10 چیزی که فیلم های مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول به ما نشان ندادند

10 چیزی که فیلم های مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول به ما نشان ندادند

درسته که تا به اینجا از حضور اسپایدرمن در MCU و شخصیت پردازی او راضی بوده ایم ولی خب یه چیزایی هم بوده که از ما دریغ کردن ...

مقدمه: علیرغم اینکه اسپایدرمن اولین بار در سال 2016 وارد MCU شد ولی او همچنان در دنیای سینمایی مارول از ابرقهرمانان جدید محسوب میشه و البته شاید جوان ترین آنها باشه و این یعنی کلی داستان و موقعیت جذاب برایش در آینده متصور است. با این حال با در نظر گرفتن اینکه او دو فیلم اختصاصی و چندین حضور دیگر در فیلم های مربوط به اونجرز داشته پس به قدر کافی فرصت برای درخشش داشته است و معماران MCU این فرصت را به وی داده اند اما همچنان چیزهایی هستند که این فیلم ها هنوز نشان نداده اند و مخفی مانده اند، از پیشینه اسپایدرمن گرفته تا برخی پرسش های بی پاسخ مانده!

 

10- تونی استارک از کجا میدونست پیتر پارکر همون مرد عنکبوتیه

تونی استارک پیتر پارکر

در فیلم "کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی" ، تونی استارک نزد پیتر پارکر میره و او را استخدام میکنه تا او و یارانش را در سفر به آلمان همراهی کند. تونی به طور غیر منتظره ای وارد آپارتمان پیتر میشه و میگه که خبر داره پیتر همون مرد عنکبوتیه. ولی چیزی که MCU هرگز فاش نکرده اینه که تونی چطور حقیقت را درباره هویت مخفی اسپایدرمن فهمیده بوده. پیتر در کل خیلی حواسش جمع است که رازش لو نرود و بنابراین این سئوالیه که خیلی از هواداران دارند.

 

9- مرگ عمو بن

مرگ عمو بن

درسته که هواداران دیگر حال و حوصله دیدن مرگ عمو بن برای بار سوم در دنیای سینما را نداشتند ولی در عین حال براشون خیلی عجیبه که بعد از گذشت این همه حضور مرد عنکبوتی در MCU همچنان تقریبا هیچ اشاره ای به این شخصیت مهم نشده! یعنی نه تنها او را ندیده ایم بلکه تقریبا هیچ اشاره بهش نشده و کسی درباره ش حرف نزده . این باعث شده تئوری های مختلفی درباره سرنوشت او و اینکه احتمالا چه بر سرش آمده یا چه جور شخصیت بوده مطرح بشه که در این مقاله به 10 تا از آنها پرداخته بودیم.

 

8- شغل پیتر پارکر در دیلی بیوگل

پیتر پارکر دیلی بیوگل

در دنیای کمیک، دیلی بیوگل بخش بسیار مهمی از زندگی پیتر پارکر را تشکیل میدهد چون بسیاری از داستان ها، شخصیت های فرعی و مکمل و حتی خبیث های دنیای او به آن مرتبط بوده اند. ضمن اینکه او به ویژه در سالهای ابتدایی عمر خودش در دنیای کمیک به دیلی بیوگل به عنوان منبع اصل درآمدی خودش نگاه میکرد. او به عنوان یک عکاس برای این روزنامه کار میکرد و عکس هایی از خودش میگرفت که به آن میفروخت. دیلی بیوگل در MCU وجود دارد و در صحنه انتهایی فیلم "دور از خانه"، صاحب آن یعنی آقای جی. جونا جیمسون را هم دیدیم. منتهی به صورت آنلاین و وب سایت وجود داره و باعث لو رفتن عمومی هویت مخفی اسپایدرمن هم میشه. بنابراین به نظر نمیرسه حداقل در آینده نزدیک پیتر بتونه برایش کار کنه.

 

7- سرنوشت پدر و مادر پیتر پارکر

سرنوشت پیتر پارکر

درست مثل قضیه عمو بن، MCU هرگز فاش نکرده که چه بر سر والدین پیتر پارکر آمده است و چرا زن عمویش او را بزرگ کرده (به جای آنکه پدر و مادرش این کار رو بکنند). برخلاف عمو بن که وجودش حداقل از طریق یکی دو ایستراگ و دیالوگ غیر مستقیم به نوعی تایید شده است اما به سرنوشت پدر و مادرش هیچ اشاره نشده است که شاید دلیل اصلی اش این باشد که در فیلم سری "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" سعی شد به این موضوع پرداخته بشه که ناموفق بودند و فایگی و رفقا دوست دارند چیزهای جدیدی که قبلا در فیلم های اسپایدرمن ندیده ایم به ما نشان بدهند!

 

6- شغل زن عمو می

فیلم های مرد عنکبوتی در MCU اشارات زیادی داشته اند مبنی بر اینکه پیتر و زن عمویش از نظر مادی وضعیت ایده آلی ندارند. پس از مرگ عمو بن آنها مجبور شدند به آپارتمان کوچک تری نقل مکان کنند. و پس از آنکه بشکن ثانوس بی اثر شد به نظر میاد زن عمو می دیگر شغل سابقش را ندارد. ولی MCU تا به حال نگفته او چه شغلی داشته یا دارد و چطور از پس مخارج زندگی برمیاد. این احتمال هم هست که پیتر از پدر و مادرش پولی به ارث برده باشه ولی ما که توضیحی در این باره دریافت نکرده ایم.

 

5- پیتر پارکر چطور قدرت هایش را به دست آورد

نیش عنکبوت پیتر پارکر

همه هواداران دنیای کمیک بوک و حتی خیلی از کسانی که تا به حال یک کمیک هم نخوانده اند به خوبی میدانند که پیتر پارکر قدرت های فوق بشری خود را وقتی به دست آورد که یک عنکبوت رادیو اکتیو او را نیش زد. با این وجود، شاید بد نبود که ما لااقل اشاره ای در MCU به این موضوع داشتیم که او چطور به قدرت های خودش دست یافته. آیا در مکانی معمولی مثل آزمایشگاه مدرسه یا مکانی خاص مثل آزکورپ یا شاید هم صنایع استارک که فن آوری های آنان به نوعی در این مساله دخیل بوده اند. تنها اشاره ای که شده این بود که پیتر به دوستش (ند) گفت که عنکبوتی که وی را نیش زده مُرده. بدون هیچ جزئیات دیگری!

 

4- پیتر چطور عاشق ام. جی شد

پیتر زندایا

در فیلم "بازگشت به خانه" ، پیتر به لیز آلن علاقه داشت تا اینکه این علاقه و رابطه در پایان فیلم به انتهای راه خودش رسید. اما ناگهان در "دور از خانه" مشاهده کردیم که او به ام. جی. علاقمند شده! درسته که در بازگشت به خانه یه جورایی ام. جی. انگار پیتر را زیر نظر داشت و ازش بدش نمیومد ولی از طرف پیتر چیز خاصی ندیده بودیم و این عجیب بود که یهو بهش دلبسته باشه. البته این موضوع چیزی از شیرینی و جذابیت رابطه آنها کم نکرد و باعث نشد که این نکته برامون معضلی بشه ولی در هر حال توضیحی هم داده نشد که شاید دلیلش این بود که زمان کافی برایش نداشتند.

 

3- رفاقت پیتر با هری آزبورن

https://www.spidey.ir/images/img/content/green-goblin/versions/harry-as-goblin.jpg

پیتر و هری آزبورن دوستان خوبی در دنیای کمیک بودند. یا لااقل یک زمانی بودند! دوستی آنها زمانی وارد فاز جالب و دراماتیک خود شد که هری فرمول گابلینی را روی خودش امتحان کرد و مثل پدرش به گرین گابلین تبدیل شد. با توجه به حضور هری در سری های قبلی سینمایی اسپایدرمن و نقش پررنگ او به نظر میرسه در MCU نقش هری را به ند لیدز داده اند و این باعث شده تا هیچ اشاره ای به هری نشده باشه، حتی اشاره ای کوچک! این در حالیه که به نظر میرسه شرکت پدرش یعنی ازکورپ در MCU وجود داشته باشه.

 

2- چند ماهی که از وقایع "پایان بازی" گذشت

چند ماهی که از وقایع "پایان بازی" گذشته

از آنجائیکه داستان فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" چندین ماه پس از وقایع "انتقام جویان: پایان بازی" شروع شد، مشخص نیست پیتر این وسط چیکار کرد و چطور با مرگ تونی استارک با توجه به اهمیت او برایش کنار آمد. البته نشان دادن این مسائل شاید اصلا لازم نبود چون اثرات مرگ تونی را در شخصیت پیتر دیدیم و سرنخ هایی نیز به ما داده شد (مثل کمک او و مِی به کسانی که پودر شده بودند و الان برگشته اند ولی مشکلات مالی دارند) ولی در هر حال اینم از نکاتی بود که به ما نشان ندادند.

 

1- واکنش زن عمو می به فهمیدن هویت مخفی اسپایدرمن

واکنش زن عمو می به فهمیدن هویت مخفی اسپایدرمن

درست در لحظات انتهایی فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه" بود که زن عمو می از راز بزرگ برادرزاده ی شوهرش آگاه شد! او پیتر را دید که ماسک از روی صورتش برمیدارد و یک جمله ای هم داشت از دهانش بیرون می آمد که ازش بعید بود! بعدش فیلم تموم شد و در فیلم های بعدی که آنها را در کنار هم دیدیم به نظر زن عمو می هیچ مشکلی با اسپایدرمن بودن پیتر و به خظر انداختن زندگیش نداره. به عبارت دیگر ما هیچ وقت نفهمیدیم که واکنش اون چی بود و چطور با قضیه کنار اومد و این در حالیه که پیتر همیشه میترسید نکنه زن عموش بفهمه و سکته کنه! البته شما میتونید با خوندن این کمیک در اینجا بفهمید که زن عمو می وقتی موضوع رو فهمید چیکار کرد و چطور قضیه براش ok شد.

 

مهدی ترابی مهربانی

منبع: سایت ScreenRant

 All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 لحظه برتر و به‌ یادماندنی مردعنکبوتی در MCU

10 فرضیه هواداران درباره اینکه چه بر سر عمو بن در MCU آمده!

10 سئوالی که پس از دیدن فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه" در ذهن ما ایجاد شد!

ایستر اِگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

30 صحنه برتر در فیلم های مرد عنکبوتی 

نقد و بررسی فیلم های سینمایی مرد عنكبوتی

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه" 

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

رتبه بندی فیلم های دنیای سینمایی مارول (MCU)

10 لحظه از مردعنکبوتی در MCU که نشان می‌دهد او بهترین است!

10 چیزی که میخواهیم در قسمت سوم فیلم "مرد عنکبوتی" در MCU ببینیم!

10 ویلنِ مربوط به اسپایدرمن که دوست داریم آن‌ها را در آینده‌ی MCU ببینیم

چه بر سر عنکبوتی که پیتر پارکر را نیش زد، آمد؟

10 صحنه برتر و تاثیرگذار فیلم "انتقام جویان: پایان بازی" 

10 دیالوگ برتر فیلم "انتقام جویان: پایان بازی"

10 تئوری بزرگ در‌باره‌ی فیلم «مردعنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» که امکان دارد اتفاق بیفتند

15 صحنه غم انگیز، احساسی و ناراحت کننده در فیلم های کمیک بوکی

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" (SPIDER-MAN: FAR FROM HOME)

10 داستان مهم مرد عنکبوتی که هرگز در دنیای سینما یا انیمیشن مورد اقتباس قرار نگرفته اند

شایعه: دستور حذف عمو بن و پدر و مادر مردعنکبوتی در MCU توسط «اوی آراد»

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1400-03-14 21:03
مثل همیشه مقاله را خوب مطالعه کنید و هرجایی که ایراد تایپی مشاهده کردید اطلاع بدید تا تصحیح بشه
نقل قول کردن
P.B.P
#2 P.B.P 1400-03-15 00:46
سلام ممنون از استاد ترابی
مقاله عالی بود.
در مورد ۲:خیلی بده که هری کردن ند ،اصلا هری یک چیز دیگه است،خدا کنه هری رو با بازیگری عالی در ام سی یو ببینیم.
در مورد ۱:قیافه زن عمو می کمیکو نگاه کنین وقتی هویت پیتر رو فهمید.
uplooder.net/.../...
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#3 AmirhoseinJafari2005 1400-03-15 00:48
مقاله جالبی بود... خسته نباشید
نقل قول کردن
s.p.i
#4 s.p.i 1400-03-15 01:06
خیلی ممنون از آقای ترابی بابت ترجمه مقاله
۱۰. خب نظری راجب این موضوع ندارم
۹. مرگ عمو بن امیدوارم تو قسمت بعدی اشاره بشه
۸. برای روزنامه دیلی بیدگل کار نمیکنه
۷.ایکاش فایگی و رفقا به این که چه بلایی سر پدر و مادر یه اشاره بکنن
۶.نضری راجب شغل زن عمو می ندارم
۵. وقتی به مرگ عمو بن اشاره نکردن به این مورد اشاره نمی‌کنند چون به نظرشون این قضیه تکراری هست
۴.نظری راجب این موضوع ندارم با این که این رابطه ملموس هست اما خیلی برا من جذاب نبود اما خوب بود رابطه شیرینی دارن
۳. نه تنها به هری اشاره نکردن گوئن هم تو فیلم نیست
۲.تو این مورد هم نظری ندارم
۱.خب اشاره این موضوع نمیشه
در آخر حفر های زیادی در فیلم وجود دارد که خب شاید سونی و فایگی هیچ وقت بهشون اشاره نکند حالا در فیلم آینده نمیدونم آیا به عمو بن اشاره می‌کنند یا نه

خیلی ممنون از استاد ترابی بابت ترجمه این مقاله
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#5 AM SM BM SM 1400-03-15 01:20
سلام
ممنون بابت مقاله.
mcu شاید در بدترین شرایط به اسپایدی دست یافت. وقتی که به نیمه راه کتاب اول رسیده بود و خیلی چیز ها رو ساخته بود به شخصیتی دست یافت که بیخیالش شدن هم معادل دیوانه شدنه! پس شاید واقعا اینکه تونستند بعد از سری مرد عنکبوتی شگفت انگیز که شاید به نحوی مخاطب ها رو ناامید هم کرد اینکه تونستند شخصیتی پیتر پارکر ساختند که به ذات شخصیت او در دنیای کمیک وفاداره واقعا کار عالی کردند. اونم بعد از دو فرنچاینزی که قبلا بر اساس این شخصیت درست شده و اون هم با سر و کله زدن با مدیر های سونی که از شکافتن اتم هم سخت تره! اما یک سری چیز ها هم بودند که پرداخته نشدن به اون ها بعضی ها رو اذیت کرد. من مورد های ۲ ، ۴ ، ۶ ، ۷ و ۱۰ برام اهمیتی ندارند. یعنی بعضا اگر توضیحی دربارشون بدن بد نیست ولی خب اگر ندن هم مهم نیست. مثلا به نظر من کلا بی خیال پدر و مادر پیتر پارکر بشن! توی سری مرد عنکبوتی شگفت انگیز از شور و مزه که در آورده بودنش! اما سم ریمی اشاره به اون ها نکرد و هم خودش رو راحت کرد هم هوادار ها رو. یا اصلا پیتر میتونه در حد چند جمله به عنوان یک تراژدی زندگیش ازش یاد کنه. پدر و مادر او یک آدم های عادی با زندگی عادی و شغلی عادی بودند که بر اساس یک تصادف مثل سقوط هواپیما یا تصادف ماشین کشته شدند. همین و دیگر هیچ! یا درباره اینکه پیتر چطور به ام جی علاقه‌مند شد برای من اصلا مهم نیست. اینکه تونی استارک هم چطور هویت پیتر رو فهمید میشه در ادامه بهش اشاره کرد. مثلا همین هوگان بگه. اما آنچنان اهمیتی نداره که سرش ناراحت و عصبانی بشم. شغل زن عمو می هم همینطوره. درباره چند ماه بعد از وقایع فیلم انتقام‌جویان پایان بازی ما رشد شخصیتی پیتر رو توی فیلم "مرد عنکبوتی دور از خانه" دیدیم و مطلع شدیم که درباره مرگ تونی خودش رو سرزنش میکنه. دیگه خیلی مهم نیست که به جزئیاتش پرداخته بشه.
اما مثلا مورد شماره ۱ یه جورایی من رو اذیت کرد. واقعا دوست داشتم واکنش مهم زن عمو می رو ببینم و ببینم میخواد جلوی پیتر رو بگیره یا نه. نظرش درباره اسپایدی که پیتر پارکر هست و... اما متاسفانه این مسئله به فراموشی سپرده شد! البته شاید مشکل اصلی زمانبندی مربوط به این اتفاقه. منظورم اینه که این مسئله در پایان فیلم بازگشت به خانه نشون داده شد بعدش هم که توی فیلم های "جنگ بی نهایت" و "پایان بازی" هم که مجال نشون دادن این چیز ها نبود و در فیلم "دور از خانه" که دیگه شور این قضیه خوابیده بود و نمیشد به اون خوبی که در ابتدای اتفاق افتادن این مسائل میشد نشونش داد بهش پرداخت و البته حضور زن عمو می هم اونقدر نبود. پس میبینید که کلا وقت نشد به این مسئله پرداخته بشه. یعنی این اتفاق یا باید توی اواسط فیلم بازگشت به خانه صورت میگرفت یا میذاشتنش بعدا و در موقعیتی بهتر. در هر حال بهتر بود این قضیه نمایان میشد.
مورد ۳ هم شاید دیگه با حضور بسیار موثر هری توی دو فرنچاینز قبلی واقعا کسانی که خوره کمیک های اسپایدی نیستند و فیلم ها و سریال هاش رو دنبال میکنند نمیخوان دیگه چیز تکراری ببینند. اما واقعا این داستان یکی از داستان های ناب اسپایدی هست و خیلی هم غم انگیزه (اامم به جز در نظر گرفتن یه بخش هایی از کیندرد).
مورد های ۵ و ۹ که دیگه مربوط به اریجین پیتر میشوند مشکل خیلی ها شده. که البته به نظرم ممکنه به مورد ۵ در ادامه بهش پرداخته بشه و توضیحاتی داده بشه اما مرگ عمو بن ممکنه همون طور بمونه که بهش اشاره بشه نه کامل نشونش بدن. در کل باید دید که نظر روسای mcu چیه.
مورد ۸ هم همونطور که گفتم شد به احتمال زیاد بهش پرداخته نشه. اما واقعا رو به رو شدن یک پیتر نوجوان با جی جونا جیمسونی که جی کی سیمونز اون رو بازی میکنه واقعا هیجان انگیزه!
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#6 AmirhoseinJafari2005 1400-03-15 02:22
به نقل از mtm:
مثل همیشه مقاله را خوب مطالعه کنید و هرجایی که ایراد تایپی مشاهده کردید اطلاع بدید تا تصحیح بشه

مورد یک به جای اینکه بنویسید به خطر انداختن ، نوشتید به خظر انداختن...
نقل قول کردن
hassan91
#7 hassan91 1400-03-15 12:27
اگه یادتون باشه اولین باری که به مرد عنکبوتی تو MCU اشاره شد فیلم مرد مورچه‌ای بود که آخرای فیلم بهش اشاره شد که در نهایت منجر به تیم آپ کردن مرد مورچه‌ای با تیم کپ شد. چند جا من خوندم که در واقع تونی استارک از طریق کانال یوتیوب مرد عنکبوتی تونسته پیتر پارکر رو پیدا کنه. چرا که عین کمیکها که از خودش عکس میگیره اینجا علاقه داره که از خودش فیلم بگیره و منتشر کنه! این قضیه تو فیلم اول مرد عنکبوتی یعنی بازگشت به خانه هم مشهود بود و در کل از ماجراجوییش فیلم گرفته بود. ولی خوب بازم واضح بهمون نگفتن و ممکنه تو فیلم پیش رو بهش اشاره کنن. اصن ممکنه که قضیه این نباشه.

از این مورد که بگذریم تو دو سری قبلی خیلی به شغل مرد عنکبوتی و زن عمو می اشاره شده ولی تقریبا اینجا هیچ اشاره‌ای بهش نشده.

اریجین مرد عنکبوتی و مرگ عمو بن هم که از کلیدی‌ترین بخش مرد عنکبوتی حداقل باید به صورت جزئی بهش اشاره بکنن.

هری آزبورن و خانوادش هم همینطور.

خیلی شوق و ذوق برای فیلم بعدی مرد عنکبوتی دارم. مخصوصا اینکه گفتن اکثر ویلنهای قبلی فیلم مرد عنکبوتی اینجا حاضرن! فعلا که هیچی رو نکردن. قرار بود تریلر بدن بیرون که ندادن.
نقل قول کردن
parsa89
#8 parsa89 1400-03-15 19:13
سلام بنظر من باید درMCUعموبن واریجین مردعنکبوتی روببینیم
نقل قول کردن
salah12345
#9 salah12345 1400-03-16 01:41
سلام من یه نظریه دارم در مورد شغل پیتر پارکر.خب توی قسمت سوم حتما مت مورداک موفق میشه پیتر پارکر معاف کنه و دیلی بیگول یا جی جی از پیتر معزرت خواهی کنه و پیتر از جی جی درخواست میکنه که به دیلی بیوگل بپیونده.و در مورد چطور تونی هویت پیتر رو فهمید .شابد یه ایتراگ باشه تو فیلم که از تو فیلم یه سوتی ریز پیتر داد که تونی فهمید.
و در مورد زن عمو می .مگه پیتر یهش نگعت لباس رو برای تئاتر یا همچی چیزی داره یا تونی برای یه چیزی بهش داده.و یه نکته چرا پیتر با زن عمو می زفت توب اون جشن تا تئاتر مردم شک نکردن
و چطور پیتر قدرت هایش رو گرفت.من یه نظریه مغز منفجر کن دارم.شاید مرد اهنی اشتباهی انجام داد و به پیتر قدرت داد واون رو تا فیلم جنگ داخلی نظارت می کرد تا اینکه بهش گفت.شایدم عموی پیتر برای تونی استارک کار می کرده و دانشمند بوده و سرم رو به پیتر منتقل کرد و تو شیلد زندانی شده و هزاران اتفاقی که میشه گفت


❤لطفا متن من را بخونید چون نظریه های جالبی گفتم .ممنون از سایت خوبتون
نقل قول کردن
s.p.i
#10 s.p.i 1400-09-08 17:52
یه سری سئوال ها در مورد مرد عنکبوتی هستند که بعید جواب داده بشه انگار میخاند توی انیمیشن جدید مرد عنکبوتی‌ به این موضوع بپردازن البته مارول سیع کرد متفاوت با فیلم های قبلی باشه نخواست موضوعات گذشته مطرح کنه میخواست چیز جدید تحویل طرفدار ها بده برای مثال قضیه پدر و مادر و اشاره به گذشته و اورجین پیتر نخواست نشون بده و البته شغل پيتر توی این دوره و زمونه هیچ بچه به پدر و مادرش کمک نمیکنه ولی خب بعید برای جیمسون کار کنه چون مارول نمیخاد کار کردن پیتر توی دیلی بیوگل نشون بده چون قبلا سم ریمی این نشون داده
البته شغل زن عمو می که خب چیز زیادی در مورد زن عمو می ندیدم
بدست آوردن قدرت شاید تو قسمت سوم بهش بپردازن یا دست کم توی انيميشن البته با توجه به این که همه عالم و آدم اورجین پیتر ميدونند مارول دلیلی برای نشون دادن دوبارش نداره
در مورد میشل جونز و پیتر میشه گفت خود ما نمیدونیم چرا پیتر یک دفعه از میشل خوشش اومد توی فیلم اول زندیا طوری به تصویر کشیده شد که به چیزی اهمیت نمیده ولی توی قسمت دوم قضیه فرق کرد ولی خب بعید بپردازن یه این موضوع جواب داده بشه بخصوص که بعضیا خوششون اومده و استقبال کردن از این رابطه
هری که خب از اونجایی که پیتر همچنان توی mcu هست شاید هری ببینیم البته چون سونی دوستی هری با پیتر برای دوباره نشون داد مارول نمیاد دوباره این نشون بده
در مورد گفت و گوی زن عمو خود من هم برام سئوال شد

در آخر باید گفت مارول میخواست با بقیه فیلم های قبلی متفاوت باشه نمی‌خواست چیزی قدیمی نشون تماشاچی بده میخواست چیز جدید نشون بدن چون قبلا بعضی از این موارد دیده بودیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید