر ثور بسیاری دیگر از شخصیت های مارول قراره در آن حضور داشته باشند (مخصوصا اعضای انتقام جویان و اونایی که متحدین ثور به حساب میان). همین طور قراره دشمنان مختلف و قدیمی ثور در این رویداد باشن ولی مارول قول داده خوانندگان جدید که زیاد با ثور و تاریخچه اش آشنا نیستند هم میتونند کاملا از داستان سر دربیارن!

 

15- انتقام جویان : جاده ای برای بازگشت نیست

 انتقام جویان : جاده ای برای بازگشت نیست

اخیرا رویداد No Surrender رو داشتیم در کمیک های اونجرز که 16 قسمتی بود و بسیار مجذوب کننده. در این رویداد گروه های زیادی از اونجرز را شاهد بودیم ولی الان یک تیم اصلی هستش که قراره اعضایش در رویداد No Road Home با تهدیدات جدی مواجه شوند و دوباره عالم را نجات دهند. "مسافر" (Voyager) که از ستاره های No surrender بود برمیگرده و قراره شخصیت هایی که اخیرا زیاد دیده نشدن در آن حضور مفیدی داشته باشند! یکی از اونا همان طور که در بالا هم گفتیم، کونان هستش و دیگری هم راکت راکون!

 

16- آینده لوگان

کمیک "بازگشت ولورین" داره به انتهای خودش میرسه و لوگان هر طوری بود دوباره زنده شده! در Marvel: Legacy دیدیم که او یک سنگ بینهایت داره ولی قضیه هرگز کامل مورد پرداخت قرار نگرفت. در ماه فوریه کمیک Wolverine: Infinity Watch قراره به ارتباطات کیهانی ولورین اشاره کنه و البته به تبعات رویداد Infinity Wars. از طرفی مارول میخواد الد من لوگان را از کمیک ها کنار بگذاره و به زودی لوگان مثل قبل به ولورین اصلی مارول تبدیل میشه و هواداران دوست دارند مثل سابق تعاملات او با دوستان و دشمنان قدیمی را تماشا کنند.

 

17- داستان زندگی اسپایدرمن

داستان زندگی اسپایدرمن

از ماه مارس 2019 یک کمیک 6 قسمتی بسیار جالب منتشر میشه به نام Spider-Man: Life Story. ایده این کمیک بسیار جالبه زیرا در سال 1962 رخ میده و داستانش جوریه که در آن پیتر پارکر به حالت طبیعی عمر میکنه و پیر میشه و بنابراین شاهد حضور وی در رخدادهای تاریخی مثل جنگ ویتنام هستیم. چیزی که بیش از همه هواداران اسپایدرمن را هیجان زده کرده اینه که قراره چیپ زدارسکی نویسنده اش باشه که اخیرا حسابی با کمیک های Spectacular Spider-man ترکوند و البته طراحش هم مارک بگلی هستش که یکی از 4 طراح برتر تاریخ کمیک های اسپایدرمنه!

 

18- گوست رایدر کیهانی عالم مارول را نابود میکند

 گوست رایدر کیهانی عالم مارول را نابود میکند

در طول سالیان گذشته مارول داستان هایی را چاپ کرده که در آن برخی از شخصیتهایش دنیای مارول را نابود میکنند یا همه قهرمان ها را میکشند (مثل کمیک پانیشر قهرمانان مارول را میکشد که اینجا ترجمه شده است). و حالا قراره در سال 2019 مارول یک داستان مشابه را با حضور گوست رایدر کیهانی منتشر کنه! البته این گوست رایدر در واقع فرانک کسل دنیای شماره 666 هستش که اخیرا خیلی محبوب شده و همانطور که گفته شد مارول قراره ازش به عنوان عضو جدید نگهبانان کهکشان هم استفاده کنه. ماه مارس هم اولین شماره این کمیک میاد که میگن شاهد تغییرات گسترده در عالم مارول در آن خواهیم بود و احتمالا همه چیز نابود میشه!

 

19- رویداد جدید مرد عنکبوتی

 

مارول با انتشار تیزری اعلام کرد که سال 2019 مرد عنکبوتی قراره به دست دشمن قدیمی خودش شکار بشه! این رویداد "شکار شده" (Hunted) نام داره و به دشمن قدیمی و کلاسیک اسپایدرمن به نام «کریون شکارچی» ربط پیدا میکنه. همانطور که در تصویر بالا مشاهده کردید کریون شکارچی روی صندلی نشسته و بالای سرش ، سر اسپایدرمن و حتی برخی از شخصیت های خبیث دنیای اسپایدرمن مثل گربه سیاه، والچر، عقرب، پوما و ... را به صورت جایزه میبینیم! این نشون میده قراره کریون بره سراغشون و آنها را شکار کنه و بکشه! البته خوانندگان کمیک بوک های اسپایدرمن شگفت انگیز که در سایت ما ترجمه میشوند (در اینجا) میدونند که مدتیه شاهد اشاراتی مبنی بر بازگشت کریون هستیم . همچنین چند وقت پیش در کمیک های "دختر سنجابی" (The Unbeatable Squirrel Girl) دیدیم که کریون یک جور ضدقهرمان شده و اسم خودش رو گذاشته "سِرگی شکار ناپذیر" (Unhuntable Sergei)! بنابراین شاید قراره ایشون به شکار خبیث های نیویورک بپردازه و اسپایدرمن سر راهش قرار میگیره. در هر حال این رویداد به دست نیک اسپنسر نوشته و هامبرتو راموس هم آن را طراحی خواهد کرد.

 

20- انتقام جویان: جنگ خون آشامان

 انتقام جویان: جنگ خون آشامان

وقتی «بلید» به عنوان شکارچی معروف خون اشامان در دنیای مارول در شماره 700 از کمیک Avengers   برگشت، هواداران میدونستند که یک اتفاق ویژه قراره به زودی رخ بده. حدس اونا درست بود و مارول اعلام کرده در سال 2019 داستانی مهیج چاپ خواهد کرد به نام War of the Vampires . کلا مدتیه مارول زده تو کار ترسناک و Horror و هیچی نمیتونه جذاب تر از دیدن نبرد بین انتقام جویان و خون آشام ها باشه.

  

مهدی ترابی مهربانی

منبع:سایت CBR

 All rights reserved © Spidey.ir 2019

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 اتفاق مهمی که سال 2018 در کمیک های مارول به وقوع پیوست

تمام فیلم های ابرقهرمانی پیش رو در سال 2019

رتبه بندی فیلم های ابرقهرمانی سال 2018

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1397-10-17 16:57
من این مقاله رو خیلی سریع ترحمه کردم! اگه غلط تایپی دیدید حتما بگید درست بشه
نقل قول کردن
Cap.Venom
#2 Cap.Venom 1397-10-17 17:35
مقاله جالبی بود :roll:
به نظر من به ترتیب 1avengers infinity war 2 captain marvel 3 disney plus 4 spiderman:far from home 5 disney serial 6 war of the realms 7 woverine infinity watch 8 avengers war of the vapires 9
ghost rider destroy marvel history 10 age of x man 11 hunted 12 avengers no surrender 13 guardins of the galaxy 14 jesica jones 15 punisher 16 x man dark phoenix 17 new mutants 18 spider man life story 19 cyclops 20 conan
نقل قول کردن
Cap.Venom
#3 Cap.Venom 1397-10-17 17:46
من که غلطی پیدا نکردم :-) فک کنم این دفعه خیلی دقت کرده بودین تو تایپ
خسته نباشید
یه سوال داشتم معنی ریشوت یعنی چی ؟ اگه انگلیسی اع تایپش کنید
نقل قول کردن
ctothejay
#4 ctothejay 1397-10-17 18:04
توی نیو میوتانتز
نوشته شده ریشوت های های
تنها غلط املایی بود که دیدم
راجب شماره 10 اصلا احساس خوبی ندارم چون جیسون آرون این اواخر گند زده به ثور و اونجرز.
نقل قول کردن
Amir097
#5 Amir097 1397-10-17 18:23
بجز کمیک های Spider-Man چند تا از این رویداد هارو ترجمه می کنید؟
و ببخشید یه سوال دیگه نمی تونم نپرسم این سریال Young Justice:Outside rs که از 14 دی شروع به پخش شده تقریبا کی میاد که بتونیم دانلود کنیم؟
نقل قول کردن
The spider
#6 The spider 1397-10-17 18:37
واقعا هر سال داره از سال قبلش بهتر
فقط در طول یک سال شاهد اینهمه رویداد کمیک بوکی و سریالی و سینمایی و فقط از "مارول" خواهیم بود .واقعا هیجان انگیزه ... بی صبرانه منتظر فیلم های کاپیتان مارول و End Game و اسپایدرمن دور از خانه هستم.از طرفی هم سرویس استریم جدید سونی با کلی سریال اوریجینال و همچنین رویدادهای کمیکی که از اسپایدرمن و شخصیت های مورد علاقه مون تو مارول قرار منتشر بشه...
ممنونم
نقل قول کردن
New VENOM
#7 New VENOM 1397-10-17 18:45
به نقل از Cap.Venom:
من که غلطی پیدا نکردم :-) فک کنم این دفعه خیلی دقت کرده بودین تو تایپ
خسته نباشید
یه سوال داشتم معنی ریشوت یعنی چی ؟ اگه انگلیسی اع تایپش کنید

ببخشید منم دیروز عضو شدم

میخواستم معنی ریشوت رو بپرسم :D
نقل قول کردن
Spider-Fan
#8 Spider-Fan 1397-10-17 18:52
خسته نباشین آقای ترابی!
سال گذشته که برای مارول‌فن‌ها و به خصوص «طرفداران اسپایدرمن» خیلی خوب بود. امسال هم ایشالا سال خوبی داشته باشیم...
جدای از رویداد‌ها و فیلم‌های پر‌سر‌و‌صدای مارول مثل «انتقام‌جویان: پایان بازی» و رویداد های بزرگ مارول، خیلی منتظر Spider-Man Life Story ـم! واقعاً که ایدهٔ معرکه‌ای داره و دو نفر از مستعدترین نویسندگان و طراحان تاریخ کمیک‌های اسپایدرمن روش کار می‌کنن!
(فکر کنم آقای «زدارسکی» الان در کمیک‌های «دردویل» کار می‌کنن.)
حرکت Marvel Fresh Start که ترکونده تا اینجا! هم خیلی شخصیت‌ها احیا شدن و هم نویسندگان و طراحان خلاقی در عناوین مختلف مشغول شدن.

به نقل از ctothejay:
راجب شماره 10 اصلا احساس خوبی ندارم چون جیسون آرون این اواخر گند زده به ثور و اونجرز.

آیا شما تمام کمیک‌های که آقای «جیسون آرون» تا اینجا برای «اونجرز» و «ثور» نوشتن رو خوندین که این‌جوری قضاوت می‌کنین؟!
من چند شمارهٔ اول این عناوین ـو خوندم و چیزی تحت عنوان "گند زدن" ندیدم! شما اگر هم این‌طور فکر می‌کنی باید دلیل بیاری؛ نه اینکه فقط بگی "گند زده" و بری که!
نقل قول کردن
ctothejay
#9 ctothejay 1397-10-17 19:42
#9
ال اوینگ هالک جاودانه رو نوشت و حسابی قویش کرد ولی جیسون آرون توی سری جدید ثور و اونجرز حسابی ثور رو ضعیف کرده، نیمور به شکل سرسام آوری قویتر شد و ثور یارای مبارزه باهاش رو نداشت و از اون طرف در برابر هالک هم حسابی کم آورده انگار حتی از اون حالتی که توی کمیک خوب ثور بی لیاقت بوده هم ضعیفتره و میولینر فقط حکم پتک رو داره تا یه سلاح قوی. توانایی های دکتر استرنج هم توی اونجرز بشدت محدوده. با توجه به سابقه خوب این نویسنده و ضعیف نشون دادن این دو کارکتر واقعا گنده و قوی نشون دادن نمور و این که اونجرز حتی نمی‌تونست در برابر هالک کاری کنه، وقتی با اونجرز و ثوری که توش بود که جاناتان هیکمن مسئولیتش رو به عهده داشت مقایسه کنیم واقعا نتیجه خنده داریه.
نقل قول کردن
Spider-Fan
#10 Spider-Fan 1397-10-17 19:56
#9:
شماره‌های آخر رو نخوندم و در مورد «نیمور» اطلاعی ندارم.
و بعد هم "میولینر" تا اون‌جایی که می‌دونم نابود شده و ثور از سلاح‌های دیگه‌ای استفاده می‌کنه.
اما شما در اصل داری به توانایی‌های فیزیکی شخصیت‌ها گیر می‌دی و نه شخصیت‌‌پردازی‌شون.
مهم داستان ـه و شخصیت‌پردازی درست شخصیت‌ها. یعنی ایدهٔ اولیه داستان و اجرای خوب اون که توی آرک اول (همون که در مورد Dark Celestial و داستان‌شون بود) به خوبی دیده می‌شد؛ و نشون دادن تفاوت‌ها و تعاملات شخصیت‌ها (خصوصاً در کمیک‌های «اونجرز» که یکی از عناصر مهم داستان‌هاشون ـه)
سطح قدرت شخصیت‌ها و ... در مراحل بعد قرار دارد که به نظر من چندان ضعفی نیست که یه run رو تا به اینجا زیر سوال ببره.
موضوع اینه که اگه شما run «جاناتان هیکمن» رو می‌پسندی و طرفدار سبک نوشتن ایشون هستی، دلیل نمی‌شه که کار نویسندهٔ جدید رو زیر سوال ببری و بگی "گند زده".
دلایل شما برای بنده قابل‌قبول نیستن در حدی که یه run رو بشوری و پهن کنی رو بند!!!
نقل قول کردن
Amir_Stark
#11 Amir_Stark 1397-10-17 20:41
استاد چرا چیزی در مورد اون دو تا پوستری که مارول از 4 شگفت انگیز و مرد عنکبوتی منتشر کرد چیزی نیست؟ هنوز رسمی نشدن یا احتمال اتفاق افتادنشون کمه؟
راستی برنامه ای برای ترجمه رویداد های مرد عنکبوتی و روح سوار مثل قبل هست یا نه؟
نقل قول کردن
Amir_Stark
#12 Amir_Stark 1397-10-17 20:43
به نقل از New VENOM:
به نقل از Cap.Venom:
من که غلطی پیدا نکردم :-) فک کنم این دفعه خیلی دقت کرده بودین تو تایپ
خسته نباشید
یه سوال داشتم معنی ریشوت یعنی چی ؟ اگه انگلیسی اع تایپش کنید

ببخشید منم دیروز عضو شدم

میخواستم معنی ریشوت رو بپرسم :D

به فیلم برداری دوباره بعضی از صحنه ها اگه اشتباه نکنم ریشوت گفته میشه.
نقل قول کردن
ctothejay
#13 ctothejay 1397-10-17 20:51
#10
به شخصیت پردازی باشه درست بعد از اون ماجرای celestial دقیقا شخصیت پردازیشون و ذاتشون عوض شد در برابر هالک ثور کاملاً از خودش ناامید بود و ترسیده بود همین اتفاق در برابر نمور افتاد، بلک پنتر اون شخصیت پرغرور و باهوش نیست و همینجوری داره نقش رهبر اونجرز رو ایفا میکنه، مشکلات این دست بعد از celestial الآن هست و تنها کسی که هنوز تغییر نکرده کاپیتان آمریکا هست و جای شکرش باقیه. دلیل زیاد میشه آورد اما بخش کامنت اینجا رو با این موضوع غیرمرتبط پر نکنیم بهتره و پیشنهاد میدم یکسری به comicvine بزنید و مشکلات عمده این run اعم از شخصیت پردازی، خصلت ها، قدرت، توانایی و... رو در بخش فرومش یکم جستجو کنید و موضوعات خیلی زیادی رو می‌بینید.
نقل قول کردن
amazing-ali
#14 amazing-ali 1397-10-17 20:56
سلام ممنون بابت مقاله عالیتون اگه میشه جواب ایمل ادیتورارو بدین ممنون
نقل قول کردن
Cap.Venom
#15 Cap.Venom 1397-10-17 22:09
خیلی ممنون آقای amir stark #12 واقعا سردرگم شدم هی میگفتم معنی این چی میشه و الان که شما نوشتی فهمیدم منظور آقای ترابی re shot یا بهتره بگیم رشات ;-)
و واقعا ممنونم از آقای ترابی و ادمین های سایت که انقد سریع و خوب به کاربر های سایتشون جواب میدن و هیچکدوم اط کاربراشون رو بی جواب نمیزازن :-|
نقل قول کردن
Spider-Fan
#16 Spider-Fan 1397-10-17 22:24
#13:
می‌گم من تا انتهای آرک اول (قضیهٔ سلستیال‌ها) خوندم و نظری نمی‌تونم دربارهٔ ادامه‌‍ش بدم. ایشالا وقتی خوندم بحث می‌کنیم.
اما توی فروم‌ها (مثل همین comic vine) چهار نفر مثل من و شما نظر می‌دن دیگه؛ وحی منزل که نیست! ممکنه اونا هم اشتباهی داشته باشن.
اما خب تغییرات کوچیک در شخصیت‌شون بعد از اتفاقات یا حوادث طبیعیه (البته تغییر خیلی کوچیک و کوتاه‌مدت!)
ولی ابن آقای «آرون» یکی از بهترین نویسنده‌هایی ـه که من می‌شناسم؛ بعیده همچین اشتباهات بزرگی ازش سر بزنه.
به هر حال... حتماً ادامه این سری رو می‌خونم.
نقل قول کردن
hassan91
#17 hassan91 1397-10-17 23:40
بعد کنسل شدن سریالهای نتفلیکس دیگه انتظار زیادی از جسیکا جونز و پانیشر نداریم. منظورم اینه که یکم دلسر شدیم دیگه.
همیشه منتظر دیدن تک تک فیلم‌های MCU هستیم.
فیلم کاپیتان مارول قراره که یک بخش جدیدی از مارول رو بهمون نشون بده خیلی منتظرشم. اونجرز و مرد عنکبوتی هم که بازارش داغه.
از فیلمهای فاکس هم که زیاد انتظار نمیره. راستی اون دختره تو جهش یافته‌های جوان چرا اونجوری قیافه گرفته :-| فک کنم یه تختش کمه
اینکه مارول داره تلویزیون دار میشه خیلی خبر فوق العاده‌ایه.
فک کنم یه ارتباطی بین دشمن جدید مرد عنکبوتی و کریون شکارچی وجود داشته باشه. حالا ببینیم کی از سرگذشت دشمن جدید مرد عنکبوتی رونمایی میکنن.
یه جا خوندم که قراره یک فرد جدید تو اونجرز معرفی بشه. خیلیا میگن که احتمالا این شخصیت جدید همان بلیده که مرتبط با داستان هم هست.
نقل قول کردن
mtm
#18 mtm 1397-10-18 06:38
به نقل از Amir097:
بجز کمیک های Spider-Man چند تا از این رویداد هارو ترجمه می کنید؟

اسپایدرمن که هر چی باشه ترجمه میکنیم
درباره رویدادهای دیگه هم دوست دارم واقعا اون جنگ خون آشام ها رو ترجمه کنیم
ازش خوشم اومد!
باید ببینیم چند قسمته
به نظرم جنگ قلمروها هم میتونه خیلی مهم باشه
در هر حال باید ببینیم چی میشه
نقل قول کردن
mtm
#19 mtm 1397-10-18 06:39
به نقل از Cap.Venom:
خیلی ممنون آقای amir stark #12 واقعا سردرگم شدم هی میگفتم معنی این چی میشه و الان که شما نوشتی فهمیدم منظور آقای ترابی re shot یا بهتره بگیم رشات ;-)
و واقعا ممنونم از آقای ترابی و ادمین های سایت که انقد سریع و خوب به کاربر های سایتشون جواب میدن و هیچکدوم اط کاربراشون رو بی جواب نمیزازن :-|

منظور بنده دقیقا reshoot بود
یکی از معانی shoot تو انگلیسی یعنی فیلمبرداری کردن
re-shoot هم یعنی فیلمبرداری مجدد
نقل قول کردن
mani s.h
#20 mani s.h 1397-10-18 06:46
فقط مردعنکبوتی (کلا هرچی داره)بعد از اونم انتقام جویان جنگ خون آشامان ،پایان بازی،کاپیتان مارول و بقیش دیگه معلومه
نقل قول کردن
mtm
#21 mtm 1397-10-18 06:54
به نقل از Amir_Stark:
استاد چرا چیزی در مورد اون دو تا پوستری که مارول از 4 شگفت انگیز و مرد عنکبوتی منتشر کرد چیزی نیست؟ هنوز رسمی نشدن یا احتمال اتفاق افتادنشون کمه؟

منظورت اینه؟
llink.ir/9b3s
والا فکر نکنم قراره یه رویداد تمام عیار باشه
در حد یه ایده داستانی یکی دو قسمتی خواهد بود
نقل قول کردن
Spider-Fan
#22 Spider-Fan 1397-10-18 11:39
به نقل از mtm:
به نقل از Amir_Stark:
استاد چرا چیزی در مورد اون دو تا پوستری که مارول از 4 شگفت انگیز و مرد عنکبوتی منتشر کرد چیزی نیست؟ هنوز رسمی نشدن یا احتمال اتفاق افتادنشون کمه؟

منظورت اینه؟
llink.ir/9b3s
والا فکر نکنم قراره یه رویداد تمام عیار باشه
در حد یه ایده داستانی یکی دو قسمتی خواهد بود

فکر کنم این پوسترها مربوط به همون آیتم ۱۸ هستن: Cosmic Ghost-Rider Destroys Marvel History
مثل اینکه قراره خیلی تغییرات توی تایم‌لاین دنیای مارول ایجاد کنن؛ توی تبلیغات‌‍ش که خیلی از اتفاقات حیاتی و تأثیرگذار تاریخ مارول ـو نشونه رفتن!
نقل قول کردن
Amir_Stark
#23 Amir_Stark 1397-10-18 18:53
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از mtm:
به نقل از Amir_Stark:
استاد چرا چیزی در مورد اون دو تا پوستری که مارول از 4 شگفت انگیز و مرد عنکبوتی منتشر کرد چیزی نیست؟ هنوز رسمی نشدن یا احتمال اتفاق افتادنشون کمه؟

منظورت اینه؟
llink.ir/9b3s
والا فکر نکنم قراره یه رویداد تمام عیار باشه
در حد یه ایده داستانی یکی دو قسمتی خواهد بود

فکر کنم این پوسترها مربوط به همون آیتم ۱۸ هستن: Cosmic Ghost-Rider Destroys Marvel History
مثل اینکه قراره خیلی تغییرات توی تایم‌لاین دنیای مارول ایجاد کنن؛ توی تبلیغات‌‍ش که خیلی از اتفاقات حیاتی و تأثیرگذار تاریخ مارول ـو نشونه رفتن!

یعنی ممکنه برخلاف ددپول و پانیشر موازی نباشن و روی دنیای اصلی (616) هم تاثیر بذاره؟
نقل قول کردن
Spider-Fan
#24 Spider-Fan 1397-10-18 21:44
به نقل از Amir_Stark:
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از mtm:
به نقل از Amir_Stark:
استاد چرا چیزی در مورد اون دو تا پوستری که مارول از 4 شگفت انگیز و مرد عنکبوتی منتشر کرد چیزی نیست؟ هنوز رسمی نشدن یا احتمال اتفاق افتادنشون کمه؟

منظورت اینه؟
llink.ir/9b3s
والا فکر نکنم قراره یه رویداد تمام عیار باشه
در حد یه ایده داستانی یکی دو قسمتی خواهد بود

فکر کنم این پوسترها مربوط به همون آیتم ۱۸ هستن: Cosmic Ghost-Rider Destroys Marvel History
مثل اینکه قراره خیلی تغییرات توی تایم‌لاین دنیای مارول ایجاد کنن؛ توی تبلیغات‌‍ش که خیلی از اتفاقات حیاتی و تأثیرگذار تاریخ مارول ـو نشونه رفتن!

یعنی ممکنه برخلاف ددپول و پانیشر موازی نباشن و روی دنیای اصلی (616) هم تاثیر بذاره؟

بله.
هر چیزی احتمالش هست...! :-*
(البته تقریباً غیر‌ممکن ‌‌‌‌ ـه که تغییرات دائمی باشن!)
نقل قول کردن
IRON spidey 2
#25 IRON spidey 2 1397-10-19 13:04
من اینکی هارو خیلی منتظرم
اونجرز اند گیم_اسپایدرمن فار اف هوم_رویداد جدید مردعنکبوتی_داست ان زندگی مردعنکبوتی :lol:
نقل قول کردن
ramtin
#26 ramtin 1397-12-07 15:31
ای کاش دی سی هم مثل مارول به شخصیتاش اهمیت میداد :sad:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45