10 شخصیت دنیای انیمه که از مردعنکبوتی الهام گرفته اند

10-شخصیت-دنیای-انیمه-که-از-مردعنکبوتی-الهام-گرفته-اند

درسته این شخصیت ها را نمیتوان کپی برداری از مردعنکبوتی دونست ولی برخی از خصوصیات منحصر به فرد او را دارا هستند.

مقدمه: علیرغم تفاوت ها بین کمیک های ابرقهرمانی غربی و مانگا ولی همچنان میتوان شباهت ها و ارتباطاتی بین آنها مشاهده کرد. به طور مثال، اسپایدرمن به عنوان محبوب ترین و نمادین ترین ابرقهرمان دنیای کمیک بوک دارای قدرت ها و آرمان هایی است که به راحتی در مدیوم های مختلف سرگرمی برای علاقمندان قابل شناسایی هستند. او سریع و قوی است و شعار عمویش تشویقش کرد تا قهرمان خیرخواهی باشد. برخی از این خصوصیات را ما در شخصیت های انیمه هم میبینیم که تکرار میشوند که باعث میشه نوعی حس آشناپنداری یا نوستالژی در میان هواداران به وجود آید. ضمن اینکه مردعنکبوتی همواره قهرمان شماره یک ژاپنی ها بوده و از این رو بعید نیست که خالقین مانگا و انیمه از او الهام گرفته باشند. مقالات زیر را هم بخوانید:

10 شخصیت انیمه که شبیه به مرد عنکبوتی هستند

10 قهرمان فیلم های سینمایی که شبیه به مرد عنکبوتی هستند

10 شخصیت دی سی که میتوانند معشوقه های خوبی برای مردعنکبوتی باشند!

 

 10- یوجی ایتادوری (Yuji Itadori)

یوجی ایتادوری (Yuji Itadori)

جوجوتسو کایسن (Jujutsu Kaisen) یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط گِگه آکوتامی نوشته و مصورسازی شده است و از مارس 2018 در هفته نامه شونن جامپ شوئیشا به صورت سریالی ارائه شده است. جلد تانکوبون از اکتبر 2020 منتشر شد. در آمریکای شمالی ، صاحب امتیاز این مانگا ویز مدیا است و این مجموعه را از دسامبر 2019 چاپ می کند. شوئیشا این مجموعه را به زبان انگلیسی در برنامه و وب سایت مانگا پلاس منتشر می کند. یک اقتباس از مجموعه تلویزیونی انیمه 24 قسمته تولید شده توسط استودیو ماپّا در اکتبر 2020 در شبکه خبری ژاپن به نمایش درآمد. این انیمه از کرانچی رول برای پخش جریانی خارج از آسیا و دوبله انگلیسی در نوامبر سال 2020 مجوز دارد. این انیمه هر شنبه ساعت 1:26 (به وقت ژاپن) از شبکه خبری ژاپن (JNN) روی آنتن می رفت. یوجی ایتادوری شخصیت اصلی آن است و پس از تنها یک قسمت تبدیل به اسپایدرمن دنیای انیمه شد! او دانش آموزی نوجوان بود که جملات حکیمانه و دلسوزانه از جانب پدربزرگش قبل از آنکه در بیمارستان بمیرد دریافت کرد و سپس فاجعه رخ داد. نفرین های قوی در مدرسه رها شده بودند و یوجی به دردسر افتاد و به سبکی تقریبا مشابه با اسپایدرمن به قدرت های فوق بشری اش دست یافت (او برای محافظت از دوستانش انگشت پوسیده ای را که باعث نفرین مدرسه شده بود رو بلعید!) از آن موقع تا به حال یوجی داشته با نیروهای پلید مبارزه میکرده ولی در عین حال باید به طور مسئولانه ای نگهدارنده قدرت های خود باشد.

 

9- شینو آبورامه (Shino Aburame)

شینو آبورامه (Shino Aburame)

شینو آبورامه از مجموعه ی "ناروتو" همیشه به نظر پسر مرموزیه، کم حرفه اما زمانی که حرف میزنه شروع میکنه به حرفهای قلبمه سلمبه زدن ، به دلیل اینکه از خاندان آبورامه هستش تکنیک هایش برگفته از کنترل کردن حشراته . این خاندان همیشه عینک روی چشماشونه و هیچوقت چشمای اعضای این خاندان نشون داده نشده. او همیشه آرومه و در آرامش کاراش رو انجام میده همچنین توی مبارزتش هم میشه گفت 95% مواقع آرومه ... جوتسوهاش واقعا وحشتناکه و میتونه خیلی آروم و یواش یواش حریفش رو از پا در بیاره ... شجاعت و هوشمندی او در مبارزه و ترحمی که به دیگران نشان میده ما رو به یاد مردعنکبوتی میندازه.

 

8- کوراپیکا کورتا (Kurapika Kurta)

کوراپیکا کورتا (Kurapika Kurta)

هانتر × هانتر(Hunter X Hunter)   نام یک مجموعه مانگا است از یوشیهیرو توگاشی که از روی آن دو مجموعه انیمه هم ساخته شده‌است. اولین قسمت مانگای هانتر × هانتر در ماه مارس سال 1998 در هفته‌نامهٔ شونن جامپ پخش شد و انتشار آن تاکنون ادامه دارد. شخصیت انتقام جوی کوراپیکا کورتا در این سری به مرد عنکبوتی شباهت دارد و با زنجیرهای ویژه خودش دشمنانش را اسیر میکند. او تا جای ممکنه خون بیگناهان را بر زمین نمیریزد. او هم مثل اسپایدرمن که ابتدا به دنیال انتقام گرفتن از قاتل عمو بن بود، به دنبال خونخواهی خانواده اش است ولی باید مراقب باشد که در انتقام و نفرت غرق نشود.

 

7- اینوسکه هاشیبیرا (Inosuke Hashibara)

اینوسکه هاشیبیرا (Inosuke Hashibara)

انیمه ی "شیطان کش" (Demon Slayer)، اقتباسی از مانگایی با همین نام و اثر Koyoharu Gotouge است. انتشار مانگای این اثر در فوریه 2016 در مجله‌ی هفتگی Shonen Jump آغاز شد و پس از بیش از چهار سال، در ماه می 2020 و با 205 فصل به پایان رسید. پخش انیمه ی‌ "شیطان کش" در آوریل 2019 آغاز شد، فصل اول آن پس از 26 قسمت به پایان رسید و در مدتی نسبتا کوتاه، طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان پیدا کرد. یکی از شخصیت های انیمه "شیطان کش"، اینوسکه هاشیبیرا است که از پنج نفری‌ بود که در امتحان نهایی پیروز شده بودند، اما هدف او برای شرکت در امتحان تبدیل شدن به یک شیطان کش نبود. اینوسکه در طبیعت وحشی بزرگ شده است و نحوه‌ی بزرگ شدنش، تاثیرات واضحی بر روحیات او دارد. تنها هدفی که اینسوکه در مقابل خود می‌بیند، افزایش قدرت خود و زورآزمایی با افراد قدرت‌مند است. او اطلاعی از آداب و رسوم رایج جوامع انسانی ندارد و ما در طول فصل اول انیمه می‌بینیم که او در تلاش است تا با کمک تانجیرو، اطلاعات خود از روابط انسانی را افزایش دهد. رشد شخصیتی او هرچند که با روندی آرام صورت می‌گیرد، اما کاملا قابل مشاهده است. اینوسکه استادی نداشته و تکنیک تنفس هیولا را با زندگی در طبیعت آموخته است. بدن او نیز در طول این سال‌ها استقامت و انعطاف زیادی کسب کرده است. صورت اینوسکه اجزایی ظریف و زیبا دارد که باعث می‌شود تا بعضی از افراد او را جدی نگیرند و حتی تصور کنند که او یک دختر است. به همین دلیل، او همیشه یک ماسک گراز را روی سر خود قرار می‌دهد، تا صورتش قابل‌مشاهده نباشد. سبک مبارزه‌ی اینوسکه در نوع خود خاص است و او با استفاده از دو شمشیر که هر دو شیارهای عجیبی دارند، به مقابله با دشمنان می‌رود. او به مردعنکبوتی شبیه میشود زیرا مثل پیتر پارکر، یتیم است و گاهی مثل پیتر که به دنبال انتقام گرفتن بابت مرگ عمویش بود، دنبال انتقام جویی میرود. ضمن اینکه هردو در مقابله با حریفان بزرگتر و نیرومند تر تبحر دارند.

 

6- جولین کوجو (Jolyne Cujoh)

جولین کوجو (Jolyne Cujoh)

ماجراجویی عجیب و غریب جوجو (Jojo's Bizarre Adventure) یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط هیروهیکو آراکی نوشته و تصویرگری شده‌است. این سری بین سال‌های 1987 تا 2004 در هفته‌نامه شونن جامپ سریال‌سازی شد و در سال 2005 به ماهنامه سینن مانگا اولترا جامپ منتقل شد. این مجموعه به هشت آرک داستانی تقسیم شده‌است که هر کدام ماجراهای یک قهرمان جدید را که دارای نام مستعار «جوجو» است، دنبال می‌کند. در اکتبر 2012 یک مجموعه تلویزیونی انیمه تولید شده توسط تولید دیوید با اقتباس از روی این مانگا آغاز شد. یکی از جدیدترین قهرمانان مجموعه، جولین کوجو است که درست مثل مرد عنکبوتی در فیلم "راهی به خانه نیست" دچار دردسیر بزرگی شده و دشمنان احاطه اش کرده اند. او به خاطر جرمی که مرتکب نشده در زندان است و بنظر تنها میرسد. پدرش، جوتارو، شباهت هایی با عمو بنِ پیتر پارکر دارد. او همچنین قدرت های فوق بشری دارد که شبیه به قدرت های مرد عنکبوتی است (البته به غیر از خزیدن روی دیوار و یا حس عنکبوتی).

 

5- شارلوت کاتاکوری (Charlotte Katakuri)

شارلوت کاتاکوری (Charlotte Katakuri)

«شارلوت کاتاکوری» (Charlotte Katakuri) در انیمه ی "وان پیس" (One Piece) دومین پسر و در مجموع سومین فرزند از خانواده شارلوت است. او برادر سه‌قلوی دایفوکو و اوون است. کاتاکوری یکی از سه فرمانده شیرینی دزدان دریایی بیگ مام است و در سرزمین توتو به عنوان وزیر آرد خدمت می‌کند و همین طور اداره‌ی جزیره کوموگی را بر عهده دارد. اقدامات و نقش او در نیمه‌ی دوم آرک «جزیره سرار کیک» باعث شد تا او آنتاگونیست ثانویه‌ی این آرک باشد. کاتاکوری به عنوان یک فرمانده شیرینی در دزدان دریایی بیگ مام از لحاظ قدرت و اختیارات به عنوان فرد دوم و پس از مادرش یعنی بیگ مام قرار می‌گیرد. جایزه تعیین شده برای او نشان می‌دهد دولت جهانی او را یک تهدید بسیار خطرناک قلمداد می‌کند. او حتی در دوران کودکی قدرتش همانند یک «هیولا» بود. کاتاکوری تا زمان اولین شکستش از لوفی هرگز هیچ نبردی را نباخته بود. او حس غریبی دارد که آدم را به یاد حس عنکبوتیِ اسپایدرمن میندازد که اگر آرامش نداشته باشد دچار اختلال میشود.

 

4- لوباک (Lubbock)

لوباک (Lubbock)

آکامه گا کیل! (Akame Ga Kill!) یک مجموعه شونن مانگا ژاپنی، که توسط تاکاهیرو نوشته شده و بوسیلهٔ تتسویا تاشیرو مصورسازی شده‌است. انتشار این مجموعه از مارس 2010 در مجلهٔ گانگان ژوکر شرکت اسکوئر انیکس آغاز شده‌است. یک سری مانگا با نام آکامه گا کیل! زیرو، که دربارهٔ داستان‌های گذشتهٔ آکامه می‌باشد نیز توسط اسکوئر انیکس از 25 اکتبر 2013 در ماهنامه بیگ گانگان در حال انتشار است. بر پایه نسخه مانگا، یک مجموعه تلویزیونی انیمه 24 قسمتی نیز به کارگردانی توموکی کوبایاشی دستمایه اقتباس قرار گرفت، که پخش آن در شبکه توکیو ام‌ایکس از 6 ژوئیه تا 14 دسامبر 2014 ادامه داشت. «لوباک» یکی از اعضای گروهی آدم کش به نام Night Raid است و به خوبی از سلاح ویژه ی خود استفاده میکند. او زیاد حرف میزند؛ مخصوصا موقع نبرد که آدم را به یاد مردعنکبوتی میندازد. از نوعی سیمِ الیاف مانند هم بهره میجوید که بسیار به کارش می آیدو تشابهش با اسپایدرمن را افزایش میدهد.

 

3- لیوای آکرمن (Levi Ackerman)

لیوای آکرمن (Levi Ackerman)

زمانی که صحبت از شکست دادن تایتان‌ها به میان می‌آید، به احتمال زیاد اولین نامی که به ذهنتان می‌آید، لیوای آکرمن (Levi Ackerman)، ستاره‌ی درخشان دنیای انیمه Attack on Titan است. او نه تنها در میدان نبرد به عنوان مبارزی شدیدا ماهر ظاهر شده و با کمک هوش استراتژیکش به دشمنی قدرتمند بدل می‌شود، بلکه به‌واسطه‌ی شخصیت مبهم و نیش‌دارش نوع خاصی از طنز را به انیمه تزریق می‌کند. تمامی این موارد باعث شده‌اند که لیوای به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های انیمه حمله به تایتان تبدیل شود. علی‌رغم این‌که لیوای یک شخصیت مکمل بوده، اما توانسته است فرصت کافی برای نمایش توانایی‌هایش در سکانس اکشن را به دست آورد و درعین‌حال در قالب فلش‌بک‌ها مخاطب را با کودکی‌اش آشنا کند. نوع تحرک این شخصیت بی شباهت به تاب خوردن مردعنکبوتی نیست. همچنین گفته میشه که این شخصیت از «رورشاک» از کمیک معروف "واچمن" الهام گرفته که خود این شخصیت هم از کاراکتر ًQuestion که توسط خالق مردعنکبوتی یعنی «استیو دیتکو» الهام گرفته بود که نوعی از جهان بینی سیاه و سفید آن را میشد در داستان های اولیه مردعنکبوتی مشاهده کرد.

 

2- اوساگی سوکینو (Usagi Tsukino)

اوساگی سوکینو (Usagi Tsukino)

نگهبانان زیبا سِیلر مون مجموعه مانگا شوجو ژاپنی که توسط نائوکو تاکه‌اوچی نوشته و طراحی شده‌است. این مجموعه برای اولین بار توسط انتشارات کودانشا در مجله ناکایوشی از دسامبر 1991 تا فوریه 1997 به چاپ رسید. داستان مجموعه دربارهٔ ماجراجویی‌های دختری جوان به نام اوساگی سوکینو است که زندگی او بعد از آشنایی با لونا، گربه‌ای سخنگو دست‌خوش تغییر می‌شود. اوساگی پس از این ماجرا، مطلع می‌شود که یک سیلر مون (Sailor Moon) است و وظیفهٔ مبارزه با شیاطین و اجرای عدالت به نام ماه و پرنسس اسرارآمیز ماه را برعهده دارد. یک مجموعه تلویزیونی انیمه توسط استودیو توئی انیمیشن بر اساس نسخهٔ مانگا دستمایه اقتباس قرار گرفت که بین سال‌های 1992 تا 1997 میلادی از شبکه تی‌وی آساهی در پنج فصل متفاوت و جمعاً 200 قسمت پخش شد. اوساگی هم درست مثل پیتر پارکر به طور ناگهانی به قدرت های فوق بشری دست یافت و زندگی شخصی اش دستخوش تغییرات ناخواسته شد. ضمنا او نیز حس مسئولیت پذیری و عدالت جویی زیادی دارد. و البته نوع ژستی که با انگشتان دستش میگیرد آدم را به یاد مردعنکبوتی در هنگام تارافکنی میندازد.

 

1- ایزوکو میدوریا (Izuku Midoriya)

 ایزوکو میدوریا (Izuku Midoriya)

آکادمی قهرمان من (My Hero Academia) یک مجموعه مانگا ژاپنی ابرقهرمانی به نویسندگی و تصویرگری کوهی هوریکوشی است. این مجموعه مانگا از ژوئیه 2014 تاکنون توسط هفته‌نامه شونن جامپ در حال چاپ است. یک مجموعه تلویزیونی انیمه توسط بونز از این مانگا اقتباس شد. اولین فصل در ژاپن از آوریل تا ژوئن 2016 پخش شد، در دنباله آن یک فصل دوم از آوریل تا سپتامبر 2017 پخش شد، بعد یک فصل سوم از آوریل تا سپتامبر 2018، یک فصل چهارم هم از اکتبر 2019 تا آوریل 2020. فصل 5 این انیمه در سال 2021 انتشار یافت. شخصیت اصلی این انیمه، ایزوکو میدوریا نام دارد که شبیه به پیتر پارکر است چون یک پسر معمولی بود که روزی به قدرت های فوق بشری دست پیدا کرد. البته او به جای گزیده شدن توسط عنکبوت رادیو اکتیو، قدرتی موسوم به One For All را بدست آورده و در تلاش است تا بفهمد چطور از این قدرت استفاده کند. ضمن اینکه او نیز مثل مرد عنکبوتی باید خیلی وقتها هنگام مبارزه به راه حل های فی البداهه و خلاقانه دست یابد.

 

مترجم: آیدا م.

منبعسایت GameRant

 All rights reserved © Spidey.ir 2022

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 شخصیت انیمه که شبیه به مرد عنکبوتی هستند

10 قهرمان فیلم های سینمایی که شبیه به مرد عنکبوتی هستند

10 شخصیت دی سی که میتوانند معشوقه های خوبی برای مردعنکبوتی باشند!

10 قهرمان فیلم های سینمایی که شبیه به مرد عنکبوتی هستند

10 کاراکتر نمادین دنیای سینما که نباید بازیگر جدیدی برایشان انتخاب شود!

چرا تام هالند بهترین مرد عنکبوتی در دنیای سینما است

10 خبیث دنیای سینمایی مارول و همتایان آنان در انیمیشن های دیزنی!

10 قهرمان دنیای سینمایی مارول و همتایان آنان در فیلم های هری پاتر!

20 کراس اور عجیبی که در دنیای کمیک اتفاق افتادند

10 قهرمان دی سی که مرد عنکبوتی میتونه شکستشون بده

10 شرور دی سی که مرد عنکبوتی میتونه شکستشون بده

15 نبردی که دوست داریم بین کاراکترهای سرشناس دنیای سرگرمی ببینیم

شخصیت شناسی/شبیه کدام قهرمان دنیای سینمایی مارول هستی؟

شخصیت‌شناسی/ شبیه کدام عنکبوتی هستی؟

شخصیت‌شناسی/ شبیه کدام شخصیت انیمیشن "مردعنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی" هستی؟

شخصیت‌شناسی/ شبیه کدام یک از دشمنان مردعنکبوتی هستی؟

10 شخصیت نمادین بازی های ویدئویی و هـمتایان آنها در دنیای سینمایی مارول!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Agent bishop
#1 Agent bishop 1401-08-03 11:40
ببخشید بابت اسپم
استاد تو دانشگاه دارم روی یک مقاله کار میکنم با موضوع تاثیر کمیک بوک بر آموزش ،یادگیری و افزایش خلاقیت کودکان . اگر چند تا کتاب به من معرفی کنید خیلی ممنونتون میشم .
نقل قول کردن
AmirK8422
#2 AmirK8422 1401-08-03 13:49
وقت بخیر
امیدوارم کامنتم باعث بن شدن یا توهین و تمسخر از جانب بقیه نشه ول بجز چند مورد توی مقاله بقیه هیچ ربطی به موضوع نداشتن، مثلا مورد جولین کوجو که به هوم‌کامینگ ربطش دادین مانگایی که انیمه اش از اون اقتباس شده قریب به دو دهه قبل از هوم کامینگ منتشر شده، و برعکس عمو بن که ادم دلسوز و همیشه حاضری برای پیتر بود، جوتارو تا سن ۱۹ سالگی جولین کنارش نبود و از دور هواشو داشت و بیشتر مثل یه ادم خشک و بی روح بود برای جولین تا یک پدر، فقط دو سه تا از کرکترارو میشه گفت الهام گرفته از اسپایدرمن هستن
نقل قول کردن
mtm
#3 mtm 1401-08-03 15:23
به نقل از AmirK8422:
وقت بخیر
امیدوارم کامنتم باعث بن شدن یا توهین و تمسخر از جانب بقیه نشه ول بجز چند مورد توی مقاله بقیه هیچ ربطی به موضوع نداشتن، مثلا مورد جولین کوجو که به هوم‌کامینگ ربطش دادین مانگایی که انیمه اش از اون اقتباس شده قریب به دو دهه قبل از هوم کامینگ منتشر شده، و برعکس عمو بن که ادم دلسوز و همیشه حاضری برای پیتر بود، جوتارو تا سن ۱۹ سالگی جولین کنارش نبود و از دور هواشو داشت و بیشتر مثل یه ادم خشک و بی روح بود برای جولین تا یک پدر، فقط دو سه تا از کرکترارو میشه گفت الهام گرفته از اسپایدرمن هستن

اینا رو برو به نویسنده ی سایت gamerant بگو.
نقل قول کردن
The Superman
#4 The Superman 1401-08-03 17:11
به نقل از mtm:
به نقل از AmirK8422:
وقت بخیر
امیدوارم کامنتم باعث بن شدن یا توهین و تمسخر از جانب بقیه نشه ول بجز چند مورد توی مقاله بقیه هیچ ربطی به موضوع نداشتن، مثلا مورد جولین کوجو که به هوم‌کامینگ ربطش دادین مانگایی که انیمه اش از اون اقتباس شده قریب به دو دهه قبل از هوم کامینگ منتشر شده، و برعکس عمو بن که ادم دلسوز و همیشه حاضری برای پیتر بود، جوتارو تا سن ۱۹ سالگی جولین کنارش نبود و از دور هواشو داشت و بیشتر مثل یه ادم خشک و بی روح بود برای جولین تا یک پدر، فقط دو سه تا از کرکترارو میشه گفت الهام گرفته از اسپایدرمن هستن

اینا رو برو به نویسنده ی سایت gamerant بگو.


خب استاد ببخشید
مقاله نویس شما هم باید مهارت داشته باشه که کدوم مقاله رو از کدوم سایت بگیره و یا اصلا قبلش خودش یک بار مقاله رو خوب بخونه که ببینه مطلبش مفیده یا نه دیگه....
اگر اشتباه میگم بفرمایید
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1401-08-03 17:48
به نقل از The Superman:
به نقل از mtm:
به نقل از AmirK8422:
وقت بخیر
امیدوارم کامنتم باعث بن شدن یا توهین و تمسخر از جانب بقیه نشه ول بجز چند مورد توی مقاله بقیه هیچ ربطی به موضوع نداشتن، مثلا مورد جولین کوجو که به هوم‌کامینگ ربطش دادین مانگایی که انیمه اش از اون اقتباس شده قریب به دو دهه قبل از هوم کامینگ منتشر شده، و برعکس عمو بن که ادم دلسوز و همیشه حاضری برای پیتر بود، جوتارو تا سن ۱۹ سالگی جولین کنارش نبود و از دور هواشو داشت و بیشتر مثل یه ادم خشک و بی روح بود برای جولین تا یک پدر، فقط دو سه تا از کرکترارو میشه گفت الهام گرفته از اسپایدرمن هستن

اینا رو برو به نویسنده ی سایت gamerant بگو.


خب استاد ببخشید
مقاله نویس شما هم باید مهارت داشته باشه که کدوم مقاله رو از کدوم سایت بگیره و یا اصلا قبلش خودش یک بار مقاله رو خوب بخونه که ببینه مطلبش مفیده یا نه دیگه....
اگر اشتباه میگم بفرمایید

البته منبع معتبره و سایت گیم رنت زیرمجموعه اسکرین رنت و cbr هستش و البته ابنکه مترجم ما که متخصص انیمه نیست (منم نیستم)
الان مثلا ما یه مقاله نویس داریم که همچنان به زن عمو می میگه "عمه می" !!! (البته ما تو ویرایش مقاله خودمون درست میکنیم)
نقل قول کردن
هالک 2
#6 هالک 2 1401-08-03 19:02
خیلی مقاله خوبی بود ....
خب من زیاد از انیمه اطلاعات ندارم ( فقط گذری نگاهی میکنم بهشون )
ولی برام جالب بود ...
خب میدونید اینها صد در صد از اسپایدرمن تقلید نکردن ولی یکم بطور تصادفی شبیه به هم بودن ....
نقل قول کردن
The Superman
#7 The Superman 1401-08-03 19:05
به نقل از mtm:
به نقل از The Superman:
به نقل از mtm:
به نقل از AmirK8422:
وقت بخیر
امیدوارم کامنتم باعث بن شدن یا توهین و تمسخر از جانب بقیه نشه ول بجز چند مورد توی مقاله بقیه هیچ ربطی به موضوع نداشتن، مثلا مورد جولین کوجو که به هوم‌کامینگ ربطش دادین مانگایی که انیمه اش از اون اقتباس شده قریب به دو دهه قبل از هوم کامینگ منتشر شده، و برعکس عمو بن که ادم دلسوز و همیشه حاضری برای پیتر بود، جوتارو تا سن ۱۹ سالگی جولین کنارش نبود و از دور هواشو داشت و بیشتر مثل یه ادم خشک و بی روح بود برای جولین تا یک پدر، فقط دو سه تا از کرکترارو میشه گفت الهام گرفته از اسپایدرمن هستن

اینا رو برو به نویسنده ی سایت gamerant بگو.


خب استاد ببخشید
مقاله نویس شما هم باید مهارت داشته باشه که کدوم مقاله رو از کدوم سایت بگیره و یا اصلا قبلش خودش یک بار مقاله رو خوب بخونه که ببینه مطلبش مفیده یا نه دیگه....
اگر اشتباه میگم بفرمایید

البته منبع معتبره و سایت گیم رنت زیرمجموعه اسکرین رنت و cbr هستش و البته ابنکه مترجم ما که متخصص انیمه نیست (منم نیستم)
الان مثلا ما یه مقاله نویس داریم که همچنان به زن عمو می میگه "عمه می" !!! (البته ما تو ویرایش مقاله خودمون درست میکنیم)


تو ترجمه عمه می میگه یا خودش ادیت میکنه؟؟
چون به انگلیسی گفته میشهanut که در انگلیسی هم معنی عمه و خاله میده و هم زن عمو زن دایی به هر حال شاید تو ترجمه یهو اشتباه کنه

البته استاد من به ترجمه ایشون ایراد نگرفتم
در هر صورت من فقط قصدم کمک بود اخه این سایت بهترین سایت در زمینه کمیک حداقل تو ایران و حتی میشه گفت آسیا باشه و دوست دارم بی عیب و نقص ترین هم باشه :-)
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1401-08-04 08:02
به نقل از The Superman:
به نقل از mtm:
به نقل از The Superman:
به نقل از mtm:
به نقل از AmirK8422:
وقت بخیر
امیدوارم کامنتم باعث بن شدن یا توهین و تمسخر از جانب بقیه نشه ول بجز چند مورد توی مقاله بقیه هیچ ربطی به موضوع نداشتن، مثلا مورد جولین کوجو که به هوم‌کامینگ ربطش دادین مانگایی که انیمه اش از اون اقتباس شده قریب به دو دهه قبل از هوم کامینگ منتشر شده، و برعکس عمو بن که ادم دلسوز و همیشه حاضری برای پیتر بود، جوتارو تا سن ۱۹ سالگی جولین کنارش نبود و از دور هواشو داشت و بیشتر مثل یه ادم خشک و بی روح بود برای جولین تا یک پدر، فقط دو سه تا از کرکترارو میشه گفت الهام گرفته از اسپایدرمن هستن

اینا رو برو به نویسنده ی سایت gamerant بگو.


خب استاد ببخشید
مقاله نویس شما هم باید مهارت داشته باشه که کدوم مقاله رو از کدوم سایت بگیره و یا اصلا قبلش خودش یک بار مقاله رو خوب بخونه که ببینه مطلبش مفیده یا نه دیگه....
اگر اشتباه میگم بفرمایید

البته منبع معتبره و سایت گیم رنت زیرمجموعه اسکرین رنت و cbr هستش و البته ابنکه مترجم ما که متخصص انیمه نیست (منم نیستم)
الان مثلا ما یه مقاله نویس داریم که همچنان به زن عمو می میگه "عمه می" !!! (البته ما تو ویرایش مقاله خودمون درست میکنیم)


تو ترجمه عمه می میگه یا خودش ادیت میکنه؟؟
چون به انگلیسی گفته میشهanut که در انگلیسی هم معنی عمه و خاله میده و هم زن عمو زن دایی به هر حال شاید تو ترجمه یهو اشتباه کنه

البته استاد من به ترجمه ایشون ایراد نگرفتم
در هر صورت من فقط قصدم کمک بود اخه این سایت بهترین سایت در زمینه کمیک حداقل تو ایران و حتی میشه گفت آسیا باشه و دوست دارم بی عیب و نقص ترین هم باشه :-)


فرق مترجم سایت ما با دیگران باید این باشه که علاوه بر دانش زبان، دانش کمیک بوکی داشته باسه و وقتی زن عمو می بشه عمه می یعنی متاسفانه دانش کمیک بوکی یوخدی!
نقل قول کردن
amirmahdi 1381
#9 amirmahdi 1381 1401-08-04 18:52
به نقل از AmirK8422:
وقت بخیر
امیدوارم کامنتم باعث بن شدن یا توهین و تمسخر از جانب بقیه نشه ول بجز چند مورد توی مقاله بقیه هیچ ربطی به موضوع نداشتن، مثلا مورد جولین کوجو که به هوم‌کامینگ ربطش دادین مانگایی که انیمه اش از اون اقتباس شده قریب به دو دهه قبل از هوم کامینگ منتشر شده، و برعکس عمو بن که ادم دلسوز و همیشه حاضری برای پیتر بود، جوتارو تا سن ۱۹ سالگی جولین کنارش نبود و از دور هواشو داشت و بیشتر مثل یه ادم خشک و بی روح بود برای جولین تا یک پدر، فقط دو سه تا از کرکترارو میشه گفت الهام گرفته از اسپایدرمن هستن

این‌مقاله رو بخون‌تا بفهمی چقدر شباهت هست
b2n.ir/u14883
نقل قول کردن
Doc Ata
#10 Doc Ata 1401-10-05 21:58
مقاله ی خوبیه. البته غیر از این ها کلی شخصیت دیگه توی مانهوا یا مانگاها هم هستن که از روی مردعنکبوتی الهام گرفتن یا از روی ارادت همچین شخصیت هایی ساختن اما انیمه اش ساخته نشده.
مثلا نمونه اش ales.of.Demons. and.Gods که توی یکی از صفحه های (فکر کنم قسمت 112) شخصیت اصلی نشسته پای میز داره یک مانهوا طراحی میکنه و روی کتاب طراحی اسپایدرمن هست :lol: ! و یه لیوان که روش ماسک اسپایدرمن هم هست کنارشه!
لب کلام که اگر بخوایم شخصیت های مانگا و یا مانهوا رو هم بررسی کنیم یه مقاله ی دور اندر درازی میشه که نگو و نپرس.
خواستم از دوستان بپرسم که همچین مقاله ای در سایت های خارجی درباره ی الهام گرفتن شخصیت های مانگا مانهوا از مردعنکبوتی هست معرفی کنه؟( به هر زبانی بود با گوگل ترنسلیت از پسش بر میایم :-) )
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید