شماره 23 از سری جدید کامیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 824 سابق!)

شماره 23 از سری جدید کامیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 824 سابق!)

پس از اتفاقات شماره قبل و داستان شکار شده حالا ببینید چه بر سر مرد عنکبوتی و دیگر شخصیت ها آمده است!

 (برای خواندن قسمت های قبلی بروید اینجا).

 

The Amazing Spider-Man #23 (824)

کامیک مرد عنکبوتی 824 

مترجم: مانی عبدالمالکی

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور و گرافیست: ارشا داوری نیا

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیا فایر)

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

 

نظر خودتون رو درباره داستان و طراحی های این کمیک با ما در بخش نظرات در میان بذارید.

برای خوندن دیگر کمیک هایی که ترجمه کرده ایم اینجا را کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط: 

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

رویداد بزرگ مرد عنکبوتی در سال 2019 (شکار شده /HUNTED ) - کامل + لینک دانلود

رویداد جدید اسپایدرمن در سال 2019 به "کریون شکارچی" مربوط خواهد بود

قسمت آخر از كمیك "آخرین شكار كریون" ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم

عكس های زیبا از دشمنان مرد عنكبوتی : كریون شكارچی 

معرفی معروفترین دشمنان مرد عنکبوتی

لحظات ماندگار در كمیك‌های مرد عنکبوتی: اسپایدرمن زنده به گور میشود!

رکورد جاودانه SPIDEY.IR به بهانه RENUMBERING سری مرد عنکبوتی شگفت انگیز

سری کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز (THE AMAZING SPIDER-MAN) با ترجمه فارسی

نویسنده و طراح جدید کمیک بوک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز مشخص شدند

خبیث جدید کمیک بوک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز کیست؟

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1398-04-17 17:02
یه خوش آمد و خسته نباشید و تشکر میکنم میگم به ادیتور جدید سایت آقای ارشا داوری نیا که واقعا گل کاشتن با این کمیک ;-)
نقل قول کردن
Who is the spider man?
#2 Who is the spider man? 1398-04-17 17:16
با سلام به تمام دوستان
من عضو جدید این سایت هستم و اگر مشکلی در صحبت های من پیدا کردید به بزرگی خودتون ببخشید.همین طور که میدونید رویداد شکار شده در قسمت قبل تموم شد و در این قسمت کامل تموم میشه یعنی موضوع های دیگه که تو این رویداد بود رو هم تموم میکنه و اشاره ای هم به موضوع ام جی میکنه در واقعه هم پایان بندی رویداد شکار شده بود و هم شروعی برای یک موضوع دیگه(نمی خوام داستان رو لو بدم). ترجمه و ادیت هم که مثل همیشه واقعا بدون هیچ ایرادی بود با تشکر از مدیران سایت.
نقل قول کردن
M.Mardukh
#3 M.Mardukh 1398-04-17 17:43
خیلی ممنون بابت ترجمه و البته ادیت بسیار بسیار عالی و منحصر بفرد که بهتون قول میدم نمونه اش رو تو ایران پیدا نمیکنید.
من خودم به شخصه از سایت های دیگه هم کمیک دانلود میکنم، اما میتونم بگم که کمیک های این سایت نمونه نداره.
کمیک های سایت های دیگه هم مشکل ادیت دارند و هم مشکل ترجمه. مثلا از یک سایتی (اسمش رو نمیبرم) دیالوگ های رو اونقدر بد و نامفهوم ترجمه کرده بود که اصلا بیخیال ترجمه میشدی و فقط تصاویر رو نگاه میکردی.
درباره ادیت هم باید بگم که تاحالا کمیکی رو از جای دیگه ندیدم که صفحه جلد کمیک رو به زبان فارسی ترجمه و ادیت کنه. یعنی اصلا بیخیال اون بخش میشن. اما کمیک های این نه تنها صفحه جلد رو ترجمه میکنه، بلکه اونو هم مانند نسخه انگلیسی اون در میارن تا خواننده همون حسی که برای کمیک زبان اصلی رو داره رو برای نسخه ترجمه هم داشته باشه.
در بخش ترجمه هم فک نکنم کسی بخواد با این سایت رقابت کنه. من این حرف ها رو از روی علاقه و اغراق الکی نمی گم. همین چند وقت پیش از جایی کمیکی رو دانلود کردم. بعضی از پانل های اون حتی ترجمه نشده بودند، دلیلش چی بود؟ چون از اصطلاحات انگلیسی استفاده شده بود، همین.


و اینجاست که باید از استاد ترابی نهایت تشکر رو کرد که نه تنها دارند کمیک ها رو در نسخه فارسی تهیه میکنند، بلکه اون رو همراه با دوستانشون در بهترین کیفیت ممکن برای ما عرضه میکنند.
نقل قول کردن
Spider-Fan
#4 Spider-Fan 1398-04-17 18:02
این شماره به نوعی aftermath رویداد معرکهٔ «شکارشده» محسوب می‌شه و عواقب و دنبالهٔ اون رو برای دیگر شخصیت‌های دنیای کمیک‌های اسپایدرمن مشخص می‌کنه. همین‌طور برای جدیدترین آرک داستانی سری ASM و اون دشمن مرموز و جدید زمینه‌چینی می‌کنه که پیشنهاد می‌کنم هرگز از دست ندید این شماره رو!
خصوصاً که ترجمهٔ درجه یکی داره (چیزی غیر از این انتظار دارین؟! ;-) ) و همین‌طور کیفیت ادیت و گرافیک فوق‌العاده‌ای داره!
و تبریک می‌گم پیوستن آقای داوری‌نیا رو به جمع ادیتورهای سایت. کارتون خیلی خوبه ;-)
و یه تشکری هم بکنم از امیرحسین آقای رجبی گل که توی این چند وقت تک و تنها تقریباً ادیت همهٔ کمیک‌های سایت رو انجام دادن اونم در کمترین زمان و بالاترین کیفیت!
خسته نباشید و خداقوّت!
نقل قول کردن
mehran spidey
#5 mehran spidey 1398-04-17 20:44
نقد شماره 824 از کمیک The Amazing Spider Man :

این کمیک به نوعی جمع بندی رویداد "شکار شده" بود که بدون شک یکی از بهترین رویداد های چند سال اخیر اسپایدرمن هستش . علاوه بر اون برای ادامه ی کمیک های مردعنکبوتی هم زمینه چینی میکنه .

از شروع کمیک خیلی خوشم اومد ! خواننده در چند صفحه پانل هایی بدون دیالوگ که درباره ی مراسم تشییع جنازه ی کریون هست رو میبینه ، همون طور که گفتم این چند صفحه بدون هیچ دیالوگی هست و در نتیجه کاملا اون حس و حال غم انگیز و افسرده ی شخصیت ها به خصوص پسر کریون رو منتقل میکنه .
از اینجا به بعد داستان یخورده شلخته پیش میره و تمرکزی روی شخصیت هاش نداره که البته برای یک کمیک جمع بندی طبیعی هست . اما یکی از نقاط مثبت این کمیک ، زمینه چینی برای سایر دشمنان مردعنکبوتی هست ، برای مثال والچر گروهی به نام " شش وحشی " رو به وجود میاره که به نظر میرسه پتانسیل خوبی برای داستان گویی داشته باشه ، ولی بدون شک یکی از بهترین سورپرایز ها در انتهای کمیک و در حالی که فکر میکنیم همه چیز تموم شده اتفاق میفته ! اون هم بازگشت آقتاب پرست ، یکی از دشمنان قدیمی مرد عنکبوتی هست که سر قبر کریون میره و از حرف هایی که میزنه کاملا مشخصه که نقشه ی بزرگی رو در سر داره ! علاوه بر اون جانشینی پسر "سرگی" به عنوان کریون جدید رو هم در نظر بگیرید تا متوجه بشید که داستان این کمیک چه قدر هایپ داشت ! خوشم میاد اسپنسر از دشمنان قدیمی و دسته چندمی مرد عنکبوتی استفاده میکنه و با اونا یکی از برترین داستان ها رو مینویسه ، به شخصه تا الان کمیک بد از اسپنسر ندیدم ....

از اونجایی که این کمیک ، جمع بندی یکی از بزرگ ترین رویداد های چند سال اخیر هست ، روایت شلخته ای داره ، در نتیجه نباید انتظار شخصیت پردازی درست و حسابی مثل قسمت قبلی رو داشته باشید . ولی نکته ی مثبت اینه که کمیک به ذات و روحیه ی شخصیت ها وفادار بوده و در این زمینه هیچ تناقضی دیده نمیشه ، از افسردگی و ناراحتی پسر "سرگی" تا حس اضطراب و پریشانی پیتر برای رسیدن به مری جین همگی در اثر داستان و شخصیت پردازی ملموس تر هستند ، به طور کلی و با در نظر گرفتن اینکه این قسمت تنها "جمع بندی " بوده میشه گفت که شخصیت پردازی ها هم خوب هستند البته این رو هم بگم که اون حس همذات پنداری افراد با شخصیت ها از قسمت های پیشین بهش پرداخته شده تا وقتی که به این کمیک میرسیم ، کاملا حس و حال شخصیت ها برامون قابل باور هستش ، یعنی شخصیت پردازی خوب این کمیک نشات گرفته از شخصیت پردازی قسمت های قبلی هستش وگرنه با اینهمه شخصیت و داستان پراکنده انتقال احساسات غیر ممکن می شد .


طراحی ها خیلی خوب و راضی کننده هستند ! همیشه گفتم که از سبک طراحی های آقای اوتلی بسیار لذت می برم . در این قسمت هم ایشون من رو نا امید نکردند و طراحی های خوبی رو تحویل دادند ، دقت به جزئیات واقعا رضایت بخش هست گرچه در بعضی جاها کاستی هایی دیده میشه ، اما به صورت کلی بی نقصه ، ترکیب رنگ ها علاوه بر تقویت اتمسفر داستان ، تاثیر نسبتا زیادی رو هم در انتقال احساسات شخصیت ها به خواننده میذاره . دیزاین و طراحی چهره و کاور کمیک هم قابل تقدیره و به شخصه هیچ مشکلی با طراحی این کمیک نداشتم ، و فقط لذت بردم !

نمره به داستان : 10 از 10 (( داستان جمع بندی خوبی داره و با معرفی گروه ها و یا شخصیت ها زمینه رو برای رویداد های بزرگ تر و شاید هم مهمتر ایجاد میکنه ، بعد خوندن این رویداد انتظارم از اسپنسر خیلی بالا رفته و انتظار داستان هایی قوی و حماسی از سری کمیک های Amazing Spider Man دارم ، امیدوارم که باز هم شاهد چنین رویداد های اعجاب انگیز باشیم ! ))

نمره به طراحی : 10 از 10 (( در مورد طراحی گمان کنم همه ی چیز هایی که لازم بود رو گفتم ، در واقع تمامی پانل ها طراحی کم نقضی دارند و امکان نداره که ازش خوشتون نیاد ! حداقل برای من که اینطوری بوده ))

نمره به ترجمه و ادیت : 20 از 10 ;-) (( ترجمه که مثل همیشه عالی و روان هست و ادیت هم فوق العاده و مثال زدنی ، دیگه حرفی در موردش نمیمونه ;-) از آقایان عبد المالکی ، ترابی و داوری نیا بابت آماده کردن این کمیک متشکرم . امیدوارم همین طوری با قدرت به کارتون ادامه بدید و این رو بدونید که خیلی از کمیک فن ها به شما و سایر مترجمان و ادیتور های این سایت مدیون هستند ... ))
نقل قول کردن
Mahdad-mm
#6 Mahdad-mm 1398-04-18 02:24
اول از همه از سايت خوب اسپايدى تشكر ميكنم بابت ترجمه اين كميك واقعا در زمينه ترجمه و ويرايش حرف نداره خسته نباشيد ميگم به تك تك كسايى كه در اين ضمينه مشغول به كار هستند و كميك هاى زيبايى به ما طرفداران تحويل ميدن
خوب رويداد شكار شده تموم شد و اين رويداد بدون شك جز بهترين داستان هاى مردعنكبوتى است كه تا حالا روايت شده اين رويداد ان قدر بزرگ و جذاب بود كه هنوز تو شوك اتفاقاتى كه افتاد هستم از نقشه كريون بگير تا فداكارى اش بابت نجات مردعنكبوتى و...
در مورد اين كميك بخوام نظرمو بگم يك جمع بندى خوب از رويداد شكار شده و آماده سازى براى رويداد جديد در اين كميك ما از سرنوشت شخصيت هاى فرعى اگاه ميشيم والكر گروه شش خبيث را تشكيل داد با أعضاى جديد تسك مستر مورچه سياه را نحات داد و بايد ببينيم دليل اينكار چى بود زمانى كه كريون مرد من با خودم گفتم يعنى ديگه شكارچى اى وجود نداره ولى ديديم كه پسر كريون جا پاى پدرش گذاشت آيا مردعنكبوتى رو مقصر مرگ پدرش ميدونه يا كلى داستان جذاب كه ميتونه ساخته بشه نكته بعدى هدف دشمن جديد مردعنكبوتى چيست؟؟ چرا نميخواد به مرى جين صدمه بزنه ديگر قسمت جذاب اين كميك آخرش بود بازگشت آفتاب پرست! و معلومه نقشه بزرگى داره و حتما رويداد بعدى مربوط به اين شخصيت مهم و قديمى است همون طورى كه خودش گفت وقتى كارم تموم بشه چيز زيادى از اين دنيا باقى نميمونه
نقل قول کردن
mani s.h
#7 mani s.h 1398-04-18 11:30
با عرض سلام خدمت دوستان و اعضای خوب سایت. چیزایی که منو تو این داستان مجذوب خودش کرد قضیه آسیب نزدن به ام جی بود ، یعنی احتمال این هست که این خبیث جدید قبلا عاشق ام جی بوده باشه. و یا پیتر رقیب عشقی اش بوده،و دوباره متولد شدن کریونی جدید با غرور و مسلما خبیث که ممکنه دوباره اون آینده تاریک رو برای اسپایدی رقم بزنه، قسمت بعدی هم اتفاق غیر منتظره ای داره که اصلا دوست ندارم اسپویل کنم.
امیدوارم که این شخصیت جدید بیشتر از یه تهدید ترسناک باشه!
با تشکر از استاد ترابی و آقای ارشا داوری نیا.
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#8 Pooya-Spidey 1398-04-20 13:17
باسلام و احترام نقد من برای شماره 824 کمیک مردعنکبوتی شگفت انگیز:
اول یک تشکر ویژه میکنم از عوامل سایت بابت ترجمه و ادیت این کمیک واقعا اسپایدی تنها سایتی هست که این همه کمیک روز و دست اول رو برای ما هوادارا ترجمه میکنه.
.
.
رویداد شکار شده در شماره قبل به پایان رسید ولی بعضی از ابهامات بدون پاسخ بود مثلا اینکه چه بلایی سر مری جین میاد و دیگر اتفاقات که در این شماره نیک اسپنسر به خوبی همه ابهامات رو بر طرف میکنه و برای ادامه داستان بدون رویداد شکار شده هم مقدمه چینی میکنه اونم با خبیث جدید!
یعنی اسپنسر برنامه داره که کمیک های مردعنکبوتی شگفت انگیز رو روز به روز جذاب تر کنه و مطمعنا با استقبال خوب هوادارا رو به رو خواهد شد.
این کمیک از نظر داستانی به نوعی وابسته به رویداد شکار شده بود یعنی چند تا اتفاق بود که باید توی این شماره توضیح داده می شد که به نحو احسن این کار انجام شد و درست مثل فیلم مردعنکبوتی دور از خانه هم یک داستان خوب برای آینده بود هم اینکه به تاثیر گذاری وقایع بعد از شکار شده هم پرداخته شد که به نظر من واقعا کار بی نظیری هست.
نمره به داستان : 10از10
در بخش طراحی هم استاد اوتلی طراح بود و مثل همیشه خیلی خوب طراحی کرده بود و کاری می کرد که خواننده خیلی خوب با شخصیت ها ارتباط برقرار کنه که باعث میشه کمیک جذابت تر بشه و خواننده هم بیشتر لذت ببره.
نمره به طراحی : 10از10
ترجمه و ادیت هم که مثل همیشه : 10از10
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید