اطلاعات طبقه بندی شده و جامعی که از انتقام جویان ۴: پایان بازی (Avengers 4 Endgame) به دستمان رسیده – قسمت اول

A4-Evidence-Cover v2 part 1

وقتش بود مقالهٔ سرنخ های انتقام جویان ۴ رو به روز رسانی کنیم! در این مقاله تمام اطلاعات لو رفته، اخبار، عکس های سر صحنه و شایعات را جمع کرده و به تجزیه و تحلیل آن می پردازیم.

برای خواندن قسمت دوم به اینجا بروید!

 

مقدمه: پارسال همین حوالی سال بود که اطلاعات مختلفی از جنگ بی نهایت منتشر می شد و ما اون ها رو جدی نمی گرفتیم! با نگاهی به گذشته میشد فهمید که اگر این اطلاعات رو کنار هم قرار می دادیم به نتایج جالبی دست می یافتیم. حال ما تصمیم گرفتیم که تمام اطلاعات، شایعات و عکس ها را کنار یکدیگر قرار دهیم و به تجزیه و تحلیل آن بپردازیم. برای جمع آوری این اطلاعات به اخبار لحظه ای، شایعات مختلف و برخی از تئوری ها چشم دوخته بودیم. اطلاعات اساسی و پایه ای این مقاله بر محور سه منبع بنا شده: “just spoilers things” guy ، ilurkthingsreborn و 4Chan!

اطلاعات 4Chan نسبت به بقیه منابع از اعتبار پایین تری برخوردار است؛ به دلیل این که نویسندهٔ آن شخصی ناشناس می باشد و ما به صورت کامل نمی توانیم اعتماد کنیم.

آقای ilurkthingsreborn که ادعا دارد همان ilurkthings است و همان کسی است که اطلاعات نسبتا دقیقی به ما قبل از اکران جنگ بی نهایت داده بود و حدود ۸۰-۹۰ درصد این اطلاعات درست از آب درآمده بودند.(در این مقاله می تونید ببینید) اما با این حال ما به طور قطع نمی توانیم تایید کنیم که ایشون همان نفر قبلیست!

جزئیاتی که از  Just got told some spoilers/things هم قبلا وارسی شده و تقریبا درست بوده. (ایشون مبارزه نهایی بین ثانوس و انتقام جویان رو قبل از بشکن کزایی برامون شرح داده بود.)

مابقی اطلاعات این مقاله نیز بر اساس اطلاعاتی که بازیگران و دست اندرکاران فیلم لو داده اند نوشته شده همچنین صحنه ها و لوکیشن های فیلم برداری، مصاحبه های مختلف و عکس های لو رفته در کامل شدن این مقاله کمک شایانی کرده است!

 

۱. خلاصه داستان

نقطه اوج تمام ۲۲ فیلم گذشتهٔ MCU؛ در قسمت چهارم انتقام جویان، بینندگان شاهد نقطهٔ عطفی از این ماجراجویی حماسی خواهند بود. قهرمانان دوست‌داشتنی ما واقعا می‌فهمند که چقدر این واقعیت شکننده است و باید برای رسیدن به هدف نهایی فداکاری‌های بزرگی را انجام بدهند.

با توجه به گفتهٔ کارگردانان، این فیلم بالای ۳ ساعت به طول می انجامد! (ویدئو)

 

۲. شخصیت ها

پرومو آرت لو رفته

خب با توجه به جنگ بی نهایت؛ کاپیتان آمریکا، بلک ویدو، هالک، ثور، راکت راکون، نبولا، اوکویه، ام باکو و رودی ملقب به ماشین جنگی از بشکن ثانوس جون سالم بدر بردند و با توجه به صحنه پس از تیتراژ در فیلم بعدی کاپیتان مارول به مابقی قهرمانان اضافه خواهد شد.

با توجه به عکس پرومو آرت لو رفته نیز:

  • استیو دوباره هویت کاپیتان آمریکا را پس خواهد گرفت و بدون ریش و با لباسی جدید ظاهر خواهد شد..(یا ممکن است این نسخهٔ زمان گذشته کاپیتان آمریکا باشد!)
  • ظاهر کاپیتان مارول نشانگر آن است که او در همان سن و سالی است که در دهه ۹۰ میلادی در فیلم اختصاصی اش خواهیم دید.
  • با توجه به لباس و ظاهر هاکای، به احتمال زیاد او را با هویت «رونین» خواهیم دید.
  • هالک نیز با توجه به چهره و ظاهرش که لباسی برتن دارد، احتمالا پروفسورهالک یا حتی حداقل کمی باهوش تر از سابق ظاهر شود.
  • ماشین جنگی نیز رزهی جدید به تن دارد تا برای جنگ با ثانوس کاملا آماده باشد.
  • مردآهنی با همان لباس جنگ بی نهایت در فیلم حضور دارد.
  • بلک ویدو با موهای قرمز و بافته شده دیده می شود.( یا موهایش را رنگ کرده یا ممکن است نسخه ای از آینده یا گذشته اش باشد!)
  • اسکات با ظاهر فیلم مردمورچه ای و واسپ (Ant-man and the Wasp) حضور دارد اما واسپ کجاست؟ (خطر اسپویل فیلم مردمورچه ای و واسپ) در صحنه پس از تیتراژ، بعد از این که اسکات برای انجام به دنیای کوانتومی می رود، با بیسیمش خبر بازگشتنش را به هوپ و پدرش می دهد اما هیچ جوابی دریافت نمی کنه! آنها نیز با بشکن ثانوس پودر شده اند!!( ویدئوی لو رفته)
  • نبولا، ثور و راکت راکون نیز با ظاهر زمان حال در عکس حضور دارند.

با نگاه به صحبت های نویسندگان فیلم یعنی کریستوفر مارکوس و استیون مک فیلی مردگان و تلفات فیلم تا حد خیلی زیادی روی فیلم بعدی تاثیر داره و لذا بخاطر همین کریستوفر مارکوس گفته:  مرگ ها واقعی اند... من می خوام به شما بگم که اون ها (مرگ ها) کاملا واقعی اند. و هرچه زودتر شما اون رو بپذیرید زودتر می تونید برای ناراحتی و غم بعدی آماده شوید! با توجه به این سخنان می توان گفت بازماندگان جنگ بی نهایت نقش بسیار بیشتری نسبت به بقیه شخصیت ها دارند!

غیر از این؛ نیز تایید شده است که ثانوس در پایان جنگ بی نهایت  در سنگ روح بوده و «گامورای خردسال» انعکاسی از روح او بوده است!(می تونید این اطلاعات را به صورت صوتی در اینجا گوش بدهید) همچنین لیستی از برخی شخصیت های مرده و زنده و مبهم به ما داده شده است:

-زنده: هاوارد اردکه، زن عمو می، «کراگلین» (اینو جیمز گان تایید کرده!)، شوری و مادرش(که توسط بازیگرش تایید شده)

 اوارد اردکه، زن عمو می، «کراگلین»

شوری و ملکه رموندا

-مُرده: بازیگر لوکی در آزگارد (صحنه تئاتر در فیلم راگناروک که مت دیمون نقششو بازی می کرد)، بتی راس و لیدی سیف!

 ازیگر لوکی در آزگارد  بتی راس و لیدی سف

-مجهول: ناکیا

 ناکیا 

مشخص شدنش باعث لو رفتن شدید داستان میشه: ند لیدز، کورگ، میک و جین فاستر(شایعه ای از بازگشت ناتالی پورتمن برای ایفای نقش دوباره جین فاستر وجود دارد و این منبع با توجه به شایعات فیلم ثور راگناروک و عکسی که تایکا وایتیتی در توییترش انتشار داده این شایعه را قوت بخشیده! همچنین در مصاحبه های اخیر ناتالی پورتمن راجع به بازگشتش به مارول، دیگر حرف های سابق را نزده و می توان بازگشتی را برای این بازیگر متصور بود!)

 جین فاستر، کورگ، میک و ند

 

حال به مرگ ها می پردازیم! نویسندگان فیلم به واقعی بودن اونها اشاره کرده نه به دائمی بودن آنها. پس بی شک در پایان داستان شرایط تا حدودی به حالت اولیه و بازگشت مردگان ختم خواهد شد!(فیلمبرداری مردعنکبوتی دور از خانه و ساخته شدن محافظان کهکشان ۳ مهر تاییدی بر این اتفاق است! توقع دیگری داشتید؟) یکی از دلایل زنده ماندن اعضای اصلی انتقام جویان این است که کارگردانان فیلم می خواستند ما رو شوکه کنند و تمام حدس و گمان های ملت را به آتش بکشند که همین کار منجر به پایان غیرقابل حدس جنگ بی نهایت شد. البته این کار یکی از منطقی ترین کارهای ممکن برای این فیلم است چرا که قرارداد بازیگران اصلی و پایه‌ای مارول به پایان می رسد و پودر شدن دیگر قهرمانان باعث می شود در فیلم بعدی به بهترین صورت و حماسی با قهرمانانی که حدود ۱۰ سال از عمرمان را گذراندیم خداحافظی کنیم!

حال به بررسی این اطلاعات می پردازیم که به شرح زیر است:

کارگردانان فیلم یعنی برادران روسو شایعه گیر افتادن گامورا در سنگ روح را رد نکرده اند و احتمال این که او قسمتی از او در سنگ روح گیر افتاده باشد زیاد است.

شوری نیز گمان می رود به بازسازی ويژن و برگرداندن او به زندگی مشغول باشد. همچنین واکاندا هنوز پابرجا بوده و به حیات و فعالیت های ادامه خواهد داد؛ با مرگ تچالا نیز ممکن است امباکو واکاندا را فرمانروایی کند!(حتی ممکنه استارت دشمنی آنها از اینجا شروع شود!)

هیچ حدس دقیقی بر حضور جین فاستر نمی توان زد ولی دو چیز امکان دارد: اول این که او به عنوان یک فیزیکدان در سفر های زمانی و سفر به قلمروی کوانتومی نقشی داشته باشد. دوم مربوط می شود به سنگ واقعیت! یعنی این امکان وجود دارد که در سفر های زمانی به او واقعهٔ همگرایی و پیدا شدن «ایثر» اشاره شود.

 

۳. شروع و ابتدای فیلم: جنگولک بازی های قلمروی کوانتومی یا پرش زمانی؟

انتقام جویان 4

همونطور که در کانال سایت گفته بودیم شایعاتی مبتنی بر حضور «اما فورمن» (Emma Fuhrman ) در نقش نسخه جوان «کسی لانگ» (دختر مردمورچه ای) وجود داشت؛ همچنین گفته شده Harley Keener نیز در این فیلم حضور داره ( همون پسر بچه ای که در مردآهنی ۳ به تونی کمک کرد). گوئنیت پالترو نیز در مصاحبه ای اطلاعاتی از فیلم لو داده بود که می گفت؛ تونی و پپر باهم ازدواج کرده و دارای فرزند شده اند!

کسی لانگ

اگر به یاد داشته باشید ما در اینجا عکس های لو رفته ای را از سر صحنه فیلمبرداری جنگ بی نهایت قرار داده بودیم. اما تایید شده برخی از صحنه های انتقام جویان ۴ همزمان با جنگ بی نهایت فیلمبرداری شده و با توجه به وقایع فیلم مردمورچه ای و واسپ به طور قطع می توان گفت که این صحنه مربوط به انتقام جویان ۴ بوده است.

پاول راد سر صحنه فیلمبرداری

عزیزان پیگیر و دقیق ما دریافته اند که این لوکیشنی که پاول راد در آن در حال ایفای نقش است، دقیقا یک بلوک با خانهٔ «کسی»(دختر مردمورچه ای) فاصله دارد!!! در پس‌زمینه فیلمبرداری نیز ما زباله و خرت و پرت هایی انباشته شده می بینیم که هنوز از کنار خیابان جمع نشده است!!!! این بدان معناست که این صحنه بعد از جنگ بی نهایت و بشکن ثانوس اتفاق افتاده و وضعیت دنیای بیرون هنوز آشوب است. در همین عکسی که در بالا قرار دادیم نیز داریم می بینیم او با نگرانی به سمت خانهٔ دخترش در حال دویدن است.

پاول راد خانه کسی لانگ

همانطور که در صحنه پس از تیتراژ فیلم مردمورچه ای و واسپ دیدیم، اسکات برای انجام ماموریتی به قلمروی کوانتومی رفت؛ اما موقع بازگشت دیدیم که هنک پیم، ژانت و هوپ هر توسط بشکن ثانوس پودر شده اند. نکتهٔ قابل توجه در این صحنه جایی بود که دکتر پیم به اسکات هشدار گیر افتادن در گرداب زمانی(Time Vortex) را داد. در این صحنه که اسکات تک و تنها در قلمرو کوانتومی گیر افتاد و هیچ ایده ای از اتفاقات بیرون نداشت.

با توجه به عکس های سر صحنه می توان اطمینان داشت که سال ها از این اتفاق می گذرد زیرا تونی پیر و شکسته شده و موهایش طوسی رنگ شده، همچنین با توجه به صحبت های گوئنیت پالترو آنها صاحب فرزند شده اند. در ضمن کسی لانگ را بازیگری جوان ایفای نقش می کند. سوالی که وجود دارد جریانی است که در این بین می افتد؛ آیا شاهد پرش زمانی خواهیم بود؟ یا جریان چیز دیگری است. ما دو پاسخ احتمالی برای این اتفاق داریم:

الف) جنگولک بازی قلمروی کوانتومی:

در این فرضیه که بر اساس لباس ابرقهرمانی در پروموآرت لو رفته بناشده است(یعنی با توجه به تغییر نکردن لباس مردآهنی، ثور، نبولا و راکت راکون)، اسکات با خروج از قلمروی کوانتومی ناخودآگاه به آینده می رود. بعد از این که می فهمد یک بلایی سر همکاران و خانوادهٔ پیم آمده؛ لباس خودش را عوض می کند و برای رفع نگرانی به خانهٔ دخترش می رود، اما با نسخهٔ بزرگسال دخترش مواجه می شود. او جریان بشکن ثانوس را متوجه می شود و با تونی زمان آینده ملاقات کرده و به آن کمک می کند. در اینجا دو حدس وجود دارد: ۱- این آینده ای است که ثانوس در آن شکست خورده و تونی منتظر اسکات بوده تا از او را از اتفاقات و کمک هایی که گذشتهٔ او به آینده اش کرده آگاه سازد.(دقیقا مثل پایان فیلم مردان ایکس روزهای گذشته در آینده X-Men Days of the Future past) ۲- این آینده ای است که ثانوس هنوز شکست نخورده و تونی در حال یافتن راهی برای شکست اوست و با رسیدن اسکات به آینده جرقه سفر های زمانی و استفاده از قلمرو کوانتومی به ذهنشان می رسد.(عروسی و بچه دار شدن تونی نیز در این بین توضیح داده خواهد شد.)

ب) پرش زمانی:

فیلم در حالی آغاز می شود که تونی و پپر باهم ازدواج می کنند و سپس مدتی از این اتفاق می گذرد، ظاهر از سن گذشته و پیرشدهٔ برخی بازیگران (مخصوصا رابرت دونی جونیور) نیز مهر تاییدی بر گذشت زمان در این فیلم است. اسکات با برگشتن از قلمرو کوانتومی درمیابد که هیچ چیز سر جای خودش نیست و سریعا خودش را پیش دخترش می رساند و در کمال تعجب با «کسی لانگ» بزرگسال مواجه می شود. با نگاهی به عکس های مختلف از سر صحنه فیلم، می توان گفت مردمورچه ای نقش برجسته ای در این فیلم دارد و ما باید منتظر بمانیم تا ببینیم بعد از بشکن ثانوس چه بلایی سر خانواده او  خواهد آمد!

 

۴. سفر های زمانی

سفرهای زمانی - انتقام جویان 4

این مورد به چند بخش مختلف تقسیم میشود و توضیحی بر اطلاعات لو رفته، تاریخ، لوکیشن فیلم برداری و عکس های سر صحنه می باشد.

 

-اطلاعات پایه ای

همونطور که در این مقاله به صورت کامل توضیح داده بودم، موضوع فیلم کاملا در مورد سفر های زمانی هستش و این اطلاعات لو رفته از منبع مورد اعتمادی بدستمون رسیده بود؛ پس ما ستون اصلی پازل رو بر اساس این اطلاعات می چینیم: موضوع فیلم دربارهٔ بازگشت قهرمانان بازماندهٔ جنگ بی نهایت به گذشته و مروری است بر وقایعی که در ۱۸ فیلم قبلی دیده بودیم. تمرکز فیلم کاملا بر روی رابطهٔ تونی و استیو بنا شده و این دو نیز به همراه بقیه ابرقهرمانان به گذشته سفر می کنند. نقشه انتقام جویان این است که دستکش بی نهایت خودشان را درست کنند و با جمع کردن سنگ های بی نهایت در گذشته زودتر از ثانوس به اونها دست یابند که در پایان و بعد از Avengers 4 منجر به تغییرات اساسی در دنیای سینمایی مارول می شود! (همونطور که قبلا گفتیم پست Redditـش  اینجاست )

عکس سر صحنه انتقام جویان ۴ تونی و استیو گذشته

منبع دیگر نیز اضافه می کند: مردآهنی دوباره انتقام جویان را دور هم جمع می کند و تصمیم بر ساخت دستکش بی نهایت دیگری می گیرد تا با این کار اعمال ثانوس پس از بشکن را درست کند. انتقام جویان برای این کار از مردمورچه ای کمک می گیرند که برای سفر به فضا و زمان با استفاده از قلمرو کوانتومی، سنگ های بی نهایت را در دوره های مختلف زمانی جمع آوری کنند! در همین حین ثانوس از نقشه آنها با خبر می شود و درصدد جلوگیری از آنها بر می آید. همچینن فیلم بر محور رابطه تونی و استیو می چرخد. (لینک منبع دوم )

عکس سر صحنه - تونی پیر- اسکات  استیو زمان گذشته

گرداب زمانی در فیلم مردمورچه ای و واسپ معرفی شد. اما نکته مهم تر این است که کوین فایگی قلمروی کوانتومی را در فیلم کاپیتان مارول تایید کرده است.

کاپیتان مارول قلمروی کوانتومی

 

- سریال لاست، پیشتازان فضا و سری کمیک های Avengers Forever

پیشتازان فضا نسل بعدی - سریال لاست - کمیک انتقام جویان برای همیشه

کوین فایگی اخیرا حرف های جالبی زده، او گفته انتقام جویان ۴ از قسمت آخر سریال پیشتازان فضا: نسل بعدی با نامAll Good Things الهام گرفته است. در این قسمت، «کاپیتان پیکارد» به گذشته و آینده سفر می کند و با این کار کلید چرایی اینکه باید بشریت را نجات دهد را درمیابد. پس بنابراین همزمان در گذشته، آینده و زمان حال، با کمک خدمه و همکارانش در این سه دورهٔ زمانی ماموریتش را به انجام می رساند.

قسمت آخر پیشتازان فضا نسل بعدی - سفر های زمانی

همچنین در کانال سایت نیز خبر دادیم، اوانجلین لیلی(واسپ) طی مصاحبه ای گفته Avengers 4 اون رو یاد فصل چهارم سریال لاست میندازه و اگر این حرف درست باشه باعث واضح تر شدن برخی از اطلاعاتی میشه که قبلا داشتیم! از یاد نبریم که واسپ نقش کوچکی در این فیلم داره و گذشته به ما اثبات کرده که برادران روسو به این راحتی ها دم به تله نمی دهند حالا چه برسه به کسی که نقش کوچیکی در این فیلم داره!! به هر حال با توجه به این صحبت ها می توان گفت ما با سه چیز طرف هستیم: ۱- فلش بک ۲- فلش فوروارد ۳- فلش سایدوی!

واسپ

فلش بک که قطعا مطابق سفر زمان و مرور تمام ۲۰ فیلم قبلی مارول هستش. فلش فوروارد هم مربوط به جایی میشه که ما دختر جوان مردمورچه ای (و شاید پسر ۲ سالهٔ تونی) رو می بینیم! فلش سایدوی هم به سفر های زمانی مربوط میشه یعنی با این که تونی و بقیه انتقام جویان به گذشته می روند اما سیر زمانی اصلی دست نخورده باقی می مونه ولی در این بین تغییراتی در ساختار آینده رخ میده و به احتمال خیلی زیاد سیر زمانی جدید جایگزین قبلی میشه! (البته امیدواریم که پایان فیلم مثل پایان سریال لاست اذیتمون نکنه!)

برادران روسو نیز تایید کردند که  Avengers Forever نزدیک ترین عنوان به Avengers 4 می باشد. در این سری کمیک ما دیدیم که گروه منحصر به فردی از اونجرز متشكل  از اعضایی از زمان حال ، گذشته و آینده حضور داشت. ماموریت این گروه مقابله با شخصیت خبیثی به نام Immortus و  گروه Time Keepers بود (گروه نیرومندی كه سالهاست برای اونجرز دردسر درست میكند). هر كدام از اعضا گروه از مقطع خاصی در زندگي خود  انتخاب میشود تا به موفقیت ماموریت كمك كند. مثلا استيو راجرز در اوج قدرت فیزیكی ولی در مقطعی كه از نظر روحیه در سطح پایینی است انتخاب ميشود و یا نسخه های مختلف «هنك پیم» (مرد مورچه ای) از گذشته و حال و یا زمانی كه لباس Yellojacket را بر تن دارد برگزيده ميشوند. همین موارد باعث شد تا داستانی خارق العاده نوشته شود كه در آن اعضای جالبی حضور داشتند و به زمان های مختلفی سفر میكردند.

اگر داستان پیشتازان فضا و کمیک Avengers forever را با هم ترکیب کنیم، متوجه می شویم که سفر های زمانی در این فیلم به یک خط زمانی و موقیت زمانی محدود نمی شود و اگر این اطلاعات را با جزئیات فصل چهارم سریال لاست ترکیب کنیم، در میابیم که گذشته زمان حال و آینده به صورت موازی حرکت می کنند تا به یک نقطه عطف و پایانی برسند. این همان نقطه ای است که کتاب اول مارول به پایان می رسد! همه چیز بعد از انتقام جویان ۴ متحول خواهد شد و اشتباهات جزئی که در فیلم های قبلی اتفاق افتادند جبران خواهند شد.

 

- نبرد نیویورک

تاریخ دهم و یازدهم آبان ۱۳۹۶: کریس همسورث (ثور)، رابرت داونی جونیور (تونی)، تام هیدلسون (لوکی) و مارک رافلو (هالک) در صحنه فیلم برداری که کاملا شبیه به صحنه پایانی فیلم اول انتقام جویان بوده دیده شدند. آنها همگی با لباس و گریم سال ۲۰۱۲ حضور پیدا کرده بودند. ثور چکش قبلی خود یعنی میولنیر را بدست دارد. رابرت دونی جونیور با لباس سربازان ویژه شیلد و موهایی بلوند و گریم دیگری نیز دیده شده (خبرشو اینجا در سایت گذاشتیم) :

 تونی پیر - تونی جوان زمان گذشته

بیست و یکم دی ماه سال ۱۳۹۶: پایان فیلم برداری انتقام جویان ۴. پاول راد (اسکات لانگ)، رابرت داونی جونیور (تونی پیر و شکسته)، کریس اوانز (کاپیتان آمریکا با گریم گذشته) و مارک رافلو (هالک) سر صحنه آخرین فیلم برداری رسمی فیلم دیده شدند. تونی یک زخم کوچک روی ابروی سمت چپ صورتش دارد. دست اندرکاران فیلم نیز دنبال سیاهی لشکری از مردم عادی می گشتند که با گریم زخمی و خاکی مشکلی نداشته باشند همچنین دنبال یک سری افراد برای نقش آتش نشان بودند.

یک کیف با برچسب Binarily Augmented Retro Framing که مخففش میشه B.A.R.F نیز سر صحنه فیلم برداری دیده شده بود ( بارف که حدودا اینجوری میشه معنیش کرد: «صحنه سازی قدیمی تقویت شده»- همون عینکی بود که تونی در جنگ داخلی باهاش خاطراتشو بازسازی می کرد.) (ما این خبر رو نیز اینجا واینجا و اینجا کار کردیم که تمامی عکس ها در لینک ها موجوده).

جمع بندی عکس ها: الف) مردمورچه ای، تونی و استیو دستگاه عجیبی به دستشون بسته شده. تونی و اسکات لانگ نسخه پیر هستند اما با توجه به گریم کاپیتان آمریکا با همان استیو سال ۲۰۱۲ روبرو هستیم

تونی استیو پروفسور هالک اسکات

ب) دو نسخه از تونی، مُسن و جوان ۲۰۱۲، در این صحنه مشاهده میشوند.

د) نسخهٔ پیر، لباس مامورانی از شیلد را پوشیده که لوکی را اسکورت می کردند!

لوکی دستگیر شده - مامورین ویژه شیلد

ه) لوکی دهان بندی به دهان دارد که مطابق پایان نخستین فیلم "انتقام جویان" است. همچنین بدل کار لوکی سر صحنه فیلم برداری دیده شده و این یعنی امکان وجود صحنه زد و خورد و اکشن در این صحنه از فیلم وجود دارد!

بدل کار لوکی

و) لوکی به جای این که با آن دستگاهی که در پایان انتقام جویان ۲۰۱۲ تسارکت رو به دست بگیره، با دست خالی تسارکت را دستش گرفته است!

تسارکت در دو فیلم انتقام جویان - لوکی

 

ز) جعبه ‌BARF   در صحنه دیده شده!

ب.ا.ر.ف

دستگاه هایی که بازیگران در تصاویر به دست دارند یا دستگاه های سفر به قلمرو کوانتومی و زمان هستند یا دستگاه بازآوری خاطرات!!! این شخصیت ها به احتمال قریب به یقین برای بازگرداندن سنگ ذهن و مکان در این محل حضور پیدا کرده اند. تغییرات در سیر زمانی تقریبا هیچ ارتباطی با BARF ندارد و احتمال این که مارول برای گمراهی مخاطبان این دستگاه را سر صحنه قرار داده باشد بسیار زیاد است و این صحنه ها فقط به سفر های زمانی مختوم می شود.

امکان دارد مردمورچه ای کوچک شده باشد و به همراه تونی قاطی ماموران نظامی شیلد شده باشد تا به کمک یکدیگر سنگ ذهن و فضا را بدست آورند. همچنین شاید تونی و اسکات برای گرفتن اطلاعات درباره ثانوس از لوکی پیشش رفته باشند. اگر یادتون باشه وقتی اولین بار لوکی را در نخستین فیلم انتقام جویان دیدیم یک حالت رنگ پریده، عرق کرده و زیرچشم گود افتاده دیدیم؛ سپس در اولین مواجهه اش با ثور حرف های مهمی به او زد:من دنیاهایی رو دیدم که هیچی ازشون نمی دونی. من در زندان تبعیدم بزرگ شدم. من قدرت واقعی تسارکت را دیده ام این صحبت ها این سوال را برایمان پیش می آورد که ثانوس چه چیزی به او نشان داده؟ پس ممکنه از BARF برای دیدن خاطرات لوکی استفاده شود! و شاید دلیل شناختن تونی توسط ثانوس و ارتباطش با سنگ روح و دانشش مشخص شود!!!!!! (تایید شد که ثانوس تونی را از جنگ چیتاری و بمب هسته ای که به سمتشان هدایت کرد می شناخته است) اما مسئله بدل کار لوکی چیست؟ ما اینجا چند تا حدس و تئوری مطرح می کنیم تا بعدا اطلاعات بیشتری از این قسمت منتشر شود: ۱- زمانی که تونی و اسکات درحال اسکورت لوکی هستند به ثانوس اشاره می کنند و این باعث میشود لوکی مشکوک بشه و بهشون حمله کنه. ۲- اسکات و تونی، لوکی را متقاعد می کنند که کمکشان کند و همین منجر به مبارزه ای بین آنها و انتقام جویان زمان گذشته شود. ۳- بدل کار تصویری از لوکی هستش که لوکی واقعی برای پرت کردن حواس انتقام جویان زمان گذشته استفاده کرده تا تونی، اسکات و خود لوکی با سنگ فضا و ذهن از محل خارج شوند. ۴- تونی و اسکات برای این که لوکی با استفاده از تسارکت دروازه ای به سمت ثانوس باز کند پیش او آمده اند (که این کمی بعید به نظر می رسه.)

(پ.ن: نکته دیگری راجع به BARF به ذهن من می رسه اینه که با استفاده از اون خاطرات رو بطور دقیق مرور کنند که برای احتمالات مختلفی که در سفر های زمانی رخ می ده آماده باشند!)

 

- سنگ واقعیت

سنگ واقعیت

با توجه به این که زنده بودن یا پودر شدن جین فاستر باعث لو رفتن داستان فیلم می شود می توان حدس زد که او ارتباطی با این فیلم دارد و حدس ما این است که تونی و مابقی انتقام جویان با او تماس می گیرند تا بپرسند کی و کجا او به سنگ واقعیت دست پیدا کرده. به استناد به حرف های او، انتقام جویان به گذشته می روند تا سنگ واقعیت را بدست آورند!

(پ.ن: البته این امکان هم وجود داره که آنها به Knowhere بروند تا از کالکتور سنگ رو بگیرند! ولی با توجه به حرف روسوها احتمال ارتباط با جین فاستر بیشتر است!)

 

- سنگ قدرت

سنگ قدرت

با توجه به اطلاعات لو رفته از منبع معتبر، این فیلم مروری بر فیلم های ۱۰ سال اخیر مارول است؛ مثلا انتقام جویان با بدست آوردن سنگ قدرت سیر زمانی ای بوجود می آورند که تیم محافظان کهکشان هیچ وقت کنار یکدیگر جمع نمی شوند!!! در این بین داستانی بر محوریت«نبولا» و سعی و تلاشش برای رهایی اش در گذشته اش روایت می شود و در جایی از داستان با گذشته شیطانی خودش مبارزه می کند! (منبعش اینجاست)

تاریخ دهم شهریور سال ۱۳۹۶: زویی سالدانا (بازیگر گامورا) ویدئویی در اینستاگرام از پشت صحنه فیلم برداری قرار داد و ما او را با لباسی که در فیلم اول "محافظان کهکشان" حضور داشت دیدیم! به علاوه کارن گیلان (بازیگر نبولا) را نیز با لباس و گریم قدیمی نخستین حضورش دیدیم. پاول راد (اسکات لانگ) به همراه اوانجلین لیلی (واسپ) را نیز با لباس جدیدشان مشاهده کردیم ولی این دو احتمالا سر صحنه فیلم برداری فیلم خودشان بوده اند! (خبرش اینجاست):

مرد مورچه ای - اونجرز 4

با توجه به این اطلاعات میشه گفت نبولا (زمان حال) به گذشته می رود تا سنگ قدرت را بدست آورد. اگر یادتون باشه در آن زمان «رونان» و «نبولا» (زمان گذشته) نیز دنبال سنگ قدرت بودند. این صحنه احتمالا جایی رخ می دهد که نبولا و رونان به Knowhere  حمله کردند. اگر یادتان باشد در این صحنه نبولای زمان گذشته به دنبال گامورا بود تا او را بکشد و اورب(سنگ قدرت) را بدست آورد. این صحنه جایی بود که استارلرد فداکاری کرد و جون گامورا را نجات داد و سنگ قدرت به دست نبولا رسید. احتمالا در این زمان است که نبولا و نسخه گذشته اش با یکدیگر برخورد و مبارزه ای با یکدیگر داشته دارند که در نهایت نبولای زمان حال پیروز میدان شود و کل اتفاقات فیلم اول محافظان کهکشان تحت شعاع قرار گیرد!!!! گامورا و محافظان نیز در آن زمان بدنبال سنگ قدرت بود پس حضور گامورا در صحنه فیلم برداری منطقی به نظر می رسد. پس شاید فداکاری استارلرد با ورود نبولا تحت شعاع قرار گیرد و این اتفاق از خط زمانی پاک شود. به هر حال تنها حدس نسبتا دقیقی که می توان زد حذف اتفاقات یک سوم نهایی محافظان کهکشان ۱ است.

«نبولا» علیه «نبولا»

 

- سنگ زمان

سنگ زمان

این یکی واقعا تعجب برانگیزه! مارک رافلو طی مصاحبه ای به صحنه مشترکی که با «تیلدا سوئینتن» (بازیگر Ancient One و استاد دکتر استرنج) در انتقام جویان ۴ داشته اشاره کرده!!!! ( لینک مصاحبه)

همونطور که در جنگ بی نهایت دیدیم، دکتر استرنج با دیدن آینده های احتمالی پیروزی انتقام جویان مقابل ثانوس را در یکی از احتمالات دیده بود. پس او می دانست که انتقام جویان بازمانده به گذشته سفر خواهند کرد! اگر سفر های زمانی در کار باشد، کوچک ترین تغییرات باعث رخ دادن عقوبت بزرگی می شود؛ پس وقتی ancient one به دکتر استرنج گفت احتمالات بیشماری در آینده ات می بینم به همین واقعه داشت اشاره می کرد! پس می توان حدس زد که بروس و یک سری دیگر از قهرمانان (شاید وانگ) به گذشته و پیش ancient one برای گرفتن سنگ زمان می روند و شاید اوست که باعث می شود بروس به پروفسور هالک تبدیل شود!(در قسمت دوم خواهید دید و جریان پروفسور هالک را متوجه خواهید شد!) (در غیر این صورت شاید آنها با روح استاد اعظم در کنار دیگر قهرمانان پودر شده ملاقات خواهند داشت.)

 

- دهه ۴۰ میلادی

دهه ۴۰ میلادی

همونطور که می بینید در این عکس پارکینگی از ماشین های دهه چهلی می بینیم! این عکس از سر صحنه فیلم برداری گرفته شده است. همچنین گفته اند کریس اوانز (کپ) در این لوکیشن دیده شده! ( دوم آذر ۱۳۹۶)

تاریخ نوزدهم تا بیست و دوم مهر سال ۱۳۹۶: دست اندرکاران فیلم به دنبال سیاهی لشکر منشی، کارمند دفتری و مهندسینی با استایل دهه ۶۰ میلادی می گشتند.

بیست و پنجم مهر ۱۳۹۶: سباستین استن بازیگر باکی بارنز در این تاریخ مشغول فیلمبرداری بوده است.(منبع) همچنین عکس از او و جو روسو در تاریخ ۲۶ آبان توسط یکی از طرفداران گرفته شده و در مصاحبه ای در حوالی همان تاریخ مدعی شده که فیلمبرداری‌اش در آذر ماه به پایان خواهد رسید.

بیست و ششم مهر ۱۳۹۶: هایلی اتول بازیگر پگی کارتر دقیقا در همین تاریخ در آتلانتا حضور داشته و پست جالبی در اینستاگرامش منتشر کرده بود که دقیقا می شد ارتباطش را با فیلم متوجه شد.

هایلی اتول - اونجرز 4

و البته از یادمون نره که قبلا خبری مبنی بر بازگشت خانم هایلی اتول به جنگ بینهایت کار کرده بودیم(خبرش اینجاست). پس معلوم میشه مربوط به انتقام جویان 4 بوده، نه جنگ بینهایت!

در ضمن با توجه به درخواست سیاهی لشکر آذر ماه درمیابیم که دست اندرکاران فیلم بدنبال پیدا کردن سیاهی لشکر برای ایفای نقش افراد نظامی در زمان جنگ جهانی بوده.

همچین یکی از نویسندگان (مک فیلی) فیلم گفته بود که کاپیتان آمریکا داستان بسیار قوی و احساسی در این فیلم خواهد داشت!

یقینا می توان اطمینان داشت که استیو داستان احساسی ای خواهد داشت با توجه به این که در جنگ بی نهایت همه چیزش را از دست داد می توان مطمئن شد رویایی که او، ثور و تونی در Age of Ultron دیده اند به نوعی به واقعیت خواهد پیوست! چه صحنه احساسی خواهد شد وقتی استیو درب و داغون پیش معشوق سابقش پگی بازگردد.

اگر یادتون باشه در رویای کاپیتان آمریکا در فیلم عصر آلتران او جهان را بعد از جنگ جهانی دوم دیده بود و همچنین پگی در آنجا حضور داشت و بهش گفت جنگ تمام شده و دیگه مجبور نیست بجنگه! این صحنه به ترسی که استیو در ناخودآگاه خودش داشت اشاره داشت که نکند روزی برسد که جنگی برای مبارزه وجود نداشته باشد! این صحنه ممکن است در فیلم چهارم انتقام جویان به واقعیت بپیوندد! شاید این همان دلیلی است که کاپیتان زمان حال در اون صحنه جنگ چیتاری حضور نداشت. او احتمالا به دهه ۴۰ آمده تا همراه «رداسکال» به «ورمیر» برود تا سنگ روح را بدست آورد!!!!! نکته ای که کمی گیج کننده است انتخاب سیاهی لشکر برای دهه ۶۰ میلادی است و شاید استیو قبل از این که به دهه ۴۰ برود به آن زمان رفته تا با پگی تجدید دیدار کند! (در کل این صحنه واقعا سوال برانگیز است! مثلا یکی از حدس هایی که می توان زد اینه که پگی استیو رو قربانی سنگ روح کنه که کمی دور از ذهن به نظر می رسه!!!!!) اما نکتهٔ مهمی که وجود دارد این است که در این ویدئو از او وقتی راجع به حضورش سوال شد ادعا کرد تا اونجایی که می دونه نه! با این حال پاسخش ابهام برانگیز بود.(شاید نمی دونسته که در جنگ بی نهایت حضور داشته یا انتقام جویان ۴!) مسئله دیگر حضور بازیگر باکی در این زمان است. با توجه به این که برخی از وقایع در دهه ۶۰ میلادی رخ می دهد، شاید او در هیبت سرباز زمستانی که شست و شوی مغزی شده حضور یابد و یا حتی ممکن است در این خط زمانی جدید او از قطار سقوط نکرده باشد و با نسخه ای دیگر از باکی ملاقات کنیم!
(فلش سایدوی) همچنین این صحنه ها توجیهی بر غیاب استیو در سفر به نبرد نیویورک می تواند باشد. ضمن این که این وقایع شاید به گرداب زمانی مربوط می شود و به خاطر همین است که ما دو دهه متفاوت می بینیم و شاید او ابتدا در دهه ۶۰ گیرافتاده و سپس به دهه ۴۰ می رود. در کل این قسمت تا حد زیادی ابهام آمیز است و به اطلاعات بیشتر یا یک تریلر نیاز است تا بتوان به صورت دقیق تر راجع به آن اظهار نظر کرد!

 

- سنگ روح

سنگ روح

همونطور که در بالا توضیح دادم این امکان وجود داره که قهرمانان داستان با استفاده از تسارکت به محل سنگ روح یعنی ورمیر بروند! اما رسیدن به ورمیر مسئله اصلی نیست چون نبولا از جای اون باخبره و می تونه با سفینه ای قهرمانان را در گذشته به اونجا ببره؛ مسئله اینه که چطور به سنگ روح دست پیدا می کنند؟

بالاخره یک نفر باید خودشو فدا کنه تا سنگ روح بدست بیاد! در این بین تئوری های مختلفی مطرح شده که اکثرا دور از ذهن به نظر می رسند مثلا تونی پپر را فدا می کنه یا تونی استیو را فدا می کنه (!) استیو خودشو  فدا می کنه!!! خب بگذارید دقیق تر به مسئله نگاه کنیم! همونطور که رد اسکال در جنگ بی نهایت گفت کسی که سنگ روح می خواد باید آزمون و تستش را هم قبول بشه. پس می شود گفت دو راه برای بدست آوردن سنگ روح وجود داره راه سخت و راه ساده و ساده ترین راه برای رسیدن به سنگ روح قربانی کردن یکی از عزیزان شخصه! و راه سخت هم می تونه حل یک معما یا مبارزه ای در سیاره ورمیر باشه چون مارول بی خودی نمیاد سیاره ورمیر که پر از موجودات عجیب غریب و از همه مهم تر سیاره ای که تحت حکومت نژاد «کری» Kree هست رو وارد داستان کنه!

اما بیایید به صحبت های رداسکال نگاهی موشکافانه تری بیاندازیم. او به ثانوس گفت برای بدست آوردن سنگ روح می بایست اون چیزی که عاشقشی رو از دست بدهی نه این که بزنی بکشیش. به هر حال با دقت زیاد به این صحبت ها در میابیم که راه دیگری برای بدست آوردن سنگ روح وجود خواهد داشت.

 

۵. هاکای و بلک ویدو

هاکای و بلک ویدو

با توجه به صحبت آنتونی روسو (یکی از کارگردانان فیلم) بخشی از فیلم در ژاپن رخ می دهد.

گزارشاتی از سر صحنه فیلم برداری به دستمون رسیده که به این شرح می باشد: هاکای درگیر کار خاصی در ژاپنه در این بین بلک ویدو نیز با شخصی مرموز درحال مبارزه هستش. اسکارلت جوهانسون در خیابانی از آتلانتا که به شکل خیابان های ژاپن درآمده دیده شده! افرادی هم با گریم گانگستر های ژاپنی در این صحنه دیده شده اند:

انتقام جویان 4 ، ژاپن

دست اندرکاران فیلم نیز به دنبال سیاهی لشکری از ژاپنی های گانگستر و مشتری های کافی شاپ می گشتند! جرمی رنر و اسکارلت جوهانسون با دو دشمن مرموز مبارزه می کردند! «هیرویوکی سانادا» هم برای نقشی نامعلوم انتخاب شده بود!

اسکارلت جوهانسون (ناتاشا) با تتویی بزرگ روی پشتش و جرمی رنر (هاکای) با تتویی روی دستش و با لباس و هویترونین سر صحنهٔ فیلم برداری دیده شده اند!

همونطور هم که ما اینجا خبر دادیم برخی از ژاپنی های واقع در این صحنه در واقع اسکرال هستند چون گفته شده گریم های سنگینی روی صورتشون قرار می گیره

خب با توجه به این اخبار و شایعات میشه گفت هاکای هویت «رونین» رو برای خودش انتخاب می کنه و با اعضای باند مافیایی یاکوزا به دلایلی مبارزه می کنه و شایعات بر این باور اند که برخی از اونها اسکرال هستند و به یاکوزا نفوذ کرده اند! اینجاست که بلک ویدو وارد داستان میشه اما معلوم نیست به چه دلیلی اونجا حضور داره ولی با توجه به این که یاکوزا با تتوهای معروفشون شناخته می شوند پس تتوی بزرگی که ناتاشا روی پشتش داشت منطقی بنظر می رسه چون او یک جاسوس حرفه ایه و شاید با یاکوزا ارتباط داره! به احتمال زیاد بعد از بشکن ثانوس بلایی سر زن و بچهٔ هاکای اومده باشه که او با هویت رونین دست به مبارزه و بازگشت به میدان جنگ زده! (البته ممکنه فقط بچه هایش پودر شده باشند چون در عکس های منتشر شده در مجلهvanity fair ما بازیگر همسر هاکای رو دیده بودیم:)

«هیرویوکی سانادا» هم احتمالا نقش یکی از رؤسای یاکوزا را بازی می کنه! کسی که اطلاعات قابل توجهی داره و هاکای به همین دلیل اونجا حضور پیدا کرده!

 

۶. نقشه دکتر استرنج

نقشه  دکتر استرنج

- دکتر استرنج به قلمروی کوانتومی چه ارتباطی دارد؟

دکتر استرنج و قلمروی کوانتومی

باز هم دسته گلی از جانب تام هالند! طی مصاحبه ای که بندیکت کامبربچ و تام هالند در آن حضور دارند، وقتی از آن ها راجع به سخت ترین دیالوگ های ادا شده (به دلیل تپق ها) سوال می شود، ناگهان تام هالند می گوید دیالوگ های بندیکت سخت تر است چون باید راجع به قلمروی کوانتومی صحبت کند!!!! (ویدئوی مصاحبه!)

همچنین در مصاحبه دیگری باز تام هالند در این باره سوتی می دهد و بندیکت کامبربچ مجبور به ماست مالی کردن قضیه می شود.

این مصاحبه های بسیار مهم و اطلاعاتشان به ما نشان می دهد که این دیالوگ ها به طور قطع در انتقام جویان ۴ رخ خواهد داد. همچنین مهر تاییدی بر این است که آن ها بعد از پودر شدنشان با یکدیگر ارتباط دارند و احتمال حضورشان در سنگ روح را بسیار بالا میبرد.

اگر هم یادتون باشه ما در اینجا عکسی رو که از روی مانیتور یکی از مسئولین ساخت جلوه های ویژه گرفته شده بود رو قرار دادیم:

دکتر استرنج

در این عکس دیدیم که دکتر استرنج به پیتر داره میگه: پیتر ازشون محافظت کن. اونا نمردن. این صحنه که احتمالا از جنگ بی نهایت حذف شده احتمالا در فیلم بعدی نشان داده خواهد شد! چون این دیالوگ در جنگ بی نهایت گفته نشد و با توجه به وقایع فیلم و این مصاحبه ها احتمال رخ دادنش در فیلم بعدی وجود دارد. پس امکان این که این صحنه در سنگ روح اتفاق افتاده باشد بیشتر است! اما چرا پیتر باید ازشون محافظت کنه؟ درون سنگ روح چه خبر است؟

همچنین با توجه به این که در فیلم دکتر استرنج، ما او را در قلمروی کوانتومی دیدیم؛ در میابیم که این محل از مکان های جادویی می باشد و دکتر استرنج از قواعد آن با خبر است.

دکتر استرنج سنگ زمان رو تسلیم ثانوس کرد و این قسمتی از نقشه ای بزرگتر بود.

ما می دونیم که دکتر استرنج توانایی گشت و گذار در حالت روحی رو داره همچنین می تونه ورای مرگ خودش رو ببینه پس مرگ او برخلاف Ancient one   ثابت و دائمی نبود! در دنیای کمیک سنگ روح، روح کسانی که نابود شده بودند رو در خودش نگه داشته بود اما دکتر استرنج توانایی این رو داره که با حالت روحی خود در دنیای واقعی حرکت کنه. شاید در این فیلم نیز او با حالت روحی و عرفانی خودش در دنیای بیرون به کمک دیگر قهرمانان بیاید و راجع به قلمروی کوانتومی توضیح دهد و یا ممکنه این استرنجی که منابع بهشون اشاره می کنند نسخه ای از گذشته یا جایگزین او در آینده باشه. (با توجه به صحبت های Ancient one) به هر حال با توجه به این که او به کل فیلمنامه دسترسی نداشته در میابیم که او در Avegers 4 نقشی کلیدی خواهد داشت.

 

- صحنه جلوه های ویژه و CGI عظیم

کایسلیوس

با توجه به یکی از منابع گفته شده که قسمتی از فیلم در محلی مرموز فیلمبرداری شده و عدهٔ خاصی در آن حضور داشته اند! دوتا از بازیگران که یکیشون «بندیکت کامبربچ» (دکتر استرنج) و دیگری یک بازیگر و شخصیت مرموز (این شخصیت کاپیتان مارول و هاکای نیست) CGI و جلوه های ویژهٔ این صحنه به پایان رسیده است. صحنه دیگری نیز در لوکیشن مرموز دیگری فیلمبرداری شده که خدمه اسکلت مانند شاملش میشه! همچنین این منبع گفته نمی دونه این صحنه ها برای جنگ بی نهایت بوده یا Avengers 4. (منبعش اینجاست)

یکی دیگر از منابع لو دهنده فیلم گفته که زمان فیلمبرداری Avengers 4 در آن صحنه حضور داشته و در چیزی شبیه به کشتی بوده! روی لباس بازیگران در این صحنه نقطه هایی وجود داشته که برای Tracking آنها در این صحنه بوده! همچنین این منبع گفته که «مدس میکلسن» با همون نقطه ها حضور داشته. این منبع نگفته که دکتر استرنج هم در این صحنه حضور داره یا نه. اما با توجه به منبع بالایی میشه گفت احتمال درست بودنش هست. (این پست به همراه یوزرنیم فرد لو دهنده حذف شده پس امکان دروغ بودنش هم هست)

ظاهرا این صحنه نقش محوری در داستان داره ولی با این حال بعضیا می گویند که این صحنه دارای CGI   و جلوه های ویژه همان صحنه ایه که قهرمانان در تایتان با ثانوس می جنگیدند اما با اندکی دقت میشه گفت این صحنه متفاوت است زیرا ما از روز اول فیلم برداری دکور و صحنه فیلم برداری جنگ ثانوس در تایتان را دیده بودیم پس این صحنه جدا از چیزیه که برخی ادعا می کنند! الف) شاید اینجا همان جاییه که مارک رافلو به اون اشاره کرد و بازیگر Ancient one به کمک آنها اومده! و با حالت روحانی خود به دکتر استرنج و دیگران کمک می کند. ب) شاید اینجا ملاقاتی با شخصیت های کیهانی را شاهد باشیم مثلا ملاقات با یک سلستیالی یا ابدیت و یا حتی دادگاه زندگی!!! ج)کایسلیوس!؟ شاید ما در این صحنه در ازای کمک دورمامو به قهرمانان کایسلیوس را نیز باری دیگر برای انجام ماموریت های دورمامو ببینیم و شاید این بیانگر بازگشت دورمامو باشد!

جلوه های ویژه سنگین برای چیه؟ خب اینجا چند مدل حدس و تئوری وجود داره: ۱- یک جنگ جادویی عظیم در این صحنه رخ میده! ۲- همانطور که در بالا گفتیم ممکن است این صحنه عظیم کیهانی، ملاقات شخصیت های کیهانی را برای ما نمایش دهد. ۳- او داره تایتان رو قبل از نابودیش نگاه می کنه! ۴- خدمه اسکلت مانند در این صحنه دیده شده اند پس این تنها CGIواقع در این صحنه نیست و با توجه به منبع اول که می گفت کایسلیوس در این صحنه دیده شده شاید او به شکل اسکلتی در بعد دورمامو دیده بشه و حتی کمک گرفتن از او را شاهد باشیم!!!!!(در قسمت بعدی این مقاله: شاید هم این صحنه به ارتشی که ثور در حال جمع آوری است مربوط باشد.)

 

به زودی با قسمت دوم این مقاله خدمت شما می رسیم...

 

نظر شما چیه؟ مغز من که درحال منفجر شدنه! شما چه حدسی راجع به این اطلاعات می زنید؟

 

نویسنده: احمد فقیه

P.Constantine

All rights reserved © Spidey.ir 2018

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مقالات مشابه:

اطلاعات طبقه بندی شده و جامعی که از انتقام جویان ۴ (AVENGERS 4) به دستمان رسیده – قسمت دوم

تمام شواهد و مدارکی که از انتقام جویان ۴ (AVENGERS 4) داریم – قسمت دوم  

تمام شواهد و مدارکی که از انتقام جویان ۴ (AVENGERS 4) داریم – قسمت اول

اطلاعات لو رفته از سیر داستانی AVENGERS 4

عکس های جدید از سر صحنه فیلم انتقام جویان 4 فرضیه سفرهای زمانی را تایید میکند؟

عکس های عجیبی از سر صحنه فیلمبرداری انتقام جویان 4 منتشر شد!

10 سوالی که فیلم انتقام جویان جنگ بی نهایت پاسخ داد!

 نقد و بررسی فیلم "انتقام جویان: جنگ بینهایت" (AVENGERS: THE INFINITY WAR)

15 سئوالی که پس از دیدن فیلم جنگ بینهایت در ذهن ما ایجاد شد!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

شرلوک
#1 شرلوک 1397-06-12 19:43
به نظر من توی مورد شیش بهتر باشه که همون توسنگ روح اتفاق بیفته و ما مثل فیلم میان ستاره ای اونایی که توی سنگ روح گیر کردن به صورت یه جور کد به بقیه پیام بدن ؟ نظر شم چیه ؟
نقل قول کردن
strongest avenger
#2 strongest avenger 1397-06-12 19:46
مقاله عالی بود لطفا تو قسمت بعد درباره زنده موندن یا نموندن لوکی هم یه اطلاعاتی بدید
نقل قول کردن
mtm
#3 mtm 1397-06-12 19:47
من خواهشم اینه دوستان و کاربران اسپم ندن زیر این مقاله
حرفای حاشیه ای هم نزنن
واقعا اقای فقیه وقت و انرژی غیر قابل تصوری برای نوشتن و اماده کردن این مقاله گذاشتن
پس بی احترامیه اگه درباره محتوای مقاله نظر ندیم
نقل قول کردن
mani s.h
#4 mani s.h 1397-06-12 20:02
به نقل از mtm:
من خواهشم اینه دوستان و کاربران اسپم ندن زیر این مقاله
حرفای حاشیه ای هم نزنن
واقعا اقای فقیه وقت و انرژی غیر قابل تصوری برای نوشتن و اماده کردن این مقاله گذاشتن
پس بی احترامیه اگه درباره محتوای مقاله نظر ندیم

چشم.بازم ممنون از آقای فقیه و طبقه بندیشو.شرمنده استاد.و شرمنده آقای فقیه.
نقل قول کردن
شرلوک
#5 شرلوک 1397-06-12 20:06
به نقل از شرلوک:
به نظر من توی مورد شیش بهتر باشه که همون توسنگ روح اتفاق بیفته و ما مثل فیلم میان ستاره ای اونایی که توی سنگ روح گیر کردن به صورت یه جور کد به بقیه پیام بدن ؟ نظر شم چیه ؟

راستی اینها رو فراموش کردم !
1-تونی چه جوری برمیگرده؟
ما برای این مورد 2 تا راه حل داریم !
1- 1با کمک دکتر استرنج
بعضی ها میگن دکتر استرنج اون حلقه تلپاتشو انداخت زمین که شاید بتونن باکمک اون به زمین برگردن ولی به نظر من نه تونی جادوگری بلده و نه نبولا پس این درست نیست یا احتمالش کمتره !
2-1سفینه نبولا
من برای این نضریه 2 تا تئوریه دیگه دارم !
1-2تونی سفینه نبولا را باز سازی میکند!
سفینه اسیب دید ولی فکرکنم بشه بعد از باسازی حداقل به یک سیاره برسونتشون تا به زمین برن یا وسط راه کراگلین رو بینن و اون کمکشون کنه (چون زندست اینو میگم )
2-2خدمه تانوس دنبال سفینه میایدند!
درسته ! به نظر من این احتمالش یک خورده بیشتره چون اگه یک سفینه رو بدزدن خدمه وظیفشونه که بیان و وقتی می خوان برسن بوم ! همه نصف میشن ولی یدونه سفینه سالم پایین میاد و اونا با یکم مبارزه سفینه رو میگیرن !
2-دنیای کوانتوم و کاپتان مارول
خب این به اخر کاپتان مارول بستگی داره به نظر من شاید ته فیلم کاپتان مارول داخل اون دستگاه بره و دچار همون گرداب زمان بشه و سالم بمونه ولی توی دستگاه گیر کنه تا اینکه دستگاه باز بشه !
3-لوکی زنده میماند!
من یه نضریه دارم که میگه تونی وقتی حرف های تور رو میشنوه که برادرش مرده ناراحت میشه و وقتی دارن تو اینده سفر میکنن تور میگه یه چیزیو به برادرم بگو و وقتی تسکرات و سنگ ذهن رو گرفتن تونی برمیگرده و به لوکی نگاه میکنه !
واقعا عجب صحنه ای میشه !
4- کس دیگری انتقام جویان را جمع میکند!
خب اینم من 2 تا تئوری دیگه دارم! البته به اقای فهید بر نخوره !
1-4 کاپتان مارول
بله ! طبق اون فیلم لو رفته که دست یا رو رو میپیچون به نظرم تازه به این زمان برگشته و یکم گیجه ولی وقتی به هوش میاد شروع میکنه به جمع کردن انتقام جویان ولی این احتمالش کمتره !
2-4 اسکات لانگ
به نظر من بهترین گزینه ایشون هستش ! چرا ؟ از گرداب میاد بیرون انتقام جویان پاچیده کلا وعض درب و داغونه و دنبال اینکه واسپ رو برگردونه ولی از کی کمک بگیره ؟ کاپتان درسته ! و کاپتان از کی ؟ از تونی !
5- افراد درون سنگ روح
طبق مورد شیش همون عکسه اونا تو سنگ روحا ( البته به نظر من!) و دکتر در حال ارام کردن اسپایدی ! که منزوش اینه باید کاری بکنن! درست مثل مثالی که اول زدم ! اخر فیلم میان ستاره ای که با انداختن کتابها اطلاعات میداد ! اصلا فکرکنم عین میان ستاره ای بشه ! چون فلش بک داره و حال هم داره و در اخر اینهده !
نقل قول کردن
beyonder
#6 beyonder 1397-06-12 20:30
اقای فقیه ، داداش ، اینا از کجا به ذهنت رسیده ؟ :eek: :eek: ;-)
من که دارم برای مقاله بعدی روز شماری میکنم...
در یک کلام عالی...
ولی من هنوز معتقدم که باید تا اکران کاپیتان مارول صبر کرد و دید تو اون فیلم چه اتفاقاتی قراره رخ بده .
اطلاعاتی که از انت من و واسپ کشیدی بیرون درجه یک بود.
اگه به احتمال یک درصد بخوان از دنیای کوانتومی برای سفر زمانی استفاده کنن ، نباید یکم توضیح بدن که ملت سر گیجهخ نگیرن ؟
راستی وانگ چی شد ؟
اونم رفته به دیار باقی؟
اون اطلاعات خوبی باید داشته باشه...
و این که لوکی برای چی باید به تونی برای فرار خودش کمک کنه ؟
نقل قول کردن
mehran spidey
#7 mehran spidey 1397-06-12 20:38
با تشکر از آقای فقیه ، واقعا زحمت زیادی کشیدید ، خسته نباشید دوست عزیز ;-)

در مورد فیلم واقعا نمی دونم چی بگم ! والا این قدر فرضیه وجود داره که واقعا آدم گیج میشه ، ولی میشه این اطمینان رو داد که داستان در مورد سفر های زمانی هست . زمان فیلم هم خیلی زیاده ، 3 ساعت و خورده ای ! ظاهرا قراره از اون دسته فیلم بلند های معرکه ببینیم ، من به شخصه نمی تونم فعلا چیزی در مورد فیلم بگم فقط برای اکرانش لحظه شماری میکنم ! .....

خسته نباشید
نقل قول کردن
mehran spidey
#8 mehran spidey 1397-06-12 20:39
به نقل از mtm:
من خواهشم اینه دوستان و کاربران اسپم ندن زیر این مقاله
حرفای حاشیه ای هم نزنن
واقعا اقای فقیه وقت و انرژی غیر قابل تصوری برای نوشتن و اماده کردن این مقاله گذاشتن
پس بی احترامیه اگه درباره محتوای مقاله نظر ندیم

آقای ترابی ، میشه نظرتون رو در مورد Avengers 4 بدونم ! خیلی دوست دارم بینم نظرتون درباره ی این فیلم چیه .
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1397-06-12 21:32
به نقل از mehran spidey:
به نقل از mtm:
من خواهشم اینه دوستان و کاربران اسپم ندن زیر این مقاله
حرفای حاشیه ای هم نزنن
واقعا اقای فقیه وقت و انرژی غیر قابل تصوری برای نوشتن و اماده کردن این مقاله گذاشتن
پس بی احترامیه اگه درباره محتوای مقاله نظر ندیم

آقای ترابی ، میشه نظرتون رو در مورد Avengers 4 بدونم ! خیلی دوست دارم بینم نظرتون درباره ی این فیلم چیه .

همونطور که تو نقدم خوندید من عاشق جنگ بینهایت شدم
این فیلم شاهکاره و یکی از فیلم های محبوب تمام عمرم شد
ولی برای قسمت بعدی بیشتر هم حتی ذوق دارم
اونجرز 4 پتانسیل اینو داره که حتی از جنگ بینهایت هم بهتر بشه
مخصوصا که تم مورد علاقه من یعنی سفرهای زمانی هم احتمالا داره
نقل قول کردن
h2018.marvel
#10 h2018.marvel 1397-06-12 22:16
ممنون اقای فقیه
لطفا هرچه زودتر قسمت دومشم بدید می دونیم انرژی زیادی می بره ولی ماشاالله شما بااین ظرافتی و هوشی که دارین کارچندان سختیم واسه شما نیست چون من بشخصه ارزش زیاده براتون قائلم...
نقل قول کردن
h2018.marvel
#11 h2018.marvel 1397-06-12 22:22
به نقل از mtm:
به نقل از mehran spidey:
به نقل از mtm:
من خواهشم اینه دوستان و کاربران اسپم ندن زیر این مقاله
حرفای حاشیه ای هم نزنن
واقعا اقای فقیه وقت و انرژی غیر قابل تصوری برای نوشتن و اماده کردن این مقاله گذاشتن
پس بی احترامیه اگه درباره محتوای مقاله نظر ندیم

آقای ترابی ، میشه نظرتون رو در مورد Avengers 4 بدونم ! خیلی دوست دارم بینم نظرتون درباره ی این فیلم چیه .

همونطور که تو نقدم خوندید من عاشق جنگ بینهایت شدم
این فیلم شاهکاره و یکی از فیلم های محبوب تمام عمرم شد
ولی برای قسمت بعدی بیشتر هم حتی ذوق دارم
اونجرز 4 پتانسیل اینو داره که حتی از جنگ بینهایت هم بهتر بشه
مخصوصا که تم مورد علاقه من یعنی سفرهای زمانی هم احتمالا داره

به نقل از mtm:
به نقل از mehran spidey:
به نقل از mtm:
من خواهشم اینه دوستان و کاربران اسپم ندن زیر این مقاله
حرفای حاشیه ای هم نزنن
واقعا اقای فقیه وقت و انرژی غیر قابل تصوری برای نوشتن و اماده کردن این مقاله گذاشتن
پس بی احترامیه اگه درباره محتوای مقاله نظر ندیم

آقای ترابی ، میشه نظرتون رو در مورد Avengers 4 بدونم ! خیلی دوست دارم بینم نظرتون درباره ی این فیلم چیه .

همونطور که تو نقدم خوندید من عاشق جنگ بینهایت شدم
این فیلم شاهکاره و یکی از فیلم های محبوب تمام عمرم شد
ولی برای قسمت بعدی بیشتر هم حتی ذوق دارم
اونجرز 4 پتانسیل اینو داره که حتی از جنگ بینهایت هم بهتر بشه
مخصوصا که تم مورد علاقه من یعنی سفرهای زمانی هم احتمالا داره

به نقل از mtm:
به نقل از mehran spidey:
به نقل از mtm:
من خواهشم اینه دوستان و کاربران اسپم ندن زیر این مقاله
حرفای حاشیه ای هم نزنن
واقعا اقای فقیه وقت و انرژی غیر قابل تصوری برای نوشتن و اماده کردن این مقاله گذاشتن
پس بی احترامیه اگه درباره محتوای مقاله نظر ندیم

آقای ترابی ، میشه نظرتون رو در مورد Avengers 4 بدونم ! خیلی دوست دارم بینم نظرتون درباره ی این فیلم چیه .

همونطور که تو نقدم خوندید من عاشق جنگ بینهایت شدم
این فیلم شاهکاره و یکی از فیلم های محبوب تمام عمرم شد
ولی برای قسمت بعدی بیشتر هم حتی ذوق دارم
اونجرز 4 پتانسیل اینو داره که حتی از جنگ بینهایت هم بهتر بشه
مخصوصا که تم مورد علاقه من یعنی سفرهای زمانی هم احتمالا داره

ببخشید شما چرا تو این مورد مقاله ای نمیدید
ترکیب شما و آقای فقیه
خود فایگی ام کم میاره...
نقل قول کردن
hassan91
#12 hassan91 1397-06-12 22:25
زمان فیلم خیلی بلندتر از اونه که فکرشو میکردم بنابراین میتونن حوادث نابی رو برامون نشون بدن.

نمیدونم چرا همش یاد فیلم مردان ایکس روزهای گذشته آینده میوفتم که ولوورین خبر از آینده شوم داد ولی اینجا کلیدش اینه که هر شیش سنگ رو بگیرن این خیلی داستان رو جذاب تر میکنه.

من تو کست هایی که دیدم اسم بازیگر اون پسر بچه هم هست (همونی که تو مرد آهنی ۳ حضور داشت)

مثل این که برای به دست آوردن سنگ های بی نهایت میخوان به چندین گروه تقسیم بشن و دنبالش بیفتن.

لباس کاپیتان آمریکا که خیلی شبیه به ظاهرش تو فیلم اونجرز 1 بود پس میشه گفت که صددرصد سفرهای زمانی رو پیش رو داریم.

برای بدست آوردن تسارکت میخوان بعد از اون اتفاقات نیویورک سنگ رو تصاحب بشن. یا شایدم با توجه به تصاویر به اتفاقات فیلم اول کاپیتان آمریکا ربطش بدن.

برای بدست آوردن سنگ روح فکر کنم که رد اسکول گفت که باید کسی رو که دوستش داری قربانی کنی.

سنگ ذهن هم که باید بعد از خلق ویژن دنبالش باشن یا اینکه مثل تسارکت به دستش بیارن. ولی سنگ ذهن خیلی تو روخداد اونجرز عصر الترون تاثیر داشت و باعث به وجود اومدن الترون شد. بعدشم که اسکارلت ویچ و کوئیک سیلور قدرتشنو از سنگ ذهن به دست آوردن. (راستی سنگ ذهن اولین سنگیه که به دست ثانوس رسیده. سوال اینه که این سنگ چطوری به دستش رسیده. شاید تو این راه کسایی باهاش مقابله کردن و ازش تجربه داشته باشه. شاید مثل فیلم محافظین کهکشان رونان رو برای بدست آوردنش فرستاده )

برای بدست آوردن سنگ ایثر از جین فاستر کمک میگیرن.

برای بدست آوردن سنگ قدرت میتونن به زمانی که پیتر کوئیل اون رو بدست آورد و یکی دیگش رو که قلابی بود به یاندو داد برن و اینجا بیان سراغش و اونا هم شک کنن باهاشون مقابله کنند. ولی یکی از اتفاقات جالبی که اینجا میتونه بیفته اینه که اگه نبیولا برگرد به گذشته با خودش رو به بشه و سنگ رو بدست بیاره اونوقت گروت قبلی پا بر جا میمونه و من از اون موقع خیلی مشتاقم که بازم همین گروت رو ببینم.

برای بدست آوردن سنگ زمان هم که معلومه به دکتر استرنج رو میارن. منتها اینجا یه مسئله که اونا قسم خوردن با زندگیشون از سنگ زمان مراقبت کنن باید دید که چطوری میتونن دکتر استرنج و وانگ یا حتی انشنت وان رو راضی کنن.
نقل قول کردن
hassan91
#13 hassan91 1397-06-12 22:32
راستی از الان زوده که اصل رها کنیم فرع رو بچسبیم ولی دستکاری زمانی این تئوری رو مطرح نمیکنه که کنگ فاتح دشمن اصلی اونجرز تو فاز بعدی باشه؟
نقل قول کردن
spideypool20
#14 spideypool20 1397-06-12 22:46
من یک احتمال میدم که اول سلام کنم و با تشکر از مقاله واقعا این اونجرز مخ همه ی مارو ترکونده.
تو کامیک شاهد این بودیم که شوری لباس بلک پنتر رو تن میکنه تچالا هم پودر شده پس احتمال اینکه شوری اون لباسو تنش کنه زیاده و ام باکو هم اون یکی لباس رو میپوشه.
استرنج چرا به پیتر پارکر این حرفو زد .یعنی واقعا پیتر تنها کسی بود که میتونست کمک کنه .و چرا گفت اونا هنوز نمردم منظورش چه کسایی بود چون خودش و پیتر باهم پودر شدن.
لوکی هم ممکنه دوباره مرگ خودشو جعل کرده باشه چون به ثور گفت که خورشید به سمت (ما)خواهد تابید .منظورش از ما شاید خودش به همراه بقیه بوده چون واقعا لوکی اینطوری بمیره اسمش لوکی نیست.
تونی وقتی اخر داشت با تانوس مبارزه میکرد چرا لباسش دوباره استارک رو پوشش نداد.و چجوری از سیاره فرار کردن
چرا خبری از گروت نیست
به ارت هم دقت کنید تقریبا شبیه دنیای کوانتوم هست البته من چیزی نمیدونم همه اینارو بر اساس حدس میزنم.
اقای فقیه از شمای برای این مقاله عالی واقعا تشکر می کنم ممنونم که وقتتون رو میزارید برای ما تا چنین مقاله عالی بنویسید.خداشاهد ه این مقاله خیلی کم کامنت داره واقعا بی احترامی و بی ادبی هستش که انقدر کم کامنت بدید
نقل قول کردن
spideypool20
#15 spideypool20 1397-06-12 22:50
به نقل از h2018.marvel:
به نقل از mtm:
به نقل از mehran spidey:
به نقل از mtm:
من خواهشم اینه دوستان و کاربران اسپم ندن زیر این مقاله
حرفای حاشیه ای هم نزنن
واقعا اقای فقیه وقت و انرژی غیر قابل تصوری برای نوشتن و اماده کردن این مقاله گذاشتن
پس بی احترامیه اگه درباره محتوای مقاله نظر ندیم

آقای ترابی ، میشه نظرتون رو در مورد Avengers 4 بدونم ! خیلی دوست دارم بینم نظرتون درباره ی این فیلم چیه .

همونطور که تو نقدم خوندید من عاشق جنگ بینهایت شدم
این فیلم شاهکاره و یکی از فیلم های محبوب تمام عمرم شد
ولی برای قسمت بعدی بیشتر هم حتی ذوق دارم
اونجرز 4 پتانسیل اینو داره که حتی از جنگ بینهایت هم بهتر بشه
مخصوصا که تم مورد علاقه من یعنی سفرهای زمانی هم احتمالا داره

به نقل از mtm:
به نقل از mehran spidey:
به نقل از mtm:
من خواهشم اینه دوستان و کاربران اسپم ندن زیر این مقاله
حرفای حاشیه ای هم نزنن
واقعا اقای فقیه وقت و انرژی غیر قابل تصوری برای نوشتن و اماده کردن این مقاله گذاشتن
پس بی احترامیه اگه درباره محتوای مقاله نظر ندیم

آقای ترابی ، میشه نظرتون رو در مورد Avengers 4 بدونم ! خیلی دوست دارم بینم نظرتون درباره ی این فیلم چیه .

همونطور که تو نقدم خوندید من عاشق جنگ بینهایت شدم
این فیلم شاهکاره و یکی از فیلم های محبوب تمام عمرم شد
ولی برای قسمت بعدی بیشتر هم حتی ذوق دارم
اونجرز 4 پتانسیل اینو داره که حتی از جنگ بینهایت هم بهتر بشه
مخصوصا که تم مورد علاقه من یعنی سفرهای زمانی هم احتمالا داره

به نقل از mtm:
به نقل از mehran spidey:
به نقل از mtm:
من خواهشم اینه دوستان و کاربران اسپم ندن زیر این مقاله
حرفای حاشیه ای هم نزنن
واقعا اقای فقیه وقت و انرژی غیر قابل تصوری برای نوشتن و اماده کردن این مقاله گذاشتن
پس بی احترامیه اگه درباره محتوای مقاله نظر ندیم

آقای ترابی ، میشه نظرتون رو در مورد Avengers 4 بدونم ! خیلی دوست دارم بینم نظرتون درباره ی این فیلم چیه .

همونطور که تو نقدم خوندید من عاشق جنگ بینهایت شدم
این فیلم شاهکاره و یکی از فیلم های محبوب تمام عمرم شد
ولی برای قسمت بعدی بیشتر هم حتی ذوق دارم
اونجرز 4 پتانسیل اینو داره که حتی از جنگ بینهایت هم بهتر بشه
مخصوصا که تم مورد علاقه من یعنی سفرهای زمانی هم احتمالا داره

ببخشید شما چرا تو این مورد مقاله ای نمیدید
ترکیب شما و آقای فقیه
خود فایگی ام کم میاره...

دوست عزیز دیگه کوین فایگی خودشون پروفسورن.اقای ترابی و فقیه باهم میتونن بهترین مقاله راجع به اونجرز بسازن
اقای ترابی شماهم به همراه اقای فقیه یه مقاله بنویسید عالی میشه
نقل قول کردن
Asgardian Warrior
#16 Asgardian Warrior 1397-06-12 23:01
واقعا شما اسطوره اید ! ;-)
اخه یه نفر بیاد یه سایت ایرانی به من معرفی کنه که انقدر حرفه ای و با اشتیاق و دقیق همچین مقاله هایی رو رایگان در اختیار همه بذاره!
به خدا کم نیستش یا ایهالناس ؟! قدرشو بدونید.
و اینطور که معلومه اونجرز 4 قراره دنیا رو منفجر کنه ...
همونطور که شما توی چندین مقاله اخیر گفتید انتقام جویان برای شکست ثانوس حداقل از یک خبیث کمک خواهند گرفت...
حالا نمیدونیم هلا یا دورمامو یا حتی ممکنه با سفر به گذشته یه جوری ایگو رو نکشن و یا ازش کمک بگیرن یا حداقل کويیل قدرتاشو از دست نده...
اما سوال اینجاست که اگه بخوان پشتیبانی هلا رو داشته باشن یا باید قانعش کنن ( بعید به نظر می رسه ) یا باید شکستش بدن (که البته از ثوری که ما حالا داریم بعید نیست)
و اگر بخوان توجه دورمامو رو جلب کنن یا باید چیزی ( مثلا یه چیز با ارزش ! ) یا کسی (مثل دکتر استرنج ! ) رو بهش پیشکش بکنن.از کجا معلوم شاید دورمامو خودش از ترس ثانوس بیاد کمکشون.
فقط یه نکته دیگه و خلاص ! از اونجا که داستان مرد عنکبوتی دور از خانه حدود 20 دقیقه بعد از اونجرز 4 شروع میشه به نظرم یه اتفاقی ( حالا هر اتفاقی ) ممکنه توی اونجرز 4 بیفته که میستریو رو تحت الشعاع قرار می ده ! به هر حال احتمالا توی اونجرز 4 حداقل یه خبیث جدید معرفی بشه . مثل دوستمون hassan91 که فرضیه حضور کنگ توی فاز بعدی رو دادن.
نقل قول کردن
spiderpunisher
#17 spiderpunisher 1397-06-12 23:04
آقا به نظر من این تئوری درسته که منبع الهام فیلم Avengers Forever باشه و سفر های زمانی نقش دارن و انتخاب اونجر ها از مقطع های مختلف که به دنبال جمع آوری سنگان.
ولی مطمئنم که بیشتر این تئوری های مقاله که استاد فقیه جمع آوری کردند و به تحریر درآوردند درست اند و حداقل نزدیکن، چون امیدوارم مثل Ragnarok نشه، اون همه تئوری بود و خود سایت یادم میاد یک مقاله فک کنم دوقسمتی ارائه داد که داستان فیلم کلی دارکه و ثور چشمش رو درمیاره و اون دو کلاغ معروف هم هستن... که مارول اومد و با دادن اطلاعات اولیه که فیلم کلی فانه و داستان Plant Hulk هست همه تئوری هارو نقض کرد. به نظرم یکم دیگه خود مارول اطلاعات بده و تئوری بیاد و استاد عزیز تام هلند باز هم اسپویل کنن کل داستان فیلم رو متوجه میشیم.
شایدم اصلا تانوس بره عروسی کلی بشکن بزنه کل جهان بیکینگ پودر شن. :-|
نقل قول کردن
spiderpunisher
#18 spiderpunisher 1397-06-12 23:07
به نقل از Asgardian Warrior:
واقعا شما اسطوره اید ! ;-)
اخه یه نفر بیاد یه سایت ایرانی به من معرفی کنه که انقدر حرفه ای و با اشتیاق و دقیق همچین مقاله هایی رو رایگان در اختیار همه بذاره!
به خدا کم نیستش یا ایهالناس ؟! قدرشو بدونید.
و اینطور که معلومه اونجرز 4 قراره دنیا رو منفجر کنه ...
همونطور که شما توی چندین مقاله اخیر گفتید انتقام جویان برای شکست ثانوس حداقل از یک خبیث کمک خواهند گرفت...
حالا نمیدونیم هلا یا دورمامو یا حتی ممکنه با سفر به گذشته یه جوری ایگو رو نکشن و یا ازش کمک بگیرن یا حداقل کويیل قدرتاشو از دست نده...
اما سوال اینجاست که اگه بخوان پشتیبانی هلا رو داشته باشن یا باید قانعش کنن ( بعید به نظر می رسه ) یا باید شکستش بدن (که البته از ثوری که ما حالا داریم بعید نیست)
و اگر بخوان توجه دورمامو رو جلب کنن یا باید چیزی ( مثلا یه چیز با ارزش ! ) یا کسی (مثل دکتر استرنج ! ) رو بهش پیشکش بکنن.از کجا معلوم شاید دورمامو خودش از ترس ثانوس بیاد کمکشون.
فقط یه نکته دیگه و خلاص ! از اونجا که داستان مرد عنکبوتی دور از خانه حدود 20 دقیقه بعد از اونجرز 4 شروع میشه به نظرم یه اتفاقی ( حالا هر اتفاقی ) ممکنه توی اونجرز 4 بیفته که میستریو رو تحت الشعاع قرار می ده ! به هر حال احتمالا توی اونجرز 4 حداقل یه خبیث جدید معرفی بشه . مثل دوستمون hassan91 که فرضیه حضور کنگ توی فاز بعدی رو دادن.

از ترس تانوس کجا بود برادر، اگه بترسه چرا بیاد به چندتا بدبخت کمک کنه، میره مثل Infinity Gauntlet زیر دست تانوس و دستورات اون رو عملی میکنه.
نقل قول کردن
Asgardian Warrior
#19 Asgardian Warrior 1397-06-12 23:45
به نقل از spiderpunisher:
به نقل از Asgardian Warrior:
واقعا شما اسطوره اید ! ;-)
اخه یه نفر بیاد یه سایت ایرانی به من معرفی کنه که انقدر حرفه ای و با اشتیاق و دقیق همچین مقاله هایی رو رایگان در اختیار همه بذاره!
به خدا کم نیستش یا ایهالناس ؟! قدرشو بدونید.
و اینطور که معلومه اونجرز 4 قراره دنیا رو منفجر کنه ...
همونطور که شما توی چندین مقاله اخیر گفتید انتقام جویان برای شکست ثانوس حداقل از یک خبیث کمک خواهند گرفت...
حالا نمیدونیم هلا یا دورمامو یا حتی ممکنه با سفر به گذشته یه جوری ایگو رو نکشن و یا ازش کمک بگیرن یا حداقل کويیل قدرتاشو از دست نده...
اما سوال اینجاست که اگه بخوان پشتیبانی هلا رو داشته باشن یا باید قانعش کنن ( بعید به نظر می رسه ) یا باید شکستش بدن (که البته از ثوری که ما حالا داریم بعید نیست)
و اگر بخوان توجه دورمامو رو جلب کنن یا باید چیزی ( مثلا یه چیز با ارزش ! ) یا کسی (مثل دکتر استرنج ! ) رو بهش پیشکش بکنن.از کجا معلوم شاید دورمامو خودش از ترس ثانوس بیاد کمکشون.
فقط یه نکته دیگه و خلاص ! از اونجا که داستان مرد عنکبوتی دور از خانه حدود 20 دقیقه بعد از اونجرز 4 شروع میشه به نظرم یه اتفاقی ( حالا هر اتفاقی ) ممکنه توی اونجرز 4 بیفته که میستریو رو تحت الشعاع قرار می ده ! به هر حال احتمالا توی اونجرز 4 حداقل یه خبیث جدید معرفی بشه . مثل دوستمون hassan91 که فرضیه حضور کنگ توی فاز بعدی رو دادن.

از ترس تانوس کجا بود برادر، اگه بترسه چرا بیاد به چندتا بدبخت کمک کنه، میره مثل Infinity Gauntlet زیر دست تانوس و دستورات اون رو عملی میکنه.

عمرا و ابدا که دورمامو زیر دست ثانوس کار کنه !
اون دورمامویی که من توی فیلم دکتر استرنج دیدم هرگز برای کسی کار نمی کنه ! حتی تنها راه شکست دادنشم همون کاری بود که دکتر استرنج کرد...
دورمامو قطعا باز خواهد گشت و هرگز هم دوست نداره رقیبی توی تصرف دنیا داشته باشه و تنها کسی که حریفش میشه هم ثانوسه!
بنابراین عاقلانه تر اینه که بره به همون بدبختا کمک کنه تا اینکه به بزرگترین دشمنش کمک کنه.
نقل قول کردن
The Living Tribunal
#20 The Living Tribunal 1397-06-12 23:49
نمیدونم چرا دوست ندارم لوکی بمیره، یا شایدم یه حس درونیه که میگه لوگی نمرده، شاید هم لوکی از اسطیر اسکاندیناوی پا شده اومده تو گوشم زمزمه میکنه که نمرده. اما میدونم که زنده هستش 8) و حتما یه نقش اساسی رو تو فیلم داره شاید به دکتر استرنج میگه که شخصیتی قدرتمند مثل ابدیت یا مثلا یه سلستیال شایدم بالاخره یکی از اونایی که داخل کمیک جنگ بینهایت بودن(غریبه و یا مرگ؟) وجود داره و برو خبر شون کن احتمالا داخل سنگ روح این اتفاق میوفته و اینو به دکتر میگه چون میتونه روح خودش رو کنترل کنه.
من غیر این دیگه حرفی ندارم آخه بعد از چندین بار نگاه کردن جنگ بینهایت دیگه مغزم نمیکشه.
موافق یا مخالفی هست با ایده من؟
نقل قول کردن
Asgardian Warrior
#21 Asgardian Warrior 1397-06-12 23:59
به نقل از The Living Tribunal:
نمیدونم چرا دوست ندارم لوکی بمیره، یا شایدم یه حس درونیه که میگه لوگی نمرده، شاید هم لوکی از اسطیر اسکاندیناوی پا شده اومده تو گوشم زمزمه میکنه که نمرده. اما میدونم که زنده هستش 8) و حتما یه نقش اساسی رو تو فیلم داره شاید به دکتر استرنج میگه که شخصیتی قدرتمند مثل ابدیت یا مثلا یه سلستیال شایدم بالاخره یکی از اونایی که داخل کمیک جنگ بینهایت بودن(غریبه و یا مرگ؟) وجود داره و برو خبر شون کن احتمالا داخل سنگ روح این اتفاق میوفته و اینو به دکتر میگه چون میتونه روح خودش رو کنترل کنه.
من غیر این دیگه حرفی ندارم آخه بعد از چندین بار نگاه کردن جنگ بینهایت دیگه مغزم نمیکشه.
موافق یا مخالفی هست با ایده من؟
منم هنوز نمیتونم با مرگش کنار بیام و یه حسی بهم میگه لوکی زندس. :cry:
بس که کلکه ادم دیگه نمیتونه حتی وقتی جلوی چشمامون می میره باورش کنیم. :sad:
ولی واقعا حیفه اگه مرده باشه ... هم بازیگرش خوب بود هم پتانسیل زیادی داشت هم پر طرفدار بود .
نقل قول کردن
beyonder
#22 beyonder 1397-06-13 00:41
وقتی نویسنده ها میگن میخوایم مغزتونو منفجر کنیم ، این یعنی باید ، دو سه باری فیلم رو ببینیم...
نقل قول کردن
Galactus
#23 Galactus 1397-06-13 07:29
خیلی ممنون آقای فقیه بابت مقاله ی خوبتون
استاد ببخشید اسپم میکنم ولی سوال داشتم نمیدونستم کجا بگم میدونید بازیگر نقش بولزای کیه چون جیسون استتام نقش رو رد کرد و دیگه خبری نشنیدیم اگه میدونید بگید
نقل قول کردن
Galactus
#24 Galactus 1397-06-13 09:30
به نقل از Galactus:
خیلی ممنون آقای فقیه بابت مقاله ی خوبتون
استاد ببخشید اسپم میکنم ولی سوال داشتم نمیدونستم کجا بگم میدونید بازیگر نقش بولزای کیه چون جیسون استتام نقش رو رد کرد و دیگه خبری نشنیدیم اگه میدونید بگید

کسی نمیدونه؟
نقل قول کردن
Wolverine II
#25 Wolverine II 1397-06-13 10:59
آقای فقیه خیلی ممنون از مقاله ی خوبتون من توی چند تا از این اتفاقات موندم یکیش اینه که منتظرم ببینم که آقای بندیکت کامبربچ کی میخواد اون دیالوگ رو به پیتر بگه یکی دیگه هم ماجرای سنگ روحه . من فکر میکنم سر ماجرای سنگ روح مجبورشیم با یکی از قهرمانای محبوبمون خداحافظی کنیم البته من علاقه ی شدیدی نسبت به این دارم که جدا از قضیه ی سنگ روح مجبور نشیم از ثور خداحافظی کنیم .... :roll: :roll:
نقل قول کردن
Wolverine II
#26 Wolverine II 1397-06-13 11:10
به نقل از Asgardian Warrior:
به نقل از The Living Tribunal:
نمیدونم چرا دوست ندارم لوکی بمیره، یا شایدم یه حس درونیه که میگه لوگی نمرده، شاید هم لوکی از اسطیر اسکاندیناوی پا شده اومده تو گوشم زمزمه میکنه که نمرده. اما میدونم که زنده هستش 8) و حتما یه نقش اساسی رو تو فیلم داره شاید به دکتر استرنج میگه که شخصیتی قدرتمند مثل ابدیت یا مثلا یه سلستیال شایدم بالاخره یکی از اونایی که داخل کمیک جنگ بینهایت بودن(غریبه و یا مرگ؟) وجود داره و برو خبر شون کن احتمالا داخل سنگ روح این اتفاق میوفته و اینو به دکتر میگه چون میتونه روح خودش رو کنترل کنه.
من غیر این دیگه حرفی ندارم آخه بعد از چندین بار نگاه کردن جنگ بینهایت دیگه مغزم نمیکشه.
موافق یا مخالفی هست با ایده من؟
منم هنوز نمیتونم با مرگش کنار بیام و یه حسی بهم میگه لوکی زندس. :cry:
بس که کلکه ادم دیگه نمیتونه حتی وقتی جلوی چشمامون می میره باورش کنیم. :sad:
ولی واقعا حیفه اگه مرده باشه ... هم بازیگرش خوب بود هم پتانسیل زیادی داشت هم پر طرفدار بود .

منم از ته قلبم امیدوارم لوکی برگرده البته به احتمال زیاد بر میگرده چون طبق یکی از مقالات که الان نام نویسنده ی شریفش رو یادم نیست در باره ی دیالوگ های بی معنی لوکی(خورشید دوباره به ما میتابه) حرف زده بود که ممکنه این اشاره به فیلم بعدی داشته باشه که ممکنه بازگشت لوکی رو به ما تضمین بده :roll:
نقل قول کردن
Tara
#27 Tara 1397-06-13 12:35
:o :eek:
بحث سفر های زمانی همیشه برای من جذاب و ر عین حال گیج کننده بوده و خیلی خوشم اوم که قراره تو اونجرز 4 مورد استفاده قرار بگیره

واقعا سازندگان کار سخت تری از جنگ بینهایت در پیش دارن چون چیزای بیشتری هست که باید بهشون پراخته بشه و میدونم که از پسش بر میان

10 سال ( تا موقع اکران اونجرز 4 میشه 11 سال زمان کمی نیستش
اینکه یه کمپانی بتونه 10 سال فیلم و سریال های ناب تولید کنه ( حالا چندتا شون مثل ثور دنیای تاریک بین فیلما و نا انسانها و مشت اهنین بین سریال ها به موفقیت بقیه نرسیدن اما به هر حال بقیه اثار به طرز چشمگیری موفق بودن ! ) و مخاطب های زیادی رو همراه خودش کنه بطوری که فیلم هاش هر وقت میان لرزه ای بر تن باکس افیس میندازه و گاها آمار فروش عجیبی هم میبینیم ( مثل سری اونجرز ) کم چیزی نیستش! دوستانی که از سال 2008 و/ 2009 یعنی همون اوایل پیگیر ماجرا بودن و با ایرون من 1 مارول رو دنبال کردن به هیچ عنوان فکر نمیکردن چنین مجموعه فیلمهای محشر وموفقی ساخته بشن
نه اینکه بگم ایرون من 1 خوب نبود ، اتفاقا بر عکس ایرون من 1 جز بهترین هاست اما این موفقیت روز افزون ماروله که همه رو متحیر کرده! وقعا مارول و دست اندرکارانش کارشون درسته و جز نوابغ هستن افرادی مثل کوین فایگی یا همین برادران روسو که غیر ممکن رو ممکن کردند!!

و در اخر هم تشکر میکنم از اقای فقیه برای تهیه و جمع اوری ، ترجمه و نگارش این مقاله پربار و وقت گیر که فکر نکنم کسی بجز اقای تربی و اقای فقیه جریت رفتن سراغ چنین پروژه هایی رو داشته باشه :-)
نقل قول کردن
Eragon
#28 Eragon 1397-06-13 16:55
دستتون درد نکنه جناب فقیه مقاله واقعا جامع بود مشخصا زحمت زیادی بابتش کشیده شده خدا قوت
نقل قول کردن
black mask
#29 black mask 1397-06-13 19:50
سلام یه فکری تو ذهنمه راجع به رونین و به نظرم یه جورایی باعقل جور در میاد و می خواستم نظر آقای ترابی و یا آقا مختار رو بدونم
به نظر من مارول نمیاد هاکای رو به این زودی به رونین تبدیل کنه چون ما فعلا شخصیت هاکای رو زیاد توی فیلم ها ندیدیم و باهاش آشنایی زیادی نداریم در صورتی که توی کمیک ها روی این شخصیت تمرکز شده و کمیک های جدا هم داره به نظر من یه احتمال هست که رونین از آینده اومده که با عقل جور در میاد چون فیلم مربوط به سفر های زمانی هست
خیلی ممنون میشم اگه جواب بدین
نقل قول کردن
porya
#30 porya 1397-06-14 02:55
خسته نباشید اقای فقیه.
واقعا چطور این مقاله ها را مینویسید.؟؟خیلی سخته
من که مغزم سوت کشید. سه بار دارم مقاله رو میخونم ولی هنوز خوب متوجه نشدم. خیلی پیچیدس. پر از تئوری.
فقط ی چیزی اقای فقیه. بنظرم بهتر بود مقاله رو دیرتر مینوشتید. اخه هنوز خیلی تا اکران انتقام جویان 4 مونده. و شما ممکنه هرچندهفته یک بار مقاله رو اپدیت کنید.هر لحظه ممکنه بازیگران مصاحبه جدیدی کنن توپوق بزنن. ممکنه اقای تام هالند دوباره سوتی بده :lol: . همچنین وقتی تریلر میاد کلی اطلاعات جدیدی منتشر میشه که باید مقاله رو اساسی اپدیت کنید.و و و و.......
پیشنهاد من اینه که بعد از قسمت دوم. دیگه مقاله رو اپدیت نکنید.(چون حتما دوباره باید اپدیتش کنید)
بزارید تا تریلر بیاد بعد دوباره اپدیتش کنید..
اینطوری هم ما گیج نمیشیم.(که همین الانش شدیم :-* )
هم خودتون خسته نمیشین.
خلاصه خیلیییی خسته نباشید.خیلی زحمت داره نوشتن همچین مقاله هایی. فدایی داری ;-)
نقل قول کردن
porya
#31 porya 1397-06-14 03:05
ها راستی برای مورد 3 پرش زمانی که میگین ممکنه فیلم در حالی شروع بشه که چند سال گذشته.تونی پیر شده....
شما گفتین اسکات از قلمرو کوانتوم که میاد میره پیش دخترش که بزرگ شده. چند سال گذشته...
وقتی ممکنه از اتفاقات جنگ بینهایت چند سال گذشته باشه.
چطور اسکات انقدر دیر از قلمرو کوانتوم میاد بیرون. یعنی چند سال توی قلمرو کوانتوم بوده.
میدونم سوالم پیچیده بود. امیدوارم متوجه شده باشید.
برای بقیه موارد هم نظری هم ندارم.چون این مقاله تئوری هستش. و شما تمام احتمالات رو گفتین. ففط باید منتظر تریلر باشم تا جواب سوالات رو متوجه شیم.فقط اون مورد مرد مورچه ای انگار گیر داشت یزره
نقل قول کردن
spiderpunisher
#32 spiderpunisher 1397-06-15 07:14
به نقل از Asgardian Warrior:
به نقل از spiderpunisher:
به نقل از Asgardian Warrior:
واقعا شما اسطوره اید ! ;-)
اخه یه نفر بیاد یه سایت ایرانی به من معرفی کنه که انقدر حرفه ای و با اشتیاق و دقیق همچین مقاله هایی رو رایگان در اختیار همه بذاره!
به خدا کم نیستش یا ایهالناس ؟! قدرشو بدونید.
و اینطور که معلومه اونجرز 4 قراره دنیا رو منفجر کنه ...
همونطور که شما توی چندین مقاله اخیر گفتید انتقام جویان برای شکست ثانوس حداقل از یک خبیث کمک خواهند گرفت...
حالا نمیدونیم هلا یا دورمامو یا حتی ممکنه با سفر به گذشته یه جوری ایگو رو نکشن و یا ازش کمک بگیرن یا حداقل کويیل قدرتاشو از دست نده...
اما سوال اینجاست که اگه بخوان پشتیبانی هلا رو داشته باشن یا باید قانعش کنن ( بعید به نظر می رسه ) یا باید شکستش بدن (که البته از ثوری که ما حالا داریم بعید نیست)
و اگر بخوان توجه دورمامو رو جلب کنن یا باید چیزی ( مثلا یه چیز با ارزش ! ) یا کسی (مثل دکتر استرنج ! ) رو بهش پیشکش بکنن.از کجا معلوم شاید دورمامو خودش از ترس ثانوس بیاد کمکشون.
فقط یه نکته دیگه و خلاص ! از اونجا که داستان مرد عنکبوتی دور از خانه حدود 20 دقیقه بعد از اونجرز 4 شروع میشه به نظرم یه اتفاقی ( حالا هر اتفاقی ) ممکنه توی اونجرز 4 بیفته که میستریو رو تحت الشعاع قرار می ده ! به هر حال احتمالا توی اونجرز 4 حداقل یه خبیث جدید معرفی بشه . مثل دوستمون hassan91 که فرضیه حضور کنگ توی فاز بعدی رو دادن.

از ترس تانوس کجا بود برادر، اگه بترسه چرا بیاد به چندتا بدبخت کمک کنه، میره مثل Infinity Gauntlet زیر دست تانوس و دستورات اون رو عملی میکنه.

عمرا و ابدا که دورمامو زیر دست ثانوس کار کنه !
اون دورمامویی که من توی فیلم دکتر استرنج دیدم هرگز برای کسی کار نمی کنه ! حتی تنها راه شکست دادنشم همون کاری بود که دکتر استرنج کرد...
دورمامو قطعا باز خواهد گشت و هرگز هم دوست نداره رقیبی توی تصرف دنیا داشته باشه و تنها کسی که حریفش میشه هم ثانوسه!
بنابراین عاقلانه تر اینه که بره به همون بدبختا کمک کنه تا اینکه به بزرگترین دشمنش کمک کنه.

آقا شما اصلا خوندی Infinity Gauntlet رو؟
نخوندی فک کنم، در ضمن واقعا این فلسفه وقتی یه ویلین کم میاره و توانایی مبارزه با اون قوی تر از خودش رو نداره میره پیش هیرو های داستان خیلی پیش پا افتاده است و قبلا چه در کمیک و چه سینما (مانند Fate of Furious که بهش اعتراضاتی در همین مسئله شد) و چه خود مارول هم دیدیم (لوکی و به نوعی تبدیل شدنش از ویلین به کرکتری یکم بهتر).
دو اینکه در این هدفی که در تانوس بود( تو MCU که تعادل بود و با اون هدف دنیای کمیک که بدست آوردن دل معشوقه اش یعنی مرگ بود تفاوت داشت) هیچ تصرف جهانی جایی نداشت و آخر اینفینیتی وار هم دیدیم که پس از کاری که کرد خیلی عادی نشست و به آفتاب زل زد و لذت برد و رو تخت فرمانروایی یا زره جهان گشایی (!) نبود تا بره جایی رو تصرف کنه و پادشاه بشه.
برای همین عاقلانه تر کمک گرفتن از یه ویلینه نه اینکه مثلا همه دور هم جمع شدن و نشستن مثل اون فن آرت باس لاجیک یه جایی و دارن سوگواری و نقشه میکشن یهو دورمامو زنگ درو میزنه میگه بچه ها من ترسیدم از تانوس بیاد بخورتم بیاین با هم بریم بزنیمش. :-|
نقل قول کردن
spideypool20
#33 spideypool20 1397-06-15 14:29
;-) دوستان ببینید وقتی اسم انتقام جویان 4 مشخص بشه اقای فقیه چیکار میکنه به همراه استاد ترابی ..
تیزر هم که بیاد سایت غوغا میکنه ..
اقای فقیه و اقای ترابی اگر باهم بنویسند چنین مقاله ای به ما میدن که تمام سایت های خارجی ازش تعریف کنن
حالا ببین کی گفتم 8)
نقل قول کردن
Alireza_np
#34 Alireza_np 1397-07-06 17:01
به نظر من فیلم اول از آینده شروع میشه بعدم متوجه میشیم که بعد بشکن تانوث و ازبین رفتن قهرمانا زمین به آشوب کشیده میشه و کسی نمیتونه جلوشونو بگیره بعدم فضایی ها به زمین حمله می کنند و بخاطر همون انتقام جویان دوباره تشکیل میشه و تصمیم میگیرن همچی رو درست کنند بعد مرد مورچه ای وارد فیلم میشه و.......
نقل قول کردن
ZOOM890
#35 ZOOM890 1397-08-18 12:02
واقعا عالی از همه نظر
ولی در جواب بعضی دوستان که میگن تونی چطور به زمین سفر میکنه تنها یه راه هست نه میشه با سفینه نبیولا برگشت چون اون در برخورد با تانوس نابود شد و نه میشه با تله پورتره دکتر استرنج برگشت چون از اون فقد جادوگران میتوانند استفاده کنن تنها یک راه هست اونم برگشت به سفینه نگهبانان کهشانه چون اونا قطعا با سفینشون بر سطح تایتان فرود امدند پس تونی و نبیولا باید به دنبال اون سفینه باشن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید