10 ظاهر به کار نرفته از گرین گابلین که او را ترسناک تر نشان میدادند!

10 ظاهر به کار نرفته از گرین گابلین که او را ترسناک نشان میدادند!

اینها 10 دیزاین جالب و البته ترسناکی هستند از گرین گابلین که به دلایلی مختلف مورد استفاده سازندگان آثار مرد عنکبوتی قرار نگرفتند.

مقدمه: اسپایدرمن بدون شک دارای بهترین مجموعه  از شخصیت های خبیث در دنیای کمیک است. در واقع تنها رقیب او در این زمینه بتمن است. دشمنان اسپایدرمن ظاهری بسیاری نمادین دارند و هواداران برایشان اهمیت دارد که چطور در خارج از دنیای کمیک بوک به تصویر کشیده میشود. اما متاسفانه گرین گابلین به عنوان بزرگترین دشمن مرد عنکبوتی تا به حال به دلایل مختلف نتوانسته آنطور که توقع داریم روی پرده سینما ظاهر شود. با این وجود بررسی ها نشان میدهد سازندگان آثار اقتباس شده از روی گرین گابلین ابتدا ایده های دیگری را برای او در نظر داشتند که میتوانست این شخصیت را ترسناک تر نشان بدهد. در این مقاله 10 تا از این ایده ها را در قالب کانسپت آرت (Concept Art) به شما معرفی میکنیم.

 

10- گابلین هیولایی تر! ("سفر به دنیای عنکبوتی")

گابلین هیولایی!

"اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی" قطعا یکی از بهترین آثار کمیک بوکی تاریخ است. یکی از باحال ترین جنبه های این اثر این بود که چون مربوط به دنیاهای موازی میشد دیزاین های متفاوتی را از دشمنان معروف اسپایدرمن در آن شاهد بودیم. ما در این انیمیشن سینمایی شاهد حضور گرین گابلینی بودیم که ظاهرش از گابلین هیولایی دنیای آلتمیت الهام گرفته بود و اینجوری بود. ضمن اینکه بال و دُم هم داشت و ظاهر هیولاهای اساطیری عظیم الجثه رو پیدا کرده و بمب های کدویی هم پرتاب میکرد! ولی کانسپت آرتی که در بالا دیدید نشان میدهد سازندگان این انیمیشن اولش قصد داشتند ظاهر او را حتی هیولایی تر هم بکنند!

 

9- ماسک کلاسیک گابلین ("مرد عنکبوتی")

 ماسک کلاسیک گابلین

واقعا آقای «ویلم دفو» در نقش گرین گابلین در فیلم اول مرد عنکبوتی ساخته «سم ریمی» عالی بود و به خوبی توانست نقش دوگانه نورمن آزبورن/گرین گابلین را ایفا کنه . از نظر فیزیکی هم عالی بود. ولی یکی از نقاط ضعف این فیلم برمیگرده به ماسک و ظاهر مسخره و بچه گانه گرین گابلین (جالبه که بدونید پسر کوچک من هر وقت مرد عنکبوتی 1 رو میبینه از صورت ویلم دفو بیشتر میترسه تا از دیدن ماسک گرین گابلین!). البته قبلا در اینجا گفته بودیم که قبلش قرار بود یک ماسک واقعا باحال و ترسناک برای گرین گابلین در این فیلم استفاده بشه ولی سونی ترسید با اون ماسک بچه ها بترسن و به فروش فیلم لطمه بخوره! در هر حال اینم یکی از اون طرح هایی بوده که توسط آقای «وارن منسر» (Warren Manser) برای گرین گابلین خلق شد ولی مورد استفاده قرار نگرفت. نوعی حالت فلزی هم داره که در نوع خودش جالبه . رنگ بندی و دیزاینش هم به دنیای کمیک میخوره.

 

8- لباس نظامی گرین گابلین ("مرد عنکبوتی")

این طرح اولیه و مورد استفاده قرار نگرفته نشون میده برای ظاهر گرین گابلین در فیلم اول مرد عنکبوتی ایده های زیادی مطرح شده است. این یکی حالتی نظامی داره. البته ماسکش مشکل داره. اون گوش هاش جوری ان که آدم رو یاد لباس «مرد مورچه ای» در دنیای کمیک میندازه. عینک ها هم باعث شده نورمن بیشتر شبیه به یک دانشمند دیوانه در یک فیلم علمی تخیلی بشه تا یک ویلن ترسناک! ولی از همه بدتر اون گلایدر هستش که شباهتی به دنیای کمیک نداره و آدم رو یاد U.F.O میندازه. اینجا میتونید عکس های بیشتری ببینید.

 

7- گابلین PS4! ("بازی مرد عنکبوتی")

گابلین PS4! ("بازی مرد عنکبوتی")

اسپایدرمن کنسول PS4 قطعا یکی از برترین بازی های تاریخ اقتباس شده از روی ابرقهرمانان کمیک بوکی و بهترین بازی این شخصیت است. سازندگان بازی سعی کردند از هر نظر عالی کار کنند و در این راه ظاهری که برای شخصیت های خبیث طراحی کردند هم وفادار به منبع اصلی بود و هم اینکه تازه و باطراوت و منحصر به فرد به نظر میرسید. درسته که در این بازی گرین گابلین حضور نداشت ولی اشاراتی شد که نورمن آزبورن داشته روی لباس گابلینی کار میکرده و این کانسپت آرت هم نشان میده که ظاهر گابلین قرار بوده فوق العاده باشه!

 

6- هری آزبورن ترسناک و مدرن ("مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2")

هری ازبورن

فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" با وجود آنکه پتانسیل بسیار بالایی داشت اما هرگز نتوانست انتظارات ما رو برآورده کند. یکی از بزرگترین ایرادات فیلم که واقعا برای هواداران اسپایدرمن نابخشودنی بود مربوط به شخصیت پردازی «هری آزبورن» میشد. هواداران بسیار ناراحت شدند از این که هری اینچنین بی رحم و منفی به تصویر کشیده و حتی باعث مرگ «گوئن استیسی» شد. اما ظاهرش در فیلم بد نبود. جوری به تصویر کشیده شده بود که انگار یک جهش یافته است و ظاهر هیولایی داشت. اما بعدا کانسپت ارت های بسیار جالبی از این فیلم منتشر شد که نشان میداد ظاهر او میتوانست بسیار بسیار متفاوت و عجیب تر از آنچه دیدیم باشد! حتما بروید اینجا و این تصاویر رو ببینید.

 

5- ماسک جدا شونده گرین گابلین ("مرد عنکبوتی")

 ماسک جدا شونده گرین گابلین

آقای «وارن منسر» (Warren Manser) با این طرح متفاوت برای ماسک گرین گابلین در فیلم اول واقعا نبوغ خودش را نشان داد. همانطور که میبینید با این ماسک نورمن میتونست بدون این که مجبور باشه ماسک خودش رو کاملا برداره با مرد عنکبوتی رو در رو صحبت کنه. این میتونست خیلی جالب باشه چون مثلا نشون میداد نورمن در داخل این هیولا به نام گرین گابلین قرار گرفته!

 

4- گابلین عجیب و غریب! ("مرد عنکبوتی")

 گابلین چندش آور! ("مرد عنکبوتی")

این کانسپت آرت هم بار دیگر ظاهری دیده نشده از گرین گابلین در فیلم سم ریمی را نشان میدهد که متفاوت از بقیه است و انگار ترکیبی است از دیگر ایده هایی که برای این شخصیت مطرح شده بوده. راستش اولش شاید یک کم عجیب به نطر بیاد ولی اگر خوب بهش دقت کنید متوجه میشید که اکثر ویژگی های کلاسیک ظاهر گرین گابلین در آن رعایت شده است و در عین حال حالتی مدرن و تکنولوژیکی تری دارد. به نظرم این بهتر از چیزی بود که بر تن ویلم دفو در فیلم دیدیم.

 

3- گابلین زرهی ("سفر به دنیای عنکبوتی")

 گابلین زرهی ("سفر به دنیای عنکبوتی")

این هم باز کانسپت آرتی است از انیمیشن "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی". راستش رو بخواهید زیاد جالب نیست! یه جورایی گرین گابلین را داره به صورت موجودی که اضافه وزن داره نشان میده که هرگز از خصوصیات گرین گابلین نبوده. اون بخش زرهی بدک نیست ولی انگار به زور یک گابلین چاق را جا داده اند داخل یک زره که خیلی زشت شده و آدم رو یاد  لاک پشت های نینجا میندازه!

 

2- گابلین ایده آل ("مرد عنکبوتی")

  گابلین زرهی ("مرد عنکبوتی")

بدون شک این بهترین ایده ای است که برای ظاهر گرین گابلین در فیلم "مرد عنکبوتی" مطرح شد. به طور بی عیب و نقصی هم اون ظاهر کلاسیک رو به ما نشان میده و هم اینکه لباسش رو مدرن و تکنولوژیک کرده. واقعا باعث تاسفه که سونی در نهایت تصمیم گرفت اون لباس مسخره رو انتخاب کنه.

 

1- هری آزبورن دگرگون شده ("مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2")

 هری آزبورن دگرگون شده ("مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2")

وقتی «هری آزبورن» در فیلم ناامید کننده "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" تبدیل شد به گرین گابلین،  ظاهرش  به قدر کافی به یک هیولا شباهت داشت و او دچار نوعی دگرگونی فیزیکی شده بود و نیازی به ماسک نداشت ولی این کانپست آرت نشان میدهد که قرار بود ظاهرش حتی هیولایی تر شود. جالب اینه که هری در اینجا بیشتر شبیه به موجودات زشت سری فیلم های "ارباب حلقه ها" به نام «اورک» (Orc) شده! چنین تغییری باعث میشه ظاهر او خیلی با کمیک بوک ها فاصله بگیره ولی شاید در بطن این فیلم جواب میداد.

نظر شما چیست؟ 

 

مهدی ترابی مهربانی

منبع: سایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 لباسی که در فیلم های سینمایی مارول مورد استفاده قرار نگرفتند!

20 طرح اولیه (CONCEPT ART) در فیلم های مرد عنکبوتی که مورد استفاده قرار نگرفتند

طرح های به كار گرفته نشده از دشمنان مرد عنکبوتی در فیلم های سم ریمی!

طرح های بکار گرفته نشده گرین گابلین در "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2"

دیو سبز "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" چطور ساخته شد؟ + لینک دانلود ویدئو

طراحی های اولیه از «لیزارد» در فیلم "مرد عنكبوتی شگفت انگیز"

concept art های فوق العاده از فيلم "اسپايدرمن شگفت انگيز"

چرا «گرین گابلین» بزرگترین دشمن «مرد عنكبوتی» است؟

تصاویر منتشر نشده از فیلم های "مرد عنكبوتی"!

تصاویری از لباس‌های به كار گرفته نشده اسپایدرمن!

15 لباس شگفت انگیزی که هواداران برای مرد عنکبوتی خلق کرده اند

10 نکته جالبی که احتمالاً درباره "اسپایدرمن" های «سام ریمی» نمیدانستید!

طرح های بکار گرفته نشده راینو در "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2"

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

goblin hunter
#1 goblin hunter 1399-05-23 14:46
سلام استاد مقاله خيلي جالبي بود من شخصا شماره دوم رو خيلي دوست داشتم خيلي شبيه نسخه نمادين دنياي كميك بود
نقل قول کردن
hassan91
#2 hassan91 1399-05-23 14:50
با تشکر از آقای ترابی بابت اطلاع رسانی.
مورد دوم برای فیلم اول ریمی بی نظیر بود. واقعا حیف شد. ترکیبی از رنگ سبز و بنفش که برخی ویلن های معروف هم از این رنگها استفاده میکنن و بینشون رایجه. کلا نقاب آهنی برای گرین گابلین مناسب نیست. با این لباس شاید میتونستیم ممیکهای چشم و صورتش رو هم ببینیم و حس بهتری به مخاطب برسونه.
نقل قول کردن
master spider
#3 master spider 1399-05-23 15:17
نمیدونم چی بگم آقای ترابی. مقاله هاتون واقعا فوق العادست. جدا این کانسپت ارت ها از گرین گابلین از اون کانسپت مردعنکبوتی 1 بهتر بودن. در ضمن باز مثل همیشه سعی کردم که مقاله رو با دقت بخونم و هیچ غلط املایی حداقل چشمان من ندیدند. با تشکر
نقل قول کردن
nomad
#4 nomad 1399-05-23 16:03
گرین گابلین از اون دسته شرورهایی که سخته نشون دادنش تو دنیای سینما اول به خاطر شخصیت پیچیده ای که داره کار رو برای کارگردان سخت میکنه درست فهمیدید برعکس جوکر :P دومی ظاهر و کاستومش هست که خب مشخصه و دیدیم که گرین گابلین تو فیلم ها از این جنبه ضربه خورد با تشکر از سایت که همه ی مقالاتی که تو عقل ادم میگنجه واسمون نوشته تا ما لذت ببریم :-)
نقل قول کردن
king spidey 2
#5 king spidey 2 1399-05-23 17:19
خسته نباشید مقاله عالی بود
بنظرم 2 بهترین گزینه بود واقعا حیف :cry:
بنظرتون ممکنه تو دنباله فار فرام هوم گرین گابلین رو ببینیم؟؟
میتونن یه فاز رو باهاش بچرخونن یه جوری که همه ابر شرور هارو جمع کنه ولی خودش نباشه{مثل انیمیشن سریالی مردعنکبوتی خارق العاده}همه رو به جون انتقام جویان بندازه و تو آخر فاز یعنی بعد از 4 5 تا فیلم یه new avengers ببینم که جنگ نهایی با گابلین باشه :o
بنظرتون شدنیه؟؟؟
نقل قول کردن
Captain-spidey
#6 Captain-spidey 1399-05-23 18:49
استاد ترابی دستتون درد نکنه مقاله عالی بود درست مثل همه بچه ها منم واسه مورد دو خیلی افسوس خوردم
اگه میشد چی میشد :cry:
مورد یک هم واقعا عجیب میشد یعنی چهره هری همینطوری داغون بود دیگه اینطوری مرز رو رد میکرد
بازم تشکر میکنم ازتون واقعا عالی بود ;-)
نقل قول کردن
nomad
#7 nomad 1399-05-23 19:31
به نقل از king spidey 2:
خسته نباشید مقاله عالی بود
بنظرم 2 بهترین گزینه بود واقعا حیف :cry:
بنظرتون ممکنه تو دنباله فار فرام هوم گرین گابلین رو ببینیم؟؟
میتونن یه فاز رو باهاش بچرخونن یه جوری که همه ابر شرور هارو جمع کنه ولی خودش نباشه{مثل انیمیشن سریالی مردعنکبوتی خارق العاده}همه رو به جون انتقام جویان بندازه و تو آخر فاز یعنی بعد از 4 5 تا فیلم یه new avengers ببینم که جنگ نهایی با گابلین باشه :o
بنظرتون شدنیه؟؟؟


به نظر من که نه نمیشه چون سونی از همون اول گفته بود از خبیث های تکراری استفاده نکنن :-*
نقل قول کردن
king spidey 2
#8 king spidey 2 1399-05-23 21:34
به نقل از nomad:
به نقل از king spidey 2:
خسته نباشید مقاله عالی بود
بنظرم 2 بهترین گزینه بود واقعا حیف :cry:
بنظرتون ممکنه تو دنباله فار فرام هوم گرین گابلین رو ببینیم؟؟
میتونن یه فاز رو باهاش بچرخونن یه جوری که همه ابر شرور هارو جمع کنه ولی خودش نباشه{مثل انیمیشن سریالی مردعنکبوتی خارق العاده}همه رو به جون انتقام جویان بندازه و تو آخر فاز یعنی بعد از 4 5 تا فیلم یه new avengers ببینم که جنگ نهایی با گابلین باشه :o
بنظرتون شدنیه؟؟؟


به نظر من که نه نمیشه چون سونی از همون اول گفته بود از خبیث های تکراری استفاده نکنن :-*

شاید این یکی رو بزارن میدونی چرا؟؟؟
چون که چهار چنج تا فیلم میسازن با حضور اسپایدی و گابلین واسه همین کلی فروش داره شاید بزارن
بازم نظرتون؟؟؟
نقل قول کردن
master spider
#9 master spider 1399-05-23 21:50
به نقل از nomad:
به نقل از king spidey 2:
خسته نباشید مقاله عالی بود
بنظرم 2 بهترین گزینه بود واقعا حیف :cry:
بنظرتون ممکنه تو دنباله فار فرام هوم گرین گابلین رو ببینیم؟؟
میتونن یه فاز رو باهاش بچرخونن یه جوری که همه ابر شرور هارو جمع کنه ولی خودش نباشه{مثل انیمیشن سریالی مردعنکبوتی خارق العاده}همه رو به جون انتقام جویان بندازه و تو آخر فاز یعنی بعد از 4 5 تا فیلم یه new avengers ببینم که جنگ نهایی با گابلین باشه :o
بنظرتون شدنیه؟؟؟


به نظر من که نه نمیشه چون سونی از همون اول گفته بود از خبیث های تکراری استفاده نکنن :-*

نه اصلا یه موضوع دیگه. حالا اگه هم میشد از خبیث تکراری استفاده کرد داستانی که این دوستمون میگه خیلی کلیشه ای میشه. قشنگ داستانش کپی برابر اصل فاز1تا 3 میشه. اونجا هم همه اینکارا رو تانوس کرد و در آخر هم با تانوس جنگیدند. من با اینکه گرین گابلین خبیث اصلی سینمای مارول باشه مخالفم. اما بنظرم خبیث اصلی بعدی دیگه ماهیت کهکشانی نداشته باشه چون هم تکراری میشه هم داستانش همونه دیگه. بنظرم یکی از بهترین داستان هایی که میتونن روش مانور بدن میتونه امپراطوری مخفی باشه. اما از اونجایی که مارول اینکارو صد درصد نمیکنه و از اونجایی که الان چهار شگفت انگیز و مردان ایکس رو داره پس احتمالا میره سراغ جنگ های پنهان.
نقل قول کردن
king spidey 2
#10 king spidey 2 1399-05-23 23:50
به نقل از master spider:
به نقل از nomad:
به نقل از king spidey 2:
خسته نباشید مقاله عالی بود
بنظرم 2 بهترین گزینه بود واقعا حیف :cry:
بنظرتون ممکنه تو دنباله فار فرام هوم گرین گابلین رو ببینیم؟؟
میتونن یه فاز رو باهاش بچرخونن یه جوری که همه ابر شرور هارو جمع کنه ولی خودش نباشه{مثل انیمیشن سریالی مردعنکبوتی خارق العاده}همه رو به جون انتقام جویان بندازه و تو آخر فاز یعنی بعد از 4 5 تا فیلم یه new avengers ببینم که جنگ نهایی با گابلین باشه :o
بنظرتون شدنیه؟؟؟


به نظر من که نه نمیشه چون سونی از همون اول گفته بود از خبیث های تکراری استفاده نکنن :-*

نه اصلا یه موضوع دیگه. حالا اگه هم میشد از خبیث تکراری استفاده کرد داستانی که این دوستمون میگه خیلی کلیشه ای میشه. قشنگ داستانش کپی برابر اصل فاز1تا 3 میشه. اونجا هم همه اینکارا رو تانوس کرد و در آخر هم با تانوس جنگیدند. من با اینکه گرین گابلین خبیث اصلی سینمای مارول باشه مخالفم. اما بنظرم خبیث اصلی بعدی دیگه ماهیت کهکشانی نداشته باشه چون هم تکراری میشه هم داستانش همونه دیگه. بنظرم یکی از بهترین داستان هایی که میتونن روش مانور بدن میتونه امپراطوری مخفی باشه. اما از اونجایی که مارول اینکارو صد درصد نمیکنه و از اونجایی که الان چهار شگفت انگیز و مردان ایکس رو داره پس احتمالا میره سراغ جنگ های پنهان.

قبول دارم کلیشه ای هستش
ولی این یکی یه فرق بزرگ داره اونم اینکه تانوس با اونجرزبود ولی اینجا گرین گابلین با اسپایدرمنه
میتونن به عنوان یه هدف بهش نگاه کنن مثلا همون تانوس 20 تا فیلم ساختن تا برسن به اند گیم اینم میتونن مثلا گرین گابلین به شهر حمله میکنه و هی آدم میکشه و از اونجایی هم که اونجرزی درکار نیس به کمک دکتر استرنج ایکس من هارو بیارن تا با کمکشون جلوی گابلین رو بگیرن اینطوری قضیه چگونگی ورود جهش یافته ها به mcu حل میشه
اصلا نیازی به یک فاز کامل نیست همون دنباله فار فرام هوم و دنباله دکتر استرنج کافیه که هم گابلین اون ظاهر مسخرش درست شه هم جهش یافته ها بیان تو مارول
نظرتون؟؟؟
نقل قول کردن
Amir.h.p
#11 Amir.h.p 1399-05-24 11:51
به نظرم شماره های 5 و 2 خیلی خوب بودن به خصوص 2 که فوق العاده بود و به دنیای کمیک نیز بسیار وفادار بودش؛ ای کاش از اینا تو فیلم استفاده میکردن.
نقل قول کردن
AmirAbbas
#12 AmirAbbas 1399-05-24 13:24
به نقل از king spidey 2:
به نقل از master spider:
به نقل از nomad:
به نقل از king spidey 2:
خسته نباشید مقاله عالی بود
بنظرم 2 بهترین گزینه بود واقعا حیف :cry:
بنظرتون ممکنه تو دنباله فار فرام هوم گرین گابلین رو ببینیم؟؟
میتونن یه فاز رو باهاش بچرخونن یه جوری که همه ابر شرور هارو جمع کنه ولی خودش نباشه{مثل انیمیشن سریالی مردعنکبوتی خارق العاده}همه رو به جون انتقام جویان بندازه و تو آخر فاز یعنی بعد از 4 5 تا فیلم یه new avengers ببینم که جنگ نهایی با گابلین باشه :o
بنظرتون شدنیه؟؟؟


به نظر من که نه نمیشه چون سونی از همون اول گفته بود از خبیث های تکراری استفاده نکنن :-*

نه اصلا یه موضوع دیگه. حالا اگه هم میشد از خبیث تکراری استفاده کرد داستانی که این دوستمون میگه خیلی کلیشه ای میشه. قشنگ داستانش کپی برابر اصل فاز1تا 3 میشه. اونجا هم همه اینکارا رو تانوس کرد و در آخر هم با تانوس جنگیدند. من با اینکه گرین گابلین خبیث اصلی سینمای مارول باشه مخالفم. اما بنظرم خبیث اصلی بعدی دیگه ماهیت کهکشانی نداشته باشه چون هم تکراری میشه هم داستانش همونه دیگه. بنظرم یکی از بهترین داستان هایی که میتونن روش مانور بدن میتونه امپراطوری مخفی باشه. اما از اونجایی که مارول اینکارو صد درصد نمیکنه و از اونجایی که الان چهار شگفت انگیز و مردان ایکس رو داره پس احتمالا میره سراغ جنگ های پنهان.

قبول دارم کلیشه ای هستش
ولی این یکی یه فرق بزرگ داره اونم اینکه تانوس با اونجرزبود ولی اینجا گرین گابلین با اسپایدرمنه
میتونن به عنوان یه هدف بهش نگاه کنن مثلا همون تانوس 20 تا فیلم ساختن تا برسن به اند گیم اینم میتونن مثلا گرین گابلین به شهر حمله میکنه و هی آدم میکشه و از اونجایی هم که اونجرزی درکار نیس به کمک دکتر استرنج ایکس من هارو بیارن تا با کمکشون جلوی گابلین رو بگیرن اینطوری قضیه چگونگی ورود جهش یافته ها به mcu حل میشه
اصلا نیازی به یک فاز کامل نیست همون دنباله فار فرام هوم و دنباله دکتر استرنج کافیه که هم گابلین اون ظاهر مسخرش درست شه هم جهش یافته ها بیان تو مارول
نظرتون؟؟؟

واقعااگه اینجوری بشه که خیلی عالی میشه مخصوصا اگه گرین گابلین شش خبیث رو تشکیل بده :eek: چه شود :roll:
نقل قول کردن
nomad
#13 nomad 1399-05-24 13:52
به نقل از Amir.h.p:
به نظرم شماره های 5 و 2 خیلی خوب بودن به خصوص 2 که فوق العاده بود و به دنیای کمیک نیز بسیار وفادار بودش؛ ای کاش از اینا تو فیلم استفاده میکردن.

موافقم بخصوص با شماره ی 2 8)
نقل قول کردن
nomad
#14 nomad 1399-05-24 13:56
به نقل از AmirAbbas:
به نقل از king spidey 2:
به نقل از master spider:
به نقل از nomad:
به نقل از king spidey 2:
خسته نباشید مقاله عالی بود
بنظرم 2 بهترین گزینه بود واقعا حیف :cry:
بنظرتون ممکنه تو دنباله فار فرام هوم گرین گابلین رو ببینیم؟؟
میتونن یه فاز رو باهاش بچرخونن یه جوری که همه ابر شرور هارو جمع کنه ولی خودش نباشه{مثل انیمیشن سریالی مردعنکبوتی خارق العاده}همه رو به جون انتقام جویان بندازه و تو آخر فاز یعنی بعد از 4 5 تا فیلم یه new avengers ببینم که جنگ نهایی با گابلین باشه :o
بنظرتون شدنیه؟؟؟


به نظر من که نه نمیشه چون سونی از همون اول گفته بود از خبیث های تکراری استفاده نکنن :-*

نه اصلا یه موضوع دیگه. حالا اگه هم میشد از خبیث تکراری استفاده کرد داستانی که این دوستمون میگه خیلی کلیشه ای میشه. قشنگ داستانش کپی برابر اصل فاز1تا 3 میشه. اونجا هم همه اینکارا رو تانوس کرد و در آخر هم با تانوس جنگیدند. من با اینکه گرین گابلین خبیث اصلی سینمای مارول باشه مخالفم. اما بنظرم خبیث اصلی بعدی دیگه ماهیت کهکشانی نداشته باشه چون هم تکراری میشه هم داستانش همونه دیگه. بنظرم یکی از بهترین داستان هایی که میتونن روش مانور بدن میتونه امپراطوری مخفی باشه. اما از اونجایی که مارول اینکارو صد درصد نمیکنه و از اونجایی که الان چهار شگفت انگیز و مردان ایکس رو داره پس احتمالا میره سراغ جنگ های پنهان.

قبول دارم کلیشه ای هستش
ولی این یکی یه فرق بزرگ داره اونم اینکه تانوس با اونجرزبود ولی اینجا گرین گابلین با اسپایدرمنه
میتونن به عنوان یه هدف بهش نگاه کنن مثلا همون تانوس 20 تا فیلم ساختن تا برسن به اند گیم اینم میتونن مثلا گرین گابلین به شهر حمله میکنه و هی آدم میکشه و از اونجایی هم که اونجرزی درکار نیس به کمک دکتر استرنج ایکس من هارو بیارن تا با کمکشون جلوی گابلین رو بگیرن اینطوری قضیه چگونگی ورود جهش یافته ها به mcu حل میشه
اصلا نیازی به یک فاز کامل نیست همون دنباله فار فرام هوم و دنباله دکتر استرنج کافیه که هم گابلین اون ظاهر مسخرش درست شه هم جهش یافته ها بیان تو مارول
نظرتون؟؟؟

واقعااگه اینجوری بشه که خیلی عالی میشه مخصوصا اگه گرین گابلین شش خبیث رو تشکیل بده :eek: چه شود :roll:


شش خبیث وقتی انتقام جویان نیستن کمکش کنن دلم برای پیتر میسوزه :cry: بیچاره پیتر هنوز جوونه حقش اینهمه بدبختی نیست
نقل قول کردن
hassan91
#15 hassan91 1399-05-24 14:09
بنظرم بحث حضور گرین گابلین تو عالم MCU خیلی جذابه و همه دوست دارن که این اتفاق بیفته. البته اگه فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه رو نگاه کنیم میبینیم که اسکرالها حضور دارن. بعدشم مارول اعلام میکنه که تیم آپ بین کاپیتان مارول و مرد عنکبوتی دور از انتظار نیست. خوب همه‌ی اینا به این برمیگرده که تو دنیای کمیک نورمن آزبورن در طی رویداد تهاجم مخفی که به اسکرالها مرتبط میشه خودشو خیرخواه نشون میده و گروه دارک اونجرز رو تشکیل میده. خوب زمزمه هایی هم بر ساخت دارک اونجرز هم شنیدیم.
کلا حضور گرین گابلین تو MCU برا ما اسپایدی فنا جذابه. امیدوارم که این اتفاق بیفته.
نقل قول کردن
king spidey 2
#16 king spidey 2 1399-05-24 15:49
به نقل از hassan91:
بنظرم بحث حضور گرین گابلین تو عالم MCU خیلی جذابه و همه دوست دارن که این اتفاق بیفته. البته اگه فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه رو نگاه کنیم میبینیم که اسکرالها حضور دارن. بعدشم مارول اعلام میکنه که تیم آپ بین کاپیتان مارول و مرد عنکبوتی دور از انتظار نیست. خوب همه‌ی اینا به این برمیگرده که تو دنیای کمیک نورمن آزبورن در طی رویداد تهاجم مخفی که به اسکرالها مرتبط میشه خودشو خیرخواه نشون میده و گروه دارک اونجرز رو تشکیل میده. خوب زمزمه هایی هم بر ساخت دارک اونجرز هم شنیدیم.
کلا حضور گرین گابلین تو MCU برا ما اسپایدی فنا جذابه. امیدوارم که این اتفاق بیفته.

منتظر نظر استاد ترابی هستیم در این مورد :-*
نقل قول کردن
master spider
#17 master spider 1399-05-24 16:05
به نقل از hassan91:
بنظرم بحث حضور گرین گابلین تو عالم MCU خیلی جذابه و همه دوست دارن که این اتفاق بیفته. البته اگه فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه رو نگاه کنیم میبینیم که اسکرالها حضور دارن. بعدشم مارول اعلام میکنه که تیم آپ بین کاپیتان مارول و مرد عنکبوتی دور از انتظار نیست. خوب همه‌ی اینا به این برمیگرده که تو دنیای کمیک نورمن آزبورن در طی رویداد تهاجم مخفی که به اسکرالها مرتبط میشه خودشو خیرخواه نشون میده و گروه دارک اونجرز رو تشکیل میده. خوب زمزمه هایی هم بر ساخت دارک اونجرز هم شنیدیم.
کلا حضور گرین گابلین تو MCU برا ما اسپایدی فنا جذابه. امیدوارم که این اتفاق بیفته.

منم با حضور گرین گابلین کاملا موافقم بالاخره منم اسپایدی فنم، اما نه به عنوان خبیث اصلی بعدی. چون داستانی که میشه با حضور گرین گابلین داشت داستان اینه که گرین گابلین بعد از شکست تانوس دستکش بینهایت رو بدست میاره و به آزگارد حمله میکنه یا صاحب شیلد میشه که در حال حاظر نه دستکش بی نهایتی داریم و نه آزگاردی وجود داره و شیلد هم که نابود شده جنگ داخلی هم که دیگه تمام شده که بخوایم کودتای گابلین رو درش بگیم.
نقل قول کردن
mtm
#18 mtm 1399-05-24 17:50
به نقل از king spidey 2:
به نقل از hassan91:
بنظرم بحث حضور گرین گابلین تو عالم MCU خیلی جذابه و همه دوست دارن که این اتفاق بیفته. البته اگه فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه رو نگاه کنیم میبینیم که اسکرالها حضور دارن. بعدشم مارول اعلام میکنه که تیم آپ بین کاپیتان مارول و مرد عنکبوتی دور از انتظار نیست. خوب همه‌ی اینا به این برمیگرده که تو دنیای کمیک نورمن آزبورن در طی رویداد تهاجم مخفی که به اسکرالها مرتبط میشه خودشو خیرخواه نشون میده و گروه دارک اونجرز رو تشکیل میده. خوب زمزمه هایی هم بر ساخت دارک اونجرز هم شنیدیم.
کلا حضور گرین گابلین تو MCU برا ما اسپایدی فنا جذابه. امیدوارم که این اتفاق بیفته.

منتظر نظر استاد ترابی هستیم در این مورد :-*

همه چیز بستگی داره به اینکه آیا اسپایدرمن باز هم در mcu باقی میمونه یا نه؟ اگر قسمت سوم آخرین حضورش باشه پس بعیده نورمن بیاد
به نظرم ایده الش اینه که در پایان قسمت سوم نشون داده بشه نورمن ازبورن پشت صحنه اتفاقات بوده و در سه گانه بعدی شاهد بازگشت ویلن های کلاسیک باشیم و حال و هوای داستان ها هم متفاوت بشه
ولی اگه اینطور که گفتن مرد عنکبوتی 3 آخرین حضور اسپایدرمن در mcu باشه پس این اتفاق نمیفته
باید صبر کرد و دید
نقل قول کردن
slade wilson
#19 slade wilson 1399-05-24 23:27
سلام استاد ترابی مقاله عالی بود واقعا دختر کوچک من هم از گرین گابلین و لیزارد میترسه :lol:
نقل قول کردن
king spidey 2
#20 king spidey 2 1399-05-25 00:24
به نقل از mtm:
به نقل از king spidey 2:
به نقل از hassan91:
بنظرم بحث حضور گرین گابلین تو عالم MCU خیلی جذابه و همه دوست دارن که این اتفاق بیفته. البته اگه فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه رو نگاه کنیم میبینیم که اسکرالها حضور دارن. بعدشم مارول اعلام میکنه که تیم آپ بین کاپیتان مارول و مرد عنکبوتی دور از انتظار نیست. خوب همه‌ی اینا به این برمیگرده که تو دنیای کمیک نورمن آزبورن در طی رویداد تهاجم مخفی که به اسکرالها مرتبط میشه خودشو خیرخواه نشون میده و گروه دارک اونجرز رو تشکیل میده. خوب زمزمه هایی هم بر ساخت دارک اونجرز هم شنیدیم.
کلا حضور گرین گابلین تو MCU برا ما اسپایدی فنا جذابه. امیدوارم که این اتفاق بیفته.

منتظر نظر استاد ترابی هستیم در این مورد :-*

همه چیز بستگی داره به اینکه آیا اسپایدرمن باز هم در mcu باقی میمونه یا نه؟ اگر قسمت سوم آخرین حضورش باشه پس بعیده نورمن بیاد
به نظرم ایده الش اینه که در پایان قسمت سوم نشون داده بشه نورمن ازبورن پشت صحنه اتفاقات بوده و در سه گانه بعدی شاهد بازگشت ویلن های کلاسیک باشیم و حال و هوای داستان ها هم متفاوت بشه
ولی اگه اینطور که گفتن مرد عنکبوتی 3 آخرین حضور اسپایدرمن در mcu باشه پس این اتفاق نمیفته
باید صبر کرد و دید

ممنون استاد بابت نظر
بنظرم سونی قرارداد با مارول رو ادامه میده چون خودش اگه بسازه خیلی فروش نمیکنن ولی با مارول فروش بالاتره ولی ایکاش سونی انقدر اسپین آف نسازه چون بعد از یه مدت خیلی شیر تو شیر میشه
نقل قول کردن
WOLF DC
#21 WOLF DC 1399-05-25 05:28
سلام خسته نباشید مقاله عالی بود مثل همیشه به نظر من شماره 8 یکی از بیخود ترینا بود و شماره 2 میشه گفت بهترین لباس برای گرین گابلینه
نقل قول کردن
Aref TMNT Spidey
#22 Aref TMNT Spidey 1399-05-26 09:54
من با ۹,۶,۵,۲ موافقم. از ۱۰ و ۱ خیلی بدم اومد. و ۲ بهترین بود فقط لباس مرد عنکبوتی خارق العاده بهتر از این بود.ممنون از این مقاله توپ.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#23 AM SM BM SM 1400-03-10 12:46
سلام
ممنون بابت مقاله.
گرین گابلین که اکثر هواداران اسپایدی اون رو به عنوان بزرگترین دشمن اسپایدی میشناسند همیشه مورد توجه کسانی بوده که به خبیث ها علاقه خاصی داشتند. متاسفانه ظاهر این شخصیت در دنیای سینما به خوبی به تصویر کشیده نشده. (البته ظاهر هری آزبورن توی مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ خیلی عالی بود ولی خب شباهتی با لباس کلاسیک گرین گابلین نداشت.) این مقاله ظاهر هایی رو نشون میده که میدونستند ظاهر این خبیث فوق‌العاده رو بهتر یا حتی بدتر کنند.
۱۰- به نظرم ظاهر گرین گابلین توی انیمیشن زیبای"مردعنکبوت ی: درون دنیای عنکبوتی" مشکل خاصی نداشت. ضمن اینکه شبیه ظاهر او در دنیای آلتمیت بود. (که البته زیاد مورد پسند هواداران نبود.) خیلی هم قوی و قدرتمند نشونش میداد و برای گابلینی که قرار بود فقط حضور "فیزیکی" داشته باشه خوب بود. (فقط خدا کنه اگر خواستند از نورمن آزبورن استفاده کنند از دنیای ۶۱۶ باشه اونم با ظاهر کلاسیک!) اما این ظاهر به نظرم جالب نبود و یکم زیاده روی کرد. اون هیکلی که باعث میشد تهدید فیزیکی بزرگی باشه رو نداشت و بیش از اندازه جزئیات غیرقابل نیاز داشت. به نظرم بهتر شد که ازش استفاده نکردند.
۹- من از این ظاهر خیلی خوشم میاد! (البته به نظرم اینکه دهتش تکون بخوره و یک جا نمونه بیشتر بهش میخوره و شاید از این نظر بهتر بود از همون ظاهری که میخواستند استفاده کنند استفاده میشد.)به نظرم بهتر هست که ماسک گرین گابلین فلزی باشه چون اون همیشه در حالت معمول جوانب احتیاط رو رعایت میکنه (شما رو ارجاع میدم به گابلین اولیه که نورمن به خاطر اینکه از سرم مطمئن بشه اون سرم رو روی یک نفر دیگه آزمایش کرد!) اما نه با اون ظاهر بچه گانه ای که توی مرد عنکبوتی ۱ بود. این ظاهر چیزی هست که ما از ماسک "فلزی" گرین گابلین میخوایم و به نظرم از چیزی که توی فیلم استفاده شد خیلی بهتر بود!
۸- این ظاهر هم اصلا به نورمن آزبورن نمیخوره! بیشتر به وقتی میاد که کوئینتین بک بخواد گرین گابلین شوخ و شنگ بشه! لباسش جوری هست که انگار میخواد شطینت کنه و اصلا به گرین گابلین ترسناک نمیاد. گوش هاش هم همونطور که اشاره شد خیلی بلنده! به نظرم این ظاهر حتی از ظاهری که توی مرد عنکبوتی ۱ هم استفاده شد بدتر بود چون اون حداقل یک شباهتی با گرین گابلین داشت اما اگر این رو نشون من بدن و بگن به نظرت این کیه پیتر پارکر زودتر به نظرم میاد تا نورمن آزبورن!
۷- این ظاهر هم خیلی خوبه! به حالت پیشرفته و باحال بازی و زرهی بودنش میاد! البته به نظرم ماسکش یه خورده ای جای کار داره و ای کاش اگر خواستند از گابلین استفاده کنند بیشتر به کمیک ها نزدیکش کنند. رنگ بندی خوبی هم داره و طوری هست که انگار قراره گجت های باحالی هم داشته باشه.
۶- سازندگان مرد عنکبوتی شگفت انگیز میخواستند هر چه بیشتر چیز های جدیدی به ما نشون بدن تا مخاطبی که با کمیک بوک آشنایی نداره غر نزنه که این چیز ها رو قبلا هم دیده! برای همین سراغ ظاهر کلاسیک برای هری نرفتند که هیچ شباهتی با لباس مرد عنکبوتی ۱ گرین گابلین نداشته باشه. به قول عمو مختار هری آزبورن بیشتر "گابلین" بود تا گرین گابلین! اما ظاهرش به نظر من خوب بود. هیولایی بود و برای هری که چیزی برای از دست دادن نداره هم جالب بود. این ظاهری که اینجا به نمایش در اومده هم بد نیست اما من اونی که در فیلم کار رفته رو ترجیح میدم. به نظرم ماسکش که فقط بالای کله رو میپوشونه خیلی جالب نیست. اما همون طور که گفتم بد و افتتاح هم نیست.
۵- به نظرم خصیصه اصلی این ظاهر که در عنوانش هم مشخصه جدا شونده بودنشه که خیلی جالبه. نورمن آزبورن درون گرین گابلین، با هم یکی شدند. خود ظاهرش هم جالبه اما خب فرق زیادی با مورد ۱۰ نداره و شبیه همونه. اینکه دندان های هیولایی داره هم خوبه. اگر از این ظاهر استفاده میشد خیلی عالی بود.
۴- من از این ظاهر خیلی خوشم نمیاد. به نظرم ماسکش گرین گابلین باید کامل باشه و این ظاهر یه خورده حدس زدن هویت نورمن آزبورن رو راحت میکرد! من از گوش هاش هم خیلی خوشم نیومد و به نظرم گوش های گرین گابلین به صورت عقبی باشند بهتره تا رو به بالا. البته از اون ظاهری که توی فیلم بود بهتر بود اما به نظرم این هم اون چیزی که هواداران میخواستند نبود.
۳- همونطور که گفتم ظاهر گرین گابلین توی انیمیشن درون دنیای عنکبوتی خوب و قابل قبول بود اما این یکی اصلا خوب نبود. اصلا گرین گابلین با اون هیکل زره میخواد چی کار؟ حتی اگر زره هم میخواست این واقعا زشت بود و اصلا به گرین گابلین نمیخورد. البته رنگ بندیش بد نبود. در کل خیلی خوب بود که ازش استفاده نشد.
۲- این قطعا خود خود گرین گابلینه! ظاهرش فوق العاده است. معلومه زره اش خیلی به کار میاد و از تیغه های دستش هم معلومه که مرگباره! (این تیغه ها برای لباس هری آزبورن توی مرد عنکبوتی ۳ به کار رفت ) گلایدر هم مثل مال فیلمه و بسیار زیباست. به قول تیترش واقعا ایده آله. چقدر حیف که استفاده نشد چون واقعا زیباست.
۱- من با این مورد خیلی حال نمیکنم. به نظرم گریم هری توی این فیلم خوب بود و این یکی خیلی هم فرقی نداشت اما من اون ظاهر ترسناک و جالب هری توی فیلم رو ترجیح میدم. البته بازم میگم که اون فقط یک گابلین بود و از نظر گابلین بودن من بهش نمره بالایی میدم اما از نظر گرین گابلین بودن نمره اش پایینه.
.
.
spidey.ir/.../Spideyart12.jpg
این ظاهر هم بود که خیلی ترسناک هست و واقعا عالیه و از اون چیزید که توی فیلم بود خیلی بهتره. ماسکش هم انگار به صورتش چسببیده و خود صورتشه! اما سونی نمیخواست چیز هوی ترسناک نشون ملت بده! یکی نیست بگه آخه عقل کل بچه ها وقتی اون صحنه حمله گرین گابلین به خونه زن عمو می رو ببینند نمیترسند؟؟! اگر از اون نمیترسند پس چه مشکلی با این ظاهر گرین گابلین داشتند؟
spidey.ir/.../...
این هم ظاهر دیگه ای هم هست که قبلا توی سایت به نمایش در اومده و کار الکس راس بوده و دلم نیومد دربارش حرف نزنم.
شاید شباهتی با گرین گابلین دنیای کمیک نداشته باشه و اون ماسک باحال اون رو نداشته باشه ولی واقعا طراحی هاش خیلی زیباست. (بالاخره هرچه از الکس راس رسد نیکوست) شاید اگر بین ظاهر هایی که بیشتر شبیه گرین گابلین بودند و این ظاهر ظاهر هایی گرین گابلینی رو انتخاب کنم که برای گرین گابلین (دقت کنید میگم برای گرین گابلین) بهتر بودند اما این ظاهر در نوع خودش بسیار جالبه و از اون چیزی که تو فیلم بود که خیلی بهتره! ترسناک و وحشتناک! تنها مشکل من اون شمشیریه که دستشه. به نظرم این شمشیر خیلی بهش نمیاد و اون رو بیشتر شبیه گلادیاتور ها کرده. یعنی به نظرم به جای شمشیر بهتر بود از... اااممم... نمیدونم اسمش چیه و چطور بهتون بگم اما یه چیزی مثل اینی استاده میکردند که توی این عکس مترسک دستشه.
s4.uupload.ir/.../...
چون شمشیرش با ظاهر براق خیلی جالب نبود برای گرین گابلین.
با تشکر.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45