10 ابرقهرمان برتر دنیای کمیک که معلول هستند!

10 ابرقهرمان برتر دنیای کمیک که معلول هستند!

در این مقاله میخواهیم بهترین سوپرهیروی دنیای کمیک بوک را بهتون معرفی کنیم که هر یک به نوعی دچار معلولیت جسمانی بوده!

مقدمه: زندگی چیزی است که ما خودمان از آن میسازیم. ولی گاهی اوضاع از دست ما خارج است زیرا با معلولیتی ناخواسته به دنیا می آییم یا اینکه طی حادثه ای یک یا چند عضو از بدن ما از کار میفتد. ابرقهرمانان نیز از این قاعده مستثنی نیستند. هر روز زندگی و حرفه شان آنها را با موقعیت های دشواری روبرو میکند تا به قول معروف عیار آنها مشخص شود. وقتی که در این تنگنا ها قرار داده میشوند، دو انتخاب دارند: یا به سقوط تن دهند و تسلیم شوند، و یا مقاومت کنند و بجنگند. با انتخاب دومین گزینه، اوضاع طبق برنامه پیش نمیرود. در حقیقت، اوضاع گاهی اوقات به قدری از کنترل خارج میشود که آنها به انتخابشان شک میکنند که چرا به خود زحمت این کار را دادند. گاهی در بحرانی ترین شرایط، این ماجراجویی غیرمنتظره آنها را به سوی سانحه ای میراند که منجر به معلولیت میشود... و این حادثه بیشتر از آنچه که فکر میکنید رخ میدهد. اما آنها چه کسی هستند؟ کدام قهرمانان هستند که معلولیت دارند؟ سوال شگفت انگیزی است. در اینجا 10 تن از ابرقهرمانان معلول را بررسی میکنیم.

مقاله زیر هم حتما بخوانید:

15 دفعه ای که ابرقهرمانان دنیای کمیک دچار نقص عضو شدند

 

10- جریکو (Jericho)

جریکو (Jericho)

جوزف ویلسون پسر آدمکش مرگبار، "دث استروک" است. با اینکه او پسر دث استروک است، این دو اشتراکات کمی در طرز تفکر با یکدیگر دارند. به عنوان پسر دث استروک، جوزف بارها زندگی اش را در معرض خطر دیده است . در یکی از این موارد، او توسط تروریستی به نام "شغال" گروگان گرفته شد. هنگام نجات یافتن، یکی از افراد شغال گلوی جوزف را برید و او را لال و بی صدا کرد. درباره قدرت هایش هم باید گفت که او میتواند کنترل هرکسی را با نگاه کردن به چشم هایش در دست گیرد. با در دست گرفتن کنترل، او به تمام قدرت ها و خاطرات فرد دسترسی پیدا میکند. این به آن معنی است که او حتی، گرچه برای چند ثانیه کوتاه، کنترل سوپرمن را نیز در اختیار داشته است.

 

9- اِکو (Echo)

اکو

«مایا لوپز» (Maya Lopez)   ملقب به «اِکو» ، یک دختر ناشنوا هستش که مهارت های هنرهای رزمی دارد و ویلسون فیسک وقتی او کوچک بود پدرش را که از اعضای مافیا بود کشت و مایا را به فرزند خواندگی قبول کرد. مایا تنها هدفش این بود که بی باک را بکشه زیرا فیسک به دروغ بهش گفته که بی باک قاتل پدرشه ولی وقتی بی باک مدارک پلیس رو به مایا نشون میده و بهش ثابت میکنه که فیسک پدرش رو کشته متقاعد میشه به متحد بی باک تبدیل بشه و با کینگ پین مبارزه کنه. اکو یکی از بااستعداد ترین شخصیت ها در دنیای مارول است. جدا از اینکه او ورزشکاری در حد المپیک است، وی یک رزمی کارخارق العاده، اکروبات باز حرفه ای، رقاص باله ی ماهر و دارای رفلکس سریع و استادانه است. او به قدری خطرناک بوده است که دردویل(بی باک) را به زانو در آورده است. این به چه معنی است؟ به این معنی که "اکو" یکی از مهیب ترین رقبایی است که ابر شرور های مارول با آن روبرو میشوند.

 

8- سایبورگ (Cyborg)

سایبورگ (Cyborg)

بعد از اینکه اتفاقی ناخوشایند رخ میدهد و پدری ابله پسرش را به امید بازگرداندن به زندگی، ناامیدانه با قطعات فلزی تجهیز میکند، "سایبورگ" متولد میشود. اما این همه ی ماجرا نیست. نه تنها او پسرش را با تمام قطعات فلز که میتوانست پیدا کند مجهز کرد، بلکه مکانیزم های تقویت کننده سایبری در بدنش نیز کار گذاشت و او را به ابرکامپیوتری عظیم تبدیل کرد. تنها یک نگاه به سایبرگ برای متقاعد شدن نسبت به جایگاه او در لیست " ابرقهرمانان معلول" کافی است. او نیمی انسان و نیمی ماشین است و بدون نیمه ی ماشینی، نیمه ی انسانی او قادر به عملکرد نیست.

 

7- چیف (Chief)

  چیف (Chief)

چیف (Chief) با نام کامل دکتر نایلز کولدر، یکی از کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است، که به عنوان رهبر و مؤسس تیم ابرقهرمانی "دووم پاترول" به‌شمار می‌رود. او دچار فلج نیم تنه پایینی است و از هوش برتر خود برای ابداع تکنولوژی های مختلف بهره میبرد. کولدر بر اثر اختراعات خود ثروتی فراتر از حد دارد. او به جای نگه داشتن ثروتش نزد خود، روی گروهی از ابرقهرمانان سرمایه گذاری میکند به نام دووم پاترول که میتوان از آنها به عنوان مطرودین جامعه نام برد. اعضای "دووم پاترول" وجود خود را صرف جنگ با جنایت و اثبات جایگاه تمام مطرودین در جامعه کرده اند. در واقع کسی است که از ظواهر عبور میکند و مردم را همانطور که هستند میپذیرد.

 

6- ثور (Thor)

دونالد بلیک

ممکن است از خود بپرسید که چرا خدای آذرخش از لیست ابرقهرمانان معلول سر در آورده است؟ و این سوال خوبی است. اجازه دهید توضیح دهیم. در اولین ملاقات ما با "ثور" در دنیای کمیک او به اندازه امروز فردی تاثیرگذار نبود. در عوض، او در بدن "دونالد بلیک" ، یک فرد مبتلا به آلزایمر بود (چون همانطور که در این مقاله گفته شد، پدر ثوربه نام اودین، برای آنکه تنبیه اش کند او را به زمین تبعید کرد و در آنجا در بدن علیل دونالد بلیگ ظاهر شد). ثور در جسم بلیک، یک پایش هنگام راه رفتن میلنگید و بی مصرف بود. خوشبختانه، او به درون یک غار افتاد که در آنجا یک عصای قدیمی یافت. بعد از کوباندن عصا به زمین، دوباره تبدیل به خود واقعی اش یعنی ثور شد. پای لنگانش بهبود یافت، و دنیا به این خاطر جای بهتری شد!

 

5- کاپیتان مارول جونیور (Captain Marvel Jr.)

کاپیتان مارول جونیور

«فردی فریمن» (Freddy Freeman)  از دوستان و هم کلاسی های بیلی باتسون بود که یک خبیث به نام «کاپیتان نازی» بهش حمله کرد و باعث شد تا معلول بشه ولی قدرت شزم بهش داده شد تا زنده بمونه. بنابراین وقتی کلمه شزم را میگفت به نسخه نوجوان کاپیتان مارول تبدیل میشد! به همین دلیل دچار اختلال هویت با بیلی باتسون میشد!!! در دهه 90 میلادی بهش لقب CM3 داده بودند (یعنی کاپیتان مارول شماره 3. چون بیلی باتسون شماره 1 بود، مری شماره 2 بود و او شماره 3!). در اواخر دهه 90 میلادی عضو گروه "تایتان های نوجوان" بود و سپس عضو Outsiders شد. در کمیک Trials of Shazam او جای بیلی باتسون را گرفت و شزم اصلی شد و بیلی هم جای جادوگر شزم را گرفت که آن زمان مرده بود! اما در کمیک های مدرن دی سی او یک جوان مو طلایی شده که همچنان معلولیت داره ولی برادر ناتنی بیلی به حساب میاد و هر وقت هم شزم میگه تبدیل به قهرمانی بزرگسال میشه، نه نوجوان!

 

4- اوراکل (Oracle)

اوراکل 

«باربارا گوردون» ملقب به «بَتگِرل» دختر رئیس پلیس گاتهام سیتی، کمیسر جیمز گوردون، و خواهر جیمز گوردون پسر است. اگرچه تا کنون این شخصیت در نشریات مختلفی از دی‌سی کامیکس ظاهر شده‌است، اما اغلب نقش برجستهٔ او در مجموعه کمیک های مربوط به خانوادهٔ بتمن بود که در سال 1975 عرضه شده بود، و در آنجا همکار رابین اول یعنی دیک گریسون محسوب می‌شد. در کمیک تحسین شده "بتمن: جوک کشندهجوکر برای دیوانه کردن کمیسر جیم گوردون به دخترش باربارا شلیک کرده و او را فلج می‌کند. او از آن پس با نام اوراکل (Oracle) و بر روی صندلی چرخدار به بتمن کمک میکرد. او با ارائه سرویس‌هایی نظیر جمع‌آوری اطلاعات و هک کامپیوتر به ابرقهرمان‌های دیگر کمک می‌کرد، و اولین حضور او به عنوان اوراکل در کمیک های "جوخه انتحار" بود. البته او در جریان رویداد New 52 دوباره به حالت اول خودش (یعنی حالت قبل از فلج شدن) برگشت و دوباره بتگرل شد.

 

3- هاکای (Hawkeye)

اونایی که کمیک معرکه "الد من هاکای" رو خونده اند میدونند که در این داستان کلینت بارتون نابینا میشه (این کمیک اینجا ترجمه شده است). ولی شاید خیلی از شما ندونید که هاکای در دنیای کمیک یک نقص دیگر هم داره: ناشنوایی! سال 1984 و در شماره 4 از کمیک Hawkeye دیدیم که هاکای و مایکینگ برد توسط خبیثی به نام «کراس فایر» (که در این مقاله معرفی شده است) دستگیر شده. کراس فایر ماشینی داشت به نام undertaker که میتونست کاری کنه تا مردم به جان یکدیگر بیفتند. کراس فایر این دستگاه را روی هاکای و ماکینگ برد تست کرد. بنابراین هاکای مجبور شد سر یکی از تیرهای صوتی خودش را داخل دهانش بگذارد تا جلوی تاثیرات دستگاه را بگیره. همین باعث شد تا پرده گوش او پاره بشه و 80 درصد از قدرت شنوایی خودش را از دست بده. به همین دلیل از سمعک استفاده میکرد! جالبه که سال 2012 مادری به مارول نامه نوشت که پسر 4 ساله اش نمیخواد از سمعک استفاده کنه چون هیچ ابرقهرمانی سمعک نداره . مارول هم کمیک های هاکای رو برایش فرستاد که در آن او از سمعک استفاده میکرد و این پسر هم با خواندن آنها متقاعد شد این کار رو بکنه. پس از رویداد House of M شنوایی هاکای دوباره برگشت ولی سال 2012 یک خبیث دیگر به نام Clown در شماره 19 از کمیک های تحسین شده هاکای (به قلم «مت فرکشن» ) دوباره به گوش های ضربه زد و باز هم ناشنوا شد!

 

2- پرفسور اگزاویر (Professor Xavier)

 پرفسور اگزاویر (Professor Xavier)

پروفسور ایکس شغل خود را بر اساس کمک به جهش یافته های جوان برای کنار آمدن، زندگی کردن و استفاده کردن از قدرت های خود برای بهبود بشر نهاده است. و این کارها را بر روی ویلچر انجام داده است. در دوران جوانی، پروفسور اگزوایر زمان زیادی صرف سفرهای خارجه کرد. در یکی از سفر ها او به هیمالیا رفت. در آنجا او به زودی متوجه شد که اهالی منطقه تحت کنترل موجودی به نام "لوسیفر" هستند. با قصد کمک، او از قدرت هایش برای متقاعد کردن مردم در جهت حمله به قصر و مبارزه بر سر آزادی بهره برد. در داخل قصر، او تصمیم گرفت که به تنهایی با لوسیفر رو در رو شود. چیزی که او پیش بینی نکرده بود این بود که لوسیفر تله ای کار گذاشته بود و به محض ورود چارلز یک بلوک سخت روی او سقوط کرد و پاهایش را خرد نمود.

 

1- بی باک (Daredevil)

http://www.spidey.ir/images/img/content/best-dd-comics/Picture-7.jpg

به لطف شبکه "نتفلیکس" در به تصویر کشیدن عالی این شخصیت، حالا دیگر داستان زندگی "دردویل" به خوبی برای مخاطبین شناخته شده است. به عنوان یک نوجوان، "مت مورداک" یک شهروند را از خطر تصادف با کامیون باری نجات داد. کامیون باری که مواد سمی شیمیایی حمل میکرد، برای جلوگیری از تصادف منحرف شد. متاسفانه، این انحراف باعث شد که قدری از مواد شیمیایی روی مت ریخته شود. وقتی که بیدار شد، متوجه شد که بینایی خود را از دست داده اما دیگر حس های او تقویت شده بود. برای سال های سال، او به تمرینات خود ادامه داد و به یکی از برترین جنگجویان مارول مبدل گردید. به عنوان یک ابرقهرمان نابینا، دردویل به آسانی جایگاه خود در لیست ابرقهرمانان معلول را تثبیت میکند.

 

نظر شما چیست؟ شما چه کسانی را برای این لیست پیشنهاد میدهید؟

 

سجاد محروقی

(Mr. Doctor)

 All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 دفعه ای که ابرقهرمانان دنیای کمیک دچار نقص عضو شدند

15 چیز مهمی که باید درباره بی باک (DAREDEVIL) بدانید

مردان ایکس: 10 معلم برتر مدرسه "اگزاویر"

10 حقیقت مهمی که باید درباره هاک آی (HAWKEYE) بدانید

آزار دهنده ترین پانل های کمیک بوکی!

کمیک "جوک کشنده" (KILLING JOKE) ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

رتبه بندی قوی ترین اهالی ازگارد در دنیای کمیک بوک

20 حقیقتی که باید درباره ثور (THOR) بدانید

15 حقیقت مهمی که باید درباره شزم (SHAZAM) بدانید

10 سایبورگ (CYBORG) برتر در دنیای کمیک

15 حقیقت مهمی که باید درباره کینگ پین (KINGPIN) بدانید

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Mr.gun
#1 Mr.gun 1399-10-14 09:42
یا خود خدا بسیار مقاله زیبا و اموزنده بود
لیست هم به ترتیب چیشیده شده بود من از قسمت ثور خوشم اومد
ممنون از اقای سجاد محروقی
مستر دکتر
نقل قول کردن
black goblin
#2 black goblin 1399-10-14 10:03
خیلی مقاله خوبی است.
البته رتبه یک که قابل حدس بود و معلوم بود که کی است.
من درباره شماره های 10،9،7 چیزی نمی دانستم.
راستی چند نفر دیگر هستند که فکر می کردم در این لیست باشند. سرباز زمستان ( دستش رو از دست داده و دست فلزی دارد)، مادام وب (کور و فلج و یک بیماری لا علاج دارد.)
البته خب من بیشتر انتظار داشتم سرباز زمستان هم در لیست باشد.
نقل قول کردن
amirali dark 2021
#3 amirali dark 2021 1399-10-14 10:19
عالی بود اقای محروقی
نقل قول کردن
Agent spidey
#4 Agent spidey 1399-10-14 10:22
موضوع مقاله خیلی بکر بود امیدوارم تو سریال هاکای بهتر به موضوع ناشنوایی اش پرداخت بشه
نقل قول کردن
dead spider
#5 dead spider 1399-10-14 10:30
دست شما درد نکنه واقعا مقاله عالی بود تقریبا هیچ کدوم رو نمی دونستم.به نظرم می تونستین به فلش تامپسون و ادی براک که دستش قطغعشده بود هم اشاره کنید.فلش تامپسون هم که از نظر پا معلول است
نقل قول کردن
Agent bishop
#6 Agent bishop 1399-10-14 10:39
مقاله خوبی بود
از این لیست فقط جریکو رو نمی‌شناختم چون فکر میکردم دث استروک فقط یک دختر داره
از نبود کیبل و از بودن ثور تو این لیست تعجب کردم
نقل قول کردن
AmirManshem
#7 AmirManshem 1399-10-14 10:58
مقاله ی عالی بود ولی من یه سوال داشتم الان جریکو که قدرت دیگران رو می گیره بااین کار قوه تکلمشمم برمی گرده یا نه
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#8 AM SM BM SM 1399-10-14 11:15
سلام مقاله خیلی خوبی بود. سه نفر رو تا قبل از این مقاله نمی شناختم.

با تشکر.
نقل قول کردن
Iron Legend
#9 Iron Legend 1399-10-14 11:27
سلام ؛ بسیار عالی و لذت بخش بود . خسته نباشید . ولی به نظرم جایگاه پروفسور ایکس و مت مورداک یکی بود :-* . ولی با این حال هر دو شخصیت های محبوبی بودن و مخصوصا مت .
نقل قول کردن
DAREDEVIL FAN
#10 DAREDEVIL FAN 1399-10-14 11:39
همونجوری که میشد پیش بینی کرد دردویل و پروفسور ایکس رتبه های اول رو دارن یه جوراییم نماد معلولیت یا نتوانی جسمی تو کمیکن حضور ثور تو این لیست غیر منتظره بود به نظرم آیرونمن به خاطر مشکل قلبش که بدون اون آرک راکتور ایست قلبی میکرد گزینه مناسب تری بود
نکته جالب تر اینکه نصف لیست شخصیت های مارول و نصف دیگه اش شخصیت دیسین که البته کفه ترازو برای مارول تو رتبه بندی سنگین تره
چرا ؟ چونکه مارول از همون بدو خلقت شخصیتاش رو کامل نبودنشون تاکید داشت (دیسی هم به مرور زمان رو به این کار اورد البته ولی دیرتر) یعنی اگه مثل دردویل نا توانی نداشتن، مثل هالک مشکل کنترل خشم داشت یا سایکلاپس و ...
در هر صورت مقاله جالبی بود ممنون
نقل قول کردن
Viera_allen
#11 Viera_allen 1399-10-14 11:56
واقعا مقاله زیبایی بود. ویک چیز دیگه ،عکس اول مقاله چقدر زیبا و نمادین بود و چقدر به جا بود. :-*
نقل قول کردن
spider az
#12 spider az 1399-10-14 12:14
تشکر از شما بابت مقاله عالی و خوب
همون جور که دوستمون پرسید معلولیت اکو چیه میتونید بگید
نقل قول کردن
akv
#13 akv 1399-10-14 12:50
مقاله خوبی بود و موضوع و مخصوصا عکس اول مقاله واقعا خوب بودند. به نظرم می شد سرباز زمستان رو هم اورد البته که اون دست آهنیش چند برابر اون یکی دستش به دردش می خوره و خودش هم احتمالا راضیه :lol: آقای محروقی امیدوارم موفق باشید و مقاله های بیشتری ازتون ببینیم!

به نقل از Agent spidey:
موضوع مقاله خیلی بکر بود ولی یه سوال برام پیش اومده و اون اینه که معلولیت اکو چیه دقیقا؟

ذکر شد ناشنوا هست.
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#14 Kia Iron Man 1399-10-14 12:54
بسیار عالی خسته نباشید
البته ثور هم یه مدت دستش قطع شد و همچنین ظاهرا پروفسور ایکس اخیرا راه میره.لایق ترین شقهرمان برای رتبه اول دردویله.کلا هر وقت اسم قهرمان کور میاد همه یاد دردویل میفتن.
به نظرم ماکاری و آکوامن هم لیاقت داشتند که توی این لیست باشند(البته ماکاری در حد تاپ ۱۰ نیست :-* )
نقل قول کردن
Captain_rogers
#15 Captain_rogers 1399-10-14 12:55
خیلی خیلی عالی من از اینجور مقاله ها خیلی خیلی خوشم میاد :D
(ممنون از اقای محروقی)
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#16 AM SM BM SM 1399-10-14 13:12
به نقل از DAREDEVIL FAN:
همونجوری که میشد پیش بینی کرد دردویل و پروفسور ایکس رتبه های اول رو دارن یه جوراییم نماد معلولیت یا نتوانی جسمی تو کمیکن حضور ثور تو این لیست غیر منتظره بود به نظرم آیرونمن به خاطر مشکل قلبش که بدون اون آرک راکتور ایست قلبی میکرد گزینه مناسب تری بود
نکته جالب تر اینکه نصف لیست شخصیت های مارول و نصف دیگه اش شخصیت دیسین که البته کفه ترازو برای مارول تو رتبه بندی سنگین تره
چرا ؟ چونکه مارول از همون بدو خلقت شخصیتاش رو کامل نبودنشون تاکید داشت (دیسی هم به مرور زمان رو به این کار اورد البته ولی دیرتر) یعنی اگه مثل دردویل نا توانی نداشتن، مثل هالک مشکل کنترل خشم داشت یا سایکلاپس و ...
در هر صورت مقاله جالبی بود ممنون

بله درسته دقیقا.
اینه رمز موفقیت مارول این که شخصیت هاش مثل همه مردم هستند و از هر قشری داره و اینکه هر کدوم حداقل یک نقص دارند. و یک چیز دیگه هم این که هر کدوم اشتباه می کنن و همیشه نمی تونند کار درست رو کنند درست مثل ما. الان کسی می تونه ادعا کنه تا حالا کار اشتباه نکرده؟ فکر نکنم نیاز باشه جواب بدم.
دی سی هم داره این کار رو انجام میده اما به قول شاعر " دیگه دیره دیگه دیره" ;-)
نقل قول کردن
Matingh
#17 Matingh 1399-10-14 13:55
چه لیست خفنی دمتون گرم 8)
واقعا لذت بردم.
کلا برام ابرقهرمانایی که نقص دارن برام جذاب ترن .
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#18 Mr. Doctor 1399-10-14 14:01
ممنون از اینکه وقت گذاشتید و مقاله رو خوندید. نظراتتون عالی بود. باعث میشه مقاله های بعدی کیفیت بالاتری داشته باشه.
سپاسگزارم.
نقل قول کردن
Captain_rogers
#19 Captain_rogers 1399-10-15 00:22
به نقل از Mr. Doctor:
ممنون از اینکه وقت گذاشتید و مقاله رو خوندید. نظراتتون عالی بود. باعث میشه مقاله های بعدی کیفیت بالاتری داشته باشه.
سپاسگزارم.

من راستش نمیدونستم هاکای و ثور هم معلول هستش ولی ثور ديگه معلول نيست ولی در کل عای عالی بود خفنن ;-) :-) 8)
نقل قول کردن
mobin rz
#20 mobin rz 1399-10-15 07:08
به نقل از AmirManshem:
مقاله ی عالی بود ولی من یه سوال داشتم الان جریکو که قدرت دیگران رو می گیره بااین کار قوه تکلمشمم برمی گرده یا نه

در واقع کنترل بدن یکی دیگه رو به عهده میگیره پس اگه کنترل کسی که برعهده میگیره لال نباشه میتونه حرف هم بزنه
این هم کامنت اول من
نقل قول کردن
Captain_rogers
#21 Captain_rogers 1399-10-15 13:29
به نقل از mobin rz:
به نقل از AmirManshem:
مقاله ی عالی بود ولی من یه سوال داشتم الان جریکو که قدرت دیگران رو می گیره بااین کار قوه تکلمشمم برمی گرده یا نه

در واقع کنترل بدن یکی دیگه رو به عهده میگیره پس اگه کنترل کسی که برعهده میگیره لال نباشه میتونه حرف هم بزنه
این هم کامنت اول من

یعنی میتونه برای مدت خیلی طولانی ذهن يک نفر رو نگه داره در واقع مثل مرد عنکبوتی برتر؟
(اگر هر کس دیگه اطلاعات راجب این شخصیت داره لطفا جواب بده ممنون میشم.)
نقل قول کردن
mobin rz
#22 mobin rz 1399-10-16 00:55
به نقل از Captain_rogers:
به نقل از mobin rz:
به نقل از AmirManshem:
مقاله ی عالی بود ولی من یه سوال داشتم الان جریکو که قدرت دیگران رو می گیره بااین کار قوه تکلمشمم برمی گرده یا نه

در واقع کنترل بدن یکی دیگه رو به عهده میگیره پس اگه کنترل کسی که برعهده میگیره لال نباشه میتونه حرف هم بزنه
این هم کامنت اول من

یعنی میتونه برای مدت خیلی طولانی ذهن يک نفر رو نگه داره در واقع مثل مرد عنکبوتی برتر؟
(اگر هر کس دیگه اطلاعات راجب این شخصیت داره لطفا جواب بده ممنون میشم.)

راستش من کمیک های مربوط به این شخصیت رو تاحالا نخوندم با این شخصیت از سریال تایتان ها(titans)آشنای ی دارم ولی اگه تو دنیای کمیک هم مثل این سریال باشه میتونه
نقل قول کردن
hassan91
#23 hassan91 1399-10-16 12:13
بنظرم جای فلش تامپسون هم تو این لیست خالیه. منتها مقاله خیلی جزئیات خوبی داشت که ادم جای کسی دیگه رو حس نمیکرد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید