10 قهرمان مارول که احتمالا نمیدانستید عضو نگهبانان کهکشان بوده اند

10 قهرمان مارول که احتمالا نمیدانستید عضو نگهبانان کهکشان بوده اند

بعید میدونم که بدونید این قهرمان ها عضو نگهبانان کهکشان بوده اند.

 مقدمه: بعد از موفقیت فیلم های اختصاصی نگهبانان کهکشان به کارگردانی جیمز گان در MCU و همچنین حضور درخشان این شخصیت ها در دو فیلم جنگ بی نهایت و پایان بازی، الان دیگه میشه به جرئت گفت که آن ها از محبوب ترین تیم های ابرقهرمانی مارول هستند. بنابراین خیلی از هواداران اعضای پایه ای و اصلی این تیم رو میشناسند و با آن ها آشنایی دارند. مثلا میدونند که این تیم توسط استار لرد رهبری میشه و گامورا، درکس، راکت راکون و صد البته گروت -کاراکتر دوست داشتنی و محبوب دل ها- دیگر اعضای تیم را تشکیل می دهند. اما خب تا به حال شخصیت های دیگری هم بوده اند که به این تیم ملحق شدند، به همین سبب تصمیم گرفتیم مقاله ای در این باره کار کنیم و 10 نفر از آن ها را معرفی کنیم.

 

1. پیروزی بزرگ  (Major Victory)

پیروزی بزرگ (Major Victory)

یکی از اون قهرمان هایی که باید توی این لیست حضور داشته باشه، مطمئنا این شخصیت می باشد. قهرمانی از زمین691 که کمک کرد تیم نگهبانان کهکشان اون جهان تشکیل بشه. اما چطور چنین تیمی تشکیل شد؟ داستانش از این قراره، نام این مرد واتس آسترویک هست، او نخستین مردی بود که برای یه سفر بین ستاره ای به منظومه آلفا انتخاب شد. اما به محض اینکه به اونجا رسید متوجه شد به دلیل اینکه سفینه اش با سرعت نور حرکت نمی کرد، 1000 سال در راه بوده و حال او به نوعی در آینده به سر می برد! جایی که انسان ها قادر هستند با سرعت بیشتر از نور حمل و نقل کنند و به سیاره های دیگر سفر کنند. او در آنجا با یاندو دیدار کرد و بعد متوجه شخصیت خبیثی به نام Badoon شدند. بدین ترتیب تصمیم گرفتند که گروه نگهبانان کهکشان آن سیاره را تشکیل دهند و به جنگ با او بروند.

 

2. گوست رایدر کیهانی  (Cosmic Ghost Rider)

	گوست رایدر کیهانی (Cosmic Ghost Rider)

یکی از منحصر به فرد ترین شخصیت هایی که در سال های اخیر به تیم نگهبانان کهکشان ملحق شده، مسلما گوست رایدر کیهانی می باشد. در واقع گوست رایدر کیهانی، نسخه متفاوتی از فرنک کسل (پانیشر) می باشد که در آن زمان، ثانوس عالم او را فتح کرده بود. فرنک کسل در آن دنیا از آخرین قهرمانانی بود که رو به روی ثانوس ایستاد اما ازش شکست خورد، بدین ترتیب با مفیستو معامله ای انجام داد و به گوست رایدر تبدیل شد. بعد از آن هم سراغ گالاکتوس میره و با او هم معامله ای انجام میده و قدرت های کیهانی به دست میاره! او در نهایت به نگهبانان کهکشان پیوست، منتها نسخه دارک این تیم.

 

3. جک فلگ  (Jack Flag)

جک فلگ (Jack Flag)

یکی از شخصیت های دور از انتظار که مطمئنا خیلی ها خبر ندارند عضو گروه نگهبانان کهکشان بوده، جک فلگ می باشد. نام او جک هریسون هست که یه انسان معمولی بود اما بعد با انجمن مار ها و شاه کبرا رو به شد و بر اثر حمله ای شیمیایی از طرف آن ها به قدرت های فرا انسانی دست پیدا کرد. بدین ترتیب به یک قهرمان تبدیل شد، لباسش هم اتفاقا شباهت زیادی با لباس کاپیتان آمریکا داره. او بعد رفت سراغ جنایتکار ها، جک فلگ همچنین در رویداد جنگ داخلی حضور داشت و زندگی خیلی از انسان ها رو نجات داد، اما بعد به زندان افتاد و توسط بولز آی فلج شد. خوشبختانه نگهبانان کهکشان سر میرسند و ضمن نجات جک فلگ، سلامتی اش را بهش برمیگردانند.

 

4. ثینگ  (The Thing)

زمانی که داستان های “کاملا متفاوت و نوین “(All-New, All-Different) مارول شروع به شکل گیری کردند، تیم نگهبانان کهکشان هم میزبان شخصیتی شد که هواداران هرگز فکرش را نمی کردند روزی چنین شخصیتی را در تیم ببینند. این کاراکتر کسی نیست جز بن گریم مقلب ثینگ، هیولای خوش قلب و دوست داشتنی دنیای مارول که عضوی از چهار شگفت انگیز - نخستین خانواده دنیای مارول- محسوب می شود. بعد از وقایع جنگ های پنهان و منحل شدن چهار شگفت انگیز، بن تصمیم گرفت بخشی از نگهبانان کهکشان باشه. البته او خیلی هم بدش نمیومد! چرا که اونطوری دیگه میتونست کاری که همیشه عاشقش بوده رو انجام بده و با سفینه ها در طول کهکشان سفر کنه!

 

5. مرد مورچه ای  (Ant-Man)

مرد مورچه ای (Ant-Man)

همونطور که احتمالا اطلاع دارید، رویداد امپراطوری مخفی خیلی از قهرمانان دنیای مارول رو تحت تاثیر قرار داد، ولی خب قضیه اسکات لنگ ملقب به مرد مورچه ای کمی فرق میکنه. توی این رویداد مشاهده کردیم که انت من به قهرمانان کمک میکنه تا در برابر هایدرا بجنگند اما بعد مشخص میشه که او در واقع از طرف هایدرا تحت فشار قرار گرفته و می بایست به مامور دوجانبه اونا تبدیل می شد، چرا که دختر او کسی (Cassie) توسط آن ها گروگان گرفته شده بود. در هر حال قهرمانان بعد موفق می شوند هایدرا رو شکست بدند، اما خب اسکات الان احساس میکنه آبرو و اعتبارش بین قهرمان ها از بین رفته چرا که بهشون خیانت کرده. بنابراین تصمیم میگیره که کلا از زمین خارج بشه و بیرون از زمین به فعالیت قهرمانی اش ادامه بده تا ابا از آسیاب بیفته. و خب چه تجمع قهرمانی فضایی بهتر از نگهبانان کهکشان! بدین ترتیب بود که او به این تیم ملحق شد.

 

6. آنجلا  (Angela)

آنجلا (Angela)

یکی از اون شخصیت هایی که شاید براتون جالب باشه بدونید عضو نگهبانان کهکشان بوده، آنجلا می باشد. نکته ای که قضیه رو جالب تر میکنه اینه که او در ابتدا از شخصیت های Images Comics محسوب می شد و در داستان های اسپان حضور داشت. اما بعد بین دو خالق این شخصیت یه سری اختلافات قانونی پیش میاد و اونا هم رایت آنجلا رو به مارول کامیکس می فروشند. مارول هم اومد و او را دختر اودین معرفی کرد، بعد در کمیک ها ما دیدیم که دهمین قلمرو بهشت با آزگارد وارد جنگ میشه و در این میان آنجلا گم می شود. بعد ها طی داستان عصر اولتران، او به نگهبانان کهکشان ملحق میشه. بعد از رویداد گناه اصلی هم سرانجام برادران خودش رو پیدا میکنه.

 

7. کاپیتان مارول  (Captain Marvel)

کاپیتان مارول (Captain Marvel)

قهرمان محبوب مونث دنیای مارول که اخیرا هم در عالم سینما با بازی بری لارسون ظاهر شده است. خلبان سابق نیرو های هوایی که درگیر حادثه ای می شود و بر اثر یک انفجار، قدرت های کیهانی کسب می کند و به یکی از قوی ترین شخصیت های عالم تبدیل می شود. حقیقت اینه که کاپیتان مارول دوره نسبتا کوتاهی را عضو نگهبانان کهکشان بوده اما خب توی همون مدت نقش مهمی داشته و در رویداد های مختلفی حضور پیدا کرده. در واقع، بعد از اینکه کارول موفق میشه جلوی یه تهدید بزرگ از طرف نژاد کری رو بگیره، بخش عظیمی از حافظه اش رو از دست میده و مجبور میشه برای پیدا کردن خودش تلاش بکنه. انتهای این مسئله به وارد شدن او به تیم نگهبانان کهکشان منتهی شد، اما خب او تنها کسی نبود که در اون زمان به این تیم ملحق شد، گزینه بعدی رو ببینید...

 

8. مامور ونوم  (Agent Venom)

مامور ونوم (Agent Venom)

مامور ونوم شخصیتی است که جایگاه منحصر به فردی در دنیای مارول و همچنین تیم نگهبانان کهکشان داشته است. قهرمانی که از ترکیب سیمبیوت ونوم و فلش تامپسون -همکلاسی پیتر پارکر در دبیرستان- به وجود آمده است. ماجرا از این قراره که بعد از اینکه مامور ونوم در داستان ها نمایان شد، او به تیم Secret Avengers ملحق شد اما از طرف این تیم فرستاده شد تا درباره نگهبانان کهکشان اطلاعات جمع بکنه. او بعد تصمیم میگیره به عضویت این تیم در بیاد. نکته جالب اینه که در اون دورانی که مامور ونوم عضو تیم بود، سیمبیوت رفته رفته کنترلش رو از دست داد و تصور می کرد که همه دشمن او هستد و قصد دارند بهش صدمه بزنند، بنابراین بسیار خطرناک و به یک تهدید جدی برای تیم تبدیل شد تا اینکه به سیاره سیمبیوت ها رسیدند و همه چی به حالت قبل برگشت.

 

9. کیتی پراید  (Kitty Pryde)

کیتی پراید (Kitty Pryde)

یکی از اون شخصیت هایی که یقینا خیلی ها خبر ندارند به این تیم پیوسته، جهش یافته محبوب داستان های مردان ایکس، کیتی پراید است. جهش یافته قدرتمندی که توانایی عبور از اجسام جامد را دارد، او حتی برای مدتی که پیتر کوئیل در زمین ماندگار شده بود و نیز مقامی در این سیاره به دست آورده بود، لباس او را به تن کرد و جای او را گرفت. اما بعد شخصیتی به نام هالا متهم کننده (Hala The Accuser) حمله میکنه و کیتی پراید، تیم رو به قصد کمک به پیتر کوئیل برای مقابله با هالا رهبری میکنه. بعد از آن پیتر کوئیل مقامش رو توی زمین از دست میده و دوباره به تیم ملحق میشه. همچنین در طی داستان جنگ داخلی 2، کیتی پراید تیم نگهبانان کهکشان رو به زمین هدایت میکنه.

 

10. مرد آهنی (Iron Man)

مرد آهنی (Iron Man)

آخرین شخصیت این لیست و احتمالا برجسته ترین ابرقهرمان حال حاضر دنیای مارول از منظر هواداران، کسی نیست جز تونی استارک ملقب به مرد آهنی. این انتقام جوی زره پوش یکی از اعضای بنیادین تیم انتقام جویان می باشد. تونی استارک چندین سال قبل از رویداد های جنگ های پنهان به نگهبانان کهکشان پیوست. در واقع، بعد از اینکه او کمک کرد تا از حمله Badoon به زمین جلوگیری شود، به پیتر کوئیل و دیگر اعضای نگهبانان کهکشان برای یه سفر به دل کهکشان ملحق شد. او چنین کاری کرد تا آمادگی بهتری در برابر تهدیدات کهکشانی داشته باشد که اگر در آینده خطری زمین را تهدید کرد، بتواند به بهترین شکل ممکن از زمین و انسان ها دفاع کند.

  

محمد امین حیاتی

Cap-Spider Potter

Copyright © 2019 spidey.ir All rights reserved

منبع: سایت CBR

(هر گونه کپی برداری از مطالب و تصاویر تنها با ذکر منبع و نام نویسنده مجاز می باشد)

 

مطالب مرتبط:

20 عضو برتر گروه محافظان کهکشان

15 شخصیت گمنام دنیای کمیک که به شهرت دست یافتند!

معرفی راکت راکون

کمیک راکت راکون به زبان فارسی + لینک دانلود

معرفی خالق راکت راکون

10 قهرمان مارول که احتمالا نمیدانستید توسط استن لی خلق شده اند!

لینک دانلود کارتون محافظین کهکشان

لینک دانلود کمیک های مدافعین (DEFENDERS)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Super Soldier
#1 Super Soldier 1398-06-24 02:27
فقط ایرون منو میدونستم :lol:
نقل قول کردن
Iron_AH
#2 Iron_AH 1398-06-24 10:41
مقالۀ جالبی بود. فقط توی بخش ثینگ به جای (ملقب به) نوشتید (مقلب).
نقل قول کردن
msj
#3 msj 1398-06-24 12:36
من همشو میدونستم :lol: ;-) البته به کمک مقاله های قبلی سایت
نقل قول کردن
AB.A.M
#4 AB.A.M 1398-06-24 23:37
ممنون از اقای حیاتی.
من فقط سه چهارتاش رو نمیدونستم که به وسیله شما مطلع شدم.
نقل قول کردن
123654
#5 123654 1402-02-14 19:46
مرسی بابت مقاله
شما یه کمیک از گست رایدر کیهانی ترجمه نکرده بودین؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید