10 اتفاق غیرمنتظره ای که برای مرد عنکبوتی در سه گانه سم ریمی رخ داد

10-اتفاق-غیرمنتظره-ای-که-برای-مرد-عنکبوتی-در-سه-گانه-سم-ریمی-رخ-داد

در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با اتفاقات غیر منتظره و شوکه کننده سه گانه سم ریمی برای مردعنکبوتی آشنا کنیم.

مقدمه: سه گانه اول مردعنکبوتی بسیار به یاد ماندنی است و برای هواداران حالتی نوستالژیک دارد. از ارجین دکتر اختاپوس تا مرگ عمو بن، سه گانه سم ریمی برای مردعنکبوتی لحظات به یاد ماندنی و جذاب زیادی رو برای دوست داران اسپایدرمن رقم زد. این فرانچایز از اسپایدرمن با بازی فوق‌العاده توبی مگوایر تبدیل به یک ابرقدرت جهانی (!) شد و فیلم های سوپر هیروییک را باری دیگر به اثبات رساند و همچنین راه رو برای ایجاد و بنای دنیای سینمایی مارول هموار تر ساخت. به دلیل نزدیک شدن به بیستمین سالگرد فیلم های ریمی و همینطور هنرنمایی توبی مگوایر در «راهی به خانه نیست» احتمالا هواداران دوباره سراغ این فرانچایز میروند تا خاطراتشان رو مجدد مرور کرده و برای خود زنده کنند. در طول این سه فیلم پیچش ها و اتفاقات غیر منتظره زیادی رو شاهد بودیم، از مشخص شدن قاتل واقعی عمو بن تا اون افشاگری هنرمندانه توی فیلم دوم و... این فرانچایز مملو بود از این چنین اتفاقات، به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم تا در این مقاله شما را با اتفاقات غیرمنتظره فیلم های اسپایدرمن ساخته سم ریمی آشنا کنیم. با ما همراه باشید. مقالات زیر را هم حتما بخوانید:

50 صحنه برتر در فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی - قسمت اول

 50 صحنه برتر فیلم های مرد عنكبوتی- قسمت دوم

10 تاثیر فیلم های مرد عنکبوتی ساخته سم ریمی بر روی دنیای سینمایی مارول

20 دیالوگ برتر فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی

 

10- فداکاری هری آزبورن

فداکاری هری ازبورن

فیلم سوم مردعنکبوتی از سری فیلم های سم ریمی برای اسپایدرمن، به بیان هواداران بد ترین فیلم این فرانچایز نیز بود. اسپایدرمن 3 فیلم را با درهم آمیختن فیلم با سه شخصیت شرور آنهم برای جلب توجه به نمایش در آورد که پایان خوبی برای این فرانچایز نبود و نتوانست هواداران را راضی کند. هری آزبورن یکی از شخصیت های این فیلم بود که هواداران انتظار دیگری از او داشتند. هواداران فکر میکردند که هری آزبورن باید توی فیلم سوم اسپایدرمن لباس گرین گابلین را بر تن کند و در صدد انتقام گرفتن از پیتر به دلیل مرگ پدرش نورمن، بر آید. با این حال در اواخر فیلم، هری آزبورن به جای اینکه با سندمن و ونوم متحد شده و برای انتقام از پیتر تلاش کند، تغیری عجیب در احساسات و قلب خودش عملی کرد و با پیتر متحد شد تا در مقابل خبیث های دیگر قرار گیرند. همین اتفاق علاوه بر اینکه پایانی نسبتا خوش و تقریباً راضی کننده رو برای آرک هری آزبورن رقم زد اما باعث شد انتظار هوادارن از دیدن یک نبرد نهایی بزرگ بین دو دوست بر فنا رود!!

 

9- پیتر از مردعنکبوتی بودن دست می‌کشد

پیتر از مردعنکبوتی بودن دست می‌کشد

به جرأت میشه گفت که دومین فیلم از سری سم ریمی برای مردعنکبوتی، بهترین فیلم این فرانچایز نیز بود. حتی میشه گفت یکی از بهترین فیلم های سوپر هیروییک هستش که تا به حال ساخته شده. زیرا سم ریمی به زیبایی یه فشردگی و پیوستگی باحالی بین داستان و حالت دراماتیک فیلم و همچنین جنبه های طنز و درد و سنگینی ایجاد میکند و داستان با حس و حال و ریتم خاصی روایت میشود. با این حال، طی این فیلم با پیچش غیر منتظره ای پیتر پارکر قدرت های عنکبوتی خودش رو از دست میده و از همین جهت تصمیم میگیره که از اسپایدرمن بودن دست بکشه و دیگه ابرقهرمان نباشه. در قسمتی از فیلم او رویای عمو بن مرحومش را میبیند و هوادار در این بخش انتظار دارد که او دوباره به سمت قهرمان بازی برگردد اما در کمال تعجب این اتفاق نمی‌افتد. برای کسی که شعارش و آرمانش بر اساس «قدرت زیاد مسئولیت زیاد به همراه دارد» استوار است، این اتفاق بسیار عجیبه، وقتی که دیگه قدرتی نداره از مسئولیت هم کناره میگیره! البته این اتفاق بعدا حل میشه و پیتر پارکر طی اتفاقاتی مجدداً به عرصه ابرقهرمانی باز میگرده، اونهم توانمند تر و قوی تر از قبل!! در کل این فیلم یه شاهکار سینمایی بود، و هرچند بار که مجدد ببینیمش باز هم جدیدی های درون خودش دارد.

 

8- رتکان مرگ عمو بن

قاتل عمو بن

مرگ عمو بن به دلیل غرور بی جا و مسئولیت پذیر نبودن پیتر در هنگام وقوع این مرگ، یک عامل انگیزشی بزرگ در جهت تبدیل شدن پیتر پارکر به ابرقهرمان است. این مرگ با ارجین اسپایدرمن گره خورده و قطعاً یکی بهترین ارجین های کمیک بوکی است که تا به حال برای یک شخصیت نوشته شده. این مرگ بسیار ناگهانی و یهویی اتفاق افتاد و این بخشش نشون دهنده اینه که هرکسی با هر شخصیت پردازی ممکنه توی هرجایی درگیر یک جنایت بشه و اتفاق ناگواری براش بیوفته. این مرگ در جهت تحقق بخشیدن ارجین اسپایدی و امضایی بود بر سند «قدرت و مسئولیت»، و زیر و رو کردن و دست بردن توی جزئیات این مرگ چندان نمیتونه ایده خوبی باشه. که البته همین اتفاق توی مردعنکبوتی 3 ساخته سم ریمی افتاد و توی اتفاقی بسیار غیر منتظره اومدن و توی این مرگ دست بردن و فلینت مارکو معروف به سندمن رو بهش ربط دادن. خب هواداران هرگز فکرش را نمی‌کردند که دوباره توی این مرگ دست ببرن و رتکانش کنند، واسه همین حسابی شوکه شدند...

 

7- پیتر به آخرین خواسته نورمن احترام میگذارد

پیتر به آخرین خواسته نورمن احترام میگذارد

گرین گابلین با هنرنمایی وصف ناپذیر ویلم دفو به احتمال زیاد پیچیده ترین و عجیب ترین ابرشروری است که پیتر پارکر در طول سری سم ریمی با آن رو در رو میشود. با این حال نورمن آزبورن که توسط نیمه تاریک و خبیث خودش دیوانه و حیران شده بود شایسته تمسخر بود و فقط و فقط به ترحم نیاز داشت. خب اطلاع دارید که نورمن آزبورن در نبردی نهایی با اسپایدرمن توسط گلایدر خودش به شدت زخمی میشه و در اثر همین جراحت در نهایت میمیره. اما قبل مرگش از پیتر میخواد که قول بده که به هری راجع به گرین گابلین چیزی نمیگه و نباید هری بفهمه که پدرش یه ابر شرور بوده. با این که پیتر مجبور نبود که به خواسته آخر نورمن احترام بزاره و اون رو عملی کنه اما با احترام گذاشتن به خواسته آخر نورمن، قلب مهربان و قهرمان خودش رو نشون میده. لحظه ای شوکه کننده که البته آنقدرا هم غیر منتظره نیست، مهربانی یکی از درست ترین و آدم حسابی ترین ابرقهرمانان تاریخ رو به نمایش می‌گذارد و بهتر بگم به رخ میکشه. این صحنه به زیبایی هرچه تمام تر تکامل و ارتقای شخصیتی پیتر رو در سراسر فیلم به نمایش می‌گذاره...

 

6- مری جین پیتر را انتخاب میکند

مری جین پیتر را انتخاب میکند

رابطه پر تنش بین پیتر و مری جین در مرکز تعاملات این سه گانه قرار دارد و در سراسر هرسه فیلم تمرکز و مانور زیادی روی این تعامل داده میشود. بارها و بارها این دو سعی میکنند این تنش و تعاملات را به نتیجه برسانند و به رابطه عاشقانه تبدیل کنند، اما متاسفانه مسیر عاشقانه هموار نیست و این دو با مشکلاتی رو در رو میشوند. در مردعنکبوتی 2، مری جین بعد از اینکه اعتراف عشقش توسط پیت به نوعی رد شد، میخواست با پسر فضانورد جیسون ازدواج کنه... اما در فیلم دوم، مری جین از هویت پیتر باخبر می شود و متوجه می شود که پیتر به خاطر عشقش ازش دور شده بود. واسه همین همه چی رو خراب کرد و با لباس عروس رفت پیش پیتر. این صحنه به زیبایی هرچه تمام تر نشان میدهد که پیتر و مری جین رابطه عجیبی باهم دارند و همیشه به نوعی به سمت هم کشیده میشوند...

 

5- پیتر مری جین را رد میکند

پیتر مری جین را رد میکند

بهتره بگیم یک حالت کلیشه ای و عادی برای فیلم حالی ابرقهرمانی مخصوصا اون هایی که ارجین محور هستند، وجود دارد. آنهم این است که ابرقهرمان قدرت هایش را به دست می‌آورد، به ماجراجویی هایی می‌رود تا خودش را کشف کرده و قدرتش را بهتر بشناسد، دختران را نجات میدهد و در نهایت در پایان داستان به دختر مورد علاقه خود میرسد... با این حال فیلم اسپایدرمن ساخته سم ریمی ابدا کلیشه ای نبود و کاملا هوشمندانه در پایان داستان، انتظارات را زیر رو کرد. پیتر در پایان همراه با مری جین به تماشای غروب آفتاب نمیرد و در صحنه ای شگفت انگیز او را نادیده میگیرد! این اتفاق نشان میدهد که هر فیلم ابرقهرمانی، پایانی خوش ندارد و ممکن است پایان بعضی از این دست فیلم ها ناراحت کننده نیز باشند. همچنین این اتفاق بر این امر که گاهی ابرقهرمان باید برای حفظ جان دیگران فداکاری کند و از آنان دوری بجوید تاکید می‌کند. کاری که پیتر پارکر انجام میدهد و با دوری کردن از ام‌جی سعی میکند تا او را در امان نگه دارد و بر آرمان خودش در جهت قدرت و مسئولیت پایند باشد.

 

4- تبدیل شدن اوتو اوکتاویوس به دکتر اختاپوس

تبدیل شدن اوتو اوکتاویوس به دکتر اختاپوس

آقا یه دقیقه نزنید میدونم الان دارید میگید این آیتم توی این مقاله چیکار میکنه...! اما خب بیاید توضیح بدیم... یکی از مواردی که سه گانه سم ریمی به زیبایی رعایت کرد و با اقتدار تمام آن را به نمایش گذاشت، تراژدی و ارجین غم انگیز و بسیار واقعی و حقیقی بودن ویلن ها بود. استاد سم ریمی با هنر و توانایی خاص خودش به زیبایی خبیث ها را عمیق جلوه داد و باعث ارتباط گرفتن هواداران حتی با ویلن ها شد. اتو اکتاویوس و حتی نورمن آزبورن اوایل بد شروع نکردند اما تاثیرات بیرونی و شرایط باعث شد تراژدی برای آنان رخ دهد و آنها تبدیل به ابر خبیث شوند. خب حالا برگردیم سر بحث، شما همتون الان دارید میگید ما که از اول فیلم میدونستیم قراره دکتر اکتاویوس تبدیل بشه به دوکی اوکی. اما خب جالبه بگم که این مورد به این دلیل به مقاله اضافه شد چرا که نحوه تبدیل شدن و شخصیت پردازی و عمقی که به دکتر اکتاویوس داده شده بود این ماجرا رو یکم عجیب غریب میکرد. شیمی بی نظیر بین توبی مگوایر و آلفرد مولینا که رابطه پدر پسر رو روی سینما به نمایش گذاشتند. همچنین جا داره بگم یک نوع محبت و صمیمیت خاصی میان این دو بازیگر وجود دارد. خب وقتی که دکتر اکتاویوس تبدیل به یک ابرخبیث شد و در نهایت مجبور به درگیری با پیتر شد به نوعی دل هواداران فشرده شد.

 

3- تار های ارگانیک

تار های ارگانیک

درست مثل همون صحنه که همتایان توبی مگوایر توی فیلم «اسپایدرمن : راهی به خانه نیست» از تار های ارگانیک او شگفت زده شدند، هواداران نیز از دیدن همین اتفاق توی سه گانه سم ریمی شوکه شدند. بخشی از این اتفاق میشه گفت به این دلیل میتواند باشد که سم ریمی ریشه های تاریک (!) و ترسناکی در دنیای سینما دارد، خب قطعاً جای تعجب نیست که ریمی از عجیب و حیرت آور جلوه دادن قدرت های اسپایدرمن ترسی ندارد. با این حال زمانی که پیتر پارکر تار های ارگانیک را تولید میکند هواداران شوکه میشوند و از این جلوه جدید از تار های اسپایدی به وجد می آیند. این اتفاق شگفت انگیز به نوعی اثبات میکند که یکی از دلایل موفقیت سری سم ریمی همین اتفاقات عجیب و پیش‌بینی نشده است که هواداران را شوکه میکند.

 

2- رقص پیتر پارکر

رقص پیتر پارکر

یکی از صحنه های عجیبی که توی مردعنکبوتی 3، فیلمی که در سال 2007 اکران شد، شاهد بودیم، رقص و حرکات عجیب غریب و جالب مردعنکبوتی توبی مگوایر بود. توبی مگوایر تمام تلاشش را کرد تا اسپایدرمنی را به نمایش بگذارد که توسط ونوم تحت تاثیر قرار گرفته و با مدل موی متفاوت و کلا تیپ متفاوت وسط فیلم شروع به رقص کرد که هواداران متعجب و شوکه شدند. با این حال این اتفاق رو خیلی ها عملی مضحک بر شمردند و ناسازگار با سن سال دانستند. و هم اکنون یکی از بد ترین لحظات فیلم برشمرده میشود. همینطور این اتفاق تقریباً ناسازگار با سبک و سابقه سم ریمی بود و میشه گفت به دلیل وجود ونوم، انتظار یکم جدیت و دارک توی فیلم وجود داشت، میشه گفت این هم یکی از دلایلی بود که باعث شوکه شدن هواداران شد. بنابراین میشه گفت تماشای رقص عجیب غریب و مدل موی عجیب تر پیتر توی فیلم برای هواداران یکم سخت بود.

 

1- جریانات قطار

جریانات قطار

سکانس قطار توی فیلم مردعنکبوتی 2 بی شک یکی از بهترین سکانس هایی است که در تاریخ فیلم های ابرقهرمانی فیلم برداری شده است. نکته تکان‌دهنده و جالب این صحنه زمانی است که مردم عادی که در قطار بودند برای قدر دانی از پیتر، او را حمایت میکنند. توی رسانه های ابرقهرمانی همچین صحنه ای بسیار کمیاب است و به ندرت شاهد هستیم که شهروندان عادی نقش قهرمان را داشته باشند و از قهرمانان داستان حمایت کنند. خب گروهی از شهروندان عادی که در قطار بودند گرد هم آمدند تا از بچه ای که جان آنها را نجات داد حمایت و یاری کنند و حتی وقتی چهره وی را دیدند قسم خوردند که به کسی نمی‌گویند و چهره او را لو نمیدهند. این صحنه واقعاً تکان دهنده و عجیب بود و به نوعی میشه گفت هیچکس انتظار همچین صحنه ای را نداشت ولی سم ریمی همچین صحنه باحالی تحویلمون داد.

 

احسان زینالی

Ehsan Spider

Ehsan Spider

منبع: سایت SR

All rights reserved © Spidey.ir 2022

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

ایستراگ (EASTER EGG) های فیلم مرد عنکبوتی (2002)

 رتبه بندی تاثیرگذارترین کاراکترهای فیلم های «سم ریمی» (SAM RAIMI)

10 تاثیر فیلم های مرد عنکبوتی ساخته سم ریمی بر روی دنیای سینمایی مارول

رتبه بندی دشمنان مرد عنکبوتی در فیلم های سینمایی

10 نکته جالبی که احتمالاً درباره "اسپایدرمن" های «سام ریمی» نمیدانستید!

15 سئوال بی پاسخ مانده درباره دنیای مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد

ترسناک ترین نقش آفرینی ها در فیلم های ابرقهرمانی

50 صحنه برتر فیلم های مرد عنكبوتی- قسمت دوم

تمامی اشارات و ارجاعات انیمیشن مردعنکبوتی خارق العاده به سه گانه مردعنکبوتی

50 صحنه برتر در فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی - قسمت اول

10 ایستراگ (EASTER EGG) برتر "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2"

نفس گیر ترین مبارزات مردعنکبوتی در سگانه‌ی "سم ریمی"

10 دفعه ای که فیلم های مرد عنکبوتی حال و هوای ژانر وحشت پیدا کردند!

ایستر اگ(EASTER EGG)ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه"

10 رفاقت برتر فیلم های مرد عنکبوتی

نظر سم ریمی درباره فیلم جدید مرد عنکبوتی

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات جدیدترین بازی مردعنکبوتی 

طرح های به كار گرفته نشده از دشمنان مرد عنکبوتی در فیلم های سم ریمی!

پشت صحنه فیلم های اسپایدرمن ساخته سام ریمی + لینك دانلود!

رتبه بندی بازیگران فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی

بررسی نسخه های سینمایی از عشق های پیتر پارکر درســــه گانه "سم ریمی"

مقایسه لباس اسپایدرمن در فیلم های «مارك وب» و «سم ریمی»

10 حقیقتی که باید درباره فیلم کنسل شده "مرد عنکبوتی 4" بدانید

تمامی اشارات و ارجاعات انیمیشن مردعنکبوتی خارق العاده به سه گانه مردعنکبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AM SM BM SM
#1 AM SM BM SM 1400-12-08 09:20
سلام
ممنون بابت مقاله.
سه گانهٔ سم ریمی فیلم های فراموش نشدنی در ژانر کمیک بوکی هستند. این فیلم ها به همراه فیلم های مردان ایکس، جاده صاف کن فیلم های کمیک بوکی بعدی بودند. درسته که قبل از اونا هم فیلم های کمیک بوکی خوب و موفقی وجود داشتند، اما موفقیت گستردهٔ این فیلم ها باعث شد تا استودیوهای هالیوودی دست به کار بشن و هر کدوم فیلم های کمیک بوکی خودشون رو داشته باشند. اگر این فیلم ها به چنین موفقیتی دست پیدا نمیکردند، احتمالا وارنر به فکر ریبوت بتمن نمی افتاد، دنیای سینمایی مارول تشکیل نمیشد و چون دنیای سینمایی دی سی هم جوابی به مارول بود، پس در اون صورت احتمالا دنیای سینمایی دی سی هم تشکیل نمیشد. اینطوری پیشرفت ژانر کمیک بوکی سال های زیادی به تعویق میفتاد. اما خوشبختانه این فیلم ها تونستند کاری کنند که مردم و استودیو ها بیشتر به این نوع فیلم ها اعتماد کنند. این فیلم ها نشون دادن که اگر به ذات شخصیت ها وفادار باشید و داستان جذابی رو روایت کنید، اون موقع است که میتونید به موفقیت فیلمتون امیدوار باشید. سه گانهٔ سم ریمی اونقدر در انجام این کار موفق بود، که هنوز که هنوزه خیلی ها دارند بازبینیش میکنند و خیلی ها هم طرفدار سرسخت این سه گانه هستند. این فیلم ها قطعا صحنه های شوکه کننده و اتفاقات عجیب زیادی داشتند که میشه اونا رو در این مقاله خوند.
فیلم سوم سه گانهٔ ریمی، اونقدر شلوغ و درهم برهم شده بود که توازن فیلمنامه کاملا به هم خورد. این وسط ریمی باید چند داستانک فیلم های قبلی رو جمع میکرد و شخصیت هایی مثل فلینت مارکو، ادی براک و گوئن استیسی رو هم معرفی میکرد و داستان اونا رو هم پیش میبرد. اینطوری فیلم شلوغی رو دیدیم که اصلا نتونست رضایت هواداران را جمع کنه. درحالی که اگر شخصیت هایی مثل ادی براک (و بالطبع ونوم و داستانش) و گوئن استیسی از داستان حذف میشدند، میشد فیلم بسیار بهتری رو شاهد باشیم اما متاسفانه مرغ سونی یک پا داشت. همین هم باعث شد که خط داستانی هری آزبورن اونطور که هواداران میخواستند و انتظار داشتند به پایان نرسه و خیلی زود جمع شد. مرگ هری درسته که کمی قابل پیشبینی بود، اما در لحظه ما رو غافلگیر کرد و پایان خوبی برای این شخصیت بود. و البته رتکان مرگ عمو بن که از بدترین تصمیمات در این سه گانه بود هم احتمالا به خاطر نداشتند تمرکز کامل ریمی روی کارش بود. ریمی میخواست نبرد پیتر و سندمن رو شخصی کنه و انگیزه ای به پیتر بده، اما این کار رو اصلا خوب انجام نداد و این اشتباه بزرگ رو مرتکب شد. خیلی ناراحت کننده است که چنین سه گانهٔ عالی، همچین اشتباه مهلکی رو درونش داشته باشه.
اینکه پیتر پارکر بخواد دیگه مرد عنکبوتی نباشه از لحظات مهم فیلم مرد عنکبوتی ۲ بود. تا قبل از اون پیتر اونقدر سختی کشیده بود که این لحظه قابل درک باشه و برای همین این صحنه اینقدر ماندگار شده. و همینطور بقیهٔ موارد که هرکدوم لحظات غافلگیر کننده مهمی بودند. مثلا تارهای ارگانیک پیتر که از تصمیمات ریمی در این فیلم ها بود که طرفداران خودش رو داره. یا رقص پیتر که از بدترین صحنه های مرد عنکبوتی ۳ هست که اصلا به پیتر نمیخورد و هواداران رو عصبانی کرد. سکانس قطار هم که معنای واقعی کلمه شاهکار بود. همه چیز عالیه. از کارگردانی، تا جلوه های ویژه، بازیگری، موسیقی، فیلمبرداری و همه همه یک صحنهٔ عالی ساختند که هنوز هم با بازبینی فیلم میشه تنش گسترده اش رو احساس کرد. واقعا فیلم های مرد عنکبوتی ۱ و ۲ گنجینه هایی برای تمام هواداران کمیک بوک هستند.
با تشکر.
نقل قول کردن
BlueCrown4
#2 BlueCrown4 1400-12-08 09:35
سلام به همه دوستان در وبسایت اسپایدی
مدت ها بود از دور کاملا مقالات رو مطالعه میکردم و کامنت ها رو هم با دقت بررسی میکردم و حالا خداروشکر فرصت شد که بیام نزدیک تر :lol: (در کامنت ها)
چه فرصتی بهتر از این مقاله عالی که اولین کامنتم رو بنویسم.
مقاله عالی نوشته شده بود و توصیفات عالی بود .
واقعا چقدر این سگانه بی نظیر بود . همه چیش.
مورد 5 خیلی خوب و خاص بود.
درباره مورد 8 حالا جدا از بحث اینکه اصلا همچین پیچشی چقدر درست یا غلط بود ولی اگر اون سکانس رو یبار دیگه نگاه کنیم میبینیم که چقدر بی نظیر ساخته شده . ( حتی به نظرم یکی از بهترین سکانس های احساسی تاریخ فیلم های کمیک بوکی است.) موزیکی که بی نظیر هست و فلش بک سیاه سفید طور و همزمان بغض و حیرت فوق العاده دیدنی توبی مگوایر که اشک هاش سرازیر میشه :cry: . سکانس بی نظیره !
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#3 Ehsan Spider 1400-12-08 10:50
ممنون از دوستانی که نظر دادن. لطفا یادتون نره که ایرادات تایپی بنده رو هم متذکر بشین تا تصحیح بشه
نقل قول کردن
AS-Spider
#4 AS-Spider 1400-12-08 11:20
سلام علیکم
هنوز که هنوزه من حسرت فیلم سوم رو میخورم و به دوستان متذکر شم که نسخه ای که سم ریمی اول میخواست ارائه بده خیلی متفاوت بود و سونی رسما گند زد تو فیلم وگرنه این فیلم هم به حقش میرسید. هنوز هم شایعات یه نسخه جدید از مردعنکبوتی 3 به گوش میرسه
نقل قول کردن
Spider-Man King Symbiote
#5 Spider-Man King Symbiote 1400-12-08 15:12
سلام به همه
درباره ي شماره 10 كه واقعا همكاري هري با پيتر خيلي هم غيرمنتظره نبود و اگر با پيتر دشمني ميكرد من بيشتر تعجب ميكردم!
درباره ي شماره 4 كه واقعا بايد بگم دكتر اكتاويوس خداست! تو مرد عنكبوتي 2 كه شخصيت پردازي فوق العاده اي داشت و تو نو واي هوم هم كه واقعا نشون داد يه گاد واقعيه!!
در مورد شماره 1 هم بايد بگم عجب صحنه اي بود. عجيب و غريب و غير منتظره و واقعا شاهكار سم ريمي.
(به خاطر سم ريمي به دكتر استرنج 2 خيلي اميدوارم. خدا كنه تا اين فيلم مسيري بشه براي ساخت مرد عنكبوتي 4 با توبي مگواير)
نقل قول کردن
spidey avedecend
#6 spidey avedecend 1400-12-08 18:57
سلام ! خیلی خوبه که برگشتم و مقاله مثل همیشه عالی! شماره 1 واقعا حقش بود که تو تاپ باشه ، خسته نباشی اقا احسان

من برای تشکر از اسپایدی خواستم بهتون یه هدیه بدم یه ادیت از وات ایف شاید خوب نشده باشه اما تلاشمو کردم
uupload.ir/.../...

خیلی دوست دارم نظر بدین
نقل قول کردن
Spiderman 2030
#7 Spiderman 2030 1400-12-08 22:41
سلام ،مثل همیشه عالی .واقع :D ا سری ریمی برای همیشه در یادها خواهد ماند نه تنها به عنوان اینکه اولین فیلم سینمایی از کاراکتر مورد علاقم هستش بلکه فوق العاده هم هستش .
مورد شماره ۹ عینا در زندگی خودم رخ داد (البته نه اینکه مردعنکبوتی باشما :lol:
من خودم امسال کنکوری ام و از مهر تا دی کلا از اون شرایط مدنظرم کلا فاصله گرفته بودم. انگار کلا از مسئولیتم که درس خوندن بود کلا دور شده بودم و داشتم هی افت میکردم طوری که خیلی ها از خودم پایین تر بودن از من جلو زده بودن !!(هدف از این تعریف از خودم نیست میخوام تاثیر کلا کاراکتر اسپایدرمن رو بگم)یه روز از همین روز ها چشمم به اون جمله معروف افتاد که به دیوار اتاقم چسبونده بودم انقدر که برام با ارزشه:با قدرت زیاد مسئولیت میاد !!اون روز کلا کاری نکردم و نشستم درباره این جمله فکر کردم!!این جمله دوباره منو برگردوند، دوباره مسئولیتم رو بهم یادآوری کرد ،دوباره اینکه باید تلاش کنم و حقم رو بگیرم و خداروشکر کم کم دارم دوباره به شرایط آرمانیم برمیگردم البته هنوز جا داره و روده بگم I'm back :D
خلاصه سرتون رو دیگه درد نیارم ،فقط هدفم این بود بگم پیتر پارکر میتونه یه الگوی خیلی خوبه برامون باشه.
از استاد ترابی عزیزم ممنونم که شرایط رو مهیا میکنند که ما از این مطالب استفاده کنیم .انشااله بعد کنکورم ،به سایت حتما تو ترجمه کمیک ها کمک میکنم ،چون من به این سایت خیلی مدیونم!برام دعا کنید که نتیجه خوبی بگیرم .
نقل قول کردن
Spiderman 2030
#8 Spiderman 2030 1400-12-08 23:05
سلام ،مثل همیشه عالی .واقع :D ا سری ریمی برای همیشه در یادها خواهد ماند نه تنها به عنوان اینکه اولین فیلم سینمایی از کاراکتر مورد علاقم هستش بلکه فوق العاده هم هستش .
مورد شماره ۹ عینا در زندگی خودم رخ داد (البته نه اینکه مردعنکبوتی باشما :lol:
من خودم امسال کنکوری ام و از مهر تا دی کلا از اون شرایط مدنظرم کلا فاصله گرفته بودم. انگار کلا از مسئولیتم که درس خوندن بود کلا دور شده بودم و داشتم هی افت میکردم طوری که خیلی ها از خودم پایین تر بودن از من جلو زده بودن !!(هدف از این تعریف از خودم نیست میخوام تاثیر کلا کاراکتر اسپایدرمن رو بگم)یه روز از همین روز ها چشمم به اون جمله معروف افتاد که به دیوار اتاقم چسبونده بودم انقدر که برام با ارزشه:با قدرت زیاد مسئولیت میاد !!اون روز کلا کاری نکردم و نشستم درباره این جمله فکر کردم!!این جمله دوباره منو برگردوند، دوباره مسئولیتم رو بهم یادآوری کرد ،دوباره اینکه باید تلاش کنم و حقم رو بگیرم و خداروشکر کم کم دارم دوباره به شرایط آرمانیم برمیگردم البته هنوز جا داره و روده بگم I'm back :D
خلاصه سرتون رو دیگه درد نیارم ،فقط هدفم این بود بگم پیتر پارکر میتونه یه الگوی خیلی خوبه برامون باشه.
از استاد ترابی عزیزم ممنونم که شرایط رو مهیا میکنند که ما از این مطالب استفاده کنیم .انشااله بعد کنکورم ،به سایت حتما تو ترجمه کمیک ها کمک میکنم ،چون من به این سایت خیلی مدیونم!برام دعا کنید که نتیجه خوبی بگیرم .
نقل قول کردن
spidey avedecend
#9 spidey avedecend 1400-12-09 00:23
به نقل از Spiderman 2030:
سلام ،مثل همیشه عالی .واقع :D ا سری ریمی برای همیشه در یادها خواهد ماند نه تنها به عنوان اینکه اولین فیلم سینمایی از کاراکتر مورد علاقم هستش بلکه فوق العاده هم هستش .
مورد شماره ۹ عینا در زندگی خودم رخ داد (البته نه اینکه مردعنکبوتی باشما :lol:
من خودم امسال کنکوری ام و از مهر تا دی کلا از اون شرایط مدنظرم کلا فاصله گرفته بودم. انگار کلا از مسئولیتم که درس خوندن بود کلا دور شده بودم و داشتم هی افت میکردم طوری که خیلی ها از خودم پایین تر بودن از من جلو زده بودن !!(هدف از این تعریف از خودم نیست میخوام تاثیر کلا کاراکتر اسپایدرمن رو بگم)یه روز از همین روز ها چشمم به اون جمله معروف افتاد که به دیوار اتاقم چسبونده بودم انقدر که برام با ارزشه:با قدرت زیاد مسئولیت میاد !!اون روز کلا کاری نکردم و نشستم درباره این جمله فکر کردم!!این جمله دوباره منو برگردوند، دوباره مسئولیتم رو بهم یادآوری کرد ،دوباره اینکه باید تلاش کنم و حقم رو بگیرم و خداروشکر کم کم دارم دوباره به شرایط آرمانیم برمیگردم البته هنوز جا داره و روده بگم I'm back :D
خلاصه سرتون رو دیگه درد نیارم ،فقط هدفم این بود بگم پیتر پارکر میتونه یه الگوی خیلی خوبه برامون باشه.
از استاد ترابی عزیزم ممنونم که شرایط رو مهیا میکنند که ما از این مطالب استفاده کنیم .انشااله بعد کنکورم ،به سایت حتما تو ترجمه کمیک ها کمک میکنم ،چون من به این سایت خیلی مدیونم!برام دعا کنید که نتیجه خوبی بگیرم .


چرا که نه!! حتما میکنم توم برا من کن :lol: منم کنکورم نزدیکه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید