آشنایی با قهرمانان مدرسه پیتر پارکر!

آشنایی با قهرمانان مدرسه پیتر پارکر!

سارا اینجاست تا شما را با دلاوران دبیرستان پیتر پارکر اینا آشنا کنه!

مقدمه: دبیرستانی که پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی در آن درس خواند، ازش فارغ التحصیل شد و بعدا حتی برای مدتی نسبتاً طولانی در آن تدریس میکرد، "میدتاون" (Midtown High School) نام دارد. این دبیرستان در "فارست هیلز" (یکی از محله‌های منطقهٔ کویینز شهر نیویورک) واقع شده است. شاید به اندازه "مدرسه اگزاویر برای جوانان با استعداد (جهش یافته)" و یا "آکادمی اونجرز" در پرورش قهرمان نقش نداشته باشد ولی احتمالا خبر نداشته باشید که تعدادی ابرقهرمان نامی را به میهن خود عرضه داشته است! در واقع اسپایدرمن تنها ابرقهرمانی نیست که در دوران نوجوانی در این مکان تحصیل میکرده و دیگرانی نیز بوده اند که به این افتخار نائل آمده اند که میخواهیم آنها را در این مقاله به شما معرفی کنیم (البته شایان ذکر است شاهد بوده ایم که در مثلا در انیمیشن سریالی جدید مرد عنکبوتی، به جای دبیرستان میدتاون از دبیرستان "هورایزون" (Horizon High) به عنوان محل تحصیل پیتر پارکر استفاده شده است).

 

- مامور ونوم (فلش تامپسون)

- مامور ونوم (فلش تامپسون)

یوجین "فلش" تامپسون به عنوان همکلاسی پیتر پارکر در دبیرستان میدتاون یکی از مهم ترین و معروف ترین شخصیت های مکمل داستان های مرد عنکبوتی است (این مقاله را بخوانید). او قدمتش به اندازه پیتر پارکر است زیرا در اولین کمیک بوک مرد عنکبوتی یعنی شماره 15 از سری "فانتزی شگفت انگیز" خلق شد (اینجا ترجمه شده است). تامپسون همیشه عاشق اسپایدرمن بود و میخواست مثل او شود (جالبه که از پیتر پارکر متنفر بود و همیشه در دبیرستان او را عذاب میداد!). پس از اینکه وی سرانجام از نقش خود به عنوان قلدر مدرسه خارج شد و به سمت قهرمان شدن پیش رفت، به ارتش پیوست. در نهایت او هر دو پای خودش را در راه خدمت به کشورش از دست داد. او سپس به برنامه "مامور ونوم" ملحق شد و قبول کرد که سیمبیوت فضایی ونوم بهش پیوند بخوره و اینجوری بود که یک قدم بزرگ به سوی رویای خودش و تبدیل شدن به قهرمانی مثل اسپایدرمن نزدیک شد. او در قالب مامور ونوم بارها دنیا را نجات داد . او حتی به secret avengers محلق شد و توسط این گروه فرستاده شد تا درباره محافظین کهکشان اطلاعات جمع کنه. اما پس از اینکه آیرون من محافظین کهکشان را ترک کرد، به عضویت آن درآمد و برای 10 شماره در کمیک های محافظین کهکشان حضور داشت. بعد از وقایع جنگ های پنهان فلش تامپسون حالت یک پلیس کیهانی پیدا کرد و در سری "ونوم" شوالیه فضایی" (Venom: Space Knight) حضور یافت که در آنجا هم با محافظین کهکشان تعاملات و همکاری داشت. او حتی پس از بازگشت ادی براک در قالب ونوم تبدیل به مامور آنتی – ونوم شد ولی در نهایت به دست رد گابلین در شماره 800 از "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" کشته شد (این مقاله را بخوانید).

 

- سیلک (سیندی مون)

سیلک کمیکس

درسته که سیندی مون خیلی سال پس از خلق شدن مرد عنکبوتی خلق شد (یعنی در سال 2014) ولی به عنوان یکی از دانش آموزان میدتاون که در تیم هاکی مدرسه عضویت داشت، قدرت هایش را از همان عنکبوت آغشته به رادیو اکتیوی که پیتر پارکر را گزید و بهش قدرت داد، دریافت کرد. آن عنکبوت سیندی را روی مچ پا گزید. ولی قدرت هایش برایش خطر آفرین بودند زیرا فورا به هدفی برای خبیثی به نام «مورلان» که از انرژی درونی عنکبوتی ها تغذیه میکند تبدیل شد. به لطف کاراکتری به نام «ازیکیل» (که اینجا راجع بهش توضیحاتی داده شده است) سیندی تا مدتها در یک پناهگاه امن باقی ماند تا از مورلان دور نگه داشته بشه. اما پس از وقایع داستان معروف "گناه اصلی"، پیتر متوجه حضور سیندی و قدرت هایش شد و رفت تا آزادش کنه. و در نتیجه سیندی تصمیم گرفت هویت قهرمانی را به نام سیلک برای خودش انتخاب کنه و حتی در داستان معروف "دنیای عنکبوتی" حضور داشت.

 

- جسیکا جونز

جسکا جونز - پیتر پارکر

جسیکا جونز از شخصیت هایی هستش که در دو دهه اخیر بسیار محبوب و مشهور شده است (برای آشنایی با او این مقاله را بخوانید). او را به عنوان همسر «لوک کیج»، یک کارآگاه خصوصی سختکوش که دشمن اصلی اش «کیل گریو» ملقب به «مرد بنفش» است  و ... میشناسیم ولی خیلی ها شاید ندانند که که با پیتر پارکر هم دبیرستانی بوده ! البته حق هم دارند چونکه این حقیقت سالها بعد فاش شد. گفته میشه او حتی یک علاقه خام رومانتیک هم به پیتر پارکر در آن دوران داشت که خود پیتر ازش بی خبر بود! در واقع او پیتر را به محل آزمایشگاهی که در آنجا توسط آن عنکبوت رادیو اکتیو گزیده شد تعقیب کرد تا عشقش رو بهش بگه ولی پیتر پس از گزیده شدن از آنجا رفت و سر جسیکا هم بی کلاه ماند! در هر حال ، جسیکا پس از برخورد با کامیون حامل مواد شیمیایی رادیواکتیو به قدرت های فوق بشری دست پیدا کرد و همزمان اعضای خانواده اش را هم از دست داد. جسیكا جونز برای مدتی كوتاهی یك ابرقهرمان بود به نام Jewel ولی تراژدی بزرگی به دست مرد بنفش برایش رخ داد و در نتیجه حرفه ابرقهرمانی را كنار گذاشت و به یك كارآگاه خصوصی تبدیل شد (این مقاله را بخوانید) . در نهایت، جسیكا جونز توسط «جی. جونا جیمسون» استخدام شد تا خبرنگار بخشی به نام Pulse در روزنامه "دیلی بیوگل" شود (در Pulse اخبار و گزارشاتی درباره عالم ابرقهرمانان چاپ میشد). سپس جسیكا با قهرمانی به نام  لوك كیج  رابطه رومانتیك برقرار كرد. آنها با یكدیگر ازدواج و صاحب فرزند هم شده اند. او و لوك كیج یك زوج ایده آل هستند و سابقه عضویت در اونجرز را نیز دارد.

 

- آلفا (اندرو مگوآیر)

  آلفا (اندرو مگوآیر)

در شماره 692 کمیک "اسپایدرمن شگفت انگیز" پسری 15 ساله به نام "اندی مگوآیر" که در دبیرستان میدتاون چندان محبوب نیست، به یک گردش علمی در شرکت تحقیقاتی"هورایزون لابز"میرود تا در آنجا شاهد به نمایش گذاشته شدن یکی از جدیدترین اختراعات پیتر پارکر باشد به نام "ذرات پارکر" (این مقاله را بخوانید). اما شخصیت خبیثی به نام تیبریوس استون که اینجا معرفی شده، پروتکل های ایمنی را دستکاری کرد و باعث شد تا اختراعش دچار مشکل فنی شود و در نتیجه اندی مگوآیر به طور اتفاقی به قدرت های فوق بشری بسیار عظیمی دست یابد! او نام "آلفا" را برای خودش برمیگزیند و به یک ابرقهرمان تبدیل میشود اما مشکل اینجا بود که به هیچ وجه مسئولیت پذیر نبود و نمیدانست چطور باید از قدرت های شگرف خود در راه خدمت به دیگران استفاده کند. به همین دلیل پیتر پارکر/اسپایدرمن که خودش را در تبدیل شدن اندی به آلفا مقصر میداند، در صدد برآمد تا راه و رسم ابرقهرمانی را به وی بیاموزد. اما در نهایت پیتر پارکر با استفاده از یک فن آوری بیگانه، این قدرت ها را از اندی گرفت (چون او نمیدانست چطور قدرت هایش را کنترل کند و سبب خسارات جانبی زیادی میشد).

 

- بلو بِرد (سالی آوریل)

بلو بِرد (سالی آوریل)

در نخستین صفحۀ از کمیک شمارۀ 15 فانتزی شگفت‌انگیز شاهد بودیم که پیتر می‌خواهد با یک هم کلاسی نوجوان خود به نام «سالی» قرار بگذارد که ناکام می‌ماند! عجیب است که این شخصیت در داستان های اولیه مرد عنکبوتی حضور نداشت و هیچ‌گاه جزو شخصیت‌های مکمل اصلی این شخصیت نشد. اما نویسنده‌ای به نام «کرت بیوزیک» در سری خلاقانه‌ای به نام «قصه‌های ناگفتۀ مردعنکبوتی» (Untold Tales Of Spider-Manبه طور مفصل به این شخصیت پرداخت. در واقع سری کمیک‌های قصه‌های ناگفتۀ مردعنکبوتی که در دهۀ 90 میلادی منتشر شد، داستان‌هایی بکر و جدید در خود داشت که در دل داستان‌های کلاسیک اسپایدرمن و زمانی‌که استن لی و استیو دیتکو خالق سری ASM بودند، جریان داشتند. در یکی از این داستان‌ها می‌بینیم که سالی که حالا با نام کامل «سالی آوریل» شناخته می‌شود، تصمیم گرفت به قهرمانی تبدیل شود به نام «بلوبِرد» (Blue Bird). از آن‌جا که او نه قدرت فوق‌بشری نه مهارت خاصی در مبارزه داشت، اسپایدرمن بارها به او هشدار داد که این هویت را کنار بگذارد. تا اینکه سالی آوریل در نهایت در یک سانحۀ رانندگی (که خود به نوعی در آن مقصر بود) کشته شد.

 

 سارا عفتی

سارا عفتی

All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

نگاهی به VENOM های مختلف کمیک های مرد عنکبوتی

معرفی شخصیت های مكمل

10 مدرسه برتر ابرقهرمانی در دنیای کمیک

رتبه بندی زنان و دختران عنکبوتی در کمیک بوک های مارول

5 قهرمانی که سابقه تدریس در مدارس دارند

آشنایی با تجهیزات و اختراعات پیتر پارکر/ مرد عنکبوتی

كمیك های مرد عنكبوتی – قسمت دوم

10 لحظه جنجالی «دن اسلات» در کمیک بوک های مرد عنکبوتی

100 شخصیت برتر مارول : جسیکا جونز

10 شخصیت فرعی در اولین کمیک بوک اسپایدرمن که بعداً دارای داستان اختصاصی شدند!

معرفی اصلی ترین متحدان مرد عنكبوتی – قسمت اول

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

spider flash
#1 spider flash 1399-08-04 15:17
مقاله ی فوق العاده جذابی بود اطلاعات جالبی بهم داد .
نقل قول کردن
s.ch
#2 s.ch 1399-08-04 15:24
واقعا دست خانم عفتی درد نکنه واقعا بی نظیر بود :-) اصلا هر مقاله ای درباره ی اسپایدرمن و اطرفیانش جذابه :D وقعا تشکر می کنم بابت این مقاله. فقط مامور ونوم و سیلک رو می دونستم.
نقل قول کردن
Mohsèn II
#3 Mohsèn II 1399-08-04 15:45
کلا داستان های اسپایدرمن هرکی دورو برشه غیر از زن عمو می و مری جین و یه چن تای دیگه یا خبیثن یا قهرمان یا به هر حال یه جوری به اینا ربط داده میشن مثلا بابای بهترین دوستش گرین گابلینه خود بهترین دوستشم گرین گابلین شده الانم یه شیطانه
همه همکلاسی هاشم عجیب غریبن علاوه بر افرادی که تو این لیست معرفی شدن
لیز الن که خبیثه !(البته کاستوم خاص و اینا نداره ولی ادم بد ذات و درد سر سازیه)
هم اتاقی هاشم یکیش بومرنگه یکیش هم دوست پسر بیتله
رئیس سابقشم جی جونا جیمسون انواع و اقسام رباط ها و ادم های مختلف فرستاده تا بکشنش
فیل یوریکم که هاب گابلین شد که البته الان مرده
یکی دیگه از هم کلاسی هاشم هزار شد
تازه خواهر دارم شد که یه جاسوسه !
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#4 Kia Iron Man 1399-08-04 16:05
مقاله جالبی بود
تبدیل شدن دانش آموزان دبیرستان مید تاون ایده جذابی بود.
خسته نباشید دستتون درد نکنه
نقل قول کردن
super spider
#5 super spider 1399-08-04 16:41
من همه رو میشناختم 8) دستتون درد نکنه خانم عفتی
بابت اسپم ببخشید
دقت کردین که دربیشتر سه گانه ها شماره 3بدترینه؟ چون دیدم که در سه گانه ترمیناتور سومی بدترین ه
در سه گانه مرد عنکبوتی با گارگردان سم ریمی سومی بدترینه؟
دومی ها هم بهترینن چون ترمیناتور 2بهترین در سه گانشه؟
مرد عنکبوتی 2هم بهترین اثر کمیک بوکی از نظر همه؟
دددقققتتتت کککرررددددییینن ن؟؟؟؟????
نقل قول کردن
s.ch
#6 s.ch 1399-08-04 17:24
به نقل از super spider:
من همه رو میشناختم 8) دستتون درد نکنه خانم عفتی
بابت اسپم ببخشید
دقت کردین که دربیشتر سه گانه ها شماره 3بدترینه؟ چون دیدم که در سه گانه ترمیناتور سومی بدترین ه
در سه گانه مرد عنکبوتی با گارگردان سم ریمی سومی بدترینه؟
دومی ها هم بهترینن چون ترمیناتور 2بهترین در سه گانشه؟
مرد عنکبوتی 2هم بهترین اثر کمیک بوکی از نظر همه؟
دددقققتتتت کککرررددددیییننن؟؟؟؟????

منم دقیقا چند روز پیش ذهنم رو مشغول کرده بود :D واقعا چرا :o توی سگانه ی اول ایکس منم این جور بود ;-)
نقل قول کردن
Mohsèn II
#7 Mohsèn II 1399-08-04 19:07
به نقل از super spider:
من همه رو میشناختم 8) دستتون درد نکنه خانم عفتی
بابت اسپم ببخشید
دقت کردین که دربیشتر سه گانه ها شماره 3بدترینه؟ چون دیدم که در سه گانه ترمیناتور سومی بدترین ه
در سه گانه مرد عنکبوتی با گارگردان سم ریمی سومی بدترینه؟
دومی ها هم بهترینن چون ترمیناتور 2بهترین در سه گانشه؟
مرد عنکبوتی 2هم بهترین اثر کمیک بوکی از نظر همه؟
دددقققتتتت کککرررددددیییننن؟؟؟؟????

ترمیناتور سه گانه هست؟! ۶ تا ترمیناتور ساختنا
نقل قول کردن
SPIDERBAT
#8 SPIDERBAT 1399-08-04 21:00
سلام اسپایدی
چه مقاله ی قشنگی بود از اونا بود که خوندنش خیلی بهم کیف داد دستتون درد نکنه خانوم عفتی.

راستی سایت اسپایدی هم یه مدرسه مثل مدرسه ی پیتره ها دقت کردید؟
فقط فرقش اینه که ایندفعه معلم ها قهرمانن:
استاد ترابی که افسانه ای هستن و سوپر قدرتشون هم مدیریت و سیاست بالاشون هست و علاوه بر معلمی مدیر هم هستن.

عمو مختار هم که مقاله هاشون تکه و توی نقد کردن و مناظره ی کمیک بوکی حریف ندارن(یاد بحث اینکه جوکر خبیث بهتریه یا گرین گابلین بخیر).

رجب قرقی هم که ادیت کمیکا رو روی انگشتاش میچرخونه و به قدری خوب و تمیز کار میکنه که تحسین نکردنش غیر ممکنه.
آقای طهماسبی و آقای حیدری و ... هم کلی زحمت کشیدن و کم نذاشتن برامون توی ترجمه ی کمیکا و با ترجمه ی روانشون کمیک رو برای ما لذت بخش تر کردن.
آقای حیاتی و آقای هنجنی و خانم عفتی و امیرعلی عزیز و ... هم با مقاله هاشون کلی چیز به ما یاد میدن و ابرقدرتشون وقتیه که برای ما میذارن. با تمام مشغله هاشون.

پس همگی با هم باید بگیم: :-)
ممنون اسپایدی
نقل قول کردن
Sin-Eater
#9 Sin-Eater 1399-08-04 21:06
به نقل از Mohsèn II:
کلا داستان های اسپایدرمن هرکی دورو برشه غیر از زن عمو می و مری جین و یه چن تای دیگه یا خبیثن یا قهرمان یا به هر حال یه جوری به اینا ربط داده میشن مثلا بابای بهترین دوستش گرین گابلینه خود بهترین دوستشم گرین گابلین شده الانم یه شیطانه
همه همکلاسی هاشم عجیب غریبن علاوه بر افرادی که تو این لیست معرفی شدن
لیز الن که خبیثه !(البته کاستوم خاص و اینا نداره ولی ادم بد ذات و درد سر سازیه)
هم اتاقی هاشم یکیش بومرنگه یکیش هم دوست پسر بیتله
رئیس سابقشم جی جونا جیمسون انواع و اقسام رباط ها و ادم های مختلف فرستاده تا بکشنش
فیل یوریکم که هاب گابلین شد که البته الان مرده
یکی دیگه از هم کلاسی هاشم هزار شد
تازه خواهر دارم شد که یه جاسوسه !

همین باعث شده بهترین شخصیت های مکمل دنیای کمیک رو داشته باشه
نقل قول کردن
Sin-Eater
#10 Sin-Eater 1399-08-04 21:07
به نقل از Mohsèn II:
به نقل از super spider:
من همه رو میشناختم 8) دستتون درد نکنه خانم عفتی
بابت اسپم ببخشید
دقت کردین که دربیشتر سه گانه ها شماره 3بدترینه؟ چون دیدم که در سه گانه ترمیناتور سومی بدترین ه
در سه گانه مرد عنکبوتی با گارگردان سم ریمی سومی بدترینه؟
دومی ها هم بهترینن چون ترمیناتور 2بهترین در سه گانشه؟
مرد عنکبوتی 2هم بهترین اثر کمیک بوکی از نظر همه؟
دددقققتتتت کککرررددددیییننن؟؟؟؟????

ترمیناتور سه گانه هست؟! ۶ تا ترمیناتور ساختنا

شما تو باغ نیستی انگار . خود جیمز کامرون اعلام کرد فقط "سرنوشت تاریک" دنباله واقعی ترمیناتور 2 هستش
نقل قول کردن
super spider
#11 super spider 1399-08-04 21:43
به نقل از s.ch:
به نقل از super spider:
من همه رو میشناختم 8) دستتون درد نکنه خانم عفتی
بابت اسپم ببخشید
دقت کردین که دربیشتر سه گانه ها شماره 3بدترینه؟ چون دیدم که در سه گانه ترمیناتور سومی بدترین ه
در سه گانه مرد عنکبوتی با گارگردان سم ریمی سومی بدترینه؟
دومی ها هم بهترینن چون ترمیناتور 2بهترین در سه گانشه؟
مرد عنکبوتی 2هم بهترین اثر کمیک بوکی از نظر همه؟
دددقققتتتت کککرررددددیییننن؟؟؟؟????

منم دقیقا چند روز پیش ذهنم رو مشغول کرده بود :D واقعا چرا :o توی سگانه ی اول ایکس منم این جور بود ;-)

فک کنم اولی رو که معمولی میسازن تازه گرم میشن و دومی رو محشر میسازن ولی بعد خسته میشن چرت و پرت مینویسن و سومی بد میشه :lol: (فک نمیکردم بتونم با یک نظر کل بهثه سایتو عوض کنم :roll: )
نقل قول کردن
super spider
#12 super spider 1399-08-04 21:44
به نقل از Mohsèn II:
به نقل از super spider:
من همه رو میشناختم 8) دستتون درد نکنه خانم عفتی
بابت اسپم ببخشید
دقت کردین که دربیشتر سه گانه ها شماره 3بدترینه؟ چون دیدم که در سه گانه ترمیناتور سومی بدترین ه
در سه گانه مرد عنکبوتی با گارگردان سم ریمی سومی بدترینه؟
دومی ها هم بهترینن چون ترمیناتور 2بهترین در سه گانشه؟
مرد عنکبوتی 2هم بهترین اثر کمیک بوکی از نظر همه؟
دددقققتتتت کککرررددددیییننن؟؟؟؟????

ترمیناتور سه گانه هست؟! ۶ تا ترمیناتور ساختنا


نه بعد 1و2 سرنوشت تاریک دنباله ی واقعی شه
نقل قول کردن
Matingh
#13 Matingh 1399-08-04 23:33
به نقل از super spider:
من همه رو میشناختم 8) دستتون درد نکنه خانم عفتی
بابت اسپم ببخشید
دقت کردین که دربیشتر سه گانه ها شماره 3بدترینه؟ چون دیدم که در سه گانه ترمیناتور سومی بدترین ه
در سه گانه مرد عنکبوتی با گارگردان سم ریمی سومی بدترینه؟
دومی ها هم بهترینن چون ترمیناتور 2بهترین در سه گانشه؟
مرد عنکبوتی 2هم بهترین اثر کمیک بوکی از نظر همه؟
دددقققتتتت کککرررددددیییننن؟؟؟؟????

آره :D تو گادفادرم سومی ضعیف ترین بود .

اکثرا هم دومی کار خوبی در میاد چون شما با شخصیت ها آشنا شدی و باهاشون ارتباط برقرار کردی و اوج داستان تو قسمت دوم اتفاق میفته :-*
نقل قول کردن
hassan91
#14 hassan91 1399-08-04 23:34
آخریه عجیب بود :-?
تاریخچه جسیکا جونز هم با پیتر پارکر جالبه!
از این قیافه مامور ونوم خوشم میاد، اما از اون زبون دراز ونوم ارجینال خوشم نمیاد البته موقعی که ویلن بود بهش میمود اما در قامت قهرمان بهش نمیاد. (در قامت ضدقهرمان شاید؟؟)
نقل قول کردن
sigin
#15 sigin 1399-08-05 07:19
به نقل از super spider:
من همه رو میشناختم 8) دستتون درد نکنه خانم عفتی
بابت اسپم ببخشید
دقت کردین که دربیشتر سه گانه ها شماره 3بدترینه؟ چون دیدم که در سه گانه ترمیناتور سومی بدترین ه
در سه گانه مرد عنکبوتی با گارگردان سم ریمی سومی بدترینه؟
دومی ها هم بهترینن چون ترمیناتور 2بهترین در سه گانشه؟
مرد عنکبوتی 2هم بهترین اثر کمیک بوکی از نظر همه؟
دددقققتتتت کککرررددددیییننن؟؟؟؟????

به نظرم من فقط مارول استثنا داره
مثلا ۳ کاپیتان امریکا ، ۳ فیلم ثور ، اونجرز (:
نقل قول کردن
sigin
#16 sigin 1399-08-05 07:21
مقاله خیلی جالبی بود ممنون
نقل قول کردن
HamAzd
#17 HamAzd 1399-08-05 12:05
جسیکا جونز رو واقعا جالب بود برام
نقل قول کردن
Uncle Stan lee
#18 Uncle Stan lee 1399-08-06 10:30
عالی بود خانوم عفتی
مقاله خوب و جذابی بود
استاد ترابی اگه دارید این نظر رو میخونید
لطفا جواب بدید
نمونه مقاله هایی که زدم رو چطور بهتون برسونم
چطور میتونم بهتون بگم که من هم دارم کلی تلاش میکنن؟
چطور میتونم بهتون نشون بدم که من کلی وقت صرف ساخت عکس میکنم...صرف جمع آوری اطلاعات میکنم
دارم تمام تلاشم رو میکنم تا شما رو تحت تأثیر قرار بدم
بلکه بتونم توی سایت هم مقاله منتشر بکنم
زیر نظر شما
یا هرکس دیگه ای توی سایت :cry:
لطفا یک شانس بهم بدید
تا الان چندیدن ترفند یا به نوعی مقاله منتشر کردم
از بازی های ویدیویی
لطفا یک توجه کوچیک بکنید
لطفا ادیت نکنید
واقعا دلم میخواد گریه کنم...شما خودتون که جوان بودید
حس و حال جوان هارو درک میکنید
چرا من نمیتونم عضو بشم
مشکلی دارم؟
لطفا جواب بدید
لطفا
نقل قول کردن
mtm
#19 mtm 1399-08-06 12:53
به نقل از Uncle Stan lee:
عالی بود خانوم عفتی
مقاله خوب و جذابی بود
استاد ترابی اگه دارید این نظر رو میخونید
لطفا جواب بدید
نمونه مقاله هایی که زدم رو چطور بهتون برسونم
چطور میتونم بهتون بگم که من هم دارم کلی تلاش میکنن؟
چطور میتونم بهتون نشون بدم که من کلی وقت صرف ساخت عکس میکنم...صرف جمع آوری اطلاعات میکنم
دارم تمام تلاشم رو میکنم تا شما رو تحت تأثیر قرار بدم
بلکه بتونم توی سایت هم مقاله منتشر بکنم
زیر نظر شما
یا هرکس دیگه ای توی سایت :cry:
لطفا یک شانس بهم بدید
تا الان چندیدن ترفند یا به نوعی مقاله منتشر کردم
از بازی های ویدیویی
لطفا یک توجه کوچیک بکنید
لطفا ادیت نکنید
واقعا دلم میخواد گریه کنم...شما خودتون که جوان بودید
حس و حال جوان هارو درک میکنید
چرا من نمیتونم عضو بشم
مشکلی دارم؟
لطفا جواب بدید
لطفا

دوست عزیز . بارها گفتیم و این پایین هم گفته شده:
• در صورت نیاز به ادیتور یا مترجم يا مقاله جديد ، اطلاع رسانی انجام خواهد شد. از ارسال اسپم خودداری کنید.
لطفا وقت ما رو نگیرید و به قوانین سایت احترام بگذارید
نقل قول کردن
MHA
#20 MHA 1399-08-08 18:43
به نقل از super spider:
من همه رو میشناختم 8) دستتون درد نکنه خانم عفتی
بابت اسپم ببخشید
دقت کردین که دربیشتر سه گانه ها شماره 3بدترینه؟ چون دیدم که در سه گانه ترمیناتور سومی بدترین ه
در سه گانه مرد عنکبوتی با گارگردان سم ریمی سومی بدترینه؟
دومی ها هم بهترینن چون ترمیناتور 2بهترین در سه گانشه؟
مرد عنکبوتی 2هم بهترین اثر کمیک بوکی از نظر همه؟
دددقققتتتت کککرررددددیییننن؟؟؟؟????

سه گانه نولان هم همينطوره ، شواليه تاريكي (دومي)بهترينه
و بر مي خيزد(سومي) بدترينه
اما سه گانه هايي مثل ايرون من و كپ هم بود كه اينطوري نبودن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

26

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44