جدیدترین شایعات و اطلاعات جدیدی که از فیلم جنگ بی نهایت به دستمان رسیده !

جدیدترین شایعات و اطلاعات جدیدی که از فیلم جنگ بی نهایت به دستمان رسیده !

هشدار! اگر می خواهید دیگر اطلاعات بیشتری درمورد فیلم جنگ بینهایت نداشته باشید، این مقاله را نباید بخوانید!

مقدمه: قبل از منتشر شدن تریلر دوم و tv spot های جنگ بی نهایت پستی در سایت Reddit گذاشته شده بود که باعث لو رفتن بسیاری از اطلاعات فیلم شده بود!

این اطلاعات غیر قابل استناد بود تا این که تریلر ها و tv spot ها منتشر شد و بسیاری از این اطلاعات درست از آب درامد! در این مقاله به این اطلاعات و صحت آنها می پردازیم:

 

 

تایید شده: استیو “nomad” می شود و تیمی متشکل از بلک ویدو، فالکون و اسکارلت ویچ را رهبری می کند.

تایید شده: استیو “nomad” می شود و تیمی متشکل از بلک ویدو، فالکون و اسکارلت ویچ را رهبری می کند.

با توجه به گزارشات تایید شد که کاپیتان آمریکا رهبر نسخه ای از انتقام جویان مخفی هستش!

 

تایید نشده: هاکای و مردمورچه ای از گروه جدا شده اند.  مردمورچه ای اصلا در فیلم حضوری ندارد!

http://spidey.ir/images/img/content/infinity-war/trailer-review/infinity-war-breakdown.jpg

گزارش شده که مردمورچه ای نقش بسیار کوچکی در جنگ بی نهایت دارد و این مهم تقریبا در اولین تریلر مردمورچه ای و واسپ تایید شد. در تریلر مشخص شد که «اسکات» پیش خانواده اش برگشته و به نوعی بازداشت خانگی شده.(ولی مگه قبلا عکس هایی از پاول راد ندیدیم؟!یعنی ممکنه مثل کاپیتان مارول حذف شده باشه؟!)

 

تایید شده: کاپیتان آمریکا و تیمش اسکارلت ویچ و ویژن را از دست فرقه سیاه نجات می دهند و سپس به واکاندا انتقال می دهند.

ویژن

در اولین پروموپوستر فیلم جنگ بی نهایت نوعی دوگانگی و جدایی و جود داشت و نوید تقسیم شدن تیم ها را به ما می داد.

با توجه به گزارشات به نظر می رسد که «ویژن» رد «اسکارلت ویچ» را زمانی که در حال انجام ماموریت بود، می زند و قبل از رسیدن فرقه سیاه ظاهر انسانی خود را به «اسکارلت ویچ» نشان می دهد.

استیو و باقی تیم برای کمک به «اسکارلت ویچ» و «ویژن» سر می رسند و «ویژن» را درحالی که زخمی شده است به واکاندا منتقل می کنند تا از پلنگ سیاه و شوری کمک بگیرند. در تریلر دوم هم صحنه ای کوتاه دیدم که شوری در حال آزمایش سنگ پیشانی ویژن بود و قبل از ظاهر زخمی او را نیز مشاهده شد که مهر تاییدی بر این شایعه بود.

 

تایید شده: لوکی سنگ فضا را در ازای گذشتن از جان آزگاردی ها به ثانوس تقدیم می کند. ثور مصدوم و آسیب دیده به فضا پرتاب می شود.

لوکی

همانطور که در پایان فیلم ثور: راگناروک دیدیم سفینه ثانوس درست زمانی که ثور و اهالی ازگارد در حال سفر به زمین بودند سر رسید. در تریلر اول هم لوکی در حال تقدیم تسارکت به ثانوس دیده شد.

در دومین تریلر هم در ادامه همان صحنه، ثانوس درحال شکستن مکعب کیهانی و قرار دادن سنگ ذهن بر روی دستکش بی نهایت مشاهده شد.

در تحلیل تریلر دوم اشاره کردم لوکی با تقدیم کردن تسارکت جون برادرش را نجات می دهد اما شایعه دیگری وجود دارد که ثانوس برای بدست آوردن سنگ قصد کشتن تمامی مسافران ازگاردی را داشته. با توجه به این که هدف ثانوس متعادل کردن جهان با نابود کردن نیمی از جمعیت آن است پس دلیلی که نصف دیگر ازگاردی ها و ثور زنده ماندند همین هدف بوده است!

 

 

تایید شده: بروس بنر از حمله اولیه ثانوس جان سالم بدر می برد و با سفینه ای خارج می شود. همچنین او دیگر نمی تواند به هالک تبدیل شود.

بروس بانر

در اولین تریلر منتشر شده بروس را درحالی که بر روی سقف «سنکتوم سنکتورم» فرود آمده مشاهده کردیم. سپس تونی را دیدیم که به سراغش آمده. در تریلر دوم و Tv spot ها نیز مشخص شد بروس به تونی خبر حمله ثانوس را می دهد. در مصاحبه با روسوها هم مشخص شد که هالک بیشتر از بقیه ثانوس را می شناسد. همین اطلاعات باعث آمادگی مردآهنی، دکتر استرنج و مردعنکبوتی برای جنگ با ثانوس شد.

 

تایید شده: پلنگ سیاه برای مقابله با لشگر ثانوس رؤسای قبیله را متحد می کند. باکی از یخ زدگی خارج می شود و بازوی جدیدی بهش داده می شود.

در دو تریلری که منتشر شد پلنگ سیاه در حالی که برای مقابله با لشکر ثانوس آماده است مشاهده شد و نکته ای که در پس زمینه لشکر واکاندا وجود داشت اتحاد قبایل مختلف که با رنگ ها و لباس های مختلف کنار هم بود و این به این معناست در این مدت دو ساله بین فیلم پلنگ سیاه و جنگ بی نهایت، تی چالا به چه پادشاه پخته و کاملی تبدیل شده است و این تجربه باعث اتحاد قبایل واکاندا شده است.

 

 

تایید شده: دکتر استرنج پس از دزدیده شدن سنگ زمان کینه شدیدی از ایبانی ماو به دل می گیرد.

با توجه به ست لگویی منتشر شده می توان مطمئن شد که ایبانی ماو به «سنکتوم سنکتورم» نفوذ می کند! با توجه به پیشینه این دو شخصیت(دکتر استرنج و ایبانی ماو) در دنیای کمیک پیشبینی می شود که جنگ بسیار سخت و نفس گیری بین این دو شخصیت درمی گیرد و با استناد به تریلر دوم شکست دکتر استرنج قطعی می باشد. به نظر می رسد شکنجه شدن دکتر استرنج به منظور افشای مکان سنگ های بینهایت است.(اگر این تریلر رو به صورت آیمکس دیده باشید چشم آگوماتو هنوز روی گردن دکتر استرنج قرار داره)

اما با توجه به عکس های سر صحنه جنگ بی نهایت به طور قطع می توان گفت سنگ زمان نیز به دست ثانوس می رسد:

 

تایید نشده: والکری باقی اهالی آزگارد رو به جایی امن هدایت می کند.

اهالی ازگارد

آیا با وجود حمله ثانوس و کل اعضای فرقه سیاه کسی از سفینه ازگاردی ها زنده می ماند؟گزارشات ضد و نقیضی از زنده ماندن ازگاردی ها وجود دارد اگر تمام ازگاردی ها از بین بروند ساخت چهارمین فیلم از روی ثور کمی غیر ممکن به نظر می رسد همچنین مرگ «کورگ» و والکری غیر منطقی ترین کاری است که مارول می تواند انجام دهد! پس می توان گفت والکری و کورگ عده ای از ازگاردی ها را به مکانی امن منتقل می کنند!(«تسا تامپسون» بازیگر نقش والکری جدیدا اخباری راجع به جمع شدن ابرقهرمانان زن زده که احتمال زنده ماندن این شخصیت را بالا می برد.)

 

تایید شده: بعد از ملاقات ثور و محافظان کهشکشان، تیم به دو گروه تقسیم می شود.

با توجه به پست اسپویل سایت Reddit، استارلرد، گامورا، درکس و مانتیس به Knowhere برای مشورت پیش کالکتور می روند اما او در حال شکنجه شدن توسط ثانوس دیده می شود!  در طرف دیگر ثور، راکت راکون و گروت نوجوان به دنبال «ایتیری» سازنده دستکش بی نهایت می روند. به نظر می رسد که ثانوس دستان «ایتیری» را قطع نموده تا دیگر نتواند وسیله ای برای نابودی دستکش بی نهایت درست کند!

در تریلر دوم تایید شد که گروه اول به Knowhere می روند و گروه دوم به جایی شبیه آهنگری می روند و احتمالا ثور با قدرت رعد و برق آن دستگاهی که گلاویزش بود را روشن می کند!

 

تایید نشده: «ایتیری»، دورف (کوتوله) پنداشته می شود اما در واقع یک غول بزرگ و غول پیکر است.

ایتری

در حوالی ماه نوامبر سال گذشته بود که شایعه ای عجیب به گوش رسید و اون هم این بود که «ایتیری»(شاه دورف ها) غول پیکر است!(چیزی خلاف بر کمیک)

پس شاید یکی از دلایلی که ما هنوز پیتر دنکلیج را در هیچ تریلری ندیدیم همین است یعنی با توجه به جثه بزرگ او و دستان قطع شده اش می توان گفت سورپرایز های زیادی برای نمایش وجود دارد!!

 

تایید نشده: چشم ثور باز نمی گردد.

در پرومو های اولیه همچنین تریلری که در کمیک کان سندیگو به نمایش درامد اثری از چشم بند ثور نبود و باعث شد طرفداران تا مدت ها گمان کنند چشم ثور باز می گردد و چون این چشم بند CGI بود شایعات بیشتر شد.(هزینه هایی که بابت این چشم بند شده باعث ضرره مگر اینکه دلیل خوبی براش وجود داشته باشه.)

طبق شایعات در طول فیلم چشم ثور باز نمی گردد!

 

تایید شده: زمانی که استارلرد و تیمش به زمین رسیدند به مردآهنی، دکتر استرنج و مردعنکبوتی پیوستند و سعی کردند به تنهایی به جنگ ثانوس بروند.

تونی در تریلر دوم طی دیالوگی گفت: ما یه برتری داریم، اون داره سراغمون میاد! و در ادامه صحنه ای را دیدیم که استارلرد به تونی می گفت که نقشش گند می زنه.

در طی تریلر ها تقریبا مشخص شد که استارلرد راست می گوید چون هم زره تونی نابود شده بود و هم پیتر از ثانوس شکست خورد(اگر یادتون باشه در تریلر لو رفته پیتر به تونی گفت متاسفم) پس میتوان گفت استارلرد درست می گفت. حالا باید صبر کرد و دید دکتر استرنج و پیتر کوییل چگونه شکست می خورند.

 

تایید نشده: هاکای در جنگ واکاندا حضور پیدا می کند.

هاکای - جنگ بینهایت

اطلاعات دقیقی از محل هاکای و محل اختفای او پس از جنگ داخلی در دسترس نیست اما در کمیک مقدمه جنگ بی نهایت (ترجمه این کمیک را از اینجا  و در اسپایدی دریافت کنید.) او خاطر نشان کرد که دیگر بازنشست شده و در آخر پیش خانواده اش برگشت. آیا ممکن است مانند جنگ داخلی دوباره پشیمان شود و در جنگ واکاندا به انتقام جویان بپیوندد؟ به نظر می رسد هنوز فداکاری کوئیک سیلور روی وجدان او اثر گذاشته!

 

تایید نشده: بروس طی جنگ واکاندا تبدیل به هالک می شود تا «کال ابسیدین»(بلک دورف در کمیک) را شکست دهد.

ما دیگر مطمئن شده ایم که بروس بنر لباس هالک باستر را بر تن می کند نه تونی استارک.

در دنیای کمیک «کال ابسیدین» با نام بلک دورف شناخته میشود(تغییر نام او می تواند برای جلوگیری از اشتباه دورف کینگ و بلک دورف باشد.) او به واکاندا نیز حمله ور شده و از پلنگ سیاه شکست خورده است اما بعدها با لشکر رونان، سوپر اسکرال، گلادیاتور و انایلوس متحد شد تا او را شکست دهد.

با توجه به جثه بزرگش، هالک برایش حریف به مراتب بهتری نسبت به پلنگ سیاه می تواند باشد.

 

 

تایید نشده: رداسکال حضور کوتاهی در فیلم دارد.

رد اسکال - جنگ بینهایت

همه طرفداران مارول کنجکاویند تا بدانند رداسکل بعد از تلپورت شدن به کجا رفته و دقیقا چه کار می کند!

این شایعه تایید می کند که او فقط حضور کوتاهی در فیلم دارد.

 

تایید نشده: ثانوس گامورا را می کشد تا سنگ روح را بگیرد.

روایت اوریجین گامورا و ثانوس پایان خوشی را به همراه ندارد!

با توجه به شایعه می بایست یکی از عزیزانت را به قتل برسانی تا به سنگ روح دست یابی! همانطور که در فیلم محافظان کهکشان اشاره شد گامورا دختر مورد علاقه ثانوس است و ثانوس توجه ویژه ای به او و مهارت هایش دارد.

با توجه به این که گامورا پیش استارلرد و مردآهنی حضور نداشت ممکن است این شایعه درست از آب درآید!

 

 احمد فقیه

P.Constantine

All rights reserved © Spidey.ir 2018

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

بررسی و تحلیل اولین تریلر فیلم "انتقام جویان : جنگ بینهایت"

بررسی و تحلیل دومین تریلر فیلم "انتقام جویان : جنگ بینهایت"

10 چیز مهمی که از کمیک "مقدمه جنگ بینهایت" فهمیدیم

15 چیز هیجان انگیزی که از فیلم جنگ بینهایت میدانیم!

اطلاعات مهمی که مجله EW درباره فیلم جنگ بینهایت به ما میدهد

15 فن تئوری برتر درباره MCU که ممکنه درست باشند!

20 فن تئوری برتر درباره فیلم "اونجرز: جنگ بینهایت" که ممکنه درست باشند!

كمیك "دستكش بینهایت" (THE INFINITY GAUNTLET) ترجمه شد

"جنگ بی نهایت" (INFINITY WAR) چیست؟ + لینك دانلود كمیك

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

omiDeadpool
#1 omiDeadpool 1397-01-13 22:34
اقا جون مادرتون دیگه هیچی از جنگ بینهایت نزارین. همه چی اسپویل شد رفت پی کارش :sigh:
نقل قول کردن
Spider-Fan
#2 Spider-Fan 1397-01-13 23:03
آقا خسته نباشین
ولی این شایعات ضد و نقیض تو همه کانال ها و وبسایت ها عین چی منتشر شده و واقعا نمیشه چیزی رو خودمون به قطع تایید یا رد کنیم.
اگر ثانوس گامورا رو بکشه با توجه به رومانی بین او و استار لرد توی GotG و GotGv2 و اینکه استار لرد از نژاد سلستیال هاست و ما هنوز مطمئن نیستیم که ایگو توی قسمت قبل داشت راست میگفت که قدرت هاش به وجود اون وابسته‌ست یا فقط برای نجات جونش میگفت(؟!) میشه گفت که شاید بتونه زندش کنه (به احتمال کم)
اینکه سنگ روح توی واکاندا نبود و با توجه به پرومو ها و تبلیغات که اون رو به آیرون من مرتبط میکرد و بعلاوه توی اولین پوستر منتشر شده از جنگ بینهایت گامورا رو طرف تونی و خیلی هم بولد دیدیم میتونه یه ارتباط احتمالی بین اونا و سنگ روح ایجاد کنه. (اگه سنگ دست هایمدال نباشه البته!!!)
و این تئوری مرتبط با زنده شدن ویلین های قبلی رو با توجه به کاربرد سنگ روح تایید میکنه!


و حضور هاکای تقریبا حتمی‌هه! ناسلامتی از اعضای اصلی اونجرز هست و طرفدار های زیادی هم داره. و اینکه اون هویت رونین رو توی قسمت ۴ برای خودش انتخاب میکنه احتمالا حضور موثری رو توی این قسمت تایید میکنه.
دیگه در مورد چشم ثور تقریبا ۱۰۰% که چشمش رو بدست میاره: پوستر های جدید، اکشن فیگور ها و اسباب بازیها (مخصوصا hot toys) و CGI بودن چشمبند و ...
از اول مشخص بود که ثور اودینسون تا ابد کور نمی مونه!!!


فقط یک آیتم رو آقای فقیه بنظرم جا گذاشتید که اونم 《مرگ یکی از Big 3 》 هست که تا حدی نویسندگان لو دادنش. البته اینکه دیگه کریس اوانز بعد از اونجرز ۴ با مارول قرارداد نبسته تا حدی ‌این رو تایید میکنه. البته از کهولت سن رابرت داونی جونیور هم نباید گذشت. و اینکه کریس همسورث هم دیگه قراردادش تموم میشه (البته کوین فایگی گفته به این راحتیا همسورث رو از دست نمیدیم!)
مقاله کاملی بود.
مرسی
نقل قول کردن
amiralispiderman1
#3 amiralispiderman1 1397-01-13 23:13
جنگ بینهایت خیلی فیلم خفنی خواهد بود
بیصبرانه منتظرشم لی دوست دارم انت من باشه
نقل قول کردن
marshal2020
#4 marshal2020 1397-01-13 23:31
عالی بود
نقل قول کردن
no one
#5 no one 1397-01-14 00:09
با سلام خدمت اعضا سایتخواستم به چند نکته که قبلا توسط سایت و بعضی جاها مطرح شدن اشاره کنم:
1-قبلا گفته شد که این فیلم بیشتر فیلم تانوسه تا بقیه شخصیت ها با توجه به تریلر دوم که تانوس قبل از تسراکت پاور استون رو داره فیلم با خود تانوس و حمله اش به زندار شروع میشه و پاور استون رو بدست میاره و یه جورایی گاردینز باخبر میشن که چه اتفاقی افتاده به سمتnowhereبرای بدست اوردن ریلیتی استون حرکت میکنن
2-بعد از زندار تانوس به سفینه تور حمله میکنه وخودش یا فرقه سیاه برخی از ازگاردی ها رو برای تسلیم کردنشون میکشن اینجاست که تور با تانوس درگیر میشه و شکست میخوره.لوکی برای نجات جان خودش تور وشاید بقیه تسراکت رو به تانوس میده اگر یادتون باشه تو یکی از صحنه های اونجرز که لوکی داره با رهبر چیتاری ها وتانوس حرف میزن بهش گفته میشه که اگر مایند استون رو از دست بده مجازات میشه با توجه به این نکته لوکی توسط پراکسیما میدنایت کشته میشه و اونجایی که تانوس سر تور رو گرفته اگر تریلر رو با دقت نگاه کنید میبینید که تانوس ابتدا تور رو به جلو میاره و بعد تور شروع به داد زدن میکنه اینجا دقیقا همون ادامه صحنه کشته شدن لوکی هست که ناتوانایی تور در نجات مردم و برادرش رو نشون میده
3-تور که همچنان در سفینه هست سعی میکنه به برادرش نزدیک بشه که سفینه منفجر میشه تو کلیپ ملاقاتش با گاردینز میبینیم که اونا تور رو زمانی پیدا میکنن دور لاشه سفینش قرار داره پس از اینکه گامورا در مورد تانوس براشون توضیح میده و تور که میبینه چقدر درمقابل تانوس چقدر ناتوانه به دنبال ساختن چکشش میره
4-توی تریلر دیدیم که بروس بنر در خانه دکتر استرینج سقوط میکنه اینجا توسط دکتر استرینج به تونی اطلاع داده میشه بعدش که بنر در مورد اتفاقای افتاده صحبت میکنه دکتر استرینج متوجه میشه که با چه کسی طرف هستن سکانس بعد اگر دقت کنید تلفنی که استیو به تونی داد دستشه انگار که میخواد باهاش تماس بگیره که متوجه فرار مردم بیرون میشن و بعد از همه این اتفاقا تونی به استیو زنگ میزنه و در مورد ویژن بهش میگه
5-یک عکس از یکی از اکشن فیگور های استیو وجود داره که روی سپر جدیدش محلی برای اتصال مایند استون داره این میتونه دلیل مقابله کپ در مقابل مشت تانوس رو نشون بده و حتی همین صحنه که مارول سپر رو تا حدی نشون نمیده
و برای جلوگیری از اسپویل تصاویر رو دست کاری میکنه
(اگر یکی از دمستان کمک کنه عکس رو تو سایت میزارم چون هر کاری میکنم اپلود نمیشه)
6-اگر گاردینز 2 رو دیده باشن ایگو به پیتر میگه تا زمانی که به لایت کانکشن داره میتونه از قدرتش استفاده و الان فکر میکنه که قدرت هاشو از دست داده ولی وقتی تانوس به گامورا صدمه میزنه به قدری ناراحت و عصبانی میشه که نیروهاش بر میگردن
7-فکر کنم اگر چشم تور قراره ترمیم بشه زمانی ترمیم میشه که چکش جدیدشو بدست میاره مثل تور 1 که بعد از برگشت چکشش تمام زخماش خوب میشن و لباسش کامل میشه یعنی به احتمال زیاد او صحنه ایی که تور رو از پشت با شنلش نشون میده چشمش برگشته
8-اگه شما این ویدیو AVENGERS Cast Can't Stop their SPOILERS! | INFINITY WAR 2018 - YouTube
رو توی یوتیوب سرچ کنید یه قسمتش مارک رافلو یه تیکه از اونجرز 3 و یا 4 رو اسپویل میکنه و میگه بعدی دیونه کنندس و همه توش میمیرن واکنش دان چیدل طوری هست که ادم باور میکنه طوری که خود مارک رافلو به خاطر اسپویلش معذرت خواهی میکنه باید ببینیم در فیلم های بعدی این حرفش چطور از اب در میاد
9-به نظر من مارول نمیاد دوباره ویلن های تکراری شو زنده کنه چون هم این فیلم هم اونجرز 4 به خودی خود کارکترای زیادی دارن به جز رد اسکال که به نظر من اصلا نمرده اگر صحنه ایی که تو کاپیتان امریکا تسراک رو دست میگیره مشخصه که بالای سرش دریچه ای باز میشه که اون رو به بخشی از کهکشان میبره و تو اونجرز هم دیدیم که تسراکت مثل یه دریچه عمل میکنه
با توجه به تویت برادران روسو که گفتن طرفتاداران باید از نام ا ونجرز 4 بترسن خواست از دوستان خواهش کنم ببینم چه کمیکی مرتبط با ایفینیتی وار وجود داره که اتفاق هایی که داخلش میفته باعث نابودی اونجرز بشه شاید در اخر حرف مارک رافلو درست باشه.
نقل قول کردن
marshal2020
#6 marshal2020 1397-01-14 06:45
عنوان اونجرز چهار لو رفت؟ یا به احتمال زیاد فیک باشه
نقل قول کردن
P.Constantine
#7 P.Constantine 1397-01-14 11:53
به نقل از Spider-Fan:
فقط یک آیتم رو آقای فقیه بنظرم جا گذاشتید که اونم 《مرگ یکی از Big 3 》 هست که تا حدی نویسندگان لو دادنش. البته اینکه دیگه کریس اوانز بعد از اونجرز ۴ با مارول قرارداد نبسته تا حدی ‌این رو تایید میکنه. البته از کهولت سن رابرت داونی جونیور هم نباید گذشت. و اینکه کریس همسورث هم دیگه قراردادش تموم میشه (البته کوین فایگی گفته به این راحتیا همسورث رو از دست نمیدیم!)
مقاله کاملی بود.
مرسی

نه چیزی جا نمونده!!!!!
اول مقاله هم نوشتم این مقاله براساس پُستی که در سایت Reddit گذاشته شده بود، نوشته شده! در اون پست هم چیزی راجع به این موردی که شما اشاره کردید نگفته!!!!!!!
ناسلامتی اینجا اسپایدیه! اینجا چیزی جا نمیوفته!
نقل قول کردن
mehrdad_hnr
#8 mehrdad_hnr 1397-01-14 13:36
یه تئوری در مورد اون لحظه ای که دکتر استرنج به دام ایبانی ماو افتاد من دارم یادتونه چندوقت پیش یه عکس از فیلم لو رفت که به دکتر استرنج و مرد عنکبوتی مرتبط میشد توی عکس (که الان در دسترس ندارم) به این صورت بود که استرنج از جسم خودش بیرون اومده و به اسپایدی میگه که: ((پیتر اونا نمردند ازشون مراقبت کن !!!!!!!!)) احتمالا بعدش ایبانی ماو استیفن و به دام میندازه بعدش همونطوری که توی تریلر دیدید انگشتشا به نشانه shut up به دکتر استرنج نشون میده سوالاتی که پیش میاد اینه
پیتر باید از چه کس یا چه چیزهایی مراقبت کنه؟؟
چجوری فرقه سیاه پیتر و فریب داده؟؟؟
دکتر ازش خبر داره؟؟؟
احتمالا مهم ترین حضور مردعنکبوتی به این بخش مرتبطه
نقل قول کردن
Spider-Fan
#9 Spider-Fan 1397-01-14 13:42
به نقل از P.Constantine:
به نقل از Spider-Fan:
فقط یک آیتم رو آقای فقیه بنظرم جا گذاشتید که اونم 《مرگ یکی از Big 3 》 هست که تا حدی نویسندگان لو دادنش. البته اینکه دیگه کریس اوانز بعد از اونجرز ۴ با مارول قرارداد نبسته تا حدی ‌این رو تایید میکنه. البته از کهولت سن رابرت داونی جونیور هم نباید گذشت. و اینکه کریس همسورث هم دیگه قراردادش تموم میشه (البته کوین فایگی گفته به این راحتیا همسورث رو از دست نمیدیم!)
مقاله کاملی بود.
مرسی

نه چیزی جا نمونده!!!!!
اول مقاله هم نوشتم این مقاله براساس پُستی که در سایت Reddit گذاشته شده بود، نوشته شده! در اون پست هم چیزی راجع به این موردی که شما اشاره کردید نگفته!!!!!!!
ناسلامتی اینجا اسپایدیه! اینجا چیزی جا نمیوفته!


اون که البته!
منظورم این بود که میتونستین این آیتم رو علاوه بر آیتم های Reddit هم قرار بدین.
چون خیلی حالت تاپ‌لیست نداشت و دست تون باز تر بود توی اضافه کرد آیتم. البته با ذکر اینکه این توی Reddit اشاره ای بهش نشده.
ولی در کل کامل بود.
نقل قول کردن
Spider-Fan
#10 Spider-Fan 1397-01-14 13:46
#6

اون عکس اول آپریل منتشر شد :lol:
:lol: Happy APRIL FOOLS!!!
نقل قول کردن
Spider-Fan
#11 Spider-Fan 1397-01-14 13:53
#8
بعیده که بعد اون صحنه ایبانی ماو دکتر استرنج رو بگیره!
اون صحنه لو رفته احتمالا بعد از این بوده که احتمالا ثانوس (یا اعضای بلک اوردر) ویژن رو بگیرن، به سنگ ذهن برسن (اگه تا اون موقع رو سرش باشه البته) بعد برای قهرمان ها توهم بوجود بیارن تا فکر کنن مردن!
بعد دکتر استرنج ممکنه از جسم‌ش خارج بشه و در برابر اون توهم مصون بمونه.

اون بخش ایبانی ماو، احتمالا شنل معراج اونجا ناجی دکتر استرنج میشه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44