معرفی سلاح ها و تجهیزات «مون نایت» - Moon Knight Weapons

معرفی-سلاح-ها-و-تجهیزات-مون-نایت-شوالیه-ماه-moon-knight-اسلحه-تفنگ-اسلحه-مارک-اسپکتور-اسپکتر-gun-weapon

مون نایت به عنوان آواتار یک خدای باستانی و همچنین یک قهرمان پولدار، به مجموعه بزرگی از سلاح ها و وسایل مختلف دسترسی دارد. بنابراین در این مقاله قصد داریم که به مهمترین های آنها بپردازیم.

همچنین برای آشنایی با مون نایت این مقاله و برای آشنایی با دشمنان برتر او این مقاله را بخوانید. نسخه های عجیب و غریب او هم اینجا هستند! و یادتون نره که برای آشنایی با شخصیت های مکمل داستان های او بروید اینجا.

 

‌- زره مون نایت

زره مون نایت

سبک مبارزه مون نایت به شکلی خشن و بی‌پرواست. او از تمام بدن خود برای جنگیدن استفاده میکند و از هر چیزی که دم دستش باشد به عنوان سلاح بهره می‌برد. فرقی ندارد که دشمنان مون نایت با چاقو در حال زخمی کردن او باشند و یا مشغول شلیک گلوله به او باشند، مون نایت شجاعانه به مبارزه ادامه میدهد تا حریف را مغلوب کند. مسلما چنین سبک مبارزهٔ نه چندان محتاطانه‌ ای، نیازمند زره‌ای مقاوم و مطمئن است. زره مون نایت تحمل بالایی در برابر آسیب های مختلف دارد زیرا از فلزات محکمی ساخته میشود. البته در طول سال ها جنس این زره تغییر کرده. مثلا مون نایت سابقه داشته که زره هایی از جنس فلزاتی چون کولار، کاربونادیوم و آدامانتیوم به تن کند که همگی از فلزات قدرتمند جهان مارول هستند. اگرچه این لباس قابلیت پرواز ندارد، اما شنل مون نایت به او این اجازه را می‌دهد که به آهستگی فرود بیاید.

 

‌- ‌دارت های هلالی

دارت های هلالی

دارت های هلالی شکل مون نایت پر استفاده ترین و نمادین ترین سلاح های مون نایت هستند. این دارت ها معمولا روی کمربند مخصوص مون نایت قرار دارند و با لبه های برنده‌ ای که دارند، سلاح های پرتابی خیلی کاربردی هستند. در ضمن مون نایت در دوره ای، وسیله ای به زره‌اش اضافه کرد تا بتواند دارت های هلالی را از مچ دست هایش شلیک کند. دارت های هلالی فقط استفاده دوربردی ندارند و در مبارزه تن به تن هم موثر هستند، زیرا مون نایت نسخه های بزرگتری از آنها را به عنوان سلاح سرد در نبرد هایش به کار میگیرد.

 

- باتون های چند کاره

باتون های چند کاره

باتون های قابل تنظیم مون نایت به دلیل طراحی خاصی که دارند، به اندازه دارت های هلالی کاربردی و موثر هستند. این باتون ها از جنس فلز فوق العاده محکم آدامانتیوم هستند و سلاح های جالبی برای مبارزات رزمی می‌باشند. همچنین این دو باتون با متصل شدن به یکدیگر، یک سلاح بلند تر و قاعدتا با برد بیشتر را پدید می‌آورند. مون نایت حتی گاهی با استفاده از یک طناب یا زنجیر، این دو باتون را به یک سلاح نانچیکو تبدیل میکند. به علاوه این باتون ها می‌توانند با وصل کردن کابل به آنها، به عنوان قلاب عمل کنند و برای بالا رفتن از ساختمان ها یا به دام انداختن دیگران مورد استفاده قرار بگیرند. بنابراین این یک جفت سلاح، خیلی ساده و در عین حال بسیار کارآمد هستند.

 

- سِستوس ها (دستکش های دارای پنجه بوکس)

- سِستوس ها (دستکش های دارای پنجه بوکس)

سستوس (Cestus) ها هم از سلاح های کاربردی مون نایت هستند. این دستکش های زرهی علاوه بر اینکه ناحیه ای از دست مون نایت را می‌پوشانند، به دلیل تیغ های نقره ای متصل به آنها، در حملات تهاجمی نیز بسیار موثرند. جالب است بدانید که این دستکش ها اولین سلاح های مون نایت در دنیای کمیک بودند زیرا او اولین بار از آنها در شماره 32 از کمیک های گرگنمای شبانه، علیه جک راسل استفاده کرد. البته مون نایت بعدها جنس این دستکش ها را به کولار، کاربونادیوم و آدامانتیوم تغییر داد. ضمنا در برخی سری کمیک های مون نایت، نویسندگان و طراحان کمیک برای به تصویر کشیدن خشونت و بیرحمی مون نایت، سستوس ها را با پنجه بوکس ها جایگزین کرده اند.

 

- اسلحه های دارت انداز

 اسلحه های دارت انداز

اسلحه های دارت انداز یا اسلحه های قلاب انداز هم از سلاح های مون نایت هستند. این یک جفت تفنگ دارت های هلالی مون نایت را در حالیکه به یک کابل متصل هستند به سوی دشمنان پرتاب می‌کنند. ویژگی اصلی این سلاح ها غیرکشنده بودن آنهاست. اسلحه های دارت انداز برای بستن و گیر انداختن جنایتکاران و حتی قلاب انداختن به ساختمان ها کاربرد دارد، اما طوری طراحی شده اند که کسی را نمی‌کشند. برای همین این سلاح معمولا در دستان جیک لاکلی (که خشن ترین هویت مون نایت است) قرار میگیرد تا از خشونت و قتل عام خلافکاران تا حد امکان جلوگیری کند. به دلایل نامعلومی بعد از شکست بزرگ بوشمن از مون نایت، تقریبا این تفنگ ها را دیگر در کمیک های مون نایت ندیدیم. البته همانطور که در موارد قبل گفته شد، مون نایت گاهی به جای این اسلحه ها از باتون های آدامانتیومی‌اش استفاده می‌کند.

 

- انواع سلاح های گرم

انواع سلاح های گرم

مارک اسپکتور در گذشته یک مزدور، یک تفنگدار نیروی دریایی و یک عضو سازمان سیا بوده و یک متخصص سلاح است. او تقریبا می‌تواند از همه سلاح ها استفاده کند. از طرفی مون نایت مثل بتمن یا اسپایدرمن محدودیتی خاصی برای نکشتن یا استفاده نکردن از تفنگ ها ندارد. بنابراین سلاح های گرم بخش مهمی از اسلحه خانه مون نایت هستند. او در استفاده از انواع سلاح های گرم، از تفنگ های دستی سبک گرفته تا اسلحه های سنگین، تبحر بالایی دارد و در موقع ضروری، مشکلی با دست به اسلحه شدن ندارد.

 

- سلاح های باستانی مون نایت

سلاح های باستانی مون نایت

در سال 1985 و در کمیک های "مشت خونشو" شاهد بودیم که به مارک الهاماتی میشد تا به مصر بازگردد. بنابراین او دوباره به مقبره خونشو رفت و در آنجا با راهبان این معبد ملاقات کرد. آنها هم برای خدمت به خونشو و آواتارش، سلاح های جدیدی به مون نایت دادند که عمدتا از طلا و عاج ساخته شده بودند و علاوه بر استفادهٔ تهاجمی، جنبه های عرفانی هم داشتند و با نماد های مصری تزئین شده بودند. البته شایان به ذکر است که این سلاح ها بعد از مدتی از کمیک های مون نابت حذف شدند و با سلاح های مدرن تر جایگزین شدند. بنابراین چند مورد از این مقاله را به این سلاح های باستانی اختصاص خواهیم داد.

 

- دارت های اسکرب

دارت های اسکرب

دارت های اسکرب از مهمترین سلاح هایی بود که کشیشان خونشو به مارک دادند. این دارت ها شبیه به اسکرب، که یکی از نماد های مصر باستان و شبیه به یک سوسک بود، طراحی شده بودند و در حملات دوربرد کاربرد داشتند.

 

- آنخ طلایی

- آنخ طلایی

یکی دیگر از سلاح هایی که مون نایت از کشیشان خونشو گرفت که اتفاقا سلاح اصلی آنها هم بود، یک آنخ (Ankh) بزرگ بود. عَنخ، اَنخ یا آنخ یک نویسه در خط هیروگلیف مصری است که به عنوان سمبل زندگی شناخته میشود. آنخ طلایی مون نایت هنگامیکه خطری قریب‌الوقوع جان او را تهدید میکرد، شروع به درخشیدن میکرد تا به شوالیه ماه هشدار دهد (یه چیزی شبیه حس عنکبوتی اسپایدرمن). همچنین مون نایت از این آنخ در مواقع نیاز به عنوان اسلحه ای برای ضربه زدن به دشمنان استفاده میکرد. در داستان "عصر خونشو" شاهد بودیم که خونشو قدرت های جدیدی به مون نایت داد. او همچنین آنخ هایی به مون نایت داد که توانایی جذب و ذخیره قدرت های ماورایی دیگران را داشتند.

سلاح طلایی مون نایت

مون نایت با این آنخ ها قدرت های فرابشری آیرون فیست، گوست رایدر و دکتر استرنج را از آنها گرفت.

 

- دستبند های طلایی

- دستبند های طلایی

یک جفت جفت دستبند طلایی که روی آنها نقش اسکرب حک شده است که علاوه بر جذابیت ظاهری، در دفع حملات و گلوله ها و همچنین در مبارزه تن به تن کاربرد داشتند.

 

- آهن های پرتابی

- آهن های پرتابی

علاوه بر دارت های اسکرب، سلاح های پرتابی دیگری هم به مون نایت داده شدند که آهن های پرتابی نام داشتند. این سلاح ها نوک تیز بودند و همچون ابزار های دیگری که کشیشان خونشو به مون نایت دادند، دارای نقش و نگار های مصر باستان بود.

 

- بومرنگ عاج

- بومرنگ عاج

بومرنگ عاج هم یک بومرنگ معمولی بود که از طلا و عاج ساخته شده بود و مون نایت به ندرت از آن استفاده میکرد.

 

- تبر

تبرمون نایت

این سلاح که در اصل Grappling hook نام دارد، به ظاهر شبیه یک تبر با نقوش مصری است که مون نایت از آن در برخی مبارزاتش استفاده کرد. البته گاهی یک طناب به انتهای آن بسته میشود تا به عنوان یک قلاب مورد استفاده بگیرد.

 

- بولا

بولا مون نایت

بولا (Bola) یک سلاح قدیمی است که از یک یک وزنه و یک طناب یا زنجیر ساخته شده است. این سلاح به عنوان وسیله دوربرد در به دام انداختن دشمنان موثر است. زمانی که مون نایت نزد راهبان معبد خونشو رفت، آنها یک بولای قدیمی را به او دادند و مون نایت هم چند بار از آن استفاده کرد.

 

- وب شوتر های مرد عنکبوتی، چنگال های ولورین و سپر کاپیتان آمریکا!

وب شوتر های مرد عنکبوتی، چنگال های ولورین و سپر کاپیتان آمریکا!

زمانی که برایان مایکل بندیس نویسنده سری ششم کمیک های مون نایت شد، تغییراتی در داستان های او به وجود آمدند. در این سری مارک به لس انجلس رفت و یک مجموعه تلویزیونی را بر اساس زندگی خودش تهیه کرد. از اقدامات دیگر برایان مایکل بندیس این بود که او به جای استفاده از هویت های متداول مون نایت، شخصیت های اسپایدرمن، ولورین و کاپیتان آمریکا را به عنوان هویت های دیگر مارک انتخاب کرد. مون نایت در تخیلاتش گمان میکرد که که همراه با این سه قهرمان در حال حل یک مشکل در سطح اونجرز است. او نمی‌دانست که این قهرمانان تنها در ذهن خودش با او صحبت می‌کنند و برای همین، مون نایت در ماموریت هایی که با این شخصیت های خیالی انجام میداد، خودش را در جای آنها تصور میکرد. بدین ترتیب اسپایدرمن، ولورین و کاپیتان آمریکا به هویت های دیگر مارک اسپکتور بدل شدند. برای همین مارک نسخه هایی از سلاح های این سه شخصیت را به شیوه های مختلف تهیه کرد. او یک جفت از وب شوتر های مرد عنکبوتی و نسخه قلابی از چنگال های ولورین و همچنین یک سپر ساخته شده از انرژی که قبلا متعلق به کاپیتان آمریکا بود (برای آشنایی با این سپر این مقاله را بخوانید) را به دست آورد. البته بعد از اینکه مارک دوباره به نیویورک برگشت، دیگر این سلاح ها و هویت های اسپایدرمن، ولورین و کاپیتان آمریکا را ندیدیم. همچنین گفتنی است که مون نایت ظاهرا برای مدتی هویت تونی استارک را هم داشت اما او هرگز نسخه ای زره آیرون من را به تن نکرده است.

 

- مون‌‌کوپتر

مون کوپتر

مون نایت به عنوان یک خلبان حرفه ای می‌تواند هر هلیکومتری را براند. مون‌کوپتر یا هلیکوپتر شخصی مون نایت یک وسیله نقلیه پیشرفته و منحصر به فرد است. مون‌کوپتر می‌تواند با حداکثر سرعت 220 مایل در ساعت پرواز کند. ارتفاع این وسیله ده هزار فوت و برد آن هزار مایل است. این وسیله معمولا توسط جین پل دوچامپ ملقب به فرنچی رانده میشود و به مون نایت در ماموریت هایش یاری میرساند. البته در مواردی شاهد بودیم که فرنچی مجروح شده و اشخاص دیگری مثل ریکی لندرز کنترل آن را به دست گرفته اند.

 

- آنجل وینگ

انجل ویتگ

آنجل وینگ به مانند یک نسخه کوچکتر مون‌کوپتر است. زمانی که کسی برای هدایت مون‌کوپتر در دسترس نیست، مون نایت سوار بر آنحل وینگ میشود تا با سرعت از مکانی به مکان دیگر برود. آنجل وینگ در حالت عادی شبیه به یک نسخه سفید از گلایدر گابلینی است اما میتواند به شکل یک هلیکومتر و یا حتی یک جت تغییر شکل پیدا کند.

 

- لیموزین مون نایت

لیموزین مون نایت

از وسایل نقلیه هوایی که بگذریم، به هر حال مون نایت هم به وسایلی برای حمل و نقل زمینی نیاز دارد. لیموزین مون نایت وسیله نقلیه پیشرفته ‌ای است که به امکاناتی همچون هوش مصنوعی مجهز است و مون نایت، به ویژه هویت مستر نایت، از آن استفاده میکنند.

 

- موتور سیکلت

موتور مون نایت

‌موتور سیکلت مون نایت وسیله ای برای حمل و نقل سریع در سطح خیابان هاست. مون نایت به ندرت از آن استفاده میکند چراکه تنها در چند شماره کمیک حضور داشته است!

 

کیارش یارویسی

(Kia Iron Man)

All rights reserved © Spidey.ir 2022

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

معرفی شخصیت های مکمل کمیک های «مون نایت»

15 دشمن برتر «مون نایت» (MOON KNIGHT)

20 حقیقت مهمی که باید درباره «مون نایت» (MOON KNIGHT) بدانید

نسخه های عجیب و غریب از «مون نایت» در دنیای کمیک!

15 ابر قهرمانی که با بیماری زندگی می کنند !!

10 چیزی که باعث میشود برای سریال اختصاصی مون ‌نایت هیجان داشته باشیم!

10 شخصیتی که دوست داریم در سریال مون نایت حضور افتخاری (CAMEO) داشته باشند

10 ابرقهرمان برتر دنیای کمیک که هیچ دستیاری ندارند

شماره آخر کمیک مون نایت (MOON KNIGHT) ترجمه شد + لینک دانلود

100 شخصیت برتر مارول – قسمت سوم

10 چیزی که باعث میشود برای سریال اختصاصی مون ‌نایت هیجان داشته باشیم!

10 عاملی که سریال مون نایت برای موفقیت به آنها نیاز دارد

چرا مون‌نایت یک انتخاب ایده‌آل برای MCU است؟

10 خط داستانی مون‌نایت که احتمال دارد در سریال اختصاصی‌اش مورد اقتباس قرار بگیرد

 معرفی تمامی آثار مارول که در سال 2022 منتشر میشوند

15 شخصیت برتر کمیک های ترسناک مارول

10 چیزی که برای دیدنشان در فاز 4 دنیای سینمایی مارول هیجان داریم!

15 سلاح نیرومند که در دنیای سینمایی مارول مخفی شده اند!

10 حقیقت مهمی که طرفداران سریال وانداویژن باید درباره‌ی «دارک‌هولد» بدانند

10 حقیقت مهمی که باید درباره «بلید» (BLADE) بدانید

10 قهرمان برتر کمیک بوکی که رگ و ریشه شیطانی دارند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

stranger616
#1 stranger616 1401-02-13 16:05
تشکر از آقای یارویسی برای این مقاله ی مفید.
من خودم به شخصه از سلاح های باستانی مون نایت اطلاعات زیادی نداشتم ولی از اون آنخ های طلایی خوشم اومد که قدرت جذب توانایی های بقیه افراد رو داره. فقط یه سوال برام پیش اومد. اون آنخ ها وقتی قدرت افراد رو جذب می کنن اون قدرت ها به مون نایت انتقال پیدا میکنه و مون نایت اون توانایی هارو بدست میاره یا اینکه صرفا برای جذب و ذخیره قدرت های بقیست؟
راستی من عضو جدید سایتم. اميدوارم بتونم مفید واقع بشم :-)
نقل قول کردن
raya1979
#2 raya1979 1401-02-13 17:54
وای خدایا...دیوونه ش شدم...اون سلاح های هلالی که اصلا حرف ندارن :cry:
ممنون بابت مقاله ی خفن
امیدوارم فردا یه پایان خیلی عالی برای مون نایت ببینیم :lol:
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#3 Kia Iron Man 1401-02-13 18:02
#1

سلام خوش اومدی
قاعدتا بعد از جذب قدرت های ماورایی، هر کس که آنخ هارو در اختیار داشت به اون قدرت ها دست پیدا میکرد. برای همین مون نایت در دوره ای به توانایی های وابسته به Chi یا انرژی درونی آیرون فیست، روح انتقام گوست رایدر و قابلیت های ماورایی دکتر استرنج بپ کرد. البته این آنخ ها بعدا به خونشو داده شدند.


و جالبه که بدونید که اون آنخ هایی که حاوی توانایی های آیرون فیسک و دکتر استرنج بودند، برای مدتی به دست شی هالک و بلید افتادند.
نقل قول کردن
MS-Spidey
#4 MS-Spidey 1401-02-13 19:35
به نقل از stranger616:
تشکر از آقای یارویسی برای این مقاله ی مفید.
من خودم به شخصه از سلاح های باستانی مون نایت اطلاعات زیادی نداشتم ولی از اون آنخ های طلایی خوشم اومد که قدرت جذب توانایی های بقیه افراد رو داره. فقط یه سوال برام پیش اومد. اون آنخ ها وقتی قدرت افراد رو جذب می کنن اون قدرت ها به مون نایت انتقال پیدا میکنه و مون نایت اون توانایی هارو بدست میاره یا اینکه صرفا برای جذب و ذخیره قدرت های بقیست؟
راستی من عضو جدید سایتم. اميدوارم بتونم مفید واقع بشم :-)

خوش اومدی به سایت. ;-)
من از آقا یارویسی ممنونم که ما رو با سلاح های مون نایت آشنا کردند، من خودم خیلی به مون نایت علاقه ندارم ولی از سلا هاش و اون کاستوم خفنش خیلی خوشم میاد :-)
نقل قول کردن
stranger616
#5 stranger616 1401-02-13 20:16
#3:

متوجه شدم. ممنون بابت پاسخگوییتون :-)
نقل قول کردن
KCW88
#6 KCW88 1401-02-14 01:56
سلام دستتون درد نکنه واقعا اقا کیارش گل گلاب
بنظرم مون نایت یکی از ابر قهرمانانی هست که دارای تجهیزات خفن و بزرگیه...
و راستش نمیدونم اسپمه یا نه ولی یه مقاله برای معرفی گروه میدنایت سانز یا همون پسران نیمه شب مینویسید؟
خودم هم اگر بخواید کمک میکنم
نقل قول کردن
SPIDERBAT
#7 SPIDERBAT 1401-02-15 13:54
سلام
ممنون از آقای یارویسی بابت مقاله ی زیبا و گویاشون
یه سوال چرا خیلیا مون نایت رو شبیه بتمن میبینن؟ یعنی به نظر من حداقل با توجه به سریالش خیلی نقطه اشتراکات زیادی ندارن.
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1401-02-15 14:05
به نقل از SPIDERBAT:
سلام
ممنون از آقای یارویسی بابت مقاله ی زیبا و گویاشون
یه سوال چرا خیلیا مون نایت رو شبیه بتمن میبینن؟ یعنی به نظر من حداقل با توجه به سریالش خیلی نقطه اشتراکات زیادی ندارن.

بنظر میرسه خیلی وقته به سایت سر نمیزنید!
b2n.ir/m21769

و البته در کل خیلی از حرفایی که یه عده قلیلی رو نباید به جاییتون حساب کنید چون اونا هر کی گجت داره و ظاهرش خانه میگن از بتمن تقلید کرده،هر کی هم زورش زیاده و پرواز میکنه میگن از سوپرمن تقلید کرده!
نقل قول کردن
SPIDERBAT
#9 SPIDERBAT 1401-02-16 18:40
به نقل از mtm:
به نقل از SPIDERBAT:
سلام
ممنون از آقای یارویسی بابت مقاله ی زیبا و گویاشون
یه سوال چرا خیلیا مون نایت رو شبیه بتمن میبینن؟ یعنی به نظر من حداقل با توجه به سریالش خیلی نقطه اشتراکات زیادی ندارن.

بنظر میرسه خیلی وقته به سایت سر نمیزنید!
b2n.ir/m21769

و البته در کل خیلی از حرفایی که یه عده قلیلی رو نباید به جاییتون حساب کنید چون اونا هر کی گجت داره و ظاهرش خانه میگن از بتمن تقلید کرده،هر کی هم زورش زیاده و پرواز میکنه میگن از سوپرمن تقلید کرده!

سلام استاد بله پوزش میطلبم اصلا وقت نمیکنم مثل قدیما به سایت سر بزنم ممنون از سایت که برای همه چیز یه مقاله ی فوق تخصصی داره
درباره ی اون افراد متعصب هم که همیشه هستن و واقعا نمیدونم چرا از جنبه های اشتباه خودشون پایین نمیان و سر یک چیزایی که واقعا خنده دار هستن تعصب دارن و نظر الکی میدن مثل همینکه مون نایت رو از روی بتمن کپی کردن که مسخرست!
تازه برای اون هم کافیه مقالات تقلید سایت رو بخونن تا بفهمن کی بیشتر تقلید میکنه! :-*
مجدد پوزش و ببخشید بابت اسپم و تشکر بابت زحمات همگی به خصوص برای دکتر استرنج که ترکوندید خسته نباشید سایت رنگ دکتر استرنج گرفته.
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1401-02-16 18:50
به نقل از SPIDERBAT:
به نقل از mtm:
به نقل از SPIDERBAT:
سلام
ممنون از آقای یارویسی بابت مقاله ی زیبا و گویاشون
یه سوال چرا خیلیا مون نایت رو شبیه بتمن میبینن؟ یعنی به نظر من حداقل با توجه به سریالش خیلی نقطه اشتراکات زیادی ندارن.

بنظر میرسه خیلی وقته به سایت سر نمیزنید!
b2n.ir/m21769

و البته در کل خیلی از حرفایی که یه عده قلیلی رو نباید به جاییتون حساب کنید چون اونا هر کی گجت داره و ظاهرش خانه میگن از بتمن تقلید کرده،هر کی هم زورش زیاده و پرواز میکنه میگن از سوپرمن تقلید کرده!

سلام استاد بله پوزش میطلبم اصلا وقت نمیکنم مثل قدیما به سایت سر بزنم ممنون از سایت که برای همه چیز یه مقاله ی فوق تخصصی داره
درباره ی اون افراد متعصب هم که همیشه هستن و واقعا نمیدونم چرا از جنبه های اشتباه خودشون پایین نمیان و سر یک چیزایی که واقعا خنده دار هستن تعصب دارن و نظر الکی میدن مثل همینکه مون نایت رو از روی بتمن کپی کردن که مسخرست!
تازه برای اون هم کافیه مقالات تقلید سایت رو بخونن تا بفهمن کی بیشتر تقلید میکنه! :-*
مجدد پوزش و ببخشید بابت اسپم و تشکر بابت زحمات همگی به خصوص برای دکتر استرنج که ترکوندید خسته نباشید سایت رنگ دکتر استرنج گرفته.

مخلصیم. ارادت داریم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید