10 صحنه ای که از فیلم "انتقام جویان: پایان بازی" حذف شد

10 صحنه ای که از فیلم "انتقام جویان: پایان بازی" حذف شد

این مقاله به مناسبت انتشار نسخه با کیفیت شاهکار رکوردشکن مارول یعنی "انتقام جویان: پایان بازی" بار دیگر در صفحه نخست سایت قرار میگیرد.

در روزهای اخیر مصاحبه های گوناگونی با سازندگان فیلم "انتقام جویان: پایان بازی" انجام شده است که در آنها به برخی از صحنه هایی که قرار بود در فیلم باشه ولی به دلایلی حذف شدند، اشاره شده است. بنابراین تصمیم گرفتم تمامی آنها را در قالب یک مقاله ارائه نمایم. نکته جالب و مهم درباره این صحنه ها اینه که هیچ کدوم حضورشون در فیلم ضروری یا موثرتر نبوده! به عبارت دیگه خودتون وقتی مقاله را میخونید متوجه میشید که چه بهتر که این صحنه ها حذف شدند چون واقعا چیزی که به جای آنها در نسخه نهایی فیلم به کار رفته خیلی بهتره! ولی امیدواریم این صحنه های حذف شده را در بخش ویژه نسخه بلوری این فیلم مشاهده کنیم. 

 

- صحنه پودر شدن اعضای خانواده هاکای

- صحنه پودر شدن اعضای خانواده هاکای

در ابتدای فیلم سکانسی هستش که کلینت بارتون (هاکای) را در حال گذراندن اوقاتی با خانواده اش در پیک نیک میبینیم. بعدش در کمال ترس و تعجب متوجه میشه که اعضای خانواده اش ناپدید شده اند. برادران روسو فاش کرده اند که اولش قرار بوده این سکانس در پایان فیلم "جنگ بینهایت" باشه. یعنی وقتی ثانوس بشکن رو میزنه قرار بوده صفحه سیاه بشه . بعد تماشاچی ها صحنه پیک نیک رو ببینند و ... بعدش هم برن به صحنه پودر شدن باکی و بقیه ماجرا. ولی بعدا فکر کردند که این صحنه ممکنه تماشاچی ها رو گیج کنه. چون هاکای در طول فیلم حضور نداشته و دیدن یهویی او و خانواده اش میتونسته گیج کننده باشه. پس این سکانس رو گذاشتن برای بخش افتتاحیه "پایان بازی". خیلی هم خوب جواب داده. چون هم آدم رو یاد وقایع فیلم قبل میندازه و هم اینکه ما رو دوباره به هاکای معرفی میکنه.

 

10- بازگشت به سال 2012

در فیلم "انتقام جویان: پایان بازی" قهرمانان داستان تصمیم میگیرند برای یافتن سنگ های ابدیت در طول زمان سفر کنند. بنابراین گروهی از آنها به سال 2012 و وقایع فیلم "اونجرز 1" میروند. گفته میشه تصمیم نهایی برای اینکه آنها دقیقا از کدوم لحظه وارد این سال بشوند خیلی دیر گرفته شد یعنی وقتی در مرحله پس از تولید قرار داشتند. طبق فیلمنامه اولش قرار بود به لحظه ای برگردند که در آن تونی وارد لوایاتان میشه و از درون آن را منفجر میکنه. ولی وقتی فیلم را برای مخاطبین آزمایشی نشان دادند چند دقیقه ای طول کشیده بوده تا بفهمند موضوع از چه قراره! بعد صحنه ای رو ساختند که قهرمانان از لحظه ای وارد سال 2012 میشوند که هالک داره لوکی رو کتک میزنه! ولی در نهایت سازندگان به این نتیجه رسیدند که بهترین نسخه میتونه اون لحظه ای باشه که برای اولین بار قهرمانان فیلم اونجرز دور هم حلقه زدند. چون هم بسیار حماسی و نمادین بود و هم اینکه کاملا و به خوبی تماشاچی را به دل وقایع فیلم اول میبرد.

 

9- صحنه مرگی متفاوت برای ناتاشا

 صحنه مرگی متفاوت برای ناتاشا

در فیلم دیدیم که ناتاشا و کلینت میروند به سیاره وُرمیر تا سنگ روح را به دست بیاورند . بعد نوعی مسابقه برای شهادت (!) بین اونا رخ میده که در نهایت با مرگ ناتاشا (بلک ویدو) تموم میشه. اما اولش یک صحنه متفاوتی در فیلم بوده: ثانوس و سربازانش به ورمیر میرسند و نبرد کوچکی بین آنها و ناتاشا و کلینت در میگیره. ناتاشا تصمیم میگیره خودش را از آن پرتگاه بندازه. کلینت هم سعی میکنه جلوش رو بگیره و همزمان حملات رو هم دفع کنه. میگن در نمایش آزمایشی مردم از این صحنه خیلی خوششون اومد. ولی بعدا تصمیم گرفتند که قضیه ثانوس و سربازانش رو حذف کنند  تا بیشتر روی رابطه کلینت و ناتاشا و دیالوگ هایی که بین هم رد و بدل میکنند، تمرکز بشه.

همچنین گفته میشه اولش قرار بوده هاکای در نبرد شهادت (!) پیروز بشه و جان خودش را فدا کنه. ولی یکی از سازندگان فیلم که یک خانم بوده به ذهنش میرسه که اگه یه خانم این کار رو بکنه پیام بهتری خواهد داشت. پس قضیه برعکس میشه.

 

8- و من هم آیرون منم!

من آیرون من هستم

تونی استارک قبل از اینکه بشکن خودش رو بزنه جمله معروف خودش رو میگه: I am Iron Man . ولی گفته میشه اولش چندین دیالوگ مختلف برای این صحنه گفته شد. خود رابرت داونی جونیور هم به صورت فی البداهه چند تا جمله از خودش گفته بود. حتی صحنه بدون دیالوگ هم فیلمبرداری شد . تا اینکه سازندگان با خودشون گفتند ثانوس هم باید اون موقع یه جمله ای بگه. و چه جمله ای بهتر از "من اجتناب ناپذیرم" (I am inevitable) که اول فیلم ( یعنی قبل از کشته شدن توسط ثور) گفته بود؟ ضمن اینکه ثانوس وسط فیلم هم سرنوشت خودش رو میبینه و این جمله براش تکرار میشه . پس بهترین ایده این بود که آخرش هم این جمله رو تکرار کنه. تونی هم در جوابش میگه: و منم آیرون منم!

  

7- بوسه بین ثور و ولکری!

 بوسه بین ثور و ولکری!

قرار بوده در فیلم و اونجایی که ثور به ولکری میگه که "باید به جایش پادشاه آزگارد بشه"، یه صحنه بامزه ای هم باشه که از فیلم حذف شده. یعنی قرار بوده ولکری دستش رو بندازه روی شانه ثور و بعد ثور فکر کنه که ولکری با این کارش ازش خواسته تا بوسش کنه!!! بعد ثور خودش رو میبرده نزدیک ولکری. ولکری هم بهش میگفته: چیکار داری میکنی؟ ثور هم جواب میداده: فکر کردم میخوای بوست کنم! اونم میگفته: نه بابا فقط میخواستم بزنم روی شانه ت تا خداحافظی کرده باشم! البته این رو هم باید در نظر گرفت که بازیگر نقش ولکری یعنی خانم «تسا تامپسون» یک بار گفته بود که ولکری تمایلات ه.م.ج.ن.س گ.ر.ا.ی.ا.ن.ه نیز دارد و قرار بوده صحنه ای در فیلم "ثور: رگناروک" باشه که به این قضیه اشاره کنه ولی حذف شده است!

 

6- نقشی متفاوت برای بلک ویدو

نقشی متفاوت برای بلک ویدو

برادران روسو گفته اند که اولش یک ایده بزرگ و عمیقی داشته اند که طبق آن پس از بشکن ثانوس در فیلم "جنگ بینهایت"، یک چهارم کل بچه های جهان  یا هر دو والدین خودشون را از دست داده اند یا یکی از آنها رو. بنابراین جمعیت زیادی از آنها یتیم شده اند. آنها تصمیم داشتند ناتاشا را مسئول سازمانی بکنند که مسئولیت نگهداری از این بچه را برعهده دارد . ولی چون زمان فیلم محدود بود و باید زمان نسبتا زیادی را به این موضوع اختصاص میدادند، از خیرش گذشتند!

 

5- سیاره موراگ!

سیاره موراگ

اون صحنه ای که وار ماشین و نبیولا به سیاره موراگ (Morag) میروند تا سنگ قدرت را به دست بیاورند را یادتونه؟ میگن اولش قرار بوده خیلی پیچیده تر باشه. یعنی زیر آب اتفاق بیفته! ولی خیلی خرج داشته و زحمت زیادی برای ساخته شدنش باید میکشیدن. پس صحنه رو جوری درست کردن که اتفاقا ساده تر و بامزه تر هم شد: با مشت میزنن به پیتر کوئیل (استار لرد) و خلاص!

 

4- «دادگاه زندگی» !

«دادگاه زندگی» وارد میشود

دادگاه زندگی (Living Tribunal) از شخصیت های کیهانی بسیار مهم و قدرتمند در دنیای کمیک بوک های مارول است که اینجا در این مقاله معرفی شده بود. نویسندگان فیلمنامه "پایان بازی"گفته اند که در نسخه اولیه ای از این فیلم قرار بوده دادگاه زندگی در فیلم حضور داشته و درست مثل دنیای کمیک سه تا سر داشته باشه! ولی خیلی زود از این کار منصرف شده اند. دلیلش هم این بوده اگر این شخصیت تو فیلم حضور میداشته کل ساختار کیهانی دنیای سینمایی مارول بهم میریخته. ضمن اینکه "پایان بازی:" به قدر کافی شخصیت داره و نمیخواستند شلوغ تر از این بشود!

 

3- ثور علیه ثور!

ثور بر علیه ثور

خب یکی از بهترین صحنه های مربوط به فیلم "پایان بازی" همانطور که در این مقاله هم گفتم مربوط میشه به جایی که استیو راجرز (کاپیتان آمریکا) با نسخه جوان تر خودش در سال 2012 مبارزه میکنه. اما جالبه که بدونید اولش قراره بوده ثور هم وقتی به سال 2013 و وقایع فیلم "ثور: دنیای تاریک" برمیگرده با نسخه جوان تر خودش مبارزه کنه! این مبارزه حتی میتونست جالب تر هم باشه چون قطعا ثور فعلی با اون شکم چاق نمیتونسته شانسی در مقابل ثور 2013 داشته باشه!!! ولی در نهایت سازندگان فیلم تصمیم گرفتند به جای این مبارزه، سکانس مهم و تاثیرگذار مکالمه ثور با مادرش را مورد استفاده قرار دهند.

  

2- تونی استارک به آزگارد میرود!

 تونی استارک به آزگارد میرود!

میگن در نسخه اولیه فیلمنامه اصلا قرار نبوده به سال 2012 و وقایع فیلم "اونجرز 1" بروند بلکه قرار بوده به آزگارد بروند تا سنگ های مورد نظر خودشان را به دست بیاورند. طبق گفته فیلمنامه نویسان این فیلم، قرار بوده تونی از لباس مخفی کاری (stealth) استفاده کنه تا نامرئی بشه و کسی او را نبینه ولی «هایمدال» شناسایی اش میکنه و باهاش میجنگه! 

 

1- نسخه نوجوان دختر تونی استارک !

 نسخه نوجوان دختر تونی استارک !

از وقتی اعلام شد خانم «کاترین لنگفورد» قراره در فیلم "پایان بازی" حضور داشته باشه همش مشغول حدس زدن بودیم که ایشون چه نقشی داره. ولی در کمال تعجب اثری از او در فیلم نبود! تا اینکه فاش شد قراره بوده وقتی تونی بشکن میزنه در صحنه ای که حالت رویا داشته با دختر نوجوان خودش یعنی مورگان مواجه بشه (یعنی درست مثل صحنه ای که ثانوس در "جنگ بینهایت" بشکن زد و با دخترش گامورا روبرو شد). نقش نسخه نوجوان مورگان را خانم لنگفرود بازی کرده بوده و به باباش میگفته درسته که با این کارش باعث شده یتیم بشه ولی ازش راضیه چون تصمیم درستی بوده. ولی سازندگان فیلم این صحنه رو حذف میکنند چون به نظرشون تماشاچیان نمیتونستند باهاش ارتباط بگیرند (چون قبلا نسخه نوجوان مورگان را ندیده بودند در حالی که در "جنگ بینهایت" نسخه بچه گامورا را از قبل دیده بودیم).

 

 مهدی ترابی مهربانی

 

 All rights reserved © Spidey.ir 2019

 (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

صحنه های حذف شده از فیلم های مرد عنكبوتی

15 صحنه پایانی که از فیلم های ابرقهرمانی حذف شدند!

10 صحنه جالبی كه از فیلم های مارول حذف شدند

10 ایده ای که از فیلم "مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" حذف شدند

15 شخصیت بزرگ مارول که از فیلم ها حذف شدند

15 خطوط داستانی مهم که از دنیای سینمایی مارول (MCU) حذف شدند

صحنه های حذف شده از فیلم "انتقام جویان جنگ بینهایت" منتشر شد + لینک دانلود

صحنه حذف شده جدیدی از فیلم "جنگ بینهایت" منتشر شد + لینک دانلود (همکاری دکتر استرنج و مرد عنکبوتی)!

صحنه های حذف شده از فیلم لوگان + لینک دانلود و تماشا

تمامی صحنه های حذف شده از فیلم «انتقام جویان: پایان بازی» منتشر شد! (AVENGERS ENDGAME)

تمام ویدئو های صحنه های حذف شده و دیده نشده از فیلم های مارول و "انتقام جویان"

طرح های بکار گرفته نشده در فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2"

تصاویری از لباس‌های به كار گرفته نشده اسپایدرمن!

20 طرح اولیه (CONCEPT ART) در فیلم های مرد عنکبوتی که مورد استفاده قرار نگرفتند

10 صحنه ای که از فیلم "انتقام جویان: پایان بازی" حذف شد

10 چیزی كه از فیلمنامه " مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" حذف شد!

صحنه های حذف شده از فیلم ثور: رگنوراک + لینک دانلود و تماشا

طرح های به كار گرفته نشده از دشمنان مرد عنکبوتی در فیلم های سم ریمی!

15 طرح مورد استفاده قرار نگرفته در فیلم های ابرقهرمانی که از خود فیلم بهتر بودند!

صحنه های حذف شده از فیلم پلنگ سیاه + لینک دانلود و تماشا

10 ایده و صحنهٔ به کار گرفته نشده در «انتقام جویان: جنگ بی نهایت/پایان بازی»

10 ظاهر به کار نرفته از گرین گابلین که او را ترسناک تر نشان میدادند!

صحنه های حذف شده از فیلم محافظین کهکشان 2 + لینک دانلود و تماشا

چه صحنه هایی به نسخه طولانی تر "مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" اضافه شده اند؟ (شرح تفصیلی + لینک دانلود و تماشا)

داغ ! صحنه های حذف شده به نمایش درآمده در نسخه طولانی "مردعنکبوتی : راهی به خانه نیست" منتشر شد !!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

MohammadGhorbani
#1 MohammadGhorbani 1398-02-26 15:53
مقاله عالی بود استاد ترابی،ولی مورد آخر راجبش گفته بودن که انگار تماشاگران خوششون نیومده بوده از بازی کاترین لنگفورد و برا همین حذف شده..
نقل قول کردن
Thanos not a badman
#2 Thanos not a badman 1398-02-26 16:09
با سلام و تشکر از مقاله های فوق العادتون من یک ساله که مقاله های شما رو میخونم ولی تا این اولین باریه که دارم پیام میدم چون برام یه سوال پیش اومده.


اسپویل






دستکش بینهایت در اینفینیتی وار در دست چپ ثانوسه ولی در اندگیم در دست راست تونی، هالک و ثانوی است مگه نباید حتما در دست چپ باشه میشه؟ لطفا توضیح بدید
نقل قول کردن
Amir097
#3 Amir097 1398-02-26 16:15
خیلی جالب بود فقط مورد 1 می دونستم اونم چند وقته پیش بود که بردران روسو علت عدم حضور کاترین لنگفورد گفته بودن.
نقل قول کردن
Captain Majid
#4 Captain Majid 1398-02-26 16:37
به نقل از Thanos not a badman:
با سلام و تشکر از مقاله های فوق العادتون من یک ساله که مقاله های شما رو میخونم ولی تا این اولین باریه که دارم پیام میدم چون برام یه سوال پیش اومده.


اسپویل






دستکش بینهایت در اینفینیتی وار در دست چپ ثانوسه ولی در اندگیم در دست راست تونی، هالک و ثانوی است مگه نباید حتما در دست چپ باشه میشه؟ لطفا توضیح بدید


اسپویل



سلام ببخشید من جواب میدم.تو اینفنیتی وار تانوس خودش دستور داده بسازن براش دستکشو و واسه همین واسه دست چپش ساخته ولی تو اندگیم تونی دستکشو ساخته و کلا فرق داره با اون دستکش و احتمالا واسه دست راست ساخته که همشون با دست راست ورمیدارن دستکشو . ولی کلا چیز مهمی نیس ب نظرم که ذهن ادمو درگیر کنه . امیدوارم جوابتو با این توضیح گرفته باشی دوست عزیز .
نقل قول کردن
Kia-thor
#5 Kia-thor 1398-02-26 16:38
مرسی استاد ترابی.
واقعا مقاله هاتون لذت یه فیلم و داره و من و برگردوند به خود لحظات فیلم و تجسم این اتفاقات.
یه مورد دیگم ک میتونه باشه. B.A.R.F
توی صحنه ای ک تونی سپر کپ و بهش میده بعدش از صندوق ماشین کیف تکنولوژی برف و در میاره.
این صحنه قطعه به همین کوتاهی نبوده و در فیلم صحنه ای بوده که اونجر از برف برای بازیابی خاطراتشان و انتخاب زمان مناسب برای رفتن به اون زمان و مکان دقیق از برف استفاده کردند.
شایدم کلا واسه گمراه کردن بوده.
نقل قول کردن
Galactus
#6 Galactus 1398-02-26 17:01
استاد یه سوال بنظرتون مارول برنامه ای برای iron heart داره یا نه

ببخشید بابت اسپم ولی شما یک جا گفتید گاتهام رو ندیدیم بنظرم بهترین سریالیه که دیسی ساخته و ارزش دیدن داره البته فصل اولش خیلی بده فکر کنم ارزش دیدن داشته باشه
نقل قول کردن
Galactus
#7 Galactus 1398-02-26 17:02
استاد آیا هنوز اسپایدرمن 2 رو بهترین فیلم کمیک بوکی تاریخ میدونید
نقل قول کردن
moali
#8 moali 1398-02-26 17:13
یه مقاله جذاب دیگه...
راستش به نظرم حذف شدن ها بجا بود، ولی صحنه مربوط به مبارزه ناتاشا می تونست باشه، در عین حال شیمی احساسی بینشون هم حفظ بشه.
نقل قول کردن
loki-thor
#9 loki-thor 1398-02-26 17:27
به نظرم اگه درگیری بین ثور2019 و ثور 2013 تو آزگارد رخ میداد(بدون میولنیر)و وقتی که ثورخپل داشت بدجوری شکست میخورد میولنیر رو احضار میکرد و اینطوری ثور2013 میفهمید که داره اشتباه میکنه خیلی جذاب میشد
نظرتون چیه آیا همچنین صحنه ای تو فیلم بود بهتر نمیشد؟
نقل قول کردن
kiyan
#10 kiyan 1398-02-26 17:33
به نقل از MohammadGhorbani:
مورد آخر راجبش گفته بودن که انگار تماشاگران خوششون نیومده بوده از بازی کاترین لنگفورد و برا همین حذف شده..

?!??! امکانش نیست
یعنی همون چند ثانیه ازش خوششون نیومده؟!!!
نقل قول کردن
AbolfazlRezaii1026
#11 AbolfazlRezaii1026 1398-02-26 17:56
فکر کنم مورد دوم که درمورد تونی به ازگارد برای این حذف شد که بازیگر نقش هایمدال برای همیشه از mcu رفته نظر شما چیه؟
نقل قول کردن
AbolfazlRezaii1026
#12 AbolfazlRezaii1026 1398-02-26 17:58
به نقل از Kia-thor:
مرسی استاد ترابی.
واقعا مقاله هاتون لذت یه فیلم و داره و من و برگردوند به خود لحظات فیلم و تجسم این اتفاقات.
یه مورد دیگم ک میتونه باشه. B.A.R.F
توی صحنه ای ک تونی سپر کپ و بهش میده بعدش از صندوق ماشین کیف تکنولوژی برف و در میاره.
این صحنه قطعه به همین کوتاهی نبوده و در فیلم صحنه ای بوده که اونجر از برف برای بازیابی خاطراتشان و انتخاب زمان مناسب برای رفتن به اون زمان و مکان دقیق از برف استفاده کردند.
شایدم کلا واسه گمراه کردن بوده.

اره راست میگی
نقل قول کردن
kiyan
#13 kiyan 1398-02-26 18:06
به نقل از loki-thor:
به نظرم اگه درگیری بین ثور2019 و ثور 2013 تو آزگارد رخ میداد(بدون میولنیر)و وقتی که ثورخپل داشت بدجوری شکست میخورد میولنیر رو احضار میکرد و اینطوری ثور2013 میفهمید که داره اشتباه میکنه خیلی جذاب میشد
نظرتون چیه آیا همچنین صحنه ای تو فیلم بود بهتر نمیشد؟

به دو دلیل بهتر نمیشد:
1- به خاطر وجود نبرد کپ با کپ این نبرد تکراری میشد و تازگی خودش را از دست میداد
2- همون صحنه مکالمه بین ثور و مادرش خیلی بهتره چون بهتر به نحوه روایت داستان فیلم خدمت میکنه
نقل قول کردن
mtm
#14 mtm 1398-02-26 18:32
به نقل از MohammadGhorbani:
ولی مورد آخر راجبش گفته بودن که انگار تماشاگران خوششون نیومده بوده از بازی کاترین لنگفورد و برا همین حذف شده..

نه. من همچین چیزی جایی ندیدم
ضمن اینکه منطقی نیست از یه بازیگر فقط ظرف چند ثانیه حضور در فیلم خوششون نیاد
نقل قول کردن
mtm
#15 mtm 1398-02-26 18:32
به نقل از Galactus:
استاد آیا هنوز اسپایدرمن 2 رو بهترین فیلم کمیک بوکی تاریخ میدونید

صبر کنید انشاله مقاله فیلم های برتر کمیک بوکی من به زودی اپدیت میشه
نقل قول کردن
mtm
#16 mtm 1398-02-26 18:33
به نقل از Galactus:


ببخشید بابت اسپم ولی شما یک جا گفتید گاتهام رو ندیدیم بنظرم بهترین سریالیه که دیسی ساخته و ارزش دیدن داره البته فصل اولش خیلی بده فکر کنم ارزش دیدن داشته باشه

ایشالا شما ببینید و لذتش رو ببرید
اتفاقا شنیدم بعد از فصل 1 بدتر هم شده
نقل قول کردن
mtm
#17 mtm 1398-02-26 18:35
به نقل از Galactus:
استاد یه سوال بنظرتون مارول برنامه ای برای iron heart داره یا نه

احتمالش زیاده
نقل قول کردن
loki-thor
#18 loki-thor 1398-02-26 18:36
به نقل از kiyan:
به نقل از loki-thor:
به نظرم اگه درگیری بین ثور2019 و ثور 2013 تو آزگارد رخ میداد(بدون میولنیر)و وقتی که ثورخپل داشت بدجوری شکست میخورد میولنیر رو احضار میکرد و اینطوری ثور2013 میفهمید که داره اشتباه میکنه خیلی جذاب میشد
نظرتون چیه آیا همچنین صحنه ای تو فیلم بود بهتر نمیشد؟

به دو دلیل بهتر نمیشد:
1- به خاطر وجود نبرد کپ با کپ این نبرد تکراری میشد و تازگی خودش را از دست میداد
2- همون صحنه مکالمه بین ثور و مادرش خیلی بهتره چون بهتر به نحوه روایت داستان فیلم خدمت میکنه

ابتدا قرار بوده نبرد ثور با ثور باشه ولی بعد نبرد کپ با کپ رو به جاش گذاشتن
و مکالمه بین ثور و مادرش هم بعد این جریان میتونست اتفاق بیوفته و خللی بهش وارد نمیشد
نقل قول کردن
mtm
#19 mtm 1398-02-26 18:39
به نقل از loki-thor:
به نقل از kiyan:
به نقل از loki-thor:
به نظرم اگه درگیری بین ثور2019 و ثور 2013 تو آزگارد رخ میداد(بدون میولنیر)و وقتی که ثورخپل داشت بدجوری شکست میخورد میولنیر رو احضار میکرد و اینطوری ثور2013 میفهمید که داره اشتباه میکنه خیلی جذاب میشد
نظرتون چیه آیا همچنین صحنه ای تو فیلم بود بهتر نمیشد؟

به دو دلیل بهتر نمیشد:
1- به خاطر وجود نبرد کپ با کپ این نبرد تکراری میشد و تازگی خودش را از دست میداد
2- همون صحنه مکالمه بین ثور و مادرش خیلی بهتره چون بهتر به نحوه روایت داستان فیلم خدمت میکنه

ابتدا قرار بوده نبرد ثور با ثور باشه ولی بعد نبرد کپ با کپ رو به جاش گذاشتن
و مکالمه بین ثور و مادرش هم بعد این جریان میتونست اتفاق بیوفته و خللی بهش وارد نمیشد

ببین تو اون برهه از فیلم ثور واقعا به یه شکست ناکامی دیگه نیاز نداشت
باید با کسی مثل مادرش حرف میزد تا روحیه پیدا کنه
نقل قول کردن
Fantastic spider
#20 Fantastic spider 1398-02-26 18:57
آقا یکی میشه بگه گامورا چی شد
پودر شد یا از پیش محافظان رفت؟
نقل قول کردن
Fantastic spider
#21 Fantastic spider 1398-02-26 19:49
میشه جواب بدید نزدیک به ده بار پرسیدم کسی جواب نده
نقل قول کردن
Galactus
#22 Galactus 1398-02-26 19:54
به نقل از Fantastic spider:
آقا یکی میشه بگه گامورا چی شد
پودر شد یا از پیش محافظان رفت؟

نه پودر نشد
نقل قول کردن
Fantastic spider
#23 Fantastic spider 1398-02-26 19:58
به نقل از Galactus:
به نقل از Fantastic spider:
آقا یکی میشه بگه گامورا چی شد
پودر شد یا از پیش محافظان رفت؟

نه پودر نشد

خب چی شد
نقل قول کردن
MCU lover
#24 MCU lover 1398-02-26 20:00
به نقل از Fantastic spider:
میشه جواب بدید نزدیک به ده بار پرسیدم کسی جواب نده

خب مارول اکلی گامورا رو برنگردونده که بخواد دوباره بکشه و تو بخش اخر اگه دقت کنین مبینین که گامورا پیش نگهبانا نیست خودمم نمیدونم چرا :-? .ببخشید که من جواب دادم.
نقل قول کردن
Fantastic spider
#25 Fantastic spider 1398-02-26 20:05
به نقل از MCU lover:
به نقل از Fantastic spider:
میشه جواب بدید نزدیک به ده بار پرسیدم کسی جواب نده

خب مارول اکلی گامورا رو برنگردونده که بخواد دوباره بکشه و تو بخش اخر اگه دقت کنین مبینین که گامورا پیش نگهبانا نیست خودمم نمیدونم چرا :-? .ببخشید که من جواب دادم.

همین برای من سوال بود که نه تو مراسم بو نه توی فضاپیما
نقل قول کردن
Fantastic spider
#26 Fantastic spider 1398-02-26 20:08
آقای ترابی شما توضیح بدید
نقل قول کردن
Toxin
#27 Toxin 1398-02-26 20:12
به نقل از Fantastic spider:
به نقل از Galactus:
به نقل از Fantastic spider:
آقا یکی میشه بگه گامورا چی شد
پودر شد یا از پیش محافظان رفت؟

نه پودر نشد

خب چی شد

گامورا پودر نشده و تو زمان فعلی مونده.احتمالا قسمت بعدی نگهبانان کهکشان حول رابطه ی کوئیل فعلی و گامورای گذشته میچرخه.من حدس میزنم کوئیل و گامورا از تیم کنار بکشن و گروت و راکت هم احتمالا به ثور بپیوندن .چون گان توی اینستاگرام یا توئیتر بود فکر کنم اعلام کرد اخرین قسمت نگهبانان کهکشانه.
نقل قول کردن
Mg.sp
#28 Mg.sp 1398-02-26 20:19
در مورد جمله and i am iron man روسوها اخرش به این نتیجه میرسن که تونی کلا هیچی نگه و فقط یه لبخند بزنه و بعدش بشکن(شات هاش توی پستهای اینستا RDJ هست) ولی خودشون هم میگفتن که به نظرشون این اون حس صحنه رو ادا نمیکرده ولی چیزی هم پیدا نمیکردن که تونی بگه. درنهایت موقع تدوین فیلم تدوینگرشون که خیلی هم کاربلده و تدوینگر اینفینیتی وار و سیویل وار هم هست برگشته به روسوها گفته وقتی تانوس میگه من اجتناب ناپذیرم تونی هم در جوابش بگه منم مردآهنیم. روسوها هم خیلی خوششون میاد و به RDJ زنگ میزنن که بیاد دوباره فیلم بردارن که قبول نمیکرده اولش به خاطر بار احساسی که اون صحنه براش داشته ولی اخرش بهش میقبولونن.در واقع اخرین چیزی که برای اندگیم فیلم برداری شده این صحنس
نقل قول کردن
Toxin
#29 Toxin 1398-02-26 20:24
به نقل از Fantastic spider:
به نقل از Toxin:
به نقل از Fantastic spider:
به نقل از Galactus:
به نقل از Fantastic spider:
آقا یکی میشه بگه گامورا چی شد
پودر شد یا از پیش محافظان رفت؟

نه پودر نشد

خب چی شد

گامورا پودر نشده و تو زمان فعلی مونده.احتمالا قسمت بعدی نگهبانان کهکشان حول رابطه ی کوئیل فعلی و گامورای گذشته میچرخه.من حدس میزنم کوئیل و گامورا از تیم کنار بکشن و گروت و راکت هم احتمالا به ثور بپیوندن .چون گان توی اینستاگرام یا توئیتر بود فکر کنم اعلام کرد اخرین قسمت نگهبانان کهکشانه.

آقا کلا نبود
کوئیل وقتی توی سفینه بود وقتی داشت عکسو میدید کنار عکس گامورا یه چیزی نوشته

مصاحبه جو روسو:
Joe: We don't know whether she was dusted or whether she survived. That's probably a question that "Guardians [3]" will answer.
میدونم گامورا تو سفینه نبود.احتمالا جایی فرار کرده برای همین گفتم ممکنه موضوع نگهبانان کهکشان بعدی حول کوئیل و گامورا باشه.احتمالا تیم دنبال گامورا بگرده و تو این راه به چندتا مشکل بخوره و درگیر پیچش داستانی بشه و اما اثباتش:
BI: At the end, Peter Quill (Star-Lord) is looking at a computer screen for Gamora. I assume she didn't get dusted. So obviously they're looking for her. Can you answer just generally where she went? We didn't see her leave.
نقل قول کردن
Amir M Alvandi
#30 Amir M Alvandi 1398-02-26 21:08
سلام مقاله معرکه ای بود :) ایول

ممکنه در نسخه های Bluray یا Extended شاهد این صحنه ها باشیم؟!
نقل قول کردن
mtm
#31 mtm 1398-02-26 21:15
به نقل از Fantastic spider:
آقای ترابی شما توضیح بدید

چشم
بزار برم فکر کنم حتما
امر دیگه ای ندارید؟
نقل قول کردن
North-wolf
#32 North-wolf 1398-02-26 23:52
تو مورد شماره دو اون دوخط آخر در مورد والکری نوشتین که فکر کنم جاش اشتباهیه و باید تو مورد شماره هفت باشه
نقل قول کردن
mtm
#33 mtm 1398-02-27 00:22
به نقل از North-wolf:
تو مورد شماره دو اون دوخط آخر در مورد والکری نوشتین که فکر کنم جاش اشتباهیه و باید تو مورد شماره هفت باشه

اره راست میگی
ممنون که گفتی
درست شد
نقل قول کردن
captain steve
#34 captain steve 1398-02-27 00:27
ببخشید به خاطر اسپم یه خواهشی داشتم میشه اساتید یه مقاله در مورد این که فیلمهای ابر قهرمانی بچه بازی نیست ارائه بدن ما کمیک فن ها همیشه این مشکل رو داریم که وقتی از ابر قهرمان مورد علاقه مون به بقیه میگیم مسخره مون میکنن و میگن هنوز بزرگ نشدی ممنون میشم اگه مقاله ای ارایه بدید
نقل قول کردن
mcu fan
#35 mcu fan 1398-02-27 00:43
سلام ممنون بابت این مقاله فوق العاده.خیلی دوست دارم یه نکته رو درباره تونی استارک بگم،عذرمی خوام اگه بی ربطه.همه شما با ارزش بالای تونی درmcuاشنایید.او لین انتقام جو که بر پرده نقره ای نقش بست،اولین کسی که فیوری به سراغش رفت،عامل پیروزی در نبرد نیویورک،از خالقین التران(باهدف خیر)،مبتکرنجات زمین در مقابل التران،کسی که پیترپارکر رو واردmcuکرد،کسی که دکتر استرنج سنگ زمان رو در ازای جونش داد وکسی که جونش رو برای نجات بقیه فدا کرد.به نظرمن مرد اهنی نماد mcuهست.چرا؟به نظرتون چرا باید ضعیف ترین انتقام جو(از نظرقدرت جسمانی)وکسی که به خوش گذرانی وبی فکری معروفه نماد باشه؟به نظرمن mcuمیخواد یه درس بزرگ به ما بده.بیاید به سیر شخصیت تونی نگاه کنیم.اون یه خوشگذرون بی فکر بود،هیچ کس براش مهم نبود،اما به مرور تغییرکرد عشق رو تجربه کرد دوستی واقعی رو حس کرد واون قدر پیش رفت تااین که جونش رو برای نجات دوستانش فدا کرد.این درس بزرگ دفتراول مارول برای منه.یعنی از بدترین شرایط هم میشه به بهترین جایگاه رسید.ببخشید اگه به نظرتون نظرم اشتباهه اما دوست داشتم حتما بیان کنم.باتشکر
نقل قول کردن
loki-thor
#36 loki-thor 1398-02-27 02:18
به نقل از Fantastic spider:
به نقل از Galactus:
به نقل از Fantastic spider:
آقا یکی میشه بگه گامورا چی شد
پودر شد یا از پیش محافظان رفت؟

نه پودر نشد

خب چی شد

این گامورا اون گامورای عاشق کوییل نیست و محافظین رو هم نمیشناسه که بخواد باهاشون بره چون هنوز براش اتفاقات gog1رخ نداده پس طبیعیه که با محافظین همراه نشه ولی چیزی که مشخصه اینه که گامورا پودر نشد
نقل قول کردن
pegahmm
#37 pegahmm 1398-02-27 05:00
به نقل از Fantastic spider:
آقا یکی میشه بگه گامورا چی شد
پودر شد یا از پیش محافظان رفت؟


من فكر ميكنم گامورا به همون ٢٠١٤ برگشت، و كوئيل الان دنبال گاموراى خودش كه براي سنگ روح قرباني شد ميگرده، خصوصا چون خبر نداره كه دقيقا چه اتفاقي براش افتاده و فكر ميكنه اگه برگشت كساييكه پودر شدن ممكنه پس برگشت گامورا هم ممكنه، البته اين صرفا فرضيه منه و هيچ اثباتي براش ندارم جز عدم تمايل مارول به گند زدن به تايم لاين ام سي يو!!:))

راستش شخصا دوست داشتم هاكاى قرباني بشه، اولا رنر پيره و دير يا زود بايد بازنشست بشه و چه پاياني بهتر از اين عمل قهرمانانه براي هاكاي، دوما اينكه كلا پتانسيل ناتاشا بعنوان يه كاراكتر و جوهانسون بعنوان يه بازيگر جوان بيشتره، مارول تا الان ناتاشا رو خوب به تصوير كشيده درحاليكه هميشه در حق هاكاى كم لطفي كرده و با اينكه هاكاى جزو سه كاراكتر مورد علاقه كميك بوكى منه تو ام سي يو خيلي بهش وابستگى ندارم پس بهتر بود حداقل يه مرگ باشكوه مثل اين بهش ميدادن
نقل قول کردن
Dr.strange52667
#38 Dr.strange52667 1398-02-27 10:39
به نقل از Toxin:
به نقل از Fantastic spider:
به نقل از Galactus:
به نقل از Fantastic spider:
آقا یکی میشه بگه گامورا چی شد
پودر شد یا از پیش محافظان رفت؟

نه پودر نشد

خب چی شد

گامورا پودر نشده و تو زمان فعلی مونده.احتمالا قسمت بعدی نگهبانان کهکشان حول رابطه ی کوئیل فعلی و گامورای گذشته میچرخه.من حدس میزنم کوئیل و گامورا از تیم کنار بکشن و گروت و راکت هم احتمالا به ثور بپیوندن .چون گان توی اینستاگرام یا توئیتر بود فکر کنم اعلام کرد اخرین قسمت نگهبانان کهکشانه.

و گفته بود پایانی برای راکت در نظر داره .قراره تو نگهبانان کهکشان 3 با راکت خداحافظی کنیم
نقل قول کردن
Toxin
#39 Toxin 1398-02-27 17:54
به نقل از pegahmm:
به نقل از Fantastic spider:
آقا یکی میشه بگه گامورا چی شد
پودر شد یا از پیش محافظان رفت؟


من فكر ميكنم گامورا به همون ٢٠١٤ برگشت، و كوئيل الان دنبال گاموراى خودش كه براي سنگ روح قرباني شد ميگرده، خصوصا چون خبر نداره كه دقيقا چه اتفاقي براش افتاده و فكر ميكنه اگه برگشت كساييكه پودر شدن ممكنه پس برگشت گامورا هم ممكنه، البته اين صرفا فرضيه منه و هيچ اثباتي براش ندارم جز عدم تمايل مارول به گند زدن به تايم لاين ام سي يو!!:))

راستش شخصا دوست داشتم هاكاى قرباني بشه، اولا رنر پيره و دير يا زود بايد بازنشست بشه و چه پاياني بهتر از اين عمل قهرمانانه براي هاكاي، دوما اينكه كلا پتانسيل ناتاشا بعنوان يه كاراكتر و جوهانسون بعنوان يه بازيگر جوان بيشتره، مارول تا الان ناتاشا رو خوب به تصوير كشيده درحاليكه هميشه در حق هاكاى كم لطفي كرده و با اينكه هاكاى جزو سه كاراكتر مورد علاقه كميك بوكى منه تو ام سي يو خيلي بهش وابستگى ندارم پس بهتر بود حداقل يه مرگ باشكوه مثل اين بهش ميدادن

به نظر من پتانسیل هاکای بیشتره.حتی افزایش سن هاکای هم خوبه و اگه مارول استفاده کنه ممکنه به نفعش بشه.منظورم ساختن یه اقتباس از کمیک محشر oldman Hawkeye.مخصوصا اینکه الان پای دنیای موازی به mcu باز شده میتونه تو دنیای دیگه ای جریان داشته باشه و هاکای اخرین بازمانده انتقام جویان باشه .البته ممکنه شباهت داستانش با فیلم logan کمی تو ذوق بزنه.ولی درمورد بلک ویدو پایانی بهتر از این وجود نداشت.
نقل قول کردن
Roberto
#40 Roberto 1398-02-27 21:11
سلام. واقعا گل کاشتی آقای ترابی دمت گرم. مقاله های شما واقعا همیشه عالین. من عضو جدید سایت هستم. ب نظرم فیلم بهترین پایان رو برای 22 فیلم گذشته مارول داشته. ب شخصه فکر می کنم ک ناتاشا برگرده چون کپ سنگ روح رو برگردوند و طبق حرف روسوها کپ با رداسکال هم دیدار داشته.و یه احتمال دیگ هم ک میدم اینه ک بچه کپ و پگی هم ممکنه بعدها کاپتان آمریکا بشه.همینطور دختر تونی هم آیرون من جدید.
نقل قول کردن
AbolfazlRezaii1026
#41 AbolfazlRezaii1026 1398-02-27 21:51
به نقل از pegahmm:
به نقل از Fantastic spider:
آقا یکی میشه بگه گامورا چی شد
پودر شد یا از پیش محافظان رفت؟


من فكر ميكنم گامورا به همون ٢٠١٤ برگشت، و كوئيل الان دنبال گاموراى خودش كه براي سنگ روح قرباني شد ميگرده، خصوصا چون خبر نداره كه دقيقا چه اتفاقي براش افتاده و فكر ميكنه اگه برگشت كساييكه پودر شدن ممكنه پس برگشت گامورا هم ممكنه، البته اين صرفا فرضيه منه و هيچ اثباتي براش ندارم جز عدم تمايل مارول به گند زدن به تايم لاين ام سي يو!!:))

راستش شخصا دوست داشتم هاكاى قرباني بشه، اولا رنر پيره و دير يا زود بايد بازنشست بشه و چه پاياني بهتر از اين عمل قهرمانانه براي هاكاي، دوما اينكه كلا پتانسيل ناتاشا بعنوان يه كاراكتر و جوهانسون بعنوان يه بازيگر جوان بيشتره، مارول تا الان ناتاشا رو خوب به تصوير كشيده درحاليكه هميشه در حق هاكاى كم لطفي كرده و با اينكه هاكاى جزو سه كاراكتر مورد علاقه كميك بوكى منه تو ام سي يو خيلي بهش وابستگى ندارم پس بهتر بود حداقل يه مرگ باشكوه مثل اين بهش ميدادن

سلام با احتامی که برای شما قائلم باید بگم که با حرفهای شما کاملا مخالفم
1- یعنی الان پیتر کوئیل نمیدونه چرا بیوه سیاه نیست (به خاطر سنگ روح) کوئیل هم تا اینجا در جنگ ابدیت میدونست که با تانوس به اون سیاره رفتند ولی گامورا برنگشت
2- ولی به نظرم مرگ هاکای همچین تاسفی در میان گروه نمیذاشت (بیشتر از همه پروفسور هالک و بعد از اون کاپیتان استیو اندوهگین وناراحت بود)
نقل قول کردن
Toxin
#42 Toxin 1398-02-30 13:01
یه سوال که فکر منو مشغول کرده اینه که ما در صحنه بعد از پایان فیلم age of ultron دیدیم تانوس دستکشو از یه محفظه برمیداره.همینطو ر میدونیم بین حادثه جنگ بی نهایت و age of ultron یه بازه چهار ساله وجود داره.اینم میدونیم که دستکش بی نهایت توسط ایتری پس از حمله تانوس به نیداولیر ساخته شده.پس چرا ازگارد و ثور تو این بازه چهارساله نفهمیده بود که به نیداولیر حمله شده و دورف ها نابود شدن؟به خصوص اینکه از حرفهای ایتری فهمیدیم ازگارد وظیفه محافظت از نیداولیرو داشته.دقیقا دریک صحنه ایتری به ثور میگه ازگارد قرار بود از مامحافظت کنه!پس زمان دقیق ساخته شدن دستکش واقعا کی بوده؟اگه من اشتباهی فهمیدم بگید
نقل قول کردن
Kia-thor
#43 Kia-thor 1398-03-21 22:30
به نقل از Toxin:
به خصوص اینکه از حرفهای ایتری فهمیدیم ازگارد وظیفه محافظت از نیداولیرو داشته.دقیقا دریک صحنه ایتری به ثور میگه ازگارد قرار بود از مامحافظت کنه!پس زمان دقیق ساخته شدن دستکش واقعا کی بوده؟اگه من اشتباهی فهمیدم بگید


بنظرم فیلمهای قبلی و یادت رفته.
بعد دارک ورد دیدیم که پدر ثور اودین بخاطر طلسمی که لوکی کرده بود در زمین بود و تور هم بعد دارک ورد دنبال سنگهای بی نهایت بوده تو کهکشان و لوکی نقش اودین و بازی میکرد که همون حدود چند سال بوده و ازگارد تحت پادشاهی لوکی هیچ کاری انجام نمیداده. اولین باری ک ازگارد و دذ زگناروک دیدیم دقت کن. هایمدال هم بعد از فهمیدن قضیه لوکی و اودین توسط لوکی متهم به خیانت شده بود و فرار کرده یود.
حالا هایمدال ک میدیده نیداولیر و که نمیتونسته کاری یکنه و ازگارد هم که توی این چند سال در حال خوشگذرونی بود و تور هم توی کهکشان. کی میخواسته بفهمه سر نیداولیر چی اومده که کمکشون کنه؟
در کل بین دارک ورد و سه الی چهار سال فاصله زمانیه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45